#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/10/2012 15:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ξαναλέμε: Ο μαύρος φασισμός δεν έχει καμία διαφορά από τον ... κόκκινο



Τη θεωρία των άκρων που απεχθάνεται η καθεστωτική αριστερά, την έχουμε αναλύσει κατά καιρούς λέγοντας ότι δεν υπάρχει καμιά διαφορά στον μαύρο ή τον κόκκινο φασισμό. Κι ο φασισμός είναι και λεκτικός αλλά με τις πράξεις.

Το γράφουμε αυτό μετά από το νέο ατόπημα του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Πέτρου Τατσόπουλου, του υποτιθέμενου συγγραφέα και πνευματικού αυτού ανθρώπου τον οποίο κάποιος πρέπει να μαζέψει, εκτός κι αν ο κ. Τσίπρας εκφράζεται μέσω αυτού.

Μετά το ρατσιστικό παραλήρημα της συζύγου του Ν. Μιχαλολιάκου, Ελένης Ζαρούλια στη Βουλή, θα περιμέναμε να υπάρχουν πολιτικά επιχειρήματα από όλα τα κόμματα για την αντιμετώπιση της απεχθούς συμπεριφοράς της. Άλλωστε, την έβαλε στη θέση της και ο Δραγασάκης, που ανήκει στον ΣΥΡΙΖΑ αλλά είναι σοβαρός άνθρωπος και ο Μεϊμαράκης που ουσιαστικά άνοιξε το δρόμο για την αποβολή βουλευτών που συμπεριφέρονται με άθλιο τρόπο μέσα στο κοινοβούλιο.

Αλλά, ο κ. Τατσόπουλος προφανώς δε μπορεί να κρατήσει το στόμα του κλειστό και μέσω του Facebook απάντησε στην κ. Ζαρούλια. Περιμένατε καμιά πνευματώδη απάντηση, κάποιο καυστικό σχόλιο, εν πάση περιπτώσει ένα πολιτικό επιχείρημα; Όχι βέβαια. Για ακόμη μια φορά ο κ. συγγραφέας μας εξέπληξε αρνητικά κι έπεσε στο επίπεδο των… υπάνθρωπων της Χρυσής Αυγής.  «H Ζαρούλια μισεί τους ξένους γιατί είναι ρατσίστρια, αλλά εμείς αγαπάμε τη Ζαρούλια γιατί είμαστε φιλόζωοι», έγραψε εν είδει εξυπνακισμού ο κ. Τατσόπουλος. Να τον χαίρονται στην Κουμουνδούρου. Ο άνθρωπος μάλλον έχει πρόβλημα το σάκχαρο και του ανεβαίνει η πίεση και δεν ξέρει τι λέει. Αλλά αν πιστεύει ότι με λεκτικούς φασισμούς θα επιβληθεί των αντιπάλων του και θα γίνει αρεστός στους ψηφοφόρους του, είναι γελασμένος. Τον έχουν ήδη πάρει χαμπάρι. Όταν ακόμη και αν αυτή είναι η Ζαρούλια, χαρακτηρίζει "ζώο" μια γυναίκα τότε ούτε επιχειρήματα έχεις, ούτε καν πνεύμα.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΔημήτρηςΚ avatar
    ΔημήτρηςΚ 19/10/2012 15:17:12

    Υπάνθρωποι της Χρυσής Αυγής;

    Ο μαύρος δεν έχει καμία διαφορά από τον κόκκινο και ...γαλάζιο φασισμό.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΔημήτρηςΚ 20/10/2012 11:20:12

      +1000 !!!!!!!!!!!!!!

  2. Νιόβη avatar
    Νιόβη 19/10/2012 15:27:59

    «των… υπάνθρωπων της Χρυσής Αυγής».

    Με το να αποκαλείτε τους υποστηρικτές της Χρυσής Αυγής «υπανθρώπους» πιστεύετε ότι ενισχύετε τη μομφή σας κατά του Πέτρου Τατσόπουλου επειδή εμμέσως αποκάλεσε τη βουλευτή της Χρυσής Αυγής «ζώο»;

    • dim avatar
      dim @ Νιόβη 19/10/2012 16:26:03

      Σε καμία περίπτωση αυτοί που ψήφισαν ΧΑ δεν είναι υπάνθρωποι. Όμως, υπάρχει από δεκαετίες, ένα επιστημονικότατο εργαλείο μέτρησης της ευφυίας των ανθρώπων, που μετριέται με τον δείκτη iq.... Έχετε καμία αμφιβολία, ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που ψήφισαν ΧΑ, έχει δείκτη νοημοσύνης πολύ χαμηλότερο από τον μέσο όρο?

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ dim 20/10/2012 10:50:05

        Τι λες ρε Νταλάρα, δηλαδή ο πρώην ψηφοφόρος της ΝΔ του οποίου η ζωή τα τελευταία 3 χρόνια κυριολεκτικά καταστράφηκε με τις πολιτικές του μνημονίου, έχει χαμηλότερο IQ από το μέρο όρο διότι ψήφισε ένα αντισυστημικό κόμμα από αντίδραση?

        • dim avatar
          dim @ Κώστας 20/10/2012 13:42:42

          Ναι ρε Νταλάρα, η ψήφος δεν είναι παιχνίδι, ούτε είναι για να τιμωρείς, η ψήφος πρέπει να είναι θετική, ψηφίζεις για να επιλέξεις αυτόν που θα καλυτερεύσει τα πράγματα.

          Αν ερχόταν η ΧΑ στην εξουσία, τα πράγματα θα γινόντουσαν 100 φορές χειρότερα από τώρα, και αυτό κάποιος που έχει χαμηλό δείκτη νοημοσύνης δε μπορεί να το καταλάβει, γιατί δε μπορεί να δει ούτε τη συνολική εικόνα, ούτε να δε δυο κινήσεις πιο πέρα.

          Ακόμα και αυτός που βλέπει να καταστρέφεται τα τελευταια 3 χρόνια από το μνημόνιο, αν έχει την ευφυία να δει πιο πέρα, να δει τη συνολική εικόνα κλπ, θα καταλάβει ότι αυτός ο δρόμος είναι δύσκολος, άδικος πολλες φορές γιατί μπορεί να μην ευθύνεται αυτός για αυτά που συνέβησαν, αλλά αυτός είναι ο πιο ασφαλής δρόμος είτε για να μη χάσει ακόμα περισσότερα, είτε για να ξαναποκτήσει σιγά σιγά αυτά που έχασε τα τελευταία χρόνια.

          Σκέψου το εξής σκηνικό: Σου έχουν κάψει το σπίτι και έχεις πιάσει τον εμπρηστή, τον έχεις βάλει ανάμεσα στα πόδια σου και είσαι έτοιμος να του ανοίξεις το κεφάλι με το ρόπαλο του μπέιζμπολ, και εκείνη τη στιγμή έρχεται η αστυνομία και σου λέει, έχεις δίκιο, αλλά μη το κάνεις αυτό, φέρσου έξυπνα, τα σπίτια ξαναφτιάχνονται, αν όμως παρασυρθείς από το θυμό, το μίσος, τη βία, και τον σκοτώσεις θα καταστρέψεις όλη σου τη ζωή με 25 χρόνια φυλάκισης.... Ο Χρυσαυγίτης (χαμηλό iq) θα του άνοιγε το κεφάλι, ο Νεοδημοκράτης (σκεπτόμενος έξυπνα) θα τον άφηνε στα χέρια της αστυνομίας

      • greek doctor avatar
        greek doctor @ dim 20/10/2012 13:17:32

        Αγαπητή/έ DIM, ναι,έχω πολλές αμφιβολίες.

        • dim avatar
          dim @ greek doctor 20/10/2012 15:08:03

          (Αγαπητός), για εξήγησε το μου λοιπόν...

          Πώς είναι δείγμα ευφυίας να ασκείς βία, να τρέφεσαι με μίσος, να αποδέχεσαι την πλήρη κατάργηση όλων των ελευθεριών σου, εις το όνομα μιας ολοκληρωτικής ηγεσίας που πιστεύει ότι κατέχει τη μόνη αλήθεια και στην επιβάλλει με το ζόρι?

          Πώς είναι δείγμα ευφυίας, να ψηφίζεις τιμωρητικά και όχι θετικά, πετυχαίνοντας έτσι ακριβώς τον αντίθετο στόχο από αυτον που θές, επιλέγοντας αυτους που θα σου κάνουν ακόμα χειρότερη τη ζωή σου?

          Όλοι εδώ προσπαθείτε να μου πείτε ότι λειτουργούν με το θυμικό, με τιμωρητική διάθεση, με το συναίσθημα δηλαδή. Ε, και εγώ αυτό λεω και εγώ, ότι δεν έχουν την ευφυία να καταλάβουν ότι εκφράσεις συναισθηματικές (βία, μίσος, τιμωρία κλπ) δεν είναι καλός σύμβουλος, ότι καλός σύμβουλος για να βελτιώσεις τη ζωή σου είναι να επιλέγεις τη καλύτερη ηγεσία με βάση τη λογική, η ψήφος είναι το υπέρτατο όπλο σου και δεν πρέπει να το χαραμίζεις για να τιμωρείς, αλλα αποφασίζοντας λογικά και βλέποντας και δυο βήματα παραπέρα από το όποιο θυμό έχεις τώρα...

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/10/2012 15:35:41

    Ο Τατσόπουλος κατέχει το βραβείο Γκίνες ως ο πλέον άγνωστος συγγραφέας με τον μεγαλύτερο αριθμό βιβλίων (17!!!).
    Η Ελλάδα του "Κλικ" έκανε και τον Τατσόπουλο συγγραφέα και λογοτέχνη....
    Τουλάχιστον, όταν ήμουν παιδί ήξερα ότι το Φαντάζιο και το Ρομάντζο ήταν για κάτι συμπαθητικές θείτσες....

  4. ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΙΡHΝΗ ΜΗΛΙΩΝΗ avatar
    ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΙΡHΝΗ ΜΗΛΙΩΝΗ 19/10/2012 15:43:38

    ΠΟΙΗΤΙΚΉ ΑΔΕΊΑ

  5. kastis avatar
    kastis 19/10/2012 15:51:43

    factor διάβασε λίγη Ιστορία, θα σού κάνει καλό. Υπάρχει η βία που πηγαίνει την ανθρωπότητα ένα βήμα μπροστά και η βία που την πηγαίνει πίσω.
    Βίαιη η επανάσταση τού Σπάρτακου, η γαλλική επανάσταση, η δική μας τού 1821, η μπολσεβίκικη. Κανείς δεν τόλμησε να τις "κατηγορήσει" γιατί -ασυναίσθητα- η βία αυτή καταγράφηκε στην συλλογική συνείδηση ως προοδευτική.
    Βίαιη η αντεπανάσταση τού Φράνκο, τού Πινοσέτ, τού Χίτλερ και κανείς δεν τόλμησε να τις εκθειάσει. Πλην των ηλιθίων.

    • αλλόφρων καφετζής avatar
      αλλόφρων καφετζής @ kastis 19/10/2012 16:06:23

      μαλλον εσυ χρειαζεσαι μαθηματα ανεξαρτητης ιστοριας , οι αντεπαναστασεις που λες ηταν παλη αναμεσα σε δυο φασισμους επισης κοκκινη και μαυρη , ο φρανκο ειχε αντιπαλο τους κομμουνιστες στην ισπανια που εξοντωναν απο παπαδες μεχρι τροτσκιστες , στην γερμανια παλι διαγωνιζονταν ο μαυρος με τον κοκκινο , νικησε στον διαγωνισμο ο χιτλερ , σε καθε μια απο τις περιπτωσεις και ο κοκκξνος φασισμος να νικουσε παλι δεινα και καταστροφες θα εφερνε , εκτος αν εισαι της αποψης οτι με μια κομμουνιστικη γερμανια και ισπανια και συνακολουθα ολοκληρη την ευρωπη τοτε σημερα εσυ θα ζουσες σε παραδεισο

      • αλλόφρων καφετζής avatar
        αλλόφρων καφετζής @ αλλόφρων καφετζής 19/10/2012 16:09:49

        η εξαγωγη της επαναστασης του σταλιν σταματησε λογω του Β ΠΠ και εσβησε οριστικα με την ηττα του χιτλερ αφου βεβαια οι δυτικες "δημοκρατιες" πουλησαν ολη την ανατολικη ευρωπη στους σταλινικους και καταδικασαν ολοκληρες γενιες να ζουνε κατω απο τον κοκκινο φασισμο , σκληρο το συμπερασμα αλλα αν δεν ηταν ο χιτλερ η πρωση της γερμανιας στον κομμουνισμο θα ειχε οδηγησει ολην την ευρωπη στον ολεθρο του σταλινισμου

        • kastis avatar
          kastis @ αλλόφρων καφετζής 19/10/2012 16:20:51

          Τελικά, σωστά έκλεισα με την φράση "πλην των ηλιθίων"...

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ kastis 19/10/2012 17:39:12

            Θα μας στείλεις μήπως και σε γκουλάγκ επειδή διαφωνούμε μαζί σου, ορφανό του Στάλιν;

          • S.R. avatar
            S.R. @ kastis 19/10/2012 21:01:27

            @kastis.... Τι λες ρε μεγαλε ? !!! Που καταγραφηκε σαν "προοδευτικη" η "επανασταση" των Μπολσεβικων, στην "συλλογικη" συνειδηση !!! Στην συνειδηση της κομμουνιστικης αγελης ιστορικων υπολειματων και απορριμματων, που προφανως ανηκεις, ισως .... Αλλα αυτο συμβαινει λογω iq και λογω ψυχολογιας του κοινωνικα αποτυχημενου που σας κατατρεχει... Αντε λοιπον ασε τις κοινοτυπες διαπιστωσεις της πλακας, και ηρεμησε...Αν μπορεις..

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ kastis 19/10/2012 16:21:41

      Στάλιν.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ kastis 19/10/2012 17:37:50

      "Κανείς δεν τόλμησε να κατηγορήσει" τη βία της Γαλλικής Επανάστασης ή την κομμουνιστική βία;
      Στο Πανεπιστήμιο της Πιονγκ Γιανγκ πήρες το πτυχίο της ιστορίας;
      Προφανώς δεν έχεις πάρει χαμπάρι τη σκληρότατη κριτική που δέχονται οι πρωτεργάτες της γαλλικής Τρομοκρατίας από πολλούς επιστήμονες μέσα στην ίδια τη Γαλλία, αλλά και εκτός αυτής (και μιλάω ακόμα και για φιλελεύθερους, όπως ο Simon Schama).
      Μόνο και μόνο το κατηγορηματικό "κανείς" που χρησιμοποιείς, καταδεικνύει την ολοκληρωτική σου νοοτροπία.
      Μετά μην απορείς που βγήκαν οι φασίστες να σας την πουν...
      Πάντως, να το ξέρεις, οι ανοχές απέναντι στα πεπραγμένα της Αριστεράς έχουν τελειώσει. Το ίδιο και η ειδωλοποίησή της. Να το συνηθίσετε το ρημαγμένο βάθρο σας...

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ kastis 19/10/2012 17:47:18

      kastis
      Μάλλον έχεις μπλέξει τις βούρτσες και κάτι ομοιοκατάληκτο. Το θέμα τίθεται για την βία- μαύρη κόκκινη ή εμπριμέ- η οποία ασκείται μέσα σε καθεστώς Δημοκρατίας, στην οποία ο κόσμος αποφασίζει σε τακτά διαστήματα για την κυβέρνηση που θέλει.
      " Κανείς δεν τόλμησε να τις κατηγορήσει ...." Η μπολσεβίκικη πάντως είδαμε που οδήγησε και πως κατάντησε.

    • Factorx avatar
      Factorx @ kastis 19/10/2012 17:57:38

      Αυτά είναι καραγκιοζηλίκια. Εχουν καμιά σχέση οι μπαχαλάκηδες της πλατείας Συντάγματος με τις επαναστάσεις που αναφέρεις; Για τις κοινωνικές επαναστάσεις μιλάμε εμείς στο άρθρο ή για τους παραχαίδεμένους «αριστερούς» και αναρχικούς που επί χρόνια είχαν κάνει την Ελλάδα μπάχαλο και εστία τρομοκρατίας, με την ανοχή φυσικά της κοινωνίας; Οταν η ίδια η ελληνική κοινωνία αποθέωνε τις δολοφονίες της 17Ν, τώρα ας μην κλαίει σαν παρθένα που τη διακόρευσε ο φασισμός της Χρυσής Αυγής.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Factorx 19/10/2012 18:59:54

        Εγώ προσωπικά κλαίω γιατί ήταν να πληρώσω 40-45 ευρώ ρεύμα ενώ τώρα θα πληρώσω κάπου στα 200, ελέω χαρατσίου...

      • kastis avatar
        kastis @ Factorx 21/10/2012 12:48:27

        Το άρθρο δεν αναφέρεται σε "μπαχαλάκηδες" αλλά σε "κόκκινο φασισμό", έναν όρο που έχει εισαχθεί για να εξομοιώσει την βία των φασιστών με την επαναστατική βία. Σε αυτό απάντησα και όχι σε ότι φαντάζεσαι εσύ.

        ΥΓ.: Όπως λες κι εσύ η βία τής 17Ν δεν ενόχλησε την κοινωνία. Αντιθέτως η ρατσιστική/ναζιστική βία τής Χ.Α. καταγγέλλεται από το μεγαλύτερο κομμάτι τής κοινωνίας. Δεν σού λέει κάτι αυτό;
        Σού βάζω και ένα στοίχημα: όλοι εσείς οι "δημοκράτες" που χαρακτηρίζεται κόκκινο φασίστα των απεργό που περιφρουρεί την απεργία του (την οποία δημοκρατικά έχει αποφασίσει) θα είστε σε λίγο καιρό οι πρώτοι που θα στηρίζετε τις επιδρομές των "μιχαλολιάκων". Ήδη ετοιμάζετε τον δρόμο με αυτά πού γράφετε.

  6. ΚΜ avatar
    ΚΜ 19/10/2012 15:59:29

    Τον Τατσόπουλο πρέπει να τον χρησιμοποιήσουμε ως εργαλείο προκειμένου να αναδείξουμε όχι τόσο το ακραίο πρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ (όσο γι'αυτό, υπάρχουνε πολλά άλλα παραδείγματα!) αλλά κυρίως την κενότητα και το ντεμέκ διανοουμενιλίκι τους. Δηλαδή, ως εργαλείο απομυθοποίησης και γκρεμίσματος του ψευτοπροοδευτικού ίματζ της ροζ ιδεολογικής χούντας. Είναι ιδανικό εργαλείο γι'αυτή τη δουλειά γιατί βγάζει και γέλιο, τρομάρα του...

  7. αλλόφρων καφετζής avatar
    αλλόφρων καφετζής 19/10/2012 16:38:59

    η σωστη αναγνωση της ιστοριας η κριτικη σκεψη και η κατανοηση των οσων διαβαζουν δεν ηταν ποτε προνομιο των σταλινικων , γιαυτο και βασιζονται στα ενθετα του ριζοσπαστη

  8. noldor avatar
    noldor 19/10/2012 16:45:17

    Ο δείκτης ευφυίας τους έπεσε από την ώρα που σταμάτησαν να ψηφίζουν ΝΔ;
    Αμφιβάλλετε ότι στους εναπομείναντες ψηφοφόρους της ΝΔ υπάρχει ένα π.χ. 20% που έχει δείκτη νοημοσύνης πολύ χαμηλότερο από τον μέσο όρο?

    Προσέξτε το γιατί οδηγήστε στο ρατσισμό.

    • dim avatar
      dim @ noldor 19/10/2012 21:21:27

      Σίγουρα υπάρχει ένα 20% ψηφοφόρων και της ΝΔ και άλλων κομμάτων, που έχει χαμηλότερο δείκτη από το μέσο όρο (και προφανώς πριν φύγουνε και αυτοί που φύγανε προς ΧΑ ήταν μεγαλύτερο το ποσοστό). Αυτή είναι και η έννοια του μέσου όρου, ότι κάποιοι έχουν πάνω από το νούμερο αυτό, κάποιοι άλλοι κάτω, και έτσι διαμορφώνεται ο μέσος όρος. Αλλά ο συνολικός μέσος δείκτης των ψηφοφόρων κομμάτων δημοκρατικών όπως η ΝΔ, είναι άνω του μέσου όρου, πράγμα που δεν ισχύει όσο μετατοπιζόμαστε προς τα άκρα... Τα άκρα δεν έχουν ευφυϊα, έχουν μόνο μίσος, βία, ολοκληρωτισμό, είναι κάτι το αυταπόδεικτο, δε χρειάζεται και πολύ ανάλυση για να το καταλάβει κανείς...

      Αν μπορούσες να κάνεις το τεστ αυτό ανά κόμμα και αφού πχ ο συνολικός μέσος όρος στη χώρα είναι πχ 95, κάποιες ομάδες πρέπει να βγάζουν πάνω από αυτό και κάποιες κάτω από αυτό, δε γίνεται όλοι να είναι άνω, γιατί τότε πολύ απλά δεν θα ήταν αυτός ο μέσος όρος... Αν λοιπόν έβγαζες ΝΔ: 115, ΔΗΞΑ 130, ΠΑΣΟΚ 105, ΔΗΜΑΡ 110, ΣΥΡΙΖΑ 90, ΚΚΕ 90, ΧΑ 60 (τα νούμερα είναι ενδεικτικά αλλά δε νομίζω να απέχουν και πολύ από τη πραγματικότητα) και μετά έκανες τη διαπίστωση ότι μια ομάδα ψηφοφόρων συγκεκριμένου κόμματος έχει δείκτη νοημοσύνης πολύ κάτω του μέσου όρου, αποτελεί αυτό ρατσισμό? Μάλλον δεν έχετε υπόψη σας τι σημαίνει ρατσισμός....

  9. Νιόβη avatar
    Νιόβη 19/10/2012 16:46:23

    Δεν θα τολμούσα να ισχυριστώ κάτι τέτοιο, εκτός και αν τους ήξερα έναν-έναν προσωπικά. Και πάλι όμως θα έπρεπε να είμαι σε θέση να αποφανθώ ως ειδικός και τέτοιος δεν είμαι. Ανεξαρτήτως ωστόσο του παράγοντα της εξυπνάδας, πιστεύω ότι οι ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής λειτούργησαν κυρίως με το θυμικό τους και βάσει αυτού ψήφισαν. Αν αυτό είναι κατακριτέο, ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω. Εννοώ, όποιος Έλληνας δεν έχει ψηφίσει με το θυμικό του, ας τους κρίνει. Ας κρίνει και τα ερεθίσματα που είχε αυτό το θυμικό και αν καλώς ή κακώς ενεργοποιήθηκε.

    Το δε σχόλιό μου στον αρθογράφο ήταν σημειολογικού τύπου. Δημιουργείται μια αντίφαση, όπως και να το κάνουμε. Δεν είναι δυνατόν να μέμφεσαι αυτόν που παρεκτρέπεται λεκτικά όσο κι εσύ (ίσως και λιγότερο) για το ίδιο ακριβώς θέμα (εν προκειμένω, πρόσωπα).

    • dim avatar
      dim @ Νιόβη 19/10/2012 17:16:03

      Δεν χρειάζεται να ξέρεις έναν - έναν όλους όσους ψήφισαν ΧΑ, και δειγματοληπτικά να το δεις, είτε από τον ευρύτερο κύκλο σου, είτε από αυτους που εμφανίζονται δημόσια θα καταλάβεις που περίπου κινείται το μέσο iq τους.

      Η έλλειψη ευφυίας σε όσους επιλέγουν αυτή τη στάση είναι όμως και αυταπόδεικτη και δε χρειάζεται καν μετρήσεις. Αυτός που διαθέτει άνω του μέσου όρου ευφυΐα, στοιχειωδώς καταλαβαίνει ότι όταν μια πράξη του, οδηγεί σε ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που προσδοκά, τότε δεν την κάνει, ή αν την κάνει, αυτό σημαίνει ότι τελικά δεν διαθέτει άνω του μέσου όρου ευφυία. Επίσης, όποιος έχει ευφυία μπορεί να βλέπει δύο – τρεις κινήσεις πιο πέρα, έχει ευρύτερη αντίληψη, μπορεί να δει και πέρα από τη μύτη του. Όσοι επομένως στηρίζουν την ΧΑ, δεν έχουν αυτά τα δυο στοιχεία (να καταλάβουν ότι πετυχαίνουν αντίθετο αποτέλεσμα, και δεν βλέπουν πιο πέρα), και άρα αυταπόδεικτα διαθέτουν χαμηλό δείκτη νοημοσύνης….

      Όταν δεν μπορείς να διακρίνει ότι η βία φέρνει βία, ότι τα ολοκληρωτικά καθεστώτα δεν κάνουν μετά διακρίσεις, και ότι όποιος δεν είναι μαζί τους σε όλα, αφού αυτοί κατέχουν τη μόνη αλήθεια, γίνεται αυτομάτως εχθρός τους, όταν σήμερα είναι οι λαθρομετανάστες οι κακοί, αύριο θα γίνουν οι ομοφυλόφιλοι, οι τεμπέληδες (όπως πολλές φορές έχουν ισχυριστεί και από εδώ πολλοί χρυσαυγίτες), οι κεντροαριστεροί, ακόμα και οι δεξιοί που δεν θα τάσσονται δίπλα στο ολοκληρωτικό τους καθεστώς, στην λογική που ανέφερα (όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εχθρός μας)…

      Και στο κάτω – κάτω, δεν ισχύει πια το «δεν ήξερα». Το φαινόμενο Χίτλερ όλοι το γνωρίζουνε, δημοκρατικά εκλέχθηκε και έκανε μετά όσα έκανε… Επομένως πόσο πια iq πρέπει να έχει κανεις για να στηρίζει ένα κόμμα που ο αρχηγός του και ο υπαρχηγός του γράφουν επανειλημμένα ύμνους για τον ναζισμό και τον Μεγάλο Αρχηγό, τον Ηγέτη, την Μεγάλη Μορφή του 20ου αιώνα κλπ κλπ?

      Όσο για το σχόλιο σου, συμφωνώ, δεν γίνεται να χαρακτηρίζουμε λεκτικά συνανθρώπους μας με μειωτικούς χαρακτηρισμούς, μπορούμε όμως να εκφράζουμε την αποψη μας, κατατάσσοντας τους σε κατηγορίες ανάλογα με το δείκτη νοημοσύνης τους, που είναι επιστημονικά αποδεκτός, αποφεύγοντας χαρακτηρισμούς τύπου βλάκες, χαζοί, ηλίθιοι, ζώα κλπ, αλλά προσδίδοντας τον επιστημονικό όρο «άτομα με χαμηλό δείκτη νοημοσύνης»

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ dim 19/10/2012 19:13:30

        «[...] αποφεύγοντας χαρακτηρισμούς τύπου βλάκες, χαζοί, ηλίθιοι, ζώα κλπ, αλλά προσδίδοντας τον επιστημονικό όρο «άτομα με χαμηλό δείκτη νοημοσύνης»».

        Όχι «χοντρός», αλλά «οριζόντια εκτεταμένος», ας πούμε. :) Αστειεύομαι, μην μου θυμώσετε.

        Το σχόλιό σας έχει πολλά ενδιαφέροντα σημεία, αλλά δεν μπορώ να μπω στη συζήτηση για κάθε ένα ξεχωριστά. Σε γενικές γραμμές έχετε δίκιο σ᾽ αυτά που λέτε, μόνο που νομίζω ότι παραβλέπετε το πώς ορισμένες τάσεις που ανδρώθηκαν στο παρελθόν και εκφράστηκαν κάπως άκομψα και χωρίς μέτρο, αν μου επιτρέπετε, έβαλαν μπροστά τη μηχανή του θυμικού για το οποίο μίλησα πιο πάνω. Επίσης, ξεχνάτε ότι πολλές φορές άτομα ιδιαιτέρως ευφυή και μακρύθωρα λειτουργούν εντελώς συναισθηματικά για διάφορους λόγους που αφορούν το αξιακό τους σύστημα. Αν δεν συνέβαινε αυτό, οι Έλληνες δεν θα είχαν πολεμήσει ποτέ στη ζωή τους μιας και πάντα ο αντίπαλος ήταν ισχυρότερος και η λογική θα επέβαλε την παράδοση κι όχι τη σύγκρουση (δεν κάνω αξιολογικές συγκρίσεις μεταξύ του φαινομένου της Χρυσής Αυγής και των απελευθερωτικών αγώνων, ένα παράδειγμα για το θυμικό φέρνω).

        Για να μην το τραβάω λοιπόν πολύ, θεωρώ ότι η Χρυσή Αυγή εκφράζει ένα τμήμα της κοινωνίας που ένιωθε ότι δεν είχε φωνή τα προηγούμενα χρόνια. Το τμήμα της κοινωνίας, ας πούμε, που μεταξύ άλλων δεν μπόρεσε να παρακολουθήσει την «Ελένη» του Γκατζογιάννη επειδή ένα άλλο κομμάτι της κοινωνίας δεν επέτρεψε την προβολή της ταινίας διότι δεν συμφωνούσε με την ιδεολογία του. Τουλάχιστον παράλογο για τα δεδομένα μιας χώρας δημοκρατικής. Με τα κουτσά της και τα στραβά της, αλλά δημοκρατικής. Γινόταν όμως ακόμα πιο παράλογο στις συνειδήσεις ορισμένων (ομολογώ και στη δική μου, κι ας μην ρίχνω το κουκί μου στη Χρυσή Αυγή) διότι η κοινωνική ομάδα που επέβαλε τη διακοπή της προβολής της ταινίας είχε λάβαρο και σημαία της την ελευθερία του λόγου και της έκφρασης.

        Μ᾽ αυτές και μ᾽ άλλες υπερβολές που έθιγαν το αξιακό σύστημα των, ας πούμε, αντιφρονούντων, η τάση αυτή εξέθρεψε την πεποίθηση ότι την ελευθερία της έκφρασης την έχει για εργολαβική της χρήση. Οι δε εκφραστές της έγιναν και κάπως επιθετικοί με τους υπόλοιπους και απέκτησαν λεξιλόγιο προσβλητικό και χρησιμοποίησαν χαρακτηρισμούς ανεπίτρεπτους. Η καταχρηστική αυτή ελευθερία του λόγου δεν αντιμετωπίστηκε ποτέ όπως θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί στα πλαίσια μιας δημοκρατικής κοινωνίας, στην οποία αποτελούν θεμέλιο ο σεβασμός του ενός από τον άλλον και η υπεύθυνη άσκηση της ελευθερίας της έκφρασης (με ζητούμενο την κοινωνική ειρήνη και συνοχή).

        Για το λόγο αυτό ήρθε η καλή θεία, η Χρυσαυγή, να παρηγορήσει τα παιδάκια που κάτι άλλα παιδάκια, χωρίς να καταλαβαίνουν πόσο τραβάνε το σχοινί, και χωρίς να τα συγκρατεί κανείς, μάλωναν κι έβριζαν.

        Μόνο που τούτη δω η θεία δεν βρίζει μόνο, αλλά ρίχνει και σφαλιάρες. Μμμ... αυτό δεν το είχαμε προβλέψει. Τι κάνουμε τώρα; Όψιμα θυμόμαστε τη δημοκρατία και τον σεβασμό και τι κακό πράγμα που είναι ο φασισμός και τι ωραία που είναι όλα τα παιδάκια να παίζουν μαζί και να μην μαλώνουν. Αλλά και πάλι δεν ανοίγουμε τα μάτια μας να δούμε πώς έφτασαν τα πράγματα στα άκρα και πώς θα τα συμμαζέψουμε. Πώς θα τα συμμαζέψουμε; Με το να συνεχίσουμε να βρίζουμε τους αντιφρονούντες; Άστο, μακριά, αυτό γινόταν μέχρι τώρα και δες πού φτάσαμε. Με το να βγάλουμε εκτός νόμου τη Χρυσή Αυγή επειδή λέει πράγματα που δεν μας αρέσουν; Μα, αν είναι έτσι, πρέπει εκτός από τους ψηφοφόρους της (άντε βρες τους) να κηρυχθεί εκτός νόμου κι όλη η Ελλάδα (οι μεν να στέλνουν στα ξερονήσια τους δε) επειδή συνήθως ένας μιλάει και πέντε διαφωνούν.

        Εγώ θα έλεγα, όσο είναι ακόμα νωρίς, να συμμαζευτούν άπαντες, όλοι όμως, έστω και με το ζόρι. Και τα δυο άκρα ομοίως, όχι μόνο το ένα. Να γίνει ό,τι προβλέπουν οι θεσμοί και οι νόμοι. Εξύβριση; Μήνυση. Βιαιοπραγία; Αυτόφωρο. Προσβολή θρησκευτικού αισθήματος; Κλείσιμο εφημερίδας. Αδιακρίτως κομματικής απόχρωσης και ιδεολογίας. Η ιδεολογία τώρα πρέπει να είναι συνοχή, ομοψυχία και ειρήνη. Να πάψει το λάδι στη φωτιά μπας και γλιτώσουμε από τα χειρότερα και οι ακραίοι και οι μεσαίοι.

    • alex23 avatar
      alex23 @ Νιόβη 19/10/2012 17:23:04

      οταν ψηφιζεις με βαση τον θυμο, σιγουρα δεν ψηφιζεις εξυπνα

      ειναι δυσκολο να χωνεψει κανεις οτι μια ομαδα οχι ιδιαιτερα προικισμενων ατομων και το λεω ευγενικα, με ρατσιστικες αποψεις και λογο υπαρξης οτι λειτουργουν σαν αναποδο ειδωλο της ακρας αριστερας, μπορεσαν και πηραν λιγο πανω απο 1 στους 20 ελληνες ψηφοφορους

      αλλα απο την αλλη 1 στους 2 πιστεψε οτι λεφτα υπαρχουν και εδωσε στον απογονο την δυνατοτητα να κανει οτι εκανε και να μας πεταξει χωρις αλεξιπτωτο απο το αεροπλανο της ευρωπης, οτι 600 δις μας περιμενουν να τα παρουμε, οτι οι τραπεζες τους εδειναν διακοπο-δανεια γιατι ενδιαφεροντουσαν για την διασκεδαση τους και οτι τοσα χρονια το δελτιο του μεγκα, ο αυτιας, ο τραγκας, ο ευαγγελατος και ο χατζηνικολαου του λενε την αληθεια..

  10. ΤΖΩΡΤΖΗΣ avatar
    ΤΖΩΡΤΖΗΣ 19/10/2012 17:01:39

    Κάνετε λάθος για το ζήτημα της μορφωσης.
    Η μόρφωση κάνει τους καλούς καλλίτερους και τους κακούς χειρότερους.
    Στα SS ενας αρκετά μεγάλος αριθμός αξιωματικών είχε διδακτορικό.

    • alex23 avatar
      alex23 @ ΤΖΩΡΤΖΗΣ 19/10/2012 17:27:59

      η πρωτη γενια που ηταν η ελιτ , και που αποδεκατιστηκε για να ενα 'καπριτσιο' του χιτλερ που τους εστειλε στην πρωτη γραμμη..
      στην δευτερη εγινε συλλογη αλλα χρυσης αυγης.. με την μεζουρα να μετρα το μπρατσο..

  11. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 19/10/2012 17:05:56

    Πολύ σωστά. Ο κόκκινος φασισμός και ο μαύρος δεν έχουν καμμία απολύτως διάφορα

  12. J. Van Helsing avatar
    J. Van Helsing 19/10/2012 17:51:18

    Σημερα και αυριο εχουν προγραμματισθει δυο η τρεις "αντιρατσιστικες πορειες" που τις οργανωνει το "αντιρατσιστικο κινημα" που εφτιαξε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, η οποια οπως φαινεται εχει αναλαβει να επιτελεσει το "εργο" που τα αριστερα κομματα δεν θελουν να κανουν για να μην λερωσουν τα χερια τους. Αν κρινει κανεις απο τις προηγουμενες "πορειες" (μηχανοκινητες η οχι), τα "παλληκαρια" αυτα, που προσπαθουν να καπηλευθουν ξεδιαντροπα τα αντιρατσιστικα αισθηματα του λαου μας, δεν εχουν τιποτα να ζηλεψουν απο τη ΧΑ. Ειναι δε πιο επικινδυνοι γιατι ειναι πιο υπουλοι και εχουν και διασυνδεσεις με ισχυρες ΜΚΟ, ελληνικες και ξενες. Ηδη προσπαθησαν να πληξουν και τον Δενδια χρησιμποποιωντας το Guardian.
    Και κατι αλλο τωρα. Πολυ θα ηθελα να μου εξηγησει καποιος, και των ευχαριστω εκ των προτερων, πως γινεται οι παρανομοι μικροπωλητες της Πατησιων να μην φοβουνται την αστυνομια, να της επιτιθενται οταν παει να τους μαζεψει και να καταφευγουν στην ΑΣΟΕΕ χωρις να τους πειραζει κανεις! Ποιος τους προστατευει αυτους και το λαθρεμποριο τους; Νομιζω οτι ο Δενδιας θα πρεπει να επιμεινει. Αν κερδισει τη μαχη εναντιον του παραεμποριου θα κοψει ενα σημανικο μερος της χρηματοδοτησης της λαθρομεταναστευσης και θα ανακουφησει τους Ελληνες εμπορους. Διαβαστε τη παρακατω σημερινη ειδηση απο την imerisia.gr :
    Επεισόδια σημειώθηκαν νωρίτερα έξω από το κτίριο της ΑΣΟΕΕ στην Πατησίων, κατόπιν ελέγχου για παράνομους μικροπωλητές.
    Μία ομάδα επιτέθηκε στους αστυνομικούς και στη συνέχεια ξήλωσε ζαρντινιέρες και τις πέταξε στο οδόστρωμα, με συνέπεια να διακοπεί για λίγο η κυλοφορία και εκατοντάδες οδηγοί που πήγαιναν στις δουλειές τους να ταλαιπωρηθούν.
    Οι πρωταγωνιστές των επεισοδίων ήταν εξοπλισμένοι με καδρόνια και λοστούς και αφού ξήλωσαν τις ζαρντινιέρες από τη νησίδα, πέταξαν τα φυτά και το χώμα στο μέσον της Πατησίων.
    Τα επεισόδια κράτησαν δέκα λεπτά και μετά οι δράστες, έπειτα από επέμβαση των αστυνομικών, κατέφυγαν προς το εσωτερικό της ΑΣΟΕΕ.

  13. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 19/10/2012 18:25:26

    Ούτε πρόβλημα με το ζάχαρο έχει , ούτε του ανεβαίνει η πίεση , για να χρειάζεται δικαιολογία γαι τη συμπεριφορά του. Ιδέες μεγαλείου έχει που προσπαθεί να τις χωρέσει στην , μετριότατου κυβισμού , καλλιτεχνική του ύπαρξη. Και αυτό είναι το πρόβλημά του , που όταν το συνειδητοποιεί, ξεσπάει όπως ο κάθε ατάλαντος , με ύβρεις και χαμηλού επιπέδου εξυπνακισμούς .

  14. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 19/10/2012 18:50:30

    Από που κι ως που ο Τατσόπουλος είναι "κόκκινος" κι από που κι ως που ο ΣΥΡΙΖΑ ολόκληρος είναι "κόκκινος"?!
    Κάτι τέτοια φαιδρά λέγανε και για το ΠΑΣΟΚ και τον Αντρέα το 80 και οι "νοικοκυραίοι" φοβόνταν μην τους πάρει τα σπίτια τους αμα βγει κυβέρνηση.

  15. τις avatar
    τις 19/10/2012 20:08:35

    Τους τα πήρε "ετεροχρονισμένα" (σαν την ΑΤΑ)...μετά τριάντα χρόνια.
    Κάποιος πλησιέστατος συνεργάτης του αποκάλυψε πως όταν κάποτε του έκρουσε τον κώδωνα, πως δεν βγαίνει μακροπρόθεσμα το πράγμα, ο Αντρέας απάντησε "η Ελλάδα κάποτε θα χρεοκοπήση αλλ' εγώ δεν θα ζώ!" Αυτή ήταν η πραγματική αγία οικογένεια.

    • μαρικα avatar
      μαρικα @ τις 19/10/2012 20:55:49

      tis Εχεις δικιο.

      • τις avatar
        τις @ μαρικα 19/10/2012 22:27:58

        Όταν κρίνουμε τα πολιτικά πράγματα της χώρας, τότε πρέπει να τα διαχωρίζουμε με το ιστορικό χρονικό σύνορο πρό 90 και μετά 90 (όπως λέμε πχ και μχ)...δεν χρειάζεται να το επεκτείνω οι ειδότες αντιλαμβάνονται.
        Ο Μητσοτάκης δεν υπήρξε δημαγωγός, όπως ο λαοφιλέστατος Ανδρέας, εάν επήρχετο θαύμα και είχε την τύχη της χώρας ανά χείρας την χαμένη δεκαετία (χωρίς ενεργειακές κρίσεις και με τόσες εοκικές εισροές) η κατάσταση το 90, που εφθάσαμε στο σημείο να μην έχουμε ούτε εγχώριας κοπής νόμισμα γιά τις άμεσες εσωτερικές υποχρεώσεις, θα ήταν δραματικά καλλίτερη.
        Το τί θα γινόταν μετά το Μάαστριχτ ήταν προδιαγεγραμμένο (όχι μόνο γιά την Ελλάδα) και οι πρόθυμοι πολλοί και συνωστιζόμενοι.

  16. ΒLACKQUEEN avatar
    ΒLACKQUEEN 19/10/2012 20:42:23

    O φασισμός κυκλοφορεί ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ τελικά. Και μαύρος και κόκκινος και γαλάζιος και πράσινος και ροζ, κ.λπ.,κ.λ.π. Ο αισχρός κλόουν Τατσόπουλος, αυτό το άξεστο γελοίο υποκείμενο, ο υστερικός ανθέλληνας τραμπούκος που καμιά σχέση δεν είχε ούτε έχει φυσικά με την αριστερά μα ούτε με τη ...διανόηση, απορώ πώς κατάφερε και τρύπωσε στο τραινάκι της ....εξουσίας χρησιμοποιώντας ως όχημα το Σύριζα. Απορώ πώς του το επέτρεψαν, μιας και αποτελεί κραυγαλέα δυσφήμηση και μόνο η παρουσία του. Στερούνται του ενστίκτου της αυτοπροστασίας πιθανώς.... Έτσι ακριβώς κατάφερε να βρεθεί στο προσκήνιο κι η άθλια Ρεπούση, της τρανς ''αριστεράς'' Δημάρ. Τα πνευματικά απορρίμματα, που εκπροσωπούν την νεογραικύλικη μιζέρια που μας περιβάλλει και απειλεί να μας επιβληθεί με την άξεστη βία που διαθέτει πάντα η χυδαιότητα, αποτελούν πλέον έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους μα και προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε. Οφείλουμε να τους απομονώσουμε και να τους αποβάλλουμε το συντομότερο δυνατόν, ως επιζήμια απόβλητα, που προσβάλλουνε βάναυσα και την αισθητική και την ευαισθησία μας. Ο φασισμός αλλάζει πρόσωπα, ονόματα, χρώματα, ντύνεται ιδέες, σημαίες, προσχήματα, μα πάντα έχει τον ίδιο στόχο. Ν΄ αλώσει την ψυχή και τη συνείδηση των ανθρώπων, ώσπου να τους γυρίσει πίσω στο κτήνος. Στις κρύες σπηλιές, στις άναρθρες κραυγές και στο βαθύ σκοτάδι της προϊστορίας τους.

  17. Κονιορτοποιός avatar
    Κονιορτοποιός 19/10/2012 21:58:21

    Υπάνθρωπους η κα Ζαρούλια τους μεν ,ζώα ο κο Τατσόπουλος τους δε... και στην μέση πολλοί ''αντικειμενικοί'' οι οποίοι συνεχίζουν να κατηγορούν όλους τους άλλους που ψήφισαν κάτι διαφορετικό από τους ίδιους ως αμόρφωτους ,ανίκανους και ότι άλλο για να αποδείξουν την ανωτερότητα των ιδίων και των επιλογών τους. Όσο συνεχίζουμε να κάνουμε συμβιβασμούς και εκπτώσεις στην λογική μας ,θα φάμε ΚΑΛΑ !!!

  18. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 20/10/2012 09:24:48

    Οι έντιμοι άνθρωποι αντικρίζουν την αλήθεια κατάματα και έχουν αυτογνω-σία. Όπως και να το κάνουμε, εμείς οι δεξιοί έχουμε μια σκέψη ρηχή, επίπεδη, μονοδιάστατη. Αγαπάμε την πατρίδα μας, τιμούμε την ιστορία μας, παραμένουμε προσηλωμένοι σε ένα σύστημα αξιών. Μην περιμένετε μεγάλο iq πίσω από όλα αυτά. Απέναντί μας βρίσκονται οι προχωρημένοι, τα ανοιχτά μυαλά, οι ιδιοκτήτες και νομείς της διανόησης και της κουλτούρας, το προοδευτικαριό με την παρδαλή κουρελαρία του. Εκεί, ναι, το iq βρίσκεται στα ύψη.
    Χρειάζεται στ’ αλήθεια υψηλό iq για να καλύπτεις υπό την σκέπην των πτε-ρύγων σου τους αναρχοφασίστες και τους αντιεξουσιαστές αλήτες που με λοστούς, αλυσίδες, μαχαίρια, καδρόνια και βόμβες μολότωφ πυρπολούν, σπάζουν, καταστρέφουν, λεηλατούν και τρομοκρατούν εδώ και δεκαετίες τώρα ό,τι βρουν μπροστά τους στην Αθήνα. Χρειάζεται υψηλό iq για να υποχρεώσεις την πρωτεύουσα, τo 2008, να ξαναζήσει έναν καινούργιο εφιαλτικό γύρο Δεκεμβριανών. Χρειάζεται υψηλό iq για να περιορίζεσαι σε πλατωνικές καταδίκες της βίας όταν τα δικά σου τα παιδιά καίνε ζωντανούς αστυνομικούς ή δολοφονούν εργαζομένους στη Marfin και παράλληλα, σε συμπαιγνία με τη Guardian, να σκηνοθετείς και να καταγγέλλεις ανύπαρκτους βασανισμούς «κοινωνικών αγωνιστών» από την Αστυνομία. Χρειάζεται υψηλό iq για να δηλώνεις πως οι μπαχαλάκηδες, τα δικά σου χαϊδεμένα παιδιά, είναι τάχα παρακρατικοί και ξένοι πράκτορες και την ίδια στιγμή να τους απελευθερώνεις πραξικοπηματικά με τα στελέχη σου από τη ΓΑΔΑ, να τσιρίζεις σαν ανέραστη γεροντοκόρη όταν ο Παπάς κάνει κάτι ανάλογο αλλά συγκριτικά ασήμαντο στη Χυτήριο και να αρνείσαι λυσσωδώς να «»αφαιρεθούν οι κουκούλες από τους μακελάρηδες της μαρτυρικής Αθήνας, επειδή δε θέλεις να πληροφορηθεί το πανελλήνιο πως οι δήθεν παρακρατικοί και ξένοι πράκτορες είναι στ’ αλήθεια τα δικά σου κομματικά τάγματα εφόδου, στα οποία έχεις υποχρεώσει την καθ’ ημάς μπανανία να παρέχει απεριορίστου χρόνου ανοχή και ασυλία. Χρειάζεται υψηλό iq για να συντάσσεσαι με τους πλαστογράφους της ελληνικής ιστορίας, να υποσκάπτεις την εθνική συνείδηση της ελληνικής νεολαίας που συνειδητά την αφελληνίζεις, να κάνεις στο όνομα της ελευθερίας της τέχνης διαδηλώσεις υπέρ των σκουπιδοπαραστάσεων που σκυβαλίζουν τα ιερά και τα όσια της χριστιανικής λατρείας και παράλληλα να τηρείς σιγήν ιχθύος όταν ματαιώνεται βίαια η προβολή της «Ελένης» από τους πάλαι ποτέ ομοϊδεάτες και συναγωνιστές σου. Χρειάζεται υψηλό iq για να διαδηλώνεις στο πλευρό των απεργών αστυνομικών και την ίδια στιγμή να προγραμματίζεις και να εξαγγέλλεις τον αφοπλισμό και την…κατάργηση της Αστυνομίας, στο πλαίσιο των σχεδιασμών σου για ένα παράλυτο κράτος. Χρειάζεται υψηλό iq για να πλειοδοτείς σε ανθελληνισμό σε όλα τα ανοιχτά εθνικά μας θέματα: να στέλνεις τη νεολαία σου να παρελαύνει στα Σκόπια υπέρ των δικαιωμάτων της «Μακεδονίας», να αποδέχεσαι τη μοιρασιά του Αιγαίου με τους Τούρκους και να λειτουργείς σαν πεμπτοφαλαγγίτης και Κουίσλινγκ για το λαθρομεταναστευτικό στρατό κατοχής που πατάει στο λαιμό τη δύσμοιρη πατρίδα μας. Χρειάζεται υψηλό iq για να εξαγγέλλεις ανοιχτά σύνορα για τα στίφη επίδοξων εισβολέων που συνωθούνται στη φίλη μας Τουρκία, να απερ-γάζεσαι τη ραγδαία μουσουλμανοποίηση της ελληνικής κοινωνίας και να επιφυλάσσεις στον εαυτό σου την ηροστράτεια δόξα της εξαφάνισης του ελληνισμού από προσώπου ιστορίας -- κάτι που επί τρεις χιλιάδες χρόνια δεν κατάφεραν να πραγματώσουν οι ποικιλώνυμοι εχθροί του. Χρειάζεται υψηλό iq για να έχεις πουλήσει την ψυχή σου στο Μεφιστοφελή της Πολιτικής Ορθότητας και να είσαι αδερφή ψυχή με τις ΜΚΟ, αυτούς τους αφειδώς χρηματοδοτούμενους και έξωθεν υποκινούμενους μηχανισμούς κοινωνικής αποσάθρωσης και ιδεολογικού εκμαυλισμού. Χρειάζεται υψηλό iq για να δηλώνεις αριστερός και την ίδια στιγμή να προωθείς με τα έργα και τις ημέρες σου τη βαρβαρότητα της παγκοσμιοποίησης και της Νέας Τάξης, να υπηρετείς μακροπρόθεσμα τους σχεδιασμούς των «αγορών» και να δικαιώνεις πανηγυρικά τον Κίσινγκερ που για τους γνωστούς λόγους ζήτησε να χτυπηθεί η Ελλάδα στην εθνική της ιδιοπροσωπία. Χρειάζεται υψηλό iq για να το παίζεις στρουθοκάμηλος και να μη θέλεις να παραδεχτείς ότι αντιπροσωπεύεις και πρακτορεύεις αποδεδειγμένα τις σύγχρονες παραλλαγές του φασισμού: τον κόκκινο φασισμό, το ροζ φασισμό, τον τρομολάτρη φασισμό, το λαθρολάγνο φασισμό, το gay φασισμό.…
    Στο Θουκυδίδη υπάρχει η έκφραση «αμαθέστεροι των νόμων», που σημαίνει «όχι τόσο μορφωμένοι και έξυπνοι, ώστε να παραβιάζουν το νόμο». Εμείς οι δεξιοί, θα λέγαμε σήμερα, έχουμε τόσο χαμηλό iq, ώστε ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ. Με τίποτα!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Παρατηρητής 20/10/2012 21:08:50

      Μπράβο !!

  19. τις avatar
    τις 20/10/2012 12:45:35

    "Ο μεν δειλός της πατρίδος, ο δε φιλόδοξος της πατρώας ουσίας προδότης"... Σωκράτης έφη.

  20. Stratis avatar
    Stratis 21/10/2012 05:53:37

    Προς τον παρατηρητή. Ναι πολύ σωστά και αντικειμενικά θέσατε το θέμα και τις αιτίες για την επιβολή μιας δικτατορίας και σωστά αλλά μέχρι ένα όριο κατονομάζεται τις συνιστόσες που την προκαλούν και ενώ αναφέρεσται εκτενώς και ονομαστικά σε αυτές από κεκτημένη ταχύτητα ή μάλλον εσκεμένα αποσιωπήσαται την θρησκευτική δικτατορία που στις πρισσότερες των περιπτώσεων είναι η χειρήστη πάντων των λοιπών .Ναι καταλαβαίνω πως σαν οπαδός και πιστός σας ήταν κάπως δύσκολο ακόμα και να το σκεφτείται αλλά αυτή είναι η αλήθεια όσο και αν μας πονά

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.