#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/01/2011 16:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το νέο σήμα της Νέας Δημοκρατίας





Το νέο σήμα και λογότυπο του κόμματος παρουσίασε σήμερα σε ειδική τελετή ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαρας.

Το νέο σήμα φέρει το όνομα «Νέα Δημοκρατία» με μπλε και γαλάζια γράμματα και από κάτω, δύο γραμμές, μία τεθλασμένη και μία ευθεία, σε πορτοκαλί και πράσινο χρώμα. Πρόκειται για ένα logo λιτό και αφαιρετικό, το οποίο «παίζει» κυρίως με τα χρώματα.

«Είναι η νέα εικόνα του κόμματος για τον 21ο αιώνα» είπε ο κ. Σαμαράς  υπογραμμίζοντας ότι το παλιό σύμβολο «δεν πετιέται, αλλά περνάει στην ιστορία». Πρόσθεσε δε ότι το νέο σήμα εκφράζει τις αξίες της ΝΔ: διαφάνεια, πρωτοπορία, ανθρωπιά, σιγουριά, ήρεμη δύναμη.

Σε ερώτηση για το αν συζητήθηκε ακόμα και η αλλαγή ονομασίας του κόμματος απάντησε ότι εξετάστηκαν όλα τα ενδεχόμενα και πρόσθεσε πως αυτό που έκανε η ΝΔ είναι αυτό που έχει ανάγκη η εποχή μας

Επίσης, παρουσιάστηκε και το νέο πόρταλ του κόμματος.

http://beta.nd.gr/

Παρουσίαση από τον Αντώνη Σαμαρά



Φίλες και φίλοι της Παράταξης,

Είναι πολύ μεγάλη η τιμή και η χαρά που αισθάνομαι, σήμερα, να παρουσιάζω τη νέα εικόνα, το νέο πρόσωπο του κόμματός μας. Οι συνεργάτες μου και εγώ, ξεκινήσαμε αυτή τη διαδικασία μερικούς μήνες πριν, με την πεποίθηση πως η εικόνα, άρα και η γλώσσα της οπτικής επικοινωνίας, πρέπει να είναι συγχρονισμένη με τον 21ο αιώνα.

Δίνω τόσο μεγάλη σημασία σε αυτό, ώστε από την πρώτη στιγμή ζήτησα να έχω συμμετοχή, ενεργή συμμετοχή, στη διαδικασία της επιλογής του νέου σήματος και του λογότυπου της Παράταξής μας.

Από την αρχή, θέσαμε ορισμένες προδιαγραφές: Το νέο σήμα και ο νέος λογότυπος πρέπει να αντικατοπτρίζουν τις αξίες της Νέας Δημοκρατίας, όπως τις έχουμε διαμορφώσει μέχρι σήμερα: Διαφάνεια, Πρωτοπορία, Ανθρωπιά, Σιγουριά, Ήρεμη Δύναμη.

Παράλληλα, το σήμα και ο λογότυπος θα πρέπει να είναι σύγχρονα και διαχρονικά. Ομόφωνα, καταλήξαμε στην πρόταση που τελικά προκρίθηκε και που θα δείτε σήμερα εσείς, πρώτοι από όλους.

Δεν σας κρύβω πως με απασχόλησε σοβαρά η αναγκαιότητα μιας τέτοιας επιλογής και μάλιστα αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή. Είναι η εποχή, που η Νέα Δημοκρατία, μέσα σε ένα περιβάλλον δύσκολο και αβέβαιο, κάνει πολλά βήματα μπροστά. Είναι η εποχή της ανανέωσης του κόμματος, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί και να λειτουργήσει σωστά στις συνθήκες αυτής της νέας εποχής, που τρέχει –όπως ξέρετε- με ταχύτητα ιλιγγιώδη.



Ξέρω πως το μεγάλο ζητούμενο για ένα κόμμα είναι οι πολιτικές ιδέες. Αυτές αξίζουν σε ένα κόμμα δημοκρατικό. Ένα κόμμα, που διαμορφώνει και εκφράζει αυτό που οι άνθρωποι έχουν ανάγκη και το  υπηρετεί σωστά. Όλα, όμως, αυτά έχουν ανάγκη σωστής επικοινωνίας.

Γιατί, ποιο νόημα είναι να έχεις πολύτιμες ιδέες, αν δεν μπορείς να τις εκφράσεις και να τις μεταδόσεις; Αυτό το ρόλο παίζει ακριβώς και η οπτική επικοινωνία. Ακόμα μεγαλύτερο στις ημέρες μας, όπου τα μηνύματα πρέπει να μεταδίδονται, να μεταφέρονται ταχύτατα, θα έλεγα, σχεδόν ακαριαία.

Η οπτική επικοινωνία είναι μια γλώσσα συμπληρωματική, πολύτιμη και χρήσιμη.

Αν θέλουμε, λοιπόν, να έχουμε τις ιδέες μας και τα μηνύματά μας με μεγαλύτερη μεταδοτικότητα, οφείλουμε να μιλάμε σωστά και να μιλάμε τη σύγχρονη γλώσσα.

Ένα σήμα είναι και η φορεσιά των αντιλήψεών μας. Πιστεύω πως κάναμε την καλύτερη επιλογή και την κατάλληλη στιγμή. Το νέο σήμα με την απλότητα, αλλά και τις αναφορές του στην ιστορία μας και το μέλλον με εκφράζει και προσωπικά. Ίσως γιατί καταφέρνει να ισορροπήσει αυτά τα δυο. Να κρατάει την ανάμνηση από τις καλές στιγμές, αλλά και να τις προβάλλει στο μέλλον. Από αυτές τις καλές στιγμές δεν πετάμε τίποτα. Το παλιό ιστορικό μας σύμβολο δεν πετιέται, δεν μπορεί να αποθηκευτεί ως άχρηστο. Απλά περνάει στην ιστορία και θα μείνει για πάντα εκεί για να μας θυμίζει τις ωραίες, τις σπουδαίες, τις δύσκολες και τις ευχάριστες στιγμές, που ζήσαμε κάποια στιγμή όλοι μαζί, μέσα στη μεγάλη δημοκρατική μας παράταξη. Θα λειτουργεί για πάντοτε σαν μια πολύτιμη φωτογραφία, που θα βλέπουμε με χαρά, αναγνωρίζοντας τα χαμόγελα και τα βλέμματα των φίλων, με τους οποίους ο καθένας μας αγωνίστηκε μαζί.

Εύχομαι έτσι ενωμένοι και γεμάτοι με νέες ιδέες και εμπειρίες, παρέα με τη νέα γενιά, αυτή την υπέροχη και ξεκάθαρη νέα γενιά, που μόλις ακούσατε, να πανηγυρίσουμε, για τις επιτυχίες της Πατρίδας μας, πάνω από όλα, ξανά και ξανά.

Φίλες και Φίλοι.

Με χαρά σας παρουσιάζω το νέο σήμα της Νέας Δημοκρατίας.

Όμως, φίλες και φίλοι, εκτός από την οπτική μας ταυτότητα, αλλάξαμε και την παρουσία μας στο διαδίκτυο. Η Νέα Δημοκρατία θα έχει, πλέον, ένα σύγχρονο portal, πλούσιο σε πληροφορίες, αλλά και διαδραστικό.

Το internet είναι, όπως ξέρετε, το μεγάλο παράθυρο στον κόσμο, είναι ο κόμβος διακίνησης ιδεών με ταχύτητες ασύλληπτες και με εύκολη πρόσβαση, πολύ εύκολη πρόσβαση, για τον καθένα.

Είναι το περιβάλλον, που με πολύ μεγάλη άνεση, κινούνται οι νέοι. Είναι τελικά το μέλλον.

Πιστεύω πως και σ’ αυτό το κομμάτι κάναμε καλή δουλειά. Στόχος μας να γίνει το portal της Νέας Δημοκρατίας σημείο συνάντησης ιδεών και ανθρώπων από όλο τον πλανήτη. Γιατί η Ελλάδα και οι Έλληνες ζουν, υπάρχουν και βρίσκονται παντού.

Σας παρουσιάζω, λοιπόν, την πρώτη σελίδα αυτού του portal, με την ευχή όλα αυτά να λειτουργήσουν μαζί, με τρόπο θετικό, δημοκρατικό και ταυτόχρονα καινοτόμο και προοδευτικό.

Σας ευχαριστώ για τη σημερινή σας παρουσία και σας αφήνω στα νεανικά χέρια της Ελβίρας και του Κωνσταντίνου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. dim avatar
    dim 20/01/2011 16:23:12

    Το underscore στο τέλος συμβολίζει κάτι ή τους ξέφυγε; Γιατί δεν βάλανε πχ το .gr στο τέλος, να δείξουν και hight tech; Καλύτερα fonts δεν μπορούσανε να βρούνε; Νομίζω πως το προηγούμενο ήταν καλύτερο από αισθητικής πλευράς.
    Όσο για τις υπόλοιπες αλλαγές στο κόμμα, έχουν συζητηθεί αρκετά...

  2. ΚΕΡΤ avatar
    ΚΕΡΤ 20/01/2011 16:26:59

    Πολύ καλό ...Μπράβο παιδιά.Ανανέωση παντού. Και προπαντός καλά μυαλά.

  3. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 20/01/2011 16:29:04

    Ωραίος ο μινιμάλ πυρσός, έξυπνο το άντερσκορ στο τέλος, αλλά η συνένωση του Νέα και Δημοκρατία αναδεικνύει τη λέξη ΑΔΗ, στον οποίο όλοι θα πάμε κάποια στιγμή αλλά για κόμμα δεν προσφέρεται

    • man8os avatar
      man8os @ Μικρός Οδυσσέας 20/01/2011 17:53:29

      Οπ, σωστος...
      Αλλα δεν πειραζει, ποιος θα το παρατηρησει...
      Εαν θελουν, με διακριτικο τροπο ας προσθεσουν το κενο....

  4. A.T avatar
    A.T 20/01/2011 16:30:25

    Φωτογραφίες από το κτίριο έχει βγάλει ο πολίτης
    Ωραίο το νέο σήμα !!!
    http://www.politis-gr.com/2011/01/20/αποκαλυπτήρια-για-το-νέο-λογότυπο-της/

  5. Zio avatar
    Zio 20/01/2011 16:36:28

    το ότι το beta δεν ανοίγει με τίποτα, είναι και αυτό σημάδι της νέας εποχής? :D

  6. ganasta avatar
    ganasta 20/01/2011 16:39:24

    Δεν τρελαίνομαι κιόλας. Αλλά δεν είναι και κακό.

  7. hasu avatar
    hasu 20/01/2011 16:41:18

    eleos

  8. ελλην της εσπεριας avatar
    ελλην της εσπεριας 20/01/2011 16:53:39

    Aξιζε τον κοπο τοση φαμφαρα γι αυτο το σημα???????Ειναι σαν να φοραει καπελλο η νεα δημοκρατια!!!!!!!Για να μην πουμε για το πρασινακι???????!!!!!!!!;;;;;;; Ουτε με το σημα της ΝΔ δεν μπορουμε να γλυτωσουμε απο το πασοκ.Παιδαριωδης ο συσχετισμος με την οικολογια!!!!!!!Η οικολογικη συνειδηση φαινεται στις πολιτικες οχι στα σηματα των κομματων!!!!!!!!!Χρειαζοταν διαφορετικη γραμματοσειρα.Ειναι αδιαφορο και θυμιζει σχεδιακι για το νηπιαγωγειο.Τι εχει παθει ο Αντωνης;;;;;;;Δεν τον αναγνωριζουμε!!!!!!

    • man8os avatar
      man8os @ ελλην της εσπεριας 20/01/2011 17:54:40

      Καλα κανει και αναδυκνειει την οικολογια και την αγαπη στο περιβαλλον (φυσικο και κοινωνικο)

    • Φαινότυπος avatar
      Φαινότυπος @ ελλην της εσπεριας 20/01/2011 21:33:27

      Δεν είναι πράσινο, είναι λαχανί.

      • ελλην της εσπεριας avatar
        ελλην της εσπεριας @ Φαινότυπος 20/01/2011 22:48:01

        Και το λαχανι ανηκει στην γκαμα του κοκκινου,ετσι δεν ειναι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  9. ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
    ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 20/01/2011 16:56:27

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ. ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΡΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΠΑΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ?

    • dim avatar
      dim @ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 20/01/2011 17:02:38

      Όχι... Περιμένει την σειρά του!

    • dinos avatar
      dinos @ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 20/01/2011 17:03:28

      Πως να πετάξει τα βαρίδια αφου τα έχει στο νέο σχήμα; Το πρασινάκι της οικολογίας και της αειφορίας ποιός το πρότεινε; Ο Κυριάκος;

  10. triptokarudos avatar
    triptokarudos 20/01/2011 17:19:07

    μου θυμίζει τις πράσινες αναπτύξεις και τα πράσσειν άλογα γενικώς του βαλιανάτος friendly pasok.gr

    αποτυχία..

    πάει και ο αντρίκειος ο πυρσός

  11. Σταύρος avatar
    Σταύρος 20/01/2011 17:32:12

    Από την απραγία της ίδιας της ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ της έχει πάρει τα σώβρακα.
    Το μόνο που τους νοιάζει κάτι μήνες τώρα, είναι η αλλαγή στο σήμα;
    Ας μην κάνουν τον κόπο!
    Δεν θα τους χρειαστεί!!!

  12. kiki avatar
    kiki 20/01/2011 17:34:25

    Και μετα απο ολα αυτα τα χαρουμενα , γραφεια, σηματα, κλπ, ελπιζω να μην καθησουν μεσα να καμαρωνουν τις καρεκλες και τα τραπεζια, πινοντας καφεδακια και θαβοντας τους τριγυρω, καλο ειναι να σκεφτουν οτι με αυτα και αυτα θα μεινουν μονοι τους στο καινουργιο κτηριο με το καινουργιο σημα.
    Η ζωη ειναι ΕΞΩ απο το κτηριο, και ΕΜΕΙΣ εκει ειμαστε , ξυπνατε.

  13. Xrhstos Theocharis avatar
    Xrhstos Theocharis 20/01/2011 17:37:58

    Καλή προσπάθεια μόνο και μόνο επειδή όποτε βλέπω τον πυρσό μου έρχεται στο μυαλό το τραγουδάκι "...ζήτω η Ελλάδα, ζήτω η Θρησκεία..." και κάτι παθαίνω.
    Για να χαριτολογήσω, επισημαίνω:
    1) Η προσπάθεια να αποδοθεί ο πυρσός εκσυγχρονισμένος κατέληξε σε καπελάκι όπως πολύ εύστοχα παρατήρησε και ο "έλλην" ("...στραβά το καπελάκι μου και γι' άλλες παραλίες")
    2) Η συγκεκριμένη γραμματοσειρά (Geneva) έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον σε παλαιότερα λογότυπα. Τον πληρώσανε που τον πληρώσανε τον καλλιτέχνη, δεν μπορούσε να σχεδιάσει κάτι πιο "custom";
    3) Ο "μικρός Οδυσσέας " είδε τον ΑΔΗ και ανατρίχιασε, εγώ είδα εκείνο το ΑΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ανατρίχιασα επίσης! Τι τη θέλανε την "ένωση";
    4) Το underscore γενικά έχει δύο χρήσεις: επαναλαμβανόμενο κάτω από μια λέξη δίνει έμφαση, στο τέλος όμως μιας λέξης παίζει το ρόλο συνδετικού κρίκου με μια επόμενη λέξη. Διαλέξτε εσείς αυτή που σας κάνει να κοιμάστε πιο ήσυχοι
    ΝΕΑΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ_ΠΑΣΟΚ
    ΝΕΑΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ_ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΑΡΙΣΤΕΡΑ
    ΝΕΑΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ_ΣΥΡΙΖΑ
    ΝΕΑΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ_ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣΥΜΜΑΧΙΑ
    ΝΕΑΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ_ΛΑΟΣ

    Φιλικά, Χρήστος

    • Ντίνα avatar
      Ντίνα @ Xrhstos Theocharis 20/01/2011 18:38:05

      Η γραμματοσειρά είναι η pf din!
      Απέχει πολύ από αυτή που ανέφερες..
      Εμένα πάντως μου αρέσει όχι πως έχει και πολύ σημασία αλλά για να είμαστε «πολιτικά» ορθοί!

  14. STATHIS avatar
    STATHIS 20/01/2011 17:43:28

    Ίσως το φως (αριστερά άνω) να ορίζει ...... μιά άκόμη "ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ" επανάσταση !!!!
    ΦΟΒΟΥΜΕ ΠΩΣ ..... ΟΧΙ "ΙΣΩΣ" αλλά ΒΕΒΑΙΩΣ .
    ΕΛΠΙΖΩ ...... ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ (που ?? δε το βλέπω !!).


    *Μιά άποψη.-(καί με τα δύο συστατικά ....φόβο & ελπίδα).

    • Stand avatar
      Stand @ STATHIS 20/01/2011 17:52:21

      Ε όχι και πορτοκαλί επανάσταση ο Σαμαράς. Είπαμε να κάνουμε κριτική αλλά εδώ μου φαίνεται εκτραχυνθήκαμε. Οι πορτοκαλί επαναστάσεις είναι φρούτα που θα ευδοκιμούσαν μόνο στο χώρο του ΠΑΣΟΚ. Και πάντως θυμάμαι τον Χρύσανθο Λαζαρίδη να γράφει εναντίον αυτών των επαναστάσεων πριν μερικά χρόνια στον Ελεύθερο Τύπο.

      • STATHIS avatar
        STATHIS @ Stand 20/01/2011 18:15:01

        Μακάρι να'χεις εσύ δίκαιο κι'εγώ να έχω απλά ...... ΦΑΝΤΑΣΙΑ !!!!



        *Μιά άποψη.-

  15. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 20/01/2011 17:53:07

    PANTOS EXEI KAI TO PRASINAKI TOY.
    GIA NA MHN XEXNIOMASTE MALLON.

  16. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 20/01/2011 18:01:31

    Το πρόβλημα δεν είναι το πως είναι το νεο σήμα αλλά ότι το σήμα αλλάζει! Και αλλάζει σε απολύτως λάθος στιγμή. Οσο για το beta.nd.gr τι να πω? Μα beta? Φαντάζεται κανείς κάποιο κέρδος από αυτές τις "αλλαγές"?

  17. man8os avatar
    man8os 20/01/2011 18:02:02

    Θελει δουλεια το πορταλ της ΝΔ. Ειναι πολυ βαρυ.

  18. George avatar
    George 20/01/2011 18:02:20

    Το βρισκω ψυχρο κ απροσωπο. Δε θεωρω πως κατι προσθετει. Ας ελπισουμε πως η εφαρμοσμενη πολιτικη, δηλ. η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (σε αντιδιαστολη με την ΕΙΚΟΝΑ...) θα εχει νοημα, παθος, ζεστασια, περιεχομενο και βεβαια θα εκφραζει τη βαθια επιθυμια του Ελληνα για ελπιδα κ προοπτικη...

  19. ΒΠ avatar
    ΒΠ 20/01/2011 18:33:14

    To έχουμε - πολλοί από εμάς εδώ- υποστηρίξει πολλές φορές: Το ΟΝΟΜΑ έπρεπε να είχε αλλάξει ο πρόεδρος και σήμερα να το ανακοινώσει. Πολλοί πολίτες, λόγω ΚΚ Β (του βραχέως, ή αλλιώς και Αμίλητου), και όλου του γνωστού περί αυτόν εσμού, ακόμη και λόγω ΚΚ του Α και της στάσης του στην καταστροφή της Κύπρου (συμφωνίες Ζυρίχης-Λονδίνου και Αττίλας ΙΙ τον Αύγουστο του 1974 επί πρωθυπουργίας του), αντιδρούν αρνητικά στο όνομα ΝΔ και την θεωρούν μέρος του παλαιού και πιστεύουν ότι με φθαρμένα υλικά δεν μπορείς να φτιάξεις καινούργια κατασκευή. Ο μόνος νέος και άφθαρτος στην ΝΔ (από τους βουλευτές της) είναι ο Πρόεδρός της! Και αυτό μόνο λόγω των πολιτών και γι' αυτό ο Πρόεδρος έχει μιά ιδιαίτερη και μοναδική σχέση με την "βάση". Δεν μπορεί προφανώς ο Πρόεδρος να αλλάξει αυτήν την στιγμή τους βουλευτές. Μπορεί όμως να αλλάξει τουλάχιστον το όνομα του κόμματος.
    Εγώ δεν μπορώ να δω τα μειονεκτήματα αυτής της αλλαγής.

    Και θα μπορούσε να στελεχώσει τους τομείς με πρόσωπα από την βάση που τον εξέλεξε και όχι και πάλι και καθ' ολοκληρίαν με το φθαρμένο στελεχιακό δυναμικό της ΝΔ...

    Επειδή οι περισσότεροι από εμάς που γράφουμε εδώ δουλεύουμε πολλές ώρες κάθε ημέρα και ζούμε στην κοινωνία και όχι σε κάποια γραφεία με πολλές γραμματείς και πληρωμένους τους λογαριασμούς των τηλεφώνων μας, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η κοινωνία δεν βλέπει την ΝΔ ως την λύση του δράματος της χώρας και αυτή η αντίληψη συμπαρασύρει και τον Α. Σαμαρά ως κάποιον παρόμοιο του γιωργάκη... Σε αυτό συνεισφέρουν προφανώς και τα ΜΜΕ: Μάθαμε λοιπόν ότι η κ. Παπαρήγα είχε διαξιφισμούς με τον γιωργάκη γιά την επίσκεψη στο Ερζερούμ (περεπιπτόντως τόπο μαρτυρίας των Έλλήνων του Πόντου) στην βουλή. (Αφήστε που κατά την γνώμη μου η κ. Παπαρήγα δεν "κατάλαβε" τι ακριβώς έγινε και είπε και λάθος πράγματα στον γιωργάκη. Χαρακτήρισε τα λόγια του "τολμηρά"!!)
    Είπε κάτι ο πρόεδρος γιά το Ερζερούμ; Αρκεί το ότι έχει ζητήσει συζήτηση στην βουλή προ ημερησίας διατάξεως;; Προφανώς δεν αρκεί.
    Εδώ έχουν "ανάψει" οι ιστότοποι και τα άρθρα περί ΑΟΖ και Καστελλόριζου "λύνουν και δένουν" (+ παρεμβάσεις καθηγητών Μαρκεζίνη και Καρυώτη + μερικές εκπομπές στην τηλεόραση) και από εδώ πλήρης ή σχεδόν πλήρης σιγή.

    Μαθαίνουμε ότι η Παπαρήγα, ο Τσίπρας, η Κανέλη, ο Καρατζαφέρης κάνουν κριτική στον γιωργάκη, αλλά όχι τι λέει και τι κάνει ο πρόεδρος. Μην μου απαντήσετε παρακαλώ, έκανε εκείνο, είπε τούτο, εγώ σας δίνω την αίσθηση των πολιτών. Και οι πολίτες τρέχουν στην ΣΠΙΘΑ και στο Πατριωτικό Μέτωπο, και οι δημοσκοπήσεις της ΝΔ είναι καθηλωμένες και τα ποσοστά μεταβάλλονται σταγόνα σταγόνα.

    Είναι δυνατόν, αγαπητοί φίλοι, ΑΥΤΗ την στιγμή και μετά από ΤΟΣΑ ο γιωργάκης να είναι "ο καταλληλότερος";

    • man8os avatar
      man8os @ ΒΠ 20/01/2011 18:38:48

      Περιμενε να βγει και η δημοσκοπιση της ΜΡΒ. Εγω αυτη περιμενω. Και αληθεια τωρα, η διαφορα πανω απο 3 δεν ειναι. Θ το δεις και στις επομενες (προωρες) εκλογες.

  20. koronakis avatar
    koronakis 20/01/2011 18:52:27

    σαν κατι να καπνιζει σα ενα τσιγαρο αναμενο που φευγει οκαπνος κατι τετοιο μου κανει τωρα που απαγορευεται το τσιγαρο στους κλειστους χωρους,ανατρεπτικο το λογοτυπο

  21. TopGunZ avatar
    TopGunZ 20/01/2011 19:25:52

    Μια χαρά είναι! Η ένωση των δύο λέξεων, το underscore και η "τεκτονική" και απλή γραμματοσειρά συνδιάζουν το τεχνοκρατισμό με κάτι από διαδίκτυο, new age κλπ. Η αφαιρετική αναπαράσταση του πυρσού δίνει τον απαραίτητο μοντέρνο τόνο, ενώ θα μείνω στη φράση του Σαμαρά για τη πράσινη γραμμούλα ότι δε χαρίζουμε την οικολογία στο ΠΑΣΟΚ. Ελπίζω η ανανέωση στο σήμα να εμπνεύσει και να καθοδηγήσει το σύνολο της παράταξης.

  22. Μάρκος avatar
    Μάρκος 20/01/2011 20:08:57

    Τι το ψάχνετε; Δείτε το σήμα των ΕΛ.ΤΑ και θα καταλάβετε αμέσως με τι μοιάζει το νέο σήμα. Και στο σχήμα, και στο χρώμα!

  23. Andreas avatar
    Andreas 20/01/2011 20:18:44

    Μου δίνεται τώρα η ευκαιρία να αναφερθώ στην αλλαγή του σήματος της ΝΔ. Δυο κουβέντες μονάχα. Δεν ξέρω ποιοι επικοινωνιακοί "εγκέφαλοι", πολιτικοί ή λοιποί μη θεσμικοί δημοσιολογούντες εισηγήθηκαν στον Αντώνη Σαμαρά την αλλαγή του σήματος της ΝΔ, με τη διαδικασία μάλιστα του κατεπείγοντος, χωρίς διαβούλευση με τα στελέχη του κόμματος, τους νεολαίους μας και τον κόσμο της παράταξης και χωρίς να γίνει έστω και ένας διαγωνισμός, όπως στην περίπτωση της ΟΝΝΕΔ.

    Κατ' αρχάς, είναι προφανές ότι η αλλαγή του σήματος δεν ήταν καν απαραίτητη, πολύ δε περισσότερο δεν ήταν επείγουσα. Ίσως μάλιστα επιδράσει αρνητικά στη συνείδηση των πολιτών. Το ιστορικό σήμα της ΝΔ είναι σύμβολο: σύμβολο όχι παρελθοντισμού, αλλά σύμβολο της ιστορίας του κόμματος. Άντεξε στον χρόνο γιατί συνδέθηκε με τους αγώνες της παράταξης και του Κων/νου Καραμανλή (όχι του νεωτέρου, μην τρομάζετε).

    Θα μου πουν κάποιοι ότι το κόμμα οφείλει να εξελίσσεται, να προοδεύει, να αλλάζει τον εαυτό του, για να μπορέσει να αλλάξει τη χώρα. Δεκτόν. Απολύτως δεκτόν. Αλλά το να αλλάξεις τη βιτρίνα δεν σημαίνει ότι αλλάζεις και το κόμμα. Το κόμμα πρέπει να αλλάξει τις πολιτικές που εφήρμοσε ως κυβέρνηση και πίκραναν και εξόργισαν τον κόσμο, πρέπει να αλλάξει τους νομίμους πλην ανήθικους πολιτικούς, τα στέλεχη που απογοήτευσαν τον κόσμο. Όχι το σήμα του απλώς. Εμένα δεν μου λέει τίποτα απολύτως η αλλαγή του σήματος. Ούτε για ανανέωση του κόμματος εκλαμβάνω την αλλαγή αυτή. Και αν κάποια στελέχη της ΝΔ προβάλλουν αυτό το επιχείρημα, είναι καλό να το ξανασκεφτούν. Γιατί ίσως δώσουν την εντύπωση ότι υποτιμούν τη νοημοσύνη των πολίτων. Ε, δε θα σε ψηφίσει ο κόσμος γιατί άλλαξες το σήμα. Θα σε ψηφίζει αν δει ότι άλλαξες εσύ ο ίδιος και άφησες τον κακό σου τέως κυβερνητικό εαυτό οριστικά πίσω.

    • firiki2010.wordpress.com avatar
      firiki2010.wordpress.com @ Andreas 20/01/2011 21:10:27

      Σωστός ! Η αλλαγή του σήματος μοιάζει σαν μια διακριτική προσπάθεια αποσύνδεσης από το παρελθόν (κακό- γιατί μοιάζει να αισθάνεσαι ένοχος γι αυτό) που παράλληλα δεν έχει καμμία ουσία (ακόμα χειρότερο- γιατί κανένας δεν θα σε πάρει στα σοβαρά)

  24. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 20/01/2011 21:14:00

    Δεν εχει "ΒΑΡΟΣ" το σημα αυτο!!!!

  25. κοινη λογικη avatar
    κοινη λογικη 20/01/2011 21:56:37

    έσβησε....τελεία και παύλα....
    ΥΓ τρομερή έμπνευση στο νέο λογότυπο η αναγραφή του ονόματος της παράταξης με μία λέξη ΝΕΑΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.... εύγε στους δημιουργικούς, εύγε σε όσους το ενέκριναν, εύγε...

  26. Aris avatar
    Aris 20/01/2011 23:28:59

    Πολύ light... Ατυχής προσπάθεια σύνδεσης του παλιού με το νέο. Πρέπει να γνωρίζει κανείς το παλιό, για να καταλάβει ότι συνδέεται με το καινούριο. Το παλιό ήταν ένα ξεκάθαρο σήμα. Το καινούριο είναι αφηρημένο. Βέβαια πολλοί θα υποστηρίξουν ότι το παλιό ήταν πλέον παλιομοδίτικο και θα συμφωνήσω. Ωστόσο με όσα γίνονται πλέον στην πατρίδα μας, το τελευταίο που θα πρέπει να μας απασχολεί είναι το σήμα της ΝΔ. Διότι τι να το κάνεις το νέο σήμα, άμα δεν σου δίνει κανείς σημασία...

  27. Kostas D avatar
    Kostas D 20/01/2011 23:57:51

    Ετσι ειναι "Τση μοδας για.."
    Προσωπικα προτιμω τον πυρσο!!

  28. what avatar
    what 21/01/2011 00:45:51

    Για την beta σελίδα έχω να πω:

    Τι νερόβραστες φάτσες είναι αυτές όταν κάνεις hover στο μενού;

    Σαν να διαφημίζουν βιτάμ light είναι.

  29. what avatar
    what 21/01/2011 00:48:46

    Βλέποντας κι άλλες εικόνες από το portal απογοητεύομαι ...
    Θέλουμε να βλέπουμε κανονικούς ανθρώπους κι όχι στημένους ηθοποιούς.

    Μα δεν το βλέπει κανείς;

  30. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 21/01/2011 01:22:24

    ΝΕΑΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ_ΕΛΠΙΔΑ!

  31. anticanoeing avatar
    anticanoeing 21/01/2011 01:33:40

    Πάντως ακόμα και τα αθλητικά σωματεία δεν αλλάζουν ούτε ονόματα ούτε λογότυπα! Φαντάζεστε το τριφύλλι να γίνει μαργαρίτα και ο δικέφαλος φασιανός; Τι μας έπιασε; Πάλι καλά που δε γίναμε νέα νέα δημοκρατία!

  32. grafistas avatar
    grafistas 21/01/2011 11:46:52

    Πού είναι το kerning οεο

  33. καινός avatar
    καινός 21/01/2011 12:49:49

    Περί του site o λόγος.

    ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ

    - Η χρήση νέων χαρούμενων φατσών, είναι ατυχής.
    - Το layout γενικά είναι πολύ απλό και περισσότερο παραπέμπει σε ιστολόγιο.
    - Για να βρεις αυτό που θες πρέπει να ταλαιπωρηθείς αρκετά.
    - Χρησιμοποιούν canvas στους τίτλους! Απαράδεκτο από SEO άποψη.
    - Χρησιμοποιούν cufon. Επίσης απαράδεκτο, δεν είναι site μιας διαφημιστικής εταιρίας.
    - Τα hovers/rollovers είναι απότομα, η εναλλαγή από το ένα state στο άλλο μπερδεύει.
    - Το menu είναι εξαιρετικά πρόχειρο και... ρηχό.
    - Οι εσωτερικές σελίδες είναι ΑΔΕΙΕΣ (πχ, επιλέξτε εγγραφή να δείτε οτι υπάρχουν μόνο fields για συμπλήρωμα χωρίς οδηγίες, χωρίς τίποτα!)
    - Δεν υπάρχουν όροι χρήσης, δεν υπάρχει policy για τα προσωπικά δεδομένα, δεν υπάρχει disclaimer...
    - Χρησιμοποιούν liferay, ένα από τα πολλά έτοιμα τρύπια συστήματα, και πολύ φοβάμαι ότι αργά η γρήγορα θα πέσουν θύμα hacking.

    Δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ καθόλου στο ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ περιεχόμενο (κενές σελίδες), ούτε στις ατυχείς αναφορές (πχ "εταιρική ταυτότητα Ν.Δ." ?????? ) ούτε στο ότι δεν δουλεύουν τα περισσότερα Link (πχ το "αποφάσεις" μέσα στο "υποστήριξη") ούτε στο ότι το περιεχόμενο είναι απροσπέλαστο (όπως πχ στο μεγαλύτερο κομμάτι του "υποστήριξη/multimedia databank" και φυσικά δε θα μπορούσα να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι στο γραφείο τύπου, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ PDF να κατεβάσει ο "τύπος"!

    Να σας πω ότι στο "επικοινωνία" δεν υπάρχει καν φόρμα επικοινωνίας;

    Θα μπορούσα να συνεχίσω τη λίστα για πολύ ακόμα, αλλά... εδώ σταματάω. ΚΡΙΜΑ.

  34. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 21/01/2011 12:58:23

    Σωστός ...Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ μου θύμισε και μένα .....

  35. Καποιος_ακομματιστος! avatar
    Καποιος_ακομματιστος! 21/01/2011 13:43:41

    O λυκος αλλαζει δερμα αλλα μενει παντα λυκος!!

  36. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 21/01/2011 14:57:44

    Καλο το σηματακι αλλα ισως θα πρεπει να κανει αντιπολιτευση καποια στιγμη γιατι μας πηρε ο υπνος.Εχει καταντησει ποιο νεροβραστη η ΝΔ στην αντιπολιτευση ακομη και απο την φιλοτουρκη χανουμισσα(Ντορα).

  37. Pilot avatar
    Pilot 21/01/2011 19:06:07

    Κάπου είχα ακούσει ότι το χρώμα της οικολογίας κανονικά, θα έπρεπε να είναι το γαλάζιο.
    Κι αυτό, (σύμφωνα με αυτόν που το έλεγε) επειδή το χρώμα του πλανήτη είναι το γαλάζιο. Το γαλάζιο κυριαρχεί όταν βλέπεις τον πλανήτη από απόσταση. Ο πλανήτης μας επίσης, χαρακτηρίζεται ως ο γαλάζιος πλανήτης.
    Αυτά, μιας και γινόταν σχετική αναφορά στα πρώτα σχόλια.
    Κατά τα άλλα, αλλού είναι η ουσία.

  38. Δρ. 3D avatar
    Δρ. 3D 21/01/2011 21:30:47

    to UNDERSCORE το βλεπω σαν το CURSOR στο DOS οπου αναβοσβήνει και περιμενει υπομονετικά ... έχει ήδη σβήσει κάποια πράγματα ... και περιμένει να σβήσει και κάποια ακόμα ώστε να πατήσει το ENTER στη νέα εποχή.

  39. Stefanos avatar
    Stefanos 23/01/2011 11:31:51

    Στα ψηφοδέλτια του κόμματος θα υπάρχει το νέο λογότυπο ή θα παραμείνει(μακάρι να είναι έτσι) ο δαυλός? Ξέρει κάποιος να μου απάντήσει?

    • Μάρκος avatar
      Μάρκος @ Stefanos 24/01/2011 20:58:21

      Υπάρχει μια παρανόηση. Το έμβλημα του κόμματος δεν αλλάζει, παρά μέσω του καταστατικού του. Το καταστατικό λέει σαφώς ποιο είναι το έμβλημα του κόμματος. Οπότε, τα υπόλοιπα περιττεύουν. Είναι σαφές ότι απλά όπως το 1989 με το ουράνιο τόξο ή και παλιότερα, το 1984 νομίζω, το κόμμα αποκτά νέο λογότυπο. Όχι έμβλημα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.