#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/08/2012 13:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το μοντέλο διοίκησης Σαμαρά



«Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού» είχε πει ο Γερμανός Καγκελάριος Όττο Φον Μπίσμαρκ και φαίνεται ότι ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς προσπαθεί να κινηθεί πάνω στη συγκεκριμένη αντίληψη, έχοντας κατά νου και το δόγμα «ένας πολιτικάντης σκέφτεται τις επόμενες εκλογές, αλλά ένας πολιτικός, τις επόμενες γενιές».

Με…φάρο λοιπόν τις επόμενες γενιές, ο Σαμαράς προσπαθεί να βάλει μερικά λιθαράκια στην ανάκτηση της αξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος, αλλά και να αλλάξει κακώς κείμενα και κατεστημένες αντιλήψεις πολλών δεκαετιών, αδιαφορώντας και για το πολιτικό κόστος και μη κινούμενος ως πολιτικάντης, με τελικό στόχο να επιβάλει τη μεταρρύθμιση και να επιτύχει την ανασυγκρότηση της οικονομίας και την ανασύνταξη της χώρας.

Μετά από μια δύσκολη για τον ίδιο περίοδο, λόγω του προβλήματος στο δεξί μάτι, δεν υπάρχει περιοχή του κυβερνητικού έργου για την οποία να μην έχει προσωπική αντίληψη και γνώση. Ο ίδιος συνομιλεί με όλα τα μέλη του υπουργικού συμβουλίου, παρακολουθεί το έργο τους, απαιτεί πρόοδο και αποτελέσματα, βάζει τις φωνές όταν πρέπει, ακούει προτάσεις και ιδέες και γενικά εφαρμόζει ένα μοντέλο διοίκησης που είναι τελείως διαφορετικό από αυτό των προκατόχων του και παραπέμπει σε άλλες περιόδους. Κυρίως διαφέρει πάρα πολύ από αυτό που ζήσαμε τα έτη που στο Μέγαρο Μαξίμου ήταν οι δύο τελευταίοι εκλεγμένοι πρωθυπουργοί, οι Καραμανλής και Παπανδρέου.

Ο Πρωθυπουργός θέλει να έχει άποψη για το παραμικρό και εκτός από τη…μεγάλη εικόνα επιζητά και γνώση των μικρών θεμάτων, ενώ περίπου δύο μήνες στο τιμόνι της χώρας επιδεικνύει πολιτικά ανακλαστικά που σχολιάζονται θετικά, ακόμη και από πολιτικούς του αντιπάλους.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ο ίδιος παρενέβη προσωπικά για διάφορες υποθέσεις όταν διαπίστωσε κραυγαλέες αδικίες ή χαρακτηριστικά παραδείγματα παραβίασης της νομιμότητας. Ενδεικτικά αναφέρονται η διακοπή της ηλεκτροδότησης στο Άσυλο Ανιάτων, η περίπτωση της απεργίας στη Χαλυβουργία, η περίπτωση ενός πολύτεκνου που όδευε προς τον Κορυδαλλό για χρέη, κ.α.

Μόλις προχθές τηλεφώνησε ο ίδιος προσωπικά στον πρωτοεπιστάτη του Αγίου Όρους για να τον διαβεβαιώσει πως θα γίνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να σβήσει η μεγάλη πυρκαγιά στην Αθωνική Πολιτεία, με αποτέλεσμα να εισπράξει τα θετικά σχόλια των Αγιορειτών που εξεπλάγην από το τηλεφώνημα.

Για πρώτη φορά μπαίνει τέλος στις φιέστες της ΔΕΘ. Ως εκ τούτου στις 8 Σεπτεμβρίου, ο Α. Σαμαράς θα ανέβει για λίγες ώρες στη Θεσσαλονίκη εγκαινιάζοντας την έκθεση και πραγματοποιώντας συναντήσεις με φορείς και θα επιστρέψει στην Αθήνα.

Η απόφασή του να μην προχωρήσει στην καθιερωμένη ομιλία προς τις παραγωγικές τάξεις και να μην παραχωρήσει τη συνέντευξη Τύπου σηματοδοτεί τη βούλησή του να βάλει τέλος σε «πολιτικά ήθη» του παρελθόντος με τις «στρατιές» των υπουργών που θυμίζουν περισσότερο φιέστα παρά κυβερνητικό γεγονός.

Και μην παραλείπει κανείς να προσμετρήσει ότι στο πρώτο Υπουργικό Συμβούλιο, λίγες ώρες μετά την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης, ανακοίνωσε τη μείωση κατά 30% των αποδοχών των μελών της, ζήτησε να ελέγχει όλα τα ταξίδια των υπουργών στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, έδωσε εντολή για περιορισμένη χρήση των κρατικών αυτοκινήτων, έκλεισε το εστιατόριο στο Μαξίμου, παρέδωσε το βουλευτικό του αυτοκίνητο δεν χρησιμοποιεί την πρωθυπουργική "Μερσεντές", ενώ δεν αποκλείεται σύντομα να παραιτηθεί τελείως, σε μια συμβολική κίνηση, και από τον μισθό του Πρωθυπουργού.

Πριν από λίγα 24ωρα, απομακρύνθηκε από τη θέση του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΛΑΡΚΟ, επειδή δεν μείωσε το μισθό του και τις αποδοχές του προσωπικού, αγνοώντας τη σχετική νομοθεσία.

Επίσης, λίγες μέρες πριν έγινε γνωστή η ανακοίνωση της εκταμίευσης των 160 εκατ. ευρώ για τις εξισωτικές αποζημιώσεις των κτηνοτρόφων - ποσό που αφορά στο 100% της αποζημίωσης των 70.000 δικαιούχων και που θα αρχίσει να καταβάλλεται από τις 20 Αυγούστου. Με αυτή την απόφαση υλοποιήθηκε μια προεκλογική δέσμευση του ίδιου του Πρωθυπουργού.

Οι υπουργοί, οι αναπληρωτές τους και οι υφυπουργοί αρχίζουν και καταλαβαίνουν τι εστί Σαμαράς στην Πρωθυπουργία. Ο έλεγχος είναι ασφυκτικός, ενώ το επόμενο διάστημα προγραμματίζει αιφνιδιαστικές επισκέψεις σε υπουργεία και ήδη έχει άτυπα δημιουργήσει ένα βαθμολόγιο στρατηγικών στόχων μέτρησης αποτελεσμάτων και πρωτοβουλιών.

Και θα υπάρξει και συνέχεια…

 Μάρκος Αυρήλιος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 14/08/2012 13:09:03

    Ξέχασες τον Διώτη...

    • Κάτων avatar
      Κάτων @ τσώφλι πασατέμπου 14/08/2012 13:43:34

      Άσε μεγάλε, έχασες: «Δεν ξεχωρίζουμε τα λαμόγια από το χρώμα τους. Δεν μας ενδιαφέρει εάν είναι γαλάζια, πράσινα, ή κόκκινα. Όλα τα λαμόγια για μας είναι τα ίδια και θα έχουν την ίδια τύχη. Θα πληρώσουν όπου κι αν βρίσκονται». Αυτά δήλωσε ο Πρωθυπουργός κ. Αντ. Σαμαράς, στην πρωινή σύσκεψη στο Μαξίμου, λίγο πριν αναχωρήσει για την ιδιαίτερη πατρίδα του την Πύλο. Ο Πρωθυπουργός όταν ενημερώθηκε από τους στενούς συνεργάτες του, ότι υπάρχουν αντιδράσεις από την αντικατάσταση του επικεφαλής του ΣΔΟΕ κ. Ι. Διώτη και ότι δήθεν η αντικατάσταση έγινε γιατί οι υποθέσεις με τους φακέλους πολιτικών προσώπων έχουν προχωρήσει πολύ, άστραψε και βρόντηξε: «τα λαμόγια, για μας δεν έχουν χρώμα. Θα την πληρώσουν όλοι ανεξαιρέτως», είπε συγκεκριμένα και ζήτησε μάλιστα από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο να κοινοποιήσει προς τα έξω τις απόψεις του.
      (BHMAτοδότης)

      • τσώφλι πασατέμπου avatar
        τσώφλι πασατέμπου @ Κάτων 14/08/2012 13:51:35

        Άρα... υπάρχει κάτι ή δέν υπάρχει ; Με το "δήθεν" σου καθαρίσαμε ;

      • costas avatar
        costas @ Κάτων 14/08/2012 14:57:34

        Από λόγια έχουμε χορτάσει.

        • Γρύνη avatar
          Γρύνη @ costas 14/08/2012 22:50:30

          τζαμπα αγχωνεστε!
          με τον Σαμαρα θα βαρεθουμε!
          ...να τον εχουμε ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ!!!!!!!!!!

      • Nietzsche avatar
        Nietzsche @ Κάτων 15/08/2012 03:23:32

        Ο ...μπαμπάς του βαφτισιμιού του μπαμπά του ΓΑΠ τα γράφει αυτά;

        Σωθήκαμε!

        ΥΓ. Χθες, έμαθα, και μου έπεσε το σαγόνι στο πάτωμα, ότι τον δευτερότοκο γιο τού Ψυχάρη, τον νυν βουλευτή ΝΔ, έχει βαφτίσει ο ...Ανδρέας Παπανδρέου (!!!), και για να τιμήσουν τον κουμπάρο κομματάκι παραπάνω, του έδωσαν και το όνομά του. Τον πρωτότοκό του είχε βαφτίσει ένας χουντικός υπουργός, νομίζω ο Σταματελόπουλος.

        ΧΙΛΙΕΣ φορές παραπάνω εμπιστεύομαι το ατινέα ως πηγή, παρά τους ΔΟΛιους αυτούς μεγαλοεκδότες.

        • Nietzsche avatar
          Nietzsche @ Nietzsche 15/08/2012 03:46:41

          Όπα!
          Διόρθωσις: όχι, φυσικά, "ατινέα", αλλά:

          "...ΧΙΛΙΕΣ φορές παραπάνω εμπιστεύομαι το ΑΝΤΙΝΕΑ ως πηγή..."

  2. diman avatar
    diman 14/08/2012 13:21:25

    excellent

  3. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 14/08/2012 13:53:17

    Συμφωνώ σε όλα τα παραπάνω, εκτός από το θέμα της ΔΕΘ. Νομίζω έπρεπε να ανέβει στη Θεσσαλονίκη ο Πρωθυπουργός , μαζί με μία πολύ μικρή ομάδα Υπουργών ή Στελεχών και να κάνει μια ομιλία στον Ελληνικό Λαό,όπου θα εξηγούσε τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν και γενικά την πολιτική που πρέπει να ακολουθήσει.Ακόμα , κατά τη γνώμη μου, θα μπορούσε να αναφερθεί και σε τυχόν αντιρρήσεις - εμπόδια που του προβάλλουν οι άλλοι 2 της Συγκυβέρνησης.Νομίζω, πρώτο μέλημα του Σαμαρά είναι να είναι συνεπής απέναντι στον πολίτη, να μπορεί να τον κοιτάζει στα μάτια!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Παναγιώτης 14/08/2012 14:04:44

      Πρώτον, θα ανέβει και θα κάνει τα εγκαίνια, φιέστες δε θα κάνει. Δεύτερον, ας είμαστε ρεαλιστές, το θέμα δεν είναι να αρχίσει να καταγγέλλει τους άλλους δύο, σαν πρόφαση θα φανεί και θα αποσταθεροποιήσει την κυβέρνηση, το θέμα είναι να τους βάζει χαλινάρι όταν παρεκτρέπονται.

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/08/2012 13:57:41

    Ο Σαμαράς είναι ο Μέσσι, που παίζει όμως στον Διαγόρα, και δυστυχώς το παιχνίδι είναι και σικέ, αφού ο (ξένος) διαιτητής είναι ήδη πιασμένος. Ας ευχηθούμε ότι θα κάνει το θαύμα του, με κανένα ζογκλερικό ξέσπασμα.
    Παρεμπιπτόντως, όσον αφορά στην φετινή ΔΕΘ, ως επίσημα ενταγμένο μέλος της κόβας Β. Ελλάδας, μας χρωστά μια επίσκεψη, αλλιώς πάει για διαγραφή!
    Δαναέ, το μπλοκάκι με τις παρουσίες και τα παράβολα ανά χείρας.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Strange Attractor 14/08/2012 14:00:01

      Πλάκα πλάκα, τα παράβολα τελευταία σε πολλούς τα χαρίζουμε, γίναμε κι εμείς μπρούκληδες ε? (και μόλις συνειδητοποίησα ότι έχω χρησιμοποιήσει τη λέξη μπρούκλης τρεις φορές σε 2 μέρες)

  5. Lampros avatar
    Lampros 14/08/2012 14:04:49

    παρατηρώ για άλλη μια φορά μια προσπάθεια ταυτισης του "Καραμανλή & Παπανδρέου". Αυτό ειναι τ μονο αρνητικό σχόλιο που μπορω να κάνω.

    κατα τα άλλα, συμφωνω, εχει δειξει ο Σαμαρας κατ εμε το σημαντικότερο στοιχείο ηγετη που χρειάζεται σε αυτή την περιοδο, την μεθοδικότητα και την προσηλωση στους στρατηγικούς στόχους. Νομιζω ειναι η πρώτη φορά που βλέπω εθνική στρατηγική, με συγκεκριμένους στοχους άμεσα μετρησιμους, το πιο τρανταχτό παρεδειγμα δε, η λαθρομεταναστευση.

    • Αχόρταγος avatar
      Αχόρταγος @ Lampros 14/08/2012 14:15:49

      Καλά λες, δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση μεταξύ Κωστάκη Καραμανλή και Γιωργάκη Παπανδρέου. Ο πρώτος δεν ξέρει καν κανώ

      • Lampros avatar
        Lampros @ Αχόρταγος 14/08/2012 14:51:04

        συγνωμη αν σου έθιξα τον Μεγα στοχαστη ΓΑΠ.

        • Lampros avatar
          Lampros @ Lampros 14/08/2012 15:05:22

          Δεν με νοιάζει καθολου αν θιγουν τον καραμανλή ή όχι. Εγω εχω μεινει σταθερός στις αποψεις μου περι της Δεξιάς, και στηριζω τις επιλογές μου όπως όταν ψηφιζα τοσα χρονια μεχρι και σημερα Νεα Δημοκρατία. Ο καραμανλής με τα λάθη και τις απραλειψεις του ηταν ο ηγέτης της Νεας Δημοκρατίας εκεινη την εποχή. ΔΕΝ τον απαρνουμαι και πολύ δε περισσοτερο δεν μπορεί να συγκριθεί με το βλαμενο ΓΑΠ, όποιος τον συγκρινει, στην καλυτερη περιπτωση, εχει μνημη χρυσοψαρου

    • avanti avatar
      avanti @ Lampros 14/08/2012 14:38:55

      Το είχαν το κοινό σημείο, λεφτά υπήρχαν! Ο Σαμαράς δεν βρήκε ούτε το ταμείο.

      • Lampros avatar
        Lampros @ avanti 14/08/2012 15:21:01

        Αυτό ειναι αλήθεια. Ο Σαμαρας εναλαμβάνει κάτω απο τις δυσμενέστερες συνθήκες. Προβλήματα σωρευμενα δεκαετιών, σε συνδυασμό με ευρωπαική αλλαζονία και αδιαλαξία. Συνδυασμός που σκοτώνει.

  6. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 14/08/2012 14:19:32

    Σέ κάθε περίπτωση ο Σαμαράς έχει μιά γραμμή καί μιά στρατηγική, σωστή ή λάθος θά φανεί, αλλά αυτός τουλάχιστον έχει ένα στόχο καί πεισματικά πορεύεται. Είναι δυστυχώς από τούς ελάχιστους πολιτικούς πού πιστεύει ακράδαντα στόν ρόλο πού τού επεφύλαξε η τυχαιότητα τής Ιστορίας.

    Πολλοί σχολιαστές αναφέρονται ότι ο στόχος τού Σαμαρά ήταν νά γίνει πρωθυπουργός καί εκεί τελειώνει η Ιστορία.
    Αυτό πού δέν κατάλαβα είναι άν ο στόχος τού Τσίπρα, Βενιζέλου, Καμμένου καί λοιπών είναι νά γίνουν αιγοβοσκοί ή γελαδάρηδες ή κάτι παρόμοιο.

    Αυτό πού χαρακτηρίζει προσωπικότητες είναι η πίστη τους καί η εμμονή τους στήν αποστολή τους καί όχι η θέση γιά τό προσωπικό τους βόλεμα. Θεωρώ δέ ότι η φιλοδοξία Σαμαρά δέν περιορίζεται σέ αυτή τήν κατηγορία. Όπως τόν βλέπω καί κρίνω από τίς πράξεις του καί τόν πυρετό πού τόν διακατέχει πιστεύει στόν έλληνα, θέλει νά αναδειχθεί η ικανότητά του καί θά έδινε ευχαρίστως καί τήν ψυχή του στόν διάβολο άν κατάφερνε νά τόν φθάσει εκεί πού ονειρεύεται.
    Δέν είναι, ευτυχώς, μόνος. Υπάρχουν καί άλλοι άσημοι καί «σεσημασμένοι» πού καίγονται από τήν φλόγα τής ελληνικότητας καί όλοι, όπως καί ο καθένας χωριστά, αισθάνονται ότι η πατρίδα κρέμεται από τήν δική τους καί μόνο δράση.

    Καλή τύχη καί καλό αγώνα σέ όλους.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Ιαπετός 16/08/2012 10:01:08

      "σωστή ή λάθος θά φανεί, αλλά αυτός τουλάχιστον έχει ένα στόχο καί πεισματικά πορεύεται." +100000

  7. STAM avatar
    STAM 14/08/2012 14:23:05

    Δεν συμφωνώ ότι ο Καραμανλής δεν δούλευε. Το μόνο κακό λόγω του χαρακτήρα του είχε μεγάλη εμπιστοσύνη στους ανθρώπους και το πλήρωσε.
    Θα ήθελα ο Αντώνης (επειδή πιστεύω σε αυτόν και στις ικανότητες του) να δώσει την καθιερωμένη συνέτευξη τύπου για να μπουν αρκετά πράγματα στην θέση τους.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ STAM 15/08/2012 08:45:41

      ... Όταν είσαι οκνός αλλά κατά..λάθος έμπλεξες (λόγω ονόματος) και έχεις αναλάβει πολλές ευθύνες παρ΄ελπίδα :-)), η μόνη σου διέξοδος ώστε να μην κινητοποιηθείς και χάσεις το χουζούρι σου, είναι να επιδείξεις απεριόριστη εμπιστοσύνη σε οποιονδήποτε προσφέρεται να σε ...απαλλάξει από τον αβάσταχτο μπελά. Μία άλλη ανάγνωση της καλοκάγαθης...ευπιστίας εν προκειμένω, γιατί πόσο αφελής να προσπαθήσω να είμαι στην κρίση μου, όταν μιλάμε για τον Πρωθυπουργό της χώρας !!!! Δεν του επιτρέπεται η επιπολαιότητα, ούτε η ραθυμία, ούτε η μετατόπιση ευθυνών, απλά γιατί οι συνέπειες της ανικανότητάς του, είναι τραγικές για εκατομμύρια ανθρώπους.
      Πόσο δραματική εις βάρος των ανικάνων αποδεικνύεται η σύγκριση του Α.Σαμαρά με όλων των ειδών τους Σημίτηδες, Κωστάκηδες, Γιωργάκηδες.... Δεν ξέρω τι θα καταφέρει τελικά, αλλά το πάθος, το πείσμα και η ολόψυχη συμμετοχή του, είναι στοιχεία που ξαφνιάζουν ευχάριστα. Και τελικά, μάλλον θα φτάσει εκεί που θα πιστέψει οτι μπορεί να φτάσει..... ♦ '' - Παππού αγαπημένε, είπα, δώς μου μιαν προσταγή.
      -Φτάσε όπου μπορείς παιδί μου...
      -Παππού, φώναξα τώρα πιο δυνατά, δώς μου μιαν
      πιο δύσκολη, πιο κρητικιά προσταγή.
      -Φτάσε όπου ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ παιδί μου !...''
      (Αναφορά στο Γκρέκο - Νίκος Καζαντζάκης)

  8. Apostolos avatar
    Apostolos 14/08/2012 14:35:59

    An o Samaras thelei na valei telos sta kathieromena politika ithi, i mataiosi tis episekpsis stin DETH den ftanei...as xekinisei apo ton Polydora...

  9. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 14/08/2012 14:42:25

    Λίγοι θα το καταλάβουν το μοντέλο του αλλά πολλοί θα επωφεληθουν.
    Να θυμασαι κόσμε οτι θα μπορούσε να διαλέξει το διαχρονικό και αλάνθαστο μοντέλο Τσίπρα.Να κάτσει στα αυγά του και να βλέπει το ποσοστό του να αυξάνεται και στο τέλος να αναλάβει εύκολα μια διαλυμένη κοινωνία.
    Αντίθετα διάλεξε να ''καεί'',διάλεξε να παλέψει και να δουλέψει.Εστω και με εταίρους,εστω και με υποχωρήσεις.Αξίζει διάολε πίστωση χρόνου και υπομονή

  10. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 14/08/2012 14:46:22

    Αντιγράφω από τήν σημερινή ηλεκτρονική έκδοση τού Βήματος.

    Πεπεισμένος ότι η Ελλάδα θα τα καταφέρει και με μεγάλη προσπάθεια θα αρχίσει να βγαίνει σιγά-σιγά από το τούνελ της κρίσης εμφανίζεται ο πρωθυπουργός κ. Αντ. Σαμαράς που θεωρεί ότι, έστω και δύσκολα, θα κερδίσει την επιμήκυνση του ελληνικού προγράμματος.

    Την ίδια στιγμή από το Μέγαρο Μαξίμου θεωρούν ότι η επόμενη εβδομάδα – οπότε θα επισκεφθεί την Αθήνα ο πρόεδρος του Eurogroup Ζαν Κλοντ Γιούνκερ και θα γίνουν τα ταξίδια του κ. Σαμαρά σε Βερολίνο και Παρίσι, όπου αναμένεται να συναντήσει τη γερμανίδα καγκελάριο Ανγκελα Μέρκελ και τον γάλλο πρόεδρο Φρανσουά Ολάντ – είναι κομβικής σημασίας.

    «Είναι όλα τα λεφτά…είναι σαν τα πλέι-οφ του Τσάμπιονς Λιγκ» τονίζει ανώτερο κυβερνητικό στέλεχος, θέλοντας να δείξει την κρισιμότητα των συναντήσεων και κάνει τον παραλληλισμό με την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση της Ευρώπης.

    Από την Πύλο, την ιδιαίτερη πατρίδα του όπου βρίσκεται για την εορτή του Δεκαπενταύγουστου, ο κ. Αντ. Σαμαράς, είχε την ευκαιρία να συναντήσει πολύ καλούς φίλους και να συζητήσει χαλαρά μαζί τους για την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα και τις προοπτικές που υπάρχουν.

    Η αίσθηση που αποκόμισαν οι συνομιλητές του τις πρώτες ώρες παραμονής του κ. Σαμαρά στη Μεσσηνία, είναι ότι ο Πρωθυπουργός είναι σε πολύ καλή ψυχολογική κατάσταση – «ανεβασμένος» όπως είπε πρόσωπο που τον γνωρίζει πολλά χρόνια – και έμειναν με την εικόνα ενός πολιτικού που πλέον είναι αποφασισμένος να προχωρήσει στις αναγκαίες κινήσεις, αδιαφορώντας για το πολιτικό κόστος.

    Αναγνωρίζει ότι ο επόμενος μήνας είναι σταθμός, καθώς θεωρείται για τον Πρωθυπουργό ο πιο κρίσιμος των τελευταίων ετών, διότι πολλά θα κριθούν για τη χώρα: η εκταμίευση της επόμενης μεγάλης δόσης και το σχέδιο για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους στην Ευρωζώνη, που θα επηρεάσει, και εάν θα υπάρξει παράταση του χρόνου δημοσιονομικής προσαρμογής.

    Ο κ. Σαμαράς, όπως έκανε και στη δημόσια δήλωσή του στο δημαρχείο Καλαμάτας, είπε στους συντοπίτες του ότι το επόμενο διάστημα η πορεία θα είναι δύσκολη, ανηφορική, δύσβατη και με συνεχείς αναταράξεις.

    Δεν θέλησε να εξωραΐσει την κατάσταση και παράλληλα ήταν εμφανής η αισιοδοξία του ότι θα τα καταφέρει η χώρα, ενώ επέμεινε στο θέμα της πίστης στον τελικό σκοπό, που δεν είναι άλλος από την παραμονή της χώρας στο ευρώ.

    Εφημερίδα Λα Ρεπούμπλικα (Όπως μεταδίδει τό ΑΜΠΕ :)

    «Στη Γερμανία ετοιμάζονται να πουν αντίο στην Αθήνα...Οι μεγάλες τράπεζες και οι πολιτικές παρατάξεις θεωρούν δεδομένη την έξοδο της Ελλάδας από το Ευρώ», γράφει σήμερα η ιταλική εφημερίδα Λα Ρεπούμπλικα.

    Όπως αναφέρει ανταπόκριση της εφημερίδας από το Βερολίνο, «ο γερμανικός πολιτικός χώρος αφήνει να εννοηθεί ότι θεωρεί την Ελλάδα ήδη χαμένη και ζητεί από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα να υπερασπισθεί το Ευρώ βάσει της άποψης της Bundesbank, όχι αγοράζοντας τα ομόλογα των ασθενέστερων χωρών».

    «Στα παρασκήνια οι μεγάλες τράπεζες τα έχουν ετοιμάσει όλα. Έχουν ήδη αρχίσει να επεξεργάζονται τα σενάρια για τους επόμενους δώδεκα ή και δεκαοκτώ μήνες», γράφει η Λα Ρεπούμπλικα, με αναφορά και σε γερμανικά δημοσιεύματα.

    Η εφημερίδα της Ρώμης προσθέτει ότι «η πολιτική που εύχονται τα γεράκια της Βαυαρίας, το να δοθεί με την περίπτωση της Ελλάδας, ένα μάθημα και να παραδειγματισθούν οι υπόλοιποι, απειλεί, τώρα, να μετατραπεί σε μια επικίνδυνη πραγματικότητα για όλους».

    Και αυτό, διότι, όπως τονίζει ο ανταποκριτής της ιταλικής εφημερίδας από το Βερολίνο «για μερικά γεράκια, μια νίκη στις βουλευτικές εκλογές της Γερμανίας, το 2013, αξίζει σίγουρα την υλοποίηση του Grexit, της εξόδου της Ελλάδας από το Ευρώ και ίσως και την προώθηση ενός ισχυρού παράλληλου νομίσματος».

    Σε σχέση με το τελευταίο αυτό σενάριο, τέλος, η Λα Ρεπούμπλικα, τονίζει ότι «οι πιο σκληροί Γερμανοί πολιτικοί, έφθασαν να ζητούν παράλληλα με το Ευρώ, την κυκλοφορία γερμανο-ολλανδικού νομίσματος».

    Καί η ανακοοίνωση τού ΣΥΡΙΖΑ:

    “Η μνημονιακή τριανδρία αποδεικνύει καθημερινά ότι αυτό που ξέρει να κάνει καλά είναι να προσθέτει σκληρά μέτρα, να ξεπουλάει δημόσιο πλούτο και να αφαιρεί κοινωνικά δικαιώματα φέρνοντας τη χώρα όλο και πιο κοντά στη χρεοκοπία και στην έξοδο από την ευρωζώνη.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ αγωνίζεται για την ανατροπή της μνημονιακής πολιτικής και παλεύει για μια δίκαιη και δημιουργική έξοδο από την κρίση μέσω της εφαρμογής ενός εναλλακτικού σχεδίου για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας με βιώσιμη ανάπτυξη και αναδιανομή του πλούτου προς όφελος των εργαζομένων.”

    Τά συμπεράσματα δικά σας.

  11. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 14/08/2012 14:52:21

    Array

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ Ιαπετός 14/08/2012 15:29:17

      http://www.lygeros.org/articles?n=9905&l=gr

      http://www.nytimes.com/imagepages/2011/11/13/opinion/13gunboat-img.html?ref=sunday-review

      Ωστόσο δεν είναι μόνο το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο: "...Στο ίδιο φάκελο υπάρχει και αναφορά για τον ορυκτό πλούτο που υπολογίζεται η αξία του στα 28 δισ. ευρώ μόνο για τα εντοπισθέντα κοιτάσματα χρυσού, χαλκού, μόλυβδου, ψευδάργυρου, άργυρου, αντιμονίτης κλπ..."
      Αναρωτιέμαι τί είναι αυτά τα "κλπ" ;
      Μήπως έχουν σχέση με τις παρακάτω ειδήσεις;

      http://www.reuters.com/article/2012/06/16/us-china-denmark-greenland-idUSBRE85F0F820120616

      http://www.spiegel.de/international/world/the-world-from-berlin-germany-playing-catch-up-in-scramble-for-resources-a-791843.html

      "..To “χαρτί” των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων και του ορυκτού πλούτου στον ελληνικό χώρο ετοιμάζεται να παίξει η κυβέρνηση μέχρι το τέλος του έτους στην προσπάθειά της να αλλάξει το οικονομικό κλίμα...Σύμφωνα με τα στοιχεία φακέλου που βρίσκεται το πρωθυπουργικό γραφείο..."

      Άνθρωποι που εξωβελίστηκαν στο περιθώριο εξαιτίας της Φεουδαρχίας, έχουν βοηθήσει, με ένα μικρό λιθαράκι χωρίς καν να φαίνονται...

      Τί να λέμε (άλλωστε);

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ιαπετός 14/08/2012 16:58:47

      Στο έχω ξαναπεί, το σάιτ αυτό έιναι αφερεγγυο και παίζει παιχνίδι (το σχόλιο είναι για τον Ιαπετό)

  12. costas avatar
    costas 14/08/2012 15:02:10

    Ωραία, αφού βρήκαμε λεφτά ας προσλάβουμε στο δημόσιο μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ακόμα. Εξάλλου μόνο με το μουσείο Ακρόπολης πόσους καλαματιανούς να βολέψει ο καημένος.

  13. TopGunZ avatar
    TopGunZ 14/08/2012 15:40:06

    Εμ, βέβαια, τόσα χρόνια συνηθισμένοι στις σοσιαλιστικές κολόνιες ξεσυνηθίσατε το λιβάνι...

  14. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 14/08/2012 15:47:18

    costas
    Γιατί τόσο αντισαμαρικό μένος;

    Καταλαβαίνω ότι ο Σαμαράς δέν έχει τήν «αίγλη» πού είχε ο μεγάλος.
    Τό Ουΐσκι δέν είναι τό αγαπημένο του ποτό.
    Η Γεωργία, η γυναίκα του, είναι η σύζυγός του, τυπική ελληνίδα καί όχι η Margaret η αμερικάνα μέ τά άπαιχτα ελληνικά της.
    Ο Σαμαράς πάει παρομονές εορτών στήν Πύλο καί όχι στό Ελούντα Μπίτς.
    Επί εποχής μεγάλου ο λαός ήταν στήν εξουσία, οι κομματικοί στρατοί διασκορπισμένοι σέ πανάκριβα ξενοδοχεία καί λάτρευαν τίς πύρινες αναπολήσεις φλεγόμενων φιαλίων ουϊσκίου τίς πρωϊνές ώρες.
    Η Ελλάδα ανήκε στούς έλληνες, η αξιοκρατία βασίλευε στήν χώρα, οι αμερικανικές βάσεις τού θανάτου θά μάς εγκατέλειπαν, η ΕΟΚ μάς έτρεμε, Οι κούτες τών Πάμπερς ήταν μόνο γιά ειδικές χρήσεις, η δεξιά είχε μπεί στό χρονοντούλαπο τής ιστορίας, ο αριστερός Κόκκαλης, Μπόμπολας, Λαμπράκης καί λοιποί αναξιοπαθούντες ανελάμβαναν αδερφικά καί μέ ευθύνη νά απαλλάξουν τόν τόπο από τά περιττά πλούτη καί η αριστερά αποκαθιστούσε τήν χαμένη της τιμή αναλαμβάνοντες όλες τίς υπεύθυνες θέσεις δημόσιας ξεχαρβάλωσης καί επαναδιανομής πλούτου μέσω τής μίζας.
    Ο Σαμαράς πολύ κοινός μού φαίνεται. Ούτε ένα πουκάμισο τής προκοπής μέ εκείνα τά κολλεγιακά καλλιτεχνήματα δέν φοράει, ούτε ακριβό εναλλακτικό πουκάμισο, μέ τρία κουμπιά ανοιχτά παρακαλώ όπως ο Αλέξης. Πάει ανάβει καί κανένα κερί στήν Παναγιά, ζητάει καί τήν βοήθειά της, αλλά διώρισε καί όλη τήν Μεσσηνία στό Μουσείο τής Ακρόπολης.
    Φαντάζομαι τί θά γινόταν, άν πραγματικά τό έκανε στόν βαθμό πού κυκλοφόρησε σέ όλες τίς έντιμες φυλλάδες.

    • costas avatar
      costas @ Ιαπετός 14/08/2012 22:43:14

      Μη βαυκαλίζεσαι. Δεν έχω μένος εναντίον του Σαμαρά συγκεκριμένα, εναντίον όλων των κερατάδων πολιτικών έχω. Εξάλλου δεν τον κατηγόρησα και για απατεώνα, απλά είπα πως μέχρι να δούμε έργα λέω να κρατώ μικρό καλάθι. Δεν με πείθει αλλά δεν έχω και κανένα πρόβλημα αν δω να κάνει δουλειά να τον ψηφίσω. Δεν έχω ιδεοληψίες και κολλήματα των αριστερών. Αλλά δεν πρόκειται να βαράω και παλαμάκια επειδή έκανε πέντε εξαγγελίες ή επειδή έβγαλε την αστυνομία στους δρόμους και μάζεψε πέντε πειναλέους όταν το βαρύ έγκλημα ζει και βασιλεύει.

    • costas avatar
      costas @ Ιαπετός 14/08/2012 22:53:17

      Επίσης όλα αυτά που λες για το που κάνει διακοπές και για το πόσο απλή είναι η γυναίκα του είναι άνευ ουσίας. Είναι το θεαθήναι στο οποίο οι δεξιοί έχετε μια έμφαση. Ο Σαμαράς είναι ο κλασσικός μεγαλοαστός. Κατ' εμέ αυτό δεν είναι πρόβλημα, ούτε πλεονέκτημα ούτε μειονέκτημα. Έτσι γεννήθηκε ο άνθρωπος.

      Μην προσπαθείς να υποβιβάσεις την κουβέντα με μικροαστικά επιχειρήματα κι απλοποιημένες αφηγήσεις. Οι πολιτικοί κρίνονται από τα έργα τους, όχι για την καταγωγή τους και τις εντυπώσεις.

      Επίσης μην με αντιμετωπίζεις σαν ανιστόρητο. Επί Παπανδρέου του Ανδρέα δεν γινόταν τίποτα διαφορετικό από αυτό που γινόταν 40 χρόνια με τη δεξιά. Στην αρχή τα τρώγαν οι λίγοι, επί Παπανδρέου φάγανε και οι πολλοί. Και οι μεν και οι δε κατακριτέοι είναι. Τώρα αν εσύ θες να κάνουμε λοβοτομή και να κρίνουμε μόνο τους μεν σόρυ αλλά δεν θα σου κάνω τη χάρη. Τράβα διάβασε και λίγη ιστορία γιατί εκτός απο το εξεζητημένο ψευδώνυμο δεν βλέπω να έχεις και μεγάλη αντίληψη της πραγματικότητας.

      Οι δεξιοί, ή μήπως να πω οι Σαμαρικοί, θα πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβετε πως το παραμύθι οι μεν και οι δε τελείωσε. Πλέον όλοι κρίνονται από τα αποτελέσματα. Έτσι πήγε άπατος ο ΓΑΠ σε δύο μόλις χρόνια, κι έτσι θα πάει κι ο Σαμαράς αν δεν παράξει έργο. Το αν είναι σεμνός και ταπεινός μας είναι παντελώς αδιάφορο.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ costas 14/08/2012 23:56:16

        «Τράβα διάβασε και λίγη ιστορία γιατί εκτός απο το εξεζητημένο ψευδώνυμο δεν βλέπω να έχεις και μεγάλη αντίληψη της πραγματικότητας.»

        costas
        Δέν ξέρω πόσο εξεζητημένο είναι τό ψευδώνυμό μου, αλλά σέ τελική ανάλυση δέν κατάλαβα σέ τί σέ ενοχλεί. Έχω διαβάσει τά πιό απίθανα στό διαδύκτιο καί δέν μέ απασχόλησε η προέλευση τους. Άβυσσος η ψυχή τού ανθρώπου. Ο καθένας επιλέγει τό ψευδώνυμο πού νομίζει ότι τόν εκφράζει καλύτερα. Εσύ επέλεξες τό costas.

        Άν είμαι ανιστόρητος πρόβλημά μου. Άν θεωρείς τόν εαυτό σου ιστορικά καταρτισμένο καμάρι σου. Άν θεωρείς ότι έχω μειωμένη αντίληψη τής πραγματικότητας, σέ αντιδιαστολή μέ τήν δική σου αντίληψη τής πραγματικότητας, επίσης πρόβλημά σου. Είναι ανάγκη νά τό λές κατάμουτρα σέ έναν αδαή πόσο μειωμένης αντίληψης είναι; Εσύ μέ τό εύρος τής δικής σου αντίληψης; Η ανωτερότητά σου δέν τό αντελήφθην;
        Μου δημιούργησες ψυχολογικό πρόβλημα.
        Αίσθηση κατωτερότητας.
        Αλλά πρέπει νά τό παραδεχθώ.
        Τά βλέπεις καί τά κρίνεις όλα μέ τό αετίσιο βλέμμα τής ανωτερότητας.
        «Το αν είναι σεμνός και ταπεινός μας είναι παντελώς αδιάφορο.»
        Πόσο δίκιο έχεις.
        Αυτά είναι γιά μάς. Τής μειωμένης αντίληψης.
        Όχι γιά τήν ανωτερότητά σου. Κατάλαβες αμέσως τήν προσπάθεια λοβοτομής πού επιχείρισε ένας μειωμένης αντίληψης σαμαρικός.

        Εύγε.

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ Ιαπετός 15/08/2012 01:10:21

          Παρομοίως, χαιρετίσματα.
          Από τόν καθυστερημένο.
          Καί καλή Παναγιά.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ιαπετός 15/08/2012 00:15:53

      Πάντως μου κάνει εντύπωση πως ο κάθε Κώτσος νομίζει πως θα μας πιάσει... κότσους, συνεχώς αναφερόμενος στον αστικό μύθο της μετοίκησης της μισής Καλαμάτας στο Μουσείο Ακροπόλεως, σύμφωνα με τα διάφορα προοδευτικά έντυπα και μπλογκ, αλλά αφήνει στην απ' έξω το ότι το έχτισε με τα μισά λεφτά... για δες..

  15. πολίτης avatar
    πολίτης 14/08/2012 15:50:53

    TopGunZ, δεν ανήκω στο χώρο που ανέφερες προς ενημέρωσή σου.
    Διάβαζα πάντως με ενδιαφέρον τις απόψεις γιατί αν και διαφωνώ πιστεύω στον διάλογο.
    Όχι όμως σε κείμενα που τόσο φανερά και χωρίς αξιοπρέπεια προπαγανδίζουν.
    Ερωτευμένος να ήταν ο αθρογράφος, ένα ελαττωματάκι θα το έβρισκε για το ανικείμενο του πόθου του.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ πολίτης 14/08/2012 22:57:02

      Καλό θα ήταν τότε να μην φέρεστε σαν να ανήκατε. Εξηγήστε μου ποιο από τα αναφερόμενα του άρθρου είναι αναληθές, όχι τίποτα άλλο, μπορεί κάτι να μου ξέφυγε κι εμένα. Άλλο πράγμα η καλώς εννοούμενη καχυποψία και η εποικοδομητική κριτική και άλλο να λέμε γλύφτη όποιον λέει αλήθειες. Ξαναλέω, ενημερώστε με για το αναληθές παρακαλώ. Ευχαριστώ και καλό σας βράδυ.

  16. panos avatar
    panos 14/08/2012 15:56:37

    ΞΕΧΑΣΕΣ...ΤΟ Προεδρικό Διάταγμα για την αποδέσμευση αστυνομικών από τη φρούρηση βουλευτών και λοιπών

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ panos 14/08/2012 22:59:31

      Είναι κι άλλα που ούτε καν πολυ-ακούστηκαν, όπως η αποτροπή του ψευτοδιαγωνισμού στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου, μια περίπτωση ενός διαγνωστικού μηχανήματος σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης (δεν ξέρω περισσότερες λεπτομέρειες) και άλλα μικρά, αλλά σημαντικά...

  17. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 14/08/2012 15:58:53

    Ευτυχώς υπάρχουν μερικοί πού δέν τούς πειράζει η πολύ ζέστη καί δέν ξεφεύγουν σέ φαντασιώσεις.
    Όχι τίποτα άλλο, αλλά νά διατηρείτε η ισορροπία.

  18. Enzo avatar
    Enzo 14/08/2012 16:43:35

    αυτο το "παση θυσια" με χαλαει λιγο και οχι μονο εμενα αλλα και την πλειοψηφια των Ελληνων, θελει λιγο προσοχη εκει.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Enzo 14/08/2012 23:00:54

      Εμένα δε με χαλάει το "πάση θυσία", τα χαλκώσαμε πλέον τ' άντερά μας, με χαλάει όταν γίνεται τζάμπα. Αυτό είναι που προσπαθεί να αλλάξει ο Σαμαράς...

  19. Aris. A avatar
    Aris. A 14/08/2012 16:55:25

    Κίνηση ουσίας εείναι να πάνε καμιά δεκαπενταριά αλήτες που έφεραν την χώρα εδώ φυλακή.

    Θα δείξει αποφασιστικότητα και θα δώσει το μήνυμα της ισότητας σε μια κοινωνία που βράζει.

    Το αγλάισμα της διαπλοκής με τρομάζει.

    Κανά δάνειο θα θέλουν και όπως το βλέπω θα το πάρουν.

  20. η Dimi avatar
    η Dimi 14/08/2012 18:29:58

    Forbes Europe: “Για Λανθασμένες-Στραβοκέφαλες Αιτίες, οι Ευρωπαίοι Ηγέτες Κλίνουν Προς Μια Ελληνική Εξοδο Από Tο Ευρώ” http://www.forbes.com/sites/karlwhelan/2012/08/13/europes-needs-to-change-its-disastrous-policy-on-greece-heres-why-and-how/

    Οι με προσωπικό του κόστος διορατικότητα, κριτική σκέψη και αποφάσεις του Προέδρου και Πρωθυπουργού μας κ. Αντώνη Σαμαρά, επιβεβαιώνονται καθημερινά.

    Τhe Telegraph: “Κρίση Χρέους: η Γερμανία έτοιμη να μπλοκάρει την ελληνική βοήθεια, εάν η χώρα χάσει τους στόχους”

    Ας σταθεί η δανειστής-Μεγαλοφειλέτης Γερμανία στο ύψος των απαιτητών εντόκων υποχρεώσεών της προς την Ελλάδα και τους Ελληνες από τον Α’ και Β’ Παγκόσμιο, σημερινού ύψους € 1,000,000,000,000 (Ευρώ 1 Τρις) http://www.noiazomai.net/afisa1tris.jpg και μετά βλέπουμε Ποιά Χώρα θα χάσει τους στόχους της και τα Κλεμμένα 3Α της Πιστοληπτικής της Ικανότητας.
    Έλεος πια! με τη ψευδεπίγραφη τιμητή των πάντων, Γερμανία. Οι Ναζί, ΜΑΣ χρωστούν. ΔΕΝ τους χρωστάμε http://viotikoskosmos.wikidot.com/distomo-fotografies http://www.newsnow.gr/article/122501/sfagi-distomou-to-anthropino-ktinos.html Οι Φωτογραφίες-Ντοκουμέντο είναι από τις σφαγές στο Δίστομο, μόνο. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι άμεσα χρειάζεται ν’ αντιδράσουμε και να καλέσουμε τα παγκοσμίου λήψεως τηλεοπτικά δίκτυα έξω από τη Γερμανική Πρεσβεία, για LIVE ενημέρωση των χωρών του πλανήτη για τα Επιβεβαιωμένα 89 (ογδόντα εννέα!!!) Ολοκαυτώματα τα οποία οι υπάνθρωποι Ναζί, Πανελλαδικά προκάλεσαν. Και εξακολουθώ ακράδαντα να πιστεύω ότι, η θρασύδειλη κι από τα νιάτα της (όπως το σχετικό video δείχνει) μεθυσμένη Μέρκελ, σε λάθος δέντρο “γαυγίζει”.. Η Δράση προκαλεί Αντίδραση. Νομοτελειακά. Γιά να επέλθει η χαμένη ισορροπία (3ος Νόμος Νεύτωνα).

    “Σχεδόν όλοι οι άνθρωποι μπορούν ν’ αντέξουν τις αντιξοότητες. Oμως αν θέλεις πραγματικά να δοκιμάσεις τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου, δώσε του εξουσία.” ~Abraham Lincoln, 16ος Πρόεδρος των ΗΠΑ (1860-1865).

  21. Κλέων avatar
    Κλέων 14/08/2012 19:54:51

    Στην ανάρτηση με την ΕΡΤ αναιρείται, μερικώς, το σκεπτικό του αρθρογράφου.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Κλέων 14/08/2012 23:03:55

      Στην ανάρτηση της ΕΡΤ απλά φαίνονται τα αποτελέσματα της παν-ωρίμου σκέψεως μερικών ντεμέκ δεξιών να στηρίξουν τα διάφορα σκυλάκια του συστήματος από καπρίτσιο.

  22. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 14/08/2012 21:55:09

    «Η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού» είχε πει ο Γερμανός Καγκελάριος Όττο Φον Μπίσμαρκ

    δε νομίζω ότι η γερμανική πολιτική, οι αρχές που τη διέπουν διαχρονικά και η φιλοσοφική τους θεμελίωση συνιστούν παράδειγμα προς μίμηση. Καταλαβαίνω βέβαια ότι το άρθρο έχει καλή πρόθεση, απλά το επισημαίνω. Άλλωστε ο Μπίμαρκ ήταν πράγματι αποτελεσματικός στην ενίσχυση της Γερμανίας, δυστυχώς.

    Η δίκαιη και αποτελεσματική κρατική διοίκηση (αποτελεσματική προς την κατεύθυνση της εξηπηρέτησης του δημόσιου συμφέροντος) ένα πράγμα θέλει, κυρίως: ισονομία.
    θέλει όμως και πολίτες που ενδιαφέρονται για τα κοινά. Δε νομίζω ότι υπάρχει αυτό στην Ελλάδα. Εδώ προτιμούμε να παίζουμε το ρόλο του προβάτου και να μας υποδεικνύουν πάντα άλλοι, εγχώριοι ή ξένοι σοφοί, τι πρέπει να κάνουμε και τι να επιδιώκουμε. Δε θέλουμε να είμαστε πολίτες, μέλη κοινωνίας με συλλογική (εθνική) συνείδηση (όπως συμβαίνει στη Δύση), ούτε να λαμβάνουμε μέρος στη λήψη αποφάσεων που μας αφορούν άμεσα γιατί είναι δύσκολο. Θέλουμε να αποφασίζουμε ελεύθερα τι θα φάμε το μεσημέρι ή που θα πάμε βόλτα. Μέχρι εκεί. Τρομάζουμε στην ιδέα ότι κάποιος θα μπορούσε να μας ρωτήσει (επαναλαμβάνω, όχι ως άτομα αλλά ως συμμετέχοντες στην κοινωνία) ποιο πρέπει να είναι το περιεχόμενο της κρατικής πολιτικής σε οποιοδήποτε δημόσιο ζήτημα, όπως η οικονομία ή η διοίκηση. Δε διανοούμαστε καν ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Όχι τυχαία, κανείς πολιτικός δεν το θέτει κι όλας (κορόιδα είναι;).
    Οπότε ό,τι και να επιχειρήσει ο Σαμαράς η άδικη συμπεριφορά του κράτους προς τα άτομα θα συνεχίσει να υπάρχει γιατί ο κόσμος θέλει να ιδιωτεύει και να καταναλώνει, χειροκροτώντας όσους τον υποτιμούν και τον εκμεταλλεύονται (δεν εννοώ τον Σαμαρά, αν και δεν τον υποστηρίζω πια, εννοώ περιπτώσεις πάγκαλου και άλλα γομάρια*)

    *για τους ευαίσθητους, το 'γομάρια' το εννοώ από την άποψη της ψυχολογικής αναισθησίας, όχι τη σωματικής διάπλασης

  23. STEVE avatar
    STEVE 15/08/2012 00:09:39

    Αν ο πρωθυπουργός της χώρας προσπαθεί να υποκαταστήσει το διαλυμένο από την τροϊκα κοινωνικό κράτος τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.Στην πραγματικότητα από έναν πολιτικό που πιστεύω όλα αυτά τα χρόνια περιμένω άλλα.Δεν με νοιάζουν οι 20 χιώτες στραβοί ούτε αν παραιτήθηκε ο κύριος της ΛΑΡΚΟ, από τον Σαμαρά περιμένω να βάλει το μαχαίρι στο κόκκαλο.Και μέχρι να φθάσει εκεί θα έχουμε μάθει πως ξεκοκαλίστηκαν τρία Κ.Π.Σ. και μερικά ψιλά από το ΕΣΠΑ.Θα μάθουμε πόσο κόστισε η Ολυμπιάδα (άγνωστο) καθώς έχουμε μείνει στα 9δις αλλά ακούγεται κάτι για 30δις.Θα μάθουμε για μαθηματικούς τύπους στα δημόσια έργα και για ολόκληρο ξεκλήρισμα τεχνικών εταιρειών επειδή ήταν εκτός συστήματος με συνέπεια να κυριαρχούν 2-3 τεχνικές εταιρείες.Όταν αθροιστούν τα προηγούμενα θα μας μείνουν και ρέστα.Επίσης από τον Α.Σ. περιμένω να ασχοληθεί με την μοναδική παραγωγή που μπορεί να υπάρξει αυτή την στιγμή στην Ελλάδα (γεωργική) και να μου πει ποιος και με τι αντίτιμο την διέλυσε.Επίσης από το οικονομικό του επιτελείο περιμένω να μου αναλύσει κάποιος γιατί η βενζίνη στην Ελλάδα να έχει 2,00 € γιατί ένα σαμπουάν στην Αγγλία να έχει 1,5€ και στην Ελλάδα το ίδιο 5,00 € γιατί οι πάνες Libero (φαίνεται γελοίο) στην Γερμανία έχουν 9,00 € και στην Ελλάδα 18,00 €;Γιατί τέλος το Ελληνικό ελαιόλαδο έχει 2,οο €/kGR και στην Γερμανία το έχουν σε βαζάκια των 500 γρ 8,00 €. Αυτά είναι που πρέπει να λύσει ο Α.Σ. γι αυτό τον στηρίζουμε σ΄ αυτές τις δύσκολες εποχές.Εάν τα προσπεράσει τότε η Ιστορία θα τον γράψει ως πρωθυπουργό αν τα αγγίξει ένα προς ένα θα τον αναφέρει ως ηγέτη.

  24. Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά avatar
    Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά 15/08/2012 09:15:36

    Για την αποφυγή μιας μετωπικής στην εθνική οδό θα πρέπει να αποφασίσεις σε κλάσματα δευτερολέπτου για την αντίδραση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το χειρότερο που έχεις να κάνεις είναι η μετωπική. Όλα τα άλλα είναι καλύτερα. Αλλά αν αποφύγει
    ς την μετωπική δεν σημαίνει ότι έλυσες το πρόβλημα. Πολλές φορές υπάρχουν ζημιές, τραυματισμοί και στην χειρότερη αναπηρίες. Το αποτέλεσμα όμως υπακούει στον ορθολογισμό. Που λέει απλά: Όχι μετωπική! Είναι σίγουρα το χειρότερο σενάριο. Να ξεκινήσουμε λοιπόν και εμείς κατά τον ίδιο τρόπο. Να υποθέσουμε ότι βρισκόμαστε σε κίνδυνο και να αξιολογήσουμε τι πρέπει να αποφύγουμε .Ποιό είναι το χειρότερο σενάριο ,μετά το επόμενο ή τα επόμενα. Να αντιδράσουμε τάχιστα όπως και στο παράδειγμα. Χρησιμοποιώντας όλα τα χαρίσματα που έχουμε αλλά και το "ένστικτο της επιβίωσης του έθνους'' Κάτι χιλιάδες χρόνια σε δύσκολες συνθήκες επιβίωσε. Δεν νομίζω να έχει χαθεί. Οι αμερικανοί σκέφτονται αμερικάνικα οι γερμανοί γερμανικά. Και μάλλον προβλέψιμα. Οι μεν γερμανοί, έχουν μπροστά τους εκλογές, η κοινή γνώμη είναι εναντίον μας ,θα πάνε σίγουρα με την πλειοψηφία. Οι αμερικανοί έχουν τις δικές τους και θα κάνουν αυτό που θέλει η δική τους κοινή γνώμη. Εμείς πρέπει να καθίσουμε και σκεφτούμε με ποιό τρόπο θα πείσουμε την κοινή γνώμη όχι μόνο της Γερμανίας αλλά και των υπολοίπων κρατών, ότι κάναμε κάτι. Η ιστορία της ψήφισης νόμων χωρίς να τους εφαρμόζουμε έχει αποδειχθεί καταστροφική. Αντί να ματώνουμε στις διαπραγματεύσεις να ιδρώνουμε να τους πείσουμε ότι μερικά πράγματα δεν γίνονται ,ψηφίζαμε εύκολα και όπως αποδείχθηκε με την αιώνια κουτοπονηριά μας: «έλα μωρέ κάτι θα γίνει και θα την σκαπουλάρουμε» Χάσαμε σε αξιοπιστία. Τώρα χρειάζονται έργα. Εφαρμογή. Επίπονο ,δύσκολο, δραματικό αλλά είπαμε. Το κάθε τι έχει και το κόστος. Δεν έχουμε περιθώρια παρά να αλλάξουμε βίαια για να αποφύγουμε την μετωπική με την Ευρώπη! Το χειρότερο των χειρότερων σεναρίων....
    ΥΓ. Ο οδηγός της παραπάνω ιστορίας σήμερα λέγεται Αντώνης Σαμαράς. οδηγεί ένα λεωφορείο σε κακή κατάσταση με εκατομμύρια έλληνες μέσα. Ο ίδιος τα πάει μέχρι στιγμής καλά αλλά χρειάζεται την στήριξη όλων γιατί έχει δρόμο ακόμη !

  25. Drifter avatar
    Drifter 15/08/2012 10:18:51

    Ψυχραιμία παιδιά. Τόσα χρόνια από κάτι τέτοια επικοινωνιακά την πάθαμε. Ακόμη να βάλουμε μυαλό ?. Οι ΣΩΤΗΡΕΣ, μας τελείωσαν από χρόνια. Έχουμε μπει στους ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ. Και εδώ παίζει ποιός έχει καλύτερη ομάδα. Για την ώρα πάντως, μόνο ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ βλέπουμε. Θα δείξει σε λίγες εβδομάδες. Τότε τα ξαναλέμε. (Υ.Γ. Το μοντέλο διοίκησης δεν είναι καινούργιο. Παμπάλαιο και δοκιμασμένο. Αλλά, άλλες δεκαετίες τότε ....)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.