#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/09/2010 22:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το μετέωρο βήμα του Σαμαρά



Δεν έχω ψηφίσει ποτέ μου τη Νέα Δημοκρατία. Για αυτό και όσα θα αναφέρω παρακάτω, ίσως να έχουν μεγαλύτερη αξία, παρά αν  ήμουν ένας ακόμη κουστουμάτος γιάπης της ΟΝΝΕΔ, ή κάποιος φιλόδοξος διαδρομιστής του συγκεκριμένου κόμματος.

Τον Αντώνη Σαμαρά τον παρακολουθώ από τότε που ήταν παντοδύναμος και δημοφιλής υπουργός των Εξωτερικών, και παράλληλα αναμφισβήτητος διάδοχος (δελφίνος) για την ηγεσία του κόμματός του. Και τον παραδέχτηκα ιδιαίτερα όταν τα βρόντηξε όλα αυτά, αρνούμενος να συμμορφωθεί με τις μεθοδεύσεις των τότε πολιτικών αρχηγών για τη Μακεδονία. Και μάλιστα, χωρίς να είναι Μακεδόνας! Σωστά ή λάθος, δεν έχει σημασία. Σημασία έχει ότι έφτυσε αυτά για τα οποία κάποιοι άλλοι δίνουν γη και ύδωρ προκειμένου να αποκτήσουν.

Μπορεί να ακούγεται υπερβολή, αλλά μου θύμισε κάποιον άλλο, που επίσης είχε βροντήξει υπουργιλίκια, οφίτσια, και καρέκλες, για μια ιδέα. Σωστή ή λάθος, δεν θα το εξετάσω εδώ, αρκεί που και εκείνος το έκανε για την ιδέα. Μέχρι που τον φάγανε σε μια ζούγκλα της Βολιβίας.

Τον Σαμαρά όμως δεν τον φάγανε. Μπορεί να μην τον έπαιξαν, μπορεί να τον απομόνωσαν, μπορεί να τον καταδίκασαν σε μια εικοσαετία πολιτικής μοναξιάς. Δεν μπόρεσαν όμως να τον ακυρώσουν. Και για αυτό και επανήλθε, όχι μόνο ως υπουργός, αλλά κόντρα στα κατεστημένα συμφέροντα, στις πανίσχυρες διαπλοκές, με μόνο όπλο του την εμπιστοσύνη  του κόσμου, κέρδισε την ηγεσία της ΝΔ σε μια άνιση μάχη, και απέναντι σε έναν αντίπαλο με δηλητηριώδη πλοκάμια απλωμένα παντού.

Και πάλι, αν ήταν ως εδώ, δεν τρέχει και τίποτα. Πολλοί γίνανε αρχηγοί κομμάτων, ακόμη και όντας ανεπαρκείς. Έλα όμως που ο Σαμαράς έκανε και τη πραγματική υπέρβαση. Αρχηγός κόμματος εξουσίας, που είναι θέμα χρόνου να αναλάβει και πάλι τα ηνία του κράτους, και πάει κόντρα στο μνημόνιο, στη τρόϊκα και στην υποδούλωσή μας στο ΔΝΤ!!!  Και όχι με συνθήματα, αλλά με επιχειρήματα και  άποψη. Εδώ δεν μιλάμε για το ΚΚΕ του 8%, ή το ΕΚΚΕ, ή τους Οικολόγους, εδώ μιλάμε για ένα κόμμα που φλερτάρει με την εξουσία, και που όμως ο αρχηγός του πάει κόντρα στα διεθνή αφεντικά της χώρας.

Δεν ξέρω αν θα πετύχει. Αυτό που ξέρω είναι ότι έδειξε πως διαθέτει «κοχόνες» με τις διαγραφές που τόλμησε, και με τη πολιτική στάση που τολμάει να κρατά. Οι εχθροί του είναι πολλοί, και κυρίως μέσα στο ίδιο του το κόμμα. Και δεν είναι ίσως αυτοί που φαίνονται προς τα έξω. Εκείνοι αποδείχθηκαν λίγοι και ήδη παραδόθηκαν στη  λήθη.  Άλλα είναι τα βαρίδια, και έρχονται από το παρελθόν με σκοπό να επικρατήσουν και πάλι στο μέλλον. Για αυτό και οι κινήσεις του είναι μετρημένες. Για αυτό ίσως και δεν προχωρά με άλματα.

Ας μην κοροϊδευόμαστε. Τον Σαμαρά δεν τον ψήφισαν μόνο οι Σαμαρικοί. Κυρίως τον πριμοδότησαν οι αντι-ντορικοί. Και τους έκανε το χατίρι. Τώρα όμως θα πρέπει να οργανώσει κόμμα, συνταγμένο στις απόψεις του, και αρκετά δυνατό ώστε να χτυπήσει αποτελεσματικά τη πόρτα της εξουσίας. Έλα όμως που το κόμμα του κυριαρχείται από έναν ισχυρό «ισμό». Τον Καραμανλισμό, με ότι αυτός πρεσβεύει για τον καθένα που τον ασπάζεται. Η ουσία είναι πως τα συμφέροντα είναι πολλά, όπως πολλές είναι και οι εσωκομματικές διαφοροποιήσεις. Και αυτό θα είναι το πρώτο στοίχημα του Σαμαρά, πριν κληθεί από τη λαϊκή ετυμηγορία να τα βάλει και με τον άλλο εχθρό, το ΔΝΤ.

Παρακολουθώντας τον Σαμαρά, είμαι σχεδόν βέβαιος πως έχει τη δύναμη να παλέψει για τη χώρα, βάζοντάς τα ευθέως με τη τρόϊκα, το ΔΝΤ και το λοιπό κακό συναπάντημα. Εκεί όμως που θα ζοριστεί, είναι στην αντιπαράθεσή του με τον εσωτερικό εχθρό, τον «ισμό» που λέγαμε. Εκεί, τα μικροσυμφέροντα είναι πολύ πιο πολλά και ως εκ τούτου πιο επικίνδυνα. Και εκεί είναι που θα πρέπει να αποδείξει ο Σαμαράς, ότι όντως έχει το στομάχι να τα βάλει αργότερα και με το θηρίο των αγορών. Θα μπορέσει; Δεν το γνωρίζω. Προσωπικά όμως του εύχομαι ολόψυχα να τα καταφέρει.

Σήμερα, απλά εκπροσωπεί τη ΝΔ, οπότε και δεν με πολυενδιαφέρει. Αύριο όμως θα εκπροσωπεί την Ελλάδα. Και ελπίζω πως θα εκπροσωπεί μια Ελλάδα για την οποία θα είμαι περήφανος ως πολίτης, και όχι την Ελλάδα του σήμερα.

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/09/2010 22:54:14

    Εύγε Strange! Πολύτιμη συνεισφορά, τόσο επειδή κάνει μια πλήρη αποτίμηση του σήμερα, όσο και επειδή έχει το βλέμμα στραμένο στο αύριο.

    Τελικά τα τσίπουρα βοήθησαν την έμπνευση!

  2. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 20/09/2010 22:54:46

    Δυστυχώς, έχεις τόσο μα τόσο δίκιο... Ίσως όμως η φουρτούνα των καιρών απλά αρκέσει για να πνίξει τους "γλυκονερίστας" και του δώσει την ευκαιρία να κάνει κάτι...

  3. Γλίτσας avatar
    Γλίτσας 20/09/2010 22:58:36

    Καλή τοποθέτηση. Εκφράζει και εμένα η οπτική του.

  4. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 20/09/2010 22:59:23

    Μπράβο Strange,

    Εχει ιδιαίτερη αξία η ανάλυση από την δική σου οπτική γωνία.

    Στα τσίπουρα ήταν και ο Επώνυμος ή το λέει από ζήλια για να τον καλέσετε και εκείνον;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 20/09/2010 23:01:54

      Όχι μόνον ήμουν, αλλά ενημερώνω την παρέα ότι η ιδέα αυτής της συγκεκριμένης ανάρτησης "συνελήφθη" κατά τη διάρκεια του τσίπουρου!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 20/09/2010 23:05:27

        Επώνυμε,

        Να τον προσέχετε τον Strange, γιατί στην ...ηλικία του το παρατραβάει με τις καταχρήσεις και χρειαζόμαστε τη σοφία και το χιούμορ του!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 20/09/2010 23:04:54

      Πρωτοστάτησε. Ντίρλα έγινε. Μέχρι και ριζίτικα!!! τραγούδησε (ή τουλάχιστον προσπάθησε). Τελικά αποκοιμήθηκε στους ώμους του Θράκα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 20/09/2010 23:08:25

      Ροδινέ, ιδού το ρεπορτάζ της συνάθροισης στην οποία ήσουν κεντρικό πρόσωπο παρά τη φυσική σου απουσία.
      http://www.antinews.gr/?p=62504

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Strange Attractor 20/09/2010 23:14:20

        Αρχισυνομώτες του...τσίπουρου!

  5. tiramola avatar
    tiramola 20/09/2010 23:03:11

    Μπράβο strange για την γεναιότητά σου να πας ενάντια σε όλο σου το σόι.

    • Factorx avatar
      Factorx @ tiramola 20/09/2010 23:07:36

      Την επόμενη φορά θα καλέσουμε και τον Τιραμολα, για να μην ζηλεύει. παιδί είναι κι αυτός

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Factorx 20/09/2010 23:09:25

        Ενας - ένας φανερώνεστε και αποκαλύπτεστε!

      • tiramola avatar
        tiramola @ Factorx 20/09/2010 23:11:25

        Πράγματι ζήλεψα, διάβασα για τσίπουρα και μεζέδες και μου γύρισε το κεφάλι!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ tiramola 20/09/2010 23:24:05

      tiramola says:
      Μπράβο strange για την γεναιότητά σου να πας ενάντια σε όλο σου το σόι.

      Να γιατί χρειάζεται η διαδικτυακή ανωνυμία. Αν το ξέρανε ότι είμαι εγώ ο στρέϊντζ, θα με δέρνανε δυο εβδομάδες.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Strange Attractor 20/09/2010 23:26:28

        χαχα ωραίος!

  6. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/09/2010 23:08:01

    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΣΑΜΑΡΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ

    Ο καραμανλισμός δεν είναι εχθρός γιατί ο Καραμανλής δεν είναι Μητσοτάκης ούτε Ντόρα Μπακογιάννη. Πρόκειται για έναν σεμνό άνθρωπο ο οποίος είχε μια θετική και επιτυχημένη πορεία σε πολλά θέματα (εξωτερική πολιτική, μεγάλα έργα κ.α.) όσο ήταν κυβέρνηση και έκανε και λάθη που όλοι ξέρουμε (δεν μπόρεσε να βρει τρόπο να επανιδρύσει το κράτος) και τον οδήγησαν στην τελευταία ήττα. Δεν είναι αυτός που θα υπονομεύσει τον Σαμαρά. Διότι φίλε Strange Attractor είναι αυτός που τον έφερε πίσω στην ΝΔ. Γιατί να τον φέρει πίσω αν ήθελε να τον υπονομεύσει; Είναι άτοπο. Επίσης ο Καραμανλής είναι αυτός που βοήθησε καθοριστικά στο να βγει ο Σαμαράς παρά τις μεθοδεύσεις του μητσοτακαίικου το οποίο και τον έβρισε στο τέλος παρά την περίοπτη θέση που ο Καραμανλής είχε προσφέρει στη Ντόρα Μπακογιάννη τα χρόνια της διακυβέρνησής του. Λοιπόν, άσε τον καραμανλισμό, δεν αποτελεί απειλή. Ο Σαμαράς δεν έχει ανάγκη από υπερσαμαρικές προτάσεις που σκοπό έχουν να μετατραπεί η ΝΔ σε μια μεγαλούτσικη Πολιτική Άνοιξη. Ο Σαμαράς θέλει να εξυγειάνει τη Νέα Δημοκρατία και να οδηγήσει με όχημα αυτήν στην πολιτική και ιδεολογική κυριαρχία του κοινωνικού φιλελευθερισμού μέσα στην ελληνική κοινωνία ώστε να ξεριζωθεί στην πράξη και όχι στα λόγια η νοοτροπία ΠαΣοΚ που έχει διαποτίσει όλα τα κόμματα εξουσίας και τον ίδιο το λαό από το '80 μέχρι σήμερα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/09/2010 23:11:16

      Δεν διαφωνώ. Όμως δεν μίλησα για τον Κ.Κ που όντως, αν μη τι άλλο, είναι σεμνός και απλός σαν άνθρωπος.
      Μίλησα για "καραμανλισμό", κάτι για το οποίο, ο ίδιος μπορεί να μην έχει καν σχέση.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Strange Attractor 20/09/2010 23:19:53

        Εντάξει, αλλά μάλλον ένας καραμανλισμός αυτονομημένος από τον ίδιο τον Καραμανλή είναι θνισιγενής, επομένως και πάλι δεν θα υφίσταται ως απειλή για τον Σαμαρά. Να κοιτάξουμε μπροστά και να δώσουμε όλοι την εμπιστοσύνη μας στον Πρόεδρο. Υποστηρίζα τον Καραμανλή, υποστηρίζω τώρα τον Σαμαρά. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Ήμουν με τον Καραμανλή γι' αυτό που ήταν ως προσωπικότητα, είμαι με το Σαμαρά γι' αυτό που είναι ως προσωπικότητα.
        Όλοι μπορούν να κάνουν λάθη, αλλά δεν μένουμε σ' αυτά. Προχωράμε με στόχο την πολιτική κυριαρχία του κοινωνικού φιλελευθερισμού στην κοινωνία ε επιχειρήματα όπως εκφράστηκαν από το Σαμαρά στη ΔΕΘ. Τα υπόλοιπα είναι παρελθόν και δεν μπορούν να αλλάξουν τη ροή του ποταμιού που έχει ξεκινήσει. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη

      • tiramola avatar
        tiramola @ Strange Attractor 20/09/2010 23:25:55

        Τώρα φταίω αν γκρινιάξω?
        Πως μπορεί να είναι σεμνός ένας άνθρωπος όταν δηλώνει πως ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό αναφερόμενος στην περίπτωση υπουργού του που στήνει off shore προκειμένου να γλυτώσει φόρους την ίδια ώρα που υποτίθεται προσπαθούσε να μαζέψει τα οικονομικά?
        Μήπως τον απαλλάσετε λόγω βλακείας και δεν το έχω καταλάβει?

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/09/2010 23:18:03

      Συμφωνώ απόλυτα.

      Αυτό που μου άρεσε πολύ στον Καραμανλή είναι ότι δεν ήταν αρχομανείς και το έδειχνε με κάθε τρόπο.

      Παντρεύτηκε μια απλή γυναίκα, μένει σε ένα απλό σπίτι στην Ραφήνα και πηγαίνει σε μέρη που πάει και ο καθημερινός Ελληνας.

      Αυτό που δεν θα του συγχωρήσω είναι η αναβλητικότητα του που έφτασε στα όρια της παράδοσης.

      Πιστεύω ότι περιμένει να καθαρίσει το ονομά του και να αποσυρθεί.

      Τα χειροκροτήματα στην ΔΕΘ ήταν απόλυτα φυσιολογικά ως αντίδραση ανθρώπων που βλέπουν την υπερβολική επίθεση στο προσωπό του.

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 20/09/2010 23:17:27

    Ξεκινώντας κι εγώ από παρόμοια αφετηρία, προσυπογράφω ανεπιφύλακτα το άρθρο. Έχω όμως και μία μικρή ένσταση. Την τεράστια ποιοτική πενία των στελεχών της ΝΔ -όχι βέβαια ότι το ΠΑΣΟΚ υπολείπεται σε πενία-, η οποία οδηγεί τους πολίτες-ψηφοφόρους σε σχεδόν "αναγκαστικές" επιλογές, με κρύα καρδιά. Εδώ είναι που το τόλμημα Κικίλια πρέπει να επιβραβευθεί από την κοινωνία. Για να δούμε τελικά αν αυτός ο λαός θέλει κάτι διαφορετικό από αυτά που ισχυρίζεται ότι "έχει βαρεθεί", ή αν προτιμά για μία ζωή να τρέχει ψοφοδεώς πίσω από κουστωδίες ανεπαρκών και ανοραμάτιστων διεκπεραιωτών συμφερόντων.

    Ο Σαμαράς δείχνει να ΘΕΛΕΙ να τολμήσει -έστω και με αργά βήματα. Εμείς;

  8. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 20/09/2010 23:51:17

    Αττράκτορα, αν βοήθησε το τσίπουρο, θα σου στείλω ένα μπουκάλι από το καλύτερο.
    Συμφωνώ σε όλα και στην διαυγή προσέγγιση σου.
    Μόνη μου παρατήρηση είναι ότι πιστεύω πως ο Καραμανλής, τον οποίο στήριξα και ψήφισα για τις μεγάλες πολιτικές του (Βουκουρέστι, απόρριωη Σχεδίου Ανάν, αφψγός, Ρωσία), δεν έχει την σχέση που μερικοί θέλουν να εμφανίζουν με ορισμένους αυτόκλητους "καραμανλικούς". Και σεμνός και μετριοπαθής είναι και πιστεύω σε πολλά αδικημένος,κυρίως από διάφορους ντενεκέδες ξεγάνωτους που εμπιστεύθηκε κι από τα Μέσα Μαζικής Παραπλητροφόρησης. Ορθά ο Αντώνης τον προστατεύει από την ανθρωποφαγία.
    Σήμερα όμως είναι μια άλλη μέρα. Ο Αντώνης απέδειξε στη ΔΕΘ, που θα μείνει ως σημαίο καμπής, ότι προχωράει σταθερά στον δρόμο του. Με σχέδιο και συνέπεια.
    Το θέμα είναι εμείς όλοι, ο Λαός, να τον στηρίξουμε και να αφήσουμε τις μεμψιμοιρίες.
    Όποιος ψάχνει για αλάθητο ας γίνει Καθολικός. Όποιος θέλει Ηγέτη άνθρωπο, που πιστεύει αυτά που λέει κι έχει τη φλόγα να τα κάνει πράξη, ας σταθεί δίπλα στον Αντώνη Σαμαρά.

  9. tiramola avatar
    tiramola 20/09/2010 23:57:34

    Μόνο μετέωρο δεν είναι το βήμα του Σαμαρά.
    Τώρα βέβαια θα με κατηγορήσετε για λαικιστή αλλά επειδή είμαι εργζόμενος στον ιδιωτικό τομέα και εγώ και η σύζηγος επί σχεδόν 3 δεκαετίες και οι καταθέσεις μας δεν ξεπερνουν τα 20 χιλιάρικα.
    Ο Σαμαράς που δούλευε τόσα χρόνια και εμφανίζεται με πολλές κατοστάρες σε καταθέσεις και ομόλογα?
    Ο Τσίπρας ας πούμε ούτε 3 χιλιάρικά δεν έχει καταθέσεις.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ tiramola 21/09/2010 00:06:12

      Ενώ ο Τσοχατζόπουλος ε!!! Μόλις δύο διαμερίσματα. Προτείνω από αυτό εδώ το Blog να τον ενισχύσουμε οικονομικά. Κρίμα ο άνθρωπος. Πως θα κάνει γεράματα; Για να μην σου πώ για Τσουκάτο και Μαντέλη. Αυτοί κι αν είναι κρίμα!!!! Και πόσοι άλλοι "αναξιοπαθούντες" υπάρχουν στο ΠΑΣΟΚ, που δεν τους γνωρίζουμε. Φάκτωρα προτείνω να διοργανώσεις τηλεμαραθώνιο με 1 € το SMS για οικονομική ενίσχυσή τους.

      • tiramola avatar
        tiramola @ ΠΕΤΡΟΣ 21/09/2010 00:09:31

        Ε, καλά αφού έχουν και οι άλλοι...

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ tiramola 21/09/2010 00:15:10

      Το θέμα είμαι με πόσα μπαινεις και με πόσα βγαίνεις από την πολιτική, τιραμόλα.

      Αλήθεια, θα σκάσω με την ευκολία που σας πείθουν στην Ιπποκράτους ότι οι Έλληνες είναι ΤΟΣΟ ηλίθιοι που δεν έχει σημασία ΤΙ λες αλλά το να λες συνέχεια, ακόμα και σκέτο κοπανιστό αέρα.
      Μήπως σας υπνωτίζουν? Γιατί το μόνο εναλλακτικό σενάριο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι δεν υπάρχεις και όντως είσαι δημιούργημα των φακτόρων για να γίνεται τζέρτζελο...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ (A)θανάσης 21/09/2010 00:18:27

        Όχι βρε (Α)θανάση, δεν τους υπνωτίζουν. Απλώς τους στέλνουν στο Blackberry αυτά που κατά περίπτωση θα πρέπει να γράφουν.

      • tiramola avatar
        tiramola @ (A)θανάσης 21/09/2010 00:25:05

        Πολύ συστημικός έχεις γίνει ρε συ Αθανάση...
        Με πόσα μπαίνεις και πόσα βγαίνεις...τςςςςς

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ (A)θανάσης 21/09/2010 00:34:46

        Ναι, με πόσα μπαίνεις και πόσα βγαίνεις... Τι ακριβώς δεν κατάλαβες?

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ tiramola 21/09/2010 00:19:15

      Tiramola
      Πρέπει να είσαι πάντως φοβερός οικονομολόγος για να έχεις 20 χιλιάρικα καταθέσεις. Εγώ με τα ίδια χρόνια εργασίας, δεν έχω ούτε € στην άκρη. Μόνο τον λογαριασμό μισθοδοσίας. Μεροδούλι, Μεροφάι.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΠΕΤΡΟΣ 21/09/2010 00:22:22

        Αχ, βρε Πετρο, εξαρτάται απο το πόσο διασταλτικά ερμηνεύεται ο "ιδιωτικός τομέας". Για παράδειγμα, και η Ιπποκράτους θεωρείται "ιδιωτικός τομέας" αν το δεις στενά νομικίστικα...

  10. panos avatar
    panos 21/09/2010 00:08:03

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΔΕΝ ΗΡ8Ε ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ....

    • tiramola avatar
      tiramola @ panos 21/09/2010 00:11:33

      Και ως γνωστόν οι επαναστάσεις ιστορικά ξεκινούν από την αστική τάξη, ενίοτε και την μεγαλοαστική...
      Βλέπε Τολστόι, Κροπότκιν κλπ...

  11. Παρτο αλλιως... avatar
    Παρτο αλλιως... 21/09/2010 00:08:46

    Βρε παιδιά, ποιός μπορεί να μου ξεκαθαρίσει το εξής με το πρόεδρο χθές στη συνέντευξη:

    Περίμενα εναγωνίως να ακούσω ξεκάθαρα: "με κανέναν τρόπο ονομασία για τα Σκόπια που να περιέχουν τον όρο Μακεδονία ή παράγωγά του"!

    Όπως έλεγε κάποτε...

    Τελικά άκουσα:

    -μία ονομασία για όλες τις χρήσεις
    -εγώ δεν κάνω συζήτηση επί υποθετικών ονομάτων

    Πέραν τούτου ουδέν...

    Μάλιστα όταν κάποιος δημοσιογράφος ρώτησε για το "vardarska Makedonia" ο πρόεδρος στην απάντησή του καταφέρθηκε κατά του Vardarska και τον αλυτρωτισμό που θα σημαίνει ο προσδιορισμός αυτός παρά κατά το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ...

    Γιατί δεν το ξεκαθαρίζει ο πρόεδρος;;;

    Πόσο κόπο θα του πάρει να πει ανοιχτά:

    ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΟΡΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Ή ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΟΥ;;;;;;;;;;

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 21/09/2010 00:15:00

    Αυτός που πρωτίστως χρειάζεται ενίσχυση, είναι ο αναξιοπαθών κεντρικοεπίτροπος του ΠΑΣΟΚ, στον οποίο τόλμησε να βγάλει γλώσσα και να ζητάει δεδουλευμένα μια Βουλγάρα, αντί να λέει κι ευχαριστώ που της δινόταν η ευκαιρία να είναι τζάμπα δούλα στην Ελλάδα! Να τον ενισχύσουμε τον άνθρωπο, γιατί κάποιοι προβοκάτορες πήγαν και έριξαν στη Βουλγάρα βιτριόλι για να τον ενοχοποιήσουν και θα έχει μπλεξίματα. Μην αναγκαστεί να πουλήσει την εταιρεία του ο κακόμοιρος και πεθάνει στην ψάθα...

  13. takis avatar
    takis 21/09/2010 00:35:11

    καλε μου ανθρωπε,συνεχισε να πινεις τσιπουρακι για να μας φτιαχνεις και μας.δηλαδη αμα ησουν και ψηφοφορος της νουδου θα μας ταλεγες αυτα που ειπες οπως και οι συμφωνουντες μαυτα που ειπες οτι τα βροντηξε,οτι ηταν δελφινος κλπ. οταν μεχρι χτες τον ελεγαν προδοτη κλπ.μιλας για ισμο και εξαιρεις το κουρασμενο-καταστροφεα γιατι ηταν σεμνος κλπ.αληθεια τι περιμενεις και συ μολις γινει εξουσια ο σαμαρας,τα εφαγε ολα η κλικα του ..λισμου,δεν περισεψε σαλιο.κοιτα μηπως η γυναικα σου ειναι νηπιαγωγος να στη κανει γιατρινα σεμνα και ταπεινα να τελειωνουμε.

  14. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 21/09/2010 00:41:45

    Ό'τι νάναι...

  15. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 21/09/2010 00:42:49

    ρε συ τιραμολα επειδη εσυ και η γυναίκα σου εργάζεστε 3 δεκαετίες στον ιδιωτικό τομέα θα έπρεπε να είχες εκατοντάδες χιλιάδες σε αποταμίευση αν το οικογενειακό σου εισόδημα δεν περναει τα 50 χιλ. τον χρόνο?

    Οσο για τον Σαμαρά, ξέχασες οτι ηταν 4 χρόνια ευρωβουλευτής και ενα χρόνο βουλευτης και υπουργός? Φαντάζεσαι οτι ο μισθός του ευρωβουλευτή είναι 50 χιλ. τον χρόνο? Η μήπως είχε να πληρώσει ενοικιο για το σπιτι του στη Κηφισιά? εκτός αυτού ξέρεις το γενεαλογικό του δένδρο? ξέρεις αν ο πατέρας του ηταν ενας απο τους σημαντικότερους καρδιολόγους στην χώρα κι αν η γυναίκα του, πολιτικός μηχανικός στο επάγγελμα, διαθέτει σοβαρή περιουσία όντας κορη παλιου και γνωστού βιομήχανου?

    Πολύ εμπάθεια δικέ μου έχεις...

    Μάλλον για τον Βενιζέλο θα έπρεπε να αναρωτηθείς με τα 2,7 εκατ. σε καταθέσεις ή για κάποιον Δαμιανίδη με 1,6 εκατ. και 72 ακίνητα!

  16. Orestios avatar
    Orestios 21/09/2010 00:52:29

    Ξέχασες το GAP tiramola. Τον πιο σοσιαλιστή από όλους.

  17. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 21/09/2010 00:53:48

    Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλόοτρια. ΓΑΠ με ΣΑΜΑΡΑ. Όσο για τον "κουρασμένο" που λές, περίμενε πρώτα να μιλήσει.
    Πιστεύω πως θα μιλήσει. Και θα πεί πολλά. Όσα μπορεί τέλος πάντων να πεί. Γιατί δεν μπορεί να τα πεί όλα (Εθνικά Θέματα).
    Και τότε πιστεύω πως οι περισσότεροι θα αποκηρύσσουν μετα βδελυγμίας τον ΓΑΠ.
    Μόνο που τότε θα είναι κάπως αργά. Γιά όλους μας, και όχι μόνο για τους πασόκους που τον ψήφισαν.
    Υ.Γ. Ο Καραμανλής πάντως μίλησε πρίν τις εκλογές του 2007. Και δεν είπε πως ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Ποιός το είπε; Θυμάται κανείς; Να δείς που ξέχασα ποιός το είπε!!!!!

  18. Wolf avatar
    Wolf 21/09/2010 01:01:39

    Κώστα, μόνο εμενα δεν καλεσαν -ο φακτορας, δηλαδη-!!!

  19. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 21/09/2010 01:07:49

    Διόρθωση : Τις εκλογές του 2009

  20. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 21/09/2010 01:20:05

    Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής έσωσε την Δεξιά παράταξη από την ταύτιση της με την ξεπερασμένη και συνεχώς αποτυχούσα βασιλική οικογένεια να εκφράσει γνήσια την λαϊκή δεξιά, και την αναβάπτισε μέσα από τον ρεαλιστικό πατριωτισμό και την συντηρητική εκδοχή του φιλελευθερισμού (ριζοσπαστικός) δίνοντας της προοπτική και χαρακτήρα. Ο Κώστας Καραμανλής αγαπήθηκε έντονα για την ενότητα που έφερε στη παράταξη και για την δύναμη του λόγου του που μιλούσε στην καρδιά του ανώνυμου έλληνα αλλά και για την έντιμη προσπάθεια του για βάλει την χώρα σε ανεξάρτητη πορεία. Δυστυχώς το κόμμα αποδείχτηκε πολύ λίγο για να συμβάλει θετικά σε αυτή την πορεία. Όσοι βολεύονται με το εύκολο, αίωλο και ουσιαστικά αστήρικτο ανάθεμα των ΜΜΕ και του πάσης φύσεως ενεργούμενου των ξένων συμφερόντων και ασύδοτων ντόπιων ολιγαρχών, ας είναι λίγο προσεκτικοί. Μόνο ζημιά κάνουν στον Σαμαρά, στην παράταξη και στη χώρα. Η παρουσία Σαμαρά στην Θεσσαλονίκη δίνει ανάσα ελπίδας για τον τόπο, και αρχίζω να πιστεύω πλέον ότι, πολύ συντομότερα από ότι νομίζουν πολλοί, θα γίνει και πρωθυπουργός.

  21. michal avatar
    michal 21/09/2010 01:26:49

    Prin to 2007 diabebaiwne pws lefta uphrxan. Me thn eisodo twn mpourdelwn sto AEP gia na mhn ksexniomaste.

  22. blue nile avatar
    blue nile 21/09/2010 04:27:38

    Ο Strange Attractor απεικόνισε εξαιρετικά την ενδονεοδημοκρατική κατάσταση. Ας προσθέσω κάποιες σκέψεις μου.
    1) Δεν είναι μόνον ο -ισμός ο εσωτερικός απέναντι που μπορεί να μετατραπεί σε αντίπαλο. Η ΝΔ ως κόμμα εξουσίας έχει μπολιάσει πολλά από τα στελέχη της με τα συνήθη μεταπολιτευτικά χούγια που πρωτοεμφάνισε το πασοκικό μόρφωμα για να ακολουθήσει και η ίδια. Ύψιστες προτεραιότητες για τα στελέχη της είναι η νομή της εξουσίας, η προσωπική ανέλιξη και το συμφέρον τους αντίθετα με το σε πρώτο χρόνο παραταξιακό καλό και μετέπειτα το εθνικό όφελος. Πιο πρόσφατο παράδειγμα οι αντιδράσεις στην επιλογή Κικίλια που στέλνει το μήνυμα της ανανέωσης όχι στην κατεύθυνση ενός good looking εκγόνου μιας πάλαι πότε κυρίαρχης στη νεολαία ιδεολογίας, όπως η επιλογή Τσίπρα αλλά οριοθετείται στην αναζήτηση της ποιότητας σε νέα άφθαρτα πετυχημένα στο τρόπο βίου τους πρόσωπα.
    Όλοι αυτοί που απολαμβάνουν ψηλές θέσεις και τιμές βασιζόμενοι στο οικογενειακό όνομα, στην ευνοιοκρατία, στη κολακεία των ισχυροτέρων, είτε διακρίθηκαν για τις επιδόσεις τους στις κομματικές εκδηλώσεις και τις αφισοκολλήσεις είτε τέλος γιατί απλά ξεχωρίζουν ανάμεσα σε τυφλούς επειδή αυτοί είναι μονόφθαλμοι έχουν κάθε λόγο να σκιάζονται για τα επερχόμενα.
    Επίσης έχουν κάθε λόγο να αναπολούν την παρουσία της Ντόρας που έδινε εγγυήσεις για τη συνέχιση αυτών των πρακτικών.
    Η ΝΔ είναι η πρόβα τζενεράλε του Σαμαρά πριν την πρωθυπουργική του αποστολή. Πρέπει πρώτα μέσα στο κόμμα να αναστήσει έννοιες όπως για παράδειγμα η αξιοκρατία, κάτι που θα αποτέλεσει την πιο ισχυρή εμπειρική διαβεβαίωση για τον ίδιο αναφορικά με το τι πρόκειται μελλοντικά να κάνει.
    Από αυτή τη σκοπιά όλοι εύκολα συνειδητοποιούν ότι είναι τρισμέγιστο λάθος η αποδοχή της υποψηφιότητας του Ντορογιού ...
    2) Οι πολύχρονοι εθισμοί των παραδοσιακών δεξιών που συμμετέχουν στο κόμμα, μελών που μεγάλωσαν με έκδηλο τον φιλοαμερικανισμό και φιλοβρετανισμό ενώ τώρα τους ξαφνιάζει η αυτονόητη στάση του Σαμαρά στα εθνικά θέματα που είναι κόντρα στις συμμαχικές επιδιώξεις.
    Ο Γιανναράς αναφέρει ότι είναι πλέον ψευδεπίγραφη η αντίθεση:
    αριστερός - δεξιός και τη θέση της πρέπει να πάρει η αντίθεση ανάμεσα σε αυτούς που πιστά ακολουθούν τα κελεύσματα της υπερδύναμης και σε αυτούς που μάχονται για τη διάσωση της τοπικής ιδιαιτερότητας.
    Δυστυχώς τα εκσυγχρονιστικά σοράκια έχουν διασκορπιστεί σε όλα τα κόμματα αποφεύγοντας έτσι τις περιπέτειες που θα τους επιφύλασσε η έκθεση τους στη λαική ετυμηγορία ως αυτοτελές κόμμα και η αναγκαστική καταμέτρηση της πραγματικής δύναμης τους.
    Τι θα λέγατε αν η ΝΔ μετατραπεί και αποτελέσει τον κομματικό φορέα όσων αγωνίζονται για την διατήρηση της εθνικής ταυτότητας και της πολιτιστικής κληρονομιάς ενάντια στους κάθε λογής ανανιστές, φιλοσκοπιανούς, σε όλους αυτούς που ευαγγελίζονται την επανεγγραφή των ιστορικών σχολικών εγχειριδίων, το δικαίωμα των Σκοπίων να ονομαστεί όπως αυτός θέλει...κτλπ

  23. Αγροφυλακας avatar
    Αγροφυλακας 21/09/2010 07:39:24

    Ωραία η ανάλυση του Παράξενου ταξιδιώτη (ατρακτορα, ήθελα να πω) αλλά που το πάει που το φέρνει κάθε φορά όλο και στην εσωστρέφεια και το υποτιθέμενο αντίπαλο δέος του Σαμαρά (δηλ. Τον ΚΚ τον νεότερο) μας το φέρνει. Ρε μπας και είναι προβοκάτορας ο άτιμος!...;
    Σοβαρά όμως, ειδικά όπως συμπληρώθηκε με τα σχόλια του Άρης, του Φαήλου, και του Παλιού Οννεδίτη, η όλη ενότητα αποτελεί μια εξαίρετη ανακεφαλαίωση του θέματος και ελπίζω να κρατήσουμε τα συμπεράσματα και να προχωράει η συζήτηση στο μέλλον στο δια ταύτα. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω και συγχαρώ τον Μανώλη διότι έβαλε σε λέξεις αυτά που ήθελα και εγώ να πω από καιρό αλλά, λόγω απουσίας για πολλά χρόνια από τη Ελλάδα, δεν μπορούσα να τα εκφράσω κατάλληλα. Δηλαδή, ο Αντώνης δεν χρειάζεται
    «…..ΥΠΕΡΣΑΜΑΡΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ . Ο καραμανλισμός δεν είναι εχθρός γιατί ο Καραμανλής δεν είναι Μητσοτάκης ούτε Ντόρα Μπακογιάννη. Πρόκειται για έναν σεμνό άνθρωπο ο οποίος είχε μια θετική και επιτυχημένη πορεία σε πολλά θέματα (εξωτερική πολιτική, μεγάλα έργα κ.α.) όσο ήταν κυβέρνηση και έκανε και λάθη που όλοι ξέρουμε….»
    Εγώ θα πρόσθετα ότι κανένας δεν χρειάζεται «Αυλοκόλακες», και ας προσέχει όποιος εξασκείται στα πολλά Κύριε Ελεησον, γιατί ο Αντώνης δεν τρώει χόρτο.

  24. kiki avatar
    kiki 21/09/2010 08:12:02

    @ τιραμολλα,
    οντως οι επαναστατες ξεκινουν απο την μεγαλοαστικη ταξη,η αστικη,διοτι ειχαν το προνομιο,της εκπαιδευσης,της γνωσης ,της μορφωσης.στην ελλαδα στο χωρο της αριστερας,υπαρχουν απειρα παραδειγματα,φωτισμενων ανθρωπωνπου προερχονταν απο τις μεγαλοαστικες οικογενειες της αθηνας.Αυτο εχει και το καλο του,γιατι αυτοι δεν ηταν λυγουρια,οποτε τα πιστευω τους δεν τα πουλαγανε για χρηματα και εξουσια.Σημερα τι βλεπουμε και με το ποθεν εσχες,χθεσινους ξεβρακωτους παμπλουτους,αριστερους παλιους δηθεν,με απιστευτα λεφτα.
    Ο Καραμανλης οντως ειναι ενας σεμνος και συμπαθητικος ανθρωπος,που απο τη φυση του λογω ηπιοτητας δεν καταφερε να κουλαντρισει το κομμα του και μπηκαν μεσα δεκαδες λαμογια και τα κανανε μπαχαλο.Και διωξανε τους ψηφοφορους .Επλιζουμε οτι ο Σαμαρας θα τα καταφερει ,γιατι πρεπει,πρεπει,δεν εχουμε αλλη λυση.
    Οντως η εικονα που πηραμε απο την συνεντευξη ηταν θετικη,ενος ανθρωπου που πιστευει αυτο που λεει,ισως και να το θελουμε να τον πιστεψουμε γιατι δεν εχουμε τιποτα αλλο.Αλλα ας αραιωση απο ορισμενα ατομα,η παρουσια τους μειωνει την εικονα του.
    Αλλα ο στοχος τωρα ειναι να διωξουμε αυτους ,τωρα πριν ειναι αργα.
    Οσο για τα δημοσιογραφικα αποβλητα,το εχω ξαναπει βγαλτε τα ονοματα αυτων που τα παιρναν ,τα ξερει ο Σαμαρας ,και ειναι αυτοι που τον διαβαλουν συνεχως,και τιμητες των παντων.

  25. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 21/09/2010 08:18:01

    Εγώ είμαι υπερήφανος ως πολίτης για τις ιδέες του και την Ελλάδα που θα εκπροσωπήσει. Ο Σαμαράς είναι μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα, με ήθος, γνώση βαθειά, κουλτούρα και δύναμη ψυχής. Ένας πραγματικός ηγέτης, Stateman.Οι επιθέσεις απ’όλους που ενοχλούνται με την παρουσία του πέφτουν στο κενό, αφου χαλυβδώνουν τον ίδιο και όλους εμάς.

  26. Lewnidas avatar
    Lewnidas 21/09/2010 09:09:06

    αν ο καραμανλισμος πρεσβευει τον μεσαιο χωρο του λουλη.........να πανε με τον λουλη.

    αν ο καραμανλισμος πρεσβευει την συμπαθεια προς ενα συμπαθη με ψηγματα στρατηγικης πολιτικο που δεν μπορει να διαβασει τι γινεται γυρω του και βαριεται γρηγορα. λυπαμαι αλλα το ζησαμε και δεν μας αρεσει.

    η αποτυχεια του καραμανλη εγκειται σε 2 σημεια -που πρεπει να γινουν οδηγοι για τον σαμαρα- πρωτον στην σχεση του με τα διαπλεκομενα και στην φτωχεια ικανων στελεχων.
    καλος ή κακος τα διαπλεκομενα θα ειναι πρασινα. δημιουργηθηκαν και ανδρωθηκαν κατα την 8ετια του ανδρεα και αυτο δεν το ξεχνουν. την νεα δημοκρατια την χρησομοποιουν κατα το βολευην σε περιουδους που αδυνατουν (γιατι δεν ειναι παντοδυναμοι) να κρατουν το πασοκ στην κυβερνηση.πουλοντας εκμεταλευση μεσω δικον τους αλεξιπτωτηστων (θωδορε ακους).

    το δευτερο εχει να κανει με τα στελεχη. μου φανταζει πολυ δυσκολο να δω υπουργους και υφυπουργους σε ρολους project manager οποτε ο προεδρος θα πρεπει να βρει στελεχη.Οχι παιδια της παπατζας και της εικονας (αβραμοπουλος-σπληλιωτοπουλος) οχι τους καμενους απο τις κυβερνησεις καραμανλη (πακης-γιακουμματος). αλλα ανθρωπους νεους και "αμολυντους".

    για μενα αυτο ειναι το μετωρο βημα του σαμαρα και το ποιο δυσκολο συναμα.
    πολυ θα χαιρομουν να εβλεπα τον φαηλο καπου πολυ θα χαιρομουν να εβλεπα ανθρωπους σαν τον φαηλο γενικος.

    τελος θα ηθελα απο τον σαμαρα να σταματατησει την μοδα τωνλεοπτικων υπουργων που κανουν αβαντα στα καναλια

  27. tiramola avatar
    tiramola 21/09/2010 09:15:53

    Δαμιανάκης?
    Ετσι τον λένε?
    Εν πάσει περιπτώσει, βουλευτής ΠΑΣΟΚ
    72 ακίνητα!!!!
    Τελικά πρέπει να είμαι πολύ ανίκανος, τόσα χρόνια δουλειάς και μόνο ένα κωλόσπιτο...

  28. δεξιός avatar
    δεξιός 21/09/2010 09:41:46

    γκουχου γκουχου, μας πνίξατε στο λιβάνι,ανοίξτε κανά παράθυρο

  29. Ζαβός avatar
    Ζαβός 21/09/2010 11:34:07

    Άψογη περιγραφή της κατάστασης.

  30. s54elas avatar
    s54elas 21/09/2010 12:11:00

    εμπαθεια .. στην αρχαιοελληνικη σημαινει .. συμπασχω .. να βαζεις τον εαυτο στην θεση του αλλου .. να τον σπρωχνεις .. να τον τραβας με το ζορι, με το στανιο, να τον βαζεις κατω .. και να αισθανεται οπως αισθανεται ο αλλος .. στην νεο-ελληνικη .. σημαινει .. να βγαζεις παθος .. που σιγα-σιγα εκτραχηλιστικε .. και το παθος εγινε συνωνυμο .. με το αχτι, το μισος, τα απωθημενα ... για το καθε τι .. και για τον καθε ενα .. παρασερνεστε ολοκληρωτικα, αφωμοιωνεστε .. τυφλωνεστε βουτυγμενοι στα παθη σας .. ολοκληρωνεστε

    πως απο μια τοσο θεμελιωδη ιδιοτητα του ανθρωπινου ειδους, μια ακλονητη βαση για να μεγαλουργει και να θριαμβευει awe-inspiring ... κατεληξε σε αυτην την βδελυρη αχρεια εννοια .. ενας θεος ξερει, οπως συνηθιζεται να λεγεται .. πολιτικη λετε οτι κανεται .. σιγα μην μας βγαλεται κανα ματι .. δεν ειστε τιποτα αλλο παρα .. σκλαβοι αυτης της νεοελληνικης διαστρεβλωσης .. και απο την αλλη .. δεν παυεται να ωρυεσται .. οτι ειστε αντικειμενικοι

    ποια ειναι η αντικειμενικοτητα σας .. οταν ανεξελεγκτα εχετε αφεθει .. ψυχη τε και σωματι .. στην εξουσια των παθων σας .. να εξουσιαζεστε απο τα παθη σας .. να χρησιμοποιειται κατα κορον .. διπλα μετρα και σταθμα .. να παραβιαζεται την αρχη .. οτι αυτο που ισχυει για μενα .. ισχυει και για σενα .. και ειστε εμποτισμενοι μεχρι τα μπουνια .. απο την μεθολογια του .. ο σκοπος αγιαζει τα μεσα .. χεστηκαμε για τον σκοπο σας .. ο σκοπος σας να βγαλετε την ΝΔ στην εξουσια .. να κανετε τον Σαμαρα σας πρωθυπουργο .. και στην πορεια να ισοπεδωνεται .. οτι ιερο και οσιο, που λενε, υπαρχει

    να παρετε μαθηματα .. απο τους ομοιους σας .. τα αμερικανακια .. ιδεες που βγαινουν απο τα σπαργανα της δεξιας .. την ιδεολογικη σας αρχηγο Ayn Rand .. αποτελεσμα της εξελιξης ολων εκεινων των ιδεων που εχει τον ανθρωπο στο κεντρο της .. την ατομικοτητα .. στηριγμενη πανω σε προτυπα που να ισχυουν για ολους τους ανθρωπους .. αντικειμενικα προτυπα .. objectivism το λενε .. με ισχυ .. οχι μονο για τον γειτονα σου .. τον συντοπιτη σου .. τον συγχωριανο σου .. τον συμπολιτη σου .. αλλα για ολους ανεξαιρετα

  31. eleos avatar
    eleos 21/09/2010 12:22:30

    Για να έχει αποτέλεσμα η προσπάθεια του Σαμαρά ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΦΥΠΝΊΣΕΙ τα ιδανικά και τις αρχές του λαού, γιατί αυτό έχει αλλοιωθεί από τον σοσιαλισμό του προδότη πολιτικού. Μόνο τότε θα υπάρξει αλλαγή πορείας για την ΕΛΛΑΔΑ. Αυτό ήταν και το λάθος του Καραμανλή και αυτό πληρώνει σήμερα, τον υπνωτισμό της κοινωνίας από τους μισθοφόρους του συστήματος.

  32. δρόμος avatar
    δρόμος 21/09/2010 12:50:27

    αυτή είναι η πιό φιλοσοφημένη κουβέντα που άκουσα από σένα όσον καιρό σε διαβάζω (την ακούω όμως κι από άλλους δικούς σου, μην κλαις!)

  33. Ζαβός avatar
    Ζαβός 21/09/2010 13:04:24

    χα χα χα λολ

  34. kiki avatar
    kiki 21/09/2010 14:46:04

    Και να συμπληρωσω,σημερα στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ο Τριαντης αναφερεται στην πολυ καλη ομιλια του Σαμαρα,και στο χαντακομα απο τα ΜΜΕ, με την δικαολογια τηναπεργια των φορτηγατζηδων Αλλος ενας τιμιος λειτουργος των ΜΜΕ,του αναγνωρισε τον τιμιο και ελπιδοφορο λογο του.

  35. vassilis avatar
    vassilis 21/09/2010 15:15:27

    Και ο Παπανδρεου περυσι κατα του μνημονιου ηταν,κατι σαν τον σημερινο Σαμαρα.Και επειδη ποτε δεν ψηφησα Γιωργο θελω να τονισω οτι οταν εκπροσωπεις εναν θεσμο δεν σηκωνεσαι να φυγεις απο την εξεταστικη των σκανδαλων επιτροπη αλλα καθεσαι μεχρι τελους και ανακοινωνεις την αποφαση σου.

  36. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 21/09/2010 16:18:20

    Κωλόσπιτο? Άμα είναι κωλόσπιτο, εντάξει. Τα κωλόσπιτα εις την πασοκικήν διάλεκτο = σπιταρόνες σε Εκάλη, με διψήφιο αριθμό wc, περιέχοντα ξανθιά ζουμπουρλούδικη ύπαρξη έτοιμη για όλα (μα για ΌΛΑ όμως...)

    Δικέ μου, respect!

  37. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 21/09/2010 16:19:26

    Όπως βλέπεις δεν αναρωτιέται καθόλου...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.