#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/12/2011 21:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το μεγαλύτερο εμπόδιο στη Νέα Δημοκρατία είναι ο ... εαυτός της



Εδώ και δυο τουλάχιστον χρόνια, η χώρα πάει κατά διαόλου, τόσο σε οικονομικό όσο και σε πολιτικό επίπεδο.

Στο εσωτερικό, η οικονομική κρίση που μαστίζει τους πάντες και τα πάντα, πέρασε πλέον και σε πολιτικό επίπεδο, με πάρα πολλούς συμπατριώτες μας να έχουν γυρίσει τη πλάτη στο πολιτικό σύστημα.

Οι πολιτικοί, τα κόμματα, η γενικότερη πολιτική τάξη, έχουν απαξιωθεί. Και ίσως δικαίως. Και αυτό αντικατοπτρίζεται στις διάφορες δημοσκοπήσεις, βάσει των οποίων η αποχή, η λευκή ψήφος, κλπ. συνιστούν πλέον συντριπτική πλειοψηφία. Ένα άλλο στοιχείο που αναδεικνύουν οι δημοσκοπήσεις είναι η ραγδαία, αλλά ... φυσιολογικότατη πτώση του ΠΑΣΟΚ.

Το πιο αξιοπερίεργο όμως στοιχείο που προκύπτει από τις δημοσκοπήσεις είναι η μικρή σχετικά άνοδος της Νέας Δημοκρατίας;

Γιατί άραγε;

Έχει ως ηγέτη της έναν πολιτικό  «πουλέν», που αν μη τι άλλο, σε ποδοσφαιρική αναλογία θυμίζει Μέσι, με αντιπάλους επιπέδου … Τσικιντζέλα.

Και για να μην πολυλογώ, η ΝΔ στη συγκεκριμένη συγκυρία έχει πάρα πολλά πλεονεκτήματα, με τα οποία θα έπρεπε να απογειωθεί (καθέτως)!

Συνεπώς τι φταίει;

Γιατί δεν πιάνει τουλάχιστον 40% στις δημοσκοπήσεις;

Γιατί δεν αποτελεί την απόλυτη και μοναδική αξιόπιστη εναλλακτική λύση στο σημερινό μπάχαλο;

Μήπως ο κόσμος θέλει Καρατζαφέρη, Τσίπρα, και Παπαρήγα; Μήπως θέλει Ντόρα; Μπρρρρ….

Μήπως θέλει ακυβερνησία;

Δεν το νομίζω.

Άρα;

Η μόνη απάντηση που μπορώ να δώσω με το φτωχό μου μυαλό, είναι ότι η ΝΔ κινδυνεύει από τον κακό εαυτό της.

Και όταν λέω τον εαυτό της, εννοώ τον «παλαιοδεξιό» της εαυτό.

Καλώς η κακώς, η ΝΔ είναι το κατ εξοχήν κεντροδεξιό πολιτικό σχήμα της Ελλάδας.

Και όντας η έκφραση της ελληνικής κεντροδεξιάς παράταξης, ελκύει στις τάξεις της δεξιούς διαφόρων αποχρώσεων.

Και εκεί έγκειται το πρόβλημα.

Οι παλαιοκομματικής αντίληψης και νοοτροπίας "δεξιοί" της ΝΔ, δεν την αφήνουν να ανοιχτεί. Δεν της επιτρέπουν να ανασάνει.

Οι πολιτικές εξελίξεις, και το μεγάλο ενδεχόμενο πως οσονούπω θα γίνει κυβέρνηση, έφεραν πολλούς (φευγάτους) πίσω στη ΝΔ, και συσπείρωσαν άλλους τόσους που είχαν μείνει (εντός των τειχών). Πολλοί όμως από αυτούς, τους «αναμπάμ  μπαμπαντάμ» δεξιούς, αποτελούν τροχοπέδη στην ανοδική της πορεία.

Άλλοι με τα κολλήματα τους σε ρεβανσιστικές πολιτικές, άλλοι με τις αναχρονιστικές συντηρητικές τους αντιλήψεις, και άλλοι με τις νεοφιλελεύθερες μπούρδες τους. (Για να μην αναφερθώ σε νοσταλγούς του Πατακού, ή σε αυτούς του Ντεγκρέτσια).

Δεν είναι όλοι οι Νεοδημοκράτες σώφρονες οικογενειάρχες με ξεκάθαρες φιλελεύθερες σκέψεις, που πάνω απ όλα βάζουν την πατρίδα και την παράταξη.

Πολλοί διατηρούν μια (πολιτική) νοοτροπία νεάντερνταλ, η οποία δεν τους επιτρέπει να δουν τη δυναμική που έχει το κόμμα τους, και που οφείλεται κυρίως  στην χαρισματικότητα, αλλά και στις θέσεις του ηγέτη της. Και όσοι βλέπουν την δυναμική αυτή, την φοβούνται.

Η κρίση έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς μη δεξιούς να συμφωνήσουν με τις θέσεις της ΝΔ, και της στάσης του προέδρου της. Και αυτό είναι καλό, ειδικά για ένα κόμμα που θέλει να γίνει κυβέρνηση. Και όμως, αντί αυτό να το εκμεταλλευτεί η ΝΔ, επέτρεψε και επιτρέπει σε κάποιους να προσπαθούν να την περιχαρακώσουν, φοβούμενοι μη τυχόν και πλακώσουν οι ….  αξύριστοι κομμουνιστές. Το βλέπω παντού. Το ακούω σε συζητήσεις. Ακόμη και σε σχόλια «νεοφώτιστων» εδώ στο Antinews.

Δυστυχώς, η μικροκομματική επαρχιώτικη νοοτροπία που χαρακτηρίζει το πολιτικό μας σκηνικό, έχει εμποτισθεί στο μεδούλι πολλών.

Με αποτέλεσμα η ΝΔ να μην μπορεί να πάρει μπροστά, να μην μπορεί να πάρει τα πάνω της εξαιτίας των …. παλαιολιθικών δεξιών οπαδών της.

Ας ελπίσουμε, πως ο Σαμαράς, που αν κατάλαβα καλά θέλει να ηγηθεί μιας πραγματικής μετάβασης πολιτικού καθεστώτος, και όχι να είναι απλά ένας ακόμη πρωθυπουργός, θα οσμιστεί τι συμβαίνει, και θα βάλει φρένο.

Διότι, αν τον έχω ερμηνεύσει σωστά, ούτε αυτός είναι δεξιός, με την παλαιολιθική έννοια του όρου.

Η όλη στάση του τα τελευταία χρόνια, αυτό αποδεικνύει.

Και για αυτό αρέσει σε πολλούς, ανεξαρτήτως πολιτικών φρονημάτων.

Ο ψυχρός πόλεμος τελείωσε πριν από 20 και τόσα χρόνια.

Τα πράσινα και τα μπλε καφενεία εξαφανίστηκαν διά παντός.

Ο κόσμος δεν πλακώνεται πια στα εκλογικά κέντρα, (έχει άλλα προβλήματα να λύσει).

Ο σοσιαλισμός, μας τελείωσε προ πολλού.

Το ίδιο και ο νεοφιλελευθερισμός.

Τα ιδεολογικά στεγανά κατέρρευσαν. Παντού στον πλανήτη.

Ας ελπίσουμε πως θα καταρρεύσουν και στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας.

Η οποία θα καβαλήσει το κύμα που της προσφέρεται, και θα μας πάει μπροστά.

Όλους μας. Όλους τους Έλληνες, και όχι μόνο τους «δεξιούς».

Άλλωστε, όπως λέει κι ο λαός μας, «χίλιοι καλοί χωράνε», για να μη πω τι έλεγε ο Μάο για τα λουλούδια….  και τρομάξουν κάποιοι.

Strange Attractor

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anonymous avatar
    anonymous 10/12/2011 22:05:54

    Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω πλήρως με την ανάλυση. Η ΝΔ δεν πρόκειται να πάρει πάνω της για πολλούς και διαφόρους λόγους. Ο βασικότερος ήταν ότι η ΝΔ δεν υπήρξε ποτέ δεξιό κόμμα. Είχε ενοχικά σύνδρομα, δεν υπερασπίστηκε την παράταξη, κυνηγούσε τους δεξιούς βαφτίζοντάς τους χουντικούς, δεν τους προστάτευσε έναντι της ΠΑΣΟΚικής λαίλαπας, ακολούθησε ανήθικες πρακτικές διαφθοράς τύπου ΠΑΣΟΚ κλπ και μάλιστα με άτσαλο τρόπο. Οι ΠΑΣΟΚοι μοίραζαν και κανένα κοκκαλάκι στους δικούς τους. Τα στελέχη της ΝΔ προσπαθούσαν να κάνουν σε σύντομο όσο πιο μεγάλη σηκωτική γίνεται διότι ήξεραν ότι θα έπεφταν. Ο δεξιός κόσμος τα βλέπει αυτά και απομακρύνεται. Κυρίως δεν πάει να ψηφίσει. Κάποιοι άλλοι την ψάχνουν σε άλλα κόμματα.
    Ο δεύτερος λόγος είναι ότι η ΝΔ είναι μέρος του παρακμιακού συστήματος και μέρος του προβλήματος. Φιλότιμες οι προσπάθειες Σαμαρά αλλά δεν αρκούν.

  2. Σίχαμα avatar
    Σίχαμα 10/12/2011 22:18:02

    Έτσι ακριβώς έχει η κατάσταση αλλα μην το πείτε στην Συγγρού.

  3. ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ avatar
    ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ 10/12/2011 22:30:16

    Σωστός Strange Attractor , το πρόβλημα είναι πόσοι θα "θελήσουν'' να τα καταλάβουν αυτά που γράφεις .

  4. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 10/12/2011 22:31:45

    πολύ σωστός ... αλλά δυστυχώς οι θα μας στοιχειώνουν πολλά χρόνια ακόμα οι "ευέλπιδες" , οι χωροφύλακες της Μακρυγιάννη και οι απόστρατοι ...

    κατά τα άλλα δεν ανέφερες το κατ εμέ κορυφαίο λάθος της συγκυβέρνησης ... αν και οφείλω να παραδεχτώ ότι και ΠΡΙΝ την συγκυβέρνηση τα ποσοστά της ΝΔ πάι χαμηλά ήταν ...

  5. Aggelos avatar
    Aggelos 10/12/2011 22:41:31

    ηδη ο Σαμαρας καθαρισε αρκετους δεινοσαυρους ,αλλα μενουν και αλλοι..

    το οτι δεν τον πανε καθολου οι ραβιτσιωτες κλπ λεει πολλα..


    αλλα ενα χρειαζεται τωρα,,

    ΔΟΥΛΕΙΕΣ,ΕΡΓΑΣΙΑ,ΑΝΑΠΤΥΞΗ


    οχι λογιστικα κολπακια ή δωσε παρε σε συνταξεις και μισθους..


    ελπιζω να το παει εκει ο σαμαρας ,και να μην παει να διαχειριστει σν μια απο τα ιδια,,κοβοντας λιγο απο δω δινοντας ψθχουλα πο κει κλπ..


    θελουμε μια εκρηξη επανασταση αναπτυξης,,

  6. Ραβινος avatar
    Ραβινος 10/12/2011 23:04:13

    .Διαφωνω πληρως .Ψαχνουμε να βρουμε αιτιες μη δημοσκοπικης ανοδου της ΝΔ με λαθος προσανατολισμο.Ποιοι ειναι ''Οι παλαιοκομματικής αντίληψης και νοοτροπίας “δεξιοί” της ΝΔ, δεν την αφήνουν να ανοιχτεί. Δεν της επιτρέπουν να ανασάνει'' ?Ο Αβραμοπουλος που ειναι πρωτος σε δημοφιλια ,ο Δημας ,ο Σταικουρας ,Ο Μηταρακης ,ο Λαζαριδης και αλλοι ουκ εστιν αριθμος .Εαν εννοουνται παλαιοκομματικοι οι Μανωλης η ο Γιακουματος και δεν ξερω ποιοι αλλοι αυτοι αποτελουν μια ελαχιστη εξαιρεση που δεν κανουν τον κανονα .Ειναι τεραστιο λαθος να μπαινουν τετοιες εττικετες στην τεραστια προοδο που εχει γινει στο κομμα για τον εκσυγχρονισμο του και την αναδειξη του κοινωνικου φιλελευθερισμου ως κυριαρχουσα ιδεολογια στην συγχρονη εποχη μας .Η δημοσκοπικη καχεξια εχει να κανει με την εκπομπη ενος ξεκαθαρου μηνυματος προς τον λαο που θα χρησιμευσει ως οδικος χαρτης για την πορεια της ΝΔ προς την εξουσια .Εδω καλειται ο Σαμαρας ως αυριανος Πρωθυπουργος στην νεοαναδεικνυομενη δυναμη στην Αν Μεσογειο το Ισραηλ και εμεις μυρικιζουμε για την υπαρξη παλαιοκομματικης αντιληψης η οποια δεν υπαρχει πουθενα .Προχθες κατηγορουσαμε τους 5 της νεοφιλελευθερης ''αναπνοης '' για παρακαμαρα και φραξια σημερα βρηκαμε την παλαιοκομματικη αντιληψη να κατηγορησουμε .Αυτο που φταιει ειναι μαλλον οτι πυροβολουμε τα ποδια μας με τετοιες αλλαλουμ αντιληψεις και αρθρα !

    • Agni avatar
      Agni @ Ραβινος 11/12/2011 01:57:41

      Υπάρχουν και Τραγάκηδες,και Γιακουμάτοι..Αλλα το πρόβλημα δεν είναι τόσο σε αυτούς όσο,σε αυτούς τους φωνακλάδες γραφικούς ψηφοφόρους που δεν θα ησυχάσουν αν δεν μπει κάμερα του κράτους,ακόμα και στην κρεβατοκάμαρα τους.Αυτοί δε περισσότερο μισούν τους αριστερούς όχι ιδεολογικά,αλλα αισθητικά και διανοητικά,κακά τα ψέμματα ο προοδευτικός χώρος έχει πλεον για πρώτη φορά πολύ πιο Ευρωπαικη κουλτουρα και γενικότερη καλλιέργεια,(και εγώ ακόμα τον προτιμώ ως συνομιλητή,απο έναν πανικόβλητο απολιθωμένο φανατικό,γιατί μπορούμε να "πλακωνόμαστε" κόσμια για ζητήματα πχ θρησκείας,εθνικής ταυτότητας η σεξουαλικότητας)-γιατι αν είχαν όντως πρόβλημα με τις ακραίες συμπεριφορές θα καταδίκαζαν και τους αλήτες κουκουλοφόρους που μαχαιρώνουν μικροπωλητές-,επειδή δεν τους καταλαβαίνουν,το ξέρω όμως οτι καταβάθος τα αγοράκια με το γλυμμένο μαλλί απο αγελάδα,τα πατομπούκαλα και το ανθρακί σακάκι βγάζουν ζήλια και κακία γιατί οι κοπελίτσες με τα ταγάρια δεν θα γύριζαν ποτέ να τους κοιτάξουν άρα είναι "άπλυτες",και κομμουνιστοσυμμορίτισσες και γενικά όλα τα κακά της μοίρας αυτού του άτυχου και συνάμμα υπέροχου κόσμου,είναι επίσης απελπισμένοι γιατί δεν μπορουν να προσαρμόσουν το λόγο,το στυλ και τις ιδέες τους στο καινούριο χωρίς αυτό να σημαίνει οτι θα τις αλλοιώσουν,ειναι φοβικοί,συνομωσιομανείς και τρομολάγνοι και αντί να αρθρώσουν κάποιο πρόταγμα εναλλακτικό,γατζώνονται απο ότι πιο σάπιο έχει να επιδειξει το ΠΑΣΟΚ..Καταστέλει το ΠΑΣΟΚ με μανία ότι κινείται-δεν καταστέλει αρκετά η αντι-πρόταση των Βούρλων..Ως πότε η δεξιά θα σέρνεται πίσω απο ότι περιθωριακό αφήνει πίσω του το ΠΑΣΟΚ-παράδειγμα γνωστό σε όλους η ΔΑΠ,που ακολουθούσε καταπόδας την υποκουλτούρα της ΠΑΣΠ,αλλα με πολύ πιο εξωφρενικό τρόπο και με αποτέλεσμα να της μείνει η ρετσινιά,?Το οποίο έχει την μαγική συνταγή να το σβήνει φυσικά απο τα μαύρα του κατάστιχα εφόσον δικό του προιόν είναι αλλα η ΝΔ τελικά φαίνεται η κακιά?Πότε θα υπάρξει αυτοκριτική που θα αναβιώσει την κουλτουρα τις δεξιάς η οποία σχεδόν είχε την αποκλειστικότητα απο τη γέννηση του νέου Ελληνικού Έθνους(Συκουτρής,Σεφέρης,Ελύτης,Καζαντζάκης,Καβάφης,Καρυωτάκης,Καραγάτσης,Καρούζος,Άκης Πάνου,Β.Παπαθανασίου)και που δυστυχώς μας τελείωσε με τον μεγάλο Μάνο Χατζηδάκι?Υπάρχουν φιλότιμες προσπάθειες μέσα στην ΝΔ και απο την κυρία Ελίζα και απο ελάχιστους δυστυχώς ακόμη ωστε να επιτευχθεί η αναγέννηση της φιλελεύθερης κουλτούρας της δεξιάς και αυτές γνωρίζουν ανταπόκριση στη μεγάλη μάζα του πληθυσμού που ότι και να λέει πάνω στα νευρα του σιχαίνεται τα άκρα και πολύ καλά κάνει..

      • Ραβινος avatar
        Ραβινος @ Agni 11/12/2011 09:15:45

        ''...αυτούς τους φωνακλάδες γραφικούς ψηφοφόρους'' εαν αρχισουμε να πυροβολουμε τους ψηφοφορους αυτους που δινουν καθημερινα και μαχητικα την μαχη της επικοινωνιακης επικρατησης της ιδεολογιας της ΝΔ στα καφενεια,στους χωρους δουλειας ,στις στασεις του λεωφορειου , στα blogs κλπ τοτε καλυτερα να στρεψουμε το πιστολι στον κροταφο μας και να αυτοκτονησουμε αξιοπρεπως και οχι μιζερα και αυτοκαταστροφικα οπως προσπαθουν να κανουν τα υπο συζητηση αρθρα !

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Agni 11/12/2011 13:34:50

        Συκουτρης και Περικλης Γιαννοπουλος φτανουν και
        περισσευουν.

  7. Σίχαμα avatar
    Σίχαμα 10/12/2011 23:13:09

    Το άρθρο λέει αλήθειες. Καλός ο Αντώνης, και ο Λαζαρίδης, και ο Μιχελάκης αλλά ποιος μη δεξιός θα έρθει στην νου δουβλέποντας τον Γιακουμάτο, τον Κυριάκο, και άλλα τέτοια φιντάνια; Φοβούνται. Εκτός και αν θέλουμε ένα κόμμα σφιχτό αλλά να παίζει τρίτο βιολί.

  8. dimitris avatar
    dimitris 10/12/2011 23:15:10

    Agapite Atractor o Samaras an ihe pi ena megalo OXI ,sti praksi omos ohi me logia, ke ihe episis prokalesi ekloges ,tha ihe pari ena 55% ke vale. tha itan prothipourgos afti ti stigmi ke den thahe hasi ti megali efkeria na grafi me hrisa grammata stin istoria mas.Etsi apla. Distihos gi' afton afti ti gnomi ehi ena megalo meros NDkraton,ki ohi epidi to grafo ego ,alla epidi ehi polakis skiagrafithi edo mesa.
    Efharisto.

  9. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 10/12/2011 23:16:30

    Αγαπητέ SA
    συμφωνώ τόσο πολύ με τον τίτλο ώστε, πρώτη φορά, σχολιάζω ΠΡΙΝ διαβάσω την ανάρτηση.
    Μπράβο!
    (Και τώρα θα το διαβάσω...)

  10. Απορία avatar
    Απορία 10/12/2011 23:17:41

    Ασχέτως των τωρινών δημοσκοπήσεων, την ώρα της κάλπης ο Σαμαράς θα πάρει την αυτοδυναμία.

    Το ζήτημα είναι όμως εαν θα κινηθεί με την ταχύτητα του φωτός τις πρώτες 100 μέρες.
    Εαν δεν πιάσει, με το έργο του, τέτοιες ταχύτητες, την 101η μέρα θα τον ρίξουν. Η υπομονή του κόσμου πλέον είναι ανύπαρκτη.
    Εκεί είναι το πρόβλημα.

    Και φυσικά μην ξεχνάμε το θέμα της κάθαρσης. Χωρίς κάθαρση πάλι οι μέρες του θα είναι μετρημένες.

  11. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 10/12/2011 23:18:24

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Αντώνη Σαμαρά είναι η ...ΝΔ.

    40, 50 ή και 60% θα πάρει ο ηγέτης εκείνος που θα:
    -εκφράσει την ανάγκη μιας σύγχρονης δημοκρατικής - πατριωτικής ανασύνθεσης.
    -υπερβεί τις πλαστές και ξεπερασμένες αντιθέσεις του μετεμφυλιακού -μεταπολιτευτικού κύκλου.
    -συνενώσει γύρω από ένα εθνικό σκοπό όλους τους έλληνες πατριώτες δημοκράτες πρώην δεξιούς και αριστερούς .
    -θα συγκρουστεί με όλες τις αναχρονιστικές συντηρητικές αντιλήψεις μέσα και έξω από το κόμμα του.
    Με νοσταλγούς του Παπαδόπουλου ή του Στάλιν , με προσηλωμένους σε δόγματα ''ανήκομεν και υπακούομεν'' , με νεοφιλελεύθερους βαρβάρους και νευρωτικούς διεθνιστές ,με κληρονόμους , γόνους ,απογόνους , κρατικοδίαιτους
    επιχειρηματίες και διαπλεκόμενους ''εγγυητές''.

    Η ανάδειξη αυτού του σύγχρονου προοδευτικού πατριωτικού ρεύματος -παράταξης προϋποθέτει την υπέρβαση των υπαρκτών πολιτικών σχηματισμών και την οριζόντια ανασύνθεσή τους .
    Ταυτόχρονα αναζητά αγωνιωδώς τον ηγέτη της.
    Όσο η κοινωνία δεν τον βλέπει να ξεπροβάλει καθαρά θα κρατάει τις αποστάσεις της.

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Αντώνη Σαμαρά είναι η ...ΝΔ.

  12. Δικερως avatar
    Δικερως 10/12/2011 23:25:44

    Ρε Απορια,του κανεις μνημοσυνο απο τωρα του ανθρωπου?
    Λιαξ πια μ'αυτες τις μπουρδες.
    Εφαγες δυο χρονια γεμιστες πιπεριες απο την κυβερνηση του μνημονιου
    και απαιτεις σε 100 ημερες να σε λυτρωσει ο Σαμ?
    Επιτελους σοβαροτης.
    Ο Σαμαρας εχει πολλη δουλεια για να καθαρισει την κοπρο του Αυγεια και
    χρειαζεται την συμβολη,την συμμετοχη και την ανοχη ολων μας.
    Οχι τις γκρινιες και την μιζερια μας!

  13. Δικερως avatar
    Δικερως 10/12/2011 23:35:00

    Ο Ηγετης αναδεικνυεται απ'τον Λαο και το Εθνος.
    Ο Σαμαρας αναδειχθηκε στην αρχηγια της ΝΔ απο εμας.
    Το ιδιο θα γινει,για την πατριδα,οταν ερθει η ωρα των πολυποθητων εκλογων.
    Εμεις ειμαστε ο καταλυτης κι οχι αυτοι που αναφερεις.
    Η ΝΔ θα γινει εμεις.Ο Σαμαρας θα γινει εμεις.Αυτοι θα μεινουν μονοι τους.
    Νταξ ?
    Αμα δεν γουσταρεις την ΝΔ,κοιτα αλλου.Εχει αρκετα βουρλα ο μπαχτσες,δοξα τω θεω.

    • Πέτρος. Μ avatar
      Πέτρος. Μ @ Δικερως 10/12/2011 23:42:30

      Νταξ!
      και είμαι χαρούμενος που εκεί που εγώ κοιτάζω εσύ δεν μπορείς να δεις.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Πέτρος. Μ 11/12/2011 00:34:44

        Ειδες που τελικα καλα σε ψυλλιαστικα?
        Απ'οτι φαινεται εσυ ψηλα αγναντευεις .

        • Πέτρος. Μ avatar
          Πέτρος. Μ @ Δικερως 11/12/2011 00:44:12

          Δίκερως γάτα.

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Πέτρος. Μ 11/12/2011 01:09:32

            Νιαου.

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Πέτρος. Μ 11/12/2011 01:32:09

            Είν’ η γαλή αντιπαθής εις τους κοινούς ανθρώπους.
            Μαγνητική και μυστική,
            τον επιπόλαιόν των κουράζει νουν·
            και τους χαρίεντάς της τρόπους
            δεν εκτιμούν.
            Aλλ’ είναι της γαλής ψυχή η υπερηφάνειά της.
            Το αίμα και τα νεύρα της είν’ η ελευθερία.

            (Καβλαφης, Η Γαλή)

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Πέτρος. Μ 11/12/2011 01:33:16

            Καβάφης, Η Γαλή

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Πέτρος. Μ 11/12/2011 01:48:49

            Ευγε my friend Τιγρανη,ευγε,αυτος ομως μπερδεψε την γαλη με τον γαλο.
            'Η τον Γαλλο?
            Μηπως του πατησα τον καλο,ενω
            χορευε τον μπαλο?
            Τελος παντων εκανα σαλο!

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Πέτρος. Μ 11/12/2011 02:28:35

            Διακρίνω στους υψιπετείς στίχους σου επιρροές από υπερρεαλισμό και δη από Καταραμένους ποιητές. Σε… πρόδωσε η τριπλέτα κάλο-μπάλο-σάλο. Κομψοτέχνημα αυτόματης γραφής!

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Πέτρος. Μ 11/12/2011 12:17:58

            Ομολογω πως με ξεσκεπασες!
            Πραγματι ταυτιζoμαι με τους
            Σερβους Τσιγγανους σουρεαλιστες.
            Σου παραθετω συνδεση:
            http://www.youtube.com/watch?v=xkmZwsfnSfc

  14. Α.Τ. avatar
    Α.Τ. 10/12/2011 23:38:25

    Στην παλαιά δεξιά μπορείς να καταλογίσεις ερασιτεχνισμό και αντιδραστικότητα σε κάθε νέα προσπάθεια. Για το δεύτερο δεν μπορείς να κάνεις κάτι από το να την αγνοήσεις. Για το δεύτερο όμως ευθύνονται και οι δομές του κόμματος. Οι μεγαλοαστοί (με εξαίρεση τον Σαμαρά) από τη μία βολεύονται από την άλλη υποτιμούν τους ερασιτέχνες εθελοντές που θέλουν να βοηθήσουν στην λειτουργία του κόμματος και έχουν συνεπώς και κάποιες θεμιτές φιλοδοξίες.

    Για το ότι τα ιδεολογικά στεγανά κατέρρευσαν συμφωνώ. Όμως τι θα βάλεις στη θέση τους; Το κριτήριο της βέλτιστης για το κράτος σου λύσης. Αν το κριτήριο είναι μόνο οικονομικό λίγο απέχει από το νεοφιλευθερισμό. Χρειάζονται και κριτήρια πολιτιστικά, ιστορικά, κοινωνικά, γεωπολιτικά.

    Τέλος ο αντικομμουνισμός περισσότερο είναι ασθένεια άλλων κομμάτων και λιγότερο της ΝΔ. Υπάρχει όμως αυτό το αίσθημα σε πολλά τμήματα της λαϊκής δεξίας ή της παλαιοδεξιάς(κατά τη γνώμη μου σχεδόν ταυτίζονται).Είναι πολύ πιθανόν η λαϊκή δεξιά να μην έχει κανένα πολιτικό μέλλον αν δεν ακολουθήσει πολιτικές πορείες τύπου Λιάνας Κανέλλη.

    Τέλος υπάρχει και η φασίζουσα ή ακόμη και "εθνικόσοσιαλιστική" δεξιά, όσο και αν ακούγεται παράξενη η λέξη. Από αυτήν δεν κινδυνεύουμε τουλάχιστον άμεσα. Αν όμως η λαϊκή δεξία ή όρθότερα τα παιδιά των λαϊκοδεξιών οικογενειών δεν ξεφύγουν από πιθανά αντικομμουνιστικά κόμπλεξ είναι πολύ πιθανό σε κάποιες δεκαετίες να ζήσουμε έναν στρατοκρατικό εφιάλτη. Και τούτο διότι ο στρατός θα είναι ο μόνος θεσμός που θα μπορείς ακόμα να πετύχεις αξιοκρατικά χωρίς να χρειάζεται ο πατέρας σου να σου κληρονομήσει μία ολόκληρη περιουσία. Η κοινωνική κινητικότητα στον υπάρχοντα καπιταλισμό φαίνεται να γίνεται ολοένα και δυσκολότερη.

    Α.Τ.

  15. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 11/12/2011 00:13:38

    Αγαπητέ SA,
    διάβασα ΚΑΙ το άρθρο και δεν μου άρεσε τόσο όσο ο τίτλος. Για οικονομία χώρου, συντάσσομαι σε γενικές γραμμές με τον ΑΝΩΝΥΜΟ, που σε σχολίασε πρώτος.
    Κουραστήκαμε να βλέπουμε ένα κραταιό, κάποτε, κόμμα να γίνεται εργαλείο, επάγγελμα, ευκαιρία για φτηνά και ακριβά λαμόγια, και για χατήρι τους να προκρίνει άσχετους, αγράμματους, τσανακογλύφτες και ιδιοτελείς σε θέσεις κλειδιά, μέσα και έξω από το κόμμα και, όποτε μπορεί, το κράτος.
    Και άσε στην πάντα τους παλαιο- και νεοδεξιούς. Οι 95% όσων ψηφίζουν ΝΔ δεν έχουν καμμιά ιδεολογία. Νέοι ασχολούνται με τα smart -ή μη- phone τους και μεγαλύτεροι με την ομάδα και το lifestyle τους. Πολύ θα ήθελα να ξαναγύριζα στην εποχή, που υπήρχαν ιδεολογικές αναφορές και συζητήσεις και, γι' αυτό, υπήρχε και περισσότερη ελπίδα για το αύριο.
    Μένει, λοιπόν, μόνη η αξιοπιστία, σαν δέλεαρ για προσέλκυση ψηφοφόρων. Και, ως προς αυτό, η εμπειρία της 5ετίας του Κωστάκη παραμένει καταλυτική στις μνήμες των ψηφοφόρων.
    Αστάθμητος παραμένει μόνο ο ΑΣ. Ένα πιό λάβρο προφίλ, που είναι στη γκάμα του, θα συγκέντρωνε στη ΝΔ του πολλούς απελπισμένους και άτακτους, αλλά και θα κινητοποιούσε νωρίς εναντίον του όλο το κατεστημένο. Θέλω να πιστεύω ότι, σήμερα ακούγεται σχεδόν mainstream, αλλά στο πάλκο θα αποδειχθεί rocker. Οψόμεθα!

  16. no fear avatar
    no fear 11/12/2011 00:18:13

    Σήμερα στη Θεσσαλονίκη ο συνταγματολόγος Κώστας Χρυσόγονος,κατά την παρουσίαση του βιβλίου του πρώην υπουργού Σωτήρη Κούβελα,με απολαυστικό τρόπο παρουσίασε τους 4 τύπους πολιτικών που κυριαρχούν σήμερα στην πολιτική σκηνή.1ον Αυτοί που κληρονομούν την έδρα 2ον οι κηπουροί ή δοτοί που παίρνουν την έδρα ελέω αρχηγού 3ον Όσοι την αγοράζουν ξοδεύοντας πολλά χρήματα από αδιαφανείς πηγές,με ό,τι σημαίνει αυτό για τις πολιτικές αποφάσεις που θα κληθούν να λάβουν 4ον Οι προερχόμενοι απο κομματικούς σωλήνες.Με δυό λέξεις,πολιτικοί που δεν προέρχονται από την κοινωνία και συνεπώς αδυνατούν να την εκφράσουν.Περιττό να προσθέσω οτι τόσο στο πάνελ των ομιλητών όσο και στις πρώτες σειρές του ακροατηρίου μπορούσε κάποιος να διακρίνει και τα 4 αυτά είδη των πολιτικών. Ο ίδιος πάντως καταχειροκροτήθηκε από τους πολλούς υπόλοιπους που παρευρέθησαν.Το ρεπορτάζ αφιερωμένο στον S.A.για το εύστοχο και in time άρθρο του.

  17. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 11/12/2011 00:35:56

    Μήπως ξεχνάμε ότι μόλις και έχουν περάσει δύο χρόνια από την πανωλεθρία που πάθαμε;
    Ο κόσμος που τότε ΑΡΝΗΘΗΚΕ να πάει να ψηφίσει τη ΝΔ (το ΠΑΣΟΚ πήρε ακριβώς τον ίδιο αριθμό ψήφων με τις εκλογές του 2004 ενώ η ΝΔ έχασε στο ίδιο διάστημα 1 εκατομμύριο ψηφοφόρους), γιατί πιστεύετε ότι τώρα θα επανακάμψει;
    Τι ακριβώς αλλάξαμε εσωτερικά, το οποίο να μπορεί ο απλός πολίτης να το θεωρήσει αξιόλογο (και δε μιλάω για τον έφυγε η Ντόρα και κανένας δυο άλλοι, γιατί τον πολύ κόσμο τον ενδιαφέρουν πιο "πεζά" πράγματα αυτή τη στιγμή).
    Για να πάμε μπροστά, δυστυχώς θα πρέπει όχι μόνο να προτάξουμε αξιόπιστο πολιτικό λόγο (που θεωρώ ότι σε αυτό τον τομέα κάτι κάνουμε αλλά δεν είναι αρκετό), αλλά να πείσουμε τον κόσμο ότι οι προγραμματικές μας δεσμεύσεις θα υλοποιηθούν απαρέγκλιτα.
    Μην ξεχνάτε πόσες φορές, όλες οι κυβερνήσεις, αναγκάστηκαν να βάλουν νερό στο κρασί τους. Αυτό κάνει τον κόσμο να λέει ότι όλοι είναι ίδιοι. Αν δεν απεμπλακούμε από το γενικότερο πολιτικό κόστος, ως νοοτροπία, τότε μεν θα πάρουμε την πρωτοκαθεδρία και πιθανώς και την αυτοδυναμία, θα είμαστε όμως πάλι ευάλωτοι.
    Το έχω πει και πολλές άλλες φορές. Δεν ενδιαφέρει πλέον ποιός θα κυβερνήσει, ούτε με ποιό προσωπικό θα κυβερνήσει, αλλά το τι θα κάνει για να μειώσει τη δυστυχία μας (οικονομική αλλά και ψυχολογική πρωτίστως).

    Ως συμπέρασμα, θεωρώ ότι δύσκολα θα ανακάμψουμε με εντυπωσιακό τρόπο, αφού ο κόσμος μας είναι πλέον πολύ δύσπιστος απέναντι στις εύκολες λύσεις. Πρέπει επιτέλους να πούμε καθαρά και ξάστερα ότι από τη στιγμή που θα βγούμε στην κυβέρνηση θα κάνουμε τα 1,2,3... ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ πράγματα. Ας είναι και δύσπεπτα, αρκεί να είναι συγκεκριμένα.

  18. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 11/12/2011 00:41:02

    Συμφωνώ με το τίτλο.Όμως θα προσεγγίσω το θέμα αλλιώς και θα το αναλύσω εντελώς ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.Θα παρελθοντολογήσω λίγο,διότι θεωρώ πως η απάντηση για το κακό εαυτό της παράταξης βρίσκεται λίγο πίσω.Άραγε,κατά τη προσωπική μου γνώμη,ποιος είναι ο κακός της εαυτός;Βασικά,η παράταξη αυτή είναι δημιούργημα του Κωννου Καραμανλή.Το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας έχει ως βάση τον καραμανλισμό.Πιστεύει στο φιλελευθερισμό με ανθρώπινο-κοινωνικό πρόσωπο.Ναι στην οικονομία της αγοράς,αλλά με παρέμβαση του κράτους,έτσι ώστε η κοινωνία να μην μετατραπεί σε ζούγκλα.Ο ίδιος ο Καραμανλής είχε τονίσει το εξής:''Δεν υπάρχει ελευθερία χωρίς τάξη και τάξη χωρίς κοινωνική δικαιοσύνη''.Όποιος αμφισβητεί το καραμανλικό DNA της παράταξης είναι ανιστόρητος.Δεν αρνείται κανείς την εξέλιξη και πρόοδο των παρατάξεων αλλά το παρελθόν μιας παράταξης δεν είναι δυνατόν να λησμονηθεί,διότι αυτό,υποσυνείδητα,καθοδηγεί.Κάποιος μπορεί να ισχυριστεί πως πάνω απ'όλα η ιδεολογία.Θ'απαντήσω διά ερώτησης:Τα πρόσωπα δεν διαμορφώνουν ιδεολογία;Βεβαίως και ναι.Παράδειγμα ο γκωλισμός στη Γαλλία,και πολύ παλαιότερα(19ος αιώνας) ο Λίνκολν στους ρεπουμπλικάνους και ο Τζάκσον στους δημοκρατικούς.Το κακό με τη ΝΔ ξεκίνησε το 1984.Η εκλογή Μητσοτάκη θόλωσε την ιδεολογία της παράταξης.Δεν αρνούμαι ούτε τις πολιτικές αντοχές ούτε τις δυνατότητες του συγκεκριμένου πολιτικού άνδρα.Όμως,κακά τα ψέματα,αφενός νοθεύτηκε η πολιτική φιλοσοφία της παράταξης αφετέρου χρησιμοποιήθηκε η παράταξη με σκοπό να μετατραπεί σε νεοφιλελεύθερο όχημα.Κάποιος μπορεί να ρωτήσει:Δεν είσαι υπέρ του ανοίγματος της παράταξης και σε άλλα πολιτικά νερά;Ναι,ΑΛΛΑ πρέπει ν'αποκατασταθεί η ιστορική αλήθεια.Η ίδια η ίδρυση της ΝΔ ήταν μια πολιτική υπέρβαση του προδικτατορικού σκηνικού από τον ίδιο τον ιδρυτή της!!Όπως θυμούνται ΟΛΟΙ,ο Καραμανλής ίδρυσε τη ΝΔ,ενώ δεν διέλυσε καν την ΕΡΕ,που ήταν,και εκείνη,δικό του δημιούργημα.Την αγνόησε εντελώς.ΑΡΑ,καταρρίπτεται ο ''μύθος'' ότι η ΝΔ,έως το 1984,ήταν κάτι ''παρωχημένο'' και ''παλαιοδεξιό'',και από το 1984 και μετά η μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη ''διευρύνθηκε'' και ''μεγαλούργησε''.Ο κακός εαυτός της Νέας Δημοκρατίας έχει σχέση με το εσωτερικό μπέρδεμα.Και αυτό έχει γίνει ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ,εδώ και πολλά χρόνια,και απορώ που δεν βγαίνει το κόμμα υπεύθυνα και σοβαρά να πει την αλήθεια.Κατά καιρούς,μόνο,κάποιες συνεντεύξεις μεγαλοστελεχών που περνούν στα ''ψιλά''....ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,ΑΛΛΟ η ΠΟΛΙΤΙΚΗ τοποθέτηση και ΑΛΛΟ η τοποθέτηση ως προς την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!!Οι υπέρμαχοι της αμιγούς οικονομικής φιλελεύθερης ιδεολογίας προασπίζονται το ''κεντρώο'' χώρο.Πρώτον,''κεντρώος'' χώρος δεν υφίσταται,με πολιτική αυτοτέλεια.Τυπικώς,μετά τις εκλογές του 1977,διαλύθηκε και εξαφανίστηκε.Δεύτερον,όπως γνωρίζουν οι πάντες,οι οπαδοί του ακραίου φιλελευθερισμού,ανήκουν,ιδεολογικώς ως προς την οικονομία,στο δεξιό σημείο του πολιτικού φάσματος.Εξάλλου,ο ίδιος ο ιδρυτής της ΝΔ τοποθέτησε τη ΝΔ ''μεταξύ παραδοσιακού φιλελευθερισμού και δημοκρατικού σοσιαλισμού''.ΕΠΟΜΕΝΩΣ,η παράταξη της ΝΔ ΠΟΤΕ δεν είχε ΠΟΛΙΤΙΚΟ πρόβλημα στο εσωτερικό της.Δηλαδή όλοι υπερασπίζονται τις αρχές και τις αξίες της φιλελεύθερης κοινοβουλευτικής δημοκρατίας.Εκεί πρεσβεύουν οι πάντες,είτε ΠΟΛΙΤΙΚΑ είναι συντηρητικοί είτε φιλελεύθεροι.Το πρόβλημα υπάρχει στην ενορχηστρωμένη και χρόνια ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ της τοποθέτησης,ως προς την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.Τουλάχιστον,χθες,έγινε μια αναφορά,που τη κρίνω πολύ χρήσιμη.Ο ίδιος ο πρόεδρος της ΝΔ,στη Μασσαλία,μίλησε για κοινωνικό φιλελευθερισμό(αλλιώς ριζοσπαστικό φιλελευθερισμό) που δεν έχει σχέση ούτε με το νεοφιλελευθερισμό ούτε με το σοσιαλισμό.Λέγεται πως θα γίνει εθνική συνδιάσκεψη μετά τις γιορτές.Η Συγγρού,τέτοια θέματα,να τα ξεδιαλύνει και να μην αφήσει να σέρνονται.Το εκμεταλλεύονται μερικοί,είτε στο εσωτερικό της παράταξης είτε απέναντι.Εν κατακλείδι για να μην κουράζω:Η παράταξη έχει στασιμότητα ποσοστών.Οι πολίτες ΜΑΣΤΙΓΩΝΟΝΤΑΙ από τα ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΑ οικονομικά μέτρα!!ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ το σύμπαν!!Ας φροντίσει,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,να βγει ΟΡΜΗΤΙΚΑ στη κοινωνία,ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΝΤΑΣ το δοκιμαζόμενο Έλληνα πολίτη και συμμαχώντας μαζί του,με κύριο άξονα τον ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟ,μακριά από στατιστικές και αριθμολαγνείες!!ΑΛΛΑ ο μεγαλύτερος ΣΥΜΜΑΧΟΣ της θα είναι η ολοκληρωμένη παρουσίαση μιας πλήρους κυβερνητικής πλατφόρμας για ΟΛΑ τα ΚΑΥΤΑ τα θέματα,με ΠΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ.Το έγραψα και χθες.Η κοινωνία δεν θα δώσει ΚΑΜΙΑ ''λευκή επιταγή''....

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Komis Montechristo 11/12/2011 02:08:05

      Εξαιρετικό σχόλιο. Εξαιρετικό.

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ Komis Montechristo 11/12/2011 10:22:36

      "ΑΛΛΑ ο μεγαλύτερος ΣΥΜΜΑΧΟΣ της θα είναι η ολοκληρωμένη παρουσίαση μιας πλήρους κυβερνητικής πλατφόρμας για ΟΛΑ τα ΚΑΥΤΑ τα θέματα,με ΠΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ.Το έγραψα και χθες.Η κοινωνία δεν θα δώσει ΚΑΜΙΑ ”λευκή επιταγή”"
      Εξαιρετικό σχόλιο. Αλήθεια , αξιοκρατια, και ολοκληρωμένη Πλατφόρμα.Αυτά απαιτεί ο λαός.
      Ομως φοβάμαι ότι τα βαρύδια , αν δεν διαφωνήσουν δημόσια, θα δουλέψουν και πάλι παρασκηνιακά...

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ Komis Montechristo 11/12/2011 14:40:42

      "Οι πολίτες ΜΑΣΤΙΓΩΝΟΝΤΑΙ από τα ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΑ οικονομικά μέτρα!!ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ το σύμπαν!!Ας φροντίσει,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,να βγει ΟΡΜΗΤΙΚΑ στη κοινωνία,ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΝΤΑΣ το δοκιμαζόμενο Έλληνα πολίτη και συμμαχώντας μαζί του".
      Εδώ είναι όλη η αλήθεια κόμη μου. Αυτή η απουσία της ΝΔ κοντά από τον κόσμο.Είναι αισθητή και δημιουργεί απορίες αλλά κάνει τον κόσμο να απομακρύνεται.Aκόμη και παλιούς υποστηρικτές της.Και ένα άλλο πολύ βασικό και αξιοπρόσεκτο.Εγκατάληψη πλήρης του κυβερνητικού της έργου από το 2004 έως το 2009.Έγιναν λάθη δεν λέω αλλά έγιναν και σωστά.Όμως αυτή η στάση δείχνει ενοχές και μόνο ενοχές πράγμα που ο κόσμος βλέπει.

  19. Δικερως avatar
    Δικερως 11/12/2011 01:51:57

    Δικερως,ο γαλος.

  20. leopoldos avatar
    leopoldos 11/12/2011 08:43:54

    SA

    253 εκ χρωστάνε στις τραπεζες, στις οποίες χάρισαν περί τα 200 δις τα 2 τελευταία χρόνια.
    Για ποια ΝΔ και ποια πολιτική μιλάς;
    Μας δουλεύεις;
    Ο Λάτσης και ο Κωστόπουλος κάνουν κουμάντο.
    Γι αυτό και δεν υπάρχει περίπτωση η ΝΔ ,με τα χάλια που έχει, να κάνει τίποτα καλύτερο για τον τόπο.
    Γι αυτό και της δινουν 18% η Μetron, 20% η Public Issue (χωρίς τις αυθαίρετες αναγωγές του 30% της αποχής ), και με πτωτικές τάσεις.

  21. MK avatar
    MK 11/12/2011 10:38:28

    Τιτλος σωστος. Περιεχομενο μικροτερο απο το αναγκαιο. Η ΝΔ εχει δυναμεις ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΣ στην κοινωνια και στο στελεχιακο δυναμικο. Χαθηκε η μεγαληευκαιρια της ανανηψης της παραταξης μεσα απο την εκλογη απο τη βαση. Η συγγρου εγινε κλαμπ ολιγων και ο Προεδρος χαθηκε απο την κοινωνια. Ολα αυτα διορθωνονται ευκολα με πεντε κινησεις 1.Ξεκαθαρισμα του μηνυματος δηλαδη τι θα ακολουθησουμε σαν πολιτικη σε σχεση με την κριση 2.Απεμπλοκη το ταχυτερο απο την μεταβατικη κυβερνηση 3.Αλλαγες στο κομμα 4. Αναδειξη ηγετικης ομαδας 5. Περιορισμος στους πριγκιππες που ειναι κληρονομοι των ιδιων που κατεστρεψαν Καραμανλη. ΑΥΤΑ ΦΘΑΝΟΥΝ και περισσευουν....

  22. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 11/12/2011 10:40:56

    Καλημέρα,
    Strange Attractor θα διαφωνίσω σήμερα.Οι περισσότεροι σε αυτό το νήμα περιέγραψαν ακριβώς τι φταίει,ας τα διαβάσουν στη Συγγρού. Συμφωνώ περισσότερο με τις απόψεις του Πηλέα και του anonymous. Είναι γεγονός ότι η ΝΔ εκφράζει την κεντροδεξιά, αλλά ταυτόχρονα και ολόκληρη τη λαϊκή δεξιά, όπου υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. Πιστεύω ότι η ΝΔ είναι σε ανοδική πορεία, ο πολιτικός σχεδιασμός δουλεύει αθόρυβα, η επικοινωνία έχει βελτιωθεί , οι παρεμβάσεις στη μεταβατική περίοδο είναι ουσιαστικές.
    Αν υπήρχε μεταστροφή προς τα αριστερά,οι καναλάρχες, οι νταβαντζήδες δεν θα αντιδρούσαν με το σχηματισμό και την προβολή αμέτρητων κεντροαριστερών κομμάτων. Τη ΝΔ την καταδιώκουν οι κατασκευασμένες ενοχές (δεξιά=χούντα) της δεκαετίας του 80 και μεμονωμένα πρόσωπα με αριστερόστροφες απόψεις. Το πολιτικό σκηνικό οδεύει προς τη συντήρηση και γι΄ αυτό οι δημοσκόποι αποφεύγουν να θέσουν στα προβλήματα της κοινωνίας τη λαθρομετανάστευση, μη τους ξεφύγει προς τα δεξιά ο έλεγχος

  23. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 11/12/2011 14:33:43

    Δυστυχώς, το άρθρο λέει την αλήθεια! Η βάση, (ψηφοφόροι), της ΝΔ χωρίζονται σε 3 στρατόπεδα. α) Τους ''Καραμανλογενείς'', πολλοί από τους οποίους πιστεύουν ότι ο Κώστας Καραμανλής βρίσκεται σε απόσταση-ρήξη με τον Αντώνη Σαμαρά, (μέγα λάθος), και προσωπολατρικά λειτουργώντας, ονειρεύονται την επάνοδό του στην Προεδρία του κόμματος, όχι δυστυχώς πάντα με ανιδιοτελείς σκοπούς. β) Τους ''Νεοφιλελεύθερους'', που δεν ακολούθησαν την ατυχήσασα θυγατέρα του πατέρα της στον πολιτικό της αυτοχειριασμό και που ορέγονται τον επενέλεγχο του κόμματος της ΝΔ από την εκ Τρανσυλβανίας ορμώμενη φράξια,(φευ), με δεδομένες ιδιοτελείς επιδιώξεις και γ) Τους Προεδρικούς-Σαμαρικούς, οι οποίοι είναι οι μόνοι, που αγωνίζονται στην παρούσα φάση για την προώθηση των προτάσεων της ΝΔ, παλεύοντας για την αυτοδυναμία του κόμματος στις επερχόμενες εκλογές, δεχόμενοι πολλές φορές το ...σαμποτάζ των άλλων 2 στρατοπέδων-κατηγοριών οπαδών και ψηφοφόρων. Δυστυχώς, αρκετοί παλαιοσυνδικαλιστές και παλαιοκομματάρχες, νοοτροπίας του 1960, έχουν τον τρόπο να επηρρεάζουν ακόμα την βάση της ΝΔ, με τα γνωστά ως τώρα αποτελέσματα, εξυπηρετώντας προσωπικούς τους στόχους και επιδιώξεις. Ο Αντώνης Σαμαράς γνωρίζει το μεγάλο αυτό πρόβλημα και είναι ζήτημα χρόνου να δώσει την καλύτερη δυνατή λύση, θέτοντας την εκ του πονηρού εσωστρέφεια στην λήθη της Ιστορίας.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ ΙΩΝΑΣ 11/12/2011 18:14:44

      !!!!!

  24. anonymous avatar
    anonymous 11/12/2011 19:58:59

    Δε γίνεται κάθε φορά που αλλάζει ο αρχηγός να μιλάμε για φράξια ή ομάδα ή ότι θες. Συνεπώς ο συλλογισμός σου πάσχει.
    Εγώ είμαι δεξιός, ουδέποτε υπήρξα Καραμανλικός, Μητσοτακικός, Σαμαρικός ή νεοφιλελεύθερος. Υπήρξα δεξιός.

    Το παρακάτω είναι από συνέντευξη του Εμφιετζόγλου. Κλασσικός δεξιός και σοβαρός άνθρωπος. Η ΝΔ όχι απλά απέτυχε και στα δυο αλλά έριξε και λάδι στη φωτιά για να μη δυσαρεστεί τους αριστεροπασόκους. Ο δεξιός τα ξέρει αυτά και πλέον δεν πείθεται.

    Ι.Γ Τι πρέπει να γίνει; Το μεγάλο ερώτημα!

    Π.Ε Καταρχήν εκείνο που πρέπει να γίνει είναι να «συμμαζέψουμε τα του οίκου μας» ! Πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε ότι θα πρέπει να υπάρξει Εθνική αντιμετώπιση των προβλημάτων και ΟΧΙ κομματική. Θυμάμαι χαρακτηριστικά πριν από πολλά χρόνια που είχα μια συζήτηση με τον Κώστα Καραμανλή του είπα: «Δύο πράγματα θα ήθελε ο Έλληνας από σένα. Πρώτον να χτυπήσεις τη διαφθορά και δεύτερον να συμμαζέψεις αυτό το ΑΘΛΙΟ Δημόσιο Κράτος»!!! Μου είπε: «Μηδενική ανοχή στην διαφθορά και επανίδρυση του Κράτους», του είπα: «Μακάρι να το πετύχεις. Αν το πετύχεις θα πάει μπροστά η πατρίδα». Δυστυχώς δεν έγινε τίποτα και δυστυχώς αυτή η ιστορία συνεχίζεται.
    http://dimanastasiadis.blogspot.com/2011/10/blog-post_5979.html

  25. Ίωνας avatar
    Ίωνας 12/12/2011 09:04:37

    Αγαπητέ φίλε Ανώνυμε και κατ' επέκτασιν κι εσύ φίλη Εύα, που αν κατάλαβα καλά, απορείς για τα γραφόμενά μου, προφανώς εγώ μιλάω για την πραγματικότητα, που βιώνουμε σήμερα στη ΝΔ, ενώ εσείς έχετε στο νου σας το ευκτέον, δηλαδή την ενότητα. Φυσικά, δεν θα βρεθεί κανείς ΝΔκράτης να διαφωνήσει επ' αυτού! Τουλάχιστον όχι δημοσίως. Όσο και να εθελοτυφλούμε όμως, όποιος ασχολείται ενεργά με την πολιτική, όντας στη ΝΔ, εύκολα διαπιστώνει τον ανταγωνισμό,(sic), των τριών στρατοπέδων και τον διαγκωνισμό τους για την τελική επικράτηση. Και φυσικά, αυτή η κατάσταση, είναι χειρότερη στους κόλπους της ΔΑΚΕ.
    Δυστυχώς, φτάσαμε στο σημείο να πρέπει να αναλύουμε το αυτονόητο! Είναι άλλο πράγμα τα ευχολόγια και άλλο η πραγματικότητα! Άλλο πράγμα είναι το ότι δεν θέλουμε και δεν πρέπει να υπάρχει εσωστρέφεια στη ΝΔ και άλλο το να κάνουμε ότι δεν την βλέπουμε, και θεωρώντας την σαν σκουπιδάκι, να σηκώνουμε την άκρη του χαλιού και να την κρύβουμε από κάτω, ώστε να μην φαίνεται, για τους δικούς του λόγους ο καθένας μας. Αν η κρυφή συνάντηση, πριν λίγο καιρό, στο γραφείο του κυρίου Βρεττού, της Βάσως Παπανδρέου, με τον Άρη Σπηλιωτόπουλο, τον Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, τον Αντώναρο, την ώρα που υπήρχαν πολιτικές διεργασίες με την συμμετοχή του Αντώνη Σαμαρά, είναι δείγμα ενότητας στην ΝΔ, τί να πει κανείς! Πάντως η εν λόγω συνάντηση δεν ήταν της φαντασίας μου. Και δεν μπορώ να προσποιηθώ ότι δεν την είδα!

  26. Ignoramus avatar
    Ignoramus 12/12/2011 09:19:43

    δεν θελουμε απλυτους στο κομα μας

  27. prigipas avatar
    prigipas 12/12/2011 15:10:43

    Νομίζω ότι η στάση του κ. Σαμαρά ως προς το ξεκαθάρισμα των δεινοσαύρων δεν κρατεί καλά. Μας είχε δώσει την ελπίδα ότι όντως είναι διαφορετικός αλλά τα βήματά του είναι πολύ πολύ αργά και ο χρόνος και οι εξελίξεις τρέχουν. Επίσης μια αλήθεια είναι ότι έχασε από τα μάτια του λαού όταν έστειλε την επιστολή του στους δανειστές ενώ άλλα έλεγε. Θα μου πείτε και τι να έκανε. Είναι δική του δουλειά να ξέρει τι κάνει. Γιαυτό είναι ο Πρόεδρος και όχι ένα απλό στέλεχος. Τώρα που οι δημοσκοπήσεις τον έχουν χαμηλά βγαίνει και μιλά για φρένο νέων μέτρων. Μπορεί να χτυπήσει άραγε το χέρι στο τραπέζι και να μας πει ξεκάθαρα την πολιτική που θέλει να χαράξει ή μάλλον κανείς δεν μπορεί....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.