#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/12/2011 13:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το μεγάλο στοίχημα για τον Σαμαρά


Από μικρός δε μου άρεσαν τα υπερβολικά συνθήματα των πολιτικών και των κομμάτων. Ήταν καταφανώς ψεύτικα και οδηγούσαν σίγουρα σε αδιέξοδο.

«Μαζί σου Ανδρέα για μια Ελλάδα νέα» έλεγαν το 1981 και είδαμε που την κατάντησε την Ελλάδα ο Ανδρέας.

«Ήρθε η ώρα του Καραμανλή» έλεγαν πριν μερικά χρόνια, αλλά μάλλον για λάθος Καραμανλή το φώναζαν.

«Σήκω Ανδρέα για να δεις το παιδί της Αλλαγής» βροντοφώναζαν πριν δύο-τρία χρόνια και τώρα είμαι σίγουρος ότι αν γινόταν το θαύμα και σηκωνόταν ο Ανδρέας θα έλεγε να ανοίξει η γη να τον καταπιεί.

Εδώ και δύο χρόνια άρχισαν οι οπαδοί του Αντώνη Σαμαρά να φωνάζουν «Ελλάς, Ελλάς, Αντώνης Σαμαράς», και τρόμαξα.

Είπα: Πώς είναι δυνατόν να ταυτίζουν έναν πολιτικό με την ιδέα της Ελλάδας; Και γιατί αυτός ο πολιτικός ή όποιος άλλος, να πάρει στην πλάτη του όλη τη χώρα;

«Μπα, υπερβολές», σκέφτηκα. «Μια ακόμη λάθος συνθηματολογία των οπαδών».

Έκτοτε, κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι. Ο πανίσχυρος Παπανδρέου έγινε ένα κομμάτι κρέας που σκυλεύουν πάνω του οι μνηστήρες του ΠΑΣΟΚ.

Η Ελλάδα διαλύθηκε και κινδυνεύει να αφανιστεί και ο κόσμος έχει πάθει τέτοιο σοκ που δε μπορεί να σηκώσει κεφάλι.

Κι ο Σαμαράς ο οποίος επί 20 χρόνια ήταν σχεδόν εξαφανισμένος από τον πολιτικό χάρτη, ξαφνικά έγινε ο πρωταγωνιστής των εξελίξεων. Πήρε ένα κόμμα διαλυμένο, με τη μεγαλύτερη ήττα στην ιστορία, με κάτι απίθανους τύπους που το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν η τσέπη. Βρήκε μητσοτακικούς, καραμανλικούς, ακροδεξιούς, κεντρώους, οργισμένους, απογοητευμένους. Ένα συνονθύλευμα πολιτικών στελεχών και οπαδών ενός κόμματος που μόνο το όνομά του έδειχνε ότι υπάρχει, ότι δεν είναι νεκρό.

Το κατέκτησε αυτό το κόμμα με αγώνα κι όχι με… πριγκηπικούς όρους και βαρονίες. Απευθύνθηκε στον παραδοσιακό δεξιό, τον κοίταξε στα μάτια και του είπε: Τι θέλετε; Ένα κόμμα που ο καθένας θα κάνει ότι γουστάρει ή ένα κόμμα για την πατρίδα και μόνο;

Έτσι, έχει φτάσει πλέον, σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις, να προηγείται με 15 μονάδες διαφορά και απλά να περιμένει πότε ο κόσμος θα καταλάβει το παιχνίδι που παίζει ο Παπαδήμος.

Επανέρχεται λοιπόν το σύνθημα «Ελλάς, Ελλάς, Αντώνης Σαμαράς» αλλά με άλλους όρους. Με την πίεση για να σωθεί η χώρα από τη λαίλαπα της οικονομικής κρίσης και από την καταστροφική διετία του ΠΑΣΟΚ.

Πρέπει όμως να σωθεί μέσα σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, με τους όρους του παιχνιδιού να καθορίζονται στο Βερολίνο και με την ευρωπαϊκή αλληλεγγύη να έχει πάει περίπατο.

Τι ζητά λοιπόν ένας μέσος πολίτης από τον Σαμαρά; Όχι αυτός που τον αποθεώνει, όχι ο φανατικός οπαδός του, όχι αυτός που τον υψώνει στον Όλυμπο, αλλά μετά τον πετάει στα Τάρταρα, επειδή έκανε κάτι που τον δυσαρέστησε, αλλά κάποιος που περιμένει κάτι καλύτερο για το μέλλον του.

Μιλάμε για τον μέσο πολίτη που δεν τον ενδιαφέρουν οι ατέλειωτες και βαθυστόχαστες αναλύσεις για το αν το χρέος είναι βιώσιμο και όχι και το ποιός είναι "αντιμνημονιακός πολιτικός", ή ποιος φωνάζει περισσότερο κατά της Τρόικας και της Μέρκελ. Αλλά νοιάζεται μόνο για τον επιούσιο και το σχολείο των παιδιών του.

Τι έχει λοιπόν να ελπίζει αυτός μέσα σε ένα τόσο ασφυκτικό πλαίσιο που η παραμικρή διαφοροποίηση περνά από την κρησάρα της Γερμανίας;

Εδώ είναι το πραγματικά μεγάλο στοίχημα για τον Σαμαρά, εδώ πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να διαχειριστεί το σύνθημα που του φωνάζουν δύο χρόνια. Μπορεί να βοηθήσει την Ελλάδα; Μπορεί να την οδηγήσει σε μια καλύτερη μοίρα; Αν όχι, ας το πει τώρα, από σωτήρες μπουχτίσαμε κι ο τελευταίος, ο Γ. Παπανδρέου αποδείχθηκε ολετήρας.

Αυτό που πρέπει να κάνει ο Σαμαράς είναι ένα και μόνο πράγμα: Να είναι ειλικρινής με το λαό. Να τον κοιτάξει στα μάτια και να του πει την αλήθεια. Ούτε λεφτά υπάρχουν, ούτε θα κάνουμε μια καλύτερη Ελλάδα σε χρόνο ρεκόρ. Τίποτε από αυτά που πλήγωσαν τους Έλληνες όλα αυτά τα χρόνια.

Το στοίχημα του Σαμαρά είναι να αφήσει πίσω του τον κακό εαυτό της ΝΔ. Να ξεπεράσει τις μουρμούρες, την καμαρίλα, τις προσωπικές στρατηγικές, τους δήθεν πατριώτες που κοιτάνε μόνο την πάρτη τους.

Καλείται να αποδείξει τους επόμενους δύο – τρεις μήνες ότι μπορεί να κυβερνήσει. Ότι οι ξένοι τον ακούνε, συζητούν τις προτάσεις του, σκέφτονται τις άλλες πολιτικές. Το πρώτο βήμα έγινε στη Μασσαλία, ακολουθούν πολλά ακόμη.

Κι αφού καταφέρει να ανακτήσει την αξιοπιστία της Ελλάδας στο εξωτερικό πρέπει να μιλήσει στον Έλληνα πολίτη ντόμπρα. Τα κουκιά είναι μετρημένα: Χρωστάμε αυτά, μας χρωστούν εκείνα, μας δίνουν τα υπόλοιπα, πρέπει να κόψουμε τα άλλα. Όχι να λέει ότι αυτά τα μέτρα φτάνουν και πριν λαλήσουν τα κοκόρια να ανακοινώνει άλλα.

Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και η κυβέρνηση Παπαδήμου είναι καλά παραδείγματα προς αποφυγήν.

Υπάρχει μια λέξη στο ελληνικό λεξιλόγιο. Ντομπροσύνη. Δεν έχει να κάνει με τον γιαλαντζί ανδρισμό ή τον ψευτοπατριωτισμό ορισμένων, συνήθως ανιστόρητων. Έχει να κάνει με το νέο συμβόλαιο με τον ελληνικό λαό.

Εκεί θα κριθεί ο Σαμαράς. Πόσο θα κυβερνήσει, πώς θα βοηθήσει τη χώρα και πώς θα μείνει στην ιστορία.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 11/12/2011 08:35:00

    Από ό,τι φαίνεται η ΝΔ θα είναι κυβέρνηση σε λίγους μήνες. Οελληνικός λαός θα τιμωρήσει σκληρά το ΠΑΣΟΚ (και πολύ καλά θα κάνει), θα δώσει δύνα μη στην αριστερά ξέροντας πως θα μείνει έξω από το πολιτικό παιχνίδι και ένα μεγάλο τμήμα των ψηφοφόρων της ΝΔ θα ψηφίσουν το κόμμα τους ελπίζοντας να τους βγάλει έξω από το μνημόνιο ή τουλάχιστον να το επαναδιαπραγματευτεί, απαλείφοντας τους πολύ σκληρούς του όρους. Από το μείγμα πολιτικής που θα επιλέξει ο κύριος Σαμαράς θα προβλεφτεί γρήγορα και ο χρόνος παραμονής του στην εξουσία. Θα ήθελα να του θυμίσω μόνο ένα σημαντικό στοιχείο που σκόπιμα αποσιωπάται: το 52% του προυπολογισμού του '12 πηγαίνει σε πληρωμές τόκων και χρεολυσίων. Ερώτηση: δε θα ήταν εφικτό να τονίσουμε στους δανειστές μας πως ο ελληνικός λαός αιμορραγεί από αυτή την πολιτικη του μνημονίου , τα παιδιά στα σχολεία λιποθυμούν από την πείνα , η ανεργία αυξάνεται ραγδαία , και πως μπορεί να γίνει μια σωστή διαπραγμάτευση αποπληρωμής του χρέους μας με μια επιμήκυνση ίσως ή με όποιο άλλο τρόπο κριθεί πρόσφορος; Εύχομαι να πετύχετε στο έργο σας κύριε Σαμαρά. Ένας αριστερός πολίτης έγραψε τα προηγούμενα.

    • Ioannopoulos avatar
      Ioannopoulos @ Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 11/12/2011 16:54:11

      Δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο που όλοι ..... γράφετε τα ίδια.

  2. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 11/12/2011 09:05:35

    Η αλήθεια ποτέ δεν είναι χαμένη. Ο Σαμαράς είναι ο μόνος που ο πιστεύει, το ζεί και ο μόνος που πλήρωσε γι'αυτό για πολλά χρόνια. Όμως, στο τέλος δικαιώθηκε και η θέση του εκτιμήθηκε. Σήμερα, ο Σαμαράς μάχεται για ην αλήθεια ενάντια σε θεούς και δαίμονες, εσωτερικούς και εξωτερικούς. Δέχεται καθημερινά ένα πόλεμο, μοναδικό στα πολιτικά χρονικά. ΜΜΕ, κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες-λήσταρχοι, πολιτειακοί παράγοντες, όπως πρώην Πρόεδροι Δημοκρατίας, που ξαφνικά υποστηρίζουν ανώμαλες λύσεις για αντιμετώπιση της επερχόμενης επικράτησής του. Ο Σαμαράς γεννήθηκε με την Ελλάδα στην ψυχή του, ζεί γι'αυτή και θα πεθάνει γι'αυτή. Αυτό το "μοναδικό" τον ξεχωρίζει απο τους υπόλοιπους, κι'αυτό το ξέρει ο μέσος Ελληνας.

  3. ΜΑΚΗΣ P avatar
    ΜΑΚΗΣ P 11/12/2011 09:26:20

    Πιστεύω ακράδαντα ότι ο Σαμαράς ( επειδή τον γνωρίζω και προσωπικά ) θα μπορέσει να δώσει ελπίδα στον Ελληνικό Λαό , όμως σήμερα σε μια παγκόσμια κοινωνία όπου τα πάντα ελέγχονται για το συμφέρων των μεγάλων δυνάμεων είναι πολύ μα πολύ δύσκολο να αφήσουν τον Σαμαρά να κάνει την δουλειά του.
    Είμαστε μια χώρα με τεράστιο φυσικό πλούτο. Η Χώρα μας για να σταθεί οικονομικά στα πόδια της πρέπει να αξιοποιήσει τον πλούτο που διαθέτει.
    Είμαστε μια χώρα σε γεωγραφική θέση κλειδί .Μπορούμε να αξιοποιήσουμε την θέση μας αυτή προς όφελος μας.
    Δυστυχώς δεν θα μας αφήσουν τα θέλουν όλα για την πάρτι τους, γιατί πολύ απλά το ενεργειακό είναι το μείζον θέμα του πλανήτη σήμερα.
    θα αφήσουν τον Σαμαρά να κυβερνήσει αρχικά αλλά στην συνέχεια εάν δεν τους κάνει τα χατίρια θα τον στείλουν όπως και τον Καραμανλή.

    Σημ: Προς τον αριστερό ψάλτη και τους άλλους γράφοντες στο antinews γιατί αυτή η γενικότερη μη θετική στάση που έχετε προς τον Κ. Καραμανλή?

    • Michal.V. avatar
      Michal.V. @ ΜΑΚΗΣ P 11/12/2011 10:16:18

      Όταν λέμε μεγάλες δυνάμεις, δεν τους δίνουμε πλέον την έννοια που είχαν κατά τη διάρκεια του μεσοπολέμου και μετά τον πόλεμο. Μεγάλες δυνάμεις σήμερα είναι οι διεθνείς τοκογλύφοι "κατ' ευφημισμόν" αγορές με αρχηγό την δόλια Goldman Sacks, και οι περίφημοι οίκοι αξιολόγησης (αλήθεια ποιος τους αναγόρευσε σε τέτοιους, ή από πού άντλησαν αυτό το δικαίωμα;), οι δε αρχηγοί των περισσοτέρων κρατών είναι είτε πρώην υπάλληλοι αυτής της τράπεζας , παράδειγμα Παπαδήμ(ι)ος εδώ, Μόντι στην Ιταλία, και άλλοι ενεργούμενα και μαριονέτες αυτών, και σε πολλές περιπτώσεις με εβραιογενείς καταβολές και ο νοών νοήτω. Ακόμη σημαντικό ρόλο παίζουν και οι πολεμικές βιομηχανίες. Αυτά λοιπόν περί μεγάλων δυνάμεων.-

    • GG avatar
      GG @ ΜΑΚΗΣ P 11/12/2011 12:53:36

      Γιατί υπάρχει αρνητική στάση προς τον Καραμανλή?
      Γιατί είναι παράδειγμα προς αποφυγή. Παρέδωσε τη χώρα σε πολύ χειρότερη κατάσταση από ότι τη παρέλαβε. Γιατί ήταν μαλθακός και δειλός. Άφησε το δημόσιο χρέος να εκτιναχθεί και τη χώρα να βυθιστεί στην ύφεση χωρίς να πάρει κανένα μέτρο. Γιατί επί των ημερών του η λαθρομετανάστευση και η εγκληματικότητα τέθηκαν εκτός ελέγχου και η κυβέρνησή του μοιρολατρικά απλώς παρακολουθούσε. Γιατί με την ανικανότητά του έκανε πρωθυπουργό τον ΓΑΠ. Γιατί η διαφθορά και η διάλυση του κράτους έπιασε κόκκινο και ο ίδιος κοιμόταν.Και πολλά άλλα....

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ GG 11/12/2011 14:10:15

        Όταν λες χειρότερη? Μετά τη φούσκα των Ολυμπιακών έργων και το ξεζούμισμα του Χρηματιστηρίου? Πολύ κοντή μνήμη έχετε μερικοί. Σίγουρα ήταν πολύ πιο άτολμος από ότι θα έπρεπε, αλλά με μια πετρελαϊκή κρίση και μια παγκόσμια στην πλάτη του, συν τα δύο που ανέφερα πιο πριν, εντάξει, χαλαρώστε μερικοί. Επέδειξε ανικανότητα να διαλύσει το ΠΑΣΟΚικό απόστημα και να χαλιναγωγήσει ντοροσουφλιάδες, αλλά δεν ήτανε και Νέρωνας!

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ GG 12/12/2011 00:40:46

        Πολλοί σαν εμένα και πιστεύω οι περισσότεροι δεν είναι αρνητικοί με τον Καραμανλή. Αν εσύ είσαι με γειά σου αλλά οι περισσότεροι δεν είναι. Ο Καραμανλής έκανε λάθη αλλά έκανε και ορισμένα καίριας σημασίας πράγματα. Όπως το άνοιγμα στη Ρωσία και την Κίνα και το βέτο στο Βουκουρέστι. Αν έχουμε μια ελπίδα ο Σαμαράς να αξιοποιήσει τους ενεργειακούς πόρους της χώρας και να ανακηρύξει ΑΟΖ, αυτό θα το κάνει με τη βοήθεια της Ρωσίας και το έδαφος το έχει καλλιεργήσει από τότε ο Καραμανλής. Αλλιώς, αν έχουμε να ποντάρουμε μόνο στους Αμερικάνους οι οποίοι ταυτίζονται κατά το πλείστον με τα τουρκικά συμφέροντα, καήκαμε.

        Άσε λοιπόν τα μεγάλα λόγια περί δειλίας κ.λπ. Όσο τολμηρός και να ήταν, ο Καραμανλής δεν μπορούσε στην συγκυρία που κυβέρνησε να αποφύγει την απολιτίκ μόδα που έφερε ο πασοκικός εκσυγχρονισμός και το άφθονο δανεικό χρήμα για διακοποδάνεια, αυτοκινητοδάνεια, μετοχοδάνεια, και λοιπά θαλασσοδάνεια. Πλήρωσε την παγκόσμια και πανευρωπαϊκή απαξίωση των ιδεολογιών. Η αναγέννηση των πολιτικών ιδεολογιών, δηλαδή η επαναπόκτηση περιεχομένου στην πολιτική έπρεπε να περάσει απ' ό,τι φαίνεται μέσα από μια εθνική οικονομική καταστροφή όπως αυτή που βιώνουμε σήμερα, ακριβώς διότι μόνο έτσι θα βλέπαμε σε πιο τσίρκουλο-κράτος μας οδήγησε ο στείρος κυβερνητισμός του "μεσαίου" χώρου, δηλαδή η απαξίωση των εθνικών και πολιτιστικών στοιχείων της πολιτικής κουλτούρας.

        Μην ξεχνάς επίσης ότι ο Καραμανλής είναι αυτός που εγγυήθηκε την εκλογή Σαμαρά. Σύσσωμοι οι καραμανλικοί τον Σαμαρά ψήφισαν. Εδώ είμαστε λοιπόν και πιστεύουμε στον Σαμαρά ως τον ηγέτη που θα δώσει ξανά το ιδεολογικό περιεχόμενο στην πολιτική, θα συσπειρώσει την πλειοψηφία του λαού ανεξάρτητα από πρώην κομματικές ταμπέλες και κάνει πράξη ό,τι χρειάζεται για να αποκτήσουμε την εθνική και οικονομική μας ανεξαρτησία οι οποίες προς το παρόν έχουν απολεσθεί με κύρια ευθύνη του συστήματος ΠΑΣΟκ.

        Τέλος, αυτό που λες για το χρέος που δήθεν το εκτόξευσε ο Καραμανλής, είσαι απλώς θύμα της πασοκικής προπαγάνδας. Σε παραπέμπω στη μελέτη του τ. Υπουργού Οικονομικών της ΝΔ Γ. Παπαθανασίου που δείχνει ότι το 90% περίπου της αύξησης του χρέους επί κυβέρνησης ΝΔ οφείλεται σε τοκοχρεολύσια δανείων που είχαν συναφθεί επί ΠΑΣΟΚ.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/12/2011 00:42:28

          εννοώ οι καραμανλικοί απλοί ψηφοφόροι, ο λαός.

  4. Ραβινος avatar
    Ραβινος 11/12/2011 09:27:59

    Το κομμα που αρχηγος του αξια ειναι ο Σαμαρας ΠΑΝΤΟΤΕ ειχε ως πυξιδα του την λεξη '' Ντομπροσύνη'' γι'αυτο και καθε φορα που γεμιζε το τσουκαλι της οικονομιας μετα απο καθε επιδρομη των συντροφων του συνθηματος ''η κουταλα συντροφοι '' της απανταχου ΠΑΣΟΚΟΛΑΜΟΓΙΑΣ εχανε τις εκλογες με το συνθημα ''Τσοβολα δωστα ολα '' , ''λεφτα υπαρχουν '' ''Το ΠΑΣΟΚ στην κυβερνηση ο λαος στην εξουσια '' και ενα σωρο αλλες ΠΑΣΟΚΟπαπαριες .Για κοιταξτε γυρω σας ολοι αυτοι που προσβλεπουν στην κυβερνηση Σαμαρα προσδοκουν μειωση πληρωμων δανειων και τοκων και ενισχυση των εισοδηματων λες και ο Σαμαρας θα εχει κανενα δενδρο στην αυλη του που θα παραγει ευρωπουλα για να τα κοβει σαν μαρουλοφυλλα ριχνοντας τα στις τσεπε ς των Ελληνων για την καταναλωση !

  5. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 11/12/2011 09:55:05

    Προς Μάκη Ρ. Αν ανήκω και εγώ στους αριστερούς ψάλτες που αναφέρεις , είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω ποικιλοτρόπως. 1ον: η μομφή πως δεν έχουμε θετική στάση προς τον κύριο Καραμανλή δεν αφορά εμένα διότι όταν ήταν αυτός πρωθυπουργός εγώ προσωπικά έπαιρνα κανονικά το μισθό μου(όπως όλοι) και δεν υπήρχε άγρια λιτότητα λόγω μνημονίου. 2ον: τοιουτοτρόπως μπορώ να πω πως ο πρώην πρωθυπουργός μου ήταν συμπαθής. 3ον: Οτρόπος που αναφέρεσαι σε αυτούς που γράφουν στο antinews και είναι αριστεροί παραπέμπει στην ιδέα πως καλύτερα να μη γράφουμε. Αλλά νομίζω πως πρέπει να έχουμε το δικαίωμα να γράφουμε οπουδήποτε αρκεί να είμαστε κόσμιοι και να αποφεύγουμε τις απρεπείς εκφράσεις. Εγώ τουλάχιστον αυτά τα τηρώ και λόγω γενικότερης αγωγής.

  6. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 11/12/2011 10:06:00

    Ελεος με τον Καραμανλή. Αφήστε στον στα παϊδάκια του. Αλλα ξόανα από το παρελθόν που θα μας στοιχειώνουν δεν αντέχουμε. Ο κόσμος πάει μπροστά, αφήνει τα λάθη πίσω και προχωρά. Οχι να λιβανίζουμε λοιπόν έναν αποτυχημένο και ρίψασπι μόνο και μόνο για να μένει μόνιμα στο κάδρο και να μας εμφανιστεί και σωτήρας της πατρίδας;

    • Σίχαμα avatar
      Σίχαμα @ Αριστερός Ψάλτης 11/12/2011 10:30:48

      +10000

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Αριστερός Ψάλτης 11/12/2011 10:38:14

      Ἀριστερὲ Ψάλτη, ξεχνᾶνε μὲ ἐκπληκτικὴ ταχύτητα...

  7. Κακαβούλης avatar
    Κακαβούλης 11/12/2011 10:24:31

    " Πήρε ένα κόμμα διαλυμένο, με τη μεγαλύτερη ήττα στην ιστορία, με κάτι απίθανους τύπους που το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν η τσέπη".

    Τί έχει αλλάξει με αυτούς τους απίθανους τύπους?

  8. Michal.V. avatar
    Michal.V. 11/12/2011 10:28:22

    Ρε αριστερέ ψάλτη ήθελα να ξέρω εσύ πόσο θα κρατούσες την ασπίδα σου και δεν θα ήσουν ρίψασπις, όταν είχες ένα όπλο απέναντι από το σπίτι σου να σε σημαδεύει και όταν απειλούσαν να απαγάγουν τα παιδιά σου και ότι θα ανατινάξουν το αυτοκίνητό σου; Έλεος πια. Το κλίμα που καλλιέργησαν συστηματικά όλα αυτά τα χρόνια τα χρυσοπληρωμένα, (με ποια λεφτά και από πού άραγε) παπαγαλάκια, πρέπει κάποτε να σταματήσει.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Michal.V. 11/12/2011 12:08:36

      Δηλαδή, κάθε φορά που θα θέλουμε άλλον πρωθυπουργό, θα παίρνουμε τον τοτινό με απόκρυψη και θα τον απειλούμε, έτσι;
      Εύκολα πείθεσαι...

    • Κακαβούλης avatar
      Κακαβούλης @ Michal.V. 11/12/2011 19:17:27

      Michal.V Έχεις καταλάβει ότι το να είσαι Πρωθυπουργός είναι κάτι σαν τραπεζικός ή εφοριακός? Ακόμη κι αν είναι αλήθεια η μυθολογία που διακινείται σήμερα για τον Καραμανλή, ό Πρωθυπουργός της Ελλάδας πρέπει να μπορεί να προστατεύεται από απαγωγές ή δολοφονίες. Κι αν δε μπορεί τότε υπουχρεούται να το πει στο Λαό του. Κόφτε λοιπόν το παραμύθι. Γκέκε?

  9. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 11/12/2011 10:31:31

    Το είπαμε και σε άλλη ανάρτηση. Ειλικρίνεια προς τον Λαό, ΞΕΚΑΘΑΡΟ πρόγραμμα, και όλα αυτά μέσα σε κλίμα αξιοκρατίας που θα είναι εμφανής σε κάθε πολίτη αυτής της χώρας.
    Οχι λευκή επιταγή ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ !

  10. φωνη avatar
    φωνη 11/12/2011 10:38:02

    Ο μέσος κάτοικος, ίσως, να ενδιαφέρεται μόνο για τον επιούσιο και το σχολείο των παιδιών του. Πάντως μέσος κάτοικος που ενδιαφέρεται μόνο για αυτά δεν είναι πολίτης.
    Ο μέσος πολίτης δεν (πρεπει να) ενδιαφέρεται μονο για τον επιούσιο και για το σχολείο των παιδιων του.Αυτά είναι μόνο 2 και σχεδόν ατομικές υποθέσεις( γιατί λες ενδιαφέρεται για το σχολείο των παιδιών ΤΟΥ και όχι για το ελληνικό σύστημα παιδείας).

    Ο μέσος πολίτης ενδιαφέρεται μόνο για 2 ατομικές του υποθέσεις και για καμια κοινή υπόθεση της πολιτείας στην οποία είναι πολίτης; Δηλαδή αν ο μέσος πολίτης είναι δημόσιος υπάλληλος δεν πρέπει να ενδιαφέρεται για την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα επειδή δεν είναι ατομική του υπόθεση και μπορεί να θεωρεί οτι δεν επηρεάζει το ψωμί του και το σχολείο των παιδιών του; Ο μέσος πολίτης δεν πρέπει να ενδιαφέρεται για την εξωτερική πολιτική επειδή δεν επηρεάζει άμεσα ούτε αυτή το ψωμί του και το σχολείο του παιδιού του;

    Δεν έχουμε συνείδηση πολίτη. Μόνο το πως σπαταλούμε την ψήφο μας δείχνει οτι δεν ξέρουμε τι θα πει ψήφος. Αν όλοι σέβονταν την ψήφο τους και καταλάβαιναν την αληθινή της σημασία δε θα είμασταν εδώ. Ο άλλος λέει εγώ ψηφίζω για να διαμαρτυρηθώ στην κάλπη να στείλω μήνυμα, ψηφίζω γιατί θα διοριστώ, ψηφιζω γιατί ο παππούς μου ήταν δεξιός ή αριστερός, ψηφίζω αυτόν γιατί είναι γνωστός μου, ψηφίζω το αντίθετο κόμμα από την γκόμενά μου που με παράτησε.

    Ασκείς το δικαίωμα του εκλέγειν. Πρέπει να πεις ποιος θα εκλεγεί σε αξιώματα,οχι ποιός δε θα εκλεγεί, τι ψήφιζε το γενεαλογικό σου δέντρο, ποιος είναι φίλος σου ή να εκδικηθείς την γκόμενά σου. Το βασικό μας δικαίωμα δεν ξέρουμε ποιο είναι. Μέχρι και η ψήφος είναι στρεβλή.

    Αν ο μέσος ψηφοφόρος ήταν προ κρίσης και συνεχίζει να είναι απλά κάτοικος τότε τι πρέπει να κάνει ένας (και όχι μόνο) πολιτικός να μετατρέψει τους κατοίκους σε πολίτες, το χώρο σε χώρα; Θα περάσει, βέβαια, καμιά γενιά ολόκληρη για να γίνει αυτό...

  11. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 11/12/2011 10:42:10

    ""Η Ελλάδα διαλύθηκε και κινδυνεύει να αφανιστεί.""

    Ἡρεμία. Περάσαμε καὶ χειρότερα. Κανεὶς δὲν ἐγγυᾶται γιὰ τὸ κρατικὸ μόρφωμα "Ἑλλάδα" (σάμπως ἐγγυᾶται κανεὶς γιὰ τὰ ὑπόλοιπα κρατικὰ μορφώματα;) ἀλλὰ ἡ Ἑλλάδα-Ἑλληνισμὸς-Ἕλληνες εἶναι ἄλλη ἱστορία, μὲ ἐκπληκτικὴ ἀντοχὴ στὰ ὅτια τοῦ στατιστικοῦ λάθους.

    (Ἐδῶ 400-500 -σὲ πολλὲς περιοχὲς 500- χρόνια σκλαβιὰ καὶ καταπίεση, καὶ ἐπιβίωσαν ὅλα, ἀκόμα καὶ τὸ... πολυτονικό, -τὸ ὁποῖο παραεῖναι δύσκολο σήμερα γιὰ τοὺς τρυφεροὺς βλαστούς, κι ἂς μὴν ὑπάρχει τοῦρκος πασᾶς-).

  12. ΜΑΚΗΣ P avatar
    ΜΑΚΗΣ P 11/12/2011 10:52:01

    Προς Αριστερό ψάλτη
    Πρώτον, Προσωπικά νιώθω υπερήφανος που ψήφιζα Καραμανλή για την στάση του στα Εθνικά θέματα.
    Και δεύτερον , Επειδή εχω μεγαλύτερη πολιτική και κομματική εμπειρία απο εσένα σου λέω μόνο να μην ξεχνάς ότι στο κόμμα που θα ψηφίσεις
    η πλειοψηφία , διαφωνεί με τα λεγόμενα σου για τον Καραμανλή , οπότε μια που γράφεις σε ένα μεγάλο blogs σαν το Αntinews λίγο σεβασμός δεν βλάπτει.

    • factorx avatar
      factorx @ ΜΑΚΗΣ P 11/12/2011 14:08:30

      Λες οτι στηρίζεις Σαμαρά (που τον γνωρίζεις και προσωπικά) αλλά στην πραγματικότητα αναπαράγεις τον Τράγκα, τον εκδότη πρώην διευθυντή του γραφείου του Ανδρέα που είναι σήμερα εκδότης και κάτι ανεκδιήγητους δεξιούληδες δημοσιογράφους που βγάζουν βιβλία για να δημιουργήσουν θέμα Καραμανλή και να σαμποτάρουν τον Σαμαρά. Γι αυτό και σε ένα άσχετο θέμα εσύ επιτέθηκες στο antinews και στον συντάκτη της ανάρτησης για τον Καραμανλή. Με τον Καραμανλή δεν έχουμε τίποτα και δεν μας απασχολεί - ούτε αυτόν τον απασχολεί τίποτα αυτήν την στιγμή. Με τους δήθεν "καραμανλικούς" όμως που έτρωγαν με δυο μασέλες τόσα χρόνια και κατέστρεψαν την παράταξη έχουμε πολλά

      • makis p avatar
        makis p @ factorx 11/12/2011 16:02:25

        Προς factorx
        Δεν τον γνωρίζω τον κύριο τράγκα ούτε με ενδιαφέρει τι γράφει .
        Οι ισχυρισμοί μου για τον πρώην Πρόεδρο πηγάζουν μέσα από την εμπειρία μου , και την ενασχόληση μου με τα κομματικά της Ν.Δ .
        Στο δικό σου σχόλιο συνφωνώ με το τελευταίο που λές αλλο ο Καραμανλής , άλλο οι δήθεν Καραμανλικοί.
        Ομως εκανα την αναφορά αυτή και για να μην ξεχνιόμαστε
        πώς οι Καραμανλικοί είναι οι πλειοψηφία του κόμματος και ήταν αυτοί που στήριξαν στην εκλογή του Προέδρου τον Σαμαρά και συνεχίζουν να τον στηρίζουν.
        Επίσης θέμα επανόδου Καραμανλή δεν τίθεται και ούτε θέλουμε να ανακινήσουμε τέτοιο θέμα.
        Μια χαρά τα καταφέρνει ο Πρόεδρος.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΜΑΚΗΣ P 11/12/2011 20:24:11

      ++++++++++++++++++++++++

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ΜΑΚΗΣ P 11/12/2011 20:36:17

      ῾ . .η πλειοψηφία , διαφωνεί με τα λεγόμενα σου για τον Καραμανλή , "
      And then some!!!!
      Σαφῶς ΔΙΑΦΩΝΕΙ μέ τίς ἐπιθέσεις ἐναντίον τοῦ ΚΚβ. . μήν ξεχνᾶς ἈΨ ὅτι ἡ καραμανλική ΔΕΞΙΑ βάση ἀνέδειξε τόν ἈΣ ἀρχηγό καί ἈΞΙΟ διάδοχο του στήν ἀρχηγία τῆς ΝΔ. Ἐπομένως λίγο σεβασμό πός τήν βάση μᾶλλον ὡφελεῖ. . .

  13. athamas avatar
    athamas 11/12/2011 10:55:50

    Το αίτημα, να πάρουμε τίποτα κλεμμένα πίσω και να μπουν φυλακή οι υπεύθυνοι το ξεχάσαμε ?

  14. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 11/12/2011 11:00:36

    Η περίοδος Κώστα Καραμανλή είχε τα θετικά της - κυρίως στα εξωτερικά θέματα - αλλά είχε και τα αρνητικά της, κυρίως στη διαιώνιση του πασοκικού κράτους και παρακράτους, στη μη απόδοση δικαιοσύνης και τιμωρία των πάσης μορφής λαμόγιων και στην επιλογή ανθρώπων που στελέχωσαν κυβέρνηση και κρατικές δομές με λάθος κριτήρια και τραγικά αποτελέσματα.

    Ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να μάθει από τα λάθη του προκατόχου του και να μην τα επεναλάβει : μόνο άτομα της απολύτου εμπιστοσύνης του στις κυβερνητικές θέσεις, άνοιγμα στη κοινωνία με αναδιάταξη της ΝΔ και με την ενεργή συμμετοχή των πολιτών που θα μπορούν να κρίνουν τα πάντα και τους πάντες, κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας και τιμωρία των υπαίτιων για την ένταξή μας στο ΔΝΤ και τα κερδοσκοπικά παιχνίδια, επανέλεγχο των σκανδάλων του χρηματιστηρίου, της Ζίμενς, των πολεμικών εξοπλισμών, των κοστολογικών υπερτιμολογήσεων των ολυμπιακών έργων, κ.ο.κ., έτσι ώστε να κληθούν να πληρώσουν πίσω τα χρήματα που έφαγαν οι διάφοροι επιτήδιοι, με ειδική νομοθετική ρύθμιση που θα έχει αναδρομική ισχύ : και μην ακούσουμε αηδίες για συνταγματικό ασυμβίβαστο.

    Αν κάνει αυτά και τα συνδιάσει με σταθερή και ξεκάθαρη φορολογική ελάφρυνση με μόνιμο χαρακτήρα για την προσέλκυση κεφαλαίων και αξιοποίηση του φυσικού ενεργειακού πλούτου της χώρας και τολμήσει να ανοίξει και το κεφάλαιο των πολεμικών αποζημιώσεων για να μειωθεί ουσιαστικά το δημόσιο χρέος θα μείνει στην Ιστορία ως ο ηγέτης μιας μικρής χώρας που τα έβαλε με τα θηρία και δεν τα φοβήθηκε.

    Αν δεν τολμήσει να τα βάλει με τους εχθρούς της Ελλάδας μέσα και έξω από αυτήν, τότε θα αναλωθεί πολύ γρήγορα όπως γίνεται ήδη εδώ και λίγες εβδομάδες.

  15. tak avatar
    tak 11/12/2011 11:13:17

    Πολλές φορές το έχουμε επισημάνει: Για τον κ. Σαμαρά το ζητούμενο δεν είναι η εξουσία και τα αξιώματα, είναι η πατρίδα και μόνο! Ο Παύλος Μελάς δεν έγινε Στρατηγός, όμως τη δική του αίγλη θα ζήλευαν όλοι οι στρατηγοί του Ελληνικού Στρατού... Συνεπώς ο κ. Σαμαράς μόνο με καλές προθέσεις θα αναλάβει αξιώματα...

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ tak 11/12/2011 12:32:36

      Ο Παυλος Μελας την αιγλη του την απεκτησε θυσιαζομενος και δολοφονηθεις.Ελπιζω να μην επιθυμεις το ιδιο και για τον Σαμαρα.

      • ΤΙΜΑΙΟΣ avatar
        ΤΙΜΑΙΟΣ @ Δικερως 11/12/2011 12:57:58

        Ο Παυλος Μελας εγινε συμβολο επειδη επελεξε να μπει στη φωτια, να παει εκει οπου ηταν αναγκη, στην πρωτη γραμμη και οχι να μεινει πισω και να κανει εκ του ασφαλους ασκησεις επι χαρτου στα επιτελεια. Αλλωστε η θυσια προς την πατριδα ειναι η υπερτατη τιμη για οποιονδηποτε υποστηριζει οτι με αισθημα ευθυνης, κανει τα παντα για αυτην (αυτο απαντα και καποιες αιτιασεις περι απειλων προς τον Καραμανλη). Και τελος ο Μελας σκοτωθηκε, δεν δολοφονηθηκε...

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ ΤΙΜΑΙΟΣ 11/12/2011 13:38:26

          Ναι,πραγματι,περασε με κοκκινο στην Κατεχακη.
          Μας δουλευεις ρε φιλε?
          Τον δολοφονησαν μετα απο προδοσια.
          ΔΟΛΟΣ+ΦΟΝΕΥΩ.

          • ΤΙΜΑΙΟΣ avatar
            ΤΙΜΑΙΟΣ @ Δικερως 11/12/2011 13:49:04

            Ο αγώνας του (Π Μελα) τερματίστηκε στις 13 Οκτωβρίου 1904...στο χωριό Στάτιστα ... όταν η συμμορία κομιτατζήδων του Μήτρου Βλάχου, τον πρόδωσε και τουρκικό στρατιωτικό απόσπασμα κύκλωσε το χωριό και το σπίτι στο οποίο βρισκόταν ο Παύλος Μελάς και τον φόνευσε, όταν έπειτα από γενναία άμυνα δύο ωρών αποφάσισε ο ίδιος και οι άνδρες του έξοδο.

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ ΤΙΜΑΙΟΣ 11/12/2011 14:10:31

            Επιτελους συμφωνουμε!

      • tak avatar
        tak @ Δικερως 11/12/2011 13:28:06

        Όχι βέβαια! Δεν είναι απλά φίλος, αδερφός είναι... Αλλά αν χρειαστεί να χαρίσει τη ζωή του, θα το κάνει χωρίς δεύτερη σκέψη... Κι εμείς φυσικά μαζί του...

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ tak 11/12/2011 13:42:52

          Δεν ξερω.
          Ισως θα ηταν καλλιτερα να θυσιασουμε τους
          λαγους,τους προσκυνημενους και τους επικινδυνους.
          Η θυσια δεν ειναι αυτοσκοπος,ειναι μεσον.
          Εξ'αλλου εαν θυσιαζονταν μονον οι ευφυεις και οι
          καλοι,τοτε θα εμεναν πισω οι βλακες και οι επιτηδειοι.

  16. Δικερως avatar
    Δικερως 11/12/2011 12:35:07

    Η στρατηγικη ειναι πραγματι αυτη που περιγραφεις.Εχεις δικιο.
    Οψομεθα ελπιζοντες.Στηριζωμε μαχομενοι.

  17. Παγιάντζα Θωμαή avatar
    Παγιάντζα Θωμαή 11/12/2011 12:49:36

    .Tο σκληρό σύμφωνο δημοσιονομικής πειθαρχίας που επιβάλλει η Γερμανία (δηλαδή την πλήρη επιβολή της),μέσω μιας διακρατικής συμφωνίας, σύμφωνα με τον κ. Ρομπάϊ , θα πρέπει να περιληφθεί στο "Σύνταγμα ή σε κάτι ισοδύναμο" των κρατών που συμφώνησαν..
    Όμως στο δικό μας Σύνταγμα δεν μπορεί να περάσει αυτή η συμφωνία πριν το 2013-14, οπότε και θα μπορεί να…. γίνει αναθεώρηση του Συντάγματος..Η επόμενη επιλογή είναι,η πολιτική ολιγαρχία της χώρας να προσφύγει στο άρθρο 28 παρ. 2 του Συντάγματος, με το οποίο ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΤΑΙ Εθνική Κυριαρχία ....Τί θα πράξει λοιπόν ο Πρόεδρος Α.Σαμαρας;;;;Εχει ηδη πει οτι δεν θα υπογραψει κατι τέτοιο...Ομως δεν γινεται αλλιώς...Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι άμεση προτεραιότητα!!!!!Και πρέπει να ειπωθεί "εκ των προτέρων"!!!!

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Παγιάντζα Θωμαή 11/12/2011 12:57:43

      Οπως γνωριζετε,το συγκεκριμενο ζητημα δεν ειναι διαπραγματευσιμο.
      Η προνοια στο προσχεδιο της νεας "συνθηκης"για κατι "ισοδυναμο",μας προσφερει
      σχετικη ελευθερια κινησεων.
      Εξ'αλλου δεν θα ηταν θεμιτο απο την Ελληνικη πλευρα να επιδειξει οποιαδηποτε σπουδη,ουτε και ο ιδιος ο Προεδρος να ανοιξει απο τωρα τα χαρτια του.
      Υπομονη.

  18. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 11/12/2011 13:46:25

    Η Ιστορία επαναλαμβάνεται.Ξανά,για μια ακόμη φορά,ο ιστορικός φορέας της Νέας Δημοκρατίας,όπως και στο παρελθόν,καλείται από την ιστορική πραγματικότητα να βάλει εμπρός τις μηχανές και να τοποθετήσει τη πατρίδα στις ράγες της ανόρθωσης.Τα μεγάλα στοιχήματα για το Σαμαρά είναι τα εξής:Πρώτον,να δώσει στη χώρα τη χαμένη της εθνική αξιοπρέπεια η οποία έχει κουρελιαστεί από τη πασοκική διακυβέρνηση.Είναι γνωστά τα γεγονότα και να μην τα επαναλάβω.Δεύτερον,να δημιουργήσει τις προοπτικές ανάκαμψης και ουσιαστικής προόδου των πολιτών.Με τη παρούσα κατάσταση,ίσως σωθεί η χώρα(πολύ χλωμό το βλέπω) αλλά οι Έλληνες θα έχουν εξολοθρευτεί....Και τρίτον,να τυλιχτούν σε μια κόλλα χαρτί και κατευθείαν στη δικαιοσύνη όλοι εκείνοι που καταχράστηκαν το δημόσιο χρήμα,έφτιαξαν περιουσίες από το πουθενά,ενώ ο απλός Έλληνας πολίτης υποφέρει,στενάζει,διαλύεται...Κάποιος θα ισχυριστεί πως το τάδε δεν γίνεται,το δείνα αδύνατον να πραγματοποιηθεί ή οτιδήποτε άλλο.Δεν γίνεται διαφορετικά.Τα παραπάνω πρέπει ν'αποτελέσουν το τρίπτυχο της διακυβέρνησης της χώρας από τη Νέα Δημοκρατία για να έχει μαζί και πλάι της τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων.Θα ήθελα να συμπληρώσω εδώ πως αυτή η παράταξη βρέθηκε και άλλες φορές στο παρελθόν,στο πηδάλιο της χώρας,σε πολύ κρίσιμες στιγμές.Όμως,σε τόσο αντίξοες συνθήκες παλαιά,τα κατάφερε και η χώρα βάδισε προς τα εμπρός.Η κεντρική ανάρτηση,κατά τη προσωπική μου γνώμη,θέτει σωστούς προβληματισμούς.Και κάτι τελευταίο.Δεν φτάνει μόνο ο Σαμαράς.Για να κάνω ένα λογοπαίγνιο,σε μια ορχήστρα δεν φτάνει ο διευθυντής της να διευθύνει άψογα.Πρέπει και όσοι είναι από κάτω να μπορούν να βγάζουν και τους κατάλληλους ήχους.Με άλλα λόγια,είναι ανάγκη τα στελέχη και οι βουλευτές της παράταξης να παράγουν ενιαία φωνή έτσι ώστε να εξάγεται ένας,σταθερός και δυνατός ήχος.Να είναι δυναμικοί,αποφασιστικοί και κυρίως δίπλα στο πολίτη.Και εδώ είναι η ευθύνη όλων μας.Νς φροντίσουμε να στείλουμε στο κοινοβούλιο,στις επερχόμενες εθνικές εκλογές,τους κατάλληλους ανθρώπους.Επιτέλους,ας αντιληφθούν οι πάντες τη δύναμη της ψήφου.Είναι τεράστια και προκαλεί ισχυρότατο κρότο....Το στοίχημα δεν είναι μόνον για τον Σαμαρά.Το στοίχημα αφορά τον καθένα από εμάς....

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ Komis Montechristo 11/12/2011 15:20:08

      +100000000

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Komis Montechristo 11/12/2011 16:26:39

      Σφαιρική και εύστοχη ανάλυση. !!!!!

    • A. Papadopoulos avatar
      A. Papadopoulos @ Komis Montechristo 11/12/2011 16:53:24

      Komis Montechristo είπε:
      «Νς φροντίσουμε να στείλουμε στο κοινοβούλιο,στις επερχόμενες εθνικές εκλογές,τους κατάλληλους ανθρώπους.Επιτέλους,ας αντιληφθούν οι πάντες τη δύναμη της ψήφου.Είναι τεράστια και προκαλεί ισχυρότατο κρότο….Το στοίχημα δεν είναι μόνον για τον Σαμαρά.Το στοίχημα αφορά τον καθένα από εμάς….»

      Φίλτατε Κόμη,
      Σωστά τα είπες (αν μου επιτρέπεις να σε κρίνω…) αλλά ας εστιαστούμε για λίγο στην τελευταία σου παράγραφο. Πως μπορούμε να στείλουμε στο κοινοβούλιο τους κατάλληλους ανθρώπους όταν στο πολιτικό μας σύστημα δεν αποφασίζει η βάση ποιοι θα είναι οι υποψήφιοι βουλευτές? Το παιχνίδι είναι τελειωμένο πριν ακόμη ο ψηφοφόρος φτάσει στη κάλπη να ψηφίσει. Στις καλλίτερες κοινοβουλευτικές δημοκρατίες, τα μέλη του κόμματος σε μια συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια εκλέγουν τους υποψηφίους που θα κατεβάσει το κόμμα στις εκλογές. Η ιδέα βέβαια δεν είναι ούτε καινούργια ούτε εξωπραγματική. Πολλοί αντιδρούν φοβικά στην ιδέα της εκλογής των υποψήφιων βουλευτών από την βάση (κάτι που βέβαια απαιτεί τροποποίηση του καταστατικού της ΝΔ σε έκτακτο συνέδριο) με το σκεπτικό ότι μειώνει την ευελιξία του Προέδρου και πιθανώς στερήσει τη αυτοδυναμία στις επόμενες εκλογές. Υπάρχει όμως και η θετική όψη του νομίσματος . Η εκλογή των υποψηφίων βουλευτών από την βάση θα επιτρέψει στον Πρόεδρο να ξεφορτωθεί από τα διάφορα ‘βαρίδια’ χωρίς ‘εσωκομματικό κόστος’ (εφόσον θα είναι ο λαός που θα πάρει στις σκληρές αποφάσεις). Ακόμη πιο σημαντικό, μια τέτοια κίνηση ίσως γίνει ο καταλύτης που θα πείσει τον Έλληνα ψηφοφόρο ότι η ΝΔ τολμά, ότι τα πράγματα στην ΝΔ δεν είναι μια απο τα ίδια, και ότι η ΝΔ αξίζει την αυτοδυναμία στις επόμενες εκλογές. Τέλος, ας μην ξεχνάμε και τη λεπτομέρεια ότι είναι και κάτι ποιο δημοκρατικό, και ότι αυτοσκοπός δεν είναι σώνει και καλά να κερδίσει η ΝΔ τις επόμενες εκλογές, αλλά να φτιάξουμε τώρα μια καλλίτερη ΝΔ ώστε να κυβερνηθεί και η Ελλάδα καλλίτερα μετά τις επόμενες εκλογές, .
      Αθανάσιος Παπαδόπουλος, Πρόεδρος ΝΟΔΕ (ΝΔ) Οντάριο, Καναδά

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ A. Papadopoulos 11/12/2011 17:35:52

        Κύριε Παπαδόπουλε,συμφωνώ με το προβληματισμό σας.Σε τέτοια θέματα,η παράταξη ας γίνει πιο τολμηρή και αποφασιστική.Θα τη ξεχωρίσει στα μάτια του συνόλου του εκλογικού σώματος.Από κει και πέρα,αφού δεν υπάρχει,ακόμη,αυτό που περιγράφετε,από το σύνολο των υποψηφίων πολιτευτών στις επερχόμενες εθνικές εκλογές ας ψηφιστούν οι κατάλληλοι.Βέβαια,για τον καθένα,''ο κατάλληλος'' είναι κάτι πολύ προσωπικό και υποκειμενικό.Πάντως,η ουσία,των όσων αναφέρατε,κρύβετε στις τελευταίες σειρές του σχολίου σας.''Να φτιάξουμε τώρα μια καλλίτερη ΝΔ,ώστε να κυβερνηθεί και η Ελλάδα καλλίτερα μετά τις επόμενες εκλογές''.Όλοι ας κινηθούμε προς αυτή τη κατεύθυνση,με βάση τις πολύ μικρές δυνάμεις που διαθέτει ο καθένας.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ A. Papadopoulos 11/12/2011 19:14:40

        Κύριε Παπαδόπουλε, καλησπέρα. Αυτό που προτείνετε ,κατά τη γνώμη μου, θα ήταν μια πραγματικά ρηξικέλευθη κίνηση , συνέχεια της διαδικασίας της εκλογής αρχηγού από τη βάση και θα έλυνε σε μεγάλο βαθμό τα χέρια του Α.Σ. .Εκτός αυτού, θα έστελνε πραγματικά ένα μήνυμα ανανέωσης και ελπίδας προς τη κοινωνία ,κάτι που χρειάζονται αυτή τη στιγμή και οι πολίτες, αλλά και το κόμμα. Βέβαια τα κόμματα εξουσίας ,είναι λίγο δυσκίνητα στις αλλαγές με αποτέλεσμα τη στασιμότητα και την ανακύκλωση παλαιών υλικών, που πλέον τα καθιστούν στη καλλίτερη περίπτωση , αδιάφορα στο κοινό. Πραγματικά όμως , θα έδινε άλλη ώθηση στην παράταξη και θα άξιζε , κυρίως τα στελέχη ,να κινηθούν προς αυτή την κατέυθυνση.

  19. TopGunZ avatar
    TopGunZ 11/12/2011 17:00:43

    Τι εννοείς δεν ακούς για επαναδιαπραγμάτευση? Η επιστολή του προς ΔΝΤ και λοιπούς και η αποδοχή της εκ μέρους τους ουσιαστικά "κλείδωσε" για πρώτη φορά την πρόθεση μας να επαναδιαπραγματευτούμε!

  20. Theo avatar
    Theo 12/12/2011 01:58:24

    Τα ψέματα τελείωσαν. Κρυφά γκάλοπ στη β Αθηνών δίνουν ΚΚΕ κ ΣΥΡΙΖΑ π´ανω απο 30 τις εκατό . Η προεκλογική συνεργασία παρά τις αντιθέσεις θα επιτευχθεί και τότε θέλω να δω για τι μειώσεις μισθών θα μιλάνε στον ιδιωτικό τομέα ;

  21. CANADIAN avatar
    CANADIAN 12/12/2011 06:19:09

    Αγαπητέ Αθανάσιε,

    Αυτά που προτείνεις δεν γίνονται με ...κωλοτούμπες.

    Άφησέ τα αυτά που ξέρεις στον Καναδά.

    Εδώ είναι Βαλκάνιε και ξέρουμε καλλίτερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ CANADIAN 12/12/2011 20:53:17

      No problem my friend! Κάντε ότι σας φωτίσει ο Θεός! Έτσι όμως λέγατε τα τελευταία χρόνια και για την οικονομία, ότι δηλ. εμείς είμαστε ‘Αμερικανάκια’ και ότι εσείς ήσασταν Ευρωπαίοι και ότι είχατε προχωρήσει μπροστά στη ζωή, μέχρι που τα κάνατε όλα σκατά και απόσκατα, και τώρα σας φταίνε τα ούφω (UFO).

  22. χριστος.Δρουγκας avatar
    χριστος.Δρουγκας 12/12/2011 15:24:02

    Αγαπιτε φιλε αθανασηε πολυ ωρεα εινε ολλα αυτα ομως υπαρχουν στο καταστατικο πολλα που ινε στιν κρισι το προεδρου.ας πιστεψουμε να γινη θα ιτανε πολθ ορεω CANADIEN επιδι ινε βαλκανια δεν μπορουν να αλλαξουν?πρεπι να ξεπουλιθουμε στους ανγκλους και τους γερμανους? αυτο θελετε στιν ελλαδα? και στουσ αμερικανους? πολυ λυπαμε ποσ σκεφτοσαστε μερικι

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.