#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/05/2010 20:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το μεγάλο παρασκήνιο και τα αναπάντητα ερωτήματα για τα 72 εκ. ευρώ του ΟΤΕ



Πριν από λίγες ώρες, πρώτο το Antinews (http://www.antinews.gr/?p=46811)ενημέρωσε ότι ο διαφημιστικός λογαριασμός του ΟΤΕ  αξίας 72 εκατ. Ευρώ κατοχυρώθηκε τελικά στην κοινοπραξία Bold/FCB-Gnomi.

Η μεγάλη διαφημιστική εταιρεία του κ. Κοτιώνη και η οποία, ήδη, κατέχει το διαφημιστικό λογαριασμό της Cosmote αποτελεί το βασικό επικοινωνιακό σύμβουλο του κόμματος του ΠΑΣΟΚ. Είναι γνωστό, άλλωστε, το γεγονός ότι βασικός συντελεστής της  τελευταίας προεκλογικής εκστρατείας του ΠΑΣΟΚ ήταν ο κ. Δασκαλόπουλος, υψηλόβαθμο στέλεχος της Bold και ο οποίος, μάλιστα, εισηγήθηκε και το προεκλογικό σύνθημα της καμπάνιας, «Μαζί για τη νίκη».

Χαρακτηρίζεται ως πρωτοφανές το γεγονός ότι κατά την ώρα που έγιναν οι παρουσιάσεις των τελικών οικονομικών προσφορών που ήταν στον τελικό γύρο, η αρμόδια επιτροπή του διαγωνισμού αποφάσισε να ζητήσει καινούριες με αφορμή την επιβολή το νέο φόρο της Κυβέρνησης, ύψους 20%, για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Η συγκεκριμένη απόφαση μπορεί να χαρακτηριστεί ιδιαιτέρως προκλητική τη στιγμή μάλιστα που υπήρχαν οικονομικές προσφορές με μόλις 1% (!!!) αμοιβή και με επιστροφές στο 30% (τις μεγαλύτερες που δίνονται αυτή τη στιγμή στην αγορά).

Από τη συγκεκριμένη εξέλιξη προκύπτουν πολύ σοβαρά ερωτήματα. Γιατί κατοχυρώνεται ο λογαριασμός στην ίδια εταιρία με την Cosmote; Ποιος ο ρόλος και η συμβολή των διοικήσεων των «αδελφών» εταιριών σε αυτό; Τι εξυπηρετεί η κατάθεση νέων οικονομικών προσφορών με αφορμή επιφανειακούς λόγους; Πώς δεσμεύεται μια εταιρία να δώσει επιστροφές 30% όταν κινδυνεύει με αυτό τον τρόπο να μπει μέσα;

Το domino effect που μπορεί να προκληθεί από τη «μυστηριώδη» ανάθεση μπορεί να έχει απρόβλεπτες οικονομικές επιπτώσεις. Έμπειροι οικονομικοί αναλυτές, βλέποντας τη κατακόρυφα μειούμενη πτώση των διαφημιστικών δαπανών τον τελευταίο χρόνο, είναι σε θέση να διαπιστώσουν ότι η συγκεκριμένη απόφαση της διοίκησης του ΟΤΕ μπορεί να αποτελέσει τη χαριστική βολή σε ένα κλάδος της οικονομίας  που απασχολεί χιλιάδες εργαζόμενους. Το πρωτοφανές ύψος των επιστροφών που προκαλεί μεγάλη πίεση στα, ήδη, «προβληματικά» τηλεοπτικά κανάλια και η υπερσυγκέντρωση δύο πολύ μεγάλων διαφημιστικών λογαριασμών σε μία εταιρία θα φέρουν την αγορά της διαφήμισης στο χείλος του γκρεμού.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anonymous avatar
    anonymous 21/05/2010 21:02:03

    Φαίνεται να έχουν ενισχύσει τη μετοχική θέση τους οι Γερμανοί με την πτώση της τιμής του ΟΤΕ στο χρηματιστήριο. Πρέπει να έχουν περί το 50%.
    Από τη στιγμή ο ΟΤΕ πλέον είναι ιδιωτική εταιρία ας πάνε να καθαρίσουν οι Γερμανοί. Ας μην τον πουλάγαμε. Δεν ξέρω κατά πόσο μας παίρνει να μιλάμε δηλ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.