#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/01/2010 08:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το μεγάλο (μπακάλικο) σχέδιο του ΠΑΣΟΚ



Δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τις επιδιώξεις του ΠΑΣΟΚ και του Γιώργου Παπανδρέου η χθεσινή τηλεοπτική παράσταση για τα δελτία των οκτώ. Από την μια μεριά ο Πρωθυπουργός έβγαλε στα …κάγκελα του Μαξίμου τους (αλληλοσφαζόμενους κατά τα άλλα)  κ. Παπακωνσταντίνου και Κατσέλη προκειμένου να πείσει ότι η κυβέρνηση και όχι η Κομισιόν αποφάσισαν την επιτάχυνση και επιβάρυνση των οικονομικών μέτρων.  Και από την άλλη πραγματοποιούσε ο ίδιος σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου με τον κ. Ραγκούση και αντικείμενο  την αλλαγή του εκλογικού νόμου και τις ριζικές μεταβολές στον χάρτη της τοπικής αυτοδιοίκησης .

Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσαν τα κανάλια στις σκέψεις της κυβέρνησης είναι ουσιαστικά η κατάργηση των 52 νομών στους οποίους διαιρείται σήμερα διοικητικά η χώρα και η δημιουργία στη θέση τους 16 μεγάλων περιφερειών με αιρετούς περιφερειάρχες. Ταυτόχρονα, οι 1.033 δήμοι που έχουν προκύψει από τον "Καποδίστρια 1" , θα περιορίζονται σε 350 στον "Καποδίστρια 2".  Ριζικές είναι και οι αλλαγές που θα επιφέρει και ο νόμος για τις εθνικές εκλογές, καθώς το μοντέλο που εξετάζει η κυβέρνηση προβλέπει την εκλογή των 180 από τους 300 της Βουλής σε μονοεδρικές περιφέρειες χωρίς σταυρό, με τους εκλογείς να επιλέγουν μονάχα κόμμα, και τους  υπόλοιπους 120 βουλευτές να εκλέγονται από λίστες των 16 περιφερειών που θα έχουν προκύψει από τον "Καποδίστρια 2".

Πρώτος στόχος (επιτευχθείς) της κυβέρνησης ο αποπροσανατολισμός των αιρετών εκπροσώπων του λαού. Βουλευτές και τοπικοί άρχοντες είναι από χθες στην πρίζα όχι για τα μέτρα που θα πλήξουν τους εκλογείς τους, αλλά επειδή απειλείται η θεσούλα τους με τις αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση.

Δεύτερος στόχος (προωθούμενος): Το πρώτο μεγάλο κρας τεστ και για την κυβέρνηση και για τον Αντώνη Σαμαρά και τη ΝΔ θα είναι οι εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση του 2010. Στις προηγούμενες του 2006 η ΝΔ με τον Κώστα Καραμανλή είχε σημειώσει σαρωτική νίκη έναντι του ΠΑΣΟΚ κερδίζοντας μεταξύ άλλων την ΚΕΔΚΕ, την ΕΝΑΕΔ και την ΤΕΚΔΝΑ. Αυτό λοιπόν που επιδιώκει τώρα ο Γιώργος Παπανδρέου είναι με την βοήθεια του "Καποδίστρια 2" και κυρίως με το δικαίωμα ψήφου που θα δώσει σε μετανάστες (οι οποίοι θα ψηφίσουν φυσικά το ΠΑΣΟΚ ως ευγνώμονες) είναι να κερδίσει τις εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση σε μια πολύ δύσκολη για το ΠΑΣΟΚ συγκυρία λόγω των οικονομικών μέτρων.

Οι συνέπειες μιας τέτοιας εξέλιξης θα είναι ευνόητες. Η ΝΔ του Αντώνη Σαμαρά (του μόνου που μπορεί να ανατρέψει το ΠΑΣΟΚ στις ερχόμενες βουλευτικές εκλογές) θα χάσει το πρώτο μεγάλο κρας τεστ και ο κ. Παπανδρέου θα αποκτήσει και άνεση στην εφαρμογή των επόμενων μέτρων και περιθώρια ελιγμών. Και όλοι φυσικά αντιλαμβάνονται τι θα σημαίνει για την χώρα να κερδίσει το ΠΑΣΟΚ τις δημοτικές εκλογές σε μια περίοδο που ο λαός θα στενάζει από την φορολογία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. popolaros avatar
    popolaros 06/01/2010 09:31:08

    Καποδίστριας 2, ένα ακόμα βήμα στην κατάργηση του έθνους και στην ανάδειξη περιφερειών τύπου πόλης-κράτος.
    Ποιό εύκολα αυτοδιάθεση και αυτονομία, βρε αδερφέ.
    Ιδίως τώρα με το νέο ετερόδοξο κύμα ψηφοφόρων, που θα μετακινούνται και εύκολα προς τα βόρεια.
    Εποικισμός και κοσσοβοποίηση νέων περιφερειών.
    Να το δούμε αυτό το θέμα.

    Αλήθεια ο Σαμαράς που βρίσκεται;
    Μόνο Yorgo και Καρατζαφερ βλέπω.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ popolaros 06/01/2010 19:09:41

      Κοίταξε, η εμβέλεια των ιδιωτικών τ/ο σταθμών και της ΕΡΤ δεν φτάνει μέχρι την Ρηγίλλης. Γι΄αυτό βλέπεις μόνο το δίδυμο της σοσιαλσυμφοράς.

  2. vas avatar
    vas 06/01/2010 09:33:38

    H κυβέρνηση θα επιδιώξει την επίτευξη των στόχων της μέσω παρεμβάσεων σε δύο βασικούς άξονες: τη μεγάλη αύξηση της έμμεσης φορολογίας στον καπνό και στο αλκοόλ, σε συνδυασμό με τη φορολόγηση στα ακίνητα, και τη σημαντική περιστολή των δαπανών του Δημοσίου, συμπεριλαμβανομένων των γενναίων περικοπών κατά 10% ή και περισσότερο στα επιδόματα των εργαζομένων, κάτι που σε πολλές περιπτώσεις θα σημάνει σημαντικές μειώσεις στις αποδοχές. Επιπλέον, με εντολή του Πρωθυπουργού θα επισπευσθεί το έργο των υπουργών, ούτως ώστε ως το προσεχές καλοκαίρι να έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες και το νομοθετικό έργο σε όλα τα επίπεδα (θεσμικά, οικονομικά, κοινωνικά, Παιδεία, Υγεία). Στόχος αυτής της επίσπευσης θα είναι να εξασφαλιστεί η δυνατότητα εκκίνησης των διαδικασιών στο σκέλος της ανάπτυξης από το φθινόπωρο του 2010.
    Kανείς δεν μιλάει για τα χιλάδες κοματόσκυλα που διορίζονται σε θέσεις του κρατικού μηχανισμού με υψηλούς μισθούς σε θέσεις συμβούλων ,μελών ΔΣ,μελών σε επιτροπές ,προέδρων ταμείων,νοσοκομείων κλπ ιδρυμάτων.....
    με μηδενικά προσόντα και βιογραφικά κλπ .κλπ ΠΟΣΟ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΥΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΟΣΟ ΖΗΜΙΑ ΚΆΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ?
    ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ /
    ΕΛΕΟΣ ΔΕΙΞΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ,
    ΕΛΕΟΣ ΜΗ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΤΑΤΕ ΤΟΝ ΛΑΟ
    ΕΛΕΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΨΑΡΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
    ΕΛΕΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΣΕΤΕ

  3. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 06/01/2010 09:51:11

    και με τούτα τα πάρτυ τί θα κάνει;
    φυσικά τίποτα....
    http://www.politis-gr.com/?p=231#more-231
    Διότι δεν τα βάζουν με καρχαρίες, τα βάζουν με τους υπόλοιπους, τους "τελειωμένους", τα ψοφίμια, εμάς δηλαδή.
    Οι καρχαρίες απολαμβάνουν να μας βλέπουν ν΄ ανταριαζόμαστε με τον Καποδίστρια 2 και να νοιαζόμαστε για την επιβίωση της κοινωνίας μας.
    ρηάλιτυ είμαστε για πάρτη τους και τους διασκεδάζουμε.

  4. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 06/01/2010 10:16:42

    Παιδιά, ο Καποδίστριας 1 ήταν σκέτη καταστροφή.
    ΑΛΛΑ ο Καποδίστριας 2 είναι απαραίτητος εκεί που κατάντησε η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
    Μην ξεχνάμε ότι επί ΝΔ ξεκίνησε ο σχεδιασμός, με τα ίδια χαρακτηριστικά (κατάργηση νομαρχιών - 300 δήμοι).

    • Κοινὸς νοῦς avatar
      Κοινὸς νοῦς @ (Α)θανάσης 06/01/2010 12:39:46

      Γιατί;

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ Κοινὸς νοῦς 06/01/2010 18:30:48

        Οι καποδιστιακοί δήμοι είναι σε μεγάλο ποσοστό εστίες διαφθοράς και αρπαγής δημοσίου χρήματος, αλλά και διασπάθισής του με άχρηστα έργα και προμηθειες...
        Και μόνο η συμπύκνωση και ο περιορισμός του αριθμού των δήμων θα φέρει κάποιο αποτέλεσμα. Αλλά και η μεγέθυνση των υπηρεσιών θα τις κάνει πιο απρόσωπες και ενδεχομένως πιο αποτελεσματικές...
        Οι τεχνικές, οικονομικές κλπ υπηρεσίες των δήμων σήμερα είναι τραγικά υποστελεχωμένες. Αυτό θα βελτιωθεί αναγκαστικά με τον Κ2.

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ (Α)θανάσης 06/01/2010 13:49:41

      Συμφωνώ , η διοικητική δομή της χώρας εξιδανικεύει τις συνθήκες για συνέχιση ρουσφετολογικών διοικητικών πρακτικών.Η συρρίκνωση των διοικητικών θεσμών και ταυτόχρονα η συγκέντρωση εξουσιών σε μεγαλύτερες δομές είναι ένα πρώτο βήμα για καλύτερο και ουσιαστικότερο έλεγχο .

      Η φοβία μου έρχεται για τον εκλογικό νόμο , όπου αυτό το χωρίς σταυρό και εκλογή μόνο κόμματος μου ακούγεται επικίνδυνο.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ (Α)θανάσης 06/01/2010 17:05:59

      Ο Μαρκεζίνης είχε συλλάβει το 1953 το σχέδιο των "Αγροτοπόλεων" που θα κρατούσε τον κόσμο στην περιφέρεια και θα ανέκοπτε την αστυφιλία. Υπήρχε ειδικό σχέδιο και επιτροπή για την ανακοπή του κύματος αστικής μετανάστευσης. Ήρθε μετά ο Καραμανλής και η επιτροπή εκείνη καταργήθηκε και μπήκε μπροστά και η βιομηχανία της αντιπαροχής που μάζεψε τον κόσμο από τα χωριά στις πόλεις.

      Τότε, το 1953, θα μπορούσε να είχε γίνει Καποδίστριας. Το 1998 ήταν ήδη αργά. Για μένα καλώς έγινε, ο 1, αλλά ο 2 δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει. Θα γιγαντώσει τους δήμους, τα διεφθαρμένα αυτά άντρα, θα καταργήσει τις μοναδικές αποκεντρωμένες υπηρεσίες του κράτους, τις περιφέρειες, και θα καταστήσεις τους νομάρχες - περιφερειάρχες ανεξέλεγκτους τοπικούς Λουδοβίκους που δεν θα φοβούνται καμία κεντρική εξουσία. Αν σκεφτούμε πώς λειτουργεί η δημοκρατία στη χώρα αυτή, τότε δεν μπορούμε να περιμένουμε μεγάλα πράγματα σε επίπεδο παραγωγής έργου, ενώ μπορούμε να περιμένουμε μεγάλα πράγματα στο επίπεδο της ανάπτυξης και εδραίωσης της διαφθοράς.

      Διαφωνούσε και τότε, επί ΝΔ, διαφωνώ και τώρα. Δεν είναι άλλοθι για κανένα καταστροφικό σχέδιο η υποστήριξή του από καμία ΝΔ. Τότε απορούσα γιατί το κάνουν, αλλά τώρα με την πρεμούρα του ΓΑΠ καταλαβαίνω ότι πρόκειται για μία ακόμη νεοταξική εντολή αποδυνάμωσης του ελληνικού κράτους. Την είχε δώσει από καιρό η Ε.Ε., από είκοσι χρόνια και βάλε, αλλά τώρα εμείς πάμε να την υλοποιήσουμε. Μωρέ μπράβο μας!

      • Α.Κ. avatar
        Α.Κ. @ Επώνυμος 07/01/2010 15:59:09

        Αγαπητέ Επώνυμε

        Το αν θα οδηγήσει σε αποδυνάμωση του ελληνικού κράτους θα εξαρτηθεί από πολλά πράγματα:

        1) Από το εκλογικό σύστημα που θα χρησιμοποιηθεί για την εκλογή των αιρετών πλέον Περιφερειαρχών
        2) Από τις αρμοδιότητες που θα έχει ο νέος θεσμός. Εάν κρίνω από τις αρμοδιότητες που έχουν τώρα οι Περιφέρειες, μη φοβάσαι καθόλου.
        3) Από το ύψος των χρημάτων που θα διαχειρίζονται και το λόγο που θα έχουν στα Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα της περιφερειακής Πολιτικής της Ε.Ε.

        Γενικά, εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει μία επικρατούσα άποψη σε όσους ασχολούνται με δημόσιο μάνατζμεντ στην Ελλάδα (ναι, υπάρχουν και τέτοιοι !), ότι το κεντρικό κράτος (βλ. Υπουργεία) πρέπει να έχει ένα επιτελικό - σχεδιαστικό ρόλο, ενώ οι "καθημερινές αποφάσεις", πρέπει να λαμβάνονται όσο πιο κοντά στον πολίτη γίνεται ("αρχή της επικουρικότητας", προερχόμενη από Ε.Ε.).

        Σε πρώτη ανάγνωση, ακούγεται καλό. Το πώς θα γίνει στην πράξη δεν το ξέρω.

        Το απόλυτο καμπανάκι θα είναι εάν σκοπεύουν να εκχωρήσουν αρμοδιότητα στο νέο θεσμό για το περιεχόμενο της εκπαίδευσης στα σχολεία της κάθε νέας Περιφέρειας χωριστά.

  5. Orestios avatar
    Orestios 06/01/2010 10:37:34

    Η ουσιαστική έγνοια του GAP και της ορδής που ηγείται είναι η εξουσία και τίποτε άλλο. Δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την οικονομική κατάσταση, αφού λεφτά υπάρχουν. Το μόνο που παίζουν είναι θέατρο. Το Μαξίμου δεν είναι όμως Επίδαυρος και οι φιλόδοξες Ηλέκτρες χύνουν δάκρυα για τους κακούς Βρυξελλιώτες. Δηλαδή μας συμβαίνει ό,τι χειρότερο. Είδε ο σουρεαλισμός το GAP και ψόφησε.

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/01/2010 10:42:40

    Το πασόκ έφτιαξε τις μαφίες, τώρα που δεν έχει λεφτά πάει να τις μαζέψει.

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/01/2010 11:36:45

    Ειναι πολυ φυσιολογικα αυτα.Ειχα γραψει οτι με τους μεταναστες η διαφορα ειναι 5 μοναδες πιο πανω και στις δημτικες εκλογες ακομη μεγαλυτερη αφου θα ψηφιζουν ακομη περισσοτεροι.
    Οσοι περιμεναν ευκολους δρομους για το Σαμαρα θα απογοητευθουν.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ψυχραιμια 06/01/2010 19:19:01

      Η ψυχολογία του μεσου Ελληνα, ίσως αλλάξει όταν δεί σαρωτική νίκη ΠΑΣΟΚ στις δημοτικές εκλογές-βοηθούντων των μεταναστών-ενώ η πείνα γενικεύεται. Και το "λεφτά υπάρχουν" μπορεί να γίνει η θηλειά που θα κρεμαστεί ο Τζεφ Λεφτάς όταν το πόπολο δεν τα βγάζει πέρα. Μια τεράστια νίκη του Πασοκ στις δημοτικές ίσως φέρει αρνητικό αποτέλεσμα για τις επόμενες εκλογές -εάν θα γίνουν στο τέλος της τετραετίας. Κι ας υπάρχει αδιατάρακτη κοινοβουλευτική επικράτηση των σοσιαλιστών. Η ψυχολογία του εκλογικού σώματος θα βάλει τη σφραγίδα της στις εν λόγω εκλογές. Υπάρχει μία οργή που σοβεί, οργή που μπορεί να εκτιναχθεί σαν κατσαρόλα ταχύτητος.

      Εγώ σας το λέω . Το πολύ έξη μήνες βλέπω γι΄αυτή τη κυβέρνηση. Μη ρωτάτε γιατί. Θυμηθείτε . Το πολύ έξη μήνες......

  8. neos agrotis avatar
    neos agrotis 06/01/2010 11:57:21

    Ελεος ρε παιδιά.Πρεπει επιτέλους να αλλάξουν καποια πράγματα σε αυτη την χώρα.Υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα εκατοντάδες Δήμοι με πληθυσμό κάτω των 10.000 κατοίκων.Μπορεί να έιναι οικονομικά βιώσιμοι τέτοιοι δήμοι?
    Με τους μετανάστες σύμφωνοι οχι ιθαγένεια σε οσους δεν εχουν γεννηθεί εδώ, και αυτό με προυποθέσεις, αλλά υπηκοοτητα μετά απο κάποια χρόνια ειναι κανόνας που ισχύει με μικροδιαφορές σε όλες τις χώρες υποδοχής μεταναστών.
    Ο νέος εκλογικός νόμος θα ισχύει για όλα τα κόμματα και οχι μόνο για το ΠΑΣΟΚ. Ας αντιγράψουνε τουλάχιστον σωστά το Γερμανικό μοντέλο μπάς και τελικά δούμε καλύτερα αποτελέσματα από τα δημιουργήματα του κουτσογιωργα,του σκανδαλίδη, του παυλόπουλου κλπ.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ neos agrotis 06/01/2010 12:46:37

      Οι δήμοι δεν είναι βιώσιμοι γιατί προσλαμβάνουν παιδιά φίλων και συγγενών, οι σύμβουλοι κανουν εργολαβίες με μπετουδάκια και παρτεράκια, δεν λαδώνονται αρκετά για σχεδια πόλεως, ξηλώνουν την άσφαλτο και βάζουν μπλόκια, και μετά τα ξηλώνουν και ξαναβάζουν άσφαλτο, φτιάχουν ποδηλατόδρομους, χωρίς να υπάρχουν ποδηλάτες. Κοινώς κηφηναριό, παρασιτολογία και βρώμα. Συγγνώμη... νεοελληνική πραγματικότητα. Θέλουν και ...πόρους.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ archaeopteryx 06/01/2010 14:24:39

        χαχα... Μαρούσι μένεις ?

        • Ratca avatar
          Ratca @ δρόμος 06/01/2010 22:00:49

          Μαρούσι μια πονεμένη ιστορία

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ Ratca 06/01/2010 22:15:16

            Ελλάδα, μια πονεμένη ιστορία...

      • neos agrotis avatar
        neos agrotis @ archaeopteryx 06/01/2010 16:12:20

        Αρχαιε,
        Κατι δεν παει καλά με εσένα. Το τελευταιο τρίμηνο τα σχολιά σου διακρίνονται απο "επιθετικότητα" προς τα πάντα, δεν ειναι τα νηφάλια, τεκμηριωμένα και απολαυστικά σχόλια του Αρχαίου. Απλά το παρατηρώ γιατί σε παρακολουθώ "στενά" για αρκετά μεγάλο διάστημα.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ neos agrotis 06/01/2010 22:17:17

          δεν μου αρέσει η κατάφορη περιφρόνηση του β' νόμου της θερμοδυναμικής. Και δεν κάνω πλάκα... δείχνει κοροϊδία από προμέλέτη ή χονδροειδή άγνοια. Είναι σαν να σου πω ψήφισέ με, και θα σου χαρίσω την αιώνια ζωή.

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ neos agrotis 06/01/2010 22:32:55

          οι "χάρτινες τίγρεις" βοηθούνε ?

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ archaeopteryx 06/01/2010 16:39:11

        Και τι εγγυάται ότι με το γιγαντισμό των δήμων θα εκλείψουν αυτά τα φαινόμενα; Απεναντίας, θα ενταθούν γιατί θα μεγαλώσει και η... ταρίφα της μίζας!

        Μόνη βιώσιμη λύση, η πλήρης κατάργηση αυτών των άντρων διαφθοράς που λέγονται δήμοι, και η εκχώρηση των περισσότερων εκ των των αρμοδιοτήτων τους (πλην των καθαρά γραφειοκρατικών, δηλαδή ληξιαρχεία κ.λπ) στον ιδιωτικό τομέα.

        • neos agrotis avatar
          neos agrotis @ Αυριανιστής 06/01/2010 16:41:28

          πονάει κεφάλι.....κόψει κεφάλι.

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ neos agrotis 06/01/2010 16:53:20

            @neos agrotis, εξαρτάται ποιός πληρώνει.

          • neos agrotis avatar
            neos agrotis @ archaeopteryx 06/01/2010 17:00:20

            Δεν μπορω να δεχθώ οτι δεν μπορουμε και στην χώρα μας να εχουμε δημους που λειτουργούν σωστα οπως συμβαινει σε τόσες αλλες χώρες. Αν δεν μπορούμε και αυτό τότε είμαστε αξιοι της μοιρας μας.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Αυριανιστής 06/01/2010 16:51:52

          Συμφωνώ με το σκεπτικό σου, αλλά όχι με την πρότασή σου. Νομίζω ότι ορισμένες αρμοδιότητες δημοσίου συμφέροντος πρέπει να ασκούνται ίσως σε επίπεδο κεντρικού κράτους. Αυτό που σίγουρα χρειάζεται είναι η κατάργηση του δεύτερου βαθμού αυτοδιοίκησης. Μια χαρά ήμασταν με τους διορισμένους Νομάρχες. Δημιουργήσαμε δεύτερο άντρο διαφθοράς, μετά τους Δήμους.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Επώνυμος 06/01/2010 16:57:17

            Κατά τη γνώμη μου, μέγα στρατηγικό λάθος υπήρξε η εκχώρηση αρμοδιοτήτων που σταδιακά ξεκίνησε από το 1994 και εξής, δηλαδή αμέσως μετά τη θεσμοθέτηση των αιρετών νομαρχών, και εντάθηκε με την περαιτέρω εκχώρηση αρμοδιοτήτων στους δήμους από το 1998 και εξής.

            Τουλάχιστον πριν, υπήρχε κάποια κεντρική εξουσία για τα περισσότερα, και εκεί ο φόβος ψιλοφύλαγε τα έρημα. Μετά την αλόγιστη εκχώρηση αρμοδιοτήτων, εκτροχιάστηκε και η διαφθορά.

            Όσοι ζήσατε τους δήμους πριν, σκεφτείτε το και θα δείτε ότι έτσι είναι...

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Αυριανιστής 06/01/2010 17:00:04

            Έτσι ακριβώς. Ακριβώς-ακριβώς.

          • neos agrotis avatar
            neos agrotis @ Αυριανιστής 06/01/2010 17:06:00

            Η αποκέντρωση αρμοδιοτήτων και η ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιων ειναι οτι καλύτερο μπορεί να γίνει. Ο έλεγχος της διαφθοράς ειναι και δική μας υπόθεση. Ας γίνουμε επιτέλους ενεργοί πολίτες και όχι πολίτες του "παγκόσμιου χωριού" που αυτό θέλουν οι ελέγχοντες την εξουσία.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ neos agrotis 06/01/2010 17:11:44

            Στη θεωρία είναι καλό αυτό, αλλά στην πράξη κάθε βαθμίδα που έχει εκλεγμένους "εκπροσώπους" του λαού έχει ανάγκη από αργόσχολους που προσπαθούν να κερδίσουν την ψήφο μας για να ζουν εις βάρος μας. Αυτό συμβαίνει όχι μόνον στους δήμους και τις νομαρχίες, αλλά και στους συνδικαλιστές κλπ. Οι βαθμίδες εκλεγμένων εκπροσώπων, για να λειτουργούν σωστά, χρειάζονται μικρούς ήρωες που θα θυσιάζουν το προσωπικό τους συμφέρον, τη δουλειά τους, τον πλουτισμό τους, για να λειτουργούν για το κοινό καλό. Όμως δεν υπάρχουν αυτοί οι ήρωες συχνά και όταν κάποιες λίγες φορές εμφανίζονται, τότε τα λαμόγια βάζουν σε ενέργεια αδιανόητους για το μέσο άνθρωπο μηχανισμούς για να τους συκοφαντήσουν και να τους εξουδετερώσουν.

            Το κακό είναι ότι η κοινωνία δεν έχει μηχανισμούς άμυνας απέναντι σε αυτούς που θα διεκδικήσουν δημοκρατικά εκλεγμένη εξουσία για ίδιον όφελος. Δεν μπορεί να ξεχωρίσει τους μεν από τους δε και να αναδείξει τους μεν, καταβαραθρώνοντας τους δε. Είναι ένα δομικό πρόβλημα της δημοκρατίας μας, που μέχρι να δούμε αν και πώς διορθώνεται, το λύνουμε ενισχύοντας την κεντρική διοίκηση και κρατώντας μία, κατά το δυνατόν, βαθμίδα δημοκρατίας, αυτή του κεντρικού κράτους, της κυβέρνησης της χώρας. Αν υπήρχε σωστός διαχωρισμός των εξουσιών (προεδρικό σύστημα), αυτή η βαθμίδα θα μπορούσε να λειτουργήσει σωστά. Αλλιώς, τζίφος, θα έχουμε αυτό που έχουμε σήμερα και ακόμη χειρότερα.

  9. george avatar
    george 06/01/2010 12:54:57

    Πιστεύω ότι ο Καποδίστριας 2 είναι προς την σωστή κατεύθυνση, αφού με την μείωση του αριθμού των δήμων θα περιοριστούν ορισμένα λειτουργικά έξοδα και παράλληλα θα προσφερθούν υπηρεσίες και σε μικρούς δήμους (π.χ. κοινωνικές υπηρεσίες, πολιτιστικές κλπ). Το μεγάλο πρόβλημα βέβαια στον Καποδίστρια 2, είναι η εσωτερική οργάνωση των δήμων και κυρίως αν θα υπάρξουν αντιδήμαρχοι σε επίπεδο των παλαιών δήμων. Αν υπάρχουν και τοπικοί και θεματικοί αντιδήμαρχοι αντιδήμαρχοι, οι αποφάσεις θα λαμβάνονται πολύ δύσκολα και στο εσωτερικό των δήμων θα επικρατούν μεγάλες διαφωνίες μεταξύ των αντιδημάρχων.
    Το εκλογικό σύστημα από την άλλη, παρουσιάζει μεγαλύτερα και σημαντικότερα προβλήματα. Η λύση των μονοεδρικών και των μεγάλων περιφερειών, δεν νομίζω ότι ταιριάζει απόλυτα στο ελληνικό πολιτικό σύστημα. Πρέπει βέβαια οι εκλογικές περιφέρειες να μην έχουν περισσότερους από 5 βουλευτές, όχι όμως μόνον ένα (1), γιατί έτσι ο ένας γίνεται αυτόματα ο μοναδικός δίαυλος των πολιτών προς την εξουσία. Επίσης με την αύξηση των χωρίς σταυρό βουλευτών, το σύστημα διακυβέρνησης γίνεται ακόμα περισσότερο πρωθυπουργοκεντρικό, αφού ο αρχηγός κάθε κόμματος (και έτσι όπως γίνονται οι λίστες υποφηφίων βουλευτών) μπορεί να βγάζει όποιον θέλει. Έτσι πάντως όπως έχουν γίνει τα πράγματα καλύτερα να προωθηθεί μια βαθιά τομή στην διακυβέρνηση με προεδρική δημοκρατία ή κάτι πιο κοντά στο γαλλικό σύστημα, παρά το γερμανικό σύστημα με το οποίο δεν έχουμε καμμία σχέση.

  10. ETHEROVAMON avatar
    ETHEROVAMON 06/01/2010 13:03:03

    Δεν υπάρχει πλέον καμία αμφιβολία με αυτά που κάνει Ο Γ. Παπανδρέου ο μικρός έχει
    βάλει το Ελληνισμό σε ένα συγκεκαλυμμένο διωγμό (με το γάντι λέει ο λαός) και μάλιστα μέσα στη χώρα μας.

    Είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία να διαλύσει αυτή την Πατρίδα.
    Αμφισβητείται η Λαϊκή Κυριαρχία μας τα Πολιτικά μας δικαιώματα, η παιδεία μας ,και η θρησκεία μας

    Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε ΟΛΟΙ οι Συνέλληνες,όλοι οι πατριώτες όπου και εάν ανήκουν πολιτικά και έξω από κόμματα και ιδεοληψίες να οργανωθούμε και να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα.

    Εάν τους αφήσουμε θα συνεχίσουνε να δρουν ανθελληνικά σύμφωνα με τις επιταγές των πατρόνων τους.

    Η Πατρίδα έχει μπει στο μάτι γνωστών ανθελληνικών κύκλων του εξωτερικού που ζητούν τη ολοσχερή διάλυσή της.

    Ας μιλήσουμε για το πρόβλημα με το σπίτι μας ,στο χώρο της εργασίας μας ,σε φιλικά μας πρόσωπα ,συγγενείς .

    Πολλοί από αυτούς , με τα προβλήματα της καθημερινότητας ,δεν έχουν συνειδητοποιήσει το που μας πάνε.

    Ελάτε ΟΛΟΙ να ενώσουμε τις φωνές μας και τις ανησυχίες μας για το μέλλον αυτής της Πατρίδας.

    Εάν απαιτηθεί να κατέβουμε και στους δρόμους ,να πάμε για παράσταση διαμαρτυρίας στη βουλή και ότι άλλες ενέργειες απαιτηθούν για να σταματήσουμε τα δεινά που έρχονται

    Έκαναν το Σύνταγμα των Ελλήνων ένα κουρελόχαρτο

    ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ


    ETHEROVAMON

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ ETHEROVAMON 06/01/2010 13:10:12

      Έχω την εντήπωση ότι ανέκαθεν τελούμεθα υπό διωγμό. Και οι "εθνοσωτήριες" δεξιές κυβερνήσεις έβλεπαν με ανακούφιση τον διωγμό των Ελλήνων από την Πόλη, την Ίμβρο, την Αίγυπτο, τη Μέση Ανατολή, την ΕΣΣΔ. Ο Ελληνισμός αποτελεί βάρος για τους Μαυροκορδάτους και τους Κωλλέτηδες που μας κυβερνούν νυν και αεί...

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ETHEROVAMON 06/01/2010 19:21:20

      Ναι , ο ΓΑΠ ο Β΄κατηγορίας εδώ και ο Δ.Χριστόφιας εκεί. Αχ πατρίδα...

  11. ΙΑΒΕΡΗΣ 84 avatar
    ΙΑΒΕΡΗΣ 84 06/01/2010 13:25:29

    Ας βάλουν πρώτα κάποιο δήμαρχο φυλακή,όταν στους δήμους η διαφθορά χτυπάει κόκκινο και μετά ας κάνουν Καποδίστρια 2,3,4 λές και είναι ταινίες Ρόκυ.Πριν λίγες μέρες 2 ταμίες του δήμου Παγγαίου εκτελέσανε το δήμαρχο για να μην αποκαλύψει την κομπίνα με την υπεξαίρεση των 700.000 ευρώ.Εκεί χάνονται τα λεφτά Γιωργάκη,βάλε τάξη στους ΟΤΑ και άσε τις γελοιότητες με τις αποδείξεις απο τα μπακάλικα και τις ταβέρνες

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ ΙΑΒΕΡΗΣ 84 06/01/2010 21:07:17

      Δεν τα λες τα πραγματα όπως έχουν με το Παγγαίο...
      Αυτή η κλοπή γινόταν κάθε χρόνο (όπως σε πολλούς δήμους) αλλά κάθε φορά τα καλύπτανε λίγο πριν τον έλεγχο...
      Αυτή τη φορά κάτι δεν πήγε καλά και χάλασε η συνταγή, και σκοτωθήκανε μεταξύ τους...

      Αυτό γιατί οι δήμοι είναι αρκετά μικροί σήμερα ώστε τα λεφτα να τα διαχειρίζονται 1-2 άνθρωποι...

  12. Βιλιάσκις avatar
    Βιλιάσκις 06/01/2010 20:12:37

    =ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ !!!!
    http://avragioz.blogspot.com/2010/01/philip-nielsen.htm
    Τετάρτη, 06 Ιανουαρίου 2010
    ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΟΥΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΤΟΥ PHILIP NIELSEN, ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
    ΜΑΘΗΜΑΤΑ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΙΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΟ
    Το εικονιζόμενο ξωτικό ....εισαγωγής (δεν είναι κανένας τυχαίος), επαγγέλλεται marketing, διαφήμιση, προμόσιον, μπόλικες οικονομικές "επιστήμες" ετσέτερα και επειδή μας έκατσε και στον σβέρκο, μας εκμνηστερεύτηκε προς διόρθωση των δημοκρατικών αισθημάτων μας, ότι για να προκόψει κανείς στο ενταύθα, πρέπει κάθε 17 Νοέμβρη, να δουλεύει στο διπλάσιο αφιλοκερδώς.
    Αμέσως και ώωωωω του θαύματος, θα αποκτήσει την οικονομική λευτεριά του και αύθις, θα καταστεί χορτάτος, προς παν έτερον δικαίωμα, μέχρι σημείου, να απορρίπτει πάσα πονηρά σκέψη για υπόλοιπες λευτεριές, στον πλησιέστερο κάδο σκουπιδιών της Παιανίας, όπου και μας πεονίζεται.


    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟΧΕΙΡΩΣ & ΙΔΙΟΧΟΙΡΩΣ
    "17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
    Η δική μου γνώμη δεν είναι η κανονική, αλλά να, εγώ διαφωνώ πλήρως με το τρόπο που γιορτάζεται σημερα η 17 Νοέμβρη στα παιδιά. Τα σχολεία κλείνουν επισήμως, δήθεν για να τιμήσουν τους αγωνιστές, (για τους περισσότερους όμως μαθητές είναι απλός μια επίσημη κοπάνα).

    Πάμε λοιπόν σε μια νέα λογική και μην ξεχνάτε η ... μόνη πραγματική ελευθερία είναι η οικονομική ελευθερία". Αυτά λοιπόν μας λέει ....αγογγύστως!!!!!!!


    Άλλα "σημαντικά στοιχεία" για το υποκείμενο, μπορείτε να αλιεύσετε ΕΔΩ
    Αν επρόκειτο για κάποιον τυχαίο, θα λέγαμε το σύνηθες " ρε δε πα να γ......., δεν ασχολούμαστε με μαλάκες που δουλεύουν στη Πεονία.!!!
    Έλα όμως που ο ξεφτίλας, είναι από τους πολύ, πολύ, μα πάρα πολύ κολλητούς, της γυναίκας του Γιώργου Παπακωνσταντίνου!!!!!
    ΝΑΙ.!!!!! Από αυτά τα καθίκια που ο Τζέφρι, θα μας κάνει εισαγωγή μέχρι εντός μας, για να σωθεί, αυτός, αυτοί και τα λοιπά μυστήρια!!!!!!
    Ο Ισολογισμός, είναι ενδεικτικό δείγμα του φωστήρος και εν δυνάμει σωτήρος αφεαυτού του και για μια από τις εταιρείες του, από τον οποίο εύκολα διαπιστώνουμε, ότι ο φέρελπις PHILIP NIELSEN, μεγάλη χρείαν έχει από Εισαγγελική αρχή, δια το αίσιον τέλος του.
    1.--- Διαπιστώνουμε, ότι μια εταιρεία ξεκάθαρα παροχής υπηρεσιών, που "κανονικά" θα έπρεπε το 60% του τζίρου της να είναι πεντακάθαρο κέρδος, μας βγαίνει ετησίως ....κατεστραμένη, λες και κάθε 31 δωδεκάτου, δέχεται επίθεση του Κανάρη του μπουρλοτιέρη!!!!!
    2.--- Διαπιστώνουμε, ότι ενώ τζιράρει ετησίως περί το 1.000.000 ΕΥΡΑ (€), κατωρθώνει να φτάνει τις ζημιές της, η ζημιάρα εταιρία του NIELSEN, μέχρι και περί τις .....300.000 € (γαμώ το κέρατό μου, μιλάμε για διάνοια..... και τι λατρεία..... δεν καταλαβαίνω πως και μας κάθεται αδιαμαρτύρητα και με διπλή εργασία, με τόση χασούρα!!!!).
    3.--- Και το πιο αξιοσημείωτο (που πρέπει να τον αναλάβει Εισαγγελέας, έστω και για να τον προστατέψει απ' την .....αυτοκαταστροφή του!!!): Οι Ελληνικές Φορολογικές και λοιπές Αρχές, "στραβωμάρα" έχουν και κάνουν ότι δεν βλέπουν, ότι η εταιρία του PHILIP NIELSEN, όχι μόνο είναι σε δυσαρμονία με τα ίδια κεφάλαια,

    αλλά στη κυριολεξία ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΙΔΙΩΝ ΚΑΦΑΛΑΙΩΝ, για αρκετά χρόνια!!!!!
    Αν (λέω ΑΝ), μια Ανώνυμη Εταιρία, ανήκε σε μένα, που καλώς ή κακώς δεν έχω φιλική ούτε επαγγελματική σχέση με την οικογένεια του Υπουργού ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ και εμφάνιζε στον Ισολογισμό της, Αρνητική Καθαρή Θέση, μέχρι που θα έβαζε τη σούβλα της?????
    Γιωργάκη Παπακωνσταντίνου, μήπως το παραπάνω φρουτάκι, είναι και συνεταίρος της γυναίκας σου και γι αυτό τυχαίνει παραπανίσιας προστασίας στις πορδοδιαφυγές του??????
    Αναρτήθηκε από ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ στις 2:34 μ.μ. Ετικέτες αδιαφάνεια, Διαπλοκή, Παπακωνσταντίνου, Υπουργείο Οικονομικών

  13. Βιλιάσκις avatar
    Βιλιάσκις 06/01/2010 20:35:52

    ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 4ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
    Ποια είναι η γενική γνώμη σας για την κυβέρνηση;


    Καλή 1060 (35%)

    Μέτρια 650 (21%)

    Κακή 1214 (40%)

    Δεν μ' ενδιαφέρει 38 (1%)

    http://press-gr.blogspot.com/2010/01/blog-post_5701

  14. tony avatar
    tony 06/01/2010 21:30:11

    Αυτό το Ανθέλληνες και φιλέλληνες κατά το φιλόζωος η το φιλοαμερικανος η αντιαμερικανός μου κάθετε λίγο στραβά.Δηλαδή στην πραγματικότητα ποιος νοιώθει εχθρικά η φιλικά συναισθήματα για μια χώρα?
    Πως είναι δυνατόν οποιοσδήποτε άνθρωπος να εκφράσει καλή η κακή γνώμη για έναν ολόκληρο λαό?
    Ένας άνθρωπος μπορεί να εκφράσει γνώμη για έναν άνθρωπο,η για μια ομάδα ανθρώπων.
    Όταν όμως μιλάω για έναν ολόκληρο λαό,το συναίσθημα μου δεν μπορεί να έχει θέση.
    Ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω έναν ολόκληρο λαό?

  15. ΜΗΤΣΟΣ avatar
    ΜΗΤΣΟΣ 06/01/2010 21:35:11

    Το σίγουρο είναι ένα:
    Το ΓΑΠ ,όπως και πριν ο άσσος του PLAYSTATION, είναι και ήταν μακράν εκτος ελληνικής πραγματικότητας όσο αφορά την οικονομία του πεζοδρομίου και την δημόσια διοίκηση της μίζας και του γρασαρίσματος(γιατί πλέον το λάδι δεν αρκεί).Η διαφορά είναι οτι το ΠΑΣΟΚ χειρίζεται άριστα τα επικοινωνιακά μέσα.
    Επειδή όμως τα ζωνάρια έχουν σφίξει όσο δεν πάει και τελικά το μόνο που μετράει στην πραγματικότητα είναι αυτό που υπάρχει στη τσέπη του κόσμου,με μαθηματική ακρίβεια το ΓΑΠ θα το φάει το κεφάλι του.
    Από την άλλη ο Αντώνης κατα τη γνώμη μου κινήται σοφά.Ποιος ο λόγος να βγει να αντιπολιτευτεί τώρα;
    Οι μνήμες από το αραλίκι του ΚΚ είναι ακόμη νωπές.Γιατί αυτός να γίνει ο αποσβεστήρας αυτών;
    Τώρα πρέπει να καθαρίσει "διακριτικά" το εσωτερικό του κόμματος.
    Το ΠΑΣΟΚ πέφτει από μόνο του προς το παρόν.
    Άλλωστε στην Ελλάδα αποτελεσματική αντιπολίτευση πλέον γίνεται μην κάνοντας τίποτα.Γι΄αυτό μην ανησυχείται για τις δημοτικές εκλογές ούτε και τις βουλευτικές.Όλοι οι επιχειρηματίες τους πιέζουν για συγκυβέρνηση γιατί δεν μπορεί κάθε 3 χρόνια να σταματούν τα πάντα για να βρουν νέους γ.γ. και διευθυντές και να αναγκάζονται να ξαναδιαπραγματεύονται τις μίζες σε κάθε υπουργείο.
    Για όσους δεν θα έχουν οικονομικά προβλήματα αυτός ο χειμώνας θα είναι απολαυστικός .Να είμαστε καλά να τους βλέπουμε και να γελάμε.
    (Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.