18/05/2009 13:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το μεγάλο κόλπο της «Πράσινης Ανάπτυξης»


___________________________________________________________________________________________________________
Το κακό σ' αυτή τη χώρα είναι η προσκόλληση σε στερεότυπα που μας κάνουν να θεωρούμε φυσιολογική μια επικίνδυνη ενέργεια και να υποτιμούμε τον κίνδυνο ανάγοντας τον σε γραφικότητα. Έτσι όταν ο Γιώργος Παπανδρέου έστησε το πρόγραμμα διακυβέρνησης του πάνω στο σύνθημα της «Πράσινης Ανάπτυξης», εχθροί και φίλοι γέλασαν θεωρώντας την σαν μια ακόμα «γραφικότητα  του ΓΑΠ». Κανείς δεν έκανε τον κόπο να μπει στην ουσία τον πραγμάτων και να αναλύσει τον όρο Πράσινη Ανάπτυξη που απετέλεσε έναν από τους πυλώνες της πρόσφατης νίκης Ομπάμα. Σωστά κάποιοι υπέθεσαν ότι σαν «Democrat», ο George αντέγραψε το ίδιο σύστημα, κανείς όμως δεν έκρινε σκόπιμο να το ερευνήσει βαθύτερα. Ας δούμε λοιπόν σήμερα το θέμα λίγο βαθύτερα.

Αυτά γράφει μεταξύ άλλων η olympiada και προσθέτει: Η Πράσινη Ανάπτυξη δεν αποτελεί κάποια αυτοφυή έμπνευση του Γιώργου Παπανδρέου ή του Τρεμόπουλου. Η Πράσινη Ανάπτυξη είναι, απλά και καθαρά, ένα νέο τέχνασμα που φιλοδοξεί να επιβάλει στις ΗΠΑ και τον υπόλοιπο Κόσμο μια νέα μορφή οικονομίας. Είναι ένα νέο μονοπώλιο (εξ' ίσου επικίνδυνο με τα οπλικά μονοπώλια) το οποίο, όμως  αποτυγχάνει οικτρά και εντός των ΗΠΑ αφού δεν έχουν καταφέρει ακόμα να το καταστήσουν εξαγώγιμο. Τα στοιχεία είναι καταλυτικά:

1.Οι υποσχέσεις προς τους αγρότες για μεγάλη κερδοφορία από τις μεταλλαγμένες καλλιέργειες πήγαν περίπατο και η Αμερική πριμοδοτεί με 5 δις δολάρια ετησίως το αγροτικό εισόδημα για να διατηρήσει τις εκτάσεις!

2. Η "Πράσινη Ανάπτυξη" ως όπλο για την καταπολέμηση της φτώχιας καταρρίπτεται σε όλα τα επίπεδα, οικονομοτεχνικά, επιστημονικά και αγροτικά: International Assessment of Agricultural Knowledge, Science and Technology for Development

Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι η προσπάθεια εξαγωγής αυτού του νέου καπιταλιστικού προϊόντος με το «φιλάνθρωπο και οικολογικό» brand name απαιτεί μια γλυκιά εναλλακτική προσωπικότητα (Obama) αλλά κυρίως κυβερνήσεις - μαριονέτες, χαζοχαρούμενους ακτιβιστές και - κυρίως - απατεώνες επιχειρηματίες που θα αναλάβουν τα πρακτικά και την κερδοφορία. Τον ρόλο που ταιριάζει στον καθένα μπορείτε να τον βρείτε μόνοι σας

Διαβάστε τη συνέχεια και τα στοιχεία εδώ: «Πράσινη Ανάπτυξη»: Η νέα Πολιτική Απάτη του Καπιταλισμού

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 18/05/2009 13:45:26

    Οπως ο καθε new age απατεωνας αργοσχολος φτιαχνει μια ΜΚΟ και τα παιρνει απο το κρατος ενω ο ΓΑΠ εκστασιαζεται, ετσι και οι πρασινες αρες μαρες κουκουναρες του ΓΑΠ που εκστασιαζουν τα ΠΑΣΟΚια που ακομη ασχολουνται με το ποσους νοματαιους χωραει η ταδε πλατεια. Χεστηκε η φοραδα στο πρασινο αλωνι δηλαδη.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/05/2009 13:45:55

    100% σωστό.

    Η κοροϊδία είναι μεγίστη γιατί πλασάρεται σαν "καλό για την μαμά Φύση"

  3. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 18/05/2009 13:59:38

    Είναι παλιά ιστορία οι πρασινάδες.
    http://www.youtube.com/watch?v=kkJJ0bDsHAc

  4. donaE avatar
    donaE 18/05/2009 14:04:14

    @ 2 Καποια ιδεολογικη πλατφορμα επρεπε να εχει.

  5. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 18/05/2009 14:05:48

    Και μόνο που βλέπω πράσινο με πιάνει κατιτις.

  6. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 18/05/2009 14:06:56

    Νομίζω ότι οφείλουμε στην olympiada ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εμπεριστατωμένη έρευνα εις βάθος. Ειδικά η πρωτοποριακή ταύτιση μεταλλαγμένων με τους οικολόγους ξεπερνά τον στρατηγό άνεμο. Αλλά ας μην έπαιρναν ψήφους από τη ΝΔ και τον δικομματισμό οι οικολόγοι και θα σού'λεγα εγώ πόσο θα ενδιαφερόταν όλοι για όλα αυτά.

  7. Φυγάς avatar
    Φυγάς 18/05/2009 14:07:46

    Ετσι μράβο, συμφωνούμε μιά χαρα εμείς.

  8. donaE avatar
    donaE 18/05/2009 14:09:10

    Αφηστε που ετσι απορροφαται και ενα ποσοστο αριστερης ζητησης.

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/05/2009 14:25:42

    Όλα αυτά προωθούνται και στην ΕΕ μέσω του lobbying.
    Το ευρωπαϊκό λόμπυ βιοτεχνολογίας EuropaBio έχει ορίσει εκπροσώπους σε πολλές χώρες της ΕΕ.
    Οι στόχοι του ευρωπαϊκού λόμπι βιοτεχνολογίας ανάμεσα σε άλλα είναι το πατεντάρισμα γονιδιακού υλικού, η προώθηση των βιοκαυσίμων και των γενετικά τροποποιημένων οργανισμών, η προώθηση καινοτομιών βιοτεχνολογίας στους τομείς της ιατρικής και της βιολογίας.

    Συνέδριο βιοτεχνολογίας πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην Αθήνα.

  10. Petran avatar
    Petran 18/05/2009 14:33:45

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    factorx: για βουβάλια και λοιπά να μιλάς στο σπίτι σου μεγάλε. Αν θες να μιλάς έτσι εδώ να βαζεις και το ονοματάκι σου, για να μην τρώμε μόνο εμεις την αγωγή. Η δεν σε παίρνει. Μαγκια ....

  11. tiramola avatar
    tiramola 18/05/2009 14:40:17

    Η πράσινη ανάπτυξη είναι το μέλλον στον πλανήτη.
    Είναι η μοναδική διέξοδος , αυτό δεν το συζητάμε...
    Για μένα το ζητούμενο έιναι αν μέσω αυτής της νέας μορφής ανάπτυξης θιγούν οι μέχρι τώρα δεδομένες μορφές της οικονομικής δράσης...

  12. Κανένας avatar
    Κανένας 18/05/2009 15:02:17

    Πολύ αμερικανιά ρε παιδί μου αυτή η «Πράσινη Ανάπτυξη» (άσχετα που ο Μπους και οι συν αυτώ ήταν σφόδρα αντίθετοι σ' αυτήν). Εμείς, ως γνήσιοι ελληνάρες, δεν τσιμπάμε με κάτι τέτοια, θα συνεχίσουμε να καίμε το ρυπογόνο λιγνίτη, θα συνεχίσουμε να μολύνουμε το νερό, το έδαφος και τον αέρα, θα συνεχίσουμε να πετάμε τα σκουπίδια μας όπου βρούμε, θα συνεχίσουμε να καίμε τα δάση και να τα κάνουμε μεζονέτες, θα συνεχίσουμε να χαρίζουμε τα νερά ολόκληρων λιμνών σε λαμογιοκαλόγερους και κατόπιν να τα ανταλλάσσουμε με δασικές εκτάσεις, θα συνεχίσουμε γενικά να ομνύουμε σε κάθε είδους «ανάπτυξη» αρκεί να μην είναι πράσινη (φτου κακά). Το πράσινο δεν ταιριάζει στον Έλληνα, μόνο το γκρίζο, και ενίοτε το μαύρο. Έτσι θα θέλατε να ήταν.

  13. ALLOS avatar
    ALLOS 18/05/2009 15:03:29

    Kαλά κάνετε και κρίνετε την πράσινη ανάπτυξη και τα επιχειρηματικά συμφέροντα που την πρημοδοτουν,αλλα
    αφού αποδέχεστε τον καπιταλισμό..θα γνωρίζετε ότι
    η συνεχής ανάγκη "επινόησης" νέων μορφών επένδυσης κεφαλαίων για τη συνέχιση της οικονομικής ανάπτυξης είναι η βάση του συστήματος αυτού. Ποσο μάλλον σε εποχές κρίσης όπως τώρα.
    Περάσαμε από τη βιομηχανική έκρηξη του 19 αιώνα στην εποχή
    χημείας, αργότερα στην ηλεκτρονική τεχνολογία, στις μέρες μας στην ψηφιακή ανάπτυξη, τις τηλεπικοινωνίες και το Internet (η χρηματιστηριακή φούσκα των .com αποτέλεσε
    την αφορμή στροφής στα φθηνά στεγαστικά στη Αμερική και στην
    σημερινή κρίση).

    Οι "παραδοσιακή" βιομηχανική παραγωγή μετακινείται στις αναπτυσσόμενες χώρες, κάποια λύση πρέπει να βρεθεί
    για επενδύσεις και ανάπτυξη σε νέους τομείς που θα κηνητοποιησει την οικονομία στη Δύση

  14. tiramola avatar
    tiramola 18/05/2009 15:07:09

    Έχω διαβάσει όλη την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για την πράσινη ανάπτυξη...
    Πιστεύω ότι πρέπει να το δουλέψουν λίγο ακόμα διότι εμένα μου φάνηκε ολίγον τι αποσπασματική...
    Δεν γίνεται δηλαδή να παράγει πράσινη ενέργεια ο Μυτιληναίος παρέα με τους Γερμανούς δίπλα από την χωματερή και μερικά μέτρα ποιό πέρα να ραντίζει ο αγρότης το χωράφι του με φάρμακα της Μονσάντο...
    Αυτά θα πρέπει να διευκρινισθούν , για να ξέρουμε γιατί μιλάμε...
    Επίσης να ξεκινήσουν από το δεδομένο ότι το "know how" ανήκει σε Ελληνικά μυαλά , καταρτισμένους επιστήμονες και όχι στους ήδη υπάρχοντες κρατούντες των μέσων παραγωγής δηλαδή Μπόμπολες και Κοπελούζους...
    Εκεί θα ελεγχεί το ΠΑΣΟΚ και πρώτα από όλους από μένα.
    Δεν μπορεί εν ολίγοις το δημόσιο αγαθό να αποτελεί εμπορικό κέρδος για μια χούφτα ιδιώτες της οικονομικής ελίτ....
    Ακούτε στο ΠΑΣΟΚ?

  15. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 18/05/2009 15:13:32

    Πριν μερικές εβδομάδες ένας γνωστός τραπεζίτης, έδωσε οφ δε ρέκορτν τη δική του εξήγηση τόσο για την οικονομική κριση όσο και για την πράσινη ανάπτυξη


    "Το καπιταλιστικό σύστημα τη δεκαετία του '90 έβγαλε το ίντερνετ και την συνεπακόλουθη επανάσταση από τα εργαστήρια των Αμερικανικών πανεπιστημίων και του Πενταγώνου και έδωσε παράταση δεκαετίας στη φούσκα. Τώρα όμως υπάρχει πρόβλημα γιατί δεν υπάρχει νέα τεχνολογία προς "προώθηση" στην αγορά. Στο μεσοδιάστημα η νέα τάση λέγεται πράσινη ανάπυξη ώστε να υπάρξει μιας κάποιας κλίμακας αποδιάρθρωση της υφιστάμενης παραγωγής και να κινηθεί κάπως το χρήμα μέχρι -εάν και εφόσον- νέα τεχνολογία βρεθεί να ριχθεί στις παραγωγικές δομές.

    Η πράσινη ανάπτυξη στην ουσία είναι φένακη, δεν υφίσταται ούτε ως ηθική έννοια ούτε ως τεχνολογική. Δηλαδή οι ανεμογεννήτριες λόγου χάρη δεν είναι τεχνολογική επανάσταση, δεν αυξάνουν την παραγωγικότητα, αυξάνουν όμως το κόστος παραγωγής της ενέργειας και επιπλέον για να κατασκευαστούν οι έλικες...πάλι πετρέλαιο θα κάψεις.

    Στην ουσία μηδέν από μηδέν =μηδέν.

    Σε ότι αφορά την Ελλάδα, εάς ξαναδιαβάσουν οι πολιτικοί μας τις διαπιστώσεις του οικονομολόγο Βαρβαρέσσου το 1945 και εάς αφήσουν τις μπούρδες εξ Εσπεριας. Υπάρχουν δοκιμασμένες συνταγές και αρκετές εκτιμήσεις παλαιοτέρων που με ευκρίνεια περιγράφουν τι μπορεί να πράξει η Ελληνική οικονομία για να αναπτυχθεί."


    Σε ερώτηση για το πως θα μπορούσε θεωρητικά να εφαρμοστεί ένα καθολικό μομτέλο πράσινης ανάπτυξης στον κόσμο, η απάντηση ήταν

    "Για να υπάρξει μια καθολοκληρία πράσινη ανάπυτξη, τότε μιλάμε για ριζική μείωση του ανθρώπινου πληθυσμού που μπορεί να επιτευχθεί μόνο μετά απο πόλεμο με ίσως δις. θύματα"


    Και εγώ ο αφελής σκέφτομαι...ποιοί τελικά ειναι οι φασίστες σε αυτο το τοπο?

  16. Hase avatar
    Hase 18/05/2009 15:16:49

    Νομιζω οτι πριν λιγες μερες σχολιασαμε εσω στο σαιτ τις σκεψεις του ΓΑΠ για την πρασινη αναπτυξη.
    Οι περισσοτεροι σχολιαστες ηταν αρνητικοι σε αυτα που ελεγε. Το να ξανασχολιαζουμε τα ιδια πραγματα απο μια αλλη οπτικη γωνια δηλ. την οικονομικη, δεν αλλαζει και πολλα πραγματα. Φυσικα οσοι τρωνε (πρασινο) κουτοχορτο θαχουν τις αντιρρησεις τους αλλα τι να κανουμε;;. Οταν κλεινουν 1000 επιχειρησεις και ανοιγουν 5 η πρασινη αναπτυξη θα προωθηαι μονο απο τα λαμογια που θα κονομησουν απο αυτη. Και οποιος τσιμπισει τσιμπισε.

  17. donaE avatar
    donaE 18/05/2009 15:18:44

    @ 15 για αυτο πανε να δημιουργησουν μια νεα φουσκα,για να μην χρειαστει να καταφυγουν σε 'μειωση' πληθυσμου προκειμενου να συνεχιστουν τα κερδη.Αλλα ματαια.

  18. g avatar
    g 18/05/2009 15:23:29

    Dubai Expatriate, δεν ξέρω ποιοί είναι οι "φασίστες". Ξέρω όμως πολλούς που έχουν σοφή άποψη για όλα, αλλά δεν μπορούν να γράψουν μισή πρόταση χωρίς ανορθογραφίες και ασυνταξίες. Εσένα π.χ.

  19. mareli avatar
    mareli 18/05/2009 15:24:18

    Ρε παιδιά ο πατέρας μου πήρε ανάποδες όταν άκουσε το Γιώρη να λέει την ανάπτυξη πράσινη! Δεν είναι δυνατόν μετά την προσπάθεια να "βάψεις" τον ήλιο πράσινο, να θέλεις να "βάψεις" και την ανάπτυξη πράσινη... Αλαζονεία!

    Μάλλον για GAPha μου φαίνεται

  20. tiramola avatar
    tiramola 18/05/2009 15:30:07

    Μην σκέφτεσαι πολύ Ντουμπάι γιατί θα πάθεις καμμία παράκρουση...
    Η θεωρία του κτισίματος πάνω στα μπαζα δεν είναι μόνο του Βαρβαρέσσου...
    Για μένα είναι μιά πρώτης τάξεως ευκαιρία αναδιανομής του πλούτου.
    Θα το τολμήσει το ΠΑΣΟΚ?
    Αυτό είναι το ζητούμενο!

  21. ALLOS avatar
    ALLOS 18/05/2009 15:31:44

    καπιταλισμός χωρίς συνεχόμενη ανάπτυξη δεν υπάρχει.
    Συνεχόμενη ανάπτυξη για πάντα δεν γίνεται. (Περιορίζεται από το πεπερασμένο των διαθεσιμων πόρων και δυνατοτήτων του πλανήτη.Παραβιάζει τις βασικότερες αρχές της Φυσικής)
    Άρα πρέπει να επινοήσουμε ενελλακτικές μορφές οικονομικής και κοινωνικής οργάνωσης που να παρέχουν σε όλους τα αναγκαία,
    χωρίς την ανάγκη συνεχούς οικονομικής megenthuhss δηλαδή ανάπτυξης

  22. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 18/05/2009 15:33:05

    ALLOS Says:
    Περάσαμε από τη βιομηχανική έκρηξη του 19 αιώνα στην εποχήχημείας, αργότερα στην ηλεκτρονική τεχνολογία, στις μέρες μας στην ψηφιακή ανάπτυξη, τις τηλεπικοινωνίες και το Internet

    @ALLOS
    δεν αποδεχονται τον καπιταλισμο. δεν βέπεις? ολοι ορκισμενοι εχθροι του, τον φτυνουν παρεα με την αλεκα. και το ερωτημα μου (οχι προς εσενα):

    - και σεις γιατι τσιμπατε ρε λεβεντες στα κολπα των καπιταλιστων και αγοραζετε πισια και μπαινετε νετ και γραφετε εδω?

    - αφου τα φαρμακα τα εφερε η βιομηχανικη επανασταση και η χημεια των καπιταλιστων για μεγιστοποιηση του κερδους γιατι τα καταπινετε οταν αρρωστησετε και δεν μαζευετε ματζουνια στην παρνηθα?
    -δεστε σημερα στην ελευθεροτυπια ρεπορταζ για την δανια που το 16% της ενεργειας παραγεται απο ανανεωσιμες πηγες και το 2020 θα φτασει το 30%. καντε και μια βολτα στον ασωπο να πιειτε γαργαρο νερακι, και μετα σιχτιρειστε τηην πρασινη αναπτυξη ,γιατι θα την παραγουν καπιταλιστες

  23. ALLOS avatar
    ALLOS 18/05/2009 15:38:52

    Όσοι αποδέχονται τον Καπιταλισμό, άρα και τις προϋποθέσεις διατήρησης και αναπαραγωγής των παραγωγικών σχέσεων του, θα πρέπει να αποδεχτούν σαν αναγκαίο και το "αξίωμα" της συνεχούς οικονομικής μεγένθυσης-ανάπτυξης, και την επινόηση
    νέων μορφών. Αν δεν τους αρέσει η πράσινη ας βρούν την κόκκινη, κίτρινη η οποια άλλη ανάπτυξη νομίζουν ότι θα χρειαστεί
    για να παραμείνει σε κίνηση το ποδήλατο του καπιταλισμού
    και να μας την πουν. Αλλιώς το ποδήλατο θα πέσει.

  24. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 18/05/2009 15:40:41

    Σόρρυ για τα τυχόν ορθρογραφικά λάθη, αλλά γράφω πολύ γρήγορα προκειμένου να μάθω το τυφλό σύστημα και ορισμένες φορές βγαινουν κάποια λαθάκια.

    Ο Βαρβαρέσος δεν είχε γράψει για χτίσιμο πάνω στα μπάζα αλλά για

    υψηλής ποιότητας τουρισμό

    μεταποίηση ελληνικών αγροτικών προιόντων και μεταλλευμάτων και έμφαση στην μικρομεσαία ελαφριά βιομηχανία και όχι σε βαριές μονάδες


    Ιδιαίτερη έμφαση στην ναυτιλία-εμπόριο προκειμένου η χώρα να γίνει το κέντρο συναλλαγών μεταξύς Δύσης-Ανατολής

    και ενίσχυση των περιφερειακών πόλεων και κωμοπόλεων και όχι μαζική αστικοποίηση σε συνδυασμό με μικρό δημόσιο τομέα.

    Ότι δηλαδή ΔΕΝ εφαρμόστηκε μεταπολεμικά.

    Τώρα για να είμαστε και σαφής και ειλικρινής, ο ΓΑΠ απλά αντιγράφει το πρόγραμμα του Ομπάμα που με τη σειρά του το είχε πάρει από το Γκορ ο οποίος έκανε μια μείξη από τις ακαδημαικές θεωρείες του Μπέρκλευω(Γνωστό και ως η φωλιά του /΄κακού") + τα συμφέροντα εταιρειών νέας τεχνολογίας που συνδέονται με το Πεντάγωνο των ΗΠ.

    Αυτή είναι συνοπτικά η κατάσταση με το ΠΑΣΟΚ, ως πολιτικό απολίθωμα να προσπαθεί να αντιπαρατεθεί στις προκλήσεις της εποχής κάνωντας plagiarism.

    Μια ζωή στο Κλόπυ πείστ. Τη δεκαετία του '70 αντέγραφαν τον Καντάφι, το '80 τον Ούλοφ Πάλμε, το '90 τον Κλίντον και όλοι έχετε δείπως εφαρμόστηκαν τα ξένα μοντέλα στην Ελλάδα...


    Έχουμε δικά μας μοντέλα και συνταγές, εάς ξεφύγουμε από την νεοεεληνική μιζέρια να αντιγράφουμε και μάλιστα κακήν καώς ότι παπαρολογία έρχεται από έξω.

  25. kanis avatar
    kanis 18/05/2009 15:49:05

    O Jeremy Rifkin έχει επισημάνει εδώ και χρόνια τους κινδύνους που απορρέουν από την ξέφρενη ανάπτυξη της βιοτεχνολογίας. Μιλά, για το πατεντάρισμα συγκεκριμένων χρωματοσωμάτων από φαρμακοβιομηχανίες, μέχρι την σύμπραξη ασφαλιστικών εταιριών με ενδιαφερόμενους εργοδότες, ώστε να μην προσλαμβάνονται/προωθούνται οι μη γενετικά "καθαροί" και κατ΄επέκταση να δημιουργηθεί κι επιβληθεί, η τάξη των γεννετικά τέλειων.
    Επιστημονική φαντασία, να είναι όλα αυτά άραγε, ή η κοινωνική διάσταση της όποιας οικολογικής ανάπτυξης;
    Η ταινία GATTACA δίνει μιά γεύση, από όλα αυτά!

  26. ΚΟΛΑΦΟΣ avatar
    ΚΟΛΑΦΟΣ 18/05/2009 15:58:13

    Πάντως η χαζοχαρούμενη προσέγγιση ΓΑΠ είναι ανησυχητική και όχι αντικείμενο σάτιρας. Όπως οι άλλες θέσεις περί μειονοτήτων κλπ. Δεν είναι εθνικιστικό το θέμα ούτε δεξιά προσέγγιση όμως το εδώ μαγαζί πρέπει να προσεχθεί από τους όποιους κυβερνήτες. Αν δεν το προσέξουν αυτοί ποιός θα το κάνει; Εκτός αν μιλάμε για φιλολαϊκή πολιτική του ...Αυστραλιανού λαού!

  27. zaza avatar
    zaza 18/05/2009 16:05:00

    Την απάντηση την έχει ήδη δώσει ένα χωριό στον Βόλο που μου διαφεύγει το ονομά του αλλά πριν λίγο καιρό έγιναν αφιερώματα στην αναπτυξή του και η λογική της επιτυχίας του είναι η πράσινη ανάπτυξη.
    Μην αφορίζετε τα πάντα στην Ελλάδα μπορεί να υλοποιηθεί όπως ακριβώς αναφαίρει ο Ντουμπαι, τώρα αν τα 'γνωστα κοράκια αλλάξουν' κλιση και γίνουν οικολογικά τότε η ευθύνη θα είναι του ΓΑΠ αν τους το επιτρέψει.

  28. Κανένας avatar
    Κανένας 18/05/2009 16:09:54

    Dubai, το βασικό του σύνθημα "change" από ποιον το αντέγραψε ο Ομπάμα;

    Διασκεδάζω πολύ να διαβάζω τις θεωρίες συνομωσίας, τόσο τις δικές σου όσο και άλλων εκλεκτών σχολιαστών της δεξιάς (και ενιοτε της ακροδεξιάς). Σήμερα έμαθα ότι το internet «βγήκε από τα πανεπιστήμια τη δεκαετία του 1990 για να δώσει παράταση στη φούσκα». Επίσης πληροφορήθηκα ότι το ξακουστό και πολύ φιλελεύθερο (πολιτικά) πανεπιστήμιο του Berkeley είναι «η φωλιά του κακού». Δεν αποκλείεται και να είναι για κάποιους, για ποιους όμως; Μήπως για κάποιους πετρελαιάδες από το Ντουμπάι;

  29. g avatar
    g 18/05/2009 16:22:51

    "Σόρρυ για τα τυχόν ορθρογραφικά λάθη, αλλά γράφω πολύ γρήγορα προκειμένου να μάθω το τυφλό σύστημα και ορισμένες φορές βγαινουν κάποια λαθάκια.

    Τώρα για να είμαστε και σαφής και ειλικρινής"

    Δεν πείθεις με τα ορθΡογραφικά σου. Για να είμαστε σαφΗς και ειλικρινΗς, είσαστε μάλλον μαλάκας.

  30. Orestios avatar
    Orestios 18/05/2009 16:24:52

    Η "πράσινη ανάπτυξη" ουδέποτε υπήρξε πνευματικό πόνημα του GAP. Μια καλοστημένη αρπαχτή με ολίγη "κοινωνική δικαιωσύνη" για ξεκάρφωμα. Το GAP ανίκανο να παρουσιάσει ίδιον πολιτικό λόγο αντιγράφει για μια ακόμη φορά. Ξεπατίκωμα κανονικό. Εκεί στο ΠΑΣΟΚ πρέπει να κουράζονται πολύ τελικά. Και είναι ορεξάτοι για δουλειά.

  31. Siopilos avatar
    Siopilos 18/05/2009 16:25:06

    θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για πράσινη ανάπτυξη
    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=45499

  32. kanis avatar
    kanis 18/05/2009 16:27:25

    O Jeremy Rifkin έχει επισημάνει, εδώ και χρόνια,τους κινδύνους, που απορρέουν από την ξέφρενη ανάπτυξη της βιοτεχνολογίας.
    Μιλά, για το πατεντάρισμα συγκεκριμένων χρωματοσωμάτων από φαρμακοβιομηχανίες, μέχρι και την σύμπραξη ασφαλιστικών εταιριών με ενδιαφερόμενους εργοδότες, ώστε να μην προσλαμβάνονται/προωθούνται οι μη γενετικά “καθαροί", ώστε κατ΄επέκταση, να δημιουργηθεί κι επιβληθεί, η κοινωνική νέα τάξη των γεννετικά καθαρών και τελείων.
    Επιστημονική φαντασία, να είναι όλα αυτά άραγε, ή η κοινωνική διάσταση, της όποιας οικολογικής ανάπτυξης;
    Η ταινία GATTACA δίνει μιά γεύση, από όλα αυτά!

  33. Orestios avatar
    Orestios 18/05/2009 16:29:50

    Το Gattaca έχει εξαίσια αισθητική. Η Ούμα Θέρμαν είναι στα καλύτερα της.

  34. g avatar
    g 18/05/2009 16:37:08

    Πείτε μας και για τους ψεκασμούς chemtrails. Aλλά σε συνδυασμό με τη Λέσχη Bilderberg.

  35. F avatar
    F 18/05/2009 16:37:16

    Ἡ ἄθλια Μονσάντο ἔχει καταστρώσει τὸ διαβολικὸ σχέδιο, ὅπου οἱ ἀγρότες ὁπουδήποτε στὸν κόσμο θὰ πληρώνουν πνευματικὰ δικαιώματα σ'αὐτὴν γιὰ τὴν χρησιμοποίηση τῶν μεταλλαγμένων σπόρων της.

  36. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 18/05/2009 16:38:08

    @g(ΑΜΑΤΑ)


    Τι έγινε φίλε μου, σου την έπεσαν οι προιστάμενοι στην Ιπποκράτους και πλέον βγάζεις την "αγνή ΠΑΣΟΚική" ορμή σου.

    Νομίζεις δεν ξέρω τι παίζει εκεί και πόσο μαύρο χρήμα ρέει απο διάφορα "κοράκια".

    Το θέμα είναι να παιρνεις και κάτι διαφορετικά απλά χάνεις το χρόνο σου.

    Όσο αφορά τη προσωπική επίθεση σου την επιστρέφω εις δεκαπλούν.

    Για το Μπέρκλευ τωρα και τις "αλλαγές", εχω μιλήσει σε προηγούμενα ποστ. Το ΠΑΣΟΚ είναι ένα παράρτημα από τότε που δημιουργήθηκε με διττό ρόλο. Να ελέγχει την "ατίθαση" ως προς τα Δυτικά συμφέροντα Δεξιά και να καταστρέψει παράλληλα την Αριστερά που ήταν πανίσχυτη τη δεκαετία του '70 στην Ελλάδα.

    Στο ΠΑΣΟΚ όλοι οι καλοί χωράνε. Πατριώτες, οικολόγοι, αριστεροαυτόνομοι, χουντικοί, κοράκια, ευηπόληπτες-νεόπλουτες καρακάξες, λαμόγια της λαχαναγοράς, απόγονοι μαυραγοριτών, σοσιαλιστές, σοσιαλδημοκράτες, καμάκια της Πλάκας, Κρητικοί αγρότες, αναρχικοί και γενικότερα ο γνήσιος τυχοδιώκτης Έλληνας που σκέφτεται πρωτίστως το στομάχι του.

    Όλα αυτά υπό την ηγεσία μιας οικογένειας με διαλειμα το "Κινέζο" και με σκληρό πυρήνα παρακρατικές δομές.

    Αυτή είναι η αποψη μου για το ΠΑΣΟΚ, συνοπτικά ότι αντιπροσωπεύει τα κατώτερα πολιτικά και κοινωνικά ένστικτα των Ελλήνων.

    Από όταν ιδρύθηκε αντιγράφει οτιδήποτε κυκλοφορεί από συγκεκριμένα κέντρα στο εξωτερικό όπως το Μπέρκλευ και τα παρουσιάζει στους ιθαγενείς ώς δικό του πρόγραμμα και μάλιστα με τέτοιο τρόπο που γινεται και εύκολα αντιληπτό/

    Ο δε φανατισμός των οπαδών του έχει ξεκάθαρα τριτοκοσμικά στοιχεία που προσομοιάζουν σε Μπααθικό καθεστώς. Ουσιαστικά απιτούν τώρα από τον Έλληνα πολίτη να τους ψηφήσει επειδή έχουν μείνει εκτός εξουσίας

    Τ αίδια πρόσωπα, οι ίδιες κλίκες, τα ίδια λαμόγια ΑΠΑΙΤΟΥΝ την εξουσία γιατί δίχως αυτή θα ξαναγυρίσουν από εκεί που ήρθαν.

    Όλα τα υπόλοιπα όπως η "Πράσινη ανάπτυξη" είναι φύλλο συκής. Παρο΄λα τα σεμινάρια που έκαναν στα στελέχη τους, επιχειρήματα δεν έμαθαν και έτσι όταν τα χάνουν αρχίζουν τις ύβρεις. Υπάρχουν και ορισμένοι ρομαντικοί όπως ο Τιραμόλα, τους οποίος και χρησιμοποιούν ως προκάλλυμα τα κοράκια.

  37. Orestios avatar
    Orestios 18/05/2009 16:38:10

    Δεν υπάρχει χειρότερο κακό από τα ωραία λόγια που σε ξεγελάνε.

  38. g avatar
    g 18/05/2009 16:47:16

    Είναι σκληρό να ονειρεύεσαι το Μπέρκλεϊ και αντ' αυτού να καταλήγεις στο Ντουμπάι. Μπου ντουνιά τσαρκ φιλέκ.

  39. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 18/05/2009 16:51:32

    Σκέψου όμως ποιά περιοχή στην Αθήνα είναι γνωστή ως "Ντουμπάι"?

  40. Κανένας avatar
    Κανένας 18/05/2009 16:52:21

    Dubai, εξαιρετικό το νέο σου πόνημα. Ιδίως όσον αφορά την «ατίθαση ως προς τα Δυτικά συμφέροντα Δεξιά». Αυτήν δηλαδή που ακόμη και οι πέτρες σε αυτή τη χώρα γνωρίζουν πως πάντα εξυπηρετούσε ξένα (δυτικά) συμφέροντα. Να 'σαι καλά, μας διασκεδάζεις πάλι.

  41. g avatar
    g 18/05/2009 16:52:34

    Εκεί που δουλεύει η μάνα σου.

  42. Κανένας avatar
    Κανένας 18/05/2009 16:53:37

    «Σκέψου όμως ποιά περιοχή στην Αθήνα είναι γνωστή ως “Ντουμπάι”?»

    Η Ρηγίλλης;

  43. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 18/05/2009 17:08:22

    Όχι η Ρηγίλλης είναι η "Καρτιέ Λατίν".


    Για Ντουμπάι δεν θέλει και πολύ σκέψη, αλλά φαίνεται με εσάς...χρειάζεται ολόκληρο σεμινάριο για να πάρετε μπρος.

    Όσο αφορά το Μπέρκλευ, το γεγονός και μόνο ότι δεν κάθεσαι να αναρωτηθείς περι τίνος γράφω δείχνει δύο πράγματα


    1) ότι όντως παιρνεις και εκτελείς εντολές αδιαμαρτύρητα, ο καλός στρατιώτης Σβέικ του ΠΑΣΟΚ, θα έλεγα


    2) Ότι δεν πρόκειται να δείς ούτε την αντανάκλαση του "σπηλαίου". Μονίμως θα επανέρχεσαι και θα επανέρχεσαι και πάντα στην ίδια κατάσταση θα μένεις.

    Έτσι για να μιλήσουμε πιο "Ελληνοπρεπώς" γιατί με τον αρχηγό που μπλέξατε θα σας κάνει να ξεχάσετε και τις αρχές τις Ελληνικής φιλοσοφίας.

    Σκέψου καλά προτού απαντήσεις

  44. g avatar
    g 18/05/2009 17:13:25

    Τρέμει για τη δουλίτσα του ο κύριος Ντουμπάης.

  45. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 18/05/2009 17:14:11

    @Κανένας

    Οι αρχηγοι της Ελληνικής Δεξιάς- Παπάγος, Καραμανλής Ι & ΙΙ όλοι θεωρήθηκαν και αντιμετωπίστηκαν ως ατίθασοι.

    Απο Κέντρο πλευρά μάλλον το αντίθετο.

    Αυτό που έχει πραγματικά τρομοκρατήσει το ΠΑΣΟΚ είναι ότι η παρούσα κυβέρνηση έχει ενσωματώσει ένα σεβαστό τμήμα του Κέντρου και της λεγόμενης πατριωτικής Αριστεράς, οπότε ο ΓΑΠ είναι αναγκασμένος ή να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων ή να κυνηγά την πράσινη ανάπτυξη και τους Πακιστανούς ψηφοφόρους. Και προτιμά το δεύτερο.

    Το τέλος του σε πολιτικούςόρουςέχει ήδη διαμορφωθεί και αυτό πουέρχεται με την αποδιοργάνωση του ΠΑΣΟΚ και την αναδιάταξη των πολιτικών δυνάμεων, είναι και το ελπιδοφόρο ξεκίνημα για μια πραγματικά ΑΛΛΑΓΗ στην Ελλάδα.

  46. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 18/05/2009 17:18:17

    Πρέπει να σας αφήσω μάγκες.

    Με κάλεσε ο Πρόεδρος (Γεώργιος Ανδρά Παπανδρέου) για μια έκτακτη σύσκεψη στην Ιπποκράτους για να υποβάλλω τις νέεςπροτάσεις για την πράσινη ανάπτυξη.

    Από ότι μου είπε, η Καλυψώ και αυτός έχουν θορυβηθει με την μικρή απήχηση των ιδε΄ψν και τις κριτικές και θέλουν να τους βοηθήσε...και εγώ θα βοηθήσωωωωωωωωωωω.

    Αρσέν Λουπέν Τιραμόλα...Αρσέν Λοπέν, χα χα χααα!!!

  47. g avatar
    g 18/05/2009 17:21:05

    Το αλοπεριντίν σου μην ξεχάσεις.

  48. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 18/05/2009 17:21:17

    Η πράσινη ανάπτυξη η οποία εμφανίζεται ως πανάκεια για κάθε νόσο και κάθε ......., από τους πωλητές ιδεών, αποκρύπτει ορισμένα (...ας το απλουστεύσουμε) χαρακτηριστικά:

    -πχ για να παραχθεί 1 λίτρο βιοκαύσιμο, αναλώνεται πάνω από 1 λίτρο πετρέλαιο.
    ή για να γυρίσουμε σε "οικολογική καλλιέργεια" θα πρέπει να μειώσουμε τον πληθυσμό της γης κατά 2-3 δις.
    Δεν είναι τυχαίο πχ που οι Σκανδιναβικές χώρες εξετάζουν τη χρήση πυρηνικής ενέργειας, εκτός αν εμείς θεωρούμαστε ποιο οικολόγοι (και μην ουρλιάζει κανείς, είμαι εναντίον της χρήσης στη χώρα, γιατί με τις δικλείδες ασφαλείας και τη λειτουργία της χώρας το Τσέρνομπιλ θα είναι παιδική χαρά)
    Η φούσκα που εξάγγειλε ο κ Ομπάμα, επειδή οι επενδύσεις στις εναλλακτικές πηγές ενέργειας είναι τοπικού χαρακτήρα και η βαριά βιομηχανιά την έχει κάνει για Ασία, αποσκοπεί όχι μόνο στην ενεργειακή απεξάρτηση, η ΗΠΑ δεν έχουν ηθικό πρόβλημα χρήσης πυρηνικής ενέργειας, αλλά αποσκοπούν στη δημιουργία 5,000,000 θέσεων εργασίας τοπικού χαρακτήρα για κοινωνικούς λόγους.
    Τι κάνουμε εμείς?
    Οτι έπρεπε να είχαμε κάνει εδώ και 50 χρόνια.
    Υποδομές και Υπηρεσίες
    Μαρίνες και προβλήτες στα νησιά, τοπικά κέντρα υγείας, οικιστική ανάπτυξη σε αρμονία με το περιβάλλον, τηλεπικοινωνίες και δίκτυα, έρευνα,επώνυμη ποιοτική παραγωγή αγροτικών προϊόντων (να είμαστε το Μιλάνο της Γεωργίας) ναυτιλία κλπ.
    Δεν έχουμε βιομηχανία, απλά ήλιο - θάλασσα - πολιτισμό - μυαλά.
    Ας γίνουμε λοιπόν αυτό που μπορούμε η Φλώριντα και το ΜΙΤ της Ευρώπης.
    Απλά οι πολιτικοί μας κυνηγούν τα πράσινα άλογα...

    ΥΓ

    για τους αριστερούς φίλους που ονειρεύονται το τέλος του καπιταλισμού:
    Νικολάι Κοντράτιεφ

    http://greece-salonika.blogspot.com/2009/05/nikolai-kondratiev-1892-1938.html

  49. Decay avatar
    Decay 18/05/2009 17:26:45

    @ Yes we can!

    Αλέκο, το βασικό του σύνθημα “change” από ποιον το αντέγραψε ο Ομπάμα;

    Διασκεδάζω πολύ να διαβάζω τις θεωρίες συνομωσίας,
    τόσο τις δικές σου όσο και άλλων εκλεκτών σχολιαστών της δεξιάς, και ενιοτε της ακροδεξιάς με τις σβάστικες και τους φασίστες Χρυσαυγίτες.
    Οι μελανοχίτωνες, και οι φαιοχίτωνες που ευθύνονται για τις διώξεις και τα πογκρόμ ενάντια στους Υπερασπιστές της Δημοκρατίας και τους μαχητές της Ελευθερίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, είναι συν-υπεύθυνοι και συν-διοργανωτές επίσης της Νύχτας των Κρυστάλλων
    [Kristallnacht] προετοιμάζοντας το έδαφος για την επέλαση του Ναζισμού σε όλη την ελεύθερη Ευρώπη.

    Το σύμφωνο Molotov-Riberdrop δεσμεύει την ελεύθερη Ρωσία, και έτσι απομένουν μόνες τους
    οι δυνάμεις των ακτιβιστών των ΜΚΟ της υπερατλαντικής πατρίδας μας,
    στον αγώνα ενάντια στα ανθρωποειδή του Fyhrer και του Benito Musolini.

  50. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 18/05/2009 17:31:03

    :-)

  51. Θεσσαλός avatar
    Θεσσαλός 18/05/2009 17:48:58

    @27 zaza

    Ανάβρα Μαγνησίας το όνομα του χωριού που ψάχνεις. Βιολογική κτηνοτροφία (παρακαλώ να μη παρερμηνεύσει κανείς το βιολογικό με το βιοτεχνολογικό...) και παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ζεστού νερού από Α.Π.Ε.

  52. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 18/05/2009 17:55:28

    ήταν στα σχόλια του antinews

    http://www.antinews.gr/?p=3773#comment-118652

  53. zaza avatar
    zaza 18/05/2009 18:07:48

    @ Θεσσαλός,

    Ευχαριστώ! Έχω άδικο? Αν γινόταν κατι παρόμοιο σε όλη την επαρχία θα μας κακο-έπεφτε?
    Θα μου πείτε οι 'καρχαρίες' καραδοκουν για τα 'μεγάλα budget' αλλά εκεί είναι που περιμένω στην γωνία τον ΓΑΠ δηλ. στην υλοποίηση της ιδέας, ποιό πριν δεν αφορίζω

  54. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 18/05/2009 18:17:13

    έπεσε blanko?

  55. Orestios avatar
    Orestios 18/05/2009 18:36:22

    Έτσι όπως τα λέει το olympia, το GAP θυμίζει dealer-πλασιέ μεγάλης εταιρίας με υποκαταστήματα στο εξωτερικό.
    Το κόνσεπτ είναι απλό. "Βαρεθήκατε να τρώτε πλαστικά φαγητά? Άνοστα εδέσματα? Η εταιρία μας φρόντισε να απολάυσετε όχι μόνο μια αγνή σαλάτα από κουτόχορτο. Τώρα το κουτόχορτο είναι εμπλουτισμένο. Με γονίδια σκορπιού, ψαριού, καμήλας και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Για να διατηρεί αναλλoίωτο σχήμα και αναλλoίωτη γεύση. Τα παιδιά θα το λατρέψουν. Περιέχει και το μοναδικό στοιχείο Παπadrew. Το κάνει αχτύπητο. Εμπιστευτείτε το κουτόχορτο. Μια προσφορά του GAP".
    Τελικά ο γόνος είναι ο καλύτερος πλασιέ.

  56. Orestios avatar
    Orestios 18/05/2009 18:39:03

    Τον είχα παρεξηγήσει.

  57. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 18/05/2009 19:26:31

    @47: για τη σχιζοειδή προσωπικότητα δίνουν άλλο τώρα, ένα πιο μοντέρνο, που βαστάει κανα χρόνο η δράση του.

  58. Κανένας avatar
    Κανένας 18/05/2009 19:32:39

    Dubai, το ενδεχόμενο να μην έχουμε σχέση με την Αθήνα το εξέτασες;

    Όσον αφορά τα σπήλαια και τις αντανακλάσεις τους, του ολιγαρχικού-αριστοκρατικού Πλάτωνα, ευχαριστώ δε θα πάρω, θα προτιμήσω τον Αριστοτέλη.

    Κατά τα άλλα, εκτιμώ πολύ τη φιλότιμη προσπάθεια που κάνεις για να μας διασκεδάσεις. Άκου ανεξάρτητοι και «ατίθασοι» ο Καραμανλής και ο Παπάγος! Ο Καραμανλής που ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ πρωθυπουργός από τους Αμερικάνους, μετά το θάνατο του Παπάγου, όντας μέχρι τότε ένας άσημος βουλευτής. Που οι Αμερικάνοι ήταν αυτοί που τον ενίσχυσαν σε όλη του την πορεία, τόσο οικονομικά όσο και οργανωτικά, και που στον στήριξαν παρά τις νοθείες σε εκλογές, τις εξορίες, τα βασανιστήρια και τις δολοφονίες. Που μέχρι και χούντα έφεραν για χάρη του, για να μην κυριαρχήσει ο μεγάλος εχθρός του, ο Ανδρέας Παπανδρέου, αλλά και για να «διευθετηθεί» το θέμα της Κύπρου (για το οποίο είχε προηγουμένως αρνηθεί να υποκύψει ο Γεώργιος Παπανδρέου). Που και μετά τη χούντα τον έφεραν από το Παρίσι ως «αποκαταστάστη της Δημοκρατίας». Αυτός ήταν ο «ατίθασος» και «ανεξάρτητος» Καραμανλής. Τόσο «ατίθασος» και «ανεξάρτητος» όσο και όλοι οι άλλοι ηγέτες της Δεξιάς, που πάντα δέχονταν εντολές από το εξωτερικό (ΗΠΑ). Μιας Δεξιάς που πάντα στις ΗΠΑ στηριζόταν και προσέβλεπε, μέχρι να ανακαλύψει εσχάτως τον ...ομόδοξο, πρώην KGBίτη και μέγα δημοκράτη Πούτιν (που καθαρίζει τους αντιπάλους του με συνοπτικές διαδικασίες, παρόμοιες αυτών που εφάρμοζε ως διοικητής της KGB).

    Αυτά σχετικά με την Ιστορία. Αλλά και η τρέχουσα πολιτική σου ανάλυση δεν πάει πίσω. Γι' αυτό μ' αρέσεις ρε μπαγασάκο, γιατί είσαι πάντα μέσα στα πράγματα. Χαχαχα.

  59. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 18/05/2009 19:46:43

    Η σύσκεψη τελείωσε. Η εισήγηση μου για να δοθεί έμφαση στις νέες τεχνολογίες πέρασε και από αύριο το ΠΑΣΟΚ θα μιλά για "ευρυζωνικότητα". Πάσα ομοιότητα με τις περιφέρειες των στελεχών του "Κινήματος" είναι πέρα για πέρα αληθινή.

    Όντως "Κανένας", είμαι Πλατωνικός και θα ήθελα να αντιπαρατεθουμαι με αυτούς τους ορους Πλάτωνας vs Αριστοτέλης. Μόνο που το ΠΑΣΟΚ δεν διαπνέεται απο Ελληνικό πνεύμα.

    Η αναμέτρηση θα ήταν Πλάτωνας + Αριστοτέλης εναντίον Κουνφούκιου σε στυλ Ερυθραίας και Πολιτείας με μια δόση από New Age ψυχεδελικά ποιήματα.

    Συνεπώς πρόκειται για μεγέθη μη συγκρίσιμα.


    Ο Παπάγος και ο Καραμανλής προτιμήθηκαν από τους Άγγλους και οι δύο μετά τους πούλησαν. Οι Αμερικανοί ουσιαστικά μπήκαν στο παιχνίδι μόνο το 1981 εκλέγοντας το πρώτο δικό τους άτομο στην Ελλάδα με Αμερικανική υπηκοότητα και με ιδεολογία που έκλινε στην Αριστερή-εξτρεμιστική πτέρυγα του Δημοκρατικού κόμματος. Τους έκατσε όμως καλά γιατί ο Ανδρέας Παπανδρέου άνοιξε κανάλι επικοινωνίας μεταξύ Αράβων-Αμερικανών το οποίο η Δύση το πληρώνει έως και τη σήμερον..
    Παράλληλα κάποιοι έβγαλαν χοντρά κεφάλαια από πάσης φύσεως λαθρεμπόρια.


    Τη Χούντα συγκεκριμένα δεν την έφεραν οι Αμερικανοί αλλά ο συνδυασμός της συσσωρευμένης βλακείας Παπανδρέου-Μητσοτάκη- και Κωνσταντίνου. Απλά τους Αμερικανούς τους βόλεψε μετέπειτα η κατάσταση και την εκμεταλλεύτηκαν δεόντος.


    Τέλως πάντων, από αύριο παίζουν οι "Νέες τεχνολογίες".

  60. g avatar
    g 18/05/2009 20:12:49

    Πλάκωσε το πλατωναριό.

  61. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/05/2009 20:24:20

    Η πράσινη ανάπτυξη είναι μια πονηριά και μισή. Μάρκετινκγ στις πλάτες των φουκαράδων, μερικοί από τους οποίους το έχουν ήδη χάψει.

    Πρασινη ανάπτυξη είναι σαν την αιώνια νεότητα, θα σε σέβομαι το πρωί και το αεικίνητο.

    Οι Χμερ Ρουζ είχαν πράσινη ανάπτυξη: Όλοι στα χωράφια, και όποιος περισσεύει εκτελείται.

  62. Evros avatar
    Evros 18/05/2009 20:54:42

    Η Πράσινη ανάπτυξη του ΓΑΠ έχει την ίδια σχέση που έχει ο χριστιανισμός με τους παπάδες.
    Δηλαδή είναι το ράσο της νέας πολιτικής.
    Το παγκόσμιο πρόβλημα που θα βιώσει η γή τα επόμενα χρόνια είναι είναι πραγματικότητα.
    Ο υπερπληθισμός, η εξαντληση των πρώτων υλών και η κλιματική αλλαγή αργά η γρηγορα θα μας φέρουν μπροστά σε μεγάλα προβλήματα.
    Μέχρι στιγμής δεν έχουν ακουστεί σοβαρές προτάσεις για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων αλλά διαφημιστικά πυροτεχνήματα και αφορισμοί.

  63. Κανένας avatar
    Κανένας 18/05/2009 20:59:11

    Γεια σου ρε Dubai ενημερωμένε. Με τους Άραβες έχεις κάτι ή μου φαίνεται; Προτιμάς μάλλον Ισραηλινούς ε ελληναρά μου;

  64. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/05/2009 21:07:14

    @evros
    για αυτό είπα Χμερ Ρουζ, λύνει και τον υπερπληθυσμό και την εξάντληση πρώτων υλών. Και το 1979, τα ίδια έλεγαν για την εξάντληση των πρώτων υλών κλπ. Και το 29... Μόνο τότε ο Β' ΠΠ πήγε να ρεφάρει τα πράγματα. Θες ειλικρίνεια? Άλλαξε τροπο ζωής.

  65. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 18/05/2009 21:07:16

    Προτιμώ Έλληνες και σίγουρα δεν προτιμώ τη νέα Οθωμανική Αυτοκρατορία και το νόμο της Σάρια υπό το θέαμα ζειμπεκιάς απο ανίκανους διαδόχους.

  66. Metoikos avatar
    Metoikos 18/05/2009 21:07:51

    Ακόμα ένα ωραίο σύνθημα: ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ σου λέει ο ΓΑΠ...Ο ΚΚ λέει ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ...

    Μόνο ΜΑΥΡΟ τους αξίζει.....

  67. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 18/05/2009 21:10:55

    Ο μόνος που μιλά σοβαρά εδω μέσα είναι ο archaeopteryx.

    Τι πράσινα άλογα θα ακούσουμε από πολιτικούς στην Ελλάδα δεν λέγεται. Οι ίδιοι που μέχρι πριν από 20 έτη, εκθείαζαν το "λαμπρό σοσιαλιστικό παράδειγμα της...Αλβανίας".

    Οι ίδιοι τώρα άρχισαν άλλες θεωρίες τις οποίες θα τις πληρώσουμε πανάκριβα σε κόστος διαβίωσης και σε χάσιμο χρόνο κυρίως.

    Θέλεις κύριες ανανεώσημες πηγές? Βάλε αέριο

    Θέλεις κύριε βιολογικά προιόντα? Κόψε να τρως ντομάτες θερμοκηπίου το χειμώνα?

    Θέλεις κύριε να μειωθεί το νέφος στην Αθήνα? Κόψε το αμάξι και κούνα το χοντρό κώλο σου


    Θέλεις κύριε μια ψηλή ξανθιά? Ψάξε να τη βρείς τη δικιά μου τη κρατώ για πάρτη μου.

  68. Decay avatar
    Decay 18/05/2009 21:37:06

    @ Dubai,

    Εμείς, που μιά ζωή τα παίρναμε απο τους Ρώσους,
    και ξεπουληθήκαμε στους Αμερικανούς γιατί πληρώναν καλύτερα, σκέφτηκες ποτέ πόσο μεγάλη ντροπή νιώσαμε όταν η φασιστική Δεξιά που πάντα στις ΗΠΑ στηριζόταν και προσέβλεπε, μέχρι να ανακαλύψει εσχάτως τον …ομόδοξο, πρώην KGBίτη και μέγα δημοκράτη Πούτιν
    που καθαρίζει τους αντιπάλους του με συνοπτικές διαδικασίες, παρόμοιες αυτών που εφάρμοζε ως διοικητής της KGB.

  69. Κανένας avatar
    Κανένας 18/05/2009 22:41:09

    Dubai, να υποθέσω ότι με τις κουμπαριές ικανών ανηψιών δεν έχεις πρόβλημα. Ούτε με τα τουρκικά πλοία που φτάνουν μέχρι τη Ραφήνα για να πουν ένα γεια στον κουμπάρο.

    Αλλά και το αέριο ανανεώσιμο πλατωνικέ μου φιλοσόφε; Πώς ανανεώνεται, με την κλανιά;

    Για να σοβαρευτούμε όμως λίγο, ο πλανήτης έχεις φτάσει πλέον σε τόσο κρίσιμο σημείο που δεν πάει άλλο, κι αυτό το έχουν αντιληφθεί ακόμη και οι πετρελαιάδες από το Dubai. Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι η λύση, ιδίως για χώρες όπως η Ελλάδα, με άφθονο ήλιο και αέρα. Όχι μόνο αυτάρκεις μπορούμε να γίνουμε, αλλά και να εξάγουμε σε άλλους. Μόνο κάτι τσιμεντολάγνοι τσομπαναραίοι της ΝΔ επιμένουν ακόμη σε καύσιμα του προηγούμενου αιώνα. Έχετε βέβαια ένα ελαφρυντικό, το πράσινο δεν είναι από τα αγαπημένα σας χρώματα. Γι΄ αυτό άλλωστε και φροντίσατε να το εξαφανίσετε, τόσο στην ύπαιθρο (Πελοπόννησος, Πάρνηθα, Χαλκιδική και αλλού) όσο και μέσα στις πόλεις (δες τα κατορθώματα του Ομέρ Πριόνη Κακλαμάνη, αλλά και του δικού μας τσιμεντόβλαχου Παπαγεωργόπουλου).

    Σάπιε, είναι προφανές ότι σήμερα δεν έχεις έμπνευση. Έχεις ξεσκιστεί στο copy-paste. Συνιστώ ξεκούραση για 10 ώρες και ξαναπροσπαθείς πάλι αύριο.

  70. Decay avatar
    Decay 18/05/2009 22:55:45

    @ Καλυψώ,

    Είναι προφανές.

    Συνιστώ[σα], να σηκώσεις ξανά τη σβάστικα,
    και να καταδιώξεις όλους τους φασίστες...

  71. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/05/2009 23:02:51

    Κανένα,

    καλά γράφεις, αλλά στην ενέργεια χρειάζεσαι βοήθεια. Ούτε η βιομηχανία ούτε το ψυγείο σου μπορούν να δουλεψουν με ΑΠΕ. Και για την βιομηχανία ή τα νοσοκομεία είναι εύκολο να το καταλάβεις. Για το ψυγείο σου, αν είσαι εξαιρετικά πλούσιος, ίσως γίνεται, με μπαταρίες που θα αλλάζεις κάθε 2-3 χρόνια.

    Όσο πιο πολλές ΑΠΕ έχει η Ελλάδα, τόσο πιο ακριβό το ρεύμα που θα καταναλώνεις, αλλά τόσο λιγότερο στα εργοστάσια που τις κατασκευάζουν (με πράσινο ρεύμα φίλε μου, μία ανεμογεννήτρια, τα υλικά της, η μεταφορά, της, η εγκατάστασή της, δεν μπορεί να παραχθεί. Με συμβατικό παράγεται και στην μεταφέρουν εδώ προς δόξα του κ. Αλαφούζου και των οικολόγων)

    Όσο για τα φ/β, ωραία για κότερα και για μαρκετινγκ.

    Δεν είμαι καθόλου υπέρ του τσιμέντου, αλλά τι να κάνω? Έχω μάθει να έχει φως όταν ανάβω τον διακόπτη. Όχι μόνο όταν φυσάει. Θα μου πεις όταν δεν φυσάει θα δουλεύει το συμβατικό. Το διπλό κόστος της διπλής εγκατεστημένης ισχύος το σκέφτηκες. Δεν είμαι αντι-πασόκος. Αντι-παραμύθι είμαι.

  72. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 18/05/2009 23:20:03

    +1
    το ωραιότερο όμως είναι ότι δεν μαθαίνουν και από το χθες, όταν κατέστρεψαν καλλιέργειες για τα βιοκαύσιμα αλλά μετά πέθαινε κόσμος όταν έφτασε 1 € το κιλό το ρύζι ή έψαχναν για σιτάρι.
    Οικολογία του Κολωνακίου.

    ΥΓ

    ορισμένοι μπερδεύουν το σεβασμό και την συνύπαρξη με το περιβάλλον με την ...υποταγή του ανθρώπου σε αυτό

  73. Κανένας avatar
    Κανένας 18/05/2009 23:31:58

    Archaepteryx, με τα ενεργειακά είμαι τόσο σχετικός όσο δε φαντάζεσαι. Αυτό που δεν μπορείς να καταλάβεις είναι ότι δε μιλάω για το σημερινό σύστημα παραγωγής και διανομής ενέργειας, αλλά για ένα νέο εντελώς διαφορετικό. Η μετάβαση στην πράσινη ενέργεια θα πάρει δεκαετίες για να ολοκληρωθεί, δεν πρόκειται να γίνει μέσα σε μια μέρα. Εκεί ακριβώς βρίσκεται το λάθος στος συλλογισμό σου.

    Σαφώς και για να παραχθεί το φ/β πάνελ ή η ανεμογεννήτρια χρειάζεται ενέργεια. Σήμερα η ενέργεια αυτή παράγεται με την καύση υδρογονανθράκων. Στο μέλλον όμως, όταν όλη η ενέργεια θα παράγεται από ανανεώσιμες πηγές, αυτό δε θα είναι πρόβλημα. Ένα φ/β παράγει ρεύμα ακόμη και το χειμώνα, ακόμη και όταν δεν έχει ηλιοφάνεια. Οι ανεμογεννήτριες, με κατάλληλη χωροθέτηση μπορούν να δουλεύουν 24 ώρες το 24ωρο. Αυτές όμως δεν είναι οι μόνες ανανεώσιμες πηγές. Υπάρχει η κινητική ενέργεια των κυμάτων (την εκμεταλεύονται ήδη στη Βρετανία) και η γεωθερμία (επίσης αδιάλειπτη). Επιπλέον, υπάρχουν τρόποι αποδοτικής αποθήκευσης της ενέργειας που δεν καταναλώνεται (πχ από τα φ/β, για να χρησιμοποιηθεί τη νύχτα), όπως η ηλεκτρόλυση του νερού και η μετατροπή του σε υδρογόνο, το οποίο μπορεί να δώσει ρεύμα όποτε το επιθυμήσουμε.

    Και όλα τα παραπάνω με τη σημερινή τεχνολογία, η οποία είναι ακόμη σε αρχικό στάδιο. Κάποια στιγμή το κόστος παραγωγής των φ/β και των ανεμογεννητριών θα ελαχιστοποιηθεί, οι αποδόσεις τους θα ανέβουν, και αυτό θα συμβεί και με όλες τις άλλες τεχνολογίες. Τότε το παραγόμενο ρεύμα ίσως να είναι και φθηνότερο από το σημερινό. Το πόσο γρήγορα θα γίνει αυτό εξαρτάται από το πόσο θα στηρίξουμε τη σχετική έρευνα. Αυτό ακριβώς κάνει ο Ομπάμα, αντιλαμβανόμενος ότι δεν έχουμε ως ανθρωπότητα άλλο χρόνο. Εμάς, ως Ελλάδα, δε θα μας βλάψει καθόλου να ανεβούμε σε αυτό το τρένο, τη στιγμή μάλιστα που έχουμε τους σχετικούς φυσικούς πόρους εν αφθονία. Μπορούμε βέβαια να κάνουμε πάλι ό,τι κάνουμε συνήθως, να καθόμαστε δηλαδή και να βλέπουμε τα τρένα να περνούν.

    Εντελώς φιλικά, όλοι όσοι αντιτίθεστε στην «πράσινη ανάπτυξη» μόνο και μόνο γιατί την έχει κάνει σημαία του ο Παπανδρέου (και ο Ομπάμα, τον οποίο μισείτε εξίσου), σας καλώ να σκεφτείτε έστω για μια φορά υπερκομματικά και εθνικά (αν δεν μπορείτε να σκεφτείτε πανανθρώπινα). Το επιτάσσει τόσο το συμφέρον της ανθρωπότητας όσο και της χώρας.

  74. Κανένας avatar
    Κανένας 18/05/2009 23:36:57

    Ιθαγενή, τα βιοκαύσιμα δεν είναι πράσινα, τουλάχιστον όχι αυτά που προέρχονται από φυτά. Τα μόνα βιοκαύσιμα που είναι κάπως πράσινα (καλύτερα από το πετρέλαιο αλλά χειρότερα από τις ανανεώσιμες πηγές), και προσφέρονται για χρήση κατά το μεταβατικό στάδιο και μόνο, είναι αυτά που προέρχονται από οργανικά υπολείματα (πχ τα φαγητά που πετάμε ή τα κομμάτια των βρώσιμων λαχανικών και των φυτών που δεν έχουν καμία άλλη χρήση, κοτσάνια, φύλλα κλπ).

  75. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/05/2009 23:42:37

    και εμένα μου αρέσει ο Ισαακ Ασιμοφ

    Κάποια στιγμή στο μέλλον ωραίες γυναίκες 25-30 ετών από το υπερπέραν θα έρχονται να μας βρίσκουν την νύχτα με πανσέληνο.΄

    Οι φυσικοί πόροι εν αφθονία... Σαν το ορυκτό πλούτο που περιμένει ακόμα την βιομηχανία ανοξείδωτου...

    Κάποια μέρα, όταν καταλάβεις την σχέση των οικονομικών με τα όνειρα, έλα να τα ξαναπούμε. Ο Ομπάμα τα έκανε γαργάρα τα περί ΑΠΕ τώρα που του έδωσαν τα κλειδιά στο χρηματοκιβώτιο και τους κωδικούς για τα κόκκινα κουμπιά.

    Τα παιδιά των παιδιών μας, δεν θα δούν αυτά που περιγράφεις. Προσκρούουν στον δεύτερο νόμο της θερμοδυναμικής (και ίσως και της ρομποτικής). Καλοπροαίρετος είσαι, δεν έχω αμφιβολία, αλλά το συμφέρον της ανθρωπότητας, μην μου ζητάς να το πληρώσω εγώ. Αν θες να πληρώνεις εσύ ελέυθερα. Εγώ έδωσα.

  76. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 18/05/2009 23:54:04

    Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα, αλλά όπως είπες και εσύ σε βάθος δεκαετιών.
    Εγώ απλώς θύμισα την θεοποίηση από την μια μεριά και την δαιμονοποίηση από την άλλη των εναλλακτικών λύσεων που έχουμε.
    Σε μια χώρα που μέτρο καταξίωσης είναι το τσιμέντο (σπίτι και εξοχικό) σε συνάρτηση με το ΙΧ, η οικολογία ασχολείται με τα μαρούλια.
    Σε μια χώρα που η ανακύκλωση αντιμετωπίζεται ως φετίχ δεν μπορεί να μιλάει όχι το ΠΑΣΟκ αλλά οποιαδήποτε αυριανή κυβέρνηση ως λύση και ως πανάκεια την πράσινη ενέργεια.
    Αν το έθετε στη σωστή βάση: παιδεία-εκπαίδευση-έρευνα με χρονικό ορίζοντα 15-20 χρόνια θα έμπαινα στη συμφωνία της αποδοχής, όχι όμως σε επίπεδο άμεσων και μαγικών λύσεων.
    Τολμά να βγει να πει κάποιος ότι έχει λύση για μετά από 20 χρόνια?
    Ήδη οι χώρες του Ευρωπαϊκού Βορρά σκέφτονται την πυρηνική ενέργεια ως εναλλακτική και άμεση λύση με πεδίο εφαρμογής την επόμενη πενταετία.
    Αντίθετα σε μια χώρα με τριτοκοσμικές δομές και λειτουργίες εμείς προτείνουμε για μεθαύριο παραβλέποντας το αύριο ενώ το μεγαλύτερό μας πρόβλημα είναι το σήμερα.
    Να σε ρωτήσω λοιπόν, που θα βρεθούν οι τεράστιοι πόροι για την πράσινη οικονομία όταν η οικονομία της καθημερινότητας ενταφιάζεται?
    Γιατί δεν αποκαλύπτεται το κόστος της πράσινης οικονομίας?
    Μια χώρα στην οποία έχει εφαρμοστεί?

  77. Κανένας avatar
    Κανένας 18/05/2009 23:56:29

    Δε σου μίλησα για δημιουργία ενέργειας απο το μηδέν, αλλά για χρήση ήδη υπάρχουσας που παραμένει ανεκμετάλλευτη. Που ακριβώς τη βλέπεις την επιστημονική φαντασία; Δε σου μίλησα καν για νέες τεχνολογίες αλλά για ήδη υπάρχουσες, που είναι σε λειτουργία. Αν κάποιος σου έλεγε πριν από μερικά χρόνια ότι θα παίρναμε 170 άλογα από κινητήρα 1400cc θα του έλεγες για τον Ισαάκ Ασίμοφ;

    Έστω να δεχθώ ότι η ανατροπή της οικολογικής ισορροπίας δε σε ενδιαφέρει, γιατί πιστεύεις εγωιστικά ότι δεν πρόκειται να υποστείς τις συνέπειές της στη διάρκεια της δικής σου ζωής. Παρόλα αυτά, έχεις αντιληφθεί ότι το πετρέλαιο ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ;

    Υ.Γ. Θα ήθελα να μου πεις που ακριβώς πιστεύεις ότι παραβιάζεται ο δεύτερος θερμοδυναμικός νόμος. Καλό θα ήταν να μας τον «θυμίσεις» κιόλας, γιατί υποψιάζομαι πως διδαχθήκαμε διαφορετική φυσική.

  78. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/05/2009 23:58:59

    πράσινη οικονομία είχαμε στον μεσαίωνα. Οι πιο πλούσιες χώρες στην Β. Ευρώπη έχουν κα΄ποια κουλτούρα ανακύκλωσης και προστασίας της φύσης. Βέβαια, κρατάνε την σειρά τους στην ουρά, δεν αντιγράφουν στα διαγωνίσματα και τέτοια χαζά.

    Παιδεία και εκπαίδευση. Και λίγο σε "αξίες". Κι αν είχαμε κουκούτσι μυαλό θα είχαμε ήδη εδώ ή σε γειτονική χώρα (δειλοί, αφελείς και υποκριτές που είμαστε) 1600-2000 MWe πυρηνικό υπό κατασκευή.

  79. ghost_in_the_machine avatar
    ghost_in_the_machine 19/05/2009 00:00:54

    Πριν λίγο καιρό ο Ομπάμα δήλωσε ότι με την ενεργειακή πολιτική τους οι ΗΠΑ βρέθηκαν να εξαρτώνται από πόρους ελεγχόμενους από αντιπάλους. Με άλλα λόγια η επιστημονική και τεχνολογική υπερδύναμη του πλανήτη θεωρεί θέμα εθνικής ασφάλειας να απεξαρτηθεί από το πετρέλαιο. Μπορεί να ευρεθούμε προ εκπλήξεων - ιδίως όσοι υποτιμούν τον Ομπάμα.

  80. Κανένας avatar
    Κανένας 19/05/2009 00:01:33

    Ιθαγενή, ποιος μίλησε για άμεση λύση; Και ποιος μίλησε για τελική λύση; Η τεχνολογία θα εξελίσσεται συνεχώς, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Πώς περιμένεις να βγάλεις χρήματα χωρίς να επενδύσεις; Θα σου έρθουν από τον ουρανό (ΕΕ); Δεν πρέπει κάποια στιγμή να ανεβούμε κι εμείς στο τρένο της τεχνολογικής ανάπτυξης, όχι μόνο ως καταναλωτές εισαγόμενων προΐόντων;

  81. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/05/2009 00:05:39

    Ο πρώτος νόμος λέει για αδυναμία παραγωγής από το μηδέν. Ο δεύτερος λέει there is no free lunch κι να κάτι ακούγεται ωραίο κάποιον λάκκο έχει η φάβα.

    Το πετρέλαιο τέλειωνε και το 79! Τα 170 άλογα τι ροπή έχουν? Η απόδοση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει ανώτατο όριο που βαριέμαι να πάω να το βρώ (αλλά είναι από τον δεύτερο νόμο). Το 170 δεν θα γίνει 1700 ή 17000.

    Εγωιστής? Μα εξυπακούεται... Εσύ τι είσαι? Και μην μου πεις ότι είσαι αλτρουιστής με τα δικά μου λεφτά, γιατί εκεί φίλε σου δηλώνω ότι ούτε κομμουνιστής είμαι, ούτε "σοσιαλιστής"

    Σωστή φυσική διαδαχτήκαμε. Ο δεύτερος θετει όρια σε αποδόσεις με βάση τα ΔΤ και Δh. Ο πρώτος είναι conservation of energy. Ο δεύτερος λέει επίσης ότι χωρίς έργο πάμε σε χάος και τέτοια μεταφυσικά.

  82. Κανένας avatar
    Κανένας 19/05/2009 00:05:42

    Archaeptoryx, συμφωνώ με όσα λες στο 78. Το ότι δεν κάνουμε αυτά που λες δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνουμε γενικά τίποτα, παρά να τα φορτώσουμε όλα στη μοίρα ως γνήσιοι ανατολίτες. Πρέπει να τα κάνουμε και αυτά και άλλα. Πρέπει να ξυπνήσουμε από την αποχαύνωση.

  83. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 19/05/2009 00:09:37

    Αγαπητέ φίλε, λυπάμαι που θα σε στενοχωρήσω αλλά θα συμφωνήσω με τον archaeopteryx.
    Εχουμε ένα όραμα στόχο (πράσινη οικονομία)
    έχουμε χρονοδιάγραμμα (δεκαετίες που αποσιωπάται)
    ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μιλά για το κόστος
    ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μιλά για την πυρηνική ενέργεια
    Να επενδύσουμε σε παιδεία - έρευνα αλλά να πούμε και την αλήθεια, ότι το ισοζύγιο θα έρθει στα ίσα του από μελλοντικές αποδόσεις μετά από 15-20 χρόνια.
    Να αλλάξουμε τις μικρές καθημερινές συνήθειες? μαζί σου
    όχι όμως οτιδήποτε οικολογικό να το θεοποιούμε
    Να αναπτύξουμε ΑΠΕ? Ναι αλλά να πούμε στο κόσμο ότι θα κοστίσει και θα κοστίσει πολλές Ολυμπιάδες.
    Δεν διαφωνώ κατά βάθος, αλλά είναι λάθος προτεραιότητα.
    Αντί να τρέχει όχι παράλληλα αλλά 2 βήματα πίσω το όραμα της πράσινης οικονομίας, (να προηγείται η παιδεία και η αντιμετώπιση της επικαιρότητας) εμείς ασχολούμαστε με την ορχήστρα του Τιτανικού και όχι με την αντιμετώπιση του ναυαγίου....

  84. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/05/2009 00:14:33

    Να κάνουμε... Σοσιαλιστική έκφραση. Έγώ κάνω ότι με παίρνει με την τσέπη μου, αν έχω. Αυτό το "κάνουμε" που κάποιος ΆΛΛΟΣ μπαίνει στην τσέπη μου για να "κανουμε". Ελευθερία είναι να ψηφίζεις με τα λεφτά σου και με τα πόδια σου.

    Από εκεί και πέρα, αποχαύνωση είναι να πληρώνω εγώ αδιαμαρτύρητα το μέλλον μετά το 2050, όταν η βιομηχανία κλείνει από έλλειψη πολιτικής ηλεκτροπαραγωγής. Αποχάυνωση είναι να μετακομίζω στην Βουλγαρία επειδή εκεί έχουν τέτοια πολιτική. Αποχάυνωση είναι να καίω αέριο για ισχύ βάσης επειδή συμφέρει δύο λαθρέμπορους. Αυτά για την αποχαύνωση.

  85. Decay avatar
    Decay 19/05/2009 00:20:15

    @ 75 archaeopteryx,

    Πολύ καλό!

  86. Κανένας avatar
    Κανένας 19/05/2009 00:21:51

    Υποστηρίζεις δηλαδή ότι το πετρέλαιο είναι ανεξάντλητο! Ιδού λοιπόν ένα ωραίο θέμα για βιβλίο αντιεπιστημονικής φαντασίας.

    2ος Νόμος Θερμοδυναμικής: Κάθε φορά που η ενέργεια μετατρέπεται από τη μια μορφή στην άλλη, ένα ποσό της αποδίδεται, χάνεται στο περιβάλλον με τη μορφή υποβαθμισμένης (εξασθενημένης) θερμικής ενέργειας.

    Που σημαίνει ότι ποτέ δεν μπορούμε να έχουμε 100% απόδοση. Ε και; Ποιος μίλησε για 100% αποδόσεις; Δεν μπορεί να γίνει η δουλειά και με λιγότερο; Και γιατί πρέπει να προτιμήσω το x% του κινητήρα εσωτερικής καύσης από το y% (με y=x ή ακόμη καλύτερα y>x) του φ/β;

    Τα 170 άλογα στα οποία αναφέρομαι (κινητήρας 1.4TSI της VW) έχουν 24N*m ροπή. Όπως βλέπεις, δεν αυξήθηκε μόνο η ισχύς αλλά και η ροπή (αν γνώριζες φυσική θα ήξερες ότι αυτά τα δύο πηγαίνουν μαζί, καθώς η ισχύς είναι η ροπή επί τις στροφές).

    Όσον αφορά το χαρακτηρισμό μου ως «αλτρουιστή με τα δικά σου λεφτά», σου έχω ζητήσει ποτέ δανεικά αγαπητέ;

  87. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 19/05/2009 00:26:36

    γιατί δεν υπάρχει το y, όχι σήμερα αλλά ούτε αύριο, ίσως μεθαύριο.
    Το σωστό ερώτημα θα ήταν γιατί όχι πετρέλαιο κίνησης (όχι του ...Ελλαδιστάν) και υβριδικά, αντί για αμόλυβδη?
    Γιατί όχι κάλυψη αναγκών ηλεκτρικής ενέργειας από πυρηνικά εργοστάσια?
    η απάντηση είναι ότι και στις 2 παραπάνω πχ απορίες ωφελούνται οι ...μεταπράτες...

  88. Κανένας avatar
    Κανένας 19/05/2009 00:27:42

    Ιθαγενή, πολύ καλά κάνουμε σε αυτή τη χώρα και δε μιλάμε για την πυρηνική ενέργεια. Είναι τέτοια η μαλακία μας, αλλά και η σεισμικότητα της περιοχής, που θα γίνουμε πυροτέχνημα στο δευτερόλεπτο. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι η χρήση της δικαιολογείται από άλλες χώρες, ακόμη και τις πιο οργανωμένες. Άντε να δεχτώ ότι δε θα προκύψει ατύχημα ποτέ. Με τα πυρηνικά απόβλητα τι θα κάνουμε; Ή με τα κουφάρια των αντιδραστήρων όταν θα λήξει ο χρόνος ζωής τους;

  89. Κανένας avatar
    Κανένας 19/05/2009 00:29:18

    Σήμερα δεν υπάρχει το y>x, αλλά αύριο να είσαι σίγουρος ότι θα υπάρξει. Αλλά ακόμη και ένα y<x σήμερα είναι συμφερότερο, εφόσον η πρώτη ύλη είναι ΔΩΡΕΑΝ.

  90. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 19/05/2009 00:33:09

    Οτι και οι Σκανδιναβικοί λαοί, που ψάχνονται
    Εχουμε λοιπόν μια λύση με προβλήματα που αποδίδει σήμερα και μια λύση με προοπτική που ίσως αποδώσει μεθαύριο.
    Που θα έπρεπε, ορθολογικότερα, να στραφεί η έρευνα?
    Οσο αναφορά την χώρα μας, πρώτος ανάφερα τα προβλήματα δομών και λειτουργιών, αλλά επειδή είμαστε χύμα δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να δούμε και τις λύσεις / προβλήματα...

  91. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/05/2009 00:35:40

    ωραία τα λες, πες μας πότε θα αποσβεσθή μια ανεμογεννήτρια 1 ΜW (μάθε και πόσο κάνει, εγκατεστημένη πάνω από την Κάρυστο), με τρέχουσα τιμή ρεύματος, (α) χωρίς επιδοτηση (β) με την επιδότηση, (χ) με "δωρεάν" κόσοτς γής (η Κάρυστος για πέταμα) (ψ) με μη δωρεάν κόστος γης (οι Καρυστινοί δεν θέλουν Α/Γ)

    Όταν τελειώσεις, βρες ποση ενεργεια καταναλωσε η κατασκευή της Α/Γ, με την μεταφορά και την εγκατάσταση και τα τσιμέντα και οι διανοίξεις δρόμων) και πόση ενέργεια θα παραχθεί στην ζωή της, με τους αέρηδες της Καρύστου.

    Κάνε και την ίδια ανάλυση για το ισοζύγιο εξοικονόμησης CO2 (ποια εξοικονόμηση...)

    Φυσικά και δεν μου ζήτησε δανεικά, προς θεού. Ζητώντας ΑΠΕ, επιβαρρύνεις εαυτόν και αλλήλους με ακριβότερο ρεύμα στον λογαριασμό (τέλος υπέρ ΑΠΕ) φόρο για τις επιδοτήσεις (άντε πες τον πληρώνουν οι Γερμανοί), υποβάθμιση του κάθε τοπίου για αμφίβολη παραγωγήρεύματος, απώλεια τουριστικών εσόδων (έχει κάτι βούρλα που τις φαντάζονται στην Πάρο και την Νάξο)

    Και σε 20-25 χρονια? Scrap? Θα τις βγάλεις εσύ εγώ ή τα παιδιά μας?

    Έχουμε καταστρέψει την Πτολεμαϊδα και την μεγαλόπολη, χωρίς αμφιβολία... Να καταστρεψουμε και τα υπόλοιπα προς δόξαν του ...περιβάλλοντος. Δεν πάμε καλά.

  92. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 19/05/2009 00:36:19

    Το y<x στην οικονομία δεν ισχύει γιατί εισέρχεται ο παράγοντας κόστος / όφελος.
    Ο μεν πρώτος είναι η ανάλωση των πόρων (όχι μόνο υλικών) που απαιτούνται για την παραγωγή ο δε δύτερος το όφελος (όχι μόνο υλικό) των χρηστών και της κοινωνίας.
    Μας πλασάρουν το y<x αλλά την τιμή και την απόδοση στην κοινωνία δεν μας λέει κανείς...

  93. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/05/2009 00:36:36

    Το ΔΩΡΕΑΝ πέθανε. Όπου βλέπεις "δωρεάν" έχει κρυμμένα κόστη.

  94. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 19/05/2009 00:37:21

    ουπς με πρόλαβε

    :-)

  95. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/05/2009 00:39:49

    καληνύχτα, αύριο μεροκάματο...

  96. Factorx avatar
    Factorx 19/05/2009 00:40:05

    και το ξανάπα, κόφτε τα ανθρωπάκια γιατι βγαίνουν στον επόμενο

  97. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 19/05/2009 00:41:32

    ωχ πάει 01,00 καληνύχτα και από εμένα στην παρέα...

  98. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 19/05/2009 00:42:09

    ΟΚ

  99. Κανένας avatar
    Κανένας 19/05/2009 01:09:48

    Archaeopteryx, θέλεις δηλαδή να πεις ότι όλοι οι μικροεπενδυτές που έτρεξαν να βγάλουν άδειες για φ/β, αλλά και οι μεγαλοεπενδυτές για ανεμογεννήτριες είναι βλάκες. Ή ότι είναι επίσης βλάκες οι Ισπανοί, οι Γερμανοί, οι Αυστριακοί και τόσοι άλλοι. Αν ποτέ βρεθείς στο αεροδρόμιο της Βιέννης, και τύχει να είσαι στο παράθυρο, ρίξε μια ματιά κάτω κατά την προσγείωση. Το θέαμα που θα αντικρύσεις θα σε εκπλήξει. Χιλιάδες ανεμογεννήτριες μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι σου. Βλάκες προφανώς κι αυτοί. Μεγάλα κορόιδα όλοι, μόνο εμείς είμαστε οι έξυπνοι, και βρήκαμε τη λύση στα πυρηνικά. Δε μου απαντήσατε όμως, τα απόβλητα τι θα τα κάνουμε; Στα βαρέλια και στη θάλασσα, όπως κάνουμε μέχρι τώρα; Θυμηθείτε το αυτό όταν θα κάνετε τις βουτιές σας.

    Όσον αφορά το αισθητικό μέρος, προσωπικά βρίσκω τις ανεμογεννήτριες πανέμορφες. Δεν ξέρω αν έχω περίεργα γούστα, αλλά μου αρέσουν. Σίγουρα πάντως είναι πολύ λιγότερο οπτικά οχληρές απ' ότι τα εργοστάσια πετρελαίου που βρίσκονται σε κάθε σχεδόν νησί του μη διασυνδεδεμένου δικτύου. Μην ξεχνάς ότι οι ανεμόμυλοι στη Μύκονο είναι πλέον τουριστική ατραξιόν. Οι πρόγονοί μας χρησιμοποιούσαν εντατικά τη δύναμη του ανέμου σε αυτά τα προικισμένα σε αυτόν τον τομέα μέρη, κάτι που εμείς σήμερα έχουμε ξεχάσει. Μεσολάβησε η βιομηχανική επανάσταση βλέπεις, που οδήγησε στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος λόγω της χρήσης ορυκτών καυσίμων. Δεν πειράζει όμως, ουδέν κακόν αμιγές καλού, ήταν ίσως το απαραίτητο βήμα για την ανάπτυξη της τεχνολογίας και τη μετάβαση στο επόμενο στάδιο τεχνολογικής εξέλιξης. Το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει. Όσοι δεν το αντιληφθήκατε ακόμη, θα το συνειδητοποιήσετε σύντομα. Το μέλλον δεν μπορεί να είναι παρά πράσινο. Διαφορετικά, δε θα υπάρξει.

    Άντε, καληνύχτα και από μένα.

  100. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/05/2009 07:53:34

    Kανένα, οι "επενδυτές" είναι κρατικοδίαιτοι εισπράκτορες, που ζούν σε βάρος σου και σε βάρος των παισιών σου.

    Ναι, θεωρώ ηλίθιους όσους έχουν βάλει φάρμες από α/γ. Κορόϊδα και οι Αυστρικοί και οι Δανοί, και έξυπνοι οι Γάλλοι σε αυτό το θέμα. Το καλοκαίρι του 2004, από Γαλλικό πυρηνικό είχες ρεύμα.

    Δεν έιναι χωρίς προβλήματα καμία πηγή ενέργειας (και αυτό δεύτερος νόμος). Αλλά το πετρέλαιο παράγει και φυσικά κάποτε θα τελειώσει) και η πυρηνική παράγει. Τα απόβλητα των πυρηνικών τα παίρνουν πακέτο οι προμηθευτές καυσίμου. Εύκολες λύσεις? Όχι. Αλλά παράγουν ρεύμα. Οι α/γ παράγουν την αισθητική που σου αρέσει και μίζες για τους υπάλλήλους στα υπουργεία.

    Με ρώτησες αν μου ζήτησες λεφτά. Ζητώντας όμορφες α/γ, με κλέβεις. Αρα δεν ζητάς, κλέβεις. Πες τον στον εντολέα σου.

    Ευχαρίστως να είναι πράσινο το μέλλον. Μέχρι την βιομηχανική επανάσταση, πράσινο ήταν. Η επόμενη επανάσταση, αν γίνει, θα είναι πυρηνιΔεν λέω ότι θα μου αρέσει αλλά πυρηνική θα είναι. Με πολλά φτηνά πυρηνικά θα φτιαχτούν οι διαστημικοί σταθμοί που θα παράγουν ενέργεια και θα την μεταφέρουν με τηλεπάθεια στην Γή ή σε όποιον πλανήτη κατοικουμε.

    Η τεχνολογία των ΑΠΕ είναι του 60 και 70. Τα φ/β έχουν κάπως μειωθεί σε κόστος και αποτελεσματικότητα, αλλά απέχουν από το να είναι έστω και κοντα στο breakeven (ενεργειακό ή οικονομικό). Οι α/γ είναι κοντά στο breakeven αλλά προϋποθέτουν τσάμπα γη και, ακόμα, επιδοτήσεις. Αν έχεις δική σου γη, να την δώσεις. Την δική μου δεν την δίνω.

    Να πας στην Μύκονο να προτείνεις σύγχρονες φάρμες α/γ και αν δεν σε διώξουν έλα σφύρα μου.

  101. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/05/2009 07:54:03

    "παιδιών"

  102. Γιάννης Κέυνς avatar
    Γιάννης Κέυνς 19/05/2009 08:32:12

    είτε σοσιαλιστές τους πεις, είτε δημοκρατικούς, βασικά δήθεν καλοπροαίρετοι φωτισμένοι άνθρωποι που θέλουν τα λεφτά σου. Για τα λεφτά σου είναι η καλοπροαίρεση.

  103. Κανένας avatar
    Κανένας 19/05/2009 12:05:20

    Πυρηνικά λοιπόν. Λες και δεν υπήρξε το Chernobyl, το Three Miles Island και τόσα άλλα που ούτε που τα μάθαμε. Με μια τεχνολογία που είναι όχι του 60 και του 70 αλλά του 40. Και που ακόμη και αν αποκλείσουμε το ατύχημα, μας μένουν για αναμνηστικό τα πυρηνικά απόβλητα, ενεργά για χιλιάδες χρόνια και με τεράστιο πρόβλημα διαχείρισης. Και πάλι δε μου απάντησες σχετικά. Δεν περιμένω βέβαια σαφή και ειλικρινή απάντηση, εφόσον ΟΛΟΙ οι διαφημιστές των συμφερόντων της πυρηνικής βιομηχανίας γνωρίζετε ότι σε αυτόν τον τομέα ΔΕΝ υπάρχει λύση. Τα δίνουμε στους προμηθευτές του ουρανίου λες. Κι αυτός τι τα κάνει; Τα εξαφανίζει; Να σου πω τι τα κάνει. Τα βάζει σε βαρέλια και τα ρίχνει στη θάλασσα. Η Μεσόγειος είναι ήδη γεμάτη. Κάποια από αυτά υπολογίζεται πως έχουν ήδη αρχίσει να διαβρώνονται, και οι ραδιενεργές ουσίες σε περιμένουν ήδη να βουτήξεις ή να τις φας μαζί με το ψαράκι. Κάποια άλλα τα κάνει βόμβες (απεμπλουτισμένο ουράνιο) και τα σπέρνει παντού στη γη. Μας έριξαν κι εδώ δίπλα. Αυτοί είναι οι τρόποι διαχείρισης των πυρηνικών αποβλήτων και δυστυχώς, σε αυτόν τον τομέα η επιστήμη δεν πρόκειται να βρει λύση ποτέ, καθώς είναι αδύνατον να καταστήσεις ανενεργή μία ραδιενεργή ουσία.

    Εσύ λοιπόν μου προτείνεις καρκίνο και θάνατο κι εγώ σου προτείνω μια καθαρή ανεμογεννήτρια που το μόνο πρόβλημα που θα σου δημιουργήσει είναι οπτικό (που και πάλι, όλα είναι θέμα γούστου και αισθητικής). Δεν ξέρω αν βρίσκεις το πυρηνικό εργοστάσιο ομορφότερο. Μου μιλάς για «εντολείς» τη στιγμή που εγώ υποστηρίζω μία αποκεντρωμένη λύση, με πολλούς μικροεπενδυτές, ενώ εσύ διαφημίζεις μία κεντρική, προωθώντας τα συμφέροντα της πυρηνικής κλίκας. Ποιος είναι αυτός που έχει «εντολείς»; Και από που θα βγουν οι πιο χοντρές μίζες, από τις πολλές μικρές μονάδες ΑΠΕ ή από τα λίγα τεράστια και πανάκριβα πυρηνικά εργοστάσια;

    Όσο για τη γη σου, κανείς δε σου τη ζήτησε. Έχω και δική μου αν χρειαστεί, μην ανησυχείς. Μόνο μη σε δώ αύριο να τρέχεις για άδεια παραγωγής γιατί θα σε κράξω άσχημα.

  104. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/05/2009 13:33:54

    Η καθαρή ανεμογεννήτρια, είναι κακή διακόσμηση για τον μισό τουλάχιστον χρόνο της, κακή επιβάρρυνση στην τσέπη σου και αμφίβολη σε παραγωγή ρεύματος.

    Μην μου λές για 3 Mile Island, ήμουν εκεί. Πες μου για την Γαλλία. Ζεί με και από τα πυρηνικά.

    Τα πυρηνικά απόβλητα σαφώς και είναι πρόβλημα. Δεν δηλώνω ειδικός, αλλά ξέρω ότι οι προμηθευτές τα απίρνουν πίσω και τα βάζουν σε παλιά ορυχεία εξόρυξης ή σε παλιά ορυχεία αλατιού, που κάπως έχουν κάποια σταθερότητα. Δεν σου λέω να τα εκτοξεύσεις στον Πλούτωνα γιατί δεν χρειάζεται.

    Όπως σου είπε και ο Ιθαγενής, ΑΝ θεωρήσουμε δεδομένο ότι τα ορυκτά σταματάνε (σιγά μην σταματήσουν), τα επόμενα 50 χρόνια, μέχρι δηλαδή να βρεθεί η επόμενη ανακάλυψη ή εξέλιξη, μόνο τα πυρηνικά κάνουν τη δουλειά. Όχι φτηνά, αλλά κάνουν την δουλειά. Οι ΑΠΕ δεν έιναι φτηνές και ΔΕΝ κάνουν τη δουλειά. Η Αθήνα δεν έχει αρκετό ελεύθερο χώρο δικό της για να τροφοδοτείται με οποιονδήποτε συνδυασμό ΑΠΕ. Τα νοσοκομεία δεν ζουν με ΑΠΕ. Όλη η Σαχάρα να γεμίσει φ/β, δεν συμφέρει η μεταφορά του ρεύματος... και την νύχτα;

    Αν θες πράσινη ανάπτυξη, γύρνα πίσω στο Woodstock του 69... Και εκείνο ξέφτισε. Η σημερινή πράσινη ανάπτυξη είναι επιδότηση με φόρους και τσάμπα γη 3-4 εργοστασίων στην Γερμανία και την Δανία (και φευ τις ΗΠΑ) που πασχίζουν να μην κλείσουν.

    Αν με δεις να τρέχω για ό,τιδήποτε θέλει επιδότηση, φτύσε με, κράξε με, μην ανησυχείς, είχα ευκαιρίες να κλέψω και δεν το έκανα. Είμαι καλό παιδί, αλλά τίμιο. Και δεν κλέβω. Για αυτό δεν θέλω άδεια ούτε για επιδοτούμενη σφολιάτα, ούτε για επιδοτούμενες ΑΠΕ.

  105. Σαος avatar
    Σαος 19/05/2009 16:27:38

    Η "πράσινη ανάπτυξη" μήπως έχει σχέση με τις μπίζνες που θέλει να κάνει στην Ελλάδα η General Electric με ανεμογεννήτριες, αιολικά πάρκα κτλ κτλ; Ερωτώ, δεν ξέρω...

  106. echthrosofer avatar
    echthrosofer 19/05/2009 16:28:19

    Το επίπεδο της προσέγγισής σας μπορει να περιγραφεί απο τη λεξούλα που μας έρχεται στο μυαλό διαβάζοντας το nickname του πρωτου σχολιαστή

  107. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/05/2009 18:17:00

    H GE στην Ελλάδα... χλωμό. Η GE έχει εκτάσεις αμερικάνικες. Οι επιδοτήσεις είναι ευρωπαϊκές, οι ευρωπαίοι θέλουν να πουλήσουν τους ντενεκέδες τους. Ο "κανένας" echthrosofer είχε επιχειρήματα. Εσύ?

  108. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 19/05/2009 18:46:42

    Αρχαίε, έχεις κάποια σχέση με Κάρυστο;

  109. Σαος avatar
    Σαος 19/05/2009 19:40:11

    @archaeopteryx

    Δεν είδα κανένα επιχείρημα από τον echthrosofer. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενοχλήθηκες. Αν θυμάμαι καλά αυτό έχει αναφερθεί και παλαιότερα πχ για την σχέση του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ με την General Electric και βέβαια με τα χτυπήματα (αποκάλυψη σκανδάλων) προς την SIEMENS

  110. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/05/2009 19:58:19

    Φίλε νοών...νοείτω, δεν έχω σχεση με την Κάρυστο, αλλά όλη η περιοχή είναι σαν μπιφτέκι με οδοντογλυφίδες, μόνο που δεν είναι οδοντογλυφίδες, είναι ανεμογεννήτριες. Οι κάτοικοι της Εύβοιας γενικά, έχουν ξεσηκωθεί κατά των ανεμογεννητριών.

    @Σαος, η σχέση της GE με τα προβλήματα της Siemens είναι γνωστή. Βέβαια, άσχετο αν βολεύει την GE (που μήπως πήγε και να την εξαγοράσει ή μπερδεύω ιστορίες με την HDW και τους αθόρυβους κινητήρες?...), τα προβλήματα της Siemens ξεκίνησαν επειδή τα αμερικανάκια έχουν έναν νόμο της Επιτροπής κεφαλαιαγοράς (SEC που εκεί είναι Υπουργείο Δικαιοσύνης) που λέει ότι μια εταιρία εισηγμένη στο NYSE δεν κάνει να παραβιάζει αμερικάνικούς νόμους. Ένας αμερικάνικος νόμος λέει ότι δεν κάνει να λαδώνεις ξένους ηγέτες για να πουλάς καθρεφτάκια και χάντρες.

    Τώρα, αν ο ...Σκάϊ μας ζαλίζει με οικολογίες για να πουλήσει ανεμογεννήτριες GE, θα πετάξω το ψυγείο μου από το μπαλκόνι. Στον Σκάϊ δεν μπορώ να κάνω τίποτα, ΤιΒι δεν βλέπω.

    Πάντως μου έδωσες μια ιδέα. Αν η GE εμφανιστεί με ανεμογεννήτριες, κατ' ευθείαν στο NYSE. Κάποιον κοινοτάρχη η ΓΓ του ΥπΑν θα έχουν λαδώσει στα σίγουρα. Χαχαχαχαχαχά!

  111. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 19/05/2009 20:57:47

    Φίλε Αρχαίε,
    Συμφωνώ δυστυχώς για την μορφή των κορυφών από Στυρα, Μαρμάρι μέχρι Κάρυστο.
    Το άσχημο δε είναι ότι οι μισές λειτουργούν και οι μισές όχι.

  112. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/05/2009 22:17:10

    από περιέργεια... Οι εκτάσεις ήταν δημόσιες, ιδιωτικές, τι ήταν;

  113. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 20/05/2009 13:12:28

    Δεν ξέρω εάν ρωτάς εμένα, αλλά δεν γνωρίζω.

  114. Giannis avatar
    Giannis 16/11/2009 16:01:28

    http://troktiko.blogspot.com/2009/11/blog-post_6982.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.