#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/03/2013 11:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το μέλλον της Ελλάδας δεν είναι παιχνιδάκι στα χέρια μαθητευόμενων μάγων του ΣΥΡΙΖΑ



Όλο αυτό το τσίρκο του ΣΥΡΙΖΑ με το αν πρέπει να είμαστε στο ευρώ ή να βγούμε από αυτό έχει κι ένα δύο καλά. Το πρώτο είναι ότι περνάει η ώρα στα καφενεία να βλέπουμε να σκοτώνονται στην Κουμουνδούρου αφού δε μπορεί η μια συνιστώσα να βρει κοινή γραμμή με την άλλη.

Το δεύτερο είναι ότι μπορούμε να καταλάβουμε τι είδους κυβέρνηση θα είχε η χώρα αν ο ΣΥΡΙΖΑ κέρδιζε τις εκλογές. Ο Μπέμπε Γκρίλο και η παρέα του θα ήταν ερασιτέχνες κωμικοί μπροστά σ’ αυτό που θα βλέπαμε κάθε φορά που θα γινόταν ένα υπουργικό συμβούλιο με πρωθυπουργό τον Τσίπρα.

Ωστόσο, τα δύο αυτά καλαμπούρια είναι πράγματι για τα καφενεία, δεν χρήζουν σοβαρότερης ανάλυσης.

Το τρίτο, αλλά πολύ σημαντικό καλό που μας έκανε η Βαβέλ της Κουμουνδούρου είναι να συνειδητοποιήσουμε ποιοι είμαστε ως χώρα, τι θέλουμε και πώς βλέπουμε στο μέλλον τη θέση μας στην Ευρώπη και το παγκόσμιο στερέωμα. Και πρέπει να μας ενδιαφέρει πολύ αυτό, αν θέλουμε να ξέρουμε και σε τι Ελλάδα θα μεγαλώσουν τα παιδιά μας.

Δύο είναι οι δρόμοι, πρέπει να σκεφτούμε, ακούγοντας τους Συριζαίους να τσακώνονται για το ευρώ:

Ο πρώτος δρόμος είναι αυτός που αποφάσισε η χώρα τα τελευταία 30 χρόνια. Με δυσκολίες, με αγώνα, με πόνο και πολλές φορές με αδικίες, είναι ο δρόμος της κοινής ευρωπαϊκής πορείας. Φυσικά, κανείς δε λέει σώνει και καλά να είμαστε μέλη μιας γερμανικής Ευρώπης, μιας ανάλγητης Γηραιάς Ηπείρου που καμιά σχέση δεν έχει με τις θεμελιώδεις αξίες που γνωρίζαμε ότι είχε. Ωστόσο, χώρες όπως η Ελλάδα δε θα αλλάξουν προς το καλύτερο την Ευρώπη βγαίνοντας από αυτήν. Θα την αλλάξουν συμμαχώντας και πολεμώντας λυσσαλέα εκείνους που θέλουν να τη διαλύσουν.

Ο δεύτερος δρόμος είναι αυτός της αποχώρησης από το ευρώ. Σεβαστή η άποψη, αρκεί να υπάρχει ρεαλιστικό σχέδιο. Διότι αυτό που ακούμε τόσο καιρό είναι καταγγελίες του Μνημονίου και της ΕΕ και απομάκρυνση απ’ αυτήν αλλά κανείς δε λέει τι θα γίνει την επόμενη ημέρα. Ούτε η Αριστερή Παρέμβαση του ΣΥΡΙΖΑ, ούτε ο Αλαβάνος, ούτε οι «ψεκασμένοι» έχουν κάποια πρόταση. Να πουν βρε αδερφέ: «Φεύγουμε από το ευρώ, υποτιμάμε 50% το νόμισμά μας, αλλάζουμε το παραγωγικό μοντέλο της χώρας ώστε να μην έχουμε ανάγκη της εισαγωγές προϊόντων, ξεχνάμε τα γερμανική αυτοκίνητα ή τα γαλλικά τυριά, περνάμε πάμφτωχα 40-50 χρόνια αλλά κάποια στιγμή θα γυρίσει ο τροχός».

Είναι μια άποψη κι αυτή, για όσους την πιστεύουν.

Εσχάτως, πάντως, εμφανίστηκε και ο… τρίτος δρόμος. Από διάφορους Συριζαίους, Καμμένους κι άλλους περιφερόμενους πλασιέ ελπίδων. Ο δρόμος αυτός λέει ότι μένουμε μεν στο ευρώ αλλά καταγγέλλουμε τα πάντα. Μένουμε στο ευρώ, παίρνουμε κοινοτικά κονδύλια, δάνεια, επιδοτήσεις κι ό,τι άλλο αλλά μόλις έρθει η ώρα των υποχρεώσεων θα πούμε «α, εμείς μόνο δικαιώματα έχουμε». Είναι ο ίδιος δρόμος που προσπάθησαν να ακολουθήσουν οι Κύπριοι και τελικά κουρεύτηκαν… γουλί και θ’ αργήσει να βγει το μαλλί τους.

Αμ δεν είναι έτσι αγαπητοί. Και με τον κλέφτη και με τον αστυνόμο δε γίνεται, πρέπει να αποφασίσουμε.

Και πάμε στο προκείμενο. Παρά τα προβλήματα της, τις λαμογιές της, τα ψεύτικα στοιχεία της και τόσα άλλα ελαττώματα, η Ελλάδα ανήκει στην Ευρώπη και μπορεί να σταθεί σ’ αυτήν. Αυτή τη χώρα έβαλε με κόπους ο Κ. Καραμανλής και δεν πρέπει να φύγει με κανένα τρόπο από την ευρωπαϊκή ένωση. Λέμε με κανένα τρόπο, αλλά δε λέμε με κάθε θυσία. Όχι, αυτό δε μπορεί να το δεχθεί κανείς, όχι μόνο οι Έλληνες. Αν είναι να διαλυθεί η Ενωμένη Ευρώπη επειδή το θέλουν οι Γερμανοί, τότε δεν χρειάζεται και η Ελλάδα να παλεύει για να μείνει σε ένα διαλυμένο σύστημα. Αλλά αυτό να γίνει απ΄ όλους μαζί, συντεταγμένα κι όχι επειδή κάποιοι εδώ πιστεύουν ότι στη Βουλγαρία, την Αλβανία ή τη Ρουμανία περνάνε καλύτερα από εμάς.

Επομένως, ο ευρωδρόμος είναι και μονόδρομος για την Ελλάδα. Όχι, όμως, υπό το καθεστώς υποταγής. Η ανοχή έχει και κάποια όρια που πρέπει να ξέρει κανείς πότε να τα ξεπεράσει. Όμως, η χώρα πρέπει να έχει ένα συγκροτημένο σχέδιο για το πώς μπορεί να αλλάξει αυτή την Ευρώπη κι όχι η Ευρώπη αυτήν. Αυτό το τέρας που προσπαθούν να φτιάξουν οι Γερμανοί δεν έχει καμιά σχέση με τις αξίες και τα οράματα που πρεσβεύει η ευρωπαϊκή ιδέα. Αυτό πρέπει να το αλλάξουν όλοι οι λαοί που πλήττονται από τη γερμανική μπότα.

Όμως, κανείς δεν πρέπει να παίζει με το μέλλον της Ελλάδας. Είναι πολύ σοβαρά πράγματα αυτά να βρίσκονται σαν παιχνιδάκια στα χέρια των μαθητευόμενων μάγων του ΣΥΡΙΖΑ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ξένος avatar
    Ξένος 30/03/2013 12:31:14

    «Αλλά αυτό να γίνει απ΄ όλους μαζί, συντεταγμένα»

    Έχετε απόλυτο δίκιο, αν γίνει πρέπει να συμβεί μέσα σε ένα πλαίσιο ευρύτερων συμμαχιών και μόνο, όχι μόνοι μας και σίγουρα όχι από το τσίρκο του ΣΥΡΙΖΑ. Γνωρίζετε αν υπάρχει κάποια υποψία παρασκηνιακών διαβουλεύσεων της δικής μας ηγεσίας με άλλες χώρες του νότου που θα οικοδομούσαν την ύπαρξη αυτού του σχεδίου διαφυγής πάνω σε ρεαλιστική βάση;

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 30/03/2013 12:48:26

    "Όχι, όμως, υπό το καθεστώς υποταγής. Η ανοχή έχει και κάποια όρια που πρέπει να ξέρει κανείς πότε να τα ξεπεράσει. Όμως, η χώρα πρέπει να έχει ένα συγκροτημένο σχέδιο για το πώς μπορεί να αλλάξει αυτή την Ευρώπη κι όχι η Ευρώπη αυτήν. Αυτό το τέρας που προσπαθούν να φτιάξουν οι Γερμανοί δεν έχει καμιά σχέση με τις αξίες και τα οράματα που πρεσβεύει η ευρωπαϊκή ιδέα. Αυτό πρέπει να το αλλάξουν όλοι οι λαοί που πλήττονται από τη γερμανική μπότα."

    Αυτό ακριβως λέω και εγω εδώ μεσα. Ποιά τα όρια ανοχής στον Γερμανικό οικονομικό ιμπεριαλισμό;

  3. Vee avatar
    Vee 30/03/2013 13:17:45

    "Από διάφορους Συριζαίους, Καμμένους κι άλλους περιφερόμενους πλασιέ ελπίδων." Πολύ καλό! Και ας μη ξεχνάμε τον πρώτο διδάξα και μέτρ του είδους, τον Ανδρέα Παπανδρέου. Καιρός είναι οι Έλληνες να μάθουν από τα λάθη τους.

  4. Σ Μ avatar
    Σ Μ 30/03/2013 13:39:07

    Αν ήμουν ο ΣΥΡΙΖΑ, θα υιοθετουσα καθαρα και ξαστερα γραμμή Αλαβάνου, εν πάση περιπτώσει Λαφαζάνη. Πολιτικό κενό μόνο εκεί υπάρχει, μόνο αυτή η τάση της κοινωνίας δεν αντιπροσωπευεται ξεκαθαρα σε κεντρικο πολιτικο επιπεδο. Αυτα τα "το μνημόνιο θα το αλλαξοακυρώσουμε μέσα στην Ευρωζώνη, αλλά δε σας λεμε πώς (ή ακόμα χειρότερα, σας λέμε 'όπως οι Κύπριοι')" έχουν αρχίσει μα κουράζουν και τους οπαδούς ακόμα.

  5. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 30/03/2013 13:46:13

    Εάν η πολιτική που ακολουθεί σήμερα ο Σαμαράς κωλύσει, πράγμα απίθανο, υπάρχει η εναλλακτική του ΣΥΡΙΖΑ. Ακαριαία πτώχευση για να σφίξουν τα κρέατα. Οι λίγοι πλούσιοι γίνονται αυτόματα μεγιστάνες τύπου Αμπράμοβιτσ και τα δέκα εκατομμύρια των Έλλήνων γίνονται ένα με τους πακιστανούς και λοιπούς πολιτισμένους μόνιμους τουρίστες. Ό μπαρμπα-Σαμ ξεπληρώνει τους συνεργάτες για τη δουλειά και τα κοροϊδάκια συνεχίζουν λόγω κεκτημένης ταχύτητας να βρίζουν τους γερμανοτσολιάδες. Άιντε πάλι από την αρχή...

  6. Tsaros avatar
    Tsaros 30/03/2013 14:15:32

    Ο πρώτος δρόμος είναι αυτός που αποφάσισε η χώρα τα τελευταία 30 χρόνια. Με δυσκολίες, με αγώνα, με πόνο και πολλές φορές με αδικίες, είναι ο δρόμος της κοινής ευρωπαϊκής πορείας.

    Πότε αποφάσισε κάτι τέτοιο η χώρα; Μας ρώτησε εμάς κανείς;

  7. Σπορέας avatar
    Σπορέας 30/03/2013 14:26:29

    Δεν είναι δα και απαραίτητο να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε την ευρώπη !
    Μπορούμε να βγούμε έξω, να αλλάξουμε την δικιά μας χώρα, και μετά να χαζεύουμε και να σχολιάζουμε !

  8. firiki2010 avatar
    firiki2010 30/03/2013 15:50:34

    Το δίλημμα "εντός ή εκτός ευρώ" σ΄ ενα επόμενο επίπεδο διαμορφώνεται ως εξής "αυτόν εδώ τον τόπο έχουμε περισσότερες πιθανότητες να τον φτιάξουμε εντός ευρώ με τις όποιες βοήθειες και την όποια ασφάλεια παρέχει η Ευρώπη ή μόνοι μας;" Και αμέσως μετά έρχεται το ερώτημα : " Τι εννοούμε να ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ τον τόπο μας; Τι είδους ΦΤΙΑΞΙΜΟ;" Γιατί είναι πολύ προφανές ότι άλλο όραμα έχω εγώ για τον τόπο μου και εντελώς διαφορετικό ο ΣΥΡΙΖΑ (μια ματιά στην διακήρυξη του, άλλη μια ματιά στους διεθνείς και εγχώριους συμμάχους του και μια "αναπόληση" των πρακτικών του δεν αφήνουν αμφιβολίες για τα οράματα του).
    Για τον ΣΥΡΙΖΑ η ένταξη της χώρας στο ευρώ αποτελεί εμπόδιο γι αυτό και η στρατηγική του περιλαμβάνει 1. όξυνση των προβλημάτων στην χώρα
    2. καλλιέργεια αντι-ευρωπαϊκου κλίματος 3.άρνηση οποιασδήποτε μεταρρύθμισης ώστε αν του δοθεί η ευκαιρία (απίθανο) να οδηγήσει σε σκλήρυνση της Ευρωπαϊκής στάσης και "με τον λαό στους δρόμους" να οδηγηθούμε εκτός ευρώ σε μια μοναχική πορεία προς τον ΣΥΡΖΑίικο σοσιαλισμό.
    Κι εμείς οι "άλλοι"; Σ΄ αυτή τη φάση κοιτάζουμε να φτιάξουμε τον τόπο μας. Δεν μας εμποδίζει η Ευρώπη να αποκτήσουμε ένα πιο ορθολογικά δομημένο δημόσιο, δεν μας εμποδίζει η Ευρώπη να έχουμε φοροελεγκτικκούς και φοροεισπρακτικούς μηχανισμούς, δεν μας εμποδίζει η Ευρώπη να κάνουμε τα Πανεπιστήμια μας χώρο εκπαίδευσης, δεν μας εμποδιζει η Ευρώπη να αποποινικοποιήσουμε την επιχειρηματικότητα και το κέρδος. Κάθε άλλο μάλιστα. Κι όσο θα προχωράμε σε αυτή τη διαδικασία και θα ισχυροποιούμαστε θα αυξάνουν και οι δυνατότητες μας να συμμετάσχουμε ενεργά στην διαμόρφωση της Ευρώπης. Γιατί- ας μην κοροϊδευόμαστε- ως αδύναμα και διασωληνωμένα μέλη της κανείς δεν μας υπολογίζει σοβαρά ούτε σαν "άλλη άποψη" αλλά ούτε και σαν σύμμαχο.

    • akenaton avatar
      akenaton @ firiki2010 30/03/2013 19:41:56

      Σχόλιο - όαση! Μπράβο σας!

    • GY avatar
      GY @ firiki2010 31/03/2013 00:26:30

      Αυτά που αφορούν τα πιστεύω σας καλώς τα αναφέρεται και να αγωνισθείτε γι΄ αυτά.
      Για τα άλλα όμως που γράφεται για το ΣΥΡΙΖΑ, είναι έξω από τη πραγματικότητα. Αφήστε λοιπόν κανένα Συριζαίο να εκφράσει τις απόψεις του. Θα έχουν περισσότερο κύρος.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ GY 31/03/2013 04:07:55

        Και γιατί περακαλώ, αγαπητέ, να μην έχω άποψη για τον ΣΥΡΙΖΑ;;; Και από πότε είναι έγκυρες μόνο οι απόψεις των Συριζαίων για το κόμμα τους;;;

  9. Παύλος avatar
    Παύλος 30/03/2013 16:16:33

    Πολύ καλό και ψύχραιμα γραμμένο το άρθρο. Είναι ολοφάνερο, ότι χαρακτηρίζεται από αυτό που λείπει (δυστυχώς) από μεγάλη μερίδα των εδώ σχολιαστών:

    Το ρεαλισμό!

    Με μία μόνο επιφύλαξη: Ελπίζω,-και μάλλον είμαι σίγουρος- από την πρόταση : "Ο πρώτος δρόμος είναι αυτός που αποφάσισε η χώρα τα τελευταία 30 χρόνια. Με δυσκολίες, με αγώνα, με πόνο και πολλές φορές με αδικίες, είναι ο δρόμος της κοινής ευρωπαϊκής πορείας",
    να απαλείφετε τις πάσης φύσεως φαυλότητες, όπως
    .....δωράκια μέχρι 500.000 δρχ. κατανοητά, Τσοβόλα δώστα όλα, ημετερο-κρατία, διορισμο-κρτία, συμβουλο-κρατία, επιτροπο-κρατία, οφσορο-κρατία, θαλασσοδανειο-κρατία, αναπηροποιήσεις -Α.Ε ........ και πάει λέγοντας !

    • Κρης avatar
      Κρης @ Παύλος 30/03/2013 19:56:06

      500,000,000 δραχμούλες για τον τοτε διοικητη Μαυρακη

  10. ΝΠ avatar
    ΝΠ 30/03/2013 19:19:14

    Στην ουσία,με λακωνικότητα, η φτώχεια ,η χρεοκοπία και λόγοι γεωπολιτικοί
    φαίνεται να συνηγορούν υπέρ του πρώτου δρόμου.
    Αν αυτά,έργω,αρχίσουν να μεταβάλλονται,τότε ο δεύτερος δρόμος εξ ανάγκης θα ιχνηλατηθεί.
    Ψυχραιμία.
    Δε χάνεται και τίποτα, αν αρχίσει μία σοβαρή συζήτηση.Χωρίς εκατέρωθεν αφορισμούς.

  11. Κρης avatar
    Κρης 30/03/2013 19:56:28

    της ΔΕΗ

  12. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 31/03/2013 14:08:48

    Εγώ πάντως, δέν μπορώ νά καταλάβω πώς προέκυψε τό "κούρεμα" στήν Κύπρο καί ποιά η σχέση του μέ τό "ΣΥΡΙΖΑ".
    Νά ήταν άραγε τυχαίο ότι ο Βουλευτής κ. Γλέζος ξεκίνησε από τίς 20.000 ευρώ, κάποιοι τόν μαζέψανε τού είπαν ότι μέχρι 100.000 είναι εγγυημένες οι καταθέσεις, αλλά εξακολουθούσε ο "ΣΥΡΙΖΑ" νά υιοθετεί απόψεις γιά χρήση καί διαχείριση των καταθέσεων από τό κράτος;
    Όταν επισκέφτηκαν τόν Σόϊμπλε καί τό ΔΝΤ πρόσφατα καί ανέπτυξαν τόν "άλλο δρόμο" γιά τήν Ευρώπη, αυτός περιελάμβανε καί τήν οικονομική θέση τους, (πού μέχρι σήμερα δέν έχουν αποκηρύξει), γιά τή "χρήση" τών καταθέσεων τών Ελλήνων Ευρωπαίων, (καί όχι μόνο;).
    Ή μήπως ήτανκάτι από αυτό πού λέμε, "..τά μεγάλα πνεύματα συναντώνται..";
    Γιατί, άν είναι έτσι, η οικονομική πολιτική που θά εφάρμοζε ο "ΣΥΡΙΖΑ", σέ ένα τουλάχιστον σημείο, (ίσως καί μέ κάποιο παραπλήσιο τρόπο), φαίνεται νά είναι δόκιμη γιά εφαρμογή. (Κύπρος).
    Όταν οι Γερμανοί πολίτες ανησυχούν γιά τίς καταθέσεις τους μέ όσα ο Σόϊμπλε κάνει, γιατί εγώ ο Έλληνας πολίτης νά μήν ανυσηχώ γιά όσα ο "ΣΥΡΙΖΑ" διακηρύσσει ότι θά εφαρμόσει άν γινει κυβέρνηση;

    Καί μία τελευταία οικονομική απορία.
    Στή Λαίκή τράπεζα, υπήρχαν 127.000 καταθέτες. Θά κουρευτούν καταθέσεις τών 17.000 από όλους αυτούς, δηλαδή του 12% περίπου.
    Ο "ΣΥΡΙΖΑ", τάσσεται αλληλέγγιος μέ αυτούς καί καταγγέλει τόν Σόϊμπλε καί τήν Ευρώπη.
    Δηλαδή ο "ΣΥΡΙΖΑ" είναι μέ τήν ολιγαρχία, υποστηρίζοντας τό 12%, αυτούς δηλαδή πού έχουν τά περισσότερα λεφτά;
    Αύριο στήν Ελλάδα θά κάνει τό ίδιο;

  13. αποριας το αναγνωσμα avatar
    αποριας το αναγνωσμα 31/03/2013 19:18:48

    μάλιστα... δηλαδή τώρα που έχουμε εσωτερική και εξωτερική τρόικα βιώνουμε ζωή χαρισάμενη... δεν έχουμε ανεργία... δεν εχουμε αυτοκτονίες... σε όλες τις ελληνικές οικογένειες εργάζονται όλοι ... εχουμε καταπληκτικο σύστημα υγείας... έχουμε έχουμε έχουμε... και ελπίζουμε ελπίζουμε .... τι να μας πει τωρα λοιπόν ο Συριζα... αφου τα έχουμε ολα τελεια...

  14. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 01/04/2013 01:32:48

    Εάν όσα έγραψε ο "απορίας τό ανάγνωσμα" είναι απάντηση στίς απορίες μου, τότε δέν χρειάζομαι επιβεβαίωση στίς δικές μου!
    Ήταν πλήρης επιβεβαίωση!
    Καί τόν ευχαριστώ γιά τόν έμμεσο, πλήν σαφή τρόπο του!

  15. Apistos avatar
    Apistos 01/04/2013 23:42:11

    Σωστά ,το μέλλον της Ελλάδας είναι σε καλά χέρια διπλωματούχων μάγων, που μας έφτασαν στα σημερινά χάλια και τώρα θα μας βγάλουν από κει, που οι ίδιοι μας έβαλαν.Τι κόσμος μπαμπά!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.