09/07/2008 13:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το κόλπο της Ζήμενς με τα εισιτήρια

Ο JK γράφει: Στο επισυναπτόμενο άρθρο του ECONOMIST για το σκάνδαλο της Siemens, στην 3η παράγραφο, γράφει κάτι που μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμο σχετικά με το ταξίδι της γνωστής υπουργικής παρέας στην Γερμανία. Ένας από τους πολλούς τρόπους δωροδοκίας της Siemens ήταν και η παροχή αεροπορικών εισιτηρίων, τα οποία οι δωροδοκούμενοι μπορούσαν να «επιστρέψουν», και να εισπράξουν για λογαριασμό τους την τιμή του εισιτηρίου σε μετρητά, παρ’ όλο που είχαν πληρωθεί από την Siemens. Φαίνεται πως προσέφεραν ολόκληρο μπλοκ λευκών εισιτηρίων σε σημαντικούς «πελάτες».

Θα μπορούσε λοιπόν ο κάθε φιλοξενούμενος της Ζήμενς να κρατήσει δυο εισιτήρια , (ένα για τον εαυτό του και ένα για συγγενικό του πρόσωπο) και να «επιστρέψει» ένα αριθμό άλλων που είχε παραλάβει από την Siemens, και έτσι να καλύψει όλα του τα έξοδα. Αν η Ολυμπιακή κρατούσε στα αρχεία της στοιχεία για επιστροφές εισιτηρίων, όπως κάνουν όλες οι αεροπορικές εταιρείες θα ήταν σχετικά εύκολο να εντοπιστούν τέτοιες «επιστροφές» εισιτηρίων. Αλλά όπως γράψατε δεν έχουν καν τις λίστες των επιβατών. Πολύ ύποπτο αυτό, και ενδεικτικό  της συμμετοχής της Ολυμπιακής στο κύκλωμα της διαφθοράς. Γιατί δεν κοστίζει τίποτα να διατηρείς τα αρχεία αυτά σε σκληρό δίσκο.

 ECONOMIST: «Last month a Munich court rejected Siemens's claim that the practice of bribing the clients of its medical division with airline tickets, which they could exchange for cash, was not “systemic”. That is just one example of how €1.3 billion ($2.5 billion) is reckoned to have been illegally spent around the world in the past few years to beat the competition. »http://www.economist.com/people/displaystory.cfm?story_id=10807708 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 09/07/2008 13:51:47

    Προσθέτω μία πληροφορία που διάβασα χθές, αλλά δέν θυμάμαι που, η οποία αναφέρει ότι, στις ΗΠΑ, όπου στο εκεί χρηματιστήριο έχει εισαχθεί και παίζει η Siemens, είναι υποχρεωμένη σύμφωνα με την εκεί ισχύουσα νομοθεσία να κατονομάσει όσους ανα τον κόσμο έχει λαδώσει και οι ΗΠΑ απο την μεριά τους και με την σειρά τους θα αναλάβουν να ζητήσουν πίσω τα λεφτά της Siemens.

    Βέβαια είναι μέχρι στιγμής τα εξής:

    1.- 2 κρίσιμοι Νόμοι που άρχισαν να ισχύουν απο 10 1999 στην Γερμανία και να θεωρούν έγκλημα το λάδωμα πελατών χωρών, πολιτικών κ.λ.π., ενώ μέχρι τότε το λάδωμα αποτελούσε κανόνα ανεπίληπτο.

    2.- Ένας Νόμος που επέβαλαν οι ΗΠΑ στο διεθνές τραπεζικό σύστημα για το μαύρο χρήμα και για όσους τροφοδοτούν την τρομοκρατία. Ο Νόμος αυτός επιβάλλει διαφάνεια στην διακίνηση ποσών μεγαλυτέρων των 100.000 ευρώ.

    Η εφαρμογή αυτών των Νόμων, με έρευνες που ξετυλίχθηκαν μέχρι και στα νησιά των φορολογικών παραδείσων, έφεραν ύστερα απο πολλές διαδικασίες στο εφετείο του Μονάχου την αποκάλυψη ότι, στα λαδώματα πολιτικών ανδρών - και όχι κομμάτων - έρχονται κατα σειράν πρώτη η χώρα μας, δεύτερη η Ρωσία και τρίτη η Νιγηρία.

    Άν αυτά όλα δέν είναι ράδιο τσαρσί, έπεται ηρωϊκή συνέχεια.

    ΠΕΛΙΑΣ

  2. port porta avatar
    port porta 09/07/2008 14:12:32

    φιλε Φακτωρα,
    δεν χρειαζεται αρχειο εισιτηριων της ΟΑ. Τα εχει ολα η ΑΚΤΙΝΑ και ολα τα κουπονια οσων χρησιμοποιησαν καθως και των ακυρωμενων η πιστωμενων. ΙΑΤΑ διαδικασια και νομος απαραβατος. Οποιος δεν κρατα αρχεια του παιρνουν την αδεια ΙΑΤΑ.

    Ποιος ειναι ο μαγκας να ελεγξει την ΑΚΤΙΝΑ ??? με την ΙΑΤΑ παρουσα μην τα κανουν αβαβα??? διοτι τον αερα θα τον χασει η ΑΚΤΙΝΑ. Θα χασει μεγαλο πελατη !

    Τα ιδια εκανε επι ΠΑΣΟΚ και το Τραβελ Πλαν ( ΔΟΛ ) ιστορια μου αμαρτια μου με τρελλα και κορδελλα. Ασχοληθηκε κανεις?? τα Αρχεια ειναι εκει ακομη και σε μικροφιλμ !!!!! αντε σου δινω δουλεια για το σπιτι ! βγαλτους στο κλαρι. να επιμεινεις να γινει ελεγχος με ΙΑΤΑ παρουσα.

    BTW, το Τραβελ Πλαν ειχε πελατες ολη την κυβερνηση και ολα τα ΠΑΣΟΚΙΑ με τοι αζημιωτο ( καταχωρησεις στα στις φυλλαδες κλπ κλπ airtime, )

    Ελεγχο τωρα σε ΑΚΤΙΝΑ, Τραβελ Πλαν και οποιο αλλο ΙΑΤΑ γραφειο εχει "λογαρισμους" Δημοσιου επι ΝΔ!!!.

    ΠΠ

  3. anonymous avatar
    anonymous 09/07/2008 16:55:25

    Η μεγάλη κοινωνική συνεισφορά του ΠΑΣΟΚ ήταν ο εκδημοκρατισμός της μίζας. Προσέξτε όμως την διαφορά της μίζας για το πόπολο και της μίζας για τους αριστοκράτες. Οι πρώτοι παίρνουν δωρεάν εισιτήρια για εαυτούς κα τις οικογένειές τους. Οι ευπατρίδες παίρνουν τα ίδια ως βάση, και επιπλέον προπληρωμένα από κάποιον τρίτο εισιτήρια που μπορούν να επιστραφούν ..για τα μικροέξοδα του ταξιδιού. Άλλο μήτσος και άλλο Λουδοβίκος!

    http://www.acrobase.gr/showthread.php?p=44483
    @XENIOS 10-12-07, 09:10
    «Συνεργάζομαι με την Ολυμπιακή από το 1976 έως και το 2000, σαν ειδικός κοστολόγος ναύλων, σαν σύμβουλος και μέλος ταξιδιωτικών φορέων κλπ.
    Γνώρισα από πολύ κοντά την Ολυμπιακή, τα συμπεράσματα μου μπορεί να είναι υποκειμενικά, αλλά έχουν στερεή βάση.

    Ένας άλλος τομέας που κόστισε πολύ στην Ολυμπιακή, ήταν το πλιάτσικο των δωρεάν εισιτηρίων. Φτάσαμε στο σημείο (προσωπικά στοιχεία από φίλο μου controller της Ολυμπιακής) να φεύγουν αεροπλάνα και οι μισοί επιβάτες, ναι οι μισοί, να έχουν δωρεάν εισιτήρια. Οι εργαζόμενοι κατάφεραν να απαιτήσουν να έχουν δωρεάν εισιτήρια όλα τα μέλη των οικογενειών τους…. Ήταν μια ακόμα «εργατική» τους απαίτηση που κάποιος μ@λάκας υπουργός το έδωσε.
    Με απλά λόγια την κύρια ευθύνη για το σημερινό κατάντημα της Ολυμπιακής, την έχουν οι ίδιοι οι υπάλληλοι της.»

  4. Sergios avatar
    Sergios 09/07/2008 18:15:14

    Πελίας αυτό είχα πει και εγώ στον Φάκτορα χθες όπως το είχα μάθει από Αμερική. Άρα ισχύει αυτό που μου είπαν ότι θα ζητήσει Η Siemens μέσω της δικηγορικής εταιρείας Ντεμποβουάζ επιστροφή χρημάτων και από τους δικούς μας λαδιάρηδες.

  5. anonymous avatar
    anonymous 09/07/2008 19:00:16

    Το παρακάτω είναι από το PRESS-GR.blogspot.com.
    Το ερώτημα είναι, τα εισιτήρια πληρωθήκανε με πιστωτική κάρτα, κι αν όχι, γιατί; όταν όλα τα υπόλοιπα πληρωθήκανε με VISA. Ποιος ο αριθμός απόδειξης της VISA για τα εισιτήρια;
    ------------------------------------------------------------
    Πέμπτη, Ιούλιος 03, 2008
    Έδωσε τα πειστήρια ο Λιάπης...
    .Τα αεροπορικά εισιτήρια με την Ολυμπιακή και την πληρωμή των διανυκτερεύσεων του, με πιστωτική, σε Φρανκφούρτη και Λειψία....
    .
    Πρόκειται για τα εισιτήρια της Ολυμπιακής με τα οποία ταξίδεψε, ο ίδιος και ο γιος του, στην Γερμανία. Τα δύο εισιτήρια είναι για την πτήση Αθήνα - Βερολίνο στις 16 Ιουνίου 2005 και Φρανκφούρτη - Αθήνα στις 20 Ιουνίου 2005. Επίσης έδωσε τις αποδείξεις πληρωμής δύο διανυκτερεύσεων στα ξενοδοχεία στην Φρανκφούρτη και μιας διανυκτέρευσης στη Λειψία. Τα ποσά που αναφέρονται είναι 709,5 ευρω και 704,5 ευρώ και έχουν πληρωθεί με πιστωτική κάρτα VISA.

  6. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 09/07/2008 19:37:58

    -Αυτοί που πήραν τις μίζες
    -θα κάνουν έρευνα στην εταιρεία
    -που τους έδωσε τις μίζες
    -για να ανακαλύψουν ποιοι πήραν τις μίζες
    -που δεν πήρε κανείς (ιδιαίτερα πολιτικό πρόσωπο)
    -άρα τη να ψάχνουμε
    -τον ...κανένα μάλλον

    ή μάλλον όπως έλεγε ο αείμνηστος Σταυρίδης

    "Γλου Γλου Γλου"

    αφιερωμένο στον μόνο ΕΛΛΗΝΑ Πολιτικό που θυμάμαι να αναλαμβάνει τις πολιτικές του ευθύνες και να έχει παραιτηθεί:

    τον κ Μαυρογιαλούρο