07/12/2008 17:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το κράτος της καταστολής και των κουκουλοφόρων

Ποιο είναι το αποτέλεσμα; «Τελικά, οι «φοβεροί» και "τρομεροί" αντάρτες πόλης κατάφεραν να διαλύσουν τη διαδήλωση. Από 5-6 χιλιάδες κόσμος, έμειναν 400 -500 άτομα» γράφει συνεργάτης μας που ήταν εκεί. Εύγε τους. Φοβερή απάντηση στην κρατική τρομοκρατία, να καις μια αντιπροσωπεία αυτοκινήτων. Αυτό κι' αν είναι πολιτική παρέμβαση.

Στο μεταξύ,  νέοι  Βλαδίμιροι καλούν από το Διαδίκτυο τον κόσμο σε εξέγερση και του ζητούν να μετατρέψει τον τραγικό θάνατο του νεαρού σε «παλλαϊκή οργή» για να φύγει η κυβέρνηση Καραμανλή. Γνωστοί επαναστάτες τραγουδιστές παρελαύνουν από το διαδίκτυο θυμίζοντάς μας τις περγαμηνές τους και μας στέλνουν κι ένα λινκ με τα τραγούδια τους που δεν τ΄ ακούει πια κανένας. Αδέσμευτοι και ανένταχτοι «μπλόγκερς» εκπέμπουν από τα υπόγεια γνωστών εκδοτικών συγκροτημάτων «τον θυμό και την οργή του μέσου έλληνα». Άλλοι θεωρούν ότι όλα αυτά γίνονται «κάθε φορά που πάει να κάνει κάτι το ΠΑΣΟΚ».

Το να πυροβολεί αστυνομικός δεκαπεντάχρονο είναι εγκληματική πράξη. Ακόμα και αν τους έβρισαν και τους πέταξαν πέτρες, δεν είναι λόγος αυτός για να πυροβολήσουν και να σκοτώσουν. Πρόκειται για αντίδραση λούμπεν στοιχείου που σε τίποτε δεν διαφέρει από τις αντιδράσεις των λούμπεν κουκουλοφόρων που θεωρούν ότι κάνουν αντίσταση καίγοντας τις στάσεις των λεωφορείων - εκτός κι αν κι αυτές είναι κομμάτι τις εξουσίας.

Οι ανήλικοι πού μπλέκουν με αντιεξουσιαστικούς δήθεν χώρους προσπαθούν να εκτονώσουν τον θυμό τους και την φυσιολογική τους αντίδραση απέναντι σε πάμπολλα πράγματα πού συμβαίνουν γύρο τους - και έχουν πολλά δίκαια σε όσα λένε και φωνάζουν. Πολύ περισσότερο που οι προκλητικές αθωώσεις τραμπούκων αστυνομικών (βλέπε «ζαρντινιέρα», ξυλοδαρμός στη Θεσσαλονίκη κλπ ) δημιουργεί απαράδεκτο προηγούμενο και οδηγεί σε καουμπόικες συμπεριφορές, όπως η χτεσινή με τη δολοφονία του νεαρού στα Εξάρχεια. Όλα πληρώνονται λοιπόν. Και εξαιτίας της «αφασίας» της, η κυβέρνηση πληρώνει και τα Εξάρχεια και το Βατοπέδι και πολλά άλλα. 

Όμως η ύπαρξη  ενός ανάλγητου κράτος, επανδρωμένου από κλέφτες πολιτικούς, δεν αθωώνει τούς διάφορους περιθωριακούς ηγετίσκους που κινούνται στον «θολό» αντιεξουσιαστικό για να «τσιμπάνε» αφελείς οπαδούς πού θέλουν να εκτονώσουν την τσαντίλα τους για το τι συμβαίνει γύρο τους.

Όσο για αυτούς που έχουν βραχεία μνήμη υπενθυμίζουμε πώς ο νεαρός Καλτεζάς σκοτώθηκε από τον Μελίστα το 1985. Προϊστάμενοι τού Μελίστα τότε ήταν οι Κουτσόγιωργας,Τσούρας κλπ. Και ο τότε πρωθυπουργός δεν έκανε τις παραιτήσεις τους δεκτές. Δεν ξεχνάμε επίσης, ότι η μοναδική εισβολή σε πανεπιστημιακό άσυλο, έγινε επί ΠΑΣΟΚ στη δεκαετία του 1990, με αποτέλεσμα να γεμίσει η ΓΑΔΑ με εκατοντάδες μικρά παιδιά. Το «ντου» έγινε μετά από απίστευτες καταστροφές καταστημάτων και δημόσιων χώρων στο κέντρο της Αθήνας.

Αυτά προς το παρόν, επειδή μερικοί πράσινοι κόκκοι φαίνεται πως θυμούνται μόνον όσα τούς συμφέρει για τις γαλάζιες αντίστοιχες ρέπλικες. Κι ας αναλογιστούμε όλοι ποιον εξυπηρετεί η στρατηγική της έντασης τώρα που πάμε για εκλογές πόλωσης. Και δυστυχώς, όλη η εβδομάδα φαίνεται ότι θα περάσει όπως η σημερινή μέρα. Η μόνη πραγματική αντίδραση είναι η μαζική κάθοδος στο δρόμο των πολιτών, για να διαμαρτυρηθούν για τη δολοφονία. Έτσι θα μπει φραγμός στα οποιαδήποτε σχέδια του -κατασταλτικού- κράτους και του παρακράτους των κουκουλοφόρων. Αλλά ποιος να μπει μπροστά;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nas avatar
    nas 07/12/2008 17:37:24

    O... Alexis μήπως;

  2. Lakis, Spain avatar
    Lakis, Spain 07/12/2008 17:46:22

    @Factora

    sou bgazw to kapelo gia ayto to post.

    Ta eipes ola!

  3. vromopasokos avatar
    vromopasokos 07/12/2008 17:48:50

    Σε πολλά σημεία θα συμφωνήσω. Ειδικότερα για την αγαστή κατα καιρούς συνεργασία του αυταρχικού κράτους με τους "αντιεξουσιαστές" κουκουλοφόρους της ιδεολογίας του πλιάτσικου.
    Αλλά κάπου πρέπει να τελειώνουμε με αυτή τη μανιέρα του συμψηφισμού. Δεν είναι πανάκεια ο συμψηφισμός.

  4. ataktos avatar
    ataktos 07/12/2008 17:51:18

    εμ Factorx-Τόσες φορές ο λαός τους σήκωσε στους ώμους και τους έκανε πρώτους. Tι κατάλαβε από δα αυτούς ?να σου και σας τους θυμίσω Καραμανλής ,Αντρέας ….

  5. Σεβαστιανός Μεταλληνός avatar
    Σεβαστιανός Μεταλληνός 07/12/2008 17:56:43

    Μπράβο παιδιά. Συγχαρητήρια για την ισσοροπημένη και λογική αντιμετώπιση, που δυστυχώς σπανίζει.

  6. nikos avatar
    nikos 07/12/2008 17:56:58

    Οι συνεργάτες της Ασφάλειας και προστατευόμενοι κουκουλοφόροι βγήκαν στους δρόμους.

    Το παιγνίδι κλέφτες κι αστυνόμοι καλά κρατεί.

    Και η φτώχεια του κόσμου συνεχίζεται..
    Αν αυτό δεν είναι παιγνίδι τότε τι είναι..?

  7. Robin Hood avatar
    Robin Hood 07/12/2008 17:57:23

    Οτι κι άν γίνει πιά, ότι κι άν έγινε παλιά, όποιος και να φταίει, η ΝΔ θα πάει στο 30%, κι ο Καραμανλής θα εγκατασταθεί ισοβίως στο αγαπημένο του μαγαζί να παίζει PlayStation 24 ώρες το 24ωρο. Με μιά παχιά αστακομακαρονάδα δίπλα (το νέο must των νεομπουρζουάδων).
    Και μή περιμένετε να τους σώσει ο Σαμαράς. Αυτός ούτε τον εαυτό του δεν μπόρεσε να σώσει (από τους Αλαφουζομπόμπολες).
    Αυτά έχει η πολιτική, θα 'πρεπε να το ξέρετε, προς τί η θλίψη για τον φαταούλα και το κόμμα του; Το παιδί να λυπάστε μόνον, και όλα τα παιδιά, που έπεσαν εδώ και ζούν σε τέτοια ακυβέρνητη πολιτεία.

  8. 80% του ελληνικού λαού avatar
    80% του ελληνικού λαού 07/12/2008 17:59:09

    Οι μπάτσοι είναι οι πραιτωριανοί της ελίτ. Κατασταλτικοί και υπαρκτοί μόνο για τα συμφέροντά της. Είναι εχθροί μου.

    Οι antifa βολεύουν για άλλους λόγους την ελίτ και τελικά δουλεύουν για τις παγκοσμιοποιητικές της επιδιωξεις. Και μισούν την Ελλάδα κατά δήλωσή τους. Έχουν γεμίσει την Αθήνα με το μίσος τους. Πρό έτους κάψανε και το μνημείο της χώρας για παράδειγμα... Αν μπορούσαν να μου φάνε τ' άντερα θα τά τρωγαν. Είναι εχθροί μου.

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μ' ενδιαφέρει που ένας εχθρός μου σκότωσε έναν άλλον! Ίσως θα πρέπει να τους ενθαρρύνω κι' απο πάνω...

  9. Νίκος avatar
    Νίκος 07/12/2008 17:59:35

    "νέοι Βλαδίμιροι καλούν από το Διαδίκτυο τον κόσμο σε εξέγερση και του ζητούν να μετατρέψει τον τραγικό θάνατο του νεαρού σε «παλλαϊκή οργή» για να φύγει η κυβέρνηση Καραμανλή".

    Λαθος, η ακυβερνησισα ειναι το ζητουμενο για τα ξενα συμφεροντα.
    Α να μη ξεχασω, οταν δεν μας ταιζει το κρατος (δημοσιουπαλληλικι) ειναι αναλγητο.

    Πιο κατω: Του Σταθη απο την "Ε".

    "Ούτε αριστεριστές (πόσω μάλλον αριστεροί) είναι οι φοιτητές που βουτάνε κάλπες (ως άλλοι Καλπογιάννηδες) ούτε τίποτα μπαγάσηδες είναι, πτωχοπρόδρομοι (είχαμε τέτοιους και στη γενιά μας) απ' αυτούς που, όταν έρχεται η ώρα, εξαργυρώνουν το ψευτοεπαναστατιλίκι με την πρώτη διαθέσιμη θέση, ραβδούχου ή καρεκλοκένταυρου, στον δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα.

    Είναι πολλοί απ' αυτούς οι ίδιοι που, όταν «μεγαλώνουν», χρησιμοποιούν το ένα (ή και τα δύο, εναλλάξ) από τα κόμματα εξουσίας, ενίοτε και κάποιο απ' τα κόμματα της Αριστεράς, για να πορευθούν, άλλοτε ως συνδικαλιστές που ατιμάζουν τον συνδικαλισμό, άλλοτε ως κομματοφρουροί, άλλοτε ως «αρμόδιοι» και πάντα εαυτόφιλοι.
    .
    Είναι η πρώτη ύλη από την οποίαν φτιάχνονται ο συντεχνιασμός, το βολευτιλίκι, ο άπας εκφυλιστικός ιστός που παγιδεύει κάθε προσπάθεια προόδου παντού. Ενας ανίκητος (λόγω διαρκούς αλληλοϋποστήριξης) εσμός, μοχθηρός σαν ορδή, αδιάτρητος σαν παχύδερμο και διάχυτος σαν λάσπη παντού.
    .
    Είναι οι άνθρωποι της ήσσονος προσπάθειας, αυτοί που ακυρώνουν τα πάντα γύρω τους, κόμματα, συνδικάτα, κράτος. Οι ολέθριοι που έχουν για όλα μία δικαιολογία και ουδεμία αμφιβολία για οτιδήποτε..."

    Λοιπν για να τελειωνουμε με τα φληναφηματα, οταν καποιος, εστω και 16χρονος εχει σιδηρολοστο και μολωτοφ στα χερια του στη μεση της πολης τοτε πρεπει να ειναι ετοιμος και να πεθανει.

  10. nas avatar
    nas 07/12/2008 18:01:21

    Νομιζω πως αυτού του τύπου τους συμψηφισμούς θα μπορούσε μόνο να τους κάνει κάποιος της Ν.Δ., τύπου Γιακουμάτου, ας πούμε.
    Και το 1985 είναι πολύ μακριά απο το 2008, ενώ ήταν κοντά στο 1974... και πάρα πολύ κοντά στο 1981...
    Μάλλον κάποιοι έχουν μόνιμα κολημένη μνήμη... άντε να δούμε και τους επόμενους συμψηφισμούς που θα κάνετε, όταν θα είναι εξουσία το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου, με τα σκάνδαλα και τους σκοτωμούς της κυβέρνησης του Κωστάκη Καραμανλή...
    Και γιατί δεν έχετε επιτέλους κάποια πρόταση να μπεί κάποιος μπροστά; Ας μπεί ο Αλαβάνος, ο Τσίπρας, ο Κουβέλης και τα άλλα τα παιδιά... και εάν έχουν κύρος στο..."χώρο" ας επιβάλουν δυναμικές πλήν ειρηνικές διαδηλώσεις... αλλά έτσι κάνουμε μία και γυρίζουμε 25 χρόνια πίσω στα χρόνια του Κουτσόγιωργα, όταν ο δολοφονημένος νεαρός δεν ήταν καν στα όνειρα των γονιών του... και δεν πάτε πίσω στον... καιρό του Βουλαγροκτόνου; εντάξει...αρκετά με τους συμψηφισμούς...

  11. nikos avatar
    nikos 07/12/2008 18:05:55

    Πάντοτε ήμουν άνθρωπος που πίστευε ότι πρέπει να
    υπάρχει κοινωνικό κράτος.
    Και γι αυτό έπρεπε να να ψηφίζουμε και να αγωνιζόμαστε αναλόγως.

    Όμως διαβάζω:

    "Ο πατέρας του πιτσιρικά στέλεχος Τράπεζας, η μητέρα με κοσμηματοπωλείο στη Βουκουρεστίου, ο μικρός σε ιδιωτικό σχολείο στην Κηφισιά (Ωθησις), κατοικούν στο Π.Ψυχικό, λείαν ευκατάστατη οικογένεια!".

    Και σκέπτομαι, έπρεπε αυτός να ρίχνει μολότωφ στους αστυνομικούς οι οποίοι δουλεύουν για ένα
    κομμάτι ψωμί?????

    Τα χάλια τους τώρα με αυτό που έκαναν..

  12. Robin Hood avatar
    Robin Hood 07/12/2008 18:08:10

    Εκτός όλων των άλλων:
    Κάποιοι από τους νεοδιορισμένους (εδώ και 3-4 χρόνια, και φυσικά ανεκπαίδευτους) "ειδικούς φρουρούς" είναι εδώ και 2-3 μήνες σε εύθραυτη ψυχολογική κατάσταση, επειδή το κόμμα-ευεργέτης τους και ο έχων αίμα "εθνάρχη" αρχηγός τους έχουν γίνει τρύπια ρόμπα με μαύρα μπαλώματα από λαθραίο ράσο.
    Αυτοί οι άνθρωποι είναι ανίκανοι και επικίνδυνοι.
    Η ευθύνη βέβαια ανήκει στους πολιτικούς προισταμένους τους.
    Πρέπει να μπεί τέλος, πολιτικό, δημοκρατικό, το γρηγορότερο. Να τελειώσει και η ακυβερνησία και το πλιάτσικο.

  13. Σπύρος avatar
    Σπύρος 07/12/2008 18:08:24

    Δηλαδή η Ιστορία απαγορεύεται νά έχει μνημη..
    Μονον οπως μας βολεύει..
    Ο Κουτσόγιωργας πάντως πρώην Χωροφύλακας ήταν.Οπότε μιά χαρά ήξερε και αυτός απο τέτοια.

  14. Factorx avatar
    Factorx 07/12/2008 18:09:25

    @nas: σε ποιόν απευθύνεσαι μιλώντας σε δεύτερο πληθυντικό; Σε εμάς; Δεν έχουμε έτοιμη πρόταση να σερβίρουμε σε αφελείς. Ούτε μας ενδιαφέρει προς το παρόν. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι μια «Ένωση Εναντίον του Κουτόχορτου» (ΕΕΚ)με μέλη όσους δεν το τρώνε. Οπότε αποκλείεσαι.

  15. Σπύρος avatar
    Σπύρος 07/12/2008 18:10:26

    Φάκτορες εξαιρετικό κολλάζ απο απόψεις φίλων πού γράφτηκαν στά θέματα.
    Απότι κατάλαβα έχετε συνδέσει διάφορα αποσπάσματα απο πόστς, μέ αξιόλογο αποτέλεσμα.
    Ωραία ιδέα.

  16. patos avatar
    patos 07/12/2008 18:14:04

    το αυγό του φιδιού : οι πολιτικές δράσεις που χρειάζονται εκείνη τη καθημερινη επαγγελματική αγωγή που εξώθησε τον φόνο ενός έφηβου από ένα ανώριμο αστυνομικό. Για δευτερη φορα [μια του πασοκ και δεύτερη της νδ]

  17. τα παιδια.. avatar
    τα παιδια.. 07/12/2008 18:14:28

    τα παιδια του πολυτεχνειου μεγαλωσαν..
    τωρα ειναι εξουσια,πολιτικοι,επιχειρηματιες,τραπεζιτες.
    δηλαδη ειναι τα αφεντικα της αστυνομιας.
    ταυτοχρονα στο σπιτι,παραμυθιαζουν τα παιδακια τους με τα νεανικα τους κατορθωματα..
    τσιμπανε τα παιδακια και παιζουν ξυλο με την
    αστυνομια των ...μπαμπαδων τους.
    τα μονα θυματα σε αυτο το ελληνικο μπαχαλο..
    ειναι οι αστυνομικοι.
    η αιτια για ολα αυτα ειναι το οτι μονο στην ελλαδα,οι ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ.."ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ".

  18. neoinileias avatar
    neoinileias 07/12/2008 18:18:00

    Σχετικές γενικεύσεις
    Σοκ προκάλεσε στην ελληνική κοινωνία η είδηση για το θανάσιμο τραυματισμό του 16χρονου σε επεισόδια που έγιναν στην Αθηνα. Μετά το συμβάν δεκάδες άτομα συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Εξαρχείων, αρκετά εισήλθαν μέσα στο Πολυτεχνείο, ενώ άλλα άναψαν φωτιές σε κάδους απορριμμάτων κτλ οι εικόνες έκαναν το γύρο του κόσμου .
    Τα γεγονότα δείχνουν με απλό τρόπο ότι χιλιάδες άνθρωποι επηρεασμένοι από το γενικότερο ψυχολογικό κλίμα της εποχής και τις αρνητικές εμπειρίες που καθημερινά αποκομίζουν που σε μεγάλο βαθμό είναι συνέπεια της μη εφαρμογής των κανόνων και της αλόγιστης από τα μμε προβολής διαφόρων μορφών παραβατικότητας οδήγησαν και είναι σίγουρο ότι θα ξαναοδηγήσουν σε ανεξέλεγκτη βία και αντικοινωνικές συμπεριφορές. Ποιες όμως είναι οι πραγματικές αιτίες του προβλήματος;
    Με μια πρώτη ματιά, από διαφορετικές οπτικές γωνίες, θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι νεαροί, που σε μεγάλο βαθμό βλέπουν τη ζωή τους ως μια ζωή χωρίς προοπτική προσπαθούν με τον τρόπο που εκφράζονται να περισώσουν τη χαμένη αυτοεκτιμηση τους.
    Κατ' αυτό τον τρόπο οδηγούμαστε στο συμπέρασμα να πούμε ότι η μεγαλύτερη ευθύνη για όλα όσα συμβαίνουν ανήκει στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας. Είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι ο τρόπος λειτουργίας του εκπαιδευτικού συστήματος καθορίζει αλλά και αλλάζει ανάλογα με τις εποχές τον τρόπο που σκεφτόμαστε. Αν όμως κοιτάξουμε λίγο πιο προσεκτικά τα πράγματα θα διαπιστώσουμε ότι εδώ και πολλά χρόνια ο τρόπος λειτουργίας του ισχύοντος εκπαιδευτικού συστήματος δεν ικανοποιεί τα ενδιαφέροντα και δεν δικαιώνει τις προσδοκίες των νέων ανθρώπων. Σε μεγάλο βαθμό η δυναμικότητα καταναλώνεται στην αλληλοεξόντωση και σε λάθος κατευθύνσεις.
    Από κι και πέρα δεν χωρά αμφιβολία ότι, οι ευθύνες της πολιτείας και των μμε διαχρονικά είναι είναι μεγάλες, δεν ανήκουν όμως αποκλειστικά στο υπουργείο εσωτερικών και την αστυνομία, επειδή σκοπός των οργάνων της τάξης είναι να διαφυλάσσουν την τάξη. Αν οι αστυνομικοί που ενεπλάκησαν στο επεισόδιο ενέργησαν παράνομα πρέπει να τιμωρηθούν παραδειγματικά.
    Καταλήγοντας σ' ένα βιαστικό συμπέρασμα θα πούμε ότι για ό,τι σήμερα συμβαίνει στην κοινωνία ευθύνεται σειρά λαθών και παραλήψεων που κατά καιρούς τα τελευταία 10 χρόνια έχουν επισημανθεί από αρκετούς και αφορούν τον τρόπο λειτουργίας του εκπαιδευτικού συστήματος.
    Δεν θα μπορούσε όμως να περάσει απαρατήρητος και ο τρόπος αντιμετώπισης της κατάστασης από τα πολιτικά κόμματα και αρκετά μμε. Με τη στάση τους επέδειξαν ανευθυνότητα η οποία δημιουργεί οικιοθελώς παραβάτες. Έδειξαν ότι πάνω και από την προστασία και διαμόρφωση της ανθρώπινης ζωής να προστάσουν την εξουσία. Το γεγονός ως κοινωνικό φαινόμενο, χρήζει αναλυτικότερης προσέγγισης, πρόκειται για ένα μείζονος σημασίας γεγονός που πρέπει να μας προβληματίσει.

  19. provato avatar
    provato 07/12/2008 18:21:58

    Ο αλήτης είναι αλήτης είτε φοράει στολή είτε κουκούλα είτε .. ράσο.
    Είτε είναι ΄΄δικός΄΄ μας είτε ΄΄εχθρός΄΄.
    Πολίτης δεν γεννιέσαι ΄΄γίνεσαι΄΄.Και όχι μέσα σε τέσσερις τοίχους και μπροστά απο μια τηλεόραση.Και όχι ΄΄βρίσκοντας΄΄ υπαρκτούς και ανύπαρκτους ΄΄εχθρούς΄΄.Και όχι ΄΄πίσω΄΄ απο τσιτάτα και ΄΄αρχηγούς΄΄.Και όχι ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΟΝΤΑΣ πρόσωπα και καταστάσεις..
    Και την ανθρώπινη ζωή την σέβεσαι ή δεν την σέβεσαι , την προασπίζεις ή δεν την προασπίζεις.

    ΄΄Καλή΄΄ μας ... σήψη και όνειρα ΄΄γλυκά΄΄.
    Είτε μας τα προσφέρει ο ΄΄νόμος και η τάξη ΄΄ είτε οι ΄΄αντιεξουσιαστές΄΄.

    ΥΓ:Ποιός να μιλήσει για παιδεία όταν ... ουρλιάζουν οι κάθε λογής.. λύκοι.Αναίσθητοι ... ΄΄συναισθηματισμοί΄΄ της ΄΄στιγμής΄΄.

  20. Robin Hood avatar
    Robin Hood 07/12/2008 18:22:34

    17
    "τα μονα θυματα σε αυτο το ελληνικο μπαχαλο..
    ειναι οι αστυνομικοι".
    Λίγη Αιδώς;
    Ποιοί τους διόρισαν; Ποιοί τους επέλεξαν; Ποιοί τους εκπαίδευσαν;
    Ποιοί διαπλάθουν την επαγγελματική τους ηθική;
    Ποιανών είναι "πελάτες";
    Αρκετά δεν κάνουν μερικοί αδιόρθωτοι το μπερντέ για να μας παίζουν από πίσω Καραγκιόζη; Όπως και πέρισυ με τις φωτιές.
    Τι χειρότερο έκανε ο Ρουσόπουλος δηλαδή, που τον βρίζουν τόσοι εδώ μέσα;

  21. omadeon avatar
    omadeon 07/12/2008 18:24:04

    @factorx
    Δεν σε γνωρίζω και δεν μπορώ να αξιολογήσω τα ΠΑΝΤΑ. Ελπίζω πάντως να επιτρέψεις το ψύχραιμο και επείγον σχόλιό μου.

    ΓΝΩΡΙΖΕΙ κανείς, ότι στην Αμερική της δεκαετίας 60-70 σχεδόν ΟΛΕΣ οι οργανώσεις της αριστεράς είχαν διαβρωθεί από πράκτορες που ήταν... ΠΡΩΤΟΙ στον αγώνα προτρέποντας "σπάστε τα όλα"? Ε, αυτοί κατάφεραν να διαλϋσουν τις περισσότερες από αυτές.

    Ατομα που λένε "κάψτε τα όλα" είναι ανεγκέφαλοι και επομένως διαβρώνονται ΠΟΛΥ εύκολα. Οχι όμως από "πράκτορες της Νέας Τάξης", ούτε κομμάτων. Από πράκτορες μεσαίας κατηγορίας, που αποφοίτησαν από κάποιες σχολές.

    Θα ήθελα να κάνω ΕΚΚΛΗΣΗ σε ΚΑΘΕ αναρχικό και ΚΑΘΕ αντιεξουσιαστή, να το σκεφτεί αυτό ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Διότι -συγνώμη- υπήρχαν και άτομα ΠΟΛΥ σκεπτόμενα που συμμετείχαν σε διαδηλώσεις αλλά δεν έριξαν ούτε ένα μολότωφ, κάααποτε.... ΠΡΟΣΟΧΗ.

  22. DAN avatar
    DAN 07/12/2008 18:25:24

    Ο στενόμυαλος το βλέπι ως μεμονωμένο περιστατικό, ο ισορροπιστής (factrox - αλήθεια ποιος απ΄ όλους;), ως ευκαιρία συμψηφισμού...
    Πρόκειται για γεγονός που συμπυκνώνει όλες τις κοινωνικοπολιτικές διεργασίες... Στο διαμορφωμένο πλαίσιο ΔΕΝ μπορούσε να γίνει διαφορετικά κι ούτε μπορεί να γίνει αλλοιώς : η νεοδεξιά του Καραμανλή του μικρού, πέφτει και ως δολοφονική !...
    Εγινε κι άλλοτε FactoX, έτσι ; Στείλτο ως ελαφρυντικό στους καταρρέοντες...

  23. nas avatar
    nas 07/12/2008 18:26:13

    Εντάξει, αγαπητέ Φακτωρ, η ζωή είναι για σας τους έξυπνους, που ούτε πρόταση έχετε, αλλά και που κρατάτε για την πάρτη σας τις μνήμες... αλλά την ιστορία των κοινωνικών αγώνων, των αγώνων της αριστεράς αν το θές (για να μιλήσω στον ενικό) δεν τη γράφουν μελανές σελίδες όπως του Καλτεζά και του νεαρού σήμερα... εάν θα ήθελες να ήσουν αντικειμενικός, θα έκανες και μιά αναφορά στις πολιτικές συνθήκες του 1985 και του σήμερα... κι όχι πρόχειρες διαπιστώσεις…

    To PROTOTHEMA δημοσίευσε ένα «πορτραίτο» του αδικοχαμένου νεαρού. Βρες από το αρχείο σου το πορτραίτο του Καλτεζά και κάνε συγκρίσεις… όχι απλοϊκούς συμψηφισμούς…
    το σχόλιο είναι το εξής:
    «Αμούστακο παιδί γεμάτος όνειρα ήταν ο 15χρονος Αλέξης Γρηγορόπουλος που χθες το βράδυ έσβησε στην κρύα άσφαλτο των Εξαρχείων από τη σφαίρα όπλου ενός ασυνείδητου ειδικού φρουρού.
    Πάντα με το χαμόγελο στα χείλη, καλός μαθητής, ευγενικός αλλά και δυναμικός που αγωνιζόταν για τα δικαιώματα του.
    «Θυσιάστηκε για τις ιδεολογίες του» θα πουν σήμερα οι φίλοι και συμμαθητές του που τον ήξεραν καλά και θα προσθέσουν «για εμάς θα είναι για πάντα ο ήρωάς μας»
    Γόνος εύπορης οικογένειας η οποία διατηρεί κοσμηματοπωλείο στην οδό Βουκουρεστίου γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Π. Ψυχικό. Μαθητής της σχολής Μωραίτη έκανε παρέα με παιδιά γνωστών οικογενειών της Αθήνας με τα οποία μοιραζόταν τα όνειρα και τις ανησυχίες του για το μέλλον. Τα τελευταία χρόνια μετά το διαζύγιο των γονιών του έμενε μαζί με την μητέρα του την μικρότερη αδελφή του και τη γιαγιά του, ενώ πολύ συχνά επισκεπτόταν και τον πατέρα του, διευθυντή Τράπεζας.
    Αγαπημένο του στέκι δεν ήταν η Πολιτεία ή η Γλυφάδα αλλά η περιοχή των Εξαρχείων και του Γκύζη.
    Μπορεί να μην αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα ωστόσο πάλευε για τα δικαιώματα των συνανθρώπων του. Του άρεσε να παίζει μπάσκετ ενώ απολάμβανε την Χιπ Χοπ μουσική. Χαρακτηριστικό πάνω του ήταν η μπλέ με τις μαύρες ρίγες ζακέτα του αλλά και το κοκαλάκι για τα μακριά μαλλιά του, που φόραγε στον αριστερό καρπό του.

  24. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 07/12/2008 18:27:16

    @τα παιδια..- έχεις τετράγωνη λογική σε λίγο πηγαίνοντας με αυτή θα κάνεις τον Μπουλη και ΓΑΠ και μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ ,ΚΚΕμ.λ.,ΕΚΚΕ κλπ πλάκα έχεις .

  25. Κώστας avatar
    Κώστας 07/12/2008 18:27:38

    Πάντως φαίνεται ότι και των αστυνομικών έχουν σπάσει τα νεύρα.
    Αυτοί εισπράτουν όλο το βρισίδι για την κακοδαιμονία του συστήματος.

    Και οι αναρχικοί - ας λέμε τα πράγματα με το όνομά τους - πετούν και βρίζουν ασύστολα τους αστυνομικούς. Και ζώα να ήταν καλύτερα θα τους φερόταν.

    Κι έχεις απ την μια μεριά τους αστυνομικούς οι οποίοι εμπλέκονται στην υπόθεση επειδή πρέπει να
    ζήσουν και να πάρουν ένα μισθό και
    από την άλλη τους αναρχικούς οι οποίοι είναι
    ένα ακατάστατο συνοθύλευμα (πλην όμως έμεσα υπηρέτες του συστήματος).

    Νομίζω πως κατάλαβα το παιγνίδι πως παίζεται-
    αντί να βελτιώσουμε την ζωή μας - θα ασχολούμαστε
    με το κλεφτοπόλεμο των εγκάθετων.

  26. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/12/2008 18:28:16

    @τα παιδιά...

    όχι ακριβώς... Επί Αρσένη ο ψιλοδιαλυμμένος επιχειρηματικός κόσμος της ΕΡΕ αποδιαλύθηκε και φτιάχτηκαν «νέα τζάκια» με την μέθοδο της αρπαχτής.

    Επί Σημίτη, ότι και να λέτε μια μερίδα επιχειρηματιών ανάσανε (μην ξεχνάτε την πτώση των επιτοκίων, σας άρεσε δεν σας άρεσε η σύγκλιση). Επίσης ανδρώθηκε μια παρτίδα κρατικοδίαιτων καρχαριών και παρασίτων.

    Επί ΚΚ του β' η απίθανη ανικανότητα σε συνδυασμό με την επιστημονική αρπαχτή μας έχουν φέρει σήμερα στο παράδοξο, το ελληνικό κεφάλαιο να είναι πιο εξοικειωμένο με το «πασόκ» από ότι με την ΝΔ (οι της ΕΡΕ έχουν πάρει σύνταξη).

    Το ότι τα παιδάκια μας μεγαλώνουν με νιντέντο ή φιλιπιννέζες ή μπροστά στην ...Τρέμη είναι λυπηρό κοινωνικό φαινόμενο εγκατάλειψης και δεν έχω ιδέα που θα καταλήξει ή αν σχετίζεται με τα επισόδια. Σίγουρα όμως δεν ακολουθούν «επαναστατικά χνάρια». Σιγά τους επαναστάτες με τις porsche.

    Ωστόσο, μην τρελλαθούμε, το κράτος της χωροφυλακής και του Κοτζαμάνη είναι μάλλον προνόμιο της «δεξιάς» παρά του Πασόκ.

    Για να τελειώνουμε, προτείνω να κατεδαφιστεί το ΕΜΠ μεταξύ Στουρνάρη και Τοσίτσα (και το ΥΠΠΟ από πίσω), να επκταθεί το αρχαιολογικό μουσείο και να φυτευτούν και άλλες νεραντζιές. Να προλάβω να αγοράσω καμιά πολυκατοικία πρώτα...

  27. Μάνος avatar
    Μάνος 07/12/2008 18:28:20

    ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ = ΦΑΣΙΣΤΕΣ!!!
    ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!

  28. Νίκος avatar
    Νίκος 07/12/2008 18:29:10

    Το πιο προτωτυπο που γραφτηκε εδω και πολυ καιρο για το ολο θεμα.

    "“Ο πατέρας του πιτσιρικά στέλεχος Τράπεζας, η μητέρα με κοσμηματοπωλείο στη Βουκουρεστίου, ο μικρός σε ιδιωτικό σχολείο στην Κηφισιά (Ωθησις), κατοικούν στο Π.Ψυχικό, λείαν ευκατάστατη οικογένεια!”.

    Οπερ αποδεικνυει οτι οσοι ειναι δημοσιοι υπαλληλοι ειναι οι πραγματικοι...προνομιουχοι (δουλευουν οσο και οποτε γουσταρουν, παιρνουν συνταξη στα ..40, κανουν απεργιες..οποτε θελουν, και, το κυριοτερο, ειναι μονιμοι [μπρρρ!]).

    Να λοιπον που "γηρασκουμε αει διδασκομενοι". Τελικα η ελλαδα εχει μοναδικη ταξιτη συγκροτηση. Οι αστυνομικοι ειναι οι νεοι...προλεταριοι που υπερασπιζονται το ...φοβερο και ...φασιστικο ελληνικο κρατος που ομως εχει τη μεγαλυτερη και γηραιοτερη...σοβιετικη δομη με 500,000 δημοσιους Υ. Η Αγγλια π.χ. εχει τον ιδιο αιρθμο αλλα 5πλασιο πληθυσμο, ενω τα καυμενα τα 16χρονα που διαβιουν στις φτωχογειτονιες του...Π. Ψυχικου, της Εκαλης και αλου οπου επισης υπαρχουν και καταυλισμοι λαθρομεταναστων, αγωνιζονται για δικαιη κοινωνια και για ολους.

    Χμμμ!

    Ρε παιδια μπορει κανεις να το κανει πιο λιανο; το μυαλο μου δεν αντεχει αλλο....

  29. Factorx avatar
    Factorx 07/12/2008 18:30:56

    @nas: μου φέρνεις ως παράδειγμα σχόλιο της εφημερίδας των dvd, της Τσέκου, της Ντόρας κλπ κλπ;

  30. donaE avatar
    donaE 07/12/2008 18:34:46

    Σκεφτηκατε οτι τα παιδια απο το Ψυχικο κανουν φασαριες με τους αστυνομικους,ενω τα λαικα παιδια προσπαθουν να γινουν αστυνομικοι,δεν κανουν παρεα με αντιεξουσιαστες?Ητανε παντα ετσι η μονο ετσι?

  31. nas avatar
    nas 07/12/2008 18:37:04

    Φακτωρ, αυτό βρήκα πρόχειρο. Έχεις καλύτερο απο άλλη που δεν βάζει dvd; π.χ. απο την ΑΥΓΗ, ή τον ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ; βάλτο να το διαβάσουμε... πάντως δεν είμαι παπαγαλάκι της Ντόρας, ούτε είδα την Τσέκου παρέα με το Θέμο...αν αυτό σε ενόχλησε, δηλαδή...

  32. ioannis mpampalis avatar
    ioannis mpampalis 07/12/2008 18:38:50

    θα μπορουσε να διαφωνησει κανεις μαζι μου;
    Η δημοκρατια εχει θεσμους και ορους
    βασικος ορισμος μην κανεις στον αλλο αυτο που δεν θελεις να σου κανουν. Δεν ειναι θεμα ηλικιας 16 15 35 κ.λπ. ειναι θεμα παιδειας θεμα οικογενειας και κουλτουρας.Ο ι γονεις των ανηλικων τι κανουν; μου λετε;

  33. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/12/2008 18:46:14

    Κλασσική Ελλάδα.
    Πέθανε ένας άνθρωπος.
    Και ήταν παιδί.
    ΤΡΑΓΩΔΙΑ

    Και ενώ το σώμα του κείτεται στο κρεβάτι του νεκροτομείου, περιμένοντας να φύγει όπως και η ψυχή του μακριά από τη σάπια αυτή χώρα, έχουμε:

    -πολιτική εκμετάλλευση του νεκρού (η κακιά κυβέρνηση, η καλή κυβέρνηση, το 1985, συμψηφισμοί, παραλληλισμοί, ο Πρόεδρος, ο Κωστάκης , ο Γιωργάκης και ο Τσίπρας να έχουν λογοδιάρροια)
    -επαναστάτες αντιεξουσιαστές που εφαρμόζουν το δίκαιο της αυτοδικίας δικαιώνοντας τους μπάτσους
    -ανεγκέφαλους αστυνόμους επιπέδου ζαρντινιέρας
    -κάψιμο οικιών, στάσεων, καταστημάτων, αυτοκινήτων και λεηλασίες
    -πανεπιστημιακό άσυλο
    -ανεγκέφαλους πιθήκους που πετροβολούν την Πυροσβεστική που πάει να σβήσει φωτιές (τίποτα δεν μάθαμε το 2007)

    Ενα έχω να πω:

    Αντίο παιδί μου καλό ταξίδι .
    Κουράγιο στους γονείς που θα θάψουν τη ψυχή τους για να έχεις παρέα στο ταξίδι.
    Συλλυπητήρια σε όλους εμάς τους υπόλοιπους που απλά επιβιώνουμε και θα παραδώσουμε στα παιδιά μας αυτή την χώρα.


    ΥΓ

    Απλά να θυμάστε

    μπορούσε να είναι το δικό μας παιδί

  34. tiramola avatar
    tiramola 07/12/2008 18:47:29

    Δυο φωτογραφιες...

    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=934410

  35. nas avatar
    nas 07/12/2008 18:48:26

    Ioanni, είναι να μην σου λάχει... αναλογίσου, εσύ τι θα έκανες;

  36. Δολοφονία avatar
    Δολοφονία 07/12/2008 18:49:42

    Αν είναι αυθεντικό το video αυτό, πρόκειται για εφιάλτη.


    www.youtube.com/watch?v=jwJZHcMolUA

  37. patos avatar
    patos 07/12/2008 18:52:37

    η καταστολή θανατώνει με όπλο το νόμο και φορόντας τη μάσκα του ιδεολογικά ή/και βιοποριστικά αφιονισμένου

  38. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 07/12/2008 18:57:09

    “ Η ζωή κάνει κύκλους. Όταν υπάρχει ευημερία, οι άνθρωποι συντηρητικοποιούνται. Όταν η χώρα υποφέρει, στρέφονται προς το Κέντρο και την Αριστερά ”.
    Η εν ψυχρώ δολοφονία του 15χρονου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου είναι ο καταλύτης για αυτή την μετάβαση.
    Για τους μπάτσους μην την ψάχνετε, οι περισσότεροι είναι κομπλεξικά άτομα περιορισμένης αντίληψης που με το απαραίτητο ρουσφέτι φόρεσαν την στολή. Λίγο η ατιμωρησία, λίγο το κράτος της Δεξιάς (της ΝΔ και του μεταμφιεσμένου ΠΑΣΟΚ ) γέμισαν με αέρα τα μυαλά τους. Πρέπει όμως να πληρώσουν οι δολοφόνοι αυτή την φορά.
    Σίγουρα καταδικάζουμε τις καταστροφές σε περιουσίες συμπολιτών μας, που μέσα στην οικονομική κρίση δύσκολα θα ορθοποδήσουν.
    Από την άλλη όμως η κυβέρνηση τι κάνει ; ψελλίζει συλλυπητήρια και προσεύχεται μαζί με τον Εφραίμ να ηρεμήσουν τα πνεύματα, τα οποία η ίδια τα όξυνε με την καταστροφική ανικανότητά της.
    Το ποτάμι όμως δεν γυρίζει πίσω και η κοινωνική αστάθεια προβλέπεται σύντομα να μετατραπεί σε πολιτική.

  39. miaouth avatar
    miaouth 07/12/2008 18:58:12

    @ 34 - Ο Ιθαγενής
    Σωστα μιλάς. Δικό μας το φταίξιμο τελικά, όλων, που αφήσαμε (ή βοηθήσαμε) να γίνει έτσι αυτή η χώρα. Ο Εφραίμ ελεύθερος και ωραίος στις σουίτες, οι Βουλγαράκηδες και Δούκες ρολλάρουν με τις αυτοκινητάρες τους κι ο μικρός Αλέξης στο χώμα.
    Εμείς το φτιάξαμε αυτό το "πράγμα". Τον μικρό καθημερινό φασισμό του φαίνεσθαι, της "εξυπηρέτησης", της "ανόδου" και της σκοτεινής "εργολαβίας". Τελικά είμαστε φασιστική χώρα (με την παραπάνω έννοια). Οι Καραμανλήδες την προστατεύουν μόνο, εμείς φτιάξαμε "αυτό".
    Πένθος, ντροπή.

    Είπα να μή γράψω ξανά, ξανάγραψα γιατι ντρέπομαι που ανήκω στη γενιά αυτών των πολιτικών, αυτών των επιστημόνων, αυτών των εργαζομένων, αυτών των δημοσιογράφων, αυτών των πατέρων και μητέρων.
    Τώρα είμαι σίγουρος, δεν θα ξαναγράψω. Δεν έχει νόημα.

  40. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 07/12/2008 18:59:19

    Δεν είναι ν' απορούμε για όσα συμβαίνουν. Η πολιτική συνειδητοποίηση του Έλληνα από τον εμφύλιο και 'δώθε, με όλους τους ενδιάμεσους "σταθμούς" (με κεντρικό το "Πολυτεχενίο") στηρίχθηκε σ' ένα και μόνο στερεότυπο. Την αντίσταση ή την "αντίσταση". Χωρίς εισαγωγικά, αλλά κυρίως σε εισαγωγικά. Η "συνειδητοποίηση" δεν έρχεται στον νέο έλληνα πολίτη μέσα από λογικές και κοινωνικές διεργασίες. Ένα ανύπαρκτο γνωστικά και κοινωνιολογικά σχολείο και πανεπιστήμιο υποκατάσθηκαν από τους "αγώνες" του πεζοδρομίου. Οι οποίοι, βεβαίως, είναι απαραίτητοι, όταν σκοπεύουν σε κάτι. Όταν αφ' ενός συμπληρώνουν ή έπονται μιας διαυγούς ιστορικής συνείδησης και αφ' ετέρου σκοπεύουν σ' ένα σχέδιο της μελλοντικής ζωής, ιδιωτικής και κοινωνικής. Και αν υπήρχε ή υπάρχει κοινωνικό έλλειμμα από την μια πλευρά (αντικομμουνισμός, συντηρητισμός, αυταρχισμός), η άλλη πλευρά (αριστερή αντίληψη, δημοκρατική παράταξη κτλ.) όφειλε να το διορθώνει. Χύσαμε πολύ αίμα, κόψαμε πολλές δάφνες, τραγουδήσαμε με τον Ελύτη και τον Θεοδωράκη, ηρωϊκά μέν, αλλά πεισιθανάτια εμβατήρια, στοιχειώδες πολιτικό νιονιό όμως ποτέ δεν αποκτήσαμε. Μέσα σε τεράστια σύγχυση, όπου ο Κολωνός συγχέται με το Κολωνάκι και το Ψυχικό με την Δραπετσώνα, χωρίς δικριτές κοινωνικές γραμμές, απαραίτητες σε κάθε κοινωνία να κάνει συνθέσεις και στοχαστικές προσρμογές, για να πάει μπροστά, επιτρέπουμε σε κάθε Παπαγιάννη να γράφει ό,τι γράφει και δυστυχώς να έχει δίκιο. Γιατί αυτή είναι η κοινωνία μας: μια κοινωνική σούπα!

  41. tony avatar
    tony 07/12/2008 19:08:39

    Τί σημασια έχει το ποιος ήταν αυτός που αντέδρασε πρώτος στην τρέλλα της ελληνικής κοινωνίας.
    Τι σημασία εχει τι πίστευε ο Αλέξανδρος και εάν είχε δίκιο η οχι.
    Σημασία έχει ότι ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ πέθανε σε έναν αγώνα από το βόλι του προδότη.από το βόλι του λακέ από το βόλι του χωροφύλακα από το βολι του Τούρκου από το βόλι του Γερμανού από το βόλι του αιώνιου σύμμαχου του κατακτητή.από το βόλι του οχτρού.Ο Κολοκοτρώνης ο Μακρυγιάννης ο Καραϊσκάκης ο Τσε απόψε είναι χαρούμενοι είδαν ΕΝΑΝ ΑΚΌΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.
    Απόψε η Ελλάδα εγινε πλουσιότερη κατά έναν ΗΡΩΑ.
    Υπάρχει ακόμα ελπίδα. Και στη μνήμη του θα σας
    θυμίσω έναν παλιό στίχο.

    ...............στην Κρήτη και στη Μάνη
    θα έρθουν οι πολιτσμανοι σε πολιτείες και βουνά
    θα έρθουν οι πολιτσμανοι να κυνηγήσουν τα παιδιά
    ...........................................

  42. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 19:17:19

    Διοτίμα: "Μέσα σε τεράστια σύγχυση, όπου ο Κολωνός συγχέται με το Κολωνάκι και το Ψυχικό με την Δραπετσώνα, χωρίς δικριτές κοινωνικές γραμμές, απαραίτητες σε κάθε κοινωνία"

    Κι όμως υπήρξαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν οι διαχωριστικές γραμμές, ακόμα και μέσα στην μπάσταρδη κοινωνικά ελληνική κοινωνία.

    Η πραγματικότητα είναι έτσι όπως την έχει εκφράσει ο Οργουελ στο "κρατήστε σφιχτά το μικροαστισμό σας": "Ο λούμπεν προλετάριος με την αποκτήνωσή του, ο προλετάριος με την ηλιθιότητά του, ο μικροαστός με την αποχαύνωσή του, ο μεγαλοαστός με την εγρήγορση-ύπνο του, η εξουσία με τον σαδομαζοχισμό της, σπρώχνουν την ανθρωπότητα προς την καταστροφή".

  43. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 07/12/2008 19:20:49

    @ Le canard
    "Σπρώχνουν την ανθρωπότητα προς την καταστροφή". Αν αυτό είναι το ζητούμενο, συμφωνώ. Ενδεχομένως, είναι απαραίτητη μια εποχή πραγματικής βαρβαρότητας, για να ξαναρχίσουμε από την αρχή. Αλλά προς τί οι φωνές της απόγνωσης;

  44. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/12/2008 19:23:40

    να μην είμαι μάντης κακών, αλλά ούτε η οικονομική, ούτε η κοινωνική αστάθεια έχουν έρθει. Όσο για την πολιτική, δηλώνω ανίδεος.

  45. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 19:26:49

    Διοτίμα, με το συχώριο, αλλά, εκτός από αυτό που επισημαίνεις, για μένα σημαντικά είναι τα χαρακτηριστικά των τάξεων που δίνει ο Οργουελ.

  46. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 07/12/2008 19:27:29

    Κρατούνται οι φρουροί http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6035827,Grecja__Aresztowano_2_policjantow_po_smierci_15_letniego.html

  47. donaE avatar
    donaE 07/12/2008 19:27:53

    @Διοτίμα συμφωνω μαζι σου για την αντισταση κα για την ΄κοινωνικη σουπα'.Δεν βλεπω μια κοινωνια με ωριμη αγωνιστικη συνειδηση.

  48. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 19:27:55

    @ Ανώνυμο

    Κι' εσύ δηλαδή τι εκπροσωπείς; Το κατεστημένο της επανάστασης;

  49. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 19:28:18

    @ Ανώνυμο 38 ήταν

  50. Σπύρος avatar
    Σπύρος 07/12/2008 19:28:24

    Συμφωνώ μέ Αρχαιοπτέρυγα στό 46.
    Επισημαίνει με δυό σειρές τά σημαντικότερα.
    Απο την άλλη διαφωνώ με εσχατολογικές εκτιμήσεις για επιστροφή στην βαρβαρότητα και μετέπειτα ΄ανάσταση΄.Ο κόσμος έχει βιώσει μεγάλη βαρβαρότητα γιά να αντέξει και άλλες καταστροφές.

  51. 80% του ελληνικού λαού avatar
    80% του ελληνικού λαού 07/12/2008 19:33:01

    Παρακολουθώ τη νομενκλατούρα να θρηνεί απο την TV για τον "αντιεξουσιαστή". Γιατί ο μπάτσος τους δεν επαιξε το παιγνίδι όπως το θέλουν. Καταστολή αν τους συμφέρει, μπάχαλο αν δεν τους νοιάζει.

    Αν σκότωνε ο αντίστοιχος δεκαεπεντάχρονος τον ΓΣΣΕ Παναγόπουλο προ ετών, αν βάραγε με μολότωφ τον "Μάκη", θα ήταν επικίνδυνος. Τώρα είναι "αμούστακο παιδιά"...

    Οι μπάτσοι από την άλλη, γονυπετή, ασπόνδυλα, μαντρόσκυλα, των realnews, των Μπομπολοβωβών, των Παυλόπουλων, των Ρουσόπουλων, αποκτούν "αρχίδια" όχι γιατί υπερασπίζονται την πατρίδα τους, αλλά τα καθάρματα της.

    Χαίρομαι όταν σκοτώνονται μεταξύ τους.

    Παρακαλώ μόνο βαρέστε και κανά μεγαλοδημοσιογράφο-σχολιαστή... Τσάμπα θα περάσει και αυτή η αναταραχή;

    ΥΓ. Είστε σίγουροι ότι ο τσαμπουκάς δεν αφορούσε "οπαδικές διαφορές" για τον προ ωρών αγώνα Ολυμπιακού - Παναθηναϊκού στο Χαλάνδρι; Εγώ όχι...

  52. ΤΙΤΙΝΑ -ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ avatar
    ΤΙΤΙΝΑ -ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ 07/12/2008 19:35:55

    Ε΄ναι μία σφαιρική άποψη .

  53. 80% του ελληνικού λαού avatar
    80% του ελληνικού λαού 07/12/2008 19:45:56

    Δεν βρίσκεται ένας "χριστιανός" να ξεσηκώσει και του "λάθρους" να κάνουν γιουρούσι στα μαγαζιά; Η δουλεμπορική κοινωνία πρέπει να το νοιώσει στο πετσί της το μπάχαλο...

    Πάντως σημαίες άχισαν να καίγονται! Ίσως γιατί οι antifa δεν έχουν πατρίδα ενώ δήθεν οι μπάτσοι έχουν...

  54. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 07/12/2008 19:54:36

    @ Le canard
    Η περίφημη πάλη των τάξεων, η παραγωγική κοινωνική σύγκρουση, λειτούργησε όσο λειτούργησε, ίσαμε την εποχή του Όργουελ, λίγο πρίν λίγο μετά, όσο οι κοινωνικές τάξεις είχαν οργουελιανά στοιχεία, στοιχεία λούμπεν. Δηλαδή, όσο ακόμα δρούσαν ενστικτωδώς και άρα πιό ειλικρινά και ενδεχομένως πιό αποτελεσματικά. Οι κοινωνικές τάξεις, μετά την "ανάπτυξη" του τομέα των υπηρεσιών, τον παγκόσμια καταμερισμό εργασίας και την κοινωνική κινητικότητα μέσω του "να σπουδάσουμε όλοι", είναι σήμερα περισσότερο "λογικές" κατηγορίες. Ανορθολογικές συγκεκριμένα, αλλά στο επίπεδο των λογικών διεργασιών πλέον. Εξ ού και η σύγχυση. Βλ. δύο - τρία προηγούμενα σχόλια.

  55. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 20:11:13

    Διοτίμα:"Οι κοινωνικές τάξεις (...) είναι σήμερα περισσότερο “λογικές” κατηγορίες".

    Διαφωνώ, αν και η πραγματικότητα σίγουρα έχει διαφοροποιηθεί. Είναι δύσκολη όμως, αυτή η κουβέντα τη στιγμή που ακόμα είναι νωπό το αίμα. Να την κάνουμε αργότερα, με μεγαλύτερη ψυχραιμία. Θα την έχουμε την ευκαιρία.

  56. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 20:12:47

    Κύρτσος: "Το θύμα δεν έχει τις ταξικές προδιαγραφές που απαιτούνται".

    Βερύκιος: "Μα τι λές Γιώργο μου;"

  57. Le canard avatar
    Le canard 07/12/2008 20:15:05

    Η καπηλεία άρχισε και τα κανάλια δίνουν ρεσιτάλ υποκρισίας. Τα τηλεοπτικά κροκοδείλια δάκρυα δίνουν και παίρνουν. Που ήταν όλοι αυτοί χτές τη νύχτα (σε γιορτές των Νίκων) και μας έβγαζαν που και που κανα έκτακτο δελτίο και που είπαν με πολύ μεγάλη καθυστερήση την είδηση της δολοφονίας και που ακόμα και το μπλόγκ ετούτο που δεν έχει 200-300 άτομα προσωπικό, έβγαλε πριν από αυτούς την είδηση;

  58. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 07/12/2008 20:20:18

    @ Le canard
    Δίκιο έχεις. Να είσαι καλά.

  59. karamitsos avatar
    karamitsos 07/12/2008 20:37:35

    Ένα παιδί σκοτώθηκε από ένα άλλο παιδί. Υπάρχει ένα πτώμα κι εμείς, ως πωρωμένοι νεκρόφιλοι, ασελγούμε πάνω σ΄ αυτό το πτώμα, βγάζοντας τα πολικο-κομματικά μας απωθημένα εσώψυχα. Το άλλο παιδί, εργαζόμενος των 700 Ε μηνιαίως, ήδη σκοτώνεται αργά-αργά ψυχικά διότι αντέδρασε με όπλο σε επιτιθέμενο με άλλο είδους όπλο. Άραγε δεν είχε το δικαίωμα της αυτοάμυνας;;;
    Διαβάζω για τον νεκρό « Δεν προερχόταν από διαλυμένη οικογένεια. Ούτε φυσικά από οικογένεια με οικονομικά προβλήματα. Ήταν το παιδί που προερχόταν από μια οικογένεια στην οποία θα ήθελαν να γεννηθούν όλα τα φτωχά παιδιά της Ελλάδας. Ο Αλέξης πήγαινε στη σχολή Μωραϊτη (το πιο χαρακτηριστικό σχολείο της νεόπλουτης νεοελληνικής τάξης) και στη συνέχεια σε άλλο ιδιωτικό σχολείο της Εκάλης. Η μητέρα του διατηρεί πολύ γνωστό κοσμηματοπωλείο στην οδό Βουκουρεστίου δίπλα στον πασίγνωστο Λαλαούνη. Ο πατέρας του είναι πολιτικός μηχανικός αλλά τώρα πια δουλεύει σε τράπεζα (ως εκτιμητής σε ακίνητα). » Λοιπόν τι του έλειπε του 16χρονου κι΄έκανε την επανάστασή του καίγοντας και σπάζοντας περιουσίες απλών ανθρώπων οικονομικά υποδεέστερος από εκείνον; Γιατί δεν μάζευε την παρέα του να πάνε να κάνουν ότι τους υποβάλλει η επαναστική του συνείδηση στην γειτονιά του το Π. Ψυχικό ή την Εκάλη;;;;;
    ΟΧΙ!!! Λυπάμαι που το γράφω αλλά δεν ήταν η επαναστακότητα που ώθησε τον νεαρό να έχει αυτή την κατάληξη. Ήταν η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ. Η αλαζονεία του κατοίκου των Β. προαστίων, του εύπορου απέναντι στον φουκαρά βιοπαλαιστή των 700Ε της Καισαριανής της Κοκκινιάς του Περάματος,. Του ¨ξέρεις ποιος είμαι εγώ;¨, η αλαζονεία της Πάνια και του Καρβέλα, η αλαζονεία του χοντρέμπορο εμπορομανάβη που ταράζει στην καρπαζιά τον μικρό του μαγαζιού για να τονώσει το άρρωστο εγώ του. Αισθάνονται και το πιστεύουν ότι είναι υπεράνω, ότι είναι θωρακισμένοι, ότι είναι άτρωτοι. Νοιώθουν περιφρόνηση για τον κατώτερο, που προσπαθεί να πληρώσει την ΔΕΗ τον ΟΤΕ την ΕΥΔΑΠ και δεν του βγαίνουν, γιατί αυτός ΔΕΝ αντιμετώπισε ποτέ τέτοιου είδους πρόβλημα..
    Άντε αρχίστε να μου τα χώνεται.

  60. Παρασκευοπουλος παρ avatar
    Παρασκευοπουλος παρ 07/12/2008 20:50:52

    Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι ο δεκαπεντάχρονος μαθητής Αλέξανδρος, δολοφονήθηκε εν ψυχρώ. Οι εκτελεστές του. πέρα από ψυχροί δολοφόνοι είναι και άνανδροι. Εγκατέλειψαν αβοήθητο τον δεκαπεντάχρονο μαθητή και άρχισαν να ψελίζουν διάφορες δικαιολογίες, περί εξωστρακισμού της σφαίρας. Το μείζον είναι ότι χάθηκε ένα νέο παιδί άδικα, αλλά χρειάσθηκε συγχρόνως για την κυβέρνηση και ωρισμενα ΜΜΕ 24 ώρες περίπου, για να ξεκαθαρίσει το θολό τοπίο, που έκρυβε την αλήθεια, ανάμεσα στα καπνογόνα των ΜΑΤ και τις μολότωφ των αναρχικών. Ο δεκαπεντάχρονος μαθητής βρέθηκε στην περιοχή των Εξαρχείων, όπως θα μπορούσε να βρεθεί κάθε πολίτης και κάθε παιδί της οποιασδήποτε οικογένειας. Οι ευθύνες της αστυνομίας και της κυβέρνησης είναι τεράστιες, και δεν συμψηφίζονται με όσες καταστροφές και λεηλασίες γίνονται από αναρχικούς και άλλους κουκουλοφόρους. Δολοφόνησαν ένα παιδί και τις επόμενες ημέρες δεν πρόκειται να βρεθούν αντιμέτωποι με τη βολική, γι αυτούς δικαιολογία περί ομάδων κουκουλοφόρων, αλλά, με την καθολική οργή των πολιτών, και την εξέγερση των μαθητών στα σχολεία που θα έχουν απόλυτα δίκαιο να κάνουν τη δική τους, ελληνική, ΙΝΤΙΦΑΝΤΑ.

  61. ioannis mpampalis avatar
    ioannis mpampalis 07/12/2008 21:18:52

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ,ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΖΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΡΙΝ .....ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ

  62. Κώστας avatar
    Κώστας 07/12/2008 21:27:21

    Καλά, το παιδί ήταν αθώο και το επεισόδιο άσχετο
    με τους αναρχικούς.

    Αλλά το να βγαίνουν στους δρόμους και να καίνε
    αστυνομικά οχήματα, μαγαζιά κλπ.
    Και μάλιστα στις περισσότερες πόλεις τις Ελλάδος.
    Αυτός ο 'αυθόρμητος' συντονισμός εσείς τι λέτε
    δεν είναι λίγο ύποπτος.
    Μήπως είναι άσκηση επί χάρτου!

    Εδώ έχουν γίνει πολύ περισσότερα πράγματα (θυμίζω
    την γυναίκα που σκότωσαν οι αστυνομικοί στην Λευκίμη και δεν έγινε τίποτα).

    Αυτοί πτώμα γύρευαν!!

  63. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 07/12/2008 22:02:28

    Οι πανεπιστημιακοί -δηλ. οι συνδικαλιστές τους -αμέσως κύρηξαν 3-μερο αργία.
    Για να γίνονται οι ενέργειες των διαφόρων πολύχρωμων με άνεση!!

  64. ioannis mpampalis avatar
    ioannis mpampalis 07/12/2008 22:11:02

    ΕΙΔΕΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ; ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΓΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ

  65. thanos avatar
    thanos 07/12/2008 22:44:15

    13-Σπύρος Says:
    December 7th, 2008 at 6:08 pm

    Κανεις φιλε δεν επιθυμει, η ιστορια να μην εχει μνημη..Αφου ειπαμε για τον Κουτσογιωργα ας παμε λιγο ακομα πισω στην εποχη του εθναρχη(του κωλου) και του στρατηγου Μητσου στη θεσσαλονικη εποχη 1962...σου θυμιζει κατι αυτο?

  66. Σπύρος avatar
    Σπύρος 07/12/2008 23:04:19

    Πάμε και στον Γεώργιο Παπανδρέου και τον Αρχιεπίσκοπο Δαμασκηνό τον Δεκεμβρη τού 44.
    Κανένα πρόβλημα.

  67. periandros avatar
    periandros 07/12/2008 23:22:20

    ΑΛΕΞΗΣ

    Ποιος είπε ο Αλέξης χάθηκε; Χάνονται οι Ιδέες
    ή πάντοτε στραφτοκοπούν Αγνές και Νιες κι Ωραίες;
    Και ποιος την που μπολιάστηκε ολοπρώτη μες στην Πλάση
    Ιδέα της Ελευτεριάς, θα μπόρειε να χαλάσει;
    Και μόνη Αυτή δεν ήτανε η Ουσία του Αλέξη-
    όλα του-Μάτι, Γέλιο, Φως-Αυτή δεν είχε πλέξει;
    Κι όταν κανείς τη Λεφτεριά στον Κόσμο μας στεριώνει,
    τέτοια Ψυχή-τέτοια Καρδιά ποιο Βόλι τη σκοτώνει;


    Ο Αλέξης δεν εχάθηκε. Ζει γύρω μας κι εντός μας
    και δίνει Φως στο Σκότος μας και Χρώματα στο Φως μας.

    Και Κύριος πάντα του Καλού, που ένα είναι μαζί Του
    από παντού ακούγεται η παιδική Φωνή του:
    «Ό,τι, μικρός όντας εγώ, δεν πρόλαβα να κάνω
    Πράξτε το σεις. Εγώ ήσυχος θα βλέπω από ’δω πάνω.
    Και είμαι σίγουρος πως σεις Συντρόφια Αγωνιστές μου
    όσες εγώ δεν έζησα θα ζήσετε Χαρές μου-
    ότι θα φτιάξετε μια Γη που φαύλους δε θα τρέφει
    και στ’ Άστρα τ’ άλλα αντρόπιαστη και χαρωπή θα γνέφει».

    Γιώργης Χολιαστός

  68. ioannis mpampalis avatar
    ioannis mpampalis 08/12/2008 08:28:05

    κριμα ….κριμα ενα παιδακι στον βωμο της κομματικης παλης …ας κλαψουμε ολοι μας τωρα πανω του και μεθαυριο παμε για αλλα…νοιωθω πολυ
    θλιβομαι για την καταντια μας τιποτα αλλο

    ντροπηηηηηηηηηηη!!!!!! το θυμα βρεθηκε παντα ετσι γινεται και παντα ειναι νεα τα θυματα ας τρεξουν τωρα δεξιοι αριστεροι να κλαψουν να βρισουν και οτι κανουν σε ολες αυτες τις περιπτωσεις… το παιδακι χαθηκεεεεεεεε κριμααααααα δεν θα ξαναμιλησω γι αυτο το παιδι θα το κρυψω βαθια μεσα μου και θα προσπαθησω να το θυμαμαι …να το θυμαμαι …κριμααααααααα

  69. CDr avatar
    CDr 08/12/2008 14:55:44

    Το Βατοπέδι έχει και νεκρούς πλέον...

    Εγώ ξέρω ότι κάποιοι εκατέρωθεν (ή μήπως είναι από την ίδια πλευρά;) τρίβουν τα χέρια τους μετά το δυστυχές περιστατικό.

    Μας δουλεύουν ψιλό γαζί...

  70. Γιώργης Χολιαστός avatar
    Γιώργης Χολιαστός 13/03/2009 18:11:01

    ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΌΡΟΙ ΚΑΙ «BLACKMAIL»

    Πω πω! Τι ερώτηση σκληρή μπλακμέιλ που ’χεις κάνει!
    Θα τρέχει το παχύδερμο τώρα και δε θα φτάνει…
    Και σε ημέρες μία δυο στη χώρα όλα θ’ αλλάξουν:
    και σφαίρες δε θα πέφτουνε, κι οι κλέφτες θα λουφάξουν…

    Και πια ετοιμάσου γρήγορα για τ’ αποκαλυπτήρια
    του αγάλματος που θα στηθεί για σε, όταν τα μύρια
    δεινά που ταλανίζουνε την έρημη τη γη σου
    θα έχουν εξαφανιστεί με μόνη τη γραφή σου…

    Κακόμοιροι, όσα «σκληρά» κι αν γράφετε κομμάτια
    σκληρότερα είναι απ’ των φρικτών παχύδερμων τα μάτια.
    Κι ό,τι κι αν γράφετε, γραμμή μες στων αχρήστων πέφτει
    τον κάλαθο του καθενός μέγα φονιά και κλέφτη.

    Χιλιάδες κι αν θα γράψετε είτε άρθρα ή αρθρίδια,
    μία μερίδα ειν’ αυτά για κείνους απ΄τα ίδια.
    Γι αυτούς η πράξη μοναχά μετράει-τα λόγια όχι-
    αθώο ένα είναι γι αυτούς τα λόγια πρωτοβρόχι.

    Τυφώνας καταστροφικός κι ολάγρια καταιγίδα
    είναι οι πράξεις μοναχά, που από αλλού δεν είδα
    παρά απ’ τους άδολους κι αγνούς κι απ’ τους ελπιδιφόρους
    τους νέους, που όλοι ξέρουμε σαν τους «κουκουλοφόρους»!

    Αυτοί δε λένε-ΚΆΝΟΥΝΕ! Σπάζουνε, καταστρέφουν-
    μα και το άλλο μάγουλο καθώς εσείς, δε στρέφουν.
    ΚΆΝΟΥΝΕ κάτι! Δε μιλούν σε ώτα μη ακουόντων
    τον τίτλο έτσι κατέχοντας των ανοήτων όντων.

    Καίνε! Ρημάζουνε! Χαλούν! Γκρεμίζουν! ΠΡΆΤΤΟΥΝ κάτι!
    Μέσα στο Τέλμα των Καιρών ανοίγουν μονοπάτι!
    Άγιο το χώμα που πατούν! Και μύριαχη η φωνή μας
    και κραταιή, τους ακλουθά, μαζί με την ευχή μας.

    Γιώργης Χολιαστός

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.