#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/11/2011 12:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το "κούρεμα" θα γίνει η κηδεία της ελληνικής οικονομίας



Του Γιώργου Χαρβαλιά       

Σε εξαιρετικά επισφαλή διαδικασία εξελίσσεται το πολυδιαφημισμένο «κούρεμα» των ελληνικών ομολόγων, που έσπευσε να χειριστεί προσωπικά ο κ. Λουκάς Παπαδήμος, πριν καν αποκτήσει τυπική νομιμοποίηση στο αξίωμα του πρωθυπουργού.

Ερμηνεύοντας σύμφωνα με τα δικά τους γούστα, την κατ΄αρχήν συμφωνία με την Μέρκελ και τον Σαρκοζί, οι εκπρόσωποι των ιδιωτών ομολογιούχων, προσήλθαν με διαθέσεις αρπακτικών, καθιστώντας στην πράξη την ανταλλαγή ομολόγων, «δώρον-άδωρον».

Οι υπερβολικές αξιώσεις των ξένων τραπεζιτών, συνοψίζονται σε τρία σημεία που αφορούν: (1)την εξασφάλιση ιδιαίτερα ευνοικών, για αυτούς, επιτοκίων(της τάξης του 8%!), (2) την αποκόμιση πρόσθετων αποδόσεων σε περίπτωση ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας και(3) την υπαγωγή των νέων «κουρεμένων» ομολόγων στο αγγλοσαξονικό δίκαιο που ευνοεί κατάφωρα τον πιστωτή, σε βάρος του οφειλέτη.

Οι δύο πρώτες απαιτήσεις που αφορούν κίνητρα για τον εθελοντικό χαρακτήρα της διαδικασίας, τα λεγόμενα δηλαδή «sweeteners», ή…γλυκαντικά, σε ελεύθερη μετάφραση Ευάγγελου Βενιζέλου, θα μπορούσαν, θεωρητικά, να γίνουν αντικείμενο διαπραγμάτευσης προκειμένου να βρεθεί  κάποιος κοινός τόπος. Αλλά στο βαθμό που υιοθετηθούν ως προαπαιτούμενα, είναι βέβαιο ότι δεν θα μιλάμε πλέον για «ελάφρυνση του ελληνικού χρέους», αλλά για...μετάθεση εκτέλεσης.

Αδιανόητη είναι και η ικανοποίηση του τρίτου όρου που αφορά την υπαγωγή των νέων ομολόγων στο αγγλοσαξονικό δίκαιο. Γιατί σε περίπτωση που οι ισχυροί της Ευρώπης έχουν προαποφασίσει να μας… «στείλουν για μπάνιο», αμέσως μετά το κούρεμα, η Ελλάδα δεν θα έχει πλέον κανένα μέσο άμυνας για να απομειώσει περαιτέρω το χρέος της, ακόμη και στην περίπτωση επιστροφής στη δραχμή!

Μοιάζει απίστευτο, αλλά η υποτιθέμενη «συμφωνία διάσωσης» που συνομολογήθηκε ερήμην μας, τα ξημερώματα της 27ης Οκτωβρίου, αντί να διασφαλίζει την παραμονή μας στο ευρώ, μπορεί να οδηγήσει στο ακριβώς αντίθετο! Στην οριστική έξωση από την Ευρωζώνη, με τις μικρότερες δυνατές συνέπειες για τους πιστωτές μας, που θα μπορούν ανενόχλητοι για πολλά χρόνια, να σκυλεύουν το κουφάρι της ελληνικής δημόσιας περιουσίας!

Πιθανότατα δηλαδή, οι αποφάσεις της 27ης Οκτωβρίου και η εκβιαστική σπουδή των δανειστών για να εφαρμοστούν, εξυπηρετούν τελικά μία στρατηγική αποβολής της Ελλάδας από το Ευρώ, με τις μικρότερες δυνατές αναταράξεις!

Το πρόβλημα είναι ότι όλα τα παραπάνω, δεν αποτελούν σενάρια συνωμοσίας γραφικών ευρωσκεπτικιστών, αριστερών οικονομολόγων ή του συμπαθούς συντρόφου Λαφαζάνη! Οι «Νιου Γιορκ Ταιμς» έχουν επανειλημμένως επισημάνει ότι η Ελλάδα «θα μπορούσε να χορέψει στο ταψί τους πιστωτές», αφού το 90% των σημερινών ομολόγων υπάγεται στο ελληνικό δίκαιο. Και στην ακραία περίπτωση θα μπορούσε μονομερώς να διαγράψει το χρέος, με μία απλή νομοθετική πράξη του ελληνικού κοινοβουλίου!

Την περασμένη εβδομάδα, οι «Φαινάνσιαλ Ταιμς» ομολόγησαν ότι οι ιδιώτες πιέζουν για να πάρουν στα χέρια τους ομόλογα που υπάγονται στο αγγλοσαξονικό δίκαιο, «ακριβώς γιατί δεν θα επιδέχονται μελλοντικού κουρέματος».

Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, αναλύοντας στη δευτερολογία του το «σενάριο καταστροφής» με την επιστροφή στη δραχμή, ο νέος πρωθυπουργός, έσπευσε να προεξοφλήσει την διατήρηση του δημοσίου χρέους σε… «ευρώ»! Γιατί και πώς;

Με τι εγγυήσεις θα δεχτεί η χώρα μας να ναρκοθετήσει την ήδη υπονομευμένη διαπραγματευτική της θέση; Μήπως  διασφαλίζει κανείς ότι στην επόμενη δόση «δεν θα μας τραβήξουν τη πρίζα;

Επομένως η συμφωνία για το εθελοντικό κούρεμα των ελληνικών ομολόγων που χειρίζεται μόνος και εν λευκώ ο κ. Παπαδήμος, αποτελεί την πραγματική «ταμπακιέρα». Γι αυτήν θα έπρεπε να γίνει η συζήτηση στη βουλή, καθώς υπό προϋποθέσεις, αντί για συμφωνία διάσωσης, θα εξελιχθεί σε κηδεία της ελληνικής οικονομίας που θα βαραίνει όλες τις επόμενες γενιές…

(δημοσιεύεται στον Τύπο της Κυριακής)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. giannis leo avatar
    giannis leo 19/11/2011 12:40:29

    η εκτακτη εισφορα στα εισοδηματα πρεπει αμεσως να καταργηθει.

    να αντικατασταθει με αυξηση της εισφορας για τα ακινητα,
    η οποια ειναι το ΠΡΩΤΟ μετρο που χτυπαει το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΛΙΠΟΣ..

    • road runner avatar
      road runner @ giannis leo 19/11/2011 13:29:07

      Και επειδη ο άλλος έχει ακίνητα σημαίνει ότι έχει και λεφτά να πληρώσει? Η μήπως μπορεί να πουλήσει στη σημερινή κατάσταση? Δεν θα πληρώσει είναι απλό.
      Δεν έχει να πληρώσει και πηγαινέ τον φυλακή. Αλλά να δω με τέτοια μυαλά ποιος θα κάνει ξανά επένδυση σε οτιδήποτε στην Ελλάδα.

    • kp8 avatar
      kp8 @ giannis leo 19/11/2011 14:17:39

      Να υποθέσουμε ότι σου αρέσουν οι σκελετοί .....

    • KA avatar
      KA @ giannis leo 19/11/2011 14:36:02

      Επίσης, μπορεί να φορολογήσει τους τάφους και ίσως το περιεχόμενό τους ...

      Τι να πώ; Το σχόλιό σου είναι η αδιάψευστη απόδειξη δύο εξαιρετικά δυσάρεστων διαπιστώσεων

      (1) ότι η θλιβερή προπαγάνδα των αργυρώνητων ντελάληδων του μνημονίου, σε κάποιους έχει πραγματικά απήχηση

      (2) πως μία εξαιρετική επιτυχία της διακυβέρνησης ΓΑΠ, ήταν η διαίρεση της κοινωνίας (δημόσιοι υπάλληλοι εναντίον "φοροφυγάδων" ελευθέρων επαγγελματιών, ιδιωτικόι υπάλληλοι εναντίον "κηφήνων" του δημοσίου, οι πάντες εναντίον όσων έχουν μία ακίνητη περιουσία ("λιπος"!!!!) η οποία μπορεί να έγινε με ιδρώτα και μόχθο σε δυο γενιές, οι έχοντες ακίνητη περιουσία κατά του διογκωμένου δημόσιου τομέα, κτλ. κτλ.).
      Η διαίρεση αυτή είναι απαραίτητος όρος για να πετύχει το σχέδιο.

      Γονάτισαν την κοινωνία και τώρα την αποτελειώνουν. Εσύ, κοίτα που είναι το λίπος, μπας και ξεφύγει κανένα γραμμαριο από τα κοράκια που έρχονται να σκυλέψουν το κουφάρι της ΕΛλάδας, όπως γράφει και το άρθρο.

    • andreas gr avatar
      andreas gr @ giannis leo 19/11/2011 14:59:49

      Σε παγκακι μενεις φιλε γιατι αν οχι και εισαι νοικαρης το κοστος θα μετακυλιστει στην πλατη σου,η εχεις δει κανεναν να χαριζει σπιτια να παω να παρω πεντε εξι και γω.

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ giannis leo 19/11/2011 16:45:17

      Άλλος ένας homo pasokus... Μισαλλοδοξία και βλακεία σε ένα πακέτο που πουλάει πολύ.

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ Δημήτρης 19/11/2011 17:07:30

        μισαλλοδοξία: αντίληψη του προϊόντος του κόπου των άλλων (περιουσία) ως 'λίπος' που πρέπει να αφαιρεθεί.
        τέτοιες εκφράσεις παραπέμπουν στο φασισμό. η κοινωνία δεν είναι κάποιο κομμάτι κρέας πάνω στο οποίο μπορεί ο κάθε άρρωστος να δοκιμάζει τα νυστέρια του.
        βλακεία: αποδεδειγμένη φοροδοτική ικανότητα έχει καταρχήν ο έχων εισόδημα, όχι ο έχων ακίνητη περιουσία. Π.χ. η περιουσία μπορεί να προέρχεται από διαθήκη ή δωρεά ή τη χρήση εισοδημάτων που το πρόσωπο δε διαθέτει πια.
        Το ποιοι έχουν υψηλά εισοδήματα το ξέρει καλά το ΠΑΣΟΚ. Πολλοί από αυτούς είναι οι πελάτες-ψηφοφόροι-δημιουργήματά του τα τελευταία 30 χρόνια, βλ. π.χ. 'κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες', μεγαλοεργολάβους και καναλάρχες, που συνεχίζουν να του προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες με την πολιτική/πολιτιστική προπαγάνδα τους.
        Καμιά κουβέντα περί παράβασης του Συντάγματος (άρθρο 52) από τον ΓΑΠ, που εκλέχθηκε νοθεύοντας το σχηματισμό της λαϊκής θέλησης στις εκλογές λέγοντας ότι λεφτά υπάρχουν ενώ ήξερε, αποδεδειγμένα, ότι δεν υπάρχουν;

    • Φρίξος Γιαννιός avatar
      Φρίξος Γιαννιός @ giannis leo 19/11/2011 18:44:20

      Όλοι όσοι έχετε ακίνητα σπεύσατε να κατασπαράξετε τον άνθρωπο που ξεστόμισε κάποιες αλήθειες. Για την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας είναι προς την σωστή και δίκαιη κατεύθυνση η φορολόγηση των ακινήτων σε αντιδιαστολή με το εισόδημα από εργασία η επιχειρηματικότητα. Τεκμηριώνω :

      Τα ακίνητα εμπεριέχουν εισόδημα που δημιουργήθηκε στο παρελθόν χωρίς να φορολογηθεί επαρκώς, καθώς έχουν αποκτηθεί με αντικειμενικές αξίες ενώ η πραγματική αξία αγοράς τους ήταν πολύ μεγαλύτερη άρα εμπεριέχετε στην διαδικασία εξαγοράς του σημαντικό τμήμα αφορολόγητου ποσού. Σε αντιδιαστολή με την παραπάνω πραγματικότητα υπάρχει φυσικά μία σημαντική απαξίωση από το κατρακύλισμα των τιμών των ακινήτων την τελευταία διετία η οποία δυστυχώς θα επιταχυνθεί τα επόμενα δύο χρόνια.
      Ακίνητα όμως τα οποία έχουν αποσβεστεί από την είσπραξη ενοικίων και αποδίδουν εισόδημα στον ιδιοκτήτη παρουσιάζουν ιδιαίτερο «λίπος» για φορολόγηση
      Ακίνητα για τα οποία ο ιδιοκτήτης δεν έχει πληρώσει τίποτε για να τα αποκτήσει « αντιπαροχή» και δημιουργούν εισόδημα για τον ιδιοκτήτη παρουσιάζουν ιδιαίτερο « λίπος» για φορολόγηση Το αυτό συμβαίνει και για κατασκευαστές που κατέχουν ακίνητα των οποίον η επένδυση έχει αποσβεσθεί προ πολλού, διότι έχουν φοροδιαφύγει μεγάλο μέρος των προς φορολόγηση αξιών, λόγο των αντικειμενικών αξιών παρουσιάζουν επίσης σημαντικό «λίπος» προς φορολόγηση.

      Η διακριτική μεταχείριση στη φορολόγηση μεταξύ εισοδημάτων από εκμισθώσεις και εισοδημάτων από δημιουργική εργασία ή επιχειρηματικότητα είναι ευνόητη για κάθε νοήμονα άνθρωπο που πιστεύει στην ανάπτυξη. Αυτός που παίρνει ενεργά μέρος στην ανάπτυξη θα πρέπει να πληρώνει και λιγότερο φόρο σε σχέση με αυτό που εκμεταλλεύεται τους καρπούς της ανάπτυξης παθητικά.

      Τέλος σε περιόδους βαθιάς ύφεσης δεν υπάρχει πιο δίκαιο σύστημα από την φορολόγηση και των ακινήτων φυσικά θα πρέπει να υπάρχουν κλιμακώσεις και προσαρμογές τέτοιες που να εξισορροπούν πιθανές αδικίες

  2. ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
    ΚΟΤΡΩΝΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 19/11/2011 12:58:53

    Εξαιρετικο αρθρο του κυριου Χαρβαλια. Επιτελους πραγματα που οταν τα λεγαμε μεταξυ μας θεωρουμασταν περθωριακοι και αντιευρωπαιστες γραφονται και απο εγκυρους αναλυτες. Ειμαι σιγουρος οτι ο Προεδρος που ξερουμε δεν περασε τα χρονια της πολιτικης ερημου για να εγκρινει συμφωνιες που θα αποτελεσουν την ταφοπλακα του Ελληνικου κρατους. Αντωνη Σαμαρα κανε μας παλι περηφανους και θα ειμαστε παντα διπλα σου ανιδιοτελως οπως και τοτε

  3. victoria (true) avatar
    victoria (true) 19/11/2011 13:16:11

    Ο Παπαδήμος πήρε εντολή για την παραμονή της Ελλάδας στο Ευρώ. Αν είναι να μας πετάξουν έξω (και όχι με ελληνικούς όρους), μπορεί κι αυτός να προστεθεί στη λίστα για τα δικαστήρια.

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ victoria (true) 20/11/2011 23:14:36

      Ο Παπαδήμος πήρε εντολή για την "σωστή" διαχείριση της εξόδου της Ελλάδας απο το Ευρώ!

  4. στεφανοσ γραγας avatar
    στεφανοσ γραγας 19/11/2011 13:23:30

    κυριε χαρβαλια, συμφωνω απολυτως μαζι σας..τα οσα γραφονται παραπανω ειναι απολυτως σωστα και ακριβη...δεκαδες οικονομολογοι συμφωνουν περι αυτου...το περιεργο ομως ειναι οτι αν και η Αριστερα εδω και καιρο φωναζει για το θεμα οι υπολοιποι κανουν τους ανηξερους...ηρθατε τωρα εσεις και βαζετε τα πραγματα ξανα στη σωστη βαση...το θεμα ομως ειναι τι θα κανει η κυβερνηση που συμφωνει στους ορους κουρεματος ....πολυ περιεργα πραγματα συμβαινουν...εδω χρειαζονται απαντησεις σοβαρες και μελετημενες..οχι αοριστολογιες....ο λαος πρεπει να ενημερωθει διεξοδικα με ορους οχι οικονομικους αλλα πρακτικους, κατανοητους απο τον καθενα...μακαρι να γινει αυτο αλλα μαλλον μου φαινεται απιθανο...αναμενω τη σταση της ΝΔ επι του θεματος..

  5. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 19/11/2011 13:28:00

    Ακριβώς, η όλη ουσία της νέας δανειακής είναι ο 3ος όρος.
    Είναι ο όρος που στην ουσία ανταλάσσει το "ψεύτικο πλαστικό χρήμα" με τον πραγματικό πλούτο.
    Είναι ο όρος που θα μετατρέψει το αντικίνητρο της χρεοκοπίας μας σε κίνητρο για τους δανειστές μας.
    Πραγματικά θλίβομαι που υπάρχουν Έλληνες που στηρίζουν αυτή τη προοπτική...

    • σίγουρος avatar
      σίγουρος @ Ανώνυμος 19/11/2011 13:45:23

      Αυτή η μεταπήδηση στο Αγγλικό δίκαιο με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγήσει στην εκχώρηση της εθνικής μας κυριαρχίας καθώς οποιοδήποτε μελλοντικό κούρεμα ή μονομερής χρεοκοπία θα έχει κατασταθεί πλέον αδύνατη. Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά και το μνημόνιο που έχουμε υπογράψει, αν και μπορούμε στο μέλλον να προσβάλλουμε τη δανειακή του σύμβαση καθότι δεν έχει περάσει απ’ το εθνικό κοινοβούλιο, στο Αγγλικό δίκαιο υπάγεται.
      Ο Παπαδήμος φυσικά δεν πρέπει να αφεθεί ελεύθερος και μόνος του εν λευκώ να χειριστεί την υπόθεση.
      Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω…

  6. drider avatar
    drider 19/11/2011 13:39:42

    Νομίζω ότι είναι ταιριαστό τα δύο κόμματα εξουσίας που μας φέρανε στην καταστροφή, να την ολοκληρώνουν κιόλας.

    Τί, επειδή βάλατε μπροστά τον Παπαδήμο νομίζετε ότι θα γλιτώσετε και την κατακραυγή;

  7. ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΠΑΣ 19/11/2011 13:53:32

    Πολύ καλά τα λέει ο Γιώργος Χαρβαλιάς,
    βέβαια ο Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος τα έχει πεί πρίν από ενα ή δύο χρόνια, όμως, όπως λέει και ο ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ σήμερα στον Επενδυτή, όλα τα "δίκαια" θα πάνε περίπατο όταν ολοκληρωθεί το νέο Εθνικό Αντιστασιακό Μέτωπο που θα λέγεται ΕΛ.ΛΑ.Δ.Α. (Ελληνική Λαική Δημοκρατική Αντίσταση).
    O Παπαδήμος δεν έχει καμμιά λαική εντολή...

  8. Κρίμα avatar
    Κρίμα 19/11/2011 14:06:35

    Το άρθρο μας αφορά όλους αλλά αυτοί που θα πρέπει πρώτα από όλους να τοποθετηθούν και να στριμωχτούν να δώσουν σαφείς απαντήσεις είναι οι λεγόμενοι ευρωπαϊστές, νεοφιλελεύθεροι, κλπ.
    Το ζήτημα είναι ότι όλοι αυτοί απεχθάνονται τον αναλυτικό λόγο και αρθρώνουν μονόλογους με στερεότυπα βουτηγμένα σε μια sauce αδιεξόδου και εκφοβισμού.
    Μόνο ο Καμμένος και ο Κρανιδιώτης δεν αρκούν πλέον.

  9. rally monkey avatar
    rally monkey 19/11/2011 14:28:26

    Με τι εγγυήσεις θα δεχτεί η χώρα μας να ναρκοθετήσει την ήδη υπονομευμένη διαπραγματευτική της θέση; Μήπως διασφαλίζει κανείς ότι στην επόμενη δόση «δεν θα μας τραβήξουν τη πρίζα;

    Αυτη ειναι η αλήθεια και ο Γ Χαρβαλιας εύστοχος για μια ακομα φορα.

    Ο δρομος ειναι αυτος της εξόδου απο το ευρώ με τις μικροτερες δυνατες αναταράξεις.

    Το θεμα πλέον ειναι τι εγγυήσεις προσφερουν αυτοί όχι εμεις.

  10. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 19/11/2011 14:47:11

    Συμφωνώ απολύτως με τον κύριο Χαρβαλιά. Άρα γιατί υπάρχει ακόμη το δίλημμα ΝΑΙ Ή ΌΧΙ ; Γιατί απλά η απειλή ήταν και είναι μία. Αν δεν καθίσετε φρόνιμα θα σας βάλουμε τους Τουρκαλέους μέσα. Η αιώνια απειλή. Μήπως όμως ήρθε Η 'ΩΡΑ;
    Γιατί οι Τούρκοι είναι στην διαδικασία παραγγελίας όπλων 20 δις ευρώ; Η Ελλάδα έχει αυτή την δυνατότητα τώρα να κάνει την ίδια παραγγελία; ΌΧΙ , αλλά φανταστείτε τι δυνατότητες θα έχουμε σε δύο με τρία χρόνια. Εκτός βέβαια εάν μας σώσουν οι φίλοι μας Αμερικανοί- Άγγλοι - Γάλλοι- Γερμανοί ΓΙΑ ΆΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΆ οπότε πάω πάσο.

  11. andreas gr avatar
    andreas gr 19/11/2011 15:04:38

    Ειτε το Ελληνικο ειτε το Αγγλικο δικαιο ισχυσει κανεις δεν μπορει να σου παρει τιποτα αν δεν του το δωσεις εσυ ο ιδιος.Ελπιζω να καταλαβατε.

  12. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 19/11/2011 16:01:38

    φιλοι ετσι και αλλιως , μετα την 6η δοση , αν μας την δωσουν , θα μας πεταξουν εξω απο το ευρω.
    δεν ειναι τυχαιο που η BNP , γαλλικη τραπεζα , την ''κανει'' καπου στις 23-01-2012.
    το παιχνιδι γινεται για να ξεφορτωθουν και οι γαλλοι τα ομολογα που εχουν και να γινει η ανταλλαγη , κατασταση που ηδη πετυχαν οι γερμανοι.
    ''οι φιλοι μας και συμμαχοι μας '' στις υποχρεωσεις μας και οχι στις υποχρεωσεις τους , αν δεν ειχαν τον κινδυνο , θα μας ειχαν πεταξει ηδη εξω.
    γι'αυτο αντωνη σαμαρα μην τους κανεις το χατηρι και υπογραψεις την θανατικη καταδικη της ελλαδας μας και στειλεις στο αποσπασμα τους ελληνες.
    μην στηριζεις τιποτα και βγες ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΔΡΟ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ.
    καθε μερα που μενεις και στηριζεις τους δοσιλογους , συμμετεχεις στην εξαθλιωση των ελληνων και στην απωλεια της εθνικης κυριαρχιας μας.
    βγες ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΔΡΟ και μην τηρησεις καμια υπογραφη.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ.
    ευχομαι να διαβασεις εσυ , η , οι συνεργατες σου το αρθρο του κου Χαρβαλια και να ψαξεις αυτο που αναφερουν οι ξενες εφημεριδες.
    ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΑΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ , Η ΕΥΘΥΝΗ ΘΑ ΒΑΡΕΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ Ν.Δ.

  13. sitting duck avatar
    sitting duck 19/11/2011 17:17:45

    Δυστυχώς όσα αναφέρει το άρθρο ανταποκρίνονται πλήρως στην πραγματικότητα. Και έχει πολύ μεγάλη διαφορά να υπαχθούν τα νέα ομόλογα στο αγγλικό δίκαιο (με επιδιαιτησία Λουξεμβούργου). Δεν ξεφεύγεις με τίποτα, έτσι. Θα κυνηγάνε και τα δισέγγονα σου. Σε ότι αφορά το πρώτο μνημόνιο, πράγματι εμπεριέχονται οι κανόνες του αγγλικού δικαίου, αλλά όπως επισημαίνει και ο "σίγουρος", είναι άτυπο γράμμα, καθώς δεν έχει περάσει από τη βουλή και προσβάλλεται σχετικά εύκολα. Τα κόμματα οφείλουν να ανοίξουν συζήτηση για την "ταμπακιέρα", όπως λέει ο Γ. Χαρβαλιάς...

  14. RYaN avatar
    RYaN 19/11/2011 17:38:02

    Ακριβώς, ο στόχος είναι το “γαϊδουροδέσιμο” του ελληνικού χρέους. Αφού τα κατάπτυστα μνημόνια εξασφάλισαν το δικό τους δανεισμό με ανταλλάγματα σε γη και ύδωρ, τώρα ήρθε η ώρα να εξασφαλιστεί και το ιδιωτικό μέρος του χρέους. Έτσι η Ελλάδα θα είναι για πάρα πάρα πολλά χρόνια χρεωμένη μέχρι το λαιμό σε ευρώ, ακόμα και αν αποφασίσει να γυρίσει στο εθνικό της νόμισμα.

    Αυτό το τελευταίο, αλλά κρίσιμο μεταβατικό στάδιο, το έχει αναλάβει η κυβέρνηση του Παπαδήμου. Είναι, όντως, μία μεταβατική κυβέρνηση που θα εξαφανίσει κάθε απομεινάρι εθνικής κυριαρχίας διαθέτει ακόμα η χώρα, ώστε να την παραδώσει πλέον αλυσοδέσμια στις ευρωπαϊκές δυνάμεις και σε ντόπιους πολιτικούς διαχειριστές, που δε θα είναι τίποτε άλλο από χαμερπείς υποτακτικοί των δανειστών.

    Όμως, υπάρχει ένα μικρό προβληματάκι στα σχέδιά τους. Αυτό δεν είναι άλλο από το τμήμα εκείνο της ΝΔ που εκπροσωπείται στα μάτια της κοινωνίας από το Φαήλο και το antinews και χαρακτηρίζεται με τον όρο "λαϊκή δεξιά".
    Είναι εκείνο το τμήμα της ΝΔ που δε θα δεχτεί να καθυστερήσουν οι εκλογές πέραν της 19ης Φεβρουαρίου, ενώ θα συνεχίσει να αντιδρά σε όλα τα ύποπτα πεπραγμένα της μεταβατικής κυβέρνησης. Επειδή, όμως, όλα δείχνουν ότι οι διαπραγματεύσεις του PSI θα διαρκέσουν επί μακρώ και πιθανότητα θα υπερβούν την συμφωνηθείσα ημερομηνία εκλογών, δημιουργήθηκε μείζον πρόβλημα στις μνημονιακές μας πολιτικές δυνάμεις.

    Οι νεο- και οι σκέτοι φιλελεύθεροι της ΝΔ όντας πολύ σίγουροι για τον εαυτό τους ξεκίνησαν τις προσπάθειες αποβολής της λαϊκοδεξιάς του antinews, ώστε να εξασφαλίσουν την παραμονή της κυβέρνησης Παπαδήμου επί μακρώ, ή όσο τουλάχιστον απαιτείται μετά τη συμφωνηθείσα 19η Φεβρουαρίου. Ο πόλεμος που ξέσπασε στη ΝΔ δεν είναι τυχαίος !!!

    Από την άλλη κάτι τέτοιο θα μπορούσε να αποτελέσει το έναυσμα για τη διαίρεση, ίσως και διάλυση, του κόμματος, καθώς και την κατακρήμνιση των εκλογικών του ποσοστών. Βέβαια, τίποτα δεν πείθει ότι κάτι τέτοιο θα ήταν κακό σενάριο για τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Εντούτοις όμως, είναι σίγουρο ότι θα αποτελέσει την παρηγοριά των στελεχών του ΠΑΣΟΚ, αφού θα διαπιστώσουν πλέον περιχαρή ότι τα ίσως και μονοψήφια ποσοστά θα αφορούν πλέον και τα δύο παραδοσιακά κόμματα εξουσίας !!!

  15. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 19/11/2011 17:39:03

    To πρόβλημα είναι ότι με την συμμετοχή της στη κυβέρνηση Παπαδήμου, η ΝΔ χρεώνεται και το όποιο αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων για το λεγόμενο "κούρεμα". Και ο μεν Παπαδήμος δεν πολυσκοτίζεται. Τους έξω εξυπηρετεί και το διεθνές τραπεζικό λόμπι των Ακερμαν, Νταλάρα κλπ. Ο Σαμαράς όμως και η Νέα Δημοκρατία, γιατί επισπεύδουν για αυτή τη δανειακή σύμβαση σα να είναι πανάκεια για την ελληνικής οικονομίας. Μήπως θα πρέπει οι επι των οικονομικών σύμβουλοι του αρχηγού να το μελετήσουν καλύτερα;

  16. sitting duck avatar
    sitting duck 19/11/2011 19:44:25

    Mήπως μπορεί κάποιος να ενημερώσει την ελληνική κοινή γνώμη τι ακριβώς συζήτηση γίνεται για το psi και πότε ακριβώς αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Στην συμφωνία του Ιουλίου για το κούρεμα του 21% γνωρίζαμε επακριβώς τις 4 διαφορετικές εναλλακτικές που είχαν προταθεί στους ομολογιούχους. Τώρα υπάρχει βαθύ σκοτάδι. Θα τα μάθουμε μήπως αφότου υπογράψει ο Παπαδήμος;...

  17. ΜΠ avatar
    ΜΠ 20/11/2011 00:49:48

    Το φωνάζουμε εδώ και ΠΟΛΥ καιρό, από αυτό το βήμα: ο Α.Σ δέχεται επίθεση για να υπογράψει τη θανατική μας καταδίκη ως Έθνος κυρίαρχο με απίστευτες παρακαταθήκες σε Εθνικό πλούτο. Το ότι ακόμη - για πόσο δεν ξέρουμε, θα είναι εώς τις Εκλογές; - δεν υπογράφει αυτό που ζητούν όλοι οι εταίροι - λέμε τώρα - και τα παπαγαλάκια, σηκώνοντας κορώνες και τρομοκρατώντας για τη μη πληρωμή μισθών και συντάξεων, λέει πολλά για τη θέση που πρεσβεύει: ΔΕΝ ΞΕΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ούτε ο ίδιος, ούτε η παράταξη, ούτε οι Έλληνες και φυσικά η Ελλάδα.
    Οι "εταίροι" έχουν δοκιμάσει τα πάντα: απειλές για την 6η δόση, τρομοκρατία για έξοδο από την Ε.Ε και το Ευρώ, και μόλις χθες δήλωσε η Μέρκελ πώς θα "τιμωρεί" τα άτακτα δημοσιονομικώς, κράτη.
    Το 90% των ομολόγων μας είναι στο Ελληνικό Δίκαιο. Αυτή τη στιγμή τους χορεύουμε τσάμικο και καλαματιανό, κυρίως, Αντώνη σέρνεις το χορό!! Εάν τυχόν υπογράψουμε τη συμφωνία της ντροπής, ξεχνάμε μια για πάντα ακόμη και την Ελληνική σημαία. Στην Ακρόπολη θα υψώσουν οι εταίροι τη σημαία της Ε.Ε και όλος ο Εθνικός πλούτος, μαζί και ο ιδιωτικός (σπίτια, εξοχικά, οικόπεδα, αγροτεμάχια, βιομηχανικά κτήρια, κ.λ.π), θα περάσουν μέσα σε μια νύχτα στα ξένα χέρια που είναι μαχαίρια (κατά το λαϊκό άσμα).
    Όσο για τη Δημοκρατία και το Σύνταγμα, η Μέρκελ δήλωσε ότι εώς το 2014 θα τα έχει αλλάξει ΌΛΑ !!!!!!!!!

  18. Pluto avatar
    Pluto 20/11/2011 03:56:37

    Πολύ σωστά παρατηρεί παραπάνω ένας σχολιαστής ότι <>. Καθόλου τυχαίος καί καθ` όλα κρίσιμος!! Το ζήτημα είναι όλος αυτος ο κόσμος που εκφράζεται μέσα από τα γραπτά του Χαρβαλιά καί του Φαήλου πόσους άλλους εκφραστές καί συμμάχους έχει πρωτίστως μέσα στη ΝΔ αλλά καί έξω απ` αυτήν!
    Μέσα στο στελεχιακό δυναμικό της ΝΔ,όπως έδειξε η μέχρι τώρα εξέλιξη της στήριξης (με το στανιό) στον Παπαδήμο. οι σύμμαχοι καί τα στηρίγματα είναι ελάχιστα.Εκτός ΝΔ, οι φυσικοί σύμμαχοι --το ξαναλέω καί ας βγάζουν μερικοί φανατικοί μύωπες σπυριά--είναι στην πατριωτικοί αριστερά καί στα πατριωτικά, λαίκά στοιχεία που εγκαταλείπουν το ΠΑΣΟΚ αλλά για πολλούς λόγους (καί κυρίως λόγω της ισχυρής φιλομνημονιακής νεοδημοκρατικής ομάδας) δεν έρχονται στη ΝΔ.
    Το καίριο στρατηγικό ζήτημα στον πόλεμο μέσα στη ΝΔ είναι συνεπώς οι συμμαχίες καί οι εφεδρείες.Αν η λαϊκή δεξιά κατορθώσει να συστρατεύσει προσωπικότητες με συναφείς πολιτικές εκτιμήσεις καί ιδέες θα επικρατήσει,εκμεταλλευόμενη καί την απαραίτητη (αλλά αφ` εαυτής όχι καί ικανή) υποστήριξη του κόσμου!

  19. coyote avatar
    coyote 20/11/2011 16:46:34

    Ο Αντωνης Σαμαρας πρεπει να απεμπλακει αμεσα απο την σημερινη πολιτικη
    φαρσα.Ο λαος στην περιφερεια που δεν καταλαβαινει απο"υψηλη" πολιτικη
    παρα μονο οτι αυτος ηταν η μονη τους ελπιδα,τον εγκαταλειπει σωρηδον.Το ενστικτο του λαου οτι κατι σαπιο μαγειρευουν οι ¨εταιροι¨ για την χωρα μας θα αποδειχτει και παλι αλανθαστο.

  20. Νικ avatar
    Νικ 20/11/2011 18:17:25

    Φαινομενικά άσχετο, αλλά καίριο: 98% των θέσεων εργασίας στην μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, τις ΗΠΑ, προσφέρεται από μικρές εταιρείες με λιγότερους από 50 εργαζόμενους. Φτάσαμε εδώ που φτάσαμε επειδή αγνοήσαμε αυτά τα απλά και προφανή, ευνοώντας τους "μεγάλους", ο αρθρογράφος γνωρίζει πολύ καλά ποιούς.
    Για να βγούμε από το τέλμα και να μην φοβόμαστε αν η χρεωκοπία μας θα διέπεται από αγγλοσαξωνικό ή ρωμαϊκό δίκαιο πρέπει να δούμε τα απλά και προφανή και να ευνοήσουμε έμπρακτα τις μικρές επιχειρήσεις που πραγματικά επιχειρούν. Αυτό ίσως να μην το γνωρίζει ο αρθρογράφος λόγω μακράς ενασχόλησης του με τα μεγάλα σχήματα και την "στρατηγική σκέψη". Ομως και ο στρατηγός πρέπει να ξέρει τις δυνατότητες του τουφεκιού, έστω και αν δεν θα το κουβαλήσει ποτέ του.

  21. k avatar
    k 20/11/2011 19:07:52

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ. ΕΦΟΣΟΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΝΕΑ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΟΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΚΥΨΟΥΜΕ ΣΤΑ ΒΙΤΣΙΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΜΑΣ ΠΕΤΑΝΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΓΙ΄ΑΥΤΟΥΣ. Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ, Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΘΕΙ?

  22. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/11/2011 19:50:26

    Αυτό που λέει ο Χαρβαλιάς είναι το κεντρικό σημείο που πρέπει να εστιάσουμε για να καταλάβουμε το παιχνίδι που παίζεται. Ο γερμανός θέλει την υπογραφή του Σαμαρά όχι μόνο για ψυχολογικούς λόγους. Αλλά για να τον δεσμεύσει εκ των προτέρων στην (αντίθετη με τις ευρωπαϊκές συνθήκες για όσους γνωρίζουν) υπαγωγή των ανταλλασσόμενων ομολόγων στο αγγλοσαξωνικό δίκαιο και για να του φορτώσει ένα νέο Μνημόνιο όταν ο βγει πρωθυπουργός χωρίς δυνατότητες επαναδιαπραγμάτευσης.

    Είναι ταπεινωτικό για την Ελλάδα να διαπιστώνει κανείς σε ποιό σημείο έφτασε το κύρος της με ευθύνη του τέως πρωθυπουργού ΓΑΠ. Ευτυχώς που αντιστέκεται ο Σαμαράς. Κράτα γερά και εμείς βάζουμε πλάτη. Ο λαός θα το δει αυτό αν και χρειάζεται κάποιος χρόνος δεδομένου ότι το 90% των εργολάβων, προμηθευτών κ.λπ. ιδιοκτητών εφημερίδων και των καναλιών είναι αντίθετοι και φανατικοί μνημονιακοί. Μόνο διαδικτυακά υπάρχει ελπίδα η οποία θα ζήσει προς πείσμα πολλών.

  23. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 20/11/2011 20:24:22

    Ντροπή σε όσους τολμούν και λένε εντός Ελλάδας με την ανεργία και τη φτώχεια που υπάρχει για φορολόγηση σε ακίνητα! Μόνο πουλημένα τομάρια ή άνθρωποι που επειδή δεν ευτύχησαν ποτέ να έχουν κεραμίδι δικό τους (80% των οικογενειών στη χώρα μας) λένε τέτοιες κουβέντες είτε από ζήλια είτε από αφέλεια.

    Άκου εδώ παλικάρι (από την απάντησή σου θα κριθεί αν είσαι ή τι άλλο): Ποιος σου είπε πως ένα σπίτι που χτίστηκε εδώ και 30-40 χρόνια, είναι πρώτη κατοικία και είναι προίκα μπορείς να το φορολογείς ενώ τώρα αυτοί που μένουν μέσα είναι είτε ανάπηροι, είτε άνεργοι, είτε χαμηλοσυνταξιούχοι, είτε χαμηλόμισθοι;

    Επειδή δε θέλουν να πιάσουν τους πεθερούς των υπουργών που χρωστούν μισό δις ευρά, θα πάρουν το μαλλί του αβγού; Αίσχος και ξεφτίλα ο νόμος, αυτοί που το σκέφτηκαν, αυτοί που το ψήφισαν και αυτοί που το υποστηρίζουν.

    Να φορολογήσει τα εξοχικά πάνω από 150τ.μ. και σε όσους έχουν εισοδήματα πάνω από 50000Ε αλλά μια φορά λόγω ύφεσης το καταλαβαίνω. Να μου επιβάλλει φόρο ενοικίασης στο μοναδικό ιδιόκτητο σπίτι όμως; Και μάλιστα αντισυνταγματικά μέσω λογαριασμού ΔΕΗ; Δε το ανέχομαι! Θα πάρουν τα 3 μουυυυυυυ (διαφήμιση κινητής). ΤΕΛΟΣ!

    Να ξέρουν πως ξύπνησαν το ένστικτο επιβίωσης του Έλληνα. Και όποτε αυτό ξύπνησε άλλαξε αποτελέσματα Παγκοσμίων Πολέμων! Θα τους πάρει και θα τους σηκώσει αυτός που υπηρετούν!

    Για λόγου σου που έγραψες τέτοια αίσχη υπάρχουν 2 δρόμοι:
    α) Ζητάς συγγνώμη που ανέβασες το αίμα στο κεφάλι σε κόσμο που δε σου φταίει τίποτα και έχεις συγχωρεθεί
    β) Σιωπάς ή τολμάς να υπερασπιστείς τις καφ-ρίλες σου και μαθαίνουμε με σιγουριά πλέον το ρόλο που παίζεις μαζί με άλλους στα σχόλια που βλέπουμε.

  24. akrovolistis avatar
    akrovolistis 20/11/2011 21:36:03

    Πάντως η κατάσταση φαίνεται όλο και να χειροτερεύει. Ο Γιωργάκης μας οδήγησε στο κατώφλι της χρεοκοπίας και τελικά θα τη πληρώσει ο Σαμαράς επειδή δεν υπογράφει. Οπως λέει και το Μέγκα, "για ένα πολιτικό γινάτι" θα πτωχεύσει η χώρα. Ε, δεν πειράζει. Ετσι κι αλλιώς και να πάρουμε την 6η δόση θα μας ξαναεκβιάσουν στην 7η. Ας πεί κάποιος ΟΧΙ και γαία πυρί μιχθήτω Νισάφι πιά με τους εκβιασμούς!

  25. βισάλτης avatar
    βισάλτης 21/11/2011 19:47:14

    Να μην υπογράψει ο αντώνιος τον όρο της υπαγωγής της σύμβασης στο βαρβαρικό δίκαιο και σε περίπτωση που οι εταίροι καταβάσουν τον ζουρνά (σκυθρωποί και με κατεβασμένα μούτρα) να τους απαντήσει ότι δεν είναι τυφλός υπηρέτηςτων συμφερόντων τους , αλλά ο μελλοντικός πρωθυπουργός της χώρας που το 90% του χρέους μπορεί να το απαλείψει σε μια μέρα άν αυτό εξυπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα ..όπως π.χ. άν δεν συμφωνούν οι πιστωτές σε λογιστική διερεύνηση του χρέους με παράλληλη αναληψη ευθύνης για μόχλευση..κλπ.κλπ..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.