17/09/2008 12:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το κουτόχορτο της εξουσίας πληρώνεται ακριβά



_____________________________________________ 

Δυο νέες δημοσκοπήσεις που έρχονται αυτές τις ημέρες προκαλούν κατάσταση πανικού στη ΝΔ και επιταχύνουν, όπως γράψαμε και προηγουμένως, τον ανασχηματισμό. Ο Καραμανλής, που έπαιξε όσο κανείς από τους προκατόχους του με το πάγωμα του χρόνου, είναι πλέον δεσμώτης του. Τρέχει να προλάβει την πλήρη κατάρρευση του κόμματός του που δεν είναι αποτέλεσμα μόνο των οικονομικών μέτρων και της ανίατης ανικανότητας των οικονομικών και άλλων επιτελείων. Αλλά κυρίως του γεγονότος οτι η ΝΔ έχασε το βασικό της επιχείρημα απέναντι στο ΠΑΣΟΚ. «Εμείς δεν κλέβουμε». Όπως αποδείχθηκε όχι μόνο έβαλαν το χέρι βαθιά στο μέλι αλλά τους τα βρήκαν όλα κι απο πάνω. Τόσο αδέξιοι δεξιοί ήταν.

«Για τους ΠΑΣΟΚους λέγαμε πριν από 2002 ότι κλέβουν. Για κανέναν όμως δεν βρήκαμε ατράνταχτα στοιχεία», ομολογούν τώρα γαλάζια κομματικά στελέχη που δεν έχουν χάσει την επαφή τους με την βάση. «Με εμάς συνέβη το πρωτοφανές να μάθει ο κόσμος τα πάντα...Από το πόσα μέτρα έχει το σκάφος, μέχρι το που βρίσκονται οι offshore εταιρείες, ποιοι υπέγραψαν τα συμβόλαια και με ποια αεροπλάνα ταξίδευαν οι υπουργοί μας και πόσα τετραγωνικά είναι οι βίλες που απέκτησαν».

Η συνέπεια όλων αυτών ήταν να έχει εξεγερθεί εναντίον της σημερινής ηγεσίας ακόμα και ο σκληρός πυρήνας του κόμματος, «κάτι που δεν έχει συμβεί ούτε στα πιο δύσκολα χρόνια και ποτέ στο ΠΑΣΟΚ».

Τι σημαίνουν αυτά; Ότι αν ο Κ. Καραμανλής δεν κάνει κάτι, τότε «όχι μόνο θα χάσουμε την κυβέρνηση, αλλά η ίδια η ΝΔ θα κάνει να συνέλθει 40 χρόνια από όλα αυτά».

Αποδεικνύεται λοιπόν ότι η ουσία των πραγμάτων δεν βρίσκεται μόνο στο Βατοπέδι. Αυτό λειτουργεί ως ο καταλύτης, που απέδειξε σε όλο το κόμμα ότι η κυρίαρχη λειτουργία του «συστήματος Ρουσόπουλου» ήταν η δημιουργία μίας εικονικής πραγματικότητας για την συνολική κατάσταση στην Ελλάδα μέσω των αδίστακτων ΜΜΕ, η οποία χρηματοδοτήθηκε αφειδώς με τις κρατικές διαφημίσεις.

Το πιο τραγικό από όλα όμως είναι ότι αυτήν την εικονική πραγματικότητα πίστεψαν εκείνοι που δεν έπρεπε. Δηλαδή τα στελέχη του κόμματος. Επέτρεψαν στους εαυτούς τους να τρώνε και οι ίδιοι κουτόχορτο χάριν της εξουσίας, ή επειδή δεν είχαν το σθένος να πάνε κόντρα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/09/2008 12:34:37

    μαθαίνουμε και τα παιδάκια μας να παίρνουνε δωράκια, και απολυτήρια μαϊμού,καλά πάμε, χτίζουμε τους πολιτικούς του μέλλοντος

  2. stavros avatar
    stavros 17/09/2008 12:41:20

    Έχεις δίκιο.
    Να φέρουμε το Γιωργάκη που δεν έχει εξαρτήσεις ΟΥΤΕ από τους καναλάρχες ΟΥΤΕ από τους Αμερικανούς, για να ξεκαθαρίσει την Ελλάδα από τη υποκρισία και την φτώχεια.
    Έχει επίσης ο Γιωργάκης και πολλά στελέχη με ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (πάνω από 20 χρόνια) στην πάταξη της διαφθοράς, όπως όλοι θυμόμαστε.

  3. aris avatar
    aris 17/09/2008 12:49:13

    "...η κυρίαρχη λειτουργία του «συστήματος Ρουσόπουλου» ήταν η δημιουργία μίας εικονικής πραγματικότητας για την συνολική κατάσταση στην Ελλάδα μέσω των αδίστακτων ΜΜΕ, η οποία χρηματοδοτήθηκε αφειδώς με τις κρατικές διαφημίσεις."
    Μια μεγάλη αλήθεια.
    Να στηριχθώ σε αυτήν και να θέσω ένα ερώτημα:
    Το κουτόχορτο των πολιτών, του λαού πόσο ακριβά πληρώνεται?
    Γιατί το λέω?
    Μα τα ίδια ΜΜΕ που σήμερα πολεμούν τους "σεμνά και εν τη παλάμη", είναι τα ίδια που τον στηρίζαν.
    Η υπόθεση του Βατοπαιδίου δεν ξεκίνησε τώρα, ξεκίνησε το 98. Βρώμισε το 2004-2008 και κακοφόρμισε όταν θέλησε να την προβάλλει ο ΑΛΦΑ, πριν λίγες εβδομάδες δηλ. Εγώ που είμαι πολίτης, μακριά από τα κέντρα ενημέρωσης, το είχα αντιληφθεί(γιατί έχω επιλέξει ως κύρια πηγή ενημέρωσής μου το διαδίκτυο) πριν από πέντε μήνες.
    Δεν ήξερε κανείς τους εως τώρα τι συνέβαινε?
    Πως μπορώ να τους έχω εμπιστοσύνη, όταν αποκρύπτουν ή προβάλλουν κατά το συμφέρον τους?

  4. Factorx avatar
    Factorx 17/09/2008 12:50:24

    Σοβαρό επιχείρημα φίλε stavros. Να τα δεχθούμε όλα για να μην ξανάλθει το ΠΑΣΟΚ. Μα ένα γαλάζιο ...ΠΑΣΟΚ δεν είναι κι αυτοί; και μην φοβάσαι. Δεν πρόκειται να έρθει ο ΓΑΠ, ούτε με σφαίρες. Αλλου πάνε το πράγμα οι νταβατζήδες που εξολόθρευσε ο Καραμανλής στο Μπαιρακτάρη

  5. socrates avatar
    socrates 17/09/2008 12:58:06

    Ναι, σίγουρα τα γκάλοπ-μαϊμού δεν έχουν καμία σχέση με τη δίωξη των εισαγγελέων στον Κυριακού και τις 6 διώξεις στον Κοντομηνά! Απόλυτη σύμπτωση.
    Καλά θα κάνει ο Καραμανλής ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙ τα τωρινά κτυπήματα των καναλαρχών κάτω από τη μέση.
    Καλό πράγμα να δουλεύεις για το καλό της χώρας κύριε Καραμανλή, αλλά εάν αγνοήσεις τη δύναμη των ΜΜΕ στη διαστρέβλωση της αλήθειας, έπαιξες και έχασες.
    Και δεν μας νοιάζει και πολύ εάν χάσει η Ν.Δ., πιό πολύ μας νοιάζει να μην χάσει άλλο χρόνο η χώρα με τις σοσιαλιστικές φαντασιώσεις.
    Έχουμε και παιδιά.

  6. Μπουρ-μπουρ avatar
    Μπουρ-μπουρ 17/09/2008 12:59:40

    Δεν κατάλαβα ρε φάκτορα π.χ. στη Ζήμενς και οι δύο (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) δεν είναι μπλεγμένοι;
    Ή την ξεχάσαμε τη Ζήμενς;

    Προφανώς στη ΝΔ είναι παντελώς ανίκανοι για να μην μπορούν να βρούν κάτι και για το ΠΑΣΟΚ μετά από τις τόσες δεκαετίες κρεπάλης του στην εξουσία ή ήταν και αυτοί χωμένοι μέσα σε όλα τις εποχές εκείνες...

  7. stelios avatar
    stelios 17/09/2008 13:02:34

    Δυστυχως ο μονος που τολμησε να ριξει μια μυνηση
    στο Σανιδα ειναι ο Καρατζαφερης,προσωπικα περιμενω το ΛΑΟΣ κοντα στο 10%,ασχετα τι λενε οι κατα παραγγελιαν δημοσκοποι.
    Η αγανακτηση θα ξεχειλισει κι αλλο,κανενας δεν ειναι τοσο αφελης να ξεχασει το Γιαννο και τον Τσουκατο και το Νεωνακη και τον Ακη και το Σμπωκο και τις περσονες τυπου Καιλη.

  8. αλλος avatar
    αλλος 17/09/2008 13:03:26

    ναι,βαρεα ενσημα και το καλσον να ειναι big,να μη σκιστει.

  9. aris avatar
    aris 17/09/2008 13:03:36

    socrates
    υπάρχει ένα νοητικό κενό στον ισχυρισμό σου...
    το ότι οι αποκαλύψεις των καναλαρχών δεν είναι "αθώες" δεν σημαίνει ότι είναι και ψεύτικες.
    για ποια διαστρέβλωση της αλήθειας μιλάς? το μόνο που βλέπω είναι απόκρυψη της αλήθειας, για να την χρησιμοποιήσουν την κατάλληλη στιγμή

  10. τιραμολα avatar
    τιραμολα 17/09/2008 13:07:47

    FactorX μην εκτειθεσαι...
    Ο ΓΑΠ ερχεται σαν σφαιρα που θα πυροβολησει το σαπιο συστημα της αδιαφανειας και της διαφθορας στην καρδια του και θα το αφησει ξερο και αψυχο!
    Μεθοδευσεις νταβατζηδων...ΤΕΛΟΣ!

  11. τιραμολα avatar
    τιραμολα 17/09/2008 13:11:42

    @socrates
    Ασχετα με τον ρολο που κατα καιρους παιζουν τα ΜΜΕ...
    Διαστρεβλωση της αληθειας ειναι η μασουλα των υπουργων και παρατρεχαμενων γαλαζιων της "νεας διακυβερνησης"?
    Σωκρατη σε εχει ψησει ο Λουλης και σενα καταλληλα...

  12. blogo-katantia avatar
    blogo-katantia 17/09/2008 14:01:19

    Ξεφτιλίστηκαν και τα blogs!
    Έχει μπεί κανείς στο Press-gr τελευταία; Σαν να γράφουν εκεί καθημερινά μόνο ο Καρχιμάκης και η λασπο-παρέα του και οποιαδήποτε φωνή δεν αρέσει 100% ΚΟΒΕΤΑΙ ΜΑΧΑΙΡΙ.
    Αν ακολουθήσουν και άλλοι να κάνουν το blogging επάγγελμα θα χαθεί η ουσία του, η ελευθερία της έκφρασης και η ανταλλαγή επιχειρημάτων.
    Μακριά από τους πουλημένους, παιδιά, μακριά.....

  13. τιραμολα avatar
    τιραμολα 17/09/2008 14:24:20

    @blogo-katantia
    Ο Καρχιμακης και η "λασποπαρεα" του εχουν αποκαλυψει τις μεγαλες αθλιοτητες της γαλαζιας διακυβερνησης!
    Τα μεγαλυτερα αισχη που διαπρατονται σε βαρος των πολιτων...
    Αφηστε τις εξυπναδες γιατι αρκετα τις πληρωσαμε ολοι μας και γιαυτο δεν εχει μεινει φραγκο στη τσεπη!
    Εξυπναδες....

  14. τιραμολα avatar
    τιραμολα 17/09/2008 14:30:35

    Υπουργοι , κουμπαροι , συζηγοι , "ανιδεες διοικησεις", μοναχοι επιχειρηματιες με πνευματικα παιδια υπουργους-μεσιτες και πασης φυσεως γαλαζιοι παρατρεχαμενοι τρωνε με δεκα μασελες την ωρα που οι αναλγητοι νεοφιλελευθεροι "απειλουν" με καταρευση της οικονομιας αν δωθει στους συνταξιουχους 50 ευρω αυξηση...
    Και εδω ασχολουνται με την λασποπαρεα του Καρχιμακη...
    Ειστε απιστευτοι μερικοι...για να μην το πω αλλιως...

  15. blogo-katantia avatar
    blogo-katantia 17/09/2008 14:56:33

    τιραμόλα, που είσαι τόσο επικριτικός και άτεγκτος σε θέματα ηθικής να σου υπενθυμίσω (άν και μάλλον θα ήσουν αγέννητος τότε από το επίπεδο του λόγου σου).
    Λοιπόν, πριν από ακριβώς 9 χρόνια, σαν σήμερα, τελείωσε το ναρκωτικό του Χρηματιστηρίου, που χρηματοδότησε το πασοκο-καθεστώς καταστρέφοντας εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες.
    Ο Υπουργός Οικονομικών Παπαντωνίου μας έλεγε να αγοράζουμε μετοχές λόγω της «ισχυρής» οικονομίας, η διορισμένη Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου ακόμη και στα περίπτερα, ενώ οι πασοκικές φυλλάδες/παπαγαλάκια μας διαφήμιζαν τις τρομερές προοπτικές τους.
    Βέβαια, ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2000 ο κοντο-ελιάς έλεγε στους κατεστραμένους άς πρόσεχαν και κλείνει την υπόθεση το 2001 με μία ωραία εξεταστική της Βουλής.
    Με τον ειδικό νόμο περί ευθύνης υπουργών φρόντισε επίσης και να τους απαλλάξει (μαζί με τους υφισταμένους τους) από οποιαδήποτε νομική ευθύνη (πενταετής παραγραφή, πχ. βλ. δίκη ΔΕΚΑ-τα λεφτά των ταμείων).
    Βολεύτηκαν όμορφα οι επιχειρηματίες που ξεπούλησαν χρυσάφι τις εταιρίες-ψοφίμια, οι δημοσιογράφοι-παπαγαλάκια με τις μίζες τους, οι χρηματιστές με τις προμήθειές τους αλλά και το πασόκ με την υποστήριξή των καναλαρχών στις εκλογές.
    Και ο χαζός λαός βέβαια έμεινε με το μουτζούρη.
    Όμορφος κόσμος, αγγελικά πλασμένος!
    Και τώρα ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ μας λένε να τους ψηφίσουμε για να διώξουν την διαφθορά από την Ελλάδα!
    Το ξέρουμε ότι μας θεωρούν χαζούς αλλά την τελευταία λέξη θα την πούμε εμείς, όχι αυτοί με τους καναλο-νταβατζήδες τους.
    Όσο για σένα τιραμολα , ένα έχω να σου πώ!
    Μη χαίρεσαι με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις, είναι μαϊμού.

  16. τιραμολα avatar
    τιραμολα 17/09/2008 15:10:49

    Φασιστα ΟΝΝΕΔΙΤΗ μετρατε μερες!
    Οχι ο Εφραιμ δεν σας σωζει ουτε ο θεος ο ιδιος!

  17. irini avatar
    irini 17/09/2008 15:14:13

    Μα καλά, είναι δυνατόν να υπάρχουν πολίτες που ακόμα τσακώνονται μεταξύ τους για το ποιο από τα δύο κυρίαρχα κόμματα κλέβει λιγότερο; Τέτοιος παρωπιδισμός πια; Κι όλα αυτά στο όνομα των παιδιών τους και του μέλλοντος; Είτε είναι και οι ίδιοι ανήθικοι είτε είναι ηλίθιοι. Όπως και νά'χει πάντως είναι αυτοί που ψηφίζουν αυτούς που κάθονται στο σβέρκο των παιδιών τους και των υπολοίπων. Αυτοί είναι το "δημοκρατικό" άλλοθι όσων καταδικάζουν τη χώρα και το μέλλον της σε αυτά τα χάλια. Είναι συνένοχοι...

  18. τιραμολα avatar
    τιραμολα 17/09/2008 15:19:18

    @irini
    Ισοπαλια ετσι?
    Ενταξει...ολοι ιδιοι ειναι...
    Και γω και ο blogokatantias...

  19. Factorx avatar
    Factorx 17/09/2008 15:50:57

    Κυβερνήσεις Συνασπισμού και ο πρωθυπουργεύων στα παρασκήνια αγκαλιά με τη διαπλοκή

  20. epicure avatar
    epicure 17/09/2008 15:55:25

    Ώρα που βρήκε ο ΣΥΡΙΖΑ να το ρίξει στην εσωστρέφεια με την "ΑΥΓΗ"! Τώρα είναι η μεγάλη του ευκαιρία να παρουσιάσει εναλλακτικό πρόγραμμα διακυβέρνησης και να ξεβρακώσει το ΠΑΣΟΚ. Αν δεν το κάνει είναι άξιος της τύχης του. Τον Αύγουστο ήταν νωρίς (που δυστυχώς, δεν ήταν...) τον Οκτώβριο θα είναι πολύ αργά, που έλεγε και κάποια ψυχή. Κύριοι της Κουμουνδούρου, ξυπνήστε!!

  21. den-xehno avatar
    den-xehno 17/09/2008 15:58:11

    ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ γραμμή επικοινωνίας Καρχιμάκη - Βερύκιου έχει εγκαταστήσει ο Κοντομηνάς στον ALPHA.
    ΕΞΙ κακουργήματα είναι πολλά για να τα καταπιεί ο νεόκοπος καναλάρχης, δίνοντας την ευκαιρία στο Βερύκιο να κονομήσει και στον Καρχιμάκη να ανέβει στην κομματική ιεραρχία.
    3 στους 3 κερδίζουν λοιπόν, ζήτω η "ενημέρωση".

  22. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 17/09/2008 15:58:30

    Άσε φίλε , αυτοί μελετάνε ακόμα .

  23. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 17/09/2008 16:01:16

    Πολύ γέλιο με Πολύδωρα !!!

    Φάκτορ βάλε τις δηλώσεις του να δεις τι έχει να γίνει στα σχόλια !!! θα μαζευτούν όλοι και θα κάνουμε reunion Σεπτεμβρίου !!

    Καιρό έχουμε να δούμε ξεβράκωμα ΝΔκρατών βρε σεις .

  24. irini avatar
    irini 17/09/2008 16:01:36

    @τιραμόλα

    Δεν έγραψα για συγκεκριμένους σχολιαστές. Όμως αυτός ο απίστευτος παραλογισμός, όταν βγαίνουν -όπως κι αν βγαίνουν- στη φόρα τα σκάνδαλα του ενός οι αντίπαλοι να θυμίζουν τα σκάνδαλα του άλλου λες κι έτσι εξαγνίζονται, μου φέρνει εμετό κι απογοήτευση. Εδώ ο κόσμος καίγεται και οι πολίτες "που έχουν στα χέρια τους το μέλλον της χώρας" πλακώνονται σαν χουλιγγάνια. Τόσο θύματα πια; Κουκούτσι μυαλό; Ποιους εξυπηρετεί αυτός ο αδιέξοδος φανατισμός;

  25. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 17/09/2008 16:04:06

    Οι κυβερνησεις συνασπισμού προυποθετουν διασπαση, (εις) κομματων . Κανενα από τα τρια (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ) δεν προκειται να συνεργαστει ολοκληρο με καποιο άλλο. Οι διασπασεις πριν τις εκλογες με τους τωρινους συσχετισμούς ειναι επικινδυνα απρόβλεπτες.
    Μετεκλογικά μάλλον αποστασιες προσώπων θα δουμε, αν χρειαζονται.

  26. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 17/09/2008 16:04:42

    .......Η διασπαση του ΣΥΝ

  27. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 17/09/2008 16:07:27

    @epicure
    Το προγραμμα προυποθετει ενα ειδος πολιτικης και ιδεολογικής συμπνοιας που δεν υπαρχει στον ΣΥΝ (πολλω δε μαλλον στο Συριζα)

  28. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 17/09/2008 16:24:14

    Πω-πω τι κλάμα θρήνος κοπετός και οδυρμός είναι αυτός ρε στρουμφάκια με την παρέας σας (σύριζα,κκε κλπ.).
    Καλά εσείς πιστέψατε ποτέ ότι η νδ είναι κόμμα.
    Μιά συμμορία μερικών κολόπαιδων που δεν δουλεψαν ποτέ στην ζωή τους που με την βοήθεια των μμε, των παπάδων,της φαγωμάρας στο πασοκ και της ηλιθιότητας των ψηφοφόρων ανέβηκε στην εξουσία με σκόπό να πουλήσει ολόκληρο το μαγαζί για να κονομήσουν μερικά golden boys. Οτι καλό βρήκαν το ξεθεμέλιωσαν.Γύρισαν την Ελλάδα 50 χρόνια πίσω,
    την διέλυσαν οικονομικά,κοινωνικά,πολιτιστικά
    και την κατέστησαν διεθνώς ανυποληπτη. Εχετε μείνει στην παρελθοντολογία στην προσπάθειά σας να κάνετε συμψηφισμούς με τα δικά σας εγκλήματα.Η προπαγάνδα σας δεν πείθει πιά κανένα
    Τώρα που καταρρέει το οικοδομημα κλαίτε σαν τις γριές.Μην στεναχωριέστε πάντως . Σε λιγο το πασοκ θα αρχίσει την ανοικοδόμηση όπως κάνει πάντα.Σε 20 και πλέον χρόνια τα ξαναλέμε.

  29. provato avatar
    provato 17/09/2008 16:32:52

    Όσο οι κρίσεις και ΄΄κρίσεις΄΄ (αναδιανεμητικές φυσικά) του συστήματος πολιτικο οικονομικής διαπλοκής στην Ελλάδα συγχέονται με την απο δεκαετίες κοινωνική - εθνική παρακμή.
    Όσο η απάντηση σε αυτές τις κρίσεις παρουσιάζεται ως υπόθεση αλλαγής ΄΄προσώπων΄΄ και υιοθέτηση ενος άλλου΄΄προγράμματος΄΄ και όχι σαν πολιτικο κοινωνική γαγραινα στον πυρήνα (θεσμικό - κοινωνικό) του μπανανισταν που θέλει να λέγεται Ελλάδα τόσο κάθε οκτώ (ας πούμε αναλόγως των χειρισμών και της τυχης) χρόνια θα ΄΄ανακαλύπτουμε΄΄ σκάνδαλα και θα αποκαθηλώνουμε παλιούς ΄΄σωτήρες΄΄ αναγορεύοντας νέους που άλλοι διάλεξαν και προώθησαν πριν απο μας για μας ή στην καλύτερη των περιπτώσεων ΄΄επένδυσαν΄΄ κατάλληλα προσφέροντας ποικιλόμορφη στήριξη εαν γίνομαι αντιληπτός.

    Μπεεεεε...

  30. irini avatar
    irini 17/09/2008 16:42:33

    Ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα συνένοχου πολίτη π.χ. είναι αυτό του ανωνύμου που άνοιξε τον οχετό του στις 4.24. Αυτό το κρίμα εννοούσα...

  31. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 17/09/2008 16:53:53

    @provato

    Γεια σ'το στόμα σου άνθρωπε !

    Μαζί σου
    Μπεεε...

    Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει εναλλακτική άρα ούτε κι ελπίδα .

    Γιατί λοιπόν ν αλλάξει ο πυρήνας ?

  32. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 17/09/2008 17:02:27

    @ inini 4:42
    Απορώ που είδες τον οχετο.Τη φύση και τα πεπραγμένα του κοματος σου περιγραφω.

  33. aionios avatar
    aionios 17/09/2008 17:05:38

    @irini
    Μην ασχολείσαι γιατί οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι.
    Τι άτομα θα μπορούσαν να είναι αυτά ώστε να υπερασπίζονται τις 2 σεσημασμένες αυτές συμμορίες?

  34. nas avatar
    nas 17/09/2008 18:16:17

    Factor λες πως: "αν ο Κ. Καραμανλής δεν κάνει κάτι, τότε «όχι μόνο θα χάσουμε την κυβέρνηση, αλλά η ίδια η ΝΔ θα κάνει να συνέλθει 40 χρόνια από όλα αυτά». Αλήθεια, υπάρχει κάτι; και αν υπάρχει, μπορεί;

  35. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 17/09/2008 18:40:10

    @irini & aionios
    Τα copy paste της Ρηγίλλης (blogo-katantia 2:01 και 2:56) που κυκλοφορούν σε όλα τα blogs δεν σας πείραξαν; Αν η γλώσσα της αλήθειας του ανώνυμου (και συνένοχου) πολίτη που χαρακτηρίσατε "οχετό" σας ενοχλεί, να ξέρετε ότι και η δική σας ξύλινη και αδιέξοδη γλώσσα είναι εξίσου ενοχλητική και "ανίκητη".
    Είστε σοβαροφανείς - αλλά δυστυχώς όχι σοβαροί.

  36. ρομαντικος avatar
    ρομαντικος 17/09/2008 20:30:11

    Κύριε? blogo-katantia, δυστυχώς με την χυδαιότητά σου, δικαιώνεις απόλυτα το ψευδόνυμο που διάλεξες.
    Η επίθεση στον τιραμόλα με τέτοιους χαρακτηρισμούς είναι απαράδεκτη και εξω απο κάθε κανόνα λογικής και ηθικής συμπεριφοράς.

  37. thanos avatar
    thanos 17/09/2008 21:55:40

    @17.blogo-katantia Says:
    September 17th, 2008 at 2:56 pm

    Μηπως ξερεις ο θειος του μπουχεσα ο Αχ.καραμανλης, ποσα καμακωσε απο το Χρηματιστηριο?
    Οσοι ησαν υποπτοι, ο Ελληνικος λαος τους εβαλε στην παντα.Τωρα ειναι η σειρα των κουμπαρων και των ομολογων.Τωρα θα πληρωσει ο Αρσενιος και οι αλλες αριστερες δυναμεις.Ειναι αυτο που λεμε, εχει ο καιρος γυρισματα.

  38. aionios avatar
    aionios 17/09/2008 22:03:59

    @ανώνυμος41
    τα ίδια σκατά είστε.
    δεν μπορεί κάποιος να μην ανήκει κάπου?
    πρέπει να είναι οπωσδήποτε οπαδός?

  39. thanos avatar
    thanos 17/09/2008 22:04:14

    @@17.blogo-katantia Says:
    September 17th, 2008 at 2:56 pm

    Μα καλα ρε φιλε,Το Ζαχοπουλο ειχες καθηγητη? Η' το Βουλγαρακη καθοδηγητη?
    Αυτη ειναι η Δεξια του κυριου? η δαξια του"Σεμνα και ταπεινα?" Βρε γελαει ο καθε πικραμενος.....

  40. thanos avatar
    thanos 17/09/2008 22:10:59

    @19.irini
    September 17th, 2008 at 3:14 pm

    Και ποια ειναι τα δικα σου φωτα ιρινι,για να μας οδηγησουν στο σωστο δρομο?
    Μονο μην μου πεις να σπαζω βιτρινες και να καιω αυτοκινητα....

  41. Factorx avatar
    Factorx 17/09/2008 22:25:20

    Ζητω συγνωμη απο τους σχολιαστες, αλλά δεν είδα τι έγραφε το katantia. Τα είδα τώρα και σβυστηκαν όπως και οι ανάλογες απαντήσεις.

    ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ: ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΒΡΕΙΣ. ΚΡΤΤΙΚΕΣ ΕΠΙ ΑΠΟΨΕΩΝ ΟΣΕΣ ΘΈΛΕΤΕ.
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΛΕΞΗ ΜΑΚΑΚΙΑ ΚΛΠ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΣΟΚΑΡΕΙ. ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ.

  42. tiramola avatar
    tiramola 17/09/2008 22:25:34

    Τα αθλια φασιστοειδη υποκειμενα ειναι το ιδιο με αυτους που προσπαθουν για μια δικαιη κοινωνια με αξιοπρεπεις πολιτες!
    θελεις κατα την γνωμη μερικων σε λαθος πολιτικο χωρο?
    Ενταξει να το συζητησουμε...
    Αλλα ολοι ιδιοι?
    Και ο blogokatantias μεσα?
    E..οχι κυρια irini...
    Τουλαχιστον δειξε μας το δρομο...
    Αρκετα με τους αριστεροδεξιους σοφους!

  43. Factorx avatar
    Factorx 17/09/2008 22:29:20

    Και να μπω κι εγω στο διάλογο: κανεις δεν ξεχνάει το ΠΑΣΟΚ. Ειδικά εγω που με απελυσε προσωπικα η Λιάνη, με εντολή στον Χριστοδουλίδη, διευθυντή τότε του ΑΠΕ, επειδή εβγαλα τα σκάνδαλα του Κοσκωτά και της Αγοράς του Αιωνα απο το Αντι. Και όπου πήγαινα για δουλειά έπαιρναν τηλέφωνο να με διώξουν αλλιως θα τους κόβανε. Ενταξει;

    Τώρα όμως μιλάμε για τον Καραμανλή που ήρθε στην εξουσία επειδη κορόιδεψε τον ελληνικό λαο λοτι θα τον απάλλασε απο εκείνη την κατάσταση. Και έκανε τα χειρότερα.

    Είναι δυνατόν μια κυβέρνηση (αστε τη χωρα) να παει κατα διαόλου για τον Ρουσόπουλο και τη Μάρα;

  44. tiramola avatar
    tiramola 17/09/2008 22:49:20

    Μονο ο Ρουσοπουλος και η γυναικα του ειναι Φακτορα?
    Εδω μιλαμε οτι εκτος απο την αθλιοτητα της μονης και το απιστευτο σχεδιο κονομας , πεσε μου ενα πραγμα που μπορει να περηφανευεται...
    Αφου δεν υπαρχει τιποτα...
    Ανελαβαν την εξουσια και ειδαν το κρατος σαν λαφυρο!

    Ασε το εκσυγχρονιστικο ΠΑΣΟΚ...
    Μονο με τον αντιεπικοινωνιακο Γιωργακη υπαρχει ελπις!

  45. aionios avatar
    aionios 17/09/2008 22:53:50

    Αν τα βάλουμε σε μια ζυγαριά για το ποιος είναι πιό διεφθαρμένος η ΝΔ ή το ΠΑΣΟΚ, η πλάστιγγα θα γείρει προς τη ΝΔ για 2 λόγους:
    1. γιατί ανέβηκαν στην εξουσία με την σημαία της κάθαρσης,της πάταξης της διαφθοράς και με ηθικολογικά κηρύγματα.
    2. μετά το τρελό φαγοπότι στο οποίο επιδόθηκαν εγκαθίδρυσαν τη δικαστική χούντα του Σανιδά που κουκουλώνει τα σκάνδαλα τους και απειλεί κάθε φωνή κριτικής(Μπάγιας).
    Ωστόσο η λύση δεν είναι παράλληλα με την εκδίωξη της ΝΔ η επάνοδος του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία γιατί θα είναι σαν να δίνουμε το μήνυμα (π.χ στη Μπακογιάννη) ότι η μνήμη μας είναι μνήμη χρυσόψαρου και ότι αν μείνει κάποιο λαμόγιο 5 χρόνια στην αντιπολίτευση ξεπλένεται.
    Δεν θα ξεχάσουμε πασοκάκια τον Κόκκαλη, τον Μπόμπολα, τους Αθανασούληδες κλπ νταβατζήδες που τους κάνατε μεγιστάνες και αυτοί σας κάνανε έλληνες κροίσους όπως δεν θα ξεχάσουμε και τα τωρινά λαμόγια που θα κάνουν να δουν εξουσία όχι 11 αλλά 111 χρόνια.

  46. Factorx avatar
    Factorx 17/09/2008 22:56:06

    Ενα ερωτημα απο τα πολλά έβαλα tiramola. Που όμως συμπυκνώνει την ουσία. Σκέψου και θα δεις

  47. tiramola avatar
    tiramola 17/09/2008 22:59:34

    @aionios
    Μιλαμε πλεον για το ΠΑΣΟΚ του Γιωργου...
    Και θυμησου το!
    Πριν τις εκλογες για οποιον αποκαλυφθει κατι θα τον διωξει το επομενο λεπτο!
    Το κομμα του θα το παει καθαρο στις εκλογες!
    Οι πολιτες πλεον δεν μασανε...

  48. tiramola avatar
    tiramola 17/09/2008 23:01:53

    Δηλαδη θεωρεις τον Παπανδρεου ανδρεικελο νταβατζηδων Φακτορα?
    Και γιατι του κανουν τετοιο πολεμο?

  49. tiramola avatar
    tiramola 17/09/2008 23:04:27

    http://www.hellenic-carriers.com/major_shareholders.html

    Εδω τι συμβαινει μπορεις να μου πεις?

  50. tiramola avatar
    tiramola 17/09/2008 23:06:28

    Bedat Holdings Limited
    Faith Holdings Inc.
    Corpus Holdings Inc.

    Που εχουν εδρα αυτες?

  51. aionios avatar
    aionios 17/09/2008 23:15:45

    Ο Κόκκαλης αλώνιζε από το 1994 εως το 2004.
    Τον είχες ακούσει ποτέ να βγάλει άχνα τον Γιωργάκη?
    Άκουσες ποτέ από το στόμα του να μιλήσει για τον φαταούλα Μπόμπολα? Πού μετά τον διαγωνισμό της Αττικής οδού που βγήκε μειοδότης δίνοντας την καλύτερη προσφορά του ανατέθηκαν με απευθείας ανάθεση τα συμπληρωματικά έργα της οδού αξίας ίσης με το αρχικό έργο? Για τον Αθανασούλη να κάνει πάρτι με τον ΣΔΟΕ είχε πει κάτι? Για τις προμήθειες όπλων που φάγανε τον αγλέορα?
    Για όλα αυτά 10 χρόνια έκανε την πάπια.
    Τώρα απέκτησε ηθικό ανάστημα?
    Τον Χρυσοχοίδη που έφαγε τόσα με saic-siemens
    θα τον διώξει ή την επομένη που θα υποπέσει στο ίδιο παράπτωμα?

  52. tiramola avatar
    tiramola 17/09/2008 23:30:40

    Για ολα πρεπει να απολογηθει ο Παπανδρεου ετσι?
    Για τον Χρυσοχοιδη δεν γνωριζω τιποτα...εσυ απο που ξερεις?
    Δεν ρωταω ειρωνικα.
    Αν γνωριζεις κατι πεστο!
    Εκτος και αν οσοι ασχολουνται με την πολιτικη ειναι εκ των προτερων λαμογια...

  53. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 17/09/2008 23:32:03

    Παιδιά, η irini πού είναι;

  54. tiramola avatar
    tiramola 17/09/2008 23:32:30

    Στην Αττικη οδο απλα γνωριζω οτι εκτος απο τον Μπομπολα ηταν αλλες 8 κατασκευαστικες στην κοινοπραξια...

  55. tiramola avatar
    tiramola 17/09/2008 23:36:15

    Ξερεις συγκεκριμενα για τον Χρυσοχοιδη κατι?
    Πεστο!

  56. tiramola avatar
    tiramola 17/09/2008 23:43:56

    Μαλλον δεν ξερεις τιποτα...

  57. aionios avatar
    aionios 17/09/2008 23:46:40

    πλάκα μου κάνεις?
    δεν διαπραγματεύτηκε το σύστημα της saic?
    δες παλαιότερα ποστ του φάκτορ τότε που έσκασε το θέμα της ζήμενς.
    τιραμόλα εγώ τον Γιώργο τον συμπαθώ γιατί όποτε τον συναντώ (είναι κολλητός ενός εργοδότη μου) με χαιρετάει προσωπικά ενώ βρίσκομαι παραπίσω, γιατί έχει ευγένεια έμφυτη και είναι ανθρώπινος.
    Επίσης έφτιαξε το ΕΑΠ στο οποίο πήρα το δεύτερο πτυχίο μου και τώρα κάνω μεταπτυχιακό.
    Αλλά είναι ξεροκέφαλος και δεν ακούει πραγματικά τον άλλο όταν του μιλάει, κάνει πως τον ακούει και δεν θέλει να αλλάξει ιδέες.
    Και επειδή ο εργοδότης που σου είπα είναι αποκλειστικά κρατικοδίαιτος και Μη Κυβερνητικός Επιχειρηματίας ξέρω ότι ενώ γνωρίζει κάνει υποχωρήσεις σε θέματα νομιμότητας.
    Αν είσαι νέος ηλικιακά και δεν ασχολιόσουν με πολιτικά πριν το 2004 τότε θα σου έλεγα να χρησιμοποιήσεις το Google και να δεις την τότε επικαιρότητα. Αν είσαι από τα παιδιά του διαδικτυακού εθελοντισμού με τον τρόπο που τοποθετείσαι του κάνεις κακό και θα σου βάλει χέρι ο Καρούνος.

  58. tiramola avatar
    tiramola 17/09/2008 23:56:23

    45 χρονων ειμαι και δραστηριοποιηθηκα παλι μονο για αυτον...
    Το οτι το διαπραγματευτηκε δεν σημαινει οτι τα πηρε...
    Ισως παλι να εχεις δικιο...
    Νομιζω ομως οτι δεν πεφτω εξω για τον ΓΑΠ!
    Και πιστευω οτι αν , λεμε αν αλλαξει κατι σε αυτη τη χωρα μπορει να γινει το γαιδουρι για να σειρει το καρο...
    Οι πολιτες πλεον δεν μασανε κουτοχορτο...

  59. aionios avatar
    aionios 18/09/2008 00:09:29

    Δραστηριοποιείσαι ανά περιόδους δηλαδή?
    Το κάθε μέρα πολίτης του ΓΑΠ δεν το ξέρεις?
    Αύριο που το Google θα φτιάξει γιατί τώρα έχει πρόβλημα ρίξε Χρυσοχοίδης-SAIC και θα δεις.
    Και το Ρουσσόπουλο δεν του βρήκαν λεφτά από τον Ευφραίμ αλλά τσάμπα λες να έκανε ότι έκανε?
    Εσύ πίστευε σε όποιον θέλεις αλλά μην κάνεις σαν Μάρτυρας του Ιεχωβά που με φανατισμό σου λέει ΞΥΠΝΑ ενώ ο ίδιος είναι βαθιά νυχτωμένος!!!

  60. tiramola avatar
    tiramola 18/09/2008 00:17:45

    Αν του δωθει η ευκαιρια θα δεις πολλα...
    Ο Ρουσοπουλος τη βιλλα και τα πολυτελη διαμερισματα πως τα απεκτησε?
    Μην συγκρινεις ανομοια και μην ισοπεδωνεις!

    Οσον αφορα τον Χρυσοχοιδη , απορω πως δεν το εχει παρει χαμπαρι ο Σανιδας...

  61. aionios avatar
    aionios 18/09/2008 00:25:35

    Μακάρι να κατέβει σε εκλογές ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης να έχουμε κάτι να ψηφίσουμε.
    Και αν υπάρχουν πολλοί αηδιασμένοι και νοήμονες μπορεί και να καταγράψει κάποιο καλό αποτέλεσμα.
    Συνέχισε έτσι πάντως να μας γυρνάς τα μυαλά και να μας θυμίζεις το αλαζονικό και αμετανόητο ΠΑΣΟΚ γιατί δεν πείθεις για αγνός πολίτης που είδε στον ΓΑΠ την ελπίδα της χώρας.

  62. tiramola avatar
    tiramola 18/09/2008 00:31:03

    Ακου φιλε...
    Εμενα ο Παπανδρεου μου εδωσε την ευκαιρια να τον στειλω στη συνταξη...σε μενα τον απλο πολιτη...
    Επισης μου εχει ζητησει την συμμετοχη!
    Εγω εχω σκοπο να συμμετασχω...
    Εσυ?

  63. aionios avatar
    aionios 18/09/2008 00:32:47

    μου εδωσε την ευκαιρια να τον στειλω στη συνταξη…σε μενα τον απλο πολιτη…

    πως έγινε αυτό?

  64. tiramola avatar
    tiramola 18/09/2008 00:35:22

    Με την πρωτοφανη δημοκρατικη διαδικασια για τα δεδομενα της χωρας της εκλογης προεδρου απο τους απλους πολιτες!

  65. aionios avatar
    aionios 18/09/2008 00:41:42

    την πρώτη διαδικασία την θυμάσαι τότε που επεβλήθη από τον Σημίτη?
    εκεί γιατί δεν ακολούθησαν δημοκρατικές διαδικασίες?
    και τι με νοιάζει εμένα τι κάνει στα εσωτερικά του το ΠΑΣΟΚ?
    να ήταν δημοκρατικός και όταν ήταν στο ΥΠ.ΕΞ που πολιτική χάραζε ο Άλεξ Ρόντος εξωθεσμικός και άγνωστος παράγοντας που η μετέπειτα αποστολές που του ανατέθηκαν από τις ΗΠΑ ήταν στην Γεωργία.

  66. tiramola avatar
    tiramola 18/09/2008 00:51:41

    Ουτε την δυνατοτητα αλλα ουτε και την φιλοδοξια εχω να πεισω κανεναν...
    Την πρωτη φορα επειδη ειναι βαθεια δημοκρατης ζητησε την νομιμοποιηση του δαχτυλιδιου-σταυρου του μαρτυριου που του εδωσε ο κοντος εκσυγχρονιστης...
    Δηλαδη οι ΗΠΑ ηθελαν τις καλες σχεσεις και τα ζεμπεκικα μεταξυ των δυο χωρων...
    Ο Αλεξ Ροντος ειχε αποστολη απο τις ΗΠΑ την ομαλοποιηση των σχεσεων Ελλαδας-Τουρκιας και στην περιπτωση Γεωργιας την αναφλεξη...
    Δεν αποκλειεται...αν και τον κυριο Αλεξ πρωτη φορα τον διαβασα εδω...
    Δεν σε ενδιαφερουν δηλαδη οι δημοκρατικες διαδικασιες και ο τροπος λειτουργιας των κομματων?
    Και τοτε γιατι κανεις πολιτικη συζητηση?

  67. aionios avatar
    aionios 18/09/2008 01:01:23

    1.Ουτε την δυνατοτητα αλλα ουτε και την φιλοδοξια εχω να πεισω κανεναν… - Τι χτυπιέσαι τότε όλη μέρα και τσακώνεσαι με τους φασίστες οννεδίτες όπως είπες παραπάνω?
    2.ζητησε την νομιμοποιηση του δαχτυλιδιου...
    - Δημοκρατικότατες διαδικασίες με τετελεσμένα.
    Ας παραιτούνταν ο Σημίτης από Πρόεδρος του κόμματος κι ας έβαζε όποιος ήθελε υποψηφιότητα.
    Ούτε στην Ουζουμπούρου δεν γίνονταν αυτά.

  68. aionios avatar
    aionios 18/09/2008 01:03:10

    3.Δηλαδη οι ΗΠΑ ηθελαν τις καλες σχεσεις και τα ζεμπεκικα μεταξυ των δυο χωρων…
    Ο Αλεξ Ροντος ειχε αποστολη απο τις ΗΠΑ την ομαλοποιηση των σχεσεων Ελλαδας-Τουρκιας και στην περιπτωση Γεωργιας την αναφλεξη…
    Δεν αποκλειεται…αν και τον κυριο Αλεξ πρωτη φορα τον διαβασα εδω…

    - Α, τι κάθομαι και συζητάω τώρα...

  69. aionios avatar
    aionios 18/09/2008 01:03:53

    4.Και τοτε γιατι κανεις πολιτικη συζητηση?

    Α, έλα ντε!!!

  70. tiramola avatar
    tiramola 18/09/2008 01:05:19

    Εσυ ποσα χρονια τον ξερεις τον Αλεξ?

  71. tiramola avatar
    tiramola 18/09/2008 01:12:40

    Μετα και τις τεκμηριωμενες απαντησεις σου σε καληνυχτιζω.
    Νασαι καλα!

  72. aionios avatar
    aionios 18/09/2008 01:13:27

    ασε τιραμόλα δεν βγάζει πουθενά.
    εφόσον ασχολείσαι με τα πολιτικά από το 2004 και μετά έχεις κενά και πρέπει να κάνεις φροντιστήριο για να τα αναπληρώσεις.
    δες μήπως γίνει κάτι με τα σεμινάρια που κάνει το κόμμα κατά διαστήματα.
    καληνύχτα.

  73. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 18/09/2008 16:54:12

    επειδη ξανα ειδα την απιστευτη ανορθογραφια …. και στο δικο μας μπλογκ … η τοποθεσια λεγεται ΒΑΤΟΠΕΔΙ (με Ε !!!!!!) ΟΥΤΕ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ ΟΥΤΕ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟ …. ΟΥΤΕ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟ ΕΛΕΟΣ …. και η μονη, μονη ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ

    ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ …. ΜΑΣ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ Ρωτηστε τουλαχιστον κανενα Ντοπιο να σας πει !

    ο ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.