30/04/2008 15:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το κοινωνικά μέτωπα διευρύνονται…

Ασφαλιστικά μέτρα κατά της Ομοφυλοφιλικής Λεσβιακής Κοινότητας Ελλάδας (ΟΛΚΕ) κατέθεσαν τρεις κάτοικοι της Λέσβου, διεκδικώντας την...αποκλειστικότητα στο όνομα του νησιού για τον προσδιορισμό των καταγόμενων από τη Λέσβο. 


Όπως υποστηρίζουν οι τρεις Λέσβιοι, η χρήση της λέξης με στόχο τον σεξουαλικό προσανατολισμό ορισμένων γυναικών «προσβάλλει παρανόμως την ιστορική και γεωγραφική ταυτότητα και προσωπικότητά τους». Μάλιστα στο περιοδικό ενός εκ των τριών προσφευγόντων, αναφέρεται: «Αποφασίσαμε να αντιδράσουμε ως Λέσβιοι σε ένα παγκόσμιο φαινόμενο, το οποίο θεωρούμε ότι υποκρύπτει μία απρόκλητη επιθετικότητα ή ρατσισμό κάποιων ιδιόρρυθμων ατόμων εναντίον όσων δεν χαρακτηρίζονται από αντίστοιχες ιδιορρυθμίες».


Από την πλευρά τους, μέλη της ΟΛΚΕ μιλούν για γελοιότητες. «Πρόκειται για έναν όρο που δεν χρησιμοποιήσαμε εμείς για πρώτη φορά. Αντίθετα τον υιοθετήσαμε από τα ξένα ευρωπαϊκά και αμερικανικά κινήματα, από τη Βρετανία μέχρι τη Ρωσία» δήλωσε η εκπρόσωπος της Κοινότητας Ευαγγελία Βλάμη. Η υπόθεση θα εκδικασθεί στις 10 Ιουνίου στο Πρωτοδικείο Αθηνών, όπου και θα αποφασιστεί για το αν οι όροι «λεσβία» και «λεσβιακή» θα συνεχίσουν να χαρακτηρίζουν τις γυναίκες με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό. Αν η απόφαση τους δικαιώσει, οι τρεις Λέσβιοι θα προσφύγουν και στα διεθνή δικαστήρια για να απαγορευθεί η χρήση της λέξης και από τις ξένες οργανώσεις.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 30/04/2008 16:06:48

    Θα κάνουν δηλ. τόσες προσφυγές όσες είναι τα κράτη? Αφού παντού λεσβίες τις λένε και όλοι διεθνώς ξέρουν την ιστορία με τη Σαπφώ. Πάντως εμένα για να είμαι ειλικρινής με ενοχλεί να υπάρχει το υπονοούμενο με του Λέσβο κι ας μην είμαι από εκεί.

  2. Vass avatar
    Vass 30/04/2008 21:44:19

    Στη Μυτιλήνη έχουν δει την υπόθεση από τη λάθος πλευρά της. Ενώ έχουν αυθεντίες της πολιτικής, με θητείες σε νομαρχιακούς θώκους, όπως πχ ο κ. Βουνάτσος για να τους καθοδηγήσουν σε έναν τόσο ιστορικής σημασίας αγώνα, αυτοί επιλέγουν τη μάχη των χαρακωμάτων με δικαστικές παρεμβάσεις. Αν είχαν δει την υπόθεση από τη σωστή πλευρά οι τρεις Λεσβίοι αντί να τα βάζουν με τις λεσβίες, θα έπρεπε να υιοθετήσουν την λεσβιακή κοινότητα προς όφελος του τουρισμού για το νησί. Θα μπορούσαν να μετατρέψουν ότι είναι η Μύκονος για τους gay, να γίνει η Μυτιλήνη τόπος προσκυνήματος για τις λεσβίες.
    Πάντως να δεν καταφέρουν τίποτα με τις προσφυγές μπορούν να ζητήσουν την αναγραφή διπλής ονομασίας. πχ Άλλη Λέσβος, Straight Λεσβος κλπ.
    Απάνω τους αδέλφια. Δεν είστε δύο. δεν είστε τρεις, είσαστε χίλιοι δεκατρείς.

  3. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 30/04/2008 22:02:47

    Μπούρδα.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/04/2008 22:56:42

    Το κακό είναι ότι δεν θα μας αφήνουμε να πλησιάζουμε τις ακτές για λίγο μάτι...

  5. demonoid avatar
    demonoid 01/05/2008 00:52:39

    e oxi gia liga dolaria na mas gemisei h anwmalia!
    eleos
    ti porniarikes skeposeis einai aytes!

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/05/2008 09:26:01

    ποιος σου είπε ότι τολμάω να πλησιάσω...αν και στην Μύκονο δεν έχουν πρόβλημα (δόρθωση:δεν είχαν πριν 20 χρόνια που είχα πάει τελευταία φορά, τώρα;...)

    αλλά πρωτομαγιά είναι,μαγιάτικα γαϊδούρια κυκλοφορούν, τον παλιό καιρό η πρωτομαγιά δεν ήταν για ταξική πάλη αλλά για «άλλα».

  7. Αναρμόδιος avatar
    Αναρμόδιος 01/05/2008 12:28:39

    Οι πρώτες πληροφορίες που έχουμε για το ότι η Σαπφώ ήταν ομοφυλόφυλη προέρχονται από άνδρες αυστηρά ανδροκρατούμενων κοινωνιών, αιώνες μετά τον θάνατό της. Δείτε στην βικηπήντια. Οι Αττικοί Κωμωδιογράφοι, λέει...

    Το συμπέρασμα που τείνω να βγάλω (lol), είναι πως μάλλον άδικος είναι ο χαρακτηρισμός. Οχι για την ιδιότητα. Για την ποιήτρια.

    Εκτός κιαν πάρουμε πολύ τις μετρητοίς τα γελάκια, τους υπαινιγμούς και τα κουτσομπολιά, ανδρών που δεν ανέχονται οι γυναίκες να ορθώνουν πνευματικό ανάστημα. Και όποιο άλλο ανάστημα. (πχ. Αριστοφάνης, Εκκλησιάζουσες)

    Στάσεις, νοοτροπίες και ιδεολογίες κοινωνιών του απόλυτου "ή άρχεις ή άρχεσαι" με τον άνδρα στην κορυφή και την γυναίκα στον πυθμένα.

    Από ότι φαίνεται στις πόλεις τις Αιολίας και της Ιωνίας οι γυναίκες είχαν μια καλύτερη κοινωνική θέση. Ευτυχώς. Γιατί στην Αθήνα...

    Ο Σόλωνας πάντως, ο νομοθέτης, που είχε νομοθετήσει κατά της ομοφυλοφυλίας, σύγχρονός της, την εκτιμούσε βαθύτατα. Ομοίως, δύο-τρεις αιώνες μετά, και ο Πλάτωνας.

    (Αν δεν με απατά η μνήμη μου, ο Πλάτωνας δεν είναι που έχει γράψει πως είναι απρεπές για μια παντρεμένη γυναίκα να πλησιάζει κοντύτερα από μία απόσταση το παράθυρο γιατί κινδυνεύει να την δουν απέξω; Μπορεί να κάνω λάθος βέβαια)

    Θραξ Αναρμόδιος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.