#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/04/2011 13:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το κατασκεύασμα του Μίκη αντί να πυρπολήσει καίγεται…



Αναδημοσιεύουμε από το http://resaltomag.blogspot.com/

Δύο διορισμένοι από το Μίκη ξαφνικά «ανακάλυψαν» και την όρασή τους και τις «ευαισθησίες» τους και αποχωρούν με επιστολές αόριστες και ηθικολογικές: Ο Στέφανος Ληναίος και ο Δημήτρης Καζάκης.

Δεν θριαμβολογούμε για το κατάντημα της «κίνησης αυτής» και των διορισμένων από το Μίκη που ακόμη και σήμερα που παραιτούνται, δεν μας εξηγούν επακριβώς το τι «ανακάλυψαν» μετά από 4 μήνες και παραιτούνται.

Απλώς θλιβόμαστε. Να τους βλέπουμε σήμερα να μιλάνε σαν Πυθίες.

Για ποια μεταστροφή μας λέει ο Ληναίος;

Μέχρι χθες μίλαγε για «νέο ξεκίνημα»!!!

Το πρώτο οργανωτικό, άκρως δικτατορικό «οργανωτικό» με Δημητροκάλλη (ΣΣ διαχρονικό στέλεχος της Αγίας Οικογενείας), το είχε καταπιεί;

Ο μέγας καιροσκόπος, Καζάκης που μέσα σε λίγο καιρό έχει τσαλαβουτήσει σε πολλά «θολά νερά», το Σάββατο δεν κορδωνόταν δίπλα στο Μίκη στην Κερατέα;

Τι μεσολάβησε αυτές τις δύο ημέρες (Κυριακή και Δευτέρα) και ανακάλυψε αυτό που έλαμπε από την αρχή, ότι το «κίνημα Μίκη» ήταν κατασκευή με σπόνσορες και χορηγούς;

Μας λέει ότι: «Τα ηνία κρατά συγκεκριμένο «ίδρυμα» πέραν του Ατλαντικού… αλλά θεωρώ ότι το παρακράτος υπερίσχυσε»!!!

Δηλαδή έδινε αγώνα με το παρακράτος για να σώσει το Μίκη:«Έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου για να προστατέψω το όνομα, την ιστορία και κυρίως την υστεροφημία σας. Δυστυχώς απέτυχα»!!!

Δεν μπορεί ΠΟΤΕ να είσαι μέσα και δια οιονδήποτε λόγο σε ένα κατασκεύασμα του Σόρος ή αμερικάνικων υπηρεσιών, και να μη το καταγγέλλεις από την αρχή ανοικτά…

Αν πάλι το ανακάλυψε τώρα ο κ Καζάκης, γιατί δεν μιλάει συγκεκριμένα;

Αυτό το «συγκεκριμένο» μας το αποκρύβουν και οι δύο επιστολές των διορισμένων και όψιμα «ευαισθητοποιημένων».

Το έβαλαν στα πόδια γιατί έρχονται γεγονότα τα οποία θα τους εξευτέλιζαν εντελώς…

Και το παίζουν και υπέρ των «ανεξάρτητων κινημάτων» ενώ οι ίδιοι είχαν αποδεχτεί το ΔΙΟΡΙΣΜΟ τους!!!!

Θα επανέλθουμε…

Δημοσιεύουμε τις επιστολές

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ Σ. ΛΗΝΑΙΟΥ

Αγαπητέ Μίκη

Διάβασα σήμερα, στην επίσημη ιστοσελίδα, την αναπάντεχη, ολοκληρωτική μεταστροφή της ΣΠΙΘΑΣ και λυπήθηκα πάρα πολύ.

Όπως είναι φυσικό, μου είναι αδύνατο πλέον να συνεχίσω να βρίσκομαι δίπλα σου. Δεν μου το επιτρέπει ο χαρακτήρας μου, τον οποίο ξέρεις πολύ καλά.

Όπως ακριβώς έκανα κάθε φορά, στα 50 χρόνια της γνωριμίας μας που αποφάσιζες παρόμοιες, ακατανόητες, μεταστροφές. Θέλοντας πάντα να υπερασπιστώ το μεγάλο έργο σου και τους μεγάλους αγώνες σου που κάποιοι προσπαθούσαν και προσπαθούν, συστηματικά, να αμαυρώσουν.

Παραμένω μαχόμενος στις Ιδέες της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών της 1ης Δεκέμβρη και της 3ης Απρίλη.

Δεν θέλω όμως να έχω καμιά σχέση με την Κίνηση Εξαρτημένων Πολιτών της 11ης του Απρίλη 2011.-

Στέφανος Ληναίος

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ Δ.ΚΑΖΑΚΗ

Αγαπητέ Μίκη,

Όπως σας έχω εξηγήσει λεπτομερώς το πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε ως οργάνωση δεν είχε σχέση τόσο με πρόσωπα, όσο με έναν μηχανισμό παρακράτους, ο οποίος ήθελε να αλώσει την Σπίθα και να την μετατρέψει σε μια νέου τύπου φασιστική οργάνωση. Τα ηνία κρατά συγκεκριμένο «ίδρυμα» πέραν του Ατλαντικού. Το ίδιο που κατασκεύασε την otpor στην Γιουγκοσλαβία και συνέβαλε στις «πορτοκαλί επαναστάσεις» στην Ουκρανία, την Γεωργία και αλλού.

Όμως, μετά και τις τελευταίες εξελίξεις θεωρώ πλέον ότι το παρακράτος υπερίσχυσε. Έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου για να προστατέψω το όνομα, την ιστορία και κυρίως την υστεροφημία σας. Δυστυχώς απέτυχα.

Όπως σας είχα εξηγήσει εξαρχής, προσωπικά έχω αφιερωθεί στην ιδέα του νέου ΕΑΜ. Την παλεύω, με τις λιγοστές δυνάμεις που διαθέτω, πολύ καιρό πριν υπάρξει η Σπίθα. Θα συνεχίσω στον ίδιο δρόμο με την ακλόνητη πεποίθηση ότι το νέο ΕΑΜ θα γεννηθεί. Όχι γιατί το θέλω εγώ, αλλά γιατί είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου για το λαό και την Ελλάδα. Όταν δημιουργηθεί - μιας και είναι σίγουρο ότι κάτι τέτοιο θα γίνει - προσωπικά θα βρίσκομαι στις γραμμές του, απλός στρατιώτης όπως ήμουν πάντα. Το δυστύχημα είναι ότι θα έχει απέναντί του και τους μελανοχιτώνες του παρακράτους που έχει διαλέξει τη Σπίθα για να τους εκκολάψει.

Αποχωρώ από την Σπίθα και την συμβουλευτικής σας, μιας και ο δρόμος που έχετε επιλέξει δεν έχει καμμιά σχέση με τον δικό μου.

Ευχαριστώ,
Δημήτρης Καζάκης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ηλίας avatar
    Ηλίας 12/04/2011 13:22:04

    h**p://dimitriskazakis.blogspot.com/

    Εδώ γιατί δε γράφει τίποτα ο Καζάκης ρε παιδιά; Μήπως βρωμάει λίγο η υπόθεση;

    • SAVAS avatar
      SAVAS @ Ηλίας 12/04/2011 14:28:36

      Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει, τις διαπιστώσεις, τις διασταυρώσεις και τις απαντήσεις που θα δώσουνε.

      Στις 4 Απριλίου πάντως έγραψε τα εξής:
      h**p://dimitriskazakis.blogspot.com/2011/04/blog-post_04.html

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/04/2011 13:22:49

    Tι γινεται ρε &^@!$@!% μου...
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ...
    Σοβαρολογουν και τα 2?? ο Μικης απαντησε??

    ΠΠ

  3. Orestios avatar
    Orestios 12/04/2011 13:24:38

    Από την αρχή φαινόταν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την Σπίθα.

  4. Kώστας Ροδινός avatar
    Kώστας Ροδινός 12/04/2011 13:24:49

    Οτι και να έγινε, το ύφος των επιστολώς είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτο.

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Kώστας Ροδινός 12/04/2011 13:28:05

      Πραγματικά. Κρίμα πάντως. Ίσως δεν έπρεπε να ξεκινήσει καν αυτή η κίνηση.
      Πάντως μακάρι το έθνος μας να είχε πολλούς Θεοδωράκηδες... Να παλεύουν μέχρι τέλους για τα ιδανικά τους και ταυτόχρονα να έχουν προσφέρει στον πολιτισμό μας

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 12/04/2011 13:41:14

        Άντε μπράβο, το πρόβλημα μας δεν είναι ότι έχουμε ιδιότροπους και εγωιστές μαχητές, αλλά λίγους,,,

  5. Αλέξανδρος Δελάρζ avatar
    Αλέξανδρος Δελάρζ 12/04/2011 13:30:58

    Πολύ γέλιο. Ο Θεοδωράκης μεγάλος συνθέτης, αλλά στα πολιτικά άσχετος. Κι αυτό το μάζεμα "προσωπικοτήτων" που καλεί τον κόσμο να ρίξει λευκό, έ θα καταλήξει σε φιάσκο...

  6. Fanis avatar
    Fanis 12/04/2011 13:31:34

    Ρε παιδια ΕΑΜ λεει ο τυπος! Ακους εκει ΕΑΜ!!
    Και το αλλο ..ηθελαν να μας σωσουν κιολας!

    Δεν μπορω να καταλαβω πως τετοιοι ανθρωποι κυκλοφορουν ακομα ελευθεροι.
    Μηπως τελικα στα τρελλαδικα βρισκονται οι γνωστικοι??

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Fanis 12/04/2011 13:39:23

      Έχει κάνει πολύ καλή ανάλυση για το μνημόνιο. Τώρα αυτό με το ΕΑΜ...

  7. Orestios avatar
    Orestios 12/04/2011 13:36:04

    Το ωραίο στην σπίθα είναι η subliminal ημισέληνος.
    αχαχαχαχαχαχαχα

  8. kakofonix avatar
    kakofonix 12/04/2011 13:36:30

    Ήταν αναμενόμενο, καθώς η Σπίθα διεμβόλιζε τους παραδοσιακούς διαχωρισμούς, να είναι δύσκολη η συγκατοίκηση. Το εγχείρημα υπήρξε προσφιλές τόσο σε διεθνιστές αριστερούς όσο και σε ακραία δεξιούς. Είναι σαν να βάζεις στην ίδια κομματική στέγη την ΚΟΕ με τη χρυσή αυγή. Κάποιοι θα φύγουν. Έπειτα είναι και το θέμα της δυναμικής. Κάπου φαίνεται ότι ξεφούσκωσε. Πολεμήθηκε βέβαια σφόδρα και από τα καθεστωτικά ΜΜΕ. Κάποιοι θα αναζητήσουν πιο προσοδοφόρα στέγη.

    • kiki avatar
      kiki @ kakofonix 12/04/2011 14:20:44

      @ kakofonix,
      ΚΔΟΑ, κτηνωδης δυναμη ογκωδης αγνοια.

  9. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 12/04/2011 13:38:22

    Τα νέα κυκλοφορούν σε μπλόγκς όπως και στα διάφορα σάιτς των Σπιθών. Ελληνικό φαινόμενο οι φαγωμάρες, χωρίς αυτές συνεταιρισμός δε γίνεται. Προσέξτε όμως και ύφος το Ρεσάλτο, από όπου δημοσιεύεται το παραπάνω... Ο αξιόλογος εκδότης/συντάκτης του εξαρχής δε γούσταρε το Μίκη Θεοδωράκη και τώρα βγάζει όλη τη χολή του. Μόνο που δε θέλει να δεί ότι οι Σπίθες δεν είναι ο Μ.Θεοδωράκης, ο οποίος και πρόσφατα ζήτησε συγνώμη για την εμπλοκή του Δημητροκάλλη. Τον σέβομαι με τις παραξενιές του όπως σέβομαι και όποιους αγωνίζονται εναντίον του Μνημονίου και της ξένης κατοχής αλλά δε συμμερίζονται τις απόψεις και στρατηγικές του Μ.Θ....Και σίγουρα προσπάθησαν διάφοροι παράξενοι τύποι να μπουν στις Σπίθες για τους όποιους λόγους. Άλλο αυτό όμως και άλλο να πετάγεται ο καθένας και να επιχαίρει με τα σφάλματα των άλλων. Δείξε εσύ βρε Ρεσάλτο μια άλλη ακομμάτιστη προσπάθεια με στρατηγική και προοπτικές. Προτιμώ την πολιτισμένη δημόσια διαφωνία των Ληναίου - Καζάκη κι όχι το ξεκατίνιασμα που κάνεις... Να χτίσουμε και να προσπαθήσουμε θέλουμε, για αυτό και κρατάω ότι καλό είπαν και θα λένε όλοι αυτοί από τις Σπίθες κι άλλους φορείς..

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΝΙΚΟΛΑΣ 12/04/2011 14:42:50

      Ο αξιολογος αυτος εκδοτης εγραφε αρθρα στο Εθνος επι βαθεος ΠΑΣΟΚ τη δεκαετια του 80 - τοτε που το Εθνος ειχε περισσοτερα αρθρα της Πραβδα και απο το Ριζοσπαστη - με τα οποια δικαιολογουσε τις δολοφονιες της 17Ν.
      Μετα και αφου ειχαν τελειωσει ολα εβγαλε τη 17Ν πρακτορικη οργανωση.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ ψυχραιμια 12/04/2011 14:46:27

        Να και κάτι που αγνοούσα. Το αξιόλογο που λέω κολλάει στο ρεσάλτο. Όσα γράφεις λαμβάνονται υπόψη, και ίσως δικαιολογούν τα αρνητικά αντανακλαστικά του εναντίον του Μίκη Θεοδωράκη. Τελικά, ποιος πραγματικά τους ξέρει όσους τρώγονται μεταξύ τους ή και με τα ρούχα τους..

  10. Orestios avatar
    Orestios 12/04/2011 13:43:35

    Ο Νικολάκης Παπανδρέου τί ρόλο παίζει στην Σπίθα?

    • καινός avatar
      καινός @ Orestios 12/04/2011 20:55:38

      Εγώ, και διάφοροι άλλοι του χώρου, δεν ξέρω τίποτα αλλά θα ήθελα να μάθω...
      Ξέρεις εσύ κάτι που οι υπόλοιποι δεν γνωρίζουμε;

  11. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 12/04/2011 13:47:55

    Το "έργο" αυτό το έχουμε δεί πολλές φορές και παράγει συνεχώς πολλά νέα επεισόδια. Πιό πολλά από το νεότερο Star Wars.
    Μίκη, τι δουλειά έχεις εσύ, "ένας Υδραίος, στη Λάρισα";
    Το έχω πεί πολλές φορές: Ο καλλιτέχνης, όπως όλοι μας, είναι και οφείλει να είναι "ζώον πολιτικόν". Αλλά όταν πάει να κάνει ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ, και μάλιστα με κομματικό (ή παρακομματικό τρόπο), κάνει κακό και στην τέχνη και στην πολιτική.
    Και καλά ο Μίκης, ήταν πάντα πολιτικά επιπόλαιος. Αλλά οι αδίστακτοι κάθε λογής και χρώματος "άλλοι"; Χρησιμοποιούν πρώτα ως "πολιτικό όχημα" αυτό το πολιτισμικό κεφάλαιο της χώρας, στην ηλικία αυτή. Και μετά ελαφρά τη καρδία δεν χάνουν ευκαιρία να τον απαξιώσουν.
    Να απολογηθούν οι ίδιοι πρέπει, για την ανευθυνότητά τους. Η συμπεριφορά τους είναι πολιτικά ανήθικη και καταδικαστέα.

    • Ηλίας Πιερίδης avatar
      Ηλίας Πιερίδης @ Ο Θείος 12/04/2011 18:40:05

      Μα οι "άλλοι" τον χρησιμοποιούν, αυτός 60 χρόνια δεν το αντιλαμβάνεται και γελοιοποιείται?

      • καινός avatar
        καινός @ Ηλίας Πιερίδης 12/04/2011 20:57:21

        Θα πρέπει να ακούσετε αυτούς "τους άλλους" να μιλάνε για το Θεοδωράκη, και τότε θα μπερδευτείτε πραγματικά.

        Εγώ πιστεύω ότι απλά είναι ριψάσπιδες.

      • Θ Θείος avatar
        Θ Θείος @ Ηλίας Πιερίδης 12/04/2011 21:49:49

        Καραγκιόζηδες είναι.

      • Θ Θείος avatar
        Θ Θείος @ Ηλίας Πιερίδης 12/04/2011 21:51:57

        Αλλά και ο Μίκης, καλός και άγιος, όμως 50 χρόνια δεν βάζει μυαλό και κάνει πάντα τα ίδια.
        Αδιόρθωτος. Με τα χρόνια δεν ήρθε μαζί και η σοφία...

      • Θ Θείος avatar
        Θ Θείος @ Ηλίας Πιερίδης 12/04/2011 22:13:09

        Ή να το πώ αλλοιώς: Κυκλοφορούν πολλά νούμερα έξω.

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 12/04/2011 13:51:50

    Πολιτική αρχών και σταθερότητας χρειάζεται η χώρα.
    Οι ευέλικτοι τριπλαδόροι είναι καλοί για το γήπεδο, οι ανεμόμυλοι για την παραγωγή αιολικής ηλ. ενέργειας (συγγνώμη Αρχαιοπτέρυξ!).

  13. anonymous avatar
    anonymous 12/04/2011 13:59:43

    μηπως τα πραγματα δεν ειναι οπως φαινονται,η επισκεψη στην Κερατεα ισως ενοχλησε μερικους,καιρο τωρα "καταγγελεται" η σπιθα ως ακροδεξια
    αναρτησεις στο σαιτ που στεγαζεται στο ΕΜΠ γραφουν οτι πηγαν "συντροφοι" να "κατεβασουν" ελληνικες σημαιες στο φεστιβαλ της Κερατεας και τους εμποδισαν οι κατοικοι λεγοντας τους "φυγετε απο δω αλβανοι"
    η Κερατεα θεωρητικα ειναι προνομιακο πεδιο για επαγγελματιες επαναστατες αλλα μαλλον δεν την καπελωνουν

  14. anonymos avatar
    anonymos 12/04/2011 14:02:51

    Καλά τώρα ο Ληναίος βουλεύτής του Πασοκ δεν ήτανε?
    Μήπως όλα αυτά έχουν να κάνουν με το ύπο Ιδρυση Πασοκ2 των Δημαρά και λοιπων ξεφωνιμένων?

  15. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 12/04/2011 14:04:35

    Είναι για χρόνια προσωπικός φίλος του Μ.Θ.

  16. tiramola avatar
    tiramola 12/04/2011 14:13:00

    Ελκυστική η συνθηματολογία του Σπίθα και ηχεί όμορφα στα αυτιά ελαφροίσκιωτων, αλλά η απουσία περιεχομένου την εκφυλίζει σε ρητορικό σχήμα.
    Ότι ακριβώς συμβαίνει και με την Αριστερά σήμερα όταν την ακούς να λέει "ένας άλλος κόσμος είναι εφικτός".
    Εν πάσει περιπτώσει είναι εμφανές σε τι κατάσταση πολιτική ευφηίας βρίσκεται ο Σπίθας αφού στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Κερατέα προκειμένου να ξεκινήσει την "επανάσταση"έκανε την εξής απίστευτη δήλωση:
    Κάθε περιοχή να διαχειρίζεται τα δικά της σκουπίδια και να μην τα φορτώνει στους γείτονες!!!!

    • Ηλίας Πιερίδης avatar
      Ηλίας Πιερίδης @ tiramola 12/04/2011 18:41:33

      Δηλαδή ο Μίκης που τα στέλνει, μπροστά από την Μητρόπολη?

  17. Giannis_Analytis avatar
    Giannis_Analytis 12/04/2011 14:13:54

    ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΙΚΗ: Είπες τήν μισή αλήθεια στόν Γ. Παπαδάκη στόν ΑΝΤ1
    ΠΡΟΣ: MIKH ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ
    ΘΕΜΑ: Είπες την μισή αλήθεια στον Γ. Παπαδάκη στον ΑΝΤ1

    Αγαπητέ φίλε, πατριώτη Μίκη


    Κατ΄ αρχάς είμαι ένας από αυτούς που μεγάλωσαν με τα τραγούδια σου, που δίνουν όραμα κι ελπίδα για την Ελλάδα μας. Άκουσα με μεγάλη προσοχή την συνέντευξή σου στο Παπαδάκη στον ΑΝΤ1 και ομολογουμένως θα συμφωνήσω στα περισσότερα. Αλλά μετά λύπης μου διεπίστωσα την αγιοποίηση της αριστεράς που είναι σχεδόν άμοιρη ευθυνών και ότι για όλα φταίνε τα δύο κόμματα. Η πάγια αριστερή ρητορεία.

    1. Είπες ότι είναι αντισυνταγματική και άκυρη η μνημονιακή σύμβαση. Θα συμφωνήσω, αλλά αντισυνταγματική και άκυρη είναι η επιβολή πολυπολιτισμικής παιδείας στα παιδιά μας κατά παράβαση του άρθρου16 του Συντάγματος. Όπως επίσης αντισυνταγματικός είναι ο νόμος του Ραγκούση για χορήγηση ιθαγένειας στα εκατομμύρια των λαθρομεταναστών κατά παράβαση του άρθρου 4 του Συντάγματος. Γιατί δεν μίλησες για αυτά; Μήπως επειδή ενοχλείται η καθεστηκυία τάξη της αριστεράς;

    2. Είπες επί λέξει ότι «όλα τα κόμματα από το 1950 που κυβέρνησαν την Ελλάδα, πλην της Αριστεράς, φταίνε για την σημερινή κατάντια». Είσαι άδικος Μίκη ή μάλλον τα είπες αντίθετα διότι μετά από μία εμφύλια περιπέτεια που μας έβαλε η αριστερά και κόστισε στην Ελλάδα σύμφωνα με το Υπουργείο Συντονισμού 11.370.000.000 δραχμές γυρίζοντάς την πίσω 50 χρόνια, παρά ταύτα όλες οι κυβερνήσεις και κυρίως η επταετία του Παπαδόπουλου μέχρι το 1973 κατάφεραν επί μία 20ετία (1953-1973) να αυξάνουν το ΑΕΠ κατά 8% κάθε χρόνο και να πετύχουν αύξηση ιδιωτικών επενδύσεων 10%, και οι πάντες να ομιλούν για το οικονομικό θαύμα της Ελλάδος και κυρίως το οικονομικό θαύμα της επταετίας.

    Άρα αγαπητέ φίλε Μίκη η αλήθεια είναι ότι, η αδιέξοδη εμφυλοπολεμική πολιτική της Αριστεράς οδήγησε σε οικονομική αιμορραγία την Ελλάδα και οι κυβερνήσεις μέχρι το 1973 κατάφεραν να διορθώσουν τα πράγματα και να φτιάξουν οικονομικά ισχυρή Ελλάδα. Από το 1973 και μετά άρχισε το μεγάλο φαγοπότι όπου φυσικά αμέτοχη δεν είναι η Αριστερά και σε παραπέμπω σε δηλώσεις του βουλευτή του Συνασπισμού Π. Κοροβέση όπου δήλωσε ότι ο Συνασπισμός και το ΚΚΕ έλαβαν μίζες από τη Siemens για την ανάθεση των ψηφιακών κέντρων του ΟΤΕ, κατά την οικουμενική κυβέρνηση του Τζαννετάκη το 1989, αλλά φυσικά να μην λησμονούμε και το σκάνδαλο της πώλησης του Γερμανού και τον ρόλο του Κ.Κ.Ε.. Είναι τυχαίο άλλωστε που το ΚΚΕ είναι νομικό πρόσωπο με την μεγαλύτερη ακίνητη περιουσία μαζί με την Εκκλησία και τις Τράπεζες; (ΒΗΜΑ, 14/06/1998) Φαντάσου φίλε Μίκη η Αριστερά να ήταν κυβέρνηση τι θα έτρωγαν !!

    3. Μίλησες για την κατεδάφιση της ιστορίας, αλλά δεν μας είπες ποιοί πρωτοστάτησαν στην κατεδάφιση της ιστορίας; Μήπως ήσαν τα πρωτοπαλλήκαρα της Αριστεράς, προεξάρχοντος του ισόβιου προέδρου της ΟΛΜΕ και στέλεχος του ΚΚΕ κ. Καλομοίρη, που έβγαιναν σε όλους του ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς υπερθεματίζοντας για την αλλαγή των σοβινιστικών βιβλίων της αστικής τάξης που προκαλούν τον ρατσισμό και το μίσος και δηλητηριάζουν τα παιδιά μας με τον εθνικισμό και την ξενοφοβία;

    Ναι φίλε Μίκη και όχι μόνο όλοι οι Αριστεροί υπερασπίζονταν την κατεδάφιση της ιστορίας αλλά καθύβριζαν και τρομοκρατούσαν όλους εμάς ως ρατσιστές και φασίστες, και τώρα μας καλείς να κατέβουμε μαζί στους δρόμους, . Με ποιους να κατέβουμε μαζί, με αυτούς που τόσα χρόνια είναι φερέφωνα των Αμερικανών και ως τάγματα ασφαλείας τρομοκρατούσαν τους Έλληνες να μην αντιστέκονται;

    4. Σε ρώτησε ο Παπαδάκης γιατί δεν πάνε οι δυσαρεστημένοι ψηφοφόροι από ΠΑΣΟΚ και ΝΔ στην Αριστερά και εσύ λες επί λέξει «αυτό δεν έχει καμμία σημασία». Μούγκα για τα εγκλήματα της Αριστεράς. Μούγκα γιατί; Διότι φίλε Μίκη, η αριστερά τόσα χρόνια με την είσοδο των εκατομμυρίων λαθρομεταναστών στην πατρίδα μας δεν πήρε το μέρος των Ελλήνων που δολοφονούνται, βιάζονται , καταληστεύονται ξυλοκοπούνται, χάνουν τις δουλείες τους, μειώνεται το ημερομίσθιο, κλείνουν τα μαγαζιά τους από τις ορδές των εισβολέων, αλλά εντελώς προκλητικά, καταστρατηγώντας τις μαρξιστικές της καταβολές, τάχθηκε εναντίων των Ελλήνων και υπέρ των παρανόμων εισελθόντων οδηγώντας τους Έλληνες στην ανεργία, στην κοινωνική αποξένωση, στην υπογεννητικότητα, στον φόβο και στην κατάθλιψη. Σε παραπέμπω στον σύντροφο Ν. Κούνδουρο να σου πει πως χαρακτήρισε την αλληλεγγύη στους λαθροεισβολείς (Βήμα 3/4/11). Η αριστερά, μαζικά συμμετείχε σε εκδηλώσεις κατά των Ελλήνων αποκαλώντας τους φασίστες και ρατσιστές, η συνήθης τακτική της ψυχολογικής τρομοκρατίας που επιβάλλει.

    Πλέον η Αριστερά, δεν έχει λαϊκά ερείσματα στην κοινωνία όπως παλιά, και απομονώθηκε από τον κυρίως κορμό του ελληνικού λαού και στην συνείδηση των περισσοτέρων Ελλήνων η Αριστερά όπως και τα κόμματα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δεν ανήκουν πλέον στον ελληνικό λαό αλλά στις ορδές των λαθροεισβολέων και των εντολοδόχων της παγκοσμιοποίησης. Γι΄ αυτό φίλε Μίκη δεν κεφαλαιοποίησε την δυσαρέσκεια του κόσμου η αριστερά. Κι αυτό δεν το είπες. Πως λοιπόν μας καλείς να κατέβουμε πανεθνικά, όλοι μαζί στο πεζοδρόμιο, όταν κατά βάση απευθύνεσαι μόνο σε αριστερό ακροατήριο, εφόσον διαγράφεις μονομερώς συλλήβδην τα εγκλήματα της αριστεράς και εστιάζεις στα εγκλήματα του ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ; Με ποιους να κατέβουμε μαζί με αυτούς που μαζικά πολεμούν το έθνος και την εθνική συνείδηση ως επινόηση της αστικής τάξης ; Οξύμωρο και αντιφατικό.

    5. Είπες ότι σε φιμώνουν τα κανάλια, αλλά δεν είπες ότι τα κανάλια είναι αριστεροκρατούμενα και όλοι οι αριστεροί αναρριχήθηκαν στα κανάλια και αν δεν υποταχθείς στην πολυπολιτισμική ιδεολογία της Αριστεράς εξοβελίζεσαι. Όλγα Τρέμη από την ΚΝΕ, Στάη από την ΚΝΕ, Ζαχαράκη, Ευαγγελάτος αριστεροί, Τζίμας αρθρογράφος του Ρισοσπάστη, Βερύκιος αρθρογράφος του Ριζοσπάστη, Βαρεμένος, Οικονομέας αριστεροί, Κύρτσος αρθρογράφος του Ριζοσπάστη κ.α. Θοδωράκης, Τριανταφυλλόπουλος, ακόμα και οι γελωτοποιοί Λαζόπουλος Κανάκης, πολλοί σύντροφοι αποτελούν τον ιδεολογικό πυρήνα της παγκοσμιοποίησης, λόγω πολυπολιτισμικής διεθνιστικής γαλούχησης. Δεν μιλάω για τα κρατικά κανάλια και ραδιοφωνικούς σταθμούς εκεί γίνεται πάρτι από αριστερούς.

    Άρα φίλε μου Μίκη, η Αριστερά κυβερνά τα ΜΜΕ και αυτή σε φίμωσε όπως συνέβαινε σε όλο το σιδηρούν παραπέτασμα.

    6. Είπες ότι στο κίνημα τους θέλεις όλους εκτός από τους φασίστες, τους χουντικούς. Ποιούς εννοούσες ως φασίστες και χουντικούς; Μήπως τους φοιτητές της αριστεράς που έχουν μετατρέψει τα πανεπιστήμια σε γιάφκες και ξυλοκοπούν, βρίζουν τους ακαδημαϊκούς εάν δεν συμφωνούν με τις δράσεις τους και εντελώς πραξικοπηματικά κλείνουν τα πανεπιστήμια, καταλαμβάνουν αίθουσες, απαγορεύουν σε διαφωνούντες να ομιλούν και στέλνουν στο νοσοκομείο οποιονδήποτε τολμήσει να εκφέρει άλλη άποψη και όλα αυτά εις το όνομα του ακαδημαϊκού ασύλου; Μήπως εννοούσες αυτούς τους αριστερίζοντες που καίνε την ελληνική σημαία, τα καταστήματα των μη αριστερών και ύστερα παρεισφρέουν στο μπλόκ των αριστερών διαδηλωτών για πολιτική κάλυψη; Eάν κατά λάθος βέβαια συλληφθεί κανείς τρέχουν οι βουλευτές της αριστεράς να τους βγάλουν έξω όπως και στις περιπτώσεις με την τρομοκρατία. Όλοι οι ακροαριστεροί τρομοκράτες (βλ. Μαρίνος, Μαζοκόπος, Μαζιώτης) που κατά καιρούς συνελάμβανε η αστυνομία, υποστηρίζονταν στα δικαστήρια από βουλευτές της αριστεράς. Κράτος και αριστερό παρακράτος μαζί. Μα κι αυτοί οι τρομοκράτες της 17Ν δεν μπόρεσαν τόσα χρόνια να χτυπήσουν ένα προδότη πολιτικό, ο Μπακογιάννης τους έφταιγε ή ο Περατικός που η δολοφονία του ανάγκασε τους εφοπλιστές να φύγουν από τον Σκαραμαγκά και να πάνε τα καράβια τους έξω. Πάντως εάν σε μπέρδεψα σε παραπέμπω στην ρήση του συντρόφου Λένιν που όταν ο σύντροφος μαρξιστής Μουσολίνι ανέβηκε στην εξουσία είπε «ο φασισμός και ο κουμμουνισμός είναι οι δύο όψεις του ιδίου πράγματος» (Τα παρασκήνια του ΚΚΕ» Ε. Σταυρίδης, σελ.71, σελ.73).


    Μήπως αυτούς εννοείς για φασίστες, διότι εγώ, που δεν έχω ούτε τα μισά χρόνια από εσένα, δεν έχω γνωρίσει άλλους φασίστες στην ζωή μου πλήν των αριστερών. Εσύ που είσαι μεγαλύτερος γνωρίζεις κι άλλους;
    7. Και τέλος, είπες να κλείσουμε την βάση της Σούδα και να μην παρέχουμε βοήθεια στο ΝΑΤΟ. Μα καλά, δεν μας έγινε μάθημα το πάθημα του Παπαδόπουλου το 1973 που δεν παρεχώρησε την Σούδα στους Αμερικανούς στον πόλεμο των 7 ημερών και χάσαμε την μισή Κύπρο με χιλιάδες νεκρούς και 200.000 πρόσφυγες. Είναι δυνατόν να συνεχίζουμε να λέμε τέτοιες αριστερές ρητορείες και να βάζουμε σε περιπέτειες πάλι την Ελλάδα μας.

    Τέλος πάντων. Η αλήθεια που δεν είπες Μίκη μου είναι, ότι ΠΑΣΟΚ και ΝΔ προσπαθούν να υπνωτίσουν τους ψηφοφόρους τους για να περάσουν τις θελήσεις της παγκοσμιοποίησης, ενώ η Αριστερά έχει δηλητηριάσει τους ψηφοφόρους της με την ιδεολογία της παγκοσμιοποίησης και μάχονται για αυτήν ως συντεταγμένος στρατός, αναγκάζοντας και τους κυβερνώντες να επισπεύσουν την επιβολή της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Άρα η αριστερά οδηγεί την κούρσα προς τον όλεθρο ελέγχοντας από το 1974 κράτος και παρακράτος. Εάν πραγματικά Μίκη μου έχεις δημιουργήσει κίνημα ανεξάρτητων πολιτών θα πρέπει να είσαι ανεξάρτητος όχι μόνο κομματικά, αλλά πρωτίστως ιδεολογικά και να απεμπολήσεις εσύ και οι συνεργάτες σου τις αγκυλώσεις του παρελθόντος. Εάν δεν αναγνωρίσετε εγκλήματα παρελθόντος και παρόντος πως θα συνοδηπορήσουμε εθνικά; Η μισή αλήθεια είναι επικίνδυνη τακτική και η αγιοποίηση των εγκλημάτων της Αριστεράς, δεν νομιμοποιεί την ταυτότητα του κινήματος που προΐστασαι, αλλά ελλοχεύει ο κίνδυνος να μετονομαστεί το κίνημα, σε κίνημα αριστερών πολιτών και όχι ανεξάρτητων.

    Με πατριωτικούς χαιρετισμούς
    Ένας ανεξάρτητος πολίτης

    Γιώργος Γεωργίου

  18. Giannis_Analytis avatar
    Giannis_Analytis 12/04/2011 14:15:00

    Mallon to Gramma tou Gerogiou diawasan...Kala ta lei

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/04/2011 14:37:56

    Oλη η ιστορια ξεκινησε επειδη ο Θεοδωρακης εβαλε να οργανωσει τη Σπιθα ο Δημητροκαλλης,παλιος διευθυντης της ΝΔ την εποχη Μητσοτακη που τον ηξερε απο τοτε ο Θεοδωρακης.
    Η παρουσια του ενοχλησε τους υπεραριστερους και οταν εγραψε ενα αρθρο που προτεινε να φτιαξουμε εξοχικες κατοικιες για πωληση στους ξενους ωστε να μειωθει το χρεος εξερραγησαν.
    Για τους παραιτηθεντες πατριωτισμος ειναι το φεσι στους δανειστες.οποιος προτεινει να πληρωσουμε τα χρεη μας ειναι αντιπατριωτης.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 12/04/2011 14:40:19

      Έλα τώρα! Πρώτη φορά το έμαθα σήμερα μόλις αυτό για το Δημητροκάλλη, αλλά αν το ήξερα από την άρχη θα ήξερα κιόλας ότι η προσπάθεια υπονομεύθηκε εν τη γενέσει της.

      Κρίμα, κρίμα, κρίμα. Πετύχατε για άλλη μια φορά το στόχο σας. Όμως κάθε ήττα είναι και ένα μάθημα.

  20. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 12/04/2011 14:39:00

    Όλες αυτές τις κινήσεις, το παρακράτος (ντόπιο και διεθνές) προσπαθεί πάντα να τις σαμποτάρει και να τις υπονομεύσει.

    Πιστεύω ότι ήταν καλές οι προθέσεις του Μίκη, αλλά δεν ξέρει πώς να μην τον υπονομεύσουν οι γνωστοί μηχανισμοί.

    Κρίμα.

  21. anonymous avatar
    anonymous 12/04/2011 14:53:31

    η επισκεψη Θεωδωρακη στη Κερατεα ενοχλησε τις πρασινες γλιτσες γιατι ηταν αυθορμητη,ενας ανθρωπος ασθενης που μολις μπορουσε να μιλησει να συμπαραστεκεται στους Ελληνες κατα των νταβατζηδων

    οταν ο Θεωδωρακης μιλαει εναντια στο μνημονιο ακουγεται και αυτο πρεπει να αποτραπει παση θεου, ακουγεται και στο εξωτερικο

    η επισκεψη στην Κερατεα ηταν too much για να την αντεξει το συστημα που τον εχει πλευρισει

  22. Φίλος avatar
    Φίλος 12/04/2011 15:46:29

    Ή ίσως είδαν το παρακάτω βίντεο και την έψαξαν λίγο παραπέρα την δουλειά...

    http://www.youtube.com/watch?v=ZdR0j7RWBgA

    • Orestios avatar
      Orestios @ Φίλος 12/04/2011 23:36:35

      Τον ΙΟΥΝΙΟ του74?????????????????????????????
      Τότε δεν είχε ξεκινήσει τίποτα ακόμα.
      Τουλάχιστον φανερά.
      Σε συνδυασμό με τις αποκαλύψεις από την Κύπρο, δένει το μίγμα της ανιέρης γενιάς του Πολυτεχνείου.

  23. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 12/04/2011 16:12:06

    Οφείλει ο κ. Καζάκης να δώσει άμεσα εξηγήσεις και πληροφορίες για τις ¨δυνάμεις του παρακράτους¨ που δρουν μέσα στην ¨Σπίθα¨ , για να μην περάσουν και όλες οι άλλες ενδιαφέρουσες αναλύσεις του στο πεδίο της φαιδρότητας.

    Εγώ καταλαβαίνω αυτό : Η ¨άλλη συνιστώσα¨ μέσα στην Κίνηση Μ. Θ. είναι ο Γ. Καραμπελιάς με την Ομάδα της ¨Ρήξης¨ . Και αυτός , όπως τώρα πια και το Κ.Κ.Ε. και βέβαια ο ¨ΣΥΝ¨ , είναι ΚΑΤΑ του συνθήματος - αιτήματος της άμεσης αποχώρησης από την Ευρωπαϊκή Ένωση ... διότι αποτελεί ¨αντιστάθμισμα ¨ στην Τουρκία...

    Έχουμε μεν κατοχή ( όχι βέβαια για το Κ.Κ.Ε. ) από την ¨Ε.Ε.¨ , διαλυθήκαμε σαν κοινωνία και οικονομία από την ¨Ε.Ε.¨ , αλλά οι ¨γεωπολιτικές αναλύσεις¨ , ας πούμε του ¨Sir¨ Markezinis δεν συμφωνούν με αποχώρηση από τους ¨δυτικούς συμμάχους¨ ή την εκμετάλλευση του ¨πολυπολικού κόσμου...¨ .

    ¨Βαριές¨ αναλύσεις με τις οποίες τελικά θα πρέπει να συμφωνεί και το ¨ΛΑΟΣ¨...γι΄αυτό και αποδέχεται το ¨μνημόνιο¨ μαζί με τον ΠΑ-ΣΟΚ σαν ¨έσχατη ανάγκη...¨ .

    Διαβάζουμε από την ¨Ρήξη¨ ( 73 ) τις απόψεις του Γ. Καραμπελιά ενάντια στις αναλύσεις του κ. Καζάκη :

    ¨...Και σήμερα, που έχει αποδειχτεί πως η κρίση δεν ήταν κόλπο, αλλά η τελεσίδικη κατάρρευση ενός μοντέλου παρασιτισμού, προβάλλεται ένα νέο εφεύρημα: Να κάνουμε «στάση πληρωμών», «να τους γράψουμε στα παλιά μας τα παπούτσια» και να φύγουμε από την ευρωζώνη και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Δηλαδή, να απειλήσουμε τους άσπονδους φίλους μας, την κυρία Μέρκελ και κομπανία, πως θα κάνουμε μόνοι μας αυτό που θέλουν να μας επιβάλουν, δηλαδή να μας σουτάρουν! Και το αίτημα μοιάζει τόσο «επαναστατικό», στην παράδοση της πασοκικής και αριστερίστικης απάτης της μεταπολίτευσης, ώστε πολλοί, ελαφρά τη καρδία, δείχνουν έτοιμοι να το αποδεχτούν...¨.

    Λέτε να είναι αυτές οι ¨σκοτεινές δυνάμεις του παρακράτους¨ που υπαινίσσεται ο κ. Καζάκης ;

    Το γεγονός είναι ένα πάντως : Ο Μ. Θεοδωράκης , ο Γ. Καραμπελιάς , ο Θ. Παπανικολάου , ο Αλέκος Αλαβάνος και πολλοί άλλοι ¨πρωτοπόροι¨ , όπως και ο κ. Καζάκης , είναι δυνάμεις του ¨MEA - CULPA¨ , αυτό προκύπτει από τις ¨κατά καιρούς ανακαλύψεις τους¨ .

    Δογματικοί με μεσσιανική σκέψη που πιστεύουν στον ¨ρόλο της προσωπικότητας στην ιστορία¨ ( ιδιαίτερα της δικής τους ) και θεωρούν πως πρέπει να ¨σώσουν τον λαό¨ με το απαύγασμα της σκέψης και της φαντασίας τους.

    Είναι Σταλινικό το μοντέλο της δαιμονοποίησης της διαφορετικής σκέψης και ανάλυσης ( που ισχύει βέβαια και για τους Τροτσκιστές και Αναρχικούς ) στην βάση της αρχής ¨ Μαύρο-Άσπρο – Δυνάμεις του Φωτός – Δυνάμεις του Σκότους¨ . Και είναι αυτό το μοντέλο που δεν επιτρέπει στην ¨Αριστερά¨ ποτέ να μαζικοποιηθεί. Οι δευτερεύουσες διαφωνίες , σύμφωνα με τον δογματισμό , ανάγονται πάντα σε ¨κυρίαρχες διαφωνίες¨ και οι κυρίαρχες σε ¨δευτερεύουσες¨ ( βλέπε Κ.Κ.Ε. 1944 – 2011 ) με τα Δεξιό- Αριστερά ¨λάθη¨ , πάντα στην κρίσιμη ιστορική στιγμή…

    Τελικά ισχύει αυτό που καθιερώθηκε να λέει ο ελληνικός λαός με το άκουσμα του Γ, Νταλάρα…

    Ενδιαφέρον για τις ¨συγκλίνουσες απόψεις¨ των επικριτών του Μ. Θεοδωράκη είναι και το πώς εκτιμά η ¨Χρυσή Αυγή¨ ( οι ¨Παλαιοφασίστες¨ δηλαδή και όχι οι Νεοφασίστες ) τον ¨κίνδυνο¨ από τον Μ . Θεοδωράκη :

    ¨…Θυμηθείτε μας. Ποτέ δεν εμφανίζεται για καλό αυτός ο άνθρωπος…
    Προμήνυμα συμφοράς που δεν ξέρουμε πως θα την παρουσιάσουν η δημόσια παρουσία του. Με τι είδους «πατριωτικό αμπαλάζ» θα μας πασάρουν την νέα προδοσία!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ, ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΛΕΝΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ “ΜΑΜΑ ΜΟΣΧΑ” ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ “ΙΠΕΚΤΣΙ” ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗΣ «ΦΙΛΙΑΣ»…¨

    http://xryshaygh.wordpress.com/2011/04/10/%CE%BF-%C2%AB%CE%BCi%CE%BA%CE%B7%CF%83%C2%BB-%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BB%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%83-%CE%B5%CE%BD%CE%BF/
    *************************
    Υ.Γ. ( ¨ΝΤΑΝΤΟΝ¨ )
    Το τέλος του ελληνικού πολιτικού κόσμου ( κοινοβουλευτικού και εξωκοινοβουλευτικού ) της μεταπολίτευσης αποτελεί δυστυχώς και το ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ … , το κατάφεραν. Ζητώ συγνώμη για την απαισιοδοξία μου .

  24. ΒΠ avatar
    ΒΠ 12/04/2011 16:25:43

    ΔΙΑΦΩΝΩ με τον τίτλο σας : "Το κατασκεύασμα...".
    Είναι σαφώς απαξιωτικός και ΔΕΝ θά έπρεπε!

    Παρά τις όποιες διαφωνίες μαζί του η αλήθεια είναι ότι ο Θεοδωράκης είναι ένας ΓΙΓΑΣ. Και ξεκίνησε την ΣΠΙΘΑ με σαφή πατριωτική και αντιμνημονιακή κατεύθυνση και επειδή αγαπάει και πονά αυτόν τον τόπο και τον λαό του.

    Έχει στενοχωρήσει αρκετούς ίσως συμπατριώτες μας με τις πολιτικές επιλογές του μερικές φορές, και π.χ. πολλοί από εμάς λυπηθήκαμε όταν τον είδαμε να φωτογραφίζεται με τον Erdogan και τον γιωργάκη... Είναι όμως ένας μεγάλος πατριώτης που -όντως- έχει περάσει διά πυρός και σιδήρου και έχει υποστηρίξει τα πιστεύω του με την ζωή του.

    Προσπαθεί με την ΣΠΙΘΑ να καλύψει ένα υπαρκτό πολιτικό κενό, εναντίον των νέων δυναστών της πατρίδας και του μνημονίου. Όπως όλοι γνωρίζουμε, από την Λευκωσία έως την Ορεστειάδα οι Έλληνες ρωτούν: "Μα δεν βρίσκεται κάποιος να μπει μπροστά;"

    Η ΣΠΙΘΑ στους τρείς μήνες της ύπαρξής της έχει "οργώσει" την Ελλάδα. Και ο Θεοδωράκης, άρρωστος άνθρωπος -όπως είπε ο ίδιος- ξεκίνησε προχθές το Σάββατο και πήγε στην Κερατέα. Ποιοί άλλοι έχουν πάει στην Κερατέα;
    Και πόσοι άλλοι έχουν οργώσει την Ελλάδα; Και προφανώς υφίσταται η ΣΠΙΘΑ τον πλήρη αποκλεισμό της από τα λεγόμενα ΜΜΕ.

    Και να πω και κάτι ακόμη: Δεν νομίζω να υπάρχουν και πολλοί "ντιντήδες" -μέλη ή και υπεύθυνοι- στην ΣΠΙΘΑ.

    Παρεπιπτόντως, και μπράβο της, η εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ της περασμένης Τετάρτης (6 Απριλίου 2011) έχει στην δεύτερη σελίδα της και με τίτλο "Είμαστε δυό, είμαστε τρείς", ένα σύντομο και μεστό κείμενο γιά τον Θεοδωράκη (υπογεγραμμένο από την "Ακίδα"). Γράφει εκεί μεταξύ άλλων:

    "Ο Μίκης Θεοδωράκης είναι ο τελευταίος επιζών από τους μεγάλους Έλληνες. Ο δεύτερος είναι πολύ πολύ μακριά. Ο Μίκης Θεοδωράκης είναι ο Έλληνας τον οποίο δεν μπορεί να αγγίξει ο φθόνος, ο καταστρεπτικός αυτός ιός-προνόμιο του Έλληνα!..... Ο λόγος του είναι ο λόγος που χρειαζόμαστε, ο λόγος που λείπει από τους σημερινούς μολυβένιους στρατιώτες που μας κυβερνούν".

    Συμφωνώ και επαυξάνω. Και πιστεύω ότι αν ο Θεοδωράκης ήταν 5 με 10 χρόνια νεώτερος θα μπορούσε να ανατρέψει τα τωρινά δεσμά της πατρίδας μας.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ ΒΠ 12/04/2011 23:40:13

      Καί τώρα μπορεἰ...!!!

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ ΒΠ 15/04/2011 10:32:10

      Β.Π τα είπες όλα!
      Ο Μίκης δικαιούται να κάνει ό,τι θέλει. Δεύτερο, δεν έχουμε. Τέλος.

  25. vassilis avatar
    vassilis 12/04/2011 16:27:32

    Ηθελε να τον προφυλαξει ο λιναιος αλλα λυπαται που δεν τα καταφερε.Ο μεγαλος λιναιος τον ασημαντο μικη.Ενα μονο θα πω!Και αν ακομη εχουν δικιο ο μονος που εχει κερδισει το δικαιωμα να κανει λαθος ειναι ο μικης!

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ vassilis 12/04/2011 23:41:45

      Πολύ σωστά! ...καί ΔΕΝ κάνει λάθος!

  26. Κωστας Ρ. avatar
    Κωστας Ρ. 12/04/2011 16:49:03

    Zωή να έχει ο άνθρωπος,αλλά έτσι και πεθάνει τώρα, θα συμβεί ό,τι και με τον Παλαμά στην Κατοχή, κατά μαρτυρία της Ιωάννας Τσάτσου,από το ημερολόγιό της "Μέρες Κατοχής".

    • manos avatar
      manos @ Κωστας Ρ. 12/04/2011 19:58:06

      Μπα χλωμό το κόβω. Θα τον κατεβάσουν, θα τραγουδήσουν πάνω από τον τάφο, και μετά θα πάνε να δούνε την Λαμπίρη και τον Μουτσινά.

  27. deldio avatar
    deldio 12/04/2011 16:56:52

    Οι αποχωρήσεις από τη ΣΠΙΘΑ αποδεικνύουν ότι δεν υπάρχει αντιμνημονιακός αγώνας βασισμένος δήθεν σε ξένη κατοχή της χώρας, εθνικοαπελευθερωτικά χαρακτηριστικά κλπ, ούτε μπορεί να υπάρξει σοβαρή κοινωνική αντίσταση βασισμένη στο κουτσοί-στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα, χωρίς πολιτικό και κοινωνικό κριτήριο. Οι αιτίες της κρίσης είναι συνυφασμένες με τον παγκοσμιοποιημένο καπιταλισμό και όχι βέβαια με το χρέος ή το έλλειμα της χώρας μας αφού τα ίδια και χειρότερα υπάρχουν και σε άλλες χώρες. Σε άλλες εποχές θα είχε γίνει ήδη πόλεμος σήμερα αυτό (ακόμα) δεν συμφέρει.

  28. th.pr avatar
    th.pr 12/04/2011 18:17:34

    Περιμενετε σωτηρια απο 87χρονους πολιτικα ξωφλημενους.....
    Η καταντια σας δεν εχει σταματημο.....

  29. Μπαρμπα Γιάννης avatar
    Μπαρμπα Γιάννης 12/04/2011 19:29:07

    Εσύ καλά τα λες αλλά στο facebook...

    16.018 people like ΣΠΙΘΑ Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών - Μίκης Θεοδωράκης.
    16.908 άτομα τους αρέσει ΝΔ facebook.
    37.563 άτομα τους αρέσει ΠΑΣΟΚ facebook.
    1.918 μέλη το ΣΥΡΙΖΑ facebook (το ΣΥΡΙΖΑ δεν δέχεται φίλους μόνον μέλη...)
    ΛΑΟΣ και ΚΚΕ δεν γουστάρουν φίλους από το facebook...

  30. Striker avatar
    Striker 12/04/2011 19:50:14

    Τί να σου κάνει ο Μίκης μόνος του; και πολλά καταφέρνει. Σκεφτείτε να ζούσαν σήμερα ο Χατζηδάκης, η Μελίνα, ο Τρίτσης και μόνο κάποιοι από τους εθνικούς πολιτισμικούς γίγαντες της τέχνης και της διανόησης των δεκαετιών του 60' και 70'. Πιστεύετε ότι υπήρχε περίπτωση να γίνουν σήμερα αυτά που συμβαίνουν στον τόπο μας; Μνημόνιο; θα είναν μείνει στο μνη...

  31. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 12/04/2011 21:37:28

    Σπίθα κι αηδίες. Τη λύση στα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας θα τη δώσει το τόσο επιτυχημένο και υγιές πολιτικό της σύστημα.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Δημήτρης 16/04/2011 01:27:10

      +++

  32. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 12/04/2011 21:38:36

    Πέστα Μπαρμπα Γιάννη

  33. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/04/2011 22:11:32

    Τον Ληναίο, θυμάμαι στη δεκαετία του `80 που τον χαρακτήριζαν κάποιοι ως Λιγδαίο, για τις πολιτικές του πρακτικές.

  34. JOHN avatar
    JOHN 12/04/2011 22:15:54

    Το παραληρημα και η εμπαθεια καποιων με κανει να πιστευω οτι κατι βρωμαει στην ολη ιστορια!Ολοι κρινομαστε καποια στιγμη και ειδικα σε χρονια σαν κι αυτα που ζουμε οπου πολλα βρωμικα σχεδια βρισκονται σε εξεληξη και ανα πασα στιγμη μπορει να μας παρει κι εμας η μπορα γιατι σιγουρα εχουμε μπει στο στοχαστρο.Οι καθαρες και σταρατες κουβεντες απουσιαζουν,αντιθετα πολυ φαγομαρα και λασπη.Μηπως τελικα τα ελατωματα μας θα τα εκμεταλευτουν καποιοι και θα οδηγηθουμε παλι στα ιδια λαθη του παρελθοντος?Αυτοι που μας επιβουλευονται μας εχουν διαβασει προσεκτικα και γνωριζουν καλα που θα κτυπησουν.Μη τους κανουμε το χατηρι αυτη τη φορα γιατι αυτο ισως σημανει και το τελος μας!

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ JOHN 13/04/2011 11:30:40

      Έχεις δίκιο. Εν τέλει αυτοί είμαστε, με τα σφάλματα μας. Αλλά εμείς πρέπει να παλέψουμε. Με λάθη κι αμαρτίες, δεν έχει σημασία. Μόνο οι καναπεδάτοι κριτές των πάντων δεν αγωνίζονται. Και δε με νοιάζει αν είναι αναμάρτητοι και φωστήρες, μου αρκεί που είναι ψόφιοι. Οι υπόλοιποι ας προσπαθούμε τουλάχιστον για τα αυτονόητα, κάπου θα τα καταφέρουμε.

  35. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 12/04/2011 23:54:28

    Ένα το κάμωμα κι ένα το ξεκάμωμα έλεγε κάποιος.
    Αντε ρε καυμένη Ελλάδα, τραγουδιστές, ηθοποιοί, τραγουδοποιοί την είδανε μπροστάρηδες, διανοούμενοι κρατικοδίαιτοι με 10 θέσεις ο καθένας την είδανε
    κινηματίες.

    Και δεν με λέτε βρε παλληκάρια που είσαστε όλον αυτόν τον καιρό πριν φθάσουμε εδώ?

    Πρόταση για νέο κίνημα: "Άντε να κουρεύεστε Ρε".

  36. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 13/04/2011 01:25:22

    John,
    έπιασες την ουσία του πράγματος : μια χούφτα άνθρωποι είμαστε που μας την έχουν πέσει από παντού με μνημόνια, διεθνούς δολοφόνους-κερδοσκόπους, με λάθρομουσουλμάνους, με Μογγόλους, Αλβανούς, νεοταξίτες ανθέλληνες και εμείς αντί να ενωθούμε και να βρούμε αυτά που μας ενώνουν τρωγόμαστε μεταξύ μας.

  37. Misha avatar
    Misha 13/04/2011 10:31:31

    Ο Δημητροκάλης στη Σπίθα;
    Τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι;
    Ο νεοφιλελεύθερος μητσοτακικός , κολλητός της οικογένειας Ανταμς, σε αντικατοχικό κίνημα;
    Τα αποτελέσματα της δράσης του είναι ορατά πια...
    Όπως και νά εχει το πράγμα , ενα είναι βέβαιο: είναι τέτοια η συσσωρευμένη οργή του κόσμου και τόση η απογοήτευση του από το σύνολο, σχεδόν, τού πολιτικού κόσμου που θα δημιουργηθούν πολλά κινήματα πολιτών , όσο κι αν προσπαθεί το σύστημα των μαυρογιαλούρων να τα υπονομεύσει εκ των έσω.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Misha 13/04/2011 11:27:18

      Πραγματικά, τον Δημητροκάλη δεν τον σήκωσε το κλίμα, αντέδρασαν πολλοί στις Σπίθες. Τι κινήματα αυτά θα ζοριστούν από καλοθελητές, αλλά θα πολλαπλασιαστούν, δε γίνεται αλλιώς...

  38. Advisor avatar
    Advisor 13/04/2011 11:17:58

    "Έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου για να προστατέψω το όνομα, την ιστορία και κυρίως την υστεροφημία σας. Δυστυχώς απέτυχα."
    Δημήτρης Καζάκης

    Δηλαδή τώρα, μετά την αποτυχία Καζάκη, ο Μίκης είναι καταδικασμένος να πεθάνει μέσα στην δημόσια καταφρόνια και καταισχύνη ανυπόληπτος πλέον;;;

    Μήπως ο τύπος που αγωνίζεται για το νέο ΕΑΜ (άντε πάλι πάμε 70 χρόνια πίσω να φτιάξουμε και τον νέο ΕΛΑΣ!!!) έχει χάσει κάθε αίσθηση του μέτρου;; Μετά την "αποχώρησή" του υπό αυτές τις συνθήκες η "Σπίθα" μπορεί και να κέρδισε σε κύρος!!!

  39. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 13/04/2011 16:04:37

    Για λόγους αντικειμενικότητας , ας παραθέσουμε και τις πρώτες απαντήσεις στους τίμιους αγωνιστές του λαού από την επισημη ιστοσελίδα της ¨Σπίθας¨ , όπως θα διαβάσουμε ο κ. Δ. Καζάκης ήταν ακόμα και την Κυριακή μαζί με τον Μ. Θεοδωράκη στην Κερατέα... :

    ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Εκφράζουμε την κατάπληξή μας και τη βαθιά μας απογοήτευση για τις δηλώσεις δύο πρώην μελών της Προσωρινής Συμβουλευτικής Επιτροπής με αναπόδεικτες, αβάσιμες και στην περίπτωσή του κ. Καζάκη τουλάχιστον κακοήθεις τοποθετήσεις, οι οποίες χρησιμοποιούνται ήδη για την κατασυκοφάντηση της Κίνησής μας.

    Ο κ. Καζάκης απεδείχθη ανάξιος της εμπιστοσύνης τόσο του Μίκη Θεοδωράκη όσο και των προσδοκιών όλων των μελών της Κίνησης Ανεξάρτητων Πολιτών. Οι συκοφαντίες επιστρέφονται σ' αυτούς που τις εκτόξευσαν. Δυστυχώς απεδείχθη ότι η συνάντησή του με την Κίνησή μας ήταν απλώς τυχαία.

    Η Επιτροπή Ενημέρωσης
    http://www.mikis-theodorakis-kinisi-anexartiton-politon.gr/el/articles/?nid=630
    *******************************

    ΠΕΡΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΩΝ - από τον "Σπίθα Μόνος μου"
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Με αφορμή τόσο το κείμενο περί οργανωτικού για την παραίτηση Δημητροκάλη, όσο και την επιστολή αποχώρησης του Δημήτρη Καζάκη, θα ήθελα να πω τα εξής:

    Κατ' αρχάς σε ότι αφορά στις "λεπτομερείς" εξηγήσεις για το πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε ως οργάνωση, θα έπρεπε, φίλε Δημήτρη, να λάβεις σοβαρά υπ' όψιν τι συμβαίνει στις Σπίθες, εκεί όπου γίνεται η πραγματική ζύμωση, στοιχείο που θα σε βοηθούσε να ξεφύγεις από τις ονειροπόλες επιδιώξεις, εφ'όσον το εγνώριζες! Φυσικά δεν ήταν δυνατόν να γνωρίζεις τι συμβαίνει μέσα στις Σπίθες αφού δεν είχες καμμία συμμετοχή! Εάν παρακολουθούσες κάποιες συνελεύσεις θα είχες την ευκαιρία, όχι μόνο να διαπιστώσεις ιδίοις όμμασι το μέγεθος των τριβών και της αντίδρασης στην όποια τάση "καπελώματος" της κίνησης, αλλά και το πόσο δύσκολο είναι να κινητοποιήσεις τους Έλληνες ξυπνώντας τους από τον λήθαργο του καναπέ στον οποίο βρίσκονται εδώ και δεκαετίες!

    Αντίθετα ήξερες να μιλάς από άμβωνος στην πλάτη του ονόματος του οποίου όπως λες χαρακτηριστικά ήθελες "να διαφυλάξεις την υστεροφημία"... Μόνο που δεν μας είπες περίπου πότε υπολογίζεις την ημερομηνία "αναχώρησης" της φυσικής παρουσίας του Μίκη Θεοδωράκη, γιατί απλούστατα ξέρουμε όλοι πάρα πολύ καλά, ότι αυτός που νοιάζεται για την υστεροφημία ενός προσώπου, είναι εκείνος που σκοπεύει να την εκμεταλλευτεί και ως είναι φυσικό προετοιμάζει το έδαφος για την στιγμή που θα αναλάβει τα ηνία! Ο μόνος αρμόδιος να ασχοληθεί με την υστεροφημία του είναι ο ίδιος ο Μίκης Θεοδωράκης. Αυτά ως προς τα περί "ιερού λείψανου"...

    Στην επιστολή της 1ης Απρίλη με την απομάκρυνση Δημητροκάλη, μίλησες για ένα κίνημα στρατηγών εξυμνώντας τους "ατίθασους" και τους "ανυπάκουους", χωρίς όμως να μας πεις με ποιό τρόπο θα μπορέσουν όλοι αυτοί οι "στρατηγοί" να συντονιστούν... Και επειδή δεν είναι ούτε λογικά, ούτε ιστορικά, ούτε πραγματικά εφικτό να υπάρξει συντονισμός και συννενόηση ανάμεσα σε τόσες διαφορετικές και πολλές φορές εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις, ήταν φυσικό επόμενο στην κατάλληλη στιγμή, να φέρεις ένα οργανωτικό κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των σκοπιμοτήτων σου, το οποίο μετά από τόση σύγχιση και ταλαιπωρία, θα δέχονταν όλοι ως μάννα εξ ουρανού!

    Ό,τι λοιπόν είχες γράψει σε εκείνη την ανήθικη και ανέντιμη επιστολή, ήταν βασισμένο σε ένα κομψά διατυπωμένο "διαίρει και βασίλευε" και πραγματικά η τελευταία πράξη του προσωπικού σου δράματος, απέδειξε την "ποιότητα" και την "εντιμότητά" σου, με το να χαρακτηρίσεις "εκκολαπτώμενους μελανοχιτώνες" όλους εκείνους που έχουν παρατήσει δουλειές, οικογένειες, διασκέδαση, υποχρεώσεις, για να ριχτούν με όλες τις δυνάμεις τους στον τιτάνιο αγώνα της αφύπνισης του Ελληνικού λαού. Κι αν ισχυριστείς ότι δεν εννοούσες μελανοχιτώνες όλους τους Σπιθιστές, αυτό σημαίνει ότι τους θεωρείς κατ' ουσίαν ανίκανους να αντιληφθούν την εξαπάτηση την οποία υφίστανται μιας και θα λειτουργήσουν ως "ξενιστές" για τα μελανοχιτώνια allien!

    Και τώρα, έρχεσαι με την επιστολή αποχώρησής σου να εφαρμόσεις την ναζιστική τακτική του "ρίξε, ρίξε λάσπη όλο και κάτι θα μείνει", αποδεικνύωντας για άλλη μια φορά ότι μας θεωρείς τόσο ανόητους, τόσο ανεγκέφαλους, ώστε να μην προβληματιστούμε έστω και ελάχιστα στο απλούστατο ερώτημα: Αφού τα ήξερες γιατί δεν μας ενημέρωνες; Γιατί ακόμα και στην παρουσία του Μίκη Θεοδωράκη στην Κερατέα στεκόσουν πίσω του σε περίοπτη θέση, ώστε να σε βλέπουν όλοι; Τι έκανες Δημήτρη; Επιθεωρούσες τα πέραν του Ατλαντικού παράλια;

    Ξέρε λοιπόν το εξής... Όσες συμβουλευτικές και αν γίνουν, όσοι και αν μετάσχουν σε αυτές, όσο "ψηλά" και αν βρίσκονται, τον τελευταίο λόγο θα τον έχουν εκείνοι που σηκώνουν στους ώμους τους το φορτίο της αφύπνισης του Έλληνα Πολίτη. Αυτοί που καθημερινά ανεξαρτοποιούνται και ελευθερώνουν από μέσα τους τεράστια ποσά αγάπης γι αυτή την κίνηση, για τους συναγωνιστές τους, για την Ελλάδα! Γιατί αυτή η κίνηση στηρίζεται σε άντρες, όχι σε εξανδράποδα που θεωρούν εαυτούς φυσικούς ηγέτες ηλιθίων!

    Αυτοί που θα ξεπεταχτούν από αυτή την Κίνηση θα είναι πραγματικές Σπίθες, με τέτοιο φορτίο που θα μπορούν να ανάψουν πυρκαϊές και να μεταλαμπαδεύουν τις ιδέες της ανεξαρτησίας και της ελευθερίας, πύρινες, όπως πραγματικά πρέπει να είναι κι όχι προσαρμοσμένες σε αναχρονιστικές τακτικές ΕΑΜικού τύπου! Οι νέοι ηγέτες θα είναι ηγέτες λαϊκοί και σύγχρονοι, ηγέτες με κύριο χαρακτηριστικό να ενώνουν τον λαό, όχι λάγνοι εραστές σπαρακτικών εμφύλιων αναμνήσεων!

    Γι αυτό λοιπόν εμείς, οι Σπιθιστές κάθε Σπίθας, που ξέρουμε καλά τι σημαίνει να αγωνίζεσαι για μία ιδέα με ό,τι έχεις και δεν έχεις, σου λέμε πολύ απλά "άντε γειά"... Φτιάξε το Ε.Α.Μ που φαντάζεσαι. Κυνήγα το όραμά σου που σε θέλει να ηγείσαι σαν άλλος Δον Κιχώτης ενός κινήματος που θα κυνηγά τους ανεμόμυλους των "πέραν του Ατλαντικού ιδρυμάτων" ή ακόμα και εξωγήϊνους, μιας και δεν αποκλείεται αύριο να πεις ότι και αυτοί επιδιώκουν να χρησιμοποιήσουν την Σπίθα για να εκκολάψουν τα μικρά τους...

    Τα πρόσωπα είναι αγγελιαφόροι... Οι ιδέες είναι τα χαρακώματα και μόνο κιοτήδες το σκάνε απ' αυτά! Έτσι έκανες κι εσύ! Τόσκασες όταν είδες ότι δεν ευοδώνουν τα σχέδιά σου και τόκανες μόνο και μόνο για να διατηρήσεις την αίγλη σου στους άλλους, τους "δικούς σου" ! Για να κρατήσεις το τσιφλίκι σου και να επιφέρεις άλλη μία διάσπαση, άλλο ένα σοκ στα αλλεπάλληλα που έχουμε υποστεί μέσα σε αυτούς τους 5 μήνες!

    Εμείς φίλε Δημητράκη, βάλαμε την υπογραφή μας στην Ιδρυτική Διακήρυξη και δεν την παίρνουμε πίσω! Αυτό, είναι καλό να το γνωρίζουν όλοι απο τώρα και στο εξής γιατί είναι η μόνη πραγματικότητα και το πεδίο που θα δώσουμε όλες τις μάχες! Εντός και εκτός!

    Για μας, το δικό σου Ε.Α.Μ. δεν σημαίνει τίποτε άλλο, από την φράση...

    Επαιξα Ατιμα Μίκη...

    http://www.mikis-theodorakis-kinisi-anexartiton-politon.gr/el/articles/?nid=632

    *******************

  40. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 13/04/2011 19:48:31

    ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΜΟΝΟ. ΜΙΚΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ.
    ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ . ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

  41. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 14/04/2011 15:35:29

    Μιά απορία. Η κινηματογραφική ή τηλεοτπική μεταφορά της ζωής του Μίκη, που απ' ότι λέγεται έχει ξεκινήσει, πώς συμβιβάζεται με την συνεργασία του "πνευματικού" και "λογοτεχνικού" "ογκόλιθου" που ακούει στο όνομα Νίκος Παπανδρέου; Μήπως "μυρίζει" υπερπόντια συμπαραγωγή όπως και οι ανεκδιήγητες εκείνες ιστορικές παραγωγές του Βερέμη;

  42. Kostas D avatar
    Kostas D 14/04/2011 23:05:26

    Μικη προχωρα ΔΥΝΑΜΙΚΑ, μονο εσυ γνωριζεις καλυτερα απ ολους....!!!!!

  43. Blog alitheias avatar
    Blog alitheias 15/04/2011 02:21:11

    h**p://www.youtube.com/watch?v=ZdR0j7RWBgA
    Ξυπνηστε αδελφια! Αν ο Μικης ηταν τοσο αγνος θα τον εδειχναν τα ΜΜΕ της διαπλοκης να προσπαθει να ξεσηκωσει τους ελληνες εναντια στην μεταπολιτευση που ο ιδιος εμνευστηκε?
    Οχι βεβαια. Να καπελωσει τον ξεσηκωμο μας προσπαθει γιατι αυτες ειναι οι εντολες του. Για σκεφτητε το λίγο...

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ Blog alitheias 15/04/2011 10:37:15

      Τόση αμετροέπεια είναι όνειδος φίλε μπλογκ αλήθειας...Άνοιξε και κανένα βιβλίο.

    • Μm avatar
      Μm @ Blog alitheias 16/04/2011 21:45:39

      Α, γεια σου! Αυτό ακριβώς βλέπω και εγώ και άλλοι που δεν τρώνε κουτόχορτο.
      Αυτή η προσωπολατρεία ορισμένων (ο Μϊκης είναι ένας και μπορεί να κάνει ό,τι λαθος θέλει κλπ κλπ) εξηγείται μόνο ψυχαναλυτικά. Είναι συνήθης θέση κάποιων από 60 ετών και άνω. Ευτυχώς οι νέες γενιές ειναι πιο μορφωμένες και υποψιασμένες (και πιο φτωχές από τις προηγούμενες που έφαγαν με πολλές μασέλες).

  44. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 16/04/2011 01:48:23

    Ἀπὸ τὰ μισὰ σχόλια φαίνεται ὅτι τὸ μεγαλύτερο πρόβλημα τῆς χώρας αὐτὴν τὴν στιγμὴ εἶναι ὁ Μίκης Θεοδωράκης καὶ ὁ ἀπαράδεκτος λαϊκισμὸς/ὀπορτουνισμὸς τῆς Σπίθας. "Ἄνθρωποι, ἄνθρωποι, αἱμοχαρεῖς, αἱμοδιψεῖς και αἱμοβόροι!"

  45. ΙΩΑΝΝΗΣ .Γ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ .Γ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 17/04/2011 08:51:32

    ΝΩΡΙΣ ΣΚΕΠΤΗΚΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΤΟΣΣΑ ΧΡΩΝΙΑ.ΟΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΠΟΣ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΙ ΤΟΥ,ΤΟ
    ΣΣΑ ΧΡΩΝΙΑ. ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΙΤΑΝ ΜΙΑ ΠΑΛΑΝΤΖΑ. ΥΔΡΥΣΕ ΤΟΥΣ ΛΑΜΠΡΑ
    ΚΗΔΕΣ ΠΗΓΕ ΜΕ ΤΟ .Κ.Κ.Ε. ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ,Κ.Κ.Ε εσωτερικου. ΣΤΗΝ ΣΥΝΕ
    ΧΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ [ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ] ΕΜΕΙΝΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΝΙΑ ΕΚΤΟΣ ΠΟ
    ΛΙΤΙΚΗΣ .ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΧΟΛΙΑΖΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. ΤΩΡΑ
    ΠΡΟΤΕΙΝΗ ΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ .ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤ
    ΡΙΔΑ.[ ΠΛΟΥΣΙΟΙ . ΦΤΩΧΕΙ ] ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ. ΠΟΙΟΣ
    ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ .[ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ] ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ .ΟΙ ΠΡΟΣΠ
    ΘΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ,ΤΗΣ [ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ] ΣΤΗΡΕΙΖΗ ΑΥΤΟΥΣ
    ΠΟΥ ΕΙΝΕ,ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ,ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.ΤΕΡΜΑ ΚΥΡΙΕ
    ΘΕΟΔΟΡΑΚΙ ΟΙ [ ΕΚΔΟΥΛΕΥΣΙ ] ΣΤΗΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ .ΓΝΩΡΕΙΖΟΥΝ.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ ΙΩΑΝΝΗΣ .Γ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 18/04/2011 12:53:56

      ...πἀντως ὅλη αὐτή ἡ ἀνορθογραφία στό παραπάνω κείμενο δἐν μοῦ φαίνεται
      φυσιολογική...

  46. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 18/04/2011 08:14:44

    Διαβάζω μερικά σχόλια και γελώ!
    Μίκη κάνε πίσω, Μίκη κάνε αυτό, Μίκη κάνε το άλλο! Μίκη καλά κάθεσαι στα αυγά σου θα έλεγα εγώ αν έτρεμα κάτι!
    Είναι για γέλια όσοι πιστεύουν πως υπάρχει έστω και ένας πολιτικός στην Ελλάδα που θα μπορούσε να τ...ου μοιάζει στο παραμικρό. Ένα πανεπιστημιάκι και εδώ είμαστε …! Εξουσιάζουμε την Ελλάδα! Μπράβο ωρέ Ηγέτες της Ελλάδας και παρατρεχάμενοί τους ευτυχώς που ο Παππούς του Έθνους σάς έχωσε τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι! Και σεις λεβέντες πρωτοπόροι της φακής που σηκώσατε ανάστημα και ξεχάσατε να πείτε ΟΧΙ στον εξευτελισμό της Χώρας Μας και πάλι Μπράβο ωρέ Μάγκες!
    Μπράβο και στε κόμματά σας ολουνών σας που μια χαρά μας δουλεύουν μιά ζωή ψιλό γαζί!
    Μπράβο και στον Καζάκη που ονειρεύτηκε την Μαργαρίτα να την πετούν στο πηγάδι! Ίσως πολύ να το ήθελε! Ένα όπλο ωρέ να είχα να του φουντώσω τα μυαλά του ανήθικου!
    Γελοιογράφοι της αράδας πάψτε να υβρίζετε τον ΕΛΛΗΝΑ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.