Το καλούπι του Γλέζου έσπασε...
26/06/2014 09:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το καλούπι του Γλέζου έσπασε...

Σιγά μη νοιάζεται ΣΥΡΙΖΑ για τους αγώνες του. Να τον ξεζουμίσουν θέλουν, είναι το αριστερό και αγωνιστικό τους άλλοθι. Είναι όλα όσα αυτοί δεν μπορούν να γίνουν ποτέ. ...

Ας αφήσουμε στην άκρη το γεγονός ότι μέχρι και η… Ρένα Δούρου έγινε συγγραφέας. Από τις εισηγήσεις στο υπουργείο Άμυνας επί Άκη μέχρι το να συγγράψεις ένα βιβλίο η απόσταση είναι μεγάλη. Ακόμη και όταν το εν λόγω πόνημα είναι κάτι σα να «κλέβεις Εκκλησία». Διότι αφορά τον Μανόλη Γλέζο. Θα πήγε πέντε – έξι φορές για κάθε θέμαη Δούρου στο σπίτι του Γλέζου και τις κουβέντες της τις έκανε βιβλίο. Τέλος πάντων.

Η ουσία είναι ότι μαζεύτηκε το… όλον κόμμα για να αποθεώσει τον Γλέζο με τον Τσίπρα να λέει μεταξύ άλλων: «Ο Γλέζος δεν είναι ούτε πολιτικός, ούτε δημοσιογράφος, ούτε ακτιβιστής. Ο Γλέζος είναι ο Γλέζος. Ένας ιδιαίτερος άνθρωπος. Πεισματάρης, αποφασιστικός, μαχητικός αλλά ταυτόχρονα και γήινος, προσιτός, ανοιχτός. Είναι ένας σπάνιος συνδυασμός». Και συνέχισε: «δεν μπορείς να τον συγκρίνεις με κάτι άλλο, ούτε να του αποδώσεις κάποια ιδιότητα. Φαίνεται ότι το καλούπι από το οποίο τον έφτιαξαν έχει καταστραφεί. Αυτό δεν είναι το συμπέρασμα. Είναι η αφετηρία από την οποία ξεκινάει ο αναγνώστης του βιβλίου».

«Αναλογίζομαι διαβάζοντας το βιβλίο ότι αυτός ο άνθρωπος δεν ησύχασε ποτέ. Από τη κατοχή και την αντίσταση στον εμφύλιο και στα ξερονήσια, στη μάχη για τη λευτεριά. Και από τα ξερονήσια στη παρανομία και στους πολιτικούς και λαϊκούς αγώνες της μετεμφυλιακής περιόδους και μετά πάλι στις φυλακές και στην αντιδικτατορική πάλη, στη μάχη για τη δημοκρατία. Και από την αντιδικτατορική πάλη στα χρόνια της μεταπολίτευσης στους αγώνες για κοινωνική δικαιοσύνη. Και αργότερα, στην εποχή του κινήματος κατά της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης – της παγκοσμιοκρατίας όπως την αποκαλεί ο ίδιος, στον αγώνα για την ισότητα και την αλληλεγγύη των λαών. Όλα αυτά τα χρόνια βαδίζει πάντα στην πρώτη γραμμή των κινημάτων», πρόσθεσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

Βεβαίως και δεν έχουμε λόγο να διαφωνήσουμε και μπράβο του Γλέζου που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή με απόλυτη διαύγεια μυαλού και αγωνιστική διάθεση. Και να ζήσει και πολλά χρόνια. Όμως το πρόβλημα είναι ακριβώς στο ότι ο Γλέζος είναι αυτός ο σπάνιος άνθρωπος που λέει και ο Τσίπρας. Διότι και να μην ήταν (και πολλοί θα πουν ότι είναι υπερτιμημένος) ο ΣΥΡΙΖΑ θα έπρεπε να τον εφεύρει.

Γιατί; Μα γιατί πέραν του Γλέζου όλοι οι υπόλοιποι είναι επιεικώς απαράδεκτοι. Από φελλοί της Αριστεράς που επιπλέον εδώ και χρόνια, μέχρι σοσιαλιστές της πεντάρας που είδαν φως εξουσίας και μπήκαν. Και από ανεπάγγελτους θαμώνες των Εξαρχείων μέχρι επαγγελματίες Αριστερούς του Κολωνακίου με γεμάτες τσέπες. Αν τους συγκρίνεις όλους αυτούς με τον Γλέζο πράγματι είναι η μέρα με τη νύχτα. Κι αν κάποια στιγμή ο υπέργηρος αυτός αγωνιστής της Αριστεράς αφήσει τα εγκόσμια τότε ο ΣΥΡΙΖΑ θα χάσει και το τελευταίο του αν θέλετε αριστερό αποκούμπι. Διότι όλοι οι υπόλοιποι είναι γιαλατζί αριστεροί και μαϊμού αγωνιστές. Θεσηθήρες είναι, παρτάκηδες και έτοιμοι να εκδικηθούν για τις Βάρκιζες και τα Μακρονήσια, ακόμη κι αν δεν ξέρουν καλά – καλά τι είναι όλα αυτά.

Την αγωνιστική διάθεση του Μανόλη Γλέζου, αυτή την ασίγαστη θέλησή του να προσφέρει (ακόμη κι αν δε συμφωνεί κανείς με όσα κάνει – τουλάχιστον δεν είναι… Μητσοτάκης) την εκμεταλλεύτηκαν και την εκμεταλλεύονται στον ΣΥΡΙΖΑ. Τον περιφέρουν από εδώ κι από εκεί, τον βάζουν στο ευρωψηφοδέλτιο για να πάρουν ψήφους, τον κάνουν βιβλίο για να κερδίσουν συμπάθεια και να εμφανιστούν άσχετοι σαν τη Δούρου ως… λογοτέχνες και βιογράφοι. Ο Γλέζος σε τηλεοπτικούς όρους «πουλάει» και γι’ αυτό τον έχουν στην πρώτη γραμμή. Σιγά μη νοιάζεται ο Τσίπρας για τους αγώνες του. Να τον ξεζουμίσει θέλει, είναι το αριστερό και αγωνιστικό του άλλοθι. Είναι όλα όσα αυτός και οι φλώροι της Αριστεράς δεν μπορούν να γίνουν ποτέ. Γι’ αυτό θα τον κάνουν βιβλίο, εικόνισμα, μπορεί και άγαλμα. Εδώ μέχρι και τον Ανδρέα Παπανδρέου αποθεώνουν, τον… ήρωα της Αριστεράς δεν θα εκμεταλλευτούν; Που είχε και μια αγαστή σχέση με το ΠΑΣΟΚ και τον Ανδρέα, αυτό μην το ξεχνάμε…

Ως εκ τούτου, συμφωνούμε απόλυτα με τον Τσίπρα που λέει ότι έσπασε το καλούπι του Γλέζου. Και δεν θα μπορέσουν να φτιάξουν άλλο διότι δεν είναι φτιαγμένοι από αυτό το υλικό. Είναι τόσο φθηνοί και τόσο λίγοι που ακόμη και ο Γλέζος φαντάζει μεγάλος. Έστω κι αν για μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού δεν έχει προσφέρει τίποτε ουσιαστικό παρά μόνο μια διαρκή αγωνιστική διάθεση για την Αριστερά. Τουλάχιστον και το τονίζουμε, ο Γλέζος έχει ζήσει μια πλήρη ζωή με αγώνες, προσωπικές θυσίες, εξορίες κ.λπ. Όλοι αυτοί οι μαλθακοί μπαχαλάκηδες της σημερινής Αριστεράς τι έχουν ζήσει;

[photo_1]

ΣΧΟΛΙΑ

  1. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 26/06/2014 13:08:06

    Χμ, απόλυτη διαύγεια μυαλού, καλά, όση είχε ανέκαθεν: (Απόσπασμα από το «Αρχιπέλαγος Γκουλάγκ» του Σολζενίτσιν, για την εποχή που στην ΕΕΣΔ οι διωγμοί του σταλινικού καθεστώτος δεν έχουν καταλαγιάσει κι ο Μανώλης Γλέζος επισκέπτεται τη Μόσχα και έχει σειρά συναντήσεων με προσωπικότητες του σοβιετικού καθεστώτος, ανάμεσά τους και με συγγραφείς, διεκδικώντας την υποστήριξη των Ενώσεων Συγγραφέων της ΕΣΣΔ στους Έλληνες συναδέλφους τους που ακόμα βρίσκονταν στις φυλακές, καταδικασμένοι μετά τον Εμφύλιο από το εκδικητικό μετεμφυλιακό καθεστώς της Ελλάδας. Ο Σολζενίτσιν φέρεται να εκπλήσσεται από την αθωότητα του Μανώλη Γλέζου, ο οποίος ζητούσε συμπαράσταση για φυλακισμένους στη χώρα μας από συγγραφείς που, στην καλύτερη περίπτωση, παρίσταναν τους ουδέτερους για τις εκτοπίσεις και τις εξορίες στα γκουλάγκ πλήθους συναδέλφων τους που έκαναν το λάθος να εκφράσουν δημοσίως τη διαφωνία τους με το σοβιετικό καθεστώς). «Ο Μανώλης Γλέζος "στη φωτεινή και γεμάτη πάθος ομιλία του" διηγήθηκε στους σοβιετικούς συγγραφείς για τους συντρόφους τους που σαπίζουν στις φυλακές της Ελλάδας. "Αντιλαμβάνομαι ότι με την αφήγησή μου σφίχτηκαν οι καρδιές σας. Δεν το έκανα επίτηδες. Θέλω οι καρδιές σας να χτυπούν για εκείνους που σαπίζουν στη φυλακή… Υψώστε τη φωνή σας για την απελευθέρωση των Ελλήνων πατριωτών”. Κι εκείνες οι τετραπέρατες φαλάκρες, φυσικά, τις ύψωσαν! Βλέπετε, στην Ελλάδα σάπιζαν δυο δεκάδες κατάδικοι! Ισως και ο ίδιος ο Μανώλης να μην καταλάβαινε την ξεδιαντροπιά του καλέσματός του, ίσως στην Ελλάδα να μην υπάρχει αυτή η παροιμία: “Δε στεναχωριούνται οι άνθρωποι για τα δάκρυα σε ξένα σπίτια, όταν στο δικό τους κλαίνε γοερά”

  2. Marcelos avatar
    Marcelos 26/06/2014 16:18:07

    "Σιγά μη νοιάζεται ΣΥΡΙΖΑ για τους αγώνες του..." Αυτούς τους "αγώνες" του Γλέζου για τον ελληνικό λαό (της ημεδαπής και της αλλοδαπής), τι πρέπει να πιούμε για να τους δούμε κι εμείς βρε παιδιά;;;;;;; Ποιοι ήταν οι αγώνες;;; Να συναντιέται με τον δικτάτορα Γιαρουζέλσκι και μαζί να βρίζουν τον Βαλέσα;;; Να συναντιέται με τον Τσαουσέσκου που ήταν ότι πιο αιμοσταγές μετά το Στάλιν και το Χίτλερ για να επιστρέφει μετά στην Ελλάδα και να μας παρουσιάζει ότι εκεί ήταν ο Παράδεισος επί της γης;;; Να κλαίει και να οδύρεται στο μνήμα του Χότζα που έσφαξε 250.000 Έλληνες και να προτρέπει τον Αλία να μην κουνήσει ρούπι από τις πολιτικές του Χότζα;;; Να διατυμπανίζει ότι η Μακεδονία και η Θράκη πρέπει να γίνουν ανεξάρτητες "σοβιετικού τύπου" Δημοκρατίες;;; Οι μόνοι αγώνες που έκανε ο Γλέζος μετά το 1950 ήταν για τον εαυτό του και το ΚΚΕ σαν κόμμα...

    • Fotini avatar
      Fotini @ Marcelos 26/06/2014 18:30:44

      ῎Αχ Marcelo, ξέχασες ὅτι ὁ 90χρονος ἀγωνιστής "ἔκλεψε" τήν γερμανική σημαῖα ἀπό τήν ᾿Ακρόπολη;; :) :)

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Fotini 26/06/2014 19:07:23

        Κι αυτός ήταν ο "αγώνας" του για τον ελληνικό λαό;;;;; Μια πράξη που κανείς δεν είδε, κανείς δεν φωτογράφησε, κανείς δεν βιντεοσκόπησε, που δεν αναφέρεται πουθενά σε κανένα στρατιωτικό αρχείο;;; Αυτοί είναι οι "αγώνες";;; Πού είναι αυτή η σημαία;;; Κανονικά θα έπρεπε να την έχουμε κειμήλιο όπως έχουμε την ελληνική σημαία που μπήκε ο Ελληνικός Στρατός στη Θεσσαλονίκη πριν 100 χρόνια!!!! Πού είναι αυτή η σημαία;;; Σε ποιον την παρέδωσε ο Γλέζος (αφού βέβαια πρώτα ανέβηκε στην Ακρόπολη που φρουρείτο από 45 πάνοπλους επίλεκτους SS, την ξέδεσε, την κατέβασε και την πήρε μαζί χωρίς να τον καταλάβουν);;;; Αν όντως το έκανε (εγώ προσωπικά αμφιβάλλω), είναι όντως μια γενναία πράξη αλλά συμβολικού χαρακτήρα όμως! Δεν έκανε καμιά ενέργεια ας πούμε να σωθούν 500 πολίτες από το θάνατο ή κάτι τέτοιο... Αν αυτή η μία συμβολική πράξη (αν έγινε) είναι "αγώνες για τον ελληνικό λαό", τότε τι κάνουν οι χειρουργοί που χειρουργούν 10 ώρες ημερησίως στα νοσοκομεία, όπου πας μισοπεθαμένος, σε βάζουν κάτω, σε χειρουργούν, σηκώνεσαι και ζεις άλλα 30-40 χρόνια;;;;;;;

        • Fotini avatar
          Fotini @ Marcelos 26/06/2014 21:52:13

          Σέ παραπέμπω στό γελαστό προσωπάκι στό τέλος τοῦ σχολίου μου. ᾿Αγωνιστής σέ εἰσαγωγικά, ἀγαπητέ μου. :)

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Fotini 27/06/2014 15:11:58

            Το κατάλαβα Φωτεινή, απλώς ήθελα να επισημάνω κάτι παραπάνω... :)

        • Γιώργης Α. avatar
          Γιώργης Α. @ Marcelos 27/06/2014 07:48:44

          Είναι δυνατό να υπέστειλε τη σημαία (αν...) αλλά πιθανότατα όχι με τον τρόπο που είναι γνωστός. Ούτε ο σπάιντερ μαν με τον μπάτμαν δε θα είχαν πολλές ελπίδες.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Γιώργης Α. 27/06/2014 15:39:06

            Γιώργη Α., έχω κάνει πτυχιακή εργασία για τις δομές και υποδομές των σωμάτων ασφαλείας της ναζιστική Γερμανίας 1933-1945 με έμφαση στις αστυνομικές υπηρεσίες. Οι Γερμανοί έχουν τα πιο ακριβή αρχεία παγκοσμίως! Ακόμη και από το Στάλινγκραντ που ήταν αποκλεισμένοι και λουφαγμένοι σε τρύπες, έστελναν ακριβής αναφορές για το παραμικρό! Έχω δει αναφορές στα αρχεία της παλιάς Wehrmacht: "στο τάδε φυλάκιο στη Λευκορωσία, εκλάπησαν τη νύχτα τρία κουτάλια και δύο πιρούνια", "στο τάδε στρατόπεδο στην ανατολική Ουκρανία μπήκαν ποντικοί κι έφαγαν 5 λουκάνικα", "στην τάδε αποθήκη μπήκαν παιδιά και αφαίρεσαν 15 μέτρα καλώδιο για ασύρματο" κτλ. κτλ. Θα γινόταν τέτοια πράξη στην Αθήνα και δεν θα αναφερόταν στα γερμανικά στρατιωτικά αρχεία πουθενά;;;;;;;;; Και δεν είναι θέμα ντροπής προς τα έξω. Θα αναφερόταν στα εσωτερικά τους αρχεία και θα είχαν γίνει ανακρίσεις κτλ. Δεν αναφέρεται πουθενά σε κανένα στρατιωτικό αρχείο ούτε γερμανικό, ούτε ιταλικό, ούτε βουλγάρικο. Η Ακρόπολη φρουρείτο από στρατιώτες των SS του 3rd Battalion, Regiment Adolf Hitler, Leibstandarte SS. Μιλάμε στρατιώτες με ειδική εκπαίδευση (επιπέδου σημερινών ειδικών δυνάμεων) και ειδικών σωματικών προσόντων (άνω του 1,88). Δηλαδή φρουρείτο η Ακρόπολη και ο ιστός από καμιά 40αριά τέτοιους και ανέβηκε ο Γλέζος 16 ετών, την κατέβασε, την πήρε μαζί κι έφυγε;;;;;;;; Μα δεν θα την πήγαινε κάπου τη σημαία;;; Δεν θα την είχε για λάφυρο;;; Εμείς έχουμε το Χρυσούν Αριστείον Ανδρείας του παππού μου, και αφότου πέθανε και οι γονείς μου δεν είχαν επαναπατριστεί ακόμη και το σπίτι ήταν άδειο, το πήγαμε σε θυρίδα στην Εθνική τράπεζα στα Γιάννενα για να μην μπουν Αλβανοί στο χωριό στο σπίτι και κλέψουν την κορνίζα... Ο Γλέζος δεν θα είχε αυτή τη σημαία για λάφυρο;;; Εδώ οι Κρητικοί έχουν ένα κράνος από σκοτωμένο Γερμανό αλεξιπτωτιστή και το φυλάνε εκεί 70 χρόνια σαν λάφυρο. Η σημαία των κατακτητών που "κατεβάσαμε" από τον ιστό της Ακροπόλεως πού θα έπρεπε να είναι δηλαδή;;;;;;;;;;;; Πλην από τον Γλέζο και τον Σάντα (και το ΚΚΕ αργότερα) δεν είδε κανείς ούτε την πράξη ούτε τη σημαία...

          • ΣΑΒΒΑΣ avatar
            ΣΑΒΒΑΣ @ Marcelos 27/06/2014 19:54:54

            Σου είπε κανείς οτι ο Γλέζος την πήρε μαζί του? Την κατέβασε απο τον ιστό. Δεν σου φτάνει? Προφανώς εμπιστεύεσαι περισσότερο τους Γερμανούς νομίζοντας οτι στα αρχεία τους ομολογούν όλα τα εγκλήματά τους. Μήπως λένε και πόσους ακριβώς Εβραίους έκαναν σαπούνι? Ακόμα κι αν τους θαυμάζεις, τους θεωρείς τόσο μακάκες ωστε να μαρτυρήσουν όλες τις ξεφτίλες τους λεπτομερώς?

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ ΣΑΒΒΑΣ 27/06/2014 22:26:03

            Μελετώ στρατιωτικά αρχεία διάφορων χωρών σε όλον τον πλανήτη. Δεν υπήρχε καμία περίπτωση να γίνει τέτοια πράξη και οι Γερμανοί να μην έχουν τουλάχιστον 40 τηλεγραφήματα με αναφορές από Αθήνα προς Βερολίνο. Καμία περίπτωση, στο δηλώνω υπεύθυνα.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Marcelos 27/06/2014 22:30:55

            Υ.Γ.: Αν έγινε η πράξη ή όχι δεν είναι όμως το κύριο θέμα. Αν έγινε είναι μια πράξη ηρωισμού αν δεν έγινε είναι απατεώνας. Το ερώτημα είναι: ποιοι είναι οι "αγώνες" του Γλέζου για τον ελληνικό λαό που μνημονεύουν στην Ελλάδα διάφοροι;;;

          • franc avatar
            franc @ Marcelos 28/06/2014 08:19:45

            Tωρα λοιπόν ομολογείς διστακτικά την αλήθεια. Δεν είσαι βέβαιος οτι δεν κατέβασε ο Γλέζος τη σημαία...Αυτό που λες, ισχύει για όλους τους ήρωες. Για όλους υπάρχει η πιθανότητα να μας εξαπάτησαν. Αλλά μέχρι να αποδειχθεί η απάτη, που προφνώς εσύ δεν μπορείς στην περίπτση Γλέζου να την αποδείξεις, ο Γλέζος είναι Εθνικός Ήρωας. Και ο Καραισκάκης δεν αποκλείεται να έκανε κάποια απάτη. Οσον αφορά τους αγώνες του Γλέζου, και μόνο η λέξη Μακρόνησος θα σου ήταν αρκετή αν ήξερες τι σημαίνει, για να εύχεσαι να μην σου είχε συμβεί να την "επισκεφτείς"... Σου λείπουν πολά κεφάλαια φίλε Μαρσέλο κι αυτο εξηγεί καλά την ψευδοπερηφάνεια σου...

        • my way avatar
          my way @ Marcelos 27/06/2014 08:32:44

          Ο Μανώλης Γλέζος τιμήθηκε το με το Διεθνές Βραβείο Δημοσιογραφίας και το με το χρυσό μετάλλιο Ζολιό Κιουρί του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ειρήνης. Αργότερα του απονεμήθηκε το Βραβείο Λένιν (αυτό το παραβλέπουμε). Επίσης, του απονεμήθηκε ο τίτλος του επίτιμου καθηγητή της φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Πατρών και του ΑΠΘ. Αναγορεύτηκε επίτιμος διδάκτορας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Υπήρξε µέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Διεθνούς Οργάνωσης Δημοσιογράφων, µέλος του Προεδρείου της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης και µέλος του Προεδρείου του Παγκοσμίου Συμβουλίου Ειρήνης. Είναι επίτιμος Δημότης 35 Δήμων της χώρας μας. Για την επιστημονική του κατάρτιση και την πολιτική και αγωνιστική του δράση έχει τιμηθεί τέσσερις φορές από την Πανεπιστημιακή κοινότητα της χώρας μας (Πανεπιστήμιο Πατρών, ΑΠΘ, ΕΜΠ, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Το 1997 τιμήθηκε από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλο με το Μεγαλόσταυρο του Φοίνικα για τις υπηρεσίες που πρόσφερε στην Πατρίδα. Το 2002 το Γεωτεχνικό επιμελητήριο Ελλάδας τον ανακηρύσσει επίτιμο μέλος του, για την προσφορά του στην επιστήμη του νερού και την προστασία του περιβάλλοντος. Το 2006 η Ακαδημία Αθηνών τον τιμά μαζί με τον Απόστολο Σάντα με το χρυσό μετάλλιο, για το κατέβασμα της σβάστικας από την Ακρόπολη τη νύχτα της 30ής προς 31ης Μαΐου 1941. Το 2008 ο Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων Δημ. Σιούφας για τον ίδιο λόγο, με τον Απόστολο Σάντα. Δεκάδες δήμοι, σύλλογοι και κοινωνικοί φορείς τον έχουν τιμήσει για την προσφορά και τους αγώνες του για την Ελλάδα. Με κολακευτικά λόγια έχουν μιλήσει, ο Στρατηγός Ντε Γκωλ "Ο Μαν. Γλέζος είναι ο πρώτος ευρωπαίος παρτιζάνος", και πρόσφατα κατά την εδώ επίσκεψή του, ο Πρόεδρος της Γερμανικής Δημοκρατίας "Τιμή μου, που γνωρίζω τον ήρωα και θρύλο, Μανώλη Γλέζο". Νωπή και η σταυροδοσία-ρεκόρ, κατά τις Ευρωεκλογές. Εάν ο Μανώλης Γλέζος μπόρεσε να "δουλέψει" όλες αυτές τις προσωπικότητες, όλες αυτές τις Αρχές, όλους αυτούς τους θεσμικούς παράγοντες, όλον αυτόν τον κόσμο, τότε δύο φορές μπράβο του! Επειδή όμως δεν είναι έτσι, του αξίζει ένα και μοναδικό, μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!!!

          • Fotini avatar
            Fotini @ my way 27/06/2014 12:18:26

            my way, ῎Εγραψες!

          • my way avatar
            my way @ Fotini 27/06/2014 13:39:28

            Ευχαριστώ αλλά δεν έγραψα εγώ, η Ιστορία έχει γράψει και μου φαίνεται πως γράφει ακόμα. Είμαι υπερήφανος με έναν τέτοιο συνέλληνα. Ποσώς με ενδιαφέρει αν είναι της άλλης παράταξης κι αν έχει κάνει πολιτικά λάθη.

          • Fotini avatar
            Fotini @ my way 27/06/2014 14:32:20

            Συνέλληνες πατριῶτες δέν πρέπει νά ἀντιμετωπίζοντε μέ κομματικά γυαλιά. Φεῦ, ὅμως οἱ ἀριστεροί ἀντιμετωπίζουν μέ κομματικά κριτήρια τούς δεξιούς πατριῶτες, πού εἶναι καί ἡ πλειονότητα τῶν ἡρώων τῆς ΠΑΤΡΙΔΑΣ!

          • my way avatar
            my way @ Fotini 27/06/2014 14:44:09

            Πρόσεχέ μου το γ' πληθυντικό της παθητικής φωνής. https://www.youtube.com/watch?v=CduA0TULnow&feature=kp

          • Βασίλης Β. avatar
            Βασίλης Β. @ my way 27/06/2014 15:02:52

            Αγαπάω πολύ την Φωτεινή γιατί μπορεί να συνδυάζει σε κβαντική κατάσταση την ειρωνεία και την αποδόμηση στο πρόσωπο του Γλέζου με τα δυο πρώτα της σχόλια, συμφωνώντας όμως παράλληλα και επαυξάνοντας στο δικό σου σχόλιό που αποδίδει ξεκάθαρα σεβασμό και αναγνώριση στον ίδιο άνθρωπο. Πρέπει όλοι να παραδειγματιστούμε από αυτή τη στάση και να καταλάβουμε οτι δεν είναι όλα τα πράγματα σε αυτή τη ζωή άσπρο-μαύρο.

          • my way avatar
            my way @ Βασίλης Β. 27/06/2014 19:08:05

            Για μερικούς, τα πράγματα είναι μόνο ...κατάμαυρα.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ my way 27/06/2014 22:33:29

            Χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει... Όταν είναι μαύρο είναι μαύρο δεν πα να επιστρατευθούν διάφορα τεχνάσματα και προπαγάνδες... Όπως έλεγε και ο Κρουστσόφ στον Στάλιν: αφού δεν έχουμε ήρωες πρέπει να κατασκευάσουμε...

          • my way avatar
            my way @ Marcelos 27/06/2014 22:41:37

            ...και όπως έλεγε ο my way στο Marcelos: "Εισοδιστή, σε καταλάβαμε".

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ my way 28/06/2014 11:12:58

            Μίλα για τον εαυτό σου μόνο όχι σε πρώτο πληθυντικό... Αυτοχρίστηκες "αντιπρόσωπος" όπως κάνανε οι παλαιοί κομμουνιστές που σε παρέα δύο ατόμων ένας έπρεπε να είναι "αντιπρόσωπος";;; Δεν θα ξεκολλήσετε ποτέ από αυτά...;;; Δεν είδατε πού σας οδήγησαν;;;

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ my way 27/06/2014 15:09:53

            Τόσα "βραβεία" και "επίτιμες διδακτικές έδρες" είχε και η Ελένα Τσαουσέσκου με απολυτήριο Δημοτικού... Ήταν "επίτιμη διδάκτορας" σε 14 πανεπιστήμια πίσω από το παραπέτασμα, διευθύντρια 5-6 "ανθρωπιστικών οργανισμών" κτλ. κτλ. Από "τίτλους" να φάνε και οι κότες.

          • franc avatar
            franc @ Marcelos 27/06/2014 17:15:52

            Aγαπητέ Μαρσέλο στην περίπτωση Γλέζου ατύχησες παταγωδώς. Κι όσο επιμένεις στη λάθος άποψη, τόσο εκτίθεσαι. Γνωρίζεις φαντάζομαι την παροιμία "όσο ανεβαίνει ψηλά η μαιμού τόσο φαίνεται ο κ@@ος της..." Και η Φωτεινή είναι φανατική οπαδός, αλλά όπως παρατηρεί και ο φίλος Βασίλης Β. είναι αρκετά ευφυής ώστε να ανακρούσει πρύμναν όταν τα επιχειρήματα υπερισχύουν. * Αν επιμένεις οτι έχεις δίκιο υποχρεούσαι να καταθέσεις επώνυμα και δημόσια ερώτημα για την αποκατάσταση της αλήθειας ως προς το ανδραγάθημα του Γλέζου ώστε να μην εξαπατάται ο Ελληνικός λαός . Θα είσαι βέβαια ο πρώτος Ελληνας που το τολμά και αν δικαιωθείς θα έχεις εσύ τα εύσημα του Γλέζου. Εγώ πάντως ειλικρινά, πρώτος θα σε τιμήσω αν αποδείξεις αυτά που λες. @Αγαπητή Φωτεινή, η πλειοψηφία των Αριστερών που γνωρίζω ουδέποτε αμφισβήτησε τον ηρωισμό των Εθνικών μας ηρώων επειδή ήταν Δεξιοί. Μεμονωμένοι φανατικοί που αμφισβητούν τα Ιερά και τα Οσια του Ελληνισμού δυστυχώς υπάρχουν σε όλες τις παρατάξεις. Επίσης δεν γνωρίζω η επίσημη Αριστερά στην Ελλάδα να έχει αμφισβητήσει κάποιον Δεξιό Εθνικό ήρωα. Ακόμα και ο Μάρκος Βαφειάδης του ΚΚΕ απέτισε προσωπικά φόρο τιμής στον στρατηγό Τσακαλώτο της Δεξιάς...

          • my way avatar
            my way @ franc 27/06/2014 19:11:45

            Περί Γλέζου, υπάρχει η ιστορική αλήθεια, υπάρχει και η "θεωρία" της Χ.Α. Ο καθένας επιλέγει ότι του ταιριάζει καλλίτερα.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ my way 27/06/2014 21:32:07

            Ποιος καθορίζει ποια είναι η "ιστορική αλήθεια";;; Τα αρχεία του ΚΚΕ;;;;

          • my way avatar
            my way @ Marcelos 27/06/2014 22:26:32

            Είναι προφανής ο στόχος σου, είναι προφανή τα μέσα που χρησιμοποιείς για την επίτευξή του.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ franc 27/06/2014 21:40:51

            Μετά από ενδελεχή έρευνα στα γερμανικά στρατιωτικά αρχεία της παλιάς Wehrmacht και των SS (αν κι εγώ όπως προείπα έκανα για άλλο πράγμα εργασία) δεν βρήκα πουθενά ντοκουμέντα ότι η πράξη αυτή έγινε στην Αθήνα. Εάν εσύ έχεις ντοκουμέντα ότι έγινε, βγάλε φωτογραφίες. Πώς έχουμε φωτογραφίες και βίντεο του ήρωα Σολομού που σκαρφάλωσε στον ιστό στην Κύπρο;;; Πώς έχουμε την τούρκικη σημαία που αφαίρεσαν οι καταδρομείς το 1974 από το αεροδρόμιο της Λευκωσίας και την πήραν για λάφυρο;;; Εγώ δεν βρήκα ντοκουμέντα ότι ο Γλέζος το έκανε. Εσύ αν έχεις ντοκουμέντα ότι το έκανε, βγάλτα να το παραδεχτούμε όλοι και πρώτος εγώ! Όσον αφορά τους 145 τίτλους που πήρε ο Γλέζος από τους ομοϊδεάτες του (άλλωστε είναι γνωστό ότι έδιναν βραβεία, τίτλους και διδακτικές έδρες ο ένας στον άλλον) δεν μου λένε κάτι. Έγραψε ο myway πιο πάνω για τους τίτλους και τις διδακτικές έδρες. Το να είναι λοιπόν κάποιος μέλος δημοσιογραφικών συντεχνιών τον κάνει "ήρωα";;;;;; Να μάθουμε ποιοι είναι οι "αγώνες" του για τον ελληνικό λαό όχι ποιους τίτλους του απένειμε ο Enver Hoxha...

          • my way avatar
            my way @ Marcelos 27/06/2014 22:34:08

            Ο my way πιο πάνω έγραψε και για τον Ντε Γκωλ και για τον Γκάουκ και για τον Στεφανόπουλο και για τον Σιούφα και για την Ακαδημία Αθηνών. Όλοι αυτοί ομοϊδεάτες του ήταν και είναι; Επιτέλους τέλος, Τσακ Νόρις της αναδίφησης των ναζιστικών αρχείων.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ my way 28/06/2014 11:09:21

            Βρε για τους "αγώνες του για τον ελληνικό λαό" θα μας πείτε τίποτε;;; Δεν μας ενδιαφέρει τι τίτλους του απένειμε ο Χότζα, ο Τίτο, η Έλενα Τσαουσέσκου ή ο Γκάουκ αποκλειστικά για λόγους ευγένειας... Για τους αγώνες του για τον ελληνικό λαό θα μας πείτε;;; Πώς λέμε π.χ. ότι ο Βενιζέλος αγωνίστηκε να γίνουμε σοβαρό κράτος, ο Παπανδρέου ο Γέρος για την εθνική συμφιλίωση, ο Καραμανλής για να βάλει τη χώρα στο ημισφαίριο των ευημερούντων χωρών της Ευρώπης κτλ. Για το Γλέζο θα μας πείτε ποιοι ήταν οι αγώνες για τον ελληνικό λαό;;;; Το να πιάνεται χέρι-χέρι με τους συνδικαλιστές της ΠΑΣΚΕ και της ΓΕΝΟΠ και να διαδηλώνει στο Σύνταγμα;;;;;; Το να διατυμπανίζει παγκοσμίως ότι η Μακεδονία πρέπει να γίνει σοβιετικού τύπου κρατίδιο;;; Τι;;;; Δείξτε μας τους αγώνες για τον ελληνικό λαό να πειστούμε...

          • my way avatar
            my way @ Marcelos 28/06/2014 13:14:03

            Αν και δεν αξίζει τον κόπο να ασχολείται κανείς, διαλεγόμενος με προπαγανδιστές ή και προβοκάτορες, το ότι ο Μανόλης Γλέζος "ξεβράκωσε" τα ινδάλματά σου, μου φτάνει.

          • Fotini avatar
            Fotini @ franc 28/06/2014 00:57:21

            Frankie, ὑπάρχουν πάντα οἱ ἐξαιρέσεις καί σ᾿ αὐτές ἀναφέρεσαι. Περισσότερο σεβασμό θά ἀπελάμβανε ὁ Γλέζος ἄν καθόταν σπίτι του γράφοντας τά ἀπομνημονεύματα του. ῾Η συμμετοχή του ΑΚΟΜΑ στά κοινά καί δή μέ τόν ἀλέξη προσδίδει ἀρνητική εἰκόνα, τουλάχιστον στά μάτια μου. ῾Ο πατριώτης μέ ἕνα νεαρό ἄπατρη εἶναι κακόγουστος συνδυασμός.

          • franc avatar
            franc @ Fotini 28/06/2014 08:26:35

            Αυτό σου συμβαίνει αγαπητή Φωτεινή επειδή αυτού στην Αμερική νομίζετε οτι ο Αλέξης-Αλέξανδρος είναι αιμοσταγής απόγονος του Στάλιν κομμουνιστής που σφάζει με κονσερβοκούτι. Το λες και μόνη σου, αν δεν πήγαινε με τον Αλέξη και καθόταν σπιτάκι του και στ΄αυγά του θα τον εκτιμούσες περισσότερο, όπως κι αλλοι δεξιοί. Ομως φίλη μου, αν και ο γέρος του Μωριά έκανε αυτό που λες, δεν θα ήμασταν καν κράτος Ελληνικό σήμερα... Η πείρα των γερόντων ευτυχώς είναι ακόμα σεβαστή και ανεκτίμητη στην Ελλάδα. Αλλωστε μην ξεχνάς οτι ο Γλέζος πήρε μόνος του 500.000 ψήφους. Είναι απο μόνος του 3ο κόμμα.

          • Fotini avatar
            Fotini @ franc 28/06/2014 10:37:10

            Πολύ ἀτυχής ἡ σύγκριση Γέρο τοῦ Μωριά μέ Γλέζο, ΕΛΕΟΣ! Προτιμοῦσα νά κάνη δικό του κόμμα ὁ Γλέζος παρά νά τόν βλέπω δίπλα στόν ἀμούστακο καταληψία. By the way, ποιά ἡ θέση τοῦ Γλέζου γιά τούς λάθρο; ῎Αθεος ἤ ᾿Ορθόδοξος γιά τήν Πατρίδα καί τήν Θρησκεία;

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Fotini 28/06/2014 11:21:23

            Φωτεινή, οι θέσεις του Γλέζου είναι γνωστές εδώ και 50 χρόνια. Εγώ καλώ οποιονδήποτε να μας πει αναφορικά με τον Γλέζο για τους "αγώνες του για τον ελληνικό λαό". Ανεξαρτήτως από μία μεμονωμένη πράξη που άλλοι υποστηρίζουν ότι έκανε και άλλοι ότι δεν έκανε. Αυτό ήταν μια μεμονωμένη πράξη που έγινε σε μία ημέρα, αν έγινε. Οι "αγώνες του για τον ελληνικό λαό" που διατυμπανίζουν εδώ μέσα, ποιοι ήταν;;; Το να διαδηλώνει με τον Φωτόπουλο της ΔΕΗ;;;; Το να πηγαίνει στην Αλβανία και στη Ρουμανία και να λέει στο Χότζα "τι τραβάμε εμείς οι Έλληνες με τη Ν.Δ και το ΠΑΣΟΚ ενώ εσείς εδώ είστε παράδεισος";;;;;;; Ποιοι ήταν οι αγώνες του για τον ελληνικό λαό;;;; Το να λέει ότι η Μακεδονία πρέπει να γίνει ανεξάρτητο κράτος;;;;; Το να κουνάει το δάχτυλο στον Ραμίζ Αλία και να τον προειδοποιεί να μην κουνήσει ρούπι από την πολιτική του Χότζα που έσφαξε 250.000 Έλληνες στη Βόρειο Ήπειρο;;; Να μας πούνε για τους αγώνες του για τον ελληνικό λαό. Για το ΚΚΕ και τον εαυτό του, ναι έκανε αγώνες δεν το αμφισβητεί κανείς...

          • franc. avatar
            franc. @ Marcelos 28/06/2014 15:24:39

            Σου απάντησα δεόντως, αλλά κόπηκε, ή ξεχάστηκε...

          • my way avatar
            my way @ Fotini 28/06/2014 13:25:55

            Φωτεινή, μην παρασύρεσαι και μπερδεύεσαι από τις στρεψοδικίες του προβοκάτορα. Δεν εξετάζουμε τις πολιτικές θέσεις του Γλέζου, μ' αυτές είμαστε σφόδρα αντίθετοι. Μιλάμε μόνο και αποκλειστικά για την συγκεκριμένη ηρωική του πράξη. Γι' αυτήν και μόνον γι' αυτήν. Γι' αυτήν τον τιμούμε, όσοι τον τιμούμε.

          • Fotini avatar
            Fotini @ my way 29/06/2014 01:36:48

            my way, ἀκριβῶς σέβομαι τόν Γλέζο γιά τήν συγκεκριμένη πράξη, τίποτε ἄλλο. Φράνκ, δέν γνώριζα ὅτι ὁ ΜΓ εἶναι καθολικός. Χαίρομαι πού δέν εἶναι ἄθεος.

          • franck avatar
            franck @ Fotini 29/06/2014 11:26:21

            Και εγώ καθολικός είμαι όπως αντιλαμβάνεσαι απο το ψευδώνυμό μου που είναι πραγματικό μικρό όνομα, απο μητέρα Γαλλίδα και με Γαλλική Ιθαγένεια. Ομως Ελληναράς εκ πεποιθήσεως αφού αν και γεννήθηκα στη Γαλλία, εδώ έζησα τα παιδικά μου χρόνια και η γλώσσα στην οποία σκέφτομαι και ονειρεύομαι είναι η Ελληνική." Το "Ελληνας Πατριώτης είναι όποιος κατάγεται απο 2 Ελληνες γονείς και είναι Χριστιανός Ορθόξος", αντιλαβμάνεσαι οτι είναι ενα ακόμα χονδροειδές φασιστικό ψεύδος...Επίσης αντιλαμβάνεσαι οτι σε συμπαθώ παρά τις διαφορές μας διότι διαισθάνομαι τις ομοιότητες, αλλοιώς δεν θα σου έγραφα. Αν ζείς στην Αμερική όμως, πρόσεχε, γιατί εκεί είστε απο πολλές απόψεις μακρυά απο τα Ευρωπαικά και δή τα Βαλκανικά τεκταινόμενα...

          • Fotini avatar
            Fotini @ franck 30/06/2014 10:11:10

            Οὐδεμία ὁμοιότητα! Γεννήθηκα, μεγάλωσα στήν Κρήτη ἀπό ῞Ελληνες γονεῖς, χωρίς ἀλλοδαπούς στήν οἰκογένεια μου. ῎Ελαβα ῾Ελληνική, ΕΘΝΙΚΗ ὄχι ἀφελληνισμένη ΠΑΙΔΕΙΑ. Χριστιανή ᾿Ορθόδοξη ὅπως τό 99% τῶν ῾Ελλήνων. ᾿Εσεις ἡ μειοψηφία δέν θά ἐπιβάλετε ὅτι θεωρεῖτε POLITICALCORRECT! PS. Στίς ΗΠΑ δέν ἔφυγα ὡς οἰκονομικός μετανάστης, ἄσε πού βρίσκομαι στήν Εὐρώπη τώρα.

          • franc avatar
            franc @ Fotini 30/06/2014 10:24:12

            Κρίμα! εγώ νόμιζα οτι εκτός της Ελληνικής Παιδείας είχες και την Αμερικανική, όπως ο Σαμαράς...Ο Μέγας Αλέξανδρος επέβαλλε στους στρατιώτες του να νυμφεύονται αλλοδαπές γυναίκες και ο πατέρας μου ακολούθησε τις εντολές του. Μην ξεχνάς οτι οι μειοψηφίες κυβερνούν και όχι οι μάζες...Αυτές δυστυχώς μας επιβάλλουν ό,τι θεωρούν politically correct, ακόμα και στην θρησκεία!

          • Fotini avatar
            Fotini @ franc 30/06/2014 12:47:25

            Καμμία αἰχμή γιά τήν Γαλλίδα μητέρα σου. ῾Απλά ὑπέδειξα τήν διαφορά καταγωγῆς μας. Μέ ἐκτίμηση.

          • franc avatar
            franc @ Fotini 30/06/2014 13:01:28

            never mind dear... Aν την γνώριζες δεν θα την εκτιμούσες απλά, αλλα θα την λάτρευες, οχι επειδή ήταν μητέρα μου αλλά γιατί ήταν τόσο καταπληκτική γυναίκα. Αλλωστε η συμπατριώτισσά της, Ζακλίν Ντε Ρομιγύ που πέθανε δυστυχώς πρόσφατα, ήταν η πιο φανατική Ελληνίστρια που αγαπούσε μεν τους αρχαίους Ελλήνες, αλλά λάτρευε κυριολεκτικά τους σύγχρονους αποκακαλώντας μας "θαύμα συνέχειας 3000 ετών " ενός λαού με τα ίδια χαρακτηριστικά, κυρίως όσων αφορά την ανθρωπιά και τον κοσμοπολιτισμό μας... Υ.Γ. Η ομοιότητές μας έγκεινται στο οτι περάσαμε μέρος του βίου μας στην Εσπερία. Αυτό εννούσα κυρίως...

          • Fotini avatar
            Fotini @ franc 30/06/2014 18:52:21

            ῎Εχεις δίκιο μέ ὅσα ἔγραψες στό ΥΓ! ῎Εχομε πολλά κοινά, ἀλλά πολύ προσωπικά γιά τό web νά τά γράψω. ΥΓ. Ναί ἔλαβα καί US παιδεία, feeling better? :)

          • franc avatar
            franc @ Fotini 30/06/2014 21:01:58

            Το είχα υποψιαστεί. Δεν χρειάζεται να τα γράψεις. Respect

          • Franc- avatar
            Franc- @ Fotini 28/06/2014 15:21:42

            .by the way, αγαπητή Φωτεινή η θέση του Γλέζου, όσο κι αν σου φανεί απίστευτο, ταυτίζεται απόλυτα με εκείνην του Δένδια. Πιστεύει κι αυτός, όπως ο Δένδιας οτι πρέπει να ακυρωθεί το Δουβλίνο ΙΙ, να μοιραστούν οι "λάθρο" στις χώρες της ΕΕ ανάλογα με τον πληθυσμό και την οικονομική τους δυνατότητα, όσοι μπορούν να συντηρηθούν απο τις χώρες της ΕΕ, και ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι να απελαθούν και να επαναπατρισθούν ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΕΕ, διότι σ' αυτήν έρχονται οι "Λάθρο" και όχι στην Ελλάδα. Αν η ΕΕ μας επέτρεπε να τους αφήσουμε να πάνε όπου θέλουν, κανείς τους δεν θα έμενε εδώ. Ολοι στις Βόρειες χώρες θα πήγαιναν. Οσον αφορά τις θρησκευτικές πεποιθήσεις του Γλέζου δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, όπως και συ άλλωστε, αλλά απο πληροφορίες νομίζω οτι όπως αρκετοί νησιώτες στις Κυκλάδες, ο Γλέζος είναι Χριστιανός Καθολικός. Ανήκει δηλαδή στη Μεγάλη πλειοψηφία Χριστιανών που τυχαίνει στην Ελλάδα να είναι μειοψηφία. Είναι κακό αυτό, ή μηπως πιστεύεις οτι οι Καθολικοί Ελληνες είναι λιγώτερο Πατριώτες? Σύγκριση Γλέζου-Κολοκοτρώνη εγώ δεν έκανα. Συ είπας. Απλά έκανα την υπόθεση τι θα γινόταν αν ο Κολοκοτρώνης έκανε αυτό που εσύ θεωρείς πρέπον για τους γέρους σαν τον Γλέζο, για να σου δείξω οτι τον ηρωισμό δεν τον μετράμε με την ηλικία. Οσο πιό ηλικιωμένος ο ήρωας τόσο πιό άξιος. Καθότι οι νέοι εκ φύσεως ρέπουν προς τον ηρωισμό ενώ για τους γέρους απαιτείται αρετή και τόλμη...

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ franc 28/06/2014 11:26:57

            Τρίτο κόμμα είναι η Σπυράκη με τον Κύρτσο. Αν πάρουν και τον Ζαγοράκη, γίνανε κυβέρνηση...

  3. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 27/06/2014 08:29:57

    Τελικά, συγκρίνοντας τις δύο φωτογραφίες, διαπίστωσα ότι είναι γεγονός ότι τα αυτιά μεγαλώνουν πολύ στους γέρους.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Άπαντα Επιστάμενος 27/06/2014 22:59:49

      Mπράβο παρατηρητικότητα :-)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.