#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/06/2013 13:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το θολό ποταμάκι της ΔΗΜΑΡ



Όλο και περισσότερο η ΔΗΜΑΡ μετά την συμφωνία για την σύσταση της τρικομματικής κυβέρνησης άρχισε να θυμίζει το θολό ποτάμι της ελληνικής μεταπολιτευτικής αριστεράς. Ένα ποτάμι φουσκωμένο και άναρχο, με βρώμικα νερά, που κουβαλάει εμφυλιοπολεμικές πέτρες, σάπιους σταλινικούς κορμούς και λάσπες ωραίων αλλά κούφιων ευχολογίων και εύηχων αλλά δίχως πρακτικό αντίκρισμα λέξεων, όπως «δημοκρατία», «ισότητα», «σοσιαλισμός», «κομμουνισμός», «λαϊκή κυριαρχία», «κοινωνικοποίηση», «κοινωνικός έλεγχος», «εργασία για όλους», «αύξηση των μισθών και των συντάξεων», «να πληρώσει η πλουτοκρατία», «Ευρώπη των λαών» και άλλα ων ουκ έστιν αριθμός.

Ο σφετεριστής των αριστερών συνθημάτων και εκμαυλιστής των αριστερών συνειδήσεων Ανδρέας, ευτύχησε να μορφοποιήσει αυτόν τον «αριστερό» πολτό, αυτήν την λάσπη ευχών, τσιτάτων, ιδεών και προσδοκιών σε αυτό που ονομάζουμε πια «σύστημα ΠΑΣΟΚ». Ένα σύστημα, που με ξένα κόλλυβα (δανεικά, επιδοτήσεις, προγράμματα σύγκλισης, ΜΟΠ, κλπ), κατάφερε να αλώσει τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα της οικονομίας και να γεμίσει την χώρα «αριστερούς με δεξιές τσέπες». Έτσι όπως συνήθως κυβερνά η αριστερά παντού στον κόσμο, μοιράζοντας ήδη συσσωρευμένο ή προεξοφλώντας και υποθηκεύοντας μελλοντικό πλούτο. Μανούλα η αριστερά στην «κλειστή», εσωτερική μοιρασιά, και μάλιστα με ξένα λεφτά, μοιάζει με ανεμοδούρα που στριφογυρίζει ανεξέλεγκτα χωρίς φρένο, όταν το ρευστό τελειώσει.

Δυστυχώς για τον κ. Φώτη και την ΔΗΜΑΡ, δεν έλαβαν υπόψη τους όταν ανέλαβαν να συμμετάσχουν στην τρικομματική αλλά και αργότερα, όταν υπέγραφαν φαρδιά-πλατιά υποσχετικές και μελλοντικά μέτρα για λογαριασμό της χώρας μαζί με τους άλλους δύο συγκυβερνώντες, αφ’ ενός πως «δεν υπήρχε σάλιο» κατά το κοινώς λεγόμενο, αφ’ ετέρου πως θα χρειαζόταν δυστυχώς, κάτω από αυτήν την τόσο δύσκολη και αντίξοη συνθήκη (της κρατικής φτώχειας δηλαδή), να συν-ΠΡΑΞΟΥΝ σε συγκεκριμένες πολιτικές, να συν-ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ συγκεκριμένα μέτρα, να συν-ΦΩΝΗΣΟΥΝ συγκεκριμένες μεταρρυθμίσεις. Προσπάθησαν όσο τους έπαιρνε να πάρουν αποστάσεις από οποιαδήποτε κυβερνητική ευθύνη που συνεπάγονταν πολιτικό κόστος. Με περίτεχνους ελιγμούς, με εντυπωσιακές κυβιστήσεις, με απίστευτα πήγαινε – έλα και γελοία νάζια μυξοπαρθένας που σύρεται δήθεν στον ηθικό βούρκο, επιχειρούσαν επί έναν χρόνο να διατηρήσουν αλώβητη την αριστερή λασπουριά ιδεών, ευχών και όμορφων λέξεων που κατέβαζε το θολό ποταμάκι της αριστερής ορθοφροσύνης τους. Εκείνο όμως που λυσσασμένα κυνήγησαν, εκείνο που ούτε λεπτό δεν απεμπόλησαν, εκείνο που ευλαβικά θέσμισαν και πεισματικά διεκδίκησαν, ήταν ο κανόνας του 4-2-1. Ο άθλιος κανόνας δηλαδή, της μοιρασιάς του λαφύρου της δημόσιας διοίκησης, του οποίου υπήρξαν και ακόμη είναι, οι δυναμικότεροι εκφραστές και οι σκληρότεροι διεκδικητές.

Αλλά, όπως λέει ο θυμόσοφος λαός μας «πολλές φορές θα πάει η στάμνα στην βρύση, μία όμως θα σπάσει». Το θολό «αριστερό» ποταμάκι  της ΔΗΜΑΡ έχει σταματήσει τον ρου του προσωρινά, πάνω στο φράγμα της απόφασης για κλείσιμο της ΕΡΤ. Εκεί, ατάκα κι επιτόπου, το λασπωμένο ρέμα άρχισε να στριφογυρίζει γύρω από τον εαυτό του, να αφρίζει, να χτυπιέται στα τοιχώματα της κοίτης προσπαθώντας να βρει διέξοδο. Στην μέση της δίνης, ο κυρ-Φώτης, που δέχεται από χθες το βράδυ τα πυρά κάποιων από τα κορυφαία του στελέχη για τον τρόπο που χειρίστηκε την ενδοκυβερνητική κρίση. Όσο περισσότερο μένει στην δίνη αυτή ο κυρ-Φώτης, τόσο περισσότερο αποπροσανατολίζεται το θολό ποταμάκι που λέγεται ΔΗΜΑΡ και τόσο και κοντύτερα έρχεται η τελική λύση. Να χωριστεί το ρεματάκι στα δύο, το πιο θολό και αφρισμένο κομμάτι να τραβήξει να ενωθεί με το υπόλοιπο θολό «αριστερό» ρέμα του ΣΥΡΙΖΑ, το άλλο, το ηρεμότερο, να εκβάλλει στην σχεδόν ξεραμένη κοίτη του ΠΑΣΟΚ. Η άλλη λύση, είναι να βάλει απορρυπαντικό στην αριστερή θολούρα, να καθαρίσει λιγάκι τα νερά του και να συνεχίσει να κυλάει στην πλατιά κοίτη της τρικομματικής κυβέρνησης, που έτσι κι αλλιώς φαίνεται πως δεν αλλάζει ρότα.

Η απόφαση είναι δική τους, αλλά θα πρέπει έτσι κι αλλιώς να προσπαθήσουν να καθαρίσουν τα θολά νερά τους αν θέλουν να συνεχίσουν να υπάρχουν. Η εποχή απαιτεί ξεκάθαρες απόψεις, ιδέες και προτάσεις που να μπορούν αν χρειαστεί να μετουσιώνονται σε πολιτικές πράξεις και πρακτικές κυβερνητικές αποφάσεις. Η εποχή των ευχολογίων και των όμορφων λέξεων έχει περάσει ανεπιστρεπτί για την χώρα.

Akenaton

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/06/2013 14:44:53

    Αποσύρεται Akenaton για διάφορους λόγους, κομματικούς αλλά και μη.
    Έχει ένα δίκιο: Ως κινητήρας ορθολογικής μεταρρύθμισης και επανόρθωσης σφαλμάτων, η τρικομματική κυβέρνηση απέτυχε εντελώς. Με αναλογική ευθύνη και των 3. Αναλογική όμως.
    Ούτε βιώσιμη, σταθερή και δίκαια φορολογική μεταρρύθμιση προχώρησε.
    Ούτε για ανάκτηση φοροδιαφυγής των εχόντων υπάρχει διάθεση από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.
    Ούτε άνοιγμα επαγγελμάτων.
    Ούτε καταπολέμηση γραφειοκρατίας, συντόμευση χρόνων τελεσιδικίας, απλοποίηση γραφειοκρατικών διαδικασίων για επενδύσεις κτλ
    Ούτε αξιολόγηση προσωπικού.
    Ούτε κλείσιμο άχρηστων φορέων (ΔΕΚΟ κτλ) με ενίσχυση αυτών που πρέπει.
    Αποτυχία και στις αποκρατικοποιήσεις.
    Σχεδόν τίποτε. Δεν υπάρχει διάθεση.
    Αντίθετα: Το "βαθύ κράτος" ενδιαφέρθηκε π.χ. να διοχετεύσει απο τα λιγοστά κονδύλια, στο νεκρό, άχρηστο έργο εκτροπής του Αχελώου...

    • Nik avatar
      Nik @ Uncle Stgm 21/06/2013 17:41:25

      Uncle,

      Τα λες ακριβώς όπως είναι.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Uncle Stgm 21/06/2013 18:18:47

      Τελικά καταντήσαμε να παρακολουθούμε μια κακόγουστη θεατρική παράσταση! Καταντήσαμε οι ίδιοι άθλιοι θεατές ενός αθλίου θεάματος, μιας πολιτικής πορνογραφίας.
      Οι χώρα μας οδεύει καλπάζουσα στον εθνικό διχασμό.
      Με την μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία απομονωμένη κι αποκομμένη πώς να κυβερνηθεί η χώρα!
      Δεν είναι θέμα πρόθεσης ούτε ικανότητας. Είναι αντικειμενικός όρος.

      Η ΔΗΜΑΡ πήρε το 2012 μια ηθικά γενναία απόφαση. Δεν είχε, όμως, το ηγετικό σθένος να την υπερασπιστεί.
      Η ΔΗΜΑΡ είχε την μικρότερη ευθύνη και υποχρέωση να συνδράμει στη εθνική επιταγή για σχηματσμό κυβέρνησης το καλοκαίρι του 2012. Κι όμως το έκανε.
      Αγαπητέ Θείο,
      οι πολιτικές δεν διαδραματίζονται μόνο σε επίπεδο πολιτικών ηγεσιών. Με αποκλεισμένη την πλειοψηφία της Κοινωνίας δεν μπορούν να γίνουν αυτά που αναφέρεις.
      Αφού δεν έγινε κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ/ΝΔ το 2000, όταν τα προβήματα ήταν γνωστά, αλλά μπορούσαν να αντιμετωπιστούν, γίνεται σήμερα εν μέσω κοινωνικών συντριμμιών. Τι να περιμένουμε;
      Οι Γερμανοί έκαναν τον ιστορικό συμβιβασμό με τις κυβερνήσεις των δύο μεγάλων κομμάτων. Εμείς παίζουμε κρυφτούλη, όπως το 1922 ή το 1965.
      Μόνο με συγκυκέρνηση ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ και τη συναίνεση σε επίπεδο Κοινωνίας μπορεί η Ελλάδα να ξαναβρει την Τιμή της.

      • sender avatar
        sender @ Μανιάτης 22/06/2013 02:37:34

        Ακόμα και σήμερα,μετά τόσα χρόνια και τόσα παθήματα,το φάντασμα του εμφυλίου πολέμου,πλανάται πάνω στη χώρα και την οδηγεί σε διάλυση.Επιτυχημένες συγκυβερνήσεις μπορεί να γίνουν μόνο σε χώρες,που δεν είχαν παρόμοιες εμπειρίες.Γι'αυτό πως μπορεί να φαντάζεται κανείς συνεργασία ΝΔ και Σύριζα.Τι κοινό έχουν;Εκτός κι'αν,όπως πάντα,η μόνη που θα υποχωρεί,για το εθνικό καλό,θα είναι η σημερινή εκπρόσωπος της κεντροδεξιάς,η ΝΔ.

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ sender 22/06/2013 12:40:51

          Αυτό που τους χωρίζει είναι τα φαντασιακά ιδεολογήματα.
          Κοινωνίες που δεν μπορούν να υπερβούν τα φαντασματά τους, τα φετίχ και τα τοτέμ, καταρρέουν.

          • sender avatar
            sender @ Μανιάτης 22/06/2013 12:55:44

            Αυτό λέω,τα ιδεολογήματα που αναφέρετε,κληρονομούνται,συνοδευόμενα από μεγάλο μίσος,από τον παππού στον εγγονό.Γι'αυτό δεν θα έχουμε προκοπή.Μόνο αν ανακαλύψουμε έναν κοινό εχθρό.Που τον έχουμε, αλλά δεν τον βλέπουμε.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Uncle Stgm 21/06/2013 19:04:46

      Θα διαφωνήσω μαζί σας αγαπητέ θειούλη και θα είναι η πρώτη φορά. Μετά λόγου γνώσεως σας λέγω, πως εκείνο που ενδιέφερε το περισσότερο την ΔΗΜΑΡ σε σχέση με την συμμετοχή της στην τρικομματική, ήταν η προώθηση των "δικών της" παιδιών στα καίρια πόστα. Έφτασε μάλιστα στο εξευτελιστικό σημείο, μεγαλοστέλεχός της να αποστέλλει απελπισμένα μέηλ σε κομματικούς, προκειμένου να ενημερώσουν το κόμμα ποιός και που έθεσε υποψηφιότητα για κρατικές θέσεις, με προφανή σκοπό. Όσο για όλα αυτά που αναφέρετε, κατά την γνώμη μου η ΔΗΜΑΡ αποτέλεσε το "φρένο" για να μην γίνει τίποτε σε κανέναν τομέα. Μονάχα τους δύο τομείς όπου είχε υπουργούς δικούς της αν δείτε, θα καταλάβετε τι θέλω να πω. Δυστυχώς η ελληνική αριστερά, άλλον τρόπο διακυβέρνησης είχε, έχει και θα έχει (;) στο μυαλό της. Ελπίζω κάποτε αυτό να αλλάξει, γιατί η χώρα δεν μπορεί να πάει μπροστά χωρίς το μισό της δυναμικό. Κι εγώ είχα ελπίσει με την ΔΗΜΑΡ πως θα γινόταν αυτή η αλλαγή σε μέρος τουλάχιστον της ελληνικής ρεβανσιστικής αριστεράς, αλλά τα γεγονότα δείχνουν πως θα περιμένουμε ακόμη για μια τέτοια αλλαγή.

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ akenaton 21/06/2013 22:41:07

        Δέν χρειάζεται νά περιμένουμε καθόλου akenaton γιά μιά τέτοια ἀλλαγή ἀπό μέρους τῆς ἀριστερᾶς,δέν θά γίνει ποτέ,ἀκριβῶς ἐπειδή εἶναι ἀντιδραστική καί ρεβανσιστική ὅπως λές.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ akenaton 22/06/2013 12:48:26

        Αγαπητέ Ακένατον,

        Δυστυχώς το βόλεμμα είναι εθνικό σπόρ!
        Εκεί στη Δυτική Μάνη γίνεται μεγάλο πάρτυ...

  2. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 21/06/2013 14:52:38

    Akenaton
    Έγραψες.

  3. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 21/06/2013 14:56:08

    Akenaton: Τους άφησες γυμνούς. Θερμά συγχαρητήρια.

  4. enas palios avatar
    enas palios 21/06/2013 15:39:44

    η λέξη δημοκρατία μπαίνει σε εισαγωγικά και χαρακτηρίζεται ως "λέξη δίχως πρακτικό αντίκρισμα". μάλιστα, μάλιστα.....

    αυτή τη φορά ο λαός πάντως είναι πιο υποψιασμένος, 21/4/1967 δεν ξαναβλέπετε.

    • akenaton avatar
      akenaton @ enas palios 21/06/2013 18:56:10

      Η έκφραση "δίχως πρακτικό αντίκρυσμα" αναφερόταν στους φορείς των λέξεων και των ιδεών και όχι στις ίδιες. Όταν θέλουμε καταλαβαίνουμε (ή κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε) ότι θέλουμε!

  5. periopos avatar
    periopos 21/06/2013 16:33:38

    Η ΔΗΜΑΡ μας τελείωσε, απορώ γιατί ασχολείστε ακόμα.
    Περιμένω ανάρτηση, για την "γενναία στάση του Βενιζέλου".

    • akenaton avatar
      akenaton @ periopos 21/06/2013 18:56:32

      Ένα είδος επικήδειου ας πούμε; .......

      • periopos avatar
        periopos @ akenaton 21/06/2013 21:55:55

        Εσείς πρέπει να γνωρίζετε καλύτερα.

  6. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 21/06/2013 19:00:55

    Φίλε Akenaton, συγχαρητήρια για το άρθρο, από λάθος πόσταρα το σχόλιό μου αλλού, ενώ είχα σκοπό να το αναρτήσω εδώ. Αντιγράφω λοιπόν:

    Στη σημερινή Ελληνική πραγματικότητα του κατακερματισμού των πολιτικών δυνάμεων σε πολλά κόμματα, είναι ουσιώδες για την επιβίωσή τους να αποκτήσουν μια ταυτότητα, κάτι που θα τα διαχωρίσει από τα υπόλοιπα, που θα καταστεί ελκυστικό για τους ψηφοφόρους. Όπως για μια επιχείρηση είναι πολύ σημαντικό να καθορίσει τη θέση της στην αγορά, να προσδιορίσει το συγκριτικό της πλεονέκτημα και να ποντάρει στη διαφοροποίηση και στην προσφορά ενός προϊόντος που δεν προσφέρει άλλος, το ίδιο ισχύει και για ένα κόμμα.
    Η ΔΗΜΑΡ μέχρι τώρα είχε ποντάρει στο να είναι η καθαρή εναλλακτική λύση της κεντροαριστεράς, η λύση που δεν σέρνει τις αμαρτίες και το αποκρουστικό brand name του ΠΑΣΟΚ, που είναι ρεαλιστικό ευρωπαϊκό κόμμα, μια ΝΔ πιο ευαίσθητη στα κοινωνικά θέματα, στα ανθρώπινα δικαιώματα και τις δημοκρατικές ελευθερίες, όπως τουλάχιστον τις αντιλαμβάνεται ένα τμήμα του ελληνικού λαού. Ήταν ένα καθαρό ΠΑΣΟΚ, ένας υπεύθυνος ΣΥΡΙΖΑ. Είχε μια θέση στο πολιτικό φάσμα και μια αποστολή. Θα μπορούσε να απορροφήσει το ΠΑΣΟΚ και να τραβήξει ψηφοφόρους από το ΣΥΡΙΖΑ αν το πείραμα της συγκυβέρνησης πήγαινε καλά.
    Τώρα δεν ξέρω ακριβώς τι θέση έχει και που αποσκοπεί. Χάνει το συγκριτικό του πλεονέκτημα, παίζει στο γήπεδο του ΣΥΡΙΖΑ και από αυτή τη μεριά είναι χαμένο από χέρι. Χαρίζει όμως και τους “ευρωπαϊστές” κεντροαριστερούς ψηφοφόρους στο ΠΑΣΟΚ, αυτούς δηλ. που έχουν τη νοημοσύνη να καταλάβουν ότι άλλη εναλλακτική λύση από αυτή της εφαρμογής των συμφωνιών και των δομικών μεταρρυθμίσεων δεν υπάρχει, και γι αυτό δεν κατατέθηκε σοβαρά και από κανέναν.
    Σαν bussiness plan λοιπόν η νέα κατεύθυνση είναι γεμάτη ψεγάδια και η ισορροπία που θα απαιτηθεί για την εφαρμογή μιας στρατηγικής “δεν μετέχω, αλλά μισοστηρίζω”, είναι τόσο ευαίσθητη, που ενέχει τον κίνδυνο της υποκρισίας μέχρι γελοιοποίησης. (Πχ ψηφίζω υπέρ της κυβέρνησης σε πρόταση μομφςή του ΣΥΡΙΖΑ και κατά σε ψήφο εμπιστοσύνης της κυβέρνησης).
    Άρες μάρες κουκουνάρες, δεν το σκέφτηκαν καλά, για αυτό επιμένω ότι λύγισαν, δεν είχαν τα άντερα να το πάνε μέχρι τέλους δυνατά και δυναμικά. Αυτός όμως ήταν ο μόνος τρόπος από τη στιγμή που αποφάσισαν να παίξουν, όπως και νάχει αν η κυβέρνηση αποτύχει στις μεταρρυθμίσεις, κανείς δεν πρόκειται να τους δικαιώσει, ίσα ίσα θα πουν ότι αυτοί την σαμποτάρισαν και θα τραβήξουν όλοι κατά το ΣΥΡΙΖΑ, αν η κυβέρνηση πετύχει, δεν θα πάρουν μέρος από τα λάφυρα και θα τους κατασπαράξει ο Μπένι.

    • akenaton avatar
      akenaton @ MAYRO XABIARI 21/06/2013 19:05:50

      Συμφωνώ!

  7. enas palios avatar
    enas palios 21/06/2013 19:41:54

    ακριβώς. η λέξη δημοκρατία , όπως και οι υπόλοιπες , συνδέθηκε ΜΟΝΟ με τη "μεταπολιτευτική αριστερά" , ως να ήταν ΜΟΝΟ η "μεταπολιτευτική αριστερά" ο φορέας τους. και ο σκοπός φανερός: να συκοφαντηθούν οι λέξεις και ταυτόχρονα ο φορέας τους.

    μην ανησυχείτε και όλα είναι κατανοητά. η ελληνική δεξιά θέλει να ξεφορτωθεί το βαρίδι που χλευαστικά αποκαλεί "δημοκρατία".

    εμείς πάντως, ο αγωνιζόμενος λαός, είμαστε έτοιμοι

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ enas palios 21/06/2013 20:04:59

      η λέξη δημοκρατία , όπως και οι υπόλοιπες , συνδέθηκε ΜΟΝΟ με τη “μεταπολιτευτική αριστερά”

      Από ποιόν από τη Νέα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ;

    • akenaton avatar
      akenaton @ enas palios 21/06/2013 20:27:46

      Η λέξη "δημοκρατία" κακοποιήθηκε από την αριστερά σχεδόν παντού στον κόσμο όπου κυβέρνησε! Όλα να άλλα είναι νάχαμε να λέγαμε.

  8. popaia avatar
    popaia 21/06/2013 20:46:15

    Σε τόσα φιρμάνια συμφώνησε η δημάρ, π.χ. να συνεχίζεται το χαράτσι μέσω ΔΕΗ ή να κατάσχονται τα σπίτια μας, και η πρώτη κατοικία, για χρέη κάτω των 5000Ε.
    Δεν αποχώρησαν σε κάτι τέτοια οι κύριοι. Ούτε γι άλλες απολύσεις. Αλλά μόλις πήγε ν' αγγιχτεί το ρετιρέ των ρετιρέ, και παρά τις αποζημιωσάρες, δεν άντεξαν. Είναι και θέμα ντημόκρασυ βλέπεις...
    Άλλωστε οι άνθρωποι για το αντιρατσιστικό ήρθαν. Αλλιώς κολληγιές με τη...Δεξιά δεν θέλουν. Να' ταν με το Πασόκ, μάλιστα. Να στηρίζουν επ' άπειρον.

  9. Θηβαίος avatar
    Θηβαίος 21/06/2013 20:46:42

    Να παραιτηθούν και από τις χρυσοφόρες θέσεις του Δημοσίου. Η κόρη της Ξηροτύρη, η Αικατερινάρη, το κοριτσάκι με τα μηδενικά προσόντα που είναι από το 2009 Aναπληρώτρια Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, αντιπρόεδρος και μέλος του ΔΣ της Επιχείρησης με μηδενικό έργο και προσφορά μέχρι σήμερα, θα αποχωρήσει από την θέση της ;

  10. roadrunner avatar
    roadrunner 22/06/2013 00:00:55

    Συμφωνώ Κυθήριε. Πολύ εύστοχα ο akenaton παραμοιάζει τη Δημάρ, με θολό ποτάμι : μάταιο να ρίξεις απορραπαντικό στο θολό ποτάμι, όσο το πρόβλημα είναι στην πηγή. Το "μπάζωμα" είναι πάγια και ασφαλής τακτική για τέτοιου είδους ποταμάκια.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ roadrunner 22/06/2013 00:19:38

      Καλησπέρα roadrunner,γιά νά συνεχίσω τή σκέψη στήν πολύ εὔστοχη παρομοίωσή σου,ἐγῶ θά ἐπέλεγα νά πάω ὅσο δυνατόν πιό κοντά στήν πηγή...

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/06/2013 00:31:41

        Κυθήριε καλησπέρα, σαφώς καλύτερο να κινηθείς όσο πιο κοντά στην πηγή, όμως, τι είδους παρέμβαση θα έκανες, εκεί ;

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ roadrunner 22/06/2013 00:59:48

          Έχεις δίκιο roadrunner,δεν το ξεκαθάρισα,το ποτάμι θολώνει στην πορεία,από την πηγή βγαίνει καθαρό το νερό.Γιατί να βολοδερνουμε στα θολά νερά όταν η πηγή δεν είναι μακριά; Πηγή για μένα είναι ο ηγέτης πού αγαπά και ενδιαφέρεται για την Πατρίδα μου μέχρι αυτοθυσίας...

  11. enas palios avatar
    enas palios 22/06/2013 02:27:34

    η λέξη δημοκρατία κακοποιήθηκε από την αριστερά(!!!). μάλιστα.
    τα γράφει αυτά η παράταξη που γέννησε Μεταξά, Μανιαδακη, Τσαλδάρη, Ιωάννη Ράλλη , Καραμανλή και Παπαδόπουλο και Ιωαννίδη. μάλιστα

    • akenaton avatar
      akenaton @ enas palios 22/06/2013 12:04:00

      Όχι αγαπητέ, το γράφει η ιστορία: γκούλαγκ, πολιτιστική επανάσταση, κουβανέζικα μπουντρούμια, εκκαθαρίσεις του πολ-ποτ, τείχος του αίσχους στο Βερολίνο, πολυβολεία του Χότζα και η "δημοκρατία" του Κιμ στην Β. Κορέα είναι λίγα από όσα θα μπορούσα να σας αναφέρω. Θα μπορούσα να γράφω επί ώρες, αλλά αν δείτε τα εκατομμύρια νεκρούς, βασανισμένους και αγνοούμενους μονάχα πίσω από κάθε ένα ιστορικό γεγονός, από όσα μόλις σημείωσα, που υπήρξαν τα αθώα θύματα της κακοποίησης της έννοιας "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" από την αριστερά όπου και αν κυβέρνησε στον κόσμο, ο κάθε καλόπιστος αναγνώστης αντιλαμβάνεται για τι πράγμα μιλάμε.

    • akenaton avatar
      akenaton @ enas palios 22/06/2013 12:07:02

      Ο Μεταξάς και όλοι αυτοί που γράφετε, υπήρξαν κυριολεκτικά αρσακειάδες μπροστά σε έναν Στάλιν, έναν Μάο, έναν Πολ-Ποτ, έναν Κάστρο, έναν Χο Τσι Μινχ, έναν Κιμ Γιονγκ Ουν, αν θέλετε κι έναν Εμβέρ Χότζα, έναν Χόνεκερ, έναν Τσαουσέσκου, έναν Γιαρουζέλσκι.

    • akenaton avatar
      akenaton @ enas palios 22/06/2013 12:08:45

      ΥΓ. Δεν καταλαβαίνω βεβαια, τι δουλειά έχει ο Καραμανλής με τους άλλους (ακόμη κι ο Τσαλδάρης ίσως)! Άβυσσος το μυαλό του αριστερού ανθρώπου τελικά.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ akenaton 22/06/2013 12:50:20

        Δεν είναι θέμα ¨αριστερού ανθρώπου¨.
        Είναι θέμα εθνικής φαυλότητας!

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ enas palios 22/06/2013 12:37:52

      Γιατί τελικά ζούμε με φαντάσματα σ αυτή τη χώρα, διάβασε την θέση της Α. Παπαρήγα για τον Καραμανλή:

      http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=518406

  12. enas palios avatar
    enas palios 22/06/2013 12:16:50

    ο μεταξάς και όλοι οι άλλοι (Ιωάννης Ράλλης, Παπαδόπουλος κτλ.) Υπήρξαν αρσακειάδες (;;;;;;;) μπροστά στον Στάλιν , τον Κάστρο. πιο σαφής δεν θα μπορούσατε να είστε. ούτε καν τον Ιωάννη Ράλλη , τον ιδρυτή των ναζιστικών Ταγμάτων Ασφαλείας δεν εξαιρέσατε.

    είναι πολύ καλό που έπεσαν όλες οι μάσκες.
    δεν υπάρχει λόγος να πούμε κάτι άλλο, εκτός από : αυτή τη φορά ο λαός είναι πιο υποψιασμένος, 21/4/1967 δεν ξαναβλέπετε

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.