#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/11/2011 22:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το επόμενο βήμα του Αντώνη πρέπει να είναι πατριώτης πρωθυπουργός



Ζούμε όλοι μας ιστορικές στιγμές.

Ο Αντώνης Σαμαράς απέδειξε για μια ακόμα φορά ότι προτάσσει το συμφέρον της πατρίδας , αρνούμενος να υπογράψει το πιστοποιητικό μνημονιακών φρονημάτων που απαιτούν οι δανειστές.

Τώρα πιστεύουμε ότι πρέπει να κάνει και το επόμενο βήμα. Να προτείνει έναν πρωθυπουργό αποδεδειγμένα πατριώτη και όχι άνθρωπο των τραπεζιτών. Τέτοια προσωπικότητα, μεταξύ αυτών τα ονόματα των οποίων έχουν πέσει στο τραπέζι, είναι ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής Απόστολος Κακλαμάνης

Ανεξάρτητα από την κομματική του τοποθέτηση όλοι γνωρίζουμε ότι ο πρώην πρόεδρος της Βουλής είναι πατριώτης και πολέμιος της διαπλοκής

Ήδη μέσα στο ΠΑΣΟΚ υπάρχουν φωνές εναντίον της παράδοσης της κυβέρνησης στους τραπεζίτες και υπέρ του Κακλαμάνη (διαβάστε εδώ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/11/2011 22:39:43

    Αν μη τι άλλο, διαχρονικά ο Κακλαμάνης έχει σταθεί παληκαρίσια απέναντι στα διαπλεκόμενα ΜΜΕ και στα διάφορα συμφέροντα.
    Έχει μια δική του σταθερή πορεία.
    Δεν είναι καθόλου τυχαίο που αν και το ίδιο παλιός με τους Άκη και σία στο Πασόκ, ο ίδιος ουδέποτε κατηγορήθηκε για "ταχυδακτυλουργισμούς".
    Και αυτό κάτι λέει, όντας ηγετική παρουσία σε ένα κόμμα που είναι στην εξουσία από το `81.

    • αχιλλεας χονδρονασιος avatar
      αχιλλεας χονδρονασιος @ Strange Attractor 09/11/2011 14:06:34

      "Στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις". Όλοι δηλώνουν Πατριώτες. Ο Πατριώτης-πολιτικός ή το Πατριωτικό κόμμα , κατά την άποψή μου, έχει ορισμένα γνωρίσματα. Η Πατρίδα μας έχει σχεδόν καταστραφεί. "Το μαζί τα φάγαμε " έχει αναφορά στην συντεχνία των κομματικών όλων των χρωμάτων. " Ο καθένας ανάλογα με προσωπείο του ρόλου του και το ¨δωράκι¨ του" για να παραφράσω τον Α.Παπανδρέου. Δημοσιουπαλληλική η "παραγωγή" πολιτικής, πελατειακής οργάνωσης και ιδιοκτησιακής νοοτροπίας. Όλοι Μεσσίες. Οι κομματικοί στρατοί έτοιμοι για την λεία. Απόλυτη αντιδημοκρατική συμπεριφορά. Δεν είμαστε τυχαία εδώ. Οταν "συνεδριάζονταν" ο κάθε Κακλαμάνης δεν γνώριζε ότι οι εξέδρες ήταν γεμάτες από λαίμαργους-άπληστους και εν πολλοίς άπλυτους κρατικοδίαιτους; Όταν διόριζε (στην Ελλάδα δουλειά είναι ο διορισμός. Πρέπει να πάς με τους κακούς με αυτούς που κάνουν κακό στην Πατρίδα για να "δουλέψεις". προφητικός λόγος του Μεγάλου Τσαρούχη από το 80) δεν ήξερε ότι καταστρέφει την Πατρίδα;Όταν υπερψήφιζε τον υπερδανεισμό της Πατρίδας για να περνάνε καλά οι κομματικοί στρατοί δεν υποψιάζονταν τίποτε; Όταν χώριζε τους Έλληνες στα καφενεία επιτελούσε Πατριωτικό καθήκον; όταν...,όταν....,.ΚΑΙ ούτε ένα συγγνώμη, καμμία μετάνοια. Δεν αναφέρομαι μόνο στον κ.Κακλαμάνη. Στην ίδια γραμμή είναι όλοι τους σχεδόν που πέρασαν από την βουλή, από διορισμένες κυβερνητικές θέσεις, κομματικοί συνδικαλιστές και λοιποί "πατριώτες", "σωτήρες" κλπ, οι πλείστοι των οποίων αρνήθηκαν να πάνε στον στρατό ή πήραν απολυτήριο ανάπηρου ή τρελού, ενώ "γυναίκες" και "'ανδρες" προθύμως έτρεχαν να υπηρετήσουν ..."ανθρωπιστικές αξίες" σε εξωελληνικές οργανώσεις, ομίλους, στοές, λέσχες κλπ γνωστών-αγνώστων αφεντικών τα οποία όμως είχαν και έχουν μακροπρόθεσμο σχέδιο σε παγκόσμιο επίπεδο, σχέδιο αντίθετο με την ΕΛΛΗΝΙΚΌΤΗΤΆ μας και την Εθνική μας υπόσταση. και οι "δικοί μας" το υπηρέτησαν με ζήλο. Αρνούμαι να υποστηρίξω όλο το διακομματικό( και η Αριστερά μέσα) αντιπατριωτικό μέτωπο. Καμμία ψήφο σε κώμα της Βουλής. Δείχνουν αμετανότητοι.

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/11/2011 22:41:20

    Αστειεύεστε ότι θα άφηναν ποτέ οι ευρωναζί και η διαπλοκή να συμβεί κάτι τέτοιο; Εδώ, από το πολύ... τρίψιμο υπέρ του Παπαδήμου, έχουν ξεστοκάρει όλα τα γυαλόχαρτα της Ελλάδας. Ο Πορ-τ-οσάλτε ξεσάλωσε από το αλαφουζοκάναλο, με χαρακτηρισμούς εναντίον του Κακλαμάνη που ούτε ο Γαργαλάκος δεν χρησιμοποιούσε κατά του Μητσοτάκη το βρώμικο '89...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αυριανιστής 08/11/2011 22:42:27

      Αυτό αποδεικνύει καταφανώς ότι ο Κακλαμάνης είναι καθαρός.

  3. maxitis avatar
    maxitis 08/11/2011 22:42:15

    Προτιμώ τον κακλαμάνη από το φερέφωνο της αγγέλας,

  4. dsv avatar
    dsv 08/11/2011 22:43:19

    Επιμενω για ακομα μια φορα: Το θεμα δεν θα επρεπε να ειναι ο σχηματισμος της προσωρινης κυβερνησης.

    Το θεμα θα επρεπε να ειναι η απο κοινου (απο τα κομματα με τροικα) διαπραγματευση των μετρων υπο την ομπρελα καποιας προσωρινης κυβερνησης. Αυτο ήθελε απ την αρχη η Νεα Δημοκρατία και μπορει να το πετυχει τωρα. Αφού γινει αυτό υπογραφεται συμβαση και μετρα και μπορουμε να παμε σε εκλογες σε 30-60-90 ημερες.

    Περαν ουτου ουδεν.

    PS. Ευχαριστω τον Ιθαγενη που οπως αντιλαμβανομαι συμφωνει μ αυτο που λεω, τον Λευκαδιτη που υποστηριζει το δικαιωμα να πω τη γνωμη μου και πρωτιστος το Αντινιους για το ελευθερο βημα.

    Σας χαιρετω!

  5. stanley@gr avatar
    stanley@gr 08/11/2011 22:45:22

    Προσωπικα το υποστηριζα απο την πρωτη στιγμη.
    ειναι πολιτικο προσωπο και εχει αποψη!

  6. Wolf avatar
    Wolf 08/11/2011 22:46:42

    Χίλιες φορές, για τη μεταβατική περίοδο, να επιλέγει, για τη θέση του Πρωθυπουργού, ο Απόστολος Κακλαμανης.
    Είναι σαφώς πιο αξιοπρεπής απο το ...Λουκά του Σημίτη!!!

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Wolf 08/11/2011 23:09:31

      τον Λουκά των τραπεζών εννοείς!

  7. android.K. avatar
    android.K. 08/11/2011 22:46:56

    Νομιζω οτι ειναι μακραν η καλυτερη επιλογη!
    Τουλαχιστον ειναι πατριωτης

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ android.K. 09/11/2011 00:26:15

      Μα δεν ψήφισε το μνημόνιο και έδωσε και ψήφο εμπιστοσύνης?
      Πολύ περιορισμένες επιλογές έχουμε σ αυτή τη χώρα.
      "αυτή η διαδρομή πως με τρομάζει"

      • android.K. avatar
        android.K. @ daughter of mercy 09/11/2011 05:12:45

        μην ξεχνας οτι πρεπει να συμφωνησει και το Πασοκ.
        ειναι μετριοπαθης και κυριως σκεφτεται ελληνικα!

  8. kapoios avatar
    kapoios 08/11/2011 22:47:18

    Οι πατριώτες με τους πατριώτες
    Χώρις καν δεύτερη σκεψη να διαλέξει Κακλαμάνη.
    Θα λυσάξουν τα κανάλια αλλά ο λαός καταλαβαίνει.

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ kapoios 08/11/2011 22:59:47

      θα έλεγα καμιά κουβέντα ποιος θα λυσσάξει αλλά σέβομαι το σαιτ.

  9. Theo avatar
    Theo 08/11/2011 22:48:19

    ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΡΑ ΕΝΑΣ ΕΓΚΑΘΕΤΟΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ!

  10. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/11/2011 22:51:06

    Όχι, αγαπητέ. Δεν θα πέσουμε στη νεοφιλελεύθερη παγίδα που πολλοί θα ήθελαν. Καμιά διαπραγμάτευση χωρίς νωπή και πανίσχυρη λαϊκή εντολή. Για να μάθουν οι ευρωναζί ότι, πλέον, θα έχουν να κάνουν με έναν πρωθυπουργό της κοινωνικής πλειοψηφίας. Όχι με ένα ανδράποδο που βγήκε από την καμαρίλα των Πορ-τ-οσάλτε και των Σόιμπλε.

  11. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/11/2011 22:51:56

    Θα λυσσάξουν οι μονοπύθμενοι μπετατζήδες σε μια τέτοια περίπτωση. Και φυσικά δεν θα τον αποδεχτούν οι δανειστές. Αλλά ξύδι...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/11/2011 22:53:20

      Οι τοκογλύφοι εννοείς, Γιάννη. Οι ναζί και τοκογλύφοι, που κάποιοι εξακολουθούν να τους αποκαλούν "εταίροι και δανειστές μας"...

      • stanley@gr avatar
        stanley@gr @ Αυριανιστής 08/11/2011 22:56:46

        ούτε και μας νοιάζει.
        Το θέμα είναι εμείς τι θέλουμε αυτή τη φορά.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Αυριανιστής 08/11/2011 23:00:04

        Σωστός. Οι εταίροι με τις εδώ διαπλεκόμενες "εταίρες" τους

  12. Κατερινα avatar
    Κατερινα 08/11/2011 22:53:42

    Για πρώτη φορά πρέπει να γίνει πραγματική υπέρβαση!
    Είναι πατριώτης!
    Και ενάντια στα διαπλεκόμενα μέσα.

    • Αιμιλια Σ. avatar
      Αιμιλια Σ. @ Κατερινα 08/11/2011 22:55:45

      Ο κος. Κακλαμάνης είναι ΚΑΘΑΡΟΣ!!!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Κατερινα 08/11/2011 22:58:52

      Μακάρι να μπορούσε κι ο Κακλαμάνης να κάνει τη δική του υπέρβαση, να παρατήσει σύξυλο το νεοφιλελεύθερο, μεταλλαγμένο ΠΑΣΟΚ, και να συμπαραταχθεί αναφανδόν με το Σαμαρά.

      (...Και εκείνη τη στιγμή ξύπνησα...)

      • Ανδρεας-Μπαζαιος avatar
        Ανδρεας-Μπαζαιος @ Αυριανιστής 08/11/2011 23:01:29

        ο Κακλαμάνης ειμαι σίγουρος οτι θα συμπαραταχθει με την Πατρίδα!

  13. Κωσταντινος Π. avatar
    Κωσταντινος Π. 08/11/2011 22:58:37

    Φυσικά και τον Α. Κακλαμάνη πρέπει να διαλέξει.
    ΟΧΙ πάντως άνθρωπο των τραπεζών.

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Κωσταντινος Π. 08/11/2011 23:31:33

      Έτσι ακριβώς! Δεν χρειαζόμαστε για πρωθυπουργό τον τραπεζίτη του Σημίτη.

  14. Αριστοκλής avatar
    Αριστοκλής 08/11/2011 22:58:56

    Τι είναι αυτά που λέτε πάτε καλά;

    • Franklin S. avatar
      Franklin S. @ Αριστοκλής 08/11/2011 23:08:15

      Δεν κατάλαβα; Γιατί είναι καλύτερος ο Παπαδήμος;
      Επειδή υποστηρίζει τις τράπεζες;

    • Tassos avatar
      Tassos @ Αριστοκλής 08/11/2011 23:08:24

      Νομίζω ότι θα είναι ένα ωραίο μήνυμα ότι η κυβέρνηση αυτή είναι της πλάκας και μόνο οι εκλογές μπορούν να εκφράσουν τον Λαό.

      • Franklin S. avatar
        Franklin S. @ Tassos 08/11/2011 23:18:25

        Εκλογές εδώ και τώρα.
        Δεν θα μου επιβάλλει κανείς τον πρωθυπουργό της χώρας μου, verstehen?

  15. Nikolaos avatar
    Nikolaos 08/11/2011 23:05:14

    Είναι σημαντική η θέση του πρωθυπουργού. ΄Ομως το πιο σημαντικό είναι να τηρηθεί κατά γράμμα η συμφωνία, όπως αυτή περιγράφεται στην ανακοίνωση της προεδρίας της δημοκρατίας. Ειδικότερα, να πρόκειται για κυβέρνηση του καθορισμένου στην ανακοίνωση α) αντικειμένου και μόνο αυτού, και επομένως η Βουλή να λειτουργήσει μόνο για τη νομοθετική στήριξη του αντικειμένου αυτού και β) χρονικής διάρκειας. Σ' αυτά τα δύο στοιχεία δεν πρέπει να υπάξει υποχώρηση.

  16. Αιας Τ. avatar
    Αιας Τ. 08/11/2011 23:06:47

    «Πρέπει να είναι όλοι ενωμένοι. Πρέπει και το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ να είναι ενωμένοι. Δεν ωφελεί τη χώρα αυτή την ώρα ο ένας από εδώ και ο άλλος από εκεί», επισήμανε ο Απ. Κακλαμάνης.
    Α. Κακλαμάνη, ορθώσου απέναντι στα συμφέροντα για το καλό της Πατρίδας. Ήρθε η ώρα για το πατριωτικό χρέος σου!.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αιας Τ. 08/11/2011 23:10:33

      Μισά άφησε τα λόγια του. Δεν αρκεί απλά "να είναι ενωμένοι". Έπρεπε να πει και απέναντι σε ΠΟΙΟΥΣ να είναι ενωμένοι. Αλλά... τολμάει;

      • Αιας Τ. avatar
        Αιας Τ. @ Αυριανιστής 08/11/2011 23:15:39

        Είναι και καθαρός και έλληνας!
        Δεν είναι βερολινέζος!!!

  17. Γιώργος 33 avatar
    Γιώργος 33 08/11/2011 23:11:09

    Ο Κακλαμάνης μπορεί να είναι άρρωστος Παπανδρεϊκός αλλά δεν είναι ούτε λαμόγιο ούτε διαπλεκόμενος.Εντιμος άνθρωπος είναι.Και δεν χρεώνεται ο Σαμαράς την κυβέρνηση.
    Σιγά όμως μην αφήσει η γκαουλάιτερ του Βερολίνου να επιλέξουμε εμείς πρωθυπουργό.Επιβάλλει τον παπαδήμο

    • Κωσταντινος Π. avatar
      Κωσταντινος Π. @ Γιώργος 33 08/11/2011 23:14:18

      Αρχίζουμε και φορτώνουμε άγρια με το Βερολίνο!

  18. Θα τους παρει και θα τους σηκωσει... avatar
    Θα τους παρει και θα τους σηκωσει... 08/11/2011 23:13:09

    Έτσι και αλλιώς το όνομα του έπαιζε για Πρόεδρος Δημοκρατίας πολλές φορές, γιατί οχι για πρωθυπουργός εθνικής συννενόησης!
    Ποιος εμπιστεύεται τον εγκάθετο της ΕΚΤ;

  19. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/11/2011 23:16:35

    Λοιπόν, αδέρφια, εγώ δεν θα είχα καμμία αντίρρηση. Όσο κι αν διαφωνεί κανείς σε άλλα πράγματα στην πορεία του, ο Κακλαμάνης λαμόγιο δεν ήταν, ούτε είναι, μηδενιστής και άπατρις αποκλείεται να γίνει σε αυτή την ηλικία και με την διαπλοκή τις έχει παίξει τις μπουνιές του. Οπότε τον προτιμώ από σημιτικό τραπεζίτη και υπάλληλο των "δανειστών" μας.

    • drider avatar
      drider @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/11/2011 23:30:41

      Στο δελτίο ειδήσεων είχαν αντιληφθεί ότι κάτι δεν πήγαινε "καλά" στις διαπραγματεύσεις, για αυτό στην "πέφτανε" έτσι.

      Δεν νομίζω ότι ήταν τυχαία και η αναφορά στο αντινιούς (ώρα ανάρτησης του "Δεν θέλουν να παραδώσουν την κυβέρνηση στους τραπεζίτες" - λίγο πριν αρχίσει το δελτίο του star)...

      h**p://www.antinews.gr/2011/11/08/132426/

      Από την άλλη ίσως απλώς να διαβάζω πολλά αστυνομικά μυθιστορήματα!

    • Mara avatar
      Mara @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/11/2011 23:58:48

      Aγαπητέ Φαήλο,

      Δεν είναι αργά. Θα βρεί τρόπο να ξεφύγει...Πρέπει να τελειώνουμε εδώ και τώρα....
      Είναι στημένη παγίδα το όλο θέμα. Τον βάλανε στο κάδρο. Αυτός ήταν ο σκοπός τους. Έχει αρχίσει η "αποκαθήλωση" του, στα μάτια του κόσμου.
      Πρέπει αυτό να σταματήσει ΤΩΡΑ.
      Μην φοβάται. Δεν πρόκειται πλέον ο κόσμος να του χρεώσει χρεοκοπία. Γιατί απλούστατα ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. Την έχουν μεν αποφασίσει με τον ΓΑΠ, εδώ και πολύ καιρό, αλλά δεν θα την κάνουν έτσι απότομα. Δεν τους συμφέρει έτσι βίαια..
      Όλα αυτά ήταν απειλές για να λυγίσει...
      Φοβάμαι ότι θα τον κάνουνε Ντε Λα Ρουά...
      Το ξαναγράφω. Πρίν παγιωθεί η πικρία και ο θυμός του κόσμου της Ν.Δ. που βράζει, ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ.... ΤΩΡΑ!

      Βοηθήστε και εσείς όσο μπορείτε.
      ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΠΙΣΩ.
      Γράφατε ότι, ζούμε μέρες σχεδίου Ανάν.
      Ο αείμνηστος Τάσσος Παπαδόπουλος όμως είπε ένα βροντερό ΟΧΙ και γλίτωσε η Κύπρος.
      Ο Αντώνης Σαμαράς θα το πεί...??? Δεν έχει περιθώρια πλέον.
      ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝΕ ΣΤΗΜΕΝΗ.... ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ... Το έχει καταλάβει???
      ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΑΛΛΟ...
      ΜΟΝΟ ΕΚΛΟΓΕΣ.

      • Οδυσσεύς avatar
        Οδυσσεύς @ Mara 09/11/2011 00:02:21

        Φαήλε φαντασου την κατασταση αναποδα.
        Δηλαδη τη Νεα Δημοκρατια να ειχε κανει οσα εκανε το ΠΑΣΟΚ και να παρεμεινε στη εξουσια μετατρεποντας το Συνταγμα σε κουρελοχαρτο.
        Ο ΓΑΠ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
        ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ
        ΚΑΘΑΡΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ
        ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΟ ΔΝΤ ΚΛΠ.
        ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝΕ ΓΙΑ ΟΛΑ
        Πως θα γινει αυτο λοιπον?!!!!!!
        Εδω εχουμε τον εξευτελισμο του Συνταγματος και αν θελουμε να παλεψουμε για την ελλαδα πως θα δωσουμε τις πιο ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑΧΕΣ
        αν τωρα συνεργαστουμε

        ΞΕΧΝΑΣ ΦΑΗΛΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ

        ΤΟΥ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ, ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ , ΤΟΥ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥ ΤΗΣ ΑΟΖ, ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ.

        Συνεργαζομαστε και προτεινουμε τον Κακλαμάνη πετωντας στα σκουπιδια την ΟΡΘΗ σταση του ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ αναφορικα με το μνημονιο και την οικονομικη πολιτικη της χωρας.
        Τη σταση αυτη ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ την χαραξε με ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΘΥΣΙΕΣ.

        θα την πεταξουμε λοιπον στα σκουπιδια?

        ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ ΠΡΟΧΤΕΣ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ ΤΟΝ ΙΟΡΔΑΝΗ ΧΑΣΑΠΟΠΟΥΛΟ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ...
        ΤΟΝ ΗΔΗ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ

        ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ

        ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
        ΚΑΙ ΠΩΣ?

        ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ

        ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΣΧΑΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/11/2011 01:06:59

      Μα ψήφισε το μνημόνιο Φαήλε, δεν είναι συμβολικό αυτό. Κυβέρνηση συνεννόησης ΝΔ ΠΑΣΟΚ με πρωθυπουργό της χώρας έναν βουλευτή που είπε ναι στο μνημόνιο και αν δεν απατώμαι σε δύο τουλάχιστον περιπτώσεις που του επιτέθει κόσμος είχε χάσει την ψυχραιμία του.
      Θα σε παρακαλούσα να σχολιάσεις επ’ αυτού, εκτιμώ βαθύτατα την γνώμη σου.

    • Πτερέλαος avatar
      Πτερέλαος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/11/2011 10:51:58

      1. Ο Κακλαμάνης ήταν, είναι και θα είναι ΠΑΣΟΚ!!! Τελεία και παύλα. Ως ΠΑΣΟΚ δε μπορεί να υποστηρίζεται από κανένα Δεξιό, ή έστω αυτό το κατασκεύασμα της "Κεντροδεξιάς" του "λίγο απ' όλα". Στήριξε τον Παπανδρεϊσμό και το Σημιτισμό σε όλες του τις φάσεις. Αυτό και μόνο τον καθιστά ένοχο για την κατάντια της χώρας ΜΟΥ.
      2. Εμπρός στο γκρεμό (Παπαδήμος) και στο ρέμα (Κακλαμάνης) εγώ προτιμώ να μείνω σταθερός στις θέσεις μου και να ονειρεύομαι μια άλλη Ελλάδα. Τέλος πια τα διλλήματα!
      3. Οι εκπτώσεις είναι χαρακτηριστικό των Βενιζελογενών κι όχι των Δεξιών
      4. Ποτέ στην ιστορία δεν υπήρχαν αδιέξοδα. Πάντα υπάρχουν διέξοδοι. Δύσκολες, επικίνδυνες, σκληρές, επώδυνες. Αλλά διέξοδοι. Ποτέ αδιέξοδα. Κι αν οι κάποτε αποφασίζοντες δεν τις ακολουθούσαν, αλλά συμβιβάζ0νταν με την ιδέα της ύπαρξης αδιεξόδων, τότε πάντα την πλήρωνε ο λαός κι η πατρίδα....

  20. Zanetta avatar
    Zanetta 08/11/2011 23:16:37

    Κακλαμάνη με χίλια!

  21. xzetta avatar
    xzetta 08/11/2011 23:18:44

    αρκετά με τα αστεία. βάλτε τον καρατζεφέρη να τελειώνουμε. έχει γεμίσει την πιάτσα βιογραφικά.

  22. Pluto avatar
    Pluto 08/11/2011 23:19:13

    Aπλό καί καίριο το ερώτημα που πρέπει να θέσει ο Αντώνης προς όλους καί προς τον ίδιο τον Παπαδήμο : Είσαι με την πατρίδα καί τον Ελληνικό λαό ή με τους Γερμανούς καί τις τράπεζες;;
    Αν δεν απαντήσει ο Παπαδήμος,το ερώτημα οφείλει να το απαντήσει ο Αντώνης καί να πράξει ανάλογα.Αν δεν το θέσει το ερώτημα ο Αντώνης,θα το θέσει ο Τσίπρας!

    • Πτερέλαος avatar
      Πτερέλαος @ Pluto 09/11/2011 10:55:45

      Σωστό! Όσο αφήνει ο Σαμαράς χώρο στην Αριστερά, τόσο το χειρότερο, όχι για τον ίδιο και τους περί αυτόν, αλλά για τη χώρα

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Pluto 09/11/2011 11:04:57

      Ο Παπαδήμος πάντως είναι πλέον σαφές με ποιους τάσσεται. Σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφόρησαν τη νύχτα, για να δεχθεί να αναλάβει απαιτούσε επιπλέον και να... υπογράψει ο Σαμαράς την επαίσχυντη δήλωση μνημονιοφροσύνης που ζητάνε οι ευρωναζί!

  23. of8almos avatar
    of8almos 08/11/2011 23:28:08

    Ποιοε είναι πατριώτης είπαμε?!! Αυτός που μαζεψε τα πρόβατα προχθές με μια κουβέντα όταν αρχισαν τα όργανα στην κο του πασοκ. Ανέκδοτα λέτε μου φαίνεται αυτός είναι απο τους τελευταίους νονούς του πολιτικού συστήματος που ο Αγιος Πέτρος τον έχει ξεχάσει για να μεγαλώσει το παιδί

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ of8almos 08/11/2011 23:31:50

      Προτιμάς τραπεζίτη;

    • Αριστοκλής avatar
      Αριστοκλής @ of8almos 09/11/2011 00:03:33

      Καλά που μας το θύμισες. Τον προστάτεψε καλά τον Παπανδρέου από την κατάρρευση. Καλά τρελαθήκανε; Πάλι ο Παπανδρέου θα κυβερνάει έμμεσα.

      • Κατερινα avatar
        Κατερινα @ Αριστοκλής 09/11/2011 05:19:29

        αφου δεν θελουμε ελληνα πολιτικο τοτε κατ'ευθειαν εκπροσωπο της ΕΚΤ.
        θα εχει και εσωτερικη πληροφορηση ποτε θα μας την κανουνε!

  24. Aνθουλα avatar
    Aνθουλα 08/11/2011 23:29:57

    Επιτέλους , μια σωστή επιλογή
    Κακλαμανης κι οχι λομπιστες και εκπρόσωποι σκιωδων συμβουλίων σαν τον Παπαδημο

  25. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 08/11/2011 23:30:09

    Απο το Πρώτο Θέμα: δημιουργείται κλίμα αμφιβολιών για το αν το πρόσωπο που θα οριστεί μεταβατικός πρωθυπουργός θα είναι τελικώς ο κ. Λουκάς Παπαδήμος. Κι αυτό διότι η καθυστέρηση και το βήμα σημειωτόν με το οποίο προχωρούν οι διαπραγματεύσεις προκαλεί ερωτήματα για το κατά πόσον θα ευοδωθούν τελικώς οι συνομιλίες για την τοποθέτηση του κ. Λουκά Παπαδήμου ως πρωθυπουργού.

  26. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 08/11/2011 23:30:50

    Ψηφίζω Αποστόλη...Ο Παπαδήμος να πάει να παρηγορηθεί από την Ξαφά...

  27. Θετταλός avatar
    Θετταλός 08/11/2011 23:33:14

    1936
    Γεννήθηκε στην Καρυά Λευκάδας από γονείς αγρότες.
    1955
    Απόφοιτος Ζ΄ Νυκτερινού Γυμνασίου. Φοιτητής Νομικής Αθήνας.
    1951-1959
    Ως πρόεδρος πολλών φοιτητικών και συνδικαλιστικών οργανώσεων, πρωτοστατεί στους αγώνες για την Κύπρο, τις πολιτικές ελευθερίες κ.ά.
    1959-1961
    Για τη δημοκρατική του δράση, διώχθηκε από τη Σχολή Δοκίμων Αξιωματικών του Πυροβολικού και στάλθηκε ως οπλίτης στα σύνορα.
    1961-1967
    Το 1961, ως Πρόεδρος της Οργάνωσης Νέων Ένωσης Κέντρου ήταν επικεφαλής των νέων, που, με τα «Πούλμαν της Νίκης» και το σύνθημα του Γεωργίου Παπανδρέου: «Νέοι, Τρομοκρατήστε τους τρομοκράτες», όργωσαν όλη την Ελλάδα.
    Γ.Γ. Υπουργείου Προνοίας.
    Πρωτοπόρος στους Ανένδοτους Αγώνες.
    1967-1974
    Αντίσταση κατά της χούντας. Στέλεχος οργανώσεων Δ.Ε.Κ.Α. και ΠΑΚ. Ασφάλεια, Ε.Σ.Α., Φυλακές Τρίπολης. Δικηγόρος, υπερασπιστής στα Στρατοδικεία αγωνιστών του Π.Α.Κ., της Δημοκρατικής ’μυνας κ.ά.
    1974-1981
    Ιδρυτικό μέλος του ΠΑ.ΣΟ.Κ., μέλος του Ε. Γ. και της Κ. Ε. και βουλευτής του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στη Β΄ Περιφέρεια Αθήνας.
    1981-1982
    Υπουργός Εργασίας, στην πρώτη κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ., με Πρωθυπουργό τον Ανδρέα Παπανδρέου. Δημιούργημά του ο νόμος 1264/82,ο πιο δημοκρατικός και φιλεργατικός τότε νόμος στην Ευρώπη (συνδικαλιστικές ελευθερίες, άδεια 4 εβδομάδων και 40 ωρών, μέτρα για άτομα με ειδικές ανάγκες, έγκυες και εργαζόμενους νέους κ.ά.).
    1982-1986
    Υπουργός Παιδείας:

    Ίδρυση των ΤΕΙ και Πανεπιστημίων Αιγαίου, Θεσσαλίας, Ιονίου και των Πανεπιστημιακών Παιδαγωγικών Σχολών.
    Διορισμοί 20.000 δασκάλων και καθηγητών και κατασκευή
    10.000 σχολικών αιθουσών…


    1986-1987
    Υπουργός Δικαιοσύνης: Νέος Σωφρονιστικός Κώδικας, κατάργηση αναχρονιστικών φυλακών, διαχωρισμός των εμπόρων ναρκωτικών από τους απλούς χρήστες…
    1987-1988
    Υπουργός Προεδρίας: Θεσμοθέτηση Τοπικής (Ελεύθερης) Ραδιοφωνίας, εισαγωγή πληροφορικής στη δημόσια διοίκηση …
    1988-1989
    Υπουργός Υγείας: Ανάπτυξη του Εθνικού Συστήματος Υγείας, εκσυγχρονισμός νοσοκομείων, ολοκλήρωση πανεπιστημιακών νοσοκομείων Πάτρας, Ηρακλείου, Ιωαννίνων και πολλών Κέντρων Υγείας...
    1989-1990
    Αγωνίζεται στη Βουλή, για την αποκάλυψη της σκευωρίας σε βάρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και του Ανδρέα Παπανδρέου, για το σκάνδαλο Κοσκωτά.
    1990
    Υπουργός Εργασίας στην Κυβέρνηση Ζολώτα: Νομοθετική κατοχύρωση Α.Τ.Α., ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων, μέτρα για την υγιεινή και ασφάλεια της εργασίας, την απασχόληση των Ποντίων προσφύγων…
    1990-1993
    Βρίσκεται στο πλευρό των εργαζομένων και των κοινωνικών φορέων και προωθεί τα ζητήματά τους στη Βουλή.
    1993-2004
    Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων:

    Εισάγει σημαντικές καινοτομίες στην οργάνωση και λειτουργία του Κοινοβουλίου.

    Με τροποποίηση του Κανονισμού της Βουλής, αντιμετωπίζεται το πρόβλημα της κατάχρησης της ασυλίας των βουλευτών, αφού πλέον διαχωρίζονται οι περιπτώσεις που αφορούν στις πολιτικές δραστηριότητες των βουλευτών από πράξεις άσχετες με αυτές και για τις οποίες θα πρέπει να λογοδοτούν ενώπιον της δικαιοσύνης, όπως κάθε άλλος πολίτης.

    Σύσταση νέων Μόνιμων Επιτροπών:

    Θεσμών και Διαφάνειας,
    Απόδημου Ελληνισμού
    Αποτίμησης Τεχνολογίας
    Επιτροπή Ισότητας και Δικαιωμάτων του Ανθρώπου
    Επιτροπή Κοινοβουλευτικής Δεοντολογίας
    Επιτροπή Περιφερειών

    Καθιέρωση «καταλόγου παρουσίας» των βουλευτών

    Με τροποποίηση του Κανονισμού της Βουλής παρέχεται πλέον η δυνατότητα στις Διαρκείς Κοινοβουλευτικές Επιτροπές να ψηφίζουν και αυτές σχέδια και προτάσεις νόμων, ενώ προβλέπεται και η άσκηση ορισμένων μέσων κοινοβουλευτικού ελέγχου τόσο από τις Διαρκείς Κοινοβουλευτικές Επιτροπές, όσο και από το Τμήμα Διακοπής των Εργασιών της Βουλής.

    Ανοίγουν οι πόρτες του Κοινοβουλίου στους πολίτες και, κυρίως, στους νέους.

    Πολιτιστικές εκδηλώσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, ιστορικές εκθέσεις, εκδόσεις, εφαρμογή νέων τεχνολογιών, εξωραϊσμός του κτιρίου και του περιβάλλοντος χώρου του Κοινοβουλίου, δημιουργία τηλεοπτικού σταθμού της Βουλής κ.ά.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Θετταλός 08/11/2011 23:35:20

      Παπαδήμας: Τραπεζίτης. Τίποτα άλλο.

      • Χαζούλης avatar
        Χαζούλης @ Strange Attractor 08/11/2011 23:46:09

        Κοινωνικός ρατσισμός.... ;-)

        ΥΓ: Μαζί σου

      • __/_____/_____________/________________________ avatar
        __/_____/_____________/________________________ @ Strange Attractor 08/11/2011 23:51:50

        Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας για τον κ. Παπαδήμο (και με τη συνολική ανάλυση του Νταντόν σε άλλο άρθρο, σχετικά με τους 3 έως χθες επικρατέστερους τροϊκανούς υποψηφίους-του το έγραψα κιόλας), αλλά είστε σίγουροι ότι γνωρίζετε καλά το παρε7θόν του 'αξιοσέβαστου' κ. Κακ7αμάνη?
        Πολιτικά σκεπτόμενος, γιατί δεν προτείνει η ΝΔ τον κ. Μαρκεζίνη (δημοσίως βεβαίως δύσκολα – αλλά πολύ θα το ήθελα) προκειμένου είτε να αναλάβει (αν βεβαίως το επιθυμεί), είτε να απορριφθεί από το ΠΑΣΟΚ και τον κ. Παπανδρέου (μετά από τα όσα του έχει 'σύρει'). Η αναγνωρισιμότητα του κ. Μαρκεζίνη αλλά και το βιογραφικό του, μόνο πολιτικά κέρδη μπορεί να αποφέρει και στα δύο αποτελέσματα (χώρια την απόλαυση να βλέπεις πολλά NGO/κανάλια να αφρίζουν και να ξεμπροστιάζονται), καθώς βεβαίως και εθνικά κέρδη σε περίπτωση που αναλάβει. Με σεβασμό!

      • drider avatar
        drider @ Strange Attractor 08/11/2011 23:57:29

        Συμφωνώ, βαρετοί άνθρωποι...

    • xzetta avatar
      xzetta @ Θετταλός 09/11/2011 00:22:40

      κανείς δεν είναι αρκετά ικανός να διαδεχτεί έναν κολοσσό σαν τον ΓΑΠ. έχουν στερέψει απο ιδέες.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Θετταλός 09/11/2011 00:42:43

      Άρχισε η προεκλογική εκστρατεία?
      Τι να ψηφίσω, τι να ψηφίσω?

      Ευχαριστούμε έχουμε πάρει
      (το μήνυμα)

  28. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 08/11/2011 23:34:15

    "Δεν μπορώ εγώ και δεν έχω άποψη για τις αποφάσεις που πρέπει, οφείλουν να πάρουν οι επικεφαλής των δύο κομμάτων που ανέλαβαν την ευθύνη να σχηματίσουν μια κυβέρνηση με όλα όσα συμφωνήθηκαν", δήλωσε ο κ. Κακλαμάνης ερωτηθείς για τις πληροφορίες που τον φέρουν να παίζει για πρωθυπουργός.

    "Πέραν τoυ να συζητώ και να βοηθώ όπως μπορώ ώστε να υπάρξει μία λύση άσχετα από συγκεκριμένα είναι και καθήκον μου, όμως δεν μπορώ να μπω στην λογική όλων των σπερμολογιών", παρατήρησε ο κ. Κακλαμάνης.

    Στο ερώτημα αν πράγματι δήλωσε ότι το όνομα του κ. Λουκά Παπαδήμου δεν "παίζει" πλέον για τη θέση του πρωθυπουργού, ο πρώην πρόεδρος της Βουλής διέψευσε τις σχετικές πληροφορίες. "Αυτό δεν είναι αλήθεια", ξεκαθάρισε.

    "Με ρώτησαν τι έγινε στην υποτιθέμενη συνάντηση του πρωθυπουργού με τον κ. Παπαδήμο το πρωί και είπα ότι τέτοια συνάντηση δεν έγινε. Δεν είναι αληθές ότι ο πρωθυπουργός πήγε στο Ψυχικό", πρόσθεσε ο κ. Κακλαμάνης και επισήμανε : "Δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν ο κ. Παπανδρέου συνομίλησε και πότε με τον κ. Παπαδήμο".

  29. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 08/11/2011 23:34:52

    παιδια σοβαρευτειτε λιγακι. ειναι σε θεση ο κακλαμανης να γυριζει τις ευρωπαικες πρωτευουσες και να διαπραγματευεται για την χωρα? στην ηλικια που βρισκεται? εντιμος ανθρωπος ο κακλαμανης αλλα μεχρι εκει.
    οχι βεβαια πως ο λουκας του σημιτη ειναι το καλυτερο αλλα...
    δεν ειναι μια ευκαιρια για τον σαμαρα εστω και αυτην την υστατη στιγμη να τιναξει την μπαγκα στον αερα? μπας και σωσει κατι απο το χαμενο γοητρο του.

    • Factorx avatar
      Factorx @ mhtsos karditsa 08/11/2011 23:43:20

      Για να κάνει διαπραγματεύσεις τον θέλουμε, ή για να διεκπεραιώσει τις εκλογές;

      • __/___/_____/_________ avatar
        __/___/_____/_________ @ Factorx 09/11/2011 00:01:13

        Για το δεύτερο, προφανώς, ελπίζοντας ότι θα πράξει όπως πρέπει και θα συμφωνηθεί και βεβαίως ότι δεν θα(σκεφτεί να) επιχειρήσει και το πρώτο... Με σεβασμό.

  30. H Αριστερά της Δεξιάς avatar
    H Αριστερά της Δεξιάς 08/11/2011 23:36:39

    Πρόεδρε, πρότεινε Κακλαμάνη. Είναι πατριώτης και δεν θα δεχτεί να γίνουμε κοντόσηδες στις 100 ημέρες της πρωθυπουργίας του μέχρι τις εκλογές.

  31. drider avatar
    drider 08/11/2011 23:55:35

    ... μέχρι το Σαββατοκύριακο!
    Δεν θα συμμεριζόμουν την αισιοδοξία σου, καθώς η ευρωζώνη έχει αποδείξει ότι είναι πρωταθλήτρια στο άθλημα "kicking the can down the road".

    Πάντως αν τελικά επιβεβαιωθείς, αυτό το Σ/Κ θα παίξει και ο πιλότος του σήριαλ "αγορές σε απόγνωση".

  32. __/_____/_____________/________________________ avatar
    __/_____/_____________/________________________ 08/11/2011 23:57:09

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας για τον κ. Παπαδήμο (και με τη συνολική ανάλυση του Νταντόν σε άλλο άρθρο, σχετικά με τους 3 έως χθες επικρατέστερους τροϊκανούς υποψηφίους-του το έγραψα κιόλας), αλλά είστε σίγουροι ότι γνωρίζετε καλά το παρε7θόν του 'αξιοσέβαστου' κ. Κακ7αμάνη?
    Πολιτικά σκεπτόμενος, γιατί δεν προτείνει η ΝΔ τον κ. Μαρκεζίνη (δημοσίως βεβαίως δύσκολα – αλλά πολύ θα το ήθελα) προκειμένου είτε να αναλάβει (αν βεβαίως το επιθυμεί), είτε να απορριφθεί από το ΠΑΣΟΚ και τον κ. Παπανδρέου (μετά από τα όσα του έχει 'σύρει'). Η αναγνωρισιμότητα του κ. Μαρκεζίνη αλλά και το βιογραφικό του, μόνο πολιτικά κέρδη μπορεί να αποφέρει και στα δύο αποτελέσματα (χώρια την απόλαυση να βλέπεις πολλά NGO/κανάλια να αφρίζουν και να ξεμπροστιάζονται), καθώς βεβαίως και εθνικά κέρδη σε περίπτωση που αναλάβει. Με σεβασμό!
    (Παρακαλώ σε περίπτωση που το σχόλιο ήδη δημοσιεύτηκε να αγνοηθεί ή να διαγραφεί από τους admins - ευχαριστώ)

  33. Οδυσσεύς avatar
    Οδυσσεύς 08/11/2011 23:58:25

    Φαήλε φαντασου την κατασταση αναποδα.
    Δηλαδη τη Νεα Δημοκρατια να ειχε κανει οσα εκανε το ΠΑΣΟΚ και να παρεμεινε στη εξουσια μετατρεποντας το Συνταγμα σε κουρελοχαρτο.
    Ο ΓΑΠ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ
    ΚΑΘΑΡΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΟ ΔΝΤ ΚΛΠ.
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝΕ ΓΙΑ ΟΛΑ
    Πως θα γινει αυτο λοιπον?!!!!!!
    Εδω εχουμε τον εξευτελισμο του Συνταγματος και αν θελουμε να παλεψουμε για την ελλαδα πως θα δωσουμε τις πιο ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑΧΕΣ
    αν τωρα συνεργαστουμε

    ΞΕΧΝΑΣ ΦΑΗΛΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ

    ΤΟΥ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ, ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ , ΤΟΥ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥ ΤΗΣ ΑΟΖ, ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ.

    Συνεργαζομαστε και προτεινουμε τον Κακλαμάνη πετωντας στα σκουπιδια την ΟΡΘΗ σταση του ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ αναφορικα με το μνημονιο και την οικονομικη πολιτικη της χωρας.
    Τη σταση αυτη ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ την χαραξε με ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΘΥΣΙΕΣ.

    θα την πεταξουμε λοιπον στα σκουπιδια?

    ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ ΠΡΟΧΤΕΣ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ ΤΟΝ ΙΟΡΔΑΝΗ ΧΑΣΑΠΟΠΟΥΛΟ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ...
    ΤΟΝ ΗΔΗ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ

    ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ

    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
    ΚΑΙ ΠΩΣ?

    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ

    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΣΧΑΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

  34. dimitris avatar
    dimitris 09/11/2011 00:05:39

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ ΣΤΟ ΣΤΑΡ

  35. ΦΙΦΑΚΗ avatar
    ΦΙΦΑΚΗ 09/11/2011 00:12:55

    Προτείνω Πρωθυπουργός ο Λαζόπουλος να τελειώνουμε. Αυτή τη στιγμή το Κοντρα μεταδίδει ότι το ΚΚΕ έχει πληροφορία οτι το ΔΝΤ θέλει 2 χρόνια κυβέρνηση.

  36. ο Αρης avatar
    ο Αρης 09/11/2011 00:14:07

    "Τώρα πιστεύουμε ότι πρέπει να κάνει και το επόμενο βήμα. "
    Το επόμενο βήμα του Αντώνη είναι να πεί ένα μεγάλο ΟΧΙ και να πάμε γιά εκλογές κατευθείαν.
    Ούτε μεταβατικές, ούτε τίποτα. Τα λεφτά του δανείου πηγαίνουν πίσω στην ΕΕ (60 - 70%) . Εκεί, ΕΕ, δεν σωνόμαστε ή ούτως ή άλλως, Έχουμε ήδη χρεωκοπήσει.
    Χέστους λοιπόν, και άσε όλο το οικοδόμημα να καταρρέυσει. Εμείς θα τα καταφέρουμε.

    • Mara avatar
      Mara @ ο Αρης 09/11/2011 00:57:04

      Συμφωνώ εκλογές εδώ και τώρα!

      Είμαι σίγουρη πλέον ότι του την έχουνε στημένη Ευρωπαίοι και ντόπιοι... πολύ αριστοτεχνικά.
      Τον "παίζανε" τα κανάλια, τάχα μου ότι είναι πιά ο μόνος ρυθμιστής και τα "ρίχνανε" κανονικά στον Γιωργάκη τάχα μου ότι "ξόφλησε".
      Μόλις συμφώνησε για σχηματισμό νέας κυβέρνησης, άρχισανε τα ΜΜΕ να κρατούν... ίσες αποστάσεις.
      Την επομένη αρχίσανε σιγά-σιγά να βάζουν στην άκρη... τον ΓΑΠ, σαν να μην έκανε τίποτα στην χώρα. Σαν να ήταν απλώς μιά "κακιά" κυβέρνηση.
      Σήμερα που αρνήθηκε με την δήλωση του να υπογράψει αυτά που θέλει ο Ρεν, αφήσε το σύστημα, ελεύθερα πάλι όλα τα "σκουλήκια" και άρχισε πάλι η ανελέητη επίθεση εναντίον του με τον χειρότερο εκβιασμό.
      "Ή υπογράφεις ή δεν παίρνουμε την 6η δόση" δηλ. να λένε ξεδιάντροπα στον κόσμο, ΝΑΤΟΣ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ άν δεν πάρουμε τα λεφτά.
      Τώρα ο εκβιασμός δεν θα έχει τέλος.....
      Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρότερα απ΄ότι φαίνονται...
      ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΝΤΗΞΕΙ... Μετά θα είναι αργά...
      Ο μόνος τρόπος για να τα βάλει με αυτό το απίστευτο παγκόσμιο σύστημα, είναι να τα τινάξει όλα στον αέρα τώρα!!!!!

      (Όταν βλέπεις τον Γιωργάκη αμέριμνο να πηγαίνει για καφεδάκια και γυμναστήριο... σημαίνει ότι μάλλον έπαψε να ανησυχεί....
      Σημαίνει ότι πέτυχε τον σκοπό του και έχει το κεφάλι τους ήσυχο....)

  37. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 09/11/2011 00:21:01

    φακτορα αν ειναι μονο για να διεκπεραιωσει εκλογες τοτε τι φαγωθηκανε ολοι για το παπαδημο που ειναι και οικονομολογος και τραπεζιτης? σε διαφορετικη περιπτωση παω και γω για πρωθυπουργος.

  38. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 09/11/2011 00:34:42

    Απορώ γιατί όχι Μαρκεζίνης στο τραπέζι;

  39. Factorx avatar
    Factorx 09/11/2011 00:35:47

    στείλε βιογραφικό να σε προτείνουμε

  40. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 09/11/2011 00:37:23

    Το καλύτερο βέβαια εκλογές. Σιγά μην πτωχεύσουμε κάτι μήνες νωρίτερα.

  41. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 09/11/2011 00:40:55

    Υπάρχουν πολλά ράμματα για τη γούνα του τέως wannabe Ροβεσπιέρρου, aka Απόστολου Κακλαμάνη.
    Δεν ξεχνώ ότι
    - επί Υπουργείας του στο Παιδείας υιοθετήθηκε ο νόμος πλαίσιο στα ΑΕΙ και τα ελεϊνά 15μελή στα σχολεία. Του χρεώνεται η διάλυση της παιδείας και ο κομματισμός της.
    - στην ενθρόνιση του Χριστόδουλου του είχε κουνήσει το δάχτυλο, μιλώντας, στην επίσημη προσφώνηση με τρόπο ανοίκειο. Είναι γνωστός εξάλλου για τις πολλές αντιεκκλησιαστικές του παρεμβάσεις.
    -στο λαθρονομοσχέδιο δεν έφερε την παραμικρή αντίρρηση, ενώ ο λόγος του θα μετρούσε.
    Θα ήταν ατόπημα αυτός ο ξοφλημένος φανατίκλας παλαιοπασόκος να αναδειχθεί πρωθυπουργός της χώρας...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 09/11/2011 00:54:46

      Μην ανησυχείς. Όπως έγραψα και σε άλλο σχόλιο, μάλλον τα διαπλεκόμενα παπαγαλάκια άρχισαν να διαρρέουν ονόματα με σκοπό να τα κάψουν, ώστε στο τέλος να μείνει ο τραπεζίτης αρχιμάγειρας της "δημιουργικής λογιστικής" ως η μόνη επιλογή. Κι εμείς, τσιμπάμε...

    • ΚΔ avatar
      ΚΔ @ ΒΙΣ 09/11/2011 11:36:36

      Είσαι πολύ σωστός .... Μόνο που αυτός ο φανατικός Πασόκος είναι ταυτόχρονα και η μοναδική φωνή του κοινοβουλίου που αρθρώνει κάποιο λόγο κατά της καναλαρχίας. Είναι αντιφατικό αλλά υπαρκτό ....

  42. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 09/11/2011 00:55:05

    Θα το πω και θα το ξαναπω και ας λετε εσεις οτι θελετε για τον Κακλαμανη.Ο ανθρωπος ειναι το homus pasokus,o χουλιγκαν της πολιτικης,ο αντι ΝΔ οσο κανενας αλλος,ο ανθρωπος που θα στην εχει στημενη οσα χρονια και να περασουν.Τον παρακολουθω 30 χρονια και γνωμη δεν αλλαζω,εχω μαζι του κολημμα,οπως και αυτος εχει αρρωστο κολημμα με πραγματα που πολλες φορες δεν δικαιολογουνται,ειναι πιστος ακολουθητης επι τοσα χρονια της οικογενειας Παπανδρεου,οι δε ενεργειες του ειναι φορτισμενες με φανατιλα και κακια.Τι δηλωσε μολις χθες σ αυτους που τολμησαν να του κανουν κριτικη,οτιθα θαψει πολλους ακομα.Για μενα ψαξτε και βρεστε οποιον αλλον οχι αυτον.

  43. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 09/11/2011 00:57:54

    Και το οτι ειναι πατριωτης και τιμιος δεν μπορω να το ξερω,μαζι παρεα δεν καναμε

  44. George avatar
    George 09/11/2011 00:59:47

    Είναι τυχαίο όμως ότι ο Βενιζέλος θέλει Πετσάλνικο και όχι Κακλαμάνη.

    Αυτό να δώ και τίποτα άλλο. Την ΝΔ να ψηφίζει Πετσάλνικο για πρωθυπουργό

  45. Θετταλός avatar
    Θετταλός 09/11/2011 01:06:46

    Ρε παιδιά τι λέτε για την Ψαρούδα-Μπενάκη;; Που είπε εκείνα το προφητικά στην ορκωμοσία του Κάρολου;;;Θα έχει ενδιαφέρον η συνέχεια...γνωρίζει καλά το παρασκήνιο...

  46. mojo62 avatar
    mojo62 09/11/2011 01:29:38

    Πετσάλνικος.

  47. Β.Λ. avatar
    Β.Λ. 09/11/2011 01:46:22

    Μήπως τζάμπα σκάμε; Μήπως ο Σαμαράς τους έχει αφίσει να ξεφτιλιστούν; Να το δείτε, πρίν την Παρασκευή δεν θα παρετηθεί, αν παρετηθεί ποτέ. Το Βήμα γράφει

  48. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 09/11/2011 01:46:23

    Παντως δεν λυποθυμαει και μεταφερετε με φοριο απο την υπερενταση της φανατιλας του στο συνεδρειο του Πασοκ,ολ υκος κι αν εγερασε.....

  49. amnimon avatar
    amnimon 09/11/2011 01:49:50

    ΔΡΕΤΤΑΚΗ, ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ.

  50. Agni avatar
    Agni 09/11/2011 02:04:48

    Πολυ καλύτερος και,αντικειμενικότερος εκπρόσωπος της Ελλάδας απο το απο το πρόσωπο,που διαχειρίζεται αυτή τη στιγμή τον θεσμό του προεδρου της δημοκρατίας..

  51. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 09/11/2011 02:12:58

    Όσο τον κτυπάνε τόσο το καλύτερο.
    Ξέρουμε ότι δεν τους "παίζει" και το Megative Marketing τώρα που ο κόσμος γνωρίζει μόνο καλό θα του κάνει. Να φανταστείς ότι και χωρίς φωνή στην ΤΟΥΒΟΥ μόνο κοιτώντας την κινησιολογία των διακρίνεις αν τα πράγματα πάνε καλά για την Ελλάδα και για τον Σαμαρά.
    Ελπίζω ότι προσεχώς θα δούμε και αυτόν τον επίλογο να παίζεται στις οθόνες μας.

  52. mx avatar
    mx 09/11/2011 02:20:45

    ......to skai deixnei tin ptwsi tou teixous tou berolinou.....

  53. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 09/11/2011 02:34:53

    Μὲ τὶς ἀπόψεις ποὺ ἐκφράζει, γιατί ἄραγε δὲν εἶναι ὁ ἀγαπημένος τῆς διαπλοκῆς, τῶν τραπεζῶν, τῶν Βρυξελλῶν, τοῦ ΠΑΣΟΚ καὶ τῶν ἀπάτριδων;;; Ἀναρωτιέμαι δηλαδή.

    Πιὸ πιθανὸ νὰ ἐκλέξει ἡ ΚΟ ΠΑΣΟΚ τὸν Φαῆλο.

    (τὸν ΒΜ περιττὸ νὰ πῶ τὸν ἐκτιμῶ ἀπεριόριστα)

  54. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 09/11/2011 02:39:45

    Παιδιά με πείσατε , μετά ωρίμου σκέψεως ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ FOR PRAESIDENT !

    Αλλά είμαστε σοβαροί ; Σε αποικία ζούμε. Στο παρελθόν έχει κατσαδιάσει τον Αμερικάνο πρέσβη , εάν θυμάμαι καλά , και τους Νταβατζήδες - εργολάβους - εφοπλιστές των Μέσων Μαζικής Επιβολής ( λοβοτομής ) . Θα επιτρέψουν σε Έλληνα , ¨μη πρώην- μετανάστη ή ...ομογενή ¨ , να γίνει έστω και τυπικά πρωθυπουργός του υποψήφιου τρίτου ( μετά τηνΒοσνία και το Κόσσοβο ) προτεκτοράτου της Ε.Ε. στα Βαλκάνια ;

    Υπάρχει ένα θαυμάσιο έργο για την ιστορία και τις μεθόδους του νέο -ιμπεριαλισμού ( όταν φεύγουν ¨τα στρατά¨ και έρχονται οι εταιρείες και οι τράπεζες με προγράμματα ¨εύρηκα¨ και ¨ ήλιος ¨ και νταβραντισμένοι δημοκράτες για ¨γεωτρήσεις ¨ ). Το " Queimada " ( στα πορτογαλικά ¨Καμμένη Γη¨ ) ή " Burn " στο original , με τον Marlon Brando του σκηνοθέτη Gillo Pontecorvo. Σε αυτό θα τα δείτε όλα , εάν το βρείτε. Την ¨εθνική απελευθέρωση¨ , την ¨παλιννόστηση¨ με την νεο-αποικιοποίηση από τις εταιρείες /τράπεζες , την λαϊκή αντίσταση και την καταστολή με την μέθοδο της καμμένης γης .

    Αλλά στα δικά μας . Δεν έχω πρόταση. Η δική μου ¨εναλλακτική σκέψη τελείωσε την 28η Οκτωβρίου 2011 . Ο Αντώνης Σαμαράς , ανεξάρτητα από τις ιδιαίτερες προσωπικές του σκέψεις και διαθέσεις , θα κάνει αυτό που του επιτρέπει η κοινωνική σύνθεση της Ν.Δ. στο ανώτερο στελεχιακό δυναμικό της , όπου η βούληση της λαϊκής βάσης του κόμματος ¨παίζει σημαντικό ρόλο¨ , αλλά όχι οπωσδήποτε τον καθοριστικό . Και βέβαια η πικρή αλήθεια είναι πως σαν ¨Ευρωπαϊκό Κόμμα¨ που ανήκει στην ¨Χριστιανοδημοκρατική Διεθνή¨ θα πρέπει να ακούει τις απόψεις και τις επιθυμίες των άλλων ¨αδελφών κομμάτων¨ .
    Έτσι είναι , τα μεγάλα οράματα θέλουν κόπους και θυσίες ...

    ..........................
    Διαβάστε :
    Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2011

    Μετά από τα Νεοναζιστικά Τελεσίγραφα του ¨Eurogroup"- Μπροστά στην επανάληψη του ¨Ψηφίσματος της Υποτέλειας¨ ( 1826 ) …

    http://istrilatis.blogspot.com/2011/11/eurogroup-1826-8-2011-616.html#more

    Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2011

    JA - JA / JES - JES - ¨ΙΔΟΥ Ο " EMBETED " ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΣΑΣ ¨ !
    ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ - Ο EMBETED ΠΑΠΑΝΔΡΕΪΣΜΟΣ !
    http://istrilatis.blogspot.com/2011/11/ja-ja-jes-jes-embeted.html

  55. Bohemian avatar
    Bohemian 09/11/2011 03:32:24

    Σκληρός πασόκος ο Κακλαμάνης. Η έκφραση "επάρατος Δεξιά" ήταν ανέκαθεν προσφιλέστατη στο λεξιλόγιο του.
    Ανήκει στη σχολή σκέψης Παπούλια, αν έχεις παλέψει για Δημοκρατία και εθνική ανεξαρτησία στα νιάτα σου είσαι καλυμμένος, μετά ψήφισε όσα μνημόνια θέλεις στα γεράματα.

  56. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 09/11/2011 04:18:53

    ¨...Ανήκει στη σχολή σκέψης Παπούλια, αν έχεις παλέψει για Δημοκρατία και εθνική ανεξαρτησία στα νιάτα σου είσαι καλυμμένος, μετά ψήφισε όσα μνημόνια θέλεις στα γεράματα...¨

    Σωστός , μου αρέσει ο τρόπος που σκέπτεσαι !

  57. dracon avatar
    dracon 09/11/2011 07:01:54

    Συμφωνώ με όσα δήλωσε ο Μανώλης , στην ερώτηση περί του προσώπου του πρωθυπουργού και θεωρώ αποπροσανατολιστικό να συζητιέται τώρα ,ποιο πρωθυπουργό προτιμάμε,αφού γνωρίζουμε ότι όποιος και να γίνει πρωθυπουργός αυτού του εκτρώματος θα συνεχίσει τη πολιτική της υποτέλειας και της υποταγής ,που εφάρμοζε μέχρι σήμερα ο ΓΑΠ
    Από τη θέση της ΝΔ για κυβέρνηση τεχνοκρατών ,που θα ψηφίσει μόνο τη δανειακή και θα οδηγησει τη χώρα σε εκλογές το Δεκέμβρη
    Περάσαμε στο κυβέρνηση πολιτικών ,με πρωθυπουργό Κακλαμάνη,που θα ψηφίσει όλο το πακέτο και εκλογές ........ βλέπουμε.
    Τέτοια κωλοτούμπα πλέον;Αρχίζουμε να συζητάμε αν θα μας σφάξουν ή θα μας τουφεκίσουν.Ελεος!!!
    Ο Σαμαράς έχει ακόμη χρόνο να απορρίψει τη συμμετοχή του στη κυβέρνηση εθνικής εξόντωσης
    Να τους πει ότι κυβερνηση συνεργασίας ,όταν το ΠΑΣΟΚ έχει αυτοδυναμία στο κοινοβούλιο,είναι ανεπίτρεπτη σύμφωνα με το Σύνταγμα ,που έχει ορκιστεί να σέβεται και να υπηρετεί.
    Οτι η όποια κυβέρνηση σχηματιστεί θα είναι ,πάντα κατά το Σύνταγμα,κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και δεν έχει κανένα λόγο να συμμετεχει στο πασοκικό κυβερνητικό σχήμα,διότι θα παραχάρασσε τη λαική εντολή που πήρε από τον ελληνικό λαό.
    Οτι δεν μπορεί να δεσμευτεί πως θα υπογράψει μια σύμβαση της οποίας το περιεχόμενο αγνοεί,γιατί αυτό ορίζει η δεοντολογία των διαπραγματεύσεων,διεθνώς ,ακόμη και όταν πρόκειται για συμβάσεις μεταξύ ιδιωτών.
    Οτι οι εκλογές δεν είναι πιστωτικό γεγονός και δεν μπορούν οι εταίροι ,που στο όνομα της Δημοκρατίας βομβαρδίζουν χώρες σε όλο το πλανήτη,να απαγορεύουν τις εκλογές στο λίκνο της δημοκρατίας,στην Ελλάδα .
    ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
    Να δηλώσει ότι δεν συμμετέχει σε μια κατ όνομα κυβέρνηση συνεργασίας ,που στη πραγματικότητα θα είναι κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με θητεία μέχρι το Νοέμβριο του 2013.Δεν δεσμεύεται να στηρίξει ,εκ των προτέρων,καμμία σύμβαση πριν δει το περιεχόμενό της.Δεν δέχεται να γίνουν διαπραγματεύσεις από κυβέρνηση που θα βγει μέσα από τη παρούσα βουλή ,γιατί αυτή κυβέρνηση θα βρίσκεται σε δυσαρμονία με το λαικό αίσθημα.Να παραμείνει στη θέση του για εκλογές το ΔΕκέμβρη.

    Υ.Γ 1. Για τα νομικά ζητήματα που έχω θέση στο σχόλιό μου ας ζητηθεί η γνώμη συνταγματολόγων για επιβεβαίωση.
    ΥΓ2. Ο Σαμαράς καλείται να δώσει εμπιστοσύνη σε μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ ,κατ επίφαση εθνικής συνεργασίας,και να καταστήσει τη ΝΔ συνυπεύθυνη για τη καταστροφή του τόπου από το κόμμα του ΓΑΠ

  58. Tem avatar
    Tem 09/11/2011 07:24:35

    Ο Σαμαράς έχει ακόμη χρόνο να απορρίψει τη συμμετοχή του στη κυβέρνηση εθνικής μειοδοσίας λέγοντας παράλληλα ένα μεγάλο ΟΧΙ στην σύμβαση εκχώρησης της εθνικής κυριαρχίας. ΟΧΙ υποταγή στους ξεπουλημένους της Πατρίδας !

  59. Τem avatar
    Τem 09/11/2011 07:28:02

    ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΥΤΗ ΠΑΓΙΔΑ !
    Όποιος και αν είναι ο πρωθυπουργός....

  60. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 09/11/2011 07:57:05

    -Αυτή την ώρα δεν επενδύουμε πολιτικά στην κυβέρνηση αυτή, αφού θα είναι μεταβατική, μικρής χρονικής διάρκειας και ορισμένου σκοπού.
    -Άρα, αν οι συμμετέχοντες στον σχηματισμό της τηρήσουν τον σκοπό για τον οποίο σχηματίζεται, δεν έχει σημασία αν θα είναι πρωθυπουργός ο Παπαδήμος, ο Κακλαμάνης, ο Αρσένης ή ο Μολυβιάτης ή ο οποιοσδήποτε.
    Απλά το Πασοκ δυσκολεύεται να κάνει την επιλογή, επειδή υπάρχουν οι αντίρροπες δυνάμεις στο εσωτερικό του, που λογαριάζουν τις εσωκομματικές εξελίξεις.
    Μέχρι σήμερα η ΝΔ, δεν συμμετέχει στο εσωκομματικό τους παζάρι. Πρέπει όμως επιτέλους να τελειώνουν οι Πασόκοι, γιατί δίδεται η εντύπωση οτι τα δύο κόμματα δεν μπορούν να τα βρούν και έτσι αυξάνεται ο βαθμός δυσπιστίας των ξένων.
    Σήμερα από το πρωϊ τα ΜΜΕ , θέλουν ν΄αποδώσουν εξ΄ισου τις ευθύνες σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, για την καθυστέρηση της δημιουργίας της μεταβατικής κυβέρνησης.
    Η ουσία βρίσκεται μόνο στον χρόνο των εκλογών.
    Τίποτε άλλο.

  61. makis p avatar
    makis p 09/11/2011 08:02:47

    Σήμερα ίσως είναι μια μέρα διαφορετική από τις άλλες.

    Δύο λύσεις υπάρχουν ή πάμε με Πρωθυπουργό τεχνοκράτη για θέματα καθαρά οικονομικά αλλά με σύντομο χρονικό διάστημα το πολύ δηλαδή αρχές Ιανουαρίου η με Πρωθυπουργό έμπειρο σε εξωτερικά θέματα με διάρκεια και μετά από το Πάσχα.
    Τέτοιος Πρωθυπουργός είναι ο κ. Πέτρος Μολυβιάτης.
    Και εξηγώ το γιατί.
    Μια χώρα δεν εξαρτάται μόνο από τα οικονομικά , είναι και τα εξωτερικά θέματα που χρειάζονται διαχείριση και δεν γνωρίζουμε τι μπορεί να συμβεί τους επόμενους μήνες σε έναν κόσμο όπου τα πάντα αλλάζουν από την μια μέρα στην άλλη. Εάν λόγου χάρη τεθεί θέμα σκοπιανού, ποιός θα το διαχειριστεί ,ο κ. Παπαδήμος? Εάν ξεσπάσει κρίση στο αιγαίο στην ζώνη μεταξύ Κύπρου και Ισραήλ για πετρέλαιο και φυσικό αέριο , έχει ο κ. Παπαδήμος το πολιτικό βάρος που απαιτείται?
    Ο Πέτρος Μολυβιάτης με αναμφισβήτητα μεγάλη πείρα έδειξε και ως Υπουργός ότι δεν φοβάται εύκολα έξωθεν παρεμβάσεις. Το έχει δείξει περίτρανα στο ΟΧΙ του σχεδίου Ανάν σε συνεργασία με τον αείμνηστο Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Τάσο Παπαδόπουλο , όταν κάποιοι στην Ελλάδα όπως ο κ. Παπανδρέου και η κ. Μπακογιάννη λέγανε εύκολα το Ναι.
    Ο κ. Μολυβιάτης είναι δεινός διπλωμάτης και με άριστες σχέσεις στο εξωτερικό και ιδίως με την Ρωσία όπου κακά τα ψέματα την χρειαζόμαστε τώρα, γιατί η Ρωσία σε κρίσιμες στιγμές της Παγκόσμιας ιστορίας έπαιξε καταλυτικό ρόλο.
    Τον κ. Μολυβιάτη τον σέβονται αλλά και τον φοβούνται στο εξωτερικό. Ίσως και να μην τον θέλουν κάποιοι.
    Αλλά για το συμφέρων της Πατρίδας μας όπου χρειάζεται να λέμε και ΟΧΙ νομίζω ότι η καλύτερη λύση είναι Πρωθυπουργός ο Πέτρος Μολυβιάτης με αρχηγό οικονομικού επιτελείου τον Λουκά Παπαδήμο , με ταυτόχρονη συμπόρευση όλων των κομμάτων και οι εκλογές ας γίνουν και το καλοκαίρι.


    Makis p

  62. Προμηθέας avatar
    Προμηθέας 09/11/2011 08:45:21

    Ας βάλουν όποιον θέλουν, υπηρεσιακό όμως και με την προϋπόθεση να πάμε σε 100 μέρες σε εκλογές. Μακρυά από συγκυβέρνηση. Αλλιώς, πολύ φοβάμαι, θα αναστήσουν τον πεθαμένο.

  63. irida avatar
    irida 09/11/2011 08:54:35

    Άγιος ,λοιπόν, ο Κακλαμάνης!! Ικανός, μη διαπλεκόμενος, πολεμιστής...κι ένα σωρό άλλα καλά θα βρεθούν γι αυτόν. Μη κι είναι ο νέος πρωθυπουργός;
    Η προσωπική μου εκτίμηση είναι πως ούτε μάχη με τη διαπλοκή έκανε-λεκτικές αντιπαραθέσεις ναι-ούτε άσπιλος ούτε αμόλυντος είναι. Χρόνια στην πολιτική πιάτσα ξέρει κι είδε πολλά. Τ άφησε απλά να συμβαίνουν κρατώντας για τον εαυτό του την..καθαρότητα κι όχι παρεμβαίνοντας ουσιαστικά ή έστω διακόπτοντας κινήσεις ή εμποδίζοντας συμφέροντα.!! Η διαπλοκή έχει ονοματεπώνυμο.Τον άκουσε κανείς να μιλά επώνυμα; Εγώ ποτέ.
    Δε με έπεισε ποτέ για τίποτα. Τη δαπλοκή που την κατήγγειλε; Στα μέσα της διαπλοκής ή στη διαπλεκόμενη κρατική tv;
    Η Ελλάδα είναι χαμένη από χέρι, πάντα ήταν. Από ανικανότητα, από ηθελημένη ανικανότητα, ποιος ξέρει; Πάντα ένα ελάχιστο κομμάτι της αλήθειας προβάλλεται κι αυτό ο καθένας το ερμηνεύει υποκειμενικά.

    • NIK THE GREEK avatar
      NIK THE GREEK @ irida 09/11/2011 10:16:13

      Πεστα χρυσοστομη και μαλιασε η γλωσα μου μ αυτο το ραμολι.
      Ουφ εσκασα.

  64. ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ avatar
    ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 09/11/2011 10:33:46

    Ο Βασίλειος Σκουρής πιθανόν να είναι ο νέος πρωθυπουργός, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters

  65. aαλεκτωρ avatar
    aαλεκτωρ 09/11/2011 15:17:45

    Αυτο που δεν εχετε καταλαβει ειναι οτι η ΕΛΛΑΔΑ[το κρατος] ηταν απο παντα προτεκτορατο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.