#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/02/2010 12:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το επίμαχο δημοσίευμα των New York Times



 Ένα δημοσίευμα των «New York Times» τέθηκε χθες από φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ στην υπηρεσία των επιδιώξεων της κυβέρνησης για την σύσταση εξεταστικής επιτροπής  για την οικονομία  «ώστε να αποδοθούν ευθύνες σε όσους αλλοίωσαν στοιχεία για το έλλειμμα» και να αποπροσανατολιστεί έτσι η συζήτηση από όσα συμφώνησε ο κ. Παπανδρέου στις Βρυξέλλες. Το δημοσίευμα αναφέρει ότι  τον περασμένο Νοέμβριο, ο χρηματοπιστωτικός οίκος Goldman Sachs έκανε πρόταση να δανείσει την Ελλάδα ώστε να γίνει μεταφορά μέρους του ελλείμματος τα επόμενα χρόνια, αλλά οι κ. Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου απέρριψαν την πρόταση αυτή. Παρόμοια κίνηση είχε γίνει άλλες τρεις φορές τα τελευταία δέκα χρόνια και παρουσιάστηκε  ως αγοραπωλησία συναλλάγματος.

Διαβάστε το όλο και θα επανέλθουμε:

 Η οικονομική κρίση που συνταράζει την Ελλάδα και υπονομεύει το ευρώ, οφείλεται σε τακτικές παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποίησε η Wall Street αναφορικά με τα στεγαστικά δάνεια στην Αμερική. Όπως δείχνουν τα στοιχεία, η Goldman Sachs έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόκρυψη πολλών δισεκατομμυρίων ελληνικού χρέους από τους ελεγκτές των Βρυξελλών. Την ώρα που η κρίση κλιμακώνονταν, οι τράπεζες έψαχναν τρόπους ώστε η Ελλάδα να αναβάλλει την ώρα του λογαριασμού. Σύμφωνα με πηγές που παραβρέθηκαν στη συνάντηση, ομάδα στελεχών της Goldman Sachs ήρθε το Νοέμβριο στην Αθήνα, προτείνοντας τρόπους ώστε το τεράστιο χρέος του ελληνικού συστήματος υγείας να αναβληθεί για το μακρινό μέλλον. Κάτι δηλαδή σαν αυτούς που υποθηκεύουν το ακίνητό τους για δεύτερη φορά,  προκειμένου να αποπληρώσουν τις πιστωτικές τους κάρτες. Το σχέδιο είχε εφαρμοστεί και στο παρελθόν. Λίγο μετά την ένταξη της Ελλάδος στη νομισματική ένωση το 2001, η Goldman Sachs είχε βοηθήσει τη κυβέρνηση να δανειστεί πολλά δισ. μεταμφιέζοντας το δάνειο σε συναλλαγματική ανταλλαγή. Αυτό βοήθησε την Ελλάδα να πιάσει τα ευρωπαϊκά όρια στο έλλειμμά της, συνεχίζοντας όμως να ξοδεύει πέρα από τις δυνατότητές της. Η Αθήνα δεν δέχθηκε τη πρόσφατη πρόταση της Goldman Sachs, αλλά τα ερωτήματα για το ρόλο της Wall Street στα ευρωπαϊκά δημοσιονομικά τεκταινόμενα της τελευταίας δεκαετίας, είναι πολλά.

Όπως έγινε στην Αμερική με τη κρίση των στεγαστικών και τη κατάρρευση της AIG, τα τραπεζικά παράγωγα που δημιούργησαν τράπεζες όπως η Goldman Sachs, η JP Morgan Chase, και άλλες, επέτρεψαν στους πολιτικούς της Ελλάδας, της Ιταλίας, και άλλων χωρών, να δανείζονται κρυφά. Οι τράπεζες προσέφεραν ρευστό με αντάλλαγμα μελλοντικές αποπληρωμές, και με αποτέλεσμα να μην υπάρχει  εμφανές χρέος στα λογιστικά βιβλία. Η Ελλάδα για παράδειγμα, αντάλλαξε τα μελλοντικά της έσοδα από τα αεροπορικά τέλη και τα έσοδα των λαχείων, με ζεστό χρήμα. Αυτού του είδους οι συμφωνίες που δεν καταγράφονται ως δάνεια, ξεγέλασαν τους επενδυτές και τους ελεγκτές όσον αφορά στο μέγεθος των ελληνικών χρεών.

Η ελληνική κρίση συνιστά τη μεγαλύτερη έως τώρα απειλή για το ευρώ. Η χώρα χρωστάει στο κόσμο περισσότερα από $300 δισ. και οι τράπεζες είναι χωμένες έως τον λαιμό σε αυτό το χρέος. Τυχόν στάση πληρωμής, θα είχε καταστροφικές συνέπειες. Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, η κυβέρνηση μελετά πολλές προτάσεις από πολλές τράπεζες χωρίς όμως να έχει δεσμευτεί. Οι Goldman και  JPMorgan αρνήθηκαν να σχολιάσουν.

Και ενώ ο ρόλος της Wall Street στην Ευρώπη δεν έχει τύχει δημοσιότητας στην Αμερική, τόσο στην Ελλάδα όσο και στη Γερμανία υπήρξαν αντιδράσεις. Η Wall Street δεν δημιούργησε το ελληνικό χρέος. Βοήθησε όμως την Ελλάδα να δανειστεί τεράστια ποσά, πέραν των δυνατοτήτων της, μέσα από νομότυπες συμφωνίες. Οι τράπεζες εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο την προσοδοφόρα συμβίωσή τους με μια κυβέρνηση που ξόδευε ελεύθερα. Σύμφωνα με κάποιους γνωρίζοντες, μπορεί η Ελλάδα να μην δέχθηκε τη πρόταση της Goldman το 2009, όμως της πρόσφερε $300 εκατομμύρια ως αμοιβή για τις υπηρεσίες της το 2001.

Ο φόβος της κρίσης άρχισε πλέον να διαδίδεται και σε άλλες οικονομικά ασθενείς χώρες, δυσχεραίνοντας τη δυνατότητα δανεισμού εκ μέρους της Ιταλίας, της Πορτογαλίας και της Ισπανίας. Παρά τα πολλά οφέλη της κοινής νομισματικής πολιτικής, η γέννηση του ευρώ συνοδεύτηκε και από μια εγγενή αμαρτία: Κράτη όπως η Ελλάδα και η Ιταλία, μπήκαν στην ευρωζώνη έχοντας πολύ μεγαλύτερα ελλείμματα από αυτά που επέτρεπε η συνθήκη ένταξης. Και αντί να αυξήσουν τη φορολογία ή να περιορίσουν τις δαπάνες, τα κράτη αυτά μείωσαν τεχνητά τα ελλείμματά τους χρησιμοποιώντας τραπεζικά παράγωγα. Αυτά δεν είναι κατ`ανάγκη καταχθόνια. Μερικά που ονομάζονται swap, επιτρέπουν σε εταιρίες ή κράτη να αντέξουν στο κόστος των δανείων τους, ανταλλάσσοντας αποπληρωμές σταθερού επιτοκίου με αντίστοιχες κυμαινόμενου, ή αντίστροφα. Κάτι τέτοιο έκανε και η Ελλάδα το 2001. Με τη βοήθεια όμως της JPMorgan, η Ιταλία έκανε κάτι παραπάνω. Αντάλλαξε συνάλλαγμα με την τράπεζα,  με πολύ ευνοϊκές τιμές. Η Ιταλία κέρδισε έτσι γρήγορο χρήμα, το οποίο θα αποπληρώσει στο μακρινό μέλλον, χωρίς όμως να φαίνεται πως δανείστηκε. Τα παράγωγα είναι χρήσιμα εργαλεία, που όμως γίνονται κακά και επικίνδυνα όταν χρησιμοποιούνται προκειμένου να καλυφτούν οι λογαριασμοί.

Στην Ελλάδα, τα λογιστικά κόλπα ήταν πολλά. Σε κάτι ανάλογο με εθνικό ξεπούλημα, οι Έλληνες κυβερνώντες υποθήκευσαν τα αεροδρόμια και τις εθνικές οδούς της χώρας, έτσι ώστε να μαζέψουν ζεστό χρήμα. Η νομική οντότητα που δημιουργήθηκε το 2001 και ονομάστηκε Αίολος, βοήθησε τη χώρα να μειώσει το χρέος στα λογιστικά της βιβλία εκείνης της χρονιάς. Ως μέρος της συμφωνίας η Ελλάδα εισέπραξε χρήματα, με αντάλλαγμα όμως τη δέσμευση να δοθούν όλα τα μελλοντικά έσοδα από τα τέλη προσγείωσης κλπ. των ελληνικών αεροδρομίων. Κάτι παρόμοιο έγινε το 2000 με την Αριάδνη, που αφορούσε στα μελλοντικά έσοδα από τα λαχεία. Η Ελλάδα χαρακτήρισε τις συναλλαγές  αυτές ως πωλήσεις και όχι ως δάνεια, παρά τις πολλές κριτικές. Αυτού του είδους οι αμφισβητούμενες συναλλαγές μπορεί να είναι ωφέλιμες βραχυπρόθεσμα, αλλά μακροπρόθεσμα είναι καταστροφικές. Ο Γ. Αλογοσκούφης κατήγγειλε τις συναλλαγές αυτές το 2005. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, η Ελλάδα θα χρωστάει στη Goldman έως το 2019. Η τράπεζα δέχτηκε να αναθεωρήσει τη συμφωνία για λόγους καλών σχέσεων με τη χώρα, και το αποτέλεσμα, σύμφωνα με τον Αλογοσκούφη, ήταν πλέον λιγότερο επαχθές για τη χώρα. Το 2005, η Goldman πούλησε το swap στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, που είναι και η μεγαλύτερη ελληνική τράπεζα. Το 2008, η Goldman βοήθησε την Εθνική να τοποθετήσει το παράγωγο swap σε μια νομική οντότητα ονόματι Τίτλος. Όμως η τράπεζα κράτησε τα ομόλογα που εξέδωσε η Τίτλος, για να τα χρησιμοποιήσει ως εγγύηση ώστε να δανειστεί ακόμη περισσότερα από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του οίκου Moody`s, Edward Manchester, αυτή η συμφωνία δεν εξυπηρετεί την Ελλάδα λόγω των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων που δημιουργεί. Αναφερόμενος στο swap Τίτλος, λέει πως: «Αυτό δεν θα αποφέρει ποτέ κέρδη  στην ελληνική κυβέρνηση».

http://www.nytimes.com/2010/02/14/business/global/14debt.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 15/02/2010 13:05:45

    Μια λύσει υπάρχει …το πάγωμα και κατάργηση του Συμφώνου Σταθερότητας και όλων των αντεργατικών μέτρων που προτείνονται από ντόπια ή υπερεθνικά κέντρα του κεφαλαίου.

  2. kanis avatar
    kanis 15/02/2010 13:11:17

    Τα κουδούνια... επί Σημίτη... δεν τα βαράγανε, όλοι μαζύ χαρούμενοι κι επιτυχημένοι στην Wall street;;;;
    ...ή κι επί Αλογοσκούφη...φίλου Ντόρας,κλπ;;;

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/02/2010 13:19:10

    Τα "φιλο"κυβερνητικά κανάλια; Μα καρφώνει τον Σημίτη, και τις συμβάσεις Χοκτηφ, Μπόμπολα, κλπ...

    Βρε μήπως έχουν μπερδευτεί ο Πασόκοι και νομίζουν ότι είναι η ΝΔ;;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ archaeopteryx 15/02/2010 13:33:08

      Νομίζω ότι ο ΓΑΠ και τα φερέφωνά του δεν έχουν κανένα πρόβλημα να καρφώσουν το Σημίτη. Έτσι κι αλλιώς θέλει να τον θάψει με κάθε τρόπο το Σημίτη ο ΓΑΠ. Μπροστά στο ΓΑΠ ο Σημίτης μοιάζει φωστήρας από τους λίγους.

  4. αχαβαχ avatar
    αχαβαχ 15/02/2010 13:25:45

    Πράγματι, τον Σημίτη καρφώνει, παρουσιάζει τον Αλογοσκούφη σαν τον τύπο που πήγε να συμμαζέψει τα πράγματα.

  5. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/02/2010 13:27:39

    Αν καταλαβαίνω καλά το δημοσίευμα, όλες οι τοποθετήσεις έγιναν με βάση το αρχικό χρηματοοικονομικό προϊόν του 2001. Πουλήθηκε δηλαδή στην Εθνική το 2005 και αυτή το ξανατιτλοποίησε το 2008 για να πάρει ρευστότητα. Δεν υπήρξε κάποια καινούργια συναλλαγή που να υποθηκεύει μελλοντικά ελληνικά έσοδα, αλλά όλα στρέφονταν γύρω από την αρχική συναλλαγή του 2001.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Επώνυμος 15/02/2010 13:32:50

      Βεβαιως αλλα μη νομιζετε οτι και οι τηλεαστερες του ΠΑΣΟΚ και τα ΜΜΕ ειναι τιποτα πολυ μορφωμενοι ανθρωποι.Απλως δεν εχουν αντιπαλο και η ευθυνη ανηκει στη ΝΔ βεβαια.Κατα τα αλλα το δημοσιευμα στρεφεται κατα του Σημιτη.

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/02/2010 13:36:46

    Το πρόβλημα είναι το off balance sheet financing σε κρατικό επίπεδο. Όλες οι συμβάσεις παραχώρησεις, στην ουσία λειτουργούν έτσι. Αντί να δανειστείς για να φτιάξεις έναν δρόμο, "παραχωρείς την χρήση" και δανείζεται ο κατασκευαστής αντί για σένα. Ωστόσο, ο χρήστης του δρόμου είναι ένα και το αυτό με τον φορολογούμενο. Μειώνεται τυπικα ο δανεισμός, ουσιαστικά υπάρχει η ίδια επιβάρυνση.

    Βέβαια υπάρχουν πολλοί πιο πολλοί τρόποι να κοροϊδέψεις με συμβάσεις παραχώρησης. Θα θμάστε την τροποποίηση της σύμβασης Μάνου για το αεροδρόμιο από τον Λαλιώτη. Φώναζε τότε η ΝΔ (και ο Μητσοτάκης) ότι η τροποποίηση ήταν επαχθέστερη για το Ελληνικό Δημόσιο και είχε δίκιο. Ωστόσο οι Πασόκοι είναι μάγοι στο ψέμα...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ archaeopteryx 15/02/2010 14:08:57

      Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, το καλό από εκείνη την τροποποίηση (την πολύ επαχθέστερη, όντως, για το ελληνικό Δημόσιο) ήταν ότι πήρε το ελληνικό Δημόσιο την πλειοψηφία της εταιρίας του αεροδρομίου, ενώ με τη σύμβαση Μάνου-Μητσοτάκη είχαν την πλειοψηφία οι Γερμανοί. Δεν το καταλογίζω αυτό κατ' ανάγκη για κακό στον Ανδρέα, διότι μετά έπρεπε να δώσει γη και ύδωρ για να αλλάξει μια σύμβαση που είχε ήδη υπογραφεί.

    • anonymous avatar
      anonymous @ archaeopteryx 15/02/2010 14:11:01

      Εδώ θα διαφωνήσω. Η κατασκευή του δρόμου και η αποπληρωμή με διόδια διαφέρει από τη φορολογία κατά τα ότι πληρώνει μόνο όποιος κάνει χρήση του δρόμου και για όσο κάνει χρήση του.
      Η κομπίνα που έχουν κάνει είναι ότι έχουν τιτλοποιήσει μελλοντικές απαιτήσεις-έσοδα κι έχουν προεισπράξει τα φράγκα τα οποία κι έχουν φάει.

      Σε απλά Ελληνικά αυτό σημαίνει ότι το μέλλον των παιδιών που γεννιούνται στην Ελλάδα είναι ζοφερό. Θα πληρώνουν μόνο χρέη χωρίς καμιά δυνατότητα να ξεφύγουν από αυτή την παγίδα. Θα τους κάτσουν και οι πακιστανοί στο κεφάλι και τέλος. Τελειώνουν οικονομικά, κοινωνικά, πολιτισμικά.

      Το θλιβερό είναι ότι τους καλοφαγάδες σαπιοκοιλιάδες που πηδάνε ρωσίδες δεν τους ενδιαφέρει το μέλλον των παιδιών τους.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 15/02/2010 14:18:16

      Όχι φίλε μου... Με δεδομένη την θέληση για μη δημιουργία hub, μειώθηκε η αξία και ανέβηκε το ρίσκο της "μετοχής". Για αυτό δόθηκε στην Κυβέρνηση. Μας έδωσαν τον κατιμά και κράτησαν το φιλέτο. Σε μέτριο αεροδρόμιο, φιλέτο είναι το δάνειο.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 15/02/2010 14:20:54

      ναι ανώνυμε δίκιο έχεις, αλλά όταν όλοι οι δρόμοι έχουν διόδια, ο οδηγός και ο φορολογούμενος κάπου ταυτίζονται...

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ archaeopteryx 15/02/2010 14:23:30

      Τι είναι hub, je ne sais pas moi.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ archaeopteryx 15/02/2010 14:30:02

      Ειναι αεροδρομιο - κομβος οπου ερχονται κα φευγουν ανταποκρισεις για αλλες περιοχες.Αυτο ηταν ο αρχικος σχεδιασμος Μητσοτακη,ενα hub που θα συνδεει Ευρωπη και Αφρικη,αλλα αυτο θα το εκαναν οι Γερμανοι μονο αν ειχαν πλειοψηφια.
      Παντως το δημοσιευμα των New York Times δεν αφορα τα Σπατα,αλλα τα αλλα περιφερειακα αεροδρομια,τα εσοδα των οποιων ως το 2019 πουλησε ο Σημιτης και τα εμφανισε ως εσοδα του 2001 για να καλυψει το ελλειμμα..

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 15/02/2010 14:33:16

      hub σημαίνει άξονας, κόμβος. H Φραγκφούρτη και το Λονδίνο είναι hubs. Η Αθήνα θα μπορούσε να είναι, δηλαδή κόμβος ανάμεσα σε Μέση Ανατολή και Ευρώπη, ή Άπω Ανατολή και Δύση κλπ. Βέβαια αυτό αν είσαι καβαλημένος Έλληνας. Για τους Γερμανούς θα ήταν κακή ιδέα. Για αυτους, καλύτερα το Μόναχο από την Αθήνα. Η Αθήνα και οι αεροπορικές της εταιρίες να τροφοδοτούν τα Γερμανικά hubs. Δες που πετάει η Aegean. Δες πόσες διεθνείς πτήσεις είναι μέσω Γερμανίας. Λεφτά για αυτούς. Είτε είναι σε landing fees, είτε σε μαγαζιά σε αεροδρόμια. Το 2001 το Μόναχο ήταν μια τρύπα και η Λειψία γιαπί. Για πήγαινε να δεις τώρα... Το Ελ. Βενιζέλος είναι σαν μικρό συνοικιακό μπροστά τους.

      Σημείωσε και κάτι άλλο. Η ΟΑ, με όλες τις αμαρτίες της θα ήταν βιώσιμη αν ο Ελ Βενιζέλος ήταν hub. Αλλά το πρώτο πράγμα που είδε η BA όταν ήρθε, ήταν η σύμβαση. Ακριβή, έχασαν ενδιαφέρον.

      Και στις αερομεταφορές, υπάρχουμε για εξυπηρέτηση του Γερμανού. Courtesy of Πασόκ.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ archaeopteryx 15/02/2010 14:34:32

      @ anonymous
      Πολλοι δεν εχουν παιδια ή οσοι εχουν τα προοριζουν για το εξωτερικο.
      Κατα την προοδευτικη αντιληψη το εθνος ειναι κατι μεταβλητο πληθυσμιακα.Εαν εσυ εισαι υπουργος σοσιαλιστικης κυβερνησης και ξερεις οτι τα παιδια σου θα ζησουν στην Αγγλία -εκτος αν ειναι και αυτα υπουργοι-ενω εδω θα κατοικουν τα παιδια των λαθρομεταναστων στους οποιους εδωσες ψηφους θα ενδιαφερεσαι για το αν θα πληρωνουν διοδια που θα τα εχεις απολαυσει εσυ χρονια πριν;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ archaeopteryx 15/02/2010 21:06:12

      Αυτό με το "καβαλημένος Έλληνας" πολύ μου άρεσε!

      Η εντύπωσή μου εμένα ήταν ότι είχε γίνει hub το αεροδρόμιο, γι' αυτό και εξεπλάγην όταν είδα το μικρό μέγεθός του την πρώτη φορά που πήγα. Το Μόναχο ήταν ήδη πολύ μεγαλύτερο το 2001, ας μη μιλήσουμε για Φρανκφούρτη. Κι αν έχεις περάσει από JFK, όλα σου φαίνονται αεροδρομιάκια. Τώρα καταλαβαίνω όμως γιατί μου φάνηκε τόσο μικρό από την αρχή.

      Ρε μιλάμε για εθνική προδοσία εδώ! Κάναν αεροδρόμιο και δεν το έκαναν κόμβο με τη Μέση Ανατολή και τη Ν.Α. Ευρώπη; Αυτό δεν το ήξερα!

  7. anonymous avatar
    anonymous 15/02/2010 13:57:33

    Αυτές οι τιτλοποιήσεις είναι μεγάλες κομπίνες κι ενέχουν πολλούς κινδύνους.
    Πριν από κάτι μέρες κάποιος φώναζε γιατί δεν καταργούνται τα διόδια από την Αττική Οδό από τη στιγμή που ο δρόμος έχει εξοφληθεί. Την απάντηση τη δίνει το δημοσίευμα. Τα διόδια πηγαίνουν για να εξοφληθούν τα κρατικά δάνεια. Οι εργολάβοι δεν τα κρατάνε για την πάρτη τους. Οι εργολάβοι φτιάξανε το έργο με στόχο να ξεπληρωθεί από τα διόδια. Μόλις ξεπληρωθεί παύουν να εισπράττουν και οι εργολάβοι.

  8. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 15/02/2010 14:21:33

    Ακριβώς το ίδιο άρθρο της ¨N.Y.T.” σχολιάζει το σημερινό φύλλο της ¨JUNGEWELT” ( http://www.jungewelt.de/2010/02-15/006.php ) με τον τίτλο ¨ Η Goldman Sachs ΣΥΓΚΑΛΗΨΕ – ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΡΕΗ – ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΣΑΝ ΑΠΛΕΣ ¨ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΟΣ ¨ με στόχο να μπούμε αρχικά στην ¨Ο.Ν.Ε.¨ και αργότερα ( σήμερα ) να αποφύγουμε τις συνέπειες από την παράβαση των προδιαγραφών του ¨Συμφώνου Σταθερότητας ¨.

    Στην συνέχεια το ρεπορτάζ παραθέτει από την ¨Ν.Υ.Τ.¨ τα ίδια στοιχεία που αναφέρει εδώ ο ¨Factor-X¨.

    Όμως το ενδιαφέρον είναι η ¨J.W.¨ κλείνει το δημοσίευμα της με την αναφορά σε μια τελευταία Δημοσκόπηση , βάσει της οποίας το 53 % Γερμανών ( ¨Ευρωπαίων Συμπατριωτών μας¨ ) τάσσεται υπέρ του αποκλεισμού της Ελλάδας από την Ο.Ν.Ε , ¨στο βαθμό που τα Ελληνικά συσσωρευμένα χρέη θέσουν σε κίνδυνο την σταθερότητα του Ευρώ ¨ .

    Επίσης σύμφωνα με την Δημοσκόπηση του Ινστιτούτου ¨EMNID” περίπου τα 2/3 των ερωτηθέντων , Γερμανών Συμπατριωτών μας , τάχθηκαν ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .

    Παράθεση για Herr Simitis – Tsatsos – Mitsotakis :

    Laut einer Umfrage im Auftrag der Bild am Sonntag plädieren 53 Prozent der Deutschen für einen Ausschluß Griechenlands aus der Euro-Zone, falls dessen Schuldenberg die Stabilität der Gemeinschaftswährung gefährden sollte. Deutsche Finanzhilfen für Griechenland lehnten laut der Emnid-Umfrage gut zwei Drittel der Befragten ab. (jW)

    Συνεπώς καλά θα ήταν να στην Γερμανία άμεσα η Ρηματική Διακοίνωση της Ελλάδας για την καταβολή ΤΩΝΟΦΕΙΛΩΝ ΤΗΣ από την ληστεία και γενοκτονία κατά τη διάρκεια της κατοχής , ύψους περίπου 100 δις ευρώ .

    Πρέπει να σταματήσουν οι Γερμανοί , άρχουσα καπιταλιστική τάξη και λαός , να πορεύονται στην Διεθνή Κοινότητα ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΚΑ – ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ , για πάνω από 100 χρόνια, παρουσιαζόμενοι σαν ¨θύματα¨ της ιστορίας. ¨Θύματα¨ για τον 1ο Π.Π. και τις πολεμικές αποζημιώσεις , που τους επέβαλλαν οι Αγγλογάλλοι ιμπεριαλιστές , ¨θύματα¨ στον 2ο Π.Π. για τα ¨συμμαχικά εγκλήματα πολέμου¨ και τους ¨διωγμούς των Γερμανών ομογενών από την Ανατολική Ευρώπη , ΚΑΙ ¨ΘΥΜΑΤΑ¨ της ¨Ευρωπαϊκής Ένωσης¨ όπου είναι ¨οι μόνοι¨ στην οποία εισφέρουν οικονομικά …

    ΕΩΣ ΕΔΩ … πρέπει να μάθουν την αλήθεια …( την οποία την οι περισσότεροι την γνωρίζουν, αλλά …).

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ ΝΤΑΝΤΟΝ 17/02/2010 13:39:45

      Καλά ή άρχουσα τάξη. Αλλά και ο λαός;
      Εντάξει, οι δημοσκοπήσεις! Αλλά τι λέει η δική μας πλειοψηφία σε αντίστοιχες δημοσκοπήσεις, θέλει την Τσεχία ή την Πολωνία στην ΟΝΕ;
      Ήθελε τη Σλοβενία; Να τις ψάξουμε;
      Είχε λάθος φυσικά. Η Σλοβενία είναι σταθερότατη.

  9. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 15/02/2010 19:25:02

    Εξηγήσεις μέχρι τέλος Φεβρουαρίου ζητάει η Ε.Ε !!

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/02/blog-post_1331.html

    • Κρης avatar
      Κρης @ exomatiakaivlepo 15/02/2010 19:47:38

      και γιατι εχθες στο mega ο ογκόλιθος της δημοσιογραφιας
      Ιορδανης ελεγε οτι το ηξεραν στην ΕΕ
      και οτι αυτο σταματησε το '08 ?
      λολ
      μαλλον ειχε μαθει το βραδυνο του μαθημα που του ειχαν δωσει καλα .

  10. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 17/02/2010 13:05:13

    http://www.scribd.com/doc/7243161/-

    Μια έρευνα στο διαδίκτυο θα διαπιστώσει κανείς ότι οι τρείς που Kamarowsky Cannizzaro και Debuty πρόεδροι και ιδιοκτήτες πολλών εταιρειών σαν αυτή της Αίολος και της Αριάδνης, αποτελούν κομβικά άτομα στο δίκτυο που δημιούργησε την παγκόσμια οικονομική κρίση με τα CDOs και τα δημιουργικά παιγνιδάκια των τραπεζών και των οίκων αξιολόγισης. Συνεργάτες της Citigroup της JP Morgan της Standards & Poors, αντιπροσώπευσαν και πούλησαν μέσω των εταιρειών τους (μια είναι εισηγμένη και στο Ιρλανδικό χρηματιστήριο) εκατοντάδες εκατομμυρίων παράγωγα.. συνεργαζόμενοι με Ρώσικες τράπεζες όπως η Alfa bank (οχι Alpha)..Γερμανικές εταιρείες όπως η Wolkswagen (κανενας θυμάται την απόλυτη καταστοφή του κύριου μετόχου της WW?) κλπ κλπ.
    Όπως φαίνεται απ την επερώτηση του Σούρλα στην Βουλή γνώριζε η ΝΔ τι συμβαίνει αλλα όταν ανέλαβε την Κυβέρνηση το 2004, συνέχισε να χρησιμοποιεί την Aeolos SA όπως φαίνεται στο ΦΕΚ του 2007 http://www.mnec.gr/export/sites/mnec/el/nomothesia/law/Documents/3620_276-A-07_11.12.2007.pdf στο άρθρο 9 που αφορά τις συναλλαγες των αποθεματικών των ΄Δημόσιων Ταμείων!!!!

    Αντι να καθίσουν όλοι στο σκαμνί να δικαστούν να δημευθούν οι περιούσιες τους μέχρι συγγενών 3ου βαθμού (γιατί κάποια στιγμή θα πρέπει ολόκληρες οι οικογένειες των ενασχολούμενων με τα δημόσια και κοινά και με την διαχείριση Δημόσιου Χρήματος να είναι σε συνεγερμό μην λαθροχειρεύση το μέλος τους και βρεθούν με τα περιουσιακά τους στοιχεία δημευμένα αντί πως και πως να περιμενουν πως θα βολευτουν απο την επιτυχία τους συγγενή τους και να αρμέξουν από τον Δημόσιο κορβανά τα δικά σου και δικά μου λεφτά!!!!!). αντι λοιπον να καθίσουν στο σκαμνί όλοι οι πρωθυπουργοί, υπουργοί οικονομικών, διοικητές της Τράπεζας Ελλάδας και κάθε άλλος που έφερε τον τόπο στα χρόνια του Τρικούπη, καθόμαστε και τους βλέπουμε και τους λιβανίζουμε!!!

  11. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 17/02/2010 13:08:04

    συγνωμη για το λάθος.. επερωτηση του Σιούφα ηταν

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.