#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/04/2008 01:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ελληνικό λόμπι τι κάνει;

Σερφάροντας στο Διαδίκτυο, σε αναζήτηση «κρυμμένων» ειδήσεων για το θέμα των Σκοπίων, μου έκανε εντύπωση η απουσία εκείνων των μεγάλων κινητοποιήσεων του ελληνικού λόμπι στις ΗΠΑ και αλλού. Τι γίνεται; Υπάρχει ελληνικό λόμπι ή το ξεχάσαμε κι αποξεχάστηκε κι αυτό; Και τι συμβαίνει με τον σημερινό Αρχιεπίσκοπο Αμερικής; Ποιες είναι οι σχέσεις του και με το λόμπι και με την αμερικανική κυβέρνηση; Αν ζούσε ο Ιάκωβος θα υπήρχε αυτή η απραξία;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. AnonymOs avatar
    AnonymOs 01/04/2008 01:26:50

    ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΟ-ΑΝΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΛΟΜΠΥ.
    ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΧΕΙ ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΘΕΙ.


    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΝ ΚΡΑΤΙΣΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΩΣ.

    ΑΛΛΙΩΣ ΘΑΦΤΗΚΑΜΕ ΣΑΝ ΛΑΟΣ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ.

  2. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 01/04/2008 01:43:13

    Ένας από τους μεγαλύτερους μύθους είναι το ελληνικό λόμπι. To σκοπιανό λόμπι, πάντως, είναι αρκετά ισχυρό με διασυνδέσεις σε Αυστραλία και Καναδά.

  3. νικος avatar
    νικος 01/04/2008 07:58:39

    nou many
    nou lobbing

  4. Alkimos avatar
    Alkimos 01/04/2008 09:38:16

    - Εξευτέλισαν -πάλι- τον Ελληνισμό οι ''τουρίστες''-διπλωμάτες μας στις ΗΠΑ. Τα προξενεία μας, ενώ πρωτοστατούν σ' εκδηλώσεις γιά το Ολοκαύτωμα (''γραμμή'' Ντόρας), δεν έκαναν εκδηλώσεις γιά την εθνική μας επέτειο.
    - Υποψήφια προεδρίνα θα έχει -γιά πρώτη φορά- η Ομοσπονδία Νέας Υόρκης, τον Ιούνιο.
    - ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Εταιρίες Ελληνοαμερικανών μέλη του... τουρκικού Λόμπι. Τ' αποδεικτικά στοιχεία
    - Αμερικής Δημήτριος: Με άρχοντες και νεόπλουτους, αλλά μακριά από το ποίμνιο. Ο αρχιεπίσκοπος, απ' ότι φαίνεται, θα μείνει στην ιστορία ως ο μόνος ανίκανος να εμπνεύσει την Ομογένεια
    - ''Yπερήφανα γηρατειά'' ηγούνται των ομογεν. Οργανώσεων και τις οδηγούν στο...παρελθόν... H ευθύνη του πολιτικού κατεστημένου της Αθήνας.
    - Ελληνικό ''λόμπι'' στις ΗΠΑ: Αλήθειες και παραμύθια. Ο πονηρός ρόλος Αθήνας και ΜΜΕ. Τα κατασκευασμένα δημοσιεύματα, οι ψευτιές, οι κατά φαντασία ''ηγέτες'' και οι... ''λομπίστες''
    - Προεδρικές εκλογές και η απελπιστικά μικρή συμμετοχή της Ομογένειας στις ΗΠΑ

  5. Alkimos avatar
    Alkimos 01/04/2008 09:40:13

    Περισσότερα την Τετάρτη...

  6. Alkimos avatar
    Alkimos 01/04/2008 09:51:54

    'Εκτακτη είδηση από το ΚΑΛΑΜΙ (http://www.kalami.us):

    ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ την Κυριακή η παρέλαση στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης.
    Ο Δήμος ανακοίνωσε σήμερα Τρίτη ότι δεν θα δώσει την 5η Λεωφόρο στο Μανχάτταν, εξαιτίας της μικρής συμμετοχής παρελαυνόντων και ειδικά θεατών...

    Προτείνει την 31η οδό στην Αστόρια,
    στο κέντρο του ελληνικού ''γκέτο''... Δυσαρέσκεια στην Ομοσπονδία, που την διοργανώνει.

  7. OMOGENEIA avatar
    OMOGENEIA 01/04/2008 10:19:03

    ΠΟΙΟ LOBBY? ΥΠΑΡΧΕΙ? ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΔΑΚΡΥΑ!

  8. Alkimos avatar
    Alkimos 01/04/2008 10:39:11

    (Anonimous 10:15)Επιτέλους μια ώριμη τοποθέτηση που αντανακλά την πραγματικότητα.

  9. Alkimos avatar
    Alkimos 01/04/2008 10:51:01

    Υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις, που φανερώνουν ότι ο λαός στην Ελλάδα ποδηγετείτε προς "συγκεκριμένη" κατεύθυνση, από κάποιους που θεωρούν τον εαυτό τους «ιδιοκτήτες» αυτού του τόπου! Τα μέσα που χρησιμοποιούν είναι τα ΜΜΕ και η Εκκλησία. Το δυστύχημα είναι ότι ο Ελληνικός λαός έχει μάθει να υπακούει τυφλά αυτούς με τους οποίους είναι συναισθηματικά δεμένος, χωρίς να κάνει χρήση της λογικής και του φυσικού αισθήματος αυτοσυντήρησης (αυτοπροστασίας). Ο τρόπος αντίδρασης, για να δώσουμε και έναν επιστημονικό όρο, είναι κάτι σαν το «σύνδρομο της Στοκχόλμης». Ας ψαχτούμε επιτέλους λίγο, για να βρούμε ποιοί είναι οι «απαγωγείς/βιαστές» της ελληνικής ψυχής!

  10. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 01/04/2008 10:53:21

    Το Ελληνικό λόμπυ κλπ. είναι ανύπαρκτο. Μερικοί γραφικοί που κοιτάνε να κονομήσουν από το lobbying. Μετά το θάνατο του Ιάκωβου που το ΠΑΣΟΚ τον αποκαλούσα CIΑκωβο μαε τελείωσε κι αυτό.

  11. Swell avatar
    Swell 01/04/2008 11:03:30

    @Anonymous 10.15: Πριν αποδώσεις τα πάντα στον αντιαμερικανισμό των Ελλήνων διάβασε κι αυτό για να δεις ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΙΣ 11/9

  12. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 01/04/2008 12:52:47

    το ελληνικό λόμπυ αποτελειται απο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΠΡΏΤΑ ΑΜΕΡΙΚΆΝΟΙ και ειναι πολύ περηφανοι γι αυτο. Οι περισσότεροι δεν αντιλαμβανονται τον αντιαμερικανισμό των ελλήνων και ενοχλουνται βαθυτατα. Εκτος απο τους λιγοστούς πρώτης γενεας οι υπόλοιποι καλα καλά δεν ξερουν την πρόσφατη ιστορία της χώρας. Ειναι προθυμοι να βοηθησουν τα φτωχά cousins απο το πατριδα αλλα απορυθμιζονται οταν ανακαλύπτουν οτι τα cousins ουτε πεινασμενα ειναι (οπως οι παππουδες τους) ουτε τρελαινονται με τις αμερικανιες γενικώς.

  13. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 01/04/2008 13:00:01

    ....αν ζουσε ο Ιακωβος..... μπρρρ ανατριχιασα (ο και Σιακωβος αποκαλουμενος για να μην ξεχνιομαστε)
    Ο Αμερικης Δημητριος ηταν μαλλον η καλυτερη επιλογη μετα το φιασκο του Σπυριδωνος. Ολοι λένε οτι ειναι φωτισμένος ιεραρχης στο ηθος και την αντιληψη του Αναστασιου Αλβανιας. Παπας με "Π" κεφαλαίο δηλαδη και όχι Ανθιμος

  14. Alkimos avatar
    Alkimos 01/04/2008 13:02:20

    Αν και είναι γεγονός ότι η Έλληνες πολιτικοί των τελευταίων χρόνων έχουν διαχειριστεί καταστροφικά το εθνικό δυναμικό του απόδημου Ελληνισμού, αυτό δεν είναι όμως αιτία να εγκαταλείψει κανείς τον αγώνα για την πατρίδα του…

    Η Ελλάδα δεν είναι η οικογένεια Καραμανλή, Παπανδρέου, Μητσοτάκη και οι υπόλοιπες αστείες φιγούρες του Κοινοβουλίου. Δεν είναι ούτε οι Λάτσηδες, οι Βαρδινογιαναίοι, οι Αγγελόπουλοι κ.λ.π.

    Ελλάδα είμαστε όλοι εμείς, είτε εντός είτε εκτός συνόρων… Αν πάψουμε να νοιαζόμαστε, τότε δεν κάναμε τίποτα περισσότερο, από αυτό που ακριβώς επιχειρείται από αυτούς που εποφθαλμιούν τον έλεγχο επάνω μας!

    Η ΑΠΑΘΕΙΑ είναι ισοδύναμη με την ΗΤΑ!!!

  15. Alkimos avatar
    Alkimos 01/04/2008 13:05:04

    Sorry! HTTA...

  16. rs avatar
    rs 01/04/2008 13:09:24

    Factor,
    δεν έχω χρόνο να διαβάσω τώρα όλα τα σχόλια (να κάνουμε και καμιά δουλειά ρε παιδιά δεν σας προλαβαίνουμε)μία παρατήρηση μόνο.
    Αναπολείς τον CIAκωβο ή μου φαίνεται;Το ΑΝΤΙ έχει ξοδέψει πολύ μελάνι όταν έγραφε για τα έργα και τις ημέρες του.
    Αναπολούμε λοιπόν τον οποιονδήποτε όταν νομίζουμε ότι εξυπηρετεί τα συμφέροντά μας;

  17. YiannisM avatar
    YiannisM 01/04/2008 13:24:45

    Καλά ρε παιδιά σοβαρολογείτε; Όλοι;
    Ποιοί αγώνες για την πατρίδα και ποιοί τους κανουν;
    Ποιοί "λομπίστες" στήριξαν την χώρα με παρεμβάσεις στην κυβέρνησή τους, με επενδύσεις που τις έχει τόσο πολύ ανάγκη η χώρα, με κάθε τρόπο τέλος πάντων στις όποιες δύσκολες στιγμές πέρασε η χώρα μετά την μεταπολιτευση;
    Το μόνο που στηρίζουν αυτοί οι τύποι είναι την κόρη του δρακουμέλ για να κυβερνήσει την Ελλάδα..
    Όσο για τον CIAκωβο; Αν και λένε ότι ο νεκρός συγχωρείται ποιά ήταν η δράση του κατά την εθνοσωτήριο;
    Μην τρελλαθούμε τελείως..

  18. YiannisM avatar
    YiannisM 01/04/2008 13:40:45

    Και κατι που διαβάζω για στρατιώτες στο Αφγανιστάν και την συμμαχία ΗΠΑ-Ελλάδας.
    Ποιά συμμαχία ρε φίλε;
    Και για ποιό σκοπό; και για ποιά ωφέλεια ποιάς χώρας;
    Και για ποιούς 10.000 στρατιώτες;
    Μόνο οποιος δεν έχει υπηρετήσει γράφει τέτοιες μπαρούφες. Άν είχε η Ελλάδα 10.000 στρατιώτες να στείλει στο Αφγανιστάν, δεν θα αυτοκτονούσαν τα παιδιά στον Έβρο από το 10-1 και εμπλοκή.
    Αφήστε τους πατριωτισμούς και τους μεγαλοιδεατισμούς που πρέπει να τους υλοποιούν οι άλλοι και τα παιδιά των άλλων.
    Αν κάτι έχει ανάγκη η χώρα είναι μια νέα εθνική στρατηγική και ίσως τώρα που έχει πιάσει πάτο και θα μας πιάσουν και τον κ..ο μέχρι και οι Σκοπιανοί να έχει νόημα μια τέτοια συζήτηση..
    Όμως δεν υπάρχει το πολιτικό δυναμικό που θα αποτιμήσει ψύχραιμα την κατάσταση και θα βάλει τα πράγματα σε μια σειρά στο κράτος, στην οικονομία, στις προμήθειες και προπαντός στην παιδεία και την υγεία..
    Γιατί ένα κράτος και μια ηγεσία που δεν το σέβονται και το απαξιώνουν οι πολίτες του δεν μπορεί να ασκήσει ούτε εξωτερική πολιτική ούτε άμυνα..
    Αλήθεια αυτοί οι τυποι στα συλλαλητήρια και στα τηλεοπτικά τραπέζια που υπηρέτησαν την θητεία τους;

  19. rs avatar
    rs 01/04/2008 13:52:36

    Yiannis M. Πάρα πολύ σωστός.
    Ένα θα συμπλήρωνα ίσως.Έχει ψάξει κανένας τι επιδράσεις έχει το ουράνιο, απο τους βομβαρδισμούς των νατοϊκών, στην υγεία των στρατιωτών που υπηρετούν στο Κοσσυφοπέδιο;

  20. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 01/04/2008 14:03:43

    για τον ανωνυμο περι ομογενειας:
    εχεις συζητησει ποτε για το Ιρακ πχ με ελληνοαμερικάνο??? Η για το ρολο των αμερικανων στην μεταπολεμική Ελλαδα??? Για προσπαθησε και τα ξαναλέμε. Δεν ειναι ζητημα προθεσεων - εχουν τις καλυτερες. Απλώς αναφερονται σε μια φανταστική χώρα πλασμένη απο ταινίες τυπου 300 και ιστοριες των παππουδων για μια ελλαδα που δεν υπάρχει πια!!! Γνωρισα έλληνες 80 ετων που γεννηθηκαν και πεθαναν εκει χωρις να εχουν ερθει ποτε στην ελλαδα. ΕΛΛΗΝΕΣ σε γλώσσα εθιμα και συνηθειες αλλα ασχετους με την ελληνική πραγματικότητα. Αυτό επισημαινω, συν το γεγονος οτι οντας αμερικανοι πολιτες και ζώντας εκει, αντιλαμβανονται τον κόσμο και την εξωτερική τους πολιτική όπως ακριβως και οι υπολοιποι αμερικάνοι. Αν θελει κανεις να έχει λόμπυ αυτά πρέπει να τα λαμβανει υποψη του.

  21. OMOGENEIA avatar
    OMOGENEIA 01/04/2008 14:05:36

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ! "Γιατί ένα κράτος και μια ηγεσία που δεν το σέβονται και το απαξιώνουν οι πολίτες του δεν μπορεί να ασκήσει ούτε εξωτερική πολιτική ούτε άμυνα.."

    ΕΥΓΕ ΓΙΑΝΝΗ!

  22. OMOGENEIA avatar
    OMOGENEIA 01/04/2008 14:19:10

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΧΟΛΙΟ.GR ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ LOBBY?, ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ!!, ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΑ. ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ Η ΤΡΙΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ? ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΜΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ "ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ" ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΗΠΑ ΣΤΟ ΙΡΑΚ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ? ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΣ!

  23. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 01/04/2008 15:04:26

    προς ομογενη και ανωνυμο
    Δεν προσπαθω να καλυψω τις ευθυνες του κρατους απέναντι σε κανενα. Ουτε θα δυσκολευτουμε να συμφωνησουμε σε αυτό, πολυ δε περισσοτερο δεν κατηγορώ κανεναν και ειδικά ανθρώπους που παρόλο που η Ελλάδα τους εδειωξε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και μετά τους ξεχασε. Ειπα πως εχουν τις καλυτερες προθεσεις και το εννοώ.
    Αλλο προσπαθω να επισημανω: Καλως η κακως για καποιον που μεγαλώνει στο Akron Ohio πχ, σημερα ειδικά, η Ελλαδα ειναι κατι μακρινο και ακομη περισσότερο η ελληνική πραγματικότητα. Μεγαλώνουν σε άλλο κοσμο και έχουν άλλη κοσμοθεωρεια. Ειναι φυσικό και καλα κάνουν. Απλά αυτη ειναι μια παραμετρος που πρεπει να λαμβανεται σοβαρά υπόψη οταν μιλαμε για ομογενεια, οχι για να μειωσουμε τους ομογενεις αλλα για να γεφυρώσουμε τις διαφορες αντιληψης που μοιραία υπάρχουν. Ουφ, αυτά.

  24. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 01/04/2008 15:05:57

    Α ναι:
    Σιγα να μην περιμένουν οι ομογενεις από το μπουρδελο-δημοσιον. Οι κοινοτητες τους τα πανε μια χαρα ειδικά στην αμερική. (ΗΠΑ & ΚΑΝΑΔΑ)

  25. OMOGENEIA avatar
    OMOGENEIA 01/04/2008 15:40:51

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΧΟΛΙΟ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ! ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

  26. Tassos avatar
    Tassos 01/04/2008 15:59:40

    Νομίζω είναι μεγάλη αφέλεια να πιστεύουμε ότι η ομογένοια δεν πρωτοστάτησε στο Σκοπιανό. Μπορεί να αηδίασε και να παραπλανήθηκε από τους δόλιους χειρισμούς του Δρακουμέλ το τραγικο '92-'93 αλλά δεν έπαψε ποτέ να αγωνίζεται. Για όσους είδατε στους φάκελλους του Παπαχελά τον Μητσοτάκη να κάνει δηλώσεις για γέρο-Καραμανλή&Σαμαρά που θα προβλημάτιζαν και διανοητικά καθυστερημένους παρακαλώ διαβάστε και την ομιλία του ομογενή Chris Spyrou

    http://www.noiazomai.net/chrisspirou.html

    και πείτε μου αν έχω άδικο να πιστεύω ότι ο Δρακουμέλ ευθύνεται αποκλειστικά για αυτήν την εθνική τραγωδία μαζί με όλους εμάς που δεν καταγγέλλουμε ανοιχτά την συνέχιση του δράματος απο την επάξια κόρη του. Ή πρέπει να ήταν πολλά τα αργύρια της προδοσίας ή πρέπει να ήταν/είναι διανοητικά ανάπηρος.

  27. "e-πολίτης" avatar
    "e-πολίτης" 01/04/2008 16:03:10

    Θα πρέπει να σταματήσει η καραμέλα ότι φταίνε οι πολιτικοί. Εμείς φταίμε, γιατί ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ. Δεν υπάρχουν πολιτικοί άνευ πολιτών. Αλλά επειδή έχουμε συνηθίσει να μην αναλαμβάνουμε τις Ευθύνες μας, τα φορτώνουμε στους άλλους.

    Τα τζάνκια λένε "δεν φταίω εγώ, η κοινωνία φταίει, που μ' έκανε πρεζάκια". Και παραμένουν μέχρι τον θάνατό τους τζάνκηδες, ΑΝ δεν αντιληφθούν ότι ΟΙ ΙΔΙΟΙ φταίνε, ώστε ν' αρχίσουν σιγά - σιγά να πολεμούν αυτόν καθ' ΕΑΥΤΟΝ εκείνον που τους οδήγησε στην αρρώστια. Και δεν ξέρω ΚΑΝΕΝΑΝ πρεζάκια που να έκανε αυτή την διαπίστωση και να μην απεξαρτήθηκε.

    Το πρώτο επίπεδο, λοιπόν, της θεραπείας της πολιτικής αρρώστιας, που κατατρώει τη σάρκα και ευνουχίζει το πνεύμα της Ελλάδας, είναι να αναλάβουμε ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, την Ευθύνη της.
    Οι νυν πολιτικοί μας είναι το υποκατάστατο της αρρώστιας, η μεθαδόνη, που συντηρεί, ΑΛΛΑ δεν θεραπεύει. Παραδεχόμαστε, δηλαδή, ότι είμαστε άρρωστοι, αλλά δεν έχουμε την λογική, ή την ψυχική δύναμη, να φθάσουμε στο ΑΙΤΙΟ του ΑΙΤΙΑΤΟΥ, ή την αιτία- γεγονός που προκαλεί το φαινόμενο- εκδήλωση της ασθένειας. Είναι σαν όταν έχουμε πυρετό (αιτιατό- φανόμενο- εκδήλωση) και παίρνουμε, απλώς, αντιπυρετικά. Η αιτία, ο ΛΟΓΟΣ πρόκλησης του πυρετού παραμένει, αν και το θερμόμετρο μας καθυσηχάζει, πρόσκαιρα.

    "Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία" από τον δυνάστη του νου μας και του εαυτού μας, τον κακώς εννοούμενο ΕΓΩΙΣΜΟ μας, που ρέπει προς το βόλεμα και το χάιδεμα του εαυτούλη μας. Για να ρίξεις τον "δυνάστη" απ' τον θρόνο του, πρέπει να παραδεχτείς, κατ' αρχάς, in the first place, ότι τόσα χρόνια ήσουν μαλάκας, κατ' Αρχήν, in principle... (Διευκρίνισις: το Νεοδημοκράτης, Πασόκος, Κουκουές εσωέξω κλπ είναι υποσύνολο του συγκεκριμένου "μαλάκας")

    Επιμύθιον:

    «Μείζων α λ λ α γ ή Ιδεολογίας,
    απαιτεί
    μείζονα αλλαγή τ α υ τ ό τ η τ α ς»,
    R. F. Lifton, “Thought Reform and the Psychology of Totalism”, (1961), σελ. 454.

  28. Tassos avatar
    Tassos 01/04/2008 16:25:47

    Αγαπητέ e-πολίτη όταν έχεις μια Ελλάδα που αγωνίζεται σύσσωμη, ενωμένη, που ετοιμάζεται να ρίξει τον εφιάλτη Μητσοτάκη στα τάρταρα απο τα οποία προήλθε γιατί ο Σαμαράς, ο γερο-Καραμανλής, ή παγκόσμια ελληνική κοινότητα είπαν σύσσωμοι ΟΧΙ στο αλυτρωτικό έκτρωμα των Σκοπίων, δεν υπαρχει χώρος για Νεοδημοκράτες, Πασόκους, ΚΚΕέδες...Ό μόνος που επέμενε λυσσαλέα στη σύνθετη ονομασία από την πρώτη στιγμή, που ξεδέσμευσε τον Κλίντον σε μία βραδυά μεσα μετά από σκληρή δουλειά ετών της ομογένοιας, είναι ένας ΕΦΙΑΛΤΗΣ...Εμείς οι Έλληνες του εξωτερικού δεν ψηφίσαμε ποτέ έναν ΕΦΙΑΛΤΗ, εμείς ζούμε για την Ελλάδα και ψηφίζουμε για την Ελλάδα σε κάθε μας αναπνοή...

  29. OMOGENEIA avatar
    OMOGENEIA 02/04/2008 12:27:12

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑΣΣΟ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ.

  30. iordanis avatar
    iordanis 14/11/2008 22:43:40

    Αλλοδαπός ψάχνει να βρεί το δίκιο του Προς
    Το Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Φθιώτιδος
    κ. Πρωτόπαπα Νικόλαο


    Σεβασμιότατε, ονομάζομαι Kyosev Yordan Ivamov και είμαι κάτοικος του Pirgovo/Bulgaria ( Πύργοβο -Βουλγαρίας).
    Παίρνω το θάρρος να σας ενημερώσω και να παρακαλέσω για τη βοήθειά και τη μεσολάβηση σας, σχετικά μ’ αυτό που μου συνέβη στην ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΙΤΣΑΣ (Λαμίας), με Ηγούμενο τον Αρχιμανδρίτη Αγαθόνικο Αναγνωστόπουλο.
    Εργάσθηκα για 30 μήνες στην Ιερά Μονή και στην οικία του Αρχιμανδρίτη με προσυμφωνημένη αμοιβή ίση με 300$ καθαρά το μήνα. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα, των 30 μηνών, έμεινα απλήρωτος, ενώ το ίδιο χρονικό διάστημα ο Ηγούμενος (Αγαθόνικος Αναγνωστόπουλος) αγόρασε αεροσκάφος στον ανιψιό του Σωτήριο και έκανε καταθέσεις περίπου 500 000 € (πεντακόσιες χιλιάδες Εύρο).
    Στις επαναλαμβανόμενες και επίμονες ερωτήσεις μου: - Γιατί δε με πληρώνεις, αφού ξέρεις ότι η οικογένειά μου πεινάει και ελπίζει σ’ εμένα; Αφού έχεις χρήματα για αεροπλάνα, γιατί με κρατάς απλήρωτο τόσα χρόνια;…. Ελάμβανα την ίδια αισχρή και απαράδεκτη για τα χείλη ενός Ιερέα (και όχι μόνο) απάντηση… Ντρέπομαι αλλά θα την υπαινιχτώ: « Να γαμ…..σω και σένα και την οικογένειά σου … »
    Ελπίζω ο απαράδεκτος και αισχρός αυτός άνθρωπος να αποτελεί εξαίρεση για τον κλήρο!
    Για να μην τα πολυλογώ: - Την τελευταία φορά του είπα ότι θα διαμαρτυρηθώ στο Δεσπότη. Το αποτέλεσμα ήταν την επόμενη μέρα, την ώρα που εργαζόμουν στην οικία του, να με συλλάβει η αστυνομία, ενώ ο ίδιος είχε φροντίσει να εξαφανιστεί….
    Έτσι βρέθηκα στο κρατητήριο και σε λίγες μέρες, απλήρωτος, με σκισμένα ρούχα, νηστικός και χωρίς φράγκο στη τσέπη, στα Ελληνο-Βουλγάρικα σύνορα που απέχουν 600 χιλιόμετρα από το σπίτι μου….
    Αυτά έπαθα μ’ αυτόν τον “Άγιο” Ηγούμενο.…
    Γι’ αυτό έλαβα το θάρρος να σας ενοχλήσω και να σας παρακαλέσω να μεσολαβήσετε και να με βοηθήσετε να δικαιωθώ. Είναι δεδουλευμένα χρήματα, τα οποία και έχω μεγάλη ανάγκη.
    Πιστεύω ότι θα δείξετε κατανόηση και θα με βοηθήσετε, για το οποίο σας ευχαριστώ εκ το προτέρων!
    H ηλεκτρονική μου διεύθυνση είναι: jordankiosev@abv.bg
    fax: 003598114 2121
    Skype: jordan19580
    Με τιμή και σεβασμό υποκλίνομαι στην Αγιότητά Σας και στο Θεό.

    Kyosev Yordan

  31. Νίκος avatar
    Νίκος 21/02/2009 02:01:37

    Παιδια τι λετε???????/δεν υπαρχει ελληνικο λομπι????????ενα απο τα πιο ισχυρα στην αμερικη??με γερουσιαστες και δημαρχους σε πολιτειες-περιθερειες κλειδια για τις αμερικανικες εκλογες???με τοσους επιχειρηματιες που εχουν δωσει πολλα λεφτα στη προεκλογικη καμπανια υποψηφιων????μη λεμε οτι θελουμε,ενταξει??το οτι δεν εχουμε κοινο μετωπο ελλαδα και ελληνοαμερικανοι ειναι αλλο πραγμα..απειρα τα παραδειγματα των ελληνων προδοτων πολιτικων και των λομπιστων που εμειναν ξεκρεμαστει...εσεις ξαναψηφιστε τους στις επομενες εκλογες ομως..καλη νυχτα κυριοι

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.