#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/01/2012 22:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ελληνικό δημόσιο θα αποκτήσει τον Γερμανό του;



Παρακολουθώντας σήμερα τις ειδήσεις, άκουσα ότι οι Γερμανοί θα μας στείλουν κλιμάκιο ειδικών, που θα οργανώσει τον δημόσιο τομέα της χώρας μας, και θα τον κάνει πιο ορθολογικό.

Ή κάπως έτσι.

Δεν έπιασα τις λεπτομέρειες, διότι ακόμη γελάω.

Αν οι συγκεκριμένοι ειδικοί, δεν φοράνε μαύρες στολές, και δεν συνοδεύονται από άρματα μάχης, το έχασαν το παιχνίδι από τα αποδυτήρια…

Με το που θα μπουν στην πρώτη δημόσια υπηρεσία, θα τους βάλουν σε μια ουρά, και θα περιμένουν να τελειώσει το κέντημά της η υπάλληλος του πρωτοκόλλου.

Στην συνέχεια, και αν δεν έχει σχολάσει, η αρμόδια υπάλληλος θα τους στείλει για παράβολα στο απέναντι περίπτερο, και αν στο τέλος τα καταφέρουν, τότε ίσως αντιληφθούν τι εστί ελληνικό δημόσιο.

Δυστυχώς όμως, δεν θα γίνει έτσι.

Οι λεγάμενοι θα συμμετάσχουν σε κάποιες υψηλού επιπέδου συναντήσεις με ανώτερους αξιωματούχους της πολιτείας, σε κάποιο πολιτισμένο περιβάλλον, όπου θα συζητήσουν θεωρητικά και αποστασιοποιημένα τις διάφορες μεθόδους εξορθολογισμού του δημοσίου.

Και μετά θα αποσυρθούν στο ξενοδοχείο τους, πιστεύοντας ότι έβαλαν το λιθαράκι τους, και ότι όλα θα εξελιχθούν καλώς.

Από δικής μας πλευράς, τα υπουργεία θα βγάλουν κάποιες εγκυκλίους, κάποια φιρμάνια, και that`s it.

Στην πραγματικότητα όμως, το ελληνικό δημόσιο δεν θα μπορούσε να το εξορθολογίσει ούτε ο ίδιος ο Μαξ Βέμπερ.

Είναι (από καιρό τώρα) κλινικά νεκρό.

Όσες μέθοδοι σύγχρονης διοίκησης και να επιβληθούν, όσες μεταρρυθμίσεις και να αποφασιστούν, το βασικό πρόβλημα θα παραμένει. Και δεν είναι άλλο από το ότι αυτές τις εκσυγχρονιστικές μεθόδους θα κληθούν να τις εφαρμόσουν οι δημόσιοι υπάλληλοι.

Εκ των οποίων, μόλις το 20%-30% εργάζεται συνειδητά, και στηρίζει όλο το οικοδόμημα.

Το υπόλοιπο 70%-80% ζει λάθρα, απολαμβάνοντας όλα τα προνόμια, και μη προσφέροντας τίποτα.

Πολλοί μάλιστα, επειδή πλήττουν με την αδράνειά τους, κάνουν και σαμποτάζ. Έτσι για να περνάει πιο ευχάριστα η ώρα τους, όταν καταδεχτούν να πατήσουν στην «υπερεσία» (sic).

Και δεν είναι θέμα ούτε παιδείας, ούτε πτυχίων, ούτε τίποτα…

Είναι θέμα ανατροφής.

Υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι που μπήκαν με μπιλιετάκι, αλλά δουλεύουν σαν τα σκυλιά.

Όπως υπάρχουν και δημόσιοι υπάλληλοι που μπήκαν με ΑΣΕΠ, και τα ξύνουν ολημερίς.

Υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι του δημοτικού, που σέβονται το ψωμί που τρώνε, προσφέροντας εργασία.

Υπάρχουν όμως και δημόσιοι υπάλληλοι, με τρία μεταπτυχιακά, που δεν καταδέχονται να πιάσουν μολύβι στα χέρια τους.

Όσο για τους άλλους, τα κομματόσκυλα, αυτοί (αν και σημαντικό ποσοστό) εξαιρούνται. Έτσι κι αλλιώς δεν πατάνε στην δουλειά, και όταν το κάνουν το παίζουν πολιτικοί παράγοντες. Άσχετα αν έχουν ειδικότητα κλητήρα. Ποιος δίνει σημασία; Αφού έχουν το αυτί του βουλευτή, ή του υπουργού, ή του κομματάρχη…

Θα μπορούσα να γράφω μέχρι το πρωί για τα σκατά του δημόσιου τομέα μας.

Για την γενικευμένη ατιμωρησία, για τις κρίσεις προαγωγών, για τον νεποτισμό, για τα ρουσφέτια, για τις υπεξαιρέσεις, για  τις κομπίνες, και για χίλια άλλα πράγματα.

Αλλά δεν θα είχε καμία σημασία.

Λόγια, λόγια, λόγια…

Ο δημόσιος τομέας μας είναι νεκρός.

Και δεν συνέρχεται ούτε με ηλεκτροσόκ.

Εκτός κι αν οι Γερμανοί που έρχονται, φέρνουν μαζί τους και συρματοπλέγματα, σκυλιά, και αέρια Zyklon B.

Μόνο τότε, ίσως κάποιοι φοβηθούν, και αποφασίσουν να δουλέψουν.

Αλλιώς, τους βλέπω κι αυτούς να χάνονται στους διαδρόμους κανενός ΟΠΑΔ, και να τους βρίσκουν αποστεωμένους και ξεχασμένους σε καμιά αραχνιασμένη αποθήκη την άνοιξη, όταν αποφασίσει κάποιος κλητήρας να την ξεκλειδώσει….

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 21/01/2012 22:16:12

    ++++ 10000000 !!

    • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
      Ρομπέν το Γκαρσόν @ ΣΤΕΛΙΟΣ 21/01/2012 22:21:16

      +10000000000000000000!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Κατερίνα avatar
      Κατερίνα @ ΣΤΕΛΙΟΣ 22/01/2012 00:08:53

      +++++++1000000
      γλαφυρή περιγραφή,!!!!!!!!!!!!!!!
      Σημειώστε και μερικές προτάσεις επίλυσης του προβλήματος
      α. Απόλυση όλων των τεμπέληδων και κατ'αργηση όλων ........
      των κρατικών δομών
      β. ανάθεση της δουλειάς σε ΜΚΟ
      γ. υπεργολαβίες από τις ΜΚΟ σε κατά τόπους εργολάβους (π.χ΄βουλευτές)

      Για κάποιους που αναρωτιούνται αν αυτά που γράφονται στην ανάρτηση είναι οι θέσεις της ΝΔ η απάντηση είναι ΝΑΙ.
      Μα αφού όλοι οι ΔΥ είναι ΠΑΣΟΚ ...

      • Ιοκαστη avatar
        Ιοκαστη @ Κατερίνα 22/01/2012 08:34:31

        εξαιρετικα χαμηλου επιπεδου το αρθριδιο, σε ενα σαιτ που διακρινεται για την υψηλη ποιοτητα των γραφομενων του...
        αλλα δειγμα καιρων και αυτο!
        ελπιζω μονον να αποτελει παρενθεση... κακογουστιας!

        • Kατερίνα avatar
          Kατερίνα @ Ιοκαστη 22/01/2012 19:15:40

          Καθένας με τα γούστα του.....
          Εγώ ενοχλήθηκα π.χ. που ΜΚΟ έχουν αναλάβει να πραγματοποιήσουν προσλήψεις στους Δήμους.
          Οι υπεύθυνοι των ΜΚΟ υποθέτω είναι ευτυχισμένοι και γουστάρουν πολύ....
          που θα συμβάλουν στην κάθαρση... του ρυπαρού.... δημόσιου τομέα.....

  2. aurora3363 avatar
    aurora3363 21/01/2012 22:28:11

    χαχαχαχαχα! φοβερό και τρομερό Παράξενε!!! Να κλάψω ή να γελάσω δηλαδή...

    • Γιώργος Β Χ" avatar
      Γιώργος Β Χ" @ aurora3363 23/01/2012 09:38:41

      Είδες τι γίνεται όταν δεν διδάσκεται κάποιος απ' την ιστορία; Στον 2ο πόλεμο, αν έμεναν λίγο ακόμη, οι Γερμανοί, θα πουλούσαν και τα κανόνια..

    • Flat avatar
      Flat @ aurora3363 05/03/2012 11:01:16

      τα οργανα αρχισανε, οι γερμανοι ήρθαν ηδη

  3. axis avatar
    axis 21/01/2012 22:32:50

    Όλα αυτά οφείλονται στην ασφάλεια που προσφέρει η μονιμότητα. Γιατί δεν προχωράει η άρση της μονιμότητας να τελειώνουμε με αυτή την ιστορία;

    • abcd avatar
      abcd @ axis 21/01/2012 22:37:58

      Το ότι "το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι οφείλει" να μας λέει κάτι.
      Ας τελειώσουμε πρώτα με την βουλευτική και υπουργική μονιμότητα και τα άλλα διορθώνονται.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ axis 21/01/2012 23:29:13

      Το απαγορεύει το Σύνταγμα (το οποίο για άλλες περιπτώσεις το έχουν κάνει κουρελόχαρτο...)

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ axis 21/01/2012 23:41:40

      H μονιμότητα θα μπορούσε κανείς να δεχτεί ότι αποτελεί πρόβλημα, αν υπήρχαν και ΕΦΑΡΜΟΖΟΤΑΝ συστήματα ουσιαστικού ελέγχου και αξιολόγησης και η εφαρμογή του δημοσιουπαλληλικού κώδικα δεν αποδεικνυόταν επαρκής. Σήμερα ούτε συστήματα ελέγχου εφαρμόζονται , ούτε ό κώδικας!!! Με την υπάρχουσα σήμερα κατάσταση πως και από ποιον θα αποφασιζόταν ποιος θα απολυθεί;;;
      Η μονιμότητα (πρέπει να) υπάρχει για να εξεσφαλίζει την ανεξαρτησία του ΔΥ έναντι της πολιτικής εξουσίας και των παρεμβάσεων της στο έργο του. Ας της δώσουμε ξανά το νόημα της κι επιτέλους ας σταματήσουμε να μπερδεύουμε τον έλεγχο και την αξιολόγηση με το ...ρουφιανιλίκι.

      • Y. avatar
        Y. @ firiki2010 22/01/2012 00:01:21

        Συμβάσεις ορισμένου χρόνου, βάσει στόχων

  4. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 21/01/2012 22:53:53

    Δηλαδή αυτό το όλο φαιά ουσία κοινότυπο αρθρίδιο ποιον εκφράζει; Το κοινό αίσθημα; Τον κάθε κομπλεξικό που δεν μπήκε ο ίδιος ή το παιδί του στο δημόσιο; Μήπως εκφράζει τελικά το ίδιο το blog; Εάν φανταστώ ότι εκφράζει και την κυρίαρχη άποψη της Ν.Δ τότε μάλλον θα πρέπει κάποιοι να ψάχνουμε για άλλο σοβαρό κόμμα (που δυστυχώς δεν υπάρχει).
    Φίλε Strange Attractor προτού γράψεις βλακείες ή παίξεις το παιχνίδι κάποιου πρώτα βούτα τη γραφίδα σου στο μυαλό σου.
    Θα καταλάβεις ότι γίνεσαι σφουγγοκολάριος του Ράιχενμπαχ και (ακόμα χειρότερα) του Ρέππα, του Πάγκαλου και του Ραγκούση.
    Οι διαπιστώσεις σου (με λίγη τάχα μου δήθεν αντικειμενικότητα) είναι επιπέδου Τρέμη, Τσίμα και Ντερμπεντέρη. Τα φαινόμενα που καυτηριάζεις έχουν ονοματεπώνυμο (πότε μπήκαν στο Δημόσιο, Πως μπήκαν στο δημόσιο, Γιατί ευνοήθηκαν με το πρόσφατο μισθολόγιο αυτοί που έχουν πάνω από 23 ή 25 χρόνια για τους ΠΕ & ΤΕ αντίστοιχα ;;;;;). Προτού σπήρεις διχόνια, ταξικό και επαγγελματικό μίσος και γίνεις υποπόδιο του κοινωνικού αυτοματισμού διάβασε, ρώτησε και μετά πράξε.
    Εσύ στο χώρο σου βλέπεις όλα να είναι καλά ; Τι το διαφορετικό έχει το Δημόσιο από το υπόλοιπο σώμα της Ελλάδας; Μήπως όταν ένας Δ.Υ πηγαίνει στη δουλειά του γίνεται διαφορετικός από ότι είναι στο σπίτι του; Κάνεις λάθος. Εάν θεωρείς ότι το 20-30% των Δ.Υ είναι συνειδητοί, μάθε ότι τόσοι ακριβώς αγρότες δουλεύουν για να παράγουν και όχι για να παίρνουν επιδοτήσεις, τόσοι εργοστασιάρχες παίρνουν επιδοτήσεις και ανοίγουν δουλειές αντί να τις πηγαίνουν στο εξωτερικό, τόσοι εργάτες - ναι εργάτες μη σε πιάνει το δήθεν κομμουνιστικό σου για την ακεραιότητα του εργάτη- είναι πραγματικά παραγωγικοί και δεν βγάζει ο ένας το μάτι του άλλου.
    Όλα τα παραπάνω δε στα γράφω γιατί με έθιξες προσωπικά - άλλωστε ο καθένας φαντάζομαι ότι έχει αυτογνωσία- αλλά γιατί πίστευα ότι σε αυτό το blog γράφουνε γενικά νοήμονες άνθρωποι που δεν τρώνε την φόλα των ελεγχόμενων ΜΜΕ.
    Ακόμη περισσότερο πειράχτηκα όταν διαπίστωσα ότι βάλανε αυτή την βλακεία και ως κύριο άρθρο.
    Άλλο πράγμα να γράφουμε ότι θέλουμε στο σχολιασμό - όπως του λόγου μου- και άλλο να μας δίνουνε σαλόνι.
    Κρίμα.!!! Ειλικρινά Κρίμα.

    • factorx avatar
      factorx @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 21/01/2012 22:58:11

      Αγαπητέ την κυρίαρχη άποψη της ΝΔ μπορείς να την βρείς στην Συγγρού, όπως κατεβαίνεις δεξιά, θα το δείς.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 21/01/2012 22:59:27

      Κι'έτσι μάθαμε πως δέκα εκατομμύρια Ελληνες που σας πληρώνουμε τόσα χρόνια για να είστε αραχτοί στο Δημόσιο , είμαστε και κομπλεξικοί απο πάνω!

      Ουδέν σχόλιον...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 21/01/2012 23:00:09

      Με έπεισες. Είμαι μίσθαρνο όργανο άνομων συμφερόντων.
      Πάω για πίσσα, εσύ φέρε τα πούπουλα, και ραντεβού έξω από το ΜΕΓΚΑ... να με πασαλείψεις!

    • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
      Ρομπέν το Γκαρσόν @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 21/01/2012 23:05:14

      Θόδωρε Κ. ο καημος που βγάζεις δείχνει ότι είσαι δημόσιος υπάλληλος και αρα θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι όλα αυτά που περιγράφει η ανάρτηση ισχύουν. Γιατί λοιπόν χαλάστηκες; Μήπως είσαι συνδικαλιστής του ΛΑΟΣ;

      • Μαria Crysostomidu avatar
        Μαria Crysostomidu @ Ρομπέν το Γκαρσόν 22/01/2012 20:02:21

        Και λίγα λέει, έχω την ατυχία 8 χρόνια τώρα να εμπεδώνω τα καλά του δημόσιου της χώρας μας. Ούτε εξωγήινος δεν μπορεί να το σώσει. Μακάρι να μπορούσα να το αποφύγω ! Τώρα ποιος ευθύνεται? ... Όποιος λύσει το πρόβλημα αυτό μπορεί να κυβερνήσει την κάθε μπανανία Μ

    • flou avatar
      flou @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 21/01/2012 23:23:30

      Το Θόδωρος κάτι μου λέει...Το Κ. με μπερδεύει!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ flou 21/01/2012 23:25:50

        Κολοκοτρώνης;

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Strange Attractor 21/01/2012 23:28:14

          Κομανέτσος;

          • flou avatar
            flou @ Δαναός 21/01/2012 23:29:34

            Δεν μπορώ να εστιάσω.Θα το βρω, που θα μου πάει;

        • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
          ΑΜΟΡΓΟΣ @ Strange Attractor 22/01/2012 00:15:44

          ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΡΟΛΟΙ,ΜΕΡΙΚΕΣ ΟΜΩΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΞΗΓΗΣΕΙΣ.
          1)ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΑΠΟΠΝΕΕΙ ΟΣΜΗ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ.
          2)ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΡΙΤΟΜΕΝΙΕΣ(ΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥΣ),ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΑ ΟΤΙ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΛΛΟΤΡΙΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.
          3) ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ANTINEWS ΘΕΩΡΕΙ ΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.
          4)ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ,ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ,ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΩΣ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ.

          • factorx avatar
            factorx @ ΑΜΟΡΓΟΣ 22/01/2012 00:24:22

            Εγώ πάλι νομίζω ότι δεν κατάλαβες τίποτα από το άρθρο. Σε απλούστερα και κατανοητά ελληνικά λέει "ούτε οι Γερμανοί μπορούν να σώσουν το δημόσιο". Τώρα αν εσύ και ορισμένοι άλλοι καταλαβαίνετε ότι θέλετε δικαίωμά σας.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ factorx 22/01/2012 00:31:03

            Όχι μόνο δεν μπορούν ούτε οι Γερμανοί να το σώσουν, αλλά αν τυχόν προσπαθήσουν, και επιζήσουν από τις ουρές και τα πρωτόκολλα, στο τέλος θα χαθούν στα υπόγεια κάποιας υπηρεσίας και θα πάνε αδιάβαστοι.
            Τόσο απλά!
            Κατά τα άλλα, κάποιοι θεωρούν προφανώς το αντινιούζ ως επίσημο όργανο της ΝΔ!!!!
            Θα αρχίσω να φοβάμαι, και να μην γράφω ότι μου έρχεται, μη τυχόν και κάποιοι τα εκλαμβάνουν ως θέσφατα της Συγγρού!

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Strange Attractor 22/01/2012 00:46:33

            SA ορθές οι επισημάνσεις και οι παραδοχές. Ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων πήρε την ανιούσα από το 80 και μετά και όλοι ξέρουμε πώς και όλοι ξέρουμε ότι δεν υπήρχε άλλος λόγος πέραν της ψήφου. Ποιός ο λόγος όμως να ανακινούμε αυτό το θέμα τώρα που υπάρχουν μεγαλύτερα προβλήματα στην χώρα? Η μήπως .......φωτογραφίζεις τον πρωθυπουργό μας .....και τους υπουργούς του?

          • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
            Ρομπέν το Γκαρσόν @ Strange Attractor 22/01/2012 00:48:03

            Κάποιοι δυστυχώς δεν μπορούν να καταλάβουν ούτε το νόημα ενός απλού μικρού κειμένου. Και αυτό έχει να κάνει με την δημόσια παιδεία μας που είναι ελλιπής.

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Ρομπέν το Γκαρσόν 22/01/2012 00:53:57

            Δεν κατάλαβα....

    • hdgr avatar
      hdgr @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 21/01/2012 23:39:03

      Αγαπητέ Θόδωρε δεν μπορείς να βάζεις στο ίδιο τσουβάλι τον δημόσιο και τον ιδιωτικό υπάλληλο.
      Υπάρχουν ουσιώδεις διαφορές τις οποίες προφανώς καταλαβαίνεις.
      Μία δε από αυτές είναι εξόχως ενδιαφέρουσα.
      Ποιος από τους δύο έχει την δυνατότητα να " βάζει χέρι" στο δημόσιο χρήμα ή να αξιοποιεί την θέση του ώστε να μην "τρίζει" το πορτοφόλι του;
      Αν πρέπει να κατηγορήσουμε τον Strange Attractor για κάτι είναι που δεν κάνει ειδική μνεία για τους "ηγέτες" των δημοσίων υπαλλήλων.
      Η μεγαλύτερη σαπίλα είναι εκεί στην εκάστοτε συνδικαλιστική τους ηγεσία.
      ΥΓ .Φυσικά πάντα και παντού υπάρχουν και εξαιρέσεις.

    • madprof avatar
      madprof @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 21/01/2012 23:43:11

      ΘΟΔΩΡΟΣ Κ., προσθέτω το σχόλιο μου (που αφορούσε την περίφημη φράση του ως κάτω αναφερομένου) για να αντιληφθείς το πνεύμα γραφής του άρθρου:
      Ο τρόπος άλωσης της εξουσίας και η δομή λειτουργίας της κρατικής γραφειοκρατίας από 1,000 χιλ. ΚομματοΣυμμοριτοΛησταρχοΚατσαπλιάδες που έχουν σε ομηρία τους 1 εκ. δημόσιους υπαλλήλους και ταλαιπωρούν τους 10 εκατ. Έλληνες έφερε τα πράγματα εδώ που είναι σήμερα.
      Η πρώτη γραμμή Μαζινό υπέρ της γραφειοκρατίας είναι το ισχύον Σύνταγμα και οι νόμοι περί ασυλίας υπουργών και Βο(υ)λε(υο)μένων ΔημαγωγοΤατιανοΤσιτσιολινοΤσαλρατάνων. Σ’ αυτά στηρίχθηκε το μεταπολιτευτικό κατασκεύασμα της Νεοελληνικής παρωδίας περί Δημοκρατίας και λαού στην εξουσία, για να καταλήξει σε τραγωδία και ολική χρεοκοπία της χώρας και των πολιτών της ενώ οι υπεύθυνοι περί άλλων τυρβάζουν για να αποβλακώνουν την πλέμπα και να πυροδοτούν τον κοινωνικό αυτοματισμό. Διαίρει και βασίλευε είναι το δόγμα τους.
      Ως υπουργός ο κάθε Λοβοτομημένος είναι ο port parole της σάπιας ΚομματοΝομενκλατούρας ένθεν, κακείθεν, παρακείθεν.
      Στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης η ζωή έχει αξία μόνο άμα είσαι Κομματόσκυλο!.
      Τέλος στην Κομματοσκυλοσυμμοριτολησταρχοκρατία !!!

      • Y. avatar
        Y. @ madprof 22/01/2012 00:18:20

        !!! για τη πρώτη γραμμή Μαζινό. Γιαυτό όταν δίνεται η ευκαιρία, έχω γράψει ότι ο Σαμαράς και η ΝΔ, έχουν αφήσει πίσω στην ατζέντα τα Συνταγματικά. Γίναν κάποια προσυνέδρια, έγινε διαδυκτιακό μπλα-μπλα, στο πολιτικό προσκήνιο όμως, τίποτα
        (...θα μου πεις, ποιός ήταν επικεφαλής?)

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 22/01/2012 09:11:12

      Το διαφορετικό που αναζητάς είναι το γεγονός ότι στον ιδιωτικό τομέα, αν κάποιος δεν κάνει τη δουλειά του, σύμφωνα με τα όσα απαιτεί ο εργοδότης, τότε απολύεται ή τέλος πάντων "πιέζεται" με κάποιον τρόπο. Στο Δημόσιο απλώς βλέπει τις μέρες να περνούν.
      Δεν είμαι υπέρ ή κατά του άρθρου, αλλά είναι αδιανόητο να εξισώνουμε τους Δ.Υ. με τους Ι.Υ.
      Και για να μην ξεχνιώμαστε. Δεν δικαιούσαι επουδενί (εσύ ή και ο όποιος άλλος), να εξισώνει υπαλλήλους με εργοδότες. Στην απάντησή σου, όταν μιλάς για τον ιδιωτικό τομέα, αναφέρεσαι κυρίως σε εργοδότες ή ανεξάρτητα επαγγέλματα. Αυτό είναι παρελκυστικό. Οι υπάλληλοι συγκρίνονται με υπαλλήλους (και στις υποχρεώσεις και στο μισθολόγιο).

  5. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 21/01/2012 23:11:57

    @strange Attractor
    Λυπάμαι για τις απόψεις σας.Τα υπόλοιπα περιτεύουν..........

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κατερίνα 21/01/2012 23:22:25

      Το διάβασες; Το κατάλαβες;
      Και αν ναι, σε τι ακριβώς διαφωνείς;
      Τι απ όλα δεν ισχύει;
      Ειλικρινά απορώ, και σε παρακαλώ διαφώτισέ με (μπας και γίνω καλύτερος άνθρωπος).

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Strange Attractor 21/01/2012 23:30:27

        Ελα βρέ strange, τι το ψάχνεις ,Δ.Υ είναι και τους πάτησες τον κάλο ,η αλήθεια πονάει ,ιδίως όταν θίγει προσωπικά συμφέροντα.

        Δυστυχώς ,αν δεν μπεί γερό χέρι στην Πραιτωριανή Φρουρά τους Συστήματος ,τους Δ.Υ ,δεν υπάρχει σωτηρία!

        Διάβασες παραπάνω, νοότροπία που έχουν οι...αριστοκράτες για τον λαουτζίκο? ¨Οποιος δεν έγλυψε κατουρημένες ποδιές για να μπεί στο Δημόσιο είναι...κομπλεξικός!

        (να συμπληρώσω πως η γυναίκα μου είναι Δ.Υ (με ΑΣΕΠ) . Αλλα αυτό δε σημαίνει πως δεν βλέπω την πραγματικότητα!

        • jk avatar
          jk @ ΣΤΕΛΙΟΣ 22/01/2012 10:26:49

          Κι εγώ είμαι Δ.Υ., αλλά μετά από 20 χρόνια σπουδών, γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ, 830 ευρώ μισθό και τοποθετημένος σε μια βραχονησίδα του Αιγαίου, είναι προφανές ότι δεν μπορώ να δεχθώ αφορισμούς και τσουβαλιάσματα. Αν ήθελαν τα κόμματα που κυβέρνησαν-γιατί το κομματικό κράτος δεν είναι μόνο έργο του ΠΑΣΟκ- να έχουν λύσει τη γραφειοκρατεία και τη δυσκινησία του κρατικού μηχανισμού προς ώφελος του πολίτη, θα το είχαν κάνει. Πολύ απλά, δεν ήθελαν και μάλιστα για ευνόητους λόγους.

  6. Πεπόνης avatar
    Πεπόνης 21/01/2012 23:24:31

    Καταπληκτικό άρθρο! :) Το έχω πει εδώ και καιρό, ότι ο πολυμήχανος Οδυσσέας (νεο-Έλληνας) έχει σκαρφιστεί ήδη αποτελεσματικούς τρόπους για την οχύρωση της χώρας και την αμυντικογενή όσο και επιτυχημένη αντιμετώπιση επεκτατικών πολιτικών "φίλων" κι εχθρών, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νέας, οικονομικής μορφής πολέμου, αλλά και των χολυγουντιανών προεκτάσεων της.

    Στο ίδιο ιδιοφυές "σχέδιο έκτακτης ανάγκης" κινούνται και άλλα, πανομοιότυπα, από πολλούς ως "χαοτικά" απαξιωμένα, τμήματα της νέας αμυντικής στρατηγικής της χώρας, το ανυπέρβλητο μεγαλείο των οποίων ούτε οι ίδιοι οι ιθύνοντες δεν έχουν ακόμη συλλάβει σε πλήρη έκταση: Την εξαίρετη μεθοδολογία αρίθμησης της λεωφόρου Κηφισίας! Άντε και ο Νταλάρας από κοινού με την Μέρκελ και τον Τόμσεν στέλνουν έναν στρατό αιμοσταγών οικονομολόγων και εισπρακτόρων στην λεωφόρο Κηφισίας 55, στην Τάδε Δημόσια Υπηρεσία, ώστε να εισπράξουν δισεκατομμύρια χρέους από την Ελλάδα: Αποκλείεται να βρουν το σωστό κτήριο, το οποίο μπορεί να βρίσκεται στον Χολαργό, ή στα Σίδερα Χαλανδρίου, ή σε κάποιον μη χαρτογραφημένο παράδρομο, αυτοί όμως να έχουν πάει στην Αγ. Παρασκευή ή στην Κηφισιά, στον ίδιο αριθμό, αλλά εκεί να βρίσκουν μόνο ένα σουβλατζίδικο ή μια βιοτεχνία για μεταποιήσεις περούκας. Μεγαλειώδες!

    Το νεοελληνικό Έπος θα μπορούσε επίσης να γραφεί κάπως έτσι:
    (Διάλογος σε δημόσιο φορέα)
    - Καλημέρα σας, είμαι ο επίτροπος Φον Αρπάχτρεν, θέλω το Κράτος με απ' όλα, την μάνα σας και τον πατέρα σας!
    - Ποιός σας έστειλε εδώ; Θα ανεβείτε στον Τέταρτο, από εκεί θα κατεβείτε στον Τρίτο, μετά στον Δεύτερο, μετά στον ημιόροφο για υπογραφή Κλητήρα, μετά πάλι εδώ για το πρωτόκολλο (φέρτε μου κι έναν γλυκύ βραστό με ολίγη), μετά θα πάτε στο απέναντι τυροπιτάδικο για φωτοτυπίες, μετά στο Δημαρχείο για επικύρωση (αφού τελειώσει η απεργία των υπαλλήλων οδοκαθαρισμού την ερχόμενη Τρίτη), μετά περάστε από την μάνα μου να την βοηθήσετε να αλλάξει τις πάνες του μωρού επειδή έχει Αλτσχάιμερ, μετά ελάτε πάλι εδώ, κατευθείαν σε μένα, δεν θα χρειαστεί να περιμένετε στην ουρά. Όχι όμως την ίδια μέρα, αλλά την μεθεπόμενη εργάσιμη! Την ίδια μέρα το απαγορεύει ο Νόμος!

    ΚΑΝΕΙΣ δεν αντέχει μια τέτοια διαδικασία! Μην υποτιμάμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα!

  7. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 21/01/2012 23:28:14

    Πολύ καλό.
    Από τα χαμηλά δεν μπορεί να φτιαχτεί "καλό δημόσιο" αφού έτσι κι αλλιώς, η δημόσια διοίκηση αντανακλά τη δομή εξουσίας μιας χώρας και ορίζεται από αυτήν. Δε ζεί μόνο του παρά ως συμπλήρωμα της.

    Στην Ελλάδα, δυστυχώς, η εξουσία είναι παρασιτική, μη-αντιπροσωπευτική, (σχεδόν) μαφιόζικη. Πώς θα ήταν το δημόσιο κάτι άλλο...

    Το να αλλάξει η δημόσια διοίκηση προϋποθέτει αλλαγή δομών εξουσίας. Αυτό μόνο οι Έλληνες μπορούν κι επιτρέπεται να το κάνουν, κανείς Γερμανός ή Κινέζος.

  8. usound avatar
    usound 21/01/2012 23:30:55

    Παράξενε, ξέχασες πως υπάρχουν και δεξιοί Δ.Υ. τεμπέληδες.Οπότε, αναμενόμενο το να στην πέφτουν.............

  9. thanos avatar
    thanos 21/01/2012 23:38:56

    Το άρθρο αυτό αποτελεί ένα συνοθύλευμα στερεοτύπων, γενικεύσεων και κακογουστιάς.
    Και δεν έχει κ κάποια συγκρότηση, ένα νόημα, τι τελικά θέλει να πει ο ποιητής.

    • nantia42 avatar
      nantia42 @ thanos 22/01/2012 00:00:16

      Απλό . Οτι φταιει.....η ανατροφή

    • flou avatar
      flou @ thanos 22/01/2012 00:02:19

      Ο ποιητής δε θέλει να πει τίποτα. Οι ποιητές γράφουν κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε!

      • Y. avatar
        Y. @ flou 22/01/2012 00:23:33

        !!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ thanos 22/01/2012 00:12:50

      Το νόημα της ανάρτησης για όσους θέλουν μασημένη τροφή:
      Ότι το ποσοστό των ΔΥ που δουλεύει,το κάνει επειδή έτσι ανατράφηκε. Έτσι έμαθαν από το σπίτι τους.
      Ασχέτως τυπικών προσόντων, κλπ.
      Οι υπόλοιποι, χρειάζονται γκαουλάιτερ και μαστίγιο για να προσφέρουν.
      Οπότε, επειδή δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο, το δημόσιο θα συνεχίσει την βυθιότητα του.
      Απλά πράγματα.
      Που έγκειται η διαφωνία σας;

      • nantia42 avatar
        nantia42 @ Strange Attractor 22/01/2012 00:21:26

        Να πάψουν τα δυο κομματα εξουσιας να θεωρουν το Δημοσιο λαφυρο τους κι ολα θα γινουν .
        Να δουν πως το εχουν οργανωσει το κρατος τους οι Ευρωπαιοι ,δεν θα ανακαλυψουμε τον τροχο.
        Θελουν ομως ?

      • abcd avatar
        abcd @ Strange Attractor 22/01/2012 05:34:52

        "Ότι το ποσοστό των ΔΥ που δουλεύει,το κάνει επειδή έτσι ανατράφηκε. Έτσι έμαθαν από το σπίτι τους."


        Α γεια σου, άργησες αλλά είπες την μαγική -σωστή φράση , εδώ είναι όλο το ζουμί !!!
        Αυτή λοιπόν η νοοτροπία κυριαρχεί παντού ,μας την έχουν μπολιάσει στο DNA μας ,γιατί την εγκλωβίζει η πλειοψηφία στα στενά όρια του δημοσίου τομέα ; Τι διαφορετικό είπε ο Θόδωρος Κ. και πέσατε να τον φάτε;Αν αυτός είναι Δ.Υ δεν δικαιούται να υπερασπίσει τον εαυτό του , ενώ εσείς δικαιούστε να στρουθοκαμηλίζετε ;
        Ναι ευθύνεται η γραφειοκρατία και η λειτουργική δομή του δημοσίου για πολλά δεινά ,οι υπάλληλοι όμως είναι αναγκασμένοι να το υπηρετούν όχι να διαμορφώνουν το ελλειμματικό αυτό δημόσιο ,η οργάνωση του είναι καθήκον των "εκλεκτών" πολιτικών ταγών μας που ΟΛΟΙ ΜΑΣ ψηφίζουμε εναλλάξ τόσα χρόνια και εκεί δεν σε είδαμε να στοχεύεις τα πυρά σου ,οπότε κατά προέκταση πάμε σε συλλογική ευθύνη η όχι ;

        Και μια απορία: Στα τόσα ιδιωτικά εργοστάσια -επιχειρήσεις που έχουν κλείσει η μεταναστεύσει για Βαλκάνια και αλλού ,θαρρείς πως ευθύνονται οι αγκομαχούντες καθημερινά υπάλληλοι τους ;

  10. Y. avatar
    Y. 21/01/2012 23:58:46

    Σε διάβασα και μ’ έριξες σε κατάθλιψη Τραβηκτιάρη. Για γάμους και βαπτήσια να μιλάμε, όχι για κηδείες

  11. firiki2010 avatar
    firiki2010 22/01/2012 00:03:00

    Strange
    Eίναι προφανές ότι η λειτουργία του Δημοσίου ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ. Δεν καταλαβαίνω όμως τι επί της ουσίας ποια είναι η πρόταση Προσωπικά θα έλεγα αξιολόγηση, αξιολόγηση, αξιολόγηση. Πάνω σε αυτή θα βασισθεί και η απαραίτητη οργάνωση και η εκπαίδευση που θα γίνεται βέβαια για να μάθουν πράγματα οι ΔΥ ( και όχι για να πληρωθούν οι διδάσκοντες)

    Πέρα απο αυτά θα επεσήμαινα ότι η παρατήρηση του Θόδωρου Κ ότι και η υπόλοιπη εκτός Δημοσίου κοινωνία παρουσιάζει διαφορετικού είδους αλλά εξ ίσου σημαντικές παθογένειες δεν είναι μακράν της πραγματικότητας. Θα έλεγα μάλιστα ότι οι παθογένειες των δυο τομέων (δημοσίου-ιδιωτικού) τρέφουν οι μεν τις δε.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ firiki2010 22/01/2012 00:08:14

      Συμφωνώ. Άλλωστε το δημόσιο είναι καθρέφτης της κοινωνίας γενικότερα.
      Αλλά τι θα έπρεπε να κάνω; Εδώ έγραψα για το δημόσιο. Θα έπρεπε να συμπεριλάβω και κάθε άλλον τομέα της κοινωνίας που χωλαίνει;
      Θα χρειάζονταν πολλές σελίδες, και θα μιλούσαμε για βιβλίο, όχι για αρθράκι.
      Αυτό δεν μπορούν να καταλάβουν κάποιοι. Ότι οταν γράφεις για κάτι συγκεκριμένο, δεν μπορείς να συμπεριλάβεις και χίλια δυο άλλα, όσο και να θέλεις.
      Είναι και θέμα χώρου.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ Strange Attractor 22/01/2012 00:15:27

        Έθεσες το ζήτημα στο οποίο χρειάζεται να εστιάσουμε την προσοχή: Θέλει το δημόσιο το Γερμανό του;

        Δική μου θέση: με επανάληψη Βαυαροκρατίας θα έχουμε πάλι δράματα. Όποιος ξένος έρθει να μας "μεταρρυθμίσει" κοιτά την τσέπη του και το πώς με "επιστημονικό" τρόπο θα μας κάνει ακόμη πιο πειθήνια υποχείρια.

        Όχι λοιπόν στον όποιο Γερμανό, ο Έλληνας οφείλει να δώσει τη λύση, να αλλάξει ο ίδιος και να αλλάξει και τις δομές εξουσίας του, τότε αλλάζει και το δημόσιο. Έστω κι αν ακούγεται ακατόρθωτο.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Strange Attractor 22/01/2012 00:19:31

        Η συμφωνία σου αφορά και το ότι η βάση της όποιας αλλαγής πρέπει να "πατήσει" σε μια ουσιαστική αξιολόγηση; Βλέπεις κάποια άλλη εναλλακτική; (Τα περί Γερμανών με Zyklon τα εκλαμβάνω ως αστείσμό για την ανάδειξη του μεγέθους του προβλήματος)

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ firiki2010 22/01/2012 00:25:39

          Καμία αξιολόγηση δεν πρόκειται να λειτουργήσει στο ελληνικό δημόσιο, όπως αυτό έχει διαμορφωθεί.
          Είπα και το πιστεύω, είναι ήδη νεκρό.
          Όσο για το αέριο, τα σκυλιά, κλπ. λες να υπήρχε άλλη, εκτός της ανάκης για έμφαση, αναφοράς τους;
          Μη με στενοχωρείς και συ...

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ Strange Attractor 22/01/2012 00:40:21

            "..όπως αυτό έχει διαμορφωθεί...."
            Και πως θα διαμορφωθεί αλλιώς; Αυτό είναι το θέμα.

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ firiki2010 22/01/2012 00:49:33

            Νεκρό δεν είναι σε καμία περίπτωση . Το νεκρό δεν κοστίζει και δεν δημιουργεί αγκυλώσεις.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ ΑΓΡΟΤΗΣ 22/01/2012 00:51:31

            Κλινικά νεκρό.
            Ξέρεις πόσο κοστίζει η μηχανική υποστήριξη;

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ Strange Attractor 22/01/2012 00:58:04

            Έτσι ... ναι .. συμφωνώ. Πάει μακρυά όμως..... μήπως και όλη η χώρα δεν είναι κλινικά νεκρή? Αλυσίδα είναι όλα βλέπεις.

  12. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 22/01/2012 00:10:26

    Το προβλήματα είναι δύο:

    Το 1ο είναι ο Δημόσιος Τομέας ακριβώς όπως περιγράφεται στο έξοχο και ακριβές παραπάνω άρθρο.

    Το 2ο είναι αυτό που αναδεικνύεται από κάποια σχόλια που ακολουθούν. Είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχουν ακόμα πολλοί Δ.Υ. στο blog που κάνουν ακριβώς αυτό που έμαθαν να κάνουν δεκαετίες τώρα κρυμμένοι πίσω από τα γραφειάκια τους: Τις πάπιες.

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Χαζούλης 22/01/2012 00:41:44

      Να προσθέσω και ένα 3ο πρόβλημα.
      Οι ΔΥ αυτοπαρουσιάζονται σαν θύματα και, ενώ έχουν βληθεί ελάχιστα σε σχέση με τους υπόλοιπους τομείς της οικονομίας, παράλληλα καλύπτουν τον φόβο τους για την αναπόφευκτη τελικά κατάληξη (μαζικές απολύσεις αδιακρίτως) με τον μανδύα του "αντιμνημονιακού αγώνα".
      Δεν απέχουμε πολύ από το να θεσμοθετηθεί και αντιμνημονιακό επίδομα...

  13. ι avatar
    ι 22/01/2012 00:54:40

    Τό ελληνικό δημόσιο υπερλειτουργεί. Οι ΔΥ είναι ευσυνείδητοι μέ ελάχιστες εξαιρέσεις. Σέβονται υπέρ τό δέον τά ψίχουλα μισθούς πού παίρνουν καί φροντίζουν νά εξυπηρετούν τούς πολίτες μέ τόν καλύτερο τρόπο. Προασπίζονται ακόμα καί μέ κίνδυνο τήν σωματική τους ακεραιότητα τήν δημόσια περιουσία. Καταγγέλουν αμέσως οποιονδήποτε επίορκο συνάδερφό τους, ώστε μερικοί νά έχουν κατηγορηθεί γιά υπέρβαση τής νομιμοφροσύνης τους. Εργάζονται (οι πιό ασθενικοί) δωδεκάωρα, οι δέ σκληροτράχηλοι καί ανθεκτικοί ξεπερνούν τό εικοσιτετράωρο (όποιος δέν πιστεύει, άς δεί πληρωθείσες υπερωρίες τών τελεςυταίων ετών). Είναι υπέρ τού δέοντος ενεργητικοί καί εργασιομανείς. Παρ' όλα αυτά ο πολίτης επιμένει ότι ταλαιπωρείται καί πληρώνει φακελάκια καί γρηγορόσημα. Ουδέν ψευδέστερον. Αυτά τά διακινούν αναρχικά σκεπτόμενα άτομα στήν προσπάθειά τους νά δυσφημήσουν ένα άψογα λειτουργούντα (παραδεχόμεθα ότι μπορεί νά υπάρχει καί κάποιος επίορκος ή οκνηρός υπάλληλος, αλλά είναι η απόλυτη ασημαντότητα) δημόσιο τομέα.
    Τό πραγματικό πρόβλημα βρίσκεται στήν λειψανδρία τού δημόσιου τομέα. Είναι τόσο πολύς ο φόρτος εργασίας καί τόσο μικρή η αμοιβή σέ σχέση μέ τόν ιδιωτικό τομέα, ώστε δύσκολα βρίσκονται νέοι καί νέες νά τόν επανδρώσουν.
    Στήν πραγματικότητα, γιά νά μπορεί νά λειτουργήσει στοιχειωδώς ο δημόσιος τομέας (δυστυχώς καί μέ υπερωρίες), χρειάζεται νά τετραπλασιαστεί τό ανθρώπινο δυναμικό του καί νά τετραπλασιαστούν καί οι πενιχρές αποδοχές του.
    Αυτή είναι η μόνη πραγματική καί πικρή αλήθεια.

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ ι 22/01/2012 01:02:24

      Είναι και περασμένη η ώρα ......και δικαιολογήσαι...... ήπιαμε κανένα ποτάκι παραπάνω?

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 22/01/2012 01:09:29

        Αισθάνομαι βαρύτατα προσβεβλημένος. Coca Cola έπινα όλο τό βράδυ. Δέν είμαι σάν καί σάς αγρότης. Ζώ σέ πόλη καί είμαι εύθικτος.

        • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
          ΑΓΡΟΤΗΣ @ Ιαπετός 22/01/2012 01:25:13

          ι ή Ιαπετός ζητώ συγνώμη .......το ποτάκι βλέπεις το ήπια εγώ , αλλά τι εννοείς αγρότης=άξεστος?

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 22/01/2012 01:35:58

            Φυσικά καί δέν τό εννοώ έτσι. Πρόβατα βοσκούσα μέχρι τά δεκαοκτώ μου.

    • hdgr avatar
      hdgr @ ι 22/01/2012 01:13:49

      Επιτέλους να και ένας , έστω και της κατηγορίας γιώτα, που λέει τα πράγματα με το όνομα τους!
      Θα έλεγα αγαπητέ ότι πέραν των όσων παραθέσατε πρέπει να προβλεφθεί και μπόνους στασιμότητας.
      Ίσως και μοίρασμα μετοχών ,δωρεάν εννοείται, τουλάχιστον στους υπάλληλους του τμήματος του δημόσιου τομέα που είναι εισηγμένος στο χρηματιστήριο.
      Μέτρα σαν και αυτά θα συμβάλλουν στην στροφή , κυρίως της νεολαίας , προς αυτόν τον αναξιοπαθούντα και πανταχόθεν βαλλόμενο χώρο.
      Αφήστε δε που θα κοπεί και το ρεύμα μετανάστευσης προς την αλλοδαπή.
      Ευσεβάστως τα σέβη μου.

      • ι avatar
        ι @ hdgr 22/01/2012 01:42:24

        Ευχαριστώ γιά τήν κατανόησή σας. Τό μπόνους στασιμότητας καί τίς λοιπές προτάσεις σας, ομολογώ, δέν τής είχα σκεφθεί. Αυτές τίς καταπληκτικές προτάσεις φέρνει μόνον ο δημόσιος διάλογος. Θά ληφθούν οπωσδήποτε υπ' όψιν. Ευχαριστώ ακόμα μιά φορά γιά τήν συνεισφορά σας στό μέγα θέμα αναβάθμισης τού δημόσιου τομέα.

  14. panas avatar
    panas 22/01/2012 00:54:45

    Μια μικρή παρατήρηση...
    Υπάρχει κάτι που δεν προσέξατε σ’ αυτά που έγραψε ο Θεόδωρος Κ.
    Έγραψε πως με το νέο μισθολόγιο δεν θίγονται αυτοί που διορίστηκαν στην 10ετία του 80 ούτε μισθολογικά, αλλά ούτε και βαθμολογικά που είναι το σημαντικότερο ίσως. Οι έχοντες μεγαλύτερο βαθμό θα είναι και οι αξιολογητές της επόμενης πενταετίας. Μιλάμε για επανασύσταση και εγκαθίδρυση του Πασοκικού κράτους και πάλι. Αυτοί θα είναι και το ανάχωμα στην κατρακύλα που περίμεναν στις επόμενες εκλογές…

    • Y. avatar
      Y. @ panas 22/01/2012 10:04:13

      Για τη δεκαετία του ’80, αυτό να το λάβουν υπ’ όψη τους στη ΝΔ, και να κάνουν τις όποιες αναγκαίες προσαρμογές, άμα τη αναλήψη
      Για τις οριζόντιες περικοπές στους ΔΥ, τελικά παραμύθι?

  15. panos avatar
    panos 22/01/2012 01:10:51

    Πετυχημενο το αρθρο σου.Το θεμα ειναι να καταλαβουμε ολοι μας οτι αν δεν αλλαξουμε μυαλα και συμπεριφορα,μας περιμενουν χρονια εφιαλτικα.Δυστυχως,μια γενια Ελληνων γαλουχηθηκε με τα χειροτερα προτυπα και παρεσυρε μαζι της και τη χωρα.Κακα τα ψεμματα,για να στηθει απ' την αρχη το κρατος σαν πραγματικο ευρωπαικο κρατος και να παψει να θυμιζει τριτοκοσμικη μπανανια,θα χρειαστουν αρκετα χρονια,ξενοι τεχνοκρατες και το,κυριοτερο,διαφορετικης σκεψης και δρασης Ελληνες.Αυτο προυποθετει αναβαθμιση της παρεχομενης παιδειας.Αν αυτα γινουν,τοτε η επομενη γενια θα ζησει σε μια Ελλαδα που θα σεβεται την ιστορια της και θ' αποτελει παραδειγμα προς μιμηση κι οχι προς αποφυγη.Οσο καθυστερησουν οι αλλαγες,τοσο η χωρα αυτη θα κληθει να ξαναζησει μερικες απο τις πιο μαυρες σελιδες της ιστοριας της.

    • Y. avatar
      Y. @ panos 22/01/2012 10:07:13

      Αφου πρώτα αξιοποιηθούν οι Έλληνες τεχνοκράτες (..υπό τη προϋπόθεση της “καθαρότητάς” τους)

  16. καθηγητής avatar
    καθηγητής 22/01/2012 01:14:34

    Με φιλική διάθεση πάντα, νομίζω ότι παρέλειψες τον παράγοντα σύστημα, ο οποίος και είναι η πηγή, κατά τη γνώμη μου, όλων των κακών. Θα αναφερθώ στον κλάδο μου, καθώς έχω μια ολοκληρωμένη άποψη. Είμαι από τις νέες "φουρνιές" ΔΥ, με ΑΣΕΠ γραπτό και με προϋπηρεσία στον ΙΤ. Το πολιτισμικό σοκ κατά την ημέρα που παρουσιάστηκα στο πρώτο μου σχολείο, ήταν απερίγραπτο. Ένας (1) Η/Υ για 20 άτομα και αυτός στο γραφείο του διευθυντή, άρα όχι άμεσα και πάντα διαθέσιμος. Δεν το συζητάμε για τον ένα και μοναδικό ψηφιακό προβολέα, που ευτυχώς υπήρχε, αλλά και αποτελούσε μόνιμο μήλο της Έριδος για όλους τους συναδέρφους, που καθώς ήταν όλοι νέοι και με αξιοσημείωτη προϋπηρεσία, είχαν και την όρεξη και τη γνώση για τη χρήση των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών. Ακόμα πιο καταθλιπτική ήταν η ενασχόληση με τη ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ του ελληνικού σχολείου, ένα τραγικό μίγμα υπογραφολαγνείας, τυπολατρείας και αρχειομανίας. Χαρακτηριστικά παραδείγματα η αύξηση κατανάλωσης χαρτιού Α4 κατά 40%, μετά την υιοθέτηση της ηλεκτρονικής αποστολής της αλληλογραφίας, εξαιτίας των διευκρινιστικών εγκυκλίων, τα σκονισμένα ερμάρια με τις καρτέλες των μαθητών, που πρέπει να φυλάσσονται για 50 (ναι 50) ολόκληρα χρόνια και την ΑΔΕΙΑ κεντρική βάση δεδομένων των μαθητών. Η χρόνια έλλειψη αξιολόγησης ή η σχεδιαζόμενη "κομματική" αξιολόγηση των ημετέρων συμβούλων και διευθυντών εγκυμονεί τον κίνδυνο να καταστήσει τον τεμπέλη μάγκα και το δουλευταρά είτε κορόιδο είτε αδιάφορο. Τελευταίο άφησα τον κεντρικό σχεδιασμό. Βιβλία γεμάτα λάθη και ανακρίβειες, μάθημα του ενός βιβλίου (υπενθυμίζω τη ρήση του Θωμά του Ακινάτη), αναλυτικό πρόγραμμα ανεμοδούρα, διαμορφούμενο όχι με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες, αλλά με βάη των αριθμό των αδιορίστων κάθε κλάδου. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον λοιπόν, ακόμα και εγώ που δουλεύω συνειδητά και προσπαθώ να προσφέρω, δεν με κατατάσσω στο 20-30% που αναφέρεις, αλλά στο 70-80%, καθώς από το παραγόμενο αποτέλεσμα, δεν μπορώ να είμαι ικανοποιημένος. Δυναμικό υπάρχει, απελευθέρωση από την παρασιτική κοκκινοπράσινη κυρίως αλλά και μπλε γενιά των 80s και των 90s χρειάζεται. Όπως και να το κάνουμε, άνθρωποι που έχουν διοριστεί βάσει προσόντων ή επίδοσης σε απαιτητικούς διαγωνισμούς και έχουν βιώσει την εργασία στον ΙΤ κατά κανόνα υπερέχουν των εχόντων μπάρμπαν εκ Κορώνης, διορισθέντων από την τρυφερή ηλικία των 18 ή των 20 (λόγω στρατιωτικών υποχρώσεων για τους άρρενες).

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ καθηγητής 22/01/2012 01:31:59

      Σε νιώθω, αλλά πέφτεις και συ στην λούμπα να θεωρείς ότι δεν υπήρχε ζωή πριν το 2000.
      Υπήρχαν και πτυχιούχοι, και μεταπτυχιακά στα `70ς και `80ς, όχι μόνο 20αρηδες με μπάρμπα κομματάρχη. Και μάλιστα τότε ήταν ακόμη πιο δύσκολο το μάστερ και τα διδακτορικά.
      Από κει και πέρα, τα τυπικά προσόντα και το ΑΣΕΠ δεν μου λένε τίποτα, διότι υπάρχουν (όπως λέει η ανάρτηση) πολλοί "προσοντούχοι" ΔΥ του ΑΣΕΠ που η μόνη τους έννοια είναι η λούφα.
      Καλύτερα να μπαίνουν στο δημόσιο με αντικειμενικές ψυχολογικές ψυχομετρικές εξετάσεις, παρά με παπαγαλίες και πέτσινα μάστερ από Αγγλία.

      • καθηγητής avatar
        καθηγητής @ Strange Attractor 22/01/2012 01:42:19

        Από το 1981 μέχρι και το 1994, αν δεν απατώμαι, που θεσπίστηκε το ΑΣΕΠ, η ζωή ήταν στα πρώτα της εξελικτικά στάδια. Γέμισε το δημόσιο μούχλα και ασπόνδυλα. Κάθε τραγί, που λένε και στο χωριό μου, το πήραν από το μαντρί του και το έβαλαν κλητήρα στο Δημόσιο. Όποιος δεν το αναγνωρίζει αυτό, εθελοτυφλεί. Επίσης, δεν υποστηρίζω ότι το ΑΣΕΠ είναι πανάκεια. Απλώς λειτουργεί αρκετά καλά σαν αρχικό φίλτρο. Απαραίτητη προϋπόθεση διορισμού κατά τη γνωμη μου, είναι η 5ετής τουλάχιστον προϋπηρεσία στον ΙΤ, ώστε να έχεις γνώση πώς βγαίνει ο επιούσιος σε πολύ δυσκολότερες συνθήκες και να εκτιμάς τη μονιμότητα που έχεις. Άλλωστε αυτή καθιερώθηκε σαν μέσο άμυνας προς κομματικές πιέσεις και όχι σαν μέσο αποφυγής της αξιολόγησης και της εργασίας.

      • Y. avatar
        Y. @ Strange Attractor 22/01/2012 10:14:50

        Όχι δύσκολα,...κώλο έστηνες (...για τα μετά τα πτυχιακά)
        Καλημέρα Τραβηκτικέ. Εσύ στα δικά σου, και άσε εμάς να κ..οτρωγόμαστε

  17. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 22/01/2012 01:24:43

    Όταν ο Θεός δημιούργησε τα έθνη, έδωσε στο κάθε έθνος από δύο αρετές. Έτσι, έκανε του Αμερικανούς τακτικούς και νομοταγείς, τους Γερμανούς αποφασιστικούς καου μελετηρούς, τους Ιάπωνες εργατικούς και υπομονετικούς, και ούτω καθεξής.
    Για τους Έλληνες είπε, θα είναι έξυπνοι, τίμιοι και θα δουλεύουν στο δημόσιο. Όταν τελείωσε τη δημιουργία του κόσμου, τον πλησίασε ο αρχάγγελος Γαβριήλ και του είπε:
    -Κύριε, έδωσες σε όλα τα έθνη από δύο αρετές, αλλά στους Έλληνες έδωσες τρεις. Αυτό θα τους κάνει πολύ ισχυρούς και θα διαταράξει τις ισορροπίες πάνω στη γη.
    -Έχεις δίκιο, είπε ο Κύριος. Στάθηκα απρόσεκτος και αυτή η απροσεξία μου θα κάνει τους Έλληνες να κυριαρχήσουν σε όλο τον κόσμο. Κάτι πρέπει να κάνω αλλά δεν μπορώ να ανακαλέσω τις αρετές που τους έδωσα, κι άρχισε ο Θεός να ψάχνει να βρει μια λύση.
    -Το βρήκα! Θα παραμείνουν οι τρεις αρετές, αλλά κάθε Έλληνας θα μπορεί να κάνει χρήση μόνο των δύο.

    Κι έτσι έγινε:
    Αν ένας Έλληνας είναι τίμιος και δουλεύει στο Δημόσιο, δεν είναι έξυπνος.
    Αν είναι έξυπνος και δουλεύει στο Δημόσιο, δεν είναι τίμιος.
    Αν είναι έξυπνος και τίμιος, δεν δουλεύει στο δημόσιο.

  18. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 22/01/2012 01:37:56

    Ο δημόσιο τομέα δεν κατάντηε από μόνος του έτσι όπως κατάντησε.
    Είναι δημιούργημα των πολιτικών μας που τον έκαναν σαν τα μούτρα τους.
    Επομένως ας μας στειλούν κλιμάκιο πολιτικών τους στην ελληνική βουλή να εκπαιδεύσουν τους χαραμοφάηδες-δημόσιους υπαλλήλους Έλληνες βουλευτές, που το μόνο που κατάφεραν με επιτυχία είναι που έβαλαν τους Έλληνες να σκοτώνονται μεταξύ τους, όπως φαίνεται άλλωστε από τα περισσότερα σχόλια που έγιναν σ' αυτή την ανάρτηση.

  19. Δημήτρης Σκαμπαρδώνης avatar
    Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 22/01/2012 01:43:04

    ειναι θεμα ανατροφης. συμφωνω με το αρθρο. ποσοι δεν εχετε γελασει με τα "διαμαντια" των παιδιων οταν τα ρωτουν τι ειναι η 25η μαρτιου. καποιος δασκαλος δεν ενδιαφερθηκε να το μαθουν οι μαθητες του,και καποιοι γονεις δεν εδωσαν την δεουσα προσοχη στα παιδια τους.ποσοι δεν βρισαμε τον υπαλληλο που την ωρα που σε εξυπηρετει ασχολειται με την εφημεριδα τον καφε η το τηλεφωνο για το πως περασε χθες, και ποσοι δεν ειπαμε χιλια ευχαριστω στον υπαλληλο που σε εξυπηρετησε αμεσως. τεραστιο θεμα ειναι το τερας της γραφειοκρατιας που δημιουργησαν οι εκαστοτε κυβερνωντες για να βολεψουν εκλογικη πελατεια.μπορει να διαφωνω λιγο με τα ποσοστα του παραξενου ελκυστη αλλα η ουσια ειναι αυτη.

    • Y. avatar
      Y. @ Δημήτρης Σκαμπαρδώνης 22/01/2012 10:18:15

      !!

  20. Ανδρομέδα avatar
    Ανδρομέδα 22/01/2012 02:06:36

    Επικεφαλής του ειδικού κλιμακίου των Γερμανών θα είναι ο Τσακ Νόρις.

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ Ανδρομέδα 22/01/2012 02:15:53

      Όχι...ο Σημίτης

  21. sawas avatar
    sawas 22/01/2012 02:19:35

    ....συρματοπλέγματα, σκυλιά, και αέρια Zyklon B.......Ουρλικε!!!

    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=kCsb29UEmyQ

    Αν κατέβει να μας οργανώσει θα σπάσουν τα κοντέρ έγκαιρης προσέλευσης, διεκπεραίωσης, ευγένειας και εξυπηρέτησης!!!

  22. restart avatar
    restart 22/01/2012 07:56:39

    επι 30 χρονια δημιουργουνται αχρειαστες διαδικασιες για να δωσουν αντικειμενο "εργασιας" στις ορδες των κοματικων στρατων.

    σκεψου να πας σε μια εταιρια για καποια συναλλαγη
    και να σου λεει ο πωλητης
    "πρεπει να μας προσκομισεις αποδεικτικα οτι δε μας χρωστας" ;)

    αυτο γινετε οταν σου ζητανε φορολογικη ενημεροτητα

    βρε μπαγλαμα εσυ σα κρατος μου ζητας να προσκομισω στοιχεια απο ενα υποκαταστημα (ΟΑΕΕ) στο αλλο (εφορια)?

    και αντε πες οτι καιουμε καρβουνο και θελουμε να προσθετουμε αχρειαστες διαδικασιες στην βαρετη ζωη μας
    ασε με να το κατεβασω απο το γκαμημενο το ιντερνετ και να το τυπωσω
    οοοοχχχχχχχιιιιιιιιιι
    πρεπει να πας στα γραφεια του ΟΑΕΕ
    οπου:
    θα περασεις απο μια θεια, θα σου βαλει σφραγιδα
    μετα θα πας απο την προισταμενη να σου υπογραψει
    μετα θα πας σε μια αλλη θεια να σου βαλει αλλη σφραγιδα
    τελος θα πας στη συμπεθερα να σε γραψει στο πρωτοκολο
    και ολα αυτα με ευγενεια, γιατι αν νευριασουν οι θειες
    θα σου ζητησουν ποιος ξερει τι και μαυρο φιδι που σε εφαγε:(

    αυτες τι θειες τι πληρωνουμε ομως
    ακομα χειροτερα δανειζομαστε για να τις πληρωσουμε

    για ποιο εξορθολογισμο μιλαμε?τι να κοψεις τι να καταργησεις?τι να συγχωνευσεις?

    πολυ σωστα το ειπε ο μιστερ
    το δημοσιο ειναι dead
    και εμεις πλεον πολυ φτωχοι για να το συντηρουμε
    τραβηξτε το καλωδιο και παμε για αλλα

  23. γιωργης avatar
    γιωργης 22/01/2012 08:10:37

    Αγαπητέ καθηγητη είναι όπως ακριβώς τα λες. Εργάζομαι σε δεκο από το 2002 με ασεπ εκεί να δεις πόσους έχουν διορίσει την περίοδο 86-94. Πήραν όλη την επαρχία με κριτήριο την κλαδική και σε συνεργασία με την συνδικαλιστική επιδόματος και πολιτικούς έφτασαν εδώ το δημόσιο. Μοναδική εξαίρεση ο νόμος ασεπ πεπονή ο οποίος τουλα

  24. Ηράκλειτος avatar
    Ηράκλειτος 22/01/2012 10:55:52

    Η φωτογραφία ταιριάζει απόλυτα με το άρθρο σου φασιστικής έμπνευσης και νοοτροπίας. Θυμάμαι ακόμη το άρθρο σου για τις ανατολικές και τις δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης. Εκείνο ξέρεις που στις δυτικές ζουν οι κατώτεροι άνθρωποι και στις ανατολικές εσύ κι η παρέα σου.
    Λυπάμαι που είμαστε συμπολίτες. Άντε να χαθείς.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ηράκλειτος 22/01/2012 11:05:13

      Προφανώς, όσο κατάλαβες εκείνο τό άρθρο, άλλο τόσο κατάλαβες κι αυτό. Εκτός κι αν μένεις στις φωτογραφίες, διότι το πολύ κείμενο σε ζαλίζει.
      Κατά τα άλλα, εκπροσωπείς όλα αυτά που φταίνε για τα χάλια μας, με την έννοια ότι ακόμη και άτομα μειωμένης αντίληψης, ψηφίζουν επί ίσοις όροις με τους υπόλοιπους.
      Σε λα βι.... συμπολίτη!

    • flou avatar
      flou @ Ηράκλειτος 22/01/2012 11:19:04

      Τι ακριβώς σε πείραξε κ. Ηράκλειτε; Δεν είναι η πραγματικότητα; Και νομίζω θα έπρεπε να είστε πιο κόσμιος και πιο ήρεμος! Καταθέστε και σεις σε ανάρτηση τις απόψεις σας, να εκτεθούν και να σχολιαστούν! Ελεύθερα! Όχι μέσα απ' το καβούκι σας!

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ flou 22/01/2012 11:27:00

        Σ αυτό αναφέρεται μάλλον:
        h__p://www.antinews.gr/2011/04/16/96965/
        προφανώς πειράχτηκε που είπα ότι η Θεσσαλονίκη απέκτησε αντί για τσάινα τάουν... τσετσένια τάουν.

  25. TopGunZ avatar
    TopGunZ 22/01/2012 11:36:31

    Ακριβέστατο το άρθρο Strange. Είναι μεγάλη υπόθεση η ανατροφή, η προσωπικότητα του καθενός. Ακριβώς επειδή δεν υπάρχει η απειροελάχιστη πρόβλεψη αξιολόγησης, τουναντίον έχεις και τα κομματικά βιλαέτια, μόνον οι προσωπικές αρχές και αξίες του καθενός μπορούν να τον "υποχρεώσουν" να κάνει σωστά τη δουλειά του.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ TopGunZ 22/01/2012 12:39:18

      Εξακταμέντε Τοπ!
      Το έπιασες με την πρώτη.

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Strange Attractor 22/01/2012 13:11:29

        Στη δεκαετία του 90 πατέρας του πράσινου ήλιου, διόρισε μέσω του κόμματος το γιο του,απόφοιτο γυμνασίου, σε δημόσια υπηρεσία. Ο μικρός έγινε δυνάστης. Καβαλίκεψε το καλάμι και ποιος τον έπιανε. Άσε που πήγαινε στη δουλειά του όποτε ήθελε! Τι να λέμε τώρα...

        • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
          ΑΓΡΟΤΗΣ @ Δαναός 22/01/2012 13:17:17

          Δεν θα του έφτανε η μέρα...........δεν έπρεπε πρώτα να ασχοληθεί με τον καλωπισμό του....να φτιάξει μούσκουλα κτλ ....που να μείνει χρόνος

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ ΑΓΡΟΤΗΣ 22/01/2012 13:42:43

            Έλα μου ντε!

  26. xrotcafe avatar
    xrotcafe 22/01/2012 12:06:22

    Αυτη λοιπον ειναι η μεγαλη Ελλαδα? Πως μπορουμε να δουμε ασπρη μερα χωρις σκληρη αυτοκριτικη?

  27. agana.erga avatar
    agana.erga 22/01/2012 13:29:54

    Αχ βρε Strange Attractor μου γίνεσαι ώρες ώρες πολύ κακός και φιλοκατήγορος, βρε παληκάρι μου, Γιατί τόσο εύκολα κατηγορείς τη δημόσια διοίκηση και συνολιά τους λαμπρούς υπαλλήλους της; Γιατί; Εγώ πάλι έχω εχω άλλη άποψη από τα τόσα και τόσα καλά και σωστά που πέφτουν στην αντίληψή μου. Να σου πω ένα από τα πολλά; Απλά για να πεισθείς πόσο καλά δουλεύει η μηχανή της διοίκησης αν την “λαδώσεις” κανονικά. Θα μου πεις που ν αγορασεις λάδι σήμερα. Ε!! Αν είσαι αρχολίπαρος σε περισσεύει και γι΄αυτούς ειναι η ζωή, όχι για τους εργαζόμενους. Άκου λοιπόν τζέρι μου. Δυο “προέδροι” σωματείων ΜΚΟ αποφάσισαν να μάθουν στους εργαζόμενους καλές πρακτικές για ναχουν απόδοση στην εργασία τους, Κατέθεσαν λοιπόν σε υπουργείο που επικεφαλής του ειναι δελφίνος υπουργός ένα προγραμματάκι που το κοστολογησαν 170000 ευρουλάκια και που θα διαρκούσε ενα 2ημερο. Το κατέθεσαν στις 28 Ιουλίου πέρσι το καλοκαίρι και οι αρμοδιοι υπάλληλοι το διάβασαν, το ανέλυσαν και το έγκριναν στις 29 Ιουλίου. Ναι ναι στις 29, την επόμενη μέρα δηλαδή. Και μετά; Μετα στις 8 Αυγούστου το έγκρινε και η πολιτική ηγεσία. Τώρα αναμένεται η εκτέλεση του για να “τσεπωθούν” τα χρήματα για το καλό των εργαζομένων που τους θέλουμε κακοπληρωμένους αλλά καταρτισμένους. Τόλμησαν μάλιστα οι αθεόφοβοι “προέδροι” να το αναρτήσουν και στο δίκτυο διαύγεια για να τους παινέψουμε για το πόσο καλά δουλεύουν μαζι με τους δημόσιους υπάλληλους. Και γρήγορα και αποτελεσματικά.
    Ο υπουργός ας τουςαπονείμει στους τουκάποιο μεγαλοσταυρο. Αλλά ειναι στραβός και μίζερος και πολυλογάς, πλην όμως δεν έχει και χρόνο για να παρακολουθεί την εργατικότητα των υπαλλήλων του και στο τέλος για τίποτα δεν θα μεριμνήσει.
    Εγώ πάντως “φιλοκατήγορε” Strange Attractor κατέβασα την προτασούλα και την έστειλα εκεί που έπρεπε για να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορούν να μας βάλουν σε τάξη με μνημονια και Ραιχενμπαδες και να πάψουν να πιστεύουν πως για όλα φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι.

  28. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 22/01/2012 13:38:36

    Αχ βρε Strange Attractor μου γίνεσαι ώρες ώρες πολύ κακός και φιλοκατήγορος, βρε παληκάρι μου, Γιατί τόσο εύκολα κατηγορείς τη δημόσια διοίκηση και συνολιά τους λαμπρούς υπαλλήλους της; Γιατί; Εγώ πάλι έχω εχω άλλη άποψη από τα τόσα και τόσα καλά και σωστά που πέφτουν στην αντίληψή μου. Να σου πω ένα από τα πολλά; Απλά για να πεισθείς πόσο καλά δουλεύει η μηχανή της διοίκησης αν την “λαδώσεις” κανονικά. Θα μου πεις που ν αγορασεις λάδι σήμερα. Ε!! Αν είσαι αρχολίπαρος σε περισσεύει και γι΄αυτούς ειναι η ζωή, όχι για τους εργαζόμενους. Άκου λοιπόν τζέρι μου. Δυο “προέδροι” σωματείων ΜΚΟ αποφάσισαν να μάθουν στους εργαζόμενους καλές πρακτικές για ναχουν απόδοση στην εργασία τους, Κατέθεσαν λοιπόν σε υπουργείο που επικεφαλής του ειναι δελφίνος υπουργός ένα προγραμματάκι που το κοστολογησαν 170000 ευρουλάκια και που θα διαρκούσε ενα 2ημερο. Το κατέθεσαν στις 28 Ιουλίου πέρσι το καλοκαίρι και οι αρμοδιοι υπάλληλοι το διάβασαν, το ανέλυσαν και το έγκριναν στις 29 Ιουλίου. Ναι ναι στις 29, την επόμενη μέρα δηλαδή. Και μετά; Μετα στις 8 Αυγούστου το έγκρινε και η πολιτική ηγεσία. Τώρα αναμένεται η εκτέλεση του για να “τσεπωθούν” τα χρήματα για το καλό των εργαζομένων που τους θέλουμε κακοπληρωμένους αλλά καταρτισμένους. Τόλμησαν μάλιστα οι αθεόφοβοι “προέδροι” να το αναρτήσουν και στο δίκτυο διαύγεια για να τους παινέψουμε για το πόσο καλά δουλεύουν μαζι με τους δημόσιους υπάλληλους. Και γρήγορα και αποτελεσματικά.
    Ο υπουργός ας τουςαπονείμει στους τουκάποιο μεγαλοσταυρο. Αλλά ειναι στραβός και μίζερος και πολυλογάς, πλην όμως δεν έχει και χρόνο για να παρακολουθεί την εργατικότητα των υπαλλήλων του και στο τέλος για τίποτα δεν θα μεριμνήσει.
    Εγώ πάντως “φιλοκατήγορε” Strange Attractor κατέβασα την προτασούλα και την έστειλα εκεί που έπρεπε για να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορούν να μας βάλουν σε τάξη με μνημονια και Ραιχενμπαδες και να πάψουν να πιστεύουν πως για όλα φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι.

  29. αγία νοσταλγία avatar
    αγία νοσταλγία 22/01/2012 13:56:08

    http://www.pasokhtefra.blogspot.com/2012/01/blog-post_2498.html

  30. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 22/01/2012 16:42:30

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  31. TopGunZ avatar
    TopGunZ 22/01/2012 17:09:36

    Χαχαχα, ναι είναι κορυφαίοι, εκείνο όμως που λυπεί πραγματικά και δείχνει το επίπεδό μας είναι που μερικοί τσιμπάνε κιόλας!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ TopGunZ 23/01/2012 09:39:40

      Τί κορυφαίοι ρέ παιδί μου,ἐκεῖ εἶναι ὃλοι οἱ κ@#$%αλβανοί καί οἱ ὑπόλοιποι ἐχθροί τῆς χώρας μας...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 23/01/2012 10:25:05

        Καλά πλάκα μου κάνετε? Δεν έχετε καταλάβει ότι το site είναι άκρως ειρωνικό? Μουσαντένιο, σάτιρα, πως το λένε.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ TopGunZ 23/01/2012 14:05:07

          Ποιό, τό Πασόκ ἢ τέφρα;;; Μέ συγχωρεῖτε,ἐγώ ἂλλα εἶδα ἐκεῖ μέσα! Ἀλβανούς νά ξεκ%@@@ζονται στήν εἰρωνεία κατά τῆς Ἐλλάδας,καί διαφήμιση ἀλβανικῆς,σκοπιανῆς καί τουρκικῆς προπαγάνδας, μήν τρελλαθοῦμε! Μπορεῖς νά πάρεις γιά σάτιρα τέτοια πράγματα;

  32. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 22/01/2012 19:29:23

    Ειλικρινά δεν σκόπευα με τίποτα να το συνεχίσω και γι΄ αυτό και μετά το πρώτο μου σχόλιο δεν ξανασχολήθηκα αλλά άφησα όλους τους να μιλήσουν και να ξαναμιλήσουν. Δημοκρατία άλλωστε - μέχρι να εμφανιστούν και να πιάσουν δουλειά οι πρόθυμοι γερμανοτσολιάδες - έχουμε ακόμη!
    Ωστόσο, θεωρώ ότι πρέπει για να εμπλουτίσω αυτό το διάλογο, να σημειώσω – απαντήσω τα εξής:
    1) Το όνομα που χρησιμοποιώ απλά είναι το χριστιανικό μου όνομα με το αρχικό του επωνύμου μου. Ούτε βαρύγδουπους τίτλους, ούτε σοφιστικέ nickname. Η μόνο μου σχέση με τον Κολοκοτρώνη είναι ότι είχα την τιμή να υπηρετήσω για πέντε χρόνια στα χώματα που γεννήθηκε, έζησε και μεγαλούργησε. Βλέπετε, με το ΑΣΕΠ όταν διορίστηκα αρχές του 2002 στα 35 μου, εκεί πήγα φεύγοντας με την οικογένειά μου από τη Θεσσαλονίκη όπου ζούσα από τα χρόνια του Πανεπιστημίου (με εξαίρεση τα 2 χρόνια του στρατού). Φεύγοντας παραιτήθηκα από μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στη Θεσ/νίκη, έχοντας ήδη περίπου 10 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα. Αφού συμπλήρωσα πέντε χρόνια στην Πελοπόννησο μετατέθηκα στον παραμεθόριο νομό καταγωγής μου στη Μακεδονία ( και όχι φυσικά στη Θεσσαλονίκη που υπεραγαπώ και κάθε λογικός θα έκανε) όπου ζω και εργάζομαι.
    2) Σε ότι αφορά την Συγγρού και την επίσημη θέση της Ν.Δ πρέπι να σημειώσω ότι την Συγγρού την γνωρίζω μόνο από την ιστορία της (του ευεργέτη και όχι των τραβεστί). Την έχω δει μόνο σε χάρτη και στο google earth. Αυτοί λοιπόν που συχνάζετε και μπαινοβγαίνετε εκεί έχετε ιδία άποψη.
    3) Σε ότι αφορά την σχέση με το λάος. Ναι το ομολογώ με πιάσατε, ηγέτης μου είναι ο κωλοτούμπας και πολιτικό μου ίνδαλμα ο μπουμπούκος.
    4) Σε ότι αφορά το εάν υπάρχουν Δ.Υ που καταγγέλλουν είτε πολιτικούς προϊσταμένους, είτε συναδέλφους σας πληροφορώ ότι είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ από τη νέα γενιά και κάθε μέρα γίνονται περισσότεροι. Το γεγονός ότι δεν είναι θέματα που πουλάνε ή ότι θάβονται από τα μεγάλα κεφάλια και τα παπαγάλια ΜΜΕ δε σημαίνει τίποτα. Μήπως η υπόθεση του Αυτοδιοικητικού Άρχοντα δεν είναι τέτοια; Κάποιοι υπάλληλοι έβαλαν ένα πρόστιμο γιατί έπρεπε να μπει και αυτός, αφού δεν κατάφερε να τους πείσει να το καταπιούν, το μείωσε ο ίδιος χωρίς τέτοια αρμοδιότητα.(Θα μπορούσα όπως καταλαβαίνετε να πω πολλές και από τη δική μου υπηρεσία, αλλά εκτός του υπηρεσιακού απορρήτου, υπάρχει και οι ανθρώπινη πλευρά)
    5) Επί της ουσίας δεν θέλησαν να καταλάβουν αρκετοί (ευτυχώς όχι όλοι) τι είπα-έγραψα, αλλά δυστυχώς ούτε και αναρωτήθηκαν. Σε πολλά με κάλυψε ο ΄΄καθηγητής΄΄. Κάτι επίσης έπιασε και ο ΄΄panas΄΄ (για τις επερχόμενες κρίσεις – αξιολογήσεις). Πιστεύω λοιπόν απλά ότι το αρθρίδιο είναι προβοκατόρικο και υποκινούμενο. Γιατί; Δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι ξέρω. Ίσως γιατί κάποιοι μας ετοιμάζουν για την μεγάλη κωλοτούμπα και πρέπει να φτιάξουν κλίμα. Ίσως γιατί πράγματι είναι κομπλεξικοί και αρέσκονται να στοχοποιούν τάξεις και ομάδες ανθρώπων για να κρύψουν δικές τους αδυναμίες. Ίσως γιατί πράγματι, ας μη το παραδέχονται, έχουν πάθει τέτοια πλύση εγκεφάλου από τα μπατσοκικά ΜΜΕ και έχουν πειστεί ότι για όλα φταίνε οι Δ.Υ και όχι όλος, χωρίς καμία εξαίρεση, ο λαός και κυρίως γιατί ανεχόμαστε χωρίς πραγματική άδολη εξέγερση (όπως οι Ισλανδοί) να μας κυβερνούν οι ίδιοι άνθρωποι και να τους φερόμαστε βελούδινα.
    6) Ο ισχυρισμός του αρθρογράφου ότι δεν μπορούσε να έγραφε χιλιάδες σελίδες για τις άλλες κοινωνικές τάξεις πείθει κανένα από εσάς; Δηλαδή αύριο να περιμένω ένα μικρό άρθρο – χολή για την ευγενή τάξη των δικηγόρων , μεθαύριο των γιατρών, την μεθεπομένη των μηχανικών, μετά των γεωτεχνικών, μετά των ελευθέρων επαγγελματιών τεχνιτών (υδραυλικών, μηχανικών αυτοκινήτων, ηλεκτρολόγων , κ.λ.π), μετά των εμπόρων, μετά των…… Όλων αυτών, δηλαδή, που καθημερινά αποδίδουν στην εφορία στο ακέραιο τους φόρους που πρέπει, που μας κόβουν απόδειξη σε κάθε τους πράξη, που δε συμμετέχουν στην καταλήστευση του δημόσιου πλούτου και δεν δηλώνουν εισοδήματα μικρότερα του ανειδίκευτου εργάτη.
    7) Σε ότι αφορά την μονιμότητα μάλλον θέλετε ξανά να θυμηθούμε την πλατεία Κλαυθμώνος. Η πρόταση του ΄΄Υ΄΄ (για συμβάσεις έργου-χρόνου) υλοποιείται και τώρα. Κάθε μέρα θα έλεγα. Όσοι έχετε λίγο χρόνο μπείτε στη ΄΄Διαύγεια ΄΄ οποιουδήποτε υπουργείου και θα διαπιστώσετε ότι καθημερινά 3 μήνες μετά την συγκρότηση της κυβέρνησης αναρίθμητοι μετακλητοί υπάλληλοι προσλαμβάνονται στα γραφεία των Υπουργών, Υφυπουργών κ.λ.π ή αποσπούνται στα γραφεία τους από απίθανες υπηρεσίες (ΕΛΤΑ, ΙΚΑ, ΟΣΕ ακόμη και νεκροταφεία ή γυμναστήρια) για να προσφέρουν τις πολύτιμες υπηρεσίες τους. Παρόμοια λοιπόν μόλις θα αλλάζει η κυβέρνηση, με ένα απλό άρθρο-νόμο, θα λήγει όλες τις συμβάσεις και θα προσλαμβάνει τους δικούς της. Επειδή αρκετή σπέκουλα έχουμε για αυτό το θέμα, όσοι ενδιαφέρονται ας ψάξουν στο internet και θα μείνουν έκπληκτοι από το πόσες χώρες έχουν τη μονιμότητα αλλά και από το ποιο είναι το ποσοστό των Δ.Υ σε άλλες χώρες (όπως οι Σκανδιναβικές) επί του ενεργού πληθυσμού.
    8) Επίσης, στον φίλο μου τον ΄΄Υ΄΄ (με τον οποίο σε πολλά άλλα συμφωνούμε), θα του πω το εξής για την προ ΑΣΕΠ εποχή. Πράγματι και πριν το ΄94, στο στενό κυρίως δημόσιο τομέα, έμπαιναν άνθρωποι αντικειμενικά στο δημόσιο. Συγκεκριμένα οι καθηγητές έμπαιναν με πανελλαδική επετηρίδα, ενώ και όλοι οι άλλοι ΠΕ & ΤΕ εισέρχονταν με επετηρίδα ανά προκήρυξη θέσεων (με πολλές παραλλαγές). Το αντικειμενικό όμως δεν σημαίνει και αξιοκρατικό και το καταλαβαίνεις πολύ καλά. Το αξιοκρατικό είναι τώρα, όπου μετρούν όλα (τίτλοι, οικογένεια, ειδικές κατηγορίες, κ.λ.π). Πάντα υπάρχει φυσικά περιθώριο για βελτίωση, όπως αυτό που ειπώθηκε και για ψυχομετρικές εξετάσεις. Πέρα όμως από τους ΠΕ & ΤΕ όλοι οι άλλοι πως μπήκαν θυμάσαι; Οι γνωστοί αφισοκολλητές, σφουγγοκολάριοι, που ξημεροβραδιάζονταν στα πολιτικά γραφεία. Ακόμη και στις Ε.Δ και στα Σώματα Ασφαλείας έτσι έμπαιναν (πλην των ανωτάτων σχολών). Στη σημερινή εποχή μπήκαν εκτός ΑΣΕΠ στο στενό Δημόσιο Τομέα καμιά τριανταριά χιλιάδες υπάλληλοι (ως Ι.Δ.Α.Χ – Αορίστου Χρόνου) με δικαστικές αποφάσεις ή με το Π.Δ του Παυλόπουλου. Το θυμάστε αυτό; Είναι το διάταγμα που υποσχέθηκε και υλοποίησε η Ν.Δ και πάρα πολλοί από εσάς σίγουρα χειροκροτούσατε. Εγώ ποτέ. Θα πω το εξής, εάν θέλετε πιστέψτε το , στην υπηρεσία μου υπάρχει ένας συνάδελφος Ι.Δ.Α.Χ που είναι ΠΕ και μπήκε με το Π.Δ του Παυλόπουλου. ΄Εχει τα λιγότερα τυπικά προσόντα από όλους τους άλλους (περίπου 20) ΠΕ. Πως μπήκε; Απλά ήταν νέος, ελεύθερος και γύρισε όλη την Ελλάδα κάνοντας διαδοχικές συμβάσεις σε διάφορους φορείς και οργανισμούς (στα όρια του νόμου γιατί και τότε προβλεπότανε οι 8 μήνες στους δώδεκα αλλά δεν το εξέταζε το Π.Δ για κανέναν) και εκμεταλλευόμενος παράθυρο του Π.Δ, μονιμοποιήθηκε στην τελευταία υπηρεσία. Δεν έγλειψε, δεν ρουφιάνεψε, μπήκε ΄΄νόμιμα΄΄ και αντικειμενικά. Αξιοκρατικά όμως;
    Θα μπορούσα να γράφω πολλά και για αρκετή ώρα, όπως και να κάνω προτάσεις, αλλά αισθάνομαι ότι θα πάνε στον βρόντο.
    Κάποιοι έχουν πάρει τις αποφάσεις τους, το είπε κάποιος από τους σχολιαστές, είναι έτοιμοι να κάνουν την κωλοτούμπα τους, να φορέσουν τις φουστανέλες τους και τις κουκούλες τους.

    Θόδωρος Κ.

    • Απηυδισμένος avatar
      Απηυδισμένος @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 22/01/2012 21:05:46

      Τελικά κατάφερες να επιβεβαιώσεις τον Strange. Πόσα κιλά ανόητος μπορεί να είναι κάποιος που χρεώνει μια ανάρτηση αρθογράφου στη ΝΔ;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 22/01/2012 21:34:33

      Τσάμπα το παιδεύεις με τα σεντόνια σου, για το πόσο καλός υπάλληλος και άνθρωπος είσαι.
      Η μόνη δικαιολογία σου είναι ότι σαν νέος στο αντινιούζ αγνοείς ότι εδώ και 3 1/2 χρόνια γράφω επί παντός επιστητού, χωρίς να έχω σχέση με καμιά κομματική ταυτότητα, ομπρέλα κλπ. Για του λόγου το αληθές πάνε στο σέρτς επάνω δεξιά, χτύπα το νικ μου και δες.
      (Έχω γράψει ουκ ολίγα άρθρα υπέρ των ΔΥ, σε σημείο να με κατηγορήσουν πολλοί που θέλουν αίμα δημοσίων υπαλλήλων για να στανιάρουν).
      Αγνοείς (και εσύ) ότι υπήρχαν ΔΥ που έμπαιναν και επί δεκαετιών `70, 80, κλπ όντως (υπερ)καταρτισμένοι, και χωρίς να χρειάζεται να είναι αφισοκολλητές κανενός. Προφανώς, το νεαρό της ηλικίας σου δεν σε βοηθά.
      Θα σου έγραφα και άλλα πολλά, αλλά θα σου έδινα αξία, την οποία δεν δικαιούσαι για τον λόγο και μόνο ότι αδυνατείς να αντιληφτείς ένα μικρό (χιουμοριστικό) κείμενο. Αλήθεια πως τα κατάφερες στις εξετάσεις ΑΣΕΠ;
      Εκεί δεν είχε αντίληψη κειμένου ως θέμα;
      Και επίσης, έχε υπόψη σου ότι μπορεί και κάποιος που είναι ο ίδιος ΔΥ να έχει την άποψη που έχω κι εγώ για αυτούς. Και άρα να μετράει διπλά η άποψή του διότι τους ξέρει κι από μέσα κι από την καλή!
      Λοιπόν, ψάξε το σάιτ, δες τι έχω γράψει κατά καιρούς, και ξαναέλα (πιο μαζεμένος όμως) να μας πεις για νεοδημοκρατικές απόψεις και λοιπές σαχλαμάρες.
      Είσαι προφανώς εθισμένος στο να ακούς μόνο κομματικές ανακοινώσεις, οπότε μπερδεύεσαι όταν κάποιος μιλάει εκπροσωπόντας τον εαυτό του και μόνο.
      Φιλάκια.

      • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
        Ρομπέν το Γκαρσόν @ Strange Attractor 22/01/2012 21:51:44

        Έπιασες πάλι την ουσία. Ότι δηλαδή κάποιοι έχουν μάθει να ακούνε μόνο την ξύλινη γλώσσα των κομμάτων και τα χάνουν όταν κάποιος προσφέρει άποψη που δεν είναι καλουπωμένη στα κομματικά πρέπει. Τέτοιος μάλλον είναι και ο συνσχολιαστής Θόδωρος Κολοκοτρώνης που αδυνατεί να αντιληφθεί απλά πράγματα.Θέλει κομματικά προνουντσιαμέντα για να λειτουργήσει.
        Αν είναι και δημόσιος υπάλληλος, τότε λυπάμαι το κοινό που θα χρειαστεί να συναλλαγεί μαζί τους. Τόση στενοκεφαλιά δεν αντέχεται.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 22/01/2012 22:15:17

      Θόδωρε, ευσυνείδητε παρεξηγησιάρη, ρίξε μια ματιά σε αυτά (κάποια από τα πολλά περί Δ.Υ.) και ξαναέλα διαβασμένος.
      h--p://www.antinews.gr/2011/08/27/119291/
      h--p://www.antinews.gr/2011/08/26/119118/
      h--p://www.antinews.gr/2011/04/21/97696/
      h--p://www.antinews.gr/2011/03/30/94012/
      h--p://www.antinews.gr/2011/01/18/80404/
      h--p://www.antinews.gr/2010/12/12/75736/
      h--p://www.antinews.gr/2010/11/19/72209/

    • hdgr avatar
      hdgr @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. 22/01/2012 23:11:36

      Αγαπητέ Θόδωρε εξακολουθείς να κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.

      Δεν μιλάμε για κοινωνικούς αυτοματισμούς ούτε υπάρχει ύποπτη προσπάθεια να στραφούν τμήματα της κοινωνίας εναντίον άλλων.
      Προσπάθειες τέτοιες έχουν γίνει βέβαια στο παρελθόν και πιθανότατα θα γίνουν και στο μέλλον.

      Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα κλείνουμε τα μάτια στο τεράστιο θέμα της διάβρωσης της συνείδησης μεγάλων τμημάτων της κοινωνίας.
      Το μεγαλύτερο πρόβλημα εμφανίζεται διαχρονικά στο χώρο της δημόσιας διοίκησης.
      Όποιον έλληνα και να ρωτήσεις θα σου καταμαρτυρήσει "άπειρα" περιστατικά που το πιστοποιούν.
      Δεν χρειαζόμαστε καμιά "φαιά" προπαγάνδα , το γνωρίζουμε από πρώτο χέρι.
      Προσωπικά θα μπορούσα να γεμίσω πολλές σελίδες.

      Και δεν μιλώ μόνο για τις χαρακτηριστικές -και δυστυχώς πάμπολλες-περιπτώσεις που κάποιοι "τα παίρνουν" γεμίζοντας τις τσέπες τους , ζημιώνοντας παράλληλα το κράτος.
      (Ζημιά που τελικά καλούμαστε να πληρώσουμε "όλοι" )
      Μιλώ για πολλά ακόμα που δεν έχω την ώρα και την διάθεση να αναφερθώ.

      Για παράδειγμα υπάρχουν "μεγάλα τμήματα" -μπορώ να αναφερθώ συγκεκριμένα αλλά δεν θα το κάνω- δημόσιων που επί δεκαετίες πληρώνονται υπερωρίες οι οποίες βέβαια δεν πραγματοποιούνται.
      Μιλάμε για τεράστια ποσά.
      Που φυσικά κάποια στιγμή φεύγουν και από τις δικές μας τσέπες.

      Μα το κύριο δεν είναι αυτό.
      Είναι οι οι "συνειδήσεις " που διαμορφώθηκαν μέσα από την όλη κατάσταση.

      Θυμάμαι , κάποτε τολμήσαμε κάποιοι να θέσουμε -σε χώρο που σχετίζεται με τα ΑΕΙ- το θέμα αυτό , των παράνομα πληρωμένων υπερωριών.
      Σε συνδυασμό με το ότι σε ώρα εργασίας οι υπάλληλοι έπρεπε να είναι στη θέση τους και όχι να κάνουν τα ψώνια τους στο κέντρο , αυτό είχε καταντήσει "αηδία" στον συγκεκριμένο χώρο.
      Σε πληροφορώ ότι οι πρώτοι "που πήγαν να μας δείρουν" ήταν οι τότε ομοϊδεάτες μας , όχι γαλάζιας απόχρωσης.

      Την πρώτη ευθύνη βεβαίως την έχουν τα κόμματα εξουσίας που εκμεταλλεύθηκαν ποικιλοτρόπως τον δημόσιο τομέα και τους ανθρώπους του.
      Όμως από κει και πέρα την διάβρωση αυτή ανέχθηκε και σε ορισμένες περιπτώσεις υπέθαλψε και η "αριστερά".
      Ο ιός δεν βρήκε αντίσταση , εξαπλώθηκε σε ευρύτατα τμήματα της κοινωνίας.
      Που αν και έκοβε συνεχώς τα χέρια της εν τούτοις αδιαλείπτως ψήφιζε τους " διαφθορείς" της.

      Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και άριστοι δημόσιοι υπάλληλοι.
      Ούτε ότι αποδεχόμαστε, η αφεντιά μου τουλάχιστον, όλα τα επώδυνα μέτρα που θίγουν και τους δημόσιους υπαλλήλους.

      Βεβαίως να αντιμετωπίσουμε τους δανειστές , τους τροϊκανούς , τους εγχώριους κρατικοδίαιτους ληστές , τους συνωμότες και δεν συμμαζεύεται.

      Πρέπει όμως να αντιμετωπίσουμε και του εαυτούς μας.
      Γιατί στην τελική ίσως από αυτούς να κινδυνεύουμε περισσότερο.

      Αν αυτό δεν το κατανοήσουμε και δεν το επιβάλλουμε στους πολιτικούς μας ταγούς τότε ... πάλι με χρόνια με καιρούς θα συζητάμε μία από τα ίδια.

  33. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 22/01/2012 20:11:02

    Αναμφισβήτητα, μερικοί επικριτικοί σχολιαστές του πολύ σωστού άρθρου, είναι δημόσιοι υπάλληλοι, ίσως όχι πασόκοι.
    Αλλά, θα το γράφω κάθε μέρα μέχρι να γκρεμίση, (αν δεν πεθάνω πρώτα λόγω ηλικίας), το "σύστημα πασοκ" έχει διαπεράσει ολόκληρο το δημόσιο γιατί πολύ απλά τους έχει βολέψει όλους. Και με την διαπλοκή του με τα ανώτερα κλιμάκια του ιδιωτικού τομέα, συμπεριλαμβανομένων των συνδικαλιστικών ηγεσιών, έχει γίνει ένα τέρας που καταδυναστεύει το υπόλοιπο 80% του Ελληνικού λαού. Και εκ των πραγμάτων έχει αποδειχθεί ότι αυτό κάνει κουμάντο και όχι μια κυβέρνηση, έστω και του πασοκ που το εξέθρεψε, πολλώ δε μάλλον της ΝΔ του ΚΚ Jr, όπου πολλοί εκ των έσω έβαλαν το χεράκι τους, σε αγαστή συνεργασία με τους έξω, για το φάγωμά του.
    Και το ερώτημα παραμένει...
    Πώς μπορεί να γκρεμίσει αυτό το σύστημα??? Πάσα σύσταση δεκτή... (από τους επιθυμούντες το γκρέμισμά του)...

  34. Αχινός avatar
    Αχινός 22/01/2012 21:44:53

    Το κείμενο το βρίσκω καφενειακό.

    Την δε υπόθεση με την οποία ξεκινάει, ότι δηλαδή οι «γερμανοί» θέλουν να έρθουν για μας ορθολογικοποιήσουν το δημόσιο, αλλά δεν θα τους άφησαν οι κακοί Έλληνες Δ.Υ, μπορώ να την χαρακτηρήσω από αφελή έως προδοτική.

    Στην καραπ....κλάρα των Γερμανών το ορθολογικό ή μη του Ελληνικού δημοσίου. Πρόκειται για τους ίδιους που ως βαυαροί αριστοκράτες έτρωγαν ΗΔΗ από τα πρώτα πρώτα δάνεια που πήραμε το 19ο αιώνα, αφήνοντας μας το 100% του χρέους για το 5% το δανείου που έφτανε στα κρατικά ταμεία, τους ίδιους που μας ρήμαξαν για το Ραϊχ τους, και τους ίδιους που μας πουλάνε Μιζενς, υποβρύχια που γέρνουν και υπερχρεωμένα 2 και 3 φορές αεροδρόμια και αττικές οδούς, σε συνεργασία με τα ντόπια κοράκια τους.

    Η ιδέα ότι τους έπιασε ο πόνος να εξορθολογήσουν την αποικία τους -εμάς-, είναι το ελάχιστο γελοία.

    Δεύτερον, το δημόσιο μπορεί να εξορθολογιστεί σε χρόνo dt. Αν δεν συμβαίνει αυτό, δεν είναι επειδή φταίει ο τεμπέλης ΔΥ, αλλά το ΚΕΦΑΛΙ που θέλει οι νόμοι να είναι θολοί και οι διαδικασίες γραφειοκρατικές, γιατί το βοηθάει να κάνει ό,τι γουστάρει και να τρώει το κρατικό χρήμα.

    Γενικά, μην μασάτε: όποιο άρθρο κατηγορεί ανθρώπους και ατομικές νοοτροπίες, αντί για συστήματα και συμφέροντα, είναι της πλάκας και μένει μόνο στην επιφάνεια ("ο τεμπέλης/φιλότιμός ΔΥ", "ο καλός/φασίστας γερμανός", κλπ). Ούτε όλοι οι φασίστες χαρακτήρες μαζεύτηκαν το '33 στην Γερμανία, ούτε όλοι οι τεμπέληδες χαρακτήρες μαζεύτηκαν το 2011 στο Ελληνικό δημόσιο. Το θέμα είναι ΠΩΣ και ΓΙΑΤΙ.

    Άμα θέλετε μια σοβαρή εκδοχή να διαβάσετε, διαβάστε εδώ. Ο αρθογράφος έχει όχι μόνο εμπειρία σε πολύ σημαντική θέση στο Δημόσιο, αλλά είναι και σημαντικός συγγραφέας/φιλόσοφος:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_2_20/09/2009_330053

    • hdgr avatar
      hdgr @ Αχινός 22/01/2012 23:52:22

      "Γενικά, μην μασάτε: όποιο άρθρο κατηγορεί ανθρώπους και ατομικές νοοτροπίες, αντί για συστήματα και συμφέροντα, είναι της πλάκας και μένει μόνο στην επιφάνεια"

      Φίλε αμάσητε αχινέ

      ομολογώ ότι με έχεις προβληματίσει.
      Από την φύση μου , ο άμοιρος, είμαι ανισυστημικός και αλλεργικός στα μεγάλα συμφέροντα.( Υπάρχει και σχετική ιατρική γνωμάτευση.)
      Πολλές φορές τα έχω ονομάσει και κατηγορήσει , ο αφελής, νομίζοντας ότι
      δημιουργούνται και καθοδηγούνται από δίποδους σαν και μένα.
      Με εντελώς ξένη νοοτροπία από την δική μου αλλά και των περισσοτέρων νομίζω, εκτός και αν είμαι αλλοπαρμένος.
      (Για το τελευταίο οι γιατροί δεν έχουν αποφανθεί ακόμα.)
      Που να ξέρω ότι πίσω τους κρύβονται ρομποτοειδή ή πράσινα ανθρωπάκια με μεγάλα αυτιά;
      Ποιον θα κατηγορώ από δω και εις το εξής ο δυστυχής;

      Ευπειθέστατα hdgr πλακατζής και επιφάνειος.

  35. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/01/2012 22:01:00

    ...Δεύτερον, το δημόσιο μπορεί να εξορθολογιστεί σε χρόνo dt....
    Ώπα ρε μεγάλε.
    Γιατί δεν καταθέτεις την ρηξικέλευθη πρόταση σου στο υπουργείο Δημ. Διοίκησης, να πάρεις και βραβείο (χρηματικό), και εύφημο μνεία, μπορεί και καμιά προαγωγή;
    Τόσο εύκολο το βρίσκεις το ζήτημα της εξορθολόγησης του δημοσίου; Απ έξω πέρασες και συ;
    Ότι και να λες, άποψή μου είναι αυτή που γράφω και στο καφενειακού επιπέδου κείμενο μου: Ότι ούτε ο ίδιος ο Μαξ Βέμπερ (για να μη σου πω και ο Ανατολάκης) δεν θα μπορούσαν να το επανεφέρουν στα ίσα του. Ειναι κλινικά νεκρό.

  36. factorx avatar
    factorx 22/01/2012 22:09:09

    Μετά την έντονη αντιπαράθεση που προκάλεσε το κείμενο του Strange θεώρησα καλό να αλλάξω την συνοδευτική φωτογραφία με μια άλλη που απεικονίζει καλύτερα την εικόνα στο ελληνικό δημόσιο

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ factorx 22/01/2012 22:13:09

      Ωχ, θάχουμε άλλα τώρα.
      Θα μπουν εκπρόσωποι λεσβιακών οργανώσεων να μας κατηγορήσουν για ναζισμό, ή ναζιστές για ... λεσβιασμό!
      Κάποια αστροπελέκια μπορεί να το θεωρήσουν και ως επίσημη θέση της Συγγρού!

  37. factorx avatar
    factorx 22/01/2012 22:15:50

    "Προφυλακίστηκε ο επικεφαλής Ειδικών Υποθέσεων ΣΔΟΕ". Και μιλάμε ακόμα για Δημόσιο;

  38. Αδέξιος Δεξιός avatar
    Αδέξιος Δεξιός 22/01/2012 22:21:44

    Δηλαδή αν εγώ γράψω τώρα ένα κομμάτι που θα καταδικάζω τις πολιτικές του ελλείμματος θα μας πούνε ότι "η ΝΔ δικαιολογεί την Τρόικα";

  39. Flat avatar
    Flat 23/01/2012 13:21:19

    Οπως τα λέει το αρθρο είναι . Μια πολύ καλή και χιουμοριστική απεικόνιση της πραγματικότητας. Όσοι διαφωνούν ανήκουν προφανώς στο 70% των αργόμισθων.

  40. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 24/01/2012 12:16:02

    Από τον Ελ. Τύπο:
    Ο κ. Κον-Μπέντιτ καταλόγισε σοβαρές ευθύνες και στους Έλληνες, τους οποίους χαρακτήρισε ατομιστές που δεν σκέφτονται το κοινό συμφέρον. Οι κακοί δεν είναι μόνο στα υψηλά στρώματα. Υπάρχουν και στα πιο χαμηλά, δήλωσε χαρακτηριστικά και κάλεσε την ελληνική κοινωνία "να αγγίξει, επιτέλους, τις ιερές αγελάδες της". Αναφέρθηκε στο ρόλο της Εκκλησίας, η οποία, όπως είπε, δεν πληρώνει φόρους, ενώ αντιτάχθηκε στην αφαίρεση του θρησκεύματος από τα δελτία αστυνομικής ταυτότητας και στο Σκοπιανό και υπερασπίστηκε όσα συνέβαιναν στην Βοσνία. Ο επικεφαλής των Πρασίνων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ανήγγειλε μάλιστα, ότι στις 9 Φεβρουαρίου θα βρίσκεται στην Αθήνα, για να μιλήσει για όλες αυτές τις ιερές αγελάδες.

  41. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/06/2012 13:07:40

    Χα χα... τους τά`χαμε πει εγκαίρως!

  42. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 05/06/2012 13:18:01

    Μόλις περάσει το πόδι του Γερμανού το κατώφλι του Ελληνικού Δημοσίου, το Ελληνικό Δημόσιο θ' αποκτήσει τον τρελαμένο Γερμανό του.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.