#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/08/2010 12:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το δούλεμα συνεχίζεται: «απαγορεύονται τα μεγάλα δώρα στην κυβέρνηση»



Καινούργιο κοσκινάκι δήθεν διαφάνειας, βρήκαν στην κυβέρνηση και το πουλάνε μια χαρά στα μέσα ενημέρωσης. Μετά τις περικοπές των κρατικών αυτοκινήτων, δήθεν για οικονομία, μετά το πλήρως αποτυχημένο opengov και την επιλογή στελεχών μέσω ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, η νέα πατέντα λέγεται απαγόρευση δώρων πάνω από 250 ευρώ. Θα δηλώνονται όλα τα δώρα στο ίντερνετ και οι πολιτικοί, οι γυναίκες και τα παιδιά τους δε θα δέχονται ακριβά δωράκια από άλλους πολιτικούς ή επιχειρηματίες. Διαφάνεια παντού, διακηρύσσει η κυβέρνηση σ’ αυτό το όμορφο καλοκαιρινό λαϊκό ανάγνωσμα για την παραλία.

Το θέμα πουλάει, είναι από αυτά που ο κόσμος τσιμπάει, ειδικά εν μέσω κρίσης. Όμως, τα λόγια από τις πράξεις απέχουν έτη φωτός.

Το πρόβλημα είναι τα φουλάρια, οι γραβάτες και τα στυλό που κοστίζουν 300 ευρώ; Δεν είναι τα δώρα κάτω από το τραπέζι, οι μίζες, το μαύρο χρήμα και οι εξυπηρετήσεις παντός είδους και με κάποιο αντάλλαγμα.;

Ή μήπως θα δηλώνουν στο ίντερνετ οι πολιτικοί και τα κρυφά δώρα και τις περιουσίες που κάνουν μόλις μένουν λίγα χρόνια στην πολιτική.

Με σουβέρ και κορνίζες κανείς δεν πλουτίζει, οπότε είναι εντελώς παρελκυστική η εκστρατεία της κυβέρνησης να μας πείσει ότι ακολουθεί την οδό της διαφάνειας.

Αν ήθελαν να κόψουν τις καθημερινές δωροδοκίες θα μπορούσαν για παράδειγμα να κάνουν πιο ισχυρή τη διαδικασία του πόθεν έσχες, κι όχι να δίνουν κάθε χρόνο μια ανοησία στη δημοσιότητα.

Θα μπορούσαν να εκποιούν την περιουσία κάθε πολιτικού που μπαίνει στην πολιτική χωρίς παντελόνι και βγαίνει με 50 σπίτια, κότερα και off shore.

Αλλά φαίνεται ότι το ευκαιριακό πουλάει, κι όχι η ουσία.

Κάποιοι κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους ή για να ακριβολογούμε, κάποιοι κρύβουν τα κότερα πίσω από τις γραβάτες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 04/08/2010 12:32:53

    Ε αλήθεια λένε οι άνθρωποι απαγορεύονται τα δώρα αλλά επιτρέπονται οι μίζες.

  2. zackii avatar
    zackii 04/08/2010 12:37:58

    Ποιό πόθεν έσχες? Ξέρω ένα πολιτικό που έχει φάει όσα δεν έχουν φάει όλοι οι πολιτικοί από το 1821 και μετά (τον ξέρετε και σεις..σκεφτείτε). Έχει ξενοδοχεία, εταιρεία με φορτηγά κλπ χωρίς να έχει τίποτα στο όνομά του. Δυστυχώς οι έξυπνοι δεν πιάνονται. Μόνο οι ηλίθιοι τύπου Μαντέλη και Άκη.
    Επίσης είναι γνωστό ότι όλοι οι υπουργοί, θα πάρουν τη μίζα τους με κάθε σύμβαση που υπογράφουν. Πάντα θα συμβαίνει αυτό. Και όταν ακούτε πολλά εκατομύρια αυτά πάνε σε ένα...το Μεγάλο. Μην πιανόμαστε κορόιδα. Δηλαδή πιστεύετε ότι ο εκάστοτε υπουργός οικονομικών γιά παράδειγμα ..δεν ξέρει ότι οι εφοριακοί τα παίρνουν. Είναι τόσο ηλίθιος που αυτός απλά τους κρατάει ..το φανάρι?

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ zackii 04/08/2010 13:05:38

      Επειδή έχουμε φλομώσει στο υπονοούμενο δεν μας λες και το όνομα του;Να γελάσουμε λιγάκι βρε αδερφέ!!!

      • Redim avatar
        Redim @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 04/08/2010 21:13:36

        Λαλιώτης

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ zackii 04/08/2010 13:19:41

      Δηλαδή ο άκης και ο μαντέλης θα γυρίσουν πίσω τα κλεμένα.
      Αφού θα αθωωθούν από το δικαστήριο.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Βασίλης 04/08/2010 14:24:38

        Βεβαιως!!! και θα τιμωρηθουν σκληρα...θα γραψουν τιμωρια 100 φορες δεν θα ξανακλεψω

    • zackii avatar
      zackii @ zackii 04/08/2010 17:50:44

      Είπαμε..food for thought..τώρα δεν είναι ενεργός..κορόιδο είναι? Πάντως διαβάζοντας τα άλλα σχόλια, κανένα κράτος δεν έπεσε έξω από μίζες. Από έλλειψη ανάπτυξης ναι. Στην Ελλάδα των χιλιάδων στρεβλώσεων, ουδείς φρόντισε να υπάρχει μιά παραγωγική βάση, γιατί ποτέ δεν είχαμε πολιτικούς με όραμα, αλλά θλιβερούς ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΔΕΣ που το μόνο τους μέλημα ήταν να ευχαριστήσουν τα υπερατλαντικά αφεντικά τους ώστε να μείνουν όσο πιό πολύ γινόταν στην εξουσία.

    • zackii avatar
      zackii @ zackii 05/08/2010 06:14:09

      Συ είπας..

  3. Κωδωνοκρούστης avatar
    Κωδωνοκρούστης 04/08/2010 12:38:14

    O πρόσφατος Νόμος 3849/2010 «Τροποποίηση του ν. 3213/2003, διατάξεων του Ποινικού Κώδικα που αφορούν εγκλήματα σχετικά με την Υπηρεσία και άλλες διατάξεις» Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Α΄ 80/26-5-2010, στο άρθρο 15 προβλέπει μέτρα επιείκιας στους υπαλλήλους που αναφέρουν- αποκαλύπτουν συμβάντα διαφθοράς, στα οποία και οι ίδιοι έχουν συμμετάσχει για να τελεστούν.

    Αντίθετα, στον Νόμο δεν προβλέπεται καμμιά προστασία για τους υπαλλήλους και άλλους εργοδοτούμενους που ανέφεραν – αποκάλυψαν διαφθορά μόλις την αντελήφθησαν στην εργασία τους και δεν συμμετείχαν στην διάπραξή της!!!
    Οι εργαζόμενοι αυτοί θεωρούνται ιερά πρόσωπα στις πλέον αναπτυγμένες χώρες, διότι με τις παρεμβάσεις τους συχνά αποσοβούνται σοβαρά ατυχήματα με ανθρώπινες ζωές, περιβαλλοντικά εγκλήματα, φθορά περιουσίας μεγάλης αξίας κλπ, είναι αυτοί που κτυπούν τη καμπάνα όταν η πυρκαιά μπαίνει στο χωριό που κοιμάται, ο όρος διεθνώς γι’αυτούς είναι whistleblowers (κωδωνοκρούστες).
    Έχει παρατηρηθεί ότι οι κωδωνοκρούστες αφού ρισκάρησαν τη σταδιοδρομία τους αναφέροντας παρατυπίες και διαφθορά στην εργασία τους, στη συνέχεια υφίστανται κακομεταχείριση και κάθε είδους αντίποινα από την Εταιρεία τους ή προισταμένους τους και ζήλια από τους συναδέλφους τους, στασιμότητα ή και υποβιβασμό στη σταδιοδρομία τους, περικοπή αποδοχών, τοποθέτηση σε θέσεις ψυγεία, κλπ. Γι’αυτό παρεμβαίνει το Κράτος που διαβιούν για να τους προστατέψει, με μεταθέσεις σε άλλες θέσεις εργασίας, μέχρι και αλλαγή ονόματος και μετεγκατάστασης σε άλλη χώρα αν τούτο κριθεί σκόπιμο.
    Επίσης, οι Εργοδότες – Εταιρείες που τυχόν έχουν υποβάλλει σε αντίποινα κωδωνοκρούστη υποχρεούνται σε αποκατάσταση – και αποζημίωση το ύψος της οποίας είναι απεριόριστο…

    Η προστασία των κωδωνοκρουστών από αντίποινα από τον Εργοδότη τους προβλέπεται ρητά στις Διεθνείς Συνθήκες της GRECO και του ΟΗΕ εναντίον της Διαφθοράς οι οποίες έχουν ενσωματωθεί στην Ελληνική Νομοθεσία με τους Ν. 2957/2001 , Ν.3560/2007 , Ν.3666/2008, συνεπώς έχουν υπερνομοθετική ισχύ στη Χώρα μας (άρ. 28 παρ. 1 Σ.), το περιεχόμενο όμως των οποίων η Ελληνική Πολιτεία αρνείται πεισματικά να υλοποιήσει παρά τις επανειλημμένες επισημάνσεις και εγκλίσεις της GRECO, του ΟΟΣΑ, του Συμβουλίου της Ευρώπης, κλπ., δες και http://www.coe.int/t/dghl/monitoring/greco/evaluations/round2/GrecoRC2(2007)14_Greece_EN.pdf

    Ο Λέανδρος Ρακιτζής, ως Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης μετέχει σε διεθνείς οργανισμούς για την καταπολέμηση της διαφθοράς όπως ΟΗΕ , ομάδα GRECO, κλπ, εκπροσωπεί την Ελλάδα σε διεθνή συνέδρια με θέμα τη διαφθορά και την καταπολέμησή της, όμως για το θέμα της μη προστασίας των κωδωνοκρουστών στην Ελλάδα δηλώνει υποκριτικά ότι “τα καρφιά ας πάνε να βρούνε το δίκιο τους στην Ελληνική Δικαιοσύνη”….!!!!

    Είναι καιρός πλέον η Ελληνική Πολιτεία να πάψει να στρουθοκαμηλίζει συγκαλύπτοντας εσκεμμένα τη διαφθορά και να συμμορφωθεί με τις Διεθνείς της υποχρεώσεις θεσμοθετώντας τους δοκιμασμένους μηχανισμούς που διευκολύνουν την μαρτυρία της παρανομίας και προστατεύοντας τους Μάρτυρες. Ας αφήσουν τους αυτοσχεδιασμούς, τα εργαλεία υπάρχουν, εφαρμόζονται εδώ και πολλά χρόνια σε όλες τις πλέον αναπτυγμένες χώρες.

    Η Βουλγαρία και η Ρουμανία συμμορφώθηκαν πριν λίγους μήνες υπό την απειλή της Ε.Ε. για περικοπή των κονδυλίων σύγκλισης , καιρός να συμμορφωθεί και η Ελλάδα, την οποία κατήντησαν οι πολιτικοί μας περίγελω του Πλανήτη

  4. Στέργιος avatar
    Στέργιος 04/08/2010 12:42:25

    Απαγορεύονται τα δώρα, αλλά επιτρέπονται οι καταθέσεις στις όφσορ.

  5. Orestios avatar
    Orestios 04/08/2010 12:50:36

    Με τις μίζες τί γίνεται?
    Εκεί όλα συνεχίζονται κανονικά?
    Πόσα χαρίζονται καθημερινά με τις αποφάσεις της κυβέρνησης στα κολλητάρια?
    Και να φανταστείτε πως το GAP μιλούσε για ημέτερους προεκλογικά.
    Ότι κατηγορούσε το κάνει σε υπερθετικό βαθμό.

  6. The Saint avatar
    The Saint 04/08/2010 12:58:31

    Κάποτε πρέπει να χωνέψουμε όλοι ότι πολιτική και (κάθε είδους) μιζες πάνε πακέτο, και αυτό είναι κατι που κρατάει απο πολύ πίσω στο χρόνο.
    Δεν γίνεται να μην υπάρχουν -δυστηχώς βέβαια- τέτοιου είδους συναλλαγές, δεδομένης της λειτουργίας του δυστικοκαπιταλιστικού συστήματος.

    Μπορείτε να φανταστητε μιά κυβέρνηση -πραγματικά- αδιάφθορων? μέσα σε εύλογο χρονικο διάστημα ή θα έχουν "φαγωθεί" όλοι όσοι την απαρτίζουν, ή θα έχει πέσει...
    Επιτέλους σε μιά κοινωνία που θεός είναι το χρήμα, πρέπει να αποδεχθούμε κάποια δεδομένα ώς standard...

    Απο αυτού του σημείου βεβαια, και μέχρι την πληρη πολιτική ξεφτίλα και απαξίωση, έως και του σημείου να προκληθεί σοβαρό πρόβλημα στα δημόσια οικονομικά της χώρας, είναι μακρύς ο δρόμος, και εδώ είναι που οι πολιτικοί μας που συμμετείχαν σε αυτήν την ξεφτίλα, θέλουν κρέμασμα, δήμευση της περιουσίας τους, και όχι απλά φυλακή.

    Αφήστε δε, που προσωπικά δεν πιστευω ότι θα πάει κάποιος μεγαλοκαρχαρίας σε αυτήν, τίποτα μαριδάκια θα χώσουν μέσα γιά τα μάτια του κόσμου.

    Αντί λοιπόν γιά αυτές τις αηδίες που διαβάζουμε στο κείμενο παραπάνω, θα έπρεπε, να γίνει πράξη το πόθεν εσχες, και να αρθούν οι όποιες ασυλίες απολαμβάνουν σήμερα τα πολιτικά απόβλητα, μας διοικούν...

    Αλλά βέβαια, κόρακας κοράκου μάτι δεν βγαζει...

    Οπότε... Αντε γειά...

  7. Alemao Tsetung avatar
    Alemao Tsetung 04/08/2010 13:25:43

    Τετοιες μπουρδες μονο αυτο το καθυστερημενο κανει.

    Ειναι σαν να ρωταει ενας τροχονομος εναν οδηγο να του
    γραψει σε ενα χαρτι ποσες φορες περασε με κοκκινο τα τελευταια
    5 χρονια για να του βαλει το αντιστοιχο προστιμο.

    Μα ειναι δυνατον ποτε αν το εκανε ο οδηγος να το γραψει?

    Δεν εχει οριο η ηλιθιοτητα και ο πατος αυτης της αθλιας κυβενρησης.

  8. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 04/08/2010 14:26:28

    Ποιος διακήρυσσε “Δεν υπάρχουν θεσμοί, παρά μόνον ο Λαός”, εκστασιασμένος απ’ την Λατρεία του …πλήθους – αλυσοδένοντας για 30-40 χρόνια την χώρα με τα δεσμά του Λαϊκισμού… και ποιος το επανελαβε πριν ενα χρονο περιπου με αφορμη την εκλογη του Προεδρου της Δημοκρατιας;
    Ποιος δικαιολογουσε τα τερατώδη “δωράκια” ποσού των 500.000.000 δραχμών;
    Τωρα ψαχνουν γραβατες 250€ και ημεις αδομεν ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!!

    • zackii avatar
      zackii @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 04/08/2010 19:09:54

      Μα ακριβώς αυτό είναι το θέμα. Να ψάχνεις εσύ γραβάτες και να περνάνε τα κοντέινερ με τις μίζες...

  9. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΡΑΒΑΛΟΣ avatar