09/12/2007 01:57
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το δικομματικό δούλεμα για την Ολυμπιακή

Όπως διαβάζω στις σημερινές εφημερίδες,  το Μαξίμου διαμηνύει ότι πρόθεση του είναι να κλείσει την Ολυμπιακή, «με τη σημερινή μορφή της», επειδή «δεν μπορεί να συνεχίσει τη λειτουργία της, πρώτον διότι το απαγορεύει η Ε.Ε. και δεύτερον γιατί κάθε μέρα που παραμένει ανοιχτή, ο κρατικός κορβανάς επιβαρύνεται περαιτέρω». Το Μαξίμου λέει επίσης ότι θα κλείσει την εταιρεία για να δημιουργηθεί μία «νέα, μικρότερη, εταιρεία με τη συμμετοχή δημόσιων αλλά και ιδιωτικών κεφαλαίων». Σε αυτό το «αλλά και» βρίσκεται το μυστικό. Άλλωστε, οι ενδιαφερόμενοι, αυτόν ακριβώς το στόχο έχουν. Να αγοράσουν μόνον κάποια κομμάτια του αερομεταφορέα. Άλλος το «φιλέτο» των γραμμών (slots), άλλος την τεχνική βάση, ένας τρίτος το κέντρο ανεφοδιασμού καυσίμων, κ.ο.κ. Για τις γραμμές, για παράδειγμα, έχει δείξει ζωηρό ενδιαφέρον η Aegean, ενώ ένας άλλος, με ιδιαίτερες σχέσεις κι αυτός στην κυβέρνηση, ενδιαφέρεται για το φιλέτο των καυσίμων.

Ας μην μας δουλεύουν λοιπόν άλλο. Έχει καταντήσει κουραστικό πια. Η «υπόθεση Ολυμπιακή» δεν έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία, όπως θέλει να ισχυρίζεται η κυβέρνηση.  Όπως επισημαίνουν αναγνώστες μας (βλέπε εδώ), από την 1η Φεβρουαρίου 2005, βρισκόταν στα χέρια των αρμοδίων υπουργών και των ενδιαφερομένων ιδιωτών (λέγε με AEGEAN) η εισήγηση του γενικού εισαγγελέα του Ευρωδικαστηρίου, Geelhoed, που ζητούσε από την Κομισιόν την "παραδειγματική τιμωρία" της Ολυμπιακής. Από το 2004, επτά αεροπορικές εταιρείες κατήγγειλαν στην Κομισιόν τις Ολυμπιακές Αερογραμμές και το ελληνικό κράτος για "αθέμιτο ανταγωνισμό" και ζητούσαν την άμεση λήψη μέτρων.

Γιατί το έκαναν; Αφορμή ήταν η εξόφληση τεσσάρων Airbus Α340-300 από τις «Νέες Ολυμπιακές Αερογραμμές» (ΝΟΑ). Ποιος είχε ιδρύσει τις ΝΟΑ; Μα η κυβέρνηση Σημίτη φυσικά. Για να κοροϊδέψει τάχα τους «κουτόφραγκους» και να απαλλάξει τη τη ΝΟΑ από κάθε χρέος της Ολυμπιακής. Τα ίδια δεν λέει και τώρα οτι θα κάνει η γαλάζια κυβέρνηση, εφαρμόζοντας το παράδειγμα των ισραηλινών αερογραμμών; Τότε, ούτε η Κομισιόν, ούτε και ο Ευρωεισαγγελέας, είχαν δεχτεί αυτό το μαϊμούδεμα και είχαν δηλώσει ρητώς και κατηγορηματικώς ότι οι ΝΟΑ ήταν συνέχεια της ΟΑ. Πιστεύει κανένας σήμερα ότι οι ΠΑΣΟκοι πίστεψαν πραγματικά, ότι θα ξεγελάσουν τους Ευρωπαίους; Μόνον ένας αφελής μπορεί πλέον να το πιστέυει. Η διαίρεση της Ολυμπιακής, με την ανάθεση του «πτητικού έργου» στις Νέες Ολυμπιακές Αερογραμμές (οι οποίες δεν έχουν χρέη) και του «μη πτητικού» (εξυπηρέτηση εδάφους, τα εμπορεύματα, η τεχνική βάση κτλ.) στην Ολυμπιακή Αεροπορία-Υπηρεσίες AE, είχε ως μοναδικό στόχο να καταστήσει την εταιρεία περισσότερο «ελκυστική» προς τους υποψήφιους αγοραστές. Στην ίδια γραμμή δεν πετάει σήμερα και η κυβέρνηση Καραμανλή;

Και ένα τελευταίο:  Ο κ. Λιάπης που παριστάνει σήμερα τον ανήξερο, με ποίου επιχειρηματία αεροσκάφος έκανε τις εναέριες μετακινήσεις του, όταν ήταν υπουργός Μεταφορών; Μήπως με ιδιωτικό αεροσκάφος μεγαλομετόχου εταιρείας, που εκδηλώσει ενδιαφέρον για την αγορά τμήματος της ΟΑ;

ΣΧΟΛΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια στο άρθρο! Γράψτε το πρώτο σχόλιο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.