05/03/2009 23:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το «διάγγελμα των 8» και το συναινετικό δούλεμα


___________________________________________________________________________________________________
Η παρωδία των σημερινών διαβουλεύσεων ανωτάτου επιπέδου μεταξύ της πολιτικής ηγεσίας του τόπου - που παρακολουθεί άβουλη κι ανήμπορη την κρίση να εξελίσσεται - ολοκληρώθηκαν με το καθιερωμένο πλέον διάγγελμα του πρωθυπουργού προ του δελτίου των 8. Ο κ. Καραμανλής περιέγραψε με τα πιο μελανά χρώματα την διεθνή κρίση και αφού απέφυγε οιαδήποτε αυτοκριτική διαπίστωσε κι αυτός το ναυάγιο των σημερινών συνομιλιών του με τους άλλους τέσσερις.  

Πρόκειται όμως πράγματι περί ναυαγίου, ή μας δουλεύουν όλοι τους κανονικά; Επειδή τι νόημα είχαν οι σημερινές συναντήσεις όταν  ο κ. Καραμανλής γνώριζε εκ των προτέρων ότι θα εισπράξει τα τρία «όχι» (ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΝ) και οι άλλοι μας τα είχαν ήδη προαναγγείλει από ημερών;  

Νομίζω ότι το είπε (πάλι) η Αλέκα, όπως γράψαμε προηγουμένως. Η κυβέρνηση αυτή δεν μπορεί να κρατήσει πολύ. Άρα πρέπει να πάμε για εκλογές κι εκεί να αναμετρήσουν τις δυνάμεις τους, για να μην σφάζονται τζάμπα στο μεταξύ. Δεν ξέρω αν το συζήτησαν σήμερα το θέμα των εκλογών και που κατέληξαν. Διότι καμιά φορά σε τέτοιο επίπεδο οι συνεννοήσεις γίνονται με ...νοήματα. Αλλά από τις πληροφορίες μας αυτό βγαίνει. Και το πιο πιθανό είναι να πάμε για δίδυμες εκλογές τον Ιούνιο. Το είπε άλλωστε κι αυτό έμμεσα η Αλέκα:  «Άμεσα, τον Μάρτη, δεν θα προκηρυχθούν εκλογές, ωστόσο, δεν έχει σημασία αν θα γίνουν τον Απρίλη ή τον Σεπτέμβριο....»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. samios avatar
    samios 05/03/2009 23:22:57

    Ποιόν Απρίλη και Σεπτέμβρη μωρε ?
    Θα εχουμε πεθανει μεχρι τοτε.

  2. οπα-οπα avatar
    οπα-οπα 05/03/2009 23:29:06

    Αυτο το γαμημενο το τζακι εχω βαρεθει να το βλεπω.

  3. παιχτης avatar
    παιχτης 05/03/2009 23:29:40

    μεγαλος παιχτης ο μπουλης..
    ηθελε να ριξει ενα διαγγελμα,χρειαζοταν ομως
    σκηνικη υποκρουση..καλεσε λοιπον τα κοροιδα,που
    ετρεξαν να τον ακουσουν,τους χρησιμοποιησε και
    τωρα γκρινιαζουν..

  4. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 05/03/2009 23:34:47

    Το ζητημα ειναι,οτι δεν τολμαει να παρει κανενα μετρο,για να προσπαθησει να μας ξελασπωσει.
    Αντ αυτου,αφηνει αυτη τη χαμενη την Πετραλια,να ταζει λαγους με πετραχηλια στον κοσμο,ενω δεν υπαρχουν λεφτα,ουτε για την κηδεια της.
    Και τους αλλους,τους συμβασιουχους,που ζητανε λεφτα,που δεν δικαιουνται,και κλεινουν την Ακροπολη,για να τα παρουν.
    Κι εμεις γραφουμε χαζομαρες απο δω κι απο κει,γκρινιαζοντας κατα το συνηθειο.

  5. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 05/03/2009 23:34:59

    Μια ξεφτιλα παρα πανω.Ολοι φταινε εκτος απο τον ιδιο!!Στην κοσμαρα του!!!!Ομως ο λαος δεν ξεχνα.....!!!Δεν αξιζει οποιουδηποτε σχολιου!!!

  6. Nick avatar
    Nick 05/03/2009 23:36:39

    Εγώ πήγα στο ράφτη μου να μου κοντύνει τις στολές παραλλαγής. Τι Απρίλη και Σεπτέμβρη λετέ τώρα.

  7. dorita avatar
    dorita 05/03/2009 23:44:13

    εχουμε πρωθυπουργο !?#$%^&*() ε ?

  8. Αλλαξε ψευδώνυμο avatar
    Αλλαξε ψευδώνυμο 05/03/2009 23:44:56

    τι να κανω ρε προβοκατωρ?
    σουηδους κυβερναω?
    δεν μπορω να τυπωσω δραχμες,αρα θα δανειζομαι μεχρι τελικης πτωσεως,αυτο θελει ο λαος..
    μετα θα ελθει ο γιωργακης..

  9. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 05/03/2009 23:50:41

    στην φωτογραφια που εχετε βαλει δεν υπαρχει Ελληνικη σημαια.
    Δεν την ειχε διπλα του ο Πρωθυπουργος της Ελλαδος ή απλως δεν χωρουσε στην φωτο;

  10. hasta avatar
    hasta 05/03/2009 23:54:19

    Η ελλαδα ψοφησε , δεν το εμαθες ?

  11. jimmy avatar
    jimmy 05/03/2009 23:56:15

    Της πατρίδας μου η σημαία
    έχει χρώμα γαλανό
    και στην άκρη χαραγμένο
    Σφυροδρέπανο λευκό

  12. οκτώ avatar
    οκτώ 05/03/2009 23:58:03

    Μοιραίος και άβουλος συνάμα.
    Και όμως θα μπορούσε να δοκιμάσει :
    - Αμεση κατάργηση της μονιμότητας στο δημόσιο. Οσοι είναι στα αμπάρια και παίζουν πασιέντζα να ανέβουν τώρα στο κατάστρωμα.
    - Φορολογία των υψηλών κεφαλαίων. Ολοι οι γερολαδάδες να βάλουν το χέρι στην βαθειά τους τσέπη.
    - Οικονομική στήριξη από την εκκλησία. Όλα τα δις που έχουν μαζέψει από τα συγχωροχάρτια να τα προσφέρουν τώρα για την σωτηρία του έθνους, στον άλλο κόσμο εξάλλου δεν περνάει το συνάλλαγμα.

    Αλλά προτιμά να παίζει επικοινωνιακά παιχνίδια και να μας προσβάλλει την νοημοσύνη.

  13. ομηρος avatar
    ομηρος 06/03/2009 00:01:55

    και το ΚΚΕ τι θα κανει οταν ελθει με το καλο ?
    θα ιδιωτικοποιησει την εκκλησια ?

  14. kanis avatar
    kanis 06/03/2009 00:16:21

    @14 ομηρε

    σου ξέφυγε ωραία ιδέα, αν δεν το κατάλαβες!

    Σε περιόδους κρίσης όπως η τωρινή, σε περιόδους που ο έλληνας πολίτης υποφέρει, δεν πρέπει να ανοίξει το πουγκί η εκκλησία και να συνεισφέρει;

  15. kk avatar
    kk 06/03/2009 00:16:32

    ρε λαμογια
    δεν κανω τιποτα ,και καψατε την ελλαδα και την
    πρωτευουσα,φαντασου να παρω και κανενα σοβαρο μετρο τι εχει να γινει...
    η ελλαδα ειναι "αριστερη"..οταν ωριμαση θα αποφασισω και εγω να κουνηθω.
    τωρα απλα σας περιμενω...

  16. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 06/03/2009 00:48:35

    το εξώφυλλο είναι αριστερό, τα "φύλλα" είναι μικροσυμφέροντα

  17. kanis avatar
    kanis 06/03/2009 00:58:14

    ΠΟΙΟΣ ο ρόλος της Εκκλησίας σε περιόδους κρίσης;

    Οταν ανέβαινε το Χρηματηστήριο..εισπράττανε. Τώρα;

  18. STAY COOL avatar
    STAY COOL 06/03/2009 01:16:01

    Ποιες δυνάμεις ν'αναμετρήουν,άνθρωπε? Δεν τις αναμέτρησαν πέρυσι το Σεπτέμβρη?

  19. Giannis avatar
    Giannis 06/03/2009 02:04:46

    Σημαντική η παρέμβαση του Αλέκου Αλαβάνου. Ουσιαστική.Τα 25 σημεία έχουν μεγάλη βαρύτητα.

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/03/2009 08:18:03

    Τα όποια μέτρα θα ληφθουν τον Απριλιο αφου καθορισθουν τα ορια ανοχης απο το ECOFIN για την ελληνικη οικονομια.

  21. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 06/03/2009 08:22:46

    18. Ευκαιρια να τους πεταξει το δημοσιο εξω.
    Οπως και την ψηφοθηρικη λεγεωνα των 700 χιλ. νεοπροσληφθεντων μεσα στα τελευταια 5 χρονια,
    οταν η αδυναμια καταβολης μισθων/συνταξεων ειναι εμφανης.

  22. kanis avatar
    kanis 06/03/2009 09:10:34

    24.Μήπως έχει έλθει η ώρα, να αρχίσει να φορολογείται κι η Εκκλησία;

    Επί Σημίτη, έλαβε σημαντική φοροαπαλλαγή. Τα άλλα με το ΧΟ στις ταυτότητες, ήταν για να σκούζουν οι θεούσες και να μην βλέπουμε την ουσία! Επίσης, τότε, τα κέρδη από το Χρηματηστήριο, υπήρξαν σημαντικότατα, διευρύνοντας την παρουσία της Εκκλησίας στη μετοχική σύνθεση τραπεζών,...

    Οσο, για τις απολυσεις που αναφέρεις, δεν συμφωνώ. Οχι μόνο δεν λύνουν τα προβλήματα της οικονομικής κρίσης, αλλά θα πρόσθεταν κι άλλο βάρος στη ήδη τεταμένη κοινωνική κρίση!

  23. neoinileias avatar
    neoinileias 06/03/2009 09:50:07

    Από τα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας βλέπουμε ότι η χώρα διέρχεται μια περίοδο η οποία κάλλιστα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί περίοδος εντυπωσιακής κάμψης. Η οικονομική κρίση ως βασικό υπαρκτό πολιτικοκοινωνικό πρόβλημα αλλά και τα χρέη του παρελθόντος που χρειάζονται 12 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως μόνο για τους τόκους δημιουργούν αναπόφευκτα μια δυσάρεστη ατμόσφαιρα…> http://neoinileias.blogspot.com/

  24. leon avatar
    leon 06/03/2009 10:05:51

    καποιος που να εχει την δικη του ιδεα παρχει? Η ολοι ειστε συντεταγμενοι με τις ιδεες των κομματων που ψηφιζετε? Οτι γραφεται εδω μεσα τα ακουμε και απο τα παραθυρα των δελτιων η τους εκπροσωπους κομματων. Υπαρχει λογος να τα ξανακουμε εδω?

  25. 3ΟΧΙ+1ΝΑΙ avatar
    3ΟΧΙ+1ΝΑΙ 06/03/2009 10:12:14

    Αυτός θα μας "βγάλει" απο την κρίση ?

    Πάρτα Κώστα και κάντα κομπόστα.
    Οι μολότωφ να φωτίζουν τους δρόμους μας.

  26. ftou avatar
    ftou 06/03/2009 10:15:48

    "Την αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, την επιμήκυνση του εργασιακού χρόνου, την αποφυγή των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων ως μέσου αντιμετώπισης και της ανεργίας, αλλά και την αποφυγή «διαλειμμάτων» στον εργασιακό βίο συστήνει η Κομισιόν."

    Μας "δουλεύουν" κανονικά , οι λούγκρες.

  27. miki avatar
    miki 06/03/2009 10:16:40

    @ 27
    Μπράβο! Να κάψουμε όλη την χώρα! Αυτή είναι η λύση…..και να μετακομίζουμε στον Άρη, που δεν υπάρχει τι να καταστρέψεις, άχρηστε. !

  28. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 06/03/2009 10:17:21

    Μα νομιζω οτι ο ΚΚ,ειπε ολα οσα πρεπει.
    Αυτοι ειστε.

  29. να-να-να avatar
    να-να-να 06/03/2009 10:24:19

    Ο μαυρος φασισμος του καρατζαφερη , οδηγει πλεον την νεα-δημοπρασια.
    Νυχτα θα φυγετε, δεξια γουρουνια.

  30. Helmut avatar
    Helmut 06/03/2009 10:26:16

    Τα δεδομένα είναι (σχετικά) απλά:

    Ο χρόνος κυλά υπερ του ΠΑΣΟΚ. Ούτως η άλλως συνέβαινε αυτό αλλά όσο βαθαίνει η κρίση τόσο θα χρεώνεται το κυβερνών κόμμα, η ΝΔ.

    Το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα με την κρίση είναι έλλειμα εμπιστοσύνης εκ μέρους των αγορών και των εταίρων μας εντός ευρωζώνης. Και αυτό είναι εξαιρετικά σοβαρό και ανησυχητικό.

    Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ, τα (απολύτως αναγκαία) μέτρα που καλείται να λάβει η Ελλάδα για την αντιμετώπιση της κρίσης δεν είναι μέτρα στήριξης της κατανάλωσης ή/και κάποιων κλάδων (πχ τράπεζες, αυτοκινητοβιομηχανίες), αλλά είναι δημοσιονομικού χαρακτήρα, για να βελτιωθούν τα θεμελιώδη της Ελληνικής οικονομίας (χρέος, ισοζύγιο συναλλαγών, έλλειμα, ανταγωνιστικότητα) και να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των εταίρων και των αγορών προς την Ελλάδα. Μόνο έτσι θα μειωθεί το κόστος δανεισμού, θα έρθουν επενδυτικά κεφάλαια στη χώρα, ο τουρισμός θα έχει ελπίδες ανάπτυξης, και γενικά το κλίμα θα βελτιωθεί. Μην ξεχνάμε ότι σε περίοδο ισχνών αγελάδων ανταγωνιζόμαστε καθημερινά πολλές χώρες με πολύ καλύτερο προφίλ από το δικό μας για να δανειστούμε ή/και να φέρουμε επενδύσεις, τουρισμό κλπ...

    Δυστυχώς μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα μόνον οδυνηρά και "αντιλαϊκά" όπως λέει η συντρόφισσα Αλέκα μπορούν να είναι, καθώς ή θα έχουν στόχο την αύξηση των κρατικών εσόδων, ή την μείωση των εξόδων... καταλαβαίνετε τώρα...

    Δυστυχώς ο Καραμανλής και η ΝΔ αγωνιούν μόνο μήπως μειωθεί η "ψαλίδα" στις δημοσκοπήσεις και βρεθεί παράθυρο για πρόωρες εκλογές. Σε αυτή τη λογική κινούνται οι επικείμενες νομιμοποιήσεις των καταπατημένων/αυθαιρέτων/ημιυπαιθρίων, απόσυρσης ΙΧ, επιδότησης οικιακών συσκευών, οι σχεδιαζόμενες "ρυθμίσεις" για εξισώσεις υπαλλήλων του Δημοσίου με συμβάσεις αορίστου χρόνου και άλλα πυροτεχνήματα...

    Μπορούν λοιπόν να ληφθούν μέτρα σταθεροποίησης της οικονομίας από την παρούσα κυβέρνηση;

    Κύριοι, βαδίζουμε ολοταχώς προς το γκρεμό, με τον ΚΚ στον ρόλο του Αυλητή του Χάμελιν...

  31. μανώλης avatar
    μανώλης 06/03/2009 10:30:02

    Το ύφος θύμιζε περισσότερο μνημόσυνο παρά διάγγελμα.

    Ολοι μαζί τώρα :
    ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ , ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ.
    ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ , ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ.
    κοκ

  32. ...σεμνά avatar
    ...σεμνά 06/03/2009 10:36:30

    @31 να-να-να

    Δεν πρόσθεσες τίποτε στην συζήτηση. Ούτε καν ένα δείγμα λεπτής ειρωνίας.

  33. ανωνυμη avatar
    ανωνυμη 06/03/2009 10:37:37

    Με τον Κ. Μητσοτάκη συναντάται σήμερα ο πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής στο Μέγαρο Μαξίμου. Η συνάντηση με τον "Ψηλό" έχει ιδιαίτερη σημασία σε μια περίοδο που η οικονομία είναι πρώτο θέμα στην επικαιρότητα. Σύμφωνα με πληροφορίες του pressmme, η συνάντηση -εκτός των άλλων- έχει να κάνει και με την επισημοποίηση της υποψηφιότητας του Κώστα Μπακογιάννη στην Ευρυτανία. Θα κάνει υποστηρικτική δήλωση για την οικονομία ο επίτιμος πρόεδρος της Ν.Δ. Προηγουμένως, όμως, θα έχουν συμφωνήσει για τον νεαρό, ο οποίος θα συμπεριληφθεί στις λίστες της Ν.Δ. στις προσεχείς Εθνικές εκλογές.

    Για όλους εχει φαί, ειδικά δε για την "οικογένεια" του δρακουλα, φρεσκο αιμα.

  34. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 06/03/2009 10:37:54

    Γιατι ρε φιλε,απο που θα βρει τα λεφτα να σε πληρωσει,αμα εσυ θες να παρεις συνταξη στα 40 για να πινεις καφεδες ;
    Και η πλακα ξερετε ποια ειναι;
    Οτι αυτοι και ιδιως αυτες,που την κοπανησαν προωρα,νομιζοντας οτι ετσι γλυτωσαν και θα παιρνουν μεγαλυτερη συνταξη,ακριβως επειδη εκαναν αυτο,και χειροτερεψαν το συστημα,τελικα θα παρουν τ" αρ..ιδια μου.
    Δηλαδη οι Ελληνες,η εστω μια μεριδα απ αυτους,ειναι τοσο ηλιθιοι,που πριονιζουν το κλαδι,πανω στο οποιο καθομαστε ολοι.
    Στο τελος δηλαδη,δε θα εχουν λεφτα για να παρει συνταξη κανενας.
    Και μας ταχουν κανει τουμπανο με τις υπαλληλους του δημοσιου,που θελουν να παρουν συνταξη στα 50,γιατι εχουν,λεει,ανηλικα παιδια.
    Στα 50 μιλαμε τωρα,οπυ τα ανηλικα παιδια ποσο να ειναι;Το λιγοτερο 10 χρονων.
    Αλλα πραγματικα ανηλικα,ειναι οταν ειναι 2,3,4,,5,που ομως η μανα τους,δεν ειναι δυνατον να ζηταει συνταξη τοτε.
    Αρα,αν θελουν να μεγαλωνουν τα παιδια τους,ας καθονται στα σπιτια τους,σαν τη μανα μου,να πλενουν και να μπαλωνουν τα παιδια τους.Με λιγοτερα λεφτα,αλλα με πλουσιοτερες ανθρωπινες σχεσεις.

  35. rambler avatar
    rambler 06/03/2009 10:42:35

    Απιστευτος ο ακαταλληλοτερος.

    Πρώτη φορά είδα πρωθυπουργό να κάνει διάγγελμα και να μην αφήνει την παραμικρή χαραμάδα αισιοδοξίας, αλήθεια κύριε Καραμανλή περιμένετε να αναθερμανθεί η οικονομία και η αγορά μετά τις σημερινές καταστροφολογικές σας δηλώσεις; Μα τι σας λένε οι σύμβουλοί σας; Το μόνο πράγμα που σας ενδιαφέρει πλέον εκεί στο Μαξίμου είναι η επανεκλογή σας και μόνο;

  36. ε,και? avatar
    ε,και? 06/03/2009 10:44:11

    Επέλεξε το timing για να μπει απρόσκλητος σε όλα τα σπίτια. Επέλεξε την ώρα που αρχίζουν τα βραδινά δελτία ειδήσεων στην τηλεόραση. Τη στιγμή που η τηλεθέαση βρίσκεται ψηλά. Έκανε το ίδιο που κάνουν οι σερβιέτες και όλα τα άλλα προϊόντα, που επιλέγουν να διαφημιστούν ώρες που προσφέρουν ψηλή τηλεθέαση, άρα και ικανοποιητική αποτελεσματικότητα.

  37. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 06/03/2009 10:45:42

    To πολιτικό σύστημα, κύρια σε περιφερειακό επίπεδο, εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων δεν κατάφερε να πείσει ότι μπορεί να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις εκείνες που θα έκαναν τον πολίτη να δε με υπευθυνότητα τα προβλήματα, σήμερα υπάρχει κρίση εκπροσώπησης. Ενα μεγάλο τμήμα του κρατικού μηχανισμού και των ιδιωτικών συμφερόντων, που προϋπάρχει των πολιτικών ταυτίζεται κατά περίπτωση με μέρος του πολιτικού προσωπικού που σε αρκετές περιπτώσεις για διάφορους λόγους, όχι πολιτικούς , είναι ευάλωτο σε έξωθεν πιέσεις και, δημιουργούνται τα προβλήματα.
    Υπό την έννοια αυτή, το δημοσιονομικό πρόβλημα και η κρίση εκπροσώπησης, είναι αποτέλεσμα!

  38. Swell avatar
    Swell 06/03/2009 10:48:47

    Eκτός όλων των άλλων, ήταν και αγενής ο τύπος:

    http://swell-swell.blogspot.com/2009/03/8.html

  39. sexσπηρ avatar
    sexσπηρ 06/03/2009 10:52:13

    Η Πατρίδα δεν εχει Κεφάλαιο ?
    ή
    Το Κεφάλαιο δεν εχει Πατρίδα ?

    ιδου η απορία.

  40. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/03/2009 10:53:35

    Εγραψα σε προηγουμενο ποστ μια προταση : Το προβλημα της Ελλαδος είναι οτι δεν μπορει να κανει υποτιμηση μια και εχει διεθνες νομισμα ενω οι αγορες υπολογιζοντας την έλλειψη ανταγωνιστικοτητας και το χρεος ζητουν μεγάλα επιτοκια και αυξανουν το spread των ομολογων.Χρειαζεται λοιπον ενας τροπος να μεταφερθει μερος του κοστους στο εσωτερικο για να μη χρεωνομαστε ολο και περισσοτερο.
    Ειναι ο υποχρεωτικος εσωτερικος δανεισμος.Το κρατος θα εκδωσει ομολογα με χαμηλο επιτοκιο (3%)σταθερο και θα ορισει οτι το 25% των πληρωμων του παντος ειδους (μισθοι,συνταξεις,προμηθειες,εργα) θα δινεται σε παρόμοια ομολογα.
    Τα ομολογα αυτα θα ειναι διαπραγματευσιμα στο Χρηματιστηριο όπου θα πιανουν τιμη μικροτερη της αξιας τους περιπου οσο σημερα το spread που δινουν οι διεθνεις αγορες για να δανειζεται το Δημοσιο υπολογιζοντας τον κινδυνο χρεωκοπιας γυρω στις 3-4 μοναδες.Επειδη θα αποτελουν το 25% καθε πληρωμης η απωλεια σε καθε πληρωμη θα είναι λιγο λιγοτερη απο 1%.Ετσι θα μεταφερθει το κοστος στο εσωτερικο και θα παψει η διογκωση του δημοσιου χρεους με μεγάλα επιτοκια.Αυτο ομως μονο με συμφωνια των κομματων μπορει να περασει.Ομως πλέον δεν εχουμε την καθε Μερκελ να ζητει οτι θέλει για να βγαλει κοινο ομολογο και να δανειζομαστε με μικρο επιτοκιο.
    Εκεινο που εγινε τωρα ειναι οτι το κρατος εχει δανεισθει πανω απο 50% των αναγκων του για φετος και περιμενουμε τον Απριλιο τις αποφασεις της ΕΕ για να δουμε τι θα γινει και πως θα πορευθουμε απο εδω και περα.

  41. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 06/03/2009 10:56:02

    μας δείχνουν το γαλαξία των παγκόσμιων προβλημάτων και εμείς κοιτάμε το δάχτυλο. Σοβαρότητα και μετριοπάθεια χρειάζεται από όλους. Εκεί φτάσαμε, από όλη την αντιπολίτευση η μόνη ήπια και σοβαρή αντίδραση να είναι του Καρατζαφέρη. Εκτός αν πιστεύει κάποιος ότι ο ΓΑΠ έχει την μαγική πράσινη λύση. Πράσινα άλογα, εδώ τον Οκτώβριο μας έλεγε ο ΓΑΠ ότι δεν υπάρχει παγκόσμια οικονομική κρίση, τώρα αδυνατεί να συμφωνήσει στα αυτονόητα. Τόσο ανεύθυνος είναι τελικά;

  42. sexσπηρ avatar
    sexσπηρ 06/03/2009 11:05:41

    Ενα ειναι το πρόβλημα.
    Το Χρήμα που δεν υπάρχει και που δεν υπήρξε ποτέ.
    ΦΟΥΣΚΑ ειναι όλα.
    Ξυπνάτε.

  43. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 06/03/2009 11:12:31

    @43
    ενδιαφέρουσα ερώτηση, εξηγούμαι λοιπόν. έγινα μέλος της ΟΝΝΕΔ το 1986 σε ηλικία 14 ετών και έπαψα να έχω κομματική σχέση με την ΝΔ το 2002-3 λόγω φόρτου εργασίας.
    Υπογράφω ως Παλιός Οννεδίτης για να είναι ξεκάθαρη η πολιτική μου τοποθέτηση και να μην αυτοπαρουσιάζομαι ούτε ως "αντικειμενικός", ούτε ως ανεύθυνος σχολιαστής εκ του προχείρου. Με θεωρούσαν καραμανλικό τα χρόνια Μητσοτάκη και νεοφιλελεύθερο στην περίοδο Έβερτ. Ευχαριστημένος από τις εξηγήσεις μου;

  44. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 06/03/2009 11:25:49

    @46
    Το θέμα δεν είναι τι ξέρει παραπάνω από μένα, αλίμονο αν δεν ήξερε, αλλά τι κάνει ως υπεύθυνος πολιτικός. Επομένως δεν τον απαξιώνω με τα σχόλια μου. Ο ίδιος έχει απαξιωθεί με τις πολιτικές του επιλογές. Για μένα που είμαι συντηρητικός ήταν συμπαθής αλλά έχει αποδειχτεί πολύ λίγος για τις περιστάσεις και εκτός κλίματος. Στο τέλος δεν ξέρω τι είναι χειρότερο. Το ότι δεν έχει αντιληφθεί το μέγεθος και την ένταση της παγκόσμιας κρίσης ή το ότι επιλέγει συνειδητά να είναι μέρος του προβλήματος, μόνο και μόνο για να εκλεγεί πρωθυπουργός

  45. Helmut avatar
    Helmut 06/03/2009 11:27:15

    14 ετών σε πολιτική νεολαία;

    Θα έπρεπε να απαγορεύεται όπως το trafficking και η παιδική πορνογραφία.

  46. sexσπηρ avatar
    sexσπηρ 06/03/2009 11:31:00

    @43
    Ζήλεψες τη δοξα των "Κενταύρων" ?
    Ειχε τίποτα ωραία γκομενάκια ?
    Δίνανε τίποτα στό τζάμπα ?
    Ο μπαμπάς σε έγραψε ?
    Είπες (ή σου είπανε ?) να πιάσεις πόρτα για το χειμώνα ?

    Δυσκολεύομαι να καταλάβω πως ενα 14 ετών παιδί μπορεί να ειναι τόσο "κατασταλαγμένο" ωστε να επιλέξει σωστά.

  47. sexσπηρ avatar
    sexσπηρ 06/03/2009 11:33:42

    Μαλλον αυτή ειναι η παθογένεια στην Ελλάδα.
    Από 14 ετών να κουνάμε σημαιάκια.

  48. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 06/03/2009 11:45:20

    @48
    μήπως υπερβάλεις; Η συμμετοχή στην πολιτική είναι το ίδιο με την παιδική πορνογραφία;
    @49
    είναι προφανής η εμπάθεια σου. Η απάντηση είναι όχι σε όλα τα ερωτήματα σου. Τότε αν ήθελες να πιάσεις πόρτα για το χειμώνα, άνοιγες άλλες κομματικές πόρτες όπως θα πρέπει να ξέρεις. Το βασικό κίνητρο να οργανωθώ πολιτικά ήταν η συμπεριφορά των αριστερών καθηγητών στο σχολείο και αφορμή ο διάλογος για την παιδεία του Τρίτση.

  49. Factorx avatar
    Factorx 06/03/2009 11:57:20

    @Παλιός Οννεδίτης. Εκτιμούμε την παρουσία σου. Μην τσιμπάς απο σχόλια όμως

  50. Naruto avatar
    Naruto 06/03/2009 12:06:52

    "έγινα μέλος της ΟΝΝΕΔ το 1986 σε ηλικία 14"

    Εμεις παιζαμε κουκουναροπολεμο τοτε στην γειτονια. Τελικα μαλλον κατι ξεραμε :)

    Μετα συζηταμε πιο ειναι το προβλημα αυτης της χωρας και πως θα λυθει? Τελικα ειχε δικαιο ο Τσιπρας που ελεγε να ψηφιζουν τα 14 χρονα. Εφοσον μπορουν να ειναι μελη κομματικης νεολαιας ειναι προφανως αρκετα "ωριμα" να ψηφιζουν.

  51. Helmut avatar
    Helmut 06/03/2009 12:07:52

    Παλιέ Οννεδίτη σε ηλικία 14 ετών δεν νοείται να μιλάμε για "συμμετοχή στην πολιτική" όπως λες. Μιλάμε για πλύση εγκεφάλου, φανατισμός, κακόβουλη επιρροή ενηλίκων, εν ολίγοις διαφθορά παιδιών.

    Είτε αυτό αφορά την ΟΝΝΕΔ, τη νεολαία ΠΑΣΟΚ, την ΚΝΕ, την Hitler Jugend, τη Mocidade Portuguesa ή τα παιδάκια της Χαμάς και της Χεζμπολάχ που ντύνονται βομβιστές καμικάζι, είναι ένα και το αυτό: το ίδιο εγκληματικό με την παιδική πορνογραφία.

  52. ataktos avatar
    ataktos 06/03/2009 12:18:32

    εμ ...

  53. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 06/03/2009 12:19:23

    Factor έχεις δίκιο με συγχωρείς, η κουβέντα έχει ξεφύγει.

    Ο ΓΑΠ θα μπορούσε να βγει μπροστά λέγοντας ναι στην συναίνεση και να θέσει ο ίδιος την ατζέντα της συζήτησης. Ή τέλος πάντων να πει τι θα έκανε διαφορετικά και να πάψει να επαναλαμβάνει αυτό περί εκπροσώπησης της χώρας στην ΕΕ. Δεν είμαστε ούτε Γερμανία, ούτε Γαλλία για να έχουμε το ειδικό βάρος να κατευθύνουμε τις εξελίξεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Λίγη αυτογνωσία δεν βλάπτει

  54. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 06/03/2009 12:22:36

    Δε μας τα λέει καλά ο πρωθυπουργός.

  55. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 06/03/2009 12:25:10

    Οτιδήποτε κι αν έλεγε ο Κώστας Καραμανλής στο χθεσιβραδινό του διάγγελμα, ακόμα και μαγική λύση να πρότεινε που θα εξαφάνιζε στο άψε-σβήσε όλα τα προβλήματα της χώρας και του κόσμου, οι πασόκοι του θα το μηδένιζαν με χαζοχάχανα.
    Οτιδήποτε κι αν έλεγε ο Γιώργος Παπανδρέου στη συνέχεια, οι νεοδημοκράτες θα τον χλεύαζαν με αντίστοιχης ποιότητας ειρωνίες.
    Αυτό που ονομάζουμε διάλογο, στην πραγματικότητα είναι ασύμπτωτοι μονόλογοι ανάμεσα σε μονομανείς μεσσιανιστές με καρότα στ' αυτιά. Είναι πεπεισμένοι ότι κατέχουν (όχι οι ίδιοι - οι αρχηγοί τους) την απόλυτη αλήθεια και, ως εκ τούτου, δεν χρειάζεται να ακούσουν τίποτα άλλο. Από ψυχολογική άποψη δεν διαφέρουν καθόλου από τους ''γαύρους'' και τους ''βάζελους'', και αποτελούν ταυτόχρονα τόσο το αίτιο όσο και το κραυγαλέο σύμπτωμα της καθολικής μας παρακμής.
    ***
    Με δέσαν στα στενά και στους κανόνες,
    και ξημερώνοντας μέρα κακή,
    τοξότες, φάλαγγες και λεγεώνες
    με πήραν και με βάλαν σε κλουβί,
    και στα υπόγεια, ζάρια τους αιώνες
    παιχνίδι παίζουν οι αργυραμοιβοί. (Μάνος Ελευθερίου)

  56. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 06/03/2009 12:26:28

    59@ πως καθορίζεται στο πλαίσιο της πολιτικής λειτουργίας το «ειδικό βάρος» ;

  57. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 06/03/2009 12:30:40

    @63
    πολύ θα ήθελα να διαφωνήσω μαζί σου αλλά δυστυχώς η περογραφή σου ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό

  58. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 06/03/2009 12:46:15

    @64
    Χρειάζεται ρεαλιστική αποτίμηση των πολιτικών δυνατοτήτων της χώρας μας με δεδομένο το μικρό οικονομικό μας μέγεθος στο πλαίσιο της ΕΕ σε σύγκριση με της Γερμανίας, Γαλλίας και των υπολοίπων μεγάλων. Να βαυκαλιζόμαστε ότι μπορούμε να καθορίσουμε τις εξελίξεις είναι επικίνδυνο. Εξυπηρετεί μόνο εσωτερικούς μεγαλοιδεατισμούς και υποδαυλίζει τον έναν εξαιρετικά ξεπερασμένο λαϊκισμό.

  59. GreenPoint avatar
    GreenPoint 06/03/2009 13:02:52

    Γιατι εχουν ξεσαλωσει οαλα τα φασιστοειδη.Μηπως επειδη βλεπουν το τελος να πλησιαζει?

  60. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 06/03/2009 13:26:25

    @68 GreenPoint
    Εγώ, προσωπικά (ως ''μη φασιστοειδές'' ή ως ''φασιστοειδές'' - η γνώμη σου για οτιδήποτε είναι μηδενικού βάρους), έχω ξεσαλώσει επειδή μαζί με ''το τέλος που πλησιάζει'' (σιγά, ρε μεγάλε - ούτε Δευτέρα Παρουσία να ήταν), έρχονται (αν έφυγαν ποτέ) ντυμένοι πανηγυριώτες οι χαχόλοι με το ακούρετο γκαζόν στον εγκεφαλικό τους φλοιό.
    Μαζί σας, παιδιά, για μια Ελλάδα νέα...

  61. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 06/03/2009 13:30:24

    Και αυτοί έχουν μπερδέψει τα Ν με τα γρ …..

  62. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 06/03/2009 14:56:28

    Γιατι κυριε λιγουροπουλε;(το ψευδωνυμο σου,εκει παραπεμπει),αυτοι που πανε στη νεολαια του κκε,απο ποσο χρονων πανε νομιζεις;
    Και εκει,στη συντριπτικη τους πλειοψηφια,και κακως,τους σπρωχνουν οι πατεραδες τους.Ακου που σου λεω.

  63. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 06/03/2009 15:03:42

    Ρε σεις,δεν εχετε καταλαβει,οτι ο ανθρωπος,δε γουσταρει κομμουνισμο.Δεν κρινω αν καλως η κακως,αλλα απλως,διαπιστωση κανω.
    Οσο πιστευει,οτι μπορει και να κερδισει το λαχειο και να γινει πλουσιος,εξ ου και τα τυχερα παιχνιδια,θα γουσταρει καπιταλισμο,και ας μην εχει να φαει.
    Δεν τα μαθατε αυτα,απο το τι εγινε μετα την Κατοχη;Που οι πεινασμενοι,δε θελανε ΚΚ,γιατι πιστευανε οτι θα γινοντουσαν πλουσιοι,ενω το κκ, τους ελεγε για δικαιοσυνη και μοιρασια στα ισα;
    Τι να κανουμε τωρα,αφου αυτη ειναι η πραγματικοτητα;
    Αφηστε λοιπον τις αερολογιες και τα ποιηματα διαφορων διαταραγμενων και εκτος πραγματικοτητος ανθρωπων και κοιτατε να βρειτε τιποτα να κανουμε μπας και γλυτωσουμε απ την πεινα που ερχεται.
    Οποιος δε βλεπει την πραγματικοτητα,που ειναι γεματη τρυπες και παγιδες,αλλα κοιταει τον ουρανο, απλως πεφτει μεσα.

  64. GreenPoint avatar
    GreenPoint 06/03/2009 15:09:24

    @ 69 Σπαζιωτη αφου σου εχω εξηγησει οτι δεν προκειται να σου απαντω !Γιατι επιμενεις...μωρο μου???Μη ξυνεσαι στην γκλιτσα του τσοπανη γιατι μπορει να θυμωσει και τοτε ........

  65. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 06/03/2009 15:12:11

    Μερικοι,εχουν γδαρει την δεξια τους.(χειρα).Και πολυ ευκολα χρησιμοποιουν τη λεξη φασιστας και φασισμος.
    Δε μας λενε λοιπον κι εμας,τι εννοουν ακριβως,γιατι εγω θα τους πω,οτι αυτοι ειναι καραμπινατοι φασιστες,γιατι αν και ελαχιστη μειοψηφια,μας εχουν κατσει στο σβερκο και μας ταχουν κανει τουμπανο.
    Αμα γουσταρουνε τοσο πολυ καποιο αλλο συστημα,που καλως η κακως διαλυθηκε στα εξ ων συνετεθη και οι τεως τροφιμοι,κανουν σαν τρελλοι να μπουνε και στο νατο,και στην εε,και στο ευρω,να πανε να τους πουνε να το ξαναφτιαξουν και οτι δε συμφωνουν μαζι τους.
    Σ αυτους,που το ξερανε απο μεσα,ποσο καλο ηταν.
    Γι αυτο,αντε γεια.

  66. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 15:19:09

    Έχουν πλάκα οι "πράσινοι", που το παίζουν μη μου άπτου, και χρησιμοποιούν όλη την αποτυχημένη τακτική των 90s. Ξέχασαν πως άλλαξαν οι εποχές και τα γιαούρτια θα είναι πλέον πράσινα ώστε να ταιριάζουν, όταν τους τα πετούν, με την καλλιέργεια μυκήτων που κατοικοεδρεύει στο κρανίο τους.
    Άντε, πάρτε γραμμή από το επιτελείο, βρε κουτά, για να σας πουν τι θα γράψετε.

  67. GreenPoint avatar
    GreenPoint 06/03/2009 15:27:17

    ! 75 Mε σενα orestie οποιος ασχολειται μαζι σου θα ξεχασει και αυτα που ξερει με αυτα τα ακατανοητα που λες...

  68. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 06/03/2009 15:32:04

    @73GreenPoint (τον αυτοαποκαλούμενο καιΤσομπάνη),
    εγώ, πάλι, ασχολούμαι μαζί σου όχι ως συγκεκριμένο άτομο (ως τέτοιο ενδιαφέρεις μόνο τους γονείς σου - άντε, και την ''Τοπική'' της γειτονιάς σου), αλλά ως συνοπτική και ανακεφαλαιωτική εικόνα μιας άποψης και ενός τύπου νεοέλληνα που θεωρεί το ''πνευματικό του γιουρούσι'' πολιτική θέση. Με άλλα λόγια, αποτελείς ένα είδος φαινομένου που θα περνούσε απαρατήρητο αν δεν ήταν αφενός επιβλαβές και αφετέρου πολυπληθές. Κάτι σαν την μελίγκρα, δηλαδή.
    Υ.Γ. Φτάχνεις καλή μυζήθρα;

  69. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 15:38:58

    @ 76
    Είναι γιατί γράφω τους λόγους του GAP. That's why.

  70. GreenPoint avatar
    GreenPoint 06/03/2009 15:45:25

    !@ 77 εισαι φαινομενο ανεξηγητο υπο της επιστημης!!!Τελος...

  71. GreenPoint avatar
    GreenPoint 06/03/2009 15:49:15

    @ 78 orestie To αγγλικο σε μαρανε!!!Ο gap ξερεις που σε εχει γραμμενο????

  72. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 06/03/2009 15:55:31

    @78 GreenPoint (τον αυτοαποκαλούμενο καιΤσομπάνη)
    Πώς θα γίνει μας στείλεις λίγο από τη μυζήθρα που φτιάχνεις να δοκιμάσουμε;

  73. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 16:02:01

    @ Green(A)Point aka GAP (mind the)

    Εκεί που έχει και σένα. :))))

    Αν και προσωπικά αμφιβάλλω ότι μπορεί να γράψει το GAP. Αν κρίνω από το διαφημιστικό φυλλάδιο που διένειμε, σε χαρτί μάλιστα, τζάμπα κοπήκανε τα δεντράκια για να φτιαχτεί.

  74. GreenPoint avatar
    GreenPoint 06/03/2009 16:02:31

    @81 το επιπεδο σου δυστυχως για σενα ειναι κατω του μηδενος!!!ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

  75. GreenPoint avatar
    GreenPoint 06/03/2009 16:05:46

    @82 Οτι ειπα για τον ομογαλακτο σου 81 ισχυει και για σενα..Ουνα φατσα ουνα ρατσα αμετανοητοι αδεξιοι δεξιοι...

  76. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 16:07:37

    @ 83
    Δεν ήξερα ότι είσαι και αξιολογητής επιπέδων. Μπορείς να μας αξιολογήσεις σε παρακαλώ αν το επίπεδο του πολιτικού λόγου του GAP ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές που θέτεις για υψηλή κουβεντούλα, φανταστικε γκλιτσοφόρε?

  77. GreenPoint avatar
    GreenPoint 06/03/2009 16:11:26

    @ 85 Γιατι εκνευριζεσαι κυριε αξιολογητα??

  78. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 06/03/2009 17:12:48

    @83 GreenPoint (τον αυτοαποκαλούμενο καιΤσομπάνη)
    Κοίτα, αν λέει η μυζήθρα, θα πάρουμε και φέτα...

  79. Απορων avatar
    Απορων 06/03/2009 17:39:45

    Τρικυμία εν κρανίω στα δεξιά ανεγκέφαλα ανθρωπάκια.
    Πράγματι διασκεδαστικό!
    Απόλαυσα και γέλασα με την ψυχή μου, είστε απίθανοι,μπράβο!
    Αλλα...χάσατε λεβέντες...τέλος!

  80. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 20:33:29

    !

  81. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 20:34:57

    Φανταστικέ ......γκλιτσοφόρε.

  82. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 06/03/2009 21:15:48

    Σπατζιωτη και orestieιατι τα εχετε παρει στο κρανιο!!!Γιατι??

  83. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 06/03/2009 21:36:55

    @91
    Εγώ στην αρχή έλεγα να τα πάρω στον ώμο, αλλά μετά είπα - δεν τα παίρνω καλύτερα στο κρανίο, να δούμε αν θα απορήσει ο φιλοπερίεργος και φιλομαθής Σκόρπιος...

  84. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 21:53:35

    Σκορπιέ, τι έγινε? Αλλαγή βάρδιας?

  85. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 21:54:21

    Σου άφησε λίγο τυρόγαλο ο άλλος?

  86. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 06/03/2009 21:55:27

    ! 92 Καλα ρε Σπατζιωτη τωρα ειδα να απαντας με ολες τις ποικιλιες τυριων ,φετα ,μυζηθρα ,μιλας για τσοπανηδες και ολα τα σχετικα.Τι σχεση εχουν ολα αυτα με το θεμα της συζητησης? Διαπιστωνω οτι και ο φιλος σου και ομοιδεατης σου orestios σε ακολουθει και σε υπερπροστατευει!Μα φιλε μου δεν νομιζεις οτι θα επρεπε να εισαι λιγο ποιο ευπρεπης?

  87. Orestios avatar
    Orestios 06/03/2009 21:57:17

    ή πάλι "πράσινη" μπούρδα θα φας για βραδυνό?

  88. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 06/03/2009 22:09:17

    @ 96-97 Απο οτι μπορω να καταλαβω και για τους δυο σας προκειται για νουμερα!! η για να χρησιμοποιησω τους δικους σας ορους προκειται για μπλε μπουρδες!

  89. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 06/03/2009 22:13:14

    @95
    Με συγχωρείς, Σκόρπιε. Αμάρτησα βαριά. Η ανάγκη μ' έκανε. Ευτυχώς που, με το που έκανες ποδαρικό εσύ, μπήκες κατευθείαν στην ''καρδιά'' του θέματος και κατάλαβα το σφάλμα μου.
    Όσον αφορά την υπερπροστασία από τον Ορέστιο, αφού τα ξέρεις, μωρε, ότι η αριστερά τα βρίσκει με τη δεξιά. Τίποτα δεν σου δίδαξε το ''βρώμικο 89'';

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.