08/06/2010 22:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το βιολί τους στον ΟΣΕ με τα δάνεια

Καλά δεν έχουν το θεό τους εκεί στο υπουργείο Μεταφορών αλλά και γενικότερα στην κυβέρνηση. Τόσος ντόρος έχει γίνει για την πιο χρεωμένη ΔΕΚΟ του κόσμου, τον ΟΣΕ αλλά το βιολί τους με τα δάνεια. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ΟΣΕ αναζητά τράπεζες να της δανείσουν 1,4 δισ ευρώ για φέτος, την ίδια στιγμή που τα συνολικά της χρέη είναι πάνω από 10 δισ. ενώ κάθε χρόνο μπαίνει μέσα 1 δισ. ευρώ ή πάνω από 3 εκατ. ευρώ την ημέρα, 1 δισ. δραχμές δηλαδή!

Μα η κυβέρνηση δεν έχει ανακοινώσει σχέδια αναδιάρθρωσης, περικοπές και άλλα φοβερά και τρομερά; Πώς επιτρέπει νέο υπέρογκο δανεισμό; Και καλά το ΔΝΤ το ρώτησε;

Εμείς ξέρουμε στον ιδιωτικό τομέα ότι αν μια εταιρεία μπαίνει μέσα, δεν πάει καλά, έχει υπέρογκα χρέη είτε προχωρά σε σχέδιο εξυγίανσης άμεσα είτε βάζει λουκέτο. Ο ΟΣΕ γιατί θα πρέπει να αποτελεί εξαίρεση; Μήπως επειδή εκεί βολεύτηκαν χιλιάδες κομματόσκυλα με υπέρογκους μισθούς και τώρα φοβούνται μήπως χάσουν τα κεκτημένα;

Ακούει η κυβέρνηση ή μας δουλεύει ψιλό γαζί όταν κόβει μισθούς και συντάξεις για να μειώσει το έλλειμμα και την άλλη ανοίγει την πίσω πόρτα για να πάρει ο ΟΣΕ δάνεια;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Hot dog avatar
    Hot dog 09/06/2010 09:15:54

    Η απαξίωση & το ξεπούλημα του εθνικών οργανισμών & των Δέκο συνεχίζεται. Σε μια περίοδο που το κράτος στερεί την επιστροφή Φ.Π.Α. από τις επιχειρήσεις, μετά από τα 10 δις. πακέτο που έδωσε από το πακέτο βοήθειας στις τράπεζες, δίνει την εγγύηση του δημοσίου για να λάβει δάνειο 1,4 δις ευρώ ο Ο.Σ.Ε. Όταν & ΑΝ ΕΡΘΕΙ η γαλλική SNCF - TGV θα δούμε πάλι σκηνές απείρου κάλλους με τους εργαζόμενους.

    • Ψυλλιασμένος avatar
      Ψυλλιασμένος @ Hot dog 09/06/2010 10:26:36

      Αν είναι να γίνει ο ΟΣΕ σαν τη γαλλική SNCF, ας απολύσουν όλους τους "εργαζόμενους" στον ΟΣΕ και να τους κόψουν ισόβιο επίδομα ανεργίας, ακόμα και διπλό. Θα μας κοστίζουν λιγότερα και θα έχουμε και σιδηρόδρομο.
      Ακόμα μου κάθονται στο στομάχι οι φάτσες και η συμπεριφορά των καφροϋπαλλήλων στα εκδοτήρια του ΟΣΕ.

      • victoria avatar
        victoria @ Ψυλλιασμένος 09/06/2010 13:30:43

        @ψυλλιασμένε "να τους κόψουν ισόβιο επίδομα ανεργίας, ακόμα και διπλό. Θα μας κοστίζουν λιγότερα και θα έχουμε και σιδηρόδρομο."
        Συμφωνώ και επαυξάνω, μη σου πω για όλο το δημόσιο, να έπαιρναν όλοι εθελουσία που λέει ο λόγος και να προσλαμβάνονταν αξιοκρατικά λίγοι και κατάλληλοι να κάνουν τη δουλειά και τα υπόλοιπα μόνο ηλεκτρονικά. Όλο αυτό το σενάριο θα μας κόστιζε λιγότερο από το αντιπαραγωγικό κράτος που έχουμε σήμερα. Ή έμφαση βέβαια στο αξιοκρατικά..

      • Γιάννης Σ. avatar
        Γιάννης Σ. @ Ψυλλιασμένος 09/06/2010 15:34:54

        Στο Δημόσιο φαίνεται πως γίνονται κάποιες αλλαγές. Παλιά, στα ΚΕΠ μπορούσες να κάνεις αιτήσεις όλες τις ώρες. Σήμερα, σε κεντρικό ΚΕΠ της Αθήνας, στις 14:00 υπήρχε ΕΝΑΣ υπάλληλος που έκανε μόνο επικυρώσεις.

  2. Σχολιαστής avatar
    Σχολιαστής 09/06/2010 15:47:48

    Οι χαραμοφάηδες του ΟΣΕ πρέπει να πάνε σπίτια τους. Καθένας από εμάς έχει χρεωθεί 1000 ευρώ για χάρη τους! Φτάνει πια. Η μόνη λύση είναι να κλείσει τελείως ο ΟΣΕ για κάποιο διάστημα. Αν μείνει ανοιχτός, αυτοί δεν πρόκειται να τον αφήσουν να δουλέψει. Γι' αυτό ας κλείσει τελείως και ας εξεταστεί ποιες γραμμές μπορούν να παραχωρηθούν σε ιδιώτες, με προσλήψεις προσωπικού από μηδενική βάση! Αν οι τεμπελχανάδες αρχίσουν να φωνάζουν και να δημιουργούν προβλήματα, υπάρχουν και νησάκια στο Αιγαίο για παραθερισμό!

  3. DiGi avatar
    DiGi 09/06/2010 18:54:14

    Κρίμα και θεωρούσα το antinews σοβαρό blog με καθαρές και έντιμες ιδέες και συμπεριφορές. Σας ένοιωθα κάτι σαν φίλους μου και μοιραζόμασταν τις ίδιες απόψεις και αντιλήψεις.

    Το χρέος του ΟΣΕ οφείλατε να ξέρετε ότι δεν προέρχεται από τους «τεμπέληδες» υπαλλήλους, αλλά από τον εξαναγκασμό σε δανεισμό από τις αρχές της δεκαετίας του ογδόντα και μετά, διότι το δημόσιο σαν μοναδικός μέτοχος δεν συμμετείχε ποτέ στις επενδύσεις, όπως έκανε στα αεροδρόμια, στα λιμάνια και κυρίως στις εθνικές οδούς.

    Οι κάθε τύπου μαντέληδες και οι διορισμένοι από αυτούς διευθυντές κάθε άλλο παρά χρηστή διαχείριση έκαναν όλα αυτά τα χρόνια. Σήμερα ακόμη και αν το προσωπικό σταματήσει να πληρώνεται γνωρίζει κάποιος από σας πόσες είναι οι υποχρεώσεις από τα τοκοχρεολύσια;

    Πληρώνουμε την αδιαφορία της πολιτείας για τριάντα και πλέον χρόνια, για να μην πω για την στυγνή κλοπή και την απαξίωση του δημόσιου αυτού αγαθού.
    Σίγουρα υπάρχουν και υπάλληλοι διεφθαρμένοι, τεμπέληδες και ανεπαρκείς, όμως αυτοί δεν είναι η πλειοψηφία. Ούτε ο τάδε με την «ξινή φάτσα» στα εκδοτήρια που δεν αρέσει σε μερικούς αντιπροσωπεύει τίποτα πέραν από τον εαυτό του!

    Αν μιλούσατε για ανάγκη εξορθολογισμού, αξιοκρατίας, και χρηστής διαχείρισης θα συμφωνούσα μαζί σας. Η ισοπέδωση των πάντων όμως επειδή κάποιοι έριχναν τόσα χρόνια νερό στο μύλο των συμφερόντων που έχουν σχέση με τις οδικές μεταφορές δεν σας τιμά σαν σχολιαστές!
    Κρίμα και πάλι!

    • Factorx avatar
      Factorx @ DiGi 09/06/2010 19:01:54

      Μηπως πρεπει να ξαναδιαβάσεις καλά μτην αναρτηση, αλλά και το antinewς;

      Και αν εργαζεστε εκεί, δεν γνωρίζατε τίποτα για τον φόνο τόσα χρόνια;

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ DiGi 09/06/2010 19:12:29

      Φόνοι έγιναν πολλοί μα κανείς δε μίλησε.

  4. DiGi avatar
    DiGi 09/06/2010 19:43:37

    Φάκτορα η ανάρτηση δεν έχει κάτι απαξιωτικό για τα θύματα, γιατί θύματα είναι οι εργαζόμενοι! (Η συντριπτική πλειοψηφία)
    Στα σχόλια αναφέρομαι και ιδιαίτερα του «σχολιαστή».

    Όσο για το αν μπορούσαν οι εργαζόμενοι να γνωρίζουν για το έγκλημα… όχι δεν μπορούσαν! Οι λίγοι και εκλεκτοί που μπορούσαν να γνωρίζουν είναι και οι διεφθαρμένοι που δεν έχουν καμία σχέση με τους πολλούς!

    Οι υπόλοιποι το κουπί τους τραβάνε. Οι μικρότεροι κοντεύουν τα πενήντα, έχουν όλοι πάνω από 27 χρόνια στη δουλειά, γεύτηκαν την πίκρα από τέσσερα ασφαλιστικά και το κυριότερο έχουν στενό αντικείμενο με αυστηρούς κανονισμούς στην καθημερινή τους δουλειά οπότε και να ήθελαν δεν θα μπορούσαν να τεμπελιάσουν. Δεν είναι άδικο να έχουν τον κάθε «σχολιαστή» να τους απαξιώνει, ελαφρά τη καρδία, με τη λογική «πονάει δόντι, κόβει κεφάλι»;

    Πριν τους βάλουμε λοιπόν όλους σε ένα τσουβάλι, ας το ξανασκεφτούμε καλύτερα!

    Ο σιδηρόδρομος, η ΔΕΗ, τα λιμάνια κτλ είναι τα τελευταία ασημικά. Από την πολιτική «(ξε)πωλείται όπως είναι επιπλωμένο, γεμάτο αναμνήσεις… » δεν πρόκειται να βγει κανείς κερδισμένος. Ούτε αυτοί που είναι υπέρμαχοι του ξεπουλήματος.

    Τι περιμένεις όμως από μία πολιτική που δεν την ενδιαφέρει αν επιβιώσουν οι πολίτες;
    Δεν την ενδιαφέρει αν τα νοσοκομεία, αφού τα κακοδιαχειρίστηκαν όσο μπορούσαν, τώρα δεν έχουν τα απαραίτητα!
    Δεν την ενδιαφέρει που οι οικογένειες δεν μπορούν να αποκτήσουν τα βασικά αγαθά απαραίτητα για την επιβίωση!
    Δεν τους ενδιαφέρει που οι Έλληνες έγιναν καταθλιπτικοί και έχουμε καθημερινά αυτοκτονίες!
    Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να μην δυσαρεστηθούν οι «αγορές». Ζούμε τον απόλυτο παραλογισμό. Κυβερνούμαστε από την ανεξέλεγκτη δικτατορία των «αγορών» και των κερδοσκόπων που τις απαρτίσουν.

    Και τι κάνουμε εμείς; Βγάζουμε ο ένας τα μάτια του άλλου στη λογική «να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα»!

    • victoria avatar
      victoria @ DiGi 10/06/2010 12:41:47

      Αγαπητέ DiGi,
      Είμαστε μεγάλοι άνθρωποι και ξέρουμε ότι εξαιρέσεις υπάρχουν πάντοτε και δεν αναφερόμαστε σε αυτές. Κι εγώ που είπα όλο το δημόσιο να φύγει με εθελουσία δεν σημαίνει ότι δεν έχω γνωρίσει άξιους εργαζόμενους σε αυτό. Είναι όμως λίγοι συγκριτικά και δεν αρκούν να φέρουν την άνοιξη. Το ίδιο και στον ΟΣΕ φαντάζομαι.

      Επίσης η δικαιολογία της αχρηστίας των διατελεσάντων προέδρων, υπευθύνων κλπ δεν με πείθει προσωπικά, όχι ότι αμφισβητώ την αχρηστία των περισσοτέρων εξ αυτών, απλώς και πάλι δεν δικαιολογείται τόση κατρακύλα χωρίς ευρύτερο βόλεμα, αυτό νομίζω λέμε εδώ.

      Όσο για τη φράση σας "διότι το δημόσιο σαν μοναδικός μέτοχος δεν συμμετείχε ποτέ στις επενδύσεις, όπως έκανε στα αεροδρόμια, στα λιμάνια και κυρίως στις εθνικές οδούς" λυπάμαι αλλά μη λέμε ότι θέλουμε! Μιλάμε για δισεκατομμύρια Ευρώ που έχουν δοθεί στο σιδηρόδρομο από το Β' και Γ' ΚΠΣ , με ειδικά για το σκοπό αυτό προγράμματα. Ένα google να κάνετε θα τα βρείτε. Άρα και το δημόσιο (με τα εθνικά χρήματα) έχει δώσει και η Ε.Ε. με την Κοινοτική συμμετοχή σε αυτά τα έργα, γνωστά και ως γεφύρια της Άρτας (πχ ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, μη γελάτε οι υπόλοιποι παρακαλώ). Μέχρι και την "Αναδιοργάνωση του ΟΣΕ" μας έχουν πληρώσει.
      Και όλα αυτά παρότι για τους σιδηρόδρομους νομικά έχουν περάσει τουλάχιστον τρία πακέτα απελευθέρωσης, που σημαίνει ότι δεν θα έπρεπε το δημόσιο να επιχορηγεί, ή να επιχορηγεί συγκεκριμένα όχι να εγγυάται δάνεια συλλήβδην.
      Δεν συζητώ για το αν η απελευθέρωση είναι καλό ή κακό, άλλη κουβέντα αυτή, ούτε είμαι υπέρ του γενικού ξεπουλήματος, ειδικά όμως το αγαθό όπως λέτε που λέγεται σιδηρόδρομος, στην Ελλάδα δεν θα μας λείψει έτσι που είναι. Δυστυχώς.

      • KNWD avatar
        KNWD @ victoria 11/06/2010 03:53:17

        ειδικά όμως το αγαθό όπως λέτε που λέγεται σιδηρόδρομος, στην Ελλάδα δεν θα μας λείψει

        Πόσο νυχτωμένοι είστε όλοι... Να δουμε αν θα πείτε τα ίδια σε 2 χρόνια που η τιμή του πετρελαίου θα έχει ξεπεράσει αυτή του 2008 και θα ανεβαίνει και θα ανεβαίνει... και θα έχει γίνει απαγορευτική η χρήση του ΙΧ (για να μη μιλήσω για την ραγδαία άνοδο των διοδίων).
        http://www.theoildrum.com/files/price20090515.png

        Τότε που θα αυξηθεί αναγκαστικά η χρήση του σιδιροδρόμου για όλες τις μεταφορές, θα κλαίτε γιατί τα έσοδα θα τα τσεπώνει κάποιο μεγαλολαμόγιο στυλ Μπόμπολας και το δημόσιο θα έχει μείνει μόνο με τις χασούρες. Αν δεν το καταλάβατε ακόμα, οι υπηρέτες των συμφερόντων Μπόμπολα, Ζήμενς, Γκολντμαν Σακς κλπ. σκοπεύουν να πουλήσουν το μόνο κομμάτι του ΟΣΕ που έχει έσοδα (εμπορευματικές μεταφορές) και θα αφήσουν σ' εμάς τα κορόϊδα τα κομμάτια με τα μεγάλα χρέη και τα μιδαμινά έσοδα


        Δεν ξέρω αν είναι σιδηροδρομικός ο DiGi, αλλά έχει δίκιο ότι δεν φταίνε οι υπάλληλοι γενικά και αόριστα. Κατά τύχη χθες έψαχνα στοιχεία για το τι έχει συμβεί με τον ΟΣΕ και βαρέθηκα να διαβάζω για σκάνδαλα ΚΑΙ από τα δύο κόμματα με μεγάλο όμως πρωταγωνιστή τη ΝΔ. Για υπαλλήλους βρήκα μόνο τα εξής. Ότι αυτοί που έκαναν τις κλοπές και έπαιρναν μεγάλους μισθούς ήταν τα κομματόσκυλα και οι διευθυντές που διόριζαν τα κόμματα

  5. ΑΙΟΛΙΚΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΙΚΟΣ 10/06/2010 14:57:38

    Αγαπητε φακτορα,σε διαβαζω πολυ καιρο και σε θεωρω αξιοπιστο και καλα πληροφορημενο. Με αυτη την αναρτηση ομως σε βρισκω -φαουλ- οπως λεμε στην καθημερινοτητα μας.
    Με δανειο που χρεωθηκε στον ΟΣΕ εγινε το πεταλο του ΜΑΛΛΙΑΚΟΥ το γνωριζεις;
    Με δανειο που χρεωθηκε στον ΟΣΕ εγινε η συνδεση της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ με τον ΠΡΟΜΑΧΩΝΑ το γνωριζεις;
    Μηπως γνωριζεις αν τα Υπουργεια Παιδειας, Υγειας Προνειας,Αμυνης, εχουν πληρωσει ποτε τις υποχρεωσεις τους σε αυτον τον δυσμοιρο τον ΟΣΕ που κρινεται σαν Ανωνυμη Εταιρεια, αλλα κανει κοινωνικη πολιτικη;
    Ποσοι εφοπλιστες η ιδιοκτητες ΚΤΕΛ μεταφερουν δωρεαν το στρατο, ποσοι μεταφερουν με μισο εισητηριο χωρις να πληρωνονται απο τον φορεα που κανει κοινωνικη πολιτικη πολυτεκνους, ΑΜΕΑ, φοιτητες, μαθητες, ατομα Γ΄ηλικιας κ.λ.π.;
    Οτι υπαρχει κακοδιοικηση στον ΟΣΕ το γνωριζουμε ολοι. Την διοικηση ομως του ΟΣΕ την οριζει ο εκαστοτε Υπουργος.Την εκαστοτε διοικηση την καθοδηγει ενας Υπουργος και με τις εντολες του γινεται οτι γινεται.
    Εγω ο ξυνος υπαλληλος που θα με συναντησεις καθε μερα σε καποιο τραινο, δεν εκανα διοικηση ποτε. Εγω ο ξυνος υπαλληλος δεν εβαλα τον ΟΣΕ να υπογραψει δανειο για το 30% της συνχρηματοδοτησης των εργων που γινονται για να καλυψω τις υποχρεωσεις του ΚΡΑΤΟΥΣ.
    Οσο για τα χρηματα που μπαινει καθε μερα μεσα ο ΟΣΕ, ειναι οι υποχρεωσεις αυτου του ΑΝΕΝΤΙΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, που υποχρεωσε τον οργανισμο να συναπτει δανεια για υποδομες. Απο οσο ξερω οι υποδομες ειναι κρατικες, δεν ειναι ιδιωτικες.ΟΙ ΤΟΚΟΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΟΣΕ.
    Τα δανεια ειναι του κρατους αγαπητε φακτορα και οχι του ΟΣΕ.
    Απο τον ΟΣΕ ζουν 5500 οικογενειες που δεν ευθυνονται για την καταντια του σιδηροδρομου οπως τον εκαναν οι πολιτικοι.
    Σ΄ευχαριστω για την φιλοξενια και σε πληροφορω οτι την Δευτερα η ομοσπονδια σιδηροδρομικων δινει συνεντευξη τυπου στην Καρολου, πηγαινε ακουσε και την αλλη αποψη, την αποψη των εργαζομενων καιμην ακους και εσυ τα παπαγαλακια και τα φερεφωνα των νταβατζηδων.
    Υ.Γ. ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΔΑΝΕΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΣΕ.

  6. DiGi avatar
    DiGi 12/06/2010 00:57:52

    Αγαπητή «victoria» είναι τόσο μεγάλη και τόσο συστηματική η παραπληροφόρηση που έγινε με «το θέμα μας» που δικαιολογείσαι να μην είσαι ενημερωμένη σωστά να έχεις τέτοιες απόψεις.

    Για τον ΟΣΕ δεν θα σου πω εγώ… η παρακάτω έκθεση του καθηγητή του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
    Κ. Κυριάκου Ε. Κιουλάφα νομίζω ότι θα σου πει πολλά.

    https://docs.google.com/fileview?id=0B_iW45FcmjjyZjY5ZjAxMGYtNWFlNi00MmM3LWIzMjQtZGIzZWY3Mjk4NDE5&hl=el

    Διάβασέ την προσεκτικά και μετά συνεχίζουμε την κουβέντα μας.
    Το ότι ταρακουνήθηκες με το ότι αντέδρασα σημαίνει ότι είσαι άτομο αξιόλογο και με δεκτική αντίληψη στον τρόπο σκέψης σου. Ελπίζω να δεις την αλήθεια…

    Όσο για το ποιοί θίγονται από την κρίση και το ξεπούλημα θα σου πω σε επόμενο σχόλιο… διάβασε την έκθεση και τα ξαναλέμε!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.