29/07/2008 02:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το βαθύ ρήγμα που εξελίσσεται δίπλα μας….

Ποτέ δεν ασχοληθήκαμε σοβαρά με τη γείτονα χώρα. Αρκεστήκαμε σε ψυχολογισμούς και δίστηλες κολούμνες στις φυλλάδες, ενώ τα βύσματα πέφτουν βροχή, από συστάσεως ελλαδικού κράτους. Η αναλυτική διαδικασία, ενώ θα έπρεπε να αποτελεί το συγκριτικό μας πλεονέκτημα στην αντιμετώπιση μιας πολυπληθέστατης χώρας της οκάς, φτάσαμε να ακούνε οι Τούρκοι “Έλληνες” και να μειδιάζουν. Ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό μας ότι η τούρκικη ιστορία είναι ελληνική ιστορία, έστω και μόνο λόγω ότι ζωτικές ζυμώσεις λάβανε χώρα μέσα στο όρια της σημερινής Ελλαδικής επικράτειας (Θεσσαλονίκη). Θεωρήσαμε ότι η Τουρκία μπορεί να μας απειλεί χοντρά, αλλά ανήκει σε άλλη ήπειρο, που η εκλεπτυσμένη σκέψη μας δεν μπορεί να πλησιάσει, γιατί βρωμάνε τα πόδια τους.

Βυθισμένοι στην άγνοια πέφταμε από τη Μικρασιατική καταστροφή στην “ελληνοτουρκική φιλία”, φτιάχναμε κουμπαριές, επιβάλαμε στη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης το 1963 να κατεβάσει τις ταμπέλες που ήταν γραμμένες στα ελληνικά από τα μαγαζιά της και να αναρτήσει άλλες στα τουρκικά, χειροκροτάγαμε το Γρίβα, που με τις σφαγές στην Κόφινο κατάφερε να δημιουργήσει από τους “λινοβάμβακους” σκληροπυρηνικούς τουρκοκύπριους, τρέχαμε πίσω από το Μακάριο, που μετά το πραξικόπημα της ΕΟΚΑ Β έσπευσε στον ΟΗΕ να ζητήσει να παρέμβουν οι εγγυήτριες δυνάμεις (Τουρκία, Αγγλία, Ελλάδα) ανοίγοντας το πράσινο φως στην εισβολή και παραλίγο να φορέσουμε πριν λίγο και το λοφίο της κυρίας σε μπαλ-μασκέ του τρελοκομείου που μίλαγε για συνωστισμό στη Σμύρνη.

Δεν παρακολουθώ ποδόσφαιρο, αλλά δεν μπορώ να φαντασθώ άλλη ομάδα, που να έβαλε απανωτά τόσα πολλά γκολ στον εαυτό της, ζητώντας να πάρει μαζί της και κομμάτι από τα σκισμένα δίχτυα, ως ενθύμιο της νίκης. Βαυκαλιζόμαστε ότι είμαστε ευρωπαίοι και περιμένουμε να μας λύσουνε το πρόβλημα τα σκυλιά των πολυεθνικών, που ελέγχουνε κοινωνίες σε ημιάγρια κατάσταση, βάζοντας μια χώρα, που κυριολεκτικά έχουν βγει τα κοτόπουλα τσάρκα στην εθνική οδό, να μπει στη χαρτοκλεφτική λέσχη του Σαρκοζί.

Και το δράμα είναι, ότι παρ΄ όλα αυτά είμαστε υποχρεωμένοι να χειριστούμε, κατ΄ αρχήν αναλυτικά, το βαθύ ρήγμα που εξελίσσεται με γεωμετρική ταχύτητα δίπλα μας, για να μπορέσουμε να διαμορφώσουμε επί τέλους στοιχειωδώς την τακτική μας, γιατί οι συνέπειες του προφανώς θα επεκταθούν με δυσάρεστο τρόπο και στο βλάκα της παρέας. Αν κατανοήσουμε την αμεσότητα και τη σοβαρότητα του θέματος και αποφασίσουμε να συμμορφωθούμε, ίσως έχουμε κάνει το μισό βήμα. Αν για μια ακόμη φορά βάλουμε μπρος το μαγνητόφωνο των ιδεολογημάτων και της λαμπρής μαγκιάς, τότε ας ευχαριστήσουμε το Θεό, που όπως είπε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, φρόντισε να σκλαβωθούμε στους Τούρκους, μήπως και συνέλθουμε. Γιατί μετά την εκδίωξη των Τούρκων, μπορεί να παρέμειναν οι κοτζαμπάσηδες, οι τουρκόσποροι και οι γενίτσαροι, αλλά το πασουμάκι του πασά έχει χάρη.

«Μποτίλια στο πέλαγος»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 29/07/2008 03:15:54

    Σ΄ευχαριστώ, η ανάρτηση με τιμά. Μόνο όμως σαν άτιμο μέλος μιας παρέας που ψάχνει να βρή τη χαμένη τιμή της.

  2. Νίκος avatar
    Νίκος 29/07/2008 03:54:37

    ΠαραγονταΧ:

    Συμφωνοι με ολα, αλλα συγνωμη που θα κουρασω παλι με τα ιδια χιλιοειπωμενα.
    Η Ελλαδικη (α)ελιτ δεν μπορει να αντιμετωπισει τετοιες προκλησεις. Κοιτα το κρατος, ανημπορο, ελεεινο. Εδω δεν μπορουν να συμφωνησουν για απλα πραγματα της καθημερινοτητας, στρατηγικη περιμενεις εσυ; Μεταπρατες σε ολα, και στην πολιτικη. Χρειαζονται ξενα δεκανικια, και στην γλωσσα επισης που δικην μολυσματκιης αρρωστειας χτυπα τους παντες. Π.χ. τι θα πει κολουμνες;
    Τετοια ποια γλωσσικη αναξιοπρεπεια να σας δερνει;
    Δεμ εκπλησσομαι ομως, ειναι λογικο, δεν ειναι;

  3. Νίκος avatar
    Νίκος 29/07/2008 03:59:39

    Η θεμελειωδης διαφορα μας με τους Τουρκους.
    Αυτοι εγιναν εθνος μεσω του κρατους τους και γι'αυτο το σεβονται και το χρησιμοποιουν ως εργαλειο εθνικο, κατι που εμεις ακομα, πνιγμενοι σε αριστεροδεξια διεθνιστικα ιδεολογηματα (μακαριοι οι χρησιμοι ηλιθιοι), ουτε καν υποψιαζομαστε αφου υπηρξαμε εθνος πριν γινουμε κρατος. Να γιατι μπορει και να γινουμε ξανα Οθωμανοι με οτι αυτο συνεπαγεται.
    Αυτη ειναι η πραγματικοτητα, δυστυχως.

  4. Σάυρους Βανς avatar
    Σάυρους Βανς 29/07/2008 04:19:44

    > σκληροπυρηνικούς τουρκοκύπριους, τρέχαμε πίσω από το Μακάριο, που μετά το πραξικόπημα της ΕΟΚΑ Β έσπευσε στον ΟΗΕ να ζητήσει να παρέμβουν οι εγγυήτριες δυνάμεις (Τουρκία, Αγγλία, Ελλάδα

    Έτσι έγινε;

    Εγώ νόμιζα από αυτά που διάβασα στις εφημερίδς τόσα χρόνια, πως αν ο Μακάριος έκανε τουμπεκί, αποδέχονταν την ανατροπή του, όλα θα ήταν μέλι γάλα.

    Αυτός κάλεσε την ΤΟΥΡΚΙΑ σαν εγγυήτρια δύναμη να παρέμβει. Είναι έτσι ή κάνω κάθος;

    Με καλή πρόθεση δηλαδή...

  5. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 29/07/2008 05:18:41

    @Νίκος
    Νομίζω ότι η άποψη σου διέπεται από την γενικότερη αντίληψη που έκφρασε ο Μαρξ με τον εντοπισμό, ότι κυρίαρχη ιδεολογία είναι η ιδεολογία της κυρίαρχης τάξης. Αυτή τη θεώρηση σχετικοποίησε ο Γκράμσι, εισάγοντας την έννοια της ηγεμονίας, στη βάση ότι η κυρίαρχη τάξη είναι δυνατόν κάτω από συνθήκες να χάση το ιδεολογικό προβάδισμα. Αυτή η εξέλιξη από την ιδεολογική επιβολή στην ιδεολογική υπεροχή ίσως σχετίζεται και με την τεχνική εξέλιξη στα μέσα πρόσβασης και διάδοσης της πληροφορίας. Οπότε, τουλάχιστον από πλευράς υποδομής, σήμερα το κοινωνικό κενό μιας ενεργούς πνευματικής ηγεσίας, βαρύνεται και από την παρεχόμενη πληθώρα των μέσων. Όσο αφορά όμως την γνωσιολογική συγκρότηση αντιλόγου στα πεπραγμένα και τις προοπτικές της εξουσίας, προσανατολίζομαι στην Πλατωνική θεώρηση που πρεσβεύει ότι η γνώση επιφυλάσσεται δια τους εναρέτους. Μια θεώρηση αντίθετη προς τα πειραματικά εργαστήρια του θετικισμού, που ενώ θέτει αξιολογικά κριτήρια, παραμένει ανοιχτή και δημοκρατική, σε αντίθεση με την θεώρηση των αποκρυφιστών, που θεωρεί τη γνώση πεπερασμένη και κατά συνέπεια αποκλειστικό προνόμιο περιορισμένου αριθμού μυημένων (απορρίπτοντας όσους βρίσκονται εκτός κλίκας, ως βέβηλους). Πιο κοντά στην πλατωνική θεώρηση βρίσκεται η αντίληψη, που έκφρασε ο Μάο, ότι ανώτατο στάδιο της γνωσιολογικής διαδικασίας είναι η επαναστατική πράξη. Με τη διαφορά ότι η επαναστατική αμφισβήτηση πρέπει να στρέφεται πρώτα ενάντια στον εαυτό μας - για να κλείσω την τσιτατολογία με τον Σαρτρ και τη ρήση του "ότι δεν μπορεί η κόλαση να είναι πάντα οι άλλοι".
    Αποδίδοντας τη συνολική ευθύνη για τις αδυναμίες μας αποκλειστικά στο κατεστημένο, στην ουσία αιτούμεθα πιστοποιητικό απορίας για τον εαυτό μας. Τα μπλογκς όμως και οι σχολιασμοί (όπως και όλες οι προσπάθειες χειραφέτησης, που προηγήθηκαν και συνυπάρχουν, στηριζόμενες σε άλλα τεχνικά μέσα) αποδεικνύουν ότι και ανησυχίες και δόκιμοι προβληματισμοί αναπτύσσονται. Με αυτή την έννοια, το σχόλιο που ανέβηκε βάζει το θέμα της καρποφορίας, χωρίς όμως να προχωράη σε μεθοδολογικές προτάσεις, κρίνοντας ότι έχει ωριμάσει η ανάγκη να μπή το θέμα. Ανταποκρινόμενο στην πρόκληση της αντίστοιχης ανάρτησης του Φάκτορος, που νομίζω ότι τα ερωτηματικά της πάνε βαθύτερα απ΄ότι οι φράσεις που προηγούνται.

    Για το "κολούμνες" ζητάω συγνώμη. Η απουσία μου από την Ελλάδα έγινε αιτία να είμαι γλωσσικά μπερδεμένος (και ανορθόγραφος). Θεωρώ όμως αστείο να αρχίσω να κρύβομαι πίσω από λατινικούς χαρακτήρες, χωρίς όμως να απορρίπτω αυτή την επιλογή, γιατί πιστεύω στην αξία της έκφρασης και όχι στη φόρμα. Η επιπολαιότητα στην χρήση ξένων λέξεων στηρίζεται στην (κακή) εφησύχαση, ότι όποια ευρωπαϊκή γλώσσα και αν μιλάμε, σχεδόν ελληνικά μιλάμε, ένεκα της ελληνικής ρίζας, που κατά κανώνα περιέχεται σε πλείστους όρους. Στην περίπτωση του κολούμνα η ρίζες είναι "κολόνα" (στήλη) και "μνεία". Πρόκειται δηλαδή για τα μονόστηλα των εφημερίδων, που κάνουν μνεία μιας άποψης, την παραθέτουν δηλαδή με σύντομο τρόπο. Εννοείται ότι θα προσπαθήσω να συμμορφωθώ με την υπόδειξη σου, πράγματι το Ελληνικό λεξιλόγιο είναι επαρκές και σε ευχαριστώ που το ανέφερες.

  6. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 29/07/2008 06:34:36

    @Σάυρους Βανς
    Αδελφέ Σάυρους: Ο Φάκτωρ είχε ανεβάση προχτές ως θέμα το Κυπριακό, σε μια διαδικασία πετυχημένα επιλεγμένων αναφορών, που νομίζω ότι καλύπτουν το φάσμα της επικαιρότητας, μέσα από πρίσμα διαχρονικής πληρότητας.
    Ενώ ο πειρασμός για σχολιασμό ήταν μεγάλος, τον απέφυγα, γιατί υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι σε τούτο το ντουνιά με άποψη, και δεν είναι σωστό ο χώρος των σχολίων να βαραίνει μόνιμα από τους σεντονάδες, στους οποίους συγκαταλέγομαι. Θα δοθούν και δίνονται καθημερινά πολλές ευκαιρίες διαλόγου και όποιος ψάχνει, βρίσκει.
    Στόχος του σχολίου δεν ήταν κάποια συγκεκριμένη ιστορική αναφορά, αλλά η παράθεση ενός απανθίσματος, ενδεικτικού της μωρίας μας. Δυστυχώς εδώ δεν χρειάζεται να ψάξουμε καν για να βρούμε κατάλληλο υλικό, γιατί οι τσέπες μας είναι γεμάτες. Αντί να κάνω αναφορά στο Γρίβα και το Μακάριο, θα μπορούσα απλά να παραθέσω το πασίγνωστο γεγονός, ότι ενώ η Κύπρος καιγόταν κυριολεκτικά, εμείς πανηγυρίζαμε για "την αποκατάσταση της δημοκρατίας" στην Ελλάδα. Η επιλογή δύο δεδομένων, λιγότερο γνωστών, εξυπηρετεί δύο σκοπιμότητες, που βρίσκονται σε αλληλουχία: Τα παραδείγματα υπαινίσσονται, ότι αφενός μεν αποτύχαμε στο σύνολό μας, αφεταίρου, ίσως έχουμε μια στρεβλή αντίληψη για πολλά θέματα της ιστορίας μας. Ως ημιμαθής που είμαι (γιατί δεν είμαι ειδικός) διαθέτω μόνο ένα πλεονέκτημα: Οφείλω τα επιχειρήματα που έχω στη φαρέτρα μου, να τα επιλέξω και να τα κατευθύνω σωστά. Επειδή τα επιχειρήματα περιέχουν πρόκληση, ενισχυτικά επέλεξα αντίστοιχο τρόπο διατύπωσης.

    Το Κυπριακό είναι ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα για την Ελλάδα. Πιστεύω το σημαντικότερο, γιατί έχει μόνιμα ρόλο πυροδότη μεγάλων εξελίξεων. Δεν είναι νομίζω σκόπιμο να τεκμηριωθούν μεμονωμένοι ισχυρισμοί σ΄αυτή την περίπτωση. (Εάν βέβαια επιμένεις ευχαρίστως να γίνη αναφορά). Η σκληρή μεταχείριση συγκεκριμένων προσώπων, δεν αποσκοπεί τελικά στην αμαύρωσή τους, γιατί και οι δύο έχουν προσφέρει σε άλλες περιπτώσεις στο Κυπριακό (ο Μακάριος αρνήθηκε για παράδειγμα στην πράξη να εφαρμόση τη συνθήκη του Λονδίνου και διεθνοποίησε το Κυπριακό, ενώ ο Γρίβας επεξεργάστηκε και έβαλε τις βάσεις των αμυντικών σχεδίων της Κύπρου, που συνέβαλαν να κοστίση η εισβολή ποταμούς αίματος στους Τούρκους).

    Χωρίς να αντιτίθεμαι στην ανάγνωση εφημερίδων, που είναι αυτονόητα αναγκαία, θέλω να σου προτείνω το εξής: Προμηθεύσου δύο βιβλία για το Κυπριακό πρόβλημα. Τυχαία, ή αυτά που μπορείς, ή κρίνεις ενδιαφέροντα. Και προσπάθησε να τα διαβάσης με κριτικό πνεύμα, διαβάζοντας και "ανάμεσα στις γραμμές", βάζοντας ερωτήματα, με αφετηρία τη σκέψη ότι εκεί που υπάρχουν προβλήματα, παίζονται παιχνίδια και οι κανόνες στα χτυπήματα αφορούν μόνο στην επιφάνεια. Αυτή η διαδικασία θα σε οδηγήση στο επόμενο βιβλίο.

    Όσο αφορά την πρόθεση δεν ενδιαφέρει αν είναι καλή. Μην χαρίζεσαι, χτύπα.

  7. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/07/2008 08:07:56

    Δοκιμάστε τις λέξεις "Turkey instability" στο google. Πληθώρα άρθρων στην εγγενή αστάθεια της Τουρκίας που απορρέει από τον αγκυλωτικό κεμαλισμό, τα δύο μέτρα και δύο σταθμά που οι ίδιοι εφαρμόζουν σεχτικά με τις μειονότητες, το κουρδικό και την πληθυσμιακή σύνθεση (Έλληνες, Σλάβοι, Κούρδοι, Πέρσες, Αρμένιοι, Γεωργιανοί, Αραβες, Κιρκάσσιοικλπ. «Greek substratum»!

    Συμφωνώ μαζί σου μποτίλια, εμείς βάζουμε αυτογκόλ, χωρίς φυσικά να μπορώ να πω τι θα έπρεπε να κάνουμε διαφορετικά, ακόμα και τώρα. Η μόνη εύκολη πρόταση θα ήταν να ασχολούμαστε με εξοπλισμούς αντι για μίζες και ελλαδικές κομπίνες.

  8. Xase avatar
    Xase 29/07/2008 09:05:09

    archeopteryx αν ασχοληθουμε με τις μιζες σοβαρα και μπουν καποιοι φυλακη, ισως μαθουν οιαλλοι. Με τους εξοπλισμους το μονο που θα πετυχουμε θα ειναι να μαγαλωσουμε τον κυκλο τους αφου θα ακολουθησουν και οι γειτονες μας. Αλλα νομιζω πως οι γειτονες μας εχουν πολυ περισσοτερα προβληματα απο μας. Οι μειονοτητες που αναφερεις ειναι και γειτονες τους. Με αυτη την εννοια δεν πρεπει να τους φοβομαστε. Περισσοτερο να φοβομασταστε τους πολιτικαντηδες μας. Απο αυτους θα την βρουμε οπως εγινε και στο Κυπριακο, και στον αγωνα παλιοτερα, και στα μικρασιατικα.

  9. ataktos avatar
    ataktos 29/07/2008 09:25:28

    pantos ego simera ida sto oniromou (gi avto argisa) to paramithi tou Antersen me protagonisti ton Bouli me tin ombrela (to thimaste avto to oreo paramithi) dipla tou etrehe o Lalistatos Salangoudis me ton moukou Tsartsoni .Gemizan ta tamia mas apo kefaleo (logo gounas ke "ependiton " apo Rosia stin hersoniso tou Emou ) .
    O Alogomouris etribe ta heria ke sto bathos o laos mas hirokrotouse ton gimno mas Kostaki (gimno alla tapino ke perifano)

  10. ataktos avatar
    ataktos 29/07/2008 09:37:25

    kala min sas po gia to pliatsiko ston Masouti pou piga na paro nera Doumbia ke Ksino nero ke gia tria bukalia plirosa 3.75 E. anti 2,60 pou plerono pantu allou .Meta mas lene gia ikonomia ,ke anikse ta matia otan pernis -avto den nonomazete ethnik pliatsiko .Kata ta alla i ikonomia tha pai mbrosta .

  11. Nick avatar
    Nick 29/07/2008 10:57:27

    Τουρκία: η Γιουγκοσλαβία του 21ου αιώνα.

    Τουρκία: όταν ο Στρατός δεν κυβερνά, κυβερνά το χάος.

  12. ataktos avatar
    ataktos 29/07/2008 11:35:27

    Nick - avto to sinhima mou miazi me to elliniko
    meta apo mas to haos (pios "eksipnos" mas to ipe?)

  13. Nick avatar
    Nick 29/07/2008 11:44:33

    Μόνο που εκεί όντως κυβερνά το χάος. Άντε τώρα να τιθασεύσεις 53 μειονότητες, με πρώτη και κύρια τους Κούρδους που χάρη στο Γεράκι (Ερντογάν στα τούρκικα σημαίνει γεράκι) μπορούν και μιλάνε τη γλώσσα τους, όπως επίσης μπορούν ελεύθερα να προσδιορισθούν ως Κούρδοι και όχι ώς... ορεινοί Τούρκοι (!!).

  14. ataktos avatar
    ataktos 29/07/2008 12:07:14

    nick ksehases pios ihe ependisi ston "adelfo" mas Otsalan ke ton koubalouse me dikomas kibernitiko aeroplano edo ke eki . Thimase enan pontio(apo papou ) praktora tagmatarhi kahe mera stin TV ke tora prosfata kati kanalakia ehoun sinentevksis ke ton Kalenderidi .To prironis esi tin sintaksi meso eforias ,opos kanis me ke me tous hamenous stin kipro?

  15. ataktos avatar
    ataktos 29/07/2008 12:11:50

    ena televteo gia na siopiso toulahiston simera prohtes "giorti tis Dimokratis" to epitheto KARAMOUZIS ehi toulahiston ekponiti sto MEGARO .

  16. Nick avatar
    Nick 29/07/2008 12:55:12

    Οτσαλάν; Εγώ θυμάμαι και τον Ναξάκη.

  17. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 29/07/2008 13:33:22

    To υπέροχο περιεχόμενο της μποτίλιας στο πέλαγος διακατέχει και εμένα τον ταπεινό συμφορουμίστα, καθώς προβάλλει πέρα από τα μέχρι στιγμής αναφερόμενα και αναλυόμενα και τον ορατό κίνδυνο της γενικότερης αναφλέξεως στην γειτονιά μας προς ανατολάς, αφού το μπαρούτι έχει αποκλειστικά και μόνο αμερικανικό όνομα.

    Δεν είμαι αντιαμερικανός, αλλά δεν συμφωνώ ούτε στην παρονυχίδα με την σύγχρονη αμερικανική πολιτική εδώ και χρόνια και σύμφωνα με την οποία τα συμφέροντά της αγνοούν τα συμφέροντα των άλλων όπου λάχει επι της γής (παγκοσμιοποίηση ή κάτι χειρότερο;) και όταν σπεύδουν να τα «αξιοποιήσουν» εφαρμόζουν το γνωστό από τα κινηματογραφικά έργα τους σύστημα των καουμπόϋδων από γενέσεως αμερικανικού κράτους.

    Θα μπορούσαν διαφορετικά, αν είχαν μελετήσει και καταλάβει την αγγλική πολιτική στις αποικίες τους, που τις κράτησαν και τις εκμεταλλεύθηκαν επι δεκαετίες. Ακόμα και πιο πίσω. ‘Αν είχαν μελετήσει την πολιτική του δικού μας Μεγάλου Στρατηλάτη, όπως την πληροφορείται κανείς στην Συρία και αλλού εκεί γύρω και σύμφωνα με την οποία ο Μ.Αλέξανδρος μόνο σαν κατακτητής δεν αναφέρεται.

    Φώναζε και ορύονταν χθές αμερικανός στρατηγός του ΝΑΤΟ κατά των ευρωπαίων συμμάχων. Ο λόγος είναι η συνεχής καθυστέρηση συμμετοχής των συμμάχων στον πόλεμο του Αφγανιστάν. Γιατί δεν έχουν ακόμα κατανοήσει, πώς ο πλέον κοντινός εχθρός εκεί υπήρξε πάλαι ποτέ ο Ρώσος, αλλά, όπως τώρα και Αμερικανός, τα βρήκε μπαστούνια από τους απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου, τους Ταλιμπάν, που εδώ και αιώνες έχουν μάθει να ζούν στις παρυφές των Ιμαλαϊων, τις οποίες ελάχιστοι πλησιάζουν, όχι βέβαια για να πολεμήσουν, αλλά για να κατακτήσουν με τον ορειβατικό αθλητισμό. Με το καλό και όχι με το άγριο. Και το άγριο στην περίπτωση των Ρώσων, για αυτούς που θυμούνται ακόμα, έφερε την ταπείνωση και την γελοιοποίηση. Και φυσικά και τους νεκρούς. Τους ίδιους σε αριθμό και περισσότερους νεκρούς, που δεν θέλουν με τίποτε οι νατοϊκοί σύμμαχοι να τους «φορτώσουν και να τους χαρίσουν» στους Αμερικανούς.

    Τότε όμως δεν υπήρχε ακόμα ο πυρήνας του αντιπάλου δέους, που είναι εκεί δίπλα και ακούει στο όνομα Ιράν. Θέλουν να το εξουδετερώσουν επειδή φτιάχνει ή έφτιαξε ήδη πυρηνικά όπλα, ενώ με μία διαφορετική πολιτική, που νομίζω ότι θα ήταν αυτή των ίσων αποστάσεων προς Ισραήλ και Ιράν, θα είχαν μέχρι σήμερα επιτύχει την ισορροπία στον χώρο, όπου ούτε Αμερικανός ούτε Ευρωπαίος μπορεί να ευδοκιμήσει χωρίς νεύρα σαν τεντωμένα σχοινιά. Άλλες ράτσες, άλλοι λαοί, άλλη θρησκεία και εξ αυτών όλων με τελείως διαφορετικά βιώματα και modus vivendi. Και εμείς οι Έλληνες τα γνωρίζουμε στο μέτρο που εταιρείες τεχνικών μας δούλεψαν και έζησαν εκεί πέρα αλλά ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.

    Ετσι πιστεύω ότι, λίγο από τους παπούδες μας και λίγο από την ενημέρωση στο περιβάλλον, οικογενειακό και – άς το πούμε – παραδοσιακά ελληνικό, μπορούμε να κρίνουμε με ακρίβεια όσα συμβαίνουν σήμερα στην Τουρκία, αλλά δεν έχουμε το ανάλογο στήριγμα, δηλαδή επίσημη ενημέρωση και ενέργειες από τους πολιτικούς μας.

    Στο γνωστό blogg SKEFTOMASTEELLHNIKA.GR μπορεί να διαβάσει κανείς εκτεταμένο άρθρο του γνωστού μας Χρυσανθακόπουλου, ο οποίος, συγκεντρώνοντας και αναλύοντας σε μεγαλύτερη έκταση όσα διαπιστώνει σήμερα και ο Έλληνας που φροντίζει να διαβάζει, να ακούει, να συζητάει και να ενημερώνεται, στο οποίο ο αρθρογράφος βλέπει και κατονομάζει την μπόρα που μας έρχεται.

    ‘Ετσι, η Τουρκία είναι και θα συνεχίσει να είναι ακόμα ένα μόνο κομμάτι της μπόρας, που φαίνεται και μαγειρεύεται εκεί όπου τελούνται τα εν κρυπτώ μυστήρια. Και όπως αποκαλεί τα κέντρα αυτά, λέσχες Bildenberg και δεν συμμαζεύεται, στις οποίες έχουμε και εμείς τους αντιπροσώπους μας. Γνωστά ονόματα αλλά και γνωστοί παραλήπτες της διεθνούς καρπαζιάς.

    Όπως λοιπόν και να έχει, με Τουρκία ή με αυτήν και όλους τους πέριξ, το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον. Δυνατόν είναι – αν μπορεί να σκεφθεί κανείς με την κοινή λογική – μόνο το αποφυγείν την μεγαλύτερη δυνατή ζημιά.

    Το ερώτημα συμπυκνώνεται λοιπόν στο, αν διαθέτουμε σήμερα στην πατρίδα μας γκεσέμια με κοινό νου, μυαλό νοικοκύρη που ξέρει τα του οίκου του από μέσα και είναι σε θέση να τα κουμαντάρει. ‘Όχι για να αποφύγει το πεπρωμένο αλλά την εξ αυτού μεγαλύτερη ζημιά.

    ΠΕΛΙΑΣ

  18. Προφήτης avatar
    Προφήτης 29/07/2008 15:28:33

    Μποτίλια, για αρχή και σύντομα, ΜΠΡΑΒΟ.

    Εξαιρετικό κείμενο. Ενθουσιάζομαι γιατί καταπιάνεσαι με το θέμα που όφειλε να είναι το κορυφαίο της νεοελληνικής πραγματικότητας - ενώ οι λωτοφάγοι ασχολούνται με τις λεπτομέρειες της δολοφονίας Σεργιανόπουλου.

    Ο Νίκος Χειλαδάκης, Θεσσαλονικιός με καταγωγή απ' τη Μικρά Ασία, οικονομολόγος και δημοσιογράφος, γνώστης της τουρκικής, έχει γράψει το βιβλίο "Μυστική Τουρκία", εκδ. Αρχετυπο, 2002.

    Όσοι μπορείτε διαβάστε το. Αποτελεί οδοιπορικό και ιστορική, πολιτισμική, και πολιτική καταγραφή του γεωγραφικού χώρου που κατέλαβε η σημερινή Τουρκία.

    Ομιλεί για εκτεταμένο ελληνικό στοιχείο που εξισλαμίσθηκε και βαθμιαία "τουρκοποιήθηκε".
    Με την εγγενή χαλαρότητα των τουρκόγλωσσων πληθυσμών, ο Κεμάλ και οι άλλοι ντονμέδες νεότουρκοι συγκόλλησαν τα διάσπαρτα φύλα με ισχυρή ένεση ενός ψευδούς εθνικισμού και τις, με συμβουλή Γερμανών, γενοκτονίες Αρμενίων και Ελλήνων.

    "Τουρκικό Έθνος" έγινε πιο διασκεδαστικό από το παλιό "Αλβανός τουρίστας".
    Ένα σοβαρό κράτος, με σοβαρή ηγεσία, μετά την καταστροφή του 74 και τη Μεταπολίτευση, θα προετοιμαζόταν υπομονετικά 34 χρόνια, όπως οι Τούρκοι από το 1922 και μετά, γι' αυτήν ακριβώς τη στιγμή.
    Τώρα είναι η ιστορική στιγμή για ό,τι περιέγραψε ο Παν. Κονδύλης.
    Αντί γι' αυτό, και αντί για μαξιμαλιστικούς στόχους, ως μέγιστο επίτευγμα προβάλλει να διατηρηθεί η εδαφική ακεραιότητα της Ελλάδας, με τα υπάρχοντα σύνορα. Η δε Κύπρος να μην εμπλακεί σε συνταγματική παγίδα υποχωρήσεων και απώλειας κυριαρχικών δικαιωμάτων.

  19. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 29/07/2008 15:29:17

    @archaiopteryx
    Η πρόταση είναι πραγματικά εύκολη. Ο μεγάλος πρωταγωνιστής στη ζωή μας είναι το πνεύμα και εκεί πρέπει πρώτα να εξοπλιστούμε. Από το πνεύμα πηγάζουν τα υπόλοιπα και κυρίως το φρόνημα. Οι αμυντικοί εξοπλισμοί είναι το τελευταίο. Οι πολεμικές τέχνες διδάσκουν, ότι δεν είναι σκόπιμο να επιστρατεύουμε την δική μας ενέργεια, αλλά να αποσπάμε την ενέργεια του αντιπάλου μας και να τη στρέφουμε εναντίον του. Παρόλο που κατάγομαι από τη Σμύρνη, ευγνωμονώ τους Τούρκους για όσα μας έκαναν και μας κάνουν. Τα όπλα μπορούμε να τα πάρουμε και από τους Τούρκους. Αυτή η αρχή, που ακούγεται παράξενη, αποδείχτηκε στην πράξη, από την μικρή μοίρα αλεξιπτωτιστών, που στάλθηκε από τη Κρήτη στην Κύπρο κατά τη διάρκεια της εισβολής. Μικρή και ευέλικτη ομάδα μαχητών, μπόρεσε να διεμβολίση μέσα στο ψαροκάικο τον από θάλασσα αποκλεισμό του έκτου στόλου. Ο επικεφαλής της ομάδας, που σήμερα φέρει την ονομασία "Κομάντος 74" (με στόχο βασικά την άσκηση αμοιβαίας αλληλεγγύης και την προώθηση απέναντι στο κράτος του αιτήματος της αυτονόητης συνδρομής στα μέλη της, που επιζούν, στην πλειοψηφία τους προσβλημένοι από καρκίνο, λόγω των δηλητηρίων που προήρχοντο από τα βλήματα κατά τη διάρκεια των μαχών) σε μια τυχαία συνάντηση σε καφενείο την επέτειο της εισβολής πέρυσι μου είπε: "Πού να φτάσουν τα λίγα πυρομαχικά που μεταφέραμε, για τους εκατοντάδες Τούρκους που σήμερα βλέπουν τα ραδίκια ανάποδα; Αφού είχανε τον ίδιο οπλισμό με εμάς, τον οποίο ξέραμε απέξω και ανακατωτά: Λέοπαρντ και ΠΑΟ. Με οκτώ βλήματα που είχαμε μαζί μας έπρεπε να εξουδετερώσουμε επτά άρματα στο αεροδρόμιο στον Πενταδάκτυλο. Τα πήραμε μισοκατεστραμένα. Μετά έγινε κόλαση. Τα περισσότερα αεροπλάνα τα κατεβάσαμε με ένα άρμα που είχε χαλάσει ο πυργίσκος και τον γυρίζαμε με μανιβέλα. Τρεις φορές καταλάβαμε το αεροδρόμιο και τρις φορές μας διέταξαν από τη Λευκωσία να το εγκαταλήψουμε".
    Η κλίκα των στρατηγών και οι ναρκοντήλερ που σέρνουνε, μπορεί να αισθάνονται ισχυροί. Τα εξτρέμ των αυτογκόλ μας όμως γνωρίζουνε, ότι παρά τα ρεζιλίκια, αυτοί είναι, που τελικά πριμοδοτούνται καλύτερα από τον μπάρμπα-Σαμ, γιαυτό γυρίζουνε μια ζωή το ροκάνι με τα ψεύτικα βογγητά. Μια σύντομη ματιά στις δύο χώρες μπορεί να πείσει χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Η Τουρκία είναι μια χώρα μπάχαλο. Όμως δεν είναι μόνο οι λαοί της Τουρκικής επικράτειας που υποφέρουν μέσα στην παράγκα του ασιατικού δεσποτισμού. Και εμείς τη βγάζουμε κοτσάνι, γι αυτό οφείλουμε να έχουμε μια διαφορετική αντιμετώπιση απ΄ότι ο Αλογοσκούφης, που όταν ζήτησαν οι Κομάντος 74 πριν λίγους μήνες να τους δεχτή, αρνήθηκε, γιατί έπρεπε να πάρευρεθή σε επίδειξη μόδας.
    Κατά τα άλλα για μας δεν έχει χαθεί τιποτε. Ούτε η Κύπρος, αλλά και ούτε η Κωνσταντινούπολη, έστω και εάν η εξωτερική εικόνα είναι άλλη. Τα δικαιώματα που θεμελιώνονται (η δεν θεμελιώνονται παρά μόνο τύποις) στη ιστορία είναι δυνατόν να αποβούν καθοριστικά. Οι Εβραίοι πέτυχαν να ειπστρέψουν(;) στην Παλαιστίνη μετά από 2000 χρόνια απουσίας. Το ερώτημα όμως βρίσκεται αλλού: Τι κέρδισε τελικά ο Εβραϊκός λαός, στον οποίο δεν θα πάψω ποτέ να συμπαρίσταμαι, από την ίδρυση του Ισραήλ, έστω και εάν αυτό διαθέτει τον καλύτερο πολεμικό εξοπλισμό στην περιοχή; Όταν κάθε μέρα είναι υποχρεωμένοι να σφαγιάζουν και να να σφαγιάζονται; Δεν ήτανε η ένθερμη σιωνίστρια Άννα Χάρεντ, αυτή η μεγάλη ηρωίδα του Πνεύματος, που τα έφτυσε όλα , εγκαταλείποντας όχι μόνο το Ισραήλ, αλλά και την ιδέα του εγχειρήματος;
    Και αυτό φοβάμαι: Την ημέρα που μπορεί να μην είναι πάρα πολύ μακρυά, που ίσως κυματίσει η Ελληνική Σημαία στην Κωνσταντινούπολη, αλλά στην ουσία δεν θα είναι τίποτε περισσότερο από ένα βαμμένο πανί των καθ΄υμάς πασάδων και σταυροφόρων και κάποιων "ευγενικών" "προστατών" μας.
    Ας μην χάνουμε χρόνο. Αυτό που είναι πραγματικό δικό μας δεν μπορεί κανείς να μας το πάρη, γιατί ο "ίσκιος της μάντρας είναι σίδερο".

  20. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 29/07/2008 16:16:31

    Δεύτερη μετά τις ΗΠΑ ήταν το 2007 η Ελλάδα, μεταξύ των χωρών του ΝΑΤΟ με τις μεγαλύτερες αμυντικές δαπάνες σε ποσοστό επί τοις εκατό του ΑΕΠ τους.
    Ταυτόχρονα παγκοσμίως την τελευταία διετία η Ελλάδα περιλαμβάνεται στην τετράδα των χωρών με τις μεγαλύτερες εισαγωγές όπλων μετά την Κίνα, τα Αραβικά Εμιράτα και την Ινδία.
    Αξίζει να σημειώσουμε ότι παγκοσμίως οι μεγαλύτεροι εξαγωγείς όπλων είναι οι ΗΠΑ, ακολουθούμενες από την Ρωσία και την Γερμανία.
    Μπορεί να μην έχουμε χρήματα να διαθέσουμε στην Υγεία και την Παιδεία, η ακρίβεια και η ανεργία να καλπάζει, μπορεί φέτος το καλοκαίρι ο ένας στους δύο Ελληνες να μην μπορεί να πάει διακοπές λόγω οικονομικής στενότητας, με μισθούς και συντάξεις της πείνας, ΑΛΛΑ με αυτές τις επιδόσεις που έχουμε στις εξοπλιστικές δαπάνες θα μπορούσαμε άνετα να κατακτήσουμε τις χώρες που πάτησε κάποτε ο Μέγας Αλέξανδρος, με μία στάση στην Κωνσταντινούπολη για καφέ και τσιγάρο.

  21. salmonellas avatar
    salmonellas 29/07/2008 16:28:48

    Μη γρινιαζετε, η πολιτικη ασταθεια στη γειτονα βοηθα τον τουρισμο μας.

  22. Σαος avatar
    Σαος 29/07/2008 16:29:03

    @Αθ. Κλάρας

    Ναι, σπαταλάμε πάρα πολλά για τους εξοπλισμούς αλλά αυτά περί άνετης νίκης και Μέγα Αλέξανδρου είναι λίγο ...ιστορίες. Για δες και τους Αμερικανούς στο Ιρακ τι έχουν πάθει μέχρι τώρα από ατάκτους (και ούτε καν εκπαιδευμένους). Σκέψου τι θα πάθουν τα δικά μας τρέντι βουτυρόπαιδα με το κινητό για πόζες, όταν θα αντικρίσουν στην άλλη όχθη του Έβρου τον Μουχαμάντ να φωνάζει "Αλάου Άκμπαρ"! Σκέψου τώρα ένα εκατομμύριο αντίγραφα του Μουχαμάντ! Εν ολίγοις τα όπλα (όσα πολλά και να είναι) θέλουν και άξιους χειριστές. Τους έχουμε άραγε; Ή έχουμε μόνο trendy και emo, χωρίς προσωπικότητα και εθνική συνείδηση;

  23. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 29/07/2008 16:47:15

    @ Σαος

    1. Ξεχνάς ότι οι Αμερικάνοι στο Ιρακ δεν μάχονται για την αστερόεσσα αλλά για μια χούφτα δολάρια.
    2. Την εθνική συνείδηση την αποκτάς μέσω της παιδείας από ένα κράτος πρόνοιας. Εάν λείπει η παιδεία και το κράτος πρόνοιας αποκτάς εθνικιστική συνείδηση.

  24. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/07/2008 16:59:29

    πολλά πράγματα ονειρεύομαι τον τελευταίο καιρό...Φαντάσου μία Ελλάδα, στρατιωτικά ισχυρή, ικανή να διαχειριστεί διπλωματικά, πολιτικά και πολιτισμικά τις εξελίξεις...

    Δεν συμφωνώ μαζί σου @Σαος. Οι ποιότητα των ανθρώπων μας είναι καλύτερη από ότι περιγράφεις, και καλύτερη των Τούρκων. Για τα υψηλά κλιμάκια ωστόσο δεν είμαι σίγουρος. Απορρίπτω την ηττοπάθειά σου σχετικά με την ποιότητα των Ελλήνων.

  25. Νἰκος avatar
    Νἰκος 29/07/2008 17:13:50

    "Μποτιλια στο Πελαγος"
    Τα περι γλωσσας που εγραψα δεν ηταν ουτε προσωπικα ουτε "απο καθεδρας". Αλλωστε λειπω >25 χρονια στο εξωτερικο και δοξα τω Θεω απο λαθη, μπολικα. Εννοουσα την ευκολια που διακρινει εμας του Ελληνες γενικα να αγνοουμε το λεξιλογιο της γλωσσας μας.
    Με ενοχλει ομως η λατινοεπιγραφικη ασχημεια στην Ελλαδα. Πουθενα στον κοσμο δεν το ειδα. Ναι, υπαρχουν που και που λιγες επιγραφες στα Αγγλικα αλλά κανεις δεν αλλοιωνει τη γλωσσα του....για τους τουριστες, τουλαχιστον αυτη ειναι η κρετινικη εξηγηση. Εγω πιστευω οτι αλλοι ειναι οι στοχοι κα ηδη φερνουν αποτελεσματα. Μονο εθνικα αναξιοπρεπης λαος, συγγνωμη εννοω αρχουσα ταξη, το κανει αυτο.

    Στο θεμα μας: δεν συμμεριζομαι την αποψη σου οτι η Τουρκια ειναι χωρα "μπαχαλο". Συγκριτικα το Τουρκικο κρατος ειναι πιο σοβαρο και οργανωμενο απο το Ελλαδικο, εχει μεγαλυτερη οικονομικη βαση και εισαγει-παραγει τεχνολογιες μεσω σταρατιωτικων προγραμματων. Αλλωστε φαινεται στην πολιτικη του ως προς την Ελλαδα. Στην Ελλαδα αμα μιλησεις για τετοια σε αποκαλουν εθνικιστη, και τι τα θελουμε τα οπλα και αλλες τετοιες μπουρδες. Δεν θα ξεχασω εκεινο το ηλιθιο του Σημιτη για το Αιγαιο: "Θα χρησιμοποιησουμε τα αηττητα νομικα μας οπλα". Ακομα γελαω, μαζι και ο καθε πικραμενος. Να γιατι δεν μας παιρνει κανεις στα σοβαρα, ουτε καν οι Σκοπιανοι.

    Ο Ανωνυμος (Σχολιο 22) εχει δικιο. Και εγω πιο πολυ φοβαμαι εμας και την ανοησια μας να επιδιδομαστε στο αρχαιο αθλημα μας, την φαγωμαρα.

  26. ataktos avatar
    ataktos 29/07/2008 19:05:14

    archaeopteryx-epibebeonese ke me to televteo pou les ke simera sti DEH "petaksan"sta skupidia ton Abramm dioti ke edo kapii tom katigorousan gia tin katagogi tou les ke den ine Ellinas (gia tis diasindesis,diaplokes , ke pion eksipiretise den gnorizo p.h. Ntora )ke antikatesti me ton Micio pou prin 4 meres adiase ton Polifito .Are Ellada fimismeni?!?!

  27. Νἰκος avatar
    Νἰκος 29/07/2008 19:12:45

    Ατακτε, δεν διαβαζονται τα γραφομενα σου. Σε παρακαλουμε γραφε Ελληνικα.

  28. Σαος avatar
    Σαος 29/07/2008 19:17:16

    @Αθ. Κλάρας

    Δηλαδή είσαι σίγουρος πως οι σημερινοί έλληνες θα "πολεμήσουν για την Γαλανόλευκη"; Εγώ πιστεύω πως οι περισσότεροι θα τρέχουν από δω και από 'κει, μη σου πω θα δώσουν και κανένα χεράκι βοηθείας στα καρντάσια, γιατί ο ραγιάς παραμένει ραγιάς. Όσο για την εθνική συνείδηση είναι τελικά κάτι προσωπικό. Άλλοι την διδαχθήκανε αλλά δεν την ενστερνίστηκαν και άλλοι το έκαναν. Σίγουρα, άλλοι το παράκαναν!

  29. ataktos avatar
    ataktos 29/07/2008 19:18:19

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_29/07/2008_242366

  30. Skinious avatar
    Skinious 29/07/2008 20:02:51

    "Μποτίλια",
    Συγχαρητήρια για το εμπνευσμένο σχόλιό σου.
    Επαληθεύεις το ότι οι πραγματικοί Ελληνες βρίσκονται εκτός Ελλάδος!

  31. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/07/2008 20:05:06

    Atakte, λυπάμαι κυρίως για μας τους καταναλωτές, γιατί θα βασιστούμε σε μοναδούλες αιχμής για να καλύψουμε τις ανάγκες βάσεις. Λυπάμαι για το περιβάλλον γιατί θα γεμίσουμε τον κόσμο ανεμογεννήτριες πρός δόξαν του Κοπ. Και λυπάμαι για την ΔΕΗ γιατί την υποβιβάζουν προς δόξαν κρατικοδίαιτων και μεσαζόντων.

    Τον Αβρααμ, τον λυπάμαι αν έχει «αμαρτήσει» και τον λυπάμαι αν του φορτώνουν αμαρτίες άλλων (που σίγουρα του το κάνουν). Ο Αβραάμ είναι όσο Έλληνας όσο εσύ και εγώ. Αλλά το 2008 είμαστε ακόμα σκοταδιστές.

    Αχ βαχ.

  32. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 29/07/2008 21:50:45

    @skinious
    Σε ευχαριστώ για τη θερμή αποδοχή, αλλά μπορώ να την αποδεχτώ, μόνο όσο αφορά το κείμενο και κάποιες απόψεις, χωρίς προεκτάσεις στο πρόσωπο μου, ή την οποιαδήποτε κοινωνική κατηγορία ή ομάδα. Εάν υπάρχη ανάγκη συγχαρητηρίων, αυτή πρέπει να απευθύνεται σε αυτούς που τα είπανε και όχι σε κάποιους που τα κουτσοεπαναλαμβάνουμε για να μη ξεχνιώνται.
    Όσο αφορά την ομογένεια και τη διασπορά, δεν υπάρχει καμία αναγκαιότητα να δημιουργούμε μυθεύματα. Όλοι - και οι μέσα και οι έξω - μπορώ να διαβεβαιώσω, όσο μου επιτρέπει η εμπειρία μου, ότι δυστυχώς βράζουμε στο ίδιο ζουμί. Τα χάλια του ΣΑΕ μιλάνε από μόνα τους. Η έκκληση του Σεφέρη "να απλωθή η άμπελος μας στα πέρατα της οικουμένης" προϋποθέτει ότι ο κορμός και οι ρίζες είναι τα αδέλφια μας που ζούνε μέσα στη Ελλάδα. Αν αυτά έχουν δύναμη, θα ζωογονούν και τα κάπως μακρύτερα κλαριά. Αλλά εκεί είναι και το πρόβλημα: Η πολύ αδύναμη οργανική σχέση ανάμεσα στον μητροπολιτικό και αποδημητικό Ελληνισμό, που δεν μας έχει επιτρέψει να θέσουμε σε κίνηση τα τεράστια πλεονεκτήματα μας. Σελίδες όμως όπως αυτή και θέλουν και μπορούν να συμβάλουν, έστω σπερματικά. Με την αξιοποίηση της "επανάστασης" του διαδικτύου, ήδη έχουν αρχίσει να ανατρέπονται βαθμηδόν στο χώρο της εικονικής πραγματικότητας κάποια από τα όρια, που διέπονται από τις γεωγραφικές αποστάσεις.
    Δεν υπάρχουν Έλληνες δύο ταχυτήτων. Δεν υπάρχουν "έξυπνοι" και ταπεινοί συμφορουμίστες, όπως ανάφερε με διάθεση ευγενικού, μετριοπαθούς αυτοκαθορισμού ο άξιος φίλος ΠΕΛΙΑΣ. Τι είναι τελικά αυτό που μας προσδίδει αξία, πέρα από τις αξίες που ασπαζόμαστε; Και δεν αποδεικνύουν τα σχόλια, ότι αυτές είναι κοινές για το σύνολο των σχολιογράφων;
    Το υλικό που διαθέτουμε είναι περισσότερο από καλό. Το πρόβλημα βρίσκεται στη σχέση, που δεν μπορεί να περιορίζεται μόνο στον συντονισμό, αλλά κύρια στη κοινή συνειδητοποίηση της βαριάς υποθήκης που μας βαραίνει με τις πληροφορίες, που έχουνε καταγραφεί στα κύτταρα μας από την ιστορία, τη γλώσσα, τον πολιτισμό, μα πάνω απ΄όλα τον τυμπανισμό του Ηλίου, είτε όταν ανατέλλει πάνω από τις ήρεμες θάλασσες, είτε πάνω από την πολεοδομική σαπίλα, γιατί παραμένει πάντοτε ο Ήλιος της Δικαιοσύνης, η μόνη πραγματική τροφή μας.

  33. Νἰκος avatar
    Νἰκος 29/07/2008 23:24:15

    Ξαναδιαβασα το σχολιο σου πελαγοφυαλε τωρα που εχω περισσοτερο χρονο στη διαθεση μου.
    Συγχαρητηρια! Καμμια διαφωνια με τις επισημανσεις σου. Στο δε σχολιο σου (#5) με εκανες σκονη. Ας ειναι, δεκτον.
    Το ερωτημα που εθεσες παραμενει: Τι εξηγει το ιστορικο των απιθανων αντεθνικων (οχι δεν ειμαι χουντικος ρε παιδια) ενεργειων που ανεφερες; Πως μπορει, π.χ. να εξηγηθει, ορθολογικα εννοω οτι ο Μακαριος ζητησε ουσιαστικα επεμβαση της Τουρκιας; Η μονη εξηγηση που βλεπω ειναι η εξουσιοκουταλλομανια που ισχυει και τωρα στην Ελλαδα. Δειτε τι κανουν για να κρατηθουν στην εξουσια. Αν αυτο δεν το εξηγει, ε, τοτε δεν ξερω τι το εξηγει. Και μετα σου λενε οτι δεν ειμαστε απογονοι των αρχαιων.

    Οσο για το ΣΑΕ, "και διηγωντας τα να κλαις" ειναι. Δεν θα ξεχασω πριν αρκετα χρονια οταν το "μακεδονικο" ηταν στο φουλ, καταλαβα οτι ολες μα ολες οι ηττες μας οφειλονται στο οτι οι ηγεσιες μας ειναι αυτο που ειπε ο Κονδυλης: Συσσωρευματα υπομετριοτητων και καιροσκοποι.

  34. Factorx avatar
    Factorx 30/07/2008 00:09:43

    @ataktos: με συγχωρείς που σου το λέω, είσαι παλιός εδω και φίλος, αλλά χαλάς την κουβέντα. Τι δουλειά έχει εδώ η ΔΕΗ;

  35. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 30/07/2008 00:35:28

    @Νίκος
    Έχεις δίκιο για τα σχόλιο #5. Ακολούθησα τον "εύκολο δρόμο" (αλλά και με επιπόλαιο τρόπο). Η εθνογέννεση, που αναφέρεσαι, είναι μεγάλο θέμα για να στριμωχτή σε σχόλιο. Η κατανόηση σου δεν με απαλλάσσει. Δεν μπορεί να είναι δεκτό.
    Στην περίπτωση του Μακαρίου δεν ήταν νομίζω η εξουσιοκουταλλομανία, αλλά ίσως το αντίθετο. Ο Μακάριος δεν είχε πραγματική εξουσία, αλλά δεν ήταν και αδέσμευτος. Προφανώς, ο "Κάστρο της Μεσογείου" βρισκόταν κάτω από πίεση εκβιασμών. Η εξορία στις Σεϋχέλες στάθηκε καθοριστική. Πώς πέρασε ξαφνικά, μετά την απόλυση του, από τη γραμμή της Ένωσης στη γραμμή της Ανεξαρτησίας; Τι μεσολάβησε; Για όλα υπάρχουν ορθολογικές εξηγήσεις, μόνο που δεν μπήκαμε στο κόπο να τις εντοπίσουμε (ακόμη). Παρόλα αυτά τον Μακάριο δεν τον ονειδίζω. Οι αμαρτίες φοβάμαι ότι είναι δικές μας και πάνε χρονικά πολύ πίσω. Όταν η πολύτεκνη οικογένεια που προερχόταν, τον έστειλε μικρό παιδί στη μονή Κύκου, κατά το σύνηθες. Ο ιμπεριαλισμός δουλεύει με χρονική συστηματικότητα απάνω στη καμπούρα μας, που είναι γεμάτη σπυριά. Ας θυμηθούμε λίγο και τον εφημέριο της "Ευαγγελίστριας" (πρόκειται για το Εκκλησάκι που βρίσκεται μέσα στο νοσοκομείο "Ευαγγελισμός", στην οδό Μαρασλή) κατά την περίοδο της Κατοχής. Εξομολογούσε όλο τον "καλό κόσμο" στο Κολωνάκι. Όταν ήλθε ο Σκόμπυ πέταξε τα ράσα και φόρεσε τη στολή Άγγλου συνταγματάρχη. Ήταν γιος του πάλαι-ποτέ πρωθυπουργού της Αγγλίας Ντισραέλι. Το θρήσκευμα του μπορεί να ήταν άλλο, έκανε όμως πολλά χρονάκια στο Άγιο Όρος μοναχός, πριν χειροτονηθεί "ιερέας". Ακόμη και οι πρωθυπουργοί του ιμπεριαλισμού θυσιάζουν τα παιδιά τους, για να μας εξουδετερώσουν. Εμείς φοβόμαστε μην τυχόν ανοίξει καμιά μύτη, γιαυτό μπάζει το πλοίο νερά.

  36. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 30/07/2008 00:40:48

    @faktorx
    Ase ton ataktuli, omorfeni ti selida.

    faktorx. το κάνει επίτηδες για να με τσατίζει. Εβαζε για την ΔΕΗ για να σηκώσω θέμα. Δεν τον ξέρεις καλα...αλλά τον αγαπάμε

  37. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 30/07/2008 01:35:48

    Απόσπασμα από το « Ακου, Ανθρωπάκο ! »
    του Βίλχελμ Ράϊχ, Ψυχαναλυτική Εταιρεία της Βιέννης.

    « Θα σου πω γιατί γελάνε σε βάρος σου κι αυτό γιατί σε παίρνω πολύ, πάρα πολύ σοβαρά.
    Με φανταστική ακρίβεια η σκέψη σου πάντα απομακρύνεται από την αλήθεια, όπως ακριβώς ένας καλός σκοπευτής, για καλαμπούρι, σκοπεύει με μεγάλη ακρίβεια δίπλα ακριβώς από το κέντρο του στόχου. Δεν νομίζεις ότι τα πράγματα έχουν έτσι. Θα σου το αποδείξω.
    Από καιρό θα είχες γίνει ο αφέντης της ύπαρξής σου, αν οι σκέψεις σου κατευθύνονταν στην αλήθεια. Αλλά να πως σκέφτεσαι :
    « Για όλα φταίνε οι Εβραίοι ». « Τι είναι Εβραίος ; » ρωτώ. « Ανθρωπος με Εβραίϊκο αίμα » είναι η απάντησή σου. « Τι διαφορά υπάρχει μεταξύ του Εβραίϊκου αίματος και του αίματος των άλλων λαών ; » Η ερώτηση αυτή σου φαίνεται δύσκολη, διστάζεις, μπερδεύεσαι κι απαντάς : « Εννοώ την Εβραίϊκη φυλή ». « Τι είναι φυλή ; » ρωτάω. « Φυλή ; Μ’ αυτό είναι εύκολο : όπως ακριβώς υπάρχει η Γερμανική φυλή, έτσι υπάρχει κι η Εβραίϊκη φυλή ». « Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της Εβραίϊκης φυλής ; ». « Να, οι Εβραίοι έχουν μαύρα μαλλιά, μακριά κυρτή μύτη κι έξυπνα μάτια. Είναι κεφαλαιοκράτες και φιλοχρήματοι ». « Εχεις δει ποτέ ένα Μεσογειακό Γάλλο ή Ιταλό πλάϊ – πλάϊ με έναν Εβραίο ; Μπορείς να τους ξεχωρίσεις ; ». « Ε, να, όχι ακριβώς ». « Τι είναι λοιπόν οι Εβραίοι ; Το αίμα τους δεν είναι διαφορετικό, ή όψη τους δεν διαφέρει από απ’ των Γάλλων ή Ιταλών. Εχεις δει ποτέ Γερμανοεβραίους ; ». « Βέβαια, μοιάζουν πολύ με τους Γερμανούς ». « Και τι είναι Γερμανός ; ». « Αυτός που ανήκει στη Βόρεια Αρία φυλή ». « Είναι οι Ινδοί άριοι ; ». « Βέβαια ». « Είναι Βόρειοι ; ». « Όχι ». « Όπως βλέπεις δεν ξέρεις τι είναι Γερμανός και τι Εβραίος ». « Όμως υπάρχουν Εβραίοι ». « Οπωσδήποτε υπάρχουν Εβραίοι, όπως υπάρχουν Χριστιανοί και Μωαμεθανοί ». « Εννοώ η Εβραίϊκη θρησκεία ». « Ηταν ο Ρούσβελτ Ολλανδός ; ». « Όχι ». « Τότε γιατί λες τον απόγονο του Δαυϊδ Εβραίο, αφού δεν λες τον Ρούσβελτ Ολλανδό ; ». « Με τους Εβραίους τα πράγματα είναι διαφορετικά ». « Ποια είναι η διαφορά ; ». « Δεν ξέρω ».
    Ετσι μωρολογείς, Ανθρωπάκο. Κι απ’ τις μωρολογίες σου ξεπετιούνται πάνοπλες στρατιές που σφάζουν δέκα εκατομμύρια ανθρώπους επειδή ήταν « Εβραίοι », έστω κι αν δεν μπορείς να ορίσεις τι ακριβώς είναι Εβραίος, Να γιατί γελάνε σε βάρος σου, να γιατί σ’ αποφεύγουν αυτοί που έχουν να κάνουν σοβαρή δουλειά, να γιατί είσαι βυθισμένος στον βούρκο. Λες « Εβραίος » κι αισθάνεσαι ανώτερος. Δεν έχεις άλλο τρόπο γιατί νιώθεις πραγματικά άθλια. Και νιώθεις άθλια γιατί είσαι αυτό που σκοτώνεις τον υποτιθέμενο Εβραίο. Αυτό είναι μόνο ένα απειροελάχιστο κομμάτι της αλήθειας για σένα Ανθρωπάκο.
    Δεν αισθάνεσαι πια τόσο μικρός όταν αποκαλείς κάποιον « Εβραίο », αλαζονικά ή περιφρονητικά. Το ανακάλυψα πρόσφατα, Ονομάζεις κάποιον Εβραίο αν τον εκτιμάς πάρα πολύ ή πολύ λίγο. Ξεκίνησες αυθαίρετα να ορίσεις ποιος είναι « Εβραίος ». Μα δε σου παραχωρώ αυτό το δικαίωμα, είτε είσαι μικρός Αριος, είτε είσαι μικρός Εβραίος. Μόνο εγώ, και κανένας άλλος στον κόσμο, έχω το δικαίωμα να ορίσω τι είμαι. Είμαι, βιολογικά και πολιτιστικά, ένας μιγάδας και είμαι περήφανος που είμαι το σωματικό και πνευματικό αποτέλεσμα της διασταύρωσης όλων των τάξεων, φυλών και εθνών, είμαι περήφανος που δεν ανήκω σε καμιά « καθαρή φυλή » ή σε καμιά « καθαρή τάξη », σαν κι εσένα, που δεν είμαι σωβινιστής σαν κι εσένα, το μικρό Φασίστα όλων των εθνών, φυλών και τάξεων. »

  38. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 30/07/2008 01:41:19

    μαζί σου Αθ. Κλάρα!

  39. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 30/07/2008 05:26:03

    Καλά που δεν ρώτησε εμάς ο Βίλχεμ! Πρώτα πρώτα, θα του λέγαμε "Για όλα φταίνε οι Σιωνιστές/Ταλμουδιστές, ειδικά, και όχι οι Εβραίοι, γενικά", όπως πονηρούτσικα, ή αφελέστατα, αρχίζει τον διάλογό του. Και μετά, έχουμε και λέμε...

    Ο ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ, ΑΛΛΑ...


    “TOB SHEBE GOYYIM HAROG” = “The best among the Gentiles deserves to be killed” = «Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΜΗ ΕΒΡΑΙΩΝ ΘΕΛΕΙ ΣΚΟΤΩΜΑ», Simon ben Yohtai, ή Yohai ή Yochai, αλλά, και Rabbi Simeon, (πηγές: Yer. Kid. IV. 66c - Massek. Soferim xv. 10 - Mek., Beshal-lah, 27 a - Tan., Wayera, ed. Buber, 20 και “www.J e w i s h Encyclopedia.com – (λήμμα:) Simeon ben Yohai”, ή λ. «Gentile”, σελ. 617, της «Ε β ρ α ϊ κ ή ς Εγκυκλοπαίδειας», -που εκδόθηκε από τους Funk και Wangalls και συντάχθηκε από τον Isidore Singer, το 1907.

    *****
    «Ρίχνοντας μια ματιά στο λήμμα “Gentiles” της “Εβραϊκής Εγκυκλοπαίδειας”, βλέπουμε ότι το διάταγμα- έδικτο του Rabbi Simeon ben Yiohai είναι: “Ο καλύτερος των μη- Εβραίων θέλει σκότωμα”. Αλλού, τρεις και μισή σελίδες είναι αφιερωμένες σ’ αυτόν τον ραββίνο, του οποίου η ΜΑΥΡΗ ΒΟΥΝΤΟΥ ΜΑΓΕΙΑ (“black magic voodoo”, γράφει!) τιμήθηκε- λατρεύθηκε από τους Καββαλιστές του Ταλμουδισμού), El. Dilling, κεφ. VIII., www.come-and-hear.com
    *****

    Simeon b. Yohai said: «Γιατί είναι γ-ρ-α-μ-μ-έ-ν-ο, “Και συ ποίμνιό μου, το ποίμνιο του κοπαδιού μου, είστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ” (Ιεζεκιήλ, ΛΔ΄, 31, στην “King’s James” μετάφραση των Ο΄), ΜΟΝΟΝ ΕΣΕΙΣ “designated”- ορισθήκατε- καθορισθήκατε- χαρακτηρισθήκατε- προσδιορισθήκατε- ονομασθήκατε ‘Α Ν Θ Ρ Ω Π Ο Ι’», Baba Mezi’a, 114b
    +
    «Αυτό μπορεί να συσχετισθεί με το ότι
    ο Μ έ γ α ς Φ ι λ ε ύ σ π λ α χ ν ο ς δηλώνει πως τα παιδιά τους είναι νομικά χωρίς πάτερα, αφού [πράγματι έτσι, επίσης,] είναι γραμμένο: “ων ως ΟΝΩΝ η σαρξ αυτών και ως ΙΠΠΩΝ τα αιδοία αυτών”, (Ιεζεκιήλ, ΚΓ΄, 20)», Yebamoth, 98a
    +
    «ΟΛΕΣ οι χώρες είναι [σαν] ζύμη …πίτουρων, απέναντι στην γη του Ισραήλ», Kethuboth, 111a
    +
    «Σε ικετεύουμε, ω ΚΥΡΙΕ, κατάφερε το πλήγμα της δικής Σου οργής, πάνω στα goyyim- έθνη που δεν πιστεύουν σε Σένα. Πάρε μακριά, ω Κύριε, όλη την ελπίδα απ’ αυτά. Κατάστρεψε όλους τους εχθρούς του ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ έθνους», Synagoga Judaika, σελ. 212, Minhagen, σελ. 23, Crash Chain, 480 Hagah.
    +
    «Κάθε goi (= μη- Εβραίος), που μελετάει το Ταλμούδ και κάθε Εβραίος που τον βοηθάει, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ», Sanhedrin, 59a
    +
    «Ένας ειδωλολάτρης που αναπαύεται από την δουλειά του μία ημέρα, του αξίζει ΘΑΝΑΤΟΣ, .. a Master has said (= ένας θρησκευτικός δάσκαλος έχει δηλώσει): Η απαγόρευση επισύρει την θανατική τους καταδίκη», Sanhedrin, 58b.
    +
    «Οι «Σοφοί», δεν ενοχλούνται καθόλου από την πιθανότητα να ε ι σ π ρ ά τ τ ο υ ν χ ρ ή μ α τ α από τους Ειδωλολάτρες- Goyyim- μη Εβραίους- Gentiles», Adodah Zara, 12a.
    $$$$$

    «Οι “Ειδωλολάτρες” γουστάρουν τα ΖΩΑ των Ισραηλιτών πιο πολύ από τις ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ».
    Gittin, 38a
    +
    «Τι ισχύει για τα ΠΤΗΝΑ; (!;!)»,(η υποψία που σχετίζεται με τα ζώα αφορά και σ’ αυτά;).— COME- AND- HEAR (: και ...άκου να δεις): Ο Rab Judah είπε σύμφωνα με τον Samuel, εξ ονόματος του R. Hanina: «Ε-ί-δ-α έναν ειδωλολάτρη να αγοράζει μια ΧΗΝΑ στο παζάρι, να την «χρησιμοποιεί ανήθικα» και, μετά, να της στρίβει το λαρύγγι, να την ψήνει και να την τρώει, (!;!). Επίσης, ο R. Jeremiah από το Difti είπε: «Ε-ί-δ-α έναν ΑΡΑΒΑ που αγόρασε ένα κομμάτι [κρέας], του έκανε μια τ ρ ύ π α με σκοπό «ανήθικη πράξη», μετά την οποία πράξη, το έψησε και το έφαγε (!;! Τέτοια ακούνε κι οι άλλοι μουρλοποιημένοι, οι "μουτζαχεντίν" και άντε πιάσ' τους μετά! Αυτοί φταίνε, ΟΜΩΣ;)», Babylonian Talmud, Abodah Zarah, 22a

    *****
    “A Master has said: “Όποιος χλευάζει- κοροϊδεύει τα λόγια των «Σοφών» (“Sages” = Άγιων Αρχόντων Αρχιερέων, η ΑΑΑ, του Ισραήλ), τιμωρείται με …ΒΡΑΣΜΟ ΣΕ ΚΑΥΤΑ ΣΚΑΤΑ (!;!)”, Gittin, 57a.
    *****

    «Λήμμα λόγου Κυρίου = ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ "ΙΑΧΒΕ"

    Και ε ξ α ρ ώ (θα βγάλω) το ΑΙΜΑ αυτών εκ του στόματος αυτών .. και τα βδελύγματα (ΣΚΑΤΑ) αυτών εκ μέσου οδόντων αυτών .. Διότι ενέτεινά σε, Ιούδα, εμαυτώ εις τόξον (γιατί σ’ έκανα, [λαέ του] Ιούδα, τόξο μου).

    Και ε ξ ε γ ε ρ ώ (θα ξεσηκώσω)
    τα τέκνα σου, ΣΙΩΝ,
    επί τα τέκνα των ΕΛΛΗΝΩΝ
    και ψηλαφίσω σε ως ρομφαία μαχητού
    (και θα γίνω η μαχητική σου σπάθα).

    Και ΚΥΡΙΟΣ έσται έπ’ αυτούς
    και εξελεύσεται ως αστραπή βολίς
    (Κι ο Θεός θα καταδιώξει αυτους [τους Έλληνες],
    και θα τους «την πέσει» σαν βολίδα αστραπής) ..

    ΚΥΡΙΟΣ παντοκράτωρ υ π ε ρ α σ π ι ε ί αυτούς (τους Εβραίους), και καταναλώσουσιν αυτούς
    (και θα τους «φάνε λάχανο» [τους Έλληνες]),

    και καταχώσουσιν αυτούς εν λίθοις σφενδόνης

    και ε κ π ί ο ν τ α ι αυτούς ως οίνον
    (θα τους Π Ι Ο Υ Ν [ΤΟ Α Ι Μ Α] σαν κρασί)

    και πλήσουσιν ως φιάλας θυσιαστήριον
    (και θα γεμίσουν [φιάλες με αίμα Ελλήνων],
    σαν τις φιάλες [που βρίσκονται] στο θυσιαστήριο [Σκηνή Μαρτυρίου ή Απόδειξης»],
    Θ΄, 1- 15, «Ζαχαρίας», (5ος αι. πΧ).

    +

    «Και ράξει ο Θεός τους επανισταμένους επί όρους Σιών επ’ αυτούς και τους εχθρούς αυτών διασκεδάσει, (και θα ρημάξει ο Θεός αυτούς που ξεσηκώθηκαν κατά των Σιωνιστών και τους εχθρούς αυτών [των Σιωνιστών] θα διασκορπίσει),

    Συρίαν αφ’ ηλίου ανατολών και τους Ε Λ Λ Η Ν Α Σ αφ’ ηλίου δυσμών, τους κατεσθίοντας τον Ισραήλ όλω τω στόματι (= που καταβροχθίζουν τον Ισραήλ με ορθάνοιχτο στόμα (!;!)», Θ΄, 11-12, Ησαΐας, (759 - 700+ π.Χ.)


    «Ο νους κάθε ανθρώπου είναι θεός
    κι εκπόρευση απ’ την θεότητα»,
    «Ερμής Τρισμέγιστος»

    «Ο νους γαρ ημών ο Θεός»,
    Μένανδρος

    «Ήθος ανθρώπου δαίμων»,
    Ηράκλειτος
    @

    ΕΜΕΙΣ
    Εναλλακτικό Μέτωπο Ελληνικής Ιστορικής Συνέπειας
    ***

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ

    - Σε όλους τους ανθρώπους καλής διάθεσης- πρόθεσης- βούλησης
    - Όλων των φυλετικών καταγωγών και
    - Όλων των θρησκευτικών πεποιθήσεων

    ***ΕΝΘΑ ΣΟΦΙΗΣ ΔΕΙ, ΒΙΗΣ ΕΡΓΟΝ ΟΥΔΕΝ***- Ηρόδοτος

    Η ΓΝΩΣΗ είναι μια συλλογή γεγονότων (= ΙΣΤΟΡΙΑ).
    Η Σοφία είναι η χρήση της Γνώσης.
    Χωρίς γεγονότα δεν υπάρχει Γνώση.
    Χωρίς Γνώση δεν υπάρχει Σοφία.

    Τα γεγονότα αποτρέπουν από το αθεράπευτο.
    Τα γεγονότα είναι ο κάλλιστος αμυντικός μηχανισμός του ανθρώπου.
    Χωρίς αυτά ο άνθρωπος τα θαλασσώνει, παραπαίει και πέφτει.
    Χωρίς αυτά τα έθνη γέρνουν- λυγίζουν και καταρρέουν.

    Η Σοφία κερδίζει πολέμους πριν αρχίσουν.
    Η Γνώση ματαιώνει τις εθνικές εχθρότητες.
    Η Σοφία αποτρέπει τις φυλετικές αντιπάθειες.
    Η Γνώση εξαλείφει τα θρησκευτικά μίση.

    Η χειραφέτηση από την θρησκοληψία- αδιαλλαξία
    εισάγει- προλογίζει την Ειρήνη.
    Η μισαλλοδοξία- μη ανεκτικότητα παίρνει τα πάντα
    και δεν δίνει τίποτα.
    Η Ειρήνη επιβραβεύει τον αμοιβαίο- ανταποδοτικό σεβασμό
    και την εκτίμηση- υπόληψη- μέριμνα- ενατένιση.

    Σε όλους τους Ανθρώπους Καλής Πίστης- βούλησης- πρόθεσης- διάθεσης- επιθυμίας- θέλησης- ψυχικής και ηθικής δύναμης,

    ΓΕΙΑ + ΧΑΡΑ!!»



    «ΟΥΧ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΕΙΝ»,

    από το 776 π.Χ. έως το 2008+...

    Σύζευξη Αρχαίας και Νέας Ελλάδος,
    -στο π και φ και με το «νι» και με το «σίγμα»!-,
    μέσω της ΙΣΤΟΡΙΑΣ = ΓΝΩΣΗΣ

    Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.

  40. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 30/07/2008 05:38:48

    Ξέχασα να γράψω ότι, όλα τα χωρία είναι αυστηρά μεταφρασμένα από μένα λέξη-προς-λέξη και όπου υπάρχουν συνώνυμα αναφέρονται όλα. Επίσης, όλες οι παρανθέσεις, παραπομπές και υποσημειώσεις είναι του κειμένου της αυθεντικής και μόνης μη λογοκριμένης μετάφρασης του Βαβυλωνιακού Ταλμούδ από τους αρχιραβίνους του "Jews' College" του Λονδίνου.

    Στο λινκ του "Come-and-Hear" υπάρχουν όλα, έτσι κι αλλιώς...

  41. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 30/07/2008 07:43:22

    @Αθ. Κλάρας, νήπιος γέρων
    Τα χωρία κειμένων, όσο σημαντικά και αν είναι, μπορούν να χρησιμεύσουν μόνο ως αφετηρία, ενδιάμεσος σταθμός, αιτία προβληματισμού, η μέσο σχετικής τεκμηρίωσης μιας θεωρητικής προσέγγισης. Ποτέ ως συμπέρασμα. Μακάρι να μπορούσε ο χείμαρος που λέγεται αλήθεια, ή έστω "ιστορική πραγματικότητα", να χωρέση μέσα σε λίγες αράδες ή σε κάποιες έτοιμες φράσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα κείμενα, που παρατίθενται και από τους δύο, δεν είναι ιδιαίτερα σημαντικά. Η ανάλογη όμως τάση, μας έχει οδηγήσει σε πολλά να μιλάμε παράλληλα, χωρίς να μπορούμε να καταλήξουμε κάπου. Ειδικά πάνω σ΄αυτό το θέμα διεξάγεται στην Ελλάδα από παλιά ένας "διάλογος κωφών".
    Στην περίπτωση ακριβώς του Βίλχελμ Ράϊχ, αυτού του ογκόλιθου της έρευνας, της διαφώτισης και του ήθους, η αντίφαση είναι κραυγαλέα και θα έπρεπε να μας έχει προβληματίση. Ένας εβραίος διανοητής απροσμέτρητου βεληνεκούς, πεθαίνει το 1953 στις αμερικάνικες φυλακές, όπου στην κυριολεξία οργώνει το εβραϊκό λόμπι!
    Υπάρχουν εβραίοι μπροστά στους οποίους πάντοτε θα υποκλίνομαι, όπως ο Ράϊχ, ο Φρόυντ, ο Τουχόλσκυ, ο Κάμενεφ, ο Γκέρσουιν, η ο Ντύλαν. Άλλοι αποτελούν όνειδος για την ανθρωπότητα, όπως οι Πέρλε, Βόλφοβιτς, Χόλμπρουκ, Όλμπράϊτ, Σαρόν.
    (Εδώ επιτρέψτε μου να διακόψω λίγο το σχόλιο, λόγω μεροκάματου, γιατί είναι τέλος του μήνα και πρέπει να πληρωθή και το ρεύμα για το λάπτοπ. Θα ολοκληρώσω σύντομα)

  42. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 30/07/2008 11:44:31

    Δεν υπάρχει πιο διασπασμένη θρησκευτική κοινότητα από τους Εβραίους. Αυτό καταγράφεται γλαφυρά και στα θρησκευτικά τους κείμενα, που περιέχουν κάποια αξιοπρόσεκτα στοιχεία: Ήδη αμέσως μετά την "Έξοδο" εκδηλώνεται μια σκληρή σύγκρουση μεταξύ των οπαδών του Μωυσέως και του αυτών του Ιησού του Ναυή. Αυτή η σύγκρουση διέπεται από την απύθμενα ετερόκλητη φύση των δύο ομάδων, που έκαναν τη συμμαχία σκοπιμότητος ενάντια στα καταπιεστικά μέτρα του Ραμσή ΙΙ. Από τη μια μεριά οι θιασώτες του μονοθεϊσμού, η αφρόκρεμα δηλαδή της αιγυπτιακής ιντελλιγκέντσιας (Νίκο συγνώμη) και από την άλλη τα κοινωνικά κατακάθια (ας μην επέρχεται σύγχυση του χαρακτηρισμού, με αυτούς που ο Νικολιτσόπουλος πρόσφατα αποκάλεσε έγκλειστους στα σύγχρονα Νταχάου) οι βαρυποινίτες, που είχαν καταδικαστεί σε καταναγκαστικά έργα. (Ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά υπάρχουν και στο βιβλίο του Γιάννη Κορδάτου "Η Παλαιά Διαθήκη στο φως της κριτικής). Αυτή η αντίφαση στη σύνθεση τους θα σφραγίση και την γενικότερη αντίφαση των Εβραίων μέσα στην ιστορία. Από τη μια μαργαριτάρια του πνεύματος, από την άλλη η εγκληματική κλίκα, που έχει αποβεί χτικιό για την ανθρωπότητα. Το να αναθεματίζουμε όμως γενικά και σε φυλετική βάση τους Εβραίους αποτελεί (συχνά συνειδητότατη) αναπαραγωγή της προπαγάνδας αυτής της κλίκας για "καθαρότητα" της φυλής. Εξίσου αποπροσανατολισμό αποτελεί να θεωρούμε αυτή την κλίκα, αποκλειστική πηγή όλων των δεινών της ανθρωπότητος. Δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι όταν ο Φορντ συνέγραφε τον "διεθνή Εβραίο" ταυτόχρονα καθιέρωνε πρώτος το σύστημα Τέιλορ στις φάμπρικες του. Κάπου ήταν φυσικό κάποιοι άλλοι να καταλήξουν στα κρεματόρια, ενώ άλλοι θυσαυρίζανε από τον πόλεμο, επεκτείνοντας τη βάση τους στα πλαίσια μιας απάνθρωπης σκοπιμότητας. Εδώ δεν παίζουν καθοριστικό ρόλο οι αριθμοί των θυμάτων. Κάθε απόπειρα καταδυνάστευσης έστω και ενός μεμονωμένου ανθρώπου, πρέπει να μας βρίσκει αντιμέτωπους.
    Οι Εβραίοι διαθέτουν μια ισχυρή βάση παραγωγής σκέψης (τόσο για το καλό, όσο και για το κακό). Το ίδιο και οι οι Έλληνες. Δεν είναι τυχαίο ότι επικεφαλείς των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών είναι συχνότατα έλληνες (π.χ. Τένετ, Νεγρεπόντης). Διαθέτουν επίσης μια παγκόσμια παρουσία με τη διασπορά τους. Το ίδιο και μεις. Τείνουμε απέναντι τους χέρι συνεργασίας. Αυτοί καλούνται να επιλέξουν τη συνεργασία ή τη σύγκρουση. Σε όσους αποφασίζουν το δεύτερο υπενθυμίζουμε ότι η ιστορία αποφάσισε η Ακρόπολης να βρίσκεται μόνο στην Αθήνα. Όσο και εάν επιχειρούν να την καταστρέψουν αυτό είναι αδύνατο. Η ύλη έχει μετατραπεί πλέον σε ενέργεια. Όπως διακήρυξε ο Μεγάλος μας Δάσκαλος Αριστοτέλης δεν φτιάχτηκαν τα μεγάλα αριστουργήματα της Κλασσικής Τέχνης με βάση τους κανόνες της αισθητικής, αλλά αυτά καθόρισαν ποιοι είναι αυτοί οι κανόνες.
    Ένα εγκάρδιο ευχαριστώ στον FaktorX, που ανεβάζοντας σε Ποστ το σχόλιο, έδωσε την δυνατότητα για μια πιο εκτενή συζήτηση. Ευτυχία για τη μποτίλια όταν καταλήγη και στον ασυρματιστή ενός ταχύπλοου.

  43. ο νοών...νοείτο avatar
    ο νοών...νοείτο 30/07/2008 13:20:40

    Κοιτάζω γύρω μου και μπερδεύομαι.
    Κοιτάζω γύρω μου και χάνω το μέτρο.
    Κοιτάζω γύρω μου και χάνω την ισσοροπία μου.
    Κοιτάζω γύρω μου και συγχύζεται η σκέψη μου.
    Σταματώ.
    Γυρίζω πίσω, μέσα από τις σελίδες πεφωτισμένων απίστευτα μακρινών αλλά και τόσο κοντινών προγόνων μου (πολύ θα το ήθελα), και η ομίχλη πάντα αραιώνει.
    Ρίχνω που και που και μια ματιά στα "blog", συναντώ ανάμεσα σε άλλους και τον "νηπίων γέροντα", και μια "μποτίλια στο πέλαγος" και αναθαρρεύω.

  44. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 30/07/2008 19:09:00

    @ο νοών...νοείτω
    Αναθαρρεύουμε΄όλοι με τα μπλόγκια. Όχι σώνει και καλά για κάποια λουλούδια που τη χώνονται εκεί μέσα, αλλά γιατί είμαστε πολλοί, πάρα πολλοί και γινόμαστε κάθε μέρα περισσότεροι. Ακόμη και κάποια φιλαράκια που βρίζουν λίγο, για το καλό το κάνουν. Βέβαια υπάρχουν και σελίδες ποιότητος, αλλά και οι παρείσακτοι δεν περνάμε άσχημα. Και το σπουδαιότερο οι μπλόγκερς δεν εκπροσωπούν κανένα συμφέρον, καμιά γκρούπα, πέρα από την έκφραση της ανησυχίας, της κριτικής ενημέρωσης και του κριτικού σχολιασμού. Άνθη του αγρού, χωρίς παρτέρια στοίχησης και κουρεμένους θάμνους.
    Αναφορικά με τους προγόνους επίτρεψε μου μια παρατήρηση, χωρίς να θέλω να κάνω τον έξυπνο. Οι πρώτοι πρόγονοι που οφείλουμε να τιμούμε, είναι ο πατέρας και οι μάνα μας, περισσότερο και από τους αρχαίους σοφούς, γιατί μας γέννησαν και μας μεγάλωσαν. Ο Μέγας Αλέξανδρος διατύπωσε αυτή την αναγκαιότητα με το γνωστό "Ο Πατέρας μου μου δώρησε το ζείν, ο Διδάσκαλος μου το ευ ζειν. Πρώτο ανέφερε τον πατέρα του. Και αν κάπου μας αδίκησαν ή μας αδικούν οι γονείς μας, αυτό μπορούμε να το απανορθώσουμε στα παιδιά μας. Γιατί δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά, από ένα βλέμμα απεριόριστης αποδοχής από αυτά. Που αν συμβεί αυθόρμητα, μπορεί να δηλώνει μια εκτίμηση, όχι γιατί δεν είμαστε ανθρωπάκια, αλλά γιατί κατανοήσανε ότι πήραμε την απόφαση να μην είμαστε αλήτες και λαδιάρηδες.

  45. ο νοών...νοείτο avatar
    ο νοών...νοείτο 01/08/2008 16:39:46

    @ Μποτίλια στο πέλαγος
    Συμφωνώ απόλυτα με την παρατήρησή σου.
    Απλά θεωρώ αυτονόητο το να τιμώ πρώτα του γονείς-γεννήτορές μου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.