11/04/2009 15:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το απόστημα της Ζήμενς μπορεί να σπάσει

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/04/2009 17:05:44

    Να προσθέσω στο πολύ καλό ποστ Φάκτωρ (και στην εκτίμηση της Αριστέας) ότι σε ότι αφορά "Τρεπεκλή και Συμφοράι", υπάρχει και διασύνδεση με υποκλοπές όπως και με μεγάλα όνόματα της δημοσιογραφίας vs Μαρκογιαννάκη, ο οποίος τώρα είναι και πάλι μέσα στα πράγματα και σε καίρια θέση. Τότε τον "έφαγαν" γιατί δεν υποχώρησε σε σχέση με αυτο μέγα σκάνδαλο.
    Προς αποφυγή κάθε παρεξηγήσεως, δεν μιλάμε κομματικά ή πολιτικά εδώ μέσα, αλλά κάποιες αλήθειες πρέπει να ειπωθούν εκτός και ένα κάποιοι πάιζουν τους αόμματους.

    Δηλαδή εάν σκάσει το σκάνδαλο της Μίζενς στο όλο του το μεγαλείο δεν μιλάμε απλώς για μερικές προφυλακίσεις αλλά για μαζικό πλήγμα στη διαφθορά με εκατοντάδες ίσως πολιτικά, δημοσιογραφικά στελέχη να αποκαλύπτουν το ρόλο τους.

    Στο βάθος μυστικές υπηρεσίες άλλων χωρών και υποκλοπές ξαναυπογραμμίζω σε ότι αφορά το "Συμφοράι".

    Αλλά μάλλον θα υπάρξει πολυκομματικό κουκούλωμα και πάλι?

  2. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 11/04/2009 18:34:56

    "...έχει μετατραπεί σε μια αντιπαράθεση για το ποιος έκλεψε λιγότερο και ποιος είναι λιγότερο ανίκανος, με την Θέμιδα ως υπέρτατο κριτή."

    Ελλάδα η μοναδική χώρα στον κόσμο που η Θέμιδα όντως είναι τυφλή, απλά τείνει να γίνει και κουφή.
    Παρακαλείται όποιος φίλος έχει νομικές γνώσεις να μας διαφωτίσει:

    -Ο Χ "στρατηγός" Πρωθυπουργού πήρε 1,000,000 από τον Ψ manager της SIEMENS.
    Από ότι γνωρίζω ο Χ και ο Ψ έπρεπε να είναι μέσα. Σωστά? Καθώς τα κόμματα δεν μπορούν να λαμβάνουν "χορηγίες" από πολυεθνικές.
    -Ο Χ' που βρέθηκε στο λογαριασμό του ένα ποσό και ήταν σύμβουλος Υπουργού γιατί δεν είναι μέσα?
    -Γιατί ο Χ'' υπηρεσιακός παράγοντας δεν έχει ρίξει ένα πρόστιμο στην SIEMENS καθώς τα χρήματα αυτά ήταν μαύρα?
    Εκτός αν στην Λογιστική έχει δημιουργηθεί και ένας Λογαριασμός "Μαύρα" και ο εφοριακός είναι εντάξει.
    Ωραίες οι πολιτικολογίες για το ποιο κόμμα εξουσίας είναι το λιγότερο λιγδιάρικο και μας αξίζει να μας κυβερνά.
    Δεν ασχολούμαι καθόλου με τους άσπιλους, αμόλυντους, αδιάφθορους Ελληνες Πολιτικούς.
    Απλά ερωτώ: αν εγώ ομολογήσω ως Δημόσιος Υπάλληλος ότι κάποτε είχα λάβει μίζα πχ από τον FACTORX θα μοιραζόμαστε ένα κελί, οι συνεργάτες των πολιτικών (...και όχι οι πολιτικοί που ουδέποτε έχουν καταχραστεί τη θέση τους...) γιατί κυκλοφορούν ελεύθεροι?
    -Μήπως αν ορισμένα πουλάκια ήταν 2-3 χρόνια μέσα, κελαηδούσαν?

    ΥΓ

    -Γιατί ο κ Μανούσης που ομολόγησε ότι έδωσε μίζα για να κερδίσει ένα διαγωνισμό είναι ελεύθερος?
    -Γιατί ο συνεργάτης του Χ υπουργού που φέρεται να ζητάει χρήματα είναι ελεύθερος?

    Δεν με ενδιαφέρει ο πολιτικός στην υπόθεση της SIEMENS ή στην υπόθεση Παυλίδη, ας βρουν οι "αρμόδιοι" τις ευθύνες.
    Με ενδιαφέρουν οι κύριοι που έχουν ομολογήσει ότι έδωσαν και οι κύριοι που έχουν ομολογήσει ότι έλαβαν χρήματα και που δεν είναι πολιτικοί για να έχει η Θέμιδα δυσχέρειες στην εφαρμογή των νόμων..

  3. Ηellenic avatar
    Ηellenic 11/04/2009 18:59:32

    Nα μας πειτε σας παρακαλω ποιος ειναι ο συνδεσμος του εν λογω κυριου με την οικογενεια Παπανδρεου, αλλιως να μην το αναφερετε καθολου. Η απλη αναφορα χωρις τεκμηριωση στοχευει στη δημιουργια εντυπωσεων για προφανεις λογους-Ζητησε η δεν ζητησε το ιδιο το ΠΑΣΟΚ την συσταση εξεταστικης επιτροπης?

  4. metaxy mas avatar
    metaxy mas 11/04/2009 19:15:32

    Πιστευω ότι ο κοσμος αρχισε να καταλαβαινει επιτελους τι συμβαινει στην πολιτικη ζωη της χωρας μας.
    Ο Γιώργος Παπανδρέου προχωραει προς την εξουσια καθαρα και εχοντας κοντρα ολο το συστημα που εφερε την Ελλαδα στην σημερινη κατασταση.
    Οι καθε λογης νονοι της πολιτικης και της δημοσιογραφίας αποτελούν παρελθόν.
    Απλα θα τα παιξουν όλα και θα χρησιμοποιησουν κάθε μεσο πριν παραδωσουν την εξουσια.
    Ετσι γινεται παντα και ετσι περιπου εγινε και το 2004 όταν το ΠΑΣΟΚ εχασε!!!
    Εχουν πεθανει και δεν το εχουν καταλαβει ακομα….μονο η μυρωδια των πτωματων λειπει για να γινει αντιληπτο.
    Ο Παπανδρεου ανοιγει ένα καινουργιο μονοπατι στην Ιστορια και ας ευχηθουμε να είναι ελπιδοφορο…
    Οσο για τον Καραμανλη, θα μείνει στην Ιστορια ως ο χειροτερος Πρωθυπουργος της μεταπολιτευσης και ο ανεπαρκεστερος πολιτικος αυτης της χωρας.
    Κριμα για την Ελλαδα αλλα και για τον ιδιο. Ισως δεν του αξιζε αλλα όπως λεει και ο λαος μας «όπως στρωσεις θα κοιμηθεις»!!!

  5. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/04/2009 19:17:08

    @ Hellenic

    Οι διασυνδέσεις Τρεπεκλή -ΓΚΑΠ έχουν εκτενώς αναφερθεί, αναλυθεί, εκτιμηθεί, καταγραφει κτλ. από όλα τα ΜΜΕ και φυσικά απο το ΝΑΤΙ πλειστάκις και με βαρβάτα στοιχεία στο παρελθόν...just google.

    Σε ότι αφορά την εξεταστική επιτροπή, αυτή θα΄έχει ως αποτέλεσμα να παγώσει η διαδικασία κλήσης των κατηγορούμενων απο τη Μ. Δευτέρα από τον ανακριτή, δηλ. κουκούλωμα με τη Βούλα του Κοινοβουλίου.
    Τσκ, τσκ, όχι τέτοια τώρα που ανοίγει η παρτίδα των προφυλακίσεων.

    ίσως δεν το γνωρίζουν πολλοί σχολιαστές, αλλά η εξεταστική επιτροπή σημαίνει ότι σταματούν οι διαδικασίες της Δικαιοσύνης, ανεηάρτητα εάν έχουν φτάσει ακόμα και σε κρίσιμο πεδίο και αρχίζουν ξανά από την αρχή με νέο "μενού" υπόπτων κ.ο.ο και στο τέλος του τούνελ παραγραφή λόγω εκλογών.

    Απλά πράγματα τα οποία δεν θα τα μάθετε στα κανάλια αλλά μόνο στα μπλογκς.

  6. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/04/2009 19:17:54

    αντι και όχι ΝΑΤΙ, σόρρυ

  7. Ηellenic avatar
    Ηellenic 11/04/2009 19:25:30

    @5-Metaxy mas-Πες μας γιατι κατα τη γνωμη σου ο Κ.Καραμανλης "θα μεινει στην ιστορια ως ο χειροτερος πρωθυπουργος της μεταπολιτευσης" ?

  8. Ηellenic avatar
    Ηellenic 11/04/2009 19:28:59

    @6-Dubai Expatriate-Aφου τα ξερεις εσυ τοσο καλα, για πες μας κατι να μαθουμε και εμεις

  9. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/04/2009 19:32:21

    @Hellenic


    Σου είπα στο παραπάνω ποστ

  10. metaxy mas avatar
    metaxy mas 11/04/2009 19:38:56

    @8- Και μονο για την ανεπαρκεια του...για να μην γραψω πραγματα που θα ειναι πολυ σκληρα για την πολιτικη του.
    Προχθες σε ενα μεγαλο κυκλο συνομιλητων διαφορων αποχρωσεων καναμε ένα τεστ:
    --Προσπαθησαμε να εντοπισουμε ΕΝΑ υπουργο από τις κυβερνησεις του που να μην αφησε σκιες (ήπια εκφραση) από το 2004 και μετα…
    Δυσκολευτηκαμε πολύ…
    --Προσπαθησαμε να σκεφτουμε στελεχη πρωτης γραμμης από την ΝΔ που θα μπορουσαν να μετεχουν σε περιπτωση οικουμενικης κυβερνησης…
    Δυσκολευτηκαμε ξανα…
    --Προσπαθησαμε να βρουμε ελαφρυντικα στις επιλογες του Κ.Κ…
    --Αδιεξοδο!!!
    Μονο αυτά φτανουν.

  11. Ηellenic avatar
    Ηellenic 11/04/2009 19:41:54

    Δεν εχει σημασια τι γραφτηκε. Τωρα πειτε μας τι στοιχεια εχετε, αλλιως η απλη αναφορα χωρις τεκμηριωση οπως ειπα, στοχευει στη δημιουργια εντυπωσεων για προφανεις λογους

  12. Ηellenic avatar
    Ηellenic 11/04/2009 19:49:18

    @11-Ελατε λοιπον εσεις που τοσο πολυ εκθετετε τις ιδεες σας για καλυτερη διακυβερνηση να αναλαβετε τις τυχες της χωρας, πως να γινει πραξη η συμμετοχη στην δημοκρατια οταν ακουγονται γενικοτητες και αστηριχτες κριτικες χωρις αντιλογο?-Εαν δεν μπορειτε να το κανετε αυτο τοτε τι μπορειτε να κανετε ΕΣΕΙΣ για τη χωρα σας?

  13. metaxy mas avatar
    metaxy mas 11/04/2009 19:49:25

    @11(συνεχεια)Και να συμπληρωσω και κατι τελευταιο:
    Είναι μεγαλη καταντια για πολιτικο αρχηγο να του κουνανε απειλητικα το δακτυλο στη βουλη (Παυλιδης) και να μην απανταει καν!!!
    Ακουσες τι ειπε ο Παυλιδης στη βουλη?
    Ακουσε το προσεκτικα και θα καταλαβεις!!!
    ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!!

  14. metaxy mas avatar
    metaxy mas 11/04/2009 19:55:22

    @13.Δεν σε αδικω που μιλας για γενικοτητες γιατι αυτο σερβιρουν τα ΜΜΕ για καθε προταση που κανει το ΠΑΣΟΚ και ο Παπανδρεου τα τελευταια 2 χρονια!Αν κανεις τον κοπο να διαβασεις καλυτερα θα δεις οτι δεν ειναι γενικοτητες αλλα πολυ συγκεκριμενα μετρα με σαφη κατευθηνση.
    Φυσικα θα συμφωνησω οτι λογω κρισεως και παγκοσμιας καταστασης ισως δεν ειναι ολα ιδανικες λυσεις ουτε ολα οπως θα θελαμε...
    Θεωρω ομως οτι κινουνται στη σωστη κατευθηνση.

  15. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/04/2009 20:04:23

    @ Hellenic


    Σου παραθέτω δύο μόνο πηγές απο τις χιλιάδες που υπάρχουν σχετικά με αυτά που αναζητάς.


    1)
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=189705&ct=86


    Ο πατέρας του κ. Τρεπεκλή, γνωστός αρχιτέκτονας, διατηρούσε οικογενειακή φιλία με τον Ανδρέα Παπανδρέου. Ο κ. Τρεπεκλής «μεγάλωσε στο Καστρί» και διατηρεί ως σήμερα άριστη σχέση με ολόκληρη την οικογένεια Παπανδρέου. Σπούδασε οικονομικά στις Ηνωμένες Πολιτείες και ανήκε στον «κύκλο του Γιώργου» ήδη από τη δεκαετία του '80, με αποτέλεσμα ο Ανδρέας Παπανδρέου να τον τοποθετήσει στον ΕΟΤ. Λέγεται ότι ήταν ο Γιάννης Αλευράς εκείνος που είπε στον Ανδρέα ότι «ο Γιώργος δεν έχει πάει στρατό». Ετσι τον κέρδισε ο στρατός μέσα από τα χέρια του τουρισμού.

    Ο κ. Τρεπεκλής ήταν παρών στο υπουργείο Εξωτερικών επί Παπανδρέου και ενεργός στην καμπάνια του 2004 - πάντοτε ως φίλος. Πολλοί τον θυμούνται να συμμετέχει σε συσκέψεις στο επιτελείο της Μαυρομιχάλη, αλλά και σε άλλες συσκέψεις, που γίνονταν στο δικό του γραφείο στο Κολωνάκι, με επίκεντρο τη διαμόρφωση της εκλογικής στρατηγικής του κ. Γ. Παπανδρέου. Ηταν λιγομίλητος και διακριτικός. Το ίδιο λιγομίλητος και διακριτικός εμφανιζόταν και στις κυβερνητικές συσκέψεις για το C4I.




    2)
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8334&pubid=1238392

    Ο κ. Πέζας αναφέρθηκε σε δύο επισκέψεις που είχε κάνει ο Γ. Τρεπεκλής στο υπουργείο Εξωτερικών, όταν ήταν τότε υπουργός ο σημερινός πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Παπανδρέου.


    Από την πλευρά του ο κ. Π. Πέζας περιέγραψε με λεπτομέρειες στον εισαγγελέα το διαγωνιστικό μέρος, που κατέληξε στην ανάθεση του έργου για το C4I στην αμερικανική εταιρεία SAIC, με υπεργολάβο τη γερμανική Siemens

  16. Lavazza avatar
    Lavazza 11/04/2009 20:18:53

    Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει μία ολόκληρη χώρα να ταλανίζεται για μεγάλο χρονικό διλαστημα με αυτό το θέμα και να αναλώνεται ο κόσμος "ποιός τα πήρε, ποιός δεν τα πήρε" κτλ.

    Απλά τα πράγματα:

    Οι Γερμανοί κατέθεσαν οτι έδινα στον Χριστοφοράκο και στον Μαυρίδη Λεφτά σε βαλίτσες για να τα δώσουν στην Ελλάδα σε πολιτικά πρόσωπα.

    Οπότε πάει ο Εισαγγελέας με την Αστυνομία στο σπίτι του Χριστοφοράκου και του Μαυρίδη (οι οποίοι σημειωτέον σε καμία άλλη πολιτισμένη χώρα δεν θα κυκλοφορούσαν ελεύθεροι) και τους περνάει τα βραχιόλια.

    Στην Ασφάλεια γίνεται ο εξής Διάλογος:

    Χριστ.Μαυρ.= Μην μας πιέζετε γιατί θα κάνουμε αποκαλύψεις.

    Αξιωματικός= Θα πάτε από 25 χρόνια φυλακή χωρίς αναστολή και θα δημευθούν οι περιουσίες σας εως συγγενών τρίτου βαθμού.

    Χριστ.Μαυρ.= Μα δεν γίνοντε αυτά τα πράγματα.

    Αξιωματικός= ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ! Αβλεπή φεύγετε για 25 χρόνια.

    Χριστ.Μαυρ.= Θα έρθουν οι Δικηγόροι μας.

    Αξιωματικός= Μια και σας δημεύονται οι περιουσίες δεν θα έχετε χρήματα για Δικηγόρο οπότε θα σας διορίσει έναν το Δικαστήριο...

    Χριστ.Μαυρ.= Αυτό είναι καταπάτηση των δικαιωμάτων μας. Θα καταφύγουμε στην επιτροπή ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

    Αξιωματικός= Το πολύ-πολύ να φτάσετε μέχρι το μπουντρούμι κάτω. (Φωνάζει) Αστυφύλακα.

    Αστυφύλακας= Διατάξτε

    Αξιωματικός= Πάρτε τους κάτω αρχικά για κανα τρίμηνο και κάθε μέρα ένα μπουκάλι νερό μικρό και 100 γρ. ψωμί. Εκτός εάν...

    Χριστ.Μαυρ.= Εκτός εάν ΤΙ;;;;

    Αξιωματικός= Θα μας πείτε πότε, σε ποιόν, πόσα και για ποιά υπηρεσία δίνατε μίζες. Για κάθε όνομα θα αφαιρείται και ένα χρονικό διάστημα από τα 25 χρόνια.

    Χριστ.Μαυρ.= Θα τα πούμε ΟΛΑ...


    Κάπως έτσι θα βγάλουμε μόνο άκρη με αυτό το σκάνδαλο δεκαετιών.

    Συνάμα θα καταλάβουμε και το εξής:
    Όποιο πρόσπωπο ή Κόμμα διαμαρτύρεται περισσότερο για την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αυτών των δύο κρατουμένων, είναι και αυτό που πήρε τις περισσότερες μίζες...

  17. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/04/2009 20:25:46

    @ 5, 11, 14, 15 metaxy mas
    αγόρι μου , πέρνα να σού υπογράψουμε το πιστοποιητικό συμμετοχής, για να εισπράξεις το μεροκάματο από τα κεντρικά του ΠΑΣΟΚ.

    Δεν είσαι ιδαίτερα δυνατός, απλός μπλογκοφαντάρος είσαι, σε διατεταγμένη υπηρεσία να κάνεις παρεμβάσεις, αλλά μάς έκανες να γελάσουμε με το στόμφο στο 5.

    Που 'σαι : κοίτα να βελτιωθείς. Οι εκφράσεις σου μυρίζουν ναφθαλίνη.
    "Ο Παπανδρεου ανοιγει ένα καινουργιο μονοπατι στην Ιστορια και ας ευχηθουμε να είναι ελπιδοφορο…"
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  18. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/04/2009 20:33:52

    Πες τα Προφήτη, γιατί αυτός θα μας τρελάνει εδώ μέσα. Το ποστ είναι για το άρθρο της Μπουγάτσου και τη Μίζενς και αυτός γράφει λες και βρίσκεται σε κάτασταση εκστασης λίγο πριν την ανακοίνωση του αποτελέσματος στις 18/10/1981!

    Τέλος πάντων, κόντος ψαλμός αλληλούια από Δευτέρα.

  19. Hellenic avatar
    Hellenic 11/04/2009 20:45:10

    @14-Metaxymas- Ποια ειναι η καταντια?-Ο Παυλιδης και ο καθε Παυλιδης ας ξεφτιλιστει οσο θελει. Η ΝΔ. εαν χρειαστει θα παρει ψηφο εμπιστοσυνης απο το ΛΑΟΣ.

  20. metaxy mas avatar
    metaxy mas 11/04/2009 20:59:58

    @17,18 και 19:
    Γραφετε καθημερινα και σας διαβαζω με σεβασμο.
    Λυπαμαι,ως πολιτης, που δεν σεβεστε την αποψη καποιου πολιτη που γραφει σπανια σποραδικα και οταν κατι θελει να πει.
    Καλο σας βραδυ...εκτος και αν παντα ζειτε στη νυχτα σας!!!

  21. metaxy mas avatar
    metaxy mas 11/04/2009 21:03:21

    @20(συνεχεια): κατα λαθος Hellenic σε περιελαβα στο σχολιο μου(20).Αναφερομαι στον Προφητη και στον Dubai Expatriate.Συγνωμη!

  22. οκτώ avatar
    οκτώ 11/04/2009 21:08:08

    Πάντως η Ψαρούδα-Μπενάκη δήλωσε ότι σε περίπτωση που η κυβερνητική πλειοψηφία μένει με 150 τότε τα νομοσχέδια μπορεί να ψηφίζονται και από άλλους βουλευτές. Είναι η πρώτη φορά που η ΝΔ κλείνει το μάτι στο ΛΑΟΣ για τις δύσκολες μέρες που έρχονται.
    Αντε, να ζήσουν τα παιδιά και βίον ανθόσπαρτον.

  23. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 11/04/2009 21:12:37

    metaxy mas έχεις δίκαιο που η αναζήτησή σας είχε ως αφετηρία το 2004 και την ...τιμιότητα των πολιτικών μας διότι πριν το 2004 ήταν και ο κ Παπανδρέου Υπουργός, με εύσημα για τη θητεία του στο Εξωτερικών (μέχρι και η κα Ολμπράιτ είχε εκφράσει τον "θαυμασμό"της) και στην Παιδεία.
    αΑλλά δεν πειράζει έτσι είναι στην Ελλάδα δεν κρατούν τα θαύματα αλλά η μνήμη ...3 ημέρες

  24. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 11/04/2009 21:18:48

    Μην σατεναχωριέσαι @20. Στεναχωρημένοι είναι οι άνθρωποι με τα χάλια του ΚΚ.Άστους να εκτονωθούν

  25. metaxy mas avatar
    metaxy mas 11/04/2009 21:25:26

    @23:
    Αν υπερισχυε η μνημη καθε στιγμη που θα επρεπε να παμε μπροστα, ισως και να μην πηγαιναμε ποτε…και ο λογος ειναι οτι η μνημη επιλεγει να σκαλιζει μονο τα κακα και οχι τα οποια καλα.
    Αυτο συμβαινει οχι μονο στην πολιτικη αλλα και στη ζωη του καθενα μας, στις διαπροσωπικες μας σχεσεις, στις επαγγελματικες, στα αισθηματικα και αλλου.
    Η μνημη ειναι πολυ σημαντικη για να ειμαστε παντα επιφυλακτικοι αλλα οχι για να μενουμε στασιμοι και εγκλωβισμενοι.
    Με τη μνημη τροχοπεδι αυτη η χωρα θα ζουσε ακομα με τον Περικλη και τον Σωκρατη και θα κυνηγούσε φαντασματα!!!
    Αυτη ειναι η αποψη μου.

  26. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 11/04/2009 22:24:09

    @16 Lavazza
    Συμφωνώ και προσυπογράφω. ΑΛΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΓΙΟΥΝΑΝΙΣΤΑΝ?????

  27. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 11/04/2009 23:21:44

    Ελα ντε!