#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/12/2013 16:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το «άγνωστο Βυζάντιο»



Η επίσκεψη της Υπουργού Τουρισμού στη γειτονική Τουρκία είναι πλέον ιστορική. Ποια ζεϊμπέκικα, ποιες κουμπαριές και ποιες δενδροφυτεύσεις.

Με την κα Κεφαλογιάννη παραμιλάνε τα τουρκικά έντυπα, αλλά και τα φόρουμ στον ηλεκτρονικό τύπο της γείτονος χώρας.

Πάθανε τέτοιο «κοκομπλόκο», που μέχρι «ανάπτυξη» μας εξάγουν.

Αποκλείεται πάντως να φόραγε αυτό το ρούχο για τη συγκεκριμένη περίσταση, οπότε η συνάντηση με τον Πατριάρχη μάλλον έτυχε, καθώς δεν προκύπτει ότι ήταν στο πρόγραμμα.

Η επιβαλλόμενη υπόκλιση όμως στάθηκε μοιραία, καθώς αποκάλυψε τουλάχιστον 3-4 αιώνες  από το …«άγνωστο Βυζάντιο».

Βρεθήκαμε εκτεθειμένοι, από τους Κομνηνούς και μετά.

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tsakali avatar
    tsakali 02/12/2013 16:28:58

    olga δαγκωτο!

  2. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 02/12/2013 16:37:34

    Σκύψε ευλογημένη !!!

    • Magganas avatar
      Magganas @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 02/12/2013 16:47:26

      !!!!

  3. Γιώργος avatar
    Γιώργος 02/12/2013 16:48:00

    Όλγα θεά ανάπτυξη ξανά!
    http://news-up.gr

  4. Panos avatar
    Panos 02/12/2013 17:00:01

    Χάρμα... οφθαλμών και φυσικόν..., βέβαιως βέβαιως...

  5. νικγρκεεκ avatar
    νικγρκεεκ 02/12/2013 17:00:52

    και η Θεοδώρα από τα χαμηλά ξεκίνησε και στο θρόνο έφτασε. Βέβαια στην Ελλάδα ποιος ασχολείται με την Κεφαλογιάννη ή με την Γερέκου ?

    • aris1 avatar
      aris1 @ νικγρκεεκ 02/12/2013 18:52:44

      Ή με την Καιλή την Κουντουρά και τη Ράπτη, ας πουμε?. Πάντως ο μοναδικός τομέας που διακρίθηκαν παγκοσμίως οι πολιτικοί μας, είναι όντως αυτός της ομορφιάς των γυναικών του κλάδου...

    • Ούτις avatar
      Ούτις @ νικγρκεεκ 03/12/2013 01:47:12

      Αυτή δεν ξεκίνησε καθόλου από χαμηλά. Κόρη του Κεφαλογιάννη και αγαπημένη ανηψιά του Βαρδή είναι.

  6. Wolf avatar
    Wolf 02/12/2013 17:04:11

    τρέμε Σκάρλετ!!!

  7. M.O. avatar
    M.O. 02/12/2013 21:39:53

    Η ανάρτηση δεν έχει ούτε κακία, ούτε χυδαιότητα. Πιθανόν κάποιο σχόλιο να σας ενόχλησε. Από την άλλη άλλο σοβαρότητα και άλλο σοβαροφάνεια, αγαπητέ ξερόλα.

  8. Cynthia avatar
    Cynthia 02/12/2013 21:58:28

    O tempora o mores ! Η επι το ελληνικότερον σε ....ελεύθερη απόδοση " είμαστε για τα πανηγύρια "

  9. rally monkey avatar
    rally monkey 02/12/2013 23:47:01

    Μ.Ο άπαιχτος_ ..παντως απο την διπλωματία του ζειμπέκικου στην διπλωματία του ντεκολτέ .. ξεκάθαρα ποιοτικό upgrade ..μεχρι και οι 'οίκοι' μίλησαν

  10. Ξερόλας avatar
    Ξερόλας 03/12/2013 10:50:11

    Αναφερόμουν στα σχόλια που έγιναν αγαπητέ....

    • M.O. avatar
      M.O. @ Ξερόλας 03/12/2013 12:26:43

      ΟΚ, δεκτόν.

  11. cmmm avatar
    cmmm 03/12/2013 18:04:37

    εγω παντως ψηφιζω ολγαρα, γυναικαρα!