#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/07/2013 11:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το άβατο του Μεγάρου Μουσικής



Όσοι νομίζουν ότι στην Ελλάδα «άβατο» έχει μόνο το Αγιο Όρος, γελιούνται. Άβατο έχει και το… ιερό Μέγαρο Μουσικής. Και δεν εννοούμε την πρόσβαση στα πανέμορφα φουαγιέ και τις εκπληκτικές αίθουσες που πλήρωσε από την τσέπη του ο ελληνικός λαός. Εννοούμε τη διαχείριση των οικονομικών που επί χρόνια παραμένει επτασφράγιστο μυστικό. Ένα «ιερατείο» ανθρώπων που επελέγησαν κατά κύριο λόγο από το Σωματείο Φίλων της Μουσικής λύνει και δένει και λογαριασμό δε δίνει.

Όταν υπήρχαν λεφτά και αφειδώς χρηματοδοτούνταν το Μέγαρο φέρεται να δόθηκαν τουλάχιστον 200 εκατ. ευρώ από το κράτος μέσα σε μια δεκαετία. Που πήγαν τα λεφτά; Στον Πολιτισμό και στην ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας, λένε οι διαχειριστές. Πανάκριβο σπορ αν αναλογιστεί κανείς ότι υπάρχουν χιλιάδες εστίες πολιτισμού στην Ελλάδα που υποχρηματοδοτούνται. Όμως, η παρουσία του Χρήστου Λαμπράκη και οι γνωριμίες του εξασφάλιζαν την κρατική χρηματοδότηση και τα πάντα κυλούσαν υπέροχα. Χωρίς φυσικά ποτέ να ξέρει ο κόσμος τι πληρώνει και ποιους. Μην ξεχνάμε άλλωστε την κάλυψη δανείου 95 εκατ. ευρώ που έγινε μέσα στην κρίση, το 2011 από τον τότε υπουργό Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου.

Τώρα που λεφτά δεν υπάρχουν ούτε και για το Μέγαρο ξαφνικά μαθαίνουμε ότι είναι έτοιμο να βάλει λουκέτο. Εργαζόμενοι δεν έχουν πληρωθεί 2 και 3 μήνες την ώρα που πανάκριβες παραγωγές έρχονται από το εξωτερικό. Το ιερατείο που κυβερνά μάλιστα έχει στείλει επιστολές παντού ζητώντας να υπάρξει ρύθμιση των τεράστιων χρεών του Μεγάρου, χρέη για τα οποία έχουν παγώσει και οι επιχορηγήσεις. Έτσι, το Μέγαρο είναι έτοιμο να βάλει λουκέτο, αλλά κανείς δεν ασχολείται με το αν υπήρξε κακοδιαχείριση, αφού κανείς δεν ξέρει τι έχει γίνει με τα οικονομικά.

Τις τελευταίες ημέρες είδε το φως τη δημοσιότητας σχέδιο της κυβέρνησης για μεταφορά της κυριότητας του Μεγάρου, στο σύνολό του, στο ελληνικό δημόσιο. Είπαμε κι εμείς ότι επιτέλους θα μπει κάποιος διαχειριστής, κάποιος εκκαθαριστής και σαν μια προβληματική ΔΕΚΟ θα δοθούν λύσεις και θα καταλογιστούν ευθύνες. Άλλωστε, την ώρα που κόβονται μισθοί και συντάξεις δε μπορεί να υπάρχει πουθενά οικονομικό άβατο, ούτε να δίνονται εκατομμύρια ευρώ για να λειτουργεί ένα πράγματι κόσμημα του πολιτισμού αλλά μια πολύ προβληματική επιχείρηση. Κι όταν δίνεται το σήμα με την ΕΡΤ ότι δεν είναι ανεκτές πλέον απίστευτες σπατάλες, δε μπορεί το Μέγαρο ή κάθε Μέγαρο να μην βρίσκεται υπό τον έλεγχο του δημοσίου.

Αλίμονο. Με το που ανακοινώθηκε έστω και η σκέψη ότι το Μέγαρο θα περάσει στην αποκλειστική διαχείριση του κράτους και ίσως γίνει κάποιος διαγωνισμός μέσω ΤΑΙΠΕΔ για την ανάληψη του management, έπεσαν τα μεγάλα μέσα. Κινητοποιήθηκαν τα γνωστά κέντρα που προστατεύουν το Μέγαρο και που ουδόλως ενδιαφέρονται για το ποιος πληρώνει μια προβληματική επιχείρηση. Είναι οι ίδιοι που βρίζουν το Σαμαρά, τον Στουρνάρα ή όποιον άλλο επειδή κάνουν περικοπές, αλλά μόλις τους πειράξουν το «μαγαζάκι», γίνονται… Τούρκοι.

Εν πάση περιπτώσει, μάθαμε χθες ότι ύστερα από πολύ έντονες… πιέσεις το ιερατείο του Μεγάρου πέτυχε ρύθμιση των οικονομικών του εκκρεμοτήτων προς το ελληνικό δημόσιο, συνέχιση της χρηματοδότησής του με τα λεφτά του ελληνικού λαού, ακόμη και του πολίτη που δεν ξέρει ούτε που πέφτει η Β. Σοφίας, και φυσικά μπλοκάρει η μεταβίβαση στο δημόσιο και εκκαθάρισή του.

Όλα καλά κι όλα ωραία, λοιπόν. Το Δ.Σ. του Μεγάρου δε θα χάσει τη θέση του και τους παχυλούς μισθούς, τα λεφτά θα συνεχίσουν να ρέουν άφθονα και ο πολιτισμός θα έχει γράψει μια ακόμη χρυσή σελίδα.

Κι εν χορδαίς κι οργάνοις θα συνεχίζεται η σπατάλη, η αδιαφάνεια και η κακοδιαχείριση του Μεγάρου, στην υγεία των κορόιδων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βούλα Ελευθεριάδου avatar
    Βούλα Ελευθεριάδου 04/07/2013 12:01:23

    η γνωστή ιστορία!

  2. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 04/07/2013 12:31:39

    Αυτό τώρα το πράγμα και να 'κλεινε, και να γκρεμιζόταν δηλαδή, λίγο θα με 'νοιαζε...

    • Softex Center avatar
      Softex Center @ Ρύκιος 04/07/2013 12:48:17

      Χεστηκαμε για το εαν θα σε ενοιαζε ή οχι. Εσενα δεν θα σε ενδιεφερε κι αν εκλεινε η Εθνικη Βιβλιοθηκη και πουλαγανε τα βιβλια της, κι αν εκλεινε η Κρατικη Ορχηστρα και το Εθνικο Θεατρο και ολοι οι πολιτιστικοι οργανισμοι. Αυτο το κακο εχουν τα λεγομενα social media, οτι μπορει να βγαινει ο καθε αγραμματος και να διατυπωνει αποψεις περι παντος του επιστητου.

      • Ρύκιος avatar
        Ρύκιος @ Softex Center 04/07/2013 13:50:22

        "Πιάνει" το κόλπο με αυτή τη συμπεριφορά απέναντι σε φτωχούς, αγράμματους?
        Πετυχαίνει?
        Εγκαταλείπουν τη ΝΔ χολωμένοι και πάνε κατευθείαν προς την ...ανοιχτή αγκάλη της Χ.Α.? ;)

      • ελλην-1821 avatar
        ελλην-1821 @ Softex Center 04/07/2013 17:10:28

        Συμφωνω. Θα τον ενοιαζε αν θα εκλεινε "μαγαζι " στο ταδε χιλιομ της εθνικης οδου;
        Αλλα ξεχασα για τον νεο Ελληνα αυτα ειναι τα πολιτιστικα μας κεντρα

        • Ρύκιος avatar
          Ρύκιος @ ελλην-1821 04/07/2013 20:20:42

          Δίκιο έχεις, δυστυχώς. Η πλειοψηφία του κόσμου, ειδικότερα αγράμματοι άνθρωποι με ανύπαρκτη παιδεία (τυπικοί ψηφοφόροι της Χ.Α.) όντως θα νοιαστεί αν κλείσει το ...τάδε "μαγαζί".
          Προσωπικά, μουσικό πολιτιστικό μου κέντρο είναι συλλογή παλαιών βινυλίων που συνέλεξα νέος, (ως φοιτητής τα περισσότερα εξ αυτών) - απ ότι καταλαβαίνεις είμαι εξαίρεση, όμως, για την πλειοψηφία έχεις, όντως, δυστυχώς -ξαναλέω- δίκιο.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Softex Center 04/07/2013 22:23:21

        Ωραίος .....!
        Εσύ λοιπόν που είσαι ...γραμματιζούμενος μπορείς να μας πεις γιατί να υπάρχουν τόσες ορχήστρες στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη; Για να έχουν Προέδρους και ΔΣ;
        ή γιατί να μην px ενωθεί το Μέγαρο με την Λυρική;
        Αλλά δεν φτάνουν οι ...καρέκλες και οι επιχορηγήσεις σωστά ...γραμματιζούμενε;
        Ξέρεις πόσο έχει στοιχίσει;
        1.000.000.000 € με εγγυήσεις δανείων και επιχορηγήσεις
        & χωρίς να πληρώνει τα χρέη και ανάληψη εγγυήσεων των δανείων από το κράτος...
        Αλλά προς Θεού ας κλείσουμε μερικά νοσοκομεία και σχολεία, ας στοιχίζει όσο το ΕΟΠΥΥ ...παράγει πολιτισμό.
        Συμφωνώ μαζί σου.
        Να μπει το ΣΔΟΕ για έλεγχο; Οι οικονομικοί επιθεωρητές; ή θα θιγεί ο ...πολιτισμός;

        ΥΓ

        δυστυχώς η χώρα αυτή δεν σώζεται με τίποτα. Στην Βραζιλία πχ γίνεται χαμός γιατί είχαμε αύξηση 0,10 € όταν δις δίνονται για φιέστες του μουντιάλ...εδώ έχουμε ανεργία, ιδιωτικοί υπάλληλοι εναντίον ΔΥ, αυτοκτονίες, χαράτσια, συσσίτια...αλλά προς Θεού το πάρτι για τους πολιτικούς και τον κύκλο τους συνεχίζεται με αποφάσεις που παίρνουν οι ίδιοι πολιτικοί για το κύκλο των επωνύμων που ενώ "βρίζονται" απλά ρυθμίζουν τα χρέη των ....επωνύμων μεταφέροντάς στο κοινωνικό σύνολο την πληρωμή.
        Προς Θεού μην πειράξετε τα Μέγαρα, τις τράπεζες, τον ΟΑΝΜΑ, την ΜΟΔ, και άλλες ιερές αγελάδες ....υπάρχουν ισοδύναμα πχ κλείνει ο ΚΑΤΣΕΛΗΣ ή διώχνουμε 14,000 ΔΥ, προς Θεού η δόση για τις δόσεις τους πάνω από όλα.

  3. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 04/07/2013 13:13:48

    Να βάλουμε τον Καψή να κάνει κάθαρση!!!!!!

  4. nikos nikidis avatar
    nikos nikidis 04/07/2013 13:47:37

    μάλιστα. τα λύσαμε όλα τα υπόλοιπα και μας φταίει τώρα το μέγαρο μουσικής. όλα ωραία και καλά. ένα-ένα και με την σειρά. αυτό ακολουθεί? ησπατάλη σήμερα ξεκίνησε? όσο για <>, μόνοι τους μπήκαν για να κυβερνήσουν? δεν τους έβαλαν κάποιοι? από πότε λειτουργεί το μέγαρο και ποιοι πολιτικοί ήταν υπεύθυνοι για το ιερατείο? και εσείς, πού ήσασταν, ωρέ παλληκάρια???!!!!

  5. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 04/07/2013 14:22:02

    Αξιος ο μισθός σου. Πέρνα από την Μιχαλακοπούλου να πληρωθείς

    • nikos nikidis avatar
      nikos nikidis @ Αριστερός Ψάλτης 04/07/2013 15:06:25

      Αριστερέ ψάλτη, εξ ιδίων τα αλλότρια? δεν είμαστε ίδιοι... γι' αυτό εσύ και οι σαν εσένα μας στέλνετε αλλού και μετά αναρρωτιέστε γιατί....

      • Αριστερός Ψάλτης avatar
        Αριστερός Ψάλτης @ nikos nikidis 04/07/2013 16:45:33

        Που ξέρεις εσύ τι είμαι και τι κάνω εγώ; Μόλις βλέπετε να βγαίνει ένα σκάνδαλο λουφάζετε γιατί χάνετε το μισθάκο σας. Και ύστερα κλαίτε γιατί χρεοκόπησε η χώρα. Κάποιοι σαν εσάς κατάντησαν τη χώρα επαίτη. Να κόβει το μισθό και τη σύνταξη για να τα δίνει στο Μέγαρο και μόλις το βγάζουμε στο φως να πετάτε τη μπάλα στην κερκίδα. Ελεος πια με τον φιλοτομαρισμό.

        • Αριστερός Ψάλτης avatar
          Αριστερός Ψάλτης @ Αριστερός Ψάλτης 04/07/2013 16:47:41

          Και κάτι άλλο. Επειδή το σκάνδαλο είναι διαχρονικό, ας το βάλουμε στη ντουλάπα με τα υπόλοιπα. Επειδή το Μέγαρο κτίστηκε και τράφηκε απ' όλες τις κυβερνήσεις, να συνεχίσει να σου παίρνει τα λεφτά από την τσέπη. Οτι και με την ΕΡΤ δηλαδή που τόλμησε ο Σαμαράς να το κλείσει το μαγαζί κι έπεσαν επάνω του όσοι έπαιρναν 20.000 ευρώ το μήνα. Φτάνει πια

  6. WY avatar
    WY 04/07/2013 14:24:48

    Δέκα συναυλίες-προσφορά τών τραγουδοποιών,πού ##παράγουν καί προαγάγουν τόν Ελληνικό πολιτισμό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ###,όπως π.χ.Κραουνάκης,Νταλάρας,Πρωτοψάλτη καί γενικώς όλων εκείνων τών εκπροσώπων τής αριστερής ,μεγαλόψυχης καί πατριωτικής (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) καλλιτεχνικής πλέμπας καί θά επανέλθη στά ίσια του (οικονομικά)!
    Άλλωστε από ιδρύσεως του,τό Μ.Μ. ήταν τό σπίτι τής συγκεκριμένης πλέμπας!!
    Δέν ανησυχώ καθόλου διά τό μέλλον τού Μ.Μ.,όπως δέν ανησύχησα καί διά τό μαύρο τής ΕΡΤ (ελπίζω νά παραμείνη)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Hawk avatar
      Hawk @ WY 04/07/2013 15:09:36

      Προτιμάς τον μουσικό ήχο των όπλων και των φούρνων απ΄ότι καταλαβαίνω....

      • WY avatar
        WY @ Hawk 04/07/2013 18:38:51

        Καί τής θερμικής ακτινοβολίας, στούς 5000 βαθμούς/Κελσίου,θά πρόσθετα.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ WY 04/07/2013 16:31:13

      Αριστερή πλέμπα διαβάζω..
      Υπάρχει κάτι στο έργο των συγκεκριμένων που να σας παραπέμπει σε προπαγάνδα της αριστεράς;
      Έχω συνοδεύσει αρκετές φορές μαθητές στο μέγαρο μουσικής σε προγράμματα για σχολεία και σας βεβαιώνω ότι η προσφορά του στον πολιτισμό είναι υπαρκτή.
      Τώρα σε ό,τι αφορά τη διαχείρηση...είναι αλήθεια ότι δεν είμαι γνώστης.
      Νομίζω ότι η ιδεολογία σας, σας δημιουργεί προκατάληψη.
      Δεν ξέρω τι ακριβώς εσείς θεωρείτε πολιτισμό..η πολιτιστική κληρονομιά πάντως είχε υποστηριχθεί από το μέγαρο μουσικής.
      Ε, τον Σφακιανάκη μπορείτε να τον απολαύσετε και αλλού..

  7. γαλατης avatar
    γαλατης 04/07/2013 16:04:13

    ΠΡΟΣ ΦΑΚΤΟΡΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ...ας θυμηθουμε καποια πραγματα...

    Σύμφωνη με τη ρύθμιση για την αποπληρωμή από το Δημόσιο δανείου που είχε πάρει το Μέγαρο Μουσικής είναι η Νέα Δημοκρατία.

    "Το Μέγαρο Μουσικής είναι περιουσία του ελληνικού λαού, παράγει πολιτισμό, δεν μπορούμε να τα αφήσουμε να καταρρεύσουν όλα", δήλωσε ο εκπρόσωπος τύπου της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Γιάννης Μιχελάκης. "Το Μέγαρο θα πρέπει να βοηθηθεί, το παραγόμενο αποτέλεσμα είναι για όλο το λαό", πρόσθεσε.


    "Το Δημόσιο έχει εγγυηθεί την αποπληρωμή του δανείου με απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών το 2007. Από πέρσι η κρατική επιχορήγηση έχει μειωθεί 50%. Αν δεν κάνουμε την ρύθμιση, το Δημόσιο θα πληρώσει στο ακέραιο την οφειλή γιατί θα καταπέσει η εγγύηση, ενώ και το Μέγαρο δεν θα μπορεί να πάρει φορολογική ενημερότητα και θα κλείσει", δήλωσε από τη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών. "Ας πάρουμε απόφαση τι θέλουμε. Το Δημόσιο θα πληρώσει, έτσι κι αλλιώς, τα χρήματα αυτά. Ή τα πληρώνει με ανοικτό το Μέγαρο, είτε τα πληρώνει με κλειστό", πρόσθεσε ο Γ. Παπακωνσταντίνου.

    Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό "Αθήνα 9,84", ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γ. Πεταλωτής, έκανε αυτή την επιλογή, ώστε το Μέγαρο Μουσικής, που είναι "κύτταρο πολιτισμού", να συνεχίσει να υπάρχει, με κατοχύρωση του δημοσίου συμφέροντος μέσα από τη λειτουργία του.

    Σημειώνεται ότι η επίμαχη ρύθμιση αφορά σε δάνειο που είχε πάρει το Μέγαρο το 2007 από την Εθική Τράπεζα, με εγγυητή το ελληνικό δημόσιο, για την ολοκλήρωση των κτηριακών του εγκαταστάσεων

    • Rainbow avatar
      Rainbow @ γαλατης 05/07/2013 14:33:03

      Τι θες και τους τα θυμίζεις ρε φίλε.Λεπτομέρειες είναι ολα αυτά,αφού εχουμε πει η ΝΔ δεν φταίει για τίποτα,τη λέξη διαπλοκή πρώτη φορά την ακούνε.

  8. Ραβινος avatar
    Ραβινος 04/07/2013 16:11:05

    Σοβαρα τωρα .Πιστευει κανεις οτι το Μεγαρο υπηρετει τα πολιτιστικα δρωμενα ?Να δημιοσιευτουν εδω και τωρα οι μισθοι ολων των αποτελουντων το ιερατειο απο τον κο Μανο μεχρι τον θυρωρο .Εδω και τωρα !Ποιος ειναι ο κος Μανος που μιλαει για πληγμα στην πολιτιστικη ζωη του τοπου εαν παυσει να ισχυει το αβατο του Μεγαρου ?Τι καλυπτει το Μεγαρο απο τις πολιτιστικες αναγκες του λαου ?Ποτε βγηκε εξω απο το καβουκι του το Μεγαρο ?Ποτε πηγε στα νταμαρια και τις αλλα αλλα φτωχοθεατρα της επαρχιας να μεταφερει πολτιστικη κουλτουρα το Μεγαρο ?Ποτε !Ποιος ειναι ο Στουρναρας {ονομα κι αυτο !} που μιλαει για συνεχιση της μεχρι τουδε πρακτικης χειρισμου των οικονομικων θεματων του Μεγαρου ''για ρυθμιση χρεων ''και οτι το ΥΠΟΙΚ ''αναγνωριζει και στηριζει τον ρολο και την συμβολη το ΟΜΜΑ στην πολτιστικη ζωη του τοπου ''!Ποιου τοπου βρε Στουρναρα {ονομα και πραγμα } ? Της μικρης ελιτ που διαφεντευει τον τοπο και θελει και το ΟΜΜΑ για το περιτυλιγμα της δηθεν πνευματικης ανωτεροτητας τους ?Αυτο που με τις πανακριβες παραγωγες του εξωτερικου ροκανιζει εισοδηματα {απο τις περικοπες των μισθων και συνταξεων }?Ποιος εισαι εσυ βρε Στουρναρα που θα ρυθμισεις χρεη του ΟΜΜΑ 245 εκατ € οταν για 500 εκα € περικοπησαν συνταξεις πενοντων συμπολιτων μας ?Αιδως Αργειοι!Ντροπη και αισχος !Μπραβο factor για την αναρτηση !Να θυμουνται οι καλυπτοντες το αβατο τετοιων λαμογιοφωλεων οτι δεν ξεχναμε !Εδω ειμαστε !

  9. γαλατης avatar
    γαλατης 04/07/2013 16:15:55

    ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ...ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ας ξαναθυμηθουμε

    Τα στοιχεία λοιπόν για το πραγματικό σκάνδαλο του Μεγάρου, από τις επίσημες δηλώσεις έχουν ως εξής:

    Η διάταξη που στα ξεκάρφωτα περιλήφθηκε στο φορολογικό νομοσχέδιο αναφέρει ότι «το ελληνικό Δημόσιο αναλαμβάνει την υποχρέωση να καταβάλει εμπρόθεσμα στην Εθνική Τράπεζα το ποσό της εκάστοτε οφειλής σύμφωνα με τους όρους της δανειακής σύμβασης μεταξύ Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Αθηνών (ΟΜΜΑ) και της δανείστριας τράπεζας. Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση 2/48243/2007 παρασχέθηκε εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου προς την ΕΤΕ για την κάλυψη δανείου προς τον ΟΜΜΑ ποσού 95 εκατομμυρίων ευρώ για την ολοκλήρωση των κτιριακών εγκαταστάσεων».

    Κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή, το θέμα αποκάλυψε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Π. Κουρουπλής και ζήτησε την απόσυρσή της διάταξης. Συμφώνησαν μαζί του οι βουλευτές του ΚΚΕ Ν. Καραθανασόπουλος, του ΛΑΟΣ Μ. Βορίδης και του ΣΥΡΙΖΑ, Δ. Παπαδημούλης,

    σήμερα άραγε ο κ. Βορίδης διαφωνεί ακόμη η συμφωνεί ???

    • nikos nikidis avatar
      nikos nikidis @ γαλατης 04/07/2013 16:39:25

      πέστα Γαλάτη, γιατί αρκετοί εδώ μέσα νομίζουν ότι το μέγαρο χτίστηκε σήμερα...

  10. γαλατης avatar
    γαλατης 04/07/2013 16:23:16

    παρακαλώ μπορεί κάποιος να μας απαντήσει αν το ΜΕΓΑΡΟ είναι ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ????αν είναι, πως είναι δυνατόν το κράτος να είναι εγγυητής των δανείων της ?? αν όμως μπορεί κάτι τέτοιο να συμβεί, προτείνω να μπεί το κράτος και η κυβέρνηση ως εγγυητής και για τα δικά μου δάνεια....κάνω μήπως λάθος ??/

  11. pasokos avatar
    pasokos 04/07/2013 17:37:43

    Κάτι ήξερε η Ριτάρα που δεν πήγαινε Μέγαρο και προτιμούσε τον ... Κρίμα, έφυγε πολύ νωρίς από κοντά μας (προφανώς πίεσε ο Αντρέας για να ανέβει νωρίτερα).

  12. nikos nikidis avatar
    nikos nikidis 04/07/2013 17:57:58

    αριστερέ ψάλτη, πρώτος μίλησες για μισθό, γι' αυτό μην κάνεις το άσπρο-μαύρο των λεγομένων σου και επί πλέον μην προσπαθείς να δικαιολογηθείς, προφασιζόμενος προφάσεις εν αμαρτίαις.... πέραν τούτου, σε κανένα σημείο δεν είπα ότι δεν είναι σκάνδαλο, εκτός αν αυτό κατάλαβες, οπότε το μόνο που μπορώ να πω επ' αυτού, είναι ""ό,τι πεις..."". δεν είναι, όμως, τρομερή υποκρισία να βγαίνουμε σήμερα και να λέμε αυτά για το μέγαρο και το κάθε μέγαρο, λες και χτίστηκε σήμερα το πρωί; δες, λίγο και τα σχόλια του Γαλάτη....

  13. aris. aold avatar
    aris. aold 04/07/2013 18:11:14

    Νεα Ελλάδα με παλιές συνήθειες, κλίκες, κυκλώματα και παρέες.

    Νεα Ελλάδα με αδικίες, αναξιοκρατία, και αδιαφάνεια επίσης δεν κτίζεται.

    Ο κόσμος χρειάζεται εργα και όσοι ονειρεύονται να είναι τα μαστορια της νέας Ελλάδας τόλμη και αποφασιστικότητα.

  14. WY avatar
    WY 04/07/2013 19:08:01

    Ε, τον Σφακιανάκη μπορείτε να τον απολαύσετε και αλλού..
    .........................................................................................................

    Αυτήν τήν ευκαιρία/δυνατότητα μάλλον εσείς τήν έχετε κι από ό,τι αντιλαμβάνομαι σάς αρέσει κιόλας!!!!
    Τά παιδάκια-μαθητές, τί φταίνε????????

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ WY 04/07/2013 19:15:58

      Δεν μου αρέσει, αλλά από την απέχθεια που δείξατε σε προαναφερθέντες καλλιτέχνες υπέθεσα ότι αρέσει σε σας.
      Δεν καταλαβαίνω την ένστασή σας, ποιους εσείς δε θεωρείτε πλέμπα...για την πολιτιστική κληρονομιά ήδη έχω εξηγήσει, όσο για τους μαθητές δεν αδικήθηκαν καθόλου, μην ανησυχείτε.

      • WY avatar
        WY @ πολίτης 04/07/2013 22:23:17

        Είναι τόσοι πολλοί (έν ζωή) οί τής πλέμπας,πού αδυνατώ νά διακρίνω κάποιον,εκτός αυτής.

  15. DebbyTant avatar
    DebbyTant 04/07/2013 19:52:43

    Κι εγω που μαρεσει η κλασικια μουσικη δεν ειχα τα φραγκα να παω να δω. Μονο για πλουσιες ηταν. Και να σου πω οτι οι πιο πολλες πηγαιναν για να τις δουν.
    Τιποτα σωστο, ποτε και πουθενα.

    • WY avatar
      WY @ DebbyTant 04/07/2013 22:17:29

      Tό ίδιο ## θύμα ## μέ ΄σένα είμαι κι εγώ,όπως καί χιλιάδες άλλοι συμπολίτες μας!.

      Είχε/έχει μετατραπεί σέ μία πασαρέλα, διά τήν θολοκουλτουριάρα ελίτ καί τήν καλλιτεχνική πλέμπα/καρακάξες/λεκανατζούδες τής Τέχνης καί τού Πολιτισμού!!
      Κι όπως είπες,πήγαιναν διά νά τούς/τίς ΄δούν κι όχι διά νά ΄δούν/ακούσουν!!

  16. Χάρης avatar
    Χάρης 04/07/2013 21:20:44

    Λουκέτο λέμε αν θέλουν να το σώσουν να κάνουν έρανο στα βόρεια προάστια έτσι και αλλιώς για εμάς τους μικρομεσαίους τα εισιτήρια για τις παραστάσεις είναι πανάκριβα δεν θα κάθομαι εγώ σαν λακαμας να επιβαρύνομαι με επιπλέον φόρους για να πηγαίνει το κάθε τσοκαρο στο Μέγαρο να παρακολουθεί όπερα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.