14/06/2009 15:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το Ράλλυ Ακρόπολις και οι ανθρωποδιώκτες του

ΣΧΟΛΙΑ

  1. νικος avatar
    νικος 14/06/2009 16:27:19

    ε οχι και ο λεμπ ο μεγαλυτερος οδηγος....
    αν ειναι δυνατον...
    ποσο ανιστορητος είσαι?
    ούτε μεσα στη δεκαδα δεν είναι

  2. αντί avatar
    αντί 14/06/2009 18:13:03

    Να μην σχολιάσουμε καν το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν πήρε καν χαμπάρι ότι αυτές τις μέρες διεξάγονταν στη χώρα μας ένα σημαντικό παγκόσμιο γεγονός του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε αντίθεση με την πλύση εγκαφάλου και των πακτωλό χρημάτων που γίνεται για ανοησίες όπως η eurovision κτλ.

  3. zippo avatar
    zippo 14/06/2009 18:14:14

    μάλλον το 2010 δεν θα γινει Ακροπολις σκοπεύουν να το βγάλουν από το πρόγραμμα, έτσι διάβασα

  4. isnogood avatar
    isnogood 14/06/2009 18:29:49

    @νικο
    προφανώς κρίνονται όλοι με βάση το αποτέλεσμα.
    Για μένα πάντως, οδηγοί με κάκαλα και όχι κάκαλα οδηγοί με τίτλους, ήταν ο 'ποντικός' που κέρδισε τις μισές διαδρομές του ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ κι έχασε τον αγώνα, ο Χανού, ο Στίγκ, ο Ρέρλ που 'πήδηξε' τους Ιταλούς της Λάντσια πολλές φορές στο σπίτι τους,ο μεγάλος Άρι Βατάνεν, ο τεράστιος Βάλτεγκαρντ, ο Άλλεν και φυσικά ο τρελοπέντι...
    Καλό θα ήταν να βλέπαμε την ανάβαση του Άρι στο Πάικ Σπίκ με το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο να κρύβει τον ήλιο ή τα πετάγματα σε κάποιες χίλιες λίμνες του Στίνγκ και του Μίκολα.
    Άλλες εποχές...

    Υ.Γ.
    Το ΄βιντεο με τις τούμπες του πέντι δεν είναι άσχημο επίσης:)

  5. isnogood avatar
    isnogood 14/06/2009 18:47:07

    Και για να το κάνουμε πιο πολιτικό το θέμα, τώρα που έρχεται μικρός ανασχηματισμός, γιατί δεν βάζει ο Κ.Κ. έναν σχετικό με το αυτοκίνητο πολιτικό, για παράδειγμα τον Σταθάκη και να δούμε μετά πως θα βγαίνουν τα διπλώματα απο τα γραφεία Συγκοινωνιών...
    Θέλουμε οδηγούς στο δρόμο και όχι ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ.
    Εξαταστές και όχι....παραεξαταστές.
    Εκεί είναι το θέμα του ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ...

  6. Factorx avatar
    Factorx 14/06/2009 19:34:39

    @νικος: Και όμως !!! δεν τον πήγαινα κι εγώ με τίποτα, φανατικός της φικανδικής οδήγησης γαρ. τσακωνόμουν και με τους ελληναραδες πρωταθλητες που ερχονταν και μου έλεγαν οτι το γυρίζεις πολυ και χάνεις χρονο κλπ. Πήγα λοιπον εεφέτος - εδω και καιρό σαν θεατης - να δω κομματια που τα έχω περάσει κι εγω για να δω πως πάνε. Ο άνθρωπος είναι θεος πραγματικα. και το γυρίζει,καα τα "φλικ" του και τα "αριστερά" του και απιθανο κοντρολ

  7. Factorx avatar
    Factorx 14/06/2009 19:37:03

    @zippo: με την συμφωνια που εχουν κανει δεν θα συμπεριλαμβάνεται το 2010 στο παγκοσμιο πρωτάθλημα (WRC)- μάλλον μονο στο Ευρωπαικο. Απο το 2011 μαλλον ξανα. Αλλαζουν ομως και όλα. Καταργουνται τα WRC και θα τρεχουν με S2000 σαν του Αθανασουλα

  8. Factorx avatar
    Factorx 14/06/2009 19:48:00

    @isnogood: άλλες εποχές, άλλοι οδηγοί. Το θέμα είναι όμως και να τερματίζεις. Εκεί εχασε ο Βάτανεν, ο οποίος απο όσα μου έλεγε ο Πέντι, δεν ήταν και ο καλύτερος των χαρακτήρων, αλλά ήταν καλός δημοσιοσχεσίτης (σημερα ευρωβουλευτής)

    Είδα τον Λεμπ στην Θήβα και σκέφτεται τρεις στροφές πριν: Πρόσεχε: Δεξιά δυο + σε αριστερή τρίτης σε δεξιά δευτέρα. Ολοι στην πρώτη έβγαιναν με τις πάντες και ουρλιαζε το πληθος, αλλά στην τρίτη χαροπάλευσαν και εκοβαν. Ο Λεμπ περάσε ο π.... διαβητης. Το έκοψε στην πρώτη για να περάσει τέζα τις άλλες δύο. Και το γυρναει, απλώς δεν τον βλέπεις στην τηλεόραση

    Ο Πέντι που μισεί του Γάλλους (ως καθε Φιλανδος) τον παραδεχεται. και ο Βάτανεν εχει πει "ο παππούς του πρέπει να ειναι Φιλανδός". Αυτό κάτι λέει, έ;

  9. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 14/06/2009 19:50:14

    Για πες κατι γι αυτο το Σκοντα.Τι εχει πανω του;
    Απο μεταδοση,πως ειναι;4Χ4;

  10. Factorx avatar
    Factorx 14/06/2009 19:54:04

    @Προβοκατωρ 4X4 χωρις Τούρμπο. Να ξαναγίνει το άθλημα αντρικό. Μόνο με το αριστερό στο φρένο τα πας για να μην πέφτουν οι στροφές. να δω τότε τις αδελφούλες με τα τούρμπο που κόβουν στις στροφές και πάνε τέζα στις ευθείες. Μαζευω λεφτά απο τωρα

  11. zippo avatar
    zippo 14/06/2009 19:54:25

    δεν τον παραδέχονται εύκολα στην Ελλάδα τον Λεμπ επειδή είναι ψυχρός και προγραμματισμένος στην οδήγηση αλλά πιστεύω ότι είναι ο μεγαλύτερος όλων, είναι robodriver.
    Αυτοί που λένε ότι όταν το γυρίζεις χάνεις χρόνο είναι συνήθως κάτι σουπιατζήδες που οδηγουν το αυτοκίνητο σαν τρένο σε ράγες. Οδήγηση στα ραλί χωρίς γυρίσματα δεν είναι οδήγηση.

  12. tiramola avatar
    tiramola 14/06/2009 19:55:55

    @Φάκτορ...
    Είδα ένα βιντεάκι με την τούμπα του Λεμπ.
    Έχω την εντύπωση με τα λίγα που καταλάβαίνω ότι τα είχε δώσει όλα σε εκείνη τη φάση για να καλύωει τον χαμένο χρόνο...
    Κρίμα...

  13. amerikanaki avatar
    amerikanaki 14/06/2009 20:04:25

    Το δεύτερο σκέλος του φετινού Ακρόπολις (τρεις ΕΔ στην Κόρινθο) ηταν απαράδεκτο. Στενοί δρόμοι, τα subaru mitsubishi δεν χωρούσαν να περάσουν. Το μικρό όμως skoda του Αθανάσουλε γ....σε. Το ελληνικό ράλλυ παραμένει δέσμιο της παρέας της ΕΛΠΑ καιτων 4Τ και όσων τρώνε και γλύφουν δίπλα τους

  14. Factorx avatar
    Factorx 14/06/2009 20:17:17

    Δείτε το βίντεο απο την ειδική Βωξίτες (Καρούτες ανάποδα) προς επιβεβαίωση αυτου που λεω για τον Λεμπ

  15. Nick avatar
    Nick 14/06/2009 20:19:52

    Μόνο μια φορά πήγα σε Ακρόπολις και αυτό ήταν στην Υπερειδική του ΟΑΚΑ το 2005. Ήταν φοβερό σκηνικό.

    Πάντως έχει χάσει πολύ την αίγλη των περασμένων ετών.

  16. νικος avatar
    νικος 14/06/2009 23:10:38

    οι 10 μεγαλύτεροι οδηγοι συνυπήρξαν απο το 1988 μέχρι το 2002. και μέσα σε δυο χρονια ο ενας μετα τον αλλον αποχωρησαν.
    αυτο αφησε ελευθερο το πεδιο στον λεμπ που συναγωνιζεται με κουλους πια. ποιος ξερει τι θα γινοταν αν δεν ειχε πεθανει ο μπερνς που μαλλον θα ετρεχε μεχρι σημερα.

    ο μακρει, ο σαινθ και ο μακινεν ηταν οι μεγαλυτεροι οδηγοι που περασαν ποτε. οι αριθμοι δεν λενε παντα την αληθεια.

    για τον ιαβερη τι να πουμε δηλαδη?

  17. Factorx avatar
    Factorx 14/06/2009 23:18:43

    @νικος.

    1. O ορισμός της ταχύτητας είναι ποιος θα παει πιο γρήγορα απο το Α σημείο στο Β. Δυστυχώς οι χρόνοι μετράνε. Το θέαμα τελείωσε. Όμως ο Λεμπ και οι σημερινοί πάνε μα απίστευτα πιο υψηλές ταχύτητες απο τους παλιούς

    2 Οταν είμαι μέσα στο αγωνιστικό διασκεδάζω γιατι είμαι συνεχώς με το πλάι. Ο κόσμος όμως δεν το βλέπει αυτό σήμερα και το κατάλαβα χθες, γι αυτό και μένουν μόνο οι φανατικοί του σπορ.

    3. Για να σωθεί το σπορ πρέπει να καταργηθούν τα ηλεκτρονικά διαφορικά και τα αυτόματα κιβώτια. Αν όμως γίνει αυτό, πως θα βελτιωθεί η ασφάλεια του καθημερινού οδηγού;

  18. νικος avatar
    νικος 14/06/2009 23:32:17

    1. το γεγονος οτι πανε σημερα με μεγαλυτερες ταχυτητες απο τους παλιους δεν σημαινει οτι ειναι καλύτεροι!
    απλά η καθε εποχη διαφερει με την επομενη.
    πες μου ποιος απο τους σημερινους θα μπορουσε να οδηγησει τα τερατα που οδηγουσε ο μακαριτης ο τοιβονεν και οι αλλοι.

    2. συμφωνω. αλλά υπηρχαν οδηγοι οπως ο μακρει που ηταν συνεχεια με το πλαι και ομως εσπαγαν τα χρονομετρα. αυτο βαση της φυσικης δεν γινεται. και ομως γινοταν.

    3. τα rally πεθαναν φιλε. ακομα και να αλλαξουν οι κανονισμοι. και εγω φανατικος ειμαι. αλλα εχω ξενερωσει.
    γιατι τα προσωπα σε κανουν να αγαπησεις κατι. σημερα με ποιον να ταυτιστεις?
    με το ξενερωτο οδηγημα του λεμπ? χεστηκα για τους χρονους και τα πρωταθληματα

  19. Factorx avatar
    Factorx 15/06/2009 02:18:14

    @νικος:

    1 Ο μακαρίτης ο Τοιβόνεν έφυγε ακριβώς επειδή δεν οδηγούνταν τα τέρατα του Group B. Και δεν ήταν τέρατα επειδή έκαναν παντιλίκια, αλλά σκοτώστρες. Η ιστορία των Ραλλυ δεν περιορίζεται στα χρονια του Group B

    2 Ο Μακρέι ηταν οδηγάρα αλλά έσπαγε τα αυτοκίνητα γι αυτό έχασε το εργοστασιακό μπάκετ. Βλέπε τα τελευταία χρόνια με το Focus. Το θέμα δεν είναι μόνο να προσφέρεις θέαμα,΄αλλά και να φέρεις και το αυτοκίνητο πίσω.

    3 Αν νομίζεις οτι ο Λεμπ δεν κάνει πάντες, προφανώς δεν πηγες στα βουνά να τον δεις.

    4 Αλλο πάντες και άλλο χαζοκωλιές

    5 Ποιο ειναι το ζητούμενο. να εξουδετερώσουμε τις δυνάμεις της φύσης και να στριβουμε γρηγορότερα και ασφαλέστερα. Κι αυτό είναι θεμα φυσικής, μαθηματικών, μηχανικής, ευφυίας ικανοτήτων, προετοιμασίας, φυσικής κατάστασης. Κι αυτά όλα μαζί είναι που κάνουν για μένα το Ράλλυ το συναρπασιτκότερο άθλημα.

    6 Συμφωνω όμως απολύτως μαζί σου οτι όλα αυτα δεν λένε τίποτα στον θεατή. Οπότε πάμε στο παρακάτω που με απασχολεί και μένα: Γιατί αντιθέτως, η Formula 1 μαζεύει κόσμο. Τι είναι αυτό που την κάνει τόσο δημοφιλή; Ο ανταγωνισμός, ο κίνδυνος, τα καμένα λάδια και οι μ...ρες στα πιτς και το κυριότερο οτι βλέπεις συνεχώς τα αυτοκίνητα. Εστι καταφερνουν και μαζεύουν περισσότερο κόσμο σε σχέση με παλιά που πήγαιναν κι εκεί με τις ...πάντες.

    7 Άρα; δεν τελειωσε το θεάμα στα Ραλλυ. Απλώς πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που προσφέρονται στους θεατές

    8. Πως; Δεν ξερω

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/06/2009 12:19:56

    μπράβο ΦάκτορΧ για την άποψή σου για τα γκρουπ Β
    ο Μκ Ρέι ανεπανάληπτος οδηγός δυστυχώς και άτυχος σκοτώθηκε με το ελικόπτερο και μέσα ήταν ο γυιός του
    τις δυνάμεις της φύσης δεν μπορείς να τις εξουδετερώσεις ούτε να τις υπερβείς, αυτό που κάνεις είναι να συγχωνεύεσαι με αυτές μέσα στο αυτοκίνητο και να τις ακολουθείς, δηλαδή οδηγός και αυτοκίνητο μία μάζα, ένα σώμα, χωρίς φόβο και κουμαντάρισμα αυτής της ιπτάμενης μάζας στρίβοντας αν χρειαστεί και τις ρόδες στον αέρα για να ελέγχεις την ταχύτητα στα άλματα

  21. Le canard avatar
    Le canard 16/06/2009 15:49:57

    Μεγάλος τρελάρας -με την πολύ καλή έννοια- π Νόβικωφ.

  22. allenaki avatar
    allenaki 18/06/2009 19:56:09

    δοκιμές

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.