#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/01/2011 13:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ΠΑΣΟΚ σαρώνει, η Ντόρα μπαίνει στη Βουλή και η Καβάλα θα πάρει πρωτάθλημα


Δημοσιεύθηκαν σήμερα άλλες δύο δημοσκοπήσεις. Κοινό χαρακτηριστικό τους η άνετη επικράτηση του ΠΑΣΟΚ, η είσοδος της Ντόρας στη Βουλή αλλά και η άνοδος του ΛΑΟΣ!!! Είχε προηγηθεί δημοσκόπηση  μέσα στην εβδομάδα του βαρόμετρου του ΣΚΑΙ που έδινε τη διαφορά στο 8% (38,5 έναντι 30,5) αλλά τον Οκτώβριο έδινε 42% έναντι 28% και στις εσωκομματικές της ΝΔ τη Ντόρα με 10% διαφορά.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της Marc όπως δημοσιεύονται στο Έθνος, οι πολίτες δεν φαίνεται να έχουν πεισθεί από τη θέση της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ ότι δεν υπήρχαν περιθώρια άλλης πολιτικής πέραν της υπογραφής του μνημονίου. Μόνο το 30,3% πιστεύει ότι η υπογραφή του μνημονίου και τα μέτρα της κυβέρνησης ήταν αναγκαίο κακό. Τουναντίον, η πλειονότητα θεωρεί ότι η κυβέρνηση δεν διαπραγματεύτηκε σωστά - υπήρχαν περιθώρια για λιγότερο σκληρά μέτρα, το ποσοστό είναι στο 33,5%, ενώ το 34% εκτιμά ότι η υπογραφή του μνημονίου ήταν λάθος επιλογή και ότι υπήρχαν περιθώρια να μην μπούμε στην επιτήρηση.

Σε ότι αφορά τη συνοχή των κομμάτων η κομματική συσπείρωση του ΠΑΣΟΚ είναι στο 56,8% και της Νέας Δημοκρατίας στο 54,2%. Αξίζει να τονιστεί ότι το 18% των ψηφοφόρων του κυβερνώντος κόμματος δηλώνουν αναποφάσιστοι, ενώ το ποσοστό στους ψηφοφόρους της ΝΔ φτάνει κοντά στο 26%. Τις μεγαλύτερες διαρροές έχει το ΠΑΣΟΚ προς τη ΝΔ και το ΚΚΕ, ενώ η Νέα Δημοκρατία προς τη Δημοκρατική Συμμαχία της Ντόρας Μπακογιάννη, το ΚΚΕ και το ΛΑΟΣ.

Το προβάδισμα του ΠΑΣΟΚ στην πρόθεση ψήφου διαπιστώνεται από τα ευρήματα του γκάλοπ της Marc, καθώς έχει διαφορά 6,8 ποσοστιαίων μονάδων από τη Νέα Δημοκρατία(27,7% το ΠΑΣΟΚ έναντι 20,9% της ΝΔ) Στην πρόθεση ψήφου και χωρίς τους αναποφάσιστους -αναγωγή- η διαφορά φθάνει στο 9 % φτάνοντας στο 36,8% και το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο 27,8%. Διψήφιο ποσοστό συγκεντρώνει το ΚΚΕ με 10,3% και ακολουθεί ο ΛΑΟΣ με 6,4%, ο ΣΥΝ με 4%, ενώ το κόμμα της κ. Μπακογιάννη (Δημοκρατική Συμμαχία) φαίνεται ότι υπερβαίνει το φράγμα του 3% φτάνοντας στο 3,7%. Στο κατώφλι εισόδου είναι η Δημοκρατική Αριστερά (2,9%), ενώ χαμηλά καταγράφονται οι Οικολόγοι Πράσινοι (μόλις στο 2,5%). Χωρίς την αναγωγή η ΔΗΣΥ και η ΔΗΜΑΡ μένουν εκτός Βουλής με τον ΛΑΟΣ στο 4,8 και τον ΣΥΝ οριακά στο 3%.

Στη δημοσκόπηση της Alco για το «Πρώτο Θέμα» το ΠΑΣΟΚ λαμβάνει 22,2 %, η ΝΔ 18,4%, το ΚΚΕ 8%, ο ΛΑΟΣ 5,3%, ο ΣΥΡΙΖΑ 2,5, η ΔΗΣΥ 2,6 η ΔΗΜΑΡ 1,9% και οι Οικολόγοι 2,7%. Στην αναγωγή όλοι οι μικροί –πλην Οικολόγων- μπαίνουν στη Βουλή, η οποία γίνεται επτακομματική!!!

Σε άλλα ερωτήματα το 73% συμφωνεί με το φράχτη στον Έβρο, αποδοκιμάζει τον Αντιπρόεδρο με ποσοστά από 71-80% (ερώτηση για τους κοπρίτες το 80άρι) και ταυτόχρονα δεν δέχεται νέα μέτρα για την έξοδο από την κρίση σε ποσοστό 75%. Το 63% τέλος επιθυμεί το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων.

Κοινά συμπεράσματα των μετρήσεων: το ΠΑΣΟΚ σαρώνει, η Ντόρα (με αναγωγή) μπαίνει στη Βουλή και η Καβάλα θα πάρει πρωτάθλημα

Πριν δύο μήνες στις περιφερειακές όλες οι εταιρείες συμφώνησαν ότι η διαφορά ήταν στο 2%. Τι μεσολάβησε και η Κυβέρνηση διευρύνει την αποδοχή της; Άγνωστο. Αλλά και όταν πέφτουν τα ποσοστά της αντίστοιχα πέφτουν και της ΝΔ!

Οι σταθμίσεις γίνονται βάσει των βουλευτικών του 2009, τα δείγματα είναι τυχαία και στρωματοποιημένα και όλα τακτοποιημένα.

Αν δεν συμφωνείτε με τις μετρήσεις, καθώς άλλα βιώνετε στην καθημερινότητα σας και άλλα ακούτε, να αλλάξετε παρέες, γειτονιά, αυτοκίνητο, για να μη σας πω και σύντροφο. Δεν έχετε λεφτά; Κάντε μια αναγωγή. Θα σας ανεβάσει...

Οι εταιρείες δημοσκοπήσεων δεν κάνουν λάθος ποτέ.

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. factorx avatar
    factorx 16/01/2011 13:38:50

    Δημοσκόπηση...της Ιπποκράτους παρουσιάζει σήμερα το Έθνος!
    Δεν εξηγείται αλλιώς η σημερινή δημοσκόπηση που δημοσιεύει η εφημερίδα Έθνος..

    Αν ρωτήσεις ένα μέλος του ΠΑΣΟΚ, την παρούσα χρονική συγκυρία, πόση πιστεύει πως είναι η διαφορά στην πρόθεση ψήφου, ούτε αυτός δε θα πει 7%! Πρόκειται για δημοσκόπηση που προκαλεί γέλιο και σε καμία περίπτωση προβληματισμό.

    Υπάρχουν ακόμα δύο πολύ αστεία στοιχεία στη συγκεκριμένη "έρευνα". Το 65% θεωρεί, λέει, αναγκαία τα μέτρα...Γελάει και ο θυρωρός της Ιπποκράτους δηλαδή. Αλλά υπάρχει και άλλο...Με αναγωγή, λέει, των αναποφάσιστων η διαφορά είναι 9%! Στην ουσία δηλαδή, η κυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου πρέπει να είναι η πιο πετυχημένη μεταπολιτευτικά αφού σε 1 χρόνο και 3 μήνες διακυβέρνησης, έχοντας πάρει τα πιο σκληρά και φασιστικά μέτρα στη σύγχρονη ιστορία, έχει χάσει μονάχα 1-2% σε σχέση με τις εκλογές του 2009.


    Ακόμα και η δημοσκόπηση που παρουσιάζει το Πρώτο Θέμα σήμερα, κρατάει τα προσχήματα και παρουσιάζει μια διαφορά περί το 4%. Γι' αυτό, την επόμενη φορά δεν θα έβλαπτε μια συνεννόηση μεταξύ των εταιρειών που διενεργούν τις δημοσκοπήσεις. Εμείς για αυτούς το λέμε...Για να μην εκτίθενται.
    http://armageddon-news.blogspot.com/2011/01/blog-post_3558.html

    • Tassos avatar
      Tassos @ factorx 16/01/2011 14:33:26

      Ούτε ο ... Σουφλιάς να την έκανε την δημοσκόπηση. Εντάξει είναι εξώφθαλμα μαϊμού αλλά εγώ βλέπω συγκυβέρνηση ΝΔ ΠΑΣΟΚ μπας και διασωθεί τίποτα στην έρμη χώρα.

      • Μ.Ο. avatar
        Μ.Ο. @ Tassos 16/01/2011 17:31:54

        Φίλε Τάσσο, ένας από τους πολλούς λόγους της μη ανάκαμψης της ΝΔ είναι οι φήμες για συγκυβέρνηση, όλοι ίδιοι είναι κτλ.
        Ο Σαμαράς λέει άλλα πράγματα, θα κυβερνήσει ως πρωθυπουργός αυτοδύναμης κυβέρνησης, όταν έλθει η ώρα, με άλλη φιλοσοφία, αρχές, πολιτικές, πρόσωπα

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ factorx 16/01/2011 16:03:27

      Λυτει και δεμενοι στην υπηρεσια των αθλιων,δεν εχει σημασια πια ειναι η αληθεια αυτο που εχει σημασια ειναι αυτο που θελουν να παρουσιασουν αυτοι,μια παρατηριση δεν ακουσα καμια αντιδραση τις προκοπης απο την ΝΔ. ετσι δεν παμε πουθενα.

  2. Δεξιός avatar
    Δεξιός 16/01/2011 13:54:09

    Κύριοι,

    Μη βιαστείτε να σχολιάσετε αρνητικά τα δημο(σ)κοπικά αποτελέσματα. Θα σας αποκαλύψω τον κρυφό στόχο αυτών, όπως προκύπτει από αδιάσειστα στοιχεία στρωματοποιημένων και ανηγμένων (αυτά που έχουν υποστεί αναγωγή) στατιστικών μετρήσεων από χαρακτηριστικά δείγματα από όλες τις εταιρείες δημο(σ)κοπήσεων: Όλες οι εταιρείες σε αγαστή συνεργασία με την Κραταιά Κυβέρνηση της Ελλάδος αποφάσισαν στις δύσκολες μέρες που περνάμε και μια και οι πηγές γέλιου έχουν στερέψει, να δημοσιεύουν τέτοιες δημο(σ)κοπήσεις ώστε να επιφέρουν λίγη ε(υ)φορία στο χειμαζόμενο (από τον πιο άγριο χειμώνα των τελευταίων 32.000 ετών, κατά τα στοιχεία της opengov.climatechange.g(r)ap) Ελληνικό λαό.
    Μέσα από αυτό το μήνυμα θέλω να ευχαριστήσω τόσο τις εταιρείες, όσο και την Κραταιά μας Κυβέρνηση για το επίτευγμά τους. Γέλασα αφάνταστα! Μου έφτιαξαν τη μέρα!!!!

  3. Misha avatar
    Misha 16/01/2011 13:55:15

    Θα άξιζε να γινει θέμα διδακτορικής διατριβής η διαπλοκή των εταιρειών δημοσκοπήσεων με κόμματα , εταιρείες, ΜΜΕ, τράπεζες και , εξ αυτής της διαπλοκής προκύπτουσα, χειραγώγηση των αποτελεσμάτων.

    Οι εταιρείες δημοσκοπήσεων δεν παρουσιάζουν απλώς φωτογραφίες των διαθέσεων του εκλογικού σώματος, επιχειρούν με ανέντιμο και αντεπιστημονικό τρόπο να ευνοήσουν τον εκάστοτε χρηματοδότη τους.

    Ποιος δε θυμάται τα περί 45% την πρώτη Κυριακή για τον Μίχα στον Πειραιά, ή τα 30άρια που έδιναν στο Δημαρά, ακόμη και τη μέρα των εκλογών.

    Είναι τόσο αδίστακτοι ώστε αν πληρωθούν επαρκώς,μπορουν να παρουσιάσουν το Γκουαντανάμο ως τη χώρα πρότυπο δημοκρατικής διακυβέρνησης και το Αφγανιστάν παράδεισο ομαλότητας.

  4. man8os avatar
    man8os 16/01/2011 13:58:38

    Δε το καταλαβαινω με τιποτα... Τον Νοεμβριο η διαφορα πλησιαζε το 3. Τωρα μας λενε στην καλυτερη 4. Πως γινετε αυτο!!??? Στο εντωμεταξυ την πεσανε στα "κλειστα" επαγγελματα, ανακοινωσαν και αλλους φορους, γινετε σαματας με τα διοδια, τα νοσοκομεια, ο πληθορισμος καλπαζει και η κυβερνηση εχει επηροη της ταξης του 38? Και τοτε πως τον Νοεμβριο καταγραφηκε στο 35 με αποχη 50? Πολυ περιεργα πραγματα. Και να που βγαινουν δημοσκοπισεις που βαζουν και την Ντορα στην αναγωγη...
    Ποιοι και ποσα περνουν? Ποιος ειναι υπευθηνος για το αδιαβλητο των μετρησεων? Μπορει να επιληφθει η δικαιοσυνη του θεματος?
    Γιατι καποιοι πρεπει να τα εχουν παρει χοντρα για να μαγειρευουν με τετοιον προστυχο τροπο της δημοσκοπισεις. Και ειναι ακομη μια προσπαθεια να ποδηγετησουν το εθνος αδιαμαρτυρητα να ακολουθησει τα σχεδια τους.
    Δεν ξεχνω το Σημιτη που πηρε με τετοια και αλλα κολπα τις εκλογες του 2000. Και φυσικα ολες αυτες οι "δημοσκοπισεις" εχουν ως στοχο να πεισουν τον διαφωνουντα και στριμωγμενο λαο, οτι η πλειοψηφια στηριζει την κυβερνηση, και για αυτο δεν εχει καμια ελπιδα να αντισταθει η να αλλαξει την πολιτικη της. Φυσικα κατι τετοιο ειναι ενα τεραστιο ψευδος. Γιατι η πλειοψηφια ειναι εναντια στην κυβερνηση, την οποιοα οπως απεδειξαν οι εκλογες του Νοεμβριου την στηριζει ενα ποσοστο λιγο πανω απο 20%.
    Οσο για την Ντορα βρισκετε στο 2-2,5 και εκει θα παραμεινει.
    Ημαρτον Θεε μου, ποιος θελει να ψηφισει την κορη του Μητσοτακη που μεταχειριστηκε καθε μεσο για να μπει στην Βουλη?

  5. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/01/2011 13:58:59

    Κάποτε καθηγητής μου στη Στατιστική είπε την εξής ατάκα, που πολλά ερμηνεύει:
    "Πές μου το αποτέλεσμα που επιθυμείς δημοσκοπικά, για να σου ετοιμάσω τις ερωτήσεις"!

    • man8os avatar
      man8os @ Κώστας Ροδινός 16/01/2011 14:06:50

      Μια σωστη φοτογραφια της στιγμης για να καταλαβουμε τι συμβαινει μπορουμε να εχουμε?
      Δεν ημαστε ολοι ουτε Σαμαραδες, ουτε Ραγκουσο Ππαπανδρεου για να εχουμε μυστικες δημοσκοπισεις. Να μας πει καποιος με ειλικρινεια τι συμβαινει. Αυτες οι δημοσκποπισεις, ιδιαιτερα αυτη του Εθνους δεν μπορει να αληθευουν.

      • xenios avatar
        xenios @ man8os 16/01/2011 15:42:55

        Καλή ερώτηση.
        Οι αποκλίσεις των δημοσκοπήσεων είναι εξαιρετικά μεγάλες, προσωπικά το μόνο που βλέπω είναι μια αρνητική εικόνα για όλο το πολιτικό σύστημα.
        Θα περίμενε κανείς, με τα τόσα που έχει κάνει αυτή η κυβέρνηση, να ήταν η ΝΔ 10% μπροστά. Δυστυχώς όχι μόνο μπροστά δεν είναι, αλλά μένει και δεύτερη.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 16/01/2011 14:22:59

      Παίρνοντας τα αποτελέσματα που θέλετε:
      h--p://www.youtube.com/watch?v=3gMcZic1d4U
      Το έχω αναρτήσει και παλιότερα αλλά είναι μνημειώδες.

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/01/2011 14:03:33

    Για μενα η διαρροη ψηφων της ΝΔ προς τη ΔΗΣΥ .το ΛΑΟΣ και το ΚΚΕ ειναι πιθανη και μη βιαζεστε να τη θεωρησετε στημενη.
    Η πολιτικη της ΝΔ ειναι θολη καθως ειναι κατα του μνημονιου χωρις να οριοθετει καθαρα τις θεσεις της.Ετσι καποιος που το θεωρει αναγκαιο θα παει στη ΔΗΣΥ που το στηριζει καθαρα ενω καποιος που αντιδρα και δεν βλεπει σημαντικη αντιδραση απο τη ΝΔ θα παει στο ΚΚΕ.Τελος καποιος που εχει αγανακτησει απο το μεταναστευτικο και τα ηξεις αφηξεις περι φραχτη μπορει να παει στο ΛΑΟΣ.
    Αντι να τα βαζουν με τις εταιριες στη ΝΔ καλυτερα να κανουν πιο καθαρες τις θεσεις τους.

    • man8os avatar
      man8os @ ψυχραιμια 16/01/2011 14:12:00

      Καλα εισαι σοβαρος? Ποιος θα παει απο την ΝΔ στην ΔΥΣΗ? Οχι, Ψυχραιμια, εμεις ημαστε στην ανατολη αυτη στην δυση τους. Οσο για διαρροες στο ΚΚΕ ειναι μαλλον απιθανο. Και ενω το ΛΑΟΣ εχει απαξιωθει αυτοι το κρατανε ψηλα σαν ζομπι. Δεν ξερω αν η Νδ ειναι στο 34 στο 35 η στο 36. Και το ΠΑΣΟΚ δεν μπορει να ειναι ψηλοτερα απο το 39. Ισως 38 η 37. Αλλα δεν εχω καμια δημοσκοπιση να επικαλεστω περα τον εκλογωντου Νοεμβριου!!! Δυστυχως. Αλλα τα πραγματα απο τοτε μονο καλυτερα μπορουν να εχουν γινει για εμας, και μονο χειροτερα για το ΠΑΣΟΚ!!

    • Tassos avatar
      Tassos @ ψυχραιμια 16/01/2011 14:34:56

      Μπορείς να με εξηγήσεις γιατί είναι πιθανή η διαρροή προς το λαός? Και πρός άλλους είναι αδιανόητες αλλά γιατί προς το λαός?

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Tassos 16/01/2011 15:45:44

        To ειπα.Για τον ιδιο λογο που υπαρχει το ΛΑΟΣ,το μεταναστευτικο.Αλλωστε δε μιλαμε για τιποτα τεραστιες διαρροες.Καποιοι ομως που βλεπουν χαλαρη τη σταση της ΝΔ στο θεμα αυτο μπορει να πανε.

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ ψυχραιμια 16/01/2011 16:56:05

      Ψυχραιμία. Εγώ αμφισβήτησα τα αποτελέσματα των μετρήσεων όχι η ΝΔ. Δεν είμαι εκπρόσωπος της (με έφαγαν τα κυκλώματα, χαχαχα). Κι αν θέλεις και ταυτοποίηση στοιχείων ευχαρίστως

  7. φωτεινη avatar
    φωτεινη 16/01/2011 14:04:22

    κατα τη γνωμη μου επειδη ερχεται η χιλαρυ,το γαπ θελει να δειξει δυνατο μη και δωσει ...το δαχτυλιδι σε καναν αλλο.

  8. takis avatar
    takis 16/01/2011 14:12:50

    Sorry gia to spam, alla rixe mia matia edw:
    http://www.newscode.gr/diplwmatia/story/thlefwniko-telesigrafo-erntogan-papandreoy-olh-h-alhtheia-gia-thn-epikoinwn

  9. aristeidis avatar
    aristeidis 16/01/2011 14:19:44

    Είναι αστείοι. Δείτε τι έλεγαν πριν τις δημοτικές για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειτε
    http://logia-starata.blogspot.com/2011/01/8-public-issue.html

  10. Kennan avatar
    Kennan 16/01/2011 14:29:06

    Το παραμύθι του ΠΑΣΟΚ και της διαπλοκής με τα γκάλοπ…


    - Όταν ακόμα και ο Μαυρής της VPRC που πριν 2 μήνες έδινε στις δημοσκοπήσεις του 17 μονάδες διαφορά υπέρ του ΠΑΣΟΚ, «ανακαλύπτει» μόλις προχθές ότι η «διαφορά» του έχει μειωθεί κάτω από το μισό,
    - Όταν το Πρώτο Θέμα και η Άλκο που δεν διακατέχονται και από τα πιο Νεοδημοκρατικά αισθήματα, δίνουν 3 περίπου μονάδες διαφορά υπέρ του ΠΑΣΟΚ, αναφέροντας όμως παράλληλα, ότι η διαφορά έχει μειωθεί αισθητά,

    Έρχεται το Έθνος της Κυριακής, για να επιβεβαιώσει τον κανόνα του σκληρού συστήματος ΠΑΣΟΚ.

    Δημοσιεύει δημοσκόπηση της ΜΑΡΚ που δίνει 7 μονάδες διαφορά υπέρ του ΠΑΣΟΚ, κάνοντας μάλιστα αναγωγή στους αναποφάσιστους, ανεβάζοντας τη διαφορά ανάμεσα στα δύο κόμματα, στις 9 μονάδες!!!!

    Και όλο αυτό το σκηνικό των δημοσκοπήσεων πότε ακριβώς το στήνει το (ανύποπτο) Έθνος;
    Αμέσως μετά τις αλλαγές του Αντώνη Σαμαρά στη Ν.Δ. οι οποίες προσέφεραν νέα ώθηση στο κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, λίγο μετά τις Περιφερειακές εκλογές όπου η διαφορά των δύο κομμάτων εκμηδενίστηκε, αλλά και λίγο πριν τα νέα σκληρά μέτρα που ετοιμάζει η κυβέρνηση του Μνημονίου. Που η ίδια αφήνει να διαρρεύσει ότι δεν τα καταφέρει και με αυτές τις τελευταίες «ενέσεις» σκληρής λιτότητας, μπορεί να οδηγήσει τη χώρα σε εκλογές.
    Άλλωστε, το σκηνικό των εκλογών το έχει για τα καλά προετοιμάσει. Κάτι ο φράχτης στον Έβρο, κάτι ο εκβιασμός των βουλευτών του, κάτι ο Καπελέρης με τις «ηρωικές» διώξεις του, κάτι τα επικοινωνιακά «αντριλίκια» του Παπανδρέου με τους Τούρκους, κάτι το κλίμα των δημοσκοπήσεων που «στήνει» στις εφημερίδες του, όλα είναι έτοιμα…

    Όμως ένα δεν έχει λάβει υπόψη του. Ότι και λίγο πριν τις περιφερειακές εκλογές η διαφορά του ΠΑΣΟΚ με τη Ν.Δ., σύμφωνα με τις ίδιες εταιρίες, παρουσιαζόταν στο 10%, ο Μιχαλολιάκος φερόταν ως τρίτος, ακόμα και ο Κικίλιας ήταν εκτός δεύτερου γύρου όταν τελικά πήρε 49%, ιστορικό υψηλό της ΝΔ στην Περιφέρεια της Αττικής.

    Την αλήθεια, σήμερα, το ΠΑΣΟΚ, απάτηση στο σκηνικό που το ίδιο έστησε, την εισπράττει από έναν δημοσιογράφο και μια εφημερίδα που μόνο κοντά στη Ν.Δ. δεν βρίσκονται, από τον Τάσο Παππά της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας. Γράφει σήμερα ο Τάσος Παππάς:

    «Αν δεν συμβούν θεαματικές αλλαγές, δεν αποκλείεται το επόμενο τρίμηνο η Ν.Δ. να περάσει μπροστά στην πρόθεση ψήφου, τονίζουν οι ερευνητές» (Ελευθεροτυπία, σελ.12)

    Κάπως έτσι μπορεί να εξηγηθεί το «παιχνίδι των στημένων δημοσκοπήσεων» της διαπλοκής για το ΠΑΣΟΚ και τον Γιώργο Παπανδρέου…

    Γ.Π.

  11. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 16/01/2011 14:33:33

    Εγώ προτείνω αφού πάει καλά το ΠΑΣΟΚ να φτιάξουμε ένα μνημόνιο μέχρι το 2020 να το ευχαριστηθούμε το ξεπάτωμα.

  12. irida avatar
    irida 16/01/2011 14:44:22

    Το πρόβλημα της ΝΔ ήταν πως ποτέ δεν λάμβανε σωστά τα μηνύματα. Ζώντας μέσα στην κοινωνία κι ανήκοντας όχι στα υψηλά στρώματα ούτε τα μισθολογικά ούτε τα κοινωνικά αντιλαμβάνομαι ένα πράγμα. Πως όσο κι αν ο κόσμος είναι πολύ δυσαρεστημένος από το ΠΑΣΟΚ δεν έχει καμιά εναλλακτική πρόταση. Η ΝΔ δεν πείθει. Καλές οι προθέσεις αλλά δεν περνάνε πια στην κοινωνιά. Και πως να περάσουν όταν υπάρχει ανακύκλωση φθαρμένων υλικών. Άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του, απλά, αλλιώς!! Επειδή υπήρξα ψηφοφόρος του κόμματος στο παρελθόν δεν θα το αποτολμούσα τώρα. Δεν είμαι ιδεολόγα. Εξάλλου όσοι πούλησαν ιδεολογία(αλήθεια υπάρχουν σήμερα ιδεολογίες;) την εξαργύρωσαν σε είδος.. Ο τολμών νικά..Ο Σαμαράς δεν τόλμησε να κάνει τις ρήξεις και να..εφεύρει κείνη την πολιτική που θα τον πήγαινε μπροστά. Ούτε επικοινωνιακά σκίζει το κόμμα ούτε σε προσωπικό ούτε πουθενά. Ίσως, αν είναι αλήθεια αυτο που διάβασα, αν αλλάξει το σήμα της ΝΔ να υπάρξει ένας ελάχιστος εκσυγχρονισμός. Πολλοί φίλοι μου στηρίζουνε τη Ντόρα. Για το αν κι εγώ θα το κάνω και θα το σκεφτώ καλά και θα εξαρτηθεί από τις επιλογές της στα πρόσωπα.Αν έπαιρνε ας πούμε όσους έβαλε ο Σαμαράς μπροστά σήμερα ούτε μια στο εκατομμύριο.. Μπούχτισα πια κι όχι μόνο εγώ.
    Αλήθεια, διαβάσατε κείνο το δημοσίευμα του σημερινού έθνους για τον Κ.Κ τον 3ο;; Αντώνη, πες αλεύρι όλο και κάποιος Καραμανλής σε γυρεύει.. ή νομίζουν ότι ο κόσμος θα τσίμπαγε πάλι σε ένα ακόμα τέτοιο ενδεχόμενο!! Ειδικά μετά τα κατορθώματα του θείου του!!!
    Όπως και να χει νομίζω πως η πίτα πια θα μοιραστεί σε πολλά κομμάτια. Και μην εθελοτυφλείτε. Μέγα λάθος. Ο Σαμαράς έτσι όπως κινείται εξουσία δεν βλέπει. Και θα ναι, για μένα, ντροπή μεγάλη αν χαθούν οι εκλογές με ένα τέτοιο ΠΑΣΟΚ! Αλλά από τέτοια ΝΔ όλα να τα περιμένει κανείς.

    • anhsyxos thrakas avatar
      anhsyxos thrakas @ irida 16/01/2011 15:36:34

      Έχεις δίκιο για την ανάγκη εκσυγχρονισμού της παράταξης,την ανάγκη ρήξεων, αλλά δεν μπορώ επ΄ουδενί να δεχτώ ως εναλλακτική λύση το κόμμα της Ντόρας.Τα πεπραγμένα της ή μη ως ΥΠ.ΕΞ. (μη ναυτική συνεργασία με την Αλβανία και "μπάσιμο" της Τουρκίας στο Ιόνιο), τα κολλητηλήκια με πρώην στελέχη της ΝΔ στη Θράκη για τα ζητήματα των "βακουφίων" πραγματικών ή και "βαπτισμένων" κατά το δοκούν από τους ακραίους κύκλους της μειονότητας, καθώς και οι απόψεις της κατα την ίδρυση της ΔΗ.ΣΥ. σε οικονομικά ή και κοινωνικά θέματα (π.χ. άρση μονιμότητας δημοσίων υπαλλήλων), ώστε να ενταθεί το φαινόμενο των ημετέρων ή μη (βλέπε στον ορίζοντα κομματικές διώξεις),στήριξη στο επαχθές Μνημόνιο, προσωπικά εκτιμώ πως η ισχυροποίηση της Ντόρας στο Κεντροδεξιό χώρο και εν γένει στο πολιτικό τοπίο,μακροπρόθεσμα μόνο με δεινά θα συνδυαστεί και σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και τα εθνικά.Το φόρτε της...

      • irida avatar
        irida @ anhsyxos thrakas 16/01/2011 16:30:35

        Μόνο λησμονείς ένα πράγμα. Κι εγώ αυτό δεν το αντέχω. Μετείχε στην κυβέρνηση Καραμανλή και δεν ασκούσε ατομικκή εξωτερική πολιτική. Εκτός κι ήταν και πρωθυπουργός και το αγνοώ. Δηλαδή για την αγκύλωση της εξωτερικής μας πολιτικής τα τελευταία 30 χρόνια φταίει η Ντόρα; Ο Μητσοτάκης; Μήπως απλοποιούμε τα πράγματα και δαιμονοποιούμε-στοχοποιούμε ατομα για να αποσείσουν άλλα τις προσωπικές τους ευθύνες; Κι αν δεν ήταν σύμφωνος ο Κ. Καραμανλής γιατί δεν την απέσυρε;Γιατί την κράταγε στο υπεξ; Νομίζω πως το σκηνικό δεν είναι τόσο απλό στην πολιτική ούτε σαφώς τόσο αθώο ούτε υπάρχουν αγγελούδια. Γίνεται ένα παιχνίδι κι όποιος βάζει καλύτερους και πιο έξυπνους όρους κερδίζει. Ποτέ όμως δεν είναι τόσο απλό το σκηνικό ώστε να τα φορτώνουμε όλα σε έναν ή έστω μία.

      • irida avatar
        irida @ anhsyxos thrakas 16/01/2011 16:37:08

        Ένα ακόμα σχόλιο για τους δημοσίους υπαλλήλους. Είμαι χρόνια στο ελληνικό δημόσιο με ταυτότητα δεξιά.Κανείς ποτέ δεν με δίωξε ούτε με απομάκρυνε από το πόστο μου. Μπορώ δε να σου πω πως πιο πολύ με δυσκόλεψαν οι δεξιοί παρά οι Πασόκοι οι οποίοι μου φέρθηκαν άψογα. Όποιος σχετίστηκε με τους συνδικαλιστές το ξέρεις αυτό καλά. Νομίζω πως αυτό το φαινόμενο εκλείπει σιγά σιγά και μπαίνουμε σε άλλη κατάσταση. Ναι ίσως κάποιοι δεν αξίζουν να ναι στο δημόσιο. Αλλά οι λέξη δίωξη δεν νομίζω πως θα έχει αντίκρυσμα πια ακριβώς επειδή τα κόμματα έχουν καταρρεύσει και ιδεολογικά. Πάνε οι παλιές εποχές.Πέρασαν ανεπιστρεπτί..εκτιμώ. Και κάτι ακόμα; οι πιο ανάλγητοι σε επίπεδο διεύθυνσης που γνω΄ρισα δεν ήταν ούτε οι δεξιοί ούτε οι πασόκοι αλλά οι πιο αριστεροί πχ. Κκε και συν ή συριζα αν προτιμάτε...Εντυπωσιακό αλλά αληθινό!! Όσο και σοκαριστικό και μη προοδευτικό!!!

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ irida 16/01/2011 21:43:52

          Μπίνγκο! ΑΥΤΟ ήταν που μας στοίχισε όσο τίποτα άλλο στα χρόνια του Καραμανλή! Κανείς δεν έλεγε να γεμίσουμε το δημόσιο με "δικά μας παιδιά", αλλά όχι και η τραγωδία που παίχτηκε: Οι ΠΑΣΟΚοι ανέγγιχτοι μη και διαταράξουμε την καλολαδωμένη μηχανή του δημοσίου και οι "δεξιοί" να αλληλοφαγώνονται για το ποιος θα διορίσει ανηψοξαδερφοκουμπαριά και θα "ρίξει" τους ανθρώπους του συναδέλφου του!

  13. Van avatar
    Van 16/01/2011 14:47:34

    To 2007 ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχα σε τηλεφωνική δημοσκόπηση για πρόθεση ψήφου από την Public Issue. Από τότε με έχουν τρελάνει σε δημοσκοπίσεις τηλεόρασης και προϊόντων αλλά ποτέ ξανά σε πρόθεση ψήφου. Μάλλον το ότι δήλωσα δεξιός και Ν.Δ. δεν τους έκανε...

  14. anhsyxos thrakas avatar
    anhsyxos thrakas 16/01/2011 15:19:46

    Γιατί αναλωνόμαστε σε αναλύσεις..?Από την Μιντιακή ΣοσιαλΗστική Χούντα της Πράσινης Ανάπτυξης και των ανθυπομούτσων της (κα Ντόρα Μητσοτάκη και το ΛΑΟΣ) τι διαφορετικό θα περίμενε κανείς..?
    Η επόμενη επιτυχία των δημο(σ)κόπων θα είναι να μας δείξουν ότι ΝΑΙ η Καβάλα μετα την κατάκτηση του πρωταθλήματος έχει ως επόμενο στόχο την κατάκτηση της Ευρωλίγκας στο Μπάσκετ..!!!
    Όσο για τις φυλλάδες που δημοσίευσαν τα επιστημονικοφανή δημοσκοπικά εξαμβλώματα, προτείνω στις επόμενες κυριακάτικες εκδόσεις τους να έχουν στις προσφορές τα καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς στους οποίους νομίζουν ότι απευθύνονται..Οι άθλιοι δημαγωγοί που καμώνονται πως ασκούν το λειτούργημα του δημοσιογράφου...

  15. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 16/01/2011 15:23:27

    Οι δημοσκοπήσεις αυτές μόνο γέλιο προκαλούν. Ενας πολίτης με αντικειμενική θεώηση και όχι υποκειμενικά βιώματα θυμώνει και νοιώθει μεγάλη αποστροφή σε όλους αυτούς τους εκλομαγείρους.

  16. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/01/2011 15:25:49

    Για την εγκυρότητα του κ. Μαυρή να θυμίσω επίσης, οτι το βράδυ τον εκλογών του Οκτωβρίου 2009, στις 6 ώρα, έδειξε τελική διαφορά 4 μονάδες.
    Και είχε πραγματοποιήσει και exit poll!
    Σκεφθείτε και να μην είχε!

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Κώστας Ροδινός 16/01/2011 17:01:25

      Κώστα γιατί δεν σε έχει ο Βηματοδότης σήμερα? Μαλώσατε?
      Στήθηκε κόσμος πρωί-πρωί να πάρει το Βήμα για να διαβάσει τη συνέχεια της διένεξης και ξενέρωσαν...
      Προβλέπω να σου ζητάνε δίευρα πίσω...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Μ.Ο. 16/01/2011 17:13:38

        Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε κάθε μέρα;
        Πάντως, για να μη παραπονείσαι, δικαιούσαι κέρασμα!

        • Μ.Ο. avatar
          Μ.Ο. @ Κώστας Ροδινός 16/01/2011 17:27:22

          ΟΚ το μαγαζί θα το διαλέξει ο φάκτορας. Είναι ανεβασμένος τελευταία μαθαίνω στα πέριξ...

  17. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 16/01/2011 15:28:06

    Εκτινώ ότι τα αποτελέσματα της alco είναι κοντά στην πραγματικότητα.Το μόνο που αμφισβητώ είναι η διαφορά μεταξύ ΝΔ και πασοκ.Θεωρώ ότι δεν είναι άνω του 2%.

    • man8os avatar
      man8os @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 16/01/2011 16:16:49

      Αμφισβητω και την προθεση ψηφου. Δεν μπορει να ειναι 22-18.

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ man8os 16/01/2011 16:34:07

        Συμφωνώ μαζί σου.Πιστεύω ότι το ΛΑΟΣ δεν είναι πάνω από 4.5% και το υπόλοιπο που του δίνεται είναι στη ΝΔ.

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 16/01/2011 16:52:49

      Μα τα ποσοστά των δύο μεγάλων κομμάτων είναι βασικά στοιχεία μιας μέτρησης. Στα κόμματα που κινούνται κάτω του 5% άντε και να δικαιολογηθεί απόκλιση. Στα μεγάλα όμως?

  18. koinos_nous avatar
    koinos_nous 16/01/2011 15:42:40

    Κατα την ταπεινη μου γνωμη μην εκπλαγειτε αν και στις επομενες εκλογες βγει ξανα ΠΑΣΟΚ εστω και με μικρη διαφορα.
    Σε συνθηκες κρισης και τετοιες υπαρχουν τωρα ο "λαος" συσπειρωνεται στην οποια εξουσια.
    Εφοσον η ΝΔ δεν εχει (η δεν την αναδεικνυει) εναλλακτικη προταση καθαρη και διακριτα αντιθετη απο αυτην του ΠΑΣΟΚ (το οποιο οπως παει θα ευνοηθει απο επιμηκυνση και πιθανο ευροομόλογο) , με το συνολο τυπου και ΜΜΕ προσκειμενων στα "πρασσειν αλογα" δεν εχω καμια αμφιβολια για το αποτελεσμα.
    Η διαφορα προφανως θα ειναι πολυ μικρη αλλα ....

  19. ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ avatar
    ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ 16/01/2011 16:00:20

    Τα υποτακτικά, ορκισμένα δημοσιογραφικά τάγματα θανάτου, που υπηρετούν την βαρονία του Κράτους των Αθηνών, Των Βορείων και Νοτίων προαστίων, του Κολωνακίου, της Κηφισιάς και της Εκάλης, εκτελούν 24ωρες βάρδιες υπερασπίσεως της κατοχικής κυβέρνησης του μνημονίου. Πρασινοφρουρός δημοσιογράφος Ι. Χασαπόπουλος του Μεγκάλου καναλιού, τι είπε σήμερα ο αθεόφοβος « Οι αλλαγές κρίνονται αναγκαίες από τους πολίτες. Βρίσκει μεγάλη στήριξη, αποδοχή από την κοινωνία !». Και όλα αυτά με τις Μαϊμού δημοσκοπήσεις των αφεντικών του, που δείχνουν ότι το ΠΑΣΟΚ λαμβάνει 28,8 % και η ΝΔ 22 % . Πανηγυρίζει λοιπόν γιατί το 28.8 % «επικροτεί», δήθεν, την σφαγή και αφαίμαξη του Λαού. Δηλαδή το 71,2 % που δεν εγκρίνει την πολιτική του ΠΑΣΟΚ είναι μειοψηφία και το 28,8 % είναι πλειοψηφία. Ούτε στις χώρες του πρώην Ανατολικού μπλοκ δεν γινόταν τέτοια προπαγάνδα. Ακόμη και στην Αλβανία του Χότζα και την Κίνα του Μάο Τσετούγκ ! Να γιατί τους λέμε «Αλήτες, Ρουφιάνοι Δημοσιογράφοι !». Υποτιμούν την νοημοσύνη μας. Νομίζουν ότι απευθύνονται σε Ελληνόφωνες. Λίγο τσίπα δεν έχουν ? Νομίζουν ότι τρώμε κουτόχορτο ?

  20. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 16/01/2011 16:24:19

    Βρε φάκτορα, εσυ που εισαι στα πράγματα, δεν μας λες ποσο κοστίζει μια πανελλαδικη δημοσκοπηση με δειγμα 4-5 χιλιάδες απο μια σοβαρή και αξιποπιστη εταιρεία, να την χρηματοδοτήσουμε εμεις να δούμε τι θα βγεί? Μετά θα σκεφτούμε που και πως θα την προβάλουμε.

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ DeltaLamda 16/01/2011 16:38:48

      Γιατί δε λες καλύτερα αφού όλοι είναι αναξιόπιστοι και κακόβουλοι να κάνει η ΝΔ μια δική της δημοσκόπηση να μας φύγει και η περιέργεια.Μάλιστα μπορεί να το αναθέσει και σε εταιρεία στο εξωτερικό αν δεν θεωρεί τις τοπικές φερέγγυες.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ DeltaLamda 16/01/2011 17:16:58

      Delta Lamda
      Με 5,000 παίζει να βγείς το ....ανερχόμενο αστέρι της πολιτικής!

  21. ierofantis avatar
    ierofantis 16/01/2011 16:50:56

    Εικονική πραγματικότητα...

    Άλλο ένα ακόμη πετραδάκι στη διαμορφούμενη εικόνα του ακλόνητου κατοχικού ηγέτη και του δήθεν υποτακτικού λαού του, που επιτέλους είδε την αλήθεια που του σερβίρει καθημερινά το Μπομπολοκάναλο και το Αλαφουζέϊκο...

    Είναι αδίστακτοι.

    Όσο η πίεση στις κοινωνικές ομάδες θα μεγαλώνει, όσο οι αντιδράσεις θα πυκνώνουν, όσο ο κόσμος θα έρχεται ολοένα πιο κοντά στο φάσμα της ανεργίας, της εξαθλίωσης και της απόγνωσης, αυτοί θα μας ενημερώνουν για το πόσο καλό είναι το έργο της κυβέρνησης και πόσο αποτελεσματική είναι η πολιτικής της, ώστε να τυγχάνει της ανάγνώρησης και της ευαρέσκειας του εκλογικού σώματος...

    Και όλοι εμείς θα κοιταζόμαστε και θα λέμε, δεν είναι δυνατόν, κάποιο λάθος θα έχει γίνει...

    Συνεχίστε έτσι αγόρια. Η επόμενη δημοσκόπηση να δείχνει 10 μονάδες τη διαφορά, εντάξει;

    Οι ώρες σας πλησιάζουν...

  22. nick avatar
    nick 16/01/2011 17:04:58

    Αφήστε συγκροτήματα και εταιρίες δημοσκοπήσεων. Μην ασχολείστε μαζί τους. Όσο ντέρμπι ήταν οι εκλογές του 2004 και 2007 για τις ίδιες εταιρίες άλλο τόσο είναι και η διαφορά 8 μονάδες τώρα.
    Μια η άλλη είναι τα ποσοστά ΝΔ-ΠΑΣΟΚ αυτή τη στιγμή.
    Η συμμαχία των προθύμων κάτω από 1,5%.
    Το τηλε-κόμμα πέφτει αργά αλλά σταθερά.
    Η αριστερά ανεβαίνει.
    Η πραγματική δημοσκόπηση θα γίνει στις εκλογές.
    Αλήθεια, αν είναι τόση η διαφορά και έχουν τόση άνεση γιατί το σκέφτονται για εκλογές; Να τις κάνουν. Και εκεί θα δούμε την αξιοπιστία εταιριών και συγκροτημάτων...

  23. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 16/01/2011 17:15:44

    Μια πρόσθετη διευκρίνηση ακόμα.
    Οι περισσότερες εταιρείες δημοσκοπήσεων συνεργάζονται με διαφημιστικές εταιρείες.
    Δεν είναι καιρός για ...ηρωϊσμούς, μέρες που διανύουμε.

  24. ierofantis avatar
    ierofantis 16/01/2011 17:31:28

    Η Ν.Δ. πρέπει να μας πείσει ή να πείσει αυτούς, που ακόμη δεν την πσιτεύουν ή δεν πιστεύουν τον Αντώνη, ότι είναι η εναλλακτική λύση για τη χώρα μας.

    Και εμείς ή όσοι πιστέψουν εν πάσει περιπτώσει, όταν θα κληθούμε στις εκλογές να εκφραστούμε, απλώς θα πρέπει να σηκώσουμε τους κώλους μας και να πάμε να ψηφίσουμε...

    Καλή η επαναστατική γυμναστική στο pc, αλλά τα κουκιά μετρώνται στην κάλπη...

  25. SXOLIASTHS avatar
    SXOLIASTHS 16/01/2011 17:58:42

    Το όλο θέμα είναι απλό κύριοι. Ή η Ν.Δ αποδέχεται τα γκαλοπς ή διατάσει μια ΔΙΚΗ ΤΗΣ έρευνα και αν υπάρχουν αποκλείσεις τετοιες που να το δικαιολογούν πηγαίνει στον ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ τις επίορκες εταιρείες.΄Ολα τ άλλα είναι λόγια του αέρα....

  26. ΑΚΑΡΝΑΝΑΣ avatar
    ΑΚΑΡΝΑΝΑΣ 16/01/2011 18:58:57

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ( ΕΚΤΟΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ, ΞΑΝΘΗΣ , ΡΟΔΟΠΗΣ ) Η ΝΔ ΠΛΕΙΟΨΗΦΗΣΕ ( ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΡΙΑΚΑ) ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ , ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ , ΣΤΗ ΣΤΕΡΕΑ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ, ΕΧΑΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ( ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΧΑΝΕΙ) ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ, ΚΕΡΔΙΣΕ ΟΡΙΑΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΤΑΝΗΣΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ <> ΧΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΑΡΓΟΛΙΔΑ, ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΗ ΛΑΚΩΝΙΑ , ΜΕΣΣΗΝΙΑ , ΣΥΝΤΡΙΒΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ. ΟΛΟ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ , ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ. ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ,ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ , ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ Β' ΑΘΗΝΩΝ , Β' ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΠΑΣΟΚ , ΕΩΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΤΩΣΗΣ, ΔΕΝ ΚΑΜΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΜΝΗΜΟΝΙΟ , ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΝ <>ΑΡΚΕΤΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΚΙ ΟΥΚ ΟΛΙΓΑ ΤΕΚΝΑ ΚΑΙ ΚΟΡΑΣΙΑ , ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΠΟΙΟ ΛΟΓΟ. ΕΝΩ ΟΙ ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΠΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΠΛΟΥΤΙΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΣΑΝ ΣΕ ΠΙΟ ΑΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ Ν.Δ. ΑΥΤΑ ΕΔΕΙΞΕ Η ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ. ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2000 ΧΑΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 7 ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΣΤΗΝ Β' ΑΘΗΝΑΣ.

  27. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 16/01/2011 19:23:33

    Η ΝΔ δείχνει το νέο της πρόσωπο καθώς κινείται σε αντιμνημονιακή γραμμή με βάση της αρχές του κοινωνικού φιλελευθερισμού και πράγματι όλο και περισσότεροι συμφωνούν με αυτό
    ,όμως στη βάση τα πράγματα δεν πείθουν,
    , όσο καλή εικόνα και αν έχει η ΝΔ σε κεντρικό επίπεδο,
    όταν στο καφενείο, στην κομματική οργάνωση ή αλλού, ο πολίτης βλέπει να υπερασπίζονται την τήρηση της πολιτικής νομιμότητας, κάποια από τα πολιτικά πρόσωπα που μέχρι χθες τον κορόιδευαν ή ήταν υπεξαιρετές πολιτικοκοινωνικού πλούτου κλονίζεται η εμπιστοσύνη.
    Συμπερασματικά και με βάση τις δημοσκοπήσεις, τις δικές μας , όχι των μμε, , αν η ΝΔ δεν πλησιάσει την κοινωνία μέσα από ένα διαφορετικό μοντέλο δεν θα μπορέσει να αποτελέσει εναλλακτική πρόταση για έξοδο από την κρίση.
    Για να γίνει όμως αυτό πρέπει να ληφθούν γενναίες αποφάσεις και βασικά να γίνει πολιτική πράξη το άνοιγμα στην κοινωνία,

  28. karenin avatar
    karenin 16/01/2011 19:44:09

    Oταν η συντριπτική πλειοψηφεία του κόσμου θεωρεί ακόμη υπεύθυνη την κυβέρνηση του Κ.Κ και την Ν.Δ για τα σημερινά χάλια, είναι φυσικό αποτέλεσμα τα χαμηλά ποσοστα της. Τα γκάλοπ κουτσά στραβά σε πρώτη φάση απεικονείζουν σωστά την πολιτική πραγματικότητα. Το λάθος είναι η αυθαίρετη αναγωγή, που γίνεται χωρίς να παιρνει υποψιν καινούργια δεδομένα, όπως π.χ η μεγάλη αποχή.

  29. Κούκλος avatar
    Κούκλος 16/01/2011 23:21:02

    Παραμύθια εγώ έχω από μέσα ενημέρωση, ακούστε. Πράγματι το ΠΑΣΟΚ είχε πατώσει και η ΝΔ ήταν πρώτο κόμμα με δεύτερο τον Καρατζαφέρη είναι σίγουρο αυτό. Όμως μετά την παρέμβαση του Αντιπροέδρου κυρίου Πάγκαλου το κλίμα αντιστράφηκε και τώρα πράγματι προηγείται το ΠΑΣΟΚ. Κάνουν πάρτι για την αντιστροφή του κλίματος και όλοι συγχαίρουν τον Πάγκαλο και μάλιστα θα του στίσουν και άγαλμα στην Ελευσίνα.

  30. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 16/01/2011 23:59:48

    Αναγνώστα μου νομίζω ότι απλώς δεν μπορούμε να πιστέψουμε ΄το πόσο αδιανόητα αμετανόητος παραμένει ο Έλληνας. Ποιές δημοσκοπήσεις;; ζωντανά το ζήσαμε το έργο στις Αυτοδιοικητικές. Με τόσο στραπάτσο που χουμε φάει από τους φασιστοπαγκαλοπασόκους πήγαμε (ως λαός εννοώ) και τους ξαναψηφίσαμε. Γιατί απορούμε με τις δημοσκοπήσεις, απορώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.