12/08/2009 21:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ΠΑΣΟΚ καλεί τη ΝΔ να διαγράψει τον … Βαρθολομαίο



Δείγμα της σύγχυσης που έχει προκαλέσει στο ΠΑΣΟΚ η αποκάλυψη της εμπλοκής του κ. Γείτονα είναι και σημερινή δήλωση της αναπληρώτριας εκπροσώπου Τύπου, Μαρίας Καρακλιούμη. Αφού αφήνει να εννοηθεί σαφώς ότι θα ανασταλεί η κομματική ιδιότητα του κ. Γείτονα, καλεί τη Νέα Δημοκρατία να «κάνει το ίδιο». Να διαγράψει δηλαδή τον εκλιπόντα Γιάννη Βαρθολομαίο !!!.   

Υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, η κ. Καρακλιούμη: «…Το ΠΑΣΟΚ και ο πρόεδρός του δεν υπολογίζουν το ενδεχόμενο πολιτικό κόστος από τη διερεύνηση κάθε υπόθεσης διαφθοράς. Για το ΠΑΣΟΚ, ισχύει σε κάθε περίπτωση η εκφρασμένη θέση του, ότι εφόσον προκύπτουν σοβαρά στοιχεία και αποδείξεις για εμπλοκή οποιουδήποτε στελέχους του Κινήματος σε υποθέσεις διαφθοράς, θα είναι άμεση η αναστολή της κομματικής του ιδιότητας μέχρι την πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης. Καλούμε τη ΝΔ να κάνει το ίδιο. Ο πολιτικός κόσμος το χρειάζεται. Η χώρα και οι πολίτες το έχουν επιτακτική ανάγκη».

Στο μεταξύ, ή πλήρης κάλυψη που έδωσε ο Γ. Παπανδρέου στον Κ. Γείτονα προκαλεί «τριγμούς» στο ΠΑΣΟΚ και έντονο θυμό σε πολλά στελέχη, που δεν αποκλείεται τις επόμενες ημέρες να αντιδράσουν έντονα και...θεαματικά, υποστηρίζει το orfni.blogspot.com/. Σύμφωνα με το ίδιο στελέχη όπως ο Ε. Βενιζέλος εικάζεται ότι θα πάρουν θέση, αρκετά διαφορετική από την επίσημη....

Ενώ, το press-gr.blogspot.com/ γράφει ότι ύστερα από τις τελευταίες εξελίξεις στην υπόθεση της Siemens, είναι πολύ πιθανό το ενδεχόμενο να τεθεί ο βουλευτής Κώστας Γείτονας εκτός ΠΑΣΟΚ, μέχρι τουλάχιστον να ξεκαθαριστεί η κατάσταση.

Ανάλογη απόφαση είχε πάρει ο Γ. Παπανδρέου τόσο για τον Θ. Τσουκάτο όσο και τον Τ. Μαντέλη όταν υπήρξε εμπλοκή του ονόματός τους, εδώ και καιρό, στην υπόθεση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tiramola avatar
    tiramola 12/08/2009 22:36:38

    H εμπλοκή οποιουδήποτε στελέχους σημαίνει μόνο Γείτονας?
    Και από εκεί φαίνεται ότι ζητάει διαγραφή του νεκρού?
    Και από παρακαλώ φαίνεται ότι ο Παπανδρέου κάλυψε τον Γείτονα με αποτέλεσμα να νευριάσει ο Βενιζέλος?

    Ρε τρέλλα πουλάτε ομαδικά η ανεξάρτητη δημοσιογραφία των μπλόγκερς?

    • Factorx avatar
      Factorx @ tiramola 12/08/2009 23:29:29

      Τα "ρε" στο χώρο σου Τιραμόλα και όπου σε παίρνει. εδω θα είσαι ευγενής. και πες μας κάτι για τον Γείτονα

  2. sinn avatar
    sinn 12/08/2009 23:03:03

    Φυσικά και δεν τον κάλυψε :)

    "Στο ταμείο του ΠΑΣΟΚ, όπως φαίνεται και από τη δήλωση του Κώστα Γείτονα, τότε υπεύθυνου οικονομικών του Κινήματος και από τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας και έχουν ελεγχθεί από τη Βουλή, ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΧΕΤΙΚΟ. Τα δε περί δήθεν “συμφωνιών” των δυο κομμάτων για την υπόθεση C4I είναι το λιγότερο αστεία." Καρακλιούμη

    Τα στοιχεία έλέγχθησαν απο τη Βουλη και το...ΠαΣοΚ και έτσι ο Γείτονας αποδόθηκε πάλλευκος στην κοινωνία και στον Άκη Παυλόπουλο. Αυτή είναι η αλήθεια που πρέπει να διαδίδούν όλοι οι bloggers. Διαφορετικά, είναι πουλημένοι στην χουντοδεξιά.

  3. mareli avatar
    mareli 12/08/2009 23:40:47

    karximola, από Τσουκάτο πάμε στο Γείτονα... σε λίγο δεν θα μείνει κανείς!!!
    Και το χρήμα μετά το 2004 πήγαινε στους Πασόκους και σ' ένα πεθαμένο που δεν μπορεί να μιλήσει!!! Είναι απίστευτο ... ο Χριστοφοράκος, αντί να δώσει μίζα στον υπουργό της ΝΔ απ' ευθείας, την έδινε στον Βαρθολομαίο για να επηρεάσει δημόσιους υπαλλήλους!!!!
    Ρε ο Χριστοφοράκος σας δουλεύει ψιλό γαζί... Κοίτα τους σημερινούς τίτλους των νταβάδων...αέρας κοπανιστός... Η ΝΔ λέει έχει πρόβλημα με τις μίζες... και ξαφνικά την ίδια μέρα ο πασόκος υπουργός και βουλευτής Γείτονας τάπαιρνε μετά το 2004 μαζί μ' έναν ΝΔτη πούναι πεθαμένος... Σε λίγο δεν θα ξέρετε που να κρυφτείτε... έρχεται πακέτο!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ mareli 13/08/2009 01:37:14

      Karximola? Καλό, πολύ καλό

  4. Athinaios avatar
    Athinaios 12/08/2009 23:48:10

    Μήπως θα ήταν προτιμότερο να μας ενημερώνατε δημοσιογραφικά και για τον Γείτονα αλλά και για τον Βαρθολομαίο? Στις δημοσιεύσεις διακρίνω μία μονομέρεια που αν μη τι άλλο για τον συγκεκριμένο ιστότοπο δεν είναι συνήθης. Δεν μπορεί να είναι δημοσιογραφικά αδιάφορο το τι έγινε στους μεν που είναι σήμερα στην εξουσία και στην περίοδο αυτήν έγιναν τα, αναφερόμενα στην κατάθεση του Χριστοφοράκου, εμβάσματα και ενδιαφέρον μόνο το τι έγινε στους δε.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Athinaios 13/08/2009 00:42:50

      Σοβαρά; Διακρίνεις μια μονομέρεια; Πρώτη φορά μπήκες εδω και το κατάλαβες; Αν κοιτάξεις προηγούμενα δημοσιεύματα θα διαπιστώσεις οτι δεν χαρίζουμε σε κανέναν κάστανα. Και φυσικά δεν συγκρίνονται οι δυο. οχι γιατί δεν τα έπαιρναν και τα δυο κόμματα. Αλλά επειδή απλούστα ο ένας ειναι πρώην υπουργός και σημαντικός και επιπλέον "βαθυ συστημα ΠΑΣΟΚ" για τον οποίο μπορουν να κινηθούν ποινικές διαδικάσιες. Ενω ο άλλος είναι νεκρός.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Athinaios 13/08/2009 00:43:48

      Και γιατί αλλάζεις ψευδώνυμα;

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/08/2009 23:53:54

    Και όπως θα τον χαρακτήριζε και ο Λαζόπουλος τον περι ου ο λόγος: Σιγανοπαπαδιά, ποντικομαμή και κοντοπού...ο!

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Strange Attractor 13/08/2009 10:28:44

      Άλλος αδιάφθορος και αδιάπλοκος αυτός ο Λαζόπουλος...

  6. Athinaios avatar
    Athinaios 13/08/2009 01:27:33

    Έχω διαφορετική αντίληψη την οποία κατέθετω, δεν διαφωνώ ότι όντως υπάρχει σημαντικό ζήτημα από την πλευρά Γείτονα, απλά το "είναι νεκρός" προσωποποιεί την ευθύνη την οποία θα έπρεπε ότι την αναγάγουμε σε πολιτικό επίπεδο. Δλδ δεν μιλάμε ότι και δεύτερο πολιτικό κόμμα λαμβάνει ο Γενικός Διευθυντής του χρήματα από siemens? Τόσο ξεκάθαρο ήταν αυτό προηγουμένως? Αν από την άλλη ήταν προφανές και είχε συζητηθεί, θεώρησε λάθος μου την έκφραση.

    Τα περι αλλαγής ψευδωνύμου δεν τα καταλαβαίνω, ίσως είναι το πρώτο μου post, ενδεχόμενως να έχω λάβει άλλη μία φορά λόγο στα γραφόμενα αλλά ως Αthinaios πάλι.

    • ΣΚΑΙς avatar
      ΣΚΑΙς @ Athinaios 13/08/2009 02:27:42

      "Είναι νεκρός".... Πράγματι αν ζούσε θα έλεγε και αυτός ότι δεν τα πήρε! Απάντησέ μου όμως σε μια απλή ερώτηση: Πέρυσι ισχυρίστηκε η Ελευθεροτυπία ότι Χριστοφοράκος έκανε δώρο ένα ταξίδι στον φίλο του υπουργό (minister λέγανε τα χαρτιά) Μεταφορών Λιάπη. Αν ήθελε να τελειώσει την δουλειά τι θα έπρεπε να κάνει? Ένα ταξίδι δώρο ή μερικά εκατομμύρια ευρώ στο φίλο minister??? Αυτός όμως πήγε να τα δώσει στον υπάλληλο της ΝΔ (που έγινε διοικητής στο ΙΚΑ... το δεξί χέρι!!!)

      Ο "νεκρός", λοιπόν είναι αδύνατον να ισχυριστεί ότι δεν πήρε ούτε ένα Ευρώ!!!!!

  7. Olympia avatar
    Olympia 13/08/2009 02:20:45

    Για οσους θυμουνται, οταν ο τεως Βασιλιας διεκδικουσε την αποζημιωση για την περιουσια του υψους 4 δις δραχμες, ο Γειτονας ειχε δηλωσει
    “Τωρα ο Κωνσταντινος μπορει να αλλαξει ονομα: Να λεγεται Κωνσταντινος Ψιλικατζης”!!!

    Ετσι εξηγειται…

    • Orestios avatar
      Orestios @ Olympia 13/08/2009 02:29:57

      Τα έλεγε γιατί έτρωγε μικρές μπουκιές τότε.

    • ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ avatar
      ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ @ Olympia 13/08/2009 15:43:34

      ΚΑΛΟΟΟΟ!!!!

  8. Orestios avatar
    Orestios 13/08/2009 02:24:47

    H νέα εκπρόσωπος συναγωνίζεται επάξια τον πρώην εκπρόσωπο σε ευρηματικότητα. Τι πέταξε ο στόμας της? Όπως έκανε ο πρώην εκείνο το ωραίο με την ταξιδιωτική οδηγία των Αμερικανών.

    • occultist avatar
      occultist @ Orestios 13/08/2009 04:09:20

      @ Orestios
      Για λέγε,δεν την θυμάμαι.

      • Orestios avatar
        Orestios @ occultist 13/08/2009 10:23:24

        Διάβασε την ανάρτηση.

  9. GIO avatar
    GIO 13/08/2009 08:54:43

    Μια ερώτηση...
    Υπάρχει περίπτωση να βρεθούν αποδείξεις χειροπιαστές για όλα αυτά που συζητάτε;
    Φαντάζομαι ότι όλα θα έγιναν με τρόπο που να μην αποδειχθεί τίποτα.
    Οπότε καλή σας νύχτα !

  10. nyfitsa avatar
    nyfitsa 13/08/2009 08:56:18

    Oι δηλώσεις των δημοσιογράφων έχουν και πλάκα σε όλo αυτό το θέμα.
    Διαβάζουμε στις εφημερίδες και ακούμε από όλα τα κανάλια:
    «Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Κώστας Γείτονας έκανε την ακόλουθη δήλωση:
    ....Όλες αυτές οι αναφορές ΔΕΝ ισχύουν και ΔΕΝ έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα, για όλη την περίοδο κατά την οποία ήμουν υπεύθυνος του τομέα Οικονομικών…….»κλπ.»
    Ακούσατε ποτέ, αγαπητοί δημοσιογράφοι, να παραδεχτεί κάθε κλέφτης, εγκληματίας και λαμόγιας της παράνομες πράξεις?
    ΕΓΩ ΟΧΙ!

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/08/2009 09:15:25

    @nyfitsa - GIO
    Ναι,ο Τσουκατος το παραδεχθηκε.Αλλα για να το παραδεχθει για να ελαφρυνει τη θεση του δεν αρκουσε να πεταξει μια κουβεντα ο Χριστοφορακος.Βρεθηκαν αποδειξεις και στοιχεια,βρεθηκαν λογαριασμοι που απο εξι μεριες εφερναν χρηματα στην Ελλαδα,βρεθηκαν ανθρωποι που κατεθεσαν οτι τα εφεραν,οτι του τα εδωσαν σε βαλιτσες και αλλα πολλα.
    Εδω εχουμε απλως ενα Χριστοφορακο που πεταει ονοματα για να μην εκδοθει.
    Ηδη η επιλογη απο μερους του να ριξει "ελαφρυ" πασοκικο ονομα και ονομα νεκρου απο τη ΝΔ ειναι υποπτη οτι το κανει για διαπραγματευτικους λογους.

  12. ataktos avatar
    ataktos 13/08/2009 09:18:29

    Όλα τα παραπάνω είναι δυνατόν να είναι αλήθεια….. .Δεν θέλω να τα πιστέψω ….

  13. boubou avatar
    boubou 13/08/2009 10:18:39

    τελικά δεν είναι ο Σκανδαλίδης ??
    Ερώτημα , γιατί δεν ελέγχεται η περίοδος 2004-2007??

  14. Στέργιος avatar
    Στέργιος 13/08/2009 10:33:13

    Όταν ο Ζαγορίτης βγαίνει και λέει ότι ούτε ένα ευρώ δεν πήγε από τη Ζίμενς στα ταμεία τής ΝΔ, προφανώς το λέει επειδή έτσι είναι... ούτε ένα ευρώ από τη Ζίμενς σε επίσημο κομματικό λογαριασμό. Σε λογαριασμό στελεχών τής ΝΔ, όμως; Σαν τις οικοσυσκευές τού Κυριάκου;

    Το ζητούμενο είναι να διερευνηθεί πού κατέληγαν τα χρήματα των δύο αυτών προσώπων που χρηματίστηκαν. Προφανώς δεν χρηματίστηκαν για να προσφέρουν οι ίδιοι, ως διεφθαρμένες μονάδες, τις υπηρεσίες τους στη Ζίμενς...

  15. Tsertos. avatar
    Tsertos. 13/08/2009 10:40:01

    Νεοτερη δηλωση της κ.ΚΑΡΑΚΛΙΟΥΜΗ.
    «Προσδοκώ ανάστασιν νεκρών και ζωήν του μέλλοντος αιώνος»

  16. Νικος Λ. avatar
    Νικος Λ. 13/08/2009 11:14:54

    H σύγχυση στο κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης είναι φανερή και ιδιαίτερα έντονη, αφού ζήτησαν από την ΝΔ ,μέσω της εκπροσώπου τύπου κας Μαρίας Καρακλιούμη,να διαγράψει τον....... εκλιπόντα Γιάννη Βαρθολομαίο !!!.

    Η σύγχυση δεν προέρχεται μόνο από την αποκάλυψη μέσω των διαφόρων δημοσιευμάτων του ονόματος του κ. Γείτονα ( στέλεχος του βαθέως ΠαΣοΚ,υπεύθυνος οικονομικών του κόμματος και εκ των υποστηρικτών του κ. Γ. Παπανδρέου), αλλά και από μια δήλωση της ΝΔ όπου αναφέρει ότι: «εμείς μπορούμε να βεβαιώσουμε ότι δεν έχει μπει ΠΟΤΕ στα ταμεία μας ούτε ένα ευρώ από τη SIEMENS. Το ΠαΣοΚ μπορεί ΕΠΙ ΘΗΤΕΙΑΣ του Γιώργου Παπανδρέου να πει ΤΟ ΙΔΙΟ;»....(από το http://politis-gr.blogspot.com/2009/08/blog-post_13.html )

  17. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 13/08/2009 11:20:28

    Όλη η πολιτική ζωή του δύσμοιρου αυτού τόπου, κρέμεται από τα α.....α, του Χριστοφοράκου, ο οποίος μέσα από ένα κελί στην ξενιτιά, τα ξύνει πότε δεξιά και πότε σοσιαλιστικά.

    Τα κατάπτυστα κόμματα της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, αλληλοκατηγορούνται για διαφθορά ενώ ταυτόχρονα, προσπαθούν να απαλλαγούν στα μάτια των ψηφοφόρων τους, από την βρώμα που κουβαλάνε.

    Τα υπόλοιπα «κομματάκια» της πολιτικής σκηνής, με τον γνωστό και διαχρονικό τρόπο τους συνεισφέρουν, συναινούν, και είναι συνυπεύθυνα για την συνέχιση του διεφθαρμένου πολιτικού λόγου.

    Βάλθηκαν όλοι μαζί να αποδείξουν περίτρανα ότι η αποχή και το λευκό των τελευταίων εκλογών, δεν ήταν ανόητη και απολίτικη στάση, όπως τα παπαγαλάκια τους διατυμπάνιζαν.

    Ζαγορίτης, Μανώλης, Ρόβλιας, και Καχριμάκης μας αντιπροσωπεύουν επάξια στην Βουλή και στα ΜΜΕ.
    Και από κοντά οι εκπρόσωποι των «αποδέλοιπων» κομμάτων αποδεικνύουν καθημερινά ότι βρίσκονται στον …..κόσμο τους.

    Πολιτικοί ταγοί, ύψους πυγμαίου και θράσους χαμελαίοντα, τολμάνε να μιλούν εξ’ ονόματι του 65% του Ελληνικού λαού, που τους έδωσε βέβαια το δικαίωμα.

    Ανθρωπόμορφα του χειρίστου είδους, με κοστούμια, με πουκαμισάκια και αμπιγιέ συνολάκια, μας επιβεβαιώνουν καθημερινά πόσο ηλίθιοι είμαστε, όσοι βέβαια νοιώθουν έτσι.

    Και η συντριπτική πλειοψηφία εξ’ ημών, έχοντας χάσει κάθε ίχνος αξιοπρέπειας, υπάκουοι υπήκοοι, κυκλοφορούμε από άκρο σε άκρο του κόσμου, το βυτίο με τα σκ..ά τους, αντί να τραβήξουμε το καζανάκι.

    Σαν δε ντρεπόμαστε.
    Αλλά για να ντραπεί κάποιος θα πρέπει να έχει και τσίπα, όπως έλεγε η γιαγιά μου.
    Και η δικιά μας χάθηκε κάπου ανάμεσα στην ανάλυση και στην αντιπαράθεση.

    • Nike Taras avatar
      Nike Taras @ ο νοών...νοείτω 13/08/2009 14:28:36

      ΤΟ καλύτερο σχόλιο από τον "ο νοών...νοείτω" από...καταβολής blogs..Συγχαρητήρια!

      • Χι avatar
        Χι @ Nike Taras 13/08/2009 15:14:19

        Το οποίο διάβαζα και εξαφανίστηκε σε refresh.

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ Nike Taras 13/08/2009 19:17:44

        Μαύρη καλοσύνη αγαπητέ.
        Από τη στιγμή το καλύτερο (υπέρ του δέοντος υπερβολικό), σχόλιο σχολιάζει τα χάλια μας.
        Σε ευχαριστώ όπως και νάχει.

    • donaE avatar
      donaE @ ο νοών...νοείτω 13/08/2009 15:03:29

      ...νοείτω
      Και στους διορισμους,στις αρπαχτες.Εννοια σου συμφερει σε πολλους το μπαχαλο.

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ donaE 13/08/2009 19:19:22

        Και...και...και..
        Άστα donnaΕ μου, μόνο εμάς δεν συμφέρει που προσπαθούμε σαν γραφικοί να τα αλλάξουμε.

  18. hypo avatar
    hypo 13/08/2009 14:38:35

    Δηλ. ο Γιώργος, κορυφαίο στέλεχος, δεν ήξερε τίποτε. Μόνος του τα έκανε ο Γείτονας; Ότι του έλεγαν έκανε. Την κομματική ταυτότητα του Γιώργου ποιος θα του την πάρει;;;;

    • sinn avatar
      sinn @ hypo 13/08/2009 15:03:51

      Mα το μαγαζί είναι δικό του κληρονομικώ δικαιώματι. Η ερώτησή σας στερείται νοήματος.

  19. leon avatar
    leon 13/08/2009 15:07:49

    Οπως τα λες ειναι "ο νοων...νοειτω".
    Καποιοι πιστευω πως σε αυτη τη χωρα πατανε το καζανακι αλλα βλεπεις ειναι λιγο το νερο που κουβαλανε και δεν φτανει για την απομακρυνση.
    Οι υπολοιποι εχουν συνηθισει να το "κουβαλανε" οπως λες.

  20. Χι avatar
    Χι 13/08/2009 15:13:13

    Μήπως στο ΠΑΣΟΚ έχουν βάλει υποχρεωτικό IQ τεστ για να γίνεις μέλος; Και όποιος περάσει το 80, κόβεται;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Χι 13/08/2009 15:56:45

      "GAP προχώρα, άλλαξε τα όλα!" Αααααχ, τι ηχυρό μύνημα ανατροπής φορτώθηκε το υπερεκτιμημένο αρχηγό. Ενώ καλύτερο θα ήταν οι στίχοι του άσματος: "τον άντρα μου τον αγαπώ, τον γείτονα καλύτερα"

  21. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 13/08/2009 15:58:14

    Πληροφορία της τελευταίας στιγμής...ο Γείτονας πίνει ρακές στη Σητεία..

  22. Θ.Τ. avatar
    Θ.Τ. 13/08/2009 18:54:24

    ΝΑΙ...ΚΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ αυτα που του έμειναν...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.