#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/04/2009 17:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ΠΑΣΟΚ επιβεβαιώνει την αλλαγή πορείας

 Επειδή αρκετοί σχολιαστές μας εξέφρασαν επιφυλάξεις για όσα γράψαμε χθες στο

«Από την Τετάρτη ο Γιώργος «γυρίζει σελίδα»» διαβάστε προσεκτικά τι δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ κ. Παπακωνσταντίνου - αλλά κρατηθείτε, έχει να πέσει πολύ γέλιο καθώς θα προχωράμε προς τις Ευρωεκλογές:

...Καλό μεσημέρι. Αύριο, είναι η Εργατική Πρωτομαγιά. Είναι μία επέτειος που βρίσκει τη χώρα μας σε κρίση ... Ταυτόχρονα, βρίσκει τον Έλληνα πολίτη με την αίσθηση ότι δεν ζει σε μια ευνομούμενη χώρα, ότι δεν αξίζει να έχει πια εμπιστοσύνη στους θεσμούς σε αυτή τη χώρα. Ο θεσμός της Δικαιοσύνης, το πολιτικό σύστημα το ίδιο, έχουν σήμερα πρόβλημα αξιοπιστίας. Εμείς, στο ΠΑΣΟΚ, γι' αυτά τα προβλήματα μιλάμε και θα συνεχίσουμε να μιλάμε. Θα μιλάμε για τα προβλήματα του πολίτη, για την καθημερινότητά του, για την οικονομική του κατάσταση και θα προτείνουμε λύσεις. Θα μιλάμε για το τι σημαίνει να ζει κανείς σε μια ευνομούμενη κοινωνία. Θα μιλάμε για τα θέματα διαφάνειας, για τα θέματα αξιοκρατίας, για τα θέματα σωστής διαχείρισης του δημοσίου χρήματος, για την ανάγκη να καταλογίζονται οι ευθύνες σε όσους διαψεύδουν τις προσδοκίες των Ελλήνων πολιτών. Όλα αυτά τα ζητήματα είναι αλληλένδετα και δεν υπάρχει επιλογή ανάμεσά τους. Η κυβέρνηση επιχειρεί να βάλει ένα ψευδές δίλημμα στον Έλληνα πολίτη: οικονομία ή σκάνδαλα. Ο Έλληνας πολίτης θέλει να ζει σε μία ευνομούμενη κοινωνία, όπου οι σκανδαλώδεις συμπεριφορές (ΣΣ τελευταίο και απλώς συμπεριφορές)  τιμωρούνται, θέλει να ζει σε μια κοινωνία, με μια κυβέρνηση, η οποία έχει ένα σχέδιο αντιμετώπισης της κρίσης κάτι που η σημερινή κυβέρνηση δεν έχει....

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 30/04/2009 17:41:59

    Προσέξτε και μια ερώτηση από κάποιον που μάλλον διαβάζει το www.antinews.gr

    Γ. ΣΙΔΕΡΗΣ: Είπατε ότι ενόψει και των εκλογών θα προχωρήσετε να εντοπίζετε τα πραγματικά προβλήματα. Να υποθέσουμε ότι ανακρούετε πρίμνα στο θέμα των σκανδάλων και τις καταγγελίες τους; Και αυτό έχει σχέση με την έρευνα της GPO;

    Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Ίσως δεν με παρακολουθήσατε προσεκτικά κ. Σιδέρη. Εξήγησα ότι, για μας, τα ζητήματα της διαφθοράς, τα ζητήματα της διαφάνειας, το να αισθάνεται ο πολίτης εμπιστοσύνη στο κράτος και στους θεσμούς, πάνε δίπλα - δίπλα με τα προβλήματα της καθημερινότητας. Το ένα επηρεάζει το άλλο. Επηρεάζει το πώς αισθάνεται ο πολίτης, εάν αισθάνεται ασφάλεια για τη σύνταξή του, όταν υπάρχει ένα σκάνδαλο στο πώς λειτουργούν τα Ασφαλιστικά Ταμεία. Επηρεάζει το πώς βλέπει την Πολιτεία, όταν υπάρχει ένα σκάνδαλο διαχείρισης δημοσίου χρήματος. Επηρεάζει την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας μας, εάν κάθε χρόνο στις διεθνείς κατατάξεις για τη διαφθορά, η χώρα μας υποχωρεί. Δεν αλλάζουμε καμία απολύτως στρατηγική. Για μας, τα θέματα του ευνομούμενου κράτους θα είναι πάντα στην ατζέντα μας. Θα έχουμε πάντα μια ανυποχώρητη στάση απέναντι σε κάθε φαινόμενο διαφθοράς και, ταυτόχρονα, θα μιλάμε για την καθημερινότητα του Έλληνα πολίτη, για την οικονομία, για τα ζητήματα που έχουν να κάνουν με το σύστημα υγείας, εκπαίδευσης, πρόνοιας, για το πώς θα αντιμετωπίσουμε την κρίση σε αυτή τη χώρα.

  2. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 30/04/2009 17:50:38

    απο σενα πηρε γραμμη ο εν λογω?..!!!
    θα του το πω να το μαθει!!

  3. ataktos avatar
    ataktos 30/04/2009 17:59:27

    @2τρια πουλακια καθονταν-Έξω από το πολιτικό γραφείο του Γ.Π. βρίσκετε στην πόλη μας η μοναδική δημοσιά τουαλέτα που από την μέρα κατασκευής δεν λειτούργησε !!!!!λόγο τεχνικού προβλήματος(εργολαβική τσαπατσουλιά του σημερινού Δημάρχου μας) .Ο Γιώργος δεν την έχει προσέξει ποτέ ούτε ασχοληθεί πότε με αυτό το έκτρωμα .Θα μας λύσει τώρα τα θέματα διαφθοράς .Καλημέρα τους .

  4. ataktos avatar
    ataktos 30/04/2009 18:04:41

    Να και η αποδείξει http://ptolemaida-free.blogspot.com/2009/04/blog-post_20.html

  5. Africa avatar
    Africa 30/04/2009 18:08:50

    Παπαριες και φιλοσοφιες... επι του πρακτεου κυριοι, τα προβληματα ειναι πολλα, ΛΥΣΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ να μας πειτε για τα προβληματα της καθημερινοτητας, που θα βρειτε τα χρηματα για ολα αυτα που λετε χωρις νεους φορους που θα μας βαλει ξανα η Νουδουλα! Προσωπικα εχω βαρεθει να ακουω μαλ......ς απο ολους του κοματικους πατερες του εθνους που τελειωνει σιγα αλλα σταθερα!

  6. Evros avatar
    Evros 30/04/2009 18:14:00

    Με τον Γιωργάκη προθυπουργό θα πέσει πολύ γέλιο.

  7. Jimmy L avatar
    Jimmy L 30/04/2009 18:20:08

    Faktora καλα τα λες αλλα δεν προκυπτει απο πουθενα οτι το Πασοκ δεν θα αναφερεται στα σκανδαλα .Τι εννοεις ??Μηπως θα δωσει αφεση αμαρτιων στους κλεφτες και οτι πιθανον υπαρχει συννενοηση με την δεξια??Δεν νομιζω να πιστευεις κατι τετοιο.Και τα σκανδαλα θα αποκαλυπτοντε και οι κλεφτες και παραλληλα θα αποκαλυπτεται με στοιχεια- και υπαρχουν πολλα- η δραματικη κατασταση στην οικονομια και στην καθημερινοτητα του πολιτη.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ..οσο αφορα την GPO πως γινεται να προηγειται το Πασοκ με 4,6% και καταλληλοτερος η GPO να εμφανιζει τον Καραμανλη ,αυτο ειναι ανεξηγητο απο την επιστημη και την λογικη!!!!

  8. Orestios avatar
    Orestios 30/04/2009 18:22:24

    Σαν τον αγέρα, μια δημοσκόπηση, σκόρπισε εδώ κι εκεί το μεγάλο σχέδιο του οραματιστή GAP. Ανεμομαζώματα, διαολοσκορπίσματα.
    Το ανεμούριο του ΠΑΣΟΚ φέρνει γύρες. Μα, τόσο πια οπορτουνίστες?

  9. Evros avatar
    Evros 30/04/2009 18:36:26

    Για τις δημοσκοπίσεις νομίζω ότι ο Ελληνικός λαός κανει πλάκα. Εγώ τουλάχιστον αυτό έχω κανει, όταν η τύχη τους έπεσε επάνω μου.

  10. αντί avatar
    αντί 30/04/2009 18:37:50

    @6

    Φαντάζομαι ότι του κάνει εντύπωση το γεγονός ότι με αφορμή την εργατική πρωτομαγιά ο Παπακωνσταντίνου έκανες δηλώσεις άσχετες με αυτήν, αλλά επικεντρώθηκε στην οικονομία.
    Σε άλλες εποχές θα μιλούσε για τα δικαιώματα και τις ανάγκες του εργατικού κινήματος κτλ. Για γενική απεργία και τα ισχυρά μηνύματα των αγώνων των εργατών.

    Αλλά σήμερα...

  11. Giannis avatar
    Giannis 30/04/2009 18:41:15

    Το ότι ο Λαζόπουλος θα κάνει εκπομπή κάθε Τρίτη μέχρι τις Ευρωεκλογές όπως ο ίδιος είπε, το έχετε εκτιμήσει ως προς το αποτέλεσμα;
    Θα πέφτει η ΝΔ
    Θα πέφτει το ΠΑΣΟΚ
    Θα πέφτει (μπορεί και μόνος τους) ο Καρατζαφέρης
    Θα ξανανέβει ο ΣΥΡΙΖΑ
    Θα κρατηθεί το ΚΚΕ
    Θα αυξηθούν οι μικρότεροι

    ΑΥΤΑ!!!

  12. Orestios avatar
    Orestios 30/04/2009 18:53:51

    Το ΠΑΣΟΚ έχει απεμπολήσει από το λεξιλόγιο του την λέξη εργάτης. Για την ηγεσία του δεν υπάρχουν εργάτες. Υπάρχουν πολίτες.
    Προτιμά το πολίτης, που είναι ανάλαφρο, ευχάριστο, εξευγενισμένο και δεν παραπέμπει σε κάματο. Με τους εργάτες θα ασχολείται? Του GAP δεν του αρέσουν τόσο τραχιές λέξεις.

  13. ariel avatar
    ariel 30/04/2009 18:55:28

    @3
    Δηλαδή Ατακτε ο Γιώργος πρέπει να ασχοληθεί και φταίει και για την τουαλέτα? Ελεος πια τι άλλο θα ακούσουμε εδώ πέρα.

  14. ataktos avatar
    ataktos 30/04/2009 19:06:20

    ariel-Καλα αυτά κατάλαβες εδώ ΜΙΛΑΜΕ για τον Γιώργο Παπακωνσταντινου το δεξί χέρι του και προστατευόμενο του ΓΑΠ εδώ και χρόνια ..

  15. Κούνουπας avatar
    Κούνουπας 30/04/2009 19:10:26

    Αφού ο άνθρωπος είναι καθυστερημένος, χάνει στο μυαλό κάνετε όνειρα να γίνει πρωθυπουργός τώρα?
    Ούτε ο ίδιος δέν θέλει φοβάται τις εκλογές αυνανίζεται με την ιδέα μονάχα οτι το κόμμα του είναι προς το παρόν τουλάχιστον δημοσκοπικά πρώτο. Πάρτε το χαμπάρι Πασόκια απο τον αναμφισβήτητα μεγάλο ηγέτη σάν τον Καραμανλή που ενώνει όλους τους Έλληνες δεξιούς και αριστερούς ο Γιωργάκης δέν κερδίζει ούτε σε 7 ζωές.
    Μετά τις ευρωεκλογές βλέπω ξανά αμφισβητήσεις, συνέδρια και εσωκομματικές εκλογές για το καλό σας πιστεύω οτι θα έχετε βάλει κουκούτσι μυαλό και θα τον ξαποστείλετε οριστικά στο ποδηλατοδρόμιο.

  16. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 30/04/2009 19:10:35

    @11, ο Λαζόπουλος έχει σκυλιάσει που η υπόθεση Βατοπαιδίου έσκασε Αύγουστο όταν ο ίδιος ήτανε σε διακοπές και όταν επέστρεψε στις εκπομπές του ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ήδη πέσει από το 18% στο 8%. Έκανε το παν να τον ξανα-ανεβάσει, αλλά οι απογοητευμένοι ΠΑΣΟΚοι αναθάρρησαν βλέποντας να περνάνε μπροστά στις δημοσκοπήσεις και δεν είναι πια τόσο απογοητευμένοι. Βλέπετε, το ενδεχόμενο εξουσίας τους συσπειρώνει. Έτσι, ζόρισαν τα πράγματα για τον ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος έχει επιπλέον και το πρόβλημα των Οικολόγων-πολύχρωμων. Ο στόχος του Λαζόπουλου είναι σαφής. Να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ τρίτο κόμμα με όσο τον δυνατόν μεγαλύτερο ποσοστό.

  17. ΣΚΑΙς avatar
    ΣΚΑΙς 30/04/2009 19:13:33

    @ΦΑΚΤΟΡΑ
    προφανώς θέλεις να υποθέσουμε ότι οι ΠΑΣΟΚΟΙ τα βρήκαν με τους ΔΕΞΙΟΥΣ να μην μιλάνε για τα σκάνδαλα και έβγαλαν και μια δημοσκόπηση γι' αυτό.
    Εγώ θα ήθελα να δώσω ένα στοιχείο, που όλοι ξεχνάμε:

    Σωτήριον έτος 1989: Το κυβερνοΠΑΣΟΚ σπαράσσεται από το σκάνδαλο Κωσκοτά. Ο Ανδρέας τα είχε πάρει σε παμπερς και ο Μητσοτάκης φωνάζει για κάθαρση. Η Αριστερά ως μωρή παρθένα από πίσω φωνάζει και αυτή για να φάει τις σάρκες του ΠΑΣΟΚ. Ενωμένη θα τις έτρωγε.
    Αποτέλεσμα των εκλογών του 1989: ΠΑΣΟΚ 40%. Η κατάρρευση που όλοι σύσσωμοι ανέμεναν δεν ήρθε ποτέ!!! Ο δε Λουκάκος της Ελευθεροτυπίας είπε ότι όσοι ψήφισαν ΠΑΣΟΚ χρειάζονται ψυχίατρο
    Σωτήριον έτος 2009 (20 χρόνια μετά)
    Η κυβερνωΝΔ σπαράσσεται από σκάνδαλα: Κάποιος Παυλίδης πήρε κάτι σακκούλες με λεφτά για ένα σπίτι της κόρης του. Κάποιοι υπουργοί διευκόλυναν ένα μοναστήρι να αυξήσει την περιουσία του ώστε να έχουν δεδομένη στον αιώνα τον άπαντα την αιώνια σωτηρία.
    Το ΠΑΣΟΚ ωρύεται για κάθαρση και η μυξοπαρθένα Αριστερά ακολουθεί φωνασκώντας, παρέα με έναν μπουνταλά (Καρατζαφέρη) που λέει ότι μόνο αυτός και ο .... Μπουμπούκος είναι άγιοι στην Ελληνική Πολιτική σκηνή.

    20 χρόνια μετά... μια είναι η ειδοποιός διαφορά:

    Οι ηγέτες και η μεταξύ τους σύγκριση
    GAP: Διαβάζετε τον Ορέστιο και θα είστε πλήρως ενήμεροι
    ΚΚ: Τουλάχιστον δεν κατηγορείται ότι τα 'πιασε

    Θα ήθελα να είμαστε όλοι μαζί πάλι εδώ το βράδυ των ευρωεκλογών.
    Ορέστιε μην χαθείς εκείνο το βράδυ! Ο σχολιασμός σου για τις δηλώσεις του GAP θα μας διαφωτίσει για το τι κατάλαβε για εκείνο το βράδυ!

  18. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 30/04/2009 19:18:40

    @φακτορα:
    οταν σου ειπα μια φορα οτι υπαρχει πολιτισμικο χαος αναμεσα στους δεξιους και τους υπολοιπους ελληνες, το θεωρησες ρατσιστικο.
    φαε τωρα τυπους σαν τον κουνουπα, τον ατακτο, κλπ

  19. Aris lalidis avatar
    Aris lalidis 30/04/2009 19:24:20

    ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΣΤΟΜΑΣ ΤΟΥ ΣΟΥΡΔΟΥ;
    ΜΗΠΩΣ ΜΙΣΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΟΠΩΣ Ο ΘΕΙΟΣ ΤΟΥ;

  20. Jimmy L avatar
    Jimmy L 30/04/2009 19:28:05

    Χαιρετισματα στον Orestio kai στον νεο του συντροφο Κουνουπα..Ε..ρε γλεντια!!!!Αντε να εμφανισθει και ο Σπατζιωτης και μερικα αλλα καλοπαιδαγια να ...δεσει το γλυκο!!!!

  21. Orestios avatar
    Orestios 30/04/2009 19:28:56

    @ 18
    Συγχαρητήρια για τη φιλοναζιστική σου νοοτροπία. Σοσιαλιστής είσαι?

  22. Jimmy L avatar
    Jimmy L 30/04/2009 19:31:31

    Factora""" Σε παρακαλω βαλε το σωστο χρωμα το πρασινο στον ηλιο του Πασοκ!!!!Επιτηδες το κανεις για να μας τσαντισεις ???

  23. Jimmy L avatar
    Jimmy L 30/04/2009 19:33:01

    @ 22 Δεξιος σιγουρα δεν ειμαι ναζιστη ORESTIE!!!

  24. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 19:33:53

    @Jimmy L 23

    Γιατί, τι έχει ρε Τζίμυ; Το σωστό δεν είναι; Το μόνο λάθος μου φαίνεται ειναι τα μαύρα γραμματα που γράφει ΠΑΣΟΚ.

  25. Κούνουπας avatar
    Κούνουπας 30/04/2009 19:35:51

    Δημοκρατίκαροι τρια πουλακια και Jimmy L 1.000.000 ευρώ πήρε ο Τσουκάτος τα παρέδωσε κλεμμένα στο κόμμα του ΠΑΣΟΚ που έχει το θράσος τώρα να απαιτεί να κυβερνήσει.
    Απομένουν 99 εκατ. ευρώ πάλι κλεμμένα απο Πασόκους.
    Ρε δέ μας κλάνετε, θέλετε να βρίζετε τον Καραμανλή κιόλας.

  26. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 19:37:37

    @Κούνουπας 26

    Κούνουπα, μην προκαλείς. Ετσι κι αρχίσουν να κ(λ)άνουν αυτό που τους προτρέπεις, θα μας πάρουν οι αναθυμιάσεις και θα πεθάνουμε από ασφυξία εδω μέσα.

  27. Jimmy L avatar
    Jimmy L 30/04/2009 19:38:53

    Το κλ..... νατο λες στους φιλους σου και στους κολητους σου .Εδω θα μιλας πολιτικα και με ευπρεπεια!!!

  28. Orestios avatar
    Orestios 30/04/2009 19:50:51

    3 πουλάκια= Τζίμης Ελ.

  29. Raven avatar
    Raven 30/04/2009 19:55:15

    Ρε κουνουπα την καφριλα την κονομησες απο τσιμπημα στον χοντροκουρασμενο?

  30. Orestios avatar
    Orestios 30/04/2009 19:56:40

    @ Τζίμη Ελ
    Ναζιστής=Εθνικο ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ. Τι δεν μπορείς να καταλάβεις? Παρακλάδι του Σοσιαλισμού, και το μόνο που πέτυχε να εφαρμόσει τις πρακτικές του, ήταν το κόμμα του Χίτλερ.

  31. Raven avatar
    Raven 30/04/2009 20:04:23

    Υιε της Κλυταιμνηστρας με αναλογου βαθους πολιτικο-κοινωνικες αναλυσεις και ο σταλινισμος ειναι παρακλαδι του χριστιανισμου..

  32. Orestios avatar
    Orestios 30/04/2009 20:04:50

    @ 32
    Βοήθειά μας.

  33. Orestios avatar
    Orestios 30/04/2009 20:06:52

    Μάθε Raven κοράκι, πως ο υιός της Κλυταιμνήστρας λεγόταν Ορέστης και όχι Ορέστιος. Αυτά είναι βασικές γνώσεις, αλλά με μυαλό κόρακα, μόνο τους ομοίους σου ξεχωρίζεις.

  34. Raven avatar
    Raven 30/04/2009 20:14:43

    ... σωπα δεν το 'ξερα! Ευχαριστω.

  35. Orestios avatar
    Orestios 30/04/2009 20:14:59

    Όμως κόρακα-raven έρχεσαι στα λόγια μου.
    Μόνο ο Μεσσίας GAP έχει σχέδιο, που λέει και η ανακοίνωση, δια μέσου του λόγου του αντιαμερικανού και επαναστάτη εκπροσώπου. Μόνο το GAP θα ξεχνούσε τον εργάτη και θα αναφερόταν στην τρέχουσα επικαιρότητα, μιας και ο λόγος του δεν διαφέρει από των κυβερνόντων. Για ακόμα μια φορά φαίνεται η αδυναμία του να εμπνεύστεί από τους εργαζόμενους αυτής της χώρας. Και αυτό γιατί δεν τους αντιλαμβάνεται ως εργάτες, αλλά σαν πολίτες.

  36. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2009 20:25:39

    Φακτορ, άλλαξε το moderation, να ανεβάζει ξενόγλωσσα κείμενα.

  37. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2009 20:50:11

    Επιστολή στον ΓΑΠ, απ' τη Μαμά

    «ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΛΕΦΤΑ, ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΑ ΕΓΩΪΣΤΙΚΑ ΠΑΣΟΚΑΚΙΑ»
    «ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΗΜΙΤΗ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ $1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ»
    «ΠΕΣ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ»

    June 19, 1999

    (Το πλήρες κείμενο δεν ανεβαίνει)

  38. ariel avatar
    ariel 30/04/2009 20:52:05

    @17
    Τουλάχιστον ο Κ.Κ. δεν κατηγορείται ότι τα έπιασε. Δηλαδή ο ΓΑΠ κατηγορείται ότι τα έπιασε?

  39. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2009 21:01:34

    Αφού δεν ανεβάζει την επιστολή σάς αφιερώνω το κείμενο ενός γλειψιματία για τις πασχαλινές περιπέτειες του ΓΑΠ.

    Πραγματικός τίτλος : Ο ευγενικός τουρίστας
    (κατά το "Ο Επίμονος Κηπουρός")

    "Κι όμως, ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ παρότι ξεκίνησε για να γιορτάσει το Πάσχα προβληματισμένος και ανήσυχος για το πώς μανουβράρει χαοτικά την πορεία της χώρας η παρούσα κυβέρνηση, έφτασε στο νησί πλήρης δυναμισμού.

    Κωπηλάτησε επί δυόμισι ώρες με το κανό του από το αντικρινό Μετόχι Αργολίδας μέχρι να μπει στο λιμάνι των ξακουστών Υδραίων καπεταναίων. Όχι προς επίδειξη ακμαίων δεξιοτήτων και ανθεκτικότητας, ούτε από πειρασμό αυτοεπιβεβαίωσης περισσεύματος ενέργειας, αλλά από ανάγκη να βιώσει απ’ όσο πιο κοντά μπορούσε την απλότητα του ανοιξιάτικου φυσικού περιβάλλοντος, που τόσο του έλειψε το περσινό Πάσχα. Τότε που την Κυριακή των Βαΐων, στις 20 Απριλίου του 2008, είχε το οδυνηρό ατύχημα με το ποδήλατο που τον οδήγησε στο ΚΑΤ και ακολούθως σε κατ’ οίκον ανάρρωση στο Καστρί.

    Τώρα, όμως, μόλις έναν χρόνο μετά, τίποτε δεν ήταν πια ίδιο. Προσωπικές ατυχίες και κομματική κακοδαιμονία είχαν σβηστεί οριστικά από το πολιτικό φόντο και πλέον αντιμετωπίζει το μέλλον με ψυχραιμία και αισιοδοξία.
    Στη σύντομη παραμονή του στην Ύδρα σχεδόν περπάτησε όλο το νησί, έγινε αποδεκτός θερμά χάρη στο απλό του στυλ, την πρόσχαρη προσαρμοστικότητα και το καταδεκτικό του ύφος από επώνυμους και ανώνυμους, μικρούς και μεγάλους.

    Επίσης, σε κάθε του έξοδο αντάλλαξε ευχές και χειραψίες με ντόπιους και επισκέπτες, ενώ μπήκε σε διάφορα εμπορικά καταστήματα όπου ενθουσίασε με την προσηνή και ανθρώπινη συμπεριφορά του προς τους ιδιοκτήτες τους. Δεν είναι τυχαίο που καταστηματάρχης διαφορετικών πολιτικών φρονημάτων παραδέχτηκε: «Όλο το νησί έδωσε την εντύπωση ότι τον υποδέχτηκε με τιμές πρωθυπουργού, αλλά στην ουσία πρόκειται για κάτι παραπάνω: τον ερωτευτήκαμε!». Η αλήθεια είναι ότι ο αεικίνητος Γιώργος ανταποκρίθηκε με μεγάλο σεβασμό στις φιλόξενες διαθέσεις των νησιωτών, ενώ δεν παρέλειψε να διατρέξει με τη φόρμα γυμναστικής μεγάλες αποστάσεις και ανέβηκε τα 753 σκαλιά που χωρίζουν το λιμάνι από τον Βλυχό!
    Για άλλους ίσως αυτό να θεωρούνταν καταπόνηση, για τον Γ. Παπανδρέου, όμως, συμπυκνώνει την έννοια της ξεκούρασης. Ένα δυναμικό γέμισμα
    μπαταριών έως ότου μετουσιωθεί η ενέργειά τους σε δράση.

    Στο πνεύμα των ημερών παρακολούθησε με κατάνυξη τη λειτουργία της Μ. Παρασκευής, ενώ
    κράτησε τον Επιτάφιο για μεγάλη απόσταση κατά την περιφορά του. Ο μητροπολίτης Ύδρας, δε, αφού τον κάλεσε δίπλα του, τον ευχαρίστησε και του ευχήθηκε καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο του.

    Το βράδυ της Ανάστασης προσήλθε στην ακολουθία με τη σύζυγό του Αντα, καθώς η κόρη του Μαργαρίτα είχε αναχωρήσει νωρίτερα για Σπέτσες και Κόστα.
    Είχε ωστόσο προλάβει ως τρυφερός πατέρας να συνομιλήσει αρκετές ώρες μαζί της, καθώς οι σπουδές της στο Λονδίνο την κρατούν μεγάλο
    χρονικό διάστημα μακριά του.

    Μετά την Ανάσταση δείπνησε στα Καμίνια στο σπίτι του παλιού του φίλου, αρχιτέκτονα, Γιώργου Φαρμακίδη, ο οποίος τον είχε φιλοξενήσει όταν επισκέφθηκε το νησί και πριν από περίπου δύο χρόνια. Την επομένη το πρωί πήγε με το δελφίνι στον Πόρο. Έφτασε πεζή ως το Κέντρο Εκπαίδευσης του Πολεμικού Ναυτικού, ενώ κατά τη διαδρομή όσοι εκ των κατοίκων αντιλήφθηκαν την παρουσία του έσπευσαν να τον χαιρετήσουν.

    Ο Γ. Παπανδρέου κοιτούσε νοσταλγικά γύρω του, καθώς έχει άφθονες καλοκαιρινές αναμνήσεις από τους παραθερισμούς του εκεί κατά τα πρώτα παιδικά του χρόνια τη δεκαετία του ’60. Μάλιστα το σπίτι του Γιάννη
    Παπούλια στο οποίο φιλοξενούνταν ο πατέρας του Ανδρέας και όλη η οικογένεια, ακόμα οι ντόπιοι το αναφέρουν ως «μικρό Καστρί».
    Ύστερα από μία ώρα παραμονής στο στρατόπεδο και αφού ο αρχηγός της
    αξιωματικής αντιπολίτευσης χόρεψε νησιώτικους σκοπούς με τους στρατευμένους, αναχώρησε για τον απέναντι Γαλατά.

    Από εκεί κατευθύνθηκε οδικώς προς την Αλμυρή Κορινθίας, όπου τα τελευταία χρόνια μένει η μητέρα του Μαργαρίτα. Εκεί ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κολύμπησε για ένα εικοσάλεπτο, κλείνοντας το εορταστικό τριήμερο
    όπως περίπου το άρχισε: σε άμεση επαφή με τη θάλασσα.

    ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, Κυριακή 26/04/2009, Σελ. 24

  40. Κούνουπας avatar
    Κούνουπας 30/04/2009 21:01:35

    Raven αυρός ο χοντροκουρασμένος θα σπάσει κάποιο ρεκόρ είναι ο μοναδικός Έλληνας πολιτικός που θα εκλεγεί μετά την μεταπολίτευση για τρίτη συνεχόμενη φορά αυτοδύναμος πρωθυπουργός.
    Οι Έλληνες όπως καταλαβαίνεις αναγνωρίζουν τον μοναδικό ηγέτη που τόλμησε πετυχημένα να κοντραριστεί με τους πλανητάρχες των ΗΠΑ, ο Κώστας Καραμανλής έχει ήδη γράψει το όνομα του στην ιστορία με χρυσά γράμματα.

  41. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 30/04/2009 21:05:23

    ο Κώστας Καραμανλής έχει ήδη γράψει το όνομα του στην ιστορία με χρυσά γράμματα.


    -τρεχω να αγορασω την πρωτη εκδοση μηπως γινει αναρπαστη

  42. Το πνεύμα του Μάη avatar
    Το πνεύμα του Μάη 30/04/2009 21:05:53

    Το "θα μιλάμε..." και ξανά "θα μιλάμε για ..." είναι όλα τα λεφτά ! Εχει κάτι το μυθιστορηματικό, κάτι αποστασιοποιημένο σαν τη διανόηση που τρέχει απ' τα πατζάκια του Γκάπ.

  43. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2009 21:10:58

    Ο ευγενικός τουρίστας ΓΑΠ Νο2

    Παρέα με Σπύρο Βούγια, Αννα Ροκοφύλλου και Μπήλιω Τσουκαλά

    Το μαρμάρινο ρολόι της Κοίμησης της Θεοτόκου σήμανε απόγευμα Μεγάλης Πέμπτης όταν κατέφτασε στον φιλικό ξενώνα των τεσσάρων μικρών και
    αυτόνομων κατοικιών κοντά στο λιμάνι, όπου θα του παραχωρούνταν μία από αυτές. Μαζί του θα έμεναν η σύζυγός του Αντα και η κόρη του Μαργαρίτα, ενώ στο διπλανό διαμέρισμα θα κατέλυαν ο αδελφός του
    Νίκος, η σύζυγός του Αλεξία και τα παιδιά τους.

    Στο τρίτο οίκημα έμεινε το φιλικό ζεύγος των οικοδεσποτών. Ο επιχειρηματίας Σπήλιος Μανιάς και η σύζυγός του, δημοτική σύμβουλος της αντιπολίτευσης του Δήμου Αθηναίων, Αννα Ροκοφύλλου, καθώς και ο μικρός γιος τους, είχαν τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσουν τον Γιώργο Παπανδρέου και την οικογένειά του.

    Ακαταπόνητος, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ δεν έμεινε σπίτι να ξεκουραστεί. Πέρασε από την εκκλησία να ανάψει ένα κερί και μετά δείπνησε, όπως πάντα λιτά, με νηστίσιμα στην αβέρνα «Κονδυλένια» στα Καμίνια συντροφιά με την οικογένειά του και το ζεύγος του συγκοινωνιολόγου φίλου του Σπύρου Βούγια.

    Αλλά και τις επόμενες μέρες ο Γιώργος δεν απομονώθηκε από γνωστούς και φίλους. Είδε περιστασιακά και χαιρέτησε τον τακτικό επισκέπτη της Ύδρας Ανδρέα Ανδριανόπουλο, συνέφαγε με τον φίλο του Αλεξ Ρόντο (είχε καιρό να τον συναντήσει), ενώ σε διαφορετικά γεύματα και δείπνα σε ταβερνάκια του νησιού συνομίλησε, αλλά σχεδόν καθόλου για τα πολιτικά, με τον Δημήτρη Δανίκα, καθώς και με το ζεύγος Μπήλιως Τσουκαλά και Γιώργου Πίττα. Το μεσημέρι του Μεγάλου Σαββάτου γευμάτισε ελαφρά στον Ναυτικό Όμιλο της Ύδρας, τη θρυλική «Λαγουδέρα», με τον αδελφό του Νίκο και τη σύζυγό του Αλεξία, καθώς και το ζεύγος Σπήλιου Μανιά και Άννας Ροκοφύλλου.

  44. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/04/2009 21:13:33

    Και το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ του Ευγενικού Τουρίστα :

    Ενημέρωση του εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ Γιώργου Παπακωνσταντίνου, κατά την σημερινή (26.03.2009) εκπροσώπηση των πολιτικών συντακτών.
    Μπορείτε να κρίνετε πολιτική θέση και να κάνετε προβολή στο μέλλον..

    Δημοσιογράφος : Συγγνώμη για την έλλειψη ιστορικών γνώσεων. Κύριε Εκπρόσωπε, οι πρόγονοι των λαθρομεταναστών έδωσαν τη ζωή τους για την εθνική μας ανεξαρτησία; Ξέρετε;

    Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Εάν αναφέρεστε στην χθεσινή αναφορά του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ στους μετανάστες, είναι υποχρέωση κάθε πολιτικού, ο οποίος σέβεται τη σύνθεση της ελληνικής κοινωνίας σήμερα, με αφορμή την εθνική επέτειο, να αναφερθεί στα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα τα οποία βιώνει ο Έλληνας πολίτης. Στο πλαίσιο αυτό, η αναφορά του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ ήταν απολύτως επιβεβλημένη.

    Δημοσιογράφος: Αν μου επιτρέπετε, η σύνθεση αυτή είναι «εμβόλιμη», δεν είναι πατροπαράδοτη, πατρογονική. Επήλθαν βιαίως μέσα από τα σύνορα της χώρας.

    Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Η σύνθεση της ελληνικής κοινωνίας μέσα στα χρόνια, νομίζω πως, όλοι μας ξέρουμε ότι έχει αλλάξει πάρα πολύ και έχει πάντα εμπλουτιστεί ακριβώς από το συνδυασμό πολλών ανθρώπων, που έχουν προέλθει από πολλές χώρες. Και εμείς είμαστε οι πρώτοι που θα έπρεπε να υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα αυτά, όταν οι ίδιοι οι Έλληνες έχουν υποφέρει στο εξωτερικό ως μετανάστες και ως πρόσφυγες.

    Δημοσιογράφος : Δεν θέλω να κάνω κατάχρηση, απλά υπάρχει μια ποιοτική διαφορά. Οι Έλληνες μετανάστες πηγαίνανε σε συγκεκριμένη διεύθυνση, σε συγκεκριμένη δουλειά και με βίζα.

    Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Είναι μία ενδιαφέρουσα συζήτηση, ευχαρίστως να την ανοίξουμε, κάποια άλλη στιγμή όμως.

  45. Raven avatar
    Raven 30/04/2009 21:14:30

    Σιγα κουνουπα μην σκισει κανενα καλτσον στη δυνατη κοντρα με τους Αμερικανους. Εκτος εαν ειναι παιγνιδι στο PS, οποτε στον καναπε της ραθυμη Ραφηνας δεν υφισταται προβλημα.

  46. ataktos avatar
    ataktos 30/04/2009 21:15:56

    τρια πουλακια καθονταν -αυτά κατάλαβες αυτά λες τέκνο μου...

  47. Kostas avatar
    Kostas 30/04/2009 21:16:52

    Πραγματικά συγκινιτική η προσπάθεια στήριξης της Νέας Δημοκρατίας μέσω της κατασυκοφάντισης του ΠΑΣΟΚ με αερολογίες και δήθεν βαθυστόχαστες αναλύσεις. Τελικά Καραμανλής και πολύς μας είναι. Το Νο. 6 Evros λέει ότι θα πέσει πολύ γέλιο με τον Παπανδρέου Προθυπουργό ενώ με τον Καραμανλή η χώρα βιώνει την υπέρτατη σοβαρότητα και την απόλυτη ευτυχία. Καραμανλής και πού μας είναι.

  48. Orestios avatar
    Orestios 30/04/2009 21:17:00

    Νευράκια στο ΠΑΣΟΚ once more. Πολλά νευράκια.

  49. christos avatar
    christos 30/04/2009 21:18:07

    να βγάλουν τον Γιώργο οι Έλληνες έχει πολλά προσόντα κολυμπάει καλά, τρέχει πολύ, ανεβαίνει και τα σκαλοπάτια εύκολα...Εεεε αυτός είναι πρωθυπουργός για εμάς...αααα...αγαπάει και τους ανθρώπους (τους χαιρετάει)...ναι αυτός είναι ηγέτης...
    Λέτε να βάλει η Δεξιά κανέναν καλύτερο;

  50. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 30/04/2009 21:18:54

    @ariel Says
    Άνθρωποι σαν το ΚΚ και τον ΓΑΠ δεν τα παίρνουν. Έχουν φροντίσει για αυτό οι πρόγονοι τους. Αρκεί έτσι για παράδειγμα να αναφερθεί το ποσό που πήρε πχ η Μαργαρίτα Παπανδρέου για δώσει το διαζύγιο με την διαμεσολάβηση του Παπούλια ποσό που φυσικά πλήρωσε το ΠΑΣΟΚ από τις εισφορές .

  51. nyfitsa avatar
    nyfitsa 30/04/2009 21:24:55

    christo @50
    Ξέχασες κάτι για τον Γιώργο. ….Θα μας φτιάξει επιτέλους ποδηλατοδρόμους!

  52. christos avatar
    christos 30/04/2009 21:38:52

    μπααα με το ποδήλατο δεν τα πάει καλά...

  53. σχολιαστής avatar
    σχολιαστής 30/04/2009 21:42:19

    Ο Γιώργος Παπανδρέου είναι ο μόνος σοβαρός Ηγέτης, που ίσως βάλει στο σωστό δρόμο την "ΕΛΛΑΔΑ". Από τις ατέλειωτες αερολογίες των δεξιόστροφων σεμνοταπεινών χορτάσαμε, καιρός να ξεκουμπιστούν να ανασάνει η χώρα.Οσο για τα ανόητα παπαγαλάκια ας κάνουν ταμείο...

  54. nyfitsa avatar
    nyfitsa 30/04/2009 21:42:56

    Θα μάθει – που θα πάει, αν θέλει να εκσυγχρονιστεί την Ελλαδίτσα.

  55. ariel avatar
    ariel 30/04/2009 21:52:49

    @51
    Ενώ ολόκληρη η οικογένεια Καραμανλή, βρέθηκε με τεράστιες περιουσίες από τις Σέρρες. Μιλούσαμε για ΚΚ και ΓΑΠ όχι για γονείς, θείους και πάει λέγοντας και κλαίγοντας. Αλήθεια ξέρεις ακριβώς τι πήρε η Μαργαρίτα?

  56. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 30/04/2009 22:03:11

    ariel Says
    Τα ποσά είναι κληρονομούμενα. Λέγεται ότι τέσσερα δις δραχμές ήταν το ποσό που συμφώνησε ο Παπούλιας.

  57. PATRA avatar
    PATRA 30/04/2009 22:06:55

    Νωρις την αρχισατε την αντιπολιτευση στο Πασοκ.
    Λες και δεν ευθυνεται η παρουσα κυβερνηση για ο,τι (δεν) συμβαινει στη χωρα.

  58. Factorx avatar
    Factorx 30/04/2009 22:25:08

    @PATRA: Φυσικά και ευθύνεται η κυβέρνηση για όλα όσα συμβαίνουν, αγαπητε. Αυτό ομως ειναι άσχετο με το θέμα. δεν νομίζεις;

  59. thanos avatar
    thanos 30/04/2009 22:25:30

    9-Evros Says:
    April 30th, 2009 at 6:36 pm


    Δεν χρειαζεται να μας το πεις, εσυ εισαι της πλακας,ποιος σε περνει στα σοβαρα? μπορει κανενας Ορεστιος.

  60. thanos avatar
    thanos 30/04/2009 22:33:39

    38-Προφήτης Says:
    April 30th, 2009 at 8:50 pm

    Μαλλον εχεις κατεβασει τα παντελονια σου και αυτα δεν ανεβαινουν.

  61. PATRA avatar
    PATRA 30/04/2009 22:46:08

    Φακτορα το ποστ σχολιασα, (και τα προηγουμενα), που προσπαθουν να μας πεισουν ποσο κινδυνευουμε απο το Πασοκ και ποσο οφελουμεθα απο τα ενεργειακα (κατα το ...φιλολογικα) τσαγια στη Σοφια.
    Ο ΚΚ στο απυροβλητο, και αντιπολιτευση στο Πασοκ.
    Εσυ εισαι ο Φακτορας και εσυ επιλεγεις τα θεματα. Εγω ... σχολιαζω.

  62. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 30/04/2009 22:48:46

    Μαθατε για το γκαλλοπ του Νιτρου,για το Βενιζελο;
    Πρωτο τον βγαζει,απο ολους τους μνηστηρες.
    Ενθεν,κακειθεν.

  63. thanos avatar
    thanos 30/04/2009 22:50:20

    Πρωτο τραπεζι πιστα θελει "Η Σαλωμη" για το Ευρωκοινοβουλιο.. με το καρο σακκακι θα σκιζει βαρδουλα,μετα ξανα στη Β'Αθηνων για τις βουλευτικες, μα το CLUB της ΝΔ ΤΟΣΕΣ πολλες εχει?

  64. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 30/04/2009 22:52:11

    Γιατι,ποιος το λεει εγατης,κυριε Ορεστιε;Μηπως το κκε;Εργαζομενους τους λεει,κι αυτο.
    Δεν παει,το χαλαει.Ο Ελλην εργατης,γουσταρει κοινωνικην ανοδον,που η λεξις εργατης,δεν την αποδιδει.
    Ετσι δεν ειναι;

  65. thanos avatar
    thanos 30/04/2009 22:54:43

    58-Ο Φυγάς Says:
    April 30th, 2009 at 10:03 pm

    Αφου μας λες οτι "Λεγεται" σε πιστευω μην ορκιζεσαι.Τη λεκη που αναφερεις τη διασταυρωσα με τον Τραγκα και εχει την ιδια αποψη.

  66. ariel avatar
    ariel 30/04/2009 22:59:24

    Φυγά πολύ εύκολα λες για δισεκατομμύρια. Για κόψε κάτι γιατί με κοτσομπολιά δεν γίνεται πολιτική. Κατά τα άλλα συμφωνώ με τον 67.

  67. Factorx avatar
    Factorx 30/04/2009 23:32:36

    @PATRA: αυτό λέω κι εγώ. Βγάζεις ένα φιρμάνι "ο καραμανλής στο απυρόβλητο" και καθάρισες. Τωρα τι να κάνω εγώ; Να βάλω όλα τα λινκς για τον Κααραμανλή μπας και σου αλλαξω γνώμη; Παλιός είσαι εδώ ξέρεις και τι διαβάζεις και ξέρεις και τι γράφεις. Και επειδή με προκαλείς, πες μου μια ανέργεια, ή αποχή του Καραμανλή που δεν σχολιάσαμε για να σου απαντήσω

  68. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 30/04/2009 23:34:48

    Εγω απορω με την αισιοδοξια των πασοκων,που θελουν να κανουν αρον αρον εκλογες,μεσουσης κρισεως,για να παραλαβουν ενα πτωμα.
    Τι διαολο,στοιχειωδη λογικη και αυτοσυντηρηση,δεν εχουν;
    Τι θα κανουν,αμα το πανε το μαγαζι για πτωχευση;Τι θα πουν στο ποπολο,που θα εχουν παραμυθιασει;
    Πως θα το πεισουν,οτι εφταιγε η νδ που ψοφησε ο γαιδαρος;

  69. Raven avatar
    Raven 01/05/2009 00:05:50

    @73
    Η κριση σε διεθνες επιπεδο δεν θα κρατησει πανω απο 6-10 μηνες ακομη. Το εγχωριο οικονομικο προβλημα ειναι κατα βαση δημοσιονομικο, αρα δεν σχετιζεται και πολυ με την κριση αλλου. Η ΝΔ δεν προκειται να παρει κανενα μετρο για να συμμαζεψει την κατασταση, αρα καθε μερα που περναει ειναι μια ακομη χαμενη μερα.

  70. PATRA avatar
    PATRA 01/05/2009 00:24:37

    Φακτορα,
    η κυβερνηση απεχει εδω και μηνες απο την παραγωγη πολιτικης, απο την παραγωγη νομοθετικου εργου και την αναληψη πρωτοβουλιων.
    (Εκτος αν θεωρεις πολιτικη το βαζω-βγαζω φορους, κυνηγαω τις κουκουλες και τους καπνιστες)
    Απλα δεν κυβερνα.
    Αντιμετωπιζεται ομως σαν να κυβερνα και μαλιστα πιστωνεται και ..."επιτυχιες"...

    @ 73, Προβοκατορα,
    αν αναφερεσαι σε μενα οφειλω να ξεκαθαρισω οτι πολιτικα προτιμω την επιλογη του "ωριμου φρουτου".
    Και η ΝΔ θα εχει απαξιωθει πληρως, και οι προσδοκιες θα ειναι μειωμενες απο την νεα κυβερνηση.
    Δυστυχως ομως η πραγματικοτητα ειναι αυτο που περιγραφει ο Raven στο @74.

  71. Νἰκος avatar
    Νἰκος 01/05/2009 00:56:09

    Το γαλαζιο χρωμα στον ΠΑΣΟΚικο ηλιο τα λεει ολα.

    Ευγε παραγοντες.

    Θα πεσει πολυ γελιο οταν -και αν- ο ΓΑΠ πρωθυπουργευσει. Αλλα και κλαμμα. Διοτι η νομενκλατουρα του κομματος που γαμησε την Ελλαδα επι 25 χρονια, μιλαει για καθασρη, αξιοκρατια και λοιπες ωραιες λεξεις για εκθεσεις γυμνασιου. Να μαθαινε ο ΓΑΠ και λιγα Ελληνικα δεν θα ηταν ασχημο.

  72. tiramola avatar
    tiramola 01/05/2009 01:03:26

    Η Αγροφυλακή στην μάχη για την σωτηρία της πατρίδος....
    Παλιά τους έλεγαν δραγάτες , οι οποίοι φορώντας στολή παρίσταναν τους φύλακες ενώ στην πραγματικότητα ήταν οι ίδιοι κλεφτοκοτάδες...

  73. Factorx avatar
    Factorx 01/05/2009 01:19:10

    @PATRA, η διαφορά μας είναι οτι εμάς δεν μας ενδιαφέρει να έρθει το ΠΑΣΟΚ στην εξόυσία, αρα δεν θα μηδενίσουμε την κυβέρνηση. Ούτε μας ενδιαφέρει αν θα μείνει η ΝΔ στην εξουσία, άρα δεν θα μηδενίσουμε και το ΠΑΣΟΚ. Η γραμμή αυτή τηρείται απαράγκλιτα για όλους συν του Καρατζαφέρη - δυστυχώς. Απλά πράγματα. Η κριτική σου είναι σεβαστή μεν, άκρως υποκειμενική δε.

  74. ianos avatar
    ianos 01/05/2009 01:22:02

    Το επίπεδο των σχολίων όσο πάει και χειροτερεύει.
    Στο τέλος δεν θα διαβάζονται.

  75. Factorx avatar
    Factorx 01/05/2009 01:35:30

    @ianos, πρέπει νά είσαι πολύ γάτα μεγάλε. πράσινη μάλιστα. Μια φορά μπήκες στο σαιτ και αντιλήφθηκες αμέσως το χαμηλό επίπεδο μας.

  76. tiramola avatar
    tiramola 01/05/2009 01:44:30

    Όταν μου μίλησαν πρώτη φορά για αυτήν την ιστοσελίδα η εντυπωση που μου έδωσαν ήταν ότι γράφουν κυρίως αριστεροί.
    Επηρεσμένοι μάλλον απο το "ΑΝΤΙ"...
    Τελικά είναι γεμάτη αγροφύλακες...

  77. PATRA avatar
    PATRA 01/05/2009 01:48:09

    Φακτορα,
    η κριτικη μου απεναντι σου προφανως ειναι υποκειμενικη, και -θα συμπληρωνα- παντα καλοπροαιρετη.
    Απειχα απο το σχολιασμο για αρκετο διαστημα -λογω δουλειας- αν και σας διαβαζα καθημερινα.
    Η κριτικη μου εγκειται στο οτι αυτο που "υποκειμενικα" προσλαμβανω τον τελευταιο καιρο οτι δηλ. η κυβερνηση ειναι στριμωγμενη στα σκοινια, και το Πασοκ εχει ανακτησει το πολιτικο πλεονεκτημα, δεν βλεπω να καταγραφεται στο "αντικειμενικο" antinews.
    Πιθανως εγω εχω αδικο, και πιθανως ο ΚΚ εχει ηδη γραφτει με χρυσα γραμματα στην ιστορια (που λεει και ο ...Κουνουπας).
    Anyway, με ενδιαφερον παρακολουθω και αναμενω την κλιμακωση των posts και των σχολιων οσο πλησιαζουν οι Ευρωεκλογες.

  78. Factorx avatar
    Factorx 01/05/2009 02:30:42

    @PATRA: έ οχι και δεν καταγράφεται η άνοδος του ΠΑΣΟΚ και το στρίμωγμα της ΝΔ !!! Διαφωνώ ... κάθετα που θα έλεγε και ο Ανδρέας. Δεν εκθειάζουμε όμως το ΠΑΣΟΚ και προφανώς σου δημουργείται αυτή η εντύπωση, παρασυρμένος ίσως απο τα ΜΜΕ που "εξαφανίζουν" τη ΝΔ. και φυσικά όσα λέω και λες ειναι καλοπροαίρετα. αυτό έλειπε.

  79. Factorx avatar
    Factorx 01/05/2009 02:32:24

    @tiramola. Θεωρω οτι απο τους κύριους παράγοντες που υποβαθμίζουν την συζήτηση πολλές φορές είσαι εσυ και άλλοι φίλοι απο το χώρο σου που δεν μάθατε ποτέ να συζητάτε. Μην με προκαλείς λοιπόν.

    Και δεν μου λες, το ΠΑΣΟΚ είναι αρμόδιο για να βγάει πιστοποιητικά αριστεροφροσύνης;

  80. tiramola avatar
    tiramola 01/05/2009 07:47:47

    Αρκεί να διαβάσεις τα ανωτέρω σχόλια για να καταλάβεις ποιοί υποβαθμίζουν την συζήτηση και από ποιόν χώρο προέρχονται...
    Εγώ δηλώνοντας ευθέως την προτίμηση μου στοχοποιήθηκα με αποτέλεσμα επι τη εμφανίσει μου για ένα σχολιασμό να δέχομαι επίθεση από τους ανωτέρω αγροφύλακες ακόμα και σε άσχετα με το ΠΑΣΟΚ και τον ΓΑΠ θέματα.
    Το ΠΑΣΟΚ φυσικά δεν είναι αρμόδιο να βγάζει πιστοποιητικά αριστεροφροσύνης πλην όμως η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που υποστηρίζουν τον ΓΑΠ προέρχονται από την αριστερά.
    Ας είναι , μερικοί μήνες έμειναν ακόμα μέχρι τις εκλογές και μετα κανας χρόνος για να καταλάβουμε αν πιαστήκαμε κορόιδα για άλλη μια φορα....

  81. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/05/2009 10:03:59

    Οι δηλώσεις του ΓΑΠ (και του ΚΚ) με βάζουν σε σκέψεις. Βεβαίως και χρειάζεται να δηλώσουν οι "ηγέτες" μας τι θέλουν. Αυτό είναι δήλωση προθέσεων. Αυτό που χρειάζεται είναι οι 2-3 βασικές αλλάγές σε πράγματα που μπορούν να αλλάξουν και που μπορούν να επιφέρουν τις αλλαγές. Ακούγεται θεωρητικό; Καθόλου.

    Σας προσκαλώ λοιπόν, μη εμπαθείς και σκεπτόμενοι σχολιαστές, αφού όλοι ασχετως πολτικής χρειάς τελικά θέλουμε τα ίδια πράγματα, τι 2-3 πράγματα αλλάζουμε για να τα πετύχουμε;

    Τα ευχολόγια είναι εύκολα. Οι αφορισμοί και οι ύβρεις επίσης. Κάτι εποικοδομητικό, πρακτικό και υλοποιήσιμο.

    Μία διακύρηξη Πρωτομαγιάς 2009. Έκανα μία στις 4 Ιουλίου του 2008, αλλά παραήταν φιλοαμερικανική ή φιλελεύθερη και δεν έπιασε. Νεά διακύρηξη λοιπόν. Θα την κάνετε ή θα την κάνω εγώ για να με κριτικάρετε;

  82. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 01/05/2009 10:43:40

    ΣΥΝΤΟΜΟΤΑΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ (ΟΠΟΙΑΣ) ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ
    ***
    Οποιαδήποτε συζήτηση υποβαθμίζεται από τη συμμετοχή ΒΛΑΚΩΝ σ' αυτή. Με έναν έξυπνο άνθρωπο, ακόμα και βλακείες να λέγονται, έχουν μια νοστιμιά. Με έναν βλάκα δεν μπορείς ούτε βλακείες να πεις.
    Βλάκας είναι αυτός που ''θίγεται προσωπικά'', όταν κάποιος τολμήσει να αγγίζει το λούστρο με το οποίο αυθαίρετα ο ίδιος έχει επιχρίσει το είδωλό του (είτε ο ΓΑΠ είναι αυτό, είτε η Βανδή, είτε ο Καραγκούνης). Και, ξεροκέφαλος ων, επιτίθεται διαρκώς με το κεφάλι μπροστά, μια που δεν διακινδυνεύει τίποτα. Οποιαδήποτε σύγκρουση δεν πρόκειται να βλάψει την κενότητα του κρανιακού του κιβωτίου. Το πολύ-πολύ να του προκαλέσει επιφανειακούς μώλωπες.
    Συνήθως, οι επιτιθέμενοι με το κεφάλι μπροστά βλάκες σε πετυχαίνουν στην περιοχή του μαλακού υπογαστρίου με κίνδυνο να σου σπάσουν τ' αρχ.....
    Αν και δεν αξίζει να ασχολείται κανείς μαζί τους (με τι να ασχοληθεί άλλωστε; με την καρποφορία της σκέψεις τους;), όπου τους συναντήσετε, ''σφαλιαρίστε'' τους πρώτοι. Όχι για να ξυπνήσουν, αυτό αποκλείεται να συμβεί, αλλά μπας και από τη δόνηση και τις αντηχήσεις που θα προκληθούν στο κρανίο τους νομίσουν ότι χτυπάνε καμπάνες και πάρουν το κεράκι τους να πάνε στην Ανάσταση (ή τη σημαιούλα τους, να πανηγυρίσουν στο Σύνταγμα την μεγαλειώδη νίκη του κόμματός τους). Αφήνοντάς σας στην ησυχία σας...
    Αν δεν το κάνετε, αν σας βρουν λίγο μπόσικο, δεν πρόκειται να σας αφήσουν σε χλωρό κλαρί. Μπορεί μάλιστα (και κάλλιστα) να σας αφήσουν χωρίς αρχ.....

  83. Factorx avatar
    Factorx 01/05/2009 10:55:00

    @tiramola says: "..Ας είναι , μερικοί μήνες έμειναν ακόμα μέχρι τις εκλογές και μετα κανας χρόνος για να καταλάβουμε αν πιαστήκαμε κορόιδα για άλλη μια φορα…."

    Κάτι τέτοια λες και με σκλαβώνεις. Σε παρακαλώ όμως μην κόψεις το δεξί γιατί δεν θέλω να χαθείς απο εδώ μέσα

  84. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 01/05/2009 11:02:20

    Αρχαίε, προχώρα στην διακύρηξη, διότι εάν περιμένεις από τους υπόλοιπους να τελειώσουν με την σοβαροτάτη ασχολία τους που αρχίζει και τελειώνει στην "σοβαρή" κριτική των ΚΚ και ΓΠ, σωθήκαμε.
    Αν και υποπτεύομαι, ότι μετά από λίγα σχόλια θα ξαναγυρίσουν στο αγαπημένο τους άθλημα.
    Η φράση "..πες πες κάτι θα μείνει", ισχύει και για τις σοβαρές κουβέντες.
    Ελπίζουμε, διότι όπως λέιε και ο θυμόσοφος λαός,
    "Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, και ο άνθρωπος προ-τελευταίος".

  85. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 01/05/2009 11:04:22

    Διόρθωση, ..διότι όπως λέει.

  86. Hase avatar
    Hase 01/05/2009 11:10:37

    Ουτε η ΝΔ ουτε το ΠΑΣΟΚ μπορουν να βγαλουν την χωρα απο την καταντια στην οποια την οδηγησαν. Γιαυτο τα διαπλεκομενα προσπαθουν να προωθησουν την συγκυβερνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ωστε να βγουν οι μονοι κερδισμενοι απο την κριση. Το να λεμε οτι ο ενας ειναι ικανοτερος απο τον αλλο δεν μας βοηθα καθολου στην κατασταση που βρισκομαστε. Οι αψιμαχιες τιραμολα και τρια πουλακια απο την μια και Ορεστιου και κουνουπα απο την αλλη ειναι για γελια. Το θεμα δεν ειναι ποιος ειναι καλυτερος αλλα το πως θα βγουμε απο την κριση. Προτασεις επαυτου εχετε;;

  87. osaperas avatar
    osaperas 01/05/2009 11:38:11

    Είναι γεγονός ότι σε αυτό εδώ το σάιτ γίνεται ένα πολύ καλός διάλογος και κατά συνέπεια ένας εποικοδομητικός προβληματισμός.

    Λογικό είναι λοιπόν να βρίσκεται στο "ενδιαφέρον" των κομμάτων και πολιτικών ώστε να γίνονται παρεμβάσεις προς ίδιος όφελος.

    Διάφοροι, ένθεν και εκείθεν, κατεθυνόμενοι προσπάθούν να περάσουν την δική τους γραμμή ΄σε μία προσπάθεια τους να ωφεληθούν επικοινωνιακά. (άλλωστε που αλλού θα βρουν στο τζάμπα, τόσο πρόσφορο έδαφος, τόσους πολλούς σκεπτόμενους και προβληματισμένους ανθρώπους;)

    Τα όρια της ελευθερίας της εκφρασης της σκέψης από τη μία πλευρά και της κατευθύνόμενης προπαγάνδας από την άλλη είναι δυσδιάκριτα τις περισσότερες φορές.

    Προκειμένου λοιπόν να βάλουμε φρένο στην έκφραση καλύτερα να μην βάλουμε φρένο στην προπαγάνδα.

    Ασ ζήσουμε λοιπόν με τους κατευθυνόμενους και τους προβοκάτορες. Με δεδομένο ότι οι περισσότεροι γνωριζόμαστε μεταξύ μας πλέον, είναι σίγουρο ότι εάν τα παπαγαλάκια αγνοηθούν θα σιωπήσουν, θα εξαφανισθούν.

    Πάντως δεν είναι σωστό να ζητάμε από το φάκτορα "ελευθερία μέχρι εκεί που δεν παίρνει" σε αυτά που γράφουμε και παράλληλα να τους ζηταμε να γίνει ντετέκτιβ και να βρει εαν σε ένα αρνητικό σχόλιο ο συντάκτης του είναι βλάκας ΄(χιλιάδες τέτοιοι κυκλοφορούν) ή άσχετος ο οποίος όμως έχει και αυτός το δικαίωμα να σχολιάσει ή κατευθυνόμενος ο οποίος προβοκάρει. Είναι πολύ δουλειά και στο τέλος δεν θα οδηγήσει πουθενά.

    Όσοι γνωριζόναστε είμαστε τόσοι πολόί που φτάνουμε και περισσεύουμε για να συζητήσουμε. Δεν χρειάζεται να τσιμπάμε με τους καινούργιους )εαν μας προβοκάρουν)

  88. Jimmy L avatar
    Jimmy L 01/05/2009 11:51:18

    ΦΑΚΤΟΡΑ γιατι εχεις ξεσαλωσει τον τελευταιο καιρο??Υπαρχει λογος??Παντα απο μια πλευρα γερνεις και σας εκπροσωπος του antinews δεν θα επρεπε να τηρεις μια ποιο προσεχτικη και αμεροληπτη σταση??Κριτικη σταση αλλα αμεροληπτη κατα το δυνατον?? Οτανκαταλαβεις οτι καποιος δεν ειναι δεξιος του τα ριχνεις βεβαιως με τον τροπο σου.Με την ευκαιρια γιατι διακωμωδεις το εμβλημα του Πασοκ και βεν εχεις βαλει το σωστο οπως απο χθες σου εχω ζητησει????

  89. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 01/05/2009 12:59:32

    @ 93. Φίλε Jimmy L,
    έχεις απόλυτο δίκιο. Όντως, ο Φάκτορας έχει ξεσαλώσει τον τελευταίο καιρό. Τον έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια να επιδίδεται (και δημοσίως) σε ακραίες οινοποσίες και περιπτύξεις με πολλές νεαρές (για την ηλικία του) υπάρξεις. Ο λόγος για τον οποίο το κάνει (και για τον οποίο αναρωτιέσαι και απορείς) είναι ότι ανεπαισθήτως μπήκε άνοιξη και ανθίζουν γύρω μας (και μέσα μας) εκατό λουλούδια.
    Ορθότατα εντοπίζεις ότι ''πάντα από μια μεριά γέρνει'', αυτό όμως οφείλεται στα πολλά μπουκάλια αλκοολούχων ποτών που κουβαλάει (στην τάχα μου γεμάτη με χαρτούρα, πανάκριβη, δερμάτινη τσάντα του) για τις ακόλαστες νύχτες του.
    Θα διαφωνήσω (πρόσκαιρα, βεβαίως) μαζί σου ότι ''τα ρίχνει'' στους ''μη δεξιούς''. Μάλλον στις ''μη δεξιές'', θα έλεγα, αν και δεν κωλώνει να ''τα ρίξει'' και σε ''μη αριστερές'', ''μη κεντρώες'', ''μη μου άπτου'', ''μη μου τους κύκλους τάραττε''. Απλώς, γουστάρει τις γυναίκες και για να μην χαρακτηριστεί ως ρατσιστής, ότι κάνει διακρίσεις και τα τοιαύτα, ''τα ρίχνει'' σε όλες. Είναι δε και ακόρεστος.
    Επισημαίνεις σωστά ότι ''τα ρίχνει βεβαίως με τον τρόπο του'', αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα έπρεπε να το κάνει με κάποιον άλλο τρόπο - τον τρόπο του Κιουταχή, ας πούμε, του Κίμωνα Κουλούρη, του στρατηγού Πάτον... Προτείνω να του προτείνεις εσύ κάποιους τρόπους που, αφενός, να ταιριάζουν στην ιδιοσυγκρασία του ''Κινήματος'' και, αφετέρου, να είναι αποτελεσματικές όσον αφορά τις λάγνες του προθέσεις.
    Συμμερίζομαι, επικροτώ, προσυπογράφω, επαυξάνω κλπ την αγανάκτησή σου για τη ''διακωμώδηση του εμβλήματος του Πασόκ'', και σμίγω τη φωνή μου με τη δική σου: "Τα εμβλήματα, κύριε Φάκτορα, είναι ΙΕΡΑ. Πολλά εξ αυτών έχουν ποτιστεί με τον ιδρώτα (αν όχι το αίμα) χιλιάδων αγωνιστών!"
    Πάντως, δεν πιστεύω όμως ότι το έκανε για να πικάρει εσένα (ή εμένα) προσωπικά. Μάλλον ακολουθεί πιστά τις εντολές της μόδας, που γι' αυτό το καλοκαίρι να επιτάσσει να φορεθούν πολύ τα μπλε και τα πορτοκαλί. Λες ότι του ζήτησες από χτες να επαναφέρει το πρασινάκι. Στείλε του προσωπικό mail ότι θα τον βγάλεις έξω με γκόμενες, και θα σου το βάψει με ότι χρώμα θες. Ακόμα και λευκό τιτανίου με μοβέ πουά...
    ***
    Παιδιά, δεν γλιτώνουμε με τίποτα! Ο κόσμος είναι ζόρικος κι εμείς ασθενικοί...

  90. Factorx avatar
    Factorx 01/05/2009 13:16:27

    @Σπατζίωτης: Μιλ Μερσί

    @αντιφρονούντες: όσο κι αν προβοκάρετε δεν θα τσιμπήσω. Γιατί δεν θα απολογηθώ, φυσικά. Όποιου του αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε. Επειδή με τσιγκλάτε όμως σας καλώ να ανατρέξετε στα δημοσιεύματά μας της εποχής που ο ΓΑΠ εδινε την μάχη του με την διαπλοκή. Οχι μόνο τον στηρίξαμε ανοικτά και καθαρά, αλλά επι DVD και Ριρή είπαμε ανοικτά για συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ -ΣΥΝ προκειμένου να φύγει αυτή η κυβέρνηση. Τα ξεχνάτε αυτά;

    Την ίδια στάση θα κρατήσουμε και απέναντι στην παλινόρθωση του ίδιου ΠΑΣΟΚ. Μην τρελλαθούμε κιόλας. Πράσινη γραβάτα εμείς δεν θα φορέσουμε ποτέ. Όπως δεν θα φορέσουμε και γαλάζια, ούτε και κόκκινη.

    Και κάτι ακόμα: Αντικειμενική δημοσιογραφία δεν υπάρχει. με την ένοια οτι ο καθένας είναι περιορισμένος απο τις γνώσεις του ιδίου και της εποχής του. Υπάρχει μόνο έντιμη και έγκυρη δημοσιογραφία. .Οτι θα γράφουμε λοιπόν θα είναι έγκυρο και έντιμο. Και εκεί να μας κρίνετε.

  91. Jimmy L avatar
    Jimmy L 01/05/2009 14:13:16

    @ 95 Θα συμφωνησω απολυτα με την τελευταια σου παραγραφο αρκει στο μετρο του δυνατου να τηρειται!!!Τωρα για τον συνομιλητη μας Σπατζιωτη δεν εχω να απαντησω απολυτως τιποτα.Τον αφηνω στην κριση των συνομιλητων μας μιας και κρινω οτι δεν αξιζει καποιος να ασχολειται μαζι του, ακομα και η γελοιοποιηση εχει τα ορια της και απορω πως και ο ιδιος δεν το καταλαβαινει..Τοσο κουκουρουκου εισαι βρε Σπατζιωτη??

  92. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 01/05/2009 15:34:15

    @ 96. Jimmy L,
    Γιατί, καλέ μου; Γιατί ''κρίνεις'' ότι πρέπει να με αφήσεις στην ''κρίση'' των κλπ κλπ κλπ; Γιατί, μανάρι μου, κάνεις για μένα τέτοια ''κρίση'', μεσούσης μάλιστα και της ''κρίσης'';
    Μόνο δύο ερωτήσεις έχω να σου κάνω;
    α) Μήπως ο Skorpios είναι αδερφάκι σου;
    β) Μήπως ο δάσκαλός σου στο δημοτικό ήτανε τίποτα θείος σου και σ' αφηνε να περνάς τις τάξεις ''αέρα'';
    ***
    Παιδιά, πρέπει να βρούμε τις φωλιές τους τώρα την άνοιξη που ωοτοκούν και να τους σπάσουμε τα αβγά. Άμα εκκολαφθούν, δεν τα σταματάει τίποτα...

  93. Τηλέμαχος avatar
    Τηλέμαχος 01/05/2009 17:21:13

    Γράφει ο 17 τα εξής μέσα σ' άλλα

    "Η κυβερνωΝΔ σπαράσσεται από σκάνδαλα: Κάποιος Παυλίδης πήρε κάτι σακκούλες με λεφτά για ένα σπίτι της κόρης του. Κάποιοι υπουργοί διευκόλυναν ένα μοναστήρι να αυξήσει την περιουσία του ώστε να έχουν δεδομένη στον αιώνα τον άπαντα την αιώνια σωτηρία."

    Για τον Παυλίδη εντάξει. Να κάνω όμως μία ερώτηση. Αυτοί οι έρμοι οι υπουργοί που διευκόλυναν ένα μοναστήρι (διόρθωση: όχι ακριβώς να αυξήσει την περιουσία του, αλλά για να κρατήσει το κράτος τη λίμνη ώστε να μην έχει προβλήματα με τους κατοίκους που ήδη την χρησιμοποιούσαν και δεν ήθελαν να την πάρει η Μονή και να την αξιοποιήσει χωρίς αυτούς), οι υπουργοί λοιπόν τι αντάλλαγμα έλαβαν; διότι ως γνωστόν ούτε ένα ευρώ από τις πωλήσεις (μέρους) των ακινήτων δεν αγνοείται. Ούτε ένα!

    Αυτό ακόμα δεν το έχω καταλάβει. Έξι μήνες καθημερινού βομβαρδισμού από τα ΜΜΕ και ακόμα δεν έχω βρει απάντηση. Ξέρει κανείς;

    Το να το έκαναν "για την αιώνια σωτηρία τους" είναι βέβαια μία απάντηση, που όμως δεν δικαιολογεί ούτε τον θόρυβο, ούτε την εξεταστική, ούτε την προανακριτική, ούτε τίποτα. Μήπως ο θόρυβος έγινε για τον θόρυβο;

    (Από τη Ζήμενς βέβαια ξέρουμε: 10-15 εκατομύρια τον χρόνο φεύγανε για μίζες σε διαφόρους)

  94. hypo avatar
    hypo 01/05/2009 17:59:33

    @tiramola

    τους αγροφύλακες θα πρέπει να τους αναζητήσεις στο σινάφι σου. Άντε γιατί πολλά λες!

  95. Βασίλης avatar
    Βασίλης 01/05/2009 18:53:49

    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ
    ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΡΑΒΑΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΖΟΡΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΠ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ή ΟΧΙ Ο ΓΑΠ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ; Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΙ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΣΚΟΥΖΕΤΕ; ΠΡΟΣ ΤΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΚΙ Ο ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΓΜΟΣ; ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΛΑΟΣ, ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ Σ ΑΥΤΗΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΨΙΛΟΚΟΜΕΝΟ.

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ

    ΒΑΣΙΛΗΣ - ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ

  96. thanos avatar
    thanos 01/05/2009 19:07:34

    Factorx
    Παρε μετρα ασφαλειας εδω μεσα γιατι ο
    "99-Hypo" Εχει αγριο σκοπο.

    @tiramola, απο τουδε και στο εξης οταν θα μπαινεις στο Site, σου συνιστω να φορας κρανος.

  97. Jimmy L avatar
    Jimmy L 01/05/2009 19:40:37

    @ 97 Eπειγοντως ενα ψυχιατρο για τον ''ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΑ-ΜΕΓΑΛΟΤΣΙΦΛΙΚΑ"" - εαν θυμαμαι καλα-Σπατζιωτη!!!Ητεμπελια και η ανια τον εχει χτυπησει κατακεφαλα!!Παλι αρχισε τις μακακιουλες του..Δεστε τον μηπως και τον γλυτωσουμε τον ανθρωπο!!Φανταζομαι τι θα παθει με την νικη του Πασοκ στις εκλογες.Σου εχω εξασφαλισει θεση παντως μην ανησυχεις!!Το κλουβι με τις τρελλες το ξερεις???

  98. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 01/05/2009 20:24:56

    @102. Σκόρπιε μου!!! Χριστός Ανέστη, βρε θηρίο!!! Πάλι άλλαξες ''νικ''; Τα βαρέθηκες τα ''Skorpios'' και το ''Greenpoint'', και είπες να ανανεωθείς; Κι εγώ νόμιζα ότι είχες χαθεί και το έφερνα βαρέως... Ξέρεις, η βλακεία δεν κρύβεται, όσα ονόματα κι αν αλλάξει κάποιος. Είναι σαν σφραγίδα στο κούτελο, σαν το ''σφράγισμα 666'' που λένε οι εσχατολόγοι, και κάνει μπαμ από μακριά...
    Υ.Γ. Το δεύτερο συνθετικό ''L'' του καινούργιου σου ''νικ'' τι σημαίνει; Laura; Lamogio; Leverkusen;

  99. Jimmy L avatar
    Jimmy L 02/05/2009 00:59:02

    @ 103 Το οτι η βλακεια δεν κρυβεται το αποδεικνυεις καθημερινα!!Και να θελουμε να το ξεχασουμε δεν μπορουμε με τις καθημερινες βλακειες σου!!Για να σου λυσω την περιεργεια το L σημαινει Lotous!!Ικανοποιηθηκες???Για τα υπολοιπα δεν φταις εσυ ,η φαντασια σου μαλλον φταιει.....

  100. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 02/05/2009 01:37:52

    104. Jimmy L,
    Φανταστικό!!!
    Όνομα: Jimmy Lotous (ελληνιστί - Μήτσος Λωτός).
    Ψευδώνυμα: Skorpios (το γράφω επίτηδες στα αγγλικά για να μπερδεύονται αν είμαι ''Σκόρπιος'' η ''Σκορπιός'', που είναι το ζώδιό μου, ωροσκόπος Εργόχειρος) και Greenpoint(ελληνιστί - Πράσινη Βούλα, γιατί αφενός θέλω να τονίσω την ιδεολογία μου και αφετέρου τον έρωτά μου προς την Βούλα, το επώνυμο της οποίας δεν θα αποκαλύψω).
    Επάγγελμα: Ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ (ελληνιστί το αυτό).
    ***
    Αυτά που συμβαίνουν καθημερινά στο Antinews, δεν θα τα σκέφτονταν ούτε πενήντα Ιονέσκο παρέα...

  101. Jimmy L avatar
    Jimmy L 02/05/2009 15:28:12

    ! 105 Σπατζιωτη... Και οι παπαριες συνεχιζοντε!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.