#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/06/2010 10:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ΠΑΣΟΚ δεν θα είναι εδώ για πολύ



Από τα καλύτερα ίσως αποσπάσματα ομιλίας του Αντώνη Σαμαρά:

Ακούστε: Πριν δυόμισι χιλιάδες χρόνια, ακριβώς σε λίγους μήνες, μια πόλη ελεύθερη, η Αθήνα, στηρίχθηκε στις δικές της δυνάμεις, στηρίχθηκε στους δικούς της ανθρώπους,

Και μόνη της νίκησε μιαν Αυτοκρατορία

στη μάχη του Μαραθώνα!

Από τη νίκη εκείνη έγινε μια έκρηξη Πολιτισμού, που σημάδεψε την Ελλάδα, την Ευρώπη και τον κόσμο Ολόκληρο.

Σημάδεψε την Παγκόσμια Ιστορία.

Γιατί η Ελλάδα, που την έχουμε στο Νου και στην Καρδιά μας, μπορεί να είναι μικρή σε έκταση χώρου, αλλά είναι ατέλειωτη σε έκταση χρόνου.

Αυτά, λοιπόν, είναι τα μεγάλα που μας εμπνέουν!

Το ΠΑΣΟΚ δεν θα είναι εδώ για πολύ.

Εμάς όμως μας απασχολεί η άλλη Ελλάδα.

Η Ελλάδα των ιδανικών.

Η Ελλάδα της Ελπίδας!

Πολλές φορές στη ζωή μου ταξίδεψα κόντρα στον άνεμο.

Αλλά πάντα κράτησα σταθερό το τιμόνι της Ελπίδας.

Αυτή τη στιγμή όλη η Ελλάδα περιμένει από μας την Ελπίδα.

Αυτό είναι το χρέος μας.

Αυτός είναι ο ρόλος μας.

Έτσι θα αναγεννηθούμε εμείς.

Κι έτσι θα ξαναφτιάξουμε την Ελλάδα…

Γι’ αυτό σας λέω:

Ζούμε στιγμές ιστορικές:

Σήμερα ξεκινά η Αναγέννηση της Παράταξης.

Σήμερα ξεκινά η Αναγέννηση της Ελλάδας.

Θα μας πολεμήσουν πολλοί.

Γιατί ξέρουν ότι τελικά θα τα καταφέρουμε.

Γιατί φοβούνται ότι θα τα καταφέρουμε.

Και καλά κάνουν και φοβούνται.

Γιατί θα τα καταφέρουμε…

Όταν όλα θα κλονίζονται,

όταν όλα θα απαξιώνονται,

εμείς θα μένουμε όρθιοι,

και θα κρατάμε όρθιο και τον τόπο μας….

(από την προχθεσινή ομιλία στο 8ο Συνέδριο)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kastroHEL avatar
    kastroHEL 27/06/2010 10:54:14

    Κρατα μικρο καλαθι για τις δημοσκοπησεις!!

  2. lpap avatar
    lpap 27/06/2010 11:02:05

    Να επιτρέψει ο Σαμαράς τη διαφωνία. Ωραία τα λόγια αλλά στην Ελλάδα η πολιτική είναι ταυτισμένη με πολιτικούς που κάνουν τούμπες την επόμενη της εκλογής τους. Η αισιοδοξία δεν είναι σύμμαχος των Ελλήνων πια. Μακάρι να γίνουν όλα καλύτερα από όσο τα λέει.Αλλά..κάθε σκεπτόμενος πολίτης διατηρεί επιφυλάξεις παρόλες τις καλές προθέσεις.

    • αναγνώστρια avatar
      αναγνώστρια @ lpap 27/06/2010 12:35:26

      και μένα μου θυμίζει τον γιό της μαργαρίτας πριν τις εκλογές που έλεγε : Λεφτά υπάρχουν... και μετά τις εκλογές είπε : δώστε τα λεφτά σας εσείς οι φτωχοί και δεν με ενδιαφέρει αν θα πεθάνετε....
      ειδικά ο Σαμαράς που΄είναι και αυτός της μπίντελμπεργκ, και μετά μου λένε ότι γίνεται πολύ λόγος για τηνν μπίντελμπεργκ....

      • sofia or8h avatar
        sofia or8h @ αναγνώστρια 27/06/2010 16:15:04

        Μη μου το χαλάς ρε φιλινάδα,τι σχέση μπορεί να έχει ο εγγονός της Πηνελόπη Δέλτα με τον γιό της Μάργαρετ Τσάντ?

  3. salmonellas avatar
    salmonellas 27/06/2010 11:03:22

    Ωραια, και μετα τι θα κανουμε χωρις βαρβαρους?

  4. Προφήτης avatar
    Προφήτης 27/06/2010 11:18:02

    Στο ΠΑΣΟΚ ασκείται ελάχιστη και αβρή αντιπολίτευση γι' αυτό είναι ασύδοτο. Στα ελάχιστα θέματα που έγινε τόση δα φασαρία αναδιπλώθηκε.

    Επαναλαμβάνεται το 81-84, με την επέλαση των πρασινοφρουρών.
    Τότε στρέφονταν κατά του κράτους.
    Τώρα στρέφονται κατά του έθνους - και της εθνικής ομορφιάς.

    Καλή η αισιοδοξία, καλύτερη η βάσιμη αισιοδοξία.
    Οις οιωνός άριστος.
    Θέλω να ελπίζω ότι με το πέρας του Συνεδρίου θα υπάρξει διαφορετική παρουσία. Αν ποιοτικά μείνει η ίδια, γράψτε μου. Όπως είπε και κάποιος, να θυμηθούν να κάνουν αντιπολίτευση στην φερόμενη ως κυβέρνηση και όχι στο ΚΚΕ.

    Το ΠΑΣΟΚ έμεινε "πολύ εδώ". Από το 1981-2004. Το διάλειμμα 1990-93 ήταν μητσοτακισμός και όχι ΝΔ.

    • Κ.Τ. avatar
      Κ.Τ. @ Προφήτης 27/06/2010 14:59:38

      +1000

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Προφήτης 27/06/2010 15:04:49

      @"Το διάλειμμα 90-93 ήταν μητσοτακισμός και όχι ΝΔ".

      Πολύ σωστά. Θυμάμαι το 90 όταν είχαμε κερδίσει τις εκλογές, στο υπουργείο (υψίστης πολιτικής σημασίας), οι του Μητσοτάκη μάζεψαν τους ΔΑΚΕίτες, εμάς δηλαδή και το μόνο που μας είπαν ήταν: "Προς Θεού όχι ρεβανσισμός, μόνον συναίνεσις". Σε ποιούς; Σ΄εμάς που είχαμε υποστεί σωρεία διώξεων λόγω της νεοδημοκρατικής μας ιδεολογίας και δεν ζητούσαμε παρά μόνον την νομότυπη αποκατάστασή μας στην ιεραρχία. Αυτός είναι πολύ σωστά, ο μητσοτακισμός!

      • zackii avatar
        zackii @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 27/06/2010 18:18:39

        Δυστυχώς αυτό το έκανε και ο Κ.Κ. Θυμάστε τι έλεγε γιά το χρηματιστήριο προεκλογικά? Όταν βγήκε τσιμουδιά. Αυτά-και όχι μόνο- πλήρωσε στο τέλος, και μάλλον όχι αυτός αλλά η χώρα

  5. ΣΥΣ avatar
    ΣΥΣ 27/06/2010 11:24:29

    Μιλάτε κ γράφετε αλλά πλήν τους μισθωτούς κ συνταξιούχους που χάνουν κάθε μέρα μέρος από το εισόδημά τους κ γίνονται φτωχότεροι το υπόλοιπο κράτος είναι ανύπαρκτο κ το τα μόνα που είναι σε άνοδο είναι τα λαμόγια κ οι αρπαχτές
    -τα κλειστά επαγγέλματα είναι μετά από 9 μήνες δηώσεων ΚΛΕΙΣΤΑ
    -το κύκλωμα νοσοκομεία-εταιρείες φαρμάκων-γιατροί –συνεχίζουν να κλέβουν το κράτος κ τους έλληνες
    -τα λαμόγια στις νομαρχίες κ δήμους έχουν βγεί στην γύρα για αρπαχτές
    -εφορίες κ πολεοδομία έχουν διπλασιάσει τις μείζες
    -το λαθρεμπόριο καυσίμων οργιάζει
    -η αστυνόμευση είναι στα κάστω της
    -οι ΔΕΚΟ είναι η προσωποποίηση της διαφθοράς κ της λαμογιάς ,το κόστος συντήρισης/.λειτουργίας αντιστοιχεί σε τριπλάσιο σε μέγεθος εταιρείες απο τις υπάρχουσες στην Ελλάδα
    -η δημόσια πςριουσία συνεχίζει να χαρίζεται σε ιδιώτες έναντυ πάντα αμοιβής στα λαμόγια
    -στα ασφαλιστικά ταμεία τα χωρίς κάν τα τυπικά προσόντα κοματόσκυλα συνεχίζουν να τοποθετούνται στις διοικήσεις κ συμβούλια με σκοπό να κονομίσουν κ όχι να προσφέρουν
    -Οι συμβασιούχοι απολύονται γιά να πάρουν στην θέση τους άλλους ποσοκοκούς.........
    Κι όμως ο Γιώργος νομίζει πτι κυβερνάει
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ.............

    • αναγνώστρια avatar
      αναγνώστρια @ ΣΥΣ 27/06/2010 12:40:24

      από τα βιογραφικά κράτησαν όλους τους πασόκους, είναι τυχαίο; όλοι οι άλλοι αδήλωτοι πολιτικά ή άλλων κομμάτων είναι απέξω. πολλά αμερικάνικα κόλπα ήθελε να εφαρμόσει, ο γιος της μαργαρίτας αλλά ούτε και γι αυτά δεν ήταν ικανός.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ αναγνώστρια 27/06/2010 17:40:02

        τα βιογραφικα εγιναν τροφη για τους ποντικους

  6. Kennan avatar
    Kennan 27/06/2010 12:06:41

    Θα περιμένουμε τους Ρωμαίους!!!

  7. γκαβουλιακας avatar
    γκαβουλιακας 27/06/2010 12:07:08

    Ετσι οπως τα εκανε με το μνημονιο,ειτε φυγει,ειτε μεινει το ΠΑΣΟΚ,ενα και το αυτο.Μπορει καποια-οποιαδηποτε κυβερνηση-να το αψηφησει και να πραξει κατα το δοκουν?Δεμενοι χειροποδαρα ειμαστε.

  8. πολίτης avatar
    πολίτης 27/06/2010 12:30:06

    Νομίζω ότι θα πρέπει να αναγνωρίσουμε στο Σαμαρά τουλάχιστον το θάρρος να μιλάει για Ελλάδα και ιστορία, δεν το συναντάμε συχνά σε πολιτικούς αυτό. Και αναφέρομαι κυρίως στο συγκινησιακό χαρακτήρα του λόγου, στα αισθήματα του ξυπνάει στον ΕΛΛΗΝΑ. Σε αυτά τα λόγια δεν ταιριάζει γκρίνια από τους σχολιαστές, μπορούμε να γκρινιάξουμε σε όλα τα άλλα θέματα.

    • αναγνώστρια avatar
      αναγνώστρια @ πολίτης 27/06/2010 12:48:04

      μας υπογράφει συμβόλαιο ότι θα συνεχίσει να λέει τα ίδια και μετά που θα γίνει - αν γίνει - πρωθυπουργός; δεν νομίζω να του το επιτρέψει η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ που εφαρμόζει το πρόγραμμά της σε όλο τον κόσμο. Βέβαια να μην είναι όπως το συμβόλαιο που είχε υπογράψει ο Ανδρέας και δεν έμπαινε στην πισίνα για να μην σβυστεί.

  9. διηνεκης avatar
    διηνεκης 27/06/2010 12:41:58

    Νομιζω τα ιδια θα λεγαν και οι αρχαιοι προγονοι μας πριν 2500 χιλιαδες χρονια,ελληνες ειναι ανωφελη καθε προσπαθια αντιστασεις στην περσικη αυτοκρατορια, αλλα αυτοι επιλεξαν να πολεμησουν και νικησαν,αυτο θα κανουμε και τωρα απεναντη στους αλλους παγκοσμιους δυναστες ειναι το γραφτομας σαν ελληνες να πολεμαμε παντα τις αυτοκρατοριες του κακου,αυτο ειναι νομιζω και το μηνυμα του αντωνη σαμαρα

    • αναγνώστρια avatar
      αναγνώστρια @ διηνεκης 27/06/2010 12:57:55

      αν αυτό είναι το μήνυμα του Α. Σαμαρά, να δούμε για πόσο καιρό θα τον έχουν όρθιο και δεν θα του βγάζουν 2 δημοσκοπήσεις / ημέρα να δείχνουν ότι βρίσκεται μεταξύ 5 και 9%.
      όπως ξαφνικά και γρήγορα - μέσω της Μέρκελ - εφαρμόζεται η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ, έτσι, ξαφνικά και γρήγορα πρέπει να αντιδράσουμε εμείς οι απόγονοι του Λεωνίδα και του Θεμιστοκλή. Να μην τους δώσουμε ευκαιρία να μας καπελώσουν. Ζητάμε Έλληνα πρωθυπουργό που θα
      1. διώξει το ΔΝΤ
      2. θα ξανατυπώσει την δραχμή, να μην δανειζόμαστε από τους τοκογλύφους,
      3. θα βοηθήσει τους Έλληνες στην ανάπτυξη,
      4. θα τολμήσει την εξόρυξη του πλούτου της Ελλάδας, για τους φτωχούς Έλληνες και όχι για τους κουμπάρους,
      5. θα ξαναγυρίσει την Ελλάδα στους Έλληνες και όχι στους μαύρους,
      6. θα χρηματοδοτεί τις οικογένειες που θα έχουν πάνω από 2 παιδιά, για να μην εξαφανιστούμε σε λίγα χρόνια,
      7. και θα είναι σίγουρος ότι θα τον προστατεύουν 10 εκ Έλληνες.

      • Κ.Τ. avatar
        Κ.Τ. @ αναγνώστρια 27/06/2010 15:15:45

        +10000

  10. Και μή χειρότερα avatar
    Και μή χειρότερα 27/06/2010 12:44:27

    Tι κριμα για τις άλλες χώρες του κόσμου να μην έχουν τέτοιο ηγέτη!!!!

  11. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 27/06/2010 13:05:27

    Το παλιό πεθαίνει και το καινούργιο έρχεται


    Τα χαρακτηριστικά του νέου κόμματός του παρουσίασε ο Κουβέλης

    Στόχος του νέου κόμματος, είναι να «διαμορφώσουμε μαζί με ευρύτερες κοινωνικές δυνάμεις την αριστερή απάντηση στην κρίση», ανέφερε ο κ. Κουβέλης.

    Με μια ομιλία που σε πολλά σημεία της θύμιζε ιδεολογική διακήρυξη ο κ. Φώτης Κουβέλης περιέγραψε σήμερα, Κυριακή, τα χαρακτηριστικά του νέου κόμματος, της «Ανανεωτικής Δημοκρατικής Αριστεράς» που φιλοδοξεί «να έρθει ξανά στο προσκήνιο υπερασπιζόμενη το δημόσιο συμφέρον»..

    Η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη εκαντοντάδων στελεχών της Ανανενωτικής Πτέρυγας, οι περισσσότεροι εκ των οποίων αποχώρησαν από τον Συνασπισμό πρόσφατα, υπέγραψαν την ληξιαρχική πράξη γεννήσεως του κόμματος. Ο κ. Κουβέλης απευθυνόμενος στα στελέχη του κόμματος είπε ότι «είμαστε αισιόδοξοι και συγχρόνως υπεύθυνοι», διαβεβαίωσε ότι «πατάμε σε πολύ γερό έδαφος» και διακήρυξε ότι «εντάσσουμε τους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες στη στρατηγική του δημοκρατικού δρόμου προς το σοσιαλισμό, ειδικά μέσα στις συνθήκες της οικονομικής, κοινωνικής και πολιτικής κρίσης».

    Ο κ. Κουβέλης υπογραμμίζοντας εξ' αρχής και τον οικολογικό προσανατολισμό της ΑΔΑ, τόνισε ότι Αριστερά και Οικολογία δεν είναι πλέον δυνατό να λειτουργήσουν χωριστά ως δυνάμεις σφαιρικού μετασχηματισμού. Μαζί, όμως, πρόσθεσε, μπορούν να συνθέσουν ένα καινούριο όραμα, μια προγραμματική καινοτομία και κατάκτηση για τον κόσμο και τις σύγχρονες κοινωνίες. Η σύμπλευση με τον οικολογικό χώρο, είπε ο κ. Κουβέλης, επιβάλλεται από την υιοθέτηση μιας συνολικής οπτικής για την αναπτυξιακή προοπτική σε εθνικό και υπερεθνικό επίπεδο.

    Αναφερόμενος στην καστάσταση της οικονομίας και στην κυβερνητική πολιτική ο κ. Κουβέλης είπε ότι ζούμε τους τελευταίους μήνες την παταγώδη, καταστροφική κατάρρευση του πελατειακού κράτους που στήθηκε τις τελευταίες δεκαετίες. Ζούμε, πρόσθεσε, τη χρεοκοπία του πολιτικού συστήματος που δόμησε το πολιτικό στερεότυπο του δικομματισμού, που κυριάρχησε σε όλη τη μεταπολιτευτική περίοδο.

    Ο κ. Κουβέλης κατηγόρησε για την κατάσταση αυτή τα δύο μεγάλα κόμματα σημειώνοντας ότι δικαίως πολύ μεγάλα τμήματα της κοινωνίας τους αποδοκιμάζουν και πρόσθεσε ότι αν οι πολίτες είχαν εναλλακτικές λύσεις θα έβαζαν κυριολεκτικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τα συγκεκριμένα κόμματα. Σύμφωνα με τον κ. Κουβέλη, η αντιμετώπιση της κρίσης πρέπει να πορεύεται μαζί με την εκκίνηση της παραγωγικής διαδικασίας, αλλά και την καταπολέμηση της διαφθοράς, της φοροδιαφυγής, τον έλεγχο των δαπανών του δημοσίου. Μόνον έτσι μπορεί να ανοίξει ο δρόμος της ριζικής αλλαγής των απαράδεκτων και άνισων μέτρων που πάρθηκαν σε βάρος των μισθωτών και των συνταξιούχων.

    Στόχος του νέου κόμματος, όπως τον περιέγραψε ο κ. Κουβέλης είναι να «διαμορφώσουμε μαζί με ευρύτερες κοινωνικές δυνάμεις την αριστερή απάντηση στην κρίση» και υπογράμμισε ότι «η δική μας θέση πιάνει το νήμα της παράδοσης της ελληνικής Αριστεράς, της πατριωτικής στάσης ευθύνης όταν η χώρα και η κοινωνία βρίσκεται σε μεγάλους κινδύνους. Αν εμείς οι προοδευτικοί πολίτες, οι αριστεροί, η πλειοψηφία των εργαζομένων, δεν στηρίξουμε τον τόπο και το συμφέρον της κοινωνίας μας, ποιός θα το κάνει; Αυτοί που λαδώθηκαν και λαδώνονται, που παραπλανούν το λαό και σκέφτονται πώς θα βολευθούν και στη σημερινή κρίσιμη κατάσταση; Ή μήπως οι υπάλληλοι των δανειστών μας;

    Είναι πρωτίστως δική μας υποχρέωση».

    Αφού εξέφρασε την πλήρη αντίθεσή τους στις αλλαγές στα εργασιακά και το ασφαλιστικό ο κ. Κουβέλης κάλεσε «όλους τους προοδευτικούς και αριστερούς πολίτες να κινηθούν στο επίκεντρο της πολιτικής ζωής, για να γείρουν την πλάστιγγα και τις μεσοπρόθεσμες εξελίξεις υπέρ των εργαζομένων, γυναικών και ανδρών, των ανθρώπων της δημιουργίας, των νέων, επιβάλλοντας νέες ρυθμίσεις και θεσμούς στη θέση των προνομίων και διευκολύνσεων του πελατειακού κράτους».

    Ο κ. Κουβέλης, περιγράφοντας τους πολιτικούς και ιδεολογικούς στόχους του νέου κόμματος είπε ότι θέλουμε μια Αριστερά με τη δημοκρατία κύριο συστατικό της πολιτικής της. Μια Αριστερά ανοιχτή, για να μπορούν σ' ένα συλλογικά διαμορφούμενο πλαίσιο να εκφράζονται και να συμπορεύονται όσο το δυνατό ευρύτερες αριστερές, δημοκρατικές, σοσιαλιστικές και οικολογικές δυνάμεις, δημοκρατικοί και προοδευτικοί πολίτες που επένδυσαν με την ψήφο τους στο ΠΑΣΟΚ και σε άλλες πολιτικές δυνάμεις και αναζητούν σήμερα κοινωνικές και πολιτικές διεξόδους.

    Επίσης στόχος είναι «μια Αριστερά ρηξικέλευθη και τολμηρή, που δεν βολεύεται στα εύκολα και γι` αυτό δεν κάνει καμιά παραχώρηση, ούτε στον αριστερότροπο λαϊκισμό, ούτε στον μυωπικό αριστερισμό, δεν θεωρεί άκριτα ως δίκαιο αίτημα την υπεράσπιση κάθε κεκτημένου και δεν χαϊδεύει συντεχνίες στο όνομα μικροκομματικών σκοπιμοτήτων».

    Καθημερινή 12 34

    • anonymous avatar
      anonymous @ Beyond The Stars 27/06/2010 13:37:59

      Ναι θα σώσει ο Κουβέλης την Ελλάδα.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Beyond The Stars 27/06/2010 14:55:44

      ΤΑ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΑ ΠΟΥ ΤΑ ΘΥΜΗΘΗΚΕ Ο κ.ΚΟΥΒΕΛΗΣ; ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΧΩΡΑ;
      ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΜΟΝΟ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ; ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ π.χ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ; ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ

      • Νεφέλη avatar
        Νεφέλη @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 27/06/2010 17:54:39

        Nαι φασίστες είναι και το έχουνε αποδείξει!!! Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα, αλλά το που θα πούνε οι έλληνες το ΝΑΙ τους όντας σύγουροι ότι βγαίνουν από τον άθλιο δικοματτισμό που σακάτεψε την χώρα τους,κι ότι αυτός που θα βγάλουνε δεν θα υποκύψει στους οικονομικούς δολοφόνους και τρομοκράτες, θα διώξει το ΔΝΤ θα ΑΚΥΡΩΣΕΙ το μνημόνιο και θα ξαναφέρει την δραχμή προσπαθώντας να αναπτύξει την χώρα όχι πάνω σε σαθρα θεμέλια παγκοσμιοποίησης αλλά σε αληθινά θεμέλια αγάπης για την πατρίδα!!! Όσο για την Νεα Δημοκρατια όσες φορές βγήκε ποτέ δεν κρατήθηκε στο ύψος της γιατι είχε πολιτικάντηδες κι αυτή αλλά δεν είχε τις ΠΛΑΤΕΣ που έχει ο Πολιτικάντης Γιωργάκης ο Εβραιο Αμερικάνος!!!

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 27/06/2010 21:45:11

        για κανε ενα ορισμο του φασισμου της ΝΔ να καταλαβουμε και εμεις και να μετανοησουμε σε ενα γκουλακ...
        να ζητησουμε γονατιστοι συγχωρεση στο ΣΠΙΤΙ του ΛΑΟΥ!!!!!

  12. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 27/06/2010 13:58:07

    ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ; ΧΕΙΜΜΑΡΟΣ ΗΤΑΝ!!!! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΝΙΔΙΩΤΕΛΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

  13. wor avatar
    wor 27/06/2010 14:26:37

    Εμένα πάντως τα λόγια που δεν αρθρώνονται σε συγκειμένες πολιτικές προτάσεις και τακτικές δεν μου λένε τίποτε, ή, έστω, λένε ελάχιστα.
    Εν προκειμένω η αποστροφή του Σαμαρά θυμίζει το... ΕΚΚΕ της μεταπολίτευσης και το σύνθημά του 'Στο Μαραθώνα ένας μικρός λαός έδειξε πόσο είναι δυνατός'!

  14. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 27/06/2010 14:37:32

    Ωραία λόγια πού όμορφα ακούγονται. Υπάρχει όμως δυσπιστία. Πώς να ξεχάσει κανείς εκείνα τά μπαλκονάτα τού 2004 γιά τήν "επανίδρυση" καί τό περίφημο "δύο υπογραφές καί τέρμα";

  15. Μαρία avatar
    Μαρία 27/06/2010 14:53:47

    Όσο θα' ναι όμως ο ΓΑΠούκος θα τα δώσει όλα! Κάνει αγώνα δρόμου για να προλάβει τις εντολές!

    http://agrupnoipolites.wordpress.com/2010/06/27/767-2/

    Να τα τα μαντάτα! Εθνική Εξαπάτηση! Νίκολα Γκρουέφσκι: «Η Ελλάδα δεν ζητά πια εξασφάλιση εθνότητας και γλώσσας παρά μόνο κρατική ονομασία».

  16. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 27/06/2010 15:02:23

    ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΣΚΕΦΘΗΚΑΤΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΝΔ ΓΙΝΑΜΕ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
    ΜΟΝΟ ΑΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΕΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ.
    Η Ν.Δ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ Η ΒΑΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ

  17. vassilis avatar
    vassilis 27/06/2010 15:31:02

    Ναι με μπροσταρη τον καραμανλη τον νεο Μιλτιαδη η Ελλαδα θα ξαναζησει εναν νεο χρυσο αιωνα.Στο ρολο της πυθιας ο Ιερωνυμος.

  18. Βασίλης Χ. avatar
    Βασίλης Χ. 27/06/2010 15:54:20

    Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική ορισμένων σχολιαστών εδώ μέσα. Αυτή τη λογική του "απορρίπτουμε προκαταβολικά το Σαμαρά, με βάση αυτά που εμείς φανταζόμαστε/πιστεύουμε/νομίζουμε ότι (δεν) θα κάνει, και την ίδια ώρα στηρίζουμε (ή, τέλος πάντων, ανεχόμαστε) το Γιωργάκη παρ' όλα όσα βλέπουμε μπροστά στα μάτια μας να κάνει". Κι ακόμη: Μεμφόμαστε και κατηγορούμε τον Καραμανλή, γιατί εξήγγειλε στο πρόγραμμά του δέκα πράγματα, και τελικά δεν μπόρεσε/δεν πρόλαβε/δεν θέλησε να προχωρήσει τα εφτά... Και την ίδια ώρα ακολουθούμε εκστασιασμένοι το Γιωργάκη, που εξήγγειλε δέκα πράγματα και τώρα κάνει και στα δέκα τα εντελώς αντίθετα!!!

    Λοιπόν, φίλοι πασόκοι και λοιποί "αντικειμενικοί", "δύσπιστοι", "απογοητευμένοι" ή ό,τι άλλο σχολιαστές. Η αλήθεια είναι ότι ο Σαμαράς ή ο Καραμανλής στη χειρότερή τους μέρα είναι δέκα πουκάμισα καλύτεροι από το παιντί, και αυτό το ξέραμε όλοι. Στο κάτω κάτω και το παιντί δεν ήρθε ουρανοκατέβατο. Τριάντα χρόνια βουλευτής είναι, εχεί διατελέσει και υπουργός τόσες φορές, και το έργο που είχε να επιδείξει ως μεν υπουργός Παιδείας ήταν η πρόταση για... νομιμοποίηση της "φούντας", ως δε υπουργός Εξωτερικών οι "γκρίζες ζώνες" και το Ανάν. Ξέραμε τι ψωνίζαμε και ξέραμε ότι είναι "τεφαρίκι". Και για να μη με λέτε "φασίστα δεξιό", ξέρουμε και ξέρετε ότι κατά βάση και οποιοσδήποτε άλλος στο ΠΑΣΟΚ (ακόμη και ο πολύς... Σκανδαλίδης, που ήταν η ρομαντική-αουτσάιντερ υποψηφιότητα στα εσωκομματικά σας) θα ήταν καλύτερος πρωθυπουργός από τον Μέγα Κωπηλάτη. Αλλά έτσι είναι: Οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τούς αξίζουν. Σε έναν φαιδρό λαό όπως εμείς άξιζε ένας φαιδρός ηγέτης, και αυτόν σβερκωθήκαμε. Βάλαμε λοιπόν για βασιλιά μας τον τρελό του χωριού και τώρα ψάχνουμε να πείσουμε τον εαυτό μας ότι είναι υπερμέγιστος και τιτανοτεράστιος. Αμ δε! Γυμνός είναι ο βασιλιάς, και αυτό ήδη έχει αρχίσει να φαίνεται. Οι ξένοι το ξέρουν και γελάνε κάτω από τα μουστάκια τους, και εμείς θα το νιώσουμε στο πετσί μας με πολύ πικρό τρόπο στο κοντινό μέλλον.

    Κατά τα άλλα, "κάτω ο Σαμαράς", γιατί έχουμε προαποφασίσει(!) ότι μας λέει ψέματα...

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Βασίλης Χ. 27/06/2010 17:44:51

      Πες τα Χρυσοστομε!! Συμφωνω μαζι σου, αυτα σκεφτομουν διαβοζονατας μερικα σχολια. Δυστυχως καποιοι ελπιζουν ακομη σε εξαπτερυγα για να το πω απλα

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Βασίλης Χ. 27/06/2010 18:01:10

      Ναι, πέστα! Άμα πια! Μας έφαγε η μιζέρια και η γκρίνια με τον Καραμανλή και το Σαμαρά, την ώρα που ο ΓΑΠ καταστρέφει την Ελλάδα.

      Το σχόλιό σου είναι η καλύτερη πολιτική ανάλυση της συμπεριφοράς των Νεοδημοκρατών, που έχω διαβάσει τους τελευταίους μήνες, τουλάχιστον από την εκλογή νέου προέδρου και μετά.

      Φάκτορα, με όλο το σεβασμό, προτείνω να γίνει ανάρτηση!

  19. Aggelos avatar
    Aggelos 27/06/2010 16:02:49

    ωραια τα ειπες..

    καντε συγκριση πραγματικα σαμαρα -γιωργακη σε θεματα σκεψης..
    ετη φωτος μακρια..
    και ηταν και συμφοιτητες στο πανεπιστημιο..δεν εχουν κανενα κοινο παντως..δεν υπαρχει περιπτωση να ηταν ποτέ φιλοι αυτοι οι δυο..
    ειναι μερα με τη νυχτα σε νοοτροπια

  20. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 27/06/2010 16:03:54

    Προσωπικά δεν αρνούμε και λίγο πατριωτισμό,κουράστηκα με τον εθνομηδενισμό των δήθεν αριστερών κουλτουριάρηδων.
    Μου αρέσει ο καθάριος πατριωτικός λόγος του ΦΑΗΛΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ ,είμαι σίγουρος η αναφορά από τον ΣΑΜΑΡΑ για την μάχη του Μαραθώνα ήταν ιδέα του ΦΑΗΛΟΥ.

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ ΓΙΩΡΓΟΣ 27/06/2010 16:21:24

      Μακάρι Ο Φαήλος να βγεί πρώτος στους ψήφους σήμερα :)

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ sofia or8h 27/06/2010 22:00:34

        μακάρι ο Φαήλος (που μ εμπνέει όσο κανείς εδώ μέσα)να βγει αλλά και να συνειδητοποιήσει ότι η πολιτική θέλει να έχεις την ίδια τέχνη να κρύβεις όσο και να παρουσιάζεις...

  21. Pbgtrotel avatar
    Pbgtrotel 27/06/2010 16:05:50

    Αρκεί να μη μας προδόσει και αυτός

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/06/2010 16:11:51

    Το τέλειο παιχνίδι: h..p://www.greekpayback.com/

  23. δημητρης avatar
    δημητρης 27/06/2010 18:26:46

    Αφηστε τα πατριωτικα της Δεξιας που τα φαγαμε στη μαπα απο μικρα παιδια και καταντησαμε να μας κυβερνα το πηλικιο και κατβειτε ολου δεξιαντζες την Τριτη στο συλλαλητηριο και μην το παιζετε καιροσκοποι.
    Επι τελους να μαθετε να αγωνιζεστε και εσεις και να μην βασιζεστε στην Αριστερα.
    Επι τελους.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ δημητρης 27/06/2010 18:57:17

      Οριστε!!! σε ποια Αιστερα; Του ΚΚΕ και του Σταλιν; Του Συριζα και των μπαχαλακηδων; Η του Κουβελη που σημερα θυμηθηκε τα χρονοντουλαπα της ιστοριας;
      Συντροφοι της Αριστερας η Δημοκρατια και οι αγωνες δεν ειναι αποκλειστικο σας προνομιο ουτε κατεχετε τη αληθεια εξ αποκαλυψεως οπως ο Ιωαννης στην Πατμο. Η λεξη ανυπακοη ειναι πολυ σοβαρη για να λεγεται στο βροντο. Λιγος σεβασμος στο Συνταγμα δεν θα εβλαπτε.
      Αληθεια πια ειναι η γνωμη σας για τους αδικοχαμενους της τραπεζας;
      Πρωτοι εσεις επρεπε καθε μερα να ζητατε την συλληψη των δολοφονων, εκτος εαν πιστευετε οτι ηταν ενα τυχαιο γεγονος.
      Οταν σκοτωθηκε ο μαθητης ( πολυ κακως βεβαια) το ΠΑΜΕ ξεσηκωθηκε. Οταν καηκαν ζωντανοι τρεις εργαζομενοι, τι εγραψε ο Ριζοσπαστης που ορκιζεται στην εργατικη ταξη και ποσες διαδηλωσεις εκανε το ΠΑΜΕ;

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 27/06/2010 18:58:13

        και κατι αλλο Δεξια δεν ειναι υβρις...να το καταλαβετε μια και καλη

      • Misha avatar
        Misha @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 27/06/2010 19:00:41

        Η Δεξιά της ΟΝΕ,του Τσολάκογλου, του Μητσοτάκη, της Μέρκελ και του Κάμερον είναι μέγιστη ύβρις, αγαπητέ, για όποιον πονάει τούτο τον τόπο.

      • ΑνευΣημασίας avatar
        ΑνευΣημασίας @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 27/06/2010 19:40:36

        Κυρ Μισσα ,ην Δεξια που οριζεις εσύ,κακίζεις !

        και σιγά μη μας νοιάζει,αν το κάνεις!
        Οπως εμείς οι "δεξξιοι" ορίζουμε την Αριστερα και δε μας νοιάζει,αν ας νοιάζει!
        Τα χωρια μας ακόμα στα χαλάσματα κλαίν και την μαρτυράνε! Θα σου χαρίσω ένα ανώδυνο σχεδιασμα του τί θα είναι η ...στερή εκδοχή της διακυβέρνησης

        "κείνο με την Παπαρήγα ότι "ο Σοσιαλισμός θα έρθει με άλλες πιο ενδιαφέουσες διεργασίες", με έκανε να πιάσω το λαιμό μου ...Ιδρωσα...
        Θυμήθηκα τί είπε μια φορά για την ταξική της μάχη;

        http://neoiakoa.blogspot.com/2008/11/blog-post_8702.html

        "Υπερασπίστηκε δε τον Στάλιν,
        η «σιδηρά κυρία» του ΚΚΕ, κάνοντας μια παραπομπή στο μέλλον είπε:
        «Οταν θα γίνει σοσιαλισμός στην Ελλάδα, όλοι οι βιομήχανοι θα μας παραδώσουν τις βιομηχανίες τους και θα πούνε "πάρτε τα"; είναι σκληρή η σύγκρουσηι θα είναι και με τους συμμάχους τους, ανώτερα μεσαία στρώματα κτλ. Δεν κατάλαβα, δηλαδή.βαίως θα υπάρξει βία, δεν το κρύβουμε

        Οσον αφορά την ιτική και φυσική εξόντωση των αντιπάλων του Στάλιν, η γραμματέας του ΚΚΕ επιχείρησε να μειώσει τη σημασία τους και να μετριάσει τις εντυπώσεις που προκάλεσε η πλήρης δικαιολόγησή τους:
        «Εγιναν ακρότητες; Εγώ σου λέω ότι μπορεί και να έγιναν. Αυτό θα μας μείνει, σύντροφοι, από εκείνη την περίοδο; Και, στο κάτω κάτω, ας τα πουν οι ίδιοι οι Σοβιετικοί. Είμαστε εμείς μέσα στην ΕΣΣΔ το '30 και το '35 να ξέρουμε; Πάμε να βγούμε απ' έξω και να κάνουμε τους έξυπνους; Ε, δεν είμαστε» είπε."

        θελουν την ραβάνσ και να ολοκληρώσουν το έργο που ξεκίνησαν και ολοκληρώνουν οι εργοδότες τους, οι Αθέατοι αρχηγοί που τοτε τους καίγαν και τώρα τους πληρώνουν τις ακαλυπτες επιτεγές τους.

      • aengus avatar
        aengus @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 27/06/2010 21:19:42

        Διαφωνώ με το ύφος του Δημήτρη (δεξιαντζες), γιατί ασφαλώς οι ΝΔμοκράτες δεν είναι λιγότερο δημοκρατικοί πολίτες από τους πασόκους (να πω …..καραδεξιάντζες;) ή οποιοσδήποτε άλλους. Να σημειώσω όμως ότι στο συλλαλητήριο που διοργάνωσε το ΠΑΜΕ αμέσως μετά το συμβάν, η δολοφονία των 4 στιγματίστηκε με φοβερή οργή, το δε λεπτό σιγής στη μνήμη τους ήταν από τις πιο συγκλονιστικές στιγμές που μπορεί να ζήσει κανείς σε όλη του τη ζωή. Όταν η πορεία έφτασε στο χώρο του συμβάντος, στη Σταδίου, πολύς κόσμος έκλαιγε με μαύρο δάκρυ, τα δε σηκωμένα χέρια προς το κτίριο ως χειρονομία ύστατου χαίρε ήταν δάσος.
        Από την άλλη, δεν πρέπει να κλεινόμαστε σε στεγανά. Όλοι υποφέρουμε, εκτός από κάποιες χιλιάδες οικογένειες. Όλοι πρέπει να κατέβουμε κάτω την Τρίτη, για να διεκδικήσουμε τη ζωή μας και τη ζωή των παιδιών μας που λεηλάτησαν αυτοί που έκαναν κουρελόχαρτο το Σύνταγμα. Αυτοί που πούλησαν τη χώρα εν μια νυκτί μαζί με τους κατοίκους, γεννημένους και αγέννητους. Είναι πατριωτικό χρέος όλων μας. Μπορεί να ακούγεται σαν «κλισέ» αλλά είναι απόλυτη αλήθεια ότι αυτά που μας ενώνουν είναι πάρα πολύ περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν… Δεν κάνω υποδείξεις σε κανέναν βέβαια. Άλλωστε έχω δει πολλούε ΝΔμοκράτες (π.χ. γνωστούς μου εμπόρους που καταστρέφονται) σε αυτά τα συλλαλητήρια.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 27/06/2010 21:27:17

        @ Μisha
        Η Δεξιά Τσολάκογλου, Μητσοτάκη, Μέρκελ και του Κάμερον είναι μέγιστη ύβρις, αγαπητέ, για όποιον πονάει τούτο τον τόπο.
        δεν αναφερομαι σε αυτους κι μην κανεις πως δεν καταλαβαινεις
        ειδα και την ιστοσελιδα σου, ενδιαφερουσα ειναι αλλα με προβληματισες ακομα περισσοτερο με καποιες απο της αποψεις σου

    • Dimi avatar
      Dimi @ δημητρης 27/06/2010 18:58:28

      @ δημητρης
      Εμείς, και συμμετείχαμε και συμμετέχουμε και Θα συμμετέχουμε με φυσική παρουσία και παλμό, ελεύθεροι, αδέσμευτοι, απρόβλεπτοι, ακαπέλωτοι, αποτελεσματικοί, Εσαεί, ΚΑΙ μέχρις ότου ξορκίσουμε τον νεοταξίτη πράσινο διάολο να πάει "one way ticket" στον αγύριστο οριστικά και αμετάκλητα.

      Πέραν λοιπόν, των πληκτρολογικών σου προτροπών, ποιά είναι η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ και ΜΗ-Καιροσκοπική Αγωνιστικά (μετρήσιμη) Κατάβαση γιά τη διάλυση της νεοταξικής πράσινης μούχλας;;;

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ δημητρης 27/06/2010 19:41:21

      ΔΗΜΗΤΡΗ δεν εννοώ τον δήθεν πατριωτισμό των εθνικιστών ,το να αγαπάς την πατρίδα σου δεν είναι κακό ,αντιθέτως αυτός ο εθνομιδενισμός που επικρατεί τουλάχιστον 2 δεκαετίες με ενοχλεί αφάνταστα ,εδώ μέχρι και τον ΜΙΚΗ κατηγόρησαν για εθνικιστή επειδή κατήγγειλε αυτή την κατάντια ,Όσον αφορά στο συλλαλητήριο βεβαίως και θα είμαι πρώτη γραμμή όπως άλλωστε πάντα ,ακόμη και στις γραμμές του ΠΑΜΕ.

      • aengus avatar
        aengus @ ΓΙΩΡΓΟΣ 27/06/2010 21:23:15

        Πολύ σωστός ΓΙΩΡΓΟ !
        Αυτό ακριβώς προσπαθώ κι εγώ να πω πιο πάνω…

  24. Misha avatar
    Misha 27/06/2010 19:11:55

    Εγώ μέσα στην αίθουσα του συνεδρίου είδα πρώτη -πρώτη τη Μαριέττα του «συνωστισμού της Σμύρνης».
    Ο Φαήλος στο ίδιο κόμμα με τη Μαριέττα... Πιο σύντομο ανέκδοτο κι από τον «Αλβανό τουρίστα της δεκαετίας του 1990»

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Misha 27/06/2010 21:32:33

      γνωριζεις ποτε γραφτηκε το βιβλιο και ποιοι κανουν κουμαντο αυτη την στιγμη στο ΥΠΔΒΜΘ;
      παντως δεν ηταν και τοσο ευκολη η αποφαση για την αποσυρση του,το γιατι σκεψου το μονος σου

  25. Greco avatar
    Greco 27/06/2010 19:35:00

    Misha says:
    "Η Δεξιά της ΟΝΕ,του Τσολάκογλου, του Μητσοτάκη, της Μέρκελ και του Κάμερον είναι μέγιστη ύβρις, αγαπητέ, για όποιον πονάει τούτο τον τόπο."

    αυτα μαλλον στον Περισσο θα ταιριαζε να τα λεει

    στην ΟΝΕ η δεξια μας εβαλε?ο τσολακογλου ηταν δεξιος?(τι αλλο θα ακουσουμε)
    Ο Μπλερ ,το σκυλακι του Βush,των εργατικων δεν ηταν?
    Η αριστερα δεν υμνει ακομα τον Σταλιν,τον Μαο και την το τριτοκοσμικο συστημα που εφηρμοσε?

    μας δουλευεις?
    υ.γ. δεν νοιαζονται μονο οι αριστεροι για αυτον τον τοπο.
    Αλλωστε το δειξαν και στον εμφυλιο ποσο νοιαζονταν και το δειξαν 30 χρονια τωρα

    • Misha avatar
      Misha @ Greco 27/06/2010 19:47:00

      Υπάρχει η Δημοκρατική Πατριωτική Αριστερά, στην οποία περιλαμβάνεται και μεγάλο μέρος του ΚΚΕ στη διαχρονική του πορεία , όπως απέδειξε και το ξεκάθαρο ΟΧΙ του Περισσού στο αποικιοκρατικό σχέδιο Ανάν.

      Κι απ΄την άλλη πλευρά υπάρχει η Δεξιά του δωσιλογισμού, της Χούντας, του ευρωμονόδρομου, του Μάαστριχτ, της Σένγκεν , της Λισσαβώνας, της νεοφιλελέυθερης ΕΕ.

      Ε,ΟΚ αν εννοείς «αριστερά» τον Κλίντον, τον Φίσερ, τον Θαπατέρο, τον Σημίτη, τη Δαμανάκη και τον Ανδρουλάκη έχεις δίκιο.Μόνο που αυτοί είναι τόσο αριστεροί όσο έλληνας είναι ο ΓΑΠ.

      • Greco avatar
        Greco @ Misha 27/06/2010 20:01:31

        δηλαδη εσυ μετρησες ολους τους δωσιλογους και τους εβγαλες δεξιους ε?τουλαχιστον το σανο που μασας ειναι καλο?

        και για τη χουντα?εχεις κατα νου τι εκανε το πακ στη χουντα?το οτι συλλαβανε οι συνταγματαρχες τα μισα στελεχη της ερε(κανελοπουλο κτλ...)?

        η δεξια της εποχης εχει την ευθυνη οτι ανεχθηκε το συστημα που οδηγησε επειτα στη χουντα,αλλα δεν ειναι χουντα(αυτα τα λεν μονο οι θωλοαριστεροι,οπως εσυ).Αλλωστε ενα σωρο στελεχη της χουντας πηραν το δρομο προς το πασοκ

        αλλ ακομα και αυτο το σφαλμα,δεν μπορει να απαξιωσει τη συνολικη προσφορα της δεξιας στο ελληνικο εθνος και τη διαπαιδαγωγηση του ελληνικου λαου.Το επος του 40 που οφειλεται?στο βελουχιωτη?
        (και με αναγκαζεις να μιλω παραταξιακα γιατι πρωτοι εσεις,οι αριστεροι διχαζετε τον λαο)

        τωρα για την ΕΕ μαζι σου διαφωνει το 90% του ελληνικου λαου.Εκτος αν ειναι μαζοχιστης

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Misha 27/06/2010 20:07:14

        @ misha
        Aδερφέ, το ΚΚΕ δεν είναι αριστερά. Είναι το φασιστικό κόμμα της αριστεράς.Το ΚΚΕ, ακόμα ασχολείται με τον Στάλιν και τα έργα του. Το ΚΚΕ είναι ο νεκροθάφτης κάθε είδους προοδευτικής αριστερής διανόησης. Το ΚΚΕ δεν μιλάει για δημοκρατία και δημοκρατικούς θεσμούς.Μιλάει -ακόμα- για την δικτατορία του προλεταριάτου.
        Το ΚΚΕ δεν ανέχεται κανέναν άλλον να μιλάει για τον λαό και τους εργάτες λες και έχει την αποκλειστικότητα.Όπως υπάρχουν οι φασίστες της δεξιάς, απολογητές ολοκληρωτικών καθεστώτων, έτσι και το ΚΚΕ είναι οι φασίστες της αριστεράς, απολογητές ολοκληρωτικών καθεστώτων.Αριστερά είναι πρόοδος, αντισυμαβτικές θεωρίες, ανθρωποκεντρισμός χίλια δύο πράγματα καλά για την κοινωνία και τους θεσμούς της.Το ΚΚΕ είναι η επιτομή της άρνησης. Κανένας διάλογος με κανέναν, λες και γνωρίζουν την μοναδική αλήθεια.Όταν διαφωνείς με την γραμμή του κόμματος είσαι ή ακροδεξιός φασίστας ή αριστεριστής. Κανένας δεν έχει δικαίωμα να διαφωνεί μα την γραμμή,Υποτάσσεσαι ή φεύγεις.Ωραία δημοκρατία. Κάτι τέτοιες λαλακίες έλεγε και ο Μπους υιός.Μαζί μας ή εναντίον μας. Αλλο πράγμα η αριστερά με τις προοδευτικές απόψεις της, άλλο πράγμα η κομματική γραμμή του ΚΚΕ. Και επειδή θα μου την "πέσουν" πολύ να διευκρινήσω κάτι. Μιλώ για το ΚΚΕ. Όχι για ορισμένους ανθρώπους με ιδεολογία κομμουνιστική. Υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που έδωσαν αγώνες και υπέφεραν τα πάνδεινα. Δεν μπορώ να κακοχαρακτηρίσω αγωνιστές.Αλλά τα κομματικά στελέχη του ΚΚΕ και μπορώ και κάποια στιγμή πρέπει να γίνει.

      • Greco avatar
        Greco @ Misha 27/06/2010 20:09:22

        και αν πιστευεις οτι η δημοκρατικη πατριωτικη αριστερα (κατα που πεφτει?) ειναι μερος του κκε,τοτε μαλλον εισαι σε λαθος κομμα

        γιατι οι κομμουνιστες(στην ορθοδοξια των οποιων επιμενει η παπαρηγα),δεν αποδεχονται πατριωτικα συμφεροντα,αλλα μονο ταξικα--της εργατικης ταξης συγκεκριμενα--και απορριπτουν την εννοια της πατριδας και του εθνους ως "ιδεολογιες" που χωριζουν τους λαους

        αυτα ειναι βασικα για εναν αριστερο και δη κομμουνιστη.Σας τα κρυβει ο περισσος,οπως εκανε και το 40?

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 27/06/2010 20:46:36

        Το ΚΚΕ έχει ένα κάρο στραβά.Αλλά σε όλους τους λαϊκούς αγώνες, για καλύτερους όρους δουλειάς και διαβίωσης ήταν μπροστάρης στο πλευρό των εργαζομένων ενώ οι άλλοι έπαιζαν και παίζουν ακόμα τα παιχνίδια των λαμογιών με τα κουστούμια (Μπόμπολες, Κοκκαλαίοι, τραπεζίτες, μονοπύθμενοι εφοπλιστάδες κλπ).
        Τα εμφυλιοπολεμικά συνθήματα στις μέρες μας, όταν η χούντα ΔΝΤ-ΕΕ-ΓΑΠ υποθηκεύει τη χώρα εν ονόματι μιας αυθαίρετα ορισμένης από τους μεγαλοτραπεζίτες «δημοσιονομικής σταθερότητας» βρίσκουν ελάχιστα ευήκοα ώτα.

        Ο μπαμπούλας του Στάλιν μπορεί να φόβιζε σε παλιότερες εποχές.Σήμερα ξέρουμε καλά πως η κατάρρευση του «αντίπαλου δέους» έδωσε τη δυνατότητα στις ύαινες των «διεθνών αγορών» να ασελγούν πάνω στις ελευθεριες και τα διακιώματα των πολιτων.

        Η κεντρική επιλογή του ΚΚΕ για τον μισανθρωπικό, αντιλαϊκό και αντιπατριωτικό ρόλο της ΕΕ αποδεικνύεται σωστή από τα πράγματα και το νοιώθουμε όλοι στο πετσί μας πλέον.

      • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
        I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ Misha 27/06/2010 22:03:39

        Το ΚΚΕ έχει τα (πολλά) στραβά του, αλλά έλεος με το άσπρο - μαύρο. Όταν το ΚΚΕ ήταν το μόνο κόμμα (και βέβαια δεν υπολογίζω τον καιροσκόπο Καρατζαφέρη) που βγήκε συντεταγμένα και χτύπαγε το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού, η δεξιά (και εκ Μάνης) Γιαννάκου πάλευε με νύχια και με δόντια να το επιβάλει. Όταν ο ανθρωπολόγος (και πρώην πολιτικός πρόσφυγας) Α. Πουλιανός απεδείκνυε με τη διατριβή του στο πανεπιστήμιο Λομονόσωφ και στην Ακαδημία Επιστημών της Ε.Σ.Σ.Δ. ότι οι Έλληνες δεν έχουν καμμία σχέση με τους Σλάβους και ότι υπάρχει αδιάλλειπτη ανθρωπολογική συνέχεια του Ελληνισμού από την Παλαιολιθική εποχή μέχρι σήμερα, ο δεξιός Μπαμπινιώτης μας μίλαγε για Ινδοευρωπαίους. Και όταν ο αρχαιολόγος (και μετέπειτα βουλευτής του Κ.Κ.Ε.) Χουρμουζιάδης ανακάλυπτε στο λιμναίο οικισμό του Δισπηλιού Καστοριάς πινακίδα με γραμμική γραφή Α, χρονολογούμενη από το 4500 π.Χ., πάλι ο δεξιός Μπαμπινιώτης μας μίλαγε για φοινικικά γράμματα... Περιττεύει φυσικά να αναφερθώ στον δεξιό Βερέμη που έχει τακιμιάσει με την αριστερή Ρεπούση και έχουν σακατέψει την ελληνική ιστορία. Καλό είναι λοιπόν να κρίνουμε κατά περίπτωση και όχι αναγκαστικά μέσα από παραταξιακούς (και παραμορφωτικούς) φακούς τα πάντα.

      • aengus avatar
        aengus @ Misha 27/06/2010 22:38:52

        @I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ

        Άψογος!
        Και πρόσφατα, όταν αποκάλυψε τα σχέδια για συγκυριαρχία στο Αιγαίο, κατηγορήθηκε για «εθνικισμό»…
        Γι΄αυτό « να κρίνουμε κατά περίπτωση»…

  26. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 27/06/2010 21:38:49

    για να τελειωνουμε με την ανουσια αντιπαραθεση
    διαφωνω με οτι λες αλλα θα αγωνιζομαι να το λες
    Μηπως πρεπει να εγκαθιδρυσουμε σταλινικο καθεστως για να ξεφυγουμε απο την ΕΕ; Σωσον κυριε τον λαον σου....
    αντι για σιβηρια να ανοιξουμε ξερονησια με σκορπιους για την επαρατη Δεξια;

    • Misha avatar
      Misha @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 27/06/2010 22:22:08

      Το σταλινικό καθεστώς το οικοδομεί πλέον η νεοφιλελεύθερη ΕΕ.

  27. ΑνευΣημασίας avatar
    ΑνευΣημασίας 27/06/2010 22:03:39

    Οχι αλλους αγώνες για το καλό μας ! Φτάνει!!!! Κουραστήκανε τα συντρόφια !!!!Αει...!
    Εμφυλιοπολεμικά σννθηματα από τα Δεξξ, ρε φίλε Μισσα;
    Θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν;
    Ισα τα βρακια που δεν κατέβασαν οι αρχηγοί της απο την Μεταπολίτευση και μετα!
    Ολοι καυχώνταν γιατι κάποτε ήταν κνίτες η Ρηγαδες!
    ... ακόμα και τις μέρες του 89, όταν κατέρρεαν οι παράδεισσοί του και ερχονταν μπουλούκια οι νηστικοι να τους θρέψουν οι… φασίστες, όταν τα στρατά του ΚΚΕ τα γιατροπορεψε με το ματωμένο ιδρώτα του ο έλληνας Ναυτικός και του κατέστρεψε το ταμείο και τα γηρατειά του ο απόστρατος κατσαπλιας, ακόμα και τότε το ..Δεξξιο Μητσοτακέικο εφτυσε το χώρο που γλύτωσε την Ελλάδα από τα ξερά τους!
    Ακόμα κι Καραμανλής περηφανεύτηκε για την αριστερή του διαδρομή, ο Αβραμοπουλος ήταν Ρηγάς, ο Σπηλιωτοπουλος καμάρωσε τον αριστεροό παπού που τον ωρμήνευσε να μη γίνει πολιτικος γιατί θα τον που η κλέφτη η αδελφή, ο Σουφλιας, ο Ταρατατούλης , ο Ρουσοπουλος, η Νδόρα, η Μαριέττα του συνωστισμού, ο Βολγαράκης κι αλλοι κι αλλοι μη κάνουμε μνημόσυνα, ο Πακης μη τον ξεχάσω, ήταν εμφιλιοπολεμικοι ανταποκριτές;;;;
    Μη τρελλαθούμε τελείως!

    Ειδαν οι ΚΚΕΔΕΣ αντιδραση στο μισος, στο ψέμα, στη καπηλεια της Εννοιας της Δημοκρατίας, που πολεμήσανε κι ακόμα πολεμάνε;
    Ούτε τα καντήλια των νεκρών τους δεν άναβαν χρόνια οι παλιοεμφυλιοθεομπαίχτες! Κανένας σεβασμός στους αγώνες να κρατήσουν την Ελλάδα ολόκληρη και τα σύνορά της τα κερδισμένα με αγώνες και αίμα όχι στα Τεμπη ή τον Αρμυρό όπως όριζαν τα ζαχαριαδικά αποβράσματα που «φροντισε» ο Σταλιν να αποθάνουν στις στέπες!
    Από τους αγώνες τους χορτάσαμε!!!
    Κλεισαν όλες οι βιομηχανίες στη Ελλάδα ξεπαστρεφτήκαν οι εμποροι, οι αστοί εχθροι, ξερριζώθηκαν τα χωράφια και τ΄ αμπέλια, απόκτησαν δικαιώματα με λεφτα δανεικά ,συντάξεις στα 30 και άλλα τερπνά κεκτημένα, που «αγωνίζονται» να περισώσουν τα κατοικίδια του Περισσού!
    Αυτοί οι ίδιοι έβγαλαν τον σκασμό στον κάμπο, όταν οι …απόγονοι του Αντύπα, το μερτικό που τους έδωσε ο αγώνας του το έκαναν βίλες μετα πισινών, ΙΚΕΑ, ΜΑλλ και Λιρόυ μερλίν! Κι αφήνουν την Μονσαντο ανενόχλητη να αλωνίζει ,δηλητηριάζοντας τα χωράφια με τους βρωμοσπόρους της!
    Πουνε το ΠΑΜΕ( να πνιγουμε) ρε ΜΙΣΣΑ;;;
    Ειμαστε ακόμα ζωντανοί, θυμόμαστε, έχουμε ότι περισώσαμε για να τα περάσουμε στα παιδιά μας και δεν θα είναι εύκολος ο αγώνας σας να είμαστε εμείς …εμφυλιοπολεμικοί και σεις …Δημοκράτες!

    Ελεος !!!!!

    • Misha avatar
      Misha @ ΑνευΣημασίας 27/06/2010 22:32:27

      Τις βιομηχανίες στην Ελλάδα τις έκλεισε η αποικιοκρατική πολιτική της ΕΕ που ήθελε φτηνά εργατικά χέρια.
      Την αγροτιά την εξαθλίωσε η Κοινή Αγροτική Πολιτική παρεούλα βεβαίως με τους πασόκους μεσάζοντες που έδιναν επιδοτήσεις για να πάρουν τις μίζες τους κι απο κεί.
      Οι αγρότες του κάμπου τα λένε αυτά εδω και χρόνια αλλά ποιος τους ακούει.Την Μονσάντο την πολέμάνε κάποιοι μοναχικοί καβαλάρηδες σαν την Βαντάνα Σίβα και τον Σαϊνατούδη.
      Από τον Ριζοσπάση ενδεικτικά για το καυτό, όντως, θέμα:
      h--p://www2.rizospastis.gr/story.do?id=2300309&textCriteriaClause=
      h--p://www2.rizospastis.gr/story.do?id=2300309&textCriteriaClause=

      Πραγματικά, έλεος σε καιρούς που όλοι καταλαβαίνουμε το λούκι χωρίς φως που μάς έβαλε ο ευρωμονόδρομος .

  28. Ο ΑΠΛΟΣ avatar
    Ο ΑΠΛΟΣ 27/06/2010 22:18:27

    ΚΙ ΕΜΑΣ (ΔΗΛ. ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ) ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΣΤΑ ΞΕΡΟΝΗΣΙΑ ΜΕ ΣΚΟΡΠΙΟΥΣ;
    ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ Η ΧΟΥΝΤΑ.
    ΘΕΛΩ ΔΗΛ. ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ Ή ΔΕΞΙΟΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΘΕΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ.
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΝ ΨΗΦΙΖΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑΞΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ. ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥΣ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ.

    • aengus avatar
      aengus @ Ο ΑΠΛΟΣ 27/06/2010 22:41:26

      Τέλος στην αντιπαράθεση παιδιά…..
      Όλοι κάτω την Τρίτη!

    • Greco avatar
      Greco @ Ο ΑΠΛΟΣ 27/06/2010 22:42:22

      τα ξερονησια τα ανοιξαν οι κυβερνησεις του πλαστηρα και του Γερου,με το τελος του εμφυλιου, και τα συνεχισε η δεξια.Καλα λεω οτι μασατε σανο οι αριστεροι

      μολις ανελαβε ο καραμανλης το 55 αρχισε να χαλαρωνει η μεταφορα κρατουμενων και να ομαλοποιειται η κατασταση,μεχρι να ρθει η χουντα

      αντικομμουνιστικη τοτε δεν ηταν μονο η δεξια,ηταν ολη η ελληνικη κοινωνια σχεδον-εκτος βεβαια απτους ηττημενους του εμφυλιου--ακομα και ο αντρεας παπανδρεου

      και φιλε η νεα δημοκρατια ειναι υπερ του εργατη και δεν χρειαζεται τη νομιμοποιηση σου
      Ειναι υπερ του φιλοτιμου εργατη που δεν κλεινει λιμανια και δε φωναζει "νομος ειναι το δικαιο του εργατη"

      δυο πραματακια απλα για το τελος:αν ειχε νικησει το κκε,η μακεδονια σημερα θα ταν βουλγαρια(γιατι νομιζεις τους φωναζαν βουλγαρους τους κομμουνιστες?)

      αν δεν ειχε κηρυξει εμφυλιο το κκε,ο ελληνικος στρατος θα χε προλαβει να κατοχυρωσει τη βορεια ηπειρο

      • Misha avatar
        Misha @ Greco 27/06/2010 22:53:05

        Μισές αλήθειες.Ούτε κουβέντα για τον διχαστικό ρόλο των Αγγλων που επέβαλαν τον εμφύλιο με την απόρριψη του εθνικού συμβιβασμού που επιχειρήθηκε από μετριοπαθείς και των δύο πλευρών.
        Ο «φιλότιμος εργάτης που δεν κλείνει λιμάνια» είναι ο χρήσιμος βλάξ της ΟΝΕ και των τραπεζιτών.

      • Greco avatar
        Greco @ Greco 27/06/2010 23:01:43

        @misha
        εχεις τρικυμια εν κρανιω,και δε σε παιρνω συνηθως στα σοβαρα

        τι με ενδιαφερουν εμενα οι αγγλοι?τα δικα μου λαθη,ως λαος,εγω πρεπει να κοιταξω

        οσο για το "φιλοτιμος εργατης" που ειρωνευεσαι,σε πληροφορω οτι ειναι παρα πολλοι στην ελληνικη κοινωνια,βιοπαλαιστες και εργατες που με μονο οπλο την εργατικοτητα τους εχουν παει ή πηγαινουν μπροστα,χωρις να προπηλακιζουν τους τουριστες,σαν τα ζωα

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Greco 27/06/2010 23:08:53

        Γρεκο δεν ωφελει η συζητηση..κατεχουν την αληθεια εξ αποκαλυψεως..οσο για την ΕΕ ,πρωτοι τρεχουν για να επωφεληθουν απο τα διαφορα αναπτυξιακα προγραμματα

      • Misha avatar
        Misha @ Greco 27/06/2010 23:41:33

        @Greco

        Tους άγγλους τους ανέφερα γιατί αυτοί επέβαλαν την πολιτική που επιθυμούσαν στις ελληνικές ηγεσίες της μεταπολεμικής περιόδου κι επειδή εσύ έκανες μνεία των «εαμοβούλγαρων».
        Ποιος ξεχνά το «στρατηγέ ιδου ο στρατός σας;» που είπε το 1947 προς τον Βαν Φλιτ ο Π.Κανελλόπουλος;
        Οι «φιλότιμοι εργάτες» πάνε όσο μπροστά τους επιτρέπει ο σπλαχνικός αφέντης ...Όμως το φίδι από την τρύπα, δλδ τον αγωνα για τα εργασιακά, ασφαλιστικά δικαιώματα που διαλύει τωρα η χούντα ΕΕ-ΔΝΤ-ΓΑΠ, το έβγαλε ο ανυπάκουος εργάτης που απεργούσε και συνδικαλιζόταν.
        Εσύ μπορείς να ζήσει στη γαλήνη της χούντας και να απολαύσεις τα λασπόλουτρα που σού ετοιμάζει η τρόικα.
        Ίσως κάποιοι βάλουν πάλι το κεφάλι τους στο ντορβά και για το δικό σου μέλλον.
        Εκτός αν εσύ είσαι από τους μεγαλοεργοδότες , οπότε και δικαιολογημένα υπερασπίζεσαι τα συμφέροντα σου.

      • Greco avatar
        Greco @ Greco 27/06/2010 23:53:23

        οχι φιλε δεν ειμαι μεγαλοεργοδοτης,ουτε συμφωνω με τα μετρα της τροικας
        δικαιωμα σου να μπερδευεις και να συγχεεις τα πραγματα

        φανταζομαι απλα οτι θα κερδισε η φτωχολογια με τους τραμπουκισμους του ΠΑΜΕ ε?...

        υ.γ.θα ταν καλο,αν θες,για να γινεις πιο αξιοπιστος,να δωσεις και καποια πηγη για αυτη τη ρηση του κανελλοπουλου

        το παλικαρι ο akyros εδωσε απτες αποδειξεις για το κκε,και μιλαμε για ολοκληρη παραταξη,και οχι για μεμονωμενο ατομο

      • Misha avatar
        Misha @ Greco 28/06/2010 00:02:29

        To ότι αγνοείς αυτή την κομβικής σημασίας ρήση του Π.Κανελλόπουλου, η οποία απεικονίζει τη νοοτροπία ύποτέλειας μιάς ολόκληρης γενιάς πολιτικών, δειχνει και το ανύπαρκτο βάρος της κριτικής που προσπαθείς να ψελλίσεις.

        h--p://www.sansimera.gr/biographies/318

        Προσωπικ΄λα δεν υπερασπίζομαι ούτε τον μαρξισμό, ούτε τον σταλινισμό, ούτε συνολικά τις επιλογές του ΚΚΕ.
        Λέω το απλό , κατανοητό και από παιδιά του δημοτικού, ότι συνολικά το ΚΚΕ έχει θετική προσφορά στα εργασιακά και κοινωνικά δικαιωματα των πολιτων παρά τα πολλά στραβά του.
        Και ειδικά στη παρούσα φάση, αποτελει πυλώνα αντίστασης απέναντι στη Νέα Κατοχή ΓΑΠ-ΔΝΤ-ΕΕ.

      • Greco avatar
        Greco @ Greco 28/06/2010 02:10:17

        οχι ο καθενας κρινεται ποσο αξιοπιστος ειναι κυριως απτις πηγες που παραπεμπει
        εσυ εχεις το sansimera δεν ειναι κακο...

        φαντζομαι θα χεις ακουσει και τη φραση "παρθενωνας της συγχρονης ελλαδας" μια φραση που ποτε του δεν ειπε ο κανελλοπουλος,και που διαστρεβλωθηκε...

        τελος,για πολιτικες εθνικης υποτελειας,ας μη κανουν λογω οι κομμουνιστες καλυτερα καθως ηταν οι πλεον υποτελεις στις οδηγιες της Κομμουνιστικης Διεθνους και του ρωσικου ΚΚ

        αυτα πες τα καλυτερα στη μητερα ρωσια και στον πατερουλη

  29. Akyros avatar
    Akyros 27/06/2010 23:06:19

    Να σου δείξω γιατί τους στειλαν παραθέρηση με το ιδιώνυμο του Βενιζέλου οι κεντρώοι πρώτα και οι συνταγματάρχες μετά!
    Κάποιοι, Kάποτε, Eλεγαν, --σαν να λέμε Κ,Κ,Ε, δηλαδή

    http://1.bp.blogspot.com/_JwUCQiYCz70/R_FVA8zis4I/AAAAAAAAAHM/95geTVE-N9Q/s1600-h/rizos2.jpg


    Από το 1932, -λίγο πριν ο Βενιζέλος είχε "φτιάξει" το Ιδιώνυμο-, να ένα κείμενο που δείχνει εναργέστατα το "γιατί".

    Αμα έπρεπε να υπερασπίσουμε το θέμα της ΜΑκεδονίας έπρεπε κάποιοι να ζητήσουν συγνώμη ΚΑΙ γι αυτά. Επρεπε να αποκυρήξουν γενιές ηγετών και παραπλανημένων ή μή στελεχών και οπαδών.
    Παραμύθιασαν με τις εμμονές τους γενιές και γενιές σε όλα τα επιπεδα, ταμπeλιάζοντας ώς εθνικιστική και φασιστική την αλήθεια και την ιστορία.. Οι γεωγραφητές της ψυχής μας....

    Eπισυνάπτω το φύλλο της Εφημερίδας που αναφέρεται το θέμα. Αλλά αν δεν εμπιστεύεστε, κατεβάστε το μόνοι σας.
    http://www.nlg.gr/digitalnewspapers/ns/main.html

    Εθνική Βιβλιοθήκη
    Επιλέγεις εφημερίδα Ριζοσπάστη
    πληκρολογεις ημερομηνία 6/3/1932
    διαλέγεις σελίδα 4 "Αποφάσεις της VI ολομέλειας της κεντρικής επιτροπής του Κομμουνιστικού κόμματος Ελλαδος"(ακόμα δεν είχε γίνει Ελλάδας...)
    πάς στο μεση-τέλος και στην απόφαση 10.

    Και διαβάζεις τί ακριβώς λέει το κείμενο.

    "......
    10. Η Ελλάδα είναι κράτος ιμπεριαλιστικό, που κατέκτησε δια της βίας ολόκληρες περιφέρειες κατεικημένες από άλλες εθνότητες (Μακεδονία και Θράκη) , που τις καταπιέζει και τις υποβαλλει σε μια αποικιακή εκμετάλευση, που καταδιώκει και εξοντώνει τις μειονότητες (Εβραίοι).Το ΚΚ της Ελλάδος διακηρύττει έν ονόματι των βασικών αρχών του μπολσεβικισμού για τη Μακεδονία και τη Θράκη το το σύνθημα του δικαιώματος της α υ τ ο δ ι α θ ε σ η ς μ έ χ ρ ι π λ ή ρ ο υ ς α υ τ ο δ ι ά θ ε σ η ς α π ο χ ω ρ ι σ μ ο ύ α π ό τ ο Ε λ λ η ν ι κ ό Κ ρ ά τ ο ς, του δικαιώματος για μια ανεξάρτητη Μακεδονία και Θράκη και υποστηρίζει δραστήρια την επαναστατική πάλη του πληθυσμού των περιφερειών αυτών για την εθνική τους απελευθέρωση. Το Κόμμα και μαζί του ολόκληρο το προλεταριάτο της Ελλάδος, πρέπει να διεξαγάγουν μια συνεχή πάλη ενάντια στα στο ματωμένο καθεστώς στο οποίο υποβάλλεται ο πληθυσμός των περιφερειών αυτών από μερους της κεφαλαιοκρατίας και του Ελληνικού Κράτους. ενάντια σε όλες σε όλες τις εκδηλώσεις καταπίεσης και εθνικής υποδούλωσης, για την υπεράσπιση των αγωνιστών της εθνικής απελευθέρωσης που υποβάλονται στις πιο άγριες καταδιώξεις. Επίσης το Κόμμα πρέπει να διεξαγάγει μια ακατάπαυστη πάλη ενάντια στο εξαιρετικό καθεστώς εναντίον του Εβραικού πληθυσμού, ενάντια στις καταδιώξεις που φτάνουν μέχρι τα αιματηρά πογκόμ και να πάρει δραστήρια μέρος στην οργάνωση της α υ τ ο ά μ υ ν α ς του εργαζόμενου Εβραικού πληθυσμού.
    Το Κόμμα θεωρώντας το εθνικοεπαναστατικό κίνημα για την απελευθέρωση των υποδουλωμένων και καταπιεζομένων εθνοτήτων από μερους του Ελληνικού ιμπεριαλισμού σαν το φυσικό του σύμμαχο στη πάλη κατά του ιμπεριαλισμού αυτού, παίρνοντας υπ όψη τη βαρύτητα του κινήματος αυτού μπροστά στις πολεμικές περιπέτειες που προετοιμάζονται, πρεπει να διεξάγει μια αμείλικτη πάλη μέσα στις γραμμές του ενάντια σε κάθε υποτίμηση της δικής του δουλειάς ανάμεσα στις καταπιεζόμενες εθνότητες και να θεωρήσει μια τέτοια υποτίμηση σαν σύμπτωμα της σωβινιστικής επίδρασης του κυριαρχούντος έθνους."



    Ενας από τους κουραστικούς αγώνες του ΚΚΕ που ακόμα σήμερα συνεχίζει και που πια τους ολοκληρώνουν συμπαν το ΝΑΤΟ και οι φονιάδες των Λαών Αμερικάνοι!!!!

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Akyros 27/06/2010 23:11:08

      ακυρε μονο ακυρος δεν εισαι!!!!!

    • aengus avatar
      aengus @ Akyros 28/06/2010 09:09:19

      Για να λέμε όλη την αλήθεια (αν και αντιπαραθέσεις με τόσο χρονικό βάθος είναι άγονες αυτή τη στιγμή).
      Λοιπόν: Ένα μέρος του ΚΚΕ την αποδέχτηκε τη θέση για ενιαία Μακεδονία (Πουλιόπουλος), ένα άλλο όχι (Κορδάτος). ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ ’30 Η ΘΕΣΗ ΑΥΤΗ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ: ΠΛΗΡΗΣ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ.
      ΈΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ –ΤΑ ΕΜΦΥΛΙΟΠΟΛΕΜΙΚΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ.

  30. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 27/06/2010 23:55:12

    Παρακαλώ πολύ κόψτε τα εμφυλιοπολεμικά ,το ΠΑΣΟΚ αυτό περιμένει για να κάνει ότι θέλει .Ολοι την τρίτη στο σύνταγμα ,να μην φύγουμε από εκεί άν δεν αποσύρει η κυβέρνηση το εργασιακό και ασφαλιστικό.Δεν είναι κακό οι δεξιοί να κατέβουν μαζικά στο πεζοδρόμιο ,ποτέ άλλωστε δεν είναι αργά.

  31. deldio avatar
    deldio 28/06/2010 00:20:51

    Γιώργο συμφωνώ. Το πρόβλημα στην παρούσα φάση δεν είναι να αναλωθούμε σε τσακωμούς μεταξύ μας γύρω από θέματα που ούτε η ιστορία δεν έλυσε ακόμα. Εδώ ο ΓΑΠ και το κοπάδι των βουλευτών του σαρώνουν και τα τελευταία εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματά μας. Μην ακούτε για δήθεν διαφωνίες βουλευτών του ΠΑΣΟΚ που ίσως καταψηφίσουν τα μέτρα και άλλα τέτοια φαιδρά,όλοι τους έκαναν τους τζάμπα μάγκες όσο φαντάζονταν ότι θα περναγαν τα μέτρα με προεδρικό διάταγμα, τώρα όμως που θα έρθουν στη Βουλή θα είναι κότες με ή χωρίς ανταλλάγματα και θα τα ψηφίσουν. Όλοι την Τρίτη, 29/6, στην απεργία και την πορεία στη Βουλή, να φύγει νύχτα ο αμερικανοθρεμμένος ΓΑΠ κυνηγημένος με ελικόπτερο, όπως έκανε και ο Ντε Λα Ρούα στην Αργεντινή!

  32. deldio avatar
    deldio 28/06/2010 00:35:47

    Μετά από αυτή την απερίγραπτη αμερικανιά-προβοκάτσια στο Υπουργείο ΠΡΟΠΟ του Χρυσοχοϊδη όπου δολοφόνησαν στεγνά τον ανθρωπάκο αποδεικνύεται ότι είναι ικανοί για όλα, όχι τόσο η κυβέρνηση όσο οι μηχανισμοί και τα αφεντικά της που τη στηρίζουν. Περιμένετε λοιπόν κανένα νέο τρομονόμο εάν ο "εσωτερικός εχθρός" δεν βάλει μυαλό και εν όψει φθινοπώρου που θα έρθουν τα χειρότερα. Επειδή όμως προς το παρόν ελάχιστοι τσίμπησαν με αυτή την βλακώδους επινόησης ιστορία, μάλλον θα χρειαστεί να βγάλουν και πάλι στη φόρα και 2-3 ονόματα διάσημων φοροφυγάδων για να συνεχιστεί ο αποπροσανατολισμός και η ανθρωποφαγία.

  33. δημητρης avatar
    δημητρης 28/06/2010 10:13:06

    Αν δεν ηταν ο πατερουλης σημερα ολοι εσεις οι "σημοκρατες",μαζι με τον φιλο σας φιλο σας τον Παγκαλο, θα ησασταν σαπουνι στα ραφια του LINDL

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ δημητρης 28/06/2010 10:21:30

      Ο ηρωϊκός ρωσικός λαός , θα θέλεις να πεις, πιστεύω.
      Τα εκατομμύρια των ρώσων και ρωσίδων που θυσιάστηκαν.
      Οι θυσίες αυτών των ανθρώπων.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΒΡΑΧΟΣ 28/06/2010 10:37:20

        25 εκ. ΒΡΑΧΕ, ένα τεράστιο ηθικό πλεονέκτημα για τη Ρωσία, παρά τα ανομήματα του καθεστώτος του "υπαρκτου σοσιαλισμού"

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 28/06/2010 11:03:57

        Ο ηρωϊκός ρωσικός λαός έκανε μία από τις μεγαλύτερες θυσίες στην Παγκόσμια Ιστορία, γιατί έχει και ένα "μειονέκτημα". Αγαπάει - πολύ - τον τόπο του και δεν πολεμαέι για τους "δεσπότες" του.Πολεμάει για την πατρίδα του.

    • Ψυλλιασμένος avatar
      Ψυλλιασμένος @ δημητρης 28/06/2010 11:09:03

      δημήτρη διάβασε κανένα καλό εγχειρίδιο για τη ρωσική ιστορία και μην αρκείσαι στις μπροσούρες και τα σκουπίδια που σας ταϊζουν στο Κουκουέ σας, υπάρχει και η real life αγάπη μου.

  34. Ψυλλιασμένος avatar
    Ψυλλιασμένος 28/06/2010 11:11:21

    Ο Γιώργος Παπανδρέου όταν ακούει Μαραθώνα θα ξέρει μόνο ότι εκεί έχει ένα κωπηλατοδρόμιο για να κάνει κωπηλασία. Αν πήγαινε και λαϊκή θα ήξερε και τα ζαρζαβατικά Μαραθώνα, αλλά επειδή είναι καλής οικογενείας γόνος δεν πηγαίνει σε τέτοια μέρη.

  35. aengus avatar
    aengus 28/06/2010 11:53:16

    Αφήστε στην άκρη τα εμφυλιοπολεμικά –και οι μεν και οι δε. Μην προσφέρετε άλλες υπηρεσίες στο παιντί….

  36. aengus avatar
    aengus 28/06/2010 11:54:15

    Αύριο μαζί θα είμαστε κάτω!

  37. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 28/06/2010 11:54:56

    Αυτό το κομμάτι της ομιλίας του Αντώνη,αποτελεί κατάθεση ψυχής προς τους συνέδρους και προς όλο τον Λαό. Δυστυχώς,από τα σχόλιά μας,διαπιστώνω ότι μας άγγιξε από ελάχιστα ως καθόλου. Τόσο πολύ λοιπόν μας νέκρωσαν την ψυχή?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.