#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/10/2011 15:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ΠΑΜΕ έκανε δύσκολη την ζωή στους μπαχαλάκηδες



Όπως αναμενόταν ξέσπασαν πριν από λίγο τα ....συνήθη επεισόδια. Αυτήν την φορά όμως οι μπαχαλάκηδες δυσκολεύονται από τις αλυσίδες περιφρούρησης που έκανε το ΠΑΜΕ σε κατάλληλα σημεία του χώρου έξω από την Βουλή.

Ομάδα κουκουλοφόρων λίγο πριν τις 2 βγήκε από το σταθμό του ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι και ανέβηκε στο Σύνταγμα. Πήρε θέση στη συμβολή Β. Σοφίας, Αμαλίας και μπροστά από τη Μεγ. Βρετανία. Η Αστυνομία επεχείρησε να εισέλθει από την Καραγιώργη Σερβίας, αλλά οι μπαχαλάκηδες τους απώθησαν. Στη συνέχεια δυνάμεις περιφρούρησης του ΠΑΜΕ απώθησαν τους κουκολοφόρους που τους έριχναν πέτρες, μάρμαρα και μολότοφ. Οι αστυνομικές δυνάμεις παρακολουθούν και δεν επεμβαίνουν.

To ΠΑΜΕ έκανε αισθητή την παρουσία του από το πρωϊ, υλοποιώντας την υπόσχεση για περικύκλωση του κτιρίου του Κοινοβουλίου.

Eνας τραυματίας με σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις

Οι συγκρούσεις ανάμεσα στους κουκουλοφόρους και το ΠΑΜΕ συνεχίζονται και επεκτείνονται προς Βουκουρεστίου ,Σταδίου αλλά και στην Αμαλίας .

Ομάδες κουκουλοφόρων πετούσαν πέτρες κατά διαδηλωτών ενώ δεν δίστασαν να ρίξουν ακόμη και βόμβα μολότοφ μέσα στο πλήθος.

Όπως φαίνεται οι διαδηλωτές δεν πτοούνται και παραμένουν εκεί.

 

 

Eπίθεση εναντίον του ΣΚΑΙ, του ραδιοφωνικού σταθμού του ΣΥΡΙΖΑ, Στο Κόκκινο, αλλά και εμμέσως του ΛΑΟΣ, εξαπέλυσε η γενική γραμματέας του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, σε δηλώσεις της αμέσως μετά τα άγρια επεισόδια που εκτυλίχθηκαν στο Σύνταγμα ανάμεσα σε διαδηλωτές του ΠΑΜΕ και κουκουλοφόρους.

Επίθεση Παπαρήγα

Η κυρία Παπαρήγα θεώρησε απαράδεκτους τους χαρακτηρισμούς που έκανε το τηλεοπτικό κανάλι του ΣΚΑΙ περί «εμφυλίου πολέμου», τονίζοντας πως βάζει στην ίδια μοίρα επιτεθέμενους και θύτες.

Παράλληλα, η γγ του ΚΚΕ θέωρησε πως επίσης είναι κατακριτέο το γεγονός πως ο Ρ/Σ "Στο Κόκκινο" ανέφερε στην κάλυψη των επεισοδίων πως η Πλατεία Συντάγματος δεν είναι ιδιοκτησία του ΠΑΜΕ, υποστηρίζοντας πως με αυτή τη φράση χειροκροτεί τους κουκουλοφόρους.

Eρωτηθείσα για την προέλευση των κουκουλοφόρων απάντησε με νόημα:«Πρόκειται για μέλη της ακροδεξίας σίγουρα. Και θα προσέθετα και μέλη της κοινοβουλευτικής ακροδεξίας».

Μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής επανέλαβε τις καταγγελίες της κατονομάζοντας ΣΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ και ΛΑΟΣ, είπε ότι πως όλα όσα συνέβησαν ήταν προσχεδιασμένα και προέβλεψε ότι όλη η Ελλάδα θα γίνει σε λίγο Σύνταγμα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sawas avatar
    sawas 20/10/2011 15:08:30

    Μπράβο στους ανθρώπους του ΠΑΜΕ.

    Η αστυνομία (ΜΑΤ) τι έκανε?

    Αν μαθαίναμε και ποιοι κρύβονται πίσω από τις κουκούλες θα έδενε το γλυκό!

    • Orestios avatar
      Orestios @ sawas 20/10/2011 15:13:48

      Η αστυνομία αβαντάρει τους συναδέλφους τους (aka αντεξουσιαστές)

    • parsifal avatar
      parsifal @ sawas 20/10/2011 15:56:53

      Δεν χρειάζονται ΜΑΤ, επεμβαίνουν τα ΚΝΑΤ !

      • prohja avatar
        prohja @ parsifal 20/10/2011 17:10:09

        ekei poy den mas pernei h magia petame eirwnia...
        trabate papoutsh na bgei h misthodosia...

    • NIKOS avatar
      NIKOS @ sawas 21/10/2011 12:27:55

      Τα ΚΝΑΤ καλύτερα από τα ΜΑΤ

  2. Orestios avatar
    Orestios 20/10/2011 15:08:45

    Μπράβο στο ΠΑΜΕ.
    Ο στρατός των αντεξουσιαστών με τις κουκούλες επιχειρεί να σκοτώσει Έλληνες πολίτες.

  3. TakisPatra avatar
    TakisPatra 20/10/2011 15:20:05

    Κουκουλφοροι δολοφονοι. Πετανε μολοτωφ μεσα στον κοσμο

  4. factorx avatar
    factorx 20/10/2011 15:21:33

    Καλά, οι σχολιαστές του ΣΚΑΙ από τα σαλόνια της Εκάλης βγήκαν; Καμία σχέση με την κοινωνία

    • sawas avatar
      sawas @ factorx 20/10/2011 15:24:47

      Όσον αφορά το ΣΚΑΙ, η Ακριβοπουλου (στο ραδιόφωνο) έδωσε την σωστή διάσταση: Διαδήλωση Vs Κουκουλοφόρων

    • ikaros avatar
      ikaros @ factorx 20/10/2011 15:26:00

      Το MEGA παίζει PATTY.....

    • ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ @ factorx 20/10/2011 15:38:55

      Καλά αυτός ο Ξυδάκης στο ΣΚΑΙ είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία λέγοντας πως το ΠΑΜΕ επεμβαίνει για να κυριαρχήσει στο πεδίο και πως είναι απαράδεκτο να του επιτρέπουν να καπελώνει την διαδήλωση!!!!!

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ factorx 20/10/2011 16:02:11

      Εδώ ο Ξυδάκης, διεκδικών θέση πνεύματικού ταγού του έθνους, μας είπε κοινώς ότι στο Σύνταγμα γίνεται... ξεκαθαρισμα λογαριασμών.

  5. ikaros avatar
    ikaros 20/10/2011 15:23:47

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ!!! Η ΕΛΑΣ που είναι ακριβώς???

  6. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 20/10/2011 15:24:50

    Αυτοί οι κουκουλοφόροι ή ζάμπλουτοι είναι και είπαν να σπάσουν τη μονοτονία της μέρας τους ή αγαπάνε πάρα πολύ αυτή την κυβέρνηση!! όντως έχω μεγάλη απορία να δω ποιοι είναι επιτέλους αυτοί κάτω από τις κουκούλες!

    • φωνη avatar
      φωνη @ ΝΙΚΗ 20/10/2011 15:28:34

      Φασισταριά είναι ρε υπάλληλοι του Παπουτσή.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ φωνη 20/10/2011 15:32:15

        Παιδιά Πασόκων βολεμένων είναι. Αυτοί είναι οι κουκουλοφόροι κατά πλειοψηφία. Όσοι δεν είναι τέτοιοι είναι απλοϊκά αδαή παιδιά που έχουν οργή μέσα τους και άγονται και φέρονται από τους λοιπούς επιτήδειους. Όλοι αυτοί, οι πρώτοι εκούσια, οι δεύτεροι ακούσια, αποτελούν τους λεγόμενους μπαχαλάκηδες που εξυπηρετούν μια χαρά την εξουσία του ΠΑΣΟΚ

        • ΝΙΚΗ avatar
          ΝΙΚΗ @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/10/2011 15:39:43

          Τα απλοϊκά και αδαή παιδιά δεν πετάνε μολότωφ στους απλούς πολίτες. κάθονται σπίτι τους γιατί δεν έχουν άποψη.. το πρώτο σενάριο : "Παιδιά Πασόκων βολεμένων", κολλάει καλύτερα...

          • Λάμπρος avatar
            Λάμπρος @ ΝΙΚΗ 20/10/2011 16:30:41

            Σήμερα σαν πολλοί μου φάνηκαν.
            Και πετούσαν πέτρες στο πλήθος στα τυφλά.
            Βάζετε το χέρι στη φωτιά ότι ...έχουν ελληνική υπηκοότητα;

        • καποιος avatar
          καποιος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/10/2011 17:52:07

          φιλε ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ!

          για αυτο επιβιωνει το συστημα ΠΑΣΟΚ

          απο την μια Α/Α και απο την αλλη Κορκονεας (ΠΑΣΟΚ επισης)

  7. Οργή avatar
    Οργή 20/10/2011 15:26:29

    Ραντεβού στις 3....
    Same time, same place, same old shit!
    Συχασιά!
    Ως πότε;
    Φτάνει!

  8. nikos avatar
    nikos 20/10/2011 15:32:06

    Αν το παμε είχε μυαλό θα είχε πηδήξει κουκουλοφόρους και μπάτσους ταυτόχρονα

    • neokosmitis avatar
      neokosmitis @ nikos 20/10/2011 15:46:12

      ΘΕΟΣ....ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ...

  9. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 20/10/2011 15:44:26

    Όμως,στο μυαλό του απλού πολίτη εδραιώνεται καθημερινά η πεποίηση ότι, άλλη πρόταση και άλλη δυναμική έχει μόνο το ΚΚΕ. Τα "αστικά" κόμματα παρακολουθούν μουδιασμένα.
    Αυτό μπορεί να βγεί σε κακό....

  10. Παυλος Βαφειάδης avatar
    Παυλος Βαφειάδης 20/10/2011 15:51:28

    Το ΚΟΥ ΚΟΥ Ε, προστατευει το συμβολο της αστικης δημοκρατιας.... Τι άλλο θα δούμε ακομα? Πολιτες να υποκαθιστουν τις δυναμεις της ταξης!!! Παπουτση παραιτήσου, να αναλάβει η Παπαρήγα... τουλαχιστον αυτη, στην επιβολη της ταξης ειναι πιο αποτελεσματικη!

  11. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 20/10/2011 15:58:07

    Πρωτο κομμα το κκε στις επομενες εκλογες , πηρε πολλους ποντους στα ματια της κοινης γνωμης σημερα

  12. Leonidas avatar
    Leonidas 20/10/2011 16:02:55

    Ο Παπουτσής, να παραιτηθεί? Γιατί παρακαλώ?
    Θα βγεί και θα πεί ότι ''είχε συστήσει αυτοσυγκράτηση σε όλους''!!

  13. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 20/10/2011 16:11:46

    Μέτρα λιτότητας -> Μείωση εισοδημάτων -> Φτώχεια -> Απελπισία -> Οργή -> Μίσος -> Εμφύλιος -> Χάος.
    Δυστυχώς έχουμε φτάσει σαν κοινωνία ένα βήμα πριν την απόλυτη καταστροφή. Οι εικόνες στο Σύνταγμα τα λένε όλα. Νέα παιδιά εναντίον νέων παιδιών... Μόνο δάκρυα για αυτό το λαό πλέον, μόνο δάκρυα...

    • φωνη avatar
      φωνη @ H pena tis orghs 20/10/2011 16:22:05

      Τι εμφύλιος; Ποιάς φυλής μέρος είναι αυτά τα φασιστικά στοιχεία; Της φυλής του Παπουτσή ίσως, αλλά καμία σχέση δεν έχουν με την ελληνική κοινωνία, γιαυτό και στρέφονται εναντίον της. Κυβερνητικές εντολές εκτελούν πάντα. Απλά πριν τους έλεγαν βαράτε τα ΜΑΤ τώρα τους έδωσαν εντολή βαράτε διαδηλωτές και τα ΜΑΤ έχουν εντολή να μείνουν αμέτοχα προφανώς. Πάντα όμως σε κάθε περίπτωση και με τη μια και με την άλλη εντολή διαχρονικά στρέφονταν ενάντια στην κοινωνία.

      • SAVAS avatar
        SAVAS @ φωνη 20/10/2011 17:54:04

        300 άτομα εναντίον 30000 διαδηλωτών δεν είναι εμφύλιος είναι απλά ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ

  14. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 20/10/2011 16:12:25

    Συγχαρητήρια στα παιδιά του ΠΑΜΕ. Διαφωνώ καθέτως, οριζοντίως και διαγωνίως με τις απόψεις τους και την κοσμοθεωρία τους, αλλά σήμερα έσωσαν κάτι από την αξιοπρέπεια της χώρας μας...Μόνοι τους πάλεψαν εν μέσω μολότωφ και μαρμάρων με τις ορδές των κουκουλοφόρων με την "άγνωστη" προέλευση , αλλά τον εγνωσμένο σκοπό.
    Ο Παπουτσής πού κρύβεται πάλι; Για να μην τον κράξουν οι γνωστοί θολοκουλτουριάρηδες Τσιπραίοι με κατηγορίες περί αστυνομικής βίας κτλ., προφανώς έδωσε εντολή στα ΜΑΤ για αμυντική στάση, αλά Παυλόπουλος. Τα αποτελέσματα τα είδαμε σήμερα...Α, ρε άπλυτοι κουκουλοφόροι flashball που σας χρειάζεται...

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ μεταρρυθμιστής 20/10/2011 17:55:57

      +2 by me

  15. ΜΠ avatar
    ΜΠ 20/10/2011 16:12:53

    Στον ΣΚΑΙ μόλις ανέφεραν ότι το Υπουργείο Υγείας αρνήθηκε ότι υπάρχει ΚΛΙΝΙΚΆ ΝΕΚΡΌΣ στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός !!!!

  16. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 20/10/2011 16:14:03

    Τα πρόβατα πήραν στο κυνήγι τους λύκους...

  17. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 20/10/2011 16:17:30

    Απορώ γιατί αναρωτιόμαστε ποιοί είναι ο κουκουλοφόροι. Τους ξέρουν όλους, γνωρίζουν τα πρόσωπά τους.
    Η Βουλή διαθέτει υπέρυθρες κάμερες. Στα γεγονότα του 08 είχαν καταγραφεί πρόσωπα. Οταν οι αστυνομικοί θέλησαν να δώσουν τα στοιχεία στον εισαγγελέα, αυτό που τους είπε ήταν ότι δεν τα χρειάζεται.

    Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

  18. Agni avatar
    Agni 20/10/2011 16:18:25

    Νομίζω οτι το ΚΚΕ,απέδειξε για μια ακόμη φορά,ποιός κάνει υπεύθηνη αντιπολίτευση,εντός του θεσμικού πλαισίου,και ποιός χρησιμοποιεί ένα ολόκληρο σκοτεινό μηχανισμό όταν είναι είτε αντιπολίτευση είτε κυβέρνηση..Δεν νομίζετε οτι το Πασόκ δεν αξίζει να είναι ούτε τριτο κόμμα και το ΚΚΕ αξιωμετική αντιπολίτευση??η νομίζετε οτι υπάρχει κάποια ιδεολογική συγγένεια με αυτούς λόγω κουστουμίου και γραββάτας?

    • καποιος avatar
      καποιος @ Agni 20/10/2011 17:53:09

      ++

    • factorx avatar
      factorx @ Agni 20/10/2011 18:01:39

      Αν συνεργασθεί το ΚΚΕ με τον ΣΥΡΙΖΑ δεν θα είναι σίγουρα αξιωματική αντιπολίτευση;

  19. Ασπροποταμίτης avatar
    Ασπροποταμίτης 20/10/2011 16:19:18

    Είχα ενταχθεί στο ΚΚΕ ως φοιτητής. Τα επαγγελματικά στελέχη θέλησαν να με δικάσουν ως ρεβιζιονιστή. Αρνήθηκα να προσέλθω και να συνεργήσω στις σταλινικές τους μεθόδους που ο Φλωράκης επέτρεπε. Τους γύρισα απλά την πλάτη μου.
    Παρόλα αυτά και καθώς πολλοί σύντροφοι είχαν λουφάξει για πολλούς ιδιοτελείς λόγους, ΜΠΡΑΒΟ στους οργανωμένους του ΠΑΜΕ για τη σημερινή του διεκδικιτική συμμετοχή στην πορεία.

  20. marilena avatar
    marilena 20/10/2011 16:32:53

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ.ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΩΝΤΑΙ (ΑΝΕΡΓΟΙ,ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΛΠ) ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;ΑΣ ΜΗ ΘΡΗΝΗΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΘΥΜΑΤΑ.

    • Artemis avatar
      Artemis @ marilena 20/10/2011 16:46:57

      "ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ.ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ"...
      Μα καλά, τόσο πολύ έχει χαθεί η ισορροπία σε αυτον τον τόπο? Συγχαρητήρια στο ΚΚΕ? Νομος ειναι το δικιο τους εργατη?

      • *** avatar
        *** @ Artemis 20/10/2011 17:48:08

        ναι!!νομος ειναι το δικιο του εργατη!

      • marilena avatar
        marilena @ Artemis 20/10/2011 18:03:52

        ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕ ΤΟ ΠΑΜΕ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΝΕΒΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΘΥΜΑΤΑ.ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ; ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ.ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΡΤΕΜΗ.

  21. A.M. avatar
    A.M. 20/10/2011 16:42:48

    «Δύο πράγματα λειτουργούν σωστά στην Ελλάδα,
    ο στρατός και του ΚΚΕ.»
    είχε πεί κάποτε ο πατέρας του ΓΑΠ.

    Για τον στρατό τελευταία έχω αρχίσει να αμφιβάλλω..
    το ΚΚΕ όμως συνεχίζει να λειτουργεί ΣΩΣΤΆ!
    Μήπως τελικά του αξίζει μια καλύτερη τύχη από 3ο κόμμα;;;

    Αν κάποιος δείχνει δείγματα γραφής ότι ΞΈΡΕΙ να διοικεί το σπίτι του
    τότε σίγουρα είναι και ο καταλληλότερος για να διοικήσει και το χωριό.

    ...και εν κατακλείδι..
    ένα μεγάλο ΜΠΡΆΒΟ στο ΠΑΜΕ!
    που επιτέλους τσακίζει τα κόκκαλα των δήθεν αντιεξουσιαστών.
    Κάποιος έπρεπε κάποτε να τους βάλει στην θέση τους.
    Και αφού η πολιτεία και οι δυνάμεις ασφαλείας «δεν μπορούν»....

    • SAVAS avatar
      SAVAS @ A.M. 20/10/2011 17:55:47

      Μήπως αυτό είναι το πρόβλημα του ΓΑΠ και δεν πάει για εκλογές και θα φωνάζουν οι Ευρωπαίοι που ούτε θέλουν να ακούν για ΚΚΕ.

  22. ataktos avatar
    ataktos 20/10/2011 16:54:28

    τα "παιδιά" βαράνε στην Αμαλίας

  23. giannena dejios avatar
    giannena dejios 20/10/2011 16:55:10

    προς ολους τους παραπανω.......
    --------------------------------
    Το ΠΑΜΕ-ΚΚΕ σημερα στα γιαννενα απεκλεισε το κεντρο της πολης με 500 ατομα ,με αποτελεσμα ολοι οι υπολοιποι τουλαχιστον 5.0000 (εργατικο κεντρο καιο ΑΔΕΔΥ ) να μην μπορουν να κανουν πορεια!!!
    Γινανε και εδω επεισοδεια μεταξυ αναρχικων και ΠΑΜΕ αλλα ο λογος ηταν ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ....Μια μειοψηφεια(ΠΑΜΕ)...απεκλεισε το δικαιωμα ολων των αλλων να κανουν πορεια.....Η μεγαλυτερη προβοκατσια που εχω δει..
    το "μπραΒο στο ΠΑΜΕ" ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ...ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ....

    • prohja avatar
      prohja @ giannena dejios 20/10/2011 17:28:58

      den peitheis prospathise pali :)

    • Μαρια Αθανασιου avatar
      Μαρια Αθανασιου @ giannena dejios 20/10/2011 23:12:38

      θα ηθελες πολυ να ηταν 5.000 της ΓΣΕΕ και μια μειοψηφια του ΠΑΜΕ. αλλα ρε φιλε μια ερώτηση.. Στο κεντρο ειχε σταθμευμενα οχήματα, από που θα περνούσε η πορεία; Επίσης τα αντικείμενα από την πορεία τηςΓΣΕΕ πετάγονταν καθώς και φάνηκε ποιοι ήταν προετοιμασμένοι για ξύλο όταν ήρθαν δεκα ανεγκέφαλοι υποστηρικτές του συστήματος για να χτυπήσουν μέλη του ΠΑΜΕ, σε πορεία 48ωρης απεργιας. Φανηκε για άλλη μια φορά ποιοςείναι το πρόβλημά τους

  24. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 20/10/2011 16:57:20

    Ως φιλελεύθερος και διαφωνών ιδεολογικοπολιτικά με το ΚΚΕ θα στρουθοκαμήλιζα, αν στην προκειμένη περίπτωση δεν είχα το θάρρος να συγχαρώ το ΠΑΜΕ που περιφρουρεί την διαδήλωση των πολιτών και την ελεύθερη έκφρασή τους. ΜΠΡΑΒΟ τους.
    Ας βγάλει κι η κοινωνία τα συμπεράσματά της για τους λογής λογής κουκουλοφόρους και μπαχαλάκηδες ... και τους προστάτες τους.

  25. kolokotronis avatar
    kolokotronis 20/10/2011 16:59:21

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ

    “Δυνάμεις εχθρικές στο εργατικό και λαϊκό κίνημα επιχείρησαν να χτυπήσουν και να προβοκάρουν τη μεγάλη διαδήλωση έξω απο τη Βουλή. Το ΠΑΜΕ, τα σωματεία, οι εργαζόμενοι και η νεολαία, τους αντιμετώπισαν με αποφασιστικότητα. Οι συγκεκριμένοι μηχανισμοί άνοιξαν λογαριασμούς με το εργατικό-λαϊκό κίνημα. Ας έχουν υπόψη τους ότι το εργατικό-λαϊκό κίνημα έχει τη δύναμη και την πείρα, για να τους κόψει το χέρι”

    • A.M. avatar
      A.M. @ kolokotronis 20/10/2011 17:03:31

      Απλά.. γουστάρω!
      Γουστάρω άγρια όμως!

  26. trooper avatar
    trooper 20/10/2011 17:00:16

    factora (αν μπορείτε) , την ομίλια της Λιάνας σήμερα ,περίπου στις 14.00.Αν είχαν έστω και την παραμικρή τσίπα οι Πασόκοι, θα έπρεπε να παραιτηθούν ομαδικά...

  27. Leonidas avatar
    Leonidas 20/10/2011 17:18:49

    Το Π.Α.Μ.Ε αποχωρεί τώρα από Σύνταγμα,αποχωρούν και πολλοί από τους υπόλοιπους διαδηλωτές ( από τηλεόραση ΣΚΑΪ)

    Αραγε θα μείνει το Σύνταγμα στα χέρια των κουκουλοφόρων, και των ΜΑΤ- τα γνωστά, δακρυγόνα , Μολοτωφ - οι ειρηνικοί διαδηλωτές δεν θα μπορούν να επιστρέψουν, και τα λαμόγια μέσα στη Βουλή θα ψηφίσουν ανενόχλητα την καταδίκη της Ελλάδας λίγο αργότερα??
    Εγώ πάντως έχω την αίσθηση ότι αργότερα το βράδυ θα γίνει το ''έλα να δείς'' -

    Είδομεν..

  28. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 20/10/2011 17:25:48

    Ρὲ ξεκολλῆστε. Ἂν τὸ ΠΑΜΕ ἐμποδίζει τοὺς παρακρατικοὺς μπαχαλάκηδες, ν' ἁγιάσουν οἱ κόκκινες σημαῖες του.

  29. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 20/10/2011 17:27:22

    Ποιά είναι η αλήθεια για τη σημερινή μέρα;
    Η δική μου απάντηση είναι δεν ξέρω τι ρόλο παίζει. και ποιός,
    αλλά..... το παιχνίδι είναι στημένο
    και φάνηκε...

    Σε μικρή κλίμακα, θα σας πώ την ιστορία των Ιωαννίνων,
    οι διαφορές σήμερα ήταν ευδιάκριτες.

    1)Το ΠΑΜΕ (αλλού, ) σήμερα, έπιασε στασίδι πρωι-πρωι στην κεντρική πλατεία όπου και παρέμεινε εκεί ακούνητο..... ενώ μέχρι τώρα έκοβε βόλτες μακριά από την πορεία.
    2) Η ΑΔΕΔΥ, ΓΣΕΕ κτλ , δημο κρα... κρα... κρατικές δυνάμεις, ενώ πάντα διεκδικούσε και καταλάμβανε πρωτο τραπέζι πίστα της πορείας σήμερα αφησε την πρωτοκαθεδρία στους μαθητές....
    3) Οι "είμαι πολύ επαναστάτης, θυμωμένος, σημαιούλα κόκκινη με γερό κοντάρι που ανοίγει κεφάλια" σήμερα στριμωγμένοι στο μέσον της πορείας, όπως πάντα, με αυξημένο όμως αριθμό συμμετοχών....



    Στα μισά της διαδρομής μπροστα στο "Ηλιον" το στημένο φάνηκε.


    Το 2) παρέμεινε ακούνητο, λέγοντας σταματήστε, θα γίνουν επεισόδια....
    (Μαντικές ικανότητες;;; Πυθίες;;; υψηλό πολιτικό αισθητήριο αγώνων; )

    Το 3) έφυγε ξαφνικά τρέχοντας προς τα μπρός
    για να απωθηθεί από το 1)
    Ραντεβού είχαν; γιατί το 1) καθόταν και περίμενε και δεν πήγε τη γνωστή βόλτα αλλού. Τι περίμενε;

    Ξαφνικά αρχισαν να ακούγονται τα μπαμ μπουμ( δακρυγόνα, ή κάτι τέτοιο ήταν, δεν ξέρω..)


    Ομως όσο και αν η προσπάθεια να γίνει μπάχαλο έγινε....
    τελικά επεισόδια δεν έγιναν γιατί......

    το 2) είχε βάλει μπροστά τους μαθητές, που τους είχαν στείλει κατευθείαν στη φωλιά του λύκου,
    όμως πίσω τους ήταν οι καθηγητές (ΕΛΜΕ) και πολλοί γνωστοί-γνωστοί, έτσι είναι στις μικρές πόλεις,
    που μάζεψαν τα παιδιά ....και διέκοψαν το ξύλο,

    έτσι η πορεία έστριψε και πήγε αλλού,
    και έτσι ήρεμα αποφύγαμε.... τα χειρότερα.

    Ομως τα ερωτήματα παραμένουν.

    Το 3 ήταν σε διατεταγμένη υπηρεσία, σαφέστατο ήταν σαν υπνωτισμένα.

    Για το 1 και το 2 όμως, εγώ δεν μπορώ να αποφασίσω...
    ότι ήξεραν ότι κάτι θα γίνει ήξεραν, τι ρόλο όμως είχαν δεν ξέρω....

  30. ataktos avatar
    ataktos 20/10/2011 17:29:16

    ΠΑΜΕ --στην υπηρεσία του συστήματος .. Δοξάστε τους !!

    • prohja avatar
      prohja @ ataktos 20/10/2011 17:34:56

      to doxazoume...
      antitheta me sena pou kathesai pisw apo to pc kai krineis....

    • factorx avatar
      factorx @ ataktos 20/10/2011 17:37:31

      Βλέπω ότι έγινε μπαχαλάκης Ατακτε, Σιγά μην σκίσεις κανένα παντελόνι μόνο όταν θα εισβάλλεις στα χειμερινά ανάκτορα, συγνωμη την Βουλη

  31. factorx avatar
    factorx 20/10/2011 17:36:10

    Στην ακροδεξιά, η οποία «προσπαθεί να τραβήξει δυνάμεις μέσα από την αστυνομία» και στην ακροαριστερά απέδωσε η γ.γ. του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, την ευθύνη για τις επιθέσεις που δέχτηκαν μέλη του ΠΑΜΕ, από ομάδες ατόμων με καλυμμένα πρόσωπα, στην πλατεία Συντάγματος. Ανέφερε ότι οι επιθέσεις αποκρούστηκαν και κανείς από όσους τραυματίστηκαν στα επεισόδια δεν διατρέχει κίνδυνο για τη ζωή του.

    • Παυλος Βαφειάδης avatar
      Παυλος Βαφειάδης @ factorx 20/10/2011 17:42:05

      Μπράβο στο ΚΚΕ!!!!!!! Άντε με το καλο να μας βγαλει απο το ευρω, την ΕΕ, να κρατικοποιησει το σύμπαν και να γίνουμε μια νεα Λευκορωσια!

    • k. avatar
      k. @ factorx 20/10/2011 17:57:02

      To KKE δυστυχώς έχει στραβισμό και δε λέει τα πράματα με το όνομα τους. Aκροδεξιοαριστεροί και κουραφέξαλα. Το μαύρο μπλοκ είναι υπαρκτό και καθόλου κατασκεύασμα της Αστυνομίας, ασχέτως αν σιγοντάρεται ή το εκμεταλλεύονται ή το χειραγωγούν οι παρακρατικοί. Είναι γέννημα του κυρίαρχου μηδενισμού που μισεί τη χώρα και τους κατοίκους της.
      Αν κάνει κανείς τον κόπο και διαβάσει τις αφίσες τους θα το καταλάβει. Για λαϊκούς αγώνες και τη χώρα δε δίνουν δεκάρα γιαυτό και δε τους νοιάζει αν διαλύουν τη διαμαρτυρία του κόσμου. Κατά βάθος τον Γιωργάκη τον αγαπάνε θανάσιμα γιατί οδηγεί στο χάος και την διάλυση τον τόπο αυτό. και του δίνουν χέρι βοηθείας, ετσι απλά.

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ k. 20/10/2011 23:34:27

        Πολύ σωστός. Αλλά αφού οι αναρχικοί είναι ιδεολογικά παιδιά του ιστορικού υλισμού πώς να πει το ΚΚΕ την αλήθεια; Εθνομηδενισμός και ιστορικός υλισμός πάνε πακέτο.

  32. Jimakos avatar
    Jimakos 20/10/2011 17:41:52

    Τελικα ποσο εληξε το ματς ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ; Ποιος νικησε;

  33. lala avatar
    lala 20/10/2011 17:48:45

    Μετα το ΜΠΑΤΣΟΚ οι κοκινοι ροπαλοφοροι.Λαμπρη δημοκρατια στη Δανια του νοτου

  34. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 20/10/2011 17:49:16

    Την παραμονη του καψιματος της Marfin, 4/5/2010 στις 1 τη νυχτα, ομαδα 5 τραμπουκων γυρω στα τριάντα κατεστεψε ανακαινιζομενη παιδικη χαρα του Δημου Αθηναιων στα Ανω Πατησια. Εκκληθη η αστυνομια η οποία τους επιασε επ αυτοφόρω. Περιοικοι που παρακολουθουσαν περιμεναν να γινουν συλληψεις. Αντ αυτου ο μπατσος επιασε το πιτσι πιτσι και μετα απο μιση ωρα το διελυσαν όμορφα και ωραια, σαν παλιοι φιλοι με την παδικη χαρα κατεστραμενη.

    Την αλλη μερα οι δημοτες πληροφορηθηκαν οτι ο Δημος κατεθεσε διωξη κατ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ενω η αστυνομια ειχε ερθει και ειχε βρει τους βανδαλους επί το εργον.

  35. ΦΟΙΒΟΣ 13 avatar
    ΦΟΙΒΟΣ 13 20/10/2011 18:18:09

    Αν και πολιτικά αντίθετος, εύγε στο ΠΑΜΕ για την περιφρούρηση. Μήπως να συλλάβει το ΠΑΜΕ εκτός από τους κουκουλοφόρους και τους συναδέλφους τους των ΜΑΤ; Ο νοών νοείτω. Και να τους ξε-κουκουλώσει δημοσίως; Για να δούμε ποιοι είναι; Και μετά ο Στρατός σε συνεργασία με το ΠΑΜΕ να τους στείλει στο Γουδή;

  36. Σπύρος Δούκας avatar
    Σπύρος Δούκας 20/10/2011 18:27:13

    Καλησπέρα,

    Το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ, όταν δρουν χωρίς "ΕΛΑΣ", είναι ευπρόσδεκτοι συνομιλητές.

  37. factorx avatar
    factorx 20/10/2011 19:16:11

    Eπίθεση εναντίον του ΣΚΑΙ, του ραδιοφωνικού σταθμού του ΣΥΡΙΖΑ, Στο Κόκκινο, αλλά και εμμέσως του ΛΑΟΣ, εξαπέλυσε η γενική γραμματέας του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, σε δηλώσεις της αμέσως μετά τα άγρια επεισόδια που εκτυλίχθηκαν στο Σύνταγμα ανάμεσα σε διαδηλωτές του ΠΑΜΕ και κουκουλοφόρους.


    Η κυρία Παπαρήγα θεώρησε απαράδεκτους τους χαρακτηρισμούς που έκανε το τηλεοπτικό κανάλι του ΣΚΑΙ περί «εμφυλίου πολέμου», τονίζοντας πως βάζει στην ίδια μοίρα επιτεθέμενους και θύτες.

    Παράλληλα, η γγ του ΚΚΕ θέωρησε πως επίσης είναι κατακριτέο το γεγονός πως ο Ρ/Σ "Στο Κόκκινο" ανέφερε στην κάλυψη των επεισοδίων πως η Πλατεία Συντάγματος δεν είναι ιδιοκτησία του ΠΑΜΕ, υποστηρίζοντας πως με αυτή τη φράση χειροκροτεί τους κουκουλοφόρους.

    Eρωτηθείσα για την προέλευση των κουκουλοφόρων απάντησε με νόημα:«Πρόκειται για μέλη της ακροδεξίας σίγουρα. Και θα προσέθετα και μέλη της κοινοβουλευτικής ακροδεξίας».

    Πριν από λίγο μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής επανέλαβε τις καταγγελίες της κατονομάζοντας ΣΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ και ΛΑΟΣ, είπε ότι πως όλα όσα συνέβησαν ήταν προσχεδιασμένα και προέβλεψε ότι όλη η Ελλάδα θα γίνει σε λίγο Σύνταγμα

  38. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 20/10/2011 19:27:09

    Παραβλεπουμε ολοι το γεγονος οτι το ΠΑΜΕ διαθετει εναν μικρο στρατο-τις ομαδες περιφρουρησης-ο οποιος ακουσον ακουσον ΑΝΤΕΠΙΤΕΘΗΚΕ για να αποκαταστησει την ταξη.Σε μια εννομη πολιτεια την ταξη την επιβαλουν επισημα κρατικα οργανα.Αλλα εκει στον Περισσο εχουν τα ιδια μυαλα που ειχαν και 60 χρονια πριν οταν με το προσχημα των διωξεων απο το κρατος της δεξιας πηραν τα οπλα για να υπερασπισουν ταχα τον εαυτο τους.Οτι καναν και σημερα δηλαδη οπου πηραν τα ροπαλα-σημαιες για να αντεπιτεθουν στους κουκουλοφορους.

  39. trooper avatar
    trooper 20/10/2011 19:32:08

    κατά την γνώμη σας, έπρεπε να περιμένουν την αστυνομία να τους σώσει?

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ trooper 21/10/2011 11:43:30

      Ὅχι, διότι ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ἐπενέβη ἡ κυρά-Ἀλέκα καί ζήτησε ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΕΜΒΗ ἡ Αστυνομία διότι «φαντάζεστε τί θά γινότανε...; » . Βεβαίως καί φανταζόμαστε : Θά βαράγανε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ καί «τούς δικούς μας»...! Ἀλλοιῶς θά φανερωνόταν ἡ …συμμαχία !!!
      Νέσ-κε;;;

  40. Ρομαντικος avatar
    Ρομαντικος 20/10/2011 19:40:42

    Συκοφαντης ονομα και πραγμα...

  41. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 20/10/2011 20:09:39

    Αν το ΚΚΕ κρατούσε και ελληνικές σημαίες, θα κέρδιζε πάρα πολλά...

    • Ανοιξιάτικος avatar
      Ανοιξιάτικος @ ΕΥΑ 20/10/2011 21:22:17

      αυτές τις έχουν για κάψιμο συνήθως...

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Ανοιξιάτικος 20/10/2011 22:04:16

        Προσπάθησα να είμαι ευγενική...

  42. markos avatar
    markos 20/10/2011 20:18:03

    κατι πηγες να πεις αλλα τα χαλασες

  43. Joao avatar
    Joao 20/10/2011 21:36:13

    Πως φαίνεται ότι οι πλειοψηφία των σχολιαστών δεν ήταν στο σύνταγμα..

    • markos avatar
      markos @ Joao 21/10/2011 02:47:24

      και να δουν και να ακουσουν πως ο κοσμος εκραζε το παμε

  44. Βογιατζάκης Γεώργιος avatar
    Βογιατζάκης Γεώργιος 20/10/2011 22:15:14

    Απορώ αν όλοι εσείς που γράφετε είσασταν στην πορεία.Το ΠΑΜΕ είχε στηθεί από νωρίς το πρωί στην Αμαλίας μην αφήνοντας κανέναν να περάσει έχοντας την αποκλειστικότητα της κινητοποίησης.Με λίγα λόγια αν δεν ήσουν ΠΑΜΕ δεν προχώραγες.
    Χιλιάδες κόσμου απλού ήταν καθηλωμένος στα γύρω στενά μη μπορώντας να προχωρήσει.Σε όλες τις άλλες μεγάλες κινητοποιήσεις το ΠΑΜΕ ερχόταν ,καθόταν για λίγο και μετά έφευγε.Σήμερα γιατί αυτή η αλλαγή;
    Υπήρχαν παιδιά με μάσκες και κράνη ναι,τα οποία όμως δεν ήταν κουκουλοφόροι έτσι όπως τους εννοείτε όλοι εσείς οι καλοθελητές,αλλά περισσότερο αγανακτησμένοι και απηυδησμένοι από άλλους.Άλλωστε όποιος ήταν στην πορεία θα διέκρινε εκατοντάδες κρανιοφόρους και μασκοφόρους μέσα από το ΠΑΜΕ.
    Το ΠΑΜΕ δεν άφησε αυτούς τους πολίτες να κινηθούν προς τη Βουλή αποκοπτωντάς τους και το τραγικό όταν κατέβηκαν τα ΜΑΤ ( ποου κοιμόντουσαν γενικά ) και άρχισαν τα όργια μερικοί από τους οπαδούς του ΠΑΜΕ χειροκροτούσαν.
    Είχαμε αποκλειστεί στην πλατεία χιλιάδες διαδηλωτές με πίσω μας τα ΜΑΤ και μπροστά τις αλυσίδες του ΠΑΜΕ μη μπορώντας να φύγουμε για λίγο.
    Ο καθένας που ήταν εκεί θα μπορούσε να καταλάβει.Το ΠΑΜΕ τελικά δεν ξέρουμε ποιους περιφρουρούσε.Το κίνημα τους ή τους βουλευτές και τα ΜΑΤ;
    Είναι άσχημο ένας λαός να διχάζεται.Το έχουμε περάσει σαν Ελληνες και το βιώνουμε καθημερινά.Αλλά με τίποτα δεν περίμενα να γίνει αυτό με την αρωγή του ΠΑΜΕ.
    Ποιός αποφάσισε στη σημερινή σημαντική πορεία το ΠΑΜΕ να γίνει το απόλυτο αφεντικό της; Ποιός αποφάσισε όταν πίνουν το αίμα του λαύ να μην μπορεί να αντιδράσει απέναντι στους βρυκόλακες της εξουσίας στήνοντας οδοφράγματα για να σώσει τους προδότες της χώρας;
    Τα συγχαρητήρια όλων των πολιτικών αρχηγών στην Κα Παπαρήγα νομίζω τα είδατε και τα ακούσατε όλοι.Αν σας έχει μείνει λίγο μυαλό απλά βάλτε το σε λειτουργία για να δείτε ότι όλοι τελικά παίζουν με το μέλλον μας και με τη ζωή του κόσμου.Νιώθουν δυνατοί έχοντας στρατιώτες μαριονέττες τον απλό λαό που τον χρησιμοποιούν όπως θέλουν.
    Ας μας εξηγήσει το ΠΑΜΕ ,που διατυμπανίζει τον αγώνα και την αντίσταση,τι είδους αντίσταση εννοεί και θέλει.Πάντως για μένα όχι σίγουρα την αγνή,ακομμάτιστη,αγανακτισμένη και χωρίς αύριο αντίσταση απέναντι σε ανάλγητους τυχοδιώκτες που ορίζουν την τύχη ενός ολόκληρου λαού με το έτσι θέλω.
    ''Πολέμα και μη σε νοιάζει αν θα κερδίσεις ή θα χάσεις.Απλά πολέμα''
    Νίκος Καζαντζάκης ( Ασκητική ).

    • mia avatar
      mia @ Βογιατζάκης Γεώργιος 20/10/2011 23:43:11

      Να προχωρήσει το ΠΑΜΕ να πάει πού; Αφού ήδη στην Αμαλίας υπήρχαν δεκάδες χιλιάδες άτομα. Μήπως —γλώσσα λανθάνουσα— εννοείς να "αποχωρήσει"; Δηλαδή το ΠΑΜΕ να φύγει για να έρθει η υπόλοιπη πορεία στην μπροστά από τη Βουλή; Μα όλο το προηγούμενο διάστημα αυτό δε φωνάζατε, γιατί δε μένει το ΠΑΜΕ μπροστά από τη Βουλή; Σήμερα που έμεινε φωνάζετε γιατί δεν έφυγε; (μονά ζυγά δικά ίδιο το αποτέλεσμα για κάποιους, και η λογική σηκώνει ψηλά τα χέρια).
      Το τραγικό δεν είναι αυτό που λες (που ουδεμία σχέση έχει και με την πραγματικότητα, το ΠΑΜΕ δεν ήθελε επέμβαση των ΜΑΤ μπροστά στη Βουλή γιατί τα ΜΑΤ θα αφήναν τα φασιστοειδή ήσυχα, και θα διέλυσαν την πορεία — όπως πάντα). Το τραγικό είναι να βλέπεις, σε απόσταση 50 μέτρα από την περιφρούρηση, να πέφτουν πάνω σ' εμάς τους διαδηλωτές —σε δεκαπεντάχρονα, σε γιαγιάδες, σε άτομα που κάποια δεν είχαν καμία σχέση με το ΠΑΜΕ, σε όλους— τόνοι μάρμαρο, μερικά κομμάτια πρέπει να ζυγίζαν και μισό κιλό, να βλέπεις τις πέτρες να έρχονται από ψηλά και να μην ξέρεις πώς να φυλαχτείς. Έχω πάει σε δεκάδες πορείες, αλλά αυτό δεν το έχω ξαναδεί: Τα φασιστοειδή σήμερα δείξανε το πραγματικό τους πρόσωπο, εχθρός τους είναι όχι η περιφρούρηση που δεν τους άφηνε αυτό ή εκείνο, αλλά ο κόσμος του ΠΑΜΕ, οι διαδηλωτές... Γι' αυτό τόσο μένος — τι άλλο μπορεί να σημαίνουν οι μολότοφ και οι πέτρες ενάντια στον κόσμο;
      Σήμερα με τη ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ επίθεση των φασιστοειδών εναντίον των διαδηλωτών του ΠΑΜΕ ήταν καθαρά θέμα ευτυχούς συγκυρίας που τα θύματα δεν ήταν περισσότερα (το σκέφτεσαι να σε χτυπήσει από ψηλά κομμάτι μάρμαρο μεγαλύτερο από την παλάμη μου στο κεφάλι;). Αλλά η μεγάλη νίκη είναι ότι, παρά τις πέτρες, πρά τις μολότοφ, παρά τα χημικά, η διαδήλωση εδώ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ δε διαλύθηκε. Έμεινε στην Αμαλίας συντεταγμένα και δεν αποχώρησε σαν σκορποχώρι...

      • Βογιατζάκης Γεώργιος avatar
        Βογιατζάκης Γεώργιος @ mia 21/10/2011 15:40:59

        Φίλη/ε mia θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου στο ότι αυτά που γράφω ουδεμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα.Χωρίς να θέλω να σκεφτώ ότι βάσει της οποιαδήποτε ιδεολογίας σου γράφεις,ήσουν μέσα στην πορεία του ΠΑΜΕ όπως γράφεις και όχι έξω από αυτή.Οπότε επιτρεψέ μου να σου πω ότι ίσως δεν τα είδες όλα.Όπως προφανώς επιδή ήσουν μέσα στην πορεία του ΠΑΜΕ δε μπόρεσες να δεις τους χιλιάδες κόσμου που ήταν στριμωγμένοι στα στενά.Δε δέχομαι επουδενί ο οποιοσδήποτε να γίνεται αφεντικό μιας πορείας όπως έγινε εχθές.Δε δέχομαι με τίποτα να μου απαγορεύεται η ελέυθερη πρόισβασή μου προς τη Βουλή από κανέναν.Δε δέχομαι με τίποτα να αλληλοσκοτωνόμαστε μεταξύ μας.Δε θα διαφωνήσω ότι έπεσαν πέτρες προς την πορεία.Προσπαθούσαμε οι πιο ψύχραιμοι να το σταματήσουμε αυτό.Όμως από την άλλη ξέρω ότι ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου.Και εχθές το ΠΑΜΕ τα έβαλε με τον εχθρό του εχθρού μου.Έχεις άδικο για κουκουλοφόρους και κρανιοφόρους.Αν προσέξεις βίντεο και φωτογραφίες εκατοντάδες ήταν αυτοί που πέταγαν πέτρες προς το ΠΑΜΕ και μάλιστα χωρίς κουκούλα,επειδή αγανάκτησαν με αυτή τη φασιστική τακτική του ΠΑΜΕ.Δεν έχω καταλάβει τι αντίδραση πρέπει να έχω όταν με τις απεργίες και τις ειρηνικές πορείες τα νομοσχέδια ψηφίζονται στο φτερό.Γνωρίζεις μήπως πόσοι από τους εργατοπατέρες του ΠΑΜΕ έχουν ειδικά προνόμια;Αν το ψάξεις θα φρίξεις.Τόσα παιδιά έφαγαν τόσο βρωμόξυλο από τους μπάτσους τους τελευταίους μήνες και η απόγνωσή τους έφτασε στα ύψη όταν είδα ότι το ΠΑΜΕ τους απαγόρευε να εκφράσουν την αγανακτησή τους αυτή.Όλη η πλατεία έβριζε την περιφρούρηση του ΠΑΜΕ ( κράνη ,μάσκες,κουκούλες ) όταν ειρωνικά μας προκαλούσαν.Κράτησε τις απόψεις σου αλλά να τα βλέπεις τα πράγματα πιο σφαιρικά.Απλά να σου θυμίσω κάτι.Πριν από κάποιες ημέρες ο Άδωνις Γεωργιάδης ευχαριστούσε δημοσίως την Αλέκα Παπαρήγα επειδή δε συσπειρώνει όλες τις αριστερές δυνάμεις που θα μπορούσαν να φτάσω σε εκλογές το ποσοστό του 30-35%.Εχθές όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί ευχαριστούσαν το ΠΑΜΕ για τη στάση του στη μεγάλη διαδήλωση.Ζυγισέ τα και θα τα δεις καλύτερα.Σε ευχαριστώ πολύ.

        • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
          τηλέμαχος αναγνώστου @ Βογιατζάκης Γεώργιος 21/10/2011 16:31:41

          "Δεν έχω καταλάβει τι αντίδραση πρέπει να έχω όταν με τις απεργίες και τις ειρηνικές πορείες τα νομοσχέδια ψηφίζονται στο φτερό."
          Από τις 5 Μαϊου περυσι και έπειτα δεν σε εμπόδισε το ΠΑΜΕ να αντιδράσεις όπως θέλεις γιατί ήταν σε χωριστή πορεία και έφευγε νωρίς. Το αποτέλεσμα ήταν ότι όλα πέρασαν ακριβώς επειδή οι μπαχαλάκηδες-συνεργάτες της αστυνομίας εμφανίζονταν όποτε ήθελαν (αρκετές φορές πριν καν φτάσει κανείς από την πορεία της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ στο Σύνταγμα) παίζανε πόλεμο με τα ΜΑΤ, πνιγότανε η πλατεία στα χημικά και έληγε εκεί το πράγμα. Για χτες, ακόμη και το "Δεν πληρώνω" από τη μαλακία των οποίων ξεκίνησε το ξύλο αποκαλει "δολοφονική συμμορίτικη επίθεση" αυτό που έκαναν οι "μαύροι". Όποιος δε υποστηρίζει ότι ο "απλός λαός" και όχι το μπλακ μπλοκ πέταγε μάρμαρα και μολότωφ μέσα σε πλήθος με μικρά παιδιά γιαγιάδες και παπούδες ή δεν έχει ιδέα ή κάτι άλλο τον ζορίζει και θυμάται ξαφνικά τα προνόμια των συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ

          • Βογιατζάκης Γεώργιος avatar
            Βογιατζάκης Γεώργιος @ τηλέμαχος αναγνώστου 21/10/2011 18:51:22

            Κατά 99% δεν ήσουν εκεί και αν ήσουν δεν μπορείς να έχεις ξεκάθαρη άποψη γιατί ήσουν εντός των τειχών.Αφού μιλάς για πέρυσι να σου θυμίσω το 1998 όταν η ΚΝΑΤ ξυλοκοπούσε και παρέδιδε στα ΜΑΤ Έλληνες φοιτητές χωρίς κουκούλες.Σε πάω τόσο πίσω γιατί εγώ ήμουν εκεί.Είμαι 39 χρονών.Εσύ ήσουν.Δε βαρέθηκες να βλέπεις τα πράγματα με τον τρόπο που σου προστάζουν οι άλλοι.Είσαι άνθρωπος ή ποντίκι;
            Το παιχνίδι είναι στημένο και εσύ συνεχίζεις να παίζεις.Τονίζω ότι δεν έχω καμμία κομματική ταυτότητα και είμαι λευκός σαν το σεντόνι πριν την πρώτη νύχτα γάμου.Αλλά και αυτό δε θα το πιστέψεις.Γιατί στη ζωή σου μάλλον έχεις μάθει να κολλά ταμπέλες και να βάζεις μάσκες.Αλλά δεν πειράζει αδελφέ.Μπορεί ακι εσύ να το δεις αλλιώς κάποτε.Έχω πίστη γι'αυτό ακόμα προσπαθώ.Και να θυμάσαι κάτι.Ο μεγαλύτερος κίνδυνος όταν πολεμάς τα τέρατα είναι να γίνεις και εσύ ο ίδιος τέρας.
            Καλή πατρίδα σύντροφε.

          • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
            τηλέμαχος αναγνώστου @ Βογιατζάκης Γεώργιος 21/10/2011 19:28:20

            Επειδή γράφεις άλλα ντ' άλλων (εγώ λέω για τις αντιμνημονιακές διαδηλώσεις και το πρόβλημα που έχει φανεί με τους μπαχαλάκηδες και εσύ μου λες για το 1998) να σου πω ότι εγώ εδώ γράφω σποραδικά (αν και παρακολουθώ καθημερινά) και τα περισσότερα που έχω γράψει είναι για να πείσω μερικούς ότι ο συνασπισμός και ο σύριζα δεν χρηματοδοτούνται από τον Σόρος και δεν οργάνωσαν πραξικόπημα το Δεκέμβρη. Εσένα πώς σου ήρθε ξαφνικά σήμερα να επισκεφθείς αυτό το σάϊτ και να αρχίσεις να επιτίθεσαι στο ΠΑΜΕ;

        • mia avatar
          mia @ Βογιατζάκης Γεώργιος 21/10/2011 18:59:09

          «Δε δέχομαι επουδενί ο οποιοσδήποτε να γίνεται αφεντικό μιας πορείας όπως έγινε εχθές. Δε δέχομαι με τίποτα να μου απαγορεύεται η ελέυθερη πρόισβασή μου προς τη Βουλή από κανέναν».

          Μα τι ανοησίες είναι αυτές; Το Σύνταγμα ήταν γεμάτο κόσμο, γινόταν το αδιαχώρητο, μετά βίας διέσχιζες την Αμαλίας. Σ’ το ξαναλέω. Για να ανέβει και άλλος κόσμος στο Σύνταγμα έπρεπε να αποχωρήσει το ΠΑΜΕ. Ζητούσες δηλαδή να φύγει το ΠΑΜΕ;
          Καταρχήν λύσε μου μια απορία: Με ποια ιδιότητα μιλάς; Όταν λες ότι «Δε δέχομαι με τίποτα να μου απαγορεύεται η ελέυθερη πρόισβασή ΜΟΥ προς τη Βουλή από κανέναν» ποιον εννοείς με αυτό το «ΜΟΥ»; Είναι κυριολεκτικό; ΕΣΥ δηλαδή ως άτομο ζητάς από ένα συνδικαλιστικό φορέα, που εκπροσωπεί χιλιάδες κόσμο —σου αρέσει δε σου αρέσει—, να φύγει από το Σύνταγμα επειδή ΕΣΥ δε δέχεσαι να σου απαγορεύεται η πρόσβαση στο Σύνταγμα; Ποιος είσαι αυτός ο ΕΣΥ τέλος πάντων; Λύσε αυτή την απορία και επανέρχομαι.

          «Δε θα διαφωνήσω ότι έπεσαν πέτρες προς την πορεία.Προσπαθούσαμε οι πιο ψύχραιμοι να το σταματήσουμε αυτό. Όμως από την άλλη ξέρω ότι ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου. Και εχθές το ΠΑΜΕ τα έβαλε με τον εχθρό του εχθρού μου. Έχεις άδικο για κουκουλοφόρους και κρανιοφόρους.Αν προσέξεις βίντεο και φωτογραφίες εκατοντάδες ήταν αυτοί που πέταγαν πέτρες προς το ΠΑΜΕ και μάλιστα χωρίς κουκούλα,επειδή αγανάκτησαν με αυτή τη φασιστική τακτική του ΠΑΜΕ».

          Άσε τις ρητορικές σαχλαμάρες. Θα ανοίξουμε συζήτηση για το αν τα φασιστοειδή που χτες φάνηκε ότι κατέβηκαν αποφασισμένοι να αφήσουν πίσω τους θύματα (γιατί με τα μάρμαρα που έπεσαν στον κόσμο, το ξαναλέω, είναι θαύμα που δεν υπήρξαν και άλλα θύματα) είναι εχθροί ή φίλοι του κινήματος; Άσ’ το. Εξ ορισμού, όπως και αν αυτοπροσδιορίζονται, είναι ΕΧΘΡΟΙ του κινήματος... Όποιες και αν λένε ότι είναι οι προθέσεις τους, οι πράξεις τους ήταν ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ.
          Πώς προσπάθησες να το σταματήσεις δηλαδή αυτό; Με εκκλήσεις; Με τι; Άμα είσαι τόσο ηλίθιος πολιτικά ώστε να μην καταλαβαίνεις ότι ΠΟΛΙΤΙΚΑ δεν έχει σημασία τι νιώθεις, αγανάκτηση, θυμό, οτιδήποτε, ΠΟΛΙΤΙΚΑ πρέπει να δρας με στόχο το συμφέρον του κινήματος και όχι το θυμικό σου, ΠΟΛΙΤΙΚΑ είσαι και έρμαιο της τύχης σου. Και του κάθε τυχαίου που μπορεί να σε σέρνει όπου θέλει (είδες, σου αναγνωρίζω, χωρίς να σε ξέρω, καλή πρόθεση — αν και θα μπορούσες να είσαι οτιδήποτε).

          «Δεν έχω καταλάβει τι αντίδραση πρέπει να έχω όταν με τις απεργίες και τις ειρηνικές πορείες τα νομοσχέδια ψηφίζονται στο φτερό.Γνωρίζεις μήπως πόσοι από τους εργατοπατέρες του ΠΑΜΕ έχουν ειδικά προνόμια;Αν το ψάξεις θα φρίξεις.Τόσα παιδιά έφαγαν τόσο βρωμόξυλο από τους μπάτσους τους τελευταίους μήνες και η απόγνωσή τους έφτασε στα ύψη όταν είδα ότι το ΠΑΜΕ τους απαγόρευε να εκφράσουν την αγανακτησή τους αυτή».
          Άντε πάλι με την αγανάκτηση... Πώς θα την εκφράσεις δηλαδή αυτή; Με πέτρες; Τι λες, ρε μεγάλε; Πότε ιστορικά έκαναν οι πέτρες και οι κροτίδες και τα σφυριά την παραμικρή διαφορά; Θα τρελαθούμε; Έχεις ένα ολόκληρο σύστημα απέναντί σου, που δεν το λένε ούτε «εχθρό» ούτε αλλιώς, το λένε ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ, με μηχανισμούς οικονομικούς, πολιτισμικούς, νομικούς, μηχανισμούς κατασκευής-δημιουργίας συνείδησης, (άντε να σου κάνω τη χάρη και αστυνομικούς) παγιωμένους εδώ και εκατονταετίες, κι εσύ μου μιλάς για «αγανάκτηση»; Μα τι μικροαστικές μπούρδες είναι αυτές; Άμα δεν μπορείς να καταλάβεις ότι απέναντι σε αυτό το μόνο που πρέπει να αντιπαρατάξεις είναι ένα κίνημα με στόχους, βραχυπρόθεσμους μακροπρόθεσμους, με τακτική, με στρατηγική, με πειθαρχία, και όχι με ξεσπάσματα του θυμικού, ΠΟΛΙΤΙΚΑ καληνύχτα...
          Και όσον αφορά την αγανάκτηση, μόνο αυτό: Εχτές φεύγοντας μερικοί εξυπνάκηδες του μ-λ σε έναν παράδρομο της Πανεπιστημίου φωνάζαν διάφορα — παλιά τους τέχνη κόσκινο. Εκ του ασφαλούς όμως, γιατί ό,τι και να λέγαν ξέρανε ότι, όση αγανάκτηση και να νιώθαμε που φωνάζαν αηδίες και δίπλα μας είχαμε κόσμο με ανοιγμένα κεφάλια, ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΝΟΟΥΜΑΣΤΑΝ να εκφράσουμε την οργή μας κινούμενοι εναντίον τους — ΠΟΛΙΤΙΚΑ θα ήταν ανοησία, λάθος. Άσε λοιπόν τις μικροαστικές αηδίες περί αγανάκτησης. Η πολιτική, το να κάνεις πολιτική θέλει και την αναγκαία πολιτική σκέψη...

          • Γιώργης avatar
            Γιώργης @ mia 21/10/2011 22:47:22

            «...μετά βίας διέσχιζες την Αμαλίας.»
            καί λίγο παραπάνω:
            «Αφού ήδη στην Αμαλίας υπήρχαν δεκάδες χιλιάδες άτομα. »
            Τί πρᾶγμα ;;;
            Δεκᾶδες χιλιάδες ἄτομα.... στήν Ἀμαλίας...;;; ...πού μετά βίας τήν διέσχιζες...;;;
            Τί χρώμα τούς ἔβλεπες στόν ὕπνο σου, μαῦρο, κόκκινο, Ἤ καί τά δύο μαζί...;;;;
            Σέ κολοκύθια πορεῖες εἶχες καί ἔχεις πάει...
            ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ... ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ, σὲ ὃσους βρίσκονταν πραγματικά ἐκεῖ, γιά χάρη ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ...!
            Στήν Ἀμαλίας, τό ΠΑΜΕ δέν ἔφτασε ΠΟΤΕ οὔτε μέχρι τήν Ξενοφῶντος. Ἀπό κεῖ καὶ κάτω, μόνο ἐλαχιστοι καί σκόρπιοι διαδηλωτές -πού καί νά ἤθελαν νά πλησιάσουν, ΔΕΝ μποροῦσαν γιατί ἁπλά ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ἄλλος χῶρος, τόν εἶχε καταλάβει τό ΠΑΜΕ- καί ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ...!
            ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ἀφοῦ ἄρχισε τό «πανηγύρι» στίς 3 τό μεσημέρι καί ΟΛΟΙ μετακινήθηκαν δεξιότερα πρός Ἀμαλίας, τό ΠΑΜΕ «ἅπλωσε» τήν γραμμή του, φτάνο-
            ντας ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ στό ὑψος τῆς Σουρῆ καί ἀραιά-άραιά...!!!

            «Αλλά η μεγάλη νίκη είναι ότι, παρά τις πέτρες, παρά τις μολότοφ, παρά τα χημικά, η διαδήλωση εδώ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ δε διαλύθηκε. Έμεινε στην Αμαλί-
            ας συντεταγμένα και δεν αποχώρησε σαν σκορποχώρι…»
            Σoβαρά...; Αὐτό κι ἄν εἶναι ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ...!
            Γύρω στίς 4-παρά καί ἐνῶ εἶχε σιγήσει αρκετά πρίν,τό ἄσπρο βάν μέ τίς μεγάλες ντουντοῦκες πῆγε καί πάρκαρε ἀριστερά (στή μεριά τοῦ Κῆπου) στήν Ἀμαλίας
            καί ἔμεινε μουγκό. Γιά παραπάνω ἀπό ΔΥΟ ὧρες εἶχε πέσει ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΓΗ καί ΗΣΥΧΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ...! Τί ἔγινε; Μήπως τούς ἔκαναν παρατήρηση καί φοβήθηκαν ὅτι ἐνοχλοῦν σέ ὧρες ...κοινῆς ἠσυχίας ; Μετά τίς 4.30, τουλάχιστον οἱ μισοί τοῦ ΠΑΜΕ ἄρχισαν νά ἀποχωροῦν καί μάλιστα μέ γοργό βῆμα... Πολλοί ἀπόρησαν...
            Στίς 6-παρά, ἄρχισαν ἐπιτέλους νά «ἀκούγονται» πάλι μερικά συνθήματα ἀλλά μόνο γιά 4-5 φορές... Αύτό ἦταν, τελείωσαν ὅλα έκεῖ ! Ξεκίνησε ἡ «ἐπίσκεψη» ἀπό
            τίς γνωστές δύο «παρέες» ( άπό πλατεῖα καί Φιλλελήνων πρός Ἀμαλίας ) τρομοκρατῶντας τόν λίγο σχετικά κόσμο (τό ΠΑΜΕ ἔχει ΗΔΗ σκορπίσει ἐπιμελῶς) πού εἶχε ἀπομείνει καί ἔτρεχε πρός τό Ζάππειο νά σωθεῖ...
            Μία-δὺο «προσπάθειες ἐπιστροφῆς» ἀπό κάποιους ΠΑΜΕ-ίτες μέ πανώ, ἔγιναν γιά τά ...μάτια τοῦ κόσμου ἀφοῦ διαλύθηκαν ἐν τῇ γενέσει τους. Ἁπλῶς ἔπρεπε νά
            δημιουργηθοῦν καί κάποια «πειστήρια» γιά ἄλλοθι.
            Τά ὑπόλοιπα εἶναι γνωστά, μέ τίς δύο «παρέες» νά ἀλληλοκυνηγιοῦνται -δῆθεν- μέχρι τίς 8 ὅταν καὶ ξεκίνησε ξανά ἡ «σκοῦπα»... Σέ ἀκτίνα 500 μέτρων ἀπό τό Σύν-ταγμα, τά πάντα σφραγίστηκαν καί δέν πλησίαζε κουνούπι... Ὅπως ἀκριβῶς καί τήν Τετάρτη τό βράδυ, ἴδια ὧρα...

            Ἔτσι ἔγιναν τά πράγματα καί δέν μπορεῖ νά τά διαψεύσει κανείς! Τούς εἶδαν ὅλοι.

            «Μερικές δέκᾶδες χιλιᾶδες...» ἦταν ἡ κοινή “γραμμή” σέ ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τά Μέσα Μαζικῆς Ἐξαπάτησης, ὅταν ἐπρόκειτο γιά τήν πραγματικά ΤΕΡΑΣΤΙΑ
            λαοθάλασσα στίς 15 Ἰουνίου... 500-600 χιλιᾶδες κόσμος ἀπό ΟΛΗ τήν Ἑλλάδα, ἁληθινά ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ καί ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟΣ ἦρθε νά διαμαρτυρηθεῖ μπροστά στήν
            πιό ἐπαίσχυντη κυβέρνηση τῆς Νεώτερης Ἑλληνικῆς Ἱστορίας !
            «Μεγαλειώδης συγκέντρωση...» ἦταν ἡ κοινή "γραμμή" σέ ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τά Μέσα Μαζικῆς Ἐξαπάτησης, ὅταν πρόκειται γιά τά κομματικά συνδικᾶτα καί
            τούς διάφορους «φίλους» τους...

            Ἀλήθεια..., τέτοιο …μικρό εὐχαριστῶ γιά τόσο μεγάλη καί σημαντική «ἐξυπηρέτηση»...;

            ...!!!

          • mia avatar
            mia @ Γιώργης 21/10/2011 23:20:38

            Ναι, ρε μεγάλε, Αμαλίας, την Πέμπτη (καλύπτω και το ενδεχόμενο να έχεις μπερδέψει τις μέρες), ο δρόμος μπροστά από το Σύνταγμα, που παρεμπιπτόντως λέγεται ΑΜΑΛΙΑΣ, ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ. Πώς είναι δυνατόν «Ἀμαλίας, τό ΠΑΜΕ δέν ἔφτασε ΠΟΤΕ οὔτε μέχρι τήν Ξενοφῶντος», αφού ήταν στην Αμαλίας;
            Και επιπλέον επιβεβαιώνεις και αυτό που έγραφα, ότι το να ζητάς από το ΠΑΜΕ να «αφήσει και άλλους να περάσουν» σημαίνει ότι ζητάς να αποχωρήσει από το Σύνταγμα, γιατί το λες και εσύ ότι ΔΕΝ ΧΩΡΑΓΕ ΑΛΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, δηλαδή στην Αμαλίας: «ΔΕΝ μποροῦσαν γιατί ἁπλά ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ἄλλος χῶρος, τόν εἶχε καταλάβει τό ΠΑΜΕ». Όταν έκαναν οι αγανακτισμένοι, η ΓΣΕΕ κτλ. περικύκλωση της Βουλής δε θυμάμαι το ΠΑΜΕ να απαίτησε να κάνουν χώρο να περάσει αυτό στο Σύνταγμα... και είναι λογικό. Γιατί να μην ισχύει και το αντίθετο;
            Όσον αφορά τα υπόλοιπα, ούτε που καταλαβαίνω τι λες. Ξέρεις, σωστή χρήση της ελληνικής ΔΕΝ είναι οι περισπωμένες, είναι η ικανότητα να βάζεις σε μια σωστή σειρά τα δυο πράγματα που θες να πεις και να μη γράφεις σαν να ουρλιάζεις.

          • Γιώργηςg avatar
            Γιώργηςg @ Γιώργης 22/10/2011 11:16:32

            « Όταν έκαναν οι αγανακτισμένοι, η ΓΣΕΕ κτλ. περικύκλωση της Βουλής δε θυμάμαι το ΠΑΜΕ να απαίτησε να κάνουν χώρο να περάσει αυτό στο Σύνταγμα… και είναι λογικό. Γιατί να μην ισχύει και το αντίθετο; »
            Ἔ, τότε,
            _Γιατί νά μήν παίξουμε τήν ”κολοκυθιά” ;
            _Γιατί βγαίνει ὁ ἤλιος μόνον ἀπ’ τήν Ἀνατολή ;
            _ ΓΙΑΤΙ τήν Τετάρτη τό ΠΑΜΕ δέν «βιάστηκε» νά πιάσει “πρῶτο τραπέζι-πίστα” καί καθυστέρησε...;
            _Γιατί τήν Τετάρτη, μόλις ἀφίχθη τό ΠΑΜΕ στό Σύνταγμα, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ καί ὅπως καταμαρτυροῦν πολλοί, ἄρχισαν καί οἱ φασαρίες στήν Πανεπιστημίου στό ὕψος τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας ;
            Δέν θά τό πάω παραπέρα...
            Περισπωμένες καί πρᾶσσειν ἄλογα...
            «Τής στραβῆς ψ--ῆς τῆς φταῖνε οἱ τρίχες» λέει ὁ λαός...
            Ἀλλά μήπως ξέρετε καί τί εἶναι λαός;

  45. Τραγακος avatar
    Τραγακος 20/10/2011 22:59:23

    Ακριβώς όπως τα λέει ο φίλος από πάνω έγινε η φάση.

  46. ANAPODOS avatar
    ANAPODOS 20/10/2011 23:23:54

    Σήμερα έγινε κάτι εξαιρετικό ! Πολίτες ύψωσαν το ανάστημα απέναντι σε κοπρίτες !!! Δεν με ενδιαφέρει αν αυτοί ήταν του ΠΑΜΕ, το θεμα είναι ότι προσπάθησαν να δώσουν μια απάντηση στους τραμπουκισμούς των περιθωριακών που αμαυρώνουν (στημένα ή όχι ) κάθε προσπάθεια μαζικής λαϊκής αντίδρασης στις αποφάσεις της κυβέρνησης και κυρίως των ξένων που την καθοδηγούν. Εβλεπα στην τηλεοραση το ξεκίνημα των επισοδείων και οργίστηκα. Μου ήρθε η σαδιστική ιδέα των ακροβολισμένων ελευθερων σκοπευτών για αυτους τους 250 "κουκουλοφόρους". Αφελής ανόητος θα πείτε!! Αλλα ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΝΗΚΕ, και ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ,
    Τέτοια οργή -συγχωρήστε με !!!

  47. Βογιατζάκης Γεώργιος avatar
    Βογιατζάκης Γεώργιος 20/10/2011 23:47:44

    Το ότι το ψευδώνυμό σου είναι ανάποδος δε σου δίνει το δικαίωμα να σκέφτεσαι ανάποδα.Να με συμπαθάς αδελφέ αλλά όχι δε θα σε συγχωρήσω.Και δε θα σε συγχωρήσω γιατί οι ιδέες σου είναι επικίνδυνες και προέρχονται από ένα χώρο που δεν τον τιμώ καθόλου.Δε σημαίνει ότι είσαι μέλος αυτού του χώρου αλλά το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε αυτές τις δύσκολες στιγμές είναι να σκεφτόμαστε ορθά.Μόνο έτσι θα μπορούμε να διακρίνουμε τους πραγματικούς εχθρούς μας.Και μη ξεχνάς ότι όλοι οι άνθρωποι φοράνε μάσκες.Οι πιο τρομακτικές όμως είναι οι ανθρώπινες.Θα τελειώσω παραθέτοντας σου κάποια λόγια ενός μεγάλου ποιητή.Σου εύχομαι δύναμη ,καθαρή σκέψη και ασίγαστο και γνήσιο πάθος .Να ΄σαι καλά.

    Ε, τότε; «Εσείς βλέπετε κάτι και λέτε: «Γιατί;» ΄

    Όμως εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ, και λέω: «Γιατί όχι;»

    Μπερνάρντ Σώ

  48. Κώστας avatar
    Κώστας 21/10/2011 00:39:03

    Ξεκάθαρα πράγματα.
    Μπράβο στο ΠΑΜΕ.
    Ο εσμός των αντιεξουσιαστών, με την γελοία μηδενιστική ιδεολογία, έχει μάθει να επιβάλλεται μέσα από τη βία, τις μολότωφ και το ξύλο. Πέρσι έφτασαν στο έσχατο όριο ηθικής κατάπτωσης δολοφονώντας τον Λαό( Marfin). Σήμερα, γεμάτοι συμπλέγματα για την ολιγανθρωπία του "κινήματός" τους, επιτέθηκαν στην πορεία, αφού προηγουμένως προσπάθησαν-πάλι- με ύπουλο τρόπο να τη διαλύσουν παίζοντας πετροπόλεμο με τα ΜΑΤ(είναι και "επαναστάτες...).
    Είναι απόβλητοι και ανεπιθύμητοι. Τα ίδια δεν είχαν κάνει και το καλοκαίρι στους Αγανακτισμένους; Να το καταλάβουν , θα εκδιώκονται από κάθε πορεία και κάθε λαική συγκέντρωση. Ας πανε να κάνουν καμια κατάληψη σε κάνα κτήριο τύπου "βίλα Αμαλία" ή καμιά φασαρία στην πλατεία Εξαρχείων και να μείνουν μακρυά από τις πορείες του ελληνικού λαού. Θα εκδιώκονται κλωτσηδόν.
    Μπράβο στα παιδιά του ΠΑΜΕ και ας μας χωρίζει άβυσσος. Τους επιτέθηκαν άνανδρα( κλασσικός τρόπος δράσης των αναρχοαντιεξουσιαστών) και υπερασπίστηκαν τη σωματική τους ακεραιότητα. Χίλια μπράβο.

  49. ΝΙΚΟΛΑΟΥ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΟΥ 21/10/2011 00:45:36

    μπραβο στο ΠΑΜΕ που τσακισε τους ασφαλιτες- κουκουλοφορους- αλητες μπαχαλακιδες

  50. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 21/10/2011 07:57:32

    Να μην αγιογραφήσουμε τώρα και το ΚΚΕ.
    Τον εαυτό του προστάτευσε όπως θα το έκανε και οποιοδήποτε άλλο μπλοκ με συνοχή και όχι σκόρπιοι διαδηλωτές κάτω από τα πανώ μιας επαγγελματικής ένωσης.
    Ας σκεφθούν όσοι λοιδωρούσαν τη Ν.Δ για το νόμο της "κουκούλας".
    Ο κουκουλοφορισμός δυστυχώς έχει πολιτική κάλυψη από την Αριστερά.
    Ακόμη και η τοποθέτηση περί ενεργούμενων της αστυνομίας ενισχύει και αφήνει στο απυρόβλητο τους μπαχαλάκιδες γιατί δεν επιτρέπει σοβαρή ανάλυση.
    Δε ξέρετε δηλαδή ότι υπάρχουν οργανώσεις και κόμματα που κατεβαίνουν στις εκλογές και διακηρύσουν τη βία και την εξέγερση τύπου Δεκεμβρίου 2008 ή των χθεσινών?
    Δεν ξέρετε ότι υπάρχουν οργανώσεις και κόμματα που παρέχουν πολιτική κάλυψη στη 17 Νοέμβρη, τον Επαναστατικό Αγώνα, τους Πυρήνες της Φωτιάς ή τις ληστείες τραπεζών για "Απαλλωτρίωση πόρων"?
    'Οσο στρουθοκαμηλίζει η Αριστερά θα εισπράτει τα επίχειρα της ανοησίας της ή τηε σκποπιμότητάς της.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 21/10/2011 08:24:52



      Indymedia Πέμπτη 20 Οκτώβρη
      ΚΚΕ το κόμμα σου χαφιέ της εξουσίας (Ημέρα Γενικής Απεργίας το ΚΚΕ χτυπάει τους διαδηλωτές που αντιστέκονται)

      Μαζική και η σημερινή παρουσία διαδηλωτών στο κέντρο της Αθήνας. Τελικά το ΚΚΕ περιφρούρησε τη βουλή και την ψήφιση του Πολυνομοσχεδίου, που κλέβει τις ζωές μας και μας οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερη εξαθλίωση.
      Συνέχισε έτσι την γνωστή εδώ και χρόνια τακτική του (μακριά και έξω από οποιοδήποτε ανταγωνιστικό κίνημα), θυσίασε τους πολύμηνους αγώνες χιλιάδων ανθρώπων, χαρίζοντάς τους σαν δώρο στην πολιτική και οικονομική εξουσία.
      Τη στιγμή που οι συνάδελφοί τους τα ΜΑΤ, δολοφονούν ανθρώπους [En] ψέκαζοντάς τους σαν μύγες, η προστατευτική προς την βουλή περιφρούρηση του ΠΑΜΕ, αναλαμβάνοντας κατασταλτικό θεσμικό ρόλο [Video | 2 ], άνοιξε τα κεφάλια δεκάδων διαδηλωτών, στη προσπάθειά του να απαγορεύσει τις συγκεντρώσεις κοντά στη βουλή. Διευκόλυνε έτσι τους κοινοβουλυετικούς σαλτιμπάγκους (μέρος του ίδιου τσίρκου είναι άλλωστε), να ψηφίσουν όλοι μαζί την καταλήστευσής μας, υποθηκεύοντας το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 21/10/2011 11:34:11

        Η παραπάνω ανάρτηση από το Indymedia αφορά στο προηγούμενο σχόλιό μου.

  51. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 21/10/2011 08:02:47

    Το μπλακ-μπλοκ έπαθε κοκομπλόκ!!!

  52. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ avatar
    ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ 21/10/2011 11:00:57

    Ανακοίνωση των Επιτροπών Αγώνα του κινήματος «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ»

    Μετά την μεγαλειώδη κινητοποίηση του λαού την Τετάρτη 19/10 η κυβέρνηση και το σύστημα πήραν σαφές μήνυμα ότι η οργή των εργαζόμενων κορυφώνεται και η διάθεση για ανατρεπτικούς αγώνες διευρύνεται. Η αποφασιστικότητα των διαδηλωτών ήταν τέτοια, ώστε η αστυνομία αδυνατούσε, για ώρες, να διαλύσει την συγκέντρωση. Παρ’ όλα αυτά, τα συνδικάτα και οι πολιτικές οργανώσεις δεν πήραν καμία πρωτοβουλία συντονισμού της πάλης στην κατεύθυνση της λαϊκής απαίτησης για την άμεση πτώση αυτής της κυβέρνησης. Η πορεία αφέθηκε στην κυριολεξία να διαλυθεί χωρίς να επιδιωχθεί καμία αντίστοιχη δράση.

    Την Πέμπτη 20/10 διαγραφόταν μια ακόμη δυνατότητα για το κίνημα. Όμως την μέρα αυτή της κορύφωσης της λαϊκής πάλης, εργολάβοι του κινήματος ανέλαβαν όχι μόνο να διαλύσουν μία από τις μαζικότερες συγκεντρώσεις αλλά και να προστατέψουν την κοινοβουλευτική διαδικασία υπερψήφισης του πολυνομοσχεδίου κυβέρνησης Ε.Ε. και ΔΝΤ. Οι εργολάβοι αυτοί έκαναν την κυβέρνηση και το σύστημα να τρίβουν με ευχαρίστηση τα χέρια τους, ενώ ταυτόχρονα έσπερναν την απογοήτευση και μετέτρεπαν σε παθητικούς θεατές, χιλιάδες διαδηλωτές που είχαν κατέβει με πρόθεση να συγκρουστούν με την κυβέρνηση και τους τρομοκρατικούς μηχανισμούς της.
    Το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ, με τη συνήθη ιδιοκτησιακή λογική τους, κατέλαβαν το Σύνταγμα και απαγόρευσαν σε οποιονδήποτε άλλον να διαδηλώσει στην ίδια περιοχή. Σωματεία, πολιτικές οργανώσεις, μέτωπα, ακόμη και απλοί άνθρωποι, αποτέλεσαν τον νέο «εσωτερικό εχθρό» του ΠΑΜΕ, και τους απαγορεύτηκε η προσέγγιση στη βουλή. Με πρόφαση την περιφρούρηση της διαδήλωσης «του», παρέταξε ομάδες ροπαλοφόρων απέναντι σε χιλιάδες διαδηλωτές και, στην πραγματικότητα, περιφρούρησε το κοινοβούλιο, από το ξέσπασμα της οργής των εργαζομένων που στόχευαν να παρεμποδίσουν την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου και να ρίξουν την κυβέρνηση.

    Από την άλλη πλευρά, η δολοφονική συμμορίτικη επίθεση των ομάδων που με μάρμαρα και μολότοφ επιτέθηκαν σε διαδηλωτές, αποτελεί πράξη αδιανόητη για το μαζικό κίνημα. Η μη ύπαρξη και άλλων νεκρών μόνο στην τύχη μπορεί να αποδοθεί. Πρόκειται για εκχυδαϊσμό της λαϊκής αντιβίας, υποβάθμιση της σύγκρουσης με το κράτος και τους μηχανισμούς του και μετατροπή της σε πρακτικές εκκαθάρισης πολιτικών αντιπάλων και ξεκαθαρίσματος λογαριασμών. Αξιολόγησαν, το συμβολισμό της σύγκρουσης με τα ΜΑΤ στην βουλή ως πιο σημαντικό από την ανθρώπινη ζωή των πολιτικών αντιπάλων μεν, εργαζομένων δε, που τους έφραζαν το δρόμο.

    Το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ (www.denplirono.info) συμμετείχε την Τετάρτη στην μεγάλη απεργία και κράτησε το μπλοκ με το πανό του στην πρώτη γραμμή, μπροστά στον άγνωστο στρατιώτη. Στάση που είχαμε όλο το καλοκαίρι των κινητοποιήσεων και συνεχίσαμε μετά τις 10 Σεπτέμβρη. Σήμερα συνταγμένοι με το Συντονισμό των Πρωτοβάθμιων Σωματείων και κινήσεων συμμετείχαμε στην συγκέντρωση μαζί τους, όπως ήταν το κάλεσμα, Όθωνος και Αμαλίας, πίσω από τις ροπαλοφορούσες αλυσίδες του ΠΑΜΕ. Παραμείναμε εκεί αποφεύγοντας κάθε λογική εσωτερικής αντιπαράθεσης, παρακολουθώντας με λύπη τον κόσμο που αποχωρούσε και πολύ περισσότερο για άλλη μια χαμένη ευκαιρία σύγκρουσης και νίκης του λαϊκού κινήματος. Δεν συμμετέχουμε ποτέ σε ενδοκινηματικούς πολέμους.

    Η καταγγελία του ΠΑΜΕ για τυχοδιωκτισμούς ατόμων ή ομάδων που χρησιμοποιούν λεκτικά ή γραφικά σύμβολα του κινήματος «Δεν πληρώνω» δεν μας αφορούν και δεν μπορούν να ενοχοποιούν, συκοφαντούν και στοχοποιούν το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, Κίνημα του οποίου τα προτάγματα για άρνηση πληρωμής των φορολογικών χαρατσιών στηρίζει και το ΚΚΕ σύμφωνα με τις διακηρύξεις του. Οφείλουν να ξεκαθαρίσουν τι και ποιους εννοούν. Kάθε προσπάθεια ελέγχου και βίας στο εσωτερικό του εργατικού κινήματος είναι απωθητική και επικίνδυνη. Οι εχθροί του κινήματος «Δεν Πληρώνω» είναι η κυβέρνηση, η ΕΕ, το ΔΝΤ και κάθε εκμεταλλευτής.
    Οι διθύραμβοι των καθεστωτικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης για την «υπεύθυνη» και «αποφασιστική» στάση του ΠΑΜΕ στόχο έχουν να ενισχύσουν τις τάση υποταγής του εργατικού κινήματος στη νομιμότητα όποια και αν είναι αυτή. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχάσουμε είναι ότι θρηνούμε τον πρώτο νεκρό από τα χημικά όπλα (δακρυγόνα) που εξαπολύει η αστυνομία και η κυβερνητική κοινοβουλευτική χούντα απέναντι σε κάθε διαδηλωτή.

    Ο Δημήτρης Κοτζαρίδης, όπως και οι νεκροί της Marfin, είναι δικοί μας νεκροί, θύματα της κατασταλτικής βαρβαρότητας του κοινοβουλευτικού ολοκληρωτισμού. Εκφράζουμε τη θλίψη μας στην οικογένεια του Συναγωνιστή και δηλώνουμε ότι θα εντείνουμε τη πάλη μας ενάντια στην κρατική καταστολή, συντασσόμενοι, με όλους όσοι είναι στην ίδια κατεύθυνση και ανεξάρτητα από τις μεταξύ μας πολιτικές εκτιμήσεις και διαφορές.

    Το κίνημα και οι εξεγέρσεις του δεν ανήκουν σε κανένα. Τα δεκάδες ανεξάρτητα σωματεία, οι εργατικές συλλογικότητες, οι επιτροπές αγώνα, οι κινήσεις/παρεμβάσεις, οι λαϊκές συνελεύσεις από τις γειτονιές, αποτελούν όργανα αποφάσεων του κινήματος και δεν μπορούν να αντικατασταθούν από κανένα «νταβατζή».
    Σήμερα και μετά απ’ αυτά τα γεγονότα και την διευρυνόμενη επίθεση κυβέρνησης -ΕΕ-ΔΝΤ, γίνεται επιτακτική η ανάγκη δημιουργίας ενός ανεξάρτητου κέντρου αγώνα που θα υποδέχεται, θα συνενώνει όλες αυτές τις συλλογικότητες και θα συντονίζει την μάχη απέναντι στον πραγματικό κοινωνικό εχθρό. Θα οργανώσει ένα άλλο κέντρο συσπείρωσης εργατικών δυνάμεων σε κόντρα με τον αστικό συνδικαλισμό της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ και κάθε επίδοξο διαχειριστή του κινήματος.

    www.denplirono.info
    denplirono@hotmail.gr

  53. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 21/10/2011 12:09:30

    Η ΜΟΝΗ λυση ειναι η πορεις να περιφρουρουνται ΚΑΙ για να αυτοπροστατευονται ΚΑΙ για να μην καμουφλαρωνται οι μπαχαλακηδες αναμεσα τους ώστε να ξεπεταγωνται ξαφνικα και στην συνεχεια η αστυνομια να πετα στους αμαχους δακρυγονα και ετσι να διαλυονται οι συγκεντρωσεις.

    Επειδη ετυχε να συμμετασχω σε πορεια του ΠΑΜΕ κατα λαθος την ημερα που καηκε η Μαρφιν (εννοω οτι κατεβηκα σαν απλος πολιτης χωθηκα σε μια πορεια και ετυχε να ειναι του ΠΑΜΕ) δεν υπήρχε ΚΑΜΜΙΑ περιφορυρηση. Μαλιστα ήμουν με καποια παιδι από καποιο μουσικο λευκειο και πεζανε και τυμπανα. Αφου και οι τουριστες μας εβγαζαν φωτογραφία και χαιρετουσανε στην Αμαλιας. Και ΞΑΦΝΙΚΑ καποια ρεμαλια εμφανιστηκαν απο το πουθενα και εκαψαν την Marfin. Και μετα βγηκε ο κωλοτουμπας στη Βουλη και ελεγε οτι ΔΗΘΕΝ την Μαρφιν την εκαψε το ΠΑΜΕ.

    Την αλλη φορα που συμμετειχα σην πορεια των πολυτεκνων υπήρξα αυτοπτης μαρτυς του ξυλοδαρου του Χατζηδακη τον οποίον δεν εσωσαν οι Ματατζηδες αλλα πολιτες. Αμεσως μετα τον ξυλοδαρμο εφτασε ο κυριος κορμος της πορειας με πρωτο το ΠΑΜΕ το οποίο ειχε μια στοιχειωδη περιφορυρηση μπροστα στη βουλη για να μην γινει κανενα εκτροπο όπως χθες.

    ΞΑΦΝΙΚΑ καποιοι τυποι που εμφανιστηκαν απο το πουθενα, ή μαλλον το επαιζαν ξεμπαρκοι διαδηλωτες και περιμεναν ποτε θα αποχωρησουν οι πολυτεκνοι αρχισαν να πετανε κοτρωνες στους μπατσους που ηταν μπροστα στη Μεγαλη Βρεττανια κανοντας στην ουσια τους φιαδηλωτες διχτυ του τενις μεταξυ δακρυγονων και πετρων.

    Οσοι λοιπον σπευδουν να κατηγοροησουν το ΠΑΜΕ ελαφρα τη καρδια καλυτερα να το βουλωσουν γιατι ειναι προαφνες οτι ειναι επιεικως ασχετοι. Τις διαδηλωσεις τις διαλυει το ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ.

    Αν σας ενδιαφερει δε το ποιος ενδιαφερται για την καταστολη των διαδηλωσεων σε ΑΛΛΟΥΣ χωρους θα πρπει να ψαξετε.

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ Theoprovlitos 21/10/2011 12:23:59

      Μπαμπα, βαρεθηκα να σε βλεπω να γυρνας όλη μερα με το ταξι και να δουλευεις μαυρα σαν κτηματομεσίτης. Εγω όταν μεγαλωσω ονειρευομαι να φυγω απο το χωριό, και να γινω φιλελευθερος διαχειριστης διαδηλώσεων. Εγω και η παρεα μου, δεν θα αφηνουμε κανενα να σταθει εμποδιο στα φιλελευθερα σχεδιά μου για μια Ελλαδα ιδιωτικοποιημενη κατω από την μποτα του Μνημονίου.

      http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQfm_I_4Powc5cTR2dkVM8W6bebrESeIMvDJAZjuT7ji7OO7Crb

  54. Joao avatar
    Joao 21/10/2011 13:43:17

    Απαράδεκτη και φασιστική η περιφρούρηση του ΠΑΜΕ τόσο που επιζητούσαν την συμπλοκή όχι με τους ¨κουκουλοφορους αλλά με όλων το κόσμο που δεν ήταν δικός τους. Προσωπικά και έχω και φωτογραφίες από οποίον ζητηθεί δεν με άφηναν να περάσω με την Ελληνική σημαία προτάσσοντας τα παλούκια που είχαν για σημαίες.
    Από εκεί και πέρα οι αντεγκλησεις μεμονωμένα την χθεσινή μέρα υπήρχαν συνεχεία όπως και προπηλακισμοί μεμονωμένων το τονίζω διαδηλωτων..Σε συζητήσεις στο Σύνταγμα η συμπλοκή αργά η γρήγορα ήταν δεδομένη.. Δεν λέω να μην διαδηλώνει η να μην περιφρουρεί της συγκέντρωσης του και καλά κάνει αλλά δεν μπορείς να καπελώνεις χιλιάδες λαού που θέλει να διαδήλωση και πολλά αλλά που κυκλοφορούν σε φωτογραφίες στο διαδικτιο.. θα απογοητέψω τους υποστηριχτές του ΠΑΜΕ που δεν ανήκουν στο χώρο και φωνάζουν μπράβο αλλά οι πλειοψηφία που επιτέθηκε η χειροκρότησε το ξύλο στους παμιτες ήταν αρκετές χιλιάδες(και ας με διαψεύσει οποίος μπορεί με στοιχεία) Για μένα ο ρόλος που έπαιξε χτες το ΚΚΕ ήταν πολύ βρώμικος και σε άψογη συνεργασία με τα ΜΑΤ του παπουτσή και πολύ φοβάμαι ότι τα απλά μέλη του Πάμε οδηγήθηκαν σαν πρόβατα σε σφαγή από την ηγεσία τους γνωρίζοντας τα αποτελέσματα. Δεν εχετε παρα να δειτε φωτογραφίες για το πώς ξεκινησαν τα επεισοδια και αμα δειτε κουκουλοφορο να μου τον δειξετε και μένα.(τονίζω την αρχη πριν εμπλακουν τα κρανη από τη μια και οι κουκουλες από την άλλη) http://www.tsantiri.gr/koinonia-kinimata/dite-pos-archise-i-machi-pame-koukouloforon-fotoreportaz.html

  55. Αντωνης Δελατολας avatar
    Αντωνης Δελατολας 21/10/2011 20:54:57

    1.Οποιος γραφει εδω οτι εμποδιστηκε απο το ΠΑΜΕ ,μπροστα στη γωνια του Μ.Βρετανια ,να περασει ατομικα ,προς το Συνταγμα ειναι κοινος ψευτης!!!!!Προσωπικα περασα ουκ ολιγες φορες στο κενο που αφηνε η περιφρουρηση ,χωρις να με εμποδισει κανεις!!!

    2.Οποιος γραφει εδω οτι απαγορευαν μεσα στο ΠΑΜΕ τις ....Ελληνικες σημαιες επισης λεει ψεματα και τον διαψευδουν οι εικονες των καναλιων απο το πρωι!!!!

    3.Το ΠΑΜΕ αυτο που καταλαβα ηταν οτι χαλασε τη σουπα των ΠΑΣΟΚων ,γιατι μετα την τεραστια συγκεντρωση της 19ης (τα διεθνη μεσα μιλουσαν για 700.000 κοσμο) ,επαθαν την πλακα τους και αποφασισαν να βαλουν τα παντα προθυμα μισθαρνα οργανα τους για να διαλυσουν απο νωρις την συγκεντρωση της 20ης .Εκει ακριβως τους χαλασε τα σχεδια πιανοντας τα επιμαχα σημεια που συνηθως δρουν (Συνταγμα,Β.Σοφιας,Μ.Βρεττανια ).Ετσι απο τις 9 το πρωι ως τις 1:30 δοθηκε η δυνατοτητα σε χιλιαδες λαου να διαδηλωνουν ειρηνικα ,αλλα ακομα και μετα την αποκρουση της επιθεσης ο κοσμος του παρεμεινε εκει ως τις 5:30 .

    • Άρης avatar
      Άρης @ Αντωνης Δελατολας 22/10/2011 00:39:55

      Ήμουνα στην πορεία του πάμε, δεν θυμάμαι τι ώρα και είχα πιάσει συζήτηση με μια φίλη για το αν πρέπει το ΠΑΜΕ να παραμείνει έξω από τη βουλή. Όλα ήρεμα εκεί που είμαι. Ξαφνικά ένα μπαμ. Τρέχω από περιέργεια να δω τι γίνεται προς το ξενοδοχείο μεγάλη βρετάνια. Από ότι κατάλαβα είχε πέσει μολότοφ στην περιφρούρηση. Αρχίζει πετροπόλεμος. Πέφτουν μάρμαρα σε απλούς διαδηλωτές. Ένας γεράκος τρία άτομα πιο δίπλα σωριάζεται μέσα στα αίματα. Του είχε ανοίξει το κεφάλι μια κοτρόνα. Πιο μακριά βλέπω έναν άλλο μεσήλικα να λαμπαδιάζει. Κοιτάω ψιλά, βροχή η πέτρες και μερικές μολότοφ.

      Πανικός. Ο κόσμος συμπιέζεται προς τα πίσω. Ασφυξία! (Πάλι καλά που σε αυτή τη στιγμή δεν έπεσαν δακρυγόνα). Πάω προς τα πίσω όπως μπορώ. Ο πετροπόλεμος συνεχίζεται με στόχο τον Κόσμο αλλά δεν μας φτάνουν τώρα. Έρχονται ποιό κοντά στο ύψος των λουλουδάδικων (ίσα που βγήκαν στην Αμαλίας). Πετάνε πέτρες στον κόσμο και στην αστυνομία πλέον. Τους επιτήθετε η περιφρούρηση. Από κει και πέρα η πορεία ήταν ασφαλής. Ήμασταν πολύ στριμωγμένα και ερχόντουσαν κάποιοι προκλητικότατοι να "μπουν". Δεν τους άφησε η περιφρούρηση.

      Καλά έκανε στην συγκεκριμένη στιγμή να μην αφήνει μεμονωμένα άτομα να περάσουν και πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ τη θα είχε γίνει αν αφήνανε οποιοδήποτε μπλόκ χωρίς περιφρούρηση (βλέπετε ουκ ολίγοι είναι υπέρ του ελευθεριακού πάω όπου γουστάρω δεν εμποδίζω κανένα κ.λ.π.) να πλησιάσει το ΠΑΜΕ.

      Ήταν οργανωμένο σχέδιο δολοφονίας.

  56. makis avatar
    makis 22/10/2011 15:56:36

    Είμαι από το Μάιο στο σύνταγμα μέσα στις συγκεντρώσεις των αγανακτισμένων. Στις 29 Ιουνίου οι αστυνομικές δυνάμεις έριχναν συνέχεια χημικά χωρίς να προκληθούν ιδιαίτερα, και έπαιζαν τσαμπουκά στον απλό κόσμο. Υπήρξε κατακραυγή για την αστυνομία, έτσι το σενάριο άλλαξε. Σε κάθε συγκέντρωση δεν προλαβαίνει να ανέβει η ουρά της πορείας και έχουμε τα γνωστά επεισόδια και στο ίδιο σημείο. Έχει πολλά μάρμαρα να σπάσουν από το ξενοδοχείο. Αν υπήρχε σωστή αστυνομία, την επόμενη φορά θα τους είχε συλλάβει. Χτυπούν με τις μολότοφ και απαντά η αστυνομία με χημικά. Το αποτέλεσμα είναι να έχω βαρεθεί να κάνω βόλτες στη πλάκα ή στο μοναστηράκι, ενώ η εικόνα μιας γεμάτης πλατείας από διαδηλωτές είναι καλύτερη από χίλιες εικόνες βίας. Το ΠΑΜΕ έφευγε και το βρίζανε ότι δεν συμμετείχε μαζί με όλους. Τώρα αποφάσισε να κρατήσει τη συγκέντρωση μέχρι το βράδυ. Την προηγούμενη μέρα μόλις έφυγε άρχισαν οι μολότοφ και τα χημικά. Απορώ με μερικούς από εδώ μέσα που θεωρούν φασισμό την κατάληψη της Β. Αμαλίας από το ΚΚΕ- ΠΑΜΕ με διαδηλωτές και όχι την ενέργεια των αναρχικών που σε οδηγούν να φύγεις από τη συγκέντρωση λόγω χημικών. Πριν από τις 20/10 χωρίς ΠΑΜΕ δεν είδα κανένα νομοσχέδιο να μην ψηφιστεί, και ας ήταν εύκολο να χτυπήσουν τα ματ οι γνωστοί άγνωστοι (ασφαλίτες)
    Δεν είμαι ΚΚΕ, εντελώς αντίθετα.

    Πρέπει να είσαι η αλλαγή που εύχεσαι να δεις στον κόσμο.
    Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν και μετά νικάς.
    Μαχάτμα Γκάντι

    • Άρης avatar
      Άρης @ makis 22/10/2011 21:22:48

      Φίλε μου σε ευχαριστώ,

      γιατί κάποιοι θα μας βγάλουν και τρελλούς

  57. George avatar
    George 26/10/2011 13:15:20

    Μπράβο στο ΠΑΜΕ, έκανε καλή δουλειά. Το κόμμα τους πάντως θα μπορούσε άνετα να είναι αξιωματική αντιπολίτευση. Γιατί , το ΠΑΣΟΚ αξίζει πιο πολύ:

  58. φιλιππος avatar
    φιλιππος 27/10/2011 03:33:26

    ναι ρε. πειτε μπραβο στο ΠΑΜΕ που ως ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ηρθε και μπαστακωθηκε στην αμαλιας και ζητουσε ταυτοτητες απο ΟΠΟΙΟΝ γουσταρε..πειτε τουσ μπραβο που τωρα θυμηθηκαν να κατεβουν σε διαδηλωση.πειτε τους μπραβο που ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΑΝ ΤΗ ΒΟΥΛΗ απο ενδεχομενη εισβολη του κοσμου.οι περισσοτεροι απο εσασ βλεπετε τις διαδηλωσεις μονο απο την ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. δεν ηταν 300 μπαχαλακηδες η οπως αλλιως τους λετε..ηταν ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕς που η8ε΄λαν να γινει επιτελους πραξη το συνθημα. ΝΑ ΚΑΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ Η ΒΟΥΛΗ. και το ΠΑΜΕ εκανε αυτο που ξερει..ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ. μπραβο σας λοιπον και σε εσας που εισαστε τησ εννομης ταξης και στη χρυση εφεδρεια της αστικης κοινοβουλευτικης δικατοριας που λεγεται ΚΚΕ.... ΜΠΡΑΒΟ ΣΑς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ...ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΣΑΣ...

  59. Panos avatar
    Panos 27/10/2011 12:23:55

    Mε απογοητεύετε .Τόσο λίγο μυαλό έχετε ? Συνεννοημένο ήταν το ΠΑΜΕ με τον παρακρατικό στρατό των κουκουλοφόρων μπαχα-λάκηδων.
    Το ΠΑΜΕ εξοπλισμένο με καδρόνια (σημαίες) και κράνη (μοτοσυκλέτας) μετέφερε την σύρραξη με τους κουκουλοφόρους (μείγμα αμειβομένων ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΟΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ-ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ 13-18 ΕΤΩΝ) κάτω από την κάτω πλατεία Συντάγματος ΕΝΩ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΟΥΣΕ την ΒΟ(Υ)ΛΗ από το σχέδιο ΕΙΣΒΟΛΗΣ & ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ της ΒΟ(Υ)ΛΗΣ .Για αυτό το ΠΑΜΕ είχε ζητήσει την ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ της ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ . Το αποτέλεσμα ? Γνωστό . Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαδήλωση απλών Ελλήνων Πολιτών ΚΑΠΕΛΩΘΗΚΕ σε ΑΓΩΝΑ του ΠΑΜΕ εναντίον ΟΛΩΝ (κουκουλοφόρων-κυβέρνησης-αστυνομίας- ΔΝΤ-Τρόϊκας) , εδώ ΕΣΕΙΣ δίνετε συγχαρητήρια στο ΠΑΜΕ (στον αγύριστο) .
    ΕΚΤΟΣ από το καπέλωμα ΠΕΤΥΧΕ την διαφύλαξη της ΒΟ(Υ)ΛΗΣ δηλαδή της ιδίας ασφάλειάς του (ΚΚΕ) , πως αποδεικνύεται η συμμετοχή του ΛΑΟΣ στους κουκουλοφόρους ? Από τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ του ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΥ (Α.Γεωργιάδη) του υπερψηφίσαντα και υπερασπιστή του ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ .
    ΘΑ σας πω (ως απόδειξη) μια σύντομη ιστορία .
    Φοιτητής (πριν περίπου 25 χρόνια) . Πρόταση της ΠΣΚ (ΚΚΕ) για ΠΟΡΕΙΑ & ΚΑΤΑΛΗΨΗ της Νομαρχίας .Πέρασε μρ υπερψηφία .Γίνεται η πορεία και φτάνει η ώρα της κατάληψης . Η ΠΣΚ (ΚΚΕ) ΚΑΝΕΙ ΚΛΟΙΟ μπροστά από την ΝΟΜΑΡΧΙΑ (Η Αστυνομία παρούσα στην Είσοδο ΑΛΛΑ ΑΜΕΤΟΧΑ ΟΥΔΕΤΕΡΗ) για να εμποδίσει την κατάληψη .Ρωτάω τον "Σαντινίστα" αρχηγό τους ΓΙΑΤΙ ? Δική σας πρόταση ήταν χθες. Απάντηση : "Ηρθε άλλη εντολή από το Κόμμα" , "Να ξανακάνουμε πάλι αύριο άλλη πορεία να φαίνεται ότι κάνουμε ΑΓΩΝΑ" .Η κατάληψη έγινε ,με ξύλο μεταξύ ΠΣΚ-Υπολοίπων (πλήν ΠΑΣΚ βέβαια ως ΠΑΣΟΚ). Ο υπεύθυνος ΠΑΣΚ βρισκόταν εντός Γραφείων και ότι άκουγε το έλεγε στον Επικεφαλής της Αστυνομίας ,ήταν και θείος του .Ξημερώματα λέει ο Αστυνομίας " Μάγκες τέρμα η πλάκα ή φεύγετε σε 20 λεπτά ή στις κλούβες και Αυτόφωρο" . Όσοι της παρέας του "Οδυσσέα Ανδρούτσου" τύχει να το διαβάσουν θα καταλάβουν ,πότε ,που ποιός.............Χαιρετίσματα......τυχών........

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.