#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/11/2011 13:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το «Κόμμα των κανιβάλων»

[caption id="attachment_136029" align="alignnone" width="575" caption="S.Dali, Autumn Cannibalism, 1936"][/caption]

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Υπάρχει ένα καινούργιο κόμμα στα σπάργανα. Υφίσταται ατύπως εδώ και δυο χρόνια. Σε αυτό μετέχουν μεταλλαγμένοι σοσιαλιστές, ανακυκλωμένοι αριστεριστές, τηλεπατριώτες αλά καρτ με βρώμικο μάτι και τα εκτοπλάσματα του νεοφιλελευθερισμού που απέβαλε το σώμα της μεγάλης Κεντροδεξιάς. Μέρος του αλληλοσπαρασσόμενου ΠΑΣΟΚ και τα εξαπτέρυγα του συγκροτούν αυτό το νέο «κόμμα» των βαλκάνιων Παπούα. Οι ξεβράκωτοι Παπούα, που ζούσαν - και κάποιοι ζουν ακόμα - στη λίθινη εποχή, τρώγανε ιεραπόστολους, λιανούς σαν τον  Αη Γιάννη τον Πρόδρομο αλλά κι εκκεντρικούς εκατομμυριούχους ταξιδιώτες, που λόγω καλοζωίας, ήταν τρυφεροί. Σαν χοιρινό είναι, λέγανε για αυτά τα ιδιαίτερα θηράματα, οι ξεβράκωτοι τύποι με τα κόκκαλα στη μύτη. Οι εγχώριοι κανίβαλοι τρώνε συνταξιούχους, μικρομαγαζάτορες, επικουρικές συντάξεις, σχολικά βιβλία, την αμυντική ικανότητα της χώρας, την αξιοπρέπεια της και κυρίως το ηθικό της. Έχουν και Λόχο Ψυχολογικού Πολέμου, τον Δήμο Σταρένιο και τον Αρτέμη Μάτσα, στους παλιούς, καλούς τους ρόλους και κάτι άλλα καλόπαιδα με περίσσιο θράσσος, αυτό που δίνει το γυαλί. Υπάρχει φέρελπις καραφλός νεανίας, διετούς δημοσιογραφικής εμπειρίας, έμπλεος ειρωνείας, που από τηλοψίας την μεσημβρία χλευάζει μ’ εξυπνακισμούς, όσους αρνούνται το αλάθητο των δανειστών και του προγάστορος αντιπροέδρου. Εδώ ισχύει η παλαιά παροιμία των σοφών Παπούα: «όσο πιο ψηλά ανεβαίνει η μαϊμού, τόσο πιο πολύ φαίνεται ο κώλος της».

Το κοινωνικό κράτος αδέρφια, παρά τους μύθους της Αριστεράς, στην Ελλάδα το θεμελίωσε η Κεντροδεξιά. Ο πρώτος διοικητής του ΙΚΑ, το μακρινό 1934, ήταν ο θεμελιωτής, μαζί με τον Συκουτρή, του ελληνικού Ιδεαλισμού, ο αείμνηστος Παναγιώτης Κανελλόπουλος. Φιλελεύθεροι και καθαρόαιμοι δεξιοί έκαναν για τους εργαζόμενους Έλληνες πολύ περισσότερα από αυτούς, που φιλοδοξούσαν ο λαός μας να μοιραστεί σε ίσες μπουκιές την μιζέρια του Υπαρκτού, με σύνορα βέβαια το πολύ ως τη Λάρισα. Γιατί η μεγάλη Κεντροδεξιά είχε ένα φοβερό «συνωμοτικό» σχέδιο, μια «σατανική» πεποίθηση. Πίστευε και πιστεύει πως η εξομάλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων με την παρέμβαση του κράτους, συμβάλει στην κοινωνική ειρήνη και στην εθνική ενότητα. Αμφότερες τυγχάνουν βασικές προϋποθέσεις της αληθινής δημοκρατίας, της οικονομικής και πολιτισμικής ανάπτυξης. Την εξαθλίωση κοινωνικών ομάδων, την διεύρυνση των ανισοτήτων, την παρεμπόδιση της κοινωνικής κινητικότητας, την επιδιώκουν οι τυχοδιώκτες μηδενιστές. Αυτοί που ποντάρουν στον κοινωνικό πόλεμο για την επικράτηση των ολοκληρωτικών ιδεοληψιών τους.

Η σημερινή πολιτική της κατεδάφισης του κράτους πρόνοιας, των οριζόντιων περικοπών και του στραγγαλισμού κάθε ικμάδας δύναμης της κοινωνίας και της οικονομίας, είναι κι αυτή μια ανάλογη μηδενιστική προσέγγιση. Αντίθετη με τα συμφέροντα του Έθνους και των λαϊκών τάξεων, που αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας, μια πολιτική μακράν του Ελληνικού Τρόπου και των Ιδεών του αλλά και μακράν της στοιχειώδους κοινής λογικής. Παρά τις «δεξιές» φαντασιώσεις υπέρ του Μνημονίου από τον υφυπουργό, που με θυμηδία αντικρύζουν ως καθ’ ύλην αρμόδιο οι εφοπλιστές, η πολιτική αυτή οδηγεί σε αποτελέσματα ευθέως ανάλογα με τις τυχοδιωκτικές επιδιώξεις, όσων οραματίζονται μια αιματηρή πάλη των τάξεων. Η όξυνση των ανισοτήτων, σε συνδυασμό με το σπασμένο ηθικό των απλών ανθρώπων και την ατιμωρησία της παρασιτικής πολιτικής κι επιχειρηματικής τάξης, που οδήγησαν την παραγωγική βάση της χώρας σε αφανισμό και τα δημόσια οικονομικά στο χείλος της αβύσσου, δημιουργούν ακριβώς το εκρηκτικό μίγμα που απεύχεται, όποιος είναι στ’ αλήθεια πατριώτης κι έχει στοιχειώδη κοινωνική συνείδηση.

Η ερημοποίηση της αγοράς με την έλλειψη ρευστότητας, το «σύνδρομο του αιφνίδιου εμπορικού θανάτου», μαγαζιά που κλείνουν νύχτα, κι η θέση στο περιθώριο ολοένα και μεγαλύτερων κοινωνικών ομάδων, με την έκρηξη της ανεργίας και το βάθεμα της ύφεσης δημιουργούν μια ολοένα και ευρύτερη λαϊκή βάση με κύρια χαρακτηριστικά την εξαθλίωση αλλά και την οργή. Άνθρωποι που δεν έφαγαν τίποτε μαζί κανέναν, που εκπλήρωσαν στο ακέραιο και χωρίς βύσμα τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, που ποτέ δεν έκλεψαν την εφορία, γιατί απλούστατα ήταν μισθωτοί χωρίς άδηλους πόρους, βρίσκονται τώρα στον Καιάδα. Έχουν δε απέναντι τους την παράδοξη συμμαχία του Κόμματος των Κανιβάλων, συνήθως σιτιζόμενους στο δημόσιο Πρυτανείο ή και στο «Πρυτανείο» του Κολωνακίου, οι οποίοι τους κουνάνε το δάχτυλο και τους εκβιάζουν. Η φαιά Φάλαγγα της παραπληροφόρησης, που υποδύεται μέρος του καθεστωτικού Τύπου, που επιβιώνει τυλίγοντας cd και μπλουζάκια με τυπωμένο χαρτί ή εκπέμποντας από τις δημόσιες συχνότητες, ενορχηστρωμένα βαφτίζει «ακραία» κάθε αντίθεση στην αποδομητική ανθρωποφαγία. Ξαφνικά ο νόμος της ζούγκλας βαφτίσθηκε προοδευτική σωφροσύνη. Το γεγονός ότι δεν υλοποιήθηκε κανένας από τους στόχους αυτής της πολιτικής με τις καλογραμμένες ξενόγλωσσες οδηγίες, μικρή σημασία έχει για τα φερέφωνα της υποταγής και του κοινωνικού δαρβινισμού.

Όταν αυτή η μεταβατική κυβέρνηση ειδικού σκοπού, εκατό ημερών και εκλογών, ολοκληρώσει την σύντομη θητεία της, η μεγάλη Κεντροδεξιά, η κοινωνικά φιλελεύθερη, λαϊκή και πατριωτική, θα κληθεί να ανατάξει την οικονομία και την κοινωνία. Η έφοδος προς τον ουρανό προϋποθέτει ευρύτερες συναινέσεις, οι οποίες όμως θα γίνουν στη βάση του εκλογικού σώματος κι όχι με συντεχνιακές διευθετήσεις κορυφής. Κάποιοι ενδιαφέρονται να διαμοιράσουν τα τελευταία ιμάτια της Πατρίδας και να διασφαλίζουν το business as usual για την μεταπολιτευτική παράγκα που οδήγησε την χώρα εδώ που την οδήγησε. Αυτές οι επιθυμίες είναι αντίθετες με τα εθνικά συμφέροντα κι έχουν ως πρόθυμο υπηρέτη το «Κόμμα των Κανιβάλων». Η μεγάλη Κεντροδεξιά όμως είναι αυτή που αυτοδύναμα πρέπει να διεξάγει τον αληθινό αγώνα απέναντι σε αυτές τις παρακμιακές δυνάμεις, να δώσει στους απλούς ανθρώπους το χαμένο τους ηθικό και με στιβαρή ηγεσία να οδηγήσει σε μια πανστρατιά για το μέλλον. Για τους ανθρώπους κι όχι για τους αριθμούς.

(δημοσιεύεται στην "Δημοκρατία")

ΣΧΟΛΙΑ

  1. vagkalf avatar
    vagkalf 30/11/2011 11:15:00

    ισχυρη ηγεσια φαηλο??....πες μου 5 που εχουν τα χαρακτηριστικα που περιγραφεις και μπορουν να στελεχωσουν τον σαμαρα...τους αλλους σχεδον τους κατονομασες...κατανομασε και τους σωτηρες.....

    • Δικηγόρος avatar
      Δικηγόρος @ vagkalf 30/11/2011 11:34:39

      Σωστή παρατήρηση. Η "στιβαρή ηγεσία" αρχίζει και τελειώνει στον Σαμαρά. Μετά το χάος!

    • Ορτικι Ορτικαδ avatar
      Ορτικι Ορτικαδ @ vagkalf 30/11/2011 12:09:56

      Υπαρχουν ατομα που ειναι πολυ αξιολογα μεσα στην ΝΔ.Ολοκληρο το οικονομικο επιτελειο του Σαμαρα ειναι πολυ καλο(Λαζαριδης,Σταικουρας,Μηταρακης),ο Μιχελακης ειναι πολυ καλος,ο Μουρουτης,ο Αγιασογλου.Εξαλλου ο Σαμαρας ειπε οτι θα βαλει και εξωκοινοβουλευτικους .

    • Lampros avatar
      Lampros @ vagkalf 30/11/2011 12:33:32

      Σωστός, όπως και ο Δικηγόρος νωρίτερα. όσο στην Παραταξη (και οχι απαραιτητα στο κομμα) επιβιώνουν οι κ. Τίποτε, θα εκτοπίζονται οι τιμιοι και αγνοι μαχητές. Το εχω δει πολλές φορές το έργο. Ευχομαι, ελπιζω, και πιστεύω, πως θα σκεφτούμε πολύ, και θα βαλουμε τους σωστούς Σταυρούς Προτιμησης

    • ΚΩΣΤΑς Β. avatar
      ΚΩΣΤΑς Β. @ vagkalf 30/11/2011 13:16:54

      Λαζαρίδης-Κρανιδιώτης-Μιχελάκης-Τζαβάρας-Νικολόπουλος -Καμμένος--αυτοί οι επώνυμοι, και χιλιάδες ανώνυμοι ,με ονοματεπώνυμο,όπως ο Μήτσος η Μαρία,η Βασιλική,ο Κώστας, ο Νίκος κά.

  2. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 30/11/2011 11:18:49

    Οι κανίβαλοι έβαλαν στο μάτι ακόμα και το στράτευμα για να μη μείνει τίποτα όρθιο σε αυτή τη χούντα που ονόμασαν δημοκρατία. Αν όμως χρειαστεί να πολεμήσουν για να υπερασπίσουν τη πατρίδα, πρώτοι πρώτοι θα τρέξουν στα αεροδρόμια για να κρυφτούν σε χώρες της εσπερίας όπου έχουν προβλέψει να έχουν και παχυλούς λογαριασμούς. Το θέμα είναι να δώσει ο καλός Θεός να έχουμε κανένα αληθινό Κυβερνήτη και να τους κλείσει τα σύνορα για να τους στείλει στη πρώτη γραμμή...

  3. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 30/11/2011 11:21:02

    Όλο αυτό που περιγράφεις, αγαπητέ Φαήλο και το οποίο με βρίσκει σύμφωνη, έχει και όνομα.
    Ένα από τα ονόματα είναι κι αυτό που λέγεται Ψυχάρης.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΓΙΑΝΝΑ 30/11/2011 12:00:58

      Με μια κουβέντα , τα είπες όλα!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΓΙΑΝΝΑ 03/12/2011 14:37:32

      Δεν υπάρχει οικογενειακή ευθύνη. Ως πολίτης θα τον κρίνω για τις δικές του θέσεις και πράξεις, όταν τις ακούσω, τις διαβάσω, τις δω. ΄΄Οταν στηλιτεύω ενίοτε συγκεκριμένους "γόμνους" το κάνω είτε για τις δικές τους πράξεις, είτε γιατί μοναδικό τους εφόδιο είναι το όνομα τους, όχι απλά γιατί λέγεται όπως λέγεται.

  4. tampakiotis avatar
    tampakiotis 30/11/2011 11:27:51

    καθως ειπε και ο μεγιστος,χαρυ κλυν,.....τα μεγαλυτερα εγκληματα γινονται ,εν ονοματι της Ελληνικης Δημοκρατιας!!!!!!!!!!!

  5. makis p avatar
    makis p 30/11/2011 11:36:12

    Αγαπητέ φίλε Φαήλο συνυπρογράφω στα λεγόμενα σου γιατί όντως η κεντροδεξιά παράταξη πρόσεφερε στην Ελλάδα .
    Ποιοί άλλοι προσέφεραν τόσα πολλά ? Μήπως οι σοσιαλιστές που είναι διαχρονικά ένα μίγμα ανθρώπων κεντρώων , αριστερών , δεξιών , τεχνοκρατών , καιροσκόπων , και ανθρώπων χωρίς καμία ιδεολογία. Τουλάχιστον το ΚΚΕ έχει μία σκληροπυρηνική σταθερή άποψη , άσχετα εάν είναι σωστή η λάθος. Ο σοσιαλισμός τι έχει ? Τίποτα αέρας κοπανιστός είναι .
    Στα μικρά κράτη οι Σοσιαλιστές δημιουργήθηκαν για να παίξουν παιχνίδια άλλων .
    Είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία τώρα να σβήσει μια και καλή ο σοσιαλισμός και τα πράσινα άλογα στην Ελλάδα.

    • skpt avatar
      skpt @ makis p 30/11/2011 15:14:05

      +10000000000 !

    • Theoprovlitos avatar
      Theoprovlitos @ makis p 30/11/2011 17:29:06

      Σωστο.
      Ειναι αυτο που λεει και το Ευαγγελιο "καλυτερα να ήσουν θερμος ή κρυος. Αλλα επειδη εισαι χλιαρός θα σε εξεμέσσω".

      Υπαρχει βεβαια και το αλλο, το ακομα χειροτερο, παραλλαγη του Σοσιαλισμου: Ο Μεσαιος Χωρος. Αυτο παλι ειναι σαν την λεκανη της λατζας γεματη νερο με αποφαγια από διαφορα πιάτα.

  6. Απηυδισμένος avatar
    Απηυδισμένος 30/11/2011 11:44:38

    “Ήρθαν ντυμένοι «φίλοι» αμέτρητες φορές οι εχθροί μου….”

    Αυτή τη μεγαλειώδη φράση του Ελύτη από το «’Αξιον Εστί», μου επαναλάμβανε συχνά, ένας παλαίμαχος πολιτικός, που με τιμούσε με τη φιλία του. «Πολλά είχαν δεί τα μάτια του», αλλά κάθε φορά που η Ν.Δ. όδευε προς εκλογές, του προκαλούσε τρόμο η ευκολία με την οποία έσπευδαν πρώτοι, να δώσουν τα διαπιστευτήριά τους, οι έως χθές αντίπαλοι και εχθροί…

    Μου έδειχνε το πρωτοσέλιδο του «ΕΘΝΟΥΣ» λίγο πρίν τις εκλογές του 1989 με έναν τεράστιο ξύλινο τίτλο «ΠΕΦΤΕΙ Ο ΦΑΥΛΟΣ»! Εννοώντας φυσικά την πτώση του Ανδρέα Παπανδρέου.. Από κοντά η «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΑ» του Κίτσου και η «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» του Αλαφούζου. Εκείνη την εποχή, σύμπας ο τύπος είχε στρατευτεί με τον Μητσοτάκη. Ο τελευταίος έγινε μεν πρωθυπουργός, αλλά εκείνοι που πρωταγωνίστησαν στην άνοδό του, πρωταγωνίστησαν και στην πτώση του!!!

    Όταν ο Μιλτιάδης Εβερτ έγινε Πρόεδρος της Ν.Δ. , ο Σταύρος Ψυχάρης, στη σύντομη τηλεοπτική του καρριέρα, τον υποδέχθηκε στον ΑΝΤΕΝΝΑ, με τη φράση «Καλωσορίζω, τον επόμενο Πρωθυπουργό της Ελλάδος». Ο Ανδρέας ήταν καταβεβλημένος και προετοίμαζαν τον Μίλτο. Όταν, όμως, εξελέγη ο Σημίτης και τα κόζια άλλαξαν, ο Εβερτ, από πρωθυπουργός εν αναμονή, έγινε …γραφικός.

    Όταν εξελέγη Πρόεδρος της Ν.Δ. ο Κώστας Καραμανλής, την επομένη μέρα το ΒΗΜΑ κυκλοφόρησε με πρωτοσέλιδο τη γνωστή κλωνοποιημένη προβατίνα Ντόλυ! Όσοι ήταν να καταλάβουν, κατάλαβαν!

    Όταν τελείωνε ο Σημίτης, αφού δεν κατάφεραν να ξεγελάσουν τον ελληνικό λαό με εκείνη την καταιγίδα ..υπερπροβολής του έως πρίν λίγους μήνες …Γιωργάκη, τον οποίο εν μία νυκτί, μεταμόρφωσαν σε …Γιώργαρο, άρχισαν να ανακαλύπτουν και τον Καραμανλή! Μέχρι και ο Κωστόπουλος του πήρε συνέντευξη και τον έκανε πρωτοσέλιδο στο Esquire!

    Ο Καραμανλής ανέθεσε στον Θοδωρή Ρουσσόπουλο να χειριστεί τα ΜΜΕ. Μες τη μέθη της εξουσίας λησμόνησαν ότι οι ….λυκοφιλίες, δεν γίνονται ποτέ πραγματικές φιλίες. Και το κυριότερο: έχουν ημερομηνία λήξεως! Η κ. Μάρα Ζαχαρέα σύζυγος του Υπουργού Επικρατείας, παρουσίαζε το Κεντρικό Ειδήσεων του MEGA! Στη συνέχεια μεταπήδησε στον ALPHA, του κ. Κοντομηνά και παρουσίαζε το Δελτίο με τον κ. Νίκο Χατζηνικολάου! Για όσους το λησμόνησαν: ο Χατζηνικολάου εμφάνισε τον Καραμανλή ως «κουρασμένο» και ο ALPHA πρωταγωνίστησε στην αποκαθήλωση του Ρουσσόπουλου!

    Μετά τις εκλογές του 2007, το ΒΗΜΑ κυκλοφόρησε με πρωτοσέλιδο «Παραιτηθείτε κ. Πρόεδρε» και ζητούσε απ’ το Γιώργο να παραιτηθεί υπέρ του Βενιζέλου! Στις εκλογές του 2009, ο κυρ Σταύρος παραχώρησε το κύριο άρθρο του ΒΗΜΑΤΟΣ, στον Γ. Παπανδρέου! Ως τον επόμενο πρωθυπουργό της Ελλάδος! Το ΒΗΜΑ είχε αποφασίσει! Μπορεί και να θεωρούσε περιττές τις εκλογές!

    Όταν ο Σαμαράς ξεκίνησε την πορεία του για την ηγεσία της Ν.Δ. θεώρησαν την υποψηφιότητά χωρίς τύχη! Θυμάσθε εκείνες τις δημοσκοπήσεις με τις οποίες προηγείτο η Θεοδώρα με θηριώδη ποσοστά;

    Όταν πέρσυ παρουσίασε το Ζάππειο Ι, χαρακτήρισαν την πρότασή του γραφική και ανεφάρμοστη! Η Ν.Δ. αγκομαχούσε να περάσει ένα μονόστηλο!

    Από την περασμένη Άνοιξη, όταν πείσθηκαν ακόμα και οι …άπιστοι ότι ο Γιώργος δεν μπορεί, το πρόγραμμα δεν βγαίνει και ο Σαμαράς πήρε κεφάλι στις δημοσκοπήσεις, άρχισαν τις γνωστές γαλιφιές! Αίφνης, ….ανακάλυψαν τον Σαμαρά, όπως είχαν ανακαλύψει και τον Καραμανλή!

    Όλοι αναμένουν ότι ο ο Σαμαράς δεν θα επαναλάβει τα λάθη του Καραμανλή….

    Βρίσκει τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ στη χειρότερη καμπή της ιστορίας τους: αναξιόπιστα και καταχρεωμένα, στα πρόθυρα της κατάρρευσης.

    Έχουν να αντιμετωπίσουν και έναν πολυτάλαντο εχθρό, το διαδίκτυο, τον οποίο είναι αδύνατον να καταβάλλουν!

    Δεν τα έχει ανάγκη! Αυτά προσπαθούν να στηριχθούν πάνω του για να αποκτήσουν λίγη από τη χαμένη τους αξιοπιστία.

    Και να θυμηθούν τις ένδοξες ημέρες, τότε που πραγματικά διαμόρφωναν τις εξελίξεις, ενώ τώρα τις παρακολουθούν αμήχανα και αδύναμα…

    http://www.antinews.gr/2011/09/25/124055/

    • Βαρλάμης Νίκος avatar
      Βαρλάμης Νίκος @ Απηυδισμένος 30/11/2011 15:52:15

      Συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση και ως ένας από αυτούς που τα έζησαν από κοντά επιβεβαιώνω όλα όσα αναφέρθηκαν.

  7. athanasios avatar
    athanasios 30/11/2011 11:53:43

    Προεδρε προχωρα.Μη μπεις στον πειρασμο των ισορροπιων και των συμβιβασμων που προσπαθουν να επιβαλλουν οι εξωθεσμικοι και τα φερεφωνα τους. Η Κοινωνια βλεπει στο προσωπο σου την ελπιδα και περιμενει να την μετουσιωσεις σε πραξη.Μη τη διαψευσεις.

  8. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 30/11/2011 11:58:59

    Παιδιά όλα αυτά που γράφει ο Φαήλος είναι σωστά. Αλλά έχουν μια συνισταμένη.ΛΈΓΕΤΑΙ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΠΛΟΎΤΟΥ . Ποίος θα επιβάλει κάτι τέτοιο και ποίοι θα το δεχθούν. Οι εκδότες -νταβατζήδες; Όχι βέβαια. Τότε ποιός; Κανένας ,άρα πάμε ολοταχώς για εμφύλιο και το εννοώ. Θα φάμε ο ένας τις σάρκες του άλλου. Μόνο ένας τρόπος υπάρχει διαφυγής από το κακό που έρχεται.Όλοι για τα επόμενα 10 χρόνια μισθό 800 ευρώ και εγώ και ο Πρωθυπουργός και ο Μπόμπολας και ο Κόκκαλης και όλοι. Φαντασιώνομαι ; Δείτε την ζούγκλα μπροστά σας.

  9. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 30/11/2011 12:21:42

    Δεν είμαστε Ζουλού δεν είμαστε Παπούα,
    είμαστε η άγρια φυλή του Αντινιούα

  10. laiki apogeymatini avatar
    laiki apogeymatini 30/11/2011 12:24:00

    τα σταγονιδια που λεγαμε .....

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ laiki apogeymatini 30/11/2011 12:33:50

      Σε μένα αναφέρεσαι?????

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Τιγράνης 30/11/2011 12:54:28

        Ρωτάω απλώς για να ξέρω δηλαδή αν πρέπει να αρχίσω να ρίχνω στάχτη στα μαλλιά μου μετά έξαλλων ολολυγμών... Βαρύ κι ασήκωτο να σε αποκαλεί ακροδεξιό ολόκληρη λαϊκή απογευματινή...

        Σου αφιερώνω, έτσι για εξιλέωση την παιδική ραδιοφωνική σειρά «Εδώ Λιλιπούπολη» και ιδιαίτερα το "Δεν Είμαστε Ζουλού" της Μαριανίνα Κριεζή, να το ακούς όσο θα απολαμβάνεις το λαϊκό σου γεύμα στο Πρυτανείο...

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ Τιγράνης 30/11/2011 21:35:15

          Χαχαχαχα!
          Που την θυμηθηκες την Λιλιπουπολη βρε αθεοφοβε?

          • Τιγράνης avatar
            Τιγράνης @ Δικερως 30/11/2011 21:48:36

            Μεγάααλες στιγμές! Α ρε αθάνατε Μάνο...

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ Τιγράνης 30/11/2011 21:53:52

            +++++

  11. Αριστειδης ο δικαιος avatar
    Αριστειδης ο δικαιος 30/11/2011 12:29:15

    Τα αρθρα σου φαηλο, μου επιτρεπεις τον ενικο, ειναι μια πραγματικη οαση στην ερημια και την ξηρασια του πολιτικου γιγνεσθαι ,που βιωνουμε ολοι μας.Τολμας και λες φορα παρτιδα αυτα που ολοι λεμε μεταξυμας αλλα δεν τολμουμε να τα πουμε δημοσια γαιτι οι ματαπολιτευτικοι μας κανονες ` ευγενειας` μας εμαθαν να το βουλωνουμε γιατι θα μας

    θεωρησουν ακραιους,εθνικιστες και αλλες σαχλαμαρες.Απογοητευομαι γιατι δεν υπαρχουν φωνες δεξιες ,πατριωτικες ,σθγχρονες να προαγουν την φιλελευεθερη οπτικη των πραγματων ,μια ματια στο δημοσιογραφικο καταστημενο θα δειξει οτι σε ενα ποσοστο της ταξεως του 90% ειναι νυν και πρωην αριστεροι,οι περισσοτεροι περασαν ειτε απο τον ριζοσπαστη ειτε απο το κκε, συριζα ,μλ κκε, κκε μλ, και διαφορα αλλα γκρουπουσκουλα της αριστερας .Ειρωνευονται και λασπολογουνη μονιμως οτιδηποτε εκφραζει την δεξια παραταξη και στα ευκολα υμνουν την πασοκοαριστερα ,και στα δυσκολα εχουν στην τσεπη τους ετοιμο το τροπαριο οτι ολοι ιδιοι ειναι.Η ευθυνη της φιλελευθερης παραταξης ειναι τεραστια στο οτι αφησε να παγειωθει ενας μιντιακος κοσμος με αριστερα υλικα.Και κατι μοναχικοι αγωνιστες σαν τον Φαηλο να ειναι μονοι τους και να λοιδορουνται γαι τις αληθεις που λενε.Εχει φθασει αυτο το κατεστημενο της μεταπολιτευσης γαλουχημενο απο την αριστερη προπαγανδα να υποτιμα στην καλυτερη ,και να λοιδορει και ξευτιλιζει στην χειροτερη οτι εθνικο ,πατριωτικο και θρησκευτικο τολμουσε να βγει δημοσια.Ο τιτλος του νοικοκυρη,φιλησυχου και νομοταγους πολιτη εθεωρειτο βρισια ,αντιστοιχα εθεωρειτο επαναστατικη πραξη να εισαι εναντια στο καπιταλιστικο κρατος και τους νομους του και να τωρα τα αποτελεσματα, πληρης χρεωκοπια των παντων.Εφθασε η ωρα η οχλωδης ελληνικη κοινωνια που λειτουργουσε ως τωρα ως μαζα, να ανεβει κατηγορια , να γινει κοινωνια αποτελουμενη απο ελυθερα σκεπτομενους πολιτες ,και ποιος μπορει να βηθησει αε αυτο?
    Ηαπαντηση σε ολους γνωστη ,ο Σαμαρας και η αναγγενημενη ΝΔ.Επιτελους να εχουμε μια σοβαρη συντηρητικη παραταξη στην ελλαδα

  12. Αριστειδης ο δικαιος avatar
    Αριστειδης ο δικαιος 30/11/2011 12:35:12

    η σκεψη σου φιλε περι εμφηλιου αν και αρκετα προχωρημενη δεν απεχει και πολυ απο την πραγματικοτητα,για αυτο και οι ελπιδες ολων μας ειναι στο σαμαρα ,ειναι ιστορικες ευθυνες και οχι απλες ευθυνες,η συντηρητικη παραταξη εχει δειξει οτι εχει την συνταγη στο DNA της να σωζει την πατριδα στα δυσκολα και να ενωνει τον λαο.

  13. ποτεμκιν avatar
    ποτεμκιν 30/11/2011 12:56:13

    Αν ορίσουμε οτι ο άνθρωποs διέπεται απο την φύση του με αρετές( τιμιότητα φιλία πνευματική ανύψωση δημιουργία, αγάπη) και καταστροφικές ορμές( απληστία, αλαζονεία ,διαστροφή, έγκλημα) έρχεται η κοινωνία και κωδικοποιεί την συνύπαρξη ανάμεσα στα μέλη με κανόνες(νόμους).Αυτό είναι το αυτονόητο με πλούσια βιβλιογραφια αιώνων. Η κατάληξη μετά την ανάγνωση του άθρου σου, ειναι να εκφράσω απορίες σε σχέση με την κεντροδεξια που θέλει να γίνει ρυθμιστής μιας πολιτικής συμβίωσης των ανθρώπων χωρίς ανθρωποθυσίες
    ΤΟ Σχεδιο
    Ξεκάθερα σε γραμές
    α.Η μισθωτή εργασία πρέπει να καθορίζεται απο νόμο χωρίς ανταγωνισμό προς την αθλιότητα. Το πλαίσιο του κατωτερου μισθου οι ωρες εργασίας τα δικαιωματα και οι υποχρεώσεις.
    β.Η συσωρεύση δύναμης και πλούτου απο ανθρώπους που θα καταφέρνουν να ελέγχουν ολοκληρωτικά την υπόλοιπη κοινωνία(κάτι που βιώνουμε εντονα και στο πετσι μας τώρα), πρέπει να ελέγχεται και να προστατεύται το σύνολο και όχι το εγώ. Περιορισμός, προστατευτισμός.
    γ Το πολιτισμικό μοντέλο που θέλουμε.
    Μια προτεσταντικής ηθικής που πρεσβεύει οτι μοναδικό κριτήριο την εργασία σαν μοναδική αναφορά της υπαρξης για την κυρίαρχία η την ελληνική εκδοχή του βιωματος που εντάσει την εργασία μέσα στο πλαίσιο της συνεύρεσης και εξυψωσης του ανθρώπου προς την ενατένιση.
    Τα παραπάνω λέγονται γιατι εχω τις απορίες μου σε σχέση με τις προθέσεις
    της κεντροδεξιάς να δώσει την μάχη με όραμα για την χώρα η θα γίνει ενας επόμενος διαχειριστής του συστήματος;
    Θα συγκρουστεί ακόμα και με το μοντέλο της Ευρώπηςπου πάει να γίνει η θα μείνει μέσα στα αυστηρά πλαίσια που τα καθορίζουν άλλοι;
    α δανειακη σύμβαση με οποιοδήποτε τίμημα;
    β Συνθήκες της ευρωπαικής ένωσης που κάνει χώρεs <> με οτι σημαίνει αυτό
    Με εκτίμηση γνωρίζοντας οτι η χώρα δεν ζεί στο φεγγάρι αλλά ούτε θα ηθελα να ζεί στο κελάρι της βορευρωπαικής έπαυλης , ανάμεσα στα παλιά κρασιά, τροφοδώντας το καυστήρα της θέρμανσης της οικονομίας τους με κάρβουνο ελληνικό(ανθρώπους)
    Καλη αντάμωση στις πατατες με αβγά της βαρβάρας.

  14. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 30/11/2011 13:07:15

    Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει

  15. SABI avatar
    SABI 30/11/2011 13:17:10

    ΣΠΥΡΟ,
    Εχεις απόλυτο δίκιο. Αυτά ακριβώς λέει και η Αριστερα που για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται οτι οσον αφορά την κοινωνική δικαιοσήνη και την ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΠΛΟΎΤΟΥ είχε πάντα δίκιο. Αν λοιπόν συμμαχήσει ο Σαμαράς μαζί της όπως ο Μητσοτάκης με τον Φλωράκη που μας απάλλαξαν έστω και για λίγο από τον καταστροφέα της πατρίδας ανήθικο Αμερικανόφερτο πράκτορα Αντρέα Παπανδρέου, δεν θα γίνει κανένας εμφύλιος. Θα γίνουμε πραγματικά η Δανία του Νότου.

  16. ΚΔ avatar
    ΚΔ 30/11/2011 13:33:06

    ΔΕΞΙΑ κ. Κρανιδιώτη .... ΔΕΞΙΑ...., πέστο χωρίς φόβο και ενοχές, να γεμίσει το στόμα σου και να καθαρίσει από τα παράσιτα η ιδεολογία μας. Τί είναι αυτό το "Κεντροδεξιά"; Τί δουλειά έχει η Δεξιά με το Κέντρο; Τους αρχομανείς, Βενιζέλους, Πλαστήρες, Πάγγαλους, Παπανδρέου, που την έχουν κτυπήσει αλύπητα, όχι από ιδεολογική αντιπαλότητα, αλλά μόνο και μόνο για την κατάληψη της εξουσίας. Αν η αριστερά είναι ο σεβαστός ιδεολογικός μας αντίπαλος, το Κέντρο είναι ο ύπουλος και αδίστακτος εχθρός μας, που έχει εν ψυχρώ χύσει το αίμα της παράταξης στο Γουδή και τελευταίο γέννημα (από το Σημίτη και πέρα) έχει το τέρας του νεοφιλελευθερισμού, που οδηγεί την Ελλάδα στην εξαθλίωση και την ταπείνωση.
    Ποτέ πια η νόθευση της παράταξης με τα ιδεολογήματα του Κέντρου, του μεσαίου χώρου, της τηλεδεξιάς κλπ.. ΔΕΞΙΑ και μόνο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΚΔ 03/12/2011 14:52:46

      Αγαπητέ ΚΔ,
      Κεντροδεξιά είναι ο σωστός όρος που καλύπτει την ευρύτητα της παράταξης μας. Οι βενιζελικοί, σου θυμίζω ήταν εξίσου πατριώτες με τους κωνσταντνικούς της Ηνωμένης Αντιπολιτεύσεως και δη πιο τολμηροί. Ήταν συνήθως και σκληρότεροι αντικομμουνιστές, λόγω και της στάσης της Αριστεράς κατά τον Εθνικοαπελευθερωτικό Αγώνα του Στρατού μας στην Μικρά Ασία.
      Στο κοινωνικό σύστημα, λαϊκοί και φιλελεύθεροι, ΕΡΕ και Ένωση Κέντρου, δεν είχαν καμμία απολύτως διαφορά. Ο Γεώργιος Παπανδρέου, ο παλιός, όχι το "φρούτο" που μας έλαχε το 2009, ήταν ο Πρωθυπουργός του Δεκέμβρη, ο άνθρωπος που έστειλε την Ελληνική Μεραρχία στην Κύπρο το 1964 κι έφτασε με το Σχέδιο Άτσεσον κοντύτερα από τον καθένα στην Ένωση. Ο Πλαστήρας ήταν αυτός που το 1944 είχε τα κάκαλα, ποπυ λένε οι Πόντιοι, να πει στον Σιάντο, "Σκάσε ζαγάρι, θα σε τσακίσω".
      Τα πάθη του Διχασμού ανήκουν στο μακρινό παρελθόν. Η Δεξιά και το αληθινό Κέντρο της Ιστορίας, δεν έχουν πια τίποτα να χωρίσουν. Πατριώτες και κοινωνικά φιλελεύθερη με ευρεία, κατεξοχήν, λαϊκή βάση. Κι οι δυο παππούδες μου ήταν βενιζελικοί, πολεμιστές της Στρατιάς της Μικράς Ασίας. Είχαν πρώτα το Θεό και μετά το Βενιζέλο, αν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για την σειρά. Ο ένας αγρότης κι ο άλλος λιμενεργάτης. Που θα βρίσκονταν σήμερα νομίζεις;

  17. GGL avatar
    GGL 30/11/2011 13:33:06

    "Σε αυτό μετέχουν μεταλλαγμένοι σοσιαλιστές, ανακυκλωμένοι αριστεριστές, τηλεπατριώτες αλά καρτ με βρώμικο μάτι και τα εκτοπλάσματα του νεοφιλελευθερισμού που απέβαλε το σώμα της μεγάλης Κεντροδεξιάς."
    Χμμμμ.... ναι αλλά στη συγκυβέρνηση Παπαδήμου δεν μετέχουν οι περισσότεροι από αυτούς αλλά το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ του κ.Σαμαρά και το ΛΑΟΣ............
    Και οι συγκυβερνώντες θα υποστούν το κόστος της συγκυβέρνησης....τα χαράτσια.....τις εισφορές......την υπερφορολόγηση........την εξαθλίωση της μεσαίας τάξης.

  18. k avatar
    k 30/11/2011 13:38:10

    ΟΧΙ ΜΑΙΜΟΥΔΙΕΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ , ΜΟΝΟ ΚΚΕ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ.

  19. δημητρης avatar
    δημητρης 30/11/2011 13:45:57

    Σωστα το λετε: Μια ειναι η Δεξια.
    Στην οποια ανηκει και ο παρταινερ σας κ. Καρατζαφερης.
    Την Δεξια του Παπαγου κε. Κρανιδιωτη θελεις;
    Ευτυχως που δεν πουληθηκαν καποια νησια ακομα, ε;

    • makis p avatar
      makis p @ δημητρης 30/11/2011 17:04:30

      H Δεξιά του Παπάγου ξεκίνησε την ανάπτυξη στην Ελλάδα

    • Φρίξος Γιαννιός avatar
      Φρίξος Γιαννιός @ δημητρης 30/11/2011 21:58:07

      η δεξιά φίλε που σου εξασφάλισε να γράφεις ελληνικά σε αυτό τον ιστοχώρο

  20. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 30/11/2011 13:55:43

    Κόμμα κανιβάλων δεν ξέρω.
    Κυβέρνηση τουρλού τουρλού που τη στηρίζουμε και δεν εκλέχτηκε ξέρω.

    ΥΓ

    όσο για τα χαράτσια τους κεφαλικούς και τις συντάξεις ή μισθούς ο Υπουργός της "κυβέρνησής μας" κύριος Βενιζέλος τα εισπράττει.

  21. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 30/11/2011 14:07:04

    Αν δεν παραμερίσει τα σκουπίδια της Μυκόνου, τα αδέρφια , γιους, ξαδέρφια στελεχών του παρελθόντος δεν θα κάνει τίποτα ο Πρόεδρος θα τον φάνε σιγά σιγά όπως φάγανε και τον Καραμανλή όλα αυτά τα ανύπαρκτα πολιτικώς τυπάκια που κοιτάνε μόνο να πάρουν καμιά ξαπλώστρα στην Μύκονο για να μαυρισουν ή κανα δωρεάν τηλέφωνο από την ζιμενς για να μη πληρώσει ο μπαμπάς τα έξοδα τους

  22. TARAMAS avatar
    TARAMAS 30/11/2011 14:07:38

    Γιατί η μεγάλη Κεντροδεξιά είχε ένα φοβερό «συνωμοτικό» σχέδιο, μια «σατανική» πεποίθηση. Πίστευε και πιστεύει πως η εξομάλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων με την παρέμβαση του κράτους, συμβάλει στην κοινωνική ειρήνη και στην εθνική ενότητα.

    Το φοβερό σχέδιο της Κεντροδεξιάς ήταν να οικειοποιηθεί όλα τα παπατζηλίκια του παπανδρεϊσμού, την ξωφλημένη οικονομική θεωρία της αριστεράς και να φάει όσα παιδιά της ζήλευαν τα σύγχρονα δυτικά κράτη και ήθελαν να αλλάξουν τους όρους του πολιτικού παρεδωσισμού στην Ελλάδα, χαρακτηρίζοντάς τα εγχώριους κανίβαλους, εκτοπλάσματα του νεοφιλελευθερισμού, ευρωληγούρηδες και να συμμετάσχει ανεμπόδιστη στη χρεοκοπία της χώρας. Όλα τα άλλα είναι εντυπωσιακά λόγια για να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο και να κάνουμε εμείς κουμάντο.

  23. Μπαμπης avatar
    Μπαμπης 30/11/2011 14:42:40

    Και να μην ξεχνάμε πως τη δόλια μας τη χώρα την κυβερνούσε η δεξιά (με όποιο επίθετο θέλετε μπροστά της)μέχρι το 1981 πλην των διαλειμμάτων Γ. Παπανδρέου που ήταν κάτι άλλο αλλά όλως τυχαίως είχε χτυπήσει το ΚΚΕ όσο και οι εθνοσωτήρες.Δηλαδή μέχρι το 1981 όλα ήταν όλα καλά και ωραία ,ο λαός απολάμβανε πλεονεκτημάτων σκανδιναβικής χώρας,η εξωτερική της πολιτική δεν ήταν δεμένη σε κανένα άρμα οι δε ρεμούλες τα σκάνδαλα και η διαφθορά ήταν άγνωστες λέξεις.Επί της ουσίας πάντως ωραίο ήταν το άρθρο.Οπως αναφέρει ένας φίλος παραπάνω είναι πράγματα που όλοι συζητάμε μεταξύ μας και εγώ ένας πρώην αριστερός χαίρομαι αφάνταστα να τα χτυπάω έτσι για το τσίγκλιμα σε νυν αριστερούς φίλους που βλέπουν σοσιαλιστικά οράματα αλλά απολαμβάνουν λάθρα και τις χαρές του καπιταλισμού.Το θέμα όμως είναι ότι ο κ. Κρανιδιώτης είναι πολιτικός που θα διεκδικήσει την ψήφο μας και πέρα από τους κοινούς τόπους καλό θα ήταν να μας προτείνει και δικές του ή ευρύτερες κομματικές πρωτοβουλίες για να μην επαναληφθούν όσα με γλαφυρό τρόπο περιγράφει στο κείμενο του.Τι γίνεται με τις καταθέσεις Πασόκων και Νεοδημοκρατών πολιτικών στην Ελβετία?Τι θα κάνει η Νέα Δημοκρατία για να αντιμετωπίσει το απυρόβλητο των πολιτικών?Γιατί καταργείται το άσυλο στα πανεπιστήμια και όχι των βουλευτών?Καταλαβαίνω πως αυτά δεν είναι τα σοβαρότερα προβλήματα της χώρας αυτή τη στιγμή αλλά πως αλλοιώς θα πειστεί ο λαός ότι οι αντιπρόσωποι του ελέγχονται πραγματικά και δε θα τολμήσουν επί ποινή να απλώσουν το χέρι εκεί που δεν πρέπει?Αν περιμένουμε από τους πολιτικούς όπως προβλέπεται σε μια δημοκρατία να φέρουν σε πέρας το έργο της διακυβέρνησης πρέπει να είμαστε σίγουροι πως υπάρχει το θεσμικό πλαίσιο και περισσότερο η εφαρμογή του που θα καθιστά τους πολιτικούς όντως διακόνους του λαού και όχι κοτζαμπάσηδες του.Προτάσεις και σχέδιο λοιπόν.Το τι θέλουμε το ξέρουμε κι από μόνοι μας.Αυτά με φιλική διάθεση και χωρίς μειωτικές κακοπιστίες και άλλα τέτοια.

  24. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 30/11/2011 16:54:47

    Παρα πολύ ομορφα τα γράφεις, αναφορικά με το ιστορικό κομάτι, και την περιγραφή του προβλήματος. Αλλά, αναφορικά με τη λύση , εισαι πολύ αισιόδοξος.

    Ποιοί πολίτες και ποιό εκλογικό σώμα θα δωσει αυτές τις συναινέσεις , και τις "πλάτες" για την "έφοδο προς τον ουρανό" ?

    Αυτοί που δεκαετίες ψήφιζαν τους Παπανδρέου γιατί "δίνουν λεφτά στον κόσμάκη" ? (αυθεντική δηλωση στην κάμερα οπαδού του ΠΑΣΟΚ!)

    Κάτσε να δείς πως θα κουνάνε πλαστικές σημαιούλες στον επόμενο που θα τους τάξει επιδόματα και αργομισθίες! (μην εκπλαγείς αν είναι...πάλι ο ΓΑΠ!)

    Μήπως αυτοί οι πολίτες /ψηφοφόροι (τρομάρα μας!) που έχουν φέρει πρώτα σε τηλεοπτική ακροαματικότητα τα τούρκικα σίριαλ ,την εκπομπή της Ανίτας Πάνια ,και τις πάσης φύσεως εκπομπές με εμετικούς τραβεστί?

    Μήν κάνουμε όνειρα. Ας μου πείτε πως υποστηρίζω την "εκτροπή" , αλλα αυτά που πρέπει να γίνουν αν είναι να σωθεί η χώρα, είναι τόσο επώδυνα που καμιά κυβέρνηση ,στα πλαίσια της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας δεν μπορεί να επιβιώσει.

    Και πολύ περισότερο, τι στιγμή που θα αντιμετωπίζει την λυσασμένη αντίδραση απο το επιχειρηματικό και εκδοτικό κατεστημένο.

    Οταν πάς να αντιμετωπίσείς τους κανίβαλους , που πολύ σωστά περιγράφεις, ΑΟΠΛΟΣ ,με μόνο όπλο..."τους θεσμούς" (που αυτοί τους έχουνε γραμμένους εκει που δεν πιάνει μελάνι) απλά...σε τρώνε!

    Οι Γόρδιοι Δεσμοί δεν λύνονται. Κόβονται!

    Δυστυχώς , δεν διαθέτουμε ούτε Μεγαλέξανδρο, ούτε σπαθί...

  25. maximos avatar
    maximos 30/11/2011 19:13:47

    Ακόμη και μετά την εκλογή του Αντώνη Σαμαρά στην ηγεσία του κόμματος η ΝΔ καρκινοβατεί Είναι ακόμη ανίκανη να εκφράσει καίριο πολιτικό λόγο. Περιορίζεται σε αποφθέγματα και δηλώσεις κοινωνικού προνοιακού χαρακτήρα. Έχει υιοθετήσει την ξεπερασμένη λογική και το λεξιλόγιο που θυμίζει το ΠΑΣΟΚ της εποχής της “αλλαγής”.
    Μέχρι σήμερα η ΝΔ δεν έχει μπορέσει να βρει υλικό για θετικές σκέψεις. Αντί για δράση και άποψη για το κάθε τι προτιμάει το στρώσιμο του κρεβατιού: την ιδεολογία της καμαριέρας.
    Έχει τις φαντασιώσεις που μπορεί. Φαντασίωση δεν είναι πολιτική αλλά φυγή από την πραγματικότητα και τις απαιτήσεις αγώνα. Αγώνα που απαιτεί την τοποθέτηση σε ένα διαφορετικό επίπεδο της “κουλτούρας” (το πνευματικό-πολιτιστικό επίπεδο) η για να χρησιμοποιηθεί ένας όρος που είναι της μόδας, το επίπεδο της μετα-μεταπολίτευσης. Είναι ιστορικά, η πρώτη φορά από 36+1 χρόνια που δίνεται η ευκαιρία στην ΝΔ να απογαλακτιστεί από τα συμπλέγματα απέναντι στην αγοραία αριστερόστροφη προοδευτικάντζα που τις κληροδότησε ο εθνάρχης Καραμανλής. Υπάρχει μία δυναμική στην κοινωνία που περιμένει να ακούσει τον αντίλογο στον ψευτοπροδευτισμό, την πνευματική αγκύλωση και την ιδεολογική τρομοκρατία της μεταπρατικής αριστεράς.

    Ο κύριος Σαμαράς έχει καθήκον, υποχρέωση, αποστολή στο όνομα των επί 35+1 χρόνια ταλαιπωρημένων Ελλήνων να σπάσει θεληματικά πολλές πινακίδες και συμβατικούς φραγμούς, καθώς και αρκετές δεδομένες ιδέες και να συμβάλλει στην γενική ανακατανομή των ιδεών που γίνεται σήμερα μπροστά στα μάτια μας.

    Ο κόσμος της ΝΔ έχει ιδιοσυγκρασία αγωνιστική. Περιμένει να ακούσει από τον Σαμαρά τον λόγο της δύναμης και όχι την αντικατάσταση του μονολόγου του χθες με ένα νέο μονόλογο. Οι άνθρωποι, οι ψηφοφόροι, οι οπαδοί της ΝΔ μέσα στην λαίλαπα που την έριξαν οι πεμπτοφαλαγγίτες του ΔΝΤ και της χρεοκοπίας εύχονται μαζί με την δική τους ενδυνάμωση την γέννηση και την εξέλιξη μιας νέας Νέας Δημοκρατίας με την οποία θα είναι δυνατό να αρχίσει μια πραγματική αγωνιστική πορεία προς τον λαό...

  26. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ, ΠΑΝΤΑ ΓΕΙΤΟΝΑΣ.. avatar
    ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ, ΠΑΝΤΑ ΓΕΙΤΟΝΑΣ.. 30/11/2011 19:35:22

    ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΤΩΝ 5 ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ, ΑΥΤΟΑΔΙΚΕΙΤΑΙ... Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ 4 ΠΡΩΤΩΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΙΣΤΙΚΗ... ΑΛΛΑ Η Η 5η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΟΜΗΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗΣ... ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ, ΤΟΛΜΕΙΣΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ...
    ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΕΓΩ ΣΑΣ ΣΥΜΠΟΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΑΚΟΜΗ Η ΝΔ ΜΕ ΤΑ ΕΚΤΟΠΛΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ... ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ.. ΚΑΙ ΕΝ ΠΑΣΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ Π. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟ, ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΕΡΜΗΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΔΑΦΝΟΣΤΕΦΑΝΟ ΣΤΗ ΝΔ, ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΑΤΗΣ (ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΦΑΤΗΣ) ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.. ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΚΥΡΙΕ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΔΕΣ,ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ, ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΒΡΩΜΙΕΣ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΔΕΞΙΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΣΧΑΤΙΕΣ, ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΞΕΜΥΤΙΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΦΕΝΕΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΝΑΝΕ ΦΙΛΑΡΕΣΚΑ....
    ΚΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ...
    ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΑΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΣΑΣ..
    ΜΗΝ ΑΥΤΟΑΚΥΡΩΝΕΣΤΕ..
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ..

  27. Ταραχή avatar
    Ταραχή 30/11/2011 19:35:36

    Φαήλο ο κόσμος έχει φτάσει στα όρια του.Η φτώχεια και η ανεργία εξαπλώθηκαν μέσα σε λίγους μήνες πάνω από την Ελλάδα σαν την φωτιά στο ξερό πευκοδάσος το κατακαλόκαιρο με οκτώ μποφόρ βοριά.Αν διαβάζεις τα σχόλια μας μεταβίβασε εκεί που πρέπει αυτή την κατάσταση.Δεν πάει άλλο πιά!!!!!!!!
    Φτάνουν τα λόγια οι αναλύσεις και οι διαπιστώσεις.Λύσεις υπαρκτές και αποτελεσματικές χρειάζονται που θα φέρουν αποτέλεσμα και επιχειρήματα να πεισθεί ο κόσμος πως κάπου όλα αυτά θα τελειώσουν και θα ξαναδεί το μέλλον του με αισιοδοξία.

  28. Anna avatar
    Anna 30/11/2011 21:02:15

    Φαήλο,όπως πάντα καταπληκτικός. Respect!
    Η αλήθεια είναι ότι το ΠΑΣΟΚ έχει κόμμα χωρίς αρχηγό και εμείς έχουμε αρχηγό χωρίς κόμμα.

  29. SABI avatar
    SABI 30/11/2011 21:10:55

    ΚΟΚΚΙΝΕ ΓΕΙΤΟΝΑ, ΠΑΝΤΑ ΓΕΙΤΟΝΑ:,
    Aπόλυτα σωστός!!! Η Κεντροδεξιά αυτή τη φορά, άν και εφ' όσον την ημέρα της τελικής κρίσεως έχει αποβάλλει ΟΛΑ τα εκτοπλάσματά της , μόνο αν βρεί τρόπο συνενόοησης ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ με την Πατριωτική Αριστερά που θα έχει στο μεταξύ επίσης αποβάλλει ΟΛΑ τα εκτοπλάσματά της, θα μπορέσει επιτέλους να βρεί τον δρόμο για την "έφοδο προς τον ουρανό"με ηγεσία που θα είναι στιβαρή μόνο όταν τη στηρίζουν και οι δύο πυλώνες του Εθνους (Δεξιός και Αριστερός) .
    Ο Εθνικός Ποιητής Γιάννης Ρίτσος, περιγράφει γλαφυρά αυτόν τον τρόπο στο "καπνισμένο Τσουκάλι" :Και να αδελφέ μου που μάθαμε να κουβεντιάζουμε ήσυχα κι απλά.
    Καταλαβαινόμαστε τώρα, δεν χρειάζονται περισσότερα.
    Κι αύριο λέω θα γίνουμε ακόμα πιο απλοί.
    Θα βρούμε αυτά τα λόγια που παίρνουνε το ίδιο βάρος
    σ' όλες τις καρδιές, σ' όλα τα χείλη.
    'Ετσι να λέμε πια τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη.
    Κι έτσι που να χαμογελάνε οι άλλοι και να λένε,
    "Τέτοια ποιήματα, σου φτιάχνουμε εκατό την ώρα."
    Αυτό θέλουμε κι εμείς.
    Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε αδελφέ μου απ' τον κόσμο.
    Εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο.
    ...έχεις ακόμη να κλάψεις πολύ
    ώσπου να μάθεις τον κόσμο να γελάει.

  30. Δικερως avatar
    Δικερως 30/11/2011 22:02:08

    Φαηλο,Λαος calling,twelve points.

  31. apostolis-kastoria avatar
    apostolis-kastoria 30/11/2011 23:05:21

    Το πόσο καλή , κατανοητή και ουσιαστική σε νοήματα γραφίδα διαθέτεις είναι νομίζω τοις πάσι πλέον γνωστό (ταρακούνησες με τα γραφόμενά σου ήδη τα "κληρονομικώ δικαίω" βαρίδια της ΝΔ (αυτοί έχουν την αίσθηση ότι κινδυνεύει η καρέκλα τους από εσένα) και σου άνοιξαν πόλεμο "κουνώντας το δάκτυλο" και σε σένα αλλά και σε όλους εμάς) . Αυτοί οι παράξενοι τύποι , θεωρώ ότι δεν έχουν σαν κίνητρο την δήθεν ιδεολογία τους , αλλά απλά και μόνο τα συμφέροντά τους ή αυτών που τους στηρίζουν και τους χρηματοδοτούν . Είναι το κομμάτι της ΝΔ που θα "την κάνει" (αφού ακόμη το κόμμα τους ανέχεται) , προς το νέο κόμμα των οσφυοκαμπτών που είναι έτοιμο να κάνει την εμφάνισή του στον πολιτικό ορίζοντα . Το κόμμα που θα περιμαζέψει "κουνόντες δάκτυλα" που θα προέρχονται από όλες τις πτέρυγες (αριστερά-δεξιά-κέντρο-ακροδεξιά) και η ιδεολογία τους θα είναι το προσκύνημα στους "δυνατούς σωτήρες μας" , προκειμένου αυτοί (οι ξενόφερτοι σωτήρες μας) , να τους συμπεριφέρονται ευνοϊκά και να τους παραχωρούν θέσεις στην πολιτική ζωή του δύσμοιρου αυτού τόπου . Αυτά θεωρώ ότι τα βλέπουμε όλοι μας . Τι κάνουμε όμως τώρα , με την κατάσταση που καθημερινά βιώνουμε ? Αν αποδειχθεί ότι ο Giorgo και η παρέα του φούσκωσαν το έλειμμα για να μας βάλουν στον μηχανισμό της σίγουρης πτώχευσης , πως άραγε θα ενεργήσει το "καλό" τμήμα της ΝΔ ? Μήπως έπρεπε ήδη να έχει ξεσηκώσει το σύμπαν με τις αποκαλύψεις και τις κλήσεις του εισαγγελέα για το θέμα ? Γιατί άραγε δεν αποτελεί ΠΡΩΤΟ θέμα συζήτησης από τους υπεύθυνους της ΝΔ ? Μήπως δεν είναι η κύρια αιτία της σημερινής μας κατάντιας ως έθνους και ως λαού ? Μήπως πάμε για συγκάλυψη ? Μήπως εθνική προδοσία αποτελεί και η συγκάλυψη και όχι μόνο η εκτέλεση της προδοτικής πράξης ? Και επειδή ήδη μακρυγόρησα υπέρ του δέοντος , να μην ξεχάσω να ευχηθώ "ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ (Παντελή Καψή)" . Αυτός ο "δηλωμένος" φίλος του Σαμαρά και της συγκυβερνώσας ΝΔ , θα μας εκπροσωπεί επάξια όλους μας . Το δάκτυλο πάντως το κουνάει καλύτερα και από τον Μητσοτάκη .

  32. apostolis-kastoria avatar
    apostolis-kastoria 30/11/2011 23:08:27

    Επειδή το άρθρο σου με ενθουσίασε , νομίζω ότι δεν θα σε πείραζε αν το αναδημοσιεύσω και στο δικό μου blog (kastoriamia) .

  33. Kάποιος avatar
    Kάποιος 01/12/2011 01:39:28

    Πραγματικά έχει γραφτεί με χρυσές σελίδες στην ιστορία το φανταστικό κοινωνικό κράτος,ισονομίας,δικαιοσύνης,ελευθερίας που θεμελιώθηκε από την δεξιά στις δεκαετίες του '30,'40,'50,'60 και μέχρι τα μέσα περίπου της δεκαετίας του '70. Το σημαντικότερο δε είναι ότι ο λαός στήριζε ολόψυχα τις αντίστοιχες δεξιές κυβερνήσεις (δεν νομίζω άλλωστε να υπάρχουν πολλοί θαυμαστές του Μεταξά,του Παπαδόπουλου,του Παπάγου,του τέως Βασιλιά και άλλων παρεμφερών προσωπικοτήτων στις τάξεις των αριστερών και κεντρώων ψηφοφόρων)χωρίς να υπάρχει ανάγκη για κοινοβουλευτικά ή στρατιωτικά πραξικοπήματα,εκλογές βίας και νοθείας,διώξεις,λογοκρισία και παρακρατικές οργανώσεις.

    • oneoff avatar
      oneoff @ Kάποιος 01/12/2011 17:37:59

      Μάλλον δε κατάλαβαν τι γράφεις.

  34. rs avatar
    rs 01/12/2011 16:51:38

    Από την "Λαϊκή Δεξιά" περάσαμε στην "Κεντροδεξιά".
    Σύγχυσις αγαπητέ. Σύγχυσις!
    Πριν από τις σύνθετες λέξεις ή τους επιθετικούς προσδιορισμούς κατανοούμε πρώτα τον "καθαρό" όρο.
    Απαντήστε λοιπόν τι σημαίνει "δεξιά" για να κατανοήσουμε τα υπόλοιπα.
    Εάν δεν ξέρετε δεν πειράζει. Ξέρει ο κόσμος!

  35. ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ 02/12/2011 16:33:19

    ΦΑΗΛΕ ΠΡΙΓΚΗΠΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣτο ερώτημα για τον συμπαθή Παπαδήμο, είναι εάν ( ο πολιτικός κανίβαλος που είναι η κυβέρνησή του )«Μπορεί ο καννίβαλος να εκπροσωπήσει τάχα όλους τους φίλους τους παλιούς που έχει στην στομάχα»..
    Καλή δύναμη Αδελφέ.

  36. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 03/12/2011 15:14:59

    "φέρελπις καραφλός νεανίας"
    που συνοδεύεται από υψηλού κυβισμού γκόμενα ...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 03/12/2011 20:13:03

      Συγγνώμη, αλλά ειλικρινά δεν έχω καταλάβει σε ποιον αναφέρεστε. Ο Μπάμπης ο Τραπεζιτικός (sic) είναι μεν καραφλός, αλλά δεν είναι νεανίας και επίσης εμφανίζεται στη βραδινή ζώνη της τηλεόρασης του Αλαφουζείου.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ ΒΙΣ 03/12/2011 22:52:16

        Αλλο καραφλος,αλλο ξυριζοκεφαλακης.
        Η γκομενα εχει πραγματι πολλα cc χωρητικοτητα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.