#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/09/2011 12:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το Ισραήλ ζήτησε να αναλάβει την αεράμυνα της Κύπρου!!!



Σημαντική και με προεκτάσεις είναι η είδηση που μετέδωσαν κυπριακά ΜΜΕ (www.onlycy.com) ότι οι Ισραηλινοί ζήτησαν από την κυπριακή κυβέρνηση τη χρήση της αεροπορικής βάσης «Ανδρέας Παπανδρέου», προκειμένου να μετασταθμεύσουν εκεί μαχητικά τους, παρέχοντας ως αντάλλαγμα την εξασφάλιση της αεράμυνας στη Μεγαλόνησο.

Αν αυτό ισχύσει, η Κύπρος θα «αποκτήσει» την πολεμική αεροπορία που ποτέ δεν είχε και που η Ελλάδα, τελικά, ποτέ δεν της παρέσχε στην πράξη, παρότι η αεροπορική βάση «Ανδρέας Παπανδρέου» είχε κατασκευαστεί την (σύντομη) εποχή που το δόγμα του Ενιαίου Αμυντικού Χώρου Ελλάδας -Κύπρου βρισκόταν σε ισχύ, όχι μόνο θεωρητικά, και είχαν μετασταθμεύσει εκεί ελληνικά μαχητικά F-16.

Μια τέτοια απόφαση, βέβαια, δημιουργεί και άλλου είδους δεσμεύσεις και ενώ μπορεί να εμπεδώσει έναν αμυντικό άξονα Ελλάδας - Κύπρου - Ισραήλ που θα λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής ισχύος και για τις τρεις χώρες, υπάρχουν πτυχές που χρήζουν προσεκτικής εξέτασης.

(από τον Ελεύθερο Τύπο)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νικόλας avatar
    Νικόλας 27/09/2011 12:08:16

    Υπάρχει κάποιος λόγος να πουν οι Κύπριοι όχι;
    Μόνο και καλά επειδή είναι μέλος της Ε.Ε θα πει όχι;

  2. SOTPAP avatar
    SOTPAP 27/09/2011 12:13:47

    θέλει προσοχή το ζήτημα, δεν είναι απλό να εκχωρείς την άμυνα σου σε μια τρίτη χώρα, που δεν φημίζεται άλλωστε για τη συνέπεια της.
    Αν γίνει κάτι τέτοιο, πως θα το δουν οι αραβικές χώρες; Είμαστε έτοιμοι να διαχειρισθούμε π.χ. την αναγνώριση του ψευδοκράτους από τις ισλαμικές χώρες; Μια τέτοια εξέλιξ ηθα έχει μόνιμα αποτελέσματα, ενώ η παρουσία της Ισραηλινής Αεροπορίας δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι μόνιμη.
    Μήπως οδηγούμαστε σε φιλανδοποίηση της Κύπρου; Και εν πάση περιπτώσει, αν δεν μπορούμε να διαφυλάξουμε ως έθνος την ανεξαρτησία και τα κυριαρχικά μας δικαιώματα, τι σόι κράτος είμαστε;

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ SOTPAP 27/09/2011 12:32:00

      Αγαπητέ μου, δεν χρειάζεται και τόσο προσοχή. μία τέτοια κίνηση - εάν φυσικά την αποδεχθεί η Κύπρος - προσδίδει μεγάλη ισχύ στρατιωτικά στο δίδυμο Κύπρου Ισραήλ. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε το κλασικό δίπτυχο της επιτυχίας: Στρατιωτική ισχύς - μεγάλη διαπραγματευτική ικανότητα.
      Όσον αφορά τους Άραβες δεν θέλουν να έχουν - πίστεψε με - καμία σχέση με τους Τούρκους. Μόνο κάτι Ιμάμηδες για καθαρά πελατειακές σχέσεις με τις μάζες των μουσουλμάνων.

      Αλλοίμονο. τί σχέση έχουν οι Άραβες με τουςμογγόλους νομάδες της Κεντρικής Ασίας; Καμία.

      • Greco avatar
        Greco @ ΑΡΚΑΣ 27/09/2011 13:24:00

        συμφωνω, αλλωστε το ελλαδικο κρατος δυστυχως φανηκε οτι οχι μονο το κυπριακο κρατος δεν μπορει να προστατεψει ικανοποιητικα, αλλα μαλλον ουτε καν την δικη του επικρατεια

        η κυπρος μπορει και ηδη παιζει μπαλα μονη της και με πολυ καλο τροπο για το μεγεθος της. Αλλωστε ειναι πιο σοβαρο και οργανωμενο κρατος απτην Ελλαδα

        για την προταση του Ισραηλ, μακαρι να την αρπαξουν οι Κυπριοι. Σιγουρα μπορει να βρεθει καποιος τροπος ως "ανταλλαγμα" για να μη φανει οτι το Ισραηλ κανει χαρη ή οτι καπελωνει την Κυπρο

        • Χαλκιδέος avatar
          Χαλκιδέος @ Greco 27/09/2011 14:04:29

          Σε παρακαλώ να μην συγχέεις τις μαμακίες της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας της Ελλάδας στο χειρισμό των Τούρκων, με την ετοιμότητα και το αξιόμαχο των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων. Εξάλλου δεν είπαν οι στρατιωτικοί για τα Ίμια "να φυσήξεις ο αέρας να πάρει την σημαία"! Δίνονται λάθος εντυπώσεις και στη θέση που είμαστε πρέπει να αισθανόμαστε εθνικά αξιοπρεπείς σε ότι αφορά τις Ένοπλές μας Δυνάμεις!

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ SOTPAP 28/09/2011 00:40:33

      Πολύ σωστό και όχι μόνο αυτο.

      Θεωρητικά ακούγεται πολύ καλό.

      Θα παραδόσει όμως η Κύπρος την άμυνά της σε αυτούς που την κατασκόπευαν μέχρι πριν λίγους μήνες μαζί με τους Τούρκους..;;
      χμμμ ....δύσκολη εξίσωση.
      Και ας πούμε ότι με παρέμβαση ΗΠΑ ξανά το Ισραήλ και η Τουρκία γίνονται κολλητοί... Τί θα γίνει τότε με τις αμέτρητες πληροφορίεςπ ου θα έχουν συλλέξει οι νέοι μας φίλοι;

  3. Νικόλας avatar
    Νικόλας 27/09/2011 12:16:40

    Ένα έθνος δύο κράτη όμως...εσύ πιστεύεις πως πλέον η Κύπρος κάνει ότι της λέει η μαμά Ελλάδα;

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/09/2011 12:40:23

    Αφού δεν κατέστη δυνατόν τόσα χρόνια να ενωθεί η Ελλάδα με την Κύπρο σε μία Αρχιπελαγική Επικράτεια όπως θα ΕΠΡΕΠΕ, και να ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ έτσι το φυσικό στρατηγικό βάθος του Ενιαίου -πλέον- Ελλαδικού χώρου, το κενό σπεύδει να καταλάβει άλλο κράτος, που ανέκαθεν "εποφθαλμιούσε" τη Μεγαλόννησο για να αποκτήσει το στρατηγικό βάθος που του λείπει.

    Τα περισσότερα ισλαμικά κράτη έχουν αναγνωρίσει τα κατεχόμενα (Πακιστάν, Υεμένη, και τα παρόμοια σκληροπυρηνικά).
    Αυτό δεν εμπόδισε τους Ισραηλινούς να είναι οι μεγαλύτεροι αγοραστές και κάτοχοι γης στα Κατεχόμενα, μετά τους Βρεταννούς.

    Η Κύπρος όμως έχει και τρομερό λαθρομεταναστευτικό πρόβλημα, χειρότερο απότι εδώ, διότι είναι δίπλα και πρόβλημα ανοιχτής λειτουργίας οφσορ λεύκανσης.

    Μετατρέπεται σε μια Καζαμπλάνκα της Ανατολικής Μεσογείου, και αυτό είναι κρίμα για τους Εθνικοαπελευθερωτικους Αγώνες των Κυπρίων και για τους Ήρωες Πεσόντες.
    Χώρια που έχει και τρομερό πρόβλημα λαθρομετανάστευσης με συγκρούσεις στα σχολεία.

    Η Ελλάδα πάντως ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΣΤΟΡΥ ΑΥΤΟ, μη σεβόμενη τον εαυτό της, τα συμφέροντά της και την Ιστορία της, και το Ισραήλ ως είναι φυσικό σπεύδει να καταλάβει το χώρο που του διανοίγεται...
    Κάθε κράτος που λειτουργεί ως ΤΕΤΟΙΟ, το ίδιο θα έκανε.

    Οι εξελίξεις αυτές σημαίνουν ότι:

    Από πλευράς Ελλάδας, ο ΓΑΠ έχει "παραχωρήσει" τα θέματα της Κύπρου στη "διακριτική" ευχέρεια του Ισραήλ και ο ίδιος, μετά από το τηλεφώνημα με τον Ερντογάν χτες, προχτές, σχεδιάζει να μεταβεί στην Άγκυρα αρχές Οκτωβρίου -ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙ- για τη διευθέτηση των υπολοίπων (γράφε συνεκμετάλλευση του Αρχιπελάγους).
    Και πολύ άργησε, πρέπει να του έλειψε το καρντάσι του, ο αδελφοποιτός.

    Γι'αυτό όλη μέρα οι τηλεοράσεις εδώ μιλάνε τουρκομογγόλικα και δείχνουν τουρκομογγόλικες φάτσες σήριαλ και φαγητά με ξεπουλημένους ταξιδευτές και μαγειρευτές.

    Η ΡΩΣΙΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΥΤΗ;

    • Lampros avatar
      Lampros @ αλλενάκι 27/09/2011 13:26:05

      Σωστός. Αφήσαμε ένα μεγάλο κενό στην Κυπρο, και μοιραία πήρε την θέση μας το Ισραήλ. Εγώ όμως φοβάμαι, το επόμενο βήμα. Θεωρώ πως αργά η γρήγορα το Ισραήλ και την Τουρκία θα τα βρούν. "money talks" που λενε και στην εσπερία... Τότε εμείς τι θα κάνουμε? Θα ειμαστε μια κατεστραμένη οικονομικά χώρα, χωρίς ανάπτυξη, και περικυκλωμένοι απο εχθρούς.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Lampros 27/09/2011 13:53:18

        Οι Κύπριοι δε μας θέλουν κι αφού δε μας θέλουν δε μπορούμε να πάμε με το ζόρι.

        Τώρα για τη μη μεταστάθμευση αεροσκαφών της Ελληνικής αεροπορίας έχω να πω οτι θα μπορούσαν να πληρώσουν οι Κύπριοι το κόστος. Δεν ξέρω αν έχει γίνει τέτοια προσφορά από την πλευρά τους.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ Lampros 27/09/2011 15:15:22

        Λάμπρο είναι και δικός μου φόβος. Μπορεί έτσι να χτίζεται κερκόπορτα.

        • LamprosM avatar
          LamprosM @ ΝΙΚΟΛΑΣ 27/09/2011 22:13:47

          κεκρόπορτα.
          Εξαιρετη περιγραφη Νικόλα. Σωστός

  5. Agni avatar
    Agni 27/09/2011 12:46:29

    Mallon to orama tou megalou Israhl,arxizei k pragmatwnetai,alla ayth th fora pros Dysmas kai pros Vora,e re xamos pou 8a ginetai metaksy twn opadwn tou Paok k ths Maccabi..

    • Νικόλαος avatar
      Νικόλαος @ Agni 28/09/2011 10:51:32

      Καλά, ἐσύ δὲν γνωρίζεις ἑλληνικὰ ρὲ φίλε; Τὶ τὰ θέλεις τὰ Ἀρβανίτικα;

  6. Απορία avatar
    Απορία 27/09/2011 12:54:43

    Το Ισραήλ θα κάνει μεγάλο λάθος εαν δεν κόψει τα "φτερά" των Ερντογκαν-Νταβούτογλου τώρα που μπορεί.

    Σε πολύ λίγα χρόνια θα μπορεί να το κάνει μόνον με πυρηνικά και εαν και εφόσον δεν έχει αποκτήσει και η Τουρκία πυρηνικά...

  7. SZAE avatar
    SZAE 27/09/2011 13:15:53

    Συμφωνω με το αλλενακι αλλα σε αυτην την στιγμη δεν εχεις πολλα περιθωρια αντιδρασης.
    Εμεις δεν προκειται να κατεβασουμε στην μεγαλονησο μαχητικά. Οχι με αυτη την κυβερνηση.
    Μπορει βεβαια να πραγματοποιθει κοινη ασκηση με χρηση του αεροδρομιου Α.Π.

  8. NEOTERA avatar
    NEOTERA 27/09/2011 13:29:34

    Το Ισραήλ ορέγεται και την Κρήτη από καιρό. Την έχει δε "γλύψει" από πάνω ως κάτω....Κι εδώ θα ισχύσουν τα γίδια ??

    • Lampros avatar
      Lampros @ NEOTERA 27/09/2011 14:10:04

      και εκεί ζήτησε να μετασταθμευσουν μαχητικά της...

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ NEOTERA 27/09/2011 23:00:59

      Τους αρέσει πολύ και η δεύτερη Ιερουσαλήμ και έρχονται με κρουαζιερόπλοια. Ας μην τρελαθούμε, όμως.
      Πέρα από τα 'στρατηγικά' και στρατιωτικά, τα ενεργειακά, τα εμπορικά, τα επιστημονικά, τα ερευνητικά, τα αγροτικά, τα τουριστικά κλπ., υπάρχουν και πολλά άυλα, πολιτιστικά που έχουν να μας 'προσφέρουν', όπως θα μπορούσαμε να τους προσφέρουμε κι εμείς κάτι που ίσως ποτέ δεν είχαν στην ιστορία και εμείς το διαθέτουμε σε αφθονία.
      Τα συμφέροντά μας είναι ώς επί το πλείστον συμπληρωματικά και σε πολύ μικρότερο βαθμό ανταγωνιστικά.
      Το σίγουρο είναι οτι στις δεκατίες που ευδοκιμούσε η συμμαχία Τουρκίας-Ισραήλ, οι Ισραηλινοί αλλά και η διασπορά τους ήταν συνεπέστατοι στις υποχρεώσεις τους απέναντι στην Τουρκία.
      Πρέπει να προχωρήσουμε γρήγορα, αλλά προσεκτικά και μεθοδικά, όπως έκαναν οι Κύπριοι (που έκτιζαν την σχέση τους με το Ισραήλ για δεκαετίες.)
      Αυτή η ευκαιρία που μας 'προσφέρουν' ο Ερτογάν και ο Νταβούτογλου (ο Αλλάχ να τους φυλάει), ίσως είναι υπερπολύτιμη σ' αυτή τη συγκυρία, ιδιαίτερα, και δεν πρέπει να χαθεί. Πρέπει να την αξιοποιήσουμε.

    • Alex avatar
      Alex @ NEOTERA 28/09/2011 01:06:54

      Στη Κρήτη μαγκιες δε περνάνε. Ασε που έχουμε και το Μητσοτάκη εδώ...

  9. Tonia G avatar
    Tonia G 27/09/2011 13:29:59

    Τους Κύπριους τους "κάψαμε" συνειδητά και ασυνείδητα πολλές φορές τα τελευταία 140 χρόνια. Μέχρι και το ΄73 το μόνο που ζητούσαν στη συντριπτική πλειονότητα ήταν ΕΝΩΣΗ.
    Εμείς του δείξαμε σε κάθε τόνο και με κάθε Κυβέρνηση πως "η Κύπρος είναι μακριά".
    Μπράβο τους για το ότι είναι εξωστρεφείς, παραγωγικοί, ουσιώδεις, θαραλέοι, αξιοπρεπείς και κόβουν αμα λάχει και την καλημέρα στο φτωχό, πειναλέο "μεγάλο" αδελφό που μόνο να χρησιμοποιεί και να εκμεταλεύεται ξέρει!

    Όσο για μας, το "μεγάλο" αδελφό, ας μάθουμε κάτι από το "μικρό" γιατί έτσι όπως πάμε θα μείνουμε και "άστεγοι"... υπερασπιζόμενοι τις φώκιες μοναχους, τους Εσκιμώους του Β. Κεμπέκ και τους Βεδουίνους της Νοτιοδυτικής Παλαιστίνης...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Tonia G 27/09/2011 13:57:23

      Μέχρι και το ΄73 το μόνο που ζητούσαν στη συντριπτική πλειονότητα ήταν ΕΝΩΣΗ.

      Την ένωση δεν την ήθελαν ποτέ. Ή για να είμαι ακριβέστερος την ήθελαν μόνο οι δεξιοί Κύπριοι δηλ. μόνο το 30% των Κυπρίων και την τορπίλισε συστηματικά ο Μακάριος. Μην ξεχνάς επίσης και τις πρόσφατες δηλώσεις του Χριστόφια.

      Δε φέρει ευθύνη η Ελλάδα για την Κύπρο.

      • Tonia G avatar
        Tonia G @ anonymous 27/09/2011 14:26:19

        Παραθέτεις στοιχεία και κάνεις γενικεύσεις, οι οποίες έχουν καλλιεργηθεί στην Ελλάδα από όλες τις πτέρυγες ως άλλοθι για την ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ απραξία τους από το '60 τουλάχιστον και μετά. ΟΛΩΝ τους...
        Φυσικά αφού κάηκαν οι Έλληνες της Κύπρου πολλάκις και εφόσον οι Βρετανοί πιέζοντας έπαιζαν το παίγνιο της διαίρεσης, από το 60 και μετά συνθηκολόγησαν με την ιδέα της ανεξαρτησίας.
        Για το Μακάριο συμφωνώ και προσθέτω πως το μεγαλύτερο του λάθος ήταν η ένταξη στους ανέντακτους, αντί να συνταχθεί με τις ΗΠΑ... Αλλά αυτό είναι ένα κεφάλαιο από μόνο του...

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ anonymous 27/09/2011 15:18:47

        Την ήθελε σύσσωμος ο Κυπριακός λαός και γι' αυτό έκανε εξέγερση το 1931 για την οποία ελάχιστα λέγονται, δημοψήφισμα το 1954 και ένοπλο ηρωικό αγώνα το 1955-1959. Χωρίς τη μαζική υποστήριξη της πλειοψηφίας των Κυπρίων, με Άγγλους, Τούρκους κι Αμερικανούς απέναντι, το αντάρτικο δε στέριωνε. Η Ένωση δεν επετεύχθη για άλλους λόγους, όχι γιατί δεν ήθελαν οι Κύπριοι.

        • Tonia G avatar
          Tonia G @ ΝΙΚΟΛΑΣ 27/09/2011 15:42:18

          Ακριβώς.

        • anonymous avatar
          anonymous @ ΝΙΚΟΛΑΣ 27/09/2011 22:12:43

          Αν την ήθελε σύσσωμος ο Κυπριακός λαός, δε θα είχαν πρόεδρο το Χριστόφια που δήλωσε αυτά που δήλωσε και η ένωση θα είχε πραγματοποιηθεί. Δεν την ήθελαν και μπλόκαραν κάθε προσπάθεια.

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ anonymous 28/09/2011 10:53:17

            Δεν παίζεσαι..

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ anonymous 27/09/2011 23:31:41

        Συγγνώμη αλλά λες ανιστόρητες ανοησίες. Για το δημοψήφισμα του '50 έχσεις ακουστά; Για τους 45.000 κύπριους εθελοντές στον Αγγλικό στρατό στο Β' ΠΠ, που τους στράτευαν με το σύνθημα "Πολεμείστε για την Ελλάδα", έχεις ακουστά; Για τον Αυξεντίουτ, τον Μάτση; Για τα Οκτωβριανά του 1931; Για τον Πετράκη Γιάλλουρο; Ακόμη κι ο Μακάριος δεν τολμούσε να αποκηρύξει την Ένωση, γιατί ήξερε πως η συντριπτική πλειοψηφία του λαού πίστευε στο "Την Ελλάδα θέλωμεν κι ας τρώγωμε πέτρες" κι αποκαλούσε, ο Μακάριος, τους αντιπάλους του "νεκροθάπτες της Ενώσεως". Μάλλον όχι, δεν λες ανιστόρητες ανοησίες, Ύβρις είναι αυτό που έγραψες για τον λαό του Ευαγόρα Παλληκαρίδη.

        • Nemecis_Kwn avatar
          Nemecis_Kwn @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/09/2011 00:50:25

          κάτι που οφείλω να αναφέρω προς διαφώτιση να και ο κ. Φαήλος με κάλυψε πλήρως.. στην Κύπρο στα σχολεία διδάσκονται Ελληνική παιδεία και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι σχεδόν το ίδιο το Ελληνικό. έχουν όλες και τις ίδιες εθνικές αργίες του Ελλαδικού κράτους. μπορεί να υπάρχει η νοοτροπία του ανεξάρτητου κυπριακού κράτους η συντριπτική πλειοψηφία του κυπριακού λάου έχει Ελληνική συνείδηση καi νοοτροπία με ότι αυτό να συνεπάγεται και θεωρεί τον εαυτό του μέρος του Ελληνισμού.

        • anonymous avatar
          anonymous @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 28/09/2011 20:07:57

          Δε με ενδιαφέρουν τα αναμασήματα της επίσημης ιστορίας. Ο Μακάριος υπονόμευσε την ένωση συστηματικά και φέρει βαρύτατες ευθύνες.
          Σήμερα, και για το σήμερα μιλάμε, η κυρίαρχη άποψη στην Κύπρο είναι ότι οι Κύπριοι είναι άλλος λαός. Κι αν βγεις μαζί τους έξω θα τρίβεις τα μάτια σου ή μάλλον τα αυτιά σου από αυτά που θα ακούς.

    • Agni avatar
      Agni @ Tonia G 27/09/2011 14:04:01

      Με εξαίρεση,τους ουτοπισμούς μικρών μετα-αριστερών ομάδων,μην υποτιμάς καθόλου τη στήριξη των μειονοτήτων όποιες και αν είναι αύτες.Όλοι ανεξαιρέτως έχουν δυο μέτρα και σταθμά στην υποστήριξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων,και χρησιμοποιούν τέτοιους θύλακες που υποφέρουν αφόρητα κάτω απο το ζυγό του Έθνους κράτους οπου τους εμπεριέχει.Τα ανθρώπινα δικαιώματα για κάποιους είναι ιδανικό αλλα για άλλους γεωπολιτικό εργαλείο. Αυτό φυσικά είναι ευθήνη και του έθνους κράτους πχ εμείς κυριολεκτικά χαρίσαμε τους μουσουλμάνους της Θράκης στην Τουρκία και μετά μιλάμε για την Κύπρο..Τώρα για το οτι συγκρίνεις τους Βεδουίνους της Παλαιστίνης,που πρόσφεραν στέγη κ απο το λιγοστό φαγητό τους στους κυνηγημένους Ελληνες της Δωδεκαννήσου κατα τη διάρκεια του Β ΠΠ,με φώκιες!!!!!!τι να πω,μάλλον έχεις τον ηγέτη που σου αξίζει..και μην ξεχνάς Λεφτά υπάρχουν!!

      • Tonia G avatar
        Tonia G @ Agni 27/09/2011 14:28:50

        Σου επιστρέφω τον Ηγέτη που Σου αξίζει με κορδελίτσα εμπριμέ και σου επισημαίνω πως μάλλον δεν πήρες "μυρωδιά" για το τι λέω!

  10. anonymous avatar
    anonymous 27/09/2011 14:05:06

    Πριν από 1-2 χρόνια εμφανίστηκε εδώ ως σχολιάστρια μια Jasmin παρουσιάζοντας τις απόψεις του Ισραήλ.
    Της είπα δυο πράγματα:
    1) Το Ισραήλ μπορεί να επιβιώσει μόνο αν διασυνδεθεί με την Ευρώπη μέσω Ελλάδας και Κύπρου.
    2) Αυτή τη στιγμή το Ισραήλ έτσι όπως βρίσκεται ανάμεσα σε Μουσουλμάνους πίσω του κι εμπρός (κατεχόμενα) του είναι σαν το ζαμπόν και το τυρί ανάμεσα σε δυο φέτες ψωμί.
    3) Η πολιτική του σε σχέση με την Ελλάδα και την Κύπρο ήταν ερασιτεχνική

    Φαίνεται τους το πήγε το γράμμα και άλλαξαν πολιτική.

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 27/09/2011 14:18:10

    δεν ξέρω τις λεπτομέρειες, ενστικτωδώς δεν με χαλάει, οι Ισραηλινοί μόνο ασυνεπείς δεν είναι (δεν ψάχνω για φιλάνθωπες κυρίες), και μεταξύ μας, μεταξύ των φίλων μας των Ιρανών, ή των άλλων "Ιρανών" στην Β. Ευρώπη και των Ισραηλινών ... Δεν νομίζω ότι οι Ισραηλινοί έχουν οποιαδήποτε εδαφική βλέψη στην Κρήτη (ή από όσο φαντάζομαι στην Κύπρο). Αλλά δεν ξέρω λεπτομέρειες, αυτά είναι ενστικτώδη... Ο,τι πουν οι Κύπριοι;

    • anonymous avatar
      anonymous @ archaeopteryx 27/09/2011 22:10:03

      Δυστυχώς το Ισραήλ έχει βλέψεις σε βάρος της Κύπρου, Κρήτης και Γαύδου. Μάλιστα είχαν κυκλοφορήσει και χάρτες που έδειχναν τα εδάφη αυτά εβραϊκά. Βασικά το ενδιαφέρει να ελέγχει πλήρως το διάδρομο-δίοδο-διέλευση νοτίως της Κρήτης για να έχει διέξοδο.

      Υπόψιν ότι το μόνο κράτος που εν τοις πράγμασι μπορεί να ελέγξει την περιοχή της αν. μεσογείου είναι η Ελλάδα.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ anonymous 27/09/2011 22:30:57

        δεν διαφωνώ με την τελευταία πρόταση, αλλά ότι το Ισραήλ έχει βλέψεις στην Κρήτη το θεωρώ πολύ χλωμό. Ή την Γαύδο (ωραία η Γαύδος). Για την Κύπρο, για κάτι Τούρκους έχω ακούσει και για κάτι Αγγλικές βάσεις (και η Κύπρος παρα είναι σκοτεινή στο Μεγάλο Παιχνίδι για να πω ότι ξέρω). Κάθε χώρα ενδιαφέρεται για τα συμφέροντά της και οι συμμαχίες προκύπτουν από κοινά συμφέροντα, ή τα συμφέροντα του θείου Σαμ ή του θείου Βάνια ή του θείου Φριτς.

        Εβραϊκό έδαφος την Κρήτη ή την Γαύδο θα έδειχναν ΜΟΝΟ αυτοί που θέλουν να μην τα έχουμε καλά με το Ισραήλ και μπορώ να σκεφτώ έναν γείτονα, και έναν θείο. Ίσως δύο θείους. Ξεχνάω βέβαια και τι κουφάλες είναιι Αγγλοι...

  12. θοδωρης avatar
    θοδωρης 27/09/2011 14:28:59

    Δεν χρειάζεται, ο Πάγκαλος εταξε ασφάλεια

  13. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 27/09/2011 14:33:04

    Το μεγάλο πρόβλημα του ενιαίου αμυντικού χώρου (ΕΑΧ), αποτελούσε η δυσχέρεια στη κάλυψη του, δηλαδή στην υποστήριξη της Κύπρου, από την Ελληνική ΠΑ, λόγω γεωγραφίας. Αυτό θα μπορούσε να επιλυθεί:
    1) Με την απόκτηση πολύ ισχυρής αεροπορίας, οπωσδήποτε ισχυρότερης από την Τουρκική, με δυνατότητες επιχειρήσεων σε μεγάλη απόσταση από τις κύριες βάσεις της στη Κρήτη, δηλαδή με την απόκτηση μαχητικών Α/Φ μεγάλης ακτίνας δράσης, Α/Φ εναερίου ανεφοδιασμού και εναερίων μέσων διοίκησης και ελέγχου
    2) Με τη κατασκευή ενός πολεμικού Α/Δ στην ανατολική ακτή της Κρήτης, όπως οι Τούρκοι κατασκεύασαν απέναντι από τη Ρόδο το Α/Δ του Ντάλαμαν
    3) Με την ενεργοποίηση από τώρα του Α/Δ της Καρπάθου και τη συνεχή στάθμευση μαχητικών (υπάρχει βεβαίως ζήτημα με την αποστρατικοποίηση των Δωδεκανήσων.
    4) Με την κατασκευή του Α/Δ της Πάφου και τη συνεχή στάθμευση Ελληνικών μαχητικών σε αυτό.

    Απ' όλα αυτά, τα μόνα που εκτελέστηκαν ήταν:
    1) Η απόκτηση 60 F-16C/D Block 52+ και 30 F-16 Block 52 Advanced, τα οποία διαθέτουν αυξημένη ακτίνα δράσης σε σχέση με τα υπόλοιπα F-16 και τα λοιπά μαχητικά που διαθέτουμε, αλλά και αυτά τα Α/Φ δεν επιλύουν απόλυτα τα προβλήματα της μεγάλης απόστασης της Κύπρου από την Ελλάδα.
    2) Η απόκτηση 4 εναερίων ραντάρ
    3) Κατασκευάστηκε το αεροδρόμιο της Πάφου, αλλά ουδέποτε Ελληνικά Α/Φ στάθμευσαν μόνιμα σε αυτό

    Το κυριότερο όμως είναι, ότι ουδεμία κυβέρνηση μετά το 1974 προσπάθησε να προσφέρει την ουσιαστική δυνατότητα στην ΠΑ να αποκτήσει σαφές και καθαρό πλεονέκτημα απέναντι στην αντίστοιχη Τουρκική. Προμηθευτήκαμε σχεδόν τον ίδιο αριθμό καινούργιων Α/Φ από την Τουρκική ΠΑ, δαπανώντας όμως πολύ περισσότερα χρήματα γι' αυτό, επειδή διασπάσαμε τις προμήθειες μας σε πολλούς τύπους και έτσι χάσαμε το όποιο πλεονέκτημα: 60 Α-7 + 40 Miraz F-1 + 80 F-4 + 40 Miraz-2000 + 170 F-16 = 390. Στον ίδιο χρόνο η Τουρκική ΠΑ, προμηθεύτηκε 80 F-4 (περίπου) + 270 F-16 = 350. Και ασφαλώς η Τουρκία επειδή αντιμετώπισε το πρόβλημα των προμηθειών μαχητικών με απόλυτα ρεαλιστικό τρόπο, απέκτησε ως δώρο από την κατασκευάστρια των F-16 Λόγχηντ, ένα εργοστάσιο κατασκευής Α/Φ. Τόσο καλά.

    Όπως αντιλαμβάνεστε, αντί εμείς να επικεντρωθούμε στην απόκτηση αεροπορικής υπεροχής έναντι της Τουρκίας, που αποτελεί το βασικό όπλο για την αποτροπή του πολέμου ή για την νικηφόρα διεξαγωγή του, κατασπαταλήσαμε πόρους, προσπάθειες και δυνάμεις σε προμήθειες αμφισβητούμενης επιχειρησιακής αξίας.

    Ένα παράδειγμα άλλου τρόπου σκέψης, αποτελεί το Ισραήλ που ζήτησε (;) να αναλάβει την αεράμυνα της Κύπρου. Η χώρα αυτή διεξήγαγε όλους τους πολέμους της μέχρι το 1973, με μεταχειρισμένα άρματα. Έριξε όμως όλο το βάρος της, στην απόκτηση της απόλυτης αεροπορικής υπεροχής, έναντι όλων μαζί των γειτόνων της. Και το πέτυχε.

    • Κεφαλλονίτης avatar
      Κεφαλλονίτης @ Αρματιστής 27/09/2011 16:28:52

      Βλέποντας το συλλογισμό σου απλά, φαίνεται τέλειος.
      Κάνε όνως μια πιο πονηρή σκέψη: Μήπως έτσι εξαρτάσαι από μια μόνο εταιρεία (Λόγχηντ ) και είσαι εγκλωβισμένος, πράγμα που γνωρίζουν οι Τούρκοι και έχουν δαγκώσει το έτσι τους;;;

      • m.s avatar
        m.s @ Κεφαλλονίτης 27/09/2011 18:27:09

        !!!!!!!!!!!!!
        και συμπληρώνω και ''όχι μόνο '' οι Τούρκοι, το γνωρίζουν και άλλοι...

    • NEOTERA avatar
      NEOTERA @ Αρματιστής 27/09/2011 16:55:23

      Αμα δεν αντιμετωπίζεις το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσεις τα όπλα σου είναι άχρηστα. Το αποδείξαμε πολλές φορές από το 74 μέχρι σήμερα. Και αυτό είναι ζήτημα ηγεσίας και στόχων. Τίποτα απ' αυτά τα δύο δεν διαθέτουμε. Εθνική προτεραιότητα ειναι να τα αποκτήσουμε. Ας μας βοηθήσει το Ισραήλ να αποτινάξουμε το ζυγό της προδοσίας να αποκτήσουμε κι εμείς κι αυτοί μόνιμο, σταθερό και ισχυρό σύμμαχο στη γειτονιά μας.

      • anonymous avatar
        anonymous @ NEOTERA 27/09/2011 22:05:45

        Τα όπλα τα χρησιμοποιείς στην έσχατη των περιπτώσεων. Έσχατη είναι η περίπτωση κατά την οποία δέχεσαι καθολική επίθεση.

    • LamprosM avatar
      LamprosM @ Αρματιστής 27/09/2011 22:12:50

      σωστός ο Αρματιστής. Παντα περιμενω σχόλιά σου. Καποια στιγμή θα ηθελα ν μας πεις και την γνώμη σου για την χρησιμότητα ρωσικών Α/Φ στο Αιγαίο... Θα το ήθελα πολυ.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ LamprosM 27/09/2011 23:57:10

        Λάμπρο καλησπέρα

        Δεν είμαι ειδικός, μολονότι παρακολουθώ αρκετά τα ζητήματα της ΠΑ (πρώτη αγάπη, αλλά λόγω ματιών δεν μπορούσα να δώσω στην Ικάρων - δεύτερη αγάπη τα ΤΘ). Πιστεύω ότι τα μαχητικά της οικογένεια Sukhoi και ειδικά η τελευταία εξέλιξη το Su-35 BM, είναι μοναδικά και προσιτά στη τιμή. Όσο και τo Φ-16, με πολύ μεγαλύτερες όμως δυνατότητες και οπωσδήποτε με πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια, καθώς και αυξημένες δυνατότητες μεταφοράς οπλικού φορτίου (αέρος - αέρος και αέρος - επιφανείας). Θα μπορούσε να καλύψει τη Κύπρο και να υποστηρίξει αεροπορικά το δόγμα του ΕΑΧ. Έχω την άποψη ότι θα είναι μοναδικό και στο Αιγαίο, όσο και για προσβολές βαθιά στο Τουρκικό έδαφος, λόγω της μεγάλης εμβέλειας. Ειδικά για την άμυνα του Αιγαίου όπου το κυρίαρχο στοιχείο στην αναχαίτιση θα είναι μάλλον οι εμπλοκές όψεως, θα πρέπει να είναι ασυναγώνιστο.

        Υπάρχει όμως ένα αλλά, που φαίνεται ότι είναι απαγορευτικό. 1) Οι προμήθειες Α/Φ είναι καπαρωμένες από τις ΗΠΑ, όσο και να παλεύουν οι Γερμανοί. Άλλωστε το Γιουροφάιτερ, είναι πανάκριβο (100 εκατ ευρά). 2) Η δυσχέρεια συνεργασίας με τα υπόλοιπα μέσα της ΠΑ (ραντάρ, μαχητικά, λινκ, συστήματα αναγνώρισης ταυτότητας, όπλα), που είναι δυτικής τεχνολογίας. 3) Η αύξηση της πολυτυπίας.

        Και αν οι Αμερικάνοι κάνανε πόλεμο στον Κ.Κ. για την απόφασή του να προμηθευτεί τα ΤΟΜΑ BMP-3 (ευτυχώς που μάλλον ματαιώθηκε η παραγγελία), μπορείς να φανταστείς τι έχει να γίνει, αν η Ελλάδα αποφάσιζε να προμηθευτεί το Su-35 BM, ή το 4ης γενιάς ΡΑΚ-2 που θα είναι έτοιμο το 2015.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Αρματιστής 27/09/2011 22:18:48

      1) Αεροσκάφη πήραμε και από τους Γάλλους για πολιτικούς λόγους. Μάλιστα τα γαλλικά ήταν καλύτερα από τα Φ16.
      2) Το κόστος των αεροσκαφών σχετίζεται με τα συστήματα που φέρουν.
      3) Τα Φ16 που κατασκεύασε η Τουρκία της ήρθαν πιο ακριβά από το να τα εισήγαγε από την Αμερική.

  14. Lewnidas avatar
    Lewnidas 27/09/2011 14:40:59

    As analaboume emeis thn nautikh kalhpsh kai eas doume ton pasa erdogan poso rezili mporei na ginei!!

  15. Mm avatar
    Mm 27/09/2011 15:35:28

    axaxa, πού πήγαν αυτοί που τόσα χρόνια έβριζαν το Ισραήλ και τους Εβραίους (και τους θεωρούσαν απολιτιστους, βοσκους της ερήμου κλπ κλπ);
    λουφαξαν ξαφνικά!

    απολίτιστοι ξεαπολίτιστοι στην αρχαιότητα, έχουν προοδεύσει πάρα πολύ και ειναι ενα εξελιγμένο από ολες τις απόψεις Δυτικό κράτος,

    εμείς ακόμη ψάχνουμε τι και αν παραγουμε σαν χώρα και

    αν θα πρέπει να απασχολούμε 1 εκατομμύριο ΜΟΝΙΜΟΥΣ και παντελώς ατιμώρητους ό,τι κι αν κανουν δημοσίους υπαλλήλους θα πρέπει να προσλαβουμε και αλλους.

    • Agni avatar
      Agni @ Mm 27/09/2011 16:48:26

      Αυτοί που έβριζαν τους "εβραίους",τους βρίζουν ακόμα επειδή "ελέγχουν" τον κόσμο και επιβάλλουν την παγκοσμιοποίηση και ισοπεδώνουν τα έθνη μπλα μπλα μπλα,αλλα απο την άλλη θεοποιούν μια φανατική καρικατούρα του μέγεθος του αδερφικού φίλου του "έλληνα" "πρωθυπουργού",βλέπεις η αντίφαση η σύγχηση και ο σκοταδισμός έχουν χτυπήσει κόκκινο..Αυτοί πάλι που υποστηρίζουν το αυτονόητο δικαίωμα του Παλαιστινιακού λαού στην αυτοδιάθεση δεν το κάνουν απο μεταφυσική αντιπάθεια στους Ισραηλινούς,ούτε απο μεταφυσική λατρεία των Παλαιστινίων,αλλα μάλλον απο το ίδιο συναίσθημα που έτρεφε ο λόρδος Βύρων για τα αυτονόητα δικαιώματα του τότε Ελληνισμού,η ένιωθαν όπως οι παππούδες τους προστατεύσαν τους κυνηγημένους Εβραίους.αυτοί οι δεύτεροι μάλιστα θεωρούν πολύ σωστα οτι όχι ένα αλλα δύο Εβραικά κράτη έπρεπε να υπάρχουν,ένα στην Ευρώπη όχι μόνο για να αποκαταστησεί την αδικία σε βάρος τους,αλλα μήπως και η νεκρή κακογηρασμένη Ηπειρος των Σαρκοζί και της Άστον ξαναγεννήσει Σπινόζα,Μαρξ,Φρόυντ,Ρικάρντο,Χούσερλ,Αινστάιν,Άρεντ,Ντεριντά,Γκέντελ,Βίττγκενσταιν κλπ..Που θα φιλοξενούσε εκείνο το κομμάτι του Ισραηλινού λαού που νιώθει φυσική έλξη λόγω καταγωγής προς την "δακρύβρεχτη" Ευρώπη που το απώθησε, και αδρανεί πνευματικά φέρωντας την ψύχωση οτι όλοι θέλουν να το αφανίσουν.Και ένα άλλο,το οποίο θα εφάρμοζε μια ανεξάρτητη εξωτερική πολιτική,εναρμονισμένη με το γενικότερο αντιαποικιοκρατικό πνεύμα της περιοχής κατα τα πρότυπα του πρώιμου η του αριστερού Σιωνισμού, εκεί που είναι σήμερα και το οποίο θα φιλοξενούσε τους Σεφαραδείμ,Μισδραχίμ και καθώς και τους βαθειά θρησκευόμενους πληθυσμούς που για αιώνες ζούσαν αρμονικά με τους γείτονες τους..Αυτοι οι δεύτεροι χάθηκαν,γιατί τους κατάπιε το μάυρο σκότος,ο γύψος,η κατάρα που έζωσε την πρώην χώρα μας εκείνο τον Οκτώβρη του 2009..

  16. Agni avatar
    Agni 27/09/2011 15:41:02

    get cool,Πλάκα κάνω απλα ταυτίζεσαι με τις θέσεις του σε μεγαλύτερο βαθμό απο όσο νομίζεις,δεν είναι κακό, και ο νεοφονταμενταλισμος μια ιδεολογία είναι και θα περάσει,έχοντας δυστυχώς αφήσει πίσω του χιλιάδες νεκρούς απο κάθε εμπλεκόμενη πλευρά..Απλά είναι κρίμα μέσα σε δύο μόλις χρόνια να έχουμε γίνει η Βόρεια Κορέα της Δύσης,αποκομμένοι απο τον κόσμο κλεισμένοι σε μια γυάλα,ασπαζόμενοι με θρησκευτική ευλάβεια ότι η ίδια η δύση απωθεί εδώ κ χρόνια ιδεολογικά-ο κόσμος της τουλάχιστον 100%. Όχι μέχρι πρίν απο δύο χρόνια δεν είμαστε ψωροκώσταινα αλλα ήταν πολύ νωρίς για να δεχτεί το δυτικοληγουριστάν και όχι ΔΥΤΙΚΟ τόσα πολλά παράλληλα ανοίγματα και ποικιλία απόψεων και προσεγγίσεων..Ηταν πολύ νωρίς,για ελευθερία και φέραμε απο κόμπλεξ κατωτερότητας τον αισθητικά πιο πιασάρικο ΓΑΠ,και πιο το αποτέλεσμα?καταντήσαμε ένα μεσαιωνικό προτεκτοράτο του Τέξας,σε όλα ακόμα κ στον τρόπο αντίδρασης της κοινωνίας σε όσα δεινά συμβαίνουν,η εξωστρέφεια των πορειών και του δημοσίου χώρου μετατράπηκε σε ατομιστικό survivalism,είμαστε κακέκτυπα των Rednecks.Το φιλοπαλαιστινιακό συναίσθημα,χωρίς κατανάγκη να συνεπάγεται μίσος για το Ισραήλ-έλεος πια με τον ΓΑπισμό, όσο κ να αποδομείται απο τα τσιράκια του ΓΑΠ ενείχε κάτι βαθύτερο,την ίδια την υγεία του δημοκρατικού πολιτεύματος και του βαθμού διαφωτισμού/ορθολογισμού που μοιράζονταν απο κοινού οι πολίτες,πράγμα φυσικά επικίνδυνο για μια κυβέρνηση που επιβάλλει μέτρα μεσαίωνα..Εχοντας απωλέσει την καλλιέργια μας(κοινότητα,παράδοση,συλλογικό αναφερόμενο,εμπρόσωπη σχέση,κουλτούρα) εδώ κ δεκαετίες,το μόνο που μας απέμενε ήταν ο Διαφωτισμός και αντί να τον ενισχύσουμε,η να τον προσαρμόσουμε στην γεωγραφική και ιστορική μας ιδιαιτερότητα,τον σκοτώνουμε και αυτόν..Μάλλον ζούμε το οριστικό μας τέλος,αλλα μην απογοητεύεστε,δουλειές θα υπάρχουν στους επικοισμούς της λωρίδας της Τούμπας..

  17. armagedon avatar
    armagedon 27/09/2011 16:44:38

    ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΣΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΣΟΥ ΤΟΥ ΛΟΒΕΡΔΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕΙΝΕΙ?

    • Agni avatar
      Agni @ armagedon 27/09/2011 17:57:05

      Σκοταδισμός,Αγαπητέ Αρμαγεδδών,σε βλέπω να έρχεσαι μια ώρα αρχίτερα,όχι επειδή το έγραψαν οι γραφές κ το είπαν,ο Λιακό,ο Παίσιος οι Μάγιας και τα μεσημεριανάδικα,αλλα γιατί με τα μυαλά που κουβαλάνε μερικοί για εκεί μας πάνε,με μαθηματική ακρίβεια,μια κοινωνία που τα έχει κάνει όλα και το μόνο που της έχει μείνει είναι να μισεί να καταστρέφει και να αυτοκαταστρέφεται..

  18. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 27/09/2011 18:30:16

    Όσοι ανησυχούν από τη μεταστάθμευση ισραηλινών α/φών στη Κύπρο για να τη προστατέψουν από τη Τουρκία, γιατί δεν ανησυχούσαν 50 χρόνια που η Ελλάδα ήταν κανονική βάση των αμερικανικών αφ/ων για να μας προστατεύουν από τη... Βουλγαρία;
    Μέχρι και πυρηνικά όπλα είχαν οι Αμερικάνοι στον Λαγκαδά (Πέρσιγκ και κρουζ).

  19. A.M. avatar
    A.M. 27/09/2011 18:46:47

    Βαρέθηκαν φαίνεται την δική μας βοήθεια οι Κύπριοι και είπαν να τακιμιάσουν με τους Ισραηλινούς.
    Έτσι.. για αλλαγή, να δεί το μάτι και κάτι άλλο δλδ.

    Μα καλά τώρα σοβαρολογούμε;;!!
    Τίθεται και ζήτημα στο εάν η Κύπρος θα δεχτεί την βοήθεια του Ισραήλ;;;;
    Αν ΔΕΝ την δεχτεί σε 3 μέρες το πολύ θα την έχουν πάρει οι Τούρκοι!
    Έτσι, για την πλάκα τους, κάνοντας τριήμερο εκδρομούλα.

    Ή μήπως εμείς θα τους βοηθήσουμε;;
    Αυτά είναι αστείο και να λέγεται.
    Πότε τους βοηθήσαμε για να τους βοηθήσουμε και τώρα;
    Εξ άλλου όπως πάμε .. τα πολεμικά μας αεροπλάνα δεν θάχουν ούτε καύσιμα να φτάσουν μέχρι την Κύπρο!
    Είπαμε.. «η Κύπρος είναι μακριά!»

    ΜΟΝΌΔΡΟΜΟΣ είναι για την Κύπρο η συνεργασία σε όλα τα επίπεδα - και κυρίως στο στρατιωτικό - με το Ισραήλ!
    Μονόδρομος!
    Και αν δεν μπεί σε αυτόν τελείωσε.

    Ευτυχώς που οι Κύπριοι πολιτικοί έχουν κατ' επανάληψιν αποδείξει πως δεν είναι.. Έλληνες πολιτικοί!

  20. remali avatar
    remali 27/09/2011 19:08:54

    το μονο σωστο που εκανε ο γαπ ηταν η συμμαχια με το ισραηλ.

    • Agni avatar
      Agni @ remali 27/09/2011 19:25:13

      Το Α κ Το Ω ολόκληρης της πολιτικής του είναι,και σε συμβολικό κ σε πραγματικό επίπεδο,ακριβώς όπως έκανε το απάνθρωπο καθεστώς απαρτχάιντ στη Νότια Αφρική..Αποδεχόμενος μια τέτοια εκ βαθέων οχι απλή συμμαχία αλλά σχέση εξάρτησης και ταύτισης θέσεων αποδέχεσαι όλοκληρο το πακέτο της εθελοδουλείας κ κατοχής..Απλά παραδέξου το και μην κρύβεσαι..

  21. jim avatar
    jim 28/09/2011 00:39:48

    Φοβαμαι πανε να μπλεξουνε το Ισραηλ που κατα την αποψη μ ειναι ο επομενος στοχος, δεν εχω εμπιστοσυνη πλεον στους Αμερικανους και Αγγλους μονο οι Ρωσσοι ειναι πραγματικοι συμμαχοι

  22. Ikaros avatar
    Ikaros 28/09/2011 04:42:06

    Νομίζω ότι η μαυραγορίτικη αστική τάξη της Κύπρου, τα έχει χάσει παντελώς. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ξεπούλημα του κυπριακού λαού, μετά από την προπάθεια να περάσει το σχέδιο Ανάν, από την άθλια και κουτοπόνηρη συμμαχία με ένα Ισραηλ - θεοκρατικό, μιλιταριστικό, αποικιοκρατικό και ρατσιστικό κράτος - μαντρόσκυλο των δυτικών πετρελαιάδων - που έχει καταλάβει ξένα εδάφη και καταπιεζει αφόρητα εναν λαο 6 εκατομμυριων - όπως ακριβως οι Τουρκοι..
    Ειναι αθλιος ο Χριστόφιας αλλά και όλοι οι υπόλοιποι πολιτικοι υπάλληλοι της Κυπρου. Ούστ και σεις κοπρίτες!!!

  23. Αρχιστράτηγος Μιχαήλ avatar
    Αρχιστράτηγος Μιχαήλ 28/09/2011 15:19:26

    Μιλάτε οι περισσότεροι λες και οι κυβερνήτες δεκάδων δεκαετιών που πέρασαν από την Ελλάδα ήταν τόσο ηλίθιοι... Είναι δυνατόν? Όλα ξεπουλημένα είναι... Και αν υπάρχει ακόμη αυτή η χώρα μας οφείλεται στο ότι ακόμη την προστατεύει ο Θεός.Ποιό Ισραήλ και ποιά Αμερική και ποιά Ρωσσία, την πάρτη τους κοιτάνε.Από αλλαγή στάση μας απέναντι στον Χριστό μας έχουμε ανάγκη.Και μετά όλα θα γίνουν σιγά σιγά καθώς θέλει ο Κύριος των πάντων! Καλή φώτιση σε όλους μας...

  24. Τουρκοκτόνος avatar
    Τουρκοκτόνος 30/09/2011 05:11:48

    Να δὠσει ο Θεός να μας επιτεθεί η Τουρκία. Πεθύμησα πολύ να στείλω πάλι καμιά δεκαριά στον παράδεισο να τρώνε πιλάφι.
    Για όσους έχουν τεχνική κατανόηση να ρωτήσω το εξής. Πως μπορούμε να βουλιάξουμε τουρκικά πλοία δίχως βολή; Περιμένω ιδέες, έχω και δικές μου.

  25. Τουρκοκτόνος avatar
    Τουρκοκτόνος 30/09/2011 05:29:22

    Ανώνυμε, εσύ που μίλησες με Κύπριους και τρόμαξες είναι η πρώτη φορά που μίλησες με ξένους ή έχεις ξαναμιλήσει μέ άλλα παιδάκια; Στο δημοτικό που θα πάεις σύντομα, θα μάθεις ότι η Κύπρος είναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ εδώ και χιλιάδες χρόνια.
    Οι Εβραίοι δεν μας έχουν κάνει κακό στην ιστορία τους. Αν κάνω λάθος να με διορθώσεις.

  26. RICE avatar
    RICE 01/10/2011 13:28:51

    Στην νεανική μου ηλικία πίστευα στην "μητέρα" ελλάδα και στο κάθε τι ελληνικό. Τώρα έχω ξεφύγει από τις ψευδαισθήσεις και κατάλαβα ότι ένα κρ'ατος αποτελείται από τους υπηκόους του και τους διοικούντες. Τώρα δεν κομπάζω ως Έλληνας. Απλά είμαι Κύπριος διότι αυτό γράφει το Διαβατήριο μου. Η Κύπρος δεν εμπιστεύεται και έχει ξεχάσει την Ελλάδα και καλά έκανε. Σύμμαχος και Μητέρα ή αδελφός είναι αυτός που με τιμά και με συμπληρώνει στις δύσκολες στιγμές. Χωρίς μεγάλα λόγια. Ζήτω η συμμαχία με το Ισραήλ σε όλα τα επίπεδα. Αυτοί είναι τα αδέλφια μας και όχι οι πολυλογάδες καλαμαράδες.

    • Ξένιος avatar
      Ξένιος @ RICE 28/12/2011 20:08:19

      Δηλαδη ρε μεγάλε να πουμε, την Κύπρο την τιμά το ισραήλ και την συμπληρώνει στις δύσκολες στιγμές; Γκαζάκι μυριστήκανε και χρήμα. Τι νομίζεις πως τους ενοιαξε; Τα ωραία σου τα μάτια;

      Εάν ο Ελληνισμός δεν είναι ενωμένος όπως πρέπει να είναι πολυ φοβάμαι πως δεν θα τα βγάλουμε πέρα με τους μεγαλοκαρχαρίες στους δύσκολους καιρούς που έρχονται. Περιστασιακοί φίλοι(και αυτό φαίνεται μέσα από τις εξωτερικές τους σχέσεις τα τελευταία χρόνια) δεν λένε τίποτα.

      Υ.Γ To ερώτημα είναι από τι αποτελείται ένα έθνος και γιατί ανήκεις σε αυτό και όχι τι γράφει πάνω ένα χαρτί - που στο κάτω κάτω στις μέρες μας εσύ επιλέγεις τι να γράφει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.