#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/03/2012 22:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το Ευρωκοινοβούλιο καλεί τον Σαμαρά να .... επαναδιαπραγματευτεί το Μνημόνιο



Φαίνεται ότι τους Ευρωπαίους τους απασχολούν περισσότεροι οι εκλογές απ' ότι εμάς τους Έλληνες. Γι' αυτό και οι αναφορές τους, τόσο των τροικανών όσο και στο σημείωμα της Γενικής Διεύθυνσης Εσωτερικών Πολιτικών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου οι εκλογές και ο ηγέτης που θα αναλάβει τα ηνία της χώρας, είναι στην πρώτη γραμμή.

Όμως, έχει ιδιαίτερη σημασία η αναφορά του Ευρωκοινοβουλίου για τον Αντώνη Σαμαρά στο οποίο ουσιαστικό δίνει «πάσα» θεωρώντας ότι ως επόμενος πρωθυπουργός θα διαπραγματευτεί ορισμένα στοιχεία του πακέτου διάσωσης.

«Ο ηγέτης της Ν.Δ. Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος προηγείται στις δημοσκοπήσεις, έχει δηλώσει ότι θα τηρήσει το σχέδιο, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι θα επιδιώξει την επαναδιαπραγμάτευση ορισμένων στοιχείων του πακέτου διάσωσης», αναφέρεται στο σημείωμα. Τι σημαίνει αυτό; Δύο πράγματα:

Στις Βρυξέλλες θεωρούν σίγουρη τη νίκη του Σαμαρά στις εκλογές και του πετάνε το μπαλάκι να κάνει ότι δεν έκαναν οι προηγούμενες δύο ανίκανες κυβερνήσεις.
Στρώνουν το χαλί στο Σαμαρά να πάει σε διαπραγμάτευση για αλλαγές στο Μνημόνιο. Αυτό δεν έλεγε τόσους μήνες η ΝΔ, και το ΠΑΣΟΚ υποστήριζε ότι δεν υπάρχει περιθώριο συζητήσεων; Να όμως που τώρα και το Ευρωκοινοβούλιο ουσιαστικά καλεί το Σαμαρά να αλλάξει τους όρους του Μνημονίου και να βρει λύσεις που θα ανακουφίσουν τους πολίτες χωρίς να θέσουν σε κίνδυνο το πρόγραμμα διάσωσης.

Άλλωστε, το είπε και προηγουμένως ο Τόμσεν, ότι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ επέλεξε να εξοντώσει φορολογικά τον λαό αντί να μειώσει το σπάταλο κράτος και χάσει έτσι την κομματική πελατεία των διορισμών του.

Να που δίνεται λοιπόν η πάσα στον Σαμαρά και τη νέα κυβέρνηση να κάνει αυτά που δεν έκαναν οι προηγούμενοι. Κι όταν τα κάνει θα μπορούν να υπάρξουν διορθωτικές κινήσεις στους φόρους που στραγγαλίζουν τους πολίτες.

Δεν είναι καθόλου τυχαία η δέσμευση της ΝΔ ότι θα καταργήσει το χαράτσι στα ακίνητα, ένα άδικο μέτρο που γέμισε τα ταμεία πέρυσι αλλά άδειασε τις τσέπες των πολιτών. Και που φέτος χιλιάδες ιδιοκτήτες θα σηκώσουν τα χέρια ψηλά και δε θα καταβάλλουν το χαράτσι.

Τις προκλήσεις της νέας κυβέρνησης ανέφεραν και οι τροικανοί. Δεν έκρυψαν την ανησυχία τους για το αποτέλεσμα των επερχόμενων εκλογών. Μάλιστα στο θέμα έκανε ιδιαίτερη αναφορά το στέλεχος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, Γερκ Άσμουσεν, ο οποίος δήλωσε: "Η μείωση του μεγάλου δημοσιονομικού κενού για το 2013-2014 κατά 5,5 % του ΑΕΠ θα είναι το απόλυτο τεστ για τη δέσμευση της κυβέρνησης στο πρόγραμμα. Θα καλούσα την ελληνική πολιτική τάξη να προωθήσει αυτές τις δύσκολες μεταρρυθμίσεις αντιμετωπίζοντας τα παγιωμένα συμφέροντα. Αλλιώς το βασικό ζωτικό κομμάτι των αλλαγών απαραίτητο για να μειωθεί μεσοπρόθεσμα το κενό αυτό ίσως δεν επιτευχθεί". «Η ελληνική κρίση αποτελεί τεράστια πρόκληση για την ελληνική κοινωνία και την ΕΕ. Είναι το αποτέλεσμα πολυετών ανεύθυνων πολιτικών», δήλωσε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ο Επίτροπος οικονομίας, Όλι Ρεν, κατά τη διάρκεια της κοινής συνεδρίασης της επιτροπής οικονομικών και νομισματικών υποθέσεων και της επιτροπής απασχόλησης, με θέμα την οικονομική και κοινωνική κρίση στην Ελλάδα.

Το σημείωμα του Ευρωκοινοβουλίου αναφέρει επίσης ότι "ακόμα και εάν επιτευχθεί ο στόχος του σχεδίου διάσωσης για μείωση του χρέους στο 120,5% του ΑΕΠ έως το 2020 από περίπου 160%  σήμερα, πολλοί αναλυτές θεωρούν ότι παραμένει [το χρέος] ιδιαίτερα υψηλό και μη βιώσιμο. Σε αυτό το πλαίσιο, ενδεχομένως να μην είναι εύκολη η προσέλκυση νέων ιδιωτικών κεφαλαίων που είναι αναγκαία για τις επενδύσεις, την ανάπτυξη, την ανταγωνιστικότητα και τις θέσεις εργασίας".  Καμπανάκι δηλαδή για όλους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κάλχας avatar
    Κάλχας 27/03/2012 22:56:43

    Αυτό πρέπει να αξιοποιηθεί επικοινωνιακά από τη ΝΔ. Με το να ασχολείται με τον Βενιζέλο, απλά του δίνει αξία. Πρέπει να περάσει το μήνυμα ότι παίζει μπάλα μόνη της, ως μοναδική συγκροτημένη δύναμη στην Ελλάδα με πρόταση εξόδου από την κρίση.

    Υγ: Και να δούμε και το πρόγραμμα διακυβέρνησης επιτέλους..

  2. λ avatar
    λ 27/03/2012 23:08:50

    "«Ο ηγέτης της Ν.Δ. Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος προηγείται στις δημοσκοπήσεις, έχει δηλώσει ότι θα τηρήσει το σχέδιο, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι θα επιδιώξει την επαναδιαπραγμάτευση ορισμένων στοιχείων του πακέτου διάσωσης"

    Aυτό είναι μια εκτιμηση της...Διεύθυνσης Εσωτερικών Πολιτικών τουΕυρωπαϊκού Κοινοβουλίου του τι προτιθεται να κάνει ο Σαμαράς και οχι κάλεσμα για επαναδιαπραγματευση.

    Ο τιτλος του άρθρου είναι ολίγον παραπλανητικός !!
    Περιμένουμε απο τον κύριο Σαμαρά να κάνει ότι ακριβώς αποφάσισαν και στην Ιρλανδία δηλαδή δημοψήφισμα στις 31 Μαίου για το δημοσιονομικό Σύμφωνο.

    Ελπίζω να μην περιμένουμε πολλά χρόνια για αυτό (το δημοψηφισμα εννοώ!!)

    • factorx avatar
      factorx @ λ 27/03/2012 23:28:30

      Πέρασε ή όχι η επαναδιαπραγμάτευση στο κοινοβούλιο; Αυτό είναι το μείζον και φυσικά δεν περίμενα να γίνει ...κατανοητό. Αντιθέτως ακολουθείς την προσφιλή τακτική της μαύρης προπαγάνδας και σηκώνεις τον πήχη με το τι έκαναν στην Ιρλανδία. Ποιοί είστε εσείς "που περιμένετε" αλήθεια;

  3. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 27/03/2012 23:26:17

    Είναι σίγουρα μια θετική εξελιξη αλλά δεν λέει το σημείωμα αν θα στηρίξουν ή θα εμποδίσουν μια τέτοια κίνηση.
    Δεν θα είναι εύκολη μια επαναδιαπραγμάτευση αλλά ας αρχίσουν τουλάχιστον να χωνεύουν ποιος θα είναι πρωθυπουργός και τι θα πράξει

  4. victoria (true) avatar
    victoria (true) 27/03/2012 23:46:06

    Άντε μπράβο να παίρνει λίγο μπροστά κι η Ευρώπη..!

  5. roadrunner avatar
    roadrunner 28/03/2012 00:00:21

    Όνειρο ζω...μην με ξυπνάτε..
    το ευρωκοινοβούλιο περιμένει από τον Αντώνη Σαμαρά ως επόμενο πρωθυπουργό, να "μαλακώσει" τα μέτρα λιτότητας!!! ως ανάσα και φιλί ζωής στο (έτοιμο να παραδώσει το πνεύμα) σώμα του ελληνικού λαού...
    Καιρός ήταν, επιτέλους ! Να πάρει θέση και το ευρωκοινοβούλιο για την αιμοσταγή στάση του ΓΑΠ και της κυβέρνησής του, απέναντι σε όλους μας!
    Να λοιπόν, που το όπλο της επαναδιαπραγμάτευσης, το βασικό επιχείρημα της Νέας Δημοκρατίας, όχι μόνο δεν χάθηκε, αλλά μας επιστρέφεται πίσω δια χειρός Τομμσεν...
    Σίγουρα είναι επιτυχία και πρέπει να γίνει κατανοητό με κάθε μέσο στους ελληνες πολίτες, αυτό που διαδραματίστηκε σήμερα στο ευρωκοινοβούλιο..

    Εντύπωση όμως προκαλεί και η έκθεση του Γκουρία (γ.γραμματέα ΟΟΣΑ) για τα επιπλέον μέτρα που θα βοηθήσουν την Ελλάδα να αναπτυχθεί.
    Ο Γκουρία στην έκθεσή του για την Ελλάδα (εκτός από τα γνωστά για μείωση εργασιακού κόστους) μίλησε και για μείωση των εμποδίων στον ανταγωνισμό , μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος στην Ελλάδα, μείωση της φορολογίας επί της εργασίας, και η ενίσχυση της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
    Πολύ σημαντική παράμετρος, η μείωση ΚΑΙ της φορολογίας επί της εργασίας και αναγκαία πια για τους Έλληνες εργαζόμενους.
    Ειδικά το τελευταίο για την ενίσχυση της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καλο θα είναι να μπει και στην προεκλογική ατζέντα του κόμματος (ειδικά μετά τα ερείπια που άφησε στο Υπ.Παιδείας η Διαμαντοπούλου, που ούτε καν βιβλία δεν μπόρεσε να τυπώσει για τα ελληνόπουλα).

    • madprof avatar
      madprof @ roadrunner 28/03/2012 11:17:34

      "Όνειρο ζω…μην με ξυπνάτε..
      το ευρωκοινοβούλιο περιμένει από τον Αντώνη Σαμαρά ως επόμενο πρωθυπουργό, να “μαλακώσει” τα μέτρα λιτότητας!!! ως ανάσα και φιλί ζωής στο (έτοιμο να παραδώσει το πνεύμα) σώμα του ελληνικού λαού…"
      Μήπως ονειροπολείς, όντας ξύπνιος; Πως έφτασες σε αυτό το παρανοϊκό συμπέρασμα; 5.5% του αεπ δημοσιονομικό έλλειμμα πρέπει να καλύψουν, όποιοι αλώσουν την εξουσία. Ο Γέρκ Άσμουσεν είπε ότι τα αποτελέσματα στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής όλο αυτό το διάστημα ήταν απογοητευτικά. Στον ίδιο τόνο και ο Τόμσεν και ο Ρεν επεσήμαναν ότι οι πλούσιοι Έλληνες συνεχίζουν και δεν πληρώνουν ό,τι τους αναλογεί, οι ελεύθεροι επαγγελματίες υποφορολογούνται και οι μισθωτοί και συνταξιούχοι σηκώνουν αδίκως τα βάρη της προσαρμογή!
      Έρχεται καταιγίδα κοινωνικών αναταραχών, ανθρώπινων δραμάτων και πείνα!
      Δεν έχουν νόημα οι κομματικές παρωπίδες όταν διαλύεται η κοινωνία και οι πολίτες οδηγούνται στην αυτοκτονία!

  6. firiki2010 avatar
    firiki2010 28/03/2012 00:25:51

    Εντάξει... δεν μπορείς να το πείς αυτό πρόσκληση για επαναδιαπραγμάτευση.
    Ανεξάρτητα όμως από αυτό νομίζω ότι πολύ κουβέντα έχει γίνει περί της ύπαρξης ή μη δυνατότητας επαναδιαπραγμάτευσης. Ολη η ΕΕ είναι μια διαρκής διαπραγμάτευση. Πήραμε χαμπάρι πόσες φορές άλλαξε το μνημόνιο του Μαιου 2010 μέχρι σήμερα;;; Ε, μέχρι να απαλλαγούμε απ΄ αυτό θα συνεχίζει να αλλάζει (κατόπιν διαπραγματεύσεων φυσικά).

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ firiki2010 28/03/2012 00:41:17

      Μέχρι τώρα πάντως, μόνο αλλαγές επί τα χείρω βλέπουμε. Είδες εσύ ποτέ τον Παπακωνσταντίνου, τον Βενιζέλο ή το νεοφιλελεύθερο εσμό του Παπαδήμιου, να διαπραγματεύονται; Εκτός αν θεωρείς "διαρκή διαπραγμάτευση" το πώς θα εξαθλιώσουν περισσότερο τους Έλληνες...

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Αυριανιστής 28/03/2012 01:09:00

        Αγαπητέ Αυριανιστή
        Ειναι σαφές ότι γενικώς διαφωνούμε. Δεν το βρίσκω κακό, αντίθετα έχει και ενδιαφέρον. Στο συγκεκριμένο όμως σχόλιο μου δεν μίλησα για τα καλά ή κακά αποτελέσματα της διαπραγμάτευσης. Είπα απλώς ότι στα πλαίσια της ΕΕ η διαπραγμάτευση δεν σταματά ποτέ. Γι αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί η μια πλευρά έχει κάνει σημαία της κάτι αυτονόητο, την επαναδιαπραγμάτευση, που από μόνη της δεν συνιστά πανάκεια και γιατί η άλλη πλευρά θεωρεί ότι το ίδιο αυτονόητο , η επαναδιαπραγμάτευση, αποτελεί κάποιου είδους αμάρτημα. Αρα νομίζω ότι μέχρι εδώ συμφωνούμε. Ή μήπως όχι;

        Σχετικά τώρα με τα αποτελέσματα της διαπραγμάτυσης δύσκολα θα μπορέσουμε να βρούμε άκρη. Βλέπεις ....αν το μνημόνιο 2,(3,4...) πετύχει , πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που εύλογα θα ισχυρίζονται ότι τα πληρώσαμε αχρείαστα ακριβά. Αν πάλι αποτύχει θα υπάρχουν αυτοί που επίσης εύλογα θα ισχυρίζονται ότι χωρίς αυτό θα ήμασταν ακόμα χειρότερα. Μύλος!Κανείς δεν μπορεί να αποδείξει το "τι θα γινόταν αν..."

      • madprof avatar
        madprof @ Αυριανιστής 28/03/2012 11:32:45

        Μα δεν συνειδητοποίησες ακόμη ότι τα δύσκολα τώρα θα τα υποστούμε, αφού οι πλούσιοι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες ποτέ δεν πλήρωσαν, τα όσα τους αναλογούσαν, με τις ευλογίες των φορέων της εκάστοτε πολιτικής εξουσίας;

  7. gloup avatar
    gloup 28/03/2012 02:34:20

    οι τροϊκανοί είναι πολύ σταθεροί στις θέσεις τους=

    - η οικονομική κατάσταση στην ελλάδα έφτασε στο χειρότερο δυνατό σημείο λόγω μακροχρόνιων ανεύθυνων πολιτικών,
    -η πρώην ελληνική κυβέρνηση ζήτησε βοήθεια και της δόθηκε η μεγαλύτερη δυνατή, σε είδος, π.χ τεχνογνωσία, και σε χρήμα,
    - το Α' πρόγραμμα δεν πέτυχε τελείως γιατί η πρώην κυβέρνηση δεν εφάρμοσε τα μέτρα που είχαν συμφωνηθεί,
    - το πρόγραμμα Β'-όπως και το Α'-είναι ένα πακέτο, πρέπει να εφαρμοστεί ολόκληρο όπως έχει για να αποδώσει,
    - η πάταξη της φοροδιαφυγής είναι απολύτως ζωτική, τα οικονομικά βάρη πρέπει να κατανεμηθούν πιό ισότιμα, με τη φοροδιαφυγή αυξάνεται ο κίνδυνος μείωσης των κοινωνικών παροχών,
    - ο δημόσιος τομέας πρέπει να μειωθεί για να προσεγγίσει τις άλλες αναπτυγμένες χώρες,
    - οι τράπεζες πρέπει να δανείζουν βιώσιμες και αποδοτικές επιχειρήσεις,
    - η φορολόγηση έπιασε το όριό της, τώρα πρέπει να γίνουν βαθειές δομικές μεταρρυθμίσεις, να γίνει εσωτερική υποτίμηση, να μειωθούν οι αποδοχές και να αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα και η παραγωγικότητα,
    - η Ελλάδα έχει δύο αδυναμίες, κακής ποιότητας διοίκηση και ελλειπή πολιτική ενότητα.

    Στην Ευρώπη μας λυπούνται κάπως που η χρόνια κακοδιαχείριση μας έφτασε στο σημείο των σκληρών αυτών μέτρων και των σοβαρών τους συνεπειών στην εργασία και το κοινωνικό κράτος. Θεωρούν ότι οι κοινωνικές συνέπειες των μέτρων είναι πολύ βαριές και ζητούν διορθωτικές παρεμβάσεις, π.χ. προγράμματα των ευρωπαϊκών διαρθρωτικών ταμείων, καλύτερη μέριμνα για τις ευαίσθητες κοινωνικά ομάδες. Δεν υπάρχει άμεση και σαφής αμφισβήτηση η απόρριψη του τροϊκανού προγράμματος. Υπάρχει μάλιστα και μια ιδεολογική σύγχιση για το τι είναι και πως θα επιτευχθεί η πολυπόθητη ανάπτυξη.

    Το χειρότερο είναι πως μέσα τους βαθειά πιστεύουν πως τα θέλαμε και τα πάθαμε. Κανείς δεν λέει ποιός φταίει και τι έφταιξε ακριβώς. Η δυσφήμιση της Ελλάδας συλλήβδην ήταν μέσα στο σχέδιο και το σχέδιο αυτό έπιασε. Αλλοίμονο όμως, εδώ δεν τα καταλαβαίνουμε εμείς οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, τι να περιμένουμε από τους ξένους.

    Το πρόγραμμα της τρόϊκας βασίζεται σε οικονομικές θεωρίες και εμπειρείες, αλλά είναι πρωτόγνωρο για αναπτυγμένη χώρα, μέσα στην ΕΕ. Η κυριότερη αδυναμία του είναι ότι προϋποθέτει διάφορους οικονομικούς αυτοματισμούς που και αυτοί όμως είναι θεωρία, π.χ. άμεση αύξηση της ανταγωνιστικότητας λόγω χαμηλών μισθών.

    Το στρατηγικό πρόγραμμα για τα πραγματικά συμφέροντα της Ελλάδας είναι πολύ πιό περίπλοκο από αυτό που μπορεί να συλλάβει η τρόϊκα. Ο σαμαράς έχει κάνει τις προτάσεις του. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει επιτέλους να διατυπωθεί, να γίνει πιστευτό και να βρεθούν η απαραίτητη πλειοψηφία στην κοινωνία και τα μέσα σε ανθρώπους για να εφαρμοσθεί.

  8. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 28/03/2012 07:46:40

    Η Ελλάδα πρέπει να πάρει τα δάνεια που της δίνουν,γιατί μας χρωστάει η Γερμανία δεν την χρωστάμε ,με την εγγυησή της προς τους λοιπούς δανειστές και στη συνέχεια αφού πάρουμε μέτρα και κλειστούν φυλακή οι παρανόμως πλουτίσαντες πολιτικοί ,συνδικαλιστές ,ΔΕΚΟ κλπ λαμόγια ,να κάνουμε στάση εξωτερικών πληρωμών για 5ο χρόνια με παγωμένα τα ποσά των δανείων.Ούτως ή άλλος το ευρώ ,δολάριο κλπ χαρτιά είναι δεν έχουν πραγματικό αντίκρυσμα ΦΟΥΣΚΑ.

  9. pg avatar
    pg 28/03/2012 07:58:47

    ΒΡΕΘΗΚΑ ΠΡΟ ΟΛΙΓΩΝ ΩΡΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ. ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ, ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΣΥΝΟΛΙΚΑ 14 ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ, ΠΛΗΝ ΕΝΟΣ, ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2009 ΨΗΦΙΣΑΝ Ν.Δ. Ο ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣ ¨ΕΝΑΣ¨ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΨΗΦΙΣΕΙ ΛΑ.Ο.Σ. ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 3, ΤΩΡΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ Ν.Δ. ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 14 ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΔΗ.ΣΥ. ΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 14 ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. Ο 14ος ΨΗΦΙΖΕΙ ΚΑΜΜΕΝΟ. ΟΙ ΗΛΙΚΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΩΝ ΑΠΟ 37 ΕΩΣ 56. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΣΤΑ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ. ΑΥΤΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΕΟΝ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΠΑΡΕΕΣ ΠΟΥ ΣΥΧΝΑ-ΠΥΚΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ. ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. ΤΟΥ 2009, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠ΄ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ. ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ, ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ. Ο ΓΡΑΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 4 ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΝ Ν.Δ.

  10. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 28/03/2012 08:31:14

    Δεν συμφωνώ με την κατάργηση του χαρατσιού· να μειωθεί ναι, αλλά όχι να καταργηθεί. Και να εξαιρούνται μόνον όσοι, καίτοι κάτοχοι εκινήτων έχουν κάρτα ανεργίας. Και να επεκταθει και σε εξαιρέσεις πλην της Εκκλησίας -απαλλαγή για το φιλανθρωπικό της έργο. Το χαράτσι ξεκουνάει τους αργόσχολους εισοδηματίες από την πολυθρόνα τους -δεν είναι λίγο. Όσο για μας τους είλωτες που πήραμε ένα κεραμίδι με δάνεια, της αξίζει της πατρίδας μας να πληρώνουμε κάτιτις μέχρι να ανασάνει. Το χαράτσι για τα ακίνητα το πληρώνω κι εγώ το πληρώνει και το λαμόγιο· προκειμένου να πληρώνει έστω κάτι επιτέλους το λαμόγιο, χαλάλι να πληρώνω κι εγώ.
    Μη το καταργήσει η ΝΔ το χαράτσι· δεν θέλω να ξαναδώ λαμόγια να τρίβουν ταχέρια τους. Φτάνει πια!

  11. gloup avatar
    gloup 28/03/2012 09:52:59

    μια μικρή σύγχιση! θέλεις να πεις πασοκ αλλα επειδή είσαι πασοκ μπερδεύτηκες. Δεν πειράζει, κατανοούμε.

  12. jimmys avatar
    jimmys 28/03/2012 10:15:15

    pg ........ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΝΤΟΣ ΙΣΧΕΙΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΖΩ .....ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΕΙΑ ..Αυτο το λαθος ομως πρεπει να σταματήσει εδω ... τι ΚΑΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΥΓΗ ......... Είμαστε ΝΔ και τωρα που το κώμα μας εχει ανάγκη εμεις του γυρνάμε την πλάτη ???Οχι ποτέ εγω σαν δεξιός δίνω στον Αντώνη μια ευκαιρία να δούμε το έργο του ρε αδελφέ να δούμε αν είναι ειλικρινής ....... ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ... Η ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΕΔΩ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚYΛΑ Η ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΑΝ ΜΑΥΡΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.

  13. franc avatar
    franc 28/03/2012 10:29:38

    Αγαπητέ gloup,
    Πολύ σωστές οι επισημάνσεις σου. Το βασικό όμως είναι οτι αυτοί ξέρουν καλύτερα απο εμάς οτι αυτου του είδους τα προγράμματα ουδέποτε πέτυχαν να εξασφαλίσουν ταχεία ανάπτυξη και έξοδο των χωρών απο την κρίση. Μάλιστα ουδέποτε εφαρμόστηκαν μέχρι τέλους γιατί πάντα μεσολαβούσε η εξέγερση λόγω των ανυπόφορων για το λαό μέτρων ή η ανατροπή των "προσκυνημένων" πολιτικών από άλλους, πχ. Πούτιν, που ανέτρεψαν προγράμματα και Τρόικες και οδήγησαν το λαό τους στην έξοδο.
    Γιατί λοιπόν επιμένουν με πάθος στην εφαρμογή πάντα τέτοιων προγραμμάτων? Η απάντηση είναι απλή και τετράγωνη . Διότι μόνο με ένα τέτοιο πρόγραμμα αυτοί ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ την οποία αυτοί προκάλεσαν και οι πολιτικοί μας ηγέτες βρέθηκαν, όπως όλοι κατά κανόνα οι ηγέτες αδύνατων λαών που εξωθούνται στη χρεοκωπία, πουλημένοι ή ανίκανοι να την αντιμετωπίσουν ώστε να αποφευχθεί η εισβολή της Τρόικας στη χώρα. Τα προγράμματα που επιβάλλουν το ΔΝΤ ή οι Τρόικες δεν ενδιαφέρονται για τον λαό. Αντιθέτως εγκαθιστούν στην χώρα και μάλιστα στην περίπτωσή μας απροκάλυπτα (Με ξένο ειδικό τραπεζικό λογαριασμό) έναν "αγωγό μεταφοράς πραγματικού χρήματος από το λαό στους δανειστές (Υπερ-τράπεζες) μέσω εσωτερικής υποτίμησης.
    Στο συμπέρασμά σου αναφέρεις πολύ σωστά :
    "Το στρατηγικό πρόγραμμα για τα πραγματικά συμφέροντα της Ελλάδας είναι πολύ πιό περίπλοκο από αυτό που μπορεί να συλλάβει η Τρόϊκα. Ο Σαμαράς έχει κάνει τις προτάσεις του. "
    Aν υποθέσουμε οτι το στρατηγικό πρόγραμμα του Σαμαρά είναι το Ζάππειο ΙΙ, (δεν ξέρω κάποιο άλλο) αυτό δεν είναι πρόγραμμα διαπραγματεύσιμο στα πλαίσια του Μνημονίου ΙΙ, καθότι το ανατρέπει τελείως και διακόπτει τη ροή πραγματικού χρήματος του Ελληνικού λαού προς τους δανειστές όπως όντως ενα πατριωτικό πρόγραμμα οφείλει να κάνει. Μάλιστα όπως επανειλλημένα δήλωσε στο παρελθόν ο Σαμαράς και η ΝΔ, το ΖάππειοΙΙ είναι πακέτο και ή θα εφαρμοστεί ΟΛΟΚΛΗΡΟ ή καθόλου. Η λύση στην κρίση προσωρινά είναι η εκτύπωση χρήματος απο την ΕΚΤ ή το Ευρωομόλογο και οριστικά πιστεύω εγώ το κούρεμα χρέους κατα προτίμησιν εθελοντικό από όλες τις Ευρωπαικές χώρες. Συμπτωματικά την λύση αυτή, προεκλογικά τουλάχιστον, υποστηρίζουν εκτός των "Νοτίων" της Ευρώπης και οι δύο ισχυροί υποψήφιοι της αντιπολίτευσης στη Γαλλία και την Γερμανία.(Ολλάντ και Γκάμπριελ) Αρα δεν μπορεί να αποκλειστεί ως ουτοπική.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ franc 28/03/2012 13:16:25

      Ότι η βιώσιμη λύση στην κρίση είναι αδύνατη χωρίς εκτύπωση χρήματος απο την ΕΚΤ ή Ευρωομόλογο, ή συνδυασμό αυτών, συμφωνούν οι πιό πολλοί και σοβαροί: Από τον Τίμοθυ Γκάιτνερ και τον Στίγκλιτς, μέχρι τους Γερμανούς και Γάλλους Σοσιαλδημοκράτες και Πράσινους πολιτικούς, αλλά και Ευρωπαίους οικονομικούς αναλυτές σαν τον Βόλφγκανγκ Μύνχαου των FT και του Spiegel.
      Ωστόσο, παράλληλα με αυτό, χώρες όπως η Ελλάδα ή η Πορτογαλία, δεν μπορούν ν' αποφύγουν την ριζική εσωτερική μεταρρύθμιση, όχι μόνον του Δημόσιου τομέα, αλλά κυρίως του αποτυχημένου παραγωγικού μοντέλου 3 τουλάχιστον δεκαετιών. Βιώσιμη οικονομία και κοινωνικό κράτος είναι αδύνατο να παραχθούν με εσωτερική κατανάλωση στηριγμένη στον δανεισμό. Αυτό που εφαρμόζεται ως "εσωτερική υποτίμηση" είναι απολύτως λάθος, διότι πλήττει τα χαμηλότερα στρώματα και διότι δεν χτυπά την στρέβλωση στη ρίζα της: Στον υπερκαταναλωτισμό μιάς μειοψηφίας το 20 - 30 %, που τροφοδοτήθηκε από το δανεισμό και τη ληστεία του Δημόσιου πλούτου. Μια εσωτερική "αποσυμπίεση" της φούσκας είναι απολύτως αναγκαία (π.χ. τιμές αγαθών), αλλά καθυστερεί καταστροφικά.

      • avanti avatar
        avanti @ Ο Θείος 28/03/2012 13:22:57

        +1000000

  14. avanti avatar
    avanti 28/03/2012 11:52:18

    Εχω μιά απορία, αυτοί οι άνθρωποι (και είναι και μεγαλούτσικοι) που λένε ότι θα ψηφίσουν Χρυσή Αυγή, ΔΗΣΥ & ΛΑΟΣ, πραγματικά τι μπορεί να περιμένουν? Να πάρει μεγάλα ποσοστά η Ντόρα και να ξελασπώσει τη χώρα? Ο Καρατζαφέρης να γίνει πρωθυπουργός? Και η ψήφος στην χρυσή αυγή, τι προσδοκούν να τους προσφέρει? Αγαπητέ, νομίζω πέραν των άλλων προβλημάτων που έχουμε ως λαός, έχουμε σοβαρή έλλειψη κρίσης. Αδυνατούμε να κρίνουμε, δεν ενημερωνόμαστε και κατεβάζουμε τα πάντα αμάσητα. Και ιδιαίτερα αυτή την περίοδο χρειάζεται να σκεφτούμε περισσότερο, καλά είναι τα κόμματα διαμαρτυρίας αλλά κάποια στιγμή να βάλουμε τα πράγματα κάτω και να δούμε πως θα πορευτούμε γιατί δεν πάει άλλο. Ο Σαμαράς 2 χρόνια τώρα έχει εστιάσει στο θέμα ανάπτυξη και επανεκίνηση της οικονομίας, αυτό πρέπει να μας γίνει φάρος και να αφήσουμε στην άκρη τις ταλαντεύσεις για το τι πρέπει να ψηφίσουμε.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ avanti 28/03/2012 13:23:46

      Nα κάνω μια προσπάθεια ερμηνείας της ψήφου των 14;
      Οι 7 της ΧΑ είναι οι "αγανακτισμένοι" με όλους και με όλα. Πιθανώς έχουν ήδη στο μυαλό του ότι θα ψηφίσουν κάτι άλλο (πιθανώς και ΝΔ) και δεν θέλουν να το πουν για να μην χρεισθεί να υπερασπισθούν την θέση τους. Οι δύο της ΔΗΣΥ φαντάζομαι είναι αυτοί που δεν μπορούν να ξεχάσουν την "προδοσία" Σαμαρά και ο ένας του Καμμένου είναι φυσιολογικό προϊόν μιας αντιμνημονιακής ρητορείας στην οποία εγκλωβίστηκε η ΝΔ που δεν κατάφερε να κάνει διακριτό τον αντιμνημονισμό της από αυτόν της "Αριστεράς" και άφησε να παρουσιάζεται από τα ΜΜΕ σαν κάποιο έξασλλο και ανεύθυνο κόμμα τη στιγμή που ήταν η πιο συναινετική αντιπολίτευση τα τελευταία 60 χρόνια.
      Γενικότερα η αποστασιοποίηση κάποιων παλαιών ψηφοφόρων της ΝΔ είναι αποτέλεσμα της αδυναμίας της να δημιουργήσει στη κοινωνία την αίσθηση μιας επερχόμενης μεγάλης νίκης. Οσο πιο αδύνατος φαίνεσαι τόσο αυξάνουν οι φυγόκεντρες τάσεις.

      • avanti avatar
        avanti @ firiki2010 28/03/2012 14:11:17

        Εγώ πάλι νομίζω ότι οι περισσότεροι έχουν κάνει λάθος εκτιμήσεις, έχουν λάθος κρίση και βλέπουν πολύ τηλεόραση. Γιατί το λέω αυτό: πρώτον η ΝΔ και στο πρώτο μνημόνιο είχε ψηφίσει κάποια άρθρα που θεωρούσε σωστά, όσον αφορά το δεύτερο μνημόνιο ο γαπ & οι συνοδηπόροι του εγκλώβισαν την χώρα και λόγω της αποτυχίας του 1ου μνημονίου αλλά και λόγω της ανικανότητας διαπραγμάτευσης (είχε τους λόγους του φαίνεται), δεύτερον με το να είναι κάποιος αγανακτισμένος με όλους και με όλα δεν κερδίζει τίποτα, πρέπει να καταλάβει τα λάθη του παρελθόντος και ότι θα πρέπει να αποφευχθούν π.χ. δεν παρατάω το χωριό μου και φιλάω κατουρημένες ποδιές για να μπω στο δημόσιο, ή δεν μπορώ να ζω με τις επιδοτήσεις και τρίτον δεν νομίζω ότι η ΝΔ είναι αυτή που δημιουργεί την αίσθηση της μη νίκης, αλλά τα σαπιοκάναλα που παίζουν ένα τρισάθλιο παιγνίδι μόνο για πάρτι τους. Εδώ χρειάζονται γερά νεύρα και ενημέρωση για να καταλάβει κανείς πως μεθοδεύουν & μαγειρεύουν τις πολιτικές εξελίξεις υπέρ τους. Μετά την υπογραφή του PSI και ξέροντας ότι θα οδηγηθούμε σε εκλογές, ένα σενάριο παίζουν μόνο, την συγκυβέρνηση ΝΔ με ΠΑΣΟΚ, αυτό δεν σου λέει κάτι?

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ avanti 28/03/2012 16:02:26

          Δεν διαφωνούμε σχετικά με τις εσφαλμένες εκτιμήσεις/αντιδράσεις των 14.
          Τα ΜΜΕ είναι αυτά που είναι. Τα ξέρουμε. Δυστυχώς η ΝΔ μέσα σε αυτές τις δεδομένες συνθήκες πρέπει να δημιουργήσει την "αίσθηση νίκης". Δυστυχέστερα στην επικοινωνία δεν ήμασταν ποτέ καλοί.

  15. avanti avatar
    avanti 28/03/2012 12:03:08

    Ξέρεις πόσοι έχουν κάρτα ανεργίας και δουλεύουν χωρίς ασφάλιση? Υπολογίζεται ότι είναι περίπου 30%, γι' αυτό τα ασφαλιστικά ταμεία πάνε κατά διαόλου και γι αυτό θα πετσοκόβουν τις συντάξεις επ΄άπειρον.... δεν βγάζεις άκρη σ' αυτή τη χώρα, θα πάρει χρόνια για να αλλάξει η νοοτροπία του Ελληνα.

  16. factorx avatar
    factorx 28/03/2012 12:14:28

    Γιατί τα διαστρεβλώνεις συνεχώς; Δεν έχεις κουραστεί; Δες τι γράφουν - πω;ς ερμηνεύουν - την είδηση τα πασοκικά μέσα, μπας και καταλάβεις:

    "Ωστόσο, αυτή τη φορά οι Ευρωπαίοι πάνε ένα ακόμα βήμα πιο μπροστά, αποτυπώνοντας σε επίσημο κείμενο την ανησυχία τους ακόμα και για το ενδεχόμενο αυτοδυναμίας της Ν.Δ., λόγω των θέσεων της περί επαναδιαπραγμάτευσης! «Οι επικείμενες εκλογές που θα πραγματοποιηθούν στις 29 Απριλίου ή στις 6 Μαίου, θα προσθέσουν έναν ακόμα παράγοντα πολυπλοκότητας στο ελληνικό ζήτημα. Ο ηγέτης των Συντηρητικών Α. Σαμαράς, που προηγείται στις δημοσκοπήσεις, έχει πει ότι θα συμμορφωνόταν με το Πρόγραμμα, αλλά έχει δείξει ότι πιθανώς θα προσπαθούσε να επαναδιαπραγματευθεί κάποια μέρη από το πρόγραμμα διάσωσης» αναφέρει χαρακτηριστικά το κείμενο που μοιράστηκε στους Ευρωβουλευτές από τη Γενική Διεύθυνση Εσωτερικών Πολιτικών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, λίγο πριν ξεκινήσει η "ανάκριση" του Όλι Ρεν, του Γιέργκ Άσμουσεν και του Πόλ Τόμσεν για τα πεπραγμένα στην Ελλάδα...."

    Και η Τροικα παραδέχθηκε οτι αντι το ΠΑΣΟΚ να μειωσει τον κρατικό τομέα φόρτωσε φόρους στον Λαό.

  17. avanti avatar
    avanti 28/03/2012 12:19:52

    Franc, μου αρέσει να διαβάζω την ανάλυσή σου/απόψεις σου γιατί συμφωνώ. Γιατί όμως δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί το Ζάππειο ΙΙ ως έχει ή έστω με κάποιες τροποποιήσεις? Τώρα όσον αφορά την εκτύπωση χρήματος και τα ευρωομόλογα που προκρίνονται ως καλή λύση πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να φθάσουν σε συμφωνία? Αν συνεχίσουμε έτσι στην Ελλάδα επί μακρόν θα έχουν μείνει μόνο οι πέτρες, δεν θα υπάρχουν πολίτες. Αρα η Ελλάδα πρέπει να αναπνεύσει άμεσα, και πιστεύω ότι μόνο μία αυτοδύναμη κυβέρνηση με σθένος μπορεί να αντιτάξει σε τρόϊκα & Μέρκελ ότι αφενός χρειάζεται αναζωπύρωση της οικονομίας και ας κόψουν τον λαιμό τους να μας βοηθήσουν και αφετέρου χρόνος, περισσότερος χρόνος και για τις διαρθρωτικές αλλαγές της χώρας αλλά και την αποπληρωμή των χρεών. Αλλωστε η πρόσφατη ιστορία έχει αποδείξει ότι δεν έχουν πρόβλημα με τα μνημόνια, ε, ας φτιάξουν ένα άλλο πιό ελαστικό. Ο Σαμαράς πιστεύω έχει τα κότσια και θέλει να το κάνει, ελπίζω όμως να μην υπάρχουν τίποτα βαρίδια του παρελθόντος που μπορεί να του στερήσουν την δυναμική του.

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/03/2012 12:30:42

    Χε χε, ο Προεδρος Μάρτιν Σούλτς (Σοσιαλδημοκράτης) ήταν ο πρώτος που χτύπησε το καμπανάκι.
    Και ο εκπρόσωπος της Γερμανίας στην ΕΚΤ Γερκ Άσμουσεν (επίσης Σοσιαλδημοκράτης!) υπονοεί ότι οι αποφασισμένες δημοσιοικονομικές πολιτικές είναι ανεπαρκείς χωρίς "αναπτυξιακό"- Κευνσιανό σκέλος.
    Η πραγματικότητα δεν συμπαθεί τα ιδεολογήματα και τα κλειστά στρατόπεδα. Εκδικείται τη "στρατοπεδική" σκέψη. Η γραμμή Σαμαρά συγκλίνει σε μερικά ουσιώδη πράγματα με την γραμμή της Σοσιαλδημοκρατίας, όχι του ΕΛΚ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.