#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/12/2010 13:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το Διαδίκτυο, η ΝΔ και οι νέες μορφές αγώνα



Ζούμε σε μια εποχή που οι λέξεις “κομματικά γραφεία”,  “κομματικά μέλη” και "κομματική οργάνωση" προκαλούν αποτροπιασμό στον κόσμο. Όλοι αντιλαμβάνονται επίσης ότι έχουν ξεπεραστεί οι παραδοσιακές μορφές οργάνωσης και πάλης. Όλοι ξέρουμε επίσης – άσχετα αν το ξεχνούν ορισμένες νεόκοπες στελεχάρες στην Ρηγίλλης - ότι ο Σαμαράς εκλέχτηκε αρχηγός της ΝΔ από αυτο - οργανωμένες μειοψηφίες που έγιναν πλειοψηφία επειδή συντονίστηκαν μεταξύ τους από το Διαδίκτυο. Η κυρίαρχη τάση είναι λοιπόν τα social media κι εκεί πρέπει να ρίξει το βάρος της η ΝΔ.

Και για να μην λέμε πολλά ιδού μια σοβαρή πρόταση αναγνώστη μας:

Δημιουργία portal με κάθετη δομή έτσι ώστε για κάθε Νομό και δήμο ο κάθε ένας φίλος, μέλος, πολίτης να μπορεί να καταθέτει την άποψή του για θέματα γενικότερου, ή τοπικού ενδιαφέροντος. Τα φαξ και οι επιστολές δεν είναι διαδραστική και άμεση συμμετοχή. Τα δε μέλη δεν χρειάζεται να ψηφίζουν σε κάλπες και χρονοβόρες διαδικασίες, απλά κωδικός και όνομα με απλό τσεκάρισμα επιλογών και προτάσεις ονομάτων.

Οικονομία και αμεσότητα, μην πάμε να κάνουμε τη ΝΔ κόμμα με οργανώσεις σαν το ΠΑΣΟΚ, αλλά να ανοίξουμε στη κοινωνία το βήμα επικοινωνίας.

Τα παράθυρα των ΜΜΕ είναι ξεπερασμένα και απαξιωμένα στη συνείδηση του κόσμου (για αυτό λυσσάνε και οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ εναντίον του διαδικτύου). Αυτό φοβούνται και αυτό πρέπει να προβάλλει και να αναδείξει ο Σαμαράς τον κόσμο.

Δεν παίζεις το παιχνίδι με τους κανόνες των αναδόχων δημοσίων έργων, ας δώσει βήμα και φωνή σε 800.000 κόσμο και όποιος θέλει ας δημιουργήσει κόμματα και όσες εξεταστικές λάσπης θέλει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 13:32:19

    και σιγουρα θα ενημερωθει για ζητηματα τα οποια ισως σκεπαζονται απο τους γυρω του.
    Θα μελετησει τις θεσεις πολλων και ανιδιοτελων σχολιαστων και τελος ΕΜΕΙΣ θα εχουμε ¨μιλησει¨ αμεσα. Το να ψηφιζουμε ειναι Δημοκρατικο δικαιωμα μας. Το να ελεγχουμε και να εχουμε ΑΜΕΣΗ αποψη ειναι ΕΥΘΥΝΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.

    θελω να ελεγχω την καθε εξουσια με αμεσο τροπο. ΕΙτε θα μπουμε ολοι στη Βουλη ειτε θα μας δωθει η αμεσοτητα της ενημερωσης καθετα και οχι οριζοντια.

    Τελος δε θελω κανεις να πει μια μερα... δεν ηξερα, δεν γνωριζα δεν ειχα ενημερωθει!!!

    Η κινηση του πορταλ ειναι πολυ σοβαρη και υπευθυνη για ολα τα μερη, τοσο για τους διαχειριστες οσο και για τους αρθρογραφους - σχολιαστες!

    Οπως εγραψα σε αλλο ποστ, στη μαχη παμε οπλισμενοι, με ηθικο και ο καθενας στην ειδικοτητα του. Το τουρλου ΠΕΘΑΝΕ. Το τα κανω και γνωριζω ολα ΨΟΦΗΣΕ. Ο Παρτα Ολας ειναι ο ΓΑΠ και οχι εμεις.

    ΠΠ

    • Kostas avatar
      Kostas @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 17:19:49

      Αυτό σημαίνει άνοιγμα στη κοινωνία, σε αμφίπλευρη σχέση. Αυτό θα πει δημοκρατία. Αυτό δεν πρέπει να φοβάται ο Σαμαράς, έχοντας κατά νου τις δημοκρατικές – συμμετοχικές διαδικασίες που τον έφεραν αρχηγό. Επιπλέον, τώρα που ο πολίτης αηδιάζει με τις πρακτικές του παρελθόντος, που ο ίδιος στο βάθος του εγκεφάλου του είχε, τώρα που αρχίζει να καταλαβαίνει, ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΡΙΞΗΣ ΤΟΥ Πελατειακου κόμματος και η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΑΡΧΩΝ, όπου οι συμ-μετέχοντες προσφέρουν ανιδιοτελώς , μη προσβλέποντες σε προσωπικά ή συντεχνιακά οφέλη. ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΕΔΩ. Ας μην το επιτρέψουμε ξανά, για τα παιδιά μας

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/12/2010 13:34:11

    Οι 800.000 να γίνουν 8.000.000. Βλέπω το άτυπο δίκτυο αγνώστων που έχουμε σχεδόν συντονιστεί και μεγαλώνουμε και πλησιάζουμε. Ο κόσμος έχει φόβο, οργή, και σύντομα απελπισία. Εάν η ΝΔ θέλει να είναι μέρος της λύσης, το άγχος και η ζωντάνια του προβληματισμού -- ελεύθερου με κάθε έννοια της λέξης -- πρέπει να ενσωματωθεί. Συνασπισμός των ελευθέρων.

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 20/12/2010 13:37:37

    Συμφωνώ με το πνεύμα του άρθρου, ότι δηλαδή η ΝΔ πρέπει να δώσει σαφώς μεγαλύτερη έμφαση στο διαδίκτυο από αυτή που δίνει τώρα.

    Ας μην ξεχνάμε όμως, ότι ο καθημερινός αγώνας για την ανατροπή της υποτελούς κυβέρνησης του μνημονίου δεν είναι μόνο διαδικτυακό παιχνίδι. Υπάρχουν πολλοί εκεί έξω, που είτε δεν μπορούν, είτε δεν θέλουν, είτε έχει πια περάσει ο καιρός (η ηλικία και η ικανότητα αφομοίωσης) για να εξοικειωθούν με τη χρήση του διαδικτύου. Γιαγιάδες και παπούδες, κοινωνικά αποκλεισμένοι, νεόπτωχοι συμπολίτες μας που δεν έχουν καν τη δυνατότητα για μια σύνδεση που θα τους δώσει την πρόσβαση στο διαδίκτυο -αυτό το τελευταίο, θυμηθείτε με, θα αυξηθεί εκθετικά μέσα στα επόμενα έτη, όταν ο άλλος δεν θα έχει να φάει το πρώτο που θα κόψει θα είναι το ADSL- θα γίνουν βορά στις ύαινες των σαπροκάναλων. Ο αγώνας πρέπει να γίνει παράλληλα και από τα στελέχη της ΝΔ, με τακτικές ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ, στο δρόμο και όχι σε γραφεία.

    Μπορεί η ΝΔ να μην έχει καμία ιδεολογική σχέση με το ΚΚΕ, ας διδαχθεί όμως κάτι από τις μεθόδους της δράσης του!

    • factorx avatar
      factorx @ Αυριανιστής 20/12/2010 13:43:55

      Μην το λες, εγώ άλλα ξέρω, υπάρχει πλέον σύνδεση σε κάθε οικογένεια με διαφορετικούς τρόπους. Και στα χωριά στα καφενεία δεν λένε μόνο για το τι επαν τα δελτία, αλλά και τι λένε τα μπλογκς

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ factorx 20/12/2010 13:49:22

        Μακάρι να είναι έτσι, αλλά φοβάμαι ότι όταν λένε στα καφενεία "τι είπαν τα μπλογκς" δεν έχουν κατά νου μπλογκς λόγου και ποιότητας όπως το antinews, αλλά παραφυάδες των καθεστωτικών μέσων. Γι' αυτό ο αφυπνιστικός ρόλος αυτού εδώ του ιστότοπου πρέπει να αναδειχθεί και να μεταλαμπαδευτεί, από όλους μας, στην κοινωνία. Και κυρίως σε όσους δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτόν.

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ factorx 20/12/2010 14:51:09

        Τι λένε στα χωριά στα καφενεία;;; Έλεος ρε παιδιά...μην υπερεκτιμάτε τον ρόλο σας...στα χωριά ο κόσμος πασχίζει να ζήσει, με τα blog θα ασχολείται;

        • factorx avatar
          factorx @ Μάρκος 20/12/2010 14:55:16

          Εχεις παει σε χωριό τελευταία;

          • MatrixRevolutionEra avatar
            MatrixRevolutionEra @ factorx 20/12/2010 15:04:58

            Επιβεβαιώνω κι εγώ. Στο δικό μου οι περισσότεροι νέοι ενημερώνονται από μπλογκς. Με τη σειρά τους ενημερώνουν και τους μεγαλύτερους, ασχέτως που τις περισσότερες φορές ισχύει το γνωστό "στου κουφού την πόρτα". Λέγε, λέγε όμως κάτι μένει...

        • panikos avatar
          panikos @ Μάρκος 20/12/2010 16:30:39

          Στα χωριά ο κόσμος κουτσά-στραβα τα καταφέρνει να τα φέρνει βόλτα και διψάει για πραγματική ενημέρωση,αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται για το λαουτζίκο.

      • anonymous avatar
        anonymous @ factorx 20/12/2010 15:11:53

        Έχει δίκιο ο Φάκτωρ. Οι συζητήσεις που κάνω με φίλους βασικά περιέχουν πληροφορίες και απόψεις που έχουμε δει σε blogs. Όταν με ρωτάει η μάνα μου της λέω αυτά που διάβασα στα blogs. Οπότε σαφώς κι έχουν εγκαθιδρυθεί ως μορφή παρέμβασης και επηρεασμού της κοινής γνώμης,

    • oxi ki etsi avatar
      oxi ki etsi @ Αυριανιστής 20/12/2010 13:50:14

      Συμφωνώ με τον Αυριανιστή.

      Οι συνταξιούχοι των πόλεων αλλά καί της επαρχίας που βλέπουν να τους κουτσουρεύουν τη σύνταξη δεν μπαίνουν στο διαδίκτυο.

      Αυτούς πρέπει να τους πλησιάσεις ή να τους μιλήσεις από την τηλεόραση.

      Και από την τηλεόραση εως τώρα βλέπουν τον Παυλόπουλο να υποστηρίζει τα πεπραγμένα του Βατοπαιδίου, την Παπακώστα που έστελνε χαρτιά στα στρατηγεία για να "προαχθούν" οι δικοί της, τον Αβραμόπουλο υπεράνω όλων και τον Γιακουμάτο να υποστηρίζει τα εργασιακά προγράμματα της Πετραλιάς...

      Είδε και κάποια Τζότζολα για δυό μέρες...

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ oxi ki etsi 20/12/2010 13:54:01

        να πρακτική ιδέα. Ο μπλόγκερ στο χωριό τυπώνει 5-6 φύλλα χαρτί και τα δίνει στο καφενείο. Στο καφενείο, όλοι αυτοί που λες δεν βλέπουν διαδίκτυο (έτσι είναι) αναλύουν το χαρτί με τις ώρες και του κουνάνε στην μούρη του ντόπιου πρασινοφρουρού. Το έχω δει αυτό (5-6 φύλλα χαρτί -- ανάρπαστα)

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ archaeopteryx 20/12/2010 14:12:50

          Το έχουμε ξαναπεί, μικρά leaflets με 5-6 αλήθειες και μοίρασμα. Είναι ελεεινά, τραικά μικρό το κόστος με 3-4 κατοστάρικα εκτυπώνεις χιλιάδες φυλλάδια, 5-6 φίλοι να βάλουν από ένα 50ρικο ενημερώνουν μια μικρή πόλη!

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 20/12/2010 14:13:01

          το βιβλιο του Παπαθανασιου το εδωσαν στις Τοπικες να το μοιρασουν στις Λαικες αγορες και τα καφενεια?? !!!!??????????????????? ΟΧΙ !!!!

          Το Μνημονιο και τη Δανειακη Συμβαση με σχολια και παρατηρηγσεις ΣΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ της καθομιλουμένης???? ΟΧΙ !!!

          Το μονο επισημο εγγραφο ειναι αυτο το βιβλιο! ας μοιρασουν πρωτα το βιβλιο και συγχρονως εκτυπωσεις απο μπλογκς. Μην τρελλαθουμε τελειως.

          ΠΠ

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 14:22:26

            Αν η κομματική κάμαρα το καταλάβει, θα έχει μέλλον. Αν δεν το καταλάβει, δεν θα έχει. Τόσο απλό. Μόνο από 10-20 ιστοσελίδες να πάρεις ή να ζητήσεις απλά κειμενάκια για θέματα, θα τα έχεις. ΔΕΝ τους κόβει; Ή φοβούνται;

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ archaeopteryx 20/12/2010 14:28:53

            δεν εχουν ΠΑΣΟΚμυαλο... Αχραιε μου.
            Δεν εχουν Καρχικατση..

            ΠΠ

          • Προφήτης avatar
            Προφήτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 15:01:52

            ΠΠ Ο πολύς κόσμος θέλει απλά και εύκολα μηνύματα τα οποία να μετουσιώνουν την πραγματικότητα που βιώνει σε πολιτική στάση. Και ένας που είναι κολλημένος στο πληκτρολόγιο και ένας που έχει ενημέρωση καφενείου έχει ελλιπή γνώση της πραγματικότητας.

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 15:06:00

            όπως θάνατος στους σπεκουλαδόρους.
            iyi oğlum dedi!

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 15:08:28

            τα απλα μηνυματα ειναι ολη η ουσια ειτε σε καφενειο της Βουλης ειτε στο διαδικτυο.
            πχ ποιον και σε ποιο καφενειο θα απασχολησει η ειδηση στο ποστ ΝΔ εναντιον Παπακ/νου με το Σταικουρα να επιχειρηματολογει?
            Γ αυτο προτεινα να μοιραστει το βιβλιο του ΠΑΠΘ και το Μνημονιο με τη Δανειακη με απλα σχολια. Ena executive summary που να παρει ο ακατανομαστος.

            ΠΠ

          • Misha avatar
            Misha @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 15:27:20

            ΠΠ

            Πιστευεις πως η ΝΔ θέλει πραγματι να μάθει ο απλός κόσμος τι υπογράφτηκε στο Μνημονιο και τη δανειακή σύμβαση;
            Εχεις ακούσει να καταγγέλει την υποθηκευση της χωρας και την εκχωρηση της εθνικής κυριαρχίας; Πιο πίσω και από την Ιεραρχία είναι στην κριτική της.

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 17:42:45

            Misha
            πιστευω οτι θελει και γ αυτο το λογο ξεσπαθωνω... Εαν αποδειχθει οτι δεν θελει, θα εξαφανιστουν στο αποσπασμα μαζι με τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ.
            και προκαλω ανοικτα!! την ΚΟ της ΝΔ, να σχολιασουν την Υποθηκη της Χωρας με τη Δανειακη Συμβαση και το Μνημονιο αρθρου κατ αρθρον.

            ΠΠ

          • factorx avatar
            factorx @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 14:56:27

            Ο Παπαθανασίου υπουργός στην κυβέρνηση Καραμανλή ήταν;

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ factorx 20/12/2010 14:59:30

            με κουρδιζεις τωρα ?? χαχα
            Διαβασες Κρας/Τραγκα?? !!!???

            ΠΠ

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ oxi ki etsi 20/12/2010 13:55:03

        Γιατί δηλαδή πρέπει να προτάσσουμε την τηλεόραση όταν ο ρόλος της είναι γνωστός; Πόδια δεν έχουν τα παντός βαθμού στελέχη της ΝΔ, για να πάρουν τους δρόμους και να μιλήσουν απευθείας με τους πολίτες; Ή βαριούνται να ξεκουνήσουν από το τρίγωνο Βουλή - "Βιβλιοθήκη" - GB Corner;

        • Misha avatar
          Misha @ Αυριανιστής 20/12/2010 14:30:09

          Aυριανιστή, υπάρχει εξηγηση.Δες στα σχόλια του μπλογκ σου

  4. apneagr avatar
    apneagr 20/12/2010 13:59:30

    Όσοι θέλετε καταλάβετε το, για να πέσει η χούντα ή κάποιος εκ των υπαρχόντων κομματικών αρχηγών θα αρνηθεί τον συστημικό του εαυτό και θα μπει μπροστάρης της ανατροπής διαθέτοντας ήδη μια έτοιμη κομματική οργάνωση ή θα δημιουργηθεί μια νέα πολιτική δύναμη από ομοϊδεάτες όλων των πολιτικών χώρων. Αυτή η τελευταία προσπάθεια για να επιτύχει θα πρέπει να έχει την πλήρη στήριξη κάποιων ΜΜΕ, διαφορετικά δεν μπορεί να επιτευχθεί τίποτα, με τις σημερινές κοινωνικές συνήθειες. Το διαδίκτυο δεν είναι ακόμα τεχνολογικά σε θέση να παίξει αυτόν το ρόλο.

  5. dext. avatar
    dext. 20/12/2010 14:29:34

    Τα λέτε και τα ξαναλέτε μάλλιασε η γλώσσα σας κουράστηκε το χέρι σας να το γράφετε...Ήθελα να ξερα είναι τόσο κοιμισμένοι εκεί στη Ρηγίλλης; δηλαδή έλεος!!

    • factorx avatar
      factorx @ dext. 20/12/2010 14:56:49

      Το καλό πράγμα αργεί

      • apneagr avatar
        apneagr @ factorx 20/12/2010 19:34:09

        factorx μην παρα-αργήσει όμως και χαλάσει

        • effie B. avatar
          effie B. @ apneagr 20/12/2010 22:02:03

          Φακτορα, εχει δικαιο ο dext: μαλλιασε η γλωσσα σου και η δικη μας μαζι. Νομιζω οτι ολοι αρχιζουν να κουραζονται πια. Το τραινο αλλαξε δρομολογιο (οι ιδιοι το αγνοουν) και τους προσπερναει.......

  6. panos33 avatar
    panos33 20/12/2010 14:31:00

    το διαδυκτιο ειναι πολυ αξιολογο μεσο για πολυπλευρη και πολυποικιλη ενημερωση,δεν εχει δημιουργηθει ομως ως μεσο αντιδρασης!!! οποτε αν θελουμε να δουμε την αλλαγη εξουσιας που ειναι επιβεβλημενη,η αντιδραση μπορει να ερθει μονο απο τις προσωπικες επαφες των στελεχων με τους πολιτες.το ΜΕΓΑ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ Η ΝΔ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ,που βρισκεται υπο διαλυση σε ολα τα επιπεδα και ο Σαμαρας αν θελει και αν μπορει να κρατησει την ΒΟΜΒΑ στα χερια του.....

    • Λαρισαίος avatar
      Λαρισαίος @ panos33 20/12/2010 15:25:09

      Ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται, λέει μια παροιμία. ΤΩΡΑ χρειάζεται η χώρα έναν ικανό κυβερνήτη για να βγάλει κάστανα από τη φωτιά, όχι σε δέκα χρόνια όταν "θα είναι έτοιμο το κόμμα".

      • panos33 avatar
        panos33 @ Λαρισαίος 20/12/2010 15:59:56

        για να ειμαστε σοβαροι,δεν μπορουμε να κρινουμε τον Σαμαρα,απο την στιγμη που δεν εχει δωσει δειγμα γραφης στην εξουσια και στην ληψη αποφασεων,αρα αν ειναι η δεν ειναι καλος καπετανιος δεν το ξερουμε,αλλα σιγουρα μεχρι της ωρας δειχνει οτι δεν θελει τον ρολο του καπετανιου εν μεσω φουρτουνας....και ενα απο τα προβληματα της χωρας αυτη την στιγμη ειναι,πως ο θατσεριστης,παγκοσμιοποιητης,και με κακιστο επιτελειο κυβερνητης θελει να ξεφορτωθει την κυβερνητικη καρεκλα για να ανοιξει πανια για παγκοσμιες θαλασσες και διεθνης καρεκλες και απ την αλλη ο δευτερος την ταξη υποψηφιος απ οτι δειχνει δεν θελει την κυβερνητικη καρεκλα.......ετσι μεταξυ αυτων, διαλυεται η οχι η κοινωνια?

  7. oxi ki etsi avatar
    oxi ki etsi 20/12/2010 14:32:11

    Τα ΜΜΕ (Κανάλια-Τύπος) δεν λέγονται "τέταρη Εξουσία" έτσι για πλάκα...

    Είναι όντως Εξουσία (με αριθμό μάλλον μικρότερο του τέσσαρα τελικά)...


    Το "σύστημα Ν.Δ." έλεγχε ένα μέρος αλλά μετά δεν ασχολήθηκε όπως θα έπρεπε.
    Τζάμοπα φώναζε ο Ρίζος και ο Τράγκας (αν και ίσως και με λίγο ιδιοτελείς λόγους αλλά δεν ενδιαφέρει στην προκειμένη περίπτωση)...
    Ζήσαμε το εξής αξιοπερίεργο:
    Ενώ τα ΜΜΕ βρίζαν μέρα-νύχτα τον Καραμανλή, ο Μπόμπολας πήρε ΟΛΑ τα Έργα στην Ελλάδα (περισσότερα και από οτι επί Σημίτη)!!!
    Δεν μιλάμε για Λαμπράκηδες και Τεγόπουλους που ήταν Δερβέναγες σε Μέγαρα Μουσικής και αλλού...
    Έπαιρνες αφημερίδα και ενω στο πρωτοσέλιδο έλεγε ούτε λίγο ούτε πολύ οτι απαυτώνεται η Μάνα όλων των Νεοδημοκρατών, στις μέσα σελίδες έπηζες στην κρατική διαφήμιση και μάλιστα και κομματική της Ν.Δ. σε εκλογική περίοδο!!!!!!!!!!!!

    Τουναντίον το "σύστημα ΠΑΣΟΚ" έδωσε μεγάλη σημασία και για αυτό έχει τα ΜΜΕ με το μέρος του.

    Τό "σύστημα ΠΑΣΟΚ" και όχι ο ΓΑΠ βέβαια. Τον ΓΑΠ πέσαν να τον φάνε στις εσωκομματικές του ΠΑΣΟΚ τα ΜΜΕ τότε...

    • Misha avatar
      Misha @ oxi ki etsi 20/12/2010 14:42:34

      O Mπομπολας...αχ ο Μπομπολας.
      Ποιος διέλυσε την κρατική ΜΟΜΑ που έφτιαχνε δημόσιους δρόμους, και άνοιξε το πεδίο σε Άκτωρ, Σαραντόπουλους κλπ θυμόμαστε;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Misha 20/12/2010 14:48:00

        Και αυτόν θυμόμαστε, και την κόρη του.

      • kastroHEL avatar
        kastroHEL @ Misha 20/12/2010 15:10:20

        Για πες φιλε μου για εμας του μικροτερους...τι παιχτηκε με τη ΜΟΜΑ?

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ kastroHEL 20/12/2010 15:20:29

          Την κατάργησε ο Δρακουμέλ, στην τριετία που ήταν πρωθυπουργός. Μη μου πεις ότι δεν είναι ευνόητοι οι λόγοι...

          • kastroHEL avatar
            kastroHEL @ Αυριανιστής 20/12/2010 15:32:17

            Φυσικα και ειναι ...ειχα την εντυπωση οτι ειχε καταργηθει πιο παλια!!!

          • oxi ki etsi avatar
            oxi ki etsi @ Αυριανιστής 20/12/2010 16:10:47

            Αυριανιστή να τα λες όλα σε παρακαλώ.

            Πες μας και για την ΜΟΜΑ τί ήταν να μάθουν οι νεότεροι.

            Πού υπαγόταν, ποιός την οργάνωνε και από τί στελεχωνόταν???

          • Enzo avatar
            Enzo @ oxi ki etsi 20/12/2010 16:16:55

            εμας στα μερη μας ακομα με δρομους της ΜΟΜΑ πανε στα χωρια μας.

          • παγωτατζής avatar
            παγωτατζής @ oxi ki etsi 20/12/2010 17:58:46

            Και ο γνωστός Πανούσης τής Αττικατ στην ΜΟΜΑ δούλευε..
            Χειριστής Grader ήτανε..και καλός!!
            Με προαγωγή βέβαια μετά τό '81 σε εργοδηγό(!), και από εκεί και πέρα, ό δρόμος...ανοιχτός!!

  8. man8os avatar
    man8os 20/12/2010 15:22:00

    Πολυ σωστη προταση, οσοι εχετε την δυνατοτητα να σας ακουσουν πειτε την μηπως και γινει κατι.

  9. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 20/12/2010 15:56:32

    Μέσα σε όλα αυτά τα ωραία που λέτε να γίνει κι ένα κανάλι στο YOU TUBE. Εκεί να ανεβαίνουν βίντεο με ανακοινώσεις και ρεπορτάζ από στελέχη της ΝΔ και της ΟΝΝΕΔ. Από το επίσημο κόμμα μέχρι και το τελευταίο στέλεχος σε θεματικές ενότητες. Γεγονότα που τρέχουν αλλά και θέσεις του κόμματος.

  10. Misha avatar
    Misha 20/12/2010 18:12:54

    Αντώνη Σαμαρά,

    αν περιμένετε να «πέσει» το ΠΑΣΟΚ για να βγάλετε την κυβερνητική φωτογραφία στο περιστύλιο της Βουλής, πλανάστε «πλάνην οικτράν…».

    Στην εποχή της αιματοχυσίας δεν έχει κανένας το δικαίωμα να κυκλοφορεί ατσαλάκωτος...«προτρέποντας» την κατοχική κυβέρνηση των δωσίλογων απλώς «να αλλάξει πολιτική!»

    Αν δεν αλλάξει, δηλαδή, πολιτική τι θα κάνετε, απεργία πείνας;
    Δεν άκουσες τι είπε ο συμμαθητής σου; «Έχουμε πόλεμο»...

    Και στον πόλεμο δεν πας με γραβάτα και μανικετόκουμπα, σηκώνεις τη σημαία της εξέγερσης, αν είσαι αρχηγός, και οδηγείς το λαό στα πεπρωμένα του ή «κρύβεσαι» πίσω από κομματικά γραφειοκρατικά τερτίπια, αδόκιμες πολιτικές προτροπές, παρακλήσεις προς «ναυτιλλόμενους», ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων εκπροσώπου και ανούσια ταξιδάκια στη έδρα των τοκογλύφων…

    Τι περιμένεις Αντώνη Σαμαρά;
    Σε λίγο η καταστροφή θα είναι ολοκληρωτική κι ούτε ο χρόνος θα σου επιτρέψει την πολυτέλεια των πρωτοβουλιών, αλλά ούτε και η ιστορία…

    Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
    (Χάρρυ Κλυνν) 

    • apneagr avatar
      apneagr @ Misha 20/12/2010 19:36:38

      μπράβο, μπράβο μπράβο......

  11. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 20/12/2010 18:33:02

    Σας εχω μια νεα μορφη αγωνα !!! ... ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ, ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΤΟ. ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ !

    http://www.filefactory.com/file/b4c361g/n/chase_manhattan_papandreou_MOU_sectret_GR.docx

    ΠΠ

    • ΦΕΡΏΝΥΜΟΣ avatar
      ΦΕΡΏΝΥΜΟΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/12/2010 12:33:53

      Το παραπάνω κείμενο είναι πλαστό. Το έχουν δημοσιεύσει και άλλα blogs (π.χ. www.olympia.gr στο οποίο υπάρχει στα σχόλια του η ανασκευή του απο τον καθηγητή της Παντείου Σαρρή).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.