#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/02/2009 16:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το ΄σκασε πάλι με ελικόπτερο ο Παλαιοκώστας !!!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 22/02/2009 16:28:06

    "Ελικοδρόμιον ο Κορυδαλλος"..

    Ο φυλακας αυτοπυροβολήθηκε στον πανικο του!!!!!!

    Ελλας το μεγαλειο σου... διαχρονικη παραγκα του καραγκιοζη...

  2. Anonymous avatar
    Anonymous 22/02/2009 16:28:36

    ANIKANOI!!!!!
    ΔΙΑΛΥΣΗ!!!!

  3. dinos avatar
    dinos 22/02/2009 16:30:45

    Ο Χονδροκώστας να δουμε ποτε θα το σκάσει (πριν σκάσει εμάς...)

  4. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 22/02/2009 16:31:10

    Το τρίγωνο Κοκκινια-Κορυδαλλός-Σχιστό ήταν από το πρωί σε μια εναέρια αναστάτωση, ως εκ τούτου το σχέδιο ήταν καλά οργανωμένο.

    Κάτοικοι της περιοχής άκουγαν από τις 12.00 ένα ελικόπτερο (ίσως και 2 ) να κόβουν βόλτες στον αέρα της περιοχής.

    Η ιστορία επαναλαμβάνεται 2 φορές...είπε κάποιος..

    Πληροφορίες μου λένε, πως οι συγκρατούμενοι χάρηκαν ιδιαίτερα για την άπόδραση.

    Η διαφορά factorX με τη προηγούμενη αποδραση 2007, είναι πως τώρα το ελικόπτερο δε προσγειώθηκε μέσα.

  5. Orestios avatar
    Orestios 22/02/2009 16:33:28

    Νέα αεροπορική εταιρία μεταφοράς υψηλών προσώπων. Πτήσεις εξαιρετικά ακριβείς ακόμα και υπό αντίξοες συνθήκες. Στόχος μας η ασφαλής μετάβαση και το άνετο ταξίδι. Σύμβολό μας το γνωστό πουλί Κορυδαλλός.

  6. Anonymous avatar
    Anonymous 22/02/2009 16:34:40

    Προσγειώθηκαν στην Πάρνηθα..πήγαν μεταμφιεσμένοι να ρεφάρουν για τα πρώτα ψιλά!!!!

  7. Keep Talking avatar
    Keep Talking 22/02/2009 16:35:54

    Το (ελα να) δ-ε-ις εξαμαρτειν ουκ ανδρος (αστυνομου) σοφου !

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 16:36:36

    Πιο πολυσύχναστο ελικοδρόμιο από αυτό το ανεπίσημο των φυλακών Κορυδαλλού δεν υπάρχει. (Ίσως μόνο αυτό στις Καρυές του Αγίου Όρους)

  9. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 22/02/2009 16:40:14

    Είσαι φυλακισμένος βαρυποινίτης;;

    Βαρέθηκες τη μοναξια της φυλακής και τους γκρίζους τοίχους;;

    Κουράστηκες να προσέχεις μη σου πέσει το σαπούνι στα ντους και βγείς Εμμανουέλα;;

    Θες να ακούσεις και λίγο ντίσκο μπουγκι, γιατί τα ρεμπέτικα της φυλακής είναι βαρειά;;
    Η λύση έρχεται από το ΥΠΕΡΟΧΟ ελληνικό κράτος!!!

    Το ταξιδιωτικό πρακτορείο "Air Koridallos", έρχεται στο χώρο σου!

    Λύσεις για κάθε βαλάντιο!

    Δυνατότητα απόδρασης και διαφυγης στη χώρα επιλογής σου με πλειάδα μέσων, από αραμπά μέχρι Κονκορντ!

    Πληρωμή πάντα cash, δεχόμαστε και γραμμάτια με εγγύηση Κολομβίας

    Τηλέφωνο τώρα στο 801 333 333 333, ζητήστε τον υπέυθυνο, κο Πάκη!

    Και...
    Καλές Απόκριες!

  10. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 22/02/2009 16:42:03

    ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΠΑΚΗΣ?

  11. Keep Talking avatar
    Keep Talking 22/02/2009 16:43:49

    "Σύμφωνα με πληροφορίες που έδωσαν στην Αστυνομία κάτοικοι της περιοχής, οι δραπέτες έφυγαν από το Καπανδρίτι με αυτοκίνητο και δύο μοτοσυκλέτες. Η
    καταδίωξη της Αστυνομίας με μπλόκα και αποκλεισμό δρόμων γίνεται αυτήν την ώρα στο Καπανδρίτι, όπου τελικά προσγειώθηκε το ελικόπτερο μετά την απόδραση."

    Στο Καπανδρίτι ;;;; Α ΠΑ ΠΑ....

  12. μανιάτης avatar
    μανιάτης 22/02/2009 16:44:19

    Ποιός ρώταγε για το ελικόπτερο του υπουργείου Τουρισμού?

  13. Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες avatar
    Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες 22/02/2009 16:45:18

    Καλα ε, εχω πεθανει στα γελια...Με αυτον τον γελοιο τον Μαρκογιαννη και τον καθηγητακο ολα μπορει να συμβουν..!!!!

    Ενα μπουρδελο ειμαστε.!!!!

  14. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 22/02/2009 16:46:41

    Μα τόσο ξεφτιλισμένοι πια;

    Τόσο;;

    Δεν πιάσαν απλά πάτο, νιώθουν και την άμμο του βυθού στο στόμα!

  15. Keep Talking avatar
    Keep Talking 22/02/2009 16:47:18

    Τελικα οι μοτοσυκλετες πρεπει να κανουν τρελες πωλησεις αυτη την εποχη. Σεχτες, μεχτες, υποδικοι....

  16. Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες avatar
    Αναρχοαυτονομος Εθνικιστης με Κομμουνιστικες Συνιστωσες 22/02/2009 16:47:41

    Πηγε στην βιλα του ταχυδρομου ρε..!!! Τωρα δενει το γλυκο...Παω στοιχημα οτι ειναι και ο οσιος Εφραιμ στο κολπο...Και η μηχανη ειναι του Βουλγαρακη καθοτι γνωστος easy-rider..!!!
    Ε ρε γλεντια..!!!!
    Σεμνα και ταπεινα με συναινεση και στοχευμενη δραση που ειπε και ο προηγουμενος...Κουνα και λιγο τα χερια σαν τροχονομος και καθαρησες..!!!

  17. Factorx avatar
    Factorx 22/02/2009 16:51:54

    Το ελικόπτερο είναι τη εταιρείας Intercopter, Βρέθηκε στο Καπανδρίτι και έχουν πάρει μαζί τους τον πιλότο.

  18. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 22/02/2009 16:52:05

    χαχαχαχα...πολύ το χάρηκα! Γαμ@@@@ πάλι ο Παλαιοκώστας, αλλά , μεταξύ μας, μιλάμε ότι η χώρα κατάντησε μεγάλο Μπ@@@ !

  19. μασκαράδες avatar
    μασκαράδες 22/02/2009 16:52:54

    Μεταμφιεσμένη η κυβέρνηση παρέλαβε το προσγειωμένο ελικόπτερο για να γλιτώσει τα έξοδα ενοικίασης και πετάει για το Μεγάλο Καρναβάλι του Ρίο......οι αποδράσαντες οδικώς....δεν είναι όλοι ίσοι...θα επιστρέψει με την προυπόθεση να κάνει αγκαρία το πολύ μέχρι το Μάρτιο ...και αν θέλουμε..όχι ζοριλίκια!!

  20. Keep Talking avatar
    Keep Talking 22/02/2009 16:56:01

    "Στο προαύλιο των φυλακών, με ανοιχτές τις πόρτες, ανεμόσκαλα και απ' τα Σι-Μπι να ακούγονται οι λέξεις γρήγορα-γρήγορα... Μόλις το ελικόπτερο άρχισε να πέρνει ύψος, από τα φυλάκια του Κορυδαλλου έπεσαν οι πρώτοι πυροβολισμοί. "

    ΓΙΑΤΙ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΥΨΟΣ; ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΧΑΜΗΛΑ;

  21. BORDELLO avatar
    BORDELLO 22/02/2009 16:56:05

    Προτεινόμενος μετασχηματισμός:

    Παλαιοκώστας στη θέση Πάκη.
    Ριτζάι στη Μαρκογιαννάκη.

    Σίγουρα αξιότεροι και εξυπνότεροι κ. Κώστα.

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 16:56:34

    Να δώσουν το πτητικό κομμάτι της ΟΑ στον Παλαιοκώστα. Ακρίβεια στις αερομεταφορές. Τουλάχιστον δεν θα έχουμε καθυστερήσεις.

  23. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 16:57:49

    Παρεμπιπτόντως, η ΙΝΤΕΡΚΟΠΤΕΡ δεν ανήκει στον έτερο προσφάτως ανακριθέντα ή και δικασθέντα κο Κοντομηνά;

  24. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 22/02/2009 16:59:45

    Υπάρχουν και χειρότερα:

    "ΑΠΕΔΡΑΣΕ Ο ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΞΗΡΟΙ"!!!

    ΥΓ. Εντοπίστηκε ο πιλότος, με κουκούλα. Δήλωσε ότι τον απήγαγαν.

    Στην απόδραση πυροβόλησαν ΜΟΝΟ από το ελικόπτερο, για να αποκόψουν τους δικούς τους από τους άλλους. Το ελικόπτερο έφθασε στις 15:55΄. Είχε χαθεί από τα ραντάρ και το είχαν για ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟ. Έφυγε από το Βενιζέλος γύρω στις 12 (!), -αν άκουσα σωστά.

    Τσούλα η φαντασία, μπροστά στην πραγματικότητα, -τελικώς. Τουλάχιστον, δεν πλήτουμε, -αδέρφια...

  25. Keep Talking avatar
    Keep Talking 22/02/2009 17:01:52

    Αλλου διαβαζω οti το ελικοπτερο ηταν της INTERJET...

  26. ianos avatar
    ianos 22/02/2009 17:02:44

    Ρε συ αναρχοαυτόνομε,έχεις πάει σε μπουρδέλο;Εκεί υπάρχει τάξη,οργάνωση,ιεραρχία,αποτελεσματικότητα.

  27. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/02/2009 17:06:48

    Ο Παλαιοκώστας πρέπει να γίνει τραγούδι.

    Έγιναν Αλεφαντος, Χειλουδάκη και άλλοι.

    Ποιος θα το γράψει είναι το ζήτημα.

    Ποιος θα το τραγουδήσει, λυμένο :
    Γιώργος Μαργαρίτης.

  28. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 17:08:48

    Κοροιδεύοντας το απόλυτο μπάχαλο της μπανανίας μας ας μην είμαστε κομματικοί με παρωπίδες... τα ίδια συνέβαιναν και επί ΠΑΣΟΚ.
    Θυμάμαι μια φορά που απέδρασαν 82!!!! κρατούμενοι συγχρόνως από το κέντρο διερχομένων που λέγεται Κορυδαλλός.
    Απλά τώρα ο Κορυδαλλός εκσυγχρονίστηκε με τη δημιουργία ελικοδρομίου.
    Άκουσα μάλιστα ότι οι φύλακες στους υπερυψωμένους πύργους (σκοπιές)παίρνουν και επιδόματα ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας!!!

  29. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/02/2009 17:09:23

    Οι φυλακές ειναι στην αρμοδιοτητα του Υπουργειου Δικαιοσύνης αλλά πως μπορει να θεωρηθει υπευθυνος ο Δενδιας που ανέλαβε πριν ένα μηνα;
    Υπευθυνος είναι ο Χατζηγακης που ηταν προηγουμενως αλλά αντε να τον διωξεις τωρα που προσπαθει να σταματησει τα τρακτερ.

  30. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 17:10:49

    Με τόση αεροπορική κίνηση στον Κορυδαλλό, μήπως οι φυλακές θα πρέπει να περάσουν στην αρμοδιότητα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας;

  31. www,politonsymaxia.gr avatar
    www,politonsymaxia.gr 22/02/2009 17:11:56

    Για δεύτερη φορά με …έκτακτη πτήση ελικοπτέρου ο Παλαιοκώστας μαζί με τον φίλο του Ριτζάι αναχώρησαν από τις φυλακές Κορυδαλλού σε άγνωστη κατεύθυνση .Νομίζω ότι στο φεστιβάλ Καννών ο Παλαιοκώστας έχει πολλές πιθανότητες να σαρώσει τα Οσκαρ καλύτερου σεναρίου , σκηνοθεσίας και ρόλου . Οσο για τους άλλους ,αν ζούσε ο Ευάγγελος Γιαννόπουλος , θα έλεγε ΄τενεκέδες ξεγάνωτοι ουστ ,καιρός να του δύνετε.

  32. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 17:15:46

    Φάκτορ "Ο πιλότος βρέθηκε άλλού με κουκούλα στο κεφάλι."

    Ευκαιρία να τον πάνε μέσα για τα Δεκεμβριανά....

  33. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 22/02/2009 17:18:18

    Αυτά δεν συμβαίνουν ούτε στα Μίκυ Μάους . Και υποτίθεται ότι έπιασαν τη 17 Νοέμβρη και ετοιμάζονταν για νέες δόξες. Να βουλώσουν στόματα. Οι πραίτορες …

  34. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/02/2009 17:19:16

    Πως να χαρακτηρίσεις αυτό το παράλυτο τσίρκο.
    Ο Παλαιοκώστας θα γραφτεί στο βιβλίο Γκίνες για τις αποδράσεις του. Λαϊκός ήρωας.

    Που θα κλείσουν τους τρομοκράτες που θα συλλάβουν; Που θα τους σιγουρέψουν για να κοιμούνται ήσυχοι;

    Με τέτοια "απαξίωση της λειτουργικότητας" των φυλακών, μήπως λέω, μήπως το επόμενο βήμα είναι ιδιωτικοποίηση των σωφρωνιστικών ιδρυμάτων στα πρότυπα της Αμερικής, όπως τόσο ζοφερά περιέγραψε ο Προφήτης μόλις προχτές στα δύο εξαιρετικά ποστ για την επίθεση στον Πανούση;

    Έκανα μια μικρή βόλτα σε άλλα βλογ και διάβασα ότι στις φυλακές επικρατεί ανησυχία γιατί δεν έχουν εφαρμοστεί ακόμα τα μέτρα που επρόκειτο να εφαρμοστούν για βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης.

  35. Factorx avatar
    Factorx 22/02/2009 17:19:22

    Interjet, όνμτως, το διόρθωσα. μπερδεύτηκα με το Eurocopter (το μοντέλο) για να ανεβάσω γρηγορα την ειδηση

  36. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 17:19:58

    Ας μη ξεχνάμε ότι και στην περίπτωση Οτσαλάν είχε χρησιμοποιηθεί μια νέα άγνωστη τότε εταιρία αεροταξί η οποία αμέσως μετά (άγνωστο πως) έγινε μεγάλη και τρανή και σήμερα μάλιστα κάνει και ωραίες διαφημίσεις στην τιβι...

  37. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 22/02/2009 17:21:11

    Στην επομενη αποδραση θα περασει το τρενο απο κει να τους παρει για να τους οδηγησει στο Μαξιμου για εναν καφε au lait και ταρτα alla bordelée

  38. Keep Talking avatar
    Keep Talking 22/02/2009 17:23:58

    Για ποια οικονομικη κριση μιλαμε;
    Μετα τις τρελες πωλησεις σε μοτοσυκλετες και κουκουλες, βλεπουμε οτι και οι ενοικιασεις ελικοπτερων δεν πανε ασχημα...

  39. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/02/2009 17:24:56

    Παλαιοκώστας.

    Ο επόμενος Γενικός Διευθυντής της Ολυμπιακής.

    Για να ανακάμψει ο κοιμισμένος γίγαντας των αιθέρων.

  40. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/02/2009 17:28:27

    Strange
    Τώρα είδα το 28.
    Σύμπτωση απόψεων.

  41. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 22/02/2009 17:29:33

    Το ελικοπτερο σηκωνεται
    η κυβερνηση πεφτει.
    Οταν το συνταξιδεμα ειναι αδιανοητο.

  42. kontin avatar
    kontin 22/02/2009 17:31:36

    Υστερα σου λένε ότι η οικονομική και κοινωνική κρίση μας στερεί το γέλιο. Μα γίνεται με αυτούς που ¨κυβερνούν¨, να πάθουμε τέτοιο κακό;
    Άντε παλικάρια καλοφάγωτα τα λεφτα του Μυλωνά τουλάχιστον....

  43. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 17:32:38

    Θυμάμαι μια φορά που απέδρασαν 82!!!! κρατούμενοι συγχρόνως από το κέντρο διερχομένων που λέγεται Κορυδαλλός.
    (Επί ΠΑΣΟΚ)

    @51 Όλα αλλάζουν και όλα τα ίδια μένουν.

  44. daris avatar
    daris 22/02/2009 17:35:20

    Τουλαχιστον αυτοι φευγουν πολιτισμενα, δηλαδη ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ, και δεν ενοχλουν τους φρουρους με οπλα,μαχαιρωματα κ.λ.π.
    Ελλας το μεγαλειο σου!!!

  45. tiramola avatar
    tiramola 22/02/2009 17:35:36

    Καταλήγω στο συμπέρασμα ο Κουφοντίνας δεν θέλει να αποδράσει , του αρέσει μέσα...

  46. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 22/02/2009 17:37:07

    Πάει το χάσαμε το κορμί πατριώτη....

  47. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 22/02/2009 17:37:28

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΧΩ ΕΝΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ.ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ?

  48. Σπύρος avatar
    Σπύρος 22/02/2009 17:37:32

    Tiramola@55
    Εγραψες!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  49. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 17:38:00

    ΤΙΡΑΜΟΛΑ: Που να θέλει να βγεί; Έξω είναι και επικίνδυνα. Υπάρχει εγκληματικότητα, ανεργία, κρίση οικονομική.... Μπορεί να φάει και κανένα ξύλο ή καμια μολότοφ από τους "αντιεξουσιαστές" αγωνιστές!

  50. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 17:40:48

    Αληθεύει ότι απέδρασε μαζί τους και ένας αρχιφύλακας αφήνοντας πίσω του το δημοσιουπαλληλίκι και τα χρέη σε κάρτες και δάνεια;

  51. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 22/02/2009 17:40:51

    Τα είπαμε κι άλλη φορά. Η πραγματικότητα ξεπερνάει και την πιό καλπάζουσα φαντασία.
    Καρνάβαλος, νούμερα τσίρκουλου και κάτι από έργα του Μπάστερ Κήτον και Χοντρού-Λιγνού.
    Απομένει να βγεί και η είδηση ότι συνελήφθησαν τη νύχτα Μαρκογιαννάκης και Πάκης ντυμένοι αναρχοαυτόνομοι με κουκούλες να ρίχνουν μολότωφ (κλωτσώντας που και που καμμιά ζαρντινιέρα).
    Κατευθείαν στην Πάρνηθα πήγαν, έ!
    Οι πραγματικοί καραγκιόζηδες είμαστε εμείς, που έχουμε 5 ολόκληρα χρόνια στην εξουσία αυτή την οπερέττα.

  52. tiramola avatar
    tiramola 22/02/2009 17:51:25

    Σtrange Atractor δεν έχεις άδικο...
    Είναι λίγο σπαστικό το πρόγραμμα (τρίτη-πέμπτη μακαρόνια), αλλά αν το σκεφτείς καλύτερα η φυλακή είναι μια λύση όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα...

  53. daris avatar
    daris 22/02/2009 17:53:08

    Ειναι ενα ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ περιστατικο!!!
    Η αστυνομια κανει καλα τη δουλεια της!!!
    Εξ'αλλου υπαρχει παγκοσμια οικονομικη κριση!!!
    Θα χυθει ΑΠΛΕΤΟ ΦΩΣ!!!
    Οι υπευθηνοι θα τιμωρηθουν οσο ψηλα και αν βρισκονται!!!
    Το μαχαιρι θα φτασει στο κοκκαλο!!!
    Η χωρα εχει σοβαρη και υπευθηνη Κυβερνηση!!!
    Φταιει το ΠΑΣΟΚ γιατι επι των ημερων του εγινε κακοποιος ο Παλαιοκωστας!!!
    Σταματηστε τον λαικισμο και την ανευθηνη εκλογολογια!!!
    Και ο ΚΚ ο πρεσβυτερος εφυγε με ελικοπτερο για το Παριση αλλα ηταν για το καλο της χωρας!!!

  54. daris avatar
    daris 22/02/2009 17:57:32

    ***Παρισι και οχι Παριση/υπευθυνοι και οχι υπευθηνοι!!! Εχω συνηθισει τα γκρικλις και κανω πολλα λαθη!!!

  55. www,politonsymaxia.gr avatar
    www,politonsymaxia.gr 22/02/2009 18:02:41

    Διακρίνω αργά αντανακλαστικά στις πολιτικές ηγεσίες και την δημοσιογραφική νομενκλατούρα η μάλλον αμηχανία. Το θέμα είναι έξοχος πολιτικό , θα το λουστεί κυρίως η κυβέρνηση, αλλά συνολικά το κλίμα θα γίνει πιο βαρύ. Τέλος πιάσαμε πάτο, είμαστε μια ακυβέρνητη πολιτεία , ο θυμός στον κόσμο είναι έντονος και τώρα αρχίζει η καζούρα στους πάνω. Βλέπω τον Παλαιοκώστα να ψηφίζεται ανάμεσα στους σημαντικότερους Έλληνες στο ΣΚΑΙ . Δεν Υπάρχει περίπτωση να μη γίνουν παραιτήσεις υπουργών και πάντως αυτή η ιστορία, στο επίπεδο της λαϊκής συνείδησης . τελειώνει το Καραμανλή

  56. Παπαγεωργίου Ε avatar
    Παπαγεωργίου Ε 22/02/2009 18:03:47

    Prison Break! Ξεπέρασε και τον Σκότφιλντ ο Παλαιοκώστας!

  57. Factorx avatar
    Factorx 22/02/2009 18:05:44

    Θέλετε σενάρια: Πόσα απο τα 6.000.000 που είχε στην άκρη σε μετρεητά ο Παλαιοκώστας πήγαν στην "απόδραση". Και σε ποιούς;

  58. daris avatar
    daris 22/02/2009 18:13:52

    Απο την πρωτη στιγμη η κινητοποιηση της αστυνομιας ηταν αμμεση και μεγαλη...Εγιναν ολα τα προβλεπομενα απο την ηγεσια της ΕΛΑΣ...
    Να γυρισουμε σελιδα στο δελτιο μας:Επιθεση στην αντιπολιτευση απο τον ΚΚ...εθεσε προ των ευθυνων της την αντιπολιτευση....
    Μια ζωη τα ιδια και τα ιδια απο τον κρατικο φορεα ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ(???).

  59. daris avatar
    daris 22/02/2009 18:15:33

    ***"Δεν παιζουμε και δεν θα παιξουμε ποτε με θεσμους και το μελλον του τοπου.Ειμαι αποφασισμενος να συνεχισω αταλαντευτα"(ΚΚ)
    Αυτο ειναι που φοβομαστε κυριε ΚΚ.!!!

  60. kanis avatar
    kanis 22/02/2009 18:18:38

    Κάπου δεν είχε γραφτεί, ότι ένας από τους όρους για την επιστροφή Παναγοπούλου στους δικούς του από τους απαγωγείς, ήταν κι η αποφυλάκιση κάποιου βαρυποινήτη;

  61. ΤΙΤΙΝΑ -ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ avatar
    ΤΙΤΙΝΑ -ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ 22/02/2009 18:23:52

    Καλώς η κακώς κάπως έτσι γεννιούνται οι μύθοι και οι θρύλοι των λαών .

  62. ianos avatar
    ianos 22/02/2009 18:23:53

    Μαθαίνω πως ο Καραμανλης ζητά απο τον Παλαιοκώστα το know how για να αποδράσει απο το Μαξίμου.

  63. daris avatar
    daris 22/02/2009 18:27:19

    ianos Says:
    Τελευταιες πληροφοριες αναφερουν οτι ο Καραμανλης θα αποδρασει με Τρακτερ με την συνδρομη του Μαρκογιαννακη και του Χατζηγακη...

  64. Anonymous avatar
    Anonymous 22/02/2009 18:50:11

    @67 είναι ανοιχτοχέρης, έχει κατανοήσει την έννοια της συλλογικότητας και έχει διανέμει τα δέοντα. όχι σαν την κυβερνώσα παρέα που είναι μοναχοφάηδες (σουβλάκια, φιλέτα, παιδάκια) μέχρι πλεονεξίας και έχουν τους υπόλοιπους στο μαστίγωμα με τη φορολογία(επειδή αυτοί αρέσκονται να αυτομαστιγώνονται τους είπε κάποιος ότι είμαστε μαζοχιστές?) ,πάγωμα των μισθών,φέρε και τα λεφτά που πλήρωσες για τα ταμεία να τα τζογάρουμε,κοινώς ξεβρακ... βρε μήπως οι αποδράσαντες είναι πιο συνειδητοί???
    Υ.Γ.Φαντάζεστε τώρα τον Μυλωνά...

  65. BORDELLO avatar
    BORDELLO 22/02/2009 18:50:59

    Άντε με το καλό το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση να δούμε τον Παλαιοκώστα υπουργό οικονομικών.

  66. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 18:53:49

    Το μόνο παρήγορο σε αυτό το απόλυτο μπάχαλο της μπανανίας μας είναι ότι ο Παλαιοκώστας δεν απέδρασε χρησιμοποιώντας το κυβερνητικό ΕΜΠΡΑΕΡ!
    (Όχι ότι θα ήταν απίθανο δηλαδή.. αλλά που να το προσγείωνε στη πάρνηθα;)

  67. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 18:59:05

    Ακούστηκε και αυτό: απέδρασαν την ώρα του σταβλισμού!!!

  68. Keep Talking avatar
    Keep Talking 22/02/2009 19:01:00

    ΩΧ ! Σταβλίζονταν δηλαδη ; Ε μαλλον θα το εσκασαν γιατι ηταν ληγμενο το σανό

  69. valerios avatar
    valerios 22/02/2009 19:08:21

    Αρχιζω να πιστευω πως ο Παλαιοκωστας διαθετει καποια gold card απεριοριστων διαδρομών!!!

  70. Βαθύ Πασοκικό Λαρύγγι avatar
    Βαθύ Πασοκικό Λαρύγγι 22/02/2009 19:09:42

    Βλέπω μόλις τωρα στη διπλανή αίθουσα το Γιώργο κατουρημένο από τα γέλια να ρίχνει μια ζειμπεκιά, μετά πάει δίπλα, ρίχνει ακόμα μία, ρίχνει και μια φάπα στο Βαγγέλη "είδες που σου τά λεγα Βαγγέλη, ο δικός σας ο Πρετεντέρης είναι Αινστάιν μπροστά στο Μεντράνο". Ξαφνικά παγώνει, χλωμιάζει, και γυρίζει αγριεμένος στον Χρυσοχοίδη: "Μιχάλη, ΕΜΕΙΣ πώς θα το συμμαζέψουμε αυτό το τσίρκο; Μόνο μή μου πείς ότι θα φέρουμε πίσω στην υπηρεσία εκείνον τον Αραβαντινό".

  71. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 22/02/2009 19:10:30

    75. Μπορντελο
    Τι υπουγος καλε;
    αυτος καταφερε να γινει σε 5 λεπτα πρωθυπουργος, απαλλασοντας τον γνησιο απο τις σκοτουρες.

  72. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 22/02/2009 19:13:59

    Ποιος ιδιοκτητης ελικοπτερων νοικιαζει το ιπταμενο μεσα σε ασχημες καιρικες συνθηκες;
    Γινεται ελεγχος προσωπικων στοιχειων και στοιχειωδεις ερωτησεις για την πορεια και το σκοπο πτησης;

  73. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 22/02/2009 19:17:49

    Άκουσα ότι μετά τον Κορυδαλλό έκαναν και μια στάση στη Ραφήνα, και από το παράθυρο, ο πιλότος φορώντας την κουκούλα, φώναξε: "Τώρα θα πετάξετε με πραγματικό ελικόπτερο".

  74. ΔΙΑΔΩΣΙΑΣ avatar
    ΔΙΑΔΩΣΙΑΣ 22/02/2009 19:21:26

    Το περίεργο της υπόθεσης δεν είναι η απόδραση δυο κρατουμένων (εξάλλου δεν υπάρχει κρατούμενος που να μην θέλει την ελευθερία του) . Ούτε το θεαματικό της απόδρασης τους. Ούτε που ξανά είχαν απόδραση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο!!
    Το περίεργο είναι ότι ενώ η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχε ενημερωθεί για τους από αέρος κινδύνους (μέσα σε αυτούς υπάρχουν και οι αποδράσεις) που υπάρχουν στην Αθήνα με απόρρητη μάλιστα αναφορά δεν έπραξε ΤΙΠΟΤΑ!!!

  75. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/02/2009 19:24:59

    Σε τρεις ώρες από την ανάρτηση της είδησης 100 σχόλια σχεδόν. Πανηγυρισμός. Απορούν οι επιεικώς "στωϊκοί" γιατί σε καμιά άλλη χώρα στην Ευρώπη δεν γίνονται ούτε αυτά αλλά ούτε και τα άλλα. Τι είναι; το αναρχικό κύτταρο; το δυσκολοκυβέρνητο; το μπάχαλο; το γονίδιο; η ανάμνηση;

  76. daris avatar
    daris 22/02/2009 19:27:25

    αλλενάκι Says:
    Η αγανακτηση μηπως???

  77. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/02/2009 19:32:20

    Και αυτό και οργή, και ξέρεις τι πιστεύω; Ότι με τόση παραλυσία και λίγα έχουν συμβεί. Ίσως λειτουργεί πολύ καλά μέσα μας το κοινό περί δικαίου αίσθημα και η κοινωνία αυτοσυγκρατείται.

  78. donaE avatar
    donaE 22/02/2009 19:33:49

    @86 αλλενάκι Χαβαλες.Παρηγορια οτι το κρατος φταιει και οχι εμεις.

  79. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/02/2009 19:35:42

    Εμείς γιατί φταίμε;

  80. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 19:37:11

    Μια απορία γνήσια. Που στηρίξανε την ανεμόσκαλα; Μιλάω σοβαρά. Αυτά τα ελικόπτερα είναι σαν λιμουζίνες με δερμάτινα καθίσματα κλπ. ΠΟΥ στηρίχτηκε η ανεμόσκαλα την οποία προφανώς έφερε μαζί του ο συνεργάτης του δραπέτη; (διότι δεν διαθέτει ανεμόσκαλα το σκάφος.)
    Βρε μήπως ήταν στημένο από μέσα;

  81. daris avatar
    daris 22/02/2009 19:38:27

    αλλενάκι Says:
    Η αυτοσυγκρατηση της κοινωνιας ειναι φαινομενικη.
    Νομιζω οτι υπαρχει αναβρασμος.
    Ομως δυστηχως ο λυκος στην αναμπουμπουλα χαιρεται και ετσι οι πρωτοι που εκμεταλευονται καθε κατασταση-μπαχαλο ειναι οι ταραξιες και τα κοκοποια στοιχεια.
    Το θεμα ειναι ποτε θα ξεσηκωθει ο απλος λαος για να τους παρει ολους κυνηγι!
    Θα πρεπει να λειτουργησει η Δημοκρατια σε αυτη τη χωρα για να αποφυγουμε τα χειροτερα...
    Ο λαος ζηταει διεξοδο!!!

  82. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/02/2009 19:39:28

    @ αλλενάκι
    Το πιθανοτερο είναι οτι απο το το 1974 και μετά δεν υπάρχει ζητηση απο την κοινωνια για ισχυρο κρατος αλλά διαρκώς για περαιτερω χαλάρωση.
    Βέβαια πλεόν εχει φθασει σε επικινδυνα σημεια αλλα αν παρακολουθησεις τα οσα γινονται το ρευμα που ζηταει παραπάνω διάλυση είναι μεγαλύτερο απο το αιτημα για σφιξιμο.
    Ειναι αραγε δυνατον να απολυθουν ο διευθυντης και οι δεσμοφυλακες χωρις να γινουν διαμαρτυριες ότι δεν φταινε αυτοι αλλά ανωτεροι λες και δεν προσωποποιειται η αρμοδιοτητα για καθε αποτυχια;

  83. donaE avatar
    donaE 22/02/2009 19:41:51

    @ 90 Εμεις τους ψηφιζουμε ξανα και ξανα.Συνηθως αντιμετωπιζουμε σαν κωμωδια κατι που δεν συμβαινει σε εμας,γιατι τοτε ειναι τραγωδια.Ενω μας αφορα συνολικα.

  84. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/02/2009 19:41:52

    Από όπου και να ήταν ή δεν ήταν, σημασία έχει τι εικόνα βγαίνει προς τα έξω. Είτε δεν κρατούν πλέον ούτε τα προσχήματα είτε είναι πραγματικά ανίκανοι.

  85. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 22/02/2009 19:43:15

    Διάλεξαν μέρα πάντως. Απόκριες!
    Από αύριο, ξανά τα κεφάλια μέσα. Και διατελώντες εν ευθυμία, και με το ηθικόν στα Τάρταρα.
    Αλλά θα επιβιώσουμε. Με τον Παλαιοκώστα μέσα ή έξω, we never walk alone.

  86. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 19:43:21

    Εδώ υπηρετούσε διαγνωσμένος ψυχασθενής αστυνομικός στη φρουρά του Πρέσβη των ΗΠΑ! Φανατστείτε πόσοι ανεπαρκείς (το λιγότερο) θα υπηρετούν στις φυλακές (ελέω κομματισμού και όχι μόνο).

  87. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/02/2009 19:44:49

    @94donaE: με αυτά τα μαγειρεία των εκλογικών νόμων σε έχουν μεταξύ Σκύλλας και Χάρυβδης, είτε δεν ψηφίζεις άρα τους αφήνεις εν γνώσει σου να αλωνίζουν άρα φταις γιατί αποθέτεις τυφλά την τύχη σου στα χέρια τους, είτε ψηφίζεις άρα πάλι φταις και δεν ξέρεις από που να φύγεις.

  88. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 19:45:49

    # Factorx Says:
    February 22nd, 2009 at 6:05 pm

    Θέλετε σενάρια: Πόσα απο τα 6.000.000 που είχε στην άκρη σε μετρεητά ο Παλαιοκώστας πήγαν στην “απόδραση”. Και σε ποιούς;

    Επαναλαμβάνω την ερώτηση περί ανεμόσκαλας. (βλ. @91)

  89. tiramola avatar
    tiramola 22/02/2009 19:47:23

    Για τον ψυχραιμία ο πρωθυπουργός είναι κάτι σαν τον Βούδα...
    Άσε τις ευθύνες του δεσμοφύλακα ή του διευθυντη των φυλακών...
    Όταν όμως κάνεις το Βούδα σε παραβατικές συμπεριφορές μελών του υπουργικού συμβουλίου?
    Εκεί αγαπητέ ψυχραιμία οι ευθύνες δεν προσωποποιούνται?

  90. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 22/02/2009 19:47:26

    Nα θεσουμε σε ψηφοφορια ποιος ειναι ικανοτερος για το αξιωμα του Υπουργου Δημοσιας Ταξης"""Παλαιοκωστας η Μαρκογιαννακης???υπερ Παλαιοκωστα ψηφος 1 .

  91. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 19:49:13

    Και υπουργού μεταφορών....

  92. "Κόκκινος Πάνος" avatar
    "Κόκκινος Πάνος" 22/02/2009 19:49:31

    @ Factorx & Strange Attractor 99:
    Ερώτηση:
    "Πόσα απο τα 6.000.000 που είχε στην άκρη σε μετρεητά ο Παλαιοκώστας πήγαν στην “απόδραση”. Και σε ποιούς";
    Απάντηση:
    Όταν έχεις στα χέρια σου τόσο σεβαστό κεφάλαιο προς επένδυση, το διασπείρεις. Δεν βάζεις όλα τ΄αυγά σου στο ίδιο καλάθι.

  93. tiramola avatar
    tiramola 22/02/2009 19:50:40

    Ας αποδράσει λοιπόν ο Παλαιοκώστας 30 φορές με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και ας απολυθούν 30 διαφορετικοί δεσμοφύλακες...

  94. daris avatar
    daris 22/02/2009 19:51:21

    ΤΟ μεταφερω:
    Αν ο Καραμανλής ήταν τόσο συνεπής στις εξαγγελίες του, όσο ο Παλαιοκώστας στις αποδράσεις του,
    ίσως του δίναμε ακόμη μια ευκαιρία...

  95. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 19:51:21

    @103 Εννοώ πως και που στηρίχθηκε η ανεμόσκαλα σε ελικόπτερο που δεν είναι στρατιωτικό αλλά μια πολυτελής κυριολεκτικά λιμουζίνα. Άρα .... είναι πολλά τα λεφτά Μήτσο....

  96. Anonymous avatar
    Anonymous 22/02/2009 19:51:51

    @79 άμα τη απολύση,την επομένη όχι 'σεχτα' αλλά χέστ...θα γίνει στο ελλάντα...δεν είναι βλάκες αυτοί που τους έχουν και φυτοζωούν για μη χάσουν τα πάντα ..ακόμη και το δρόμο για το σπίτι...δεν είσαι πιο ξύπνιος από αυτούς.το φακελάκι είναι άλλη ιστορία....συγκρατήσου όχι τόσο πάθος.

  97. kanis avatar
    kanis 22/02/2009 19:54:43

    Strange Attractor Says:
    February 22nd, 2009 at 6:59 pm
    Ακούστηκε και αυτό: απέδρασαν την ώρα του σταβλισμού!!!

    ===================================
    χαχαχαχαχχαχα!!!!!!

    Ποιός το είπε, λέγε, γιατί μένει στην ιστορία της δημοσιογραφίας!

  98. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/02/2009 19:56:45

    @93 Ψυχραιμία πλέον κάθε μέρα που περνάει τα καταρρίπτει αυτά τα επιχειρήματα.
    Ποιος εμπόδισε το υπουργείο δικαιοσύνης να ενισχύσει τα μέτρα φύλαξης, αλλά και να βελτιώσει ταυτόχρονα τις συνθήκες διαβίωσης, ώστε να μην γίνονται ταραχές στις φυλακές, αφού το θέλεις.
    Να κατεβάζει ένα σωρό διμοιρίες ΜΑΤ στο λιμάνι να τους παρατάξει απέναντι από τους αγρότες ήξερε έτσι;
    Θέλεις τη γνώμη μου: δεν είναι ικανοί ούτε τον εαυτό τους να φυλάξουν.

  99. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 22/02/2009 19:57:49

    Ποιος έκανε την απαγωγή Παναγόπουλου τελικά οέο οέο..???

  100. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 22/02/2009 19:58:08

    Mολις θα ερθει ο ΓΑΠ στην εξουσια οι αποδρασεις θα σταματησουν, οι εξεγερσεις στις φυλακες επισης, οπως και διακινηση ναρκωτικων εντος τους.
    Συμφωνα μαλιστα με φημες οι εν Κορυδαλλο κρατουμενοι θα συστησουν χορωδια που θα συμμετεχει σε παιδικες παραστασεις, μαεστρος ο Αραβαντινος

  101. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 22/02/2009 20:05:01

    Κρίσιμη πληροφορία: ο υπαστυνόμος που "αυτοτραυματίστηκε" κατά την διάρκεια της ανταλλαγής των πυροβολισμών, είναι αυτός που ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ του αρχινονού Στεφανάκου !!!

  102. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/02/2009 20:05:05

    @ αλλενάκι
    Θα επαναλάβω ότι οι φυλακές ανηκουν στο Υπουργειο Δικαιοσύνης.Αρα αν πρεπει να παραιτηθει υπουργος πρεπει να παραιτηθει ο Δενδιας που ανέλαβε πριν ένα μηνα και δεν ειχε ποτε άλλοτε γινει υπουργος.
    Δεν σου λεω οτι δεν υπαρχει χαλάρωση αλλά εκεινο που γραφω είναι οτι οποιαδηποτε προσπαθεια για πειθαρχια και οργανωση του Δημοσιου -που κακως δεν την έκανε η παρουσα κυβερνηση - θα αντιμετωπισθει με αντιδρασεις και απεργιες και αυτο πρέπει να το ξερουν και οι επόμενοι.

  103. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 22/02/2009 20:14:33

    Δεν υπάρχει καμία συνομωσία. Ούτε οι Αμερικάνοι, ούτε ο Σόρος, ούτε ο Μητσοτάκης δεν οργάνωσαν αυτή την απόδραση. Την οργάνωσε ο Παλαιοκώστας με κάποιους από μέσα που βέβαια γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται να τιμωρηθούν όπως δεν τιμωρήθηκε κανείς για την πρώτη απόδραση. Σε κάθε περίπτωση οι υπουργοί εσωτερικών, δημοσίας τάξης και δικαιοσύνης έπρεπε να είναι ήδη σπίτι τους. Χώρια από τα μεγαλεία της θέσης του υπουργού υπάρχουν και οι ευθύνες. Εκτός αν πιστεύουν ότι την ευθύνη την έχει μόνο ο Παλαιοκώστας. Το χαστούκι αυτό είναι και το πλέων ηχηρό γιατί γελοιοποίησε την κυβέρνηση. Τους έχει πάρει όλη η Ελλάδα στο ψηλό και αυτό δεν διορθώνεται με τίποτα.

  104. netris avatar
    netris 22/02/2009 20:38:44

    Η χωρα εχει σοβαρη και υπευθηνη Κυβερνηση μην ανησυχήτε o πρωθυπουργός θα αναλάβη την ευθύνη όλη πάνω του.
    Πάμε κορυδαλό !!!!

  105. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/02/2009 21:21:38

    Ο χαβαλές και το κλίμα είναι απίθανο.
    Με πόνο ψυχής το σοβαρεύω.

    Αυτό που βλέπουμε είναι
    1. Η διαρκής υποβάθμιση του ανθρώπινου παράγοντα.
    2. Η διαρκής ροπή μιας κοινωνίας σε διαρκή χαλάρωση (Ο ψυχραιμία έχει δίκιο).

    Ο ανθρώπινος παράγοντας εξαχρειώθηκε, συνδυασμένα, από 30 χρόνια
    α) εκπαιδευτικών "μεταρρυθμίσεων" δηλ. αμορφωσιάς
    β) επιβολής ενός καταναλωτικού προτύπου που απαιτεί διαρκώς περισσότερα χρήματα.

    Η κοινωνία όμως για να "τρέξει" χρειάζεται στελέχωση.

    Αν στελεχώνεται από διαρκώς και πιο ηλίθιους δημιουργείται "βλακοπυραμίδα".

    Ο ανίκανος δεσμοφύλακας, ο ανίκανος διευθυντής, ο ανίκανος υπουργός ανήκουν στη ίδια ιεραρχική βλακοαλυσίδα.

    Που όμως κρίνονται και εκλέγονται από κοινό και θαμώνες realities.
    Από αυτούς που στο πρώτο χιόνι τρέχουν χωρίς αλυσίδες "να χαρούν χιονοπόλεμο" κι όταν αποκλείονται ωρύονται "που είναι το κράτος;", το οποίο όφειλε να έχει 10 εκατ. εκχιονιστικά, ένα για τον καθένα.

    Η κοινωνική παραλυσία δεν μαζεύεται, "έτσι".
    Απαιτεί ένα ποσοστό αυταρχικότητας που κανένας πολίτης δεν επιθυμεί γιατί τον "ξεβολεύει" και κανένας πολιτικός δεν τολμά πια γιατί θα αναλάβει το πολιτικό κόστος της.

    Ο Καραμανλής πληρώνει την πλειοδοσία του σε υποσχέσεις.
    Ένα σαπιοκάραβο δεν γίνεται πολυτελές γιώτ.
    Τουλάχιστον όχι χωρίς ολική αμμοβολή.

    Κατά τα λοιπά έχουμε αφορμές για γέλιο. Που ως γνωστόν θάβει εξουσίες.

    Αλλά, όποιος θέλει ας απαντήσει ειλικρινά :
    Πιστεύετε ότι μια διακυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου θα απέτρεπε σήμερα την δραπέτευση Παλαιοκώστα ;

  106. t avatar
    t 22/02/2009 21:22:22

    @ Strange Attractor Επαναλαμβάνω την ερώτηση περί ανεμόσκαλας.

    Μα με τόσα μετρητά οι φύλακες θα βοήθησαν τον Παλαιοκώστα να ανέβει την ανεμόσκαλα.

  107. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/02/2009 21:32:53

    Ναι αλλά που στηρίχτηκε ή δέθηκε ή ασφαλίστηκε η ανεμόσκαλα στο ελικόπτερο έτσι στα πρόχειρα;

  108. μπουγατσα με τυρι avatar
    μπουγατσα με τυρι 22/02/2009 21:35:53

    Προφητης 117.
    Η απαντηση στην τελευταια ερωτηση σου ειναι.ΟΧΙ.
    Αλλα αυτο θα το μαθουμε οταν ο ΓΑΠ γινει πρωθυπουργος και ο Κωστακης θα αλλαζει πανες στα μωρα ,εαν και εφ οσον τομαθε και αυτο τοσα χρονια.Μεχρι τοτε ας γελασουμε με οσα συμβαινουν σημερα,γιατι αρκετα κλαιμε με οσα ακουμε,βλεπουμε και υφισταμεθα απο την πιο ανικανη κυβερνηση απο καταβολης κοσμου.

  109. ianos avatar
    ianos 23/02/2009 00:58:16

    Προφήτη,μην υποτιμάς τους βλάκες.Θυμήσου το γνωστό βιβλίο του Λεμπέση "Η σημασία των βλακών στο σύγχρονο βίο".Ο Καραμανλής πληρώνει την ανεπάρκειά του και την ανικανότητα και διαφθορά του κρατικού μηχανισμού που είναι κομματικοποιημένος.Όχι.Μια κυβέρνηση ΓΑΠ θα ήτανε μια απο τα ίδια.Γιατι άνθρωποι της ίδιας ακριβώς ποιότητας θα αντικαθιστούσαν τους σημερινούς.Το πολιτικό προσωπικο της χώρας είναι ακατάλληλο.Αυτή είναι η πραγματική τραγωδία για τη χωρα.Εμείς όμως τί κανουμε;Σχολιάζουμε στα blogs,σαν εκείνους τους δύο γέρους στην παληά καλή σειρά Μαπετ Σώου και μετά πάμε για ύπνο με ήσυχη τη συνείδηση-αν μας έχει μείνει.

  110. GreenPoint avatar
    GreenPoint 23/02/2009 15:28:46

    Δεν εχει τι να βαλει η γρια στο καρναβαλι!!!Ρομπες!!!!!

  111. Ιωάννα avatar
    Ιωάννα 23/02/2009 20:40:21

    ωραιος ο παλαιοκωστας αντε να τον πιασετε. Τρεχα κωστα να τον πιασεις!!! ειναι ζαγαρι γρηγορο

  112. ARΤEMIS avatar