29/12/2008 20:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τουρκικός «βομβαρδισμός» στο Αγαθονήσι

Οκτώ οπλισμένα τουρκικά F-16 παραβίασαν στις 12:11 το μεσημέρι τον εναέριο χώρο μεταξύ Χίου και Λέσβου. Αρνήθηκαν να αποχωρήσουν και ενεπλάκησαν σε σκληρές αερομαχίες με ελληνικά μαχητικά ακόμα και πάνω από τα Αγαθονήσι όπου πέταξαν σε πολύ χαμηλό ύψος (400 μέτρα) σε προσομοίωση ...βομβαρδισμού. Δύο από τα τουρκικά αεροσκάφη ενεπλάκησαν σε αερομαχία με τα ελληνικά νοτιοδυτικά της Χίου.

Πριν από δέκα μέρες τα τουρκικά μαχητικά εκτέλεσαν αντίστοιχο πολεμικό παίγνιο πάνω από το Φαρμακονήσι. Στο Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας επικρατεί έντονος προβληματισμός επειδή οι πτήσεις πάνω από ελληνικά νησιά παίρνουν πλέον μόνιμο χαρακτήρα.

Η πολιτική ηγεσία δεν ανησυχεί καθόλου. Κοιμάται

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 29/12/2008 20:44:00

    Ειμαστε επι τελους σοβαρη χωρα???ουτε καν ανακοινωνουν τις σοβαρες παραβιασεις,δηλαδη τι πρεπει να συμβει για να δεησει η....υπερηφανη κυβερνηση(??) μας να ενημερωσειτους...χαχολους υπηκοους της!!δεν υπαρχει λιγο φιλοτιμο σε κανεναν απο,,,δαυτους που θελουν να λεγονται ¨¨΄κυβερνηση???ΑΙΣΧΟΣ!!!

  2. dimitris avatar
    dimitris 29/12/2008 21:00:56

    me ta prada de ginetai politikh

  3. Vass avatar
    Vass 29/12/2008 21:01:21

    Ένα θερμό επεισόδιο αρκεί για να αλλάξει η ατζέντα. Να δείτε πώς ο Κωστάκης ο Φαιδρός σκαρφαλώνει τη σκάλα "καταλληλότητας". Αλίμονό μας.

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/12/2008 21:19:23

    Tην Ελλάδα δεν τη συμφέρει με τίποτα θερμό επεισόδιο και θα προσπαθήσει να το αποφύγει.
    Πάντως οι παραβιάσεις παραμένουν πάνω από τα νησιά που οι Τούρκοι θεωρούν "γκρίζες ζώνες".

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/12/2008 21:21:00

    φαντσιώνομαι... αντί να κλαίω για τα αθώα θύματα αλλού, θα το είχα έτσι στημμένο το παιχνίδι που την επόμενη φορά που θα φανούν F16 σε αυτό που θεωρώ εγώ εναέριο χώρο, θα έπεφταν όλα, και 3 φορές άλλα τόσα στην βάση από όπου ξεκίνησαν..., και αν ξανασηκωνόταν άλλα και η περιοχή γύρω απο την βάση... μα τι λέω τώρα... ασσύμετρες αντιδράσεις, τσκ τσκ.

    ας το ομολογήσουμε. Κλαίμε και κλαψουρίζουμε, αλλά...

    (δες που θα προκύψω ...πολεμοκάπηλος)

  6. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 29/12/2008 21:22:23

    Εμπρος στο δρομο που χαραξε η Ντορα!!Prada for ever!!!

  7. tiramola avatar
    tiramola 29/12/2008 21:25:13

    Λετε να του φορεσουν το τζακετ παλι?
    Αμα ζουμαρει και η καμερα στο βλοσυρο του υφος , τα πηρε τα ποντακια...

    Η αλλη η Ντορα το μεγαλο αυτο πολιτικο κεφαλαιο της χωρας , αφου εκανε τη επισημη δηλωση νομιμοφροσυνης την καλεσε και το μεγκα για διευκρινησεις για εσωτερικη καταναλωση...
    Ειπαμε ρε συντροφοι του μεγκα , βαλτε και μια φορα μια φωτο που να ειναι σοβαρη , πρεπει μονιμως να χαμογελα?
    Καραγκιοζηδες πολιτικοι , διαπλεκομενα ΜΜΕ....

  8. t avatar
    t 29/12/2008 21:40:26

    @ ψυχραιμια
    Pulitzer Prize-winning author Seymour M. Hersh made this hypothesis in his 1991 best seller "The Samson Option."

  9. AEGEAN avatar
    AEGEAN 29/12/2008 21:45:44

    To thermo episodio einai thema xronou!

  10. Nick avatar
    Nick 29/12/2008 22:08:08

    Ο πόλεμος είναι θέμα χρόνου.

  11. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 29/12/2008 22:31:37

    Σε παρόμοια περίπτωση πριν από μήνες, όταν είχαν φτάσει μέχρι το Φαρμακονήσι στο κεντρικό Αιγαίο, είχα γράψει κάποια σχόλια. Θα ήθελα να τα επαναλάβω, υπό την μορφή συρραφής:

    Αυτό που δεν καταλαβαίνω, λόγο άγνοιας, είναι για ποιο λόγο όταν οπλισμένο τουρκικό μαχητικό βρίσκεται όχι στο FIR, αλλά μέσα στο κεντρικό Αιγαίο χωρίς άδεια, δεν καταρρίπτεται μετά από μια το πολύ δυο προειδοποιήσεις. Ποια είναι η επίσημη δικαιολογία της πολιτικής ηγεσίας? Υπάρχουν διεθνείς κανονισμοί που απαγορεύουν τέτοια ενέργεια? Αν δεν πατάς το κουμπί «εν καιρό ειρήνης» σε τέτοια περίπτωση, πότε το πατάς δηλαδή? Μόνο όταν κηρύσσεται επίσημα πολεμική σύρραξη?
    Τι «εικονική αερομαχία» και παπάρια μάντολες όταν ο άλλος κοντεύει να φτάσει μέχρι την Κέρκυρα.
    Και τι θα έλεγαν οι Τούρκοι δηλαδή μετά ή η διεθνής κοινότητα, θα μας ζητούσε τα ρέστα γιατί το καταρρίψαμε? Με ποιο σκεπτικό?
    Άσε που σε αυτή την περίπτωση, η λογική λεει πως το θέμα είναι καθαρά εντυπώσεων. Δεν παίρνεις τη ζωή ανθρώπου (όπως έκαναν εκείνοι με τον Σολωμού) να σε βαραίνουν και τύψεις, αφού πατάει το κουμπί ο πιλότος και εκτοξεύεται από το cockpit όταν του χτυπήσει alarm. Απλά ρίχνεις λοιπόν το αεροπλάνο στον πάτο της θάλασσας, περισυλλέγεις από τα νερά τον πιλότο και κουβεντιάζεις ύστερα με τα μεμέτια σε άλλη βάση.
    Επαναλαμβάνω προς αποφυγή παρεξηγήσεων, να έχουν προηγηθεί μια άντε δύο προειδοποιήσεις.
    Αν συνεχίσει τα ζογκλερικά, πατάς κουμπάκι και αν σου ζητήσουν τον λόγο απαντάς «πολεμικό αεροσκάφος χώρας εκτός ευρωπαϊκής ένωσης, φούλ οπλισμένο, μπήκε προκλητικά και θρασσύτατα βαθιά στον εναέριο μου χώρο, προειδοποίησα, αυτό έκανε τον Αλέκο και το γκρέμισα». Πού το δικανικό πρόβλημα? Δεν είναι κακό να δείχνεις τα δόντια σου όταν σε προκαλούν έτσι.


    Για να ανταποδώσουν την κατάρριψη θα πρέπει κι εγώ πρώτα να πετάω F-16 πάνω από τη Σμύρνη και να κατευθύνομαι προς τα ενδότερα. Αν το κάνω αυτό, ας με καταρρίψει, καλά θα κάνει, θα βγω κι από πάνω? Αν μπουν εκ νέου στον δικό μου εναέριο χώρο με σκοπό να ρίξουν μαχητικό μου, θα τους πάρει με τις παντόφλες όλη η Ευρώπη. Πρέπει από κάποιο σημείο και ύστερα να δώσουμε το μήνυμα οτι κάποιες περιπτώσεις δεν ενδείκνυνται για να παίζεις απλά «τις κουμπάρες», υπάρχει ένα κι όριο. Και μόνο το κόστος απογείωσης κάθε μαχητικού που επιβαρύνει την τσέπη μας όταν αρχίζουν τους τσαμπουκάδες τα καρντάσια, συνιστά από μόνο του λόγο για να χαράξεις μια νοητή κόκκινη γραμμή που θα υπονοεί ότι «Μέχρι εκεί, εικονικές αερομαχίες. Αν την παραβιάζεις και αυτή, θα πέφτει ματσούκι». Αυτή η νοητή γραμμή που βρίσκεται σήμερα αλήθεια? Στη
    Ζάκυνθο?

    Πέτρο, υπάρχει επιτακτική ανάγκη στις μέρες μας, να θυμηθεί ο λαός γιατί πληρώνει το χακί. Ότι δεν υπάρχει μόνο για να μαζεύει γόπες, να κάνει τιμητικά αγήματα και να τρίβει ταψιά στη λάντζα. Ρόλος του είναι και εν καιρώ ειρήνης να διαφυλάττει την αξιοπρέπειά της χώρας απέναντι σε χλευαστικές προκλήσεις, ρίχνοντας που και που καμία πενιά όταν χρειάζεται.
    Ισραήλ μπορεί να μην είμαστε, αλλά δεν είμαστε και τίποτα ξεβράκωτοι, για το θεό δηλαδή, ειδικά στην πολεμική αεροπορία. Ούτε είμαστε μονάχοι σα την καλαμιά στο κάμπο, μέλος της Ε.Ε είμαστε. Για ποια 10 μίλια μιλάμε όταν εγώ ως στρατιώτης στην Αρχίπολη της Ρόδου, στο κέντρο του νησιού, τους είδα δυο φορές να κόβουν βόλτα πάνω από το στρατόπεδο, σε τόσο χαμηλό υψόμετρο που τρίζανε τα τζάμια. Και ποια ήταν η απάντηση? Έκτακτα μέτρα επιφυλακής για μια εβδομάδα. Γουάου! Ούτε καν εικονική εμπλοκή δεν έγινε, μπήκαν, προκάλεσαν και έφυγαν ανενόχλητοι.
    Εντάξει, μέχρι ενός σημείου ας παίζουμε κουκλοθέατρο να κρατιόμαστε σε φόρμα εκατέρωθεν να μη σκουριάζουμε, καλό κάνει. Κι ας βάζω από την τσέπη μου λεφτά σε κάθε απογείωση να εκπαιδεύεται και ο Τούρκος, να μαθαίνει καμία πιρουέτα να ανοίγει το μάτι του, ας το καταπιώ κι αυτό. Να υπάρχει και όριο όμως. Μια κατάρριψη (ή έστω προσπάθεια κατάρριψης) θα στείλει μήνυμα «αλλαγής αμυντικής στάσης» και η λογική λεει πως δεν θα δημιουργηθεί ούτε γενικευμένη σύρραξη, ούτε τρίτος παγκόσμιος.
    Απλά θα σφίξουν λίγο κάποιοι πλαδαροί εγχώριοι κώλοι από την πλευρά μας, και θα αναγκαστούν να επανεξετάσουν κάποια πράγματα οι απέναντι.
    Ας μου απαντήσει κάποιος ουσιαστικός γνώστης πραγμάτων και καταστάσεων αν υπάρχει, ποιες θα ήταν οι πιθανές άμεσες επιπτώσεις για τη χώρα σε μια τέτοια σκληρή αμυντική ενέργεια από πλευράς μας.

  12. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 22:39:05

    Ξ.Δ.: αν δεν δοκιμάσουμε δεν πρόκειται να μάθουμε ποτέ ...
    Στο παρελθόν μας κάποιοι δοκίμασαν και έμαθαν, κάποιοι άλλοι έμειναν με την απορία ...

  13. t avatar
    t 29/12/2008 22:44:34

    Nikos Dimou

    The One & Only "National" Issue

    I don't consider the Aegean or the Macedonian issues "national issues." Nor even the economy and public administration problems.

    For me, the one and only national issue is the one posited by poet Dionysios Solomos: The nation must equate the national with the true.

    ............

    Like a sick, maladjusted person, we'll spend our lives wavering between hysteria and depression.

    Who will dare to teach Greeks the truth about their history? (Including, for example, the aforementioned pogroms...). About the history, and culture, of their neighbors?
    Who will dare to teach them the truth about certain "national issues" (like the FIR Athinon, our irrational airspace)? When will Greeks succeed in seeing themselves as they really are: a nation like all the others, with abilities and weaknesses, with talent (often more than this land can hold), and insecurities, capable of both generosity and meanspiritedness.

    Beyond the overhaul of the economy, I preach the revamping of our attitudes. Am I really an anti-Hellene? Or do I love Greece? The future will decide.
    (http://www.ndimou.gr/anti_en.asp)

    Nikos Dimou wonders if he is really an anti-Hellene?
    Is he?

  14. t avatar
    t 29/12/2008 22:45:58

    Nikos Dimou

    The One & Only “National” Issue

    I don’t consider the Aegean or the Macedonian issues “national issues.” Nor even the economy and public administration problems.

    For me, the one and only national issue is the one posited by poet Dionysios Solomos: The nation must equate the national with the true.

    …………

    Like a sick, maladjusted person, we’ll spend our lives wavering between hysteria and depression.

    Who will dare to teach Greeks the truth about their history? (Including, for example, the aforementioned pogroms…). About the history, and culture, of their neighbors?
    Who will dare to teach them the truth about certain “national issues” (like the FIR Athinon, our irrational airspace)? When will Greeks succeed in seeing themselves as they really are: a nation like all the others, with abilities and weaknesses, with talent (often more than this land can hold), and insecurities, capable of both generosity and meanspiritedness.

    Beyond the overhaul of the economy, I preach the revamping of our attitudes. Am I really an anti-Hellene? Or do I love Greece? The future will decide.
    ndimou.gr/anti_en.asp

    Nikos Dimou wonders if he is really an anti-Hellene?
    Is he?

  15. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 22:49:54

    Σιγά μην κάτσει το μέλλον να ασχοληθεί με το τι ήταν ο Νίκος Δήμου.

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/12/2008 22:51:39

    @ Ξένος δάκτυλος
    Η Τουρκία δεν αναγνωρίζει εναέριο χώρο 10 μιλίων αλλά 6 μιλίων όσο και τα χωρικά ύδατα.
    Το ίδιο και οι ΗΠΑ ενώ και οι φίλοι μας θεωρούν παράδοξο να έχουμε διαφορετικό εναέριο χώρο από ύδατα λες και μπορεί να μας ανήκει ο αέρας και όχι αυτό που είναι κάτω από αυτόν.
    Οι παραβιάσεις γενικά γίνονται μεταξύ 6-10 μιλίων και είναι αδύνατο αν πέσει αεροπλάνο να αποδειχθεί που πετούσε.
    Αρα 6 μίλια από την Ευβοια για τους Τούρκους και 10 για εμάς υπάρχει διεθνής εναεριος χώρος όπου πετάνε.
    Φυσικά πολύ πιθανόν να γίνονται και παραβιάσεις όπως αυτη που είδες αφού δεν είναι δυνατόν να αποδειχθει με τις ταχύτητες αυτές που πέταξε κάθε αεροπλάνο.
    Η πολιτική κάθε χώρας είναι αναλογη του συσχετισμού των δυνάμεων.Υπενθυμίζω ότι το Δεκαπενταύγουστο του 1940 οι Ιταλοί βύθισαν την "Ελλη" και η κυβέρνηση έκανε το κοροιδο.Αν ο πόλεμος είχε αποφευχθεί η κυβέρνηση αυτή σίγουρα θα θεωρούνταν σήμερα ενδοτική και συνένοχη λόγω ιδεολογίας του φασισμού.Εδώ και τώρα αμφιβάλλουν για το αν ήθελε να πει το ΟΧΙ.Θα έιχαμε γλυτωσει όμως 700.000 ανθρώπους.

  17. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 22:58:27

    @Ψυχραιμία: πως το ξέρεις Ψυχραιμία ότι δεν θα είχαμε συρθεί στον πόλεμο εκ των υστέρων από αλλαγές στους συσχετισμούς δυνάμεων του άξονα όπως έγινε και με τη Ρωσία και θα είχαμε γλιτώσει τους ανθρώπους; Και αν είχαμε γλιτώσει από τον Χίτλερ ως σύμμαχοί του δεν θα μας βομβάρδιζαν-ισοπέδωναν οι σύμμαχοι μετά;

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/12/2008 23:03:44

    @ Κary ID
    Κανείς δεν ξέρει τι θα γινόταν.Το βέβαιο είναι ότι αν η Ελλάδα δήλωνε στις 16 Αυγούστου ότι οι Ιταλοί βύθισαν την "Ελλή" ο πόλεμος θα άρχιζε την άλλη μέρα.
    Η κυβέρνηση ήλπιζε μήπως ο Χίτλερ που δεν έβλεπε με καλο μάτι τα βαλκανικά συγκρατούσε το Μουσολίνι.
    Δεν έγινε αλλά η προσπάθεια ήταν να γίνει.
    Υπήρχαν πιθανότητες.
    Προσπαθείς να αποφύγεις τον πόλεμο όσο γίνεται.
    Ασχημα πέρασαν οι Τούρκοι που δεν πολέμησαν;

  19. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 23:13:58

    Ψυχραιμία σε εκτιμώ ως σχολιαστή γιατί φαίνεται ότι έχεις γνώσεις και αναλύεις τις καταστάσεις από μια "ψυχρή" σκοπιά, με την οποία δεν συμφωνώ πάντα, όμως αναγνωρίζω ότι προβάλλεις καλά και "σώφρονα" επιχειρήματα.
    Αφού θέτεις την ερώτηση αν πέρασαν άσχημα οι Τούρκοι κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν χρειάστηκε να πολεμήσουν οι Τούρκοι γιατί το ανάχωμα ήταν οι Έλληνες, οι οποίοι τον καθυστέρησαν και τον βρήκε ο χειμώνας στη Ρωσία που ήταν προτεραιότητά του.

  20. Nick avatar
    Nick 29/12/2008 23:23:47

    Οι Τούρκοι προμήθευαν τους Ναζί με πρώτες ύλες. Έμεινε ουδέτερη, αν και σαφώς φιλογερμανική, γιατί εάν έπαιρνε το μέρος τους Άξονα θα είχε τη τύχη της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Και δεν είχε και όρεξη για αντιπαράθεση με τη Βρετανία και τη Γαλλία στη Μέση Ανατολή.

  21. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 29/12/2008 23:28:22

    Ψυχραιμία συμφωνώ οτι είναι παράδοξο αυτό σχετικά με την ανακολουθία χωρικών υδάτων και εναέριου χώρου μας. Ποτέ δεν κατάλαβα πως το καταφέραμε αυτό με κάποιες συνθήκες στις αρχές του 20ου αιώνα. Αν είναι να το διορθώσουμε όμως και να ταυτιστούν εναέριος χώρος και χωρικά ύδατα, τότε προκύπτει το ερώτημα «γιατί να γίνει προς τα κάτω από πλευράς μας και να ευνοηθούν οι Τούρκοι και όχι προς τα πάνω ωστε να ευνοηθούμε εμείς». Οπότε, πάλι πρόβλημα.
    Καταλαβαίνω τον συσχετισμό δυνάμεων αλλά έχω την πεποίθηση με τα λιγοστά που γνωρίζω στο θέμα, οτι δεν θα γίνει πόλεμος από μια κατάρριψη ή από εκδήλωση προσπάθειας αυτής από πλευράς μας. Επίσης αυτό για τα «6 ή 10 ναυτικά μίλια από την Εύβοια» που είπες, το τσέκαρα στο google earth με τον χάρακα της εφαρμογής και δεν μου βγαίνουν τα κουκιά. Δείχνει οτι οι Τούρκοι έχουν δικαίωμα να πετούν μέχρι την Άνδρο και την Τίνο. Πράγματι έτσι είναι? Πρέπει να το ψάξω λίγο καλύτερα, να βρώ χάρτες εδαφικής, υδάτινης και εναέριας κυριαρχίας, ίσως πετύχω κάτι στη σελίδα του YΠ.ΕΘ.Α.
    Σε αυτό που λες για το «όχι» και πως η Τουρκία δεν έπαθε τίποτα, είναι μια από τις απόψεις που είχε εκφράσει και ο Δήμου –τον οποίο γενικώς εκτιμώ- και με βρίσκουν αντίθετο. Λογικά έτσι είναι, αλλά ο κόσμος (cosmos) δεν ειναι μόνο «στεγνή λογική». Συναισθηματικά με ενοχλεί αυτή η θεώρηση του πράγματος σχετικά με την στάση μας τότε. Δεν μπορώ να το σκεφθώ έτσι, αλλά αναγνωρίζω οτι με την «μαθηματική» έννοια, έχεις δίκιο. Οι Ελβετοί που ήταν πιο «γάτες», όχι απλά δεν έπαθαν απολύτως τίποτα αλλά βγήκαν και ωφελημένοι.
    Στο δικό μου αξιολογικό σύστημα ηθικής όμως, είναι κατάπτυστοι. Όχι ο λαός της χώρας ο σημερινός, αλλά η ηγεσία και οι οικονομικοί φορείς των παππούδων τους τότε. Κατάπτυστοι. Προσωπικά, να την βράσω τέτοια πρόοδο. Χίλιες φορές μαυραγορίτης.

  22. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 23:29:49

    Ανταποδίδουν οι ανέκαθεν φιλότουρκοι και ερωτευμένοι με τον εξωτισμό της Τουρκίας γερμανοί μέχρι σήμερα.
    Τι πρώτες ύλες;

  23. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 29/12/2008 23:33:30

    Μου αρέσει που ακόμα σε εθνικές περιπτώσεις κουνάμε "κομματικές" σημαίες.
    Συμφωνώ κακιά η Ντόρα, όμως ο ΓΑΠ - Πάγκαλος καιο ευχαριστώ τις ΗΠΑ είναι καταλληλότεροι?
    Μια απορία εκείνους τους περίφημους S300 πότε θα τους θέσουμε σε λειτουργία και να αρχίσει ο εγκλωβισμός όποιου παραβιάζει τον εθνικό εναέριο χώρο μας?
    Γιατί οχι μόνο τους χρυσοπληρώσαμε και τους ...αναπτύσσουμε ακόμα μην θυμώσουν οι σύμμαχοί μας, αλλά είναι και ωραίο ψυχολογικά να ακούει ο απέναντι πιλότος το μπιπ του εγκλωβισμού....

    ΥΓ

    @ ψυχραιμία να σου υπενθυμίσω ότι την προηγούμενη φορά που είπαμε να είμαστε ουδέτεροι οι ΑγγλοΓάλλοι βομβάρδισαν το Φάληρο (Α Παγκόσμιος πόλεμος)

  24. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 23:38:27

    Ξ.Δ.: Ούτε μαυραγορίτης ούτε Ελβετός.
    Ελληνικός λαός που πολέμησε και μάτωσε. Και ματώνει.

  25. Nick avatar
    Nick 29/12/2008 23:46:39

    @KaryID: Χρωμίτη.

  26. KaryID avatar
    KaryID 29/12/2008 23:54:38

    Ευχαριστώ και καληνύχτα σας.

  27. Greco avatar
    Greco 29/12/2008 23:57:49

    παιδια μη πατε μακρια..ιταλια

    σολους τους πολεμους ειναι "πουλακι",παει με το νικητη τελικα βασει των συμφεροντων της..και δεν τα πηγε ασχημα με αυτο τον τροπο..και εδαφη πηρε(το τρεντινο πχ),και δεν ειχε τοσο κοστος σε ζωες και δοκιμασιες και τη βοηθησε να αναπτυχθει αυτο

    αλοιμονο σε μας τους ρομαντικους που πιστευουμε,αν πιστευουμε ακομα,σε σταθερους συμμαχους

    και μη που κανεις οτι εμας ομως μας θαυμαζουν για την πολεμικη αρετη μας και για την αρετη μας γενικοτερα,γιατι θα γελασει και το παρδαλο κατσικι-αφηστε που ο χαρακτηρας ενος λαου φτιαχνεται μεσα στις αναλογες συνθηκες

    συμπερασμα:σε αυτον τον κοσμο ο "καλος" παντα σταυρωνεται και ο εξυπνος τα παιρνει ολα

  28. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 30/12/2008 00:03:37

    ΚaryID οι γερμανοί το μέταλλο αυτό το ήθελαν για να φτιάξουν (να διορθώσουν μάλλον) το πρόβλημα που προέκυπτε στα υπό κατασκευή αεριωθούμενα jets που προσέθεταν στο οπλοστάσιό τους. Σχεδιαστικά όλα ήταν καλά, αλλά ο κινητήρας τους βάραγε μπιέλα γιατί δεν άντεχαν οι σωληνώσεις παροχής καύσιμου στον στροβιλοκινητήρα. Ευτυχώς που όσο χρωμίτη κι αν προμηθεύτηκαν κυρίως από την Τουρκία, το έργο τους ολοκληρώθηκε πολύ αργά. Αν είχαν ανακαλύψει την λύση νωρίτερα, ο Γκέρινγκ θα απενακτούσε την χαμένη του θέση, θα αναλάμβανε εκ νέου δράση με αεροπλάνα εξωπραγματικών δυνατοτήτων για την εποχή, και δεν θα μας έσωζε τίποτα.

  29. machia avatar
    machia 30/12/2008 00:06:52

    Είδες κύριε Νικο Δήμου τι σχολιάκια παίζουν και τι ιστορικές πνευματικές απορίες έχουσιν;; Για την ταμπακιέρα λέξη. Καταρίψεις θέλουνε.

  30. tiramola avatar
    tiramola 30/12/2008 00:26:52

    Στον κουρδιστο στην μικρη φωτο η Ντορα Μητσοτακη φαινεται σαν δρακουλας ενω οταν κλικαρεις στη φωτο αλλαζει!!!!!!!!!!!!!!
    Ετοιμη να αντιμετωπισει την μεγαλυτερη ασυμετρη απειλη....

  31. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 30/12/2008 00:45:53

    Machia δεν είμαι σίγουρος οτι κατάλαβα τι εννοείς, ούτε μου λέει κάτι το υπονοούμενο περι «ταμπακέρας», δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι. Αλλά ναι ρε φίλε, θέλω μια κατάρριψη ή απόπειρα κατάρριψης επιτέλους κάποια στιγμή. Το οτι εκτιμώ τον Δήμου ως άνθρωπο και ως συγγραφέα δεν συνεπάγεται οτι συμφωνώ μαζί του στα πάντα. Έχω διαφωνήσει έντονα και σε επικοινωνία μου μαζί του μέσω email σε μερικά πράγματα. Και να σου πω και κάτι που δεν το έχω πει ούτε στον ίδιο για λόγους ευγένειας? Αν είχε κάνει οικογένεια αναλαμβάνοντας την ανατροφή παιδιού κι αναγκαζόταν να χτυπήσει το χέρι του στο τραπέζι ή να ρίξει ένα χαστούκι κάποια στιγμή, μερικές από τις αντιλήψεις του ίσως να ήταν διαφορετικές σχετικά με έννοιες όπως η «πειθαρχία», η «υπακοή» και η «επιβολή». Μέχρι στιγμής μόνο να αναφέρεται με καημό στον αυταρχικό του πατέρα ξέρει. Άντε γιατί πολλά είπα ήδη, σε λίγο ενδεχομένως θα αρχίσει που θα αρχίσει θάψιμο για το άτομό του από άλλους, δεν θέλω να συμμετάσχω σε αυτό γιατί το θεωρώ άδικο ως προς τον τρόπο, τα επιχειρήματα και την φρασεολογία που συνηθίζεται να συμβαίνει όταν αναφέρεται το όνομά του στα περισσότερα blog.

  32. Μάρκος avatar
    Μάρκος 30/12/2008 01:15:19

    Το 1956 διέλυσαν τον Ελληνισμό της πόλης.
    Το 1974 κατέλαβαν την μισή Κύπρο
    Το 1996 πήραν τα Ίμια σκοτώνοντας 2 δικούς μας
    Το 2000 μας απαγόρευσαν να έχουμε S300
    Καθημερινά παραβιάζουν με αεροσκάφη τα εναέρια μας σύνορα έχοντας καταρρίψει ουκ ολίγους πιλότους μας.
    Αμφισβητούν διεθνώς και σε όλα τα φόρα την υφαλοκρηπίδα αλλά και πολλά νησιά μας.
    Έχουν δηλώσει επίσημα ότι τυχόν χρήση του δικαιώματος μας των 6 μιλίων θα είναι αιτία πολέμου.
    Μας απαγορευουν να ψάξουμε για πετρέλαιο στο Αιγαίο που δήθεν είναι δικό μας.
    Κάι άλλα πολλά.
    Τι χρεία έχομεν λοιπών μαρτύρων;
    Είμεθα όρνιθες που νομίζουν ότι είναι αητοί. Ας είμασταν κατά το 1/10 Ισραηλινοί στην ψυχή.....

  33. apistos avatar
    apistos 30/12/2008 02:43:59

    @Ξένος Δάκτυλος
    Σχετικά με τον εναέριο χώρο και τις παραβιάσεις είναι όπως ακριβώς τα λέει ο ψυχραιμία στο 16. Ο νόμιμος εθνικός εναέριος χώρος, όπως προκύπτει από το Δίκαιο της Θάλασσας είναι στα 6νμ, όσο ακριβώς και τα εθνικά μας ύδατα, άσχετα που εμείς ισχυριζόμαστε ότι είναι στα 10νμ (παγκόσμια πρωτοτυπία). Οπότε πολλές από τις λεγόμενες παραβιάσεις είναι απλές παραβάσεις του FIR. Όμως και παραβίαση να συμβεί, πρέπει να είναι εκείνη τη στιγμή αεροπλάνο μας από πίσω, να τον έχει λοκαρισμένο τον Τούρκο και να τον ρίξει αμέσως, πράγμα που όπως καταλαβαίνεις είναι απίθανο. Ο μόνος τρόπος να γίνει αυτό είναι από το έδαφος με αντιεροπορικά, τα οποία όμως είναι συνήθως κλειστά, για να μην τα χαρτογραφήσουν οι Τούρκοι και ανακαλύψουν τις «τρύπες» τους, και ανοίγουν μόνο σε ασκήσεις. Οπότε, αν τα ανοίξουμε, θα πρέπει να είμαστε αποφασισμένοι να ρίξουμε το πρώτο αεροπλάνο που θα εντοπίσουν, αφού βέβαια αυτό περάσει πρώτα κάτω από τα 6 μίλια (προφανώς το βεληνεκές των αντιεροπορικών είναι μεγαλύτερο). Αν όμως την ψυλιαστεί ο πιλότος και επιστρέψει, θα έχουμε κάνει μία τρύπα στο νερό, και τη θέση του αντιεροπορικού θα έχει εντοπίσει, και θα την έχει γλυτώσει. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν είναι μονίμως ανοιχτοί οι S300, αν και λέγεται ότι στην πρόσφατη άσκηση που έγινε (κρυφά) με το Ισραήλ στην Κρήτη τον Ιούνιο (και αποκαλύφθηκε από αμερικανικά ΜΜΕ) ήταν σε λειτουργία και σκοπός της άσκησης ήταν ακριβώς η χαρτογράφηση της λειτουργίας τους από τους ισραηλινούς και η εξάσκηση των πιλότων τους στην αποφυγή/καταστροφή τους. Και αυτό γιατί ακριβώς ίδιους πυραύλους διαθέτει και το Ιράν. Μάλιστα τα αμερικανικά ΜΜΕ ανέφεραν ότι στόχος της άσκησης ήταν η προσομοίωση ισραηλινής επίθεσης στο Ιράν (η Ελλάδα είναι η μοναδική νατοϊκή χώρα που διαθέτει S300). Ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί τον κίνδυνο στον οποίον εκτίθεται η στρατιωτική ικανότητα της χώρας μετά από αυτή την «εκδούλευση» στο Ισραήλ. Στην ουσία πρόκειται περί προδοσίας. Βέβαια αυτό δεν πρέπει να εκπλήσει κανέναν μετά τις δηλώσεις της Μπακογιάννη και τη στάση της ελληνικής κυβέρνησης σχετικά με τη σφαγή που διαδραματίζεται στη Γάζα. Μ' αρέσει που κάποιοι προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι ο Καραμανλής είναι αντιαμερικάνος. Χαχα, το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;

    Όλο το πρόβλημα βρίσκεται λοιπόν στα 6νμ. Με αυτόν τον εναέριο χώρο το Αιγαίο είναι σουρωτήρι και μπορεί κάποιος να φτάσει μέχρι την Εύβοια αλλά και μέχρι το Θερμαϊκό κόλπο. Η λύση υπάρχει εδώ και καιρό, αλλά κανείς δεν τολμάει να την εφαρμόσει, και τη δίνει πάλι το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας. Σύμφωνα με την τελευταία αναθεώρησή του, μπορεί τα χωρικά ύδατα (συνεπώς και ο εθνικός εναέριος χώρος) να επεκταθούν στα 12νμ. Σε αυτήν την περίπτωση, μένουν πάλι κάποιες τρύπες διεθνούς εναέριου χώρου στο Αιγαίο, περικυκλωμένες όμως από συμπαγή κομμάτια εθνικού εναέριου χώρου. Με άλλα λόγια, σχεδόν όλος ο ουρανός πάνω από το Αιγαίο μετατρέπεται σε εθνικό εναέριο χώρο. Κανείς όμως δεν έχει τα κότσια να το εφαρμόσει γιατί η Τουρκία έχει διαμυνήσει πως αυτό θα αποτελέσει casus belli (αιτία πολέμου), παρόλο που η ίδια έχει εφαρμόσει τα 12νμ στον Εύξεινο Πόντο και στη Μεσόγειο. Είναι και εκείνη η συμφωνία της Μαδρίτης που μας δένει τα χέρια.

    Κατά τα άλλα, όσα λέει ο ψυχραιμία για το Β'ΠΠ, περί ουδετερότητας, δε στέκουν, γιατί:
    1) δε θα μας άφηναν να μείνουμε ουδέτεροι όπως και δε μας άφησαν, η Ελλάδα χρησίμευε για τον ανεφοδιασμό των δυνάμεων της Μέσης Ανατολής αλλά και οι Γερμανοί δε θα την άφηναν ποτέ να χρησιμοποιηθεί ως ορμητήριο των Άγγλων,
    2) ακόμη και αν πετυχαίναμε να μείνουμε ουδέτεροι σήμερα δε θα είχαμε τα Δωδεκάνησα. Συνεπώς, είναι λάθος ότι η Ελλάδα δεν κέρδισε από το Β' ΠΠ (άσχετα αν έχασε από τον εμφύλιο που ακολούθησε, ο οποίος σχεδιάστηκε από τους Άγγλους και εκτελέστηκε σε συνεργασία με τους πρώην συνεργάτες των Γερμανών που έγιναν δικοί τους συνεργάτες μετά την «απελευθέρωση», η οποία βέβαια ήταν μία δεύτερη κατοχή, από τους Άγγλους αυτή τη φορά).

  34. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 30/12/2008 09:09:18

    Η χωρα βρισκεται σε μια διαρκη υποχωρητικοτητα, που πηγαζει απο τη μειονεκτικη, σε σχεση με τη Τουρκια, οικονομικη και πολιτικη της θεση.
    Στο απο ιστορικης αποψης ελαχιστο διαστημα των τελευταιων 10 ετων ειχαμε ακτακτη υποχωρηση των παγιων ελληνικων θεσεων. Βλεπε τα Ιμια, γκριζες ζωνες στο Αιγαιο, ισχυροποιηση της μειονοτητας στης Θρακη με τουρκικα κεφαλαια (οικονομικα και πολιτικα),ασκηση των Τουρκων σε ελληνικο εναεριο χωρο με τις ευλογιες της κυβερνησης τον προσεχη Ιανουαριο.
    Για τον ιδιο ακριβως λογο που ο Α.Παπανδρεου το 1987 ειχε πει το "βυθισατε το Χωρα", εμεις καναμε προσφατα διαβημα στη Νορβηγικη πρεσβεια.
    Χαιρετισματα

  35. Σαος avatar
    Σαος 30/12/2008 10:58:52

    Βρίσκουν και τα κάνουν. Τι θα λέγατε για ενεργοποιημένα TOR-M1 πάνω στο Αγαθονήσι;

  36. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 30/12/2008 11:19:39

    Apistos σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Επίσης κάτι έχω ακούσει, οτι την επέκταση των 12ν.μ από πλευράς μας και ταύτιση υδάτων με εναέριο χώρο προς τα όφελός μας, δεν θα τον ήθέλαν ούτε οι Ρώσοι γιατί τους συμφέρει περισσότερο (στρατηγικά, διπλωματικά και εμπορικά) μια τέτοια ζώνη να παίζεται σε διπλό ταμπλό –πράγμα που αυξάνει πιθανούς μελλοντικούς ελιγμούς, αναλόγως πως κάθονται τα πιόνια στη σκακιέρα του μέλλοντος- παρά να τον κατέχει από μια και μοναδική χώρα. Σε συζήτηση «καφενείου» το άκουσα, δεν ξέρω κατα πόσο αληθεύει, αλλά θεώρησα καλό να το μεταφέρω κι εδώ.

  37. Nick avatar
    Nick 30/12/2008 12:09:15

    Δυστυχώς για τους Τούρκους, από τη στιγμή που οι ΗΠΑ υπέγραψαν τη συνθήκη των θαλασσών (LOST) που αναγνωρίζει ότι κάθε χώρα έχει δικαίωμα επέκτασης στα 12 ν.μ, χάνουν πολλά πλεονεκτήματα.

    Θα δείτε που όντως θα "πιαστούμε" για τα 6 ναυτικά μίλια.

  38. kazanias avatar
    kazanias 30/12/2008 13:12:04

    ΦΙΛΕ ΤΙΡΑΜΟΛΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΜΕ ΒΥΖΙΑ ΕΙΝΑΙ.
    ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΗ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ;
    ΧΑΡΜΑ ΤΡΟΜΟΥ Ε;

  39. kazanias avatar
    kazanias 30/12/2008 13:22:08

    ΘΩΔΗ - ΜΠΕΖΑΝΤΑΚΟΥ - ΜΠΑΣΤΑ - ΤΖΟΥΛΙΑ
    ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΡΑ
    ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΤΖΙΠ.
    ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ!!!

  40. KaryID avatar
    KaryID 30/12/2008 13:28:09

    Ξ.Δ. ευχαριστώ για την απάντηση, η συζήτηση είνα πολύ διαφωτιστική για τα εθνικά θέματα.

  41. Jimmy l avatar
    Jimmy l 30/12/2008 13:39:58

    Καζαμια στο 38 και 39 εισαι απαιχτος!!!

  42. apistos avatar
    apistos 30/12/2008 14:22:31

    Ξένε Δάκτυλε, πολλοί δε θέλουν τα 12νμ στο Αιγαίο, και ανάμεσα τους οι Αμερικάνοι και οι Ρώσοι, γιατί έτσι αυτό μετατρέπεται σε κλειστή θάλασσα και κάθε μετακίνηση από και προς τον Εύξεινο Πόντο πρέπει να γίνει μέσω των ελληνικών χωρικών υδάτων. Δεν ξέρω όμως αν είναι δυνατόν να υπάρξουν ρυθμίσεις γι' αυτό το θέμα.

    Nick, να εύχεσαι να μην «πιαστούμε» ούτε για τα 6 μίλια ούτε για τίποτα άλλο. Ο πόλεμος δεν πρόκειται να μας ωφελήσει. Όταν έδινε τις «προφητείες» του ο γνωστός καλόγερος, η Ελλάδα ήταν υπό κατοχή. Σήμερα δεν είναι. Τα παραμυθάκια για τα «Εξαμίλια» και την «Κόκκινη Μηλιά» μας οδήγησαν στη Μικρασιατική Καταστροφή. Όσοι φαντασιώνονται την Κωνσταντινούπολη είναι όχι μόνο εκτός παραγματικότητας (11.000.000 κατοίκους έχει, τι θα τους κάνουμε, θα τους ρίξουμε βόμβα νετρονίων; Εδώ μερικοί δεν την παλεύετε με μερικές χιλιάδες Πακιστανούς και Αφγανούς, θα διαχειριστείτε 11.000.000 Τούρκους; ), αλλά εξάπτουν και τις αντίστοιχες φαντασιώσεις των Τούρκων. Το μέλλον είναι στη συνεργασία και την καλή γειτονία (χωρίς υποχωρήσεις και ενδοτικότητα βέβαια, γιατί και αυτά μπορούν να οδηγήσουν σε πόλεμο).

  43. Ο τουρκοφάγος avatar
    Ο τουρκοφάγος 30/12/2008 15:22:22

    Ο παπούς μου έφθασε μισή ώρα έξω από την Αγκυρα το 1922.Η μόνη γλώσσα που καταλαβαίνουν οι τούρκοι είναι το μαχαίρι. Να ξαιρουν οι κύριοι διοικούντες οτι σε περίπτωση που χάσουμε τον πόλεμο με τους τουρκους λόγω της ηττοπαθούς αντίδρασής μας στο διπλωματικό πεδίο, αυτοι έχουν σχέδιο γενοκτονίας και αφανισμού του Ελληνισμού. Μήπως πρέπει να σοβαρευθυύμε και να εκπονήσουμε αντίστοιχο σχέδιο γι' αυτούς??? Εχουμε αργήσει πολύ στο να καταρρίψουμε ένα τούρκικο μαχητικό.

  44. Nick avatar
    Nick 30/12/2008 16:29:15

    Άπιστε, δεν ήταν μόνο ο Κοσμάς ο Αιτωλός που έλεγε αυτές τις προφητείες. Και τα "εξαμίλια" μόνο παραμυθάκι δεν είναι.

    Για τη Μικρασιατική Εκστρατεία είναι γνωστό ότι οι στρατηγοί τότε ήθελαν να επεκταθούν μέχρι την Άγκυρα, ενώ ο Μεταξάς τους είχε προειδοποιήσει ότι τυχόν επέκταση του μετώπου θα σήμανε καταστροφή στον ανεφοδιασμό του Στρατού.

    Αλλά βλέπεις: Ο Βενιζέλος πίστευε ότι ο Τσώρτσιλ θα του έδινε τη Πόλη... και ότι ο κόσμος θα τον ξαναψήφιζε... ο ίδιος κόσμος που επί 10 χρόνια πολέμαγε...

  45. Nick avatar
    Nick 30/12/2008 16:30:35

    Παρεπιπτόντως, από σήμερα κλιμακώνουν περισσότερο την ένταση οι Τούρκοι. Φαίνεται ότι το κοκτέϊλ Εργκενεγκόν-ΚΟυρδιστάν-Κυπριακού-Πετρελαίων τους έχει στριμώξει.

  46. apistos avatar
    apistos 30/12/2008 20:42:43

    Nick, ο Βενιζέλος πήρε ως αντάλλαγμα από τους συμμάχους την περιοχή της Σμύρνης, και είχε οριστεί ημερομηνία για δημοψήφισμα, όπου οι κάτοικοι θα αποφάσιζαν για το τελικό καθεστώς της. Με τη συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων να είναι Έλληνες αντιλαμβάνεσαι ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος. Το θέμα της Σμύρνης ήταν οριστικά λυμένο. Ο ελληνικός στρατός βρισκόταν εκεί για να για να την προστατεύει και κανέναν σκοπό δεν είχε να απομακρυνθεί από αυτήν.

    Σίγουρος για τη νίκη του, ο Βενιζέλος προκύρηξε εκλογές, όμως τότε συνέβη το απροσδόκητο. Το Λαϊκό Κόμμα (ή μήπως λαϊκίστικο;) κατέβηκε με βασικό σύνθημα «να τελειώσει ο πόλεμος, να γυρίσουν τα παιδιά σας πίσω» και κατάφερε να πάρει τη νίκη, εκμεταλλευόμενο την κούραση του λαού από τους συνεχείς πολέμους. Αμέσως έφερε πίσω το φιλογερμανό βασιλιά (τον οποίον είχε διώξει ο Βενιζέλος το 1917 για να μπορέσει να μπει στον πόλεμο με το πλευρό των συμμάχων) και, σε πλήρη αντίθεση με τις προεκλογικές του διακυρήξεις, έστειλε το στρατό να πάει να καταλάβει την Άγκυρα!!! Προφανώς αυτό παραβίαζε τη συμμαχία με τους συμμάχους, οι οποίοι ,και με την επιστροφή του φιλογερμανού βασιλιά, έπαψαν πλέον να μας υποστηρίζουν. Και φάγαμε τα μούτρα μας...

    Αυτή είναι φίλε μου η αλήθεια και όχι αυτά που σας μαθαίνουν εκεί στη Χρυσή Αυγή.

    Αλλά αυτά είναι ιστορία. Έγιναν και δεν αλλάζουν. Μπορούν όμως να μας κάνουν σοφότερους ώστε να μην επαναλάβουμε τα ίδια λάθη στο μέλλον. Πες μου λοιπόν, εσύ που ονειρεύεσαι «εξαμίλια», «κόκκινες μηλιές» και «ξανθά γένη», και ψάχνεις την αφορμή για πόλεμο, τι πιστεύεις ότι θα κερδίσεις από ένα πόλεμο σήμερα; Πιστεύεις ότι θα πάρεις την Πόλη; Και αν την πάρεις τι θα την κάνεις; Με τους κατοίκους της πώς θα ξεμπερδέψεις; Θα κάνεις ότι κάνουν οι φίλοι μας οι Εβραίοι; Και αν δεν πάρεις εσύ την Πόλη αλλά σου πάρουν οι άλλοι τη Θεσσαλονίκη ή και την Αθήνα, τι θα κάνεις μετά; Θα κλαις με μαύρο δάκρυ; Θα φύγεις πρόσφυγας; Και που θα πας αφού πλέον Ελλάδα δε θα υπάρχει; Στο Βελιγράδι; Ή μήπως στη Μόσχα στο φίλο σου τον Πούτιν;

  47. Nick avatar
    Nick 30/12/2008 20:51:11

    Αυτή είναι φίλε μου η αλήθεια και όχι αυτά που σας μαθαίνουν εκεί στη Χρυσή Αυγή.
    -----------------------------

    Γιατί, ποίος σου είπε ότι είμαι Χρυσαυγίτης;

    Καλή χρονιά και καλά μυαλά.

  48. Nick avatar
    Nick 30/12/2008 20:58:31

    Και επίσης, ο κόσμος είχε κουραστεί 10 χρόνια πολέμους (Βαλκανικοί, Α' Παγκόσμιος) και πλέον δεν έβλεπε το λόγο να συνεχίζονται.

    Και επίσης, ο Βενιζέλος έδιωξε τον Βασιλέα αφού πρώτα οι ΑγγλοΓάλλοι μπήκαν στη Θεσαλλονίκη, αφότου πήραν την άδεια του.

    Και όχι δεν θα πάρω εγώ τη Πόλη. Και αφορμή για πόλεμο ψάχνουν οι Τούρκοι που βλέπουν ότι το Κουρδιστάν πλέον θα γίνει και κράτος υπό τις ευλογίες ΗΠΑ-Ισραήλ (είναι και νερά βλέπεις). Λογικό να θέλουν να αναπληρώσουν τυχόν Ανατολικές απώλειες με Δυτικά και Νότια ανταλλάγματα.

    Στο 1ο τρίμηνο του 2009 αρέσει δεν σας αρέσει θα γίνει θερμότατο επεισόδιο.

  49. Nick avatar
    Nick 30/12/2008 21:02:34

    Αλλά άπιστος είσαι, που να καταλάβει τι είναι "εξαμίλια", "κόκκινη μηλιά", "ξανθόν γένος", "200 εκατομμύρια της κίτρινης φυλής" (τακτικός στρατός Κίνας)...

    Αν εσύ τώρα τα συνδέεις αυτά με Νορμανδικούς και Αγκυλωτούς σταυρούς, μάλλον "τα σημεία των καιρών" επαληθεύονται.

  50. apistos avatar
    apistos 30/12/2008 21:07:45

    Ακριβώς. Και αφού πολιόρκησαν την Αθήνα. Που όπως αποδείχθηκε ήταν προς το συμφέρον μας, γιατί τελικά καταλήξαμε με την Δυτική και Ανατολική Θράκη και τη Σμύρνη. Και θα τις είχαμε και τις τρεις σήμερα αν δεν έκαναν μ@λ@κίες οι αντίπαλοί του.

    ΄Όσον αφορά τη βεβαιότητά σου ότι θα έχουμε πόλεμο δεν μπορώ να αντιληφθώ που βασίζεται. Μόνο σαν ευσεβή πόθο τη βλέπω, αν η αδίστακτη συμμορία του Καραμανλή με την οποία έχουμε μπλέξει, ακόμη και γι' αυτό είναι ικανή προκειμένου να κρατηθεί στην εξουσία. Εδώ άφησαν τις πόλεις (φέτος) και τα δάση (πέρυσι) να καούν, σε ένα θερμό επεισόδιο θα κολλήσουν;

    Αε ελπίσουμε πως θα πέσουν πριν το επιχειρήσουν...

  51. Λιαντινικός avatar
    Λιαντινικός 31/12/2008 02:01:50

    Καλησπέρα, ίσως το χει ξαναγράψει κάποιος πριν από μένα αλλά την ώρα της «επανάστασης» η κυβέρνησή μας, παραχώρησε εθνικό εναέριο χώρο στην Τουρκία όπως έγραψε το antinews και η ελευθεροτυπία εδώ. Οι τούρκοι απλώς εξασκούν τα καινούργια τους δικαιώματα. Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν γύρω μας και το πιο δύσκολο απ όλα είναι να το πιστέψουμε όλοι μας αυτό… τα γεγονότα κινούνται πλέον πολύ γρήγορα…

  52. Λιαντινικός avatar
    Λιαντινικός 31/12/2008 02:07:05

    Εννοούσα εδώ

  53. Ο τουρκοφάγος avatar
    Ο τουρκοφάγος 08/01/2009 17:10:13

    Ολα τα επιχειρήματά σας σεβαστά. Και αυτών που λένε για Κωνσταντινούπολη και Κόκκινες Μηλιές και αυτών που λένε για 'καλή γειτονία' και μη πόλεμος.
    ΟΜΩΣ σκεφθήκατε τα παρακάτω ?
    οι τούρκοι επωφελούνται πάντοτε της ακυβερνησίας στην Ελλάδα (Ιαν 1996 Ιμια) της αφέλειας μας (Ιούλιος 1974) και της δουλικής μας νοοτροπίας (βλ. υποστήριξη στις ενταξιακές διαπραγματεύσεις στην Ε.Ε, από το 1999 μέχρι σήμερα). Και ιδίως έχουν πολλή μεγάλη υπομονή ώστε να μας πετύχουν σε εμφυλιοπολεμική προδιάθεση ή σε μεγάλο βαθμό ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ κι έτσι με μια μικρής κλιμακας επιχειρήση όπου εμείς θα μειονεκτούμε (βλ.ακριτικά νησιά), να πετύχουν το στόχο τους που είναι η συρρίκνωση του Ελληνισμού (εδαφικά και συνειδησιακά). Ερωτώ λοιπόν τον κάθε Ελληνα που έχει υπηρετήσει μέχρι σήμερα στον Στρατό: Εχει μάθει τίποτα ώστε εάν βρεθεί στα πεδία ρων μαχών να πολεμήσει σωστά, να σκοτώσει τον τούρκο και να ΝΙΚΗΣΕΙ για την ΕΛΛΑΔΑ ή θα σκοτωθεί από φιλότιμο σαν Μ....κας διότι όταν υπηρετούσε έβαλε κάποιο βισμα και έκανε λούφα και παραλλαγή σαν ηλίθιος ΔΟΥΛΟΣ που κοίταζε πώς θα περάσει καλά και στόχος του ήταν να ξεγελάσει το αφεντικό του (δηλ τον αξιωματικό του)? Εξάλλου αυτό δεν συνέβη και με τους χειριστές των ΡΑΝΤΑΡ στον Χωρτιάτη που εγκατέλειψαν τη θέση τους και δεν πήραν μυρουδιά για το Ελικόπτερο που μετέφερε τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας και χάθηκε στο Αιγαίο?? Μήπως έπρεπε να τπυφεκισθούν όλοι τους εκεί ώστε μα βάλλουν μυαλό οι άλλοι? Εχετε αντιληφθεί οτι οι τουρκοι όλα αυτά τα γεγονότα τα ξαίρουν και τα μελετούν και τα έχουν στο στρατιωτικό τους σχεδιασμό ?? Εμείς βέβαια απαλλάσουμε των εγκληματικών αυτών πράξεων τους υπεύθυνους που δημιουργούν τέτοιες κερκόπορτες!! Να θυμάστε πάντοτε αυτά που είπε ο στρατηγός Πάττον στα στρατεύματά του όταν ανέλαβε διοικητής της 3ης Στρατιάς: 'Κανένας στρατιώτης δεν νίκησε πεθαίνοντας για την πετρίδα του. Νίκησε αυτός ο στρατιώτης που έκανε τον εχθρό του να πεθάνει για την δική του πατρίδα'.
    Αυτά τα ολίγα. Σκεφθείτε τα ! κοιταχθείτε στον καθρέπτη και παρτε μια απόφαση για το πως θα συμπεριφερθείτε σε περίπτωση πολέμου ο οποίος δυστυχώς βλέπω οτι εόναι πολύ κοντα. Και μη ξεχνάτε:
    Ενδέχεται να μας χτυπήσουν ταυτόχρονα και οι Αλβανοί και οι Σκοπιανοί-Αμερικανοί και οι Βούλγαροι - Ρώσοι. Το πιστεύω μου είναι:
    'Ο μόνο καλός τουρκος είναι ο νεκρος τουρκος'.

  54. Ο τουρκοφάγος avatar
    Ο τουρκοφάγος 08/01/2009 17:15:47

    Συγχωρείστε με για τον δαίμονα του τυπογραφείου όπου παρείσφρησε και σε κάποιες λέξεις έχουν γραφεί τα διπλανά γράμματα από αυτά που είχα προθεση να γράψω. Και μη ξεχνάμε 'Ψηλά το ΗΘΙΚΟ'

  55. Ο τουρκοφάγος avatar
    Ο τουρκοφάγος 30/01/2009 11:00:07

    Τι γίνεσθε παλληκάρια!!! Δεν βλέπω απάντηση σε αυτά που σας έγραψα ως τώρα !!! Ειδατε νοοτροπία ηγέτη του Ερντογάν στο Νταβός !!!! Ξαίρετε όμως γιατι φέρεται σαν παγκόσμιος ηγέτης!!! Διότι το απαιτεί ο Τουρκικός Λαός με την στάση του.Το απαιτεί από αυτον να φέρεται σαν ηγέτης κι όχι σαν μανιαμούνιας κουλτουρομαλάκας όπως οι πολιτικοί αρχηγοί οι δικοί μας με κορυφαίους την ηγεσία του Συνασπισμού.
    Θέμα Ολγκάτς: στον πόλεμο όλα επιτρέπονται και όλα γίνονται. Η περίπτωση Ολγκάτς δεν με ξενίζει και το ίδιο θα έκανα κι εγώ στη θέση του. Δηλαδή θα σκότωνα τον τούρκο σε οποιαδήποτε κατάσταση διοτι αλλοιώς θα το έκανε αυτός σε μένα. Άς σταματήσουμε να κλαίμε σαν μυξοπαρθένες και ας αποφασίσουμε οτι στον επόμενο πόλεμο θεν θα πιάσουμε αιχμαλώτους αλλά θα τους απαλλάξουμε από το να κλεβουν το πολύτιμο οξυγονο μας. Στα παιδιά μου μαθαίνω οτι στον επόμενο πόλεμο που θα πολεμήσουν δεν θα πιάσουν αιχμαλώτους τουρκους, αμερικάνους, άγγλους, σκοπιανούς, αλβανούς, βούλγαρους ή και οποιονδήποτε άλλον εισβάλλει στα Ελληνικά εδάφη. Αυτά για την ώρα!!! Να έχετε καλήν ημερα.

  56. λαζαρος avatar
    λαζαρος 30/03/2009 10:19:16

    κοιταξτε οτι φθασαμε εως την αγκυρα αυτο δεν εγινε με καμια διαθεση να "καταλαβουμε"την αγκυρα που ηταν ενα μικρο χωριο τοτε.αλλα εγινε με την διαθεση να νικησουμε τον κεμαλ που συνεχως υποχωρουσε.o kemal δεν δεχτηκε την συνθηκη και οργανωσε στρατο για να μας πεταξει στην θαλασσα.οσο ειμασταν στην σμυρνη η οποια περιοχη ηταν περικυκλωμενη απο τουρκικο εδαφος ειχαμε στρατηγικο μειονεκτημα και οι ανταρτες τσετες μας θεριζαν.χτυπουσαν και εφευγαν.γι αυτο και αρχισε η καταδιωξη.για να επιβληθει η συνθηκη σε αυτον που δεν την δεχοταν και ενισχυοταν οσο μεναμε σμυρνη.οι γαλλοι μιλουσαν για μια συνθηκη πιο ευθραστη απ τις πορσελανες,καθως μονο ο ελληνικος στρατος θα μπορουσε να επιβαλει την συνθηκησ στους τουρκους.πραγμα που δεν τον θεωρουσαν ικανο να το πετυχουν.εν πασει περιπτωση η δυσκολη εκεινη εκστρατεια διεξηχθη με τις χειροτερες προυποθεσεις πολιτικες διπλωματικες στρατιωτικες και εν τουτοις ο ελληνας στρατιωτης πολεμησε αξια.

    παντως απιστε αλλο τορπιλισμος καραβιου απο μια αυτοκρατορια οπως ηταν τοτε η ιταλια σε μια παμφτωχη ψωροκωσταινα οπως ηταν τοτε η ελλαδα και αλλο τουρκικες μαγκιες στην σημερινη ελλαδα.ειναι διαφορετικα τα μεγεθη.τωρα το διεθνες δικαιο θαλασσης αναφερει για δικαιωμα στα 12 ναυτικα μιλια.ακομα και η τουρκια το ασκησε το δικαιωμα εκει που την συμφερει στον ευξεινο ποντο.και παρολαυτα στο αιγαιο μας απειλει.

    γενικα θα πρεπει οντως να αποφευχθει ο πολεμος γιατι μονο να χασουμε εχουμε απο μια τετοια περιπτωση.ωστοσο θα πρεπει και ο ελληνικος στρατος να παψει το ρουσφετολοι να οργανωθει να θωρακισει αμυντικα ολα τα νησια (ιδιως αυτα που αμφισβητουνται)για να αποτρεψει και τυχον σκεψεις των τουρκων για αποβαση.να μην ξαναχουμε μια κυπρος οπου η αμυνα μας ηταν γυμνη και παιρναμε ματι την εισβολη.το ναυτικο και την αεροπορια δεν την φοβαμαι.για τον στρατο ξηρας και την ηγεσια μας εχω τις αμφιβολιες μου.αλλα και παλι ισως οι ανθρωποι ειναι αξιοι τι να πω.μην κρινουμε εκ των προτερων.
    θελει παντως εγρηγορση .διοτι αν τυχον πλακωσουν οι τουρκοι σε κανα αγαθονησι.καμια ξενη δυναμη δεν προκειται να εναντιωθει σε μια αγορα 70 εκατομμυριων.θα πλακωσουν ατερμονες συζητησεις οπως στην κυπρο χωρις αποτελεσμα θα απωλεσουμε εδαφος και θα δωσουμε τροφη στον τουρκικο εθνικισμο για νεες διεκδικησεις...
    και κατι ακομα ο καλυτερος φιλος που γνωρισα ποτε ηταν τουρκος γι αυτο να μην τους τσουβαλιαζουνμε ολους.οι λαοι δεν εοχυν να χωρισουν οντως τιποτε.

  57. λαζαρος avatar
    λαζαρος 30/03/2009 10:22:52

    και αυτη η παραφιλολογια για το αγαθονησι κτλ(οπου ζουν 150 ατομα παρεπιπτοντως)μονο στο νησι κανει κακο.η πολιτεια πρεπει να σκυψει στο νησι.να το ενισχυει αμυντικα.να κανει εργα που θα οδηγησουν σε τουριστικη αναπτυξη αφου αλλωστε αποτελει ενα παραδεισιο μερος με ενα σωρο παραλιες.οχι να μου ειναι μονο γραπτες διαμαρτυριες για παραβιασεις εναεριες κτλ.λες και πειρμενει απο καποιον να εισακουστει!

  58. nikos avatar
    nikos 15/05/2009 12:27:22

    otan pigainoume ston elliniko strato kai afou prwta exoume katarastei to kratos sto sxoleio h se kapoio allo idryma(tei panepistimio)to paizoume epanastates enanti tou kratous de mas noiazei ka8olou
    ayto to exoun ipopsin tous kai oi tourkoi kai oi eyrwpaioi alla kiriws aytoi pou mas kibernoun
    diakopes pou 8a pame fetos?
    ti na pw mallon tourkiko 8a ginei pio eykola apo oti sxediazan orismenoi me ta imia kai ayth th fora anti na eyxaristisoume emeis 8a mas eyxaristisei o amerikanos proedros (oti kai kala den parasir8ikame se polemo)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.