#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/02/2011 22:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τορπίλη Γιούνκερ στην κυβέρνηση για την δημόσια περιουσία



Τορπίλη στην κυβέρνηση έριξε από τις Βρυξέλλες ο πρόεδρος του Eurogroup Ζαν Κλοντ Γιούνκερ ο οποίος επιβεβαίωσε τους… υπαλλήλους της τρόικας για το πρόγραμμα ξεπουλήματος της κρατικής περιουσίας ύψους 50 δις. Συγκεκριμένα, ο κ. Γιούνκερ δήλωσε «απόλυτα ικανοποιημένος για τις προθέσεις της ελληνικής κυβέρνησης να δρομολογήσει πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων, αλλά και αξιοποίησης ακίνητης περιουσίας, ύψους 50 δισ. ευρώ, τουλάχιστον την επόμενη πενταετία προκειμένου να καλύψει το χρέος της και να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα στήριξης της ελληνικής οικονομίας».

Ετσι, αποδομείται πλήρως η τριήμερη επιχειρηματολογία της κυβέρνησης ότι οι τροικάνοι δεν ήξεραν, έκαναν λάθος, δεν έπρεπε να μιλήσουν και άλλα τέτοια κουφά. Απαξιώνεται όμως και ο Πρωθυπουργός ο οποίος είπε πριν λίγες ώρες, κατά τη διάρκεια της πολύωρης σύσκεψης στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ στην Ιπποκράτους, είπε ότι «δεν υπάρχει περίπτωση πώλησης ελληνικής γης» (σύμφωνα τουλάχιστον με διαρροή που έγινε πρώτο θέμα σήμερα σε όλα τα ΜΜΕ)

Και καλά οι χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι δεν ήξεραν και λένε ότι τους κατέβει. Ολόκληρος πρόεδρος του Eurogroup τα βγάζει από το μυαλό του; Αυτός δεν είναι που ήλθε πριν μερικές ημέρες στην Αθήνα και έφυγε ικανοποιημένος από την πρόοδο της Ελλάδας; Μήπως πρόοδο εννοούσε το σχέδιο πώλησης κρατικής περιουσίας που του παρουσίασε ο κ. Παπανδρέου; Ολοι το γνώριζαν εκτός από τον ελληνικό λαό.

Πρόκειται για ξεκάθαρη συμπαιγνία και θα πρέπει η κυβέρνηση να δώσει λόγο για την απάτη που επιχείρησε κατά του λαού και την προσπάθειά της να κουκουλώσει στη συνέχεια το σκάνδαλο.

Η δήλωση του κ. Γιούνκερ αναμένεται να επιδεινώσει κι άλλο την θέση της κυβέρνησης, σε μια στιγμή που όλα σχεδόν τα κυβερνητικά στελέχη βάλλουν κατά του υπουργού Οικονομικών και χρεώνουν στον κ. Πεταλωτή λάθος χειρισμούς στην υπόθεση των ανακοινώσεων της Παρασκευής καθώς, όπως τονίζουν, «δεν είναι δυνατό υπουργοί της κυβέρνησης να μαθαίνουν για ένα τόσο μεγάλο σχέδιο από τη συνέντευξη τριών υπαλλήλων».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/02/2011 22:44:54

    Άλλο που δεν θέλουν οι κυβερνώντες μας ... να δώσουνε την Ακρόπολη στη Χόκτιφ, για καμιά 60αριά χρόνια.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Strange Attractor 14/02/2011 22:58:57

      Η απάτη της όλης συζήτησης, είναι ότι ένώ μπορείς να βρεις πραγματα στην Ελλάδα που κάποιος χαρτοπόντικας θα τα αξιολογήσει 50 δις, δεν είναι εφικτό σε αυτό το κλίμα να σου δώσει κάποιος 5ο δις μετρητά. Δηλαδή,. εάν έλεγες στον πιο πλούσιο θείο "πόσα μου δίνεις για την Κρήτη" ή την Ακρόπολη, ή το Καστελόριζο, ΚΑΝΕΙΣ δεν θα εκταμιέυσει. Μιλάμε για ηλίθια συζήτηση που μόνο αποτέλεσμα θα έχει να μας ρίξει λίγο παραπάνω το ηθικό.

      Δύσκολο να το εξηγήσω, και για αυτό λέω, πιστέψτε με, έτσι είναι.

      ΔΕΝ υπάρχουν 50 δις. Όλη η λίστα του Παπακωνσταντίνου, ήταν και λίστα του Αλογοσκούφη, και του Παπαντωνίου, και του Μάνου.

      Η Ελλάδα θα κάνει πάνω από 500 δις εάν υπάρξει όραμα και ελπίδα. Αυτό που γίνεται, εν γνώσει ή εν αγνοία των φαιδρών που μας κυβερνούν είναι το αντίθετο.

      Πιάστε τον Μάνο, ή τον Παπαντωνίου και ρωτήστε τι πιθανότητα να μαζευτούν 50 δις μετρητά για την λίστα. Γιατί να πληρώσει η RWE όταν μπορεί να πάρει ότι θέλει με το 5% των χρημάτων. Ποιός ελεγχει τον ΟΤΕ. Πόσα πήρε το Δημόσιο, συνολικά από τον ΟΤΕ. Θα σας έλεγα τι πήρε, αλλά δεν κάνει.

      • stroumfaki avatar
        stroumfaki @ archaeopteryx 14/02/2011 23:45:36

        Γι' αυτό δεν είναι πούλημα, αλλά ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ. Όταν ο σουπερ σταρ ποδοσφαιριστής σακατεύεται και σπάει και τα δυο του πόδια, και γενικώς αχρηστεύεται, η μεταγραφή που παίρνει αν πάρει, είναι πάρα πολύ χαμηλή.

      • Έρεβος avatar
        Έρεβος @ archaeopteryx 15/02/2011 00:08:51

        Σωστή προσέγγιση. Βασικά είμαστε χαμένοι, doomed αγγλιστί. Το μόνο που μπορόυμε να κάνουμε είναι να δούμε τι επιπτώσεις θα είχε τώρα για την ευρώπη μια χρεωκοπία μας και πάνω σε αυτές τις επιπτώσεις να βρούμε κάποια χρυσή τομή διαγραφής και αναδιαπραγματευσης του χρέους που να συμφέρει και τους ευρωπαίους και εμάς.

        Αυτό πρέπει να γίνει άμεσα γιατι ο χρόνος είναι εναντίον μας. Αλλιώς θα πρέπει να περιμένουμε να πραγματοποιηθούν τα γεωπολιτικά σενάρια του Ν.Ζ. για να έχουμε πάλι κάποιο διαπραγματευτικό ατού στα χέρια μας.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Strange Attractor 14/02/2011 23:00:21

      Συμφωνώ, αρκεί να την αναστηλώσει πλήρως....

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ierofantis 14/02/2011 23:01:21

        no money, sony.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Strange Attractor 14/02/2011 23:00:55

      Η Χοκτηφ είναι ψιλοφαλιρισμένη

      ΤΙ ΕΔΩΣΕ η HDW για τον Σακραμαγκά; ΤΙΠΟΤΑ. Πήρε, και έφυγε. Ετσι δουλεύουν οι ιδιωτικοποιήσεις σε καιρό παρακμής. ΡΩΤΗΣΤΕ τον Μάνο ή τον Παπαντωνίου. ΞΕΡΟΥΝ.

  2. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 14/02/2011 22:59:46

    Η πλάκα είναι ότι ζητάμε να μας επιστραφούν τα μάρμαρα του Παρθενώνα.
    Πιο πιθανό είναι να έρθουν να τους δώσουμε και τα υπόλοιπα παρά να μας γυρίσουν αυτά που πήραν.

    • stroumfaki avatar
      stroumfaki @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 14/02/2011 23:47:27

      Όχι αλλά να είστε σίγουροι ότι υπάρχει μέθοδος να εκμεταλλευτούν και εταιρείες (πολυεθνικές) το υπάρχον μουσείο της Ακρόπολης. (όσο θυμάμαι τη φάτσα του τη μέρα των εγκαινίων πραγματικά έπρεπε να σκεφτώ τι μας περίμενε - όλοι ήταν χαρούμενοι αλλά αυτός.....)

  3. ierofantis avatar
    ierofantis 14/02/2011 23:03:12

    Έεεελα! Ασ' το καλό.

  4. ierofantis avatar
    ierofantis 14/02/2011 23:04:18

    Ναι και αυτό το έρμο το Μουσείο της Περγάμου στη Γερμανία, έχει κάτι ελλείψεις...

  5. Orestios avatar
    Orestios 14/02/2011 23:10:04

    LOL

  6. Orestios avatar
    Orestios 14/02/2011 23:12:41

    Και τώρα ετοιμαστείτε να δείτε το GAP στους δρόμους να διαδηλώνει ενάντια στο μνημόνιο, που το ίδιο έφερε.
    Ετοιμαστείτε να δείτε απίστευτες κολοτούμπες από υποθργούς και βουλευτές τους ΠΑΣΟΚ.
    Τώρα κανείς Έλληνας δεν μπορεί να δικαιολογηθεί πως ξεγελάστηκε ή παραπλανήθηκε.
    Τώρα κανείς δεν έχει δικαιολογία να απέχει από τις εκλογές που έρχονται.

    172 ψήφισαν το μνημόνιο.
    Τα ονόματά τους υπάρχουν.
    Τους ξέρουμε όλοι.

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Orestios 14/02/2011 23:27:16

      Θα διατάξει να ρίχνουν και δακρυγόνα για να κλαίει το καημένο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/02/2011 02:04:11

        Δεν το αποκλείω. Για όλα είναι ικανοί αυτοί οι σαλτιμπάγκοι.

  7. Orestios avatar
    Orestios 14/02/2011 23:13:41

    +1000

  8. Misha avatar
    Misha 14/02/2011 23:26:48

    Αυτοί είναι οι εταίροι μας .
    Kαι να μας πει ο Ορέστιος μηπως και ο Γιούνκερ είναι ...σοσιαλιστής.
    Φασίζων καραδεξιός είναι , επικεφαλής του CSV (Χριστιανοκοινωνιστές) του Λουξεμβούργου στο στυλ του Βαυαρού Josef Strauss.

    Ιδου λοιπόν κύριοι των δύο κομμάτων του ευρωμονόδρομου!
    Ο επικεφαλής του Εurogroup , με θητεία και στο ΔΝΤ, μάς λέει ξεκάθαρα ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΝΗΣΙΑ, ΠΑΡΑΛΙΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ.

    Τέρμα τα αστεία, αποφασίστε με ποιον είστε , ποια ειναι η πατρίδα σας: Η ΕΛΛΑΔΑ ή η ΕΕ;

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Misha 14/02/2011 23:37:39

      Για να είμαστε ακριβείς, είπε να βρούμε 50 δις, όχι να πουλήσουμε δημόσια περιουσία 50 δις.

      Θα μου πεις, τι Γιάννης, τι Γιαννάκης...

      Πάντως Misha, η Ελλάδα στην κατάσταση που είναι σήμερα, και με την υφιστάμενη γεωπολιτική κατάσταση στη γειτονιά μας, μάλλον δεν είναι προς το συμφέρον της, η έξοδος από την Ε.Ε., αν αυτό υπαινίσεσαι.

      Για να μη σου πω ότι οι Ευρωπαίοι, δεν μου φαίνεται να χωνεύουν ιδιαίτερα τον πρακτορίσκο του ΔΝΤ και των ΗΠΑ, στο ευρωπαϊκό έδαφος...

      Δηλαδή μου φαίνεται ότι και αυτοί με τον τρόπο τους, τον ροκανίζουν...

      • Misha avatar
        Misha @ ierofantis 14/02/2011 23:49:13

        Ιerofantis

        Τα λόγια του οπως μεταφέρθηκαν από τον ανταποκριτη της Real ήταν ΕΠΙ ΛΕΞΕΙ : να πουλήσετε για να βρειτε 50 δις.
        Μάλιστα ρωτηθηκε από τον Χατζηνικολάου επί τουτου για την ακριβή διατυπωση και είπε αυτό που προανέφερα.
        «Περάστε κόσμε το αφεντικό τρελάθηκε...Και Καστελόριζο έχω, και Ελληνικό, και κάτι άχρηστους ξερόβραχους στο πέλαγος»
        Όσο δε για τον δηθεν ανταγωνισμό ΕΕ-ΗΠΑ, ΚΑΓΧΑΖΩ βλέποντας τον μέγα σοσιαλήσταρχο και ευρωπαϊστή Στρος Καν , επικεφαλής της αμερικάνικης ιδιωτικής τράπεζας που ακούει στο ονομα ΔΝΤ.

        • Misha avatar
          Misha @ Misha 14/02/2011 23:57:05

          Δήλωση βόμβα από τον Πρόεδρο του Eurogroup Ζαν Κλοντ Γιούνκερ: «Πουλήστε 50 δις για να μειώσετε το χρέος» είπε χαρακτηριστικά επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά αυτά που είπε πριν από λίγες ημέρες η Τρόικα.

          Στην συνέντευξη τύπου μετά την λήξη των εργασιών του Eurogroup ο κ. Γιούνκερ ο οποίος είχε επισκεφθεί και πρόσφατα την χώρα μας δήλώσε ότι στα πλαίσια των αποκρατικοποιήσεων θα πρέπει να πουλήσετε δημόσια περιουσία αξίας 50δις ευρώ για την κάλυψη του χρέους προκειμένου να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα».

          Τόσο ο Πρόεδρος του Eurogroup όσο και ο Ολι Ρεν μίλησαν με θετικά λόγια για την πορεία της ελληνικής οικονομίας αλλά ζήτησαν πιο γρήγορους ρυθμούς στις διαρθρωτικές αλλαγές.

          από την Real

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Misha 14/02/2011 23:58:06

          Δεν την άκουσα αυτή την ανταπόκριση αλλά για να το μεταφέρεις με τόση βεβαιότητα, μάλλον θα έχεις δίκαιο.

          Όσο για τον Δομήνικο και τα καμώματά του, θα έχεις ακούσει την πρόσφατη υποβολή προσφοράς από το Γερμανικό Χρηματιστήριο, για την αγορά του NYSE....

          Σκαλώνουν λέει, στις επιφυλάξεις της Αμερικανικής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς...

          Ανταγωνισμός υπάρχει. Απλώς κατά την ταπεινή - μπορεί και εσφαλμένη - γνώμη μου, ο δικός μας, είναι αντιστρατευόμενος στα ευρωπαϊκά συμφέροντα. Και επειδή ευρωπαϊκά συμφέροντα επί της παρούσας είναι πρωτίστως τα Γερμανικά, για το λόγο αυτό οι Γερμανοί και οι επηρεαζόμενοι από τους Γερμανούς υπαλληλάκους, τύπου Ντερουζ και Τράα, μας έχουν αλλάξει τον αδόξαστο...

          Έχω την εντύπωση ότι σε ενδεχόμενη κυβερνητική αλλαγή, για την οποία αρχίζω να πιστεύω ότι πιέζουν τεχνητά οι Ευρωπαίοι, το κλίμα θα αλλάξει δραματικά για την Ελλάδα, ιδίως με μια κυβέρνηση με πιο σαφή ευρωπαϊκό προσανατολισμό.

          • Misha avatar
            Misha @ ierofantis 15/02/2011 00:18:33

            Μα τι προσδοκίες είναι αυτές; Βασισμένες πού;
            Τη Μέρκελ δεν την ακούτε τι λέει κάθε μέρα;
            Τον Βαν Ρομπούη που δε θέλει εθνη-κράτη;
            Τωρα ο δεξιός Γιουνκερ μας λέει να πουλήσουμε τη Δήλο και τη Σαμοθράκη για να «ξεχρεωσουμε» τον Σόρος!!!
            Και δε βγαινει ένας ελληνας πολιτικός , δεξιος , αριστερός , κεντρωος , αριστερός να τον διαολοστείλει !

    • Orestios avatar
      Orestios @ Misha 14/02/2011 23:47:02

      Μίσα, δεν πάει να είναι και Νεοδημοκράτης.
      Από την στιγμή που δεν είναι εκλεγμένος είναι ένας τιποτένιος.
      Μην προσπαθείς να καπηλευτείς τον ευρωσκεπτικισμό γιατί οι Νεοδημοκράτες ευρωσκεπτικιστές έχουμε πολύ πιο ριζοσπαστικές ιδέες από τους "αριστερούς".
      Πάντως μην ξεχνάς πως έγινε πρωθυπουργός αφού πρώτα έλαβε την έγκριση των Σοσιαλιστών. Ήταν το αγαπημένο τους παιδί.
      Όπως λέμε Μητσοτάκαινα.
      Και μην μου πείς πως στην ΝΔ δεν είχαν μαζευτεί διάφορα σκουπίδια της Σοσιαλιστικής χωματερής,

    • stroumfaki avatar
      stroumfaki @ Misha 14/02/2011 23:49:14

      Misha, η τραμπάλα είναι παιχνίδι για δύο, και ο λαός ανεβοκατεβάζει.....

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Misha 15/02/2011 00:01:30

      Αγαπητέ Μίσα,

      μακάρι να είχαμε έναν Γιούνγκερ . Αυτός ο πρωθυπουργός μιας χώρας 500.000 κατοίκων έχει πολύ ΧΟΝΤΡΑ και ΒΑΡΙΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ!!!

      Άσε αγόρι μου, που τον βάζεις και στο στόμα σου.

      • Misha avatar
        Misha @ ΑΡΚΑΣ 15/02/2011 00:21:40

        Αξιζει σεβασμό ο τύπος των χρηματαγορών που σου λέει πως πρέπει να πεινάσεις και να πουλήσεις τα όσα κερδηθηκαν με αίματα γενιών ολοκληρων , για να ξοφληθεί ενα ανυπαρκτο «χρέος»;

        • ΑΡΚΑΣ avatar
          ΑΡΚΑΣ @ Misha 15/02/2011 01:16:56

          Νομίζω αγαπητέ μου, ότι δεν κατάλαβες. Ο Γιούνγκερ είναι μαζί με την Ελλάδα και εναντίον του ΓΑΠ. Είναι αυτός ο οποίος είχε τον Καραμανλή πολύ κοντά του και σε παραπέμπω σε πολλές κοινές τους συνεντέυξεις από το 2002 έως καιτο 2009. ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΗΞΕΡΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. Είμαστε όμως μικρή σε μέγεθος οικονομία και δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Βλέπε συμπεριφορά απέναντι στην Ιρλανδία. Το πρόβλημα της ΕΕ είναι ο ΓΑΠ. Με τις Μ@@@@@@ς που έλεγε δεξιά αριστερά έβγαλε τα μάτια της χώρας. Πιο μεγάλοι Μ@@@@@ς είμαστε εμείς που τοβν βγάλαμε πρωθυπουργό.

          Η ΕΕ τώρα τιμωρεί τον ΓΑΠ δια μέσου υμών διότι άφησε και μπήκε πόδι των ΗΠΑ στην ΕΕ διαμέσου του ΔΝΤ.

          Το μεγάλο φαγοπότι πάνω στα ερείπια της Ελλάδας άρχισε....

          • popolaros avatar
            popolaros @ ΑΡΚΑΣ 15/02/2011 10:07:08

            +1000

          • Misha avatar
            Misha @ ΑΡΚΑΣ 15/02/2011 10:35:03

            Αν αυτό ισχύει, αγαπητέ Αρκά, τότε ο Σαμαράς το γνωρίζει εκ των έσω...Κατάλαβες πως το σκεπτικό σου οδηγεί σε συμπαιγνία;

  9. stroumfaki avatar
    stroumfaki 14/02/2011 23:50:39

    Όπως καταλαβαίνεις το πρόβλημα στο λαό είναι η ίδια η τραμπάλα, το παιχνίδι του συστήματος.....

    • Misha avatar
      Misha @ stroumfaki 14/02/2011 23:53:26

      στρουμφακι

      η τραμπάλα δεν παιζεται με τον λαό, παίζεται με τα ΜΜΕ.
      Αν στις παρουσες συνθηκες ηταν πρωθυπουργός ο Κωστάκης , θα τον είχαν γδάρει και θα περιέφεραν το πετσί του παραγεμισμένο με άχυρα όπως έκαναν οι οθωμανοι

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 14/02/2011 23:56:19

        Δεν νομίζω να διαφωνούσε.

        • stroumfaki avatar
          stroumfaki @ Orestios 15/02/2011 00:09:31

          Δεν μπορούμε να μιλάμε για τέτοιο σενάριο, γιατί πραγματικά δεν πρόκειτε ούτε να σκεφτόταν να κάνει κάτι , όχι να το κανε κιόλας. Οι αντιδράσεις όντως θα εμπόδιζαν πραγματικά οτιδήποτε.

          Ωστόσο γι' αυτό το λόγο δεν θέλω να φύγει το ΠΑΣΟΚ απο την εξουσία. Θέλω μέσα απο την εξαθλίωση, να αλλάξει το κολλημένο-DNA του Πασοκατζή και στα τσιράκια και να στραφεί χωρίς προτροπή προς το κόμμα της καταστροφής του.

          Και σε όσους θέλουν την Νεα Δημοκρατία σύντομα κυβέρνηση να γνωρίζουν ότι αυτό αν γίνει θα είναι η σωτηρία του ΠΑΣΟΚ. Στη Νεα Δημοκρατία βέβαια το γνωρίζουν γι' αυτό δεν γουστάρουν εκλογές ή εξουσία αλλά περιμένουν υπομονετικά.

          Η επικοινωνία γενικότερα αν ήθελε να την χρησιμοποιήσει ένα κόμμα του συστήματος όπως η ΝΔ θα μπορούσε αύριο το πρωί να βγεί μπροστά στα γκάλοπ με ορισμένες προτάσεις (όπως γινόταν πάντα) να βγεί μπροστά και έτσι να ζητάει εκλογές και εξουσία κτλ. Ωστόσο αυτό δεν το θέλει. Γνωρίζει πως οι δυνάμεις Πασοκικής αντίδρασης περιμένουν στην γωνία, έχουν λουφάξει, και περιμένουν να δείξουν την αγωνιστικότητα τους αν η ΝΔ αποκτήσει εξουσία. Όλοι γνωρίζετε, δεν νομίζω να μην το έχετε σκεφτεί αυτό.

          Βέβαια για να τα συνδέσω με αυτά που ανάφερα σε παραπανω σχόλια το σύστημα το βολεύει όπως και να χει. Ωστόσο όπως έχουμε πει και σε άλλα άρθρα, είναι πιο ντόμπρο, όταν γνωρίζεις τον εχθρό σου. Οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ ήταν πάντα το μεγάλο ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

      • stroumfaki avatar
        stroumfaki @ Misha 14/02/2011 23:57:01

        Ακριβώς στη τραμπάλα δεν παίζει ο λαός, αλλά αυτός όμως είναι που της δίνει ώθηση για να ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις. Το θέμα όμως ξαναλέω είναι ότι στις 2 θέσεις που διαθέτει πάντα κάθονται οι ίδιοι. ΠΑΝΤΑ. Αυτό που πρέπει να αλλάξει ο κόσμος είναι το παιχνίδι αυτό, όχι μόνο τα πρόσωπα. Τα πρόσωπα αν τα αλλάξει πάντα οι θέσεις θα είναι δύο. ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ τίποτα.

        • Misha avatar
          Misha @ stroumfaki 14/02/2011 23:59:28

          ναι , το παιχνίδι του καλου και του κακού μπατσου με τους βένετους και τους πράσινους πρέπει να λάβει τελος.
          Φτασαμε στο μη περαιτέρω .
          Εδω ζητανε ξεδιάντροπα να στησουν σκλαβοπάζαρα...

          • stroumfaki avatar
            stroumfaki @ Misha 15/02/2011 00:12:39

            Ακριβώς Misha, έπιασες το πνεύμα μου, το παιχνίδι όπου ο κόσμος πιστεύει πως αυτό που είναι απέναντι απο μια κακή κυβέρνηση είναι το καλό. ΛΑΘΟΣ. Είναι εξίσου χάλια. Η ΗΠΑ το έχουν δυστυχώς περάσει αυτό το σύστημα σε πάρα μα πάρα πολλές χώρες που θέλαν να εξουσιάσουν.

  10. Misha avatar
    Misha 14/02/2011 23:51:11

    Είναι εκλεγμένος στη χωρα του,πρωθυπουργός στο Λουξεμβούργο.
    Μήπως ο Στρος Καν ή ο Μπόμπολας στους οποιους βαράνε προσοχή οι πολιτικοί μας , ειναι εκλεγμένοι ;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Misha 14/02/2011 23:55:37

      Σου μξιλώ για το Εurogroup και τους θεσμούς της ανελέυθερης ΕΕ.
      Άλλωστε είναι 15 χρόνια πρωθυπουργός. Τα μισά του Μουμπάρακ και μετά μιλάμε για καθεστώτα.

  11. sawas avatar
    sawas 14/02/2011 23:54:55

    "...έφυγε ικανοποιημένος από την πρόοδο της Ελλάδας."
    Μήπως εννοούσε πρόσοδο και τα τσακάλια μας χαθήκαν στην μετάφραση?

  12. φωτεινη avatar
    φωτεινη 14/02/2011 23:57:41

    καλα πιο μαρτυριαρης ανθρωπος απ τον γιουνγκερ δεν πρεπει να υπαρχει.αυτος δεν ειχε ξεφουρνησει και τη «διοικω μια διεφθαρμενη χωρα» ?μεχρι που κι εγω κανω να πιστεψω αυτο που λεει ο ιεροφαντης.λες?γιατι παντα το διδυμο παπα-παπα μπλεκει.

  13. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/02/2011 00:27:01

    Η ευρωπαϊκή αλληλεγγύη σε όλο της το μεγαλείο. Αλλά τι αλληλεγγύη να υπάρχει από ανθρώπους που προσκυνάνε την ελεύθερη αγορά;

  14. drider avatar
    drider 15/02/2011 00:38:31

    Ε.Ε. των αγορών και του κεφαλαίου! Θυμάστε που θέλανε να περάσουνε στο Ευρωσύνταγμα τον καπιταλισμό ως το οικονομικό σύστημα της Ευρώπης; Ευτυχώς οι Γάλλοι πολίτες τούς το γύρισαν στα μούτρα με συνοπτικές διαδικασίες...

    Η κρίση είναι ταυτόχρονα και μοναδική ευκαιρία... αν είμαστε το επεισόδιο πιλότος να φροντίσουμε να μην παιχτεί ποτέ αυτό το σήριαλ ολοκληρωμένο. Έμπρακτη αλληλεγύη στους λαούς της Ευρώπης!

  15. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 15/02/2011 01:20:44

    Δημήτρη και Ντρίντερ, που ζείτε ρε παιδιά? Σε άλλο κόσμο? Μα είναι ηλίου φαεινότερον ότι ζούμε σε μια άκρως φιλελεύθερη καπιταλιστική κοινωνία. Με τις ευλογίες όλων των σοσιαληστών στην Ευρώπη από τα ΄80 και μετά, βλέπετε, Μιττεράν, Γκονζάλες, Σρέντερ, Σμιτ, Βίλλυ Μπράντ, Πάλμε, Κράξι, Σοάρες, Μπλέρ, κλπ. Η Θάτσερ ήταν παρθένα μπροστά τους.

    • drider avatar
      drider @ ΑΡΚΑΣ 15/02/2011 11:39:56

      Το βασικότερο πρόβλημα είναι η έλλειψη δημοκρατικότητας και διαφάνειας στη λειτουργία της Ε.Ε. Η Ευρωπαϊκή επιτροπή είναι πανίσχυρη και ο έλεγχος από το Ευρωκοινοβούλιο περιορισμένος. Είναι επίσης γνωστός ο τρόπος που λειτουργούν τα ισχυρά οικονομικά λόμπυ στα γραφεία των Βρυξελών. Η κρίση χρέους, που εντείνει τους καπιταλιστικούς ανταγωνισμούς στους κόλπους της Ε.Ε., απλώς καταδεικνύει με μεγαλύτερη σαφήνεια τα παραπάνω προβλήματα.

      Ένα χειροπιαστό παράδειγμα: αν ενσωματωθούν τελικά στο ελληνικό Σύνταγμα οι επιβαλλόμενοι από τον Γαλλο-Γερμανικό άξονα όροι της "οικονομικής διακυβέρνησης", και ειδικότερα ο όρος περιορισμού του ελλέιματος στο 3% του ΑΕΠ ετησίως, δεν θα πληγούν τα προγράμματα Δημοσιών επενδύσεων και οι Αναπτυξιακοί νόμοι σε μόνιμη βάση; Ακόμα και η απορροφητικότητα από ΕΣΠΑ και από άλλα ευρωπαϊκά προγράμματα θα περιοριστεί περαιτέρω, καθότι δεν πρόκειται να μειωθεί η συμμετοχή του Δημοσίου (από το 20% που ισχύει σήμερα). Όταν τελικά "βγει" η χώρα από το μνημόνιο, θα έχουν περικοπεί στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό μισθοί-συντάξεις, θα έχουν ψαλλιδιστεί οι δαπάνες για Παιδεία, Υγεία κτλ. και δεν θα υπάρχουν εναλλακτικά περιθώρια για περικοπές προκειμένου να τηρηθεί ό όρος του 3%.

      Μην ξεχνάμε ότι η όποια ανάπτυξη της ελληνικής επιχειρηματικής τάξης μέχρι σήμερα είχε βασιστεί σε σαθρές βάσεις και "ειδικές σχέσεις" (είτε μιλάμε για παράνομη φοροδιαφυγή-εισφοροδιαφυγή, είτε για νόμιμες "επιδοτήσεις" με τη μορφή φοροελαφρύνσεων, αναπτυξιακούς νόμους κτλ.) Οι αλλαγές που θα συντελλεστούν σαφώς θα πριμοδοτήσουν τις ξένες επενδύσεις στη χώρα, ακόμα και τα "φιλέτα" του πακέτου των 50 δις σε ιδιωτικοποιήσεις θα περάσουν στο ευρωπαϊκό-διεθνές κεφάλαιο. Στα πλαίσια της "ανταγωνιστικότητας" θα καθηλωθούν οι μισθοί των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, αλλά πόσο ανταγωνιστική θα είναι πλέον η ελληνική οικονομία σε σχέση με τις μεγάλες οικονομίες των χωρών της Ευρωζώνης;

      Αυτά περί του αδιεξόδου που έχει ήδη διαμορφωθεί, στη βάση ενός προγράμματος διαρκούς λιτότητας με μακροχρόνιο αποτέλεσμα την αρνητική ή στην καλύτερη των περιπτώσεων αναιμικά θετική ανάπτυξη, όπου η δυμανική του χρέους ως ποσοστό του ΑΕΠ καλά θα κρατεί.

  16. kakofonix avatar
    kakofonix 15/02/2011 09:26:27

    Μετά τη βόμβα Γιουνκέρ, προκύπτει ένα ζήτημα:
    Καθώς όλοι γνωρίζουμε ότι ο πρόεδρος του eurogroup είναι προνομιακός συνομιλητής του κ. Σαμαρά, δημιουργούνται εύλογες απορίες για το αν ο αρχηγός γνώριζε τις προθέσεις των Τρώων για το ξεπούλημα, αν συμφώνησε και αν τις εγκρίνει.

  17. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 15/02/2011 09:44:42

    Τελικά αυτοί που θα πρέπει να αιφνιδιάστηκαν με την αντίδραση της κυβέρνησης στην συνέντευξη τύπου της Παρασκευής, πρέπει να ήσαν τα στελέχη της τρόικας ,αφού όλα ήσαν προαποφασισμένα.
    Και επειδή ο ΓΑΠ Β’ μπορεί να μην καταλαβαίνει καλά ελληνικά, ο κ.Γιούνκερ είπε: "...by selling about fifty billion worth of assets of next five years and beyond" δλδ «πωλώντας» & όχι «αξιοποιώντας».

  18. bill avatar
    bill 15/02/2011 09:57:47

    Δεν έχω καταλάβει ποια είναι η διαφορά εκποίησης απο αξιοποίηση για την δημόσια περιουσίας μας. Τόσο το ΠΑΣΟΚ όσο και η ΝΔ έχουν την ίδια άποψη στο θέμα αυτό να τα ξεπουλήσουν όλα.
    Δεν καταλαβαίνω επίσης ποιά η διαφορά αν το 2013 χρωστάμε 400 δις με “αξιοποίηση” ή 450 χωρίς.
    Το ευροομόλογο είναι επίσης μια μπαρούφα αφού το χρέος θα υπάρχει πάλι , απλά θα το χρωστάμε και δεν θα μπορούμε να κάνουμε και τίποτα (αρνηση πληρωμης χρέους).
    Δυστυχώς είμαστε χαμένοι γιατί όπως λέει και ο Σαμαράς το κράτος έχει συνέχεια και πρέπει να τιμήσουμε την υπογραφή μας.

  19. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 15/02/2011 09:57:49

    Το θέμα να το δούμε πιο ψύχραιμα. Ο Γιουνκέρ στο παρελθόν είχε στηρίξει την Ελλάδα σε θέματα όπως το Μακεδονικό. Δεν είναι ούτε ανθέλληνας, ούτε φαίνεται ο ψυχρός τεχνοκράτης, άλλωστε από την πολιτική προέρχεται. Και επιτρέψτε μου να πω ότι οι χριστιανοκοινωνιστές δεν είναι καθόλου φασίζοντες, ίσα-ίσα δεξιοί δημοκράτες είναι, που δεν ντρέπονται να πουν ότι είναι δεξιοί, που δεν θέλουν να γεμίσει η Ευρώπη μουσουλμάνους και δεν θέλουν να αποκαθηλωθούν τα χριστιανικά σύμβολα από τους δημόσιους χώρους (βρείτε μου και σοσιαλιστές που να ενδιαφέρονται για τέτοια θέματα...).
    Ως προς την πώληση δημόσιας περιουσίας, είχα αναφέρει σε άλλο σχόλιό μου εδώ παλιότερο κείμενο της "Εστίας" (περσινό, όχι πολύ παλιό), δεν θυμάμαι τον συντάκτη, ίσως ήταν ο Μποκοβός, ίσως όχι. Εκεί ανέλυε το θέμα του θεσμού της "επιφάνειας", με τον οποίο το κράτος κρατά την ψιλή κυριότητα, ας πούμε το οικόπεδο, και πουλάει, μπορεί και για ορισμένο διάστημα, τον "αέρα". Υπάρχουν ακίνητα που θα μπορούσαν να πουληθούν με τη μέθοδο αυτή. Εκείνο το περίφημο ακίνητο στο Ολυμπιακό Χωριό, για το οποίο έγινε τόσος θόρυβος, τι γίνεται τώρα; Και υπάρχουν και άλλες τέτοιες περιπτώσεις. Να γνωρίζουμε για τι μιλάμε. Στο κάτω-κάτω, ένα κράτος που έχει ένα στοιχειώδες κύρος θα επιλέξει τι θα πουλήσει και τι όχι, και με ποιους όρους, και τι θα επιτρέψει να γίνει στο ακίνητο που θα πουλήσει.
    Θα ήμουν ο τελευταίος που θα ζητούσε να πουληθεί δημόσια παραλία (έλεος!) ή δασική έκταση. Αλλά αν υπάρχει μία χέρσα δημόσια έκταση όπου μπορεί να γίνει κάτι, σε συμφωνία με την πολεοδομική νομοθεσία, γιατί όχι; Τι εννοούσε ο Σαμαράς, άραγε, όταν μιλούσε για αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας; Μόνο ενοικίαση; Δεν το πιστεύω.
    Να το καταλάβουμε, οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι και οι μικροί ελεύθεροι επαγγελματίες δεν αντέχουν να σηκώσουν άλλο βάρος. Στο κάτω-κάτω, ας εξεταστεί σοβαρά αυτός ο θεσμός της "επιφάνειας", ο οποίος προστατεύει και το δημόσιο συμφέρον. Αν θυμάμαι καλά, ο συντάκτης του άρθρου της "Εστίας" έγραφε ότι είχε προτείνει να εισαχθεί εδώ ο θεσμός επί κυβέρνησης Κωνσταντίνου Καραμανλή ή Ράλλη, δεν θυμάμαι.

    • Misha avatar
      Misha @ ΒΙΣ 15/02/2011 10:33:20

      ΒΙΣ,

      Οι χριστιανοκοινωνιστές της Βαυαρίας και της Αυστρίας ήταν ναζήδες ή συμπαθούντες τον εθνικοσοσιαλισμό.Και συνεχίζουν στο ίδιο χαβά.
      Το γράφει μέχρι και ένα ΤΙΜΕ του 1946...
      Η Εστία έχει καταντησει μια βδελυρή αναπαραγωγή των νεοφιλελεύθερων θεωρημάτων Μάνου και Ντόρας, κινείται στο επίπεδο Μπάμπη και Ξαφά.
      Τα ακίνητα που μπορουν να πουληθούν τύπου «Ολυμπιακού ακινήτου» δε φέρνουν πάνω απο 3-4 δις και ίσως λέω πολλά...
      Το χοντρό πακέττο είναι από ξεπούλημα φιλέτων γης , νησιων κλπ
      Και για να μη κοροϊδευόμαστε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξύ της εκποιησης και της μακροχρόνιας μίσθωσης. Και οι δρόμοι μας και το αεροδρόμιο του Ελληνικού και η γέφυρα στο Ρίο μισθωμένα για 30 χρόνια είναι και τα κουμαντάρουν οι ξένοι τραπεζίτες και οι εργολάβοι.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Misha 15/02/2011 12:46:23

        Αυτή τη στιγμή οι χριστιανοκοινωνιστές δεν ειναι ναζί και είναι συκοφαντία ξεκάθαρη να τους λέμε έτσι, την ίδια στιγμή που οι σοσιαλιστές ψαρεύουν ψήφους μουσουλμάνων και επιδιώκουν τον πλήρη αποχριστιανισμό της Ευρώπης. Με κάθε τρόπο.
        Με την "Εστία" φυσικά και δεν συμφωνώ σε όλα. Αλλά εκείνο το άρθρο ήταν λογικό και σοβαρό και μετριοπαθές. Δεν καταλαβαίνω τις γενικεύσεις σου. "Η Εστία είναι νεοφιλελεύθερη, άρα ό,τι γράφει εξ ορισμού είναι νεοφιλελεύθερο". Δεν είναι έτσι. Και η "Καθημερινή" είναι ακόμα πιο νεοφιλ, αλλά γράφουν και ο Λυγερός και ο Ιορδανίδης και ο Γιανναράς και ο Ξυδάκης εκεί.
        Ας δούμε το θέμα, και όχι ποια εφημερίδα το δημοσιεύει.

  20. enianos avatar
    enianos 15/02/2011 10:08:08

    Θα πουλήσουν και εκκλησιαστική περιουσία?

  21. farmakotriftis avatar
    farmakotriftis 15/02/2011 10:14:10

    o ΓΑΠ ακολουθει τα χναρια του πατερα του...οι παλιοτεροι θυμουνται....εοκ και νατο το ιδιο συνδικατο.....η ελλαδα ανηκει στους ελληνες...εξω οι βασεις του θανατου...τσοβολα δωστα ολα...το παπανδρεικο σ' ολο το μεγαλειο του!

  22. siakkas avatar
    siakkas 15/02/2011 12:40:23

    δε χρειάζονται φοβερές γνώσεις οικονομικών για να αντιληφθεί τη συνωμοσία ξεπουλήματος του Ελληνικού λαου.
    http://legiongraeca.wordpress.com/2011/02/05/prelude-2-sale-of-greek-ppl/

  23. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 15/02/2011 12:57:21

    Συνταγή: έξω η Αστυνομία (διεφθαρμένοι ως το κόκκαλο) μέσα ο Στρατός.
    Εξω οι Αμερικάνοι Ευρωπαίοι, μέσα Κινέζοι, Ρώσσοι.

    Αλλιώς πληρώστε.

    • JOHN.D avatar
      JOHN.D @ Greece Pleading 16/02/2011 01:07:42

      Me Enan Kalo Stratigo na tous Mazepsi olous tous Politoikous sto Nisaki Lero me mia petonia tipota allo see survivor meta na dialexei Merikaous Neous na Kybernysoun tin Xora

  24. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 15/02/2011 13:09:30

    Μετά τις δηλώσεις της τρόϊκας για την εξεύρεση 50 δις, ουδείς αμφιβάλλει για τις προθέσεις της σοσιαλιστικής κυβέρνησης Παπανδρέου οι οποίες είχαν ληφθεί πριν τις εκλογές του 2009. Αυτό που διαπίστωσα - εξαιτίας της δουλειάς μου να έρχομαι δηλ σε επαφή με πολύ κόσμο - είναι ότι τα περιθώρια στένεψαν για όλο το πολιτικό σύστημα και όλους τους πολιτικούς.Ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται πλέον αν ο κ Σαμαράς ή οποιοσδήποτε άλλος πολιτικός είναι σωστός ικανός άξιος κτλ κτλ, αυτό που βλέπει είναι τί κάνει. Και ο κ Σαμαράς δεν κάνει τίποτα, ούτε και κανένα άλλο κόμμα βέβαια.Αναρωτιέται πώς θα αλλάξει αυτή η κατάσταση, με δηλώσεις,ομιλίες, διαπιστώσεις και υψηλούς τόνους; Αρκούν αυτά;Ξεπουλιέται η Ελλάδα,άν δεν υπάρξει αντίδραση τώρα πότε θα υπάρξει.Όταν δεν θα έχει απομείνει ούτε παραλία να βρέξουμε τα πόδια μας; Ο λαός νοιώθει προδομένος με τσακισμένο το ηθικό του, είναι σε απόγνωση και αυτήν την κατάσταση την βιώνει μόνος του, δεν έρχεται βοήθεια από πουθενά και από κανέναν.Θεωρεί όλο το πολιτικό σύστημα οτι στρέφεται εναντίον του, ότι εξυπηρετεί τα σχέδια άλλων και όχι τα δικά του των παιδιών του και της πατρίδας του.Και δικαίως.Ο κ Σαμαράς μάλλον θα γίνει ο επόμενος πρωθυπουργός, αλλά αυτό είναι το ζητούμενο; Ο Ελληνικός λαός θέλει να δεί τον αρχηγό του να αγωνίζεται, να πολεμά και να μάχεται γι αυτόν, δεν δέχεται κάτι λιγότερο, και επειδή οι καταστάσεις είναι δύσκολες για αυτόν, απαιτεί τα αντίστοιχα και από τον αρχηγό του. Αυτό που λέγεται με απαξίωση απ' όλους είναι για τον μισθό των 300 της βουλής. Όταν ζητάς από κάποιον να κάνει θυσίες, εσύ πρώτος πρέπει να δώσεις το παράδειγμα.Ακούσατε κανέναν από την συμμορία της βουλής να θίξει το θέμα της μείωσης μισθών τους; Ακούσατε να γίνει περικοπή σε συμβούλους, γραμματείς κ α; Πώς περιμένετε να φερθεί αυτός ο ταλαίπωρος λαός; Του παίρνουν την χώρα του, το σπίτι του, την δουλειά του, αφήνουν τους νέους χωρίς μέλλον, του λένε ότι είναι τεμπέλης, διεφθαρμένος, τον βρίζουν και τον ξεφτιλάνε.Δεν έχει έμπρακτη υποστήριξη και συμπαράσταση,δεν θέλει άλλα λόγια, τα χόρτασε, ζητά έργα εδώ και τώρα.
    Ο Έλληνας μπορεί να συγκριθεί με ένα καθαρόαιμο άλογο κούρσας,ράτσα παλαιά δοκιμασμένη με εκπληκτική απόδοση.Τό άλογο γεννήθηκε για να τρέχει, να αγωνίζεται, και όταν σ'ένα τέτοιο άλογο βάζεις περιορισμούς, τότε το ζώο αυτό μαραζώνει, πέφτει το ηθικό του, αρρωσταίνει και στο τέλος πεθαίνει. Ο προπονητής του αλόγου αυτού, εφόσον ενδιαφέρεται για το άλογο, διαθέτοντας ασφαλώς και την ανάλογη πείρα,και θέλοντας να κερδίσει τον αγώνα, κάνει το εξής απλό πράγμα: Το πάει στον ιππόδρομο και ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ.

  25. kakofonix avatar
    kakofonix 15/02/2011 13:27:55

    Μόλις κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο:
    Ο ΓΑΠ προτίθεται να περάσει νόμο στη βουλή που να απαγορεύει την πώληση γης. Θα έρθει μάλιστα σε συνεννόηση με την αντιπολίτευση, για να τύχει ο νόμος ευρείας αποδοχής.
    Ερωτήματα:
    1. Ήξερε ο ΓΑΠ τις διαπραγματεύσεις του Φοροκοσταντίνου με το τρίο;
    2. Άρχισε επιτέλους η ρήξη με την ΕΕ;

  26. drider avatar
    drider 15/02/2011 15:50:07

    Μιά σημειολογική παρατήρηση:

    Για τη ψήφιση του μνημονίου τους άρκεσε το 150+1 στη βουλή. Τώρα γιατί ζητάει διευρυμένη υποστήριξη του ν/σ που θα "απαγορεύει την πώληση γης";

    Εμένα δεν μου φαίνεται να είναι ένας απλός τακτικός /επικοινωνιακός ελιγμός... Μήπως το συγκεκριμένο ν/σ εμμέσως νομιμοποιεί ότι όλα τα άλλα είναι προς πώληση;

    Ας προσέξουν καλά τι θα ψηφίσουν τα κόμματα της αντιπολίτευσης!

    • stroumfaki avatar
      stroumfaki @ drider 15/02/2011 23:33:30

      Έτσι σιγά σιγά να μπαίνουμε στο πνεύμα.... αυτό είναι το θέμα:

      Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ενος ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ που θα ΛΥΝΕΙ διάφορα προβλήματα που υπάρχουν μέχρι στιγμής για την πώληση τέτοιων ΦΙΛΕΤΩΝ........

      Αν είμασταν στη θέση ενός κυβερνήτη, θα τολμούσαμε ευθέως να δηλώσουμε ότι κατεβάζουμε ένα νομοσχέδιο που ξεπουλάει την περιουσία του λαού που εκπροσωπούμε;

      ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.