#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/07/2010 19:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τολμήστε κ. Σαμαρά…



Η κατάσταση με τα κανάλια, τις εφημερίδες και τις δημοσκοπήσεις έχει ξεπεράσει κάθε όριο γλοιώδους προπαγάνδας. Ο κόσμος πεινάει, ο κόσμος χάνει τη δουλειά του, ο κόσμος χάνει το σπίτι του, ο κόσμος ζει στην ανασφάλεια, οι επιχειρήσεις κλείνουν, τη βενζίνη την αγοράζουμε σε τιμές κηροζίνης, ο πληθωρισμός καλπάζει και αυτοί παίζουν παιγνίδια κουτοπόνηρων αντιπερισπασμών και συσκότισης της αλήθειας.

Ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται, κύριε Σαμαρά. Ας κάνουμε το σλόγκαν του Παπανδρέου "δεν χρωστάω σε κανένα" ανέκδοτο της δεκαετίας.

Χωρίς υπεκφυγές, χωρίς μισόλογα:

Περιμένω τον Αντώνη Σαμαρά να καταγγείλει τα ιδιωτικά ΜΜΕ ως κατευθυνόμενα από επιχειρηματίες που δουλεύουν για το προσωπικό τους συμφέρον.

Περιμένω από τον Αντώνη Σαμαρά να μιλήσει επώνυμα εναντίον των υπεύθυνων της "ενημέρωσής" μας.

Περιμένω τον Αντώνη Σαμαρά να δηλώσει τελεσίδικα στα στελέχη του ότι όποιος βγαίνει στα ιδιωτικά κανάλια και εφημερίδες με δηλώσεις εκτός κομματικής γραμμής αυτόματα θα διαγράφεται.

Περιμένω τον Αντώνη Σαμαρά να δηλώσει ότι όποια πολιτική ή ειδησεογραφική εκπομπή δεν τηρεί τη δεοντολογία αυτόματα θα κόβεται από τη Νέα Δημοκρατία.

Περιμένω τον Αντώνη Σαμαρά να δηλώσει ότι δεν αναγνωρίζει καμία απολύτως δημοσκόπηση που δεν πιστοποιείται από τη Νέα Δημοκρατία. Επίσης, να καταγγέλλει επώνυμα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που κρύβονται πίσω από αυτές τις εταιρίες.

Αν τα κανάλια και οι εφημερίδες δεν σταματήσουν το ύπουλο πριόνισμα της αλήθειας και συνεχίσουν να μεταμορφώνουν τα επουσιώδη σε σημαντικά και τα σημαντικά σε επουσιώδη, εάν δεν σταματήσουν να κρύβουν μεγάλες αλήθειες και να προωθούν αποκυήματα της βρώμικης φαντασίας τους, κινδυνεύει η ήδη λαβωμένη Ελληνική δημοκρατία.

Αυτό δεν μπορεί να είναι απλά μία επιλογή για σας, κύριε Σαμαρά.

Είναι υποχρέωσή σας προς ένα λαό που στενάζει κάτω από τη μπότα ενός καλά οργανωμένου δικτύου εξουσίας διεφθαρμένων πολιτικών και μεγαλοεπιχειρηματιών, που αρχίζει από την παρούσα κυβέρνηση και πηγαίνει βαθειά πίσω στο χρόνο.

Τολμήστε κύριε Σαμαρά, ας ξεφύγουμε από τα τετριμμένα.

Θα κάνετε καλό στο κόμμα σας, θα κάνετε καλό στη δημοκρατία, θα κάνετε καλό στην Ελλάδα.

http://dexiextrem.blogspot.com/2010/07/blog-post_9977.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/07/2010 20:11:34

    1. Νομοθετικά θεσμοθετημένοι κανόνες πολιτικών δημοσκοπήσεων.
    2. Εξοντωτικές ΠΟΙΝΙΚΕΣ ευθύνες για τους παραβάτες.
    3. Πόθεν έσχες δημοσκόπων μέχρι συγγενείς πρώτου βαθμού.
    4. Πιστοποιημένη κρατικά λήψη αδείας εκτέλεσης δημοσκοπήσεων.
    5. Τεκμηριωμένη επιστημονική επάρκεια συνεργατών.
    6. Απαγόρευση δημοσιοποίησης δημοσκοπήσεων 3 εβδομάδες πριν τις εκλογές. Φυλακή σε παράβαση.
    7. Πλήρες αρχείο στοιχείων κάθε ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΜΕΝΗΣ δημοσκόπησης στο Υπ. Τύπου.
    8. Ξεχωριστή Αρχή ελέγχου δημοσκοπήσεων και ερευνών αγοράς.
    9. Απαγόρευση συμμετοχής προμηθευτών του Δημοσίου σε εταιρείες δημοσκοπήσεων.
    10. Επαναφορά Βασικού Μετόχου.

    Αλλά στο γενικευμένο θεαματικό θέλουν ο πολίτης να αντιλαμβάνεται τον Κόσμο με τη διαμεσολάβηση της τηλεόρασης που είναι το εργαλείο διαμόρφωσης πολιτικής(εκλογικής) συμπεριφοράς, και όχι με βάση τις δικές του αισθήσεις, γνώσεις και εμπειρίες.

    • Misha avatar
      Misha @ Προφήτης 11/07/2010 20:17:24

      Φίλε μου Προφήτη, όσα λες πρέπει να εγκριθούν από την ΕΕ.Θυμάσαι το βασικό μέτοχο;Αλυσοδεμένους μας έχουν.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Misha 11/07/2010 21:27:45

        Misha, ο Βασικός Μέτοχος έπρεπε να γίνει πολιτική τράμπα-εκβιασμός με την ψήφιση της Συνθήκης της Λισαβώνας.
        Θα την υπερψηφίσω στην Ελληνική Βουλή - Ψηφίστε μου τον Μέτοχο.
        Δεν μπορεί να αφήνεις το Σηφουνάκη και το Φώτη Μπόμπολα να κάνουν πολιτικό λομπυινγκ στο Στρασβούργο και να σε κερδίζουν.
        Αυτά πέρα από τις ανεπάρκειες του Πάκη στη σύνταξη του Νόμου.

    • etsi_kai_allios avatar
      etsi_kai_allios @ Προφήτης 11/07/2010 22:11:20

      auta 8a ta psifisei to PASOK, otan to glufoun oi dimoskopoi? xaxaxa.. afou to 3ereis, ti ta grafeis??

  2. Kostas avatar
    Kostas 11/07/2010 20:15:05

    Κανείς δεν επιτίθεται στο κενό με τη βεβαιότητα της νίκης. Με όλα αυτά που περιμένεις είναι σαν να αφανίζεις τη ΝΔ απο το προσκήνιο. Καλλίτερο θα ήταν, οι προσκεκλημένοι στα κανάλια και ΜΜΕ να αποδεικνύουν ενώπιον του λαού το ρόλο που παίζει το καθένα. Έτσι μπορεί και ο έλληνας να αφυπνιστεί. Αυτός πρεπει να είναι ο άμεσος αγώνας κατά των διαπλεκομένων συμφερόντων. Η Απόδειξή του δια μέσου των ιδίων ΜΜΕ. ΑΛλά χρειάζεται κότσια, γνώσεις

  3. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 11/07/2010 20:28:01

    Συμφωνώ με την αγανάκτηση που αποπνέει το άρθρο σου αλλά κάποια απ' αυτά που προτείνεις δεν μπορούν να εφαρμοστούν, π.χ πως είναι δυνατόν να ζητήσει η ΝΔ να πιστοποιεί η ίδια (!) τις δημοσκοπήσεις; Και γιατί να μπει στην διαδικασία να καταγγείλει επώνυμα κάποιους επιχειρηματίες;
    Αντ' αυτών, μπορεί το κόμμα και ο Πρόεδρος να ρίξουν το βάρος τους στο διαδίκτυο και να δημιουργήσουν τις πολυπληθείς και οργανωμένες βάσεις εκείνες που θα τους επιτρέψουν: 1) να επικοινωνούν με όσο το δυνατόν περισσότερους, 2) να απαντούν πιο μαζικά και υπεύθυνα στις αντιλαϊκές και αντεθνικές πολιτικές του Πασόκ, 3) να στρέψουν ακόμη περισσότερο κόσμο προς το διαδίκτυο (γίνεται αν το σχεδιάσουν σωστά!), 4) να κοινοποιούν με κατανοητό και εύληπτο τρόπο το πρόγραμμα και τις δράσεις της ΝΔ, 5) να κινητοποιούν τους οπαδούς και φίλους του κόμματος, 6) να απαντούν, άμεσα και έγκυρα, σε κακόβουλα σχόλια κατευθυνόμενων "χρηστών" του διαδικτύου σε social media, sites, blogs και portals, 7) να χτενίζουν όλο το διαδίκτυο για την λήψη μηνυμάτων του κόσμου και την οικοδόμηση, πάνω σ' αυτά, πολιτικής, 8) να οικοδομήσουν νέα εργαλεία πολιτικής επικοινωνίας στο διαδίκτυο, 9) να φτιάξουν την e-Νέα Δημοκρατία. Πολλά απ' αυτά είναι στην φάση της σχεδίασης και εφαρμογής τους, σε άλλα είμαστε πολύ πίσω ακόμη και ο ωφέλιμος πολιτικός χρόνος ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ. ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ! ΞΕΚΙΝΑΜΕ!

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ Γιάννης Χριστόπουλος 11/07/2010 21:00:56

      Το διαδίκτυο είναι το σύγχρονο μέσο επικοινωνίας και ενημέρωσης και όχι οι εφημερίδες, τα κανάλια και τα γνωστά παπαγαλάκια.

      Σας το λέω εγώ, ένας εξηντάρης, που από 9 χρονών διάβαζα την "Ακρόπολη" που αγόραζε ο συχωρεμένος ο πατέρας μου.... ότι διάβαζα .... και τώρα πέρνω μια οποιαδήποτε εφημερίδα ..... κάθε δύο μήνες ... και μετά κλαίω το ταληράκι μου.

      Το ΙΝΤΕΡΝΕΤ όμως, το ανοίγω κάθε μέρα.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ Βασίλης 12/07/2010 10:21:50

        τί λέτε ρε? η νέα τάξη θέλει να είμαστε όλη τη μέρα μπροστά από μια οθόνη και να ζούμε σε μια εικονική πραγατικότητα. εφημερίδες και βιβλία από χαρτί μόνο. όποια εφημερίδα κάνει προπαγάνδα απλά δεν την αγοράζεις. έτσι θα σωθεί η ελλάδα? με καλωδιομένους έλληνες? άσε που και το ιντερνετ θα καταλήξει όπως τα διεφθαρμένα μμε, αν τα αντικαταστήσει. κάτι ιδέες που έχεις βρε βασίλη. είσαι 60άρης. ανήκεις σε αυτή τη γενιά που οδήγησε την ελλάδα εδώ..

  4. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 11/07/2010 20:31:03

    Σωστο και τεκμηριωμενο κειμενο! Δηλαδη ουτε λιγο ουτε πολυ ο λαος ειναι απολυτα ικανοποιημενος με τη μεχρι τωρα πορεια της χωρας του αρεσει το ασφαλιστικο του αρεσει ο εργασιακος μεσαιωνας του αρελσει η διαολυση του αρεσει η απολυση η κρατικη αναλγησια και εδω ισως κατπου κατι υπαρχει, για ολα αυτα φταιει η κυβερνηση καρμανλη.Αν δεν γινουν επιθετικες ενημερωτικες και καταγγελτικες κινησεις βλεπω το gap κυριαρχο του παιχνιδιου... το κακο ειναι πως ο gap κι η παρεα του εχουν συγκεκριμμενο στοχο και ειναι ορατος πια...

  5. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/07/2010 20:38:53

    Αυτό σε χαλάει εσένα; Δηλαδή αν δεν έβαζε αυτόν, θα έβγαζαν αντικειμενικές δημοσκοπήσεις τα σαπροκάναλα της διαπλοκής;

    • LEWNIDAS avatar
      LEWNIDAS @ Αυριανιστής 11/07/2010 20:50:40

      ο καθενας με τα κοληματα του!!

  6. Stel avatar
    Stel 11/07/2010 20:57:19

    Δεν υπάρχει τίποτα να περιμένει κανείς απο το Σαμαρά. Είναι σε άμεση συμφωνία όσον αφορά τα μέτρα. Το μόνο που κάνει είναι να εκφράζει ένα λόγο άτολμα μεταρυθμιστικό μόνο και μόνο για να κρατήσει κάποιους οπαδούς στο μαντρί. Η παρουσια του Αβραμο είναι απαράδεκτη. Το πρόβλημα βέβαι εντοπίζεται στο γεγονός ότι:
    Οι νεοδημοκράτες είναι ως επι το πλήστον συντηρητικοί και δεν θα μπορούσαν να αντέξουν μια σαρωτική αλλαγή προσώπων και θέσεων. Ετσι κλωθογυρίζουμε σε μιά από τα ίδια.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Stel 11/07/2010 21:07:03

      Ενώ ο "ριζοσπάστης" ΓΑΠ τα "άλλαξε όλα". Με αντιπρόεδρο τον Πάγκαλο, τον κινούμενο πολιτικό βόθρο.

    • Stel avatar
      Stel @ Stel 11/07/2010 21:16:59

      Αγαπητέ προφήτη, οι ενεργούντες είναι λίγο πολύ νέα πρόσωπα. Ο Πάγκαλος έχει συμπαθειες στην ελληνική κοινωνία για την ελεύθερη γλώσσα του. Εσύ πιστεύεις οτι ο Αβραμόπουλος έχει κοινό; η οτι ο Σαμαράς έχει εναλλακτική πρόταση; Αυτά είναι για παιδιά και για βαμένα κομματικά μυαλά.

      • warum nicht? avatar
        warum nicht? @ Stel 12/07/2010 01:05:52

        Ποιος Πάγκαλος ρε σεις?
        Ξυπνήστε!
        Τον βλέπει ο κόσμος και τους έρχεται αναγούλα!

      • trellakias avatar
        trellakias @ Stel 12/07/2010 08:32:23

        Τι έχει ο πάγκαλος; Μάλλον από την πολύ ενέργεια των "ενεργούντων", έχεις χάσει την επαφή σου με την πραγματικότητα! Πόλυ "σφίξιμο" έτσι;

    • Stel avatar
      Stel @ Stel 11/07/2010 22:33:05

      Με το να ισχυρίζεσαι σοβαρά οτι ο ΓΑΠ είναι ίδιος με το Βεργή αποστρακίζεις τη λογική από την κουβέντα. Αυτά είναι επιχειρήματα για ανεγκέφαλους, και δεν έχουν θέση στο antinews. Εκτός και αν είσαι δημόσιος υπάλληλος, χολωμένος που σου κόψανε τα δώρα.

      • nick avatar
        nick @ Stel 12/07/2010 00:14:53

        Stel στήριξες κι εσύ "τον λεφτά υπάρχουν (στο ΔΝΤ)" για να πάρεις 1,5% αύξηση? Κουράγιο...

      • ALALOGIA avatar
        ALALOGIA @ Stel 12/07/2010 09:19:52

        Nick, δεν περιμένω από κανένα να μου δώσει αύξηση. Και σύ μάλλον στους κρατικοδίετους ανήκεις.

      • nick avatar
        nick @ Stel 12/07/2010 10:35:26

        Το πέτυχες μπαγάσα...
        Τώρα φυσικά και δε περιμένεις αύξηση (άλλωστε το μόνο που μπορεί να αυξηθεί πλέον είναι ο ΦΠΑ). Όταν ψήφισες ΓΑΠ όμως???

      • ALALOGIA avatar
        ALALOGIA @ Stel 12/07/2010 14:00:48

        Nick, απογράφηκες αραγε; Να δουμε πως θα σου φανεί τώρα που θα χάσεις τους πολλαπλούς μισθούς (αργομισθίες θα έλεγα). Την αύξηση τη δινω στον ευατό μου όποτε θέλω εγω. Καμιά σχέση με δημόσιο.

      • nick avatar
        nick @ Stel 12/07/2010 15:03:00

        Δεν απογράφηκα γιατί δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος. Αλλά όσο να ναι λυπάμαι πολύ τους ψηφοφόρους δημοσίους υπαλλήλους του ΠΑΣΟΚ. Γιατί σχέδον όλες οι απογραφές δε γίνονται για καλό σκοπό... Θυμήσου την περίπτωση του Ηρώδη.
        Οι καημένοι σύντροφοί σου στο κίνημα της πράσινης ανάπτυξης ψήφισαν με τα μπούνια ΓΑΠ για να πάρουν 1,5% αύξηση. Τώρα βέβαια κάτι πήραν, αλλά σίγουρα όχι την αύξηση... Αυτοί θα χάσουν τις αργομισθίες, αυτοί θα χασούν τα προνόμια. Αλλά να σου πω κάτι. Αυτά που τους κόβει ο πρωθυπουργός σου, αυτά που τους κάνει τα αξίζουν όλα μέχρι τέλους. Ας πρόσεχαν...

  7. klausevitz avatar
    klausevitz 11/07/2010 21:01:31

    Η υπερεικοσαετής παρουσία των ιδιωτικών καναλιών
    ισοδυναμεί,περίπου, με....γενοκτονία!
    Τα χρειαζόμαστε;
    'Ας λέει, 'οτι θέλει η ΕΕ. Το να πιστεύει κανείς,
    ότι θα τους υποχρεώσει να λειτουργούν θεσμικά,
    παραμένει φρεναπάτη.
    Η απροσμέτρητη ζημιά δεν είναι τόσο στην άθλια
    ενημερωτική χειραγώγηση, όσο στο ...άλλο πρόγραμμα!
    'Οστις "κήδεται της ελευθερίας του έθνους" οφείλει
    να συμβάλλει στο κλείσιμο αυτών των άθλιων μαγαζιών.
    Εκτός κι'αν φοβάται τον "αναρρωνύοντα".....κρατισμό!
    Τα εγκληματικά λάθη του '89-'90, όταν η χώρα παραδόθηκε
    αμαχητί στους robber barrons, δεν είναι δυνατόν να διαιωνίζονται!

  8. domos avatar
    domos 11/07/2010 21:06:37

    τι να κάνει δηλαδή ακριβώς ο Σαμαράς;
    με ποιούς;;;
    με το ΜΑρκόπουλο;; με το Λυκουρέτζο;
    με τον Αβραμόπουλο;;;
    δεν είναι ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΟΙ και ΛΙΓΟΙ όλοι αυτοί;;;

    ο Σαμαράς προσπάθησε να κάνει 'ανακαίνιση' αλλά ΠΩΣ θα αλλάξεις ένα κόμμα χτισμένο με τα υλικά του Καραμανλισμού και του Μητσοτακισμού;;;

    δυστυχώς ΔΕΝ έχει ΟΥΔΕΜΙΑ τύχη.
    Και δυστυχώς δεν έχει και κανένα 'χώρο' να ασκήσει πολιτική.
    τα λάθη της διακυβέρνησης Καραμανλή και τα χρεωκοπημένα στελέχη που ήταν, είναι και θα είναι εκεί ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ.

    Αυτά αγαπητέ Βασίλη...
    Για να είμαστε ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ!

  9. spiros avatar
    spiros 11/07/2010 21:06:57

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο. Πρέπει είτε εμφανώς , για μένα εμφανέστατα κόντρα στο ρεύμα ως επανάσταση , να ανακοινωθούν προθέσεις. Πολύ μεγάλο κέρδος θα έχει.

  10. Προφήτης avatar
    Προφήτης 11/07/2010 21:22:19

    Αγαπητέ, όταν κυβερνάει ο Γιώργος Παπανδρέου μπορεί να κυβερνήσει και ο Βεργής ή ο Λεβέντης ή ένας σύγχρονος Δελαπατρίδης, καλύτερος θα είναι και πιο πατριώτης.
    Χωρίς να υποστηρίζω τον Αβραμό.

  11. blue nile avatar
    blue nile 11/07/2010 21:26:32

    Stel μπορείς να πάρεις μια γεύση της εναλλακτικής πρότασης Σαμαρά διαβάζοντας τις προτάσεις του για την οικονομία.
    Μπορώ και να συμφωνήσω μαζί σου για τα υπόλοιπα πέραν της οικονομίας, μπορεί ο Σαμαράς να μην έχει εναλλακτική πρόταση, να έχει απλά μια αυτονόητη πρόταση.
    Αξιοκρατία , ισονομία, ιεράρχηση ποιοτήτων, αποτροπή της αποδόμησης της εθνικής ταυτότητας, η παιδεία μπροστά και όχι η εκπαίδευση, σεβασμός στην κοινωνία και πάνω από όλα ΑΛΗΘΕΙΑ. Χωρίς αλήθεια δεν υπάρχει δημοκρατία έλεγε ο Καμύ... ας το σκεφτούν κάποιοι καλύτερα.

    • Stel avatar
      Stel @ blue nile 11/07/2010 22:38:29

      blue nile, (αλήθεια τι σημαίνει αυτό;) την Αλήθεια μας - την Αλήθεια τους μεγάλη συζήτηση. Μαλλον μας μένει "ο ευτυχισμένος θάνατος" μιας και ανέφερες τον Καμύ.

  12. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 11/07/2010 21:43:42

    Καταλαβαίνω πολύ καλά ότι οι ηγέτες των κομμάτων εξουσίας κάνουν πολύ προσεκτικες κινήσεις διότι αργά ή γρήγορα έρχεται η ώρα να κυβερνήσουν άρα να λογοδοτήσουν γι' αυτά που έλεγαν προκελογικά.
    Όμως ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι η σημερινή εποχή δεν είναι σαν τις προηγούμενες.
    Οι έκτακτες καταστάσεις απαιτούν έκτακτα μέτρα.
    Ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να ρισκάρει.
    Ο Αντώνης Σαμαράς πρέπει να φερθεί περισσότερο σαν επανστάτης παρά σαν mainstream πολιτικός.
    Το απαιτούν οι συνθήκες, το ζητούν οι περιστάσεις.
    Το χρειάζεται η χώρα.
    Πιστεύω ακράδαντα ότι έαν γίνει λίγο πιό ωμός, λίγο πιό κάθετος, λίγο πιό λαϊκός ο κόσμος θα καταλάβει.
    Και δεν εννοώ ο κόσμος της Νέας Δημοκρατίας, που δεν χρειάζεται να καταλάβει τι κουμάσι είναι ο Παπανδρέου, ο καρατζαφέρης και η κυρία μητσοτάκη. Οι πράξεις τους τα ένε όλα.
    Εννοώ ο υπόλοιπος άδολος λαός, που δεν ψηφίζει με βάση το προσωπικό συμφέρον αλλά με βάση την αλήθεια.
    Ο λαός που έχει απαιτήσεις από τους πολιτικούς, αν μη τι άλλο να κάνουν ότι μπορούν.
    Ο λαός που αισθάνεται προδομένος από τον Παπανδρέου που μας έκλεψε την ψήφο, καβάλησε επάνω στους δοσίλους 159 βουλευτές του και πάει το λαό γ****ντας.
    Μίλα απλά Αντώνη Σαμαρά και όλοι θα έρθουν μαζί σου.

  13. undercover gpr avatar
    undercover gpr 11/07/2010 21:55:21

    Προφήτη δεν έχει καταλάβει ακόμα ότι δεν στηρίζεις πρόσωπα αλλά μηχανισμούς??

    Σου έχει αποδείξει ο Σαμαράς ότι άλλαξε τον μηχανισμό της ΝΔ και τον στηρίζεις ?

    Τα ίδια μας έλεγες και με τον ΚΚ που του έδινες εν λευκώ στήριξη και είδαμε τα αποτελέσματα στα εσωτερικά μας.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ undercover gpr 11/07/2010 22:25:48

      Το ότι δεν αντιλαμβάνεσαι την απειλή από το φασιστικό και ανθελληνικό καθεστώς του ΠΑΣΟΚ, όπως ο γεννημένος σε φυλακή δεν μπορεί να αντιληφθεί την έννοια της ελευθερίας, σε εμποδίζει να φθάσεις σε κρίσιμες πολιτικές σταθμίσεις.

      Με ταυτόσημης αφετηρίας πολιτική αφέλεια ζητάς τα ρέστα από τους γονείς σου για ό,τι φταίει κοινωνικά και όχι από τους διαχρονικούς κλέφτες του ΠΑΣΟΚ.
      Θα έχει μεγάλη πλάκα όταν τα παιδιά σου βρίζουν εσένα. Τότε θα καταλάβεις.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Προφήτης 11/07/2010 23:26:52

        Αστεία πράγματα ,

        το ότι δεν δίνω λευκή επιταγή στο κάθε μεσσία που μου πλασάρεται και στέκομαι κριτικά και αποστασιοποιημένα απέναντί του ΔΕΝ σημαίνει ότι δεν αντιλαμβάνομαι την καταστρεπτική πολιτική που ασκεί ο "αιώνιος αντίπαλός του" και διαχρονικός μας κυβερνήτης.

        Αντιθέτως η δική σου (και της γενιάς σου αν υποθέτω καλά) αντίληψη περί πολιτικής του μη χείρον βέλτιστον και της λευκής επιταγής στο κάθε μεσσία είναι που μας έφερε σε αυτή τη κατάσταση οπότε άσε τα σάπια.

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ undercover gpr 12/07/2010 01:31:07

      Δε πας καλά άνθρωπέ μου.
      Ξαναδιάβασέ τα τα σχόλια.

      Άλλος εγώ κι άλλος ο δημιουργός.Εγώ είπα ,για μερικούς που λέγανε για τις φωτο, ότι ο τύπος πήρε τις 10 πρώτες που βρήκε.

      Αιντε αιντε.

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ undercover gpr 12/07/2010 01:38:58

      Από το "προφανώς εκπροσωπείς" (τώρα που το διαβάζω όλο) είναι που αρχίζει το τρέμουλο της αδρεναλίνης..??

      keep rocking

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ undercover gpr 12/07/2010 10:14:43

        Κρίμα που τον σβήσατε Φ/ες. Έπρεπε να τον αφήσετε για να βλέπουν όλοι τον παραλογισμό μερικών μερικών.

  14. νεόπτωχος avatar
    νεόπτωχος 11/07/2010 21:59:28

    Έχει δίκιο η ανάρτηση και εγώ θέλω να τονίσω ένα πράγμα.
    Η κατάσταση με τα ΜΜΕ, ιδιαίτερα με τα κανάλια, είιναι ΑΔΙΕΞΟΔΗ.
    ΑΔΙΕΞΟΔΗ.
    Λένε ότι το άκρο άωτο της ψυχασθένειας είναι να πιτσεύειος ότι κάτι θα αλλάξει χωρίς να κάνεις τίποτε.
    Κύριε Σαμαρά οι επιχειρηματίες που έχουν τα κανάλια δεν είναι τυχαίοι άνθρωποι, ούτε γεννήθηκαν χτές,
    Έχουν βρεί ένα εργαλείο με το οποίο εκβιάζουν τις κυβερνήσεις και όποιο πολιτικό κόμμα συναλάσσεται μαζί τους επιβραβεύεται με την εξουσία.
    Το βιός του λαού είναι το τρόπαιο.
    Για όνομα του θεούμ πρέπει να κάνετε κάτι.
    Από μόνοι τους δεν πρόκειται να αλλάξουν.
    Εσείς όμως έχετε το λαό.
    Δυστυχώς ή ευτυχώς μόνο το λαό.
    Χρησιμοποιήστε τον.
    Εάν δεν το κάνετε θα σας σαλαμοποιήσουν.

  15. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 11/07/2010 22:00:31

    Υπάρχουν θέματα τα οποία εύκολα μπορεί να βγουν προς τα έξω από τον Σαμαρά και την ΝΝΔ, όπως π.χ. να καταγγέλονται αμέσως στο ΕΡΣ όλες οι εκπομπές που δεν έχουν αντιπροσωπευτικό όλων των κομμάτων πάνελ συζητητών. ΄Ετσι, το λιγότερο που μπορεί να γίνεται είναι να μη μιλούν μόνοι τους εκπρόσωποι του ΛΑΟΣ ή του ΠΑΣΟΚ αλλά να υπάρχει και αντίλογος.

  16. Game over avatar
    Game over 12/07/2010 00:17:01

    Αληθεύει ότι η εταιρία του κ. Μαυρη που (έδινε μόνο 4 μονάδες διαφορα στο εξιτ πολ της εταιρίας του στις τελευταίες εκλογές ενώ ήταν 11 μονάδες και τη Ντορα μπροστά στις εσωκοοματικες εκλογές τρεις μέρες πριν τις εκλογές) πληρωνόταν Απο το Ινστιτουτο Καραμανλη και τους έκοψε ο Σαμαρας; Αληθεύει; Να απαντήσει ο ιδιοκτήτης της εταιρίας Μαυρης και υπάλληλος του Αλαφουζου και του Μαρινακη ! Αν ισχύει πρέπει να επέμβει εισαγγελεας!

  17. warum nicht? avatar
    warum nicht? 12/07/2010 00:34:42

    Αν τολμήσει, η ιστορία θα τον δικαιώσει!
    Αυτά που έρχονται θα αποτύχουν και θα αποτύχουν οικτρά!
    Έχε τη συνείδηση σου καθαρή κύριε Σαμαρά!
    Ζούμε για τις αντιθέσεις. Ζούμε για να κάνουμε τις διαφορές!
    Ζούμε για να γράφουμε ιστορία! Εμείς πάλι θα την γράψουμε!

  18. dtd avatar
    dtd 12/07/2010 00:37:36

    ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ (Ή ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ):
    Στη σημερινή δημοσκόπηση της Public Issue αναφέρεται:"
    Η εκλογική βάση του ΠΑΣΟΚ είναι πιθανόν να έχει συρρικνωθεί κάτω από τα 2.300.000 ψηφοφόρους... το ΠΑΣΟΚ κέρδισε τις εκλογές του 2009 με 3.012.000 ψηφους... πάνω από 700.000 ψηφοφόροι απομακρύνονται από αυτό... Αντίστοιχες απώλειες καταγράφει και η ΝΔ... Οι αθροιστικές απώλειες του δικομματισμού υπερβαίνουν το 1,5 εκατ. ψηφοφόρους".
    Άρα και η ΝΔ έχει χασει κάτι παραπάνω από 700.000 ψηφοφόρους.
    Πως τότε, ΜΕ ΙΔΙΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ, το ΠΑΣΟΚ παραμένει στο 43% που έλαβε το 2009 και η ΝΔ βουτάει στο 25% από το 33%;
    Όποιος μου το εξηγήσει αυτό θα τον προτείνω για Νόμπελ Μαθηματικών...

    • dtd avatar
      dtd @ dtd 12/07/2010 00:59:55

      ... Και για να σοβαρευτούμε...
      αν η ΝΔ επιθυμεί να είναι σοβαρή ας αρχίσει τις καταγγελίες από τα αυταπόδεικτα με απλή αριθμητική όπως το παραπάνω και στη συνέχεια ας μιλήσουμε για εκπομπές, εφημερίδες, επιχειρηματίες κλπ. που δεν μπορείς να αποδείξεις εύκολα κάτι, όσο οφθαλμοφανές κι αν είναι αυτό...

  19. Χρήστος avatar
    Χρήστος 12/07/2010 00:59:09

    Εγώ σας λέω ότι στο περίπου είναι αληθινές οι δημοσκοπήσεις. Μιλάω για αυτές που δινουν το πασόκ πρώτο με διαφορά 7%. Ο λαός δεν άλλαξε. Ο ίδιος είναι που ψήφισε τον 'λεφτά υπάρχουν'. Όσο ο Σαμαράς δεν τους λέει λεφτά υπάρχουν δηλώνουν αναποφάσιστοι. Όταν τους το πει, και θα τους το πει όταν κρίνει οτι έφτασε η ώρα, θα τρέξουν πίσω από το Σαμαρά. Το πρόγραμμα που ανακοίνωσε ο Σαμαράς δεν το ανακοίνωσε για το 'λαό'. Το ανακοίνωσε για τη μειοψηφία των σοβαρών ψηφοφόρων της χώρας. Συμφωνώ ότι ο Σαμαράς είναι διαμάντι. Είμαι σίγουρος όμως ότι ο λαός δε θέλει διαμάντια. Θέλει αυτους που του λένε λεφτά υπαρχουν. Ας είμαστε επιεικείς μαζί του όταν το πει.

    • warum nicht? avatar
      warum nicht? @ Χρήστος 12/07/2010 01:14:34

      Αν μας εξηγήσεις πως κάποια κόμματα που δεν συμπλήρωναν ποσοστά για να μπουν στη Βουλή, τελικά βρέθηκαν μέσα σε αυτή, ευχαρίστως να σε πιστέψουμε.

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ warum nicht? 12/07/2010 01:26:37

        δεν κατάλαβα τι εννοείς.

        δεν λέω ότι δεν είναι ψεύτικα τα γκάλοπ. εγώ μιλάω ως προς το σκέλος της διαφοράς ΝΔ-Πασοκ. Δυστυχώς η μεγάλη μερίδα του λαού ψηφίζει αυτον που θα του τάξει περισσότερα. Κι ας είναι και φούμαρα.

  20. ΜΠΕΝ avatar
    ΜΠΕΝ 12/07/2010 02:44:14

    Μόνο τρεις δημοσκοπήσεις το χρόνο η κάθε εταιρεία, Φθινόπωρο, Χειμώνα, Άνοιξη

  21. Dimi avatar
    Dimi 12/07/2010 04:51:18

    @ Χρήστος

    Το εύρος της διαφοράς μεταξύ της πράσινης μαφιοκρατίας και της νέας Νέας Δημοκρατίας του κ. Αντώνη Σαμαρά, είναι κατασκευασμένο, ακριβοπληρωμένο, προσβλητικό και ψευδεπίγραφο. Και γι’αυτό, ποινικά κολάσιμη πράξη παραπλάνησης του εκλογικού σώματος, υπέρ του πράσινου Εθνομηδενιστή και της λοιπής φατρίας.

    Ομως, αυτή τη φορά, ΔΕΝ θα επιτρέψουμε την εκ νέου παραπλάνηση και υφαρπαγή της εξουσίας από τον Mineiko-Bilderberg. Ο οποίος, στη συνείδηση των Ελλήνων, είναι ένοχος επί εσχάτη προδοσία, χωρίς ελαφρυντικά . Επειδή μεταξύ πολλών άλλων ανήκουστων εγκλημάτων, εκχώρησε Ελληνικά Εθνικά, Κυρίαρχα Δικαιώματα (του εκλέγειν και εκλέγεσθαι) σε 2.000.000+ «ελληνοποιημένους» ΛΑΘΡΟ-Σαλαμαλέκουμ, που ήρθαν να ψηφίσουν και ν’αλλοίωσουν τα εκλογικά αποτελέσματα υπέρ ΤΟΥ "Εμένα δεν με ενδιαφέρουν οι Θητείες", γιά τα επόμενα 30 χρόνια, λέει.

    Καμιάς χούντας νους παγκοσμίως, ουδέποτε συνέλαβε παρόμοια φονικά σχέδια ψηφοθηρίας.

    Τα οποία, η πράσινη μαφιοκρατία, διέπραξε και το 2000 με τις "ελληνοποιήσεις" Ρώσσων κακοποιών. Και τον 10/2009 με υποσχέσεις των Πάντων στους Πάντες και υποσχέσεις "νομιμοποίησης" καραβανιών των ΛΑΘΡΟ, ΚΑΙ, πρόκειται να τα επαναλάβει το 2010, με 2.000.000 "ελληνοποιημένες" μαϊμουδιές και με τον Κακηκράτη τους. Είναι δε, τόσο αλλαζόνες, που δεν αναλογίζονται τις κοινωνικές αντιδράσεις στις επόμενες εκλογές, που θα τους γυρίσουν σε μπούμερανγκ..

    Είναι άπειρα κι ασυγχώρητα τα από πρόθεση και κατά συρροή εγκλήματα που διέπραξε από τις 5/10/2009 μέχρι και σήμερα, ο κατά δήλωσή του, «Μασκαρεμένος Ελληνας με την Αμερικάνικη καρδιά».

    Ο ατάλαντος ερασιτέχνης, υπερφίαλος, φαγώθηκε να γίνει πρωθυπουργός χωρίς εχέγγυα και με μηδενικές ηγετικές δεξιότητες. Το μόνο που τον ενδιέφερε, ήταν η υφαρπαγή της εξουσίας με κάθε κόστος, η πολυθεσία γιά την αυτοπροβολή του, τα "ένσημα", το (άκυρο) "πτυχίο" πρωθυπουργίας των ΛΑΘΡΟ στου κασίδι (της Ελλάδας) το κεφάλι, το δήθεν "strong mandate", η παραπλάνηση των ανεγκέφαλων με φρούδες υποσχέσεις, τα συμβόλαια κοινωνικού Θανάτου της Ελλάδας, ΚΑΙ, η ικανοποίηση εν τέλει, της φουκαριάρας mother. H oποία, ως νέα βασιλομήτωρ, βάλθηκε σώνει και καλά να μάς φορτώσει τον ανάξιο απρόκοπο, δίχαλο στο σβέρκο, γιά να επιβεβαιωθεί και η ίδια, ως "νύφη, σύζυγος και μητέρα πρωθυπουργών της Ελλάδας).

    Υπάρχει βεβαίως, και ο ΜΗ-Θεσμικός Νικ ο κωλοτούμπας, εκ του San Francisco. Γιά τον οποίο επίσης, σε χαλεπούς oικονομικούς καιρούς, οι φορολογούμενοι καίμε κυριολεκτικά Εκατομμύρια Ευρώ, γιά τα «Dubai Business» ταξείδια του, με το πρωθυπουργικό αεροπλάνο! Ο οποίος Κωλοτούμπας, ετοιμάζεται πυρετωδώς γιά την διάδοχο κατάσταση του Γιώργου, λέει.. Ως είθισται, με τη χολερική αντίληψη των νεοταξιτών: τα πάντα, ερήμην των Ελλήνων, γιά τους Ελληνες που πληρώνουν ανά τους αιώνες, τα σπασμένα ανεπάρκειας των Παπανδρέου.

    Οσοι ανεγκέφαλοι παραπλανήθηκαν από τον Αβραάμ Αβούρη του Χρηματιστηρίου, όσοι παραπλανήθηκαν από τον τιμονιέρη του «ΔΕΝ υπάρχει σάλιο Τιτανικού", ΔΕΝ πρόκειται να τον ξαναψηφίσουν.

    Επειδή, από χαϊδέματα αυτιών, χόρτασαν και τώρα Θέλουν Εργα. Τα οποία ο Mineiko-Bildeerberg, ΔΕΝ μπορεί πλέον Ούτε να υποσχεθεί, Ούτε να υλοποιήσει. Επειδή, αποστολή του είναι η αποδόμηση και Οχι! η πρόοδος της Ελλάδας.

    Επειδή βεβαίως, μιά μικρή ομάδα τυχόν ανεγκέφαλων, ΔΕΝ μπορεί, σε καμιά των περιπτώσεων, να βάλει σε νέες περιπέτειες μιά ολόκληρη Ελλάδα. Επειδή Εμείς, ΔΕΝ θα επιστρέψουμε να ξανασυμβεί αυτό.

    Ας πάρουμε ελεύθερα, αδέσμευτα, ακομμάτιστα, αχρημάτιστα, ακαπέλωτα, τυχαία δείγματα από Πολίτες που κυκλοφορούν στους δρόμους. Γιά να μην πω το 100% και θεωρηθώ δογματική, λέω ότι το 99.999% των Πολιτών, θα σου πούν ότι, καλύτερα να είχαν κόψει το χέρι τους από τον ώμο, παρά να είχαν ψηφίσει τον αυξημένων προσδοκιών, Mineiko-Bildeerberg.

    Αυτή είναι η Δημοσκοπική Αλήθεια!

    Ο οποίος Mineiko-Bildeerberg, σε καμία των περιπτώσεων, ΔΕΝ ψηφίσθηκε και ΔΕΝ εξουσιοδοτήθηκε με «λευκή επιταγή»: Ούτε γιά τον εγκλωβισμό της Ελλάδας στα πλοκάμια του ΔΝΤ, Ούτε γιά την εκτέλεση συμβολαίων Αποδόμησης της Ελλάδας, όπως αυτά υπαγορεύονται από τους κοινωνικούς δολοφόνους/εντολείς Του, Bilderberg Inc.

    Αυτή τη φορά, τους όρους του παιγνιδιού καθορίζουν οι Ελληνίδες κι Ελληνες. Οι οποίοι, θα πάρουμε τις Τύχες μας στα χέρια μας και θ’ αποδείξουμε ότι:

    Bilderberg Inc + IMF (ΔΝΤ) = Οικτρή Αποτυχία τους στην Ελλάδα

    Τα 35χρονα ανεξέλεγκτα «πράσινα» parties, τελείωσαν οριστικά κι αμετάκλητα.

    Ηρθε η Ωρα, γιά την πράσινη μούχλα, να κάνει Ταμείο.
    Να σάς γίνει συνείδηση αυτό.-

  22. μας δουλεύουν avatar
    μας δουλεύουν 12/07/2010 08:01:31

    Είναι ντροπή για την Ελληνική δημοκρατία αυτό που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια.
    Η καταγγελία των κατευθυνόμενων ΜΜΕ και δημοσκοπήσεων είναι χρυσή ευκαιρία για τον Αντώνη Σαμαρά να πάρει την πρωτοβουλία των κινήσεων στην πολιτική σκακιέρα.

  23. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 12/07/2010 09:28:22

    Είναι η καλύτερη ευκαιρία για τον Αντώνη Σαμαρά να καταγγείλει όλους τους κατευθυνόμενους και διεφθαρμένους που λυσαλέα κάνουν τον υπερ πάντων αγώνα να δισσωθούν. Η πρωτοβουλία του αυτή θα ανοίξει πιό γρήγορα το δρόμο για πολύ μεγάλο αριθμό προβληματιζομένων Ελλήνων να στρατευθούν μαζί του. Προχώρα Αντώνη Σαμαρά χωρίς φόβο. Με δύναμη και επιμονή.

  24. αναρχοδεξιός avatar
    αναρχοδεξιός 12/07/2010 11:49:52

    Κύριε Σαμαρά το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε αν ποτέ εκλεγείτε πρόεδρος της κυβερνήσεως, είναι δωρεάν μπιρόνια για όλους.


    είμαστε σοβαροί θα πούμε στο Σαμαρά τί θα κάνει?

  25. tiramola avatar
    tiramola 12/07/2010 12:21:38

    Δηλαδή αν το βράδυ τα σαπιοκάναλα της διαπλοκής έχουν καλεσμένο τον Ορφανό που έδωσε 14 εκατ. ευρώ για μία εκδήλωση που δεν έγινε ποτέ προκειμένου να δώσει εξηγήσεις θα είναι επίθεση ενάντια στο Σαμαρά?
    Ας τολμήσει λοιπόν πρώτα να ξεσκαρτάρει τα πολλά γαλάζια τρωκτικά που οδήγησαν τη χώρα σε αυτό το χάλι και να δούμε μετά ποιός θα τολμήσει να του κάνει πόλεμο...
    Κατά τα άλλα φταίνε οι "πειραγμένες" δημοσκοπήσεις...

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ tiramola 12/07/2010 18:20:59

      Προφανώς η υπόθεση οφείλεται σε λάθος χειρισμό εκ μέρους του ορφανού, που δεν ζήτησε την έγκριση της νομικής υπηρεσίας πριν υπογράψει.
      Κατά τη γνώμη μου πρέπει να γίνει κατάσχεση των περιουσιακών του στοιχείων.
      Αλλά βρε τιραμόλα, είναι αδύνατον να είσαι έστω και μία φορά ειλικρινής με ρον εαυτό σου;
      Και στο Βατοπέδι είχαν γνωματεύσεις από τη νομική υπηρεσία οι υπουργοί της νέας δημοκρατίας και εσύ έλεγε ςότι τους πίεσαν.
      Με λίγα λόγια, ότι και ν αγίνει επί Ν.Δ. δεν υπάρχει λάθος, υπάρχει οπωσδήποτε δόλος.
      Όταν πρόκειται όμως για το πασόκ τότε λές "'ε τι να κάνουμε τώρα, έγνε ένα λάθος".
      Μια ζωή μέσα μπερδεμένος στα αδιέξοδά σου θα πλέεις, με καπετάνιο το φανατισμό σου.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ tiramola 12/07/2010 18:29:16

      Εδώ έδωσαν 400 εκατομμύρια οι του ΠΑΣΟΚ για ένα σύστημα που δεν λειτούργησε ποτέ, με τη μεσολάβηση του φίλου του ΓΑΠ, κου. Τρεπεκλή, και έρχεσαι τώρα και μας μιλάς για τα 14 εκ. του Ορφανού, ΚΑΤΑ ΣΥΜΠΤΩΣΗ, την ώρα ακριβώς που ο ΓΑΠ σου τρώει τη σύνταξη.

      Α, ναι, ξέχασα, και την ώρα ακριβώς που σε σώζει, στον Πόρο, με Στίγκλιτς και λοιπούς.

      Ε, ρε κορόιδα! Να ξέρατε πόσο γελάει αυτή τη στιγμή ο ΓΑΠ εις υγείαν των κορόιδων! Μα τι λέω; Ξέχασα. Τα βράδια δεν κοιμάται και κλαίει...

      • Misha avatar
        Misha @ Επώνυμος 12/07/2010 18:40:57

        Στίγκλιτς, Ακερμαν, Παγκρότσκυ, Στρος Καν , Τρισέ, Άκερμαν ... και ποιος ξέρει πόσοι ακόμα Οβριοί θα αποκαλυφθούν ανακατεμένοι σε τούτη τη φαρσοκωμωδία του ΓΑΠ.
        Ο Νετανιάχου λείπει!
        Τελικά το Γκόλουμ ήξερε πού έδωσε το δαχτυλίδι.

  26. socrates avatar
    socrates 12/07/2010 18:16:21

    Δεν διστάζουν να σου στερήσουν τα εισοδήματα.
    Δεν διστάζουν να σου στερήσουν τα δώρα.
    Δεν διστάζουν να σου στερήσουν την περίθαλψη.
    Δεν διστάζουν να σου στερήσουν τη δουλειά.
    Δεν διστάζουν να σου στερήσουν τα φροντιστήρια των παιδιών.
    Δεν διστάζουν να σου στερήσουν τη βενζίνη.
    Δεν διστάζουν να σου στερήσουν το σπίτι.
    Το μόνο πράγμα που δεν υπάρχει περίπτωση να σου στερήσουν είναι η τηλεόραση.
    Υπάρχει λόγος . . .

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ socrates 12/07/2010 18:30:04

      Πολύ καλό!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.