#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/04/2011 13:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι φταίει που δεν "ανεβαίνει η ΝΔ;





Διαβάστε δυο διαφορετικές αναλύσεις της τελευταίας δημοσκόπησης της MRB στην Real News. Η πρώτη αρμοδίων κύκλων της ΝΔ και η άλλη του "δικού μας" kakofonix:

Η πρώτη ανάλυση εκτιμά, γενικά και αόριστα, ότι τα χαμηλά ακόμα ποσοστά της ΝΔ οφείλονται στην "γενική καχυποψία των πολιτών προς το πολιτικό σύστημα" και κάνει επίσης και μια γενική και αόριστη αυτοκριτική του τύπου "η ΝΔ οφείλει να προσπαθήσει ακόμα περισσότερο για να διευρύνει την εμπιστοσύνη των πολιτών", για να είναι μέσα στο κλίμα των καιρών και να εμφανίζονται οι αρμόδιοι κύκλοι προβληματισμένοι. Ποιων πολιτών όμως συγκεκριμένα πρέπει να κατακτήσει την εμπιστοσύνη η ΝΔ δεν μας λέει. Των δεξιών, των αριστερών, των "μεσαίων", του κ. Μήτσου και της κ. Κατίνας από την Άνω Κάτω Ραχούλα, των κατοίκων της Εκάλης; Ποιών;

Με συναισθήματα απογοήτευσης (51,6%), οργής (43,2%), αλλά και ντροπής (32,4%), αντιμετωπίζουν οι Έλληνες πολίτες το παρόν και το μέλλον της χώρας, αποσύροντας ολοένα περισσότερο την εμπιστοσύνη τους από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Η απαισιοδοξία «χτυπάει κόκκινο» (84,6%) και η όποια ελπίδα περιορίζεται στον περίγυρο λιγότερων και από τους μισούς ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ (41,5% στο ΠΑΣΟΚ και 22,8% στο σύνολο). Αυτά είναι τα βασικά γενικά συμπεράσματα που προκύπτουν από τη νέα έρευνα της εταιρείας MRB (Real news, 7/4/2011).



Η ΝΔ, αντιμέτωπη με μία αναμφισβήτητη γενική καχυποψία των πολιτών προς το πολιτικό σύστημα, αν και απόλυτα δικαιωμένη για τη στάση που έχει κρατήσει, είναι σαφές ότι οφείλει να προσπαθήσει ακόμα περισσότερο για να διευρύνει την εμπιστοσύνη των πολιτών. Εμπιστοσύνη, η οποία σε κάθε περίπτωση όμως είναι μεγαλύτερη σήμερα απ’ ότι πριν από ένα περίπου χρόνο -όταν ψηφιζόταν το μνημόνιο- σε αντίθεση με το ΠΑΣΟΚ που καταρρέει (-21,8% στη συσπείρωση ψηφοφόρων). Τότε, η απόσταση στην πρόθεση ψήφου ανάμεσα στα δύο κόμματα ήταν 8,7%. Σήμερα, είναι μόλις 1,8% (στις έρευνες της ίδιας εταιρείας), χωρίς να οφείλεται η διαφορά αυτή μόνο στην πτώση του ΠΑΣΟΚ. Οφείλεται και στην άνοδο της ΝΔ που είναι συγκριτικά μεγαλύτερη από κάθε άλλο κόμμα που φαίνεται να εισπράττει επίσης από την σταθερά πτωτική πορεία του ΠΑΣΟΚ.



Αντιθέτως, ο kakofonix σχολιάζει σε προηγούμενη ανάρτηση:

Απόπειρα ανάλυσης της τελευταίας δημοσκόπησης στη Real:

Αφύσικο: Ενώ στην Ισπανία, για παράδειγμα, η δεξιά αντιπολίτευση έχει εκτοξευθεί και προβάρει την ορκωμοσία, στην Ελλάδα κάτω από καλύτερες συνθήκες, με μια ανύπαρκτη και λαομίσητη κυβέρνηση, βρίσκεται πίσω, κολλημένη κοντά στο 20%.

Κακώς, κατά τη γνώμη μου, αναζητούηται τα αίτια της καθίζησης του κόμματος στην αποχή.

Αντιλαμβάνομαι φυσικά ότι είναι μια βολικότατη εξήγηση, που εφησυχάζει και σας ανακουφίζει ταυτόχρονα.

Αν όμως ανατρέξουμε δύο χρόνια πριν, αν φέρουμε στο νου κάτι απίθανες ομιλούσες γραβάτες τύπου Land Cruiser, Πάκη, Κωστή, ενός ανεκδιήγητου υπουργού οικονομικών και ενός βαριεστημένου πρωθυπουργού, θα καταλάβετε που ακριβώς υφίσταται η αστοχία. Είναι πολύ φρέσκες οι μνήμες και:

1. Δεν έγινε ακόμα κανένα σοβαρό ξεκαθάρισμα, πλην κάποιων ασαφών αναφορών του Προέδρου.

2. Ο πατριωτικός κόσμος, εν δυνάμει ψηφοφόρος μιας αναγεννημένης Ν.Δ., πονάει σε δύο καίρια ζητήματα. Τη διαχείριση της κρίσης και την παράνομη μετανάστευση.

Αντί λοιπόν να ψάχνουν στους επαγγελματίες απέχοντες για σκόρπιες ψήφους, ας παρουσιάσουν μια σοβαρή πρόταση – λύση (εφικτή, όχι πάλι εκθέσεις ιδεών) για τα δύο ζητήματα που έχουν αποβλακώσει την καθημερινότητά μας. Και ας κάνουν κακού και ένα καλό ξεσκαρτάρισμα από φάτσες που δε θέλουμε να βλέπουμε ούτε σε γελοιογραφίες.

Τότε θα δουν τα ποσοστά να προσεγγίζουν τα Ισπανικά (καθ’ οδόν προς το 40%) και την αυτοδυναμία στο πιάτο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/04/2011 13:11:21

    Υπάρχει μια τεράστια δεξαμενή εν δυνάμει ψηφοφόρων της ΝΔ, που δεν είναι ΝΔ, και οι οποίοι αγνοούν ότι η ΝΔ του Σαμαρά προσπαθεί να αλλάξει ριζικά από τη ΝΔ που ήξεραν μέχρι χθες.
    Πολλοί δεν ξέρουν καν τις θέσεις της ΝΔ επί του μνημονίου.
    Χρειάζεται επικοινωνιακή πολιτική σε όλα τα μέτωπα και σε όλα τα μετερίζια.
    Αρχής γενομένης από το καφενείο της γειτονιάς.
    Μη ξεχνάτε πως δεν διαβάζει όλος ο κόσμος Αντινιούζ.
    Οι περισσότεροι τη βγάζουν με ΜΕΓΚΑ, Λάκη, άντε και καμιά Λαμπίρη.

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Strange Attractor 08/04/2011 13:26:57

      Το πιο απλό:

      Ο λαός σας θεωρεί :
      1. Συνυπέυθυνους για την κρίση (δεν αλλάζει αυτό)

      2. Ίδια γέυση με το ΠΑΣΟΚ (αυτό αλλάζει....αρκεί να το θέλετε πολύ και να το κάνετε πράξη. Δυστυχώς λίγα έχουν γίνει μέχρι τώρα...)

      Αν πάτε να το αντιμετωπίσετε με επικοινωνιακή πολιτική μόνο.... δεν θα πετύχει. Θα είναι μία ... Λουλικη συνταγή (από τον γνωστό...) . Το θέμα ειναι να δει ο λαός πράξεις...

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 08/04/2011 15:57:27

        Και γιατί παρακαλώ "δεν αλλάζει αυτό"; Αφού πρόκειται για αισχρό ψέμα.

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ Strange Attractor 08/04/2011 13:49:20

      @SA
      Εσύ μπορείς να μου απαντήσεις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ ποιές είναι οι θέσεις της ΝΔ π.χ. στην οργάνωση και λειτουργία των νοσοκομείων, σχολείων, εφοριών, πολεοδομιών, συγκοινωνιών, και τόσων άλλων υπηρεσιών που μας ταλαιπωρούν κάθε μέρα ? Θεωρώ ότι είμαι ένας μέσου επιπέδου πολίτης, δεν είμαι εξαρτημμένος από κανένα κόμμα, και το μόνο που θέλω είναι να ξέρω τους κανόνες του παιγνιδιού, ζητάω πολλά ?

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ ΝΑΥΤΗΣ 08/04/2011 13:52:06

        Μα εσύ ψάχνεις για εγκυκλοπαιδιστή μάλλον!
        Αν τα ήξερα όλα αυτά, δεν θάπρεπε να είμαι τουλάχιστον αντιπρόεδρος στη ΝΔ;

        • ΝΑΥΤΗΣ avatar
          ΝΑΥΤΗΣ @ Strange Attractor 08/04/2011 13:58:12

          Προφανώς η ερώτηση είναι ρητορική. Θα ήθελα όμως από εσένα που γνωρίζεις καλύτερα τα συμβαίνοντα, να μου πεις αν σε αυτά που ρωτώ ο οποιος "αντιπρόεδρος¨έχει να μου πεί κάτι, γιατί πραγματικά εγώ δεν μπορώ να βρώ απαντήσεις...

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ Strange Attractor 08/04/2011 13:54:42

      Βασικά ζητάω ειλικρίνεια και αξιοκρατία από την ΝΔ.

    • danaos avatar
      danaos @ Strange Attractor 08/04/2011 13:56:25

      Συμφωνώ απόλυτα!

      • danaos avatar
        danaos @ danaos 08/04/2011 13:57:51

        Η απάντησή μου στο πρώτο σχόλιο του Strange.

  2. drider avatar
    drider 08/04/2011 13:31:37

    @kakofonix - σχόλιο μου από προηγούμενο θέμα:

    Το σημαντικότερο από αυτά που λες είναι οι “καθαρές” θέσεις. Και όχι – να μου συγχωρηθεί η έκφραση – τεχνοκρατισμοί τύπου “bridge financing” που φαίνονται να απευθύνονται σε ειδικό κοινό (τραπεζίτες, χρηματοοικονομικός τομέας) και που, όπως είναι αναμενόμενο, κάνουν τον κόσμο καχύποπτο ως προς τις προθέσεις του Σαμαρά.

    Πρέπει να αφήσει τα “ειδικά μηνύματα” προς τους “ειδικούς αποδέκτες” και να απευθυνθεί ξεκάθαρα στον ελληνικό λαό για όλα τα σχετικά με το χρέος θέματα. Ο νοών νοείτω.

    • Αλέξανδρος Αρβανιτάκης avatar
      Αλέξανδρος Αρβανιτάκης @ drider 08/04/2011 15:40:06

      Αν σου έλεγε αντί για bridge financing ότι, με εγγύηση την ακίνητη περιουσία του δημοσίου θα πάρει κεφάλαια κίνησης για να πληρώσει τα χρήματα του μνημονίου που έχουμε έως τώρα εισπράξει, και θα έβαζε και ένα κεφάλαιο για αναπτυξιακά έργα, έως ώτου μπορούμε να βγούμε στις αγορές ευπρεπώς, θα σου έκανε;

      • drider avatar
        drider @ Αλέξανδρος Αρβανιτάκης 08/04/2011 17:33:36

        Θα έλεγα ότι έχει ενδιαφέρον, ειδικά αν σκεφθει κανείς ότι η ακίνητη περιουσία του δημοσίου έχει ήδη χρησιμοποιηθεί ως εγγύηση αποπληρωμής των δανείων του μνημονίου (διόρθωσε με αν κάνω λάθος).

        Δεν ξέρω αν εννοείς ότι κάποιος τρίτος πρόκειται να επενδύσει σε εμπράγματες εγγύησεις που έχουν ήδη παρασχεθεί για τη σύναψη της δανειακής σύμβασης. Ποιός άλλος μπορεί να ενδιαφέρεται εκτός από τα συμφέροντα που εκπροσωπούνται ήδη από τη τρόϊκα και το ΔΝΤ (βάζω μέσα και τις ελληνικές τράπεζες);

        Δεν είμαι φυσικά ειδικός ... Διαφώτισε με.

  3. jkr avatar
    jkr 08/04/2011 13:34:11

    Εσύ τι λες να συμβαίνει;

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/04/2011 13:40:00

    "Μας θεωρεί;"
    Ποτέ μου δεν ψήφισα ΝΔ φίλτατε αλώβητε. Έχεις χάσει επεισόδια.
    (Σαμαρά όμως θα ψηφίσω).

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ Strange Attractor 08/04/2011 14:11:09

      Οκ, συγνώμη, άκυρο το "σας". Ο τρόπος που μιλησες για ΝΔ με οδήγησε αυτό. Λάθος

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 08/04/2011 13:43:37

    Ανάλογα με τη χώρα, οι πολιτικές μετατοπίσεις θέλουν διαφορετικό "χρόνο ωρίμανσης". Υπάρχουν κοινωνίες με "ταχυανάφλεκτο" και "βραδυανάφλεκτο" ρεύμα μετατοπίσεων. Πάιζει ρόλο και το εκλογικό-πολιτικό σύστημα:
    Κλασική περίπτωση "ταχυανάφλεκτου" μίγματος εκλογέων είναι η Γερμανία. Σε ενάμισυ χρόνο από τις τελευταίες Ομοσπονδικές εκλογές, και με την οικονομία να πάει καλά, έχουν αναποδογυρίσει οι ισορροπίες. Αλλά αυτοί έχουν απλή αναλογική, προκύπτουν πάντοτε συμμαχικές κυβερνήσεις και οι πολίτες έχουν συνηθίσει στην διαρκή εναλλαγή διαφορετικών δικομματικών ή και τρικομματικών σχημάτων. Τυχαίο; Δεν νομίζω;
    Αντίθετα, χώρες όπως η Ελλάδα , πέρα από το πλειοψηφικότερο εκλογικό σύστημα, έχουν μακρά παράδοση μονοκομματικών κυβερνήσεων ή γενικότερα διπολικου σχήματος με 2 μεγάλα μπλόκ πολιτικών δυνάμεων (παλιότερα Λαικοί - Βενιζελικοί, στη συνέχεια Κεντροαριστερά - Κεντροδεξιά). Τα διπολικά συστήματα προτιμήσεων έχουν ιδιαίτερα "βραδυανάφλεκτες" μετατοπίσεις.
    Η Ισπανία, επίσης χώρα με διπολισμό και ιδιαίτερα "βραδυανάφλεκτες" μετατοπίσεις, έχει ήδη για πολύ περισσότερο διάστημα κυβέρνηση Θαπατέρο, απ' ότι η Ελλάδα κυβέρνηση Παπανδρέου. Η ωρίμανση της μετατόπισης είναι πολύ μεγαλύτερη στην Ισπανία, επειδή πέρασε πολύ περισσότερος χρόνος.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Ο Θείος 08/04/2011 14:19:05

      ακριβως αυτο συμβαινει.
      οι ψηφοφοροι στοιχιζονται προς το παρον πισω απο την "αδιευκρινιστη" ψηφο μεχρι ωριμανσης της ανατροπης.
      Συμφωνω οτι παιρνει περισσοτερο χρονο σε συστηματα δικοματισμου (οι ψηφοφοροι ειναι ταγμενοι στα κομματα, πολλες φορες και κληρονομικα!), αλλα συγκλονιστικα γεγονοτα και καταστασεις εκτακτης αναγκης μπορουν να επιταχυνουν εκλογικες ανατροπες...

    • Striker avatar
      Striker @ Ο Θείος 08/04/2011 16:24:22

      Θείε είσαι εξαιρετικός (όπως πάντα). Η ρευστότητα του εκλογικού σώματος αφορά μια μικρή μερίδα ψηφοφόρων που μετακινούνται ανάμεσα στα δύο μεγάλα κόμματα. Τα τελευταία μόλις χρόνια έχει αυξηθεί αυτός ο αριθμός των ψηφοφόρων, παλιά οι κομματικοί πυρήνες άγγιζαν το 40%. Σήμερα υπάρχει γενικευμένη αγανάκτηση για το δικομματισμό, πώς λοιπόν να δούμε μεγάλες μετατοπίσεις προς τη ΝΔ;
      Όλα αρχίζουν και τελειώνουν στην πειστική παρουσίαση σαφούς εναλλακτικής πρότασης. Αν αυτήν την πρόταση την παρουσίαζε αυτήν τη στιγμή ο Καραμανλής με το Ρουσόπουλο η ΝΔ θα έκανε κυβέρνηση. Όχι πως η ΝΔ δε χρειάζεται νέα πρόσωπα και να φύγουν κάποια παλιά, αλλά αρκετά πια με το παραμύθι του ξεσκαρταρίσματος.

  6. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 08/04/2011 13:46:49

    Μια πολύ ουσιαστική κίνηση, εύκολη και με συμβολισμό, που θα έδειχνε παντού ότι η νέα Ν.Δ. κάνει τη ρήξη με τους νταβατζήδες...
    Να κατέβει η ηγεσία της στο μπλόκο της Κερατέας έστω για μισή ώρα, να μιλήσει με τους πολίτες!
    Μετά από αυτό, τα καθεστωτικά ΜΜΕ θα αναγκαστούν τουλάχιστον να βρίζουν το Σαμαρά, πάντως δε θα μπορούν να τον αγνοούν..

    Άντε πριν είναι αργά, ο ΓΑΠ είναι ικανός να το κάνει ο ίδιος, να πεί ξαφνικά ότι η κυβέρνηση ακούει τον εξεγερμένο πολίτη, να αποσύρει τα ΜΑΤ (χωρις να εγκαταλείψει άμεσα τα σχέδια για ΧΥΤΑ) και με τις γνωστές πασοκιές να τον δοξάσουν οι πουλημένοι στα ΜΜΕ, όπως τον επευφημούσαν για το μνημόνιο.

  7. Misha avatar
    Misha 08/04/2011 13:48:29

    Oι αναλυτές των μεγάλων ΜΜΕ δεν έχουν ούτε το 1/10 τής διαύγειας της σκέψης και ασφαλώς της άνεσης στην έκφραση γνώμης που έχουν οι περισσότεροι σχολιαστές και αρθρογράφοι του ΑΝΤΙ.
    Πώς να μπορεσουν να σκεφτουν καθαρά εξάλλου οι αναλυτές , όταν το μυαλό τους είναι , σχεδόν αποκλειστικά, στην εξυπηρέτηση των ατομικιστικών μικροσυμφερόντων , των δικών τους και της εργοδοσίας τους;

    • drider avatar
      drider @ Misha 08/04/2011 13:57:37

      Από προηγούμενη σχετική μου ανάρτηση (σε άλλο ποστ)

      Αυτοί οι δημοσιογράφοι δουλεύουν για συγκεκριμένα συμφέροντα, που απαιτούν το τρέξιμο των διαρθρωτικών αλλαγών και των ιδιωτικοποιήσεων (αφού οι άλλες συναλλαγές τους με το κράτος – δες επενδυτικοί νόμοι και προγράμματα δημοσίων επενδύσεων, έχουν εκ των πραγμάτων ατονήσει).

      Κατά τα άλλα οι τροϊκανοί θα είναι ευχαριστημένοι και ας μην προχωράνε όλα τα μέτρα που θέλουν (που είναι μαξιμαλιστικά), αρκεί οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι να δέχονται να πληρώνουν τους λογαριασμούς και αρκεί να μην υπάρξει πολιτική αστάθεια στην Ελλάδα. Στο κάτω κάτω της γραφής επιβάλλουν και μια επιμήκυνση και “καθαρίζουν”. Χαμένοι δε βγαίνουν. Και αν τελικά δουν ότι τους συμφέρει, θα χρησιμοποιήσουν τα “πυρηνικά” και θα επιβάλλουν κάποιας μορφής “κούρεμα”.

      Οπότε συμφέροντα τρόικας και αυτών που εκπροσωπούν δεν συμπίπτουν / συγκλίνουν πάντοτε με τα “ντόπια” συμφέροντα.

      Λογικά από εδώ και πέρα θα βλέπουμε δημοσιεύματα δύο ή πολλών ταχυτήτων, αναλόγως με το payroll των υπογραφόντων των αντίστοιχων άρθρων…

  8. Superfrog avatar
    Superfrog 08/04/2011 13:48:42

    Ο κόσμος για να σας εμπιστευτεί, ΑΠΑΙΤΕΙ ξήλωμα. Αν δε το κάνετε δε πρόκειται να προχωρήσετε. Και απορώ πως κανείς δε βλέπει ότι κυβέρνηση βγάζει το 10% των πολιτών. Αυτό το 10% πρέπει να πείσετε. Αυτό που ποτέ δε ζητάει ρουσφέτια, δεν έχει "μπάρμπα στην Κορώνη". Αυτό που θα κάτσει να συζητήσει μαζί σας, αυτό που σκέφτεται. Αυτό το 10% που δεν είναι κολλημένο σε ιδεολογίες και αριστερά δεξιά. Αυτό το 10% που δεν είναι οπαδοί σας. Δε μπορεί να είστε στραβοί. Όλοι οι άλλοι δεν έχουν αξία καμία. Ότι και να πεις σε κολλημένους-πρόβατα-βολεψάκιδες-(ότι θέλετε) δεν θα αλλάξουν κόμμα. Και φταίτε ΚΑΙ εσείς γι αυτό. Τέρμα τα αστεία, όποιος μου αποδείξει ότι τέρμα οι μαλακίες, τα κουμπαριλίκια και τα νταβατζιλίκια με έχει κερδίσει. Και για να το κάνει ο Σαμαράς αυτό πρέπει να τους ξηλώσει όλους. Έγινε μια αρχή με τη Ντόρα, ας προχωρήσει με τους επόμενους. Δεν είναι δυνατόν να βλέπω στελέχη δίπλα του και να θέλω να ξεράσω από την αηδία που μου προκαλούν. Χατζιαβάτιδες, γλύφτες και μαριονέτες έξω.

    Ναι σίγουρα έτσι θα χάσει κάποιους, ίσως αρκετούς, αλλά θα κερδίσει σε ποιοτικούς ψηφοφόρους. Σε ανθρώπους που θέλουν να πάνε τη χώρα μας μπροστά. Οι υπόλοιποι τη βόλτα τους. Τα ΄χει?

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ Superfrog 08/04/2011 14:10:47

      +1.000.000.000...!

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Superfrog 08/04/2011 14:13:19

      Ωραίος

  9. progressive avatar
    progressive 08/04/2011 13:52:28

    Ας μην ανέβει. Το ΠΑΣΟΚ θα πάει άπατο. Αρα ίσως επιτέλους αυτό να είναι το τέλος του δικομματισμού. Αν είστε πατριώτες θα πρέπει να χαίρεστε γι΄αυτό. Δηλαδή τι καλό είδαμε από ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και τις εναλλαγές της εξουσίας τόσα χρόνια; Σε αυτό το χάλι πως ήρθαμε; Και τώρα δηλαδή επειδή η ΝΔ έχει έναν αρχηγό καλύτερου επιπέδου, σημαίνει πως άλλαξε ή θα αλλάξει όλο το κόμμα; Ονειροβατείτε. Τίποτα δεν θα αλλάξει. Όχι γιατί δεν έχει την καλή διάθεση ο Σαμαράς. Αλλά γιατί το όλο σύστημα που στηρίζει τα κόμματα είναι στηριγμένο στην πελατειακή πολιτική και στην μίζα.

    • effie B. avatar
      effie B. @ progressive 08/04/2011 14:22:54

      εχεις την εσφαλμενη εντυπωση οτι ο Σαμαρας ερχεται σαν ενας απο ολους...
      ειχε την ευκαιρια να το κανει πολυ νωριτερα.
      ο Σαμαρας ερχεται για να τα αλλαξει ολα, ερχεται για να μεινει!!

      • progressive avatar
        progressive @ effie B. 08/04/2011 14:46:46

        Μακάρι! Μαζί σου! Αλλά που είναι οι κινήσεις; Που είναι οι ανατροπές; Πες μου παραδέιγματα και εγώ θα είμαι ένας ακόμα που θα τον υποστηρίξει.

  10. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 08/04/2011 13:53:09

    @ kakofonix ( συμφωνόντας με την ανάλυσή σου , συμπληρώνω)
    Για να αναγεννηθεί η Ν.Δ πρέπει να παραδεχτεί ότι ο θίασος των ομιλούντων λαιμοδετών και των ελαφρούτσικων - life & style - πολιτικών έχει πεθάνει οριστικά για το κόμμα. (Σκηνές Λυκουρέντζου με την ντουντούκα στους συμβασιούχους του Δ. Αθηναίων απομακρύνουν τους εν δυνάμει ψηφοφόρους της Ν.Δ)
    Με την σοβαρότητα κερδίζεται η αξιοπιστία κύριοι ....

  11. STAM avatar
    STAM 08/04/2011 13:59:20

    Πως θα περάσουν οι θέσεις της ΝΔ στη πλειοψηφία των πολιτών όταν δεν έχει ΕΝΑ κανάλι πανεθνικής εμβέλειας που να την στηρίζει ΄και να υποστηρίζει τις ιδέες της;
    Από που περιμένει σε πρώτη φάση να τις μάθουν και μεταγενέστερα να τις ενστερνισθούν.
    Όταν ο απλός πολίτης βομβαρδίζεται καθημερινά με απαξιωτικές αναλύσεις και εκφράσεις για τις ιδέες και τισ προτάσεις τις ΝΔ;

  12. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/04/2011 14:03:02

    Δεν είμαι ΝΔ ούτε έχω καμία σχέση με κάποια τοπική οργάνωσή της, ή στέλεχος της κλπ.
    Ότι μαθαίνω το μαθαίνω από εφημερίδες και μπλογκς, αφομοιώνοντας τις ειδήσεις με τη προσωπική μου κριτική διαίσθηση.
    Άρα δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε ειδικά θέματα.

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ Strange Attractor 08/04/2011 15:24:32

      Δεν εννοώ ότι εισαι μέλος, απλά ρωτώ αν έχεις ακούσει ή ξέρεις, σαν πολίτης, κάτι για αυτά που ρωτώ...
      Αν όχι τότε είναι προφανής η αδυναμία της ΝΔ, όχι στα επικοινωνιακά (παιγχνίδια και πολιτικές), αλλά στην ουσία των θέσεων της , δυστυχώς...

  13. Apollonios avatar
    Apollonios 08/04/2011 14:08:22

    Να συμπληρώσω: Εάν η Ν.Δ δεν απολογηθεί επαρκώς και δεν πείσει ότι ΔΕΝ κατέστρεψε αυτή την οικονομία και δεν ευθύνεται αυτή για την κρίση και την χρεοκοπία, κυβέρνηση ΔΕΝ θα ξαναδεί εύκολα...
    Δυστυχώς οι βουλευτές και τα κομματικά στελέχη κοιμούντε, αμφιβάλλω εάν ακόμη και ένα χρόνο μετά την υπογραφή του Μνημονίου πολλοί απο αυτούς έχουν καταλάβει τι συμβαίνει στη χώρα, πόσο μάλλον λοιπόν να πείσουν την κοινωνία για το δίκιο της Ν.Δ. και να μεταφέρουν πειστικά τις απόψεις της (στις τοπικές κοινωνίες με τα τοπικά ΜΜΕ, με τους εναλλακτικούς τρόπους ενημέρωσης, ή και πόρτα-πόρτα ακόμη).
    Το ΠΑΣΟΚ έχει καταφέρει -χωρίς σοβαρή αντίσταση από τη ΝΔ- να περάσει ως πραγματικότητα ότι η ΝΔ μας κατέστρεψε και ο ΓΑΠ ο καημένος κάνει ότι μπορεί για να μας σώσει, κι αν δεν υπέγραφε το Μνημόνιο που ήταν μονόδρομος δεν θα είχαμε μετά να φάμε.
    Επίσης: Όσο ο Καραμανλής κρύβεται και δεν μιλά, αυτό οι πολίτες θα το ερμηνεύουν ως ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ που ενισχύει την προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ.
    Όσο η Ν.Δ δεν υπερασπίζεται την κυβερνητική θητεία της προτιμώντας να το παίζει ότι βλέπει προς τα μπρος, τόσο θα είναι καθηλωμένη διότι οι ψηφοφόροι αρέσκονται να βλέπουν και προς τα πίσω...

  14. ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΘΡΑΚΙΩΤΗΣ 08/04/2011 14:11:12

    Η Ν.Δ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΟΣΟ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΣΑΝ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ Ο "ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ" ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ, ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΝΔ (ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ).
    ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο Α. ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΣΚΟΥΠΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΛΥΦΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ.

  15. Ηλίας avatar
    Ηλίας 08/04/2011 14:19:37

    O κόσμος έχει βαρεθεί τη νδ. Τόσο απλά. Και για να το ξεκαθαρισουμε. Δε μιλαω για τον Σαμαρα [χωρις τον οποιο η νδ θα ειχε πιθανον μονοψηφια ποσοστα στις δημοσκοπησεις] αλλά για τα στελεχη της που ειναι ΑΣΤΕΙΑ ΓΡΑΦΙΚΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΘΗΤΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΩΣ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΕΣ στον απλο πολιτη. Μια ματια στην κ.ο. της νδ και βαζεις τα γελια στην καλυτερη ή αρχιζεις τα μπινελικια και σκεψεις για...αλλες αντιδρασεις στη χειροτερη.
    Η λειψανδρια δεν προκειται να θεραπευτει φοβαμαι. Γι αυτο μονη της η νδ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΞΑΝΑ.
    Χρειαζεται κατα τη γνωμη μου μια ευρυτερη συμμαχια αντιμνημονιακων δυναμεων στην οποια η νδ μπορει να πρωταγωνιστησει αλλά όχι να την μονοπωλησει ούτε να την χειραγωγησει/καθοδηγησει.

  16. αντιλαικος avatar
    αντιλαικος 08/04/2011 14:24:08

    το θέμα είναι ποιού νομίσματος...

  17. Μάϊκ Λαμάρ avatar
    Μάϊκ Λαμάρ 08/04/2011 14:36:29

    Βαθυστόχαστες οι αναλύσεις αλλά εγώ που είμαι ένας απλός Έλληνας χωρίς να γνωρίζω πολλά γράμματα και ζω στα όρια της φτώχειας θα πω την γνώμη μου απλά και δημοκρατικά.
    Αν στη σημερινή συγκυρία με το ΠΑΣΟΚ να έχει διαπράξει εγκλήματα σε βάρος του ελληνικού λαού, προεκλογικά αλλά και μετεκλογικά, και σαν πολιτικός αντίπαλος δεν μπορείς να τον παγιδεύσεις, ξεσκεπάσεις, καταγγείλεις εξουδετερώσεις και να ξεσηκώσεις τον λαό εναντίον του τότε λυπάμαι αλλά δεν είσαι ο κατάλληλος για την σημερινή ιστορική στιγμή, ίσως κάποια άλλη φορά όταν θα σέρνουν τα σκυλιά με τα λουκάνικα.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Μάϊκ Λαμάρ 08/04/2011 14:41:51

      Αγγίζεις ευαίσθητες χορδές....αλλά σα να έχεις δίκιο...

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ Μάϊκ Λαμάρ 08/04/2011 15:32:03

      Ας το σκεφτούμε κι αυτό...
      Αν και θα κατηγορηθούμε για συνοδοιπόροι ( τι θυμήθηκα τώρα !) του GAP...
      O θεός να μας φυλάει !

  18. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 08/04/2011 14:37:12

    Ναι, μωρε, ας τους ξηλωσει όλους η νδ, όπως προτρεπουν οι δηθεν "ουδετεροι¨, τέως "πρασινοφρουροι"..
    Κατι ξερουν αυτοι...
    30 χρονια στην εξουσια, λετε να μην ξερουν πως θα κρατησουν το ΠΑΣΟΚ στην εξουσια σε καιρους μνημονιου;

    • Superfrog avatar
      Superfrog @ o aneksartitos 08/04/2011 15:34:07

      Φυσικά και ξέρουν, είναι πιο γρήγοροι από εσάς. Όμως και οι 2 κάψατε το χαρτί "Κάντε μας κυβέρνηση να καθαρίσουμε τη χώρα". Πλέον πρέπει πρώτα να καθαρίσετε τους εαυτούς σας και μετά θα σας κάνουμε κυβέρνηση.
      Και πλέον πρέπει να σταματήσετε να βλέπετε παντού εχθρούς. Όποιος δεν συμφωνεί μαζί σας, δεν είναι πρασινοφρουρός. Έλεος δηλαδή. Αυτό σας καταστρέφει. Ανήκω στη νέα γενιά, δουλεύω σε ιδιωτική εταιρία, αλλά και σαν ελεύθερος επαγγελματίας και δεν έχω ούτε οκτάωρα, ούτε ΣΚ, ούτε τπτ. Δεν πρόκειται να κερδίσω τπτ αν βγει ο ένας ή ο άλλος, παρά μόνο ένα λίγο καλύτερο μέλλον για μένα. Εσείς που έχετε να χάσετε αν φύγουν "οι παλιοί", εσείς είστε αυτοί που κατέστρεψαν τη χώρα. Ξεχνάτε όμως το μέλλον των παιδιών σας. Αυτό είναι που θέλετε για αυτά?

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/04/2011 15:13:15

    H NΔ δεν ανεβαινει γιατι θεωρειται υπευθυνη της κρισης και ο κοσμος δεν περιμενει τιποτε καλυτερο απο αυτην.
    Τα ΜΜΕ επαιξαν το ρολο τους αλλα τον επαιξε και η ιδια η ΝΔ η οποια δεν εχει παραταξιακη συνειδηση και περισσοτερο ενδιαφερονται να χτυπησουν εσωκομματικους αντιπαλους παρα το ΠΑΣΟΚ.
    Η μη απαντηση στις κατηγοριες ειναι ενας καλος τροπος για να εξουδετερωθει οριστικα ο Καραμανλης - οχι οτι εγω τον θεωρω ανευθυνο και θα τον ηθελα -ενω βασικος στοχος του κομματος ειναι και η εξουδετερωση της Ντορας και οχι του ΠΑΣΟΚ.
    Εχουμε γινει περιπου σαν το ΚΚΕ που ενδιαφερεται κυριως να εξαφανισει τους αλλους αριστερους.

  20. nikos avatar
    nikos 08/04/2011 15:41:16

    ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΕΝΩ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ 100%.
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ Σ΄ ΑΥΤΟ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΚΆΠΤΕΙ Η Ν.Δ.
    ΘΑ ΑΝΑΚΑΜΨΕΙ ΟΤΑΝ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΗ- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1981 - 2004

  21. man8os avatar
    man8os 08/04/2011 16:06:04

    Να δωσουμε προσοχη στα προβληματα του απλου κοσμου. Αυτο λενε οι δημοσκοπισεις.

  22. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 08/04/2011 16:07:15

    Η ΝΔ δεν καρπούται τις απώλειες των άλλων γιατί δεν υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι ο μπλέ θίασος σκέφτεται διαφορετικά από τον πράσινο στις βασικές στρατηγικές και επιδιώξεις του (όταν υπάρξουν θα πάψω να τον λέω θίασο) για την έξοδο από την κρίση αλλά και τις, έστω μετέπειτα, κοινωνικές προτεραιότητες, ΠΑΡΑ την τακτική της άρνησης του μνημονίου.

  23. ο ξένος avatar
    ο ξένος 08/04/2011 16:40:08

    Εύγε!

  24. decodex avatar
    decodex 08/04/2011 17:00:34

    Η μαγική λέξη είναι το ΟΡΑΜΑ βασιζόμενο σε ΛΟΓΙΚΑ επιχειρήματα ότι υπάρχει η δυνατότητα να υποστηριχθεί.
    1. ΠΟΙΑ Ελλάδα θέλουμε.
    2. ΠΩΣ μπορούμε να το πραγματοποιήσουμε
    3. ΠΟΤΕ μπορούμε και με
    4. ΠΟΙΟΥΣ ανθρώπους.
    Αυτό δεν μπορεί να γίνει με παλιές συνταγές και δοκιμασμένα ξοφλημένους ανθρώπινους πόρους. Κούκλες του "μάπα σόου" σε παράθυρα δουλικών ΜΜΕ.

    ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΡΑΤΑ.
    Αν χάσει το momentum, αυτό θα γίνει από άλλους (εκτός συστήματος).
    Μπούρδες παλαιοσυστεμικής αντιπολιτευτικής τακτικής δεν ¨φτουράνε" μία...Μιλάμε για πραγματική ΗΓΕΤΙΚΗ παρουσία και ανθρώπους που θα ξεπερνούν τις παρούσες καταστάσεις.

    Ενα μόνο video να παραχθεί (τύποις debtocracy) αλλά χωρίς κομματικές παπαρολογίες με το πραγματικό ΟΡΑΜΑ, χιλιάδες κόσμου θα το δούνε χωρίς την ανάγκη κανενός καθεστωτικού/εκβιαστικού ΜΜΕ.

  25. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 08/04/2011 17:40:20

    Στημενες δημοσκοπησεις.
    Στημενη και απο αλλους αθεατους παραγοντες επιρρεασμενη η ανοχη σε αυτες.
    Αυτα.

  26. Στάθης Δ avatar
    Στάθης Δ 08/04/2011 17:49:41

    @ kakofonix

    Από ένα κόμμα το οποίο, μεταξύ των άλλων:

    * Αρνήθηκε να κολάσει τους επίορκους της οκταετίας 1996-2004 κάνοντας όλους μας να αναρωτηθούμε το γιατί. Η απάντηση, δυστυχώς για αυτό, δεν άργησε να έλθει
    * Ανέβασε το λειτουργικό κόστος κατά ~80% μέσα σε 6 χρόνια (από 31 σε 62,3) και παράλληλα μείωσε τα φορολογικά έσοδα από 24,5% σε 20,2% του ΑΕΠ (37,5/153 - 48,5/240), όλως τυχαίως υπέρ των εχόντων και εις βάρος των γνωστών υποζυγίων. Και όλα αυτά δανειζόμενο σαν να μην υπήρχε αύριο, ακολουθώντας την τακτική των προηγούμεων και φορτώνοντας "ανεξήγητα" με εξωπραγματικά ποσά την 5ετία 2010-2014, οδηγώντας ουσιαστικά την χώρα εδώ που έφθασε
    * Υποβίβασε δραματικά τον τόπο στην ανταγωνιστικότητα και την διαφάνεια
    * Βάσισε την "ανάπτυξη" του ΑΕΠ στο θηριώδες εμπορικό έλλειμα των -41 δις του 2008, και των -29 δις το 2009
    * Οργίασε στην ανικανότητα διαχείρισης κρίσεων (πυρκαϊές 2006-2008, Δεκέμβρης 2008), στην αδιαφάνεια, στις σπατάλες, στον νεποτισμό, στις προσλήψεις
    * Θεωρεί μη σκάνδαλα το Βατοπαίδι και τα ομόλογα (και επιχαίρει για την "αθώωση" των στελεχών του...)
    * Θεωρεί ότι η Siemens αφορά μόνο τους άλλους (ενω βέβαια η Mayo χρεώνεται στον επάρατο αποστάτη)
    * Αρνείται την εξεταστική στο τομέα της υγείας για την πιό κραυγαλέα ληστεία της τελευταίας δεκαετίας
    * Αρνείται να καθαρίσει του οίκου του με ουσιαστικό έλεγχο του πόθεν έσχες των στελεχών του κρυπτόμενο πίσω από τον τύπο του νόμου
    * Δεν έχει δώσει, έως τωρα, μία (μία) τεκμηριωμένη πρόταση σε έναν τομέα (πέρα από τα επιπέδου ΙΕΚ power point)
    * Στεγάζει, και καλύπτει, αποτυχημένους και υπόδικους "αρχοντες" της τοπικής αυτοδιοίκησης
    * Δεκάδες ενεργά στελέχη του διερευνώνται από την Τακτική Δικαιοσύνη για σκάνδαλα σε όλους τους τομείς, με τον χώρο των ΟΤΑ να αποτελεί προνομιακό πεδίο διαφθοράς
    * Διολισθαίνει, όλο και περισσότερο, σε ακραίες θέσεις "πατριωτισμού", θυμίζοντας τραγικά την περίφημη ρήση του Samuel Johnson, με τις μάχες χαρακωμάτων μεταξύ των διαφόρεων τάσεων να θυμίζουν περισσότερο ξεκαθάρισμα λογαριασμών (ποιός θα πάρει καλύτερη θέση γύρω από το τραπέζι) παρά υγιή πολιτική αντιπαράθεση. Βολικά ξεχνώντας επίσης ότι τα συμφέροντα του τόπου, αυτά για τα οποία "κόπτεται" από κοινού με τους "αντιπάλους" του, πλειοδοτώντας και οι δύο σε ανέξοδους λεονταρισμούς από την βολική θέση της αντιπολίτευσης, υπερασπίζονται κυρίως με την ισχύ (οικονομική, διπλωματική, στρατιωτική, πνευματική), ισχύ που και οι δύο "τυχαία" υπονομεύετε 30 χρόνια τώρα

    Από αυτό το κόμμα λοιπόν, θα περιμέναμε λίγο περισσότερο αυτοκριτική, συνοδευόμενη από πράξεις εννοείται, και λίγο λιγότερο "κούνημα του δαχτύλου" στους πολίτες που (αηδιασμένοι) έχουν γυρίσει την πλάτη σε όλη αυτή την σαπίλα που κατ' ευφημισμόν αποκαλείται "κόμματα εξουσίας στην Ελλάδα"

    • o aneksartitos avatar
      o aneksartitos @ Στάθης Δ 08/04/2011 22:21:06

      Σωπααααα...
      ολα αυτα ο κακος καραμανλης, ε;;
      Λαθος φωτοτυπια σας δινουνε εκει στην Ιπποκρατους..
      Ενω τωρα επί του αγαπητου σου ΓΑΠ (πραγμα το οποίο αποκρυπτεις) με πρωτη φορα μετα τον πόλεμο του 40, μειωση μισθων, απολυσεις, υφεση, και πλήθωρισμο σε δυσθεωρητα υψη, πρεπει να λεμε ευχαριστω και να δινουμε το μισθο μας για την πατριδα..
      Αιντε, γιουχα που θελετε οι κρυφο πρασινοφρουροι...

    • o aneksartitos avatar
      o aneksartitos @ Στάθης Δ 08/04/2011 22:22:13

      Τις φωτιες το 2006-2008 θα μας πεις ποιος τις εβαλε ή και εσυ εκλαιγες παρεα με τον Πρετεντερη ότι ο ΓΑΠ δεν ηταν πρωτος μετα από αυτες??

  27. Αναποφάσιστος avatar
    Αναποφάσιστος 08/04/2011 20:51:39

    Παρακολουθώ καιρό το antinews,ΔΕΝ παρακολουθώ τηλεόραση,ΔΕΝ διαβάζω εφημερίδες και ενημερώνομαι κυρίως από blog.
    Απο συζητήσεις που έχω με άλλους ανθρώπους,βλέπω ότι είμαστε πολλοί που
    δεν θέλουμε ούτε να βλέπουμε τους προδότες που το παίζουν κυβέρνηση,αλλά όταν η κουβέντα φτάνει στο "ποιόν να ψηφίσουμε;" ειλικρινά δεν μπορώ να βρω κάποιον. Το μπάχαλο της αριστεράς που ούτε το κατηγορητήριο δεν αλλάζει,πόσο μάλλον να ξεστομίσουν κάποιο είδος λύσης; Τον Καρατζαφύρερ; Την κόρη του μπαμπά της; Δεν υπάρχει περίπτωση και φτάνουμε στον Κύριο Σαμαρά......
    Τις λίγες φορές που τον έχουμε ακούσει,σωστά πράγματα έχει πει αλλά απο την άλλη με τις τόσες ευκαιρίες που του έχουν δοθεί δεν έχει κάνει επίθεση και να προβάλει τις θέσεις του και τις λύσεις που προτείνει,αντιθέτως δίνει την εντύπωση ότι απλώς λέει για να τα πει,δεν δείχνει πυγμή και δεν έχουμε ακούσει ξεκάθαρες λύσεις για μια σειρά απο φλέγοντα ζητήματα που να σου δίνει την εντύπωση ότι θα κάνει τα πάντα για να τα εφαρμόσει. Ειδικά απο την στιγμή που στο κόμμα κυκλοφορούν ακόμα άνθρωποι που μας θυμίζουν παλαιότερα προβλήματα δεν μας δίνεται η ευκαιρία να τον πιστέψουμε αλλά θεωρούμε ότι μια από τα ίδια θα γίνουν απλώς το παίζει εναλλακτική λύση και ο Γιωργάκης όπως πολύ καλά ξέρετε άλλα έλεγε πριν μας σβερκωθεί.......
    Θέλουμε να τον πιστέψουμε τον κύριο Σαμαρά αλλά πρέπει απο την μεριά του να μας δείξει ότι:
    1) Θα καθαρίσει το κόμμα του πρώτα.
    2) Να βγει και να μιλήσει για τις λύσεις που προτείνει αποφασιστικά και με αυτοπεποίθηση.
    3)Να μας ξεκαθαρίσει τον δρόμο που προτίθεται να ακολουθήσει σε μια σειρά θεμάτων όπως το μεταναστευτικό,την επίθεση απο πλευράς Τουρκίας σε πολλά μέτωπα και κύρια την οριοθέτηση ΑΟΖ και το Θρακικό....
    Καλά καλά δεν έχουμε ακούσει ή διαβάσει τίποτα για το παζάρι ξεπουλήματος που ξεκίνησε,πέρα από κάτι μισόλογα που μας κάνουν να σκεφτόμαστε ότι συμφωνεί με την "αξιοποίηση"....
    Στο και δέκα είμαστε πλέον κύριοι της αντιπολίτευσης βγείτε επιτέλους και μιλήστε....

    • Apollonios avatar
      Apollonios @ Αναποφάσιστος 09/04/2011 00:32:33

      Πολύ σωστός...

  28. thanos avatar
    thanos 08/04/2011 23:28:59

    Η δημοσκοπική αδυναμία της Ν.Δ. οφε'ιλεται στο πολιτικό προσωπικό της.
    Τα πρόσωπα που τόσα χρόνια "λυμαίνονταν" τις δημόσιες θέσεις είναι ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙ. Κάποιοι εδώ μέσα πανηγυρίζατε που δεν τους έστειλε ο Αντώνης στην αγκαλιά της Ντόρας. Τώρα λιμνάζουν μαζί με το Σαμαρά.
    Και επιτέλους, πρέπει να αρχίσουμε να βλέπουμε και τις αδυναμίες του Αντώνη. Το γεγονός ότι το πολιτικό μήνυμα που εκπέμπει η Ν.Δ. είναι θολό αντανακλά στον αρχηγό της.
    Η ΜΗ υιοθέτηση ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ αντιπολίτευσης που στοχεύει? Επίσης, η παραδοχή ότι δε θέλει εκλογές τι μήνυμα στέλνει?
    Στη δημιουργία πολιτικού χρόνου και στην "ωρίμανση" των συνθηκών για την ανάληψη της εξουσίας.
    Χώρα και κράτος για να αναλάβουν όμως ΘΑ ΒΡΟΥΝ?

  29. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 09/04/2011 03:46:00

    Κι εγώ το ίδιο φίλε,Σαμαρά όμως θα ψηφήσω!

  30. moikanos avatar
    moikanos 09/04/2011 12:51:00

    Μήπως πρέπει να δούμε και πως σκέφτεται αυτό το κατασκεύασμα που λέγεται Έλληνας ψηφοφόρος;;;;

    Πόσο λέτε να ήταν τα ποσοστά του Αντώνη αν τον έδειχναν οι κάμερες στην Κερατέα ,σαν ένα άλλο Παπανδρέου λιμανίσιο , να δακρύζει από τα δακρυγόνα;

    Πόσο λέτε να ήταν τα ποσοστά του Αντώνη αν έταζε στον κάθε απίθανο ελληναρά ό, τι ζητούσε ξέροντας εκ των προτέρων ότι δεν μπορεί να το κάνει.

    Να υποσχόταν ότι θα έσωζε τα υπό επιτήρηση ΜΜΕ που χαροπαλεύουν;

    Να υποσχόταν ΔΙΑΓΡΑΦΗ των χρεών ,σαν ένα άλλο πρώτο θέμα μια εβδομάδα πριν τις εκλογές;

    Να δήλωνε ότι θα επιστρέψουν από την επομένη των εκλογών οι μισθοί και οι συντάξεις στο ύψος που είχαν το 2008.
    Το πιο εύκολο πράγμα σήμερα είναι να ανεβάσεις τα ποσοστά.
    Το πιο δύσκολο να κάνεις πολιτική.
    Ο Έλληνας είναι έτοιμος να πιστέψει στο ψέμα.
    Δώστου ψέμα και πάρτου την ψήφο.
    Είναι όμως αυτό που θέλουμε;
    Τι να την κάνεις την εξουσία όταν θα την έχεις εκ των προτέρων υπονομεύσει με ψεύδη και αλητείες;
    Έναν ακόμα Παπανδρέου θέλουμε;
    Όχι.
    Θέλουμε ρεαλισμό ,δράση, αποφασιστικότητα, ρήξη με το παρελθόν, όραμα, σχέδιο , καινούργια ορμή, συστράτευση με τις υγιείς δυνάμεις του τόπου όπου και αν αυτές βρίσκονται.
    Και θεωρώ ότι αυτά υπάρχουν στην Νέα Δημοκρατία που ξαναχτίζει ο Σαμαράς.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.