#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/06/2011 22:42
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι φοβάται ο Μπουτάρης και δεν δίνει την πλατεία στον Μίκη;



Δύο πράγματα  που τεκμαίρω με το φτωχό μου μυαλό, από την απαγόρευση Μπουτάρη να συγκεντρωθεί κόσμος στην πλατεία Αριστοτέλους για ν΄ακούσει τον Μίκη Θεοδωράκη:

1) Αυτό γίνεται προκειμένου εν όψει πρόωρων εκλογών  να μην γίνει καμία πολιτική συγκέντρωση κόμματος στην μεγάλη πλατεία, που η πληρότητά της είναι ενδεικτική για τον νικητή των εκλογών.

2) Η απαγόρευση συντρέχει,  επειδή προβλέπεται ότι το ΠΑΣΟΚ όχι μόνον δεν θα μαζέψει το πλήθος άλλων χρόνων, αλλά ίσως σε ενδεχόμενο εκλογών,  γίνει "της πλατείας Συντάγματος".

Έτσι λοιπόν ο εκλεγείς χάρις στον ΠΑΣΟΚ  δήμαρχος αρχίζει να κλείνει την μεγάλη πλατεία, ώστε αργότερα να εφαρμόσει την απόφαση αυτή και στις βουλευτικές εκλογές, οπότε και θα σώσει εκ της βεβαίας καταστροφής των εντυπώσεων το κόμμα το οποίο πιστά υπηρετεί.

Άρα έχουμε μια έμμεση (εκτός της άμεσης που συνιστά η απόφαση ΓΑΠ να μην πάει σε πρόωρες εκλογές γιατί θα τις χάσει πανηγυρικά) ομολογία ότι το ΠΑΣΟΚ θα υποστεί πανωλεθρία στις επερχόμενες εκλογές, όσο κι αν βοηθήσουν στο αντίθετο οι δημοκόποι-δημοσκόποι.

Θα μου πείτε ηλίου φαεινότερον. Όμως έχουν ενδιαφέρον οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι προκειμένου να παρατείνουν το χρόνο παραμονής τους στην εξουσία, άρα και τον χρόνο της επιλεγόμενης "κουτάλας"

Γιαδικιάρογλου



Στο κέντρο της πλατείας Αριστοτέλους, μπροστά από ένα πανώ με το σύνθημα «Λευτεριά στη Ελλάδα», και περιστοιχισμένος από πολίτες, εγκαταστάθηκε ο Μίκης Θεοδωράκης, μετά το θέμα που δημιουργήθηκε με την άρνηση του Δήμου Θεσσαλονίκης να του παραχωρήσει το χώρο για ομιλία.

Σε δηλώσεις του, ο Μ.Θεοδωράκης τόνισε ότι η ομιλία του θα γίνει κανονικά το απόγευμα της Πέμπτης και κάλεσε το δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη να παραδεχτεί ότι έκανε λάθος και να του ζητήσει «συγγνώμη».

«Μας στέλνει στα πάρκα, στο αεροδρόμιο, θα μας στείλουν και στη Χαλκιδική. Εγώ θεωρώ τον εαυτό μου ως έναν από τους 10.000.000 συνιδιοκτήτες της Ελλάδας. Όχι εδώ θα μείνουμε, δεν θα πάμε πουθενά», πρόσθεσε ο μεγάλος μουσικοσυνθέτης και επικεφαλής της «Σπίθας».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. an.vorinos avatar
    an.vorinos 08/06/2011 23:47:46

    Καλα ολα αλλα αυτο το, που βρεθηκε ? Μαλλον ξεχασα τα ελληνικα μου.

    • nikos avatar
      nikos @ an.vorinos 09/06/2011 09:21:56

      KΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
      ΜΗΠΩΣ Ο ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ?

  2. Απορία avatar
    Απορία 08/06/2011 23:51:43

    "Τι φοβάται ο Μπουτάρης και δεν δίνει την πλατεία στον Μίκη;"

    Την φύλαγε ο καημένος να μιλήσει πρώτος ο Νταβούτογλου για το μεγαλείο του Κεμαλ, μετά θα την έδινε σε γιουνάνηδες (έλληνες) πολιτικούς.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Απορία 09/06/2011 16:26:52

      Εντάξει ρε παιδιά, ο Μπουτάρης αν ήταν 18ος αιώνας θα ήταν απλά ένας κοτσαμπάσης. Μην παραξενεύεστε για το δέος που νιώθει έναντι των μεμετιών

  3. Lola avatar
    Lola 08/06/2011 23:59:23

    Μάλιστα δεν μας φτάνουν τα άλλα θ' ασχολούμαστε και με τους μπαμπόγερους.

    • elfi avatar
      elfi @ Lola 09/06/2011 01:42:26

      Εύχομαι όταν με το καλό γεράσεις να σε φωνάζουν μπαμπόγρια!

  4. ΚΜ avatar
    ΚΜ 09/06/2011 00:06:57

    Ο ελέω εκλογών-μαϊμού δήμαρχος Θεσσαλονίκης (το ελάχιστο προβάδισμα έναντι του Γκιουλέκα προήλθε από τις παράνομες ψήφους των λαθρομεταναστών) δεν νομιμοποιείται να απαγορεύει στον Θεοδωράκη την χρήση της πλατείας.

    • Lola avatar
      Lola @ ΚΜ 09/06/2011 00:11:35

      Και τι είναι ο Θεοδωράκης ; Με ποια ιδιότητα την ζητάει;
      Μουσικός είναι. Θα έκανε συναυλία; Όχι.
      Επομένως μια χαρά έκανε και δεν του την έδωσε ο άλλος αντιπαθητικός.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ Lola 09/06/2011 00:20:35

        Με την ιδιότητα του πολίτη, όπως και άλλοι ως τώρα. Και την πήρε μόνος του αφού δεν είναι τσιφλίκι του Μπουτάρη, στην πραγματικότητα δε χρειάζεται καμία άδεια. Τον οποίο Μπουτάρη αποδοκίμασαν οι Αγανακτισμένοι στο Λευκό Πύργο.
        Γιατί, για το Σύνταγμα ζήτησε άδεια το μισό εκατομύρριο λαού;

        Αν αυτά απασχολούν το Μπουτάρη κι όχι η τραγική κατάσταση της χώρας και το μνημόνιο, ε, αντίστοιχα δε θα ασχολείται και κανείς σοβαρός άνθρωπος μαζί του.
        Πολύ το μαγκάκο έκανε ως τώρα ο δημαρχούκος αλλά τώρα τα έκανε απάνω του και γι' αυτό τον κάλεσαν σήμερα για παρηγοριά στο ΜΕΓΚΑ για συνέντευξη επί του θέματος. Με τη γνωστή παρέα προβοκατόρων, Τρέμη, Πρετεντέρη κτλ. να του κάνουν γελοίες ερωτήσεις και με τρόπο να τον υποστηρίζουν.

        Να τον χαίρονται τον παλίκαρο τους στην πολύπαθη (από όλους) Θεσαλλονίκη.

        • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
          ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 09/06/2011 00:21:20

          Θεσσαλονίκη (μεθυσμένο πληκτρολόγιο)

        • Roulis avatar
          Roulis @ ΝΙΚΟΛΑΣ 09/06/2011 00:33:24

          Kαι με την ιδιοτητα του αρχηγου της σπιθας.Μονο ο Yorgos δικαιουται την πλατεια δηλαδη?

        • Lola avatar
          Lola @ ΝΙΚΟΛΑΣ 09/06/2011 00:41:18

          Δηλαδή όποιος πολίτης θέλει μπορεί να ζητήσει την πλατεία να μιλήσει;
          Συμφωνώ ότι δεν χρειάζεται καμία άδεια, αλλά τότε γιατί τη ζήτησε;
          Αφού του την έδινε ή όχι θα την καταλάμβανε.
          Φασαρία να γίνεται ν' ακούγεται.
          Θα κάνει σαματά θα μάθει ο κόσμος θα πάει να δει τον ήρωα...
          Έρμε Έλληνα!

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ Lola 09/06/2011 01:07:19

            Η μομφή σου μάλλον πάει στον Μπουτάρη.

            Όσο για τον Μ.Θ., μάλλον δεν παρακολουθείς τη δραστηριότητα του και την απήχηση του λόγου του. Δε χρειάζεται μαϊμουνιλίκια για να φέρει κόσμο.

      • loretta avatar
        loretta @ Lola 09/06/2011 00:25:10

        ....παρτο οπως θες ...αλλα lola...πεντε χρονων εισαι??και απο την αλλη παρτο και αλλιως μπας και ακουγοντας τον θεοδωρακη...συνελθεις λιγο.

        • Lola avatar
          Lola @ loretta 09/06/2011 00:49:51

          Τώρα εξυπνούλα αν σου πω ότι είμαι 85 θα το πιστέψεις;
          Την μουσική του άκου την εσύ κι εκστασιάσου ελεύθερα.

          Και αν έχεις την καλοσύνη θα μου επιτρέψεις να έχω την άποψή μου.

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ Lola 09/06/2011 02:12:44

            Έτσι εξηγείται το μένος σου εναντίον του Μίκη!
            Θα τον γούσταρες από τα παλιά και δεν σου καθότανε!
            Άντε ρε φασισταριά αισχίστου είδους, με πρώτο αυτόν που χρησιμοποιεί κατά κόρον την έκφραση ¨είναι αντίθετος ( ο Μ Ι Κ Η Σ) με την έννομη τάξη¨.
            που τις βρίσκει αυτές τις λέξεις, ούτε οι χουντικοί δεν τις χρησιμοποιούν!

          • Lola avatar
            Lola @ Απλή σκέψη 09/06/2011 02:23:05

            Έγραψα εγώ για έννομη τάξη;
            wikipedia, ολοκληρωτικέ, Βικιπαίδεια

            το φασιστάκια στα μούτρα σου

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ Lola 09/06/2011 02:35:09

            Το χιλιο είπε σήμερα απ΄όλα τα κανάλια ο ¨δήμαρχός σου¨!
            Φασισμός είναι να μην αναγνωρίζεις την ¨ζωντανή ιστορία¨, την προσφορά και τον αγώνα των ΑΛΗΘΙΝΩΝ ανθρώπων!

          • Tassos avatar
            Tassos @ Lola 09/06/2011 09:01:55

            Αφού είσαι 85 : Λόλα , να ένα μήλο.

      • ΝΑΥΤΗΣ avatar
        ΝΑΥΤΗΣ @ Lola 09/06/2011 00:46:18

        Και τι είναι ο Θεοδωράκης ;
        Τρέχα Lola , τρέχα... μπας και προλάβεις να ακούσεις κανένα Λεπά, Νινο, ή Μαζώ ...
        Είπαμε ρε παιδιά δεξιοί, αλλά κι έτσι ?

        • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
          Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ ΝΑΥΤΗΣ 09/06/2011 01:03:50

          Καλὰ ρὲ παιδιά, μὴν τρελλαθοῦμε, οἱ ἰδιότητες τοῦ Μίκη Θεοδωράκη περιορίζονται στὰ "ἁπλὸς πολίτης" καὶ "μουσικοσυνθέτης";;; Νὰ φανταστῶ δηλαδὴ ὅτι ὁ Ὀδυσσέας Ἐλύτης ἦταν ἁπλῶς "ποιητὴς" καὶ ὁ Σεφέρης "λογοτέχνης/διπλωμάτης";;; Ἵλεως!

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 09/06/2011 01:10:44

            Και ο Καραϊσκάκης απλός οπλοφόρος. Άστο, πάνε να μας τρελάνουν.

          • Lola avatar
            Lola @ ΝΙΚΟΛΑΣ 09/06/2011 01:23:02

            Τον Καραϊσκάκη μην τον μπλέκεις, αν μη τι άλλο πρόταξε και το στήθος του στα γιαταγάνια.

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ Lola 09/06/2011 01:25:25

            Βεβαίως και τον μπλέκω...

          • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
            ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Lola 09/06/2011 16:30:58

            Ο Καραϊσκάκης αν του έλεγε κανείς ότι δεν έχεις δικαίωμα να κάνεις μια συγκέντρωση στην πλατεία γιατί έτσι θέλει ο σιορ Μπουτάρ θα έλεγε "θα ρωτήδω τον πούτζον μου" ! Ναι, ναι, γεροΔήμαρχε ...

          • Lola avatar
            Lola @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 09/06/2011 01:21:48

            Αστoαποτέτοιε

            Ακριβώς έτσι.

      • Μαθηματικός avatar
        Μαθηματικός @ Lola 09/06/2011 03:05:53

        Οι πολιτικοί με ποιά από όλες τις ιδιότητές τους, ζητούν την πλατεία;
        Την ιδιότητα του ψεύτη; Του κακοδιαχειριστή (για να μην πω τίποτε άλλο) δημοσίου χρήματος; Του δημαγωγού; Του λαοπλάνου; Του εκμαυλιστή συνειδήσεων; Του υπαίτιου της εξηλιθίωσης των πολιτών μέσω της αποδόμησης της παιδείας και άρα της κριτικής σκέψης ;
        Του λακέ των μεγάλων συμφερόντων και των "εθνικών προμηθευτών";

        Ο Θεοδωράκης, το δικαίωμα να ομιλεί το κατέκτησε μέσα από τις εξορίες, τα βασανιστήρια, τις φυλακίσεις, τις διώξεις. Και δεδομένης της ηλικίας του, μόνο υστεροβουλία δεν μπορεί κανείς να του καταλογίσει.
        (και για να προλάβω ενδεχόμενες "πονηρές" σκέψεις, εγώ ΔΕΝ είμαι αριστερός, ούτε υπήρξα ΠΟΤΕ).

        Και κάτι τελευταίο: η προσωπική διαδρομή ενός ανθρώπου δεν αναιρεί την ορθότητα του λόγου του. Υπάρχει ο άνθρωπος , υπάρχει και η σκέψη
        του.

        • Lola avatar
          Lola @ Μαθηματικός 09/06/2011 03:21:30

          Οι πολιτικοί ζητούν μια πλατεία κατόπιν διαδικαστικών θεμάτων (κόμματα, εκλογές, πολιτικά).
          Το τι λένε είναι άλλο θέμα, όπως επίσης και το τι ακούει ο λαός και κάνει στη συνέχεια είναι κι αυτό άλλο θέμα.
          Ο Θεοδωράκης με ποία ιδιότητα την ζητάει.
          Είναι πολιτικός , αρχιεπίσκοπος τι είναι.
          Έκανε τη σπίθα, κίνημα και πολύ καλά έκανε για μένα.
          Γιατί "δικαιούται" την πλατεία.
          Αυτό το δικαιούται δεν αντιλαμβάνομαι.
          Ποιος είναι; ξαναρωτάω
          Με ποια ιδιότητα την ζητάει; Εξήγησέ μου.

          • Μαθηματικός avatar
            Μαθηματικός @ Lola 09/06/2011 21:54:50

            "...Οι πολιτικοί ζητούν μια πλατεία κατόπιν διαδικαστικών θεμάτων (κόμματα, εκλογές, πολιτικά)..."

            Καταρχήν τα κόμματα, οι εκλογές, τα πολιτικά (???), δεν είναι διαδικαστικά θέματα. Μήπως αλήθεια μπορείς να μας πληροφορήσεις ποιά είναι αυτά τα "διαδικαστικά θέματα" ???

            Γνωρίζεις την έννοια των λέξεων πόλη-πολιτική-πολιτισμός? (μάλλον όχι)
            Μιλάμε για πόλη-πολιτική-πολιτισμό (με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου που την διαφοροποιεί από άλλες μορφές συλλογικότητας) όταν καταβάλλεται προσπάθεια να υπερβεί η συμβίωση την κοινωνία της ανάγκης, και να υπηρετήσει την αλήθεια, δηλαδή τον τρόπο ύπαρξης που δεν απειλείται από τη φθορά και τον αφανισμό.
            Πολιτική επομένως ΔΕΝ είναι (μόνον) οι δραστηριότητες που αφορούν τις εκλογές, τα κόμματα, τους κάθε είδους πολιτικούς ή θρησκευτικούς σχηματισμούς εφόσον αυτοί ΔΕΝ υπηρετούν τον παραπάνω στόχο.

            Ή μήπως τον υπηρετούν και δεν το έχουμε καταλάβει? (πολύ αμφιβάλλω)
            Δεν ισχυρίζομαι ότι ο Θεοδωράκης υπηρετεί απαραίτητα τον παραπάνω σκοπό.

            Ωστόσο, με βάση τα όσα προανέφερα, η ερώτησή σου : "γιατί “δικαιούται” την πλατεία
            ποιος είναι; με ποια ιδιότητα την ζητάει; " είναι τουλάχιστον ατυχής.

      • sceptical avatar
        sceptical @ Lola 09/06/2011 14:22:27

        Οι χιλιάδες πολίτες που γέμισαν το Σύνταγμα πήραν άδεια η χρειάζονται την άδεια κανενός? Αν δεν σας φτάνουν όλα τ' άλλα -τα ποιά- όπως λέτε, με τι κρίνετε ότι αξίζει ν' ασχοληθούμε σήμερα?
        Ο Θεοδωράκης, στα 87 του, αγωνίζεται γιά την πατρίδα του, με τον τρόπο που κρίνει και μπορεί. Ποιοί τον κρίνουν? Με ποιά κριτήρια και ποιό πολιτικό και κοινωνικό ανάστημα? Ακουσα διάφορα άλλα γελοία, τώρα μας φταίει και... η ηλικία του??

  5. Μάρκος avatar
    Μάρκος 09/06/2011 00:47:17

    Πείτε τα πράγματα με το όνομα τους και μην τα "μασάτε": οι εβραϊκή παρέα της Θεσσαλονίκης, που έχει και αντιδήμαρχο, εκδικείται τον Μίκη για τις αντι-Σιωνιστικές του δηλώσεις. Τόσο από είναι. Κι αν είναι άντρας ο γεροξεκούτης "δήμαρχος", ας το παραδεχθεί. Όλα τα άλλα, όταν στης 11 Μαΐου έδωσε την Πλατεία για συλλαλητήριο των οπαδών του Ηρακλή, είναι παπαριές της Σοσοαλιστικής Τζαμαχερίας του....Μπουταράν...!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μάρκος 09/06/2011 09:04:14

      Strange Attractor είπε:
      08/06/2011 στις 1:00 pm

      Χρειάζεται άδεια;
      Συγγνώμη, αλλά εδώ και μέρες, στη παραλία, πέριξ του Λ. Πύργου, πέραν των δεκάδων αντίσκηνων κλπ των αγανακτισμένων, υπάρχει ολόκληρο γιουσουρούμ με εκατοντάδες καντίνες, πάγκους, μαύρους, Κινέζους, Ινδιάνους, λούνα πάρκ κλπ (συν την έκθεση βιβλίου) και γίνεται ο απόλυτος χαμός.
      Το βασίλειο της αυθαιρεσίας. Χωρίς κανέναν έλεγχο από οποιαδήποτε αρχή.
      Και χρειάζεται άδεια του Μπουτάρη για να μαζυετεί κόσμος στην Αριστοτέλους να ακούσει τον Μίκη;
      Πάμε καλά δήμαρχε;
      Σαν να κόβουν κλήση στα τζιπ του στρατού, εν ώρα μάχης!

  6. Lola avatar
    Lola 09/06/2011 00:56:00

    Ναύτη καλέ Ναύτη

    τι είναι ο Θεοδωράκης εκτός από πολύ καλός συνθέτης;

    Ναύτη καλέ Ναύτη

    μήπως ο Θεοδωράκης τίμησε και την δεξιά τότε που τον έσπρωχνε ο άνεμος από τα αριστερά προς τα δεξιά;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Lola 09/06/2011 01:05:01

      Πάντως ομοφυλόφιλος, τουρκολάγνος, μέθυσος ή κοκάκιας δεν είναι. Άρα το αίτημά του έπρεπε να απορριφθεί, βάσει των αρχών της προόδου!

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Lola 09/06/2011 01:09:51

      Ένας τελευταίος εκφραστής του ψυχισμού των Ελλήνων, με μεγάλη αυτοσυνειδησία. Αν κι αυτό δεν το έχεις καταλάβει τότε ζείς σε άλλη χώρα. Μόνο τουρίστας θα αναρωτιόταν έτσι όπως το θέτεις.

    • Ταλάντη avatar
      Ταλάντη @ Lola 09/06/2011 01:16:17

      Ο Θεοδωράκης σημάδεψε τον 20ο αιώνα με το δημιουργικό του έργο. Ας χρησιμεύσει η 80χρονη πορεία της ζωής του Μίκη και ως δικό μας κίνητρο για να αντισταθούμε στο τίποτα και να μην το αφήσουμε να επικρατήσει.

  7. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 09/06/2011 01:07:10

    Θεσσαλοήττα!

  8. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 09/06/2011 01:12:54

    Η πλατεία Αριστοτέλους να μετονομαστεί σε Πατατούρκ. Για να ευχαριστηθούν όλοι οι φίλοι του δημαρχο-κατι-τέτοιο που αγαπά Τούρκους και Οικολογιμπάν.

  9. Ταλάντη avatar
    Ταλάντη 09/06/2011 01:23:24

    Κάπου την έχει τάξει και για αυτό αντιδρά , τον μουσακά του θα τον φάει και αυτός από τον γύφτο τον λαό. Υπομονή.

  10. sotiris frankfurt avatar
    sotiris frankfurt 09/06/2011 01:42:08

    Απορώ εκει στη Θεσσαλονίκη πως δώσανε ψήφο στον μπουταρη; Θα μου λύσει κάποιος αυτη την απορία; Τον μπουταρη βγαλαν δήμαρχο; Όχι ρε πουστη...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ sotiris frankfurt 09/06/2011 02:01:41

      Κατά βάθος, δεν ψήφισαν Μπουτάρη οι Θεσσαλονικείς. Το μαϊμού-προβάδισμα του στον δεύτερο γύρο (309 μόλις ψήφοι!) προήλθε καθαρά και μόνο από τις ψήφους των λαθρομεταναστών, κατά παράβαση των νόμων και του Συντάγματος που δικαίωμα ψήφου δίνει (φυσιολογικότατα) μόνο στους Έλληνες. Αλλά αυτά είναι για την «Πρόοδο» ψιλά γράμματα.

      (Ενώ άν ήταν κανας άλλος, μη προοδευτικός, και πχ έσβηνε κανα πρόστιμο , θα έσκιζαν τα ιμάτιά τους οι «προοδευτικοί» φαρισαίοι.)

      Παράνομα κάθεται στην καρέκλα του δημάρχου ο Μπουτάρης λοιπόν.

  11. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 09/06/2011 01:49:23

    Αν με δύο λέξεις έπρεπε να περιγράψω τον Μίκη Θεοδωράκη, αυτές θα ήταν: "Μεγάλος Έλληνας".
    Αν με μία λέξη θα έπρεπε να τον περιγράψω, αυτή θα ήταν: "ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ"
    Οι διάφορες "Λόλες" εδω μέσα, καλά θα κάνουν να διαβάσουν και λίγο την Ελληνική ιστορία των τελευταίων 70 χρόνων.

    • Lola avatar
      Lola @ Απολλώνιος 09/06/2011 02:07:22

      Ο Μίκης Θεοδωράκης το 1974 κατέβηκε υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο της Ενωμένης Αριστεράς, όμως δεν κατάφερε να εκλεγεί. Το 1978 μετά από πρόταση που δέχτηκε αποφάσισε να κατέβει υποψήφιος Δήμαρχος Αθηνών, όμως πάλι δεν κατάφερε να εκλεγεί. Το 1981 καταφέρνει να εκλεγεί βουλευτής με το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ, το ίδιο επανέλαβε και το 1985. Το 1990 με τη διάσπαση του ΚΚΕ και λόγω της διαφωνίας που είχε με αυτή την κατάσταση, αποφασίζει να εκλεγεί με το ψηφοδέλτιο Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας και διατελεί υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου και Επικρατείας. Την 1η Δεκεμβρίου 2010 ο Μίκης Θεοδωράκης ανακοίνωσε την ίδρυση Κινήματος Ανεξάρτητων Πολιτών με την ονομασία “Σπίθα”.

      Η αρετή της σταθερότητας.

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ Lola 09/06/2011 02:19:29

        Lola να ένα μήλο!

        • Απλή σκέψη avatar
          Απλή σκέψη @ Απλή σκέψη 09/06/2011 02:39:41

          lola καληνύχτα και αύριο τ΄απόγευμα πιάσε θέση στην πλατεία Αριστοτέλους!! Θα σου κάνει καλό!

          • Lola avatar
            Lola @ Απλή σκέψη 09/06/2011 02:45:34

            Καληνύχτα. Να υποθέτω βεβαίως ότι ο Μεγάλος Έλληνας θα ξεκουράζεται στο Ηλέκτρα Palace ρίχνοντας κλεφτές ματιές στην πλατεία μη την καγκελοφράξει ο άλλο μπαμπόγερος.

        • loretta avatar
          loretta @ Απλή σκέψη 10/06/2011 01:21:02

          μια που μοιραζεις μηλα στην lola κρατα και ενα για την Ντορα...που ξερεις μπορει να ζητησει την πλατεια αριστοτελους για ομιλια και μετα η LoLA να αλλαξει γνωμη ....!! Ξερεις η ντορα ειναι ακομα πολιτικος και την δικαιουται...ασχετα αν εχει πιασει τον πατο του 1% και απο ΔΗΣΥ θα μετονομαστει σε Κομμα στατιστικου λαθους!!

          • Απλή σκέψη avatar
            Απλή σκέψη @ loretta 10/06/2011 02:27:26

            +1000000!!!!

      • Ένας avatar
        Ένας @ Lola 09/06/2011 02:41:40

        Εργολαβία το'χεις πάρει;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Lola 09/06/2011 09:00:19

        Ο Μίκης, όταν τον κατηγόρησαν κάποτε για ιδεολογική μετακίνηση, είπε το πολύ ωραίο, με το οποίο συμφωνω και χαρακτηρίζει και εμένα:
        "Εγώ δεν άλλαξα θέσεις. Έχω τις ίδιες απόψεις από τότε που ήμουν νέος. Τα κόμματα αλλάζουν και πλησιάζουν στις δικές μου θέσεις".

        • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
          Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Strange Attractor 09/06/2011 14:16:08

          Συνήθως, κατηγορώντας κανεὶς κάποιον γιὰ κομματικὲς μετακινήσεις (ἄλλο ἂν εἶναι ἁπλῶς ἀπατεῶνας, ὅπως ἀρκετοὶ) καταξιώνει τὰ ἑλλαδικὰ κόμματα ὡς... ἀρραγεῖς φορεῖς ἰδεολογικῶν μανιφέστο καὶ (περίπου) τίποτ' ἄλλο- ὁμάδες ταγμένες ἀνιδιοτελῶς στὶς ἰδέες τους, ἄρα ἀδύνατο νὰ μετακομίσει κάποιος εἰλικρινής. Ἱστορίες γιὰ ἀγρίους δηλαδή.

          • Lola avatar
            Lola @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 09/06/2011 14:22:16

            Αστοαποτέτοιε μου

            ο ίδιος ο Μίκης καταξίωσε κόμματα και μανιφέστα κυνηγώντας διακαώς εκλόγιμη θέση.

            Κατά τα λοιπά να του ευχηθώ καλή επιτυχία σήμερα και σ' αυτούς που τον σέρνουν γέρο άνθρωπο απο δω κι απο κεί να τον προσέχουν.

      • sceptical avatar
        sceptical @ Lola 09/06/2011 14:30:03

        Νομίζεις πραγματικά οτι κάτι από αυτά είναι μεμπτό? Οτι αμαυρώνει την εικόνα του? Γελιέσαι.

        • Lola avatar
          Lola @ sceptical 09/06/2011 14:37:01

          Για να τελειώνουμε επειδή βαριέμαι κιόλας, δεν είναι σκοπός μου να αμαυρώσω ή να τον υποτιμήσω.
          Κάθε άλλο, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας με τον Μίκη κι αυτούς που θέλουν να πουν όσα θέλουν και τον βάζουν μπροστά.
          Άντε δεν χαζόσαμαν όλοι.

          Και που σαι sceptical κράτα και κανένα χαρτομάντιλο απόψε.
          Για τα δάκρυα συγκίνησης που είναι σίγουρο πως θα τρέξουν.

  12. outis avatar
    outis 09/06/2011 03:51:04

    Είναι προσωπικότητα. Και το δικαίωμα ίσως το αντιληφθείς όταν δείς το πλήθος που θα συγκεντρωθεί.

  13. Lola avatar
    Lola 09/06/2011 05:15:29

    Όλο αναρωτιέμαι.
    Τόσες προσωπικότητες και τόση διανόηση σ' αυτή την έρμη την Ελλάδα μας.

    Δεν βρέθηκε κανείς να προλάβει αυτή την καταστροφή;
    Πήξαμε στους από μηχανής σωτήρες.

    Αλλά δεν ξυπνάει ο Έλληνας.

    Και που είστε να τα σφυρίξετε καλά στο ποίμνιο ταχιά.

  14. GEODETIS avatar
    GEODETIS 09/06/2011 06:14:23

    την δικιά μου θέση σε σχέση με τον εθνικό μας κλαριτζής (Μ.Θ.)την έχω αναφέρει και άλλοτε ... οπότε περιττεύει να την επαναλάβω ξανά .... έτσι θα γλυτώσουν και οι λάτρεις του Θεοδωράκη απο τον κόπο να πληκτρολογούν, μαλώνοντας εμένα και γενικά την τάση μου να αποδομώ τύπους σαν αυτόν, που μέχρι εχθές ήταν βασιλόφρονας – μετά κομουνιστής – στην συνέχεια κομουνιστής με πινελιές δεξιές – και σήμερα επαναστάτης της φακής.
    Βέβαια σήμερα (καθώς είχα και ρεπό) βρέθηκα στην πλατεία, ναι ναι ήμουν εκεί ... ήμουν εκεί για πολλούς λόγους ... πρώτον, ήθελα να δω πόσο είναι το μπόι του!!!! και ναι είναι ψηλότερος απο εμένα ... δεύτερον ήθελα να δω τα μάτια του εκ του σύνεγγυς!!!! ναι τον έβλεπα όταν μιλούσε μέσα στα μάτια και με έβλεπε .... τρίτον έπρεπε να είμαι εκεί, έστω με τον μαρξιστή Θεοδωράκη, έπρεπε να υπερασπιστώ το δικαίωμά του να μιλάει ελεύθερα.... τέταρτον, διότι απλά θεωρώ πολύ επικίνδυνο τον Μπουτάρη και γενικά την στάση του σε σχέση με τον Θεοδωράκη, την αντιλαμβάνομαι ως προπαγάνδα και ήθελα να είμαι παρόν, διότι σκέφτηκα ότι ακόμη και αν βάλω πλάτη (στον απεχθή κατά τα άλλα μαρξιστή με το σκοτεινό παρελθόν) στον Θεοδωράκη κάνω έμπρακτη αντίδραση στον Μπουτάρη ... συμπέρασμα ο εχθρός του εχθρόυ μου είναι φίλος μου .... τώρα εδώ θα ήθελα να αναφέρω ότι έχω δεί απο κοντά πολλούς πολιτικούς, όπως τον ποντικό που τον λένε Σημίτη (όταν θα με ρωτήσετε θα σας αναφέρω μια ιστορία με αυτόν που θα σας απαντήσει πολλά ερωτήματα), τον Καραμανλή τον νεότερο, που του έψησα και καφεδάκι, ακόμη και τον George Bush τον μπαμπά είχα το 2005 σε συνοδεία (ο τελευταίος μας έδωσε και γραβάτες δώρο, ο χουβαρντάς) .... όσο απεχθής και αν μου είναι ο Μίκης δεν ήταν δυνατόν να μήν βάλω πλάτη έστω στο πυροτέχνημα που το λένε ¨Σπίθα¨ ... ναι ήμουν ένας απο τους πενήντα όταν ο Μίκης κατέλαβαι την πλατιά .... και ναι σας λέω μετα λόγου γνώσεως ότι ήμουν στην στρακαστρούκα του Μίκη ....
    υσ. να με πάρει γραμμή ο πατέρας μου που πήγα με τον μαρξιστή να με κρεμάσει στο τσιγκέλι ....
    υσ1. ο κοινοβουλευτισμός προφανώς είναι μια ωραία κυρία που όλοι προσπαθούν να απλώσουν τα ξερά τους και λερώνονται ... η δικαιοσύνη θα κάνει την μπουγάδα ....

    geodets

  15. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 09/06/2011 08:05:40

    Ρε Λόλα, μήπως είσαι η τραβεστί έκδοση του Tiramola?

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Χαλκιδέος 09/06/2011 19:42:54

      Να την συστήσουμε στον... Φούλη.

  16. juliet avatar
    juliet 09/06/2011 08:48:37

    @Απλή σκέψη
    χαχαχα,δεν θα σε λέω απλή σκέψη αλλά τρομερή σκέψη!!!!

    • απλή σκέψη avatar
      απλή σκέψη @ juliet 09/06/2011 23:49:50

      @juliet με τη Lola χθες καραφλιάσαμε! τα λιγότερα είπαμε απ΄οσα έπρεπε πραγματικά ν΄ακούσει!

    • Lοla avatar
      Lοla @ juliet 10/06/2011 00:14:32

      juliet
      Πραγματικά έχασες χθες.
      Τώρα καραφλιάζω κι εγώ με τον Μίκη.
      Τραϊανοί Ύμνοι...γλυκειά μου.

  17. juliet avatar
    juliet 09/06/2011 08:55:16

    @Απλή σκέψη
    η καρέκλα να είναι αναπαυτική ,η πελάτισσα να φύγει ικανοποιημένη.Βρε τι έχασα χθές βράδυ!!!Ολα τα καλά παιδιά παίζατε μπάλα με τη Λόλα!!!

  18. μετρό-στάση γουδί avatar
    μετρό-στάση γουδί 09/06/2011 09:07:37

    o beethoven ζητά να του παραχωρηθεί η πλατεία συντάγματος για συγκεντρωση υπερ του ναπολέοντα ,επ'ευκαιρία της ηρωικής συμφωνίας.....μέχρι να αποσύρει την αφιέρωση προς τον βοναπάρτη και να κάνει συγκέντρωση εναντίον του

  19. juliet avatar
    juliet 09/06/2011 09:09:17

    @S.A
    Kαλημέρα,κρίμα που δεν είμαι στη Θεσ/νίκη ,θα χάσω την κούρα του Θεόρατου Μίκη στην πλατεία και την βόλτα του Ζουράρι........υπομονή η ώρα πλησιάζει!!!

  20. Κωνσταντινος avatar
    Κωνσταντινος 09/06/2011 09:58:51

    Μη μαλώνετε ρε παιδιά. Ο Μπαρμπα Γιαννης θελει να προστατευσει την Μίκη γιατι έχει αποφασίσει στην Αριστοτέλους να κάνει την γειτονιά του έρωτα και δεν θελει να συνδέσουμε αυτά τα δυο θέματα.
    Θα ηταν αδικο για τον Μικη

  21. Αθωος Περαστικος avatar
    Αθωος Περαστικος 09/06/2011 10:42:01

    Παγια τακτικη των νεοταξιτων ειναι η λυσσασμενη επιθεση σε ανθρωπους-συμβολα που εκφραζουν αρχες και ιδεες που οι νεοταξιτες μισουν θανασιμα γιατι τους χαλανε τη διεθνιστουλικη σουπα.
    Αν δεν ξερεις Λολαρα μου ποιος ειναι ο Θεοδωρακης στα 85 σου, μαλλον και συ τη 10ετια του ΄70 θα διαβαζες. Προλαβαινεις και τωρα να γνωρισεις και να ακουσεις μερικους ανθρωπους που εξεφρασαν την Ελευθερια και τη Δημοκρατια.
    Ισως να μαθεις οτι τα τραγουδια του ενεπνευσαν ανθρωπους μεχρι την αλλη ακρη του κοσμου και εγιναν συμβολα απελευθερωτικων αγωνων.

    • Lola avatar
      Lola @ Αθωος Περαστικος 09/06/2011 13:35:36

      νεοταξίκι εγώ;
      Never φίλε.
      Άλλοι είναι, άλλοι.

  22. Basilio Emm... avatar
    Basilio Emm... 09/06/2011 10:48:38

    Τελικά εχω μια μεγάλη περιέργια ναι γνωρίσω τη Lola...

  23. jz avatar
    jz 09/06/2011 11:16:15

    Μπουτάρη κάτσε ήσυχα, η πλατεία ανήκει στο λαό και αυτή τη στιγμή την έχει ανάγκη. Ο μεγάλος Μικης που τωρα τον χρειάζεται η πατρίδα θα δώσει το παρόν στον αγώνα για την ελευθερία από μια κατοχική κυβέρνηση. Εχεις εκφραστεί στο παρελθόν με χαζές ιδέες για δημιουργία αποτεφροτήρων για την καύση των νεκρών, την ίδρυση τζαμιών, την παρέλαση των γκέυ και τόσα άλλα χαζά, και αρνήσε στον μεγάλο Μίκη αυτή την σπουδαία συγκέντρωση. Εμείς θα πάμε να διατρανώσουμε με την συμμετοχή μας την αντίθεσή μας στην κατοχική κυβέρνηση.

  24. Jean avatar
    Jean 09/06/2011 12:53:56

    Φαγωνόμαστε μεταξύ μας. Αυτό το σπορ είναι πολύ ακριβό πια και το έχουμε πληρώσει ιστορικά πολλές φορές. Αγαπητή Lola σέβομαι τις απόψεις σου αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Να σημειώσω μερικές αντιφάσεις σου: λες "πολιτικό πρόσωπο είναι ο Θεοδωράκης για να δικαιούται την πλατεία;" και παρακάτω αναφέρεις τις πολιτικές ιδιότητες του. Πολιτευτής (διαχρονική ιδιότητα), βουλευτής (από το 1964 με την ΕΔΑ, διαχρονική ιδιότητα), Υπουργός το 1990 (διαχρονική ιδιότητα) και πρόσφατα ιδρυτής πολιτικής κίνησης τι άλλο θέλει για να χαρακτηριστεί πολιτικό πρόσωπο κανείς για να δικαιούται την πλατεία; Πως μπορείς λοιπόν να απαγορεύσεις την χρήση της πλατείας για την διακίνηση των ιδεών σε φύση και θέση εν ενεργεία πολιτικά πρόσωπα και πολιτικές κινήσεις; Είναι ή δεν είναι αντισυνταγματική, παράνομη, άνιση και μεροληπτική μια τέτοια απαγόρευση που μας παραπέμπει σε άλλες εποχές; Βλέπεις δεν χρησιμοποιώ ούτε την προσωπικότητα ούτε την επωνυμία μιας κι ο τόπος μας έχει κακοπάθει από την διαστρέβλωση αυτών των εννοιών. Όλοι είμαστε ίσοι απέναντι στον νόμο με ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις και αυτό πρέπει να ισχύσει επιτέλους και στην πατρίδα μας.
    Ποιο νόμο όμως επικαλείται ο δήμαρχος;. Κανένα. "Απόφαση του Δήμου" λέει. Δηλαδή του ίδιου αφού ούτε πέρασε ούτε ποτέ πάρθηκε απόφαση από το δημοτικό συμβούλιο. Ας είναι κι έτσι πότε την ανακοίνωσε; Τώρα στον Θεοδωράκη; Πως νομιμοποίητε όταν πριν λίγο καιρό έδωσε την πλατεία στο ΕΚΘ την Πρωτομαγιά (συνδικαλιστική χρήση) ή στις 11 Μαΐου στον Ηρακλή (κοινωνική χρήση) ή έβαλε γκαζόν (ιδιωτική εμπορική χρήση); Αν είχε τέτοια πρόθεση ο δήμαρχος έπρεπε να το ανακοινώσει προς τους δημότες, να το περάσει από το δημοτικό συμβούλιο και να το στείλει σε κόμματα και σε φορείς πριν την εφαρμογή της. Άλλως παραμένει έκθετος στην πόλη, στους δημότες και στο πανελλήνιο για μεροληπτική και σκόπιμη συμπεριφορά, άσε που μπορεί να είναι βάσιμος ο ισχυρισμός του Μάρκου (post παραπάνω) ιδιαίτερα αν τον συνδυάσεις με όσα έγιναν πρόσφατα στην Αυστρία και την ακύρωση της συναυλίας με έργα του συνθέτη.

    Τελειώνοντας θα πρέπει να κάνω δυο επισημάνσεις

    1. Μπορεί ο καθένας να έχει όποια αξιολόγηση για τη πολιτική διαδρομή του Θεοδωράκη όμως δεν μπορεί να του αμφισβητεί ότι για τις ιδέες του έβαλε μπροστά τα στήθη του και την ζωή του. Είτε σε κατοχικούς στρατούς (σε τούτο μοιάζει με τον Καραϊσκάκη), είτε σε δυνάστες, είτε σε κομματικές ιεραρχίες κι εξουσίες, εκεί, δεν κρύφτηκε. Τον βλέπεις ακόμα και σήμερα με υγεία ερείπιο βάζει το σώμα του μπροστά για να προτάξει τις ιδέες του. Όσο και να διαφωνείς με τις ιδέες του αυτό τουλάχιστον του το αναγνωρίζεις. Είναι εντιμότητα.

    2. Μπορεί ο καθένας να διαφωνεί με την μουσική του και την μικρή η μεγάλη της ποιότητα. Θεμιτό αν και πρέπει να διαθέτει επιχειρήματα. Όμως αυτό που δεν μπορεί να του αρνηθεί είναι ότι πήρε τους ποιητές του τόπου μας και τους έκανε τραγούδι στο στόμα και στις ψυχές του λαού μας κι αυτό είναι μοναδικό. Μοναδικό κι ανεκτίμητο για τούτο τον λαό που ποιητάδες τον γέννησαν (Όμηρος) και ποιητές διαλαλούν τον βίο του στο βάθος των αιώνων.

    Ζητώ συγνώμη για την φλυαρία μου.

  25. Θόδωρος avatar
    Θόδωρος 09/06/2011 13:39:19

    Mισό λεπτό.............
    εγώ είχα πει "Καραμανλής ή τανκς?"
    εγώ ήμουν υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου του Μητσοτάκη? Δηλαδή πήγα μ'αυτόν που τα "πιστεύω" μας ήταν ΑΠΕΝΑΝΤΙ......και γνώριζα το παρελθόν του και αντέδρασα τότε για την Αποστασία του 1965.
    Εγώ συνεργάστηκα με την Ντόρα, όταν μάλιστα λίγες μέρες πριν είχε φυγαδεύσει τον Χριστοφοράκο της SIEMENS για να μην ξεράσει τα της κυβέρνησης του μπαμπα της?
    Είναι τεράστιος συνθέτης, είναι πατριώτης, είναι ένα κομάτι της Ελλάδας.
    Ως εδώ όμως, τελεία και παύλα.

  26. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 09/06/2011 14:28:43

    Αν διαβάζετε στα σοβαρά τον Τραϊανό, περαστικά σας...! Καλύτερα πάτεκατευθείαν στον Λιακόπουλο.

  27. Απολλώνιος avatar
    Απολλώνιος 09/06/2011 14:37:04

    Λέει η Λόλα κάπου πιό πάνω: "Το 1978 μετά από πρόταση που δέχτηκε ο Μ.Θ. αποφάσισε να κατέβει υποψήφιος Δήμαρχος Αθηνών, όμως πάλι δεν κατάφερε να εκλεγεί"
    - Τεράστια αποτυχία ομολογουμένως, αφού συνήθως η αριστερά και το ΚΚΕ εκλέγουν δήμαρχο στην Αθήνα...!
    Όσο για τη συνεργασία με τη ΝΔ κατά το "βρώμικο 89", θυμίζω ότι υπήρξε και κυβέρνηση συνεργασίας ΝΔ-Αριστεράς λίγους μήνες πριν την εκλογή του Μίκη με τη ΝΔ.
    Κι επίσης θυμίζω ότι και τότε όπως σήμερα, γενική απαίτηση ήταν να φύγει απο την εξουσία ένα καταστροφικό και διεφθαρμένο κομματικό σύστημα του αδίστακτου Ανδρέα Παπανδρέου.
    Σε αυτή την προσπάθεια συστρατεύτηκε ο Μίκης τότε, μη υπολογίζοντας το προσωπικό κόστος που θα είχε και το τι θα άκουγε μετά, από τις διάφορες Λόλες.
    Κάτι αντίστοιχο κάνει και σήμερα (στα 85 του!), χωρίς να λογαριάζει κανένα προσωπικό κόστος, γιατί είναι απλά αγωνιστής Πατριώτης. Αυτές τις 2 τελευταίες λέξεις η "Λόλα" μάλλον τις αγνοεί. 'Ισως και να της προκαλούν αλλεργία.

    • Lola avatar
      Lola @ Απολλώνιος 09/06/2011 14:45:17

      Apolonie,

      το Lola με το Λολα έχει τεράστια διαφορά.
      Και πάλι καλά που γνωρίζεις εσύ τι αγνοώ και τι δεν αγνοώ εγώ.

      Αλλεργική είμαι, αλλά όχι στον κάθε δοξασμένο Αγωνιστή και Πατριώτη.
      Στις μπάμιες ας πούμε ότι είμαι. Σ' αυτά τα σάλια που έχουν μέσα.

      • juliet avatar
        juliet @ Lola 09/06/2011 18:03:07

        @Lola
        Βολταίρος:''Κύριε,δεν συμφωνώ με όσα λέτε.Θ α έδινα όμως και τη ζωή μου ακόμη για να μπορείτε να τα λέτε.''

  28. niki avatar
    niki 09/06/2011 14:57:20

    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΤΟ Κ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΗΘΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΘΕΡΑ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΠΙΚΡΙΝΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΤΙ ?

  29. niki avatar
    niki 09/06/2011 15:03:03

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ niko:
    στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΔΡΟ ΤΟΥ ΣΙΟΝΙΣΜΟΥ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΣΜΟΥ .... ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ......
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ..

    • μετρό-στάση γουδί avatar
      μετρό-στάση γουδί @ niki 09/06/2011 19:47:26

      όλα αυτά μέχρι που έγινε ο ΠΑΟΚ

  30. Γιάννης Μ avatar
    Γιάννης Μ 09/06/2011 16:03:31

    Απλά πράγματα φίλτατοι. Ο Μπουτάρης είναι ΠΑΣΟΚ , ο Μίκης δεν θα μιλήσει υπέρ ΠΑΣΟΚ , άρα ... τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια ; Να το πω κι αλλιώς ; Αν αύριο ο ΓΑΠ απαιτούσε την ίδια πλατεία για να εκφωνήσει λόγο στο Πανελλήνιο , ο Μπουτάρης θα την έγλειφε πάνω-κάτω να καθαρίσει για να μιλήσει ο αρχηγός του σε ωραίο περιβάλλον - ούτε καν θα σκεφτόταν αν θα έδινε άδεια ή όχι . Τι χρειάζεται η περαιτέρω φιλοσοφία και οι θεωρίες ;

  31. politco on avatar
    politco on 09/06/2011 17:13:00

    ΜΠΡΑΒΟ ρε παιδιά! Σας διαβάζω τόση ώρα και το μόνο που εισπράτω είναι για ακόμη μία αφορά να επιδιδόμεθα όλοι στο αρχαίο ελληνικό σπορ, τύπου ΦΑΓΩΜΑΡΑΣ! Θέλει ο Μ. την πλατεία; Να πάει και να κάνει ό,τι θέλει. Δεν του την δίνουν; Μην σώσει και του την δώσουνε. Εμείς όλοι μπορούμε να δώσουμε ένα τέλος κάποια στιγμή στον Jeffry ΠΡΙΝ το μεσοπρόθεσμο, γιατί , δεν έχετε ιδέα το τί μας περιμένει έπειτα από την ψήφίσή του. Έλεος Δηλαδή . Και επιτέλους μας πηράζει εάν θα συγκεντρωθούν αυτός και οι "ΣΠΙΘΑ"ικοί , σε μια πλατεία και όχι τα λαμόγια που μαζεύονται κάθε μέρα στο Κοινοβούλιο αντί να τα μαζέψουμε και να τα πάμε προς ΓΟΥΔΗ μεριά με την άδεια του λαού και όχι των "Μπουτάριδων" για να τους εξηγήσουμε τί πραγκατικά σημαίνει ΕΛΛΑΔΑ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    • juliet avatar
      juliet @ politco on 09/06/2011 18:00:37

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  32. GeoBi avatar
    GeoBi 09/06/2011 18:49:05

    Καλημέρα σας, γράφω για πρώτη φορά αν και σας παρακολουθώ ανελλιπώς γιατί γράφουν και εκφέρουν άποψη αρκετοί σοβαροί άνθρωποι εδώ μέσα.
    Μιλάμε τις τελευταίες μέρες για τον Μίκη και τον Μπουτάρη. Τον Μπουτάρη λίγο-πολύ όλοι ξέρουν ποιός είναι και τι ποιεί....τον Μίκη όμως αναρωτιέμαι, πόσοι τον ξέρουν πραγματικά πέρα από τη μουσική του;
    ..αυτοί που έφυγαν από τη Σπίθα πρόσφατα (Καζάκης, Ληναίος...) ξέρετε γιατί έφυγαν; Έχει καταλάβει κανένας ότι μυστικές υπηρεσίες βρίσκονται (και) στη Σπίθα; Να φυλάγεστε απ' όλους !!! Το "λίπος" που εννοούν είναι ο πλούτος που έχει συσωρεύσει το Ελληνικό Κράτος ...και είναι από τα πιό πλούσια της Ευρώπης.

    Αυτή η "επιδρομή" εναντίον μας δεν έχει προηγούμενο....πιστεύω πως θα βρεθούμε σύντομα προ μεγάλων εκπλήξεων.

  33. TARAMAS avatar
    TARAMAS 09/06/2011 19:35:09

    Καλά τώρα σοβαρά μιλάτε, με αυτό ασχολείστε; Ο Μπουτάρης λέει ότι "απαγόρευσε" τις συγκεντρώσεις στον ίδιο χώρο του Ηρακλή και του Εργατικού Κέντρου (και αυτοί τον "έγραψαν", όπως και ο Θεοδωράκης). Αν είναι αλήθεια αυτό, που είναι η εμπάθεια του Μπουτάρη και που ο ηρωισμός της κατάληψης της πλατείας από το Μίκη; Τι να φοβηθεί ο Μίκης, τις σιδερόφρακτες λεγεώνες του Δήμου Θεσσαλονίκης;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ TARAMAS 09/06/2011 19:39:31

      Αυτά να πείτε σε καναν μειωμένης αντίληψης προοδευτικό, να τα χάψει. Ο κομπλεξικός Μπουτάρης κρύβεται πίσω από το δάχτυλο του. Και στην τελική, επιβάλλεται να τον «γράφουμε» κανονικά γιατί δεν είναι δήμαρχος αλλά σφετεριστής της Δημαρχίας. Εκλεγμένος αποκλειστικά ελέω της νοθείας με τους λαθρομετανάστες.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ ΚΜ 09/06/2011 19:54:41

        Και όσοι δεν είναι μειωμένης αντίληψης, προοδευτικοί ή όχι, χρειάζονται πολύ νιονιό για να καταλάβουν ότι ένας πολιτικός φορέας, κίνηση, όπως θέλει να πει κανείς την "σπίθα", χρησιμοποιεί την (ασήμαντη ουσιαστικά) απαγόρευση (¨σύσταση" όπως λέει ο Μπουτάρης γιατί δεν μπορεί και δε θέλει να την επιβάλλει) για να κάνει ντόρο και να καβαλήσει τα κύματα της δημοσιότητας; Δε γεννηθήκαμε χθες, σιγά τους ήρωες.
        Τα λοιπά, σφετεριστής ή όχι, δεν το ξέρω (δε με αφορά κιόλας) και δε θα το κρίνω εγώ. Ιδού τα δικαστήρια για όποιον έχει στοιχεία και δε λέει λόγια του αέρα, ιδού και το πήδημα. Ακόμα και σε μια χώρα μπ.... όπως το ελλάντα υπάρχουν θεσμοί για να διεκδικήσει κανείς το δίκηο του, αλλιώς ότι και αν λέει, για τους υπόλοιπους που δεν έχουν ιδίαν αντίληψη, είναι χαρδαβελλισμός.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ TARAMAS 09/06/2011 20:17:25

          Προοδευτικέ (μειωμένης η μή αντίληψης) ας πρόσεχε λοιπόν ο σφετεριστής σου να μην του δώσει δημοσιότητα, άν αυτή η δημοσιότητα σας ενοχλεί τότε. Δηλαδή σας φταίει ο Μίκης για τα αυτογκόλ του εκλεκτού σας! Κρύψτε του το μπουκάλι ρεεε!

          Όσο για τους θεσμούς, αναμένουμε ασφαλώς και την απόφαση της ολομέλειας του δικαστηρίου που εκκρεμεί. Αλλά επειδή τα προοδευτικά αυτιά δεν πολυιδρώνουν και το Σύνταγμα το έχουν γραμμένο, οφείλουμε να φωνάζουμε και να επισημαίνουμε ακόμη και τα αυτονόητα (που εσένα «δεν σε αφορούν»).

          Προσέξτε όμως μην το παρατραβήξετε με τις παραβιάσεις του Συντάγματος γιατί υπάρχει και το άρθρο 120, να μας λύσει τα χέρια να σας περιποιηθούμε.

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ ΚΜ 09/06/2011 20:46:39

            Δε χρειάζεται να μου μιλάς στον πληθυντικό, ένας είμαι. Τα υπόλοιπα τα παραβλέπω, δεν ζω στη Θεσσαλονίκη και δε με αφορούν οι έριδές σας. Εσύ μπορεί να έχεις την δική σου ατζέντα για να λες ότι λες, πρόβλημά σου. Θα σταθώ όμως στο τελευταίο: το άρθρο 120 του συντάγματος δεν είναι για να το χρησιμοποιεί το κάθε φασισταριό για να επιβάλλει τις απόψεις του, είναι για να προστατεύει τη δημοκρατία από αυτά. Γιατί υποθέτω ότι αν η ολομέλεια αποφασίσει όπως θέλουν κάποιοι, όλα καλά. Αν όχι, "παραβιάζεται το σύνταγμα".

  34. juliet avatar
    juliet 09/06/2011 19:46:03

    Και που τα λες τι βγαίνει ,στα 4 χρόνια θα δείτε πράματα και θάματα και άντε να μαζέψεις τ' αμάζευτα...αυτά πληρώνουμε τόσα χρόνια ,την βλακεία και το ''ο καθένας μόνος του ''.

  35. Τιμαιος avatar
    Τιμαιος 09/06/2011 19:57:46

    Όποιος μιλάει γιατον Θεοδωράκη πρέπει πρωτα τα κοιταξει τον εαυτό του στον καθρεπτη και να ρωτήσει την μαμα του και τον μπαμπα του για το παρελθόν των προγόνων τους. Να μάθει απο που κραταει η σκούφια του δηλαδή. Γιατί μόνο οι αχάριστοι Μαυροκορδαταίοι θα μπορούσαν να μιλήσουν και να πράξουν σαν την κ. Λόλα. Ο Μίκης κυρά μου είναι η τελευταία σημαία του οχυρού. Μπορεί από τους ανέμους ξεσκισμένη και μτωμένη από τους πολέμους, αλλά αν πέσει κι αυτή..... χάθηκες!

    • Lοla avatar
      Lοla @ Τιμαιος 09/06/2011 22:46:13

      Κυρ Τιμαίο τι σου λέει ο δικός σου καθρέφτης όταν κοιτάζεσαι;
      "Φτού σου φασισταρά μου;"

      Και θυμήσου ο φασισμός έχει πολλές όψεις κι αρκετά χρώματα.

  36. ΚΜ avatar
    ΚΜ 09/06/2011 21:19:16

    Δυστυχώς, δεν είσαι ένας, είστε πολλοί σαν και του λόγου σου. Και βλέπω άρχισες τους χαρακτηρισμούς αλλά για μένα είναι τιμή να με συκοφαντούνε προοδευτικά τομάρια. Φασίστες είναι αυτοί που προσπαθησαν να φιμώσουν τον Μίκη και οι ορντινάνστες τους (καλή ώρα!), οπότε με αυτά που λες, εσύ εκτίθεσαι. Όσο για το άρθρο 120, μαθήματα δημοκρατίας από Πασόκους και προοδευτικούς δεν δεχόμαστε!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΚΜ 09/06/2011 22:01:08

      Το άρθρο 120, όπως κι εσύ ο ίδιος είπες, είναι για να προστατεύει την δημοκρατία. Αλλά προφανώς η δημοκρατία δεν καταλύεται όταν ψηφίζουν οι λαθρομετανάστες (λες και το δικαιούνται περισσότερο από τους πεθαμένους ή τα δέντρα)! Γι'αυτό όπως λες κι εσύ, δεν σε αφορά! Ύστερα από αυτό τις υστερικές κραυγές για «ανοχή στην διαφορετική άποψη» τις ακούω βερεσέ. Και όχι, δεν επιτίθεμαι σε κάποιον που δεν γνωρίζω. Τον ανθρωπολογικό σου τύπο τον έχουμε μάθει πολύ καλά, τα τελευταία 30 χρόνια που τον υφιστάμεθα, και δεν κρύβεται με τίποτα...

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ ΚΜ 09/06/2011 22:12:16

      Όταν πάνε τα ΜΑΤ βγάλουν το Μίκη από την πλατεία, ή έστω αν του κόψει κλήση η δημοτική αστυνομία, θα πω ότι ναι, φίμωσαν το Μίκη. Τώρα λέω ότι οι της σπίθας εκμεταλλεύονται τη δημοσιότητα για να το παίξουν ήρωες χωρίς αντίπαλο. Κάτι που δεν το ξέρω, δεν επηρεάζει τον δήμο μου και δεν έχω τρόπο να έχω αντικειμενική πληροφόρηση για το τι έγινε, δε με αφορά το τι ισχυρίζεται ο καθένας. Ας βγει δικαστική απόφαση κι αν όντως παραβιάστηκε το σύνταγμα, τότε ναι, θα με αφορά.
      Υστερικός είναι αυτός που δεν ανέχεται διαφορετική άποψη και δεν ελέγχει αρκετά το θυμικό του ώστε να μην απειλεί όσους διαφωνούν. Και ρατσιστής είναι όποιος αναγνωρίζει τον "ανθρωπολογικό τύπο" κάποιου και τον χαρακτηρίζει ανάλογα με τα φαντάσματα που κουβαλά στο δικό του μυαλό. Και φασίστας είναι όποιος περιποιείται τους διαφωνούντες.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΚΜ 09/06/2011 22:17:45

      Φασίστα είναι όποιος βάζει τους λαθρομετανάστες να ψηφίζουν, κακοποιώντας το Σύνταγμα και την λαϊκή κυριαρχία.

      Φασίστας (παθητικός) είναι και αυτός που έμμεσα αβαντάρει το παραπάνω έγκλημα ή σφυράει ανέμελα, λες και «δεν τον αφορά».

      Αυτός που, ως τελευταία γραμμή άμυνας, «περιποιείται» τους παραπάνω φασίστες, σύμφωνα με τις προσταγές του άρθρου 120, είναι δημοκράτης.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ ΚΜ 09/06/2011 22:24:48

      Έξυπνος είναι όποιος , έστω και αργά, αναγνωρίζει ότι δεν έχει νόημα η συνομιλία με ένα δεκαπεντάχρονο που έχει ηχομόνωση στα αυτιά, κλείνει τον υπολογιστή και βγαίνει να χαρεί την καλοκαιρινή βραδιά… ;)

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΚΜ 09/06/2011 22:28:31

      Δεν μου πήγε καν στο μυαλό ότι είσαι 15χρονος! :)

  37. TARAMAS avatar
    TARAMAS 09/06/2011 21:41:09

    "...γιατί υπάρχει και το άρθρο 120, να μας λύσει τα χέρια να σας περιποιηθούμε"

    Ποιός το είπε αυτό, εγώ; Υπήρχε στο δικό μου σχόλιό μου κάτι που να μπορεί να εκληφθεί σαν έλλειψη ανοχής στην αντίθετη άποψη; Εξέφρασα τη γνώμη μου, δεν μπόρεσες να την αντέξεις και (μετά από μόλις δύο σχόλια) κατέφυγες σε επιχειρήματα τύπου "θα σας περιποιηθούμε" απευθυνόμενος σε κάποιον που ούτε που τον ξέρεις, απλά διαφωνείς μαζί του σε ένα θέμα. Προοδευτικός ή όχι, μειωμένης αντίληψης ή όχι, οποιοσδήποτε μπορεί να καταλάβει την δημοκρατικότητα και την ισχύ και το βάθος των επιχειρημάτων σου...

  38. TARAMAS avatar
    TARAMAS 09/06/2011 22:22:44

    Έξυπνος είναι όποιος , έστω και αργά, αναγνωρίζει ότι δεν έχει νόημα η συνομιλία με ένα δεκαπεντάχρονο που έχει ηχομόνωση στα αυτιά, κλείνει τον υπολογιστή και βγαίνει να χαρεί την καλοκαιρινή βραδιά... ;)

  39. GeoBi avatar
    GeoBi 13/06/2011 21:04:11

    Μιά ερώτηση προς τον Τιμαίο και τους υπόλοιπους φίλους που στηρίζουν τον "ημίθεο" Μίκη.....
    Έκανα μία αναφορά παραπάνω για τη Σπίθα και τη διαπλοκή τους με μυστικές υπηρεσίες. Τώρα, πως έσπασε ο διάβολος το ποδάρι του και ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ το επιβεβαίωσε στις 17/1/2011.
    Ακούσατε τι ξεστόμισε ???

    Παραθέτω το απόσπασμα.....

    "…Επειδή", είπε, "οι υπεύθυ­νοι αξιωματούχοι των ΗΠΑ, ειδικά μετά το Πολυτεχνείο, έψαχναν κι αυτοί τρόπους ν' απαλλαγούν από τους στρατιωτικούς και συμφωνού­σαν μαζί μου για τη "λύση-Καρα­μανλή”, με κάλεσαν στην Ουάσινγκτον τον Ιούνιο του 1974 να μεσο­λαβήσω, προκειμένου να δεχθεί ο Καραμανλής ν' αναλάβει αυτόν τον ρόλο". Επιπλέον, μας λέει ότι κατέληξε σ' αυτήν τη λύση, γιατί απλούστατα εκείνη την εποχή δεν υπήρχε η δυνατότητα να επιβληθεί ο Παπανδρέου, ακόμα και με τη βοήθεια του ΚΚΕ.

    Να καταλάβουμε καλά αυτό που είπε.....ότι τον Ιούνιο του 1974 —ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΤΤΙΛΑ— κλήθηκε με έξοδα των Αμερικανών στην Ουάσιγκτον, για να συζητήσουν το "μέλλον" της Ελλάδας !!!!!!!!

    ......καθρέπτες φίλε μου έχουμε και κοιταζόμαστε κάθε μέρα. Ξύπνα και άλλαξε στάση γιατί όλα τα γουρούνια έχουν την ίδια μούρη. Αν αποφάσισες εσύ να βλέπεις αυτά τα γουρούνια σαν καθοδηγητές του πολιτισμού και της σκέψης μας είσαι πολύ λάθος και αν δε σου έχει έρθει ακόμα, θα το βρείς σύντομα μπροστά σου.

    Φιλικά
    ΓΜ

    • Απολλώνιος avatar
      Απολλώνιος @ GeoBi 13/06/2011 23:04:32

      Αφού το παραδέχτηκε και ο ίδιος ο Μίκης ότι ...είναι "πράκτορας" των Αμερικάνων (αφού αυτό κατάλαβες εσύ) τότε πάμε όλοι πάσο φίλτατε, μάλιστα μπορεί πιό πριν να ήταν και πράκτορας των Ναζί, και πράκτορας των χουντικών.
      Οι εξορίες και τα βασανιστήρια ήταν στάχτη στα μάτια μας.
      Απορώ μάλιστα που δεν το ανακάλυψε κι αυτό ακόμη ο ...Τραϊανός (πρώην "Υδροχόος" και νυν "ΕΑΜ Β") που μερικοί πανέξυπνοι, στα σοβαρά διαβάζετε...

      • GeoBi avatar
        GeoBi @ Απολλώνιος 24/06/2011 03:05:12

        Τη δήλωση αυτή την έκανε ο Θεοδωράκης και όχι ο Τραϊανού φωστήρα Απολλώνιε, για τα βασανιστήρια ισχύει ότι και για τους άλλους που τα υπέστησαν. Εσύ τι νόημα βγάζεις από αυτή τη δήλωση?
        Διαφώτισέ μας σε παρακαλώ αντί να προσβάλεις τους συνομιλητές σου.

        ΓΜ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.