#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/04/2011 22:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι τρέχει με την ΥΠΑ;




Κάτι τρέχει με το ΠΑΣΟΚ και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).

Μέσα σε μόλις ένα χρόνο εξουσίας, υπό την υψηλή επίβλεψη του κ. Ρέπα, και διατηρώντας  περιέργως στη θέση του τον ίδιο διοικητή από εποχής Ν.Δ. το ΠΑΣΟΚ πέτυχε ουκ ολίγα εις βάρος της.

Κατάφερε να τη φορτώσει με εκατοντάδες «αχρείαστους» πιλότους, μηχανικούς, και αεροσυνοδούς  της πρώην Ολυμπιακής, που απλά επιβαρύνουν την συγκεκριμένη υπηρεσία αλλά και τον φορολογούμενο, προκειμένου να αποδείξουν ότι έκαναν δήθεν αποκρατικοποίηση.

Στη συνέχεια πέρασαν σε χρόνο ρεκόρ ένα νομοσχέδιο εξπρές, μέσω του οποίου τα τέσσερα μεγαλύτερα και κερδοφόρα κρατικά αεροδρόμια της χώρας, τα επονομαζόμενα φιλέτα, θα δοθούν όπου νάναι σε ιδιώτες.

Ενδιάμεσα, και εν όψει ξεπουλήματος, φρόντισαν με διάφορες κομματικές μεθοδεύσεις να προχωρήσουν σε κρίσεις και ορισμό διευθυντών και γεν. διευθυντών, όπου έγινε το έλα να δεις. Κάποιος έπρεπε να επιβλέψει το μεγάλο φαγοπότι της εκποίησης των αεροδρομίων. Το αποτέλεσμα ήταν, όποιος είχε μπάρμπα στη Κορώνη, ή κουμπάρο στο Πασόκ, να χριστεί διευθυντής. Λέγεται ότι έγιναν αερολιμενάρχες σε διεθνή αεροδρόμια, άτομα που δεν γνωρίζουν λέξη στα αγγλικά, είναι όμως «φίλα προσκείμενοι», κοινώς κουμπάροι και κομματικοί.

Εδώ και μια εβδομάδα, τα «αδιάβλητα» υπηρεσιακά συμβούλια της αμαρτωλής υπηρεσίας ξεκίνησαν κρίσεις προαγωγών για δεκάδες θέσεις τμηματαρχών σε 40 αεροδρόμια, και στη κεντρική υπηρεσία της Αθήνας.

Και ενώ όλα πήγαιναν κατ`ευχήν (κομματική), και οι πρασινοφρουροί ετοιμάζονταν για το μεγάλο ντου στις μικρές, πλην όμως κρίσιμες θέσεις, έρχονται οι ελεγκτές δημόσιας διοίκησης και βάζουν πάγο στη συνέχιση των κρίσεων, λίγο πριν ανακοινωθούν επίσημα οι τυχεροί κριθέντες. Εκεί να δείτε κλάμα.

Πληροφορίες συγκεκριμένες δεν έχουμε,  αφού η έρευνα είναι σε εξέλιξη, και τα στόματα είναι  ερμητικά κλειστά. Αλλά από αυτά που ακούγονται στους διαδρόμους της ΥΠΑ, οι ατασθαλίες και τα κομματικά μαγειρέματα ήταν τόσα, που ακόμη και το αρμόδιο υπουργείο δεν άντεξε, και έστειλε τους ελεγκτές του να βάλουν μια τάξη. Ακούγεται ότι όταν άνοιξαν τους φακέλους, και τα πρακτικά των κρίσεων, κάποιοι απ αυτούς έμειναν άφωνοι με το μπάχαλο, αλλά και την αναξιοκρατία των προαγωγών που είχαν αποφασιστεί.

Και τελευταίο αφήνουμε το γεγονός ότι οι περίπου 3.500 υπάλληλοι της ΥΠΑ έχουν να πληρωθούν υπερωρίες από το 2010. Τα αεροδρόμια λειτουργούν, οι υπάλληλοι εργάζονται, αλλά από χρήματα τίποτα.

Για αυτό και όπως ανακοίνωσε σήμερα η ΟΣΥΠΑ, από 15 του μηνός, τα 40 κρατικά μας αεροδρόμια θα κλείνουν στις 22:00. Από κει και πέρα δεν θα γίνονται πτήσεις.

Καλές γιορτές και καλό Πάσχα δηλαδή.

Ο κ. Ρέπας τι λέει επ αυτών;

 

Ο Αερόπληκτος

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Στέργιος avatar
    Στέργιος 06/04/2011 23:29:31

    Αν είναι μάγκες στην ΥΠΑ να εμποδίζουν τα αεροπλάνα των επισήμων να προσγειώνονται και να απογειώνονται. Να θέλει να γυρίσει η 85χρονη γλάστρα από το Αζερμπαϊτζάν και να μη μπορεί. Να θέλει να πάει τσάρκα στις πρωτεύουσες ο Τζέφρι και να πηγαίνει με το αυτοκίνητο ως τα Τίρανα για να πετάξει από εκεί.

    Να μην ξεσπούν πάνω στις πλάτες των πολιτών που υποφέρουν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και να μην τους αναστατώνουν τα ταξιδιωτικά προγράμματα. Γιατί μια πτήση που δεν γίνεται δεν είναι απλό πράγμα. Τα εισιτήρια δεν αλλάζουν πια, και πολλές φορές χάνονται και οι κρατήσεις των ξενοδοχείων, χωρίς αποζημίωση. Έχει διαφορά να κάνει απεργία π.χ. ο δημοσιογράφος, όπου απλώς δεν θα δω ειδήσεις μια μέρα, από το να χάσω 500-1000 ευρώ επειδή τα ρετιρέ των πύργων ελέγχου θέλουν να κλείσουν το μαγαζί στις 10μμ.

    • loretta avatar
      loretta @ Στέργιος 06/04/2011 23:54:23

      Καλη ιδεα...!!

    • geogaitan avatar
      geogaitan @ Στέργιος 10/04/2011 02:48:49

      Μονο που οι μονοι που δεν θα συμετεχουν στο παραπανω ειναι οι ελεγκτες φιλε μου γιατι απλα δεν ανηκουν στην ΟΣΥΠΑ.

  2. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 07/04/2011 00:40:37

    Να μην πουλησουν τα αερδοδρομια μας να απολυσουν Δημ. Υπαλ..
    Ειναι πολλοι και δεν παραγουν. Οχι τα αεροδρομια.

  3. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 07/04/2011 00:58:00

    Τη μια τα κολληταρια του Μπουταρη στη καθαριοτητα με τις απεργιες την αλλη αυτη η ΟΣΥΠΑ να κλεινει τα αεροδρομια βλεπω ολοι δουλευουν για το καλο του Ερντογαν. Μπραβο μπραβο τα παιδια. Εγω κοιτω τριγυρω να δω αν υπαρχουν αρκετα δεντρα με γερα κλαδια..οταν θα ρθει η ωρα τους και αγανακτισει εντελως με αυτους ο Εληνας.

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Greece Pleading 07/04/2011 00:58:20

      Ελληνας*
      αμαν!

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/04/2011 01:12:45

    Υπάρχει καλομελετημένο σχέδιο απαξίωσης της ΥΠΑ ώστε να δοθούν τα αεροδρόμια σε ιδιώτες.
    Η ΟΣΥΠΑ είναι μάλλον κι αυτή στο παιχνίδι, παίζοντας απ τη πλευρά του ΠΑΣΟΚ, και κοροιδευοντας τα μέλη της ,τους υπαλλήλους δηλαδή. Η ηγεσία της εξάλλου είναι όλοι τους κομματικά μέλη και προσκείμενοι στο ΠΑΣΟΚ. Οπότε; Μάλλον τους υποσχέθηκαν κανένα ξεροκόμματο.
    Είναι πολλά τα λεφτά. Δείτε τι έγινε με τη Χόκτιφ στα Σπάτα.

  5. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 07/04/2011 06:20:17

    Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΔΕΚΟ.
    ΜΕ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ 9.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ
    ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ.

  6. stathis08 avatar
    stathis08 07/04/2011 10:26:44

    Τα αεροδρόμια προσφέρουν ένα μεγάλο έσοδο στο κράτος. Σε αυτο συμβάλλουν και οι εργαζόμενοι.
    Πάμε τώρα στην προϋγούμενη λέξη ' εργαζόμενοι'. Όλοι λοιπόν είναι εργαζόμενοι.
    Ιδιοτικοί και Δημόσιοι. Έτσι πρέπει να σκεφτόματστε. Όλοι πρέπει να κοιτάμε προς το καλλύτερο. (όχι να παιθάνει η κατσίκα του γείτονα).
    Πάντως οι κυβερνόντες είναι γατόνια. Μας βάζουν να φαγωνόμαστε μεταξύ μας.
    Αν ένας πέρνει 1300€ μισθό, τότε να δούμε πως θα πάρουν όλοι το ίδιο.
    ...........................?

  7. giorgosX avatar
    giorgosX 07/04/2011 16:09:20

    Οταν το πασοκικο κρατος-μπαταχτσης συμπεριφερεται ετσι ακομα και σε αυτους που εχουν

    πολυ υπευθυνες δουλειες,
    και ειναι ισως η μονη ελπιδα μας πια για ανακαμψη (τουρισμος)

    ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ

  8. αμετανόητος avatar
    αμετανόητος 08/04/2011 11:41:47

    Οι αμοιβές των υπαλλήλων καλό θα ήταν να επαναπροσδιοριστούν στη βάση ορθολογικών κριτηρίων. Εργαζόμενοι που οφείλουν να παίρνουν αποφάσεις σε ελάχιστο χρόνο, όπως οι χειρουργοί, οι πυροσβέστες, οι πιλότοι της Πολεμικής και οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας, πρέπει να αμοίβονται περισσότερο από τον επιτελικό, που έχει χρόνο να σχεδιάσει, να προτείνει, να συσκεφθεί πριν την κρίσιμη απόφαση. Για τους πρώτους, η ετοιμότητα κι η αυτοπειθαρχία είναι δεδομένη. Αυτό που οφείλει να αμοίβεται είναι η ανάλυψη διακινδύνευσης και ο συσχετισμός των ενεργειών τους με τη απώλεια της ανθρώπινης ζωής, τη οποία οφείλουμε να διαφυλάξουμε ως υπέρτατο αγαθό έχοντας πάντα μπροστά στα μάτια μας τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Εκτός αν είμαστε όλοι ορφανοί...

  9. radar dude avatar
    radar dude 08/04/2011 17:49:32

    ....εκεί στο υπουργείο φαίνεται πως κάποιοι ξέχασαν τις μεγάλες και συνεχείς καθυστερήσεις της περιόδου 1994-1996 λόγω έλλειψης προσωπικού και φόρτου εργασίας στο ATC.
    Έπρεπε να έρθει ο ίδιος ο Βενιζέλος (τότε ΥΜΕ) επιτόπου το καλοκαίρι για να "καταλάβει το πρόβλημα" και τελικά να βρεί τη λύση....
    ....πάλι μέρες του 94 μυρίζομαι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.