#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/10/2009 22:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι τους θέλουν τους Έλληνες στο Αφγανιστάν; Να φυλάνε τις «οδούς της ηρωίνης»;

 Η κοροϊδία του πολέμου κατά των ναρκωτικών



Πρόσφατα, παρουσιάζοντας σημεία της άκρως σημαντικής έκθεσης του ΟΗΕ για την παραγωγή οπίου στο Αφγανιστάν, σημειώναμε ότι είναι «Φονικότερες οι παπαρούνες από τις βόμβες των Ταλιμπάν» (http://www.antinews.gr/?p=19685).

 Τώρα βλέπουμε ότι κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα, ο βοηθός υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Αντριου Σαπίρο και «δεξί χέρι» της κυρίας Χίλαρι Κλίντον, ζήτησε από την ελληνική κυβέρνηση μάχιμους Έλληνες στο Αφγανιστάν» (http://www.antinews.gr/?p=20050). Άραγε, γιατί να γίνει αυτό; Για να φυλάσσονται καλύτερα οι φυτείες οπίου;

 Προφανώς, η Ουάσιγκτον θέλει να βγει από την παγίδα του Αφγανιστάν, όπως το ίδιο ήθελαν και οι Σοβιετικοί. Πόσο μάλλον, αφού η κατάσταση είναι δραματικά χειρότερη από την εποχή της εισβολής του Κόκκινου Στρατού, ο οποίος, πάντως, ήλεγχε πολύ μεγαλύτερα τμήματα της χώρας απ’ ότι οι αμερικανοί. Το θέμα είναι όμως, ότι οι ΗΠΑ εγκλωβίστηκαν εκεί και πιά δεν μπορούν να αποσυρθούν δίχως να διασφαλίσουν, έστω και στοιχειωδώς, ότι δεν θα αποσταθεροποιηθεί ολόκληρη η Κεντρική Ασία.



 Μια σημαντική παράμετρος που δείχνει την κακή κατάσταση στη χώρα, είναι η δραματική αύξηση της παραγωγής οπίου και ηρωίνης. Κάτι που αποδεικνύει ότι και δεν ελέγχεται το Αφγανιστάν, και, προφανώς κάποιο κομμάτι των κατοχικών δυνάμεων κάνει πλάτες στα κυκλώματα ναρκωτικών. Από αυτή την άποψη, μια καλύτερη ματιά στην πρόσφατη έκθεση του Γραφείου του ΟΗΕ για τα Ναρκωτικά και το Έγκλημα (UNODC) είναι αποκαλυπτική για την κατάσταση που επικρατεί στο Αφγανιστάν, επτά χρόνια μετά την εισβολή των ΗΠΑ και των ΝΑΤΟϊκών. Ως γνωστόν, στη ΝΑΤΟϊκη δύναμη μετέχουν και Έλληνες στρατιώτες.  

Τα κυριότερα συμπεράσματα της έκθεσης είναι τα εξής:

1.Λόγω της υπερπαραγωγής οπίου, οι τιμές της ηρωίνης στις Δυτικές αγορές, στις οποίες άλλωστε καταλήγουν οι μεγαλύτερες ποσότητες, έχουν πέσει θεαματικά.

 2. Τα κυκλώματα ναρκωτικών θησαυρίζουν, αφού, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΟΗΕ, ο ετήσιος τζίρος από τα οπιούχα ανέρχεται σε 65 δις.δολλάρια.

 3.Η πολυδιαφημισμένη αμερικανική πολιτική του πολέμου κατά των ναρκωτικών, αποδεικνύεται τουλάχιστον κοροϊδία, αφού όπως φαίνεται από την έκθεση του ΟΗΕ, η παραγωγή οπίου στο Αφγανιστάν, μετά το 2001, έχει εκτιναχθεί στα ύψη, σε επίπεδα που ουδέποτε στο παρελθόν είχε φτάσει. Σε αυτή την περίπτωση βέβαια, ουδείς μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο, όχι μόνον κάποιοι πολιτικοί και στρατιωτικοί κύκλοι, τόσο της Δύσης όσο και του Αφγανιστάν, να κάνουν πλάτες στα διεθνή κυκλώματα των ναρκοεμπόρων. Από τα στοιχεία του ΟΗΕ επίσης, προκύπτει ότι κατά τη δεκαετία του 1980, οπότε στη χώρα ήταν οι Σοβιετικοί και υπήρχε κυβέρνηση ανδρείκελό τους, η παραγωγή οπίου ήταν πολύ μικρή. Το Αφγανιστάν άρχισε να γίνεται μεγάλη διεθνής δύναμη οπίου στη δεκαετία του 1990 και τον 21ο αιώνα έχει πλέον δεσπόζουσα θέση.

4.Οι δρόμοι της ηρωίνης προς τη Δύση, τον κύριο καταναλωτή του ναρκωτικού, περνούν: Από Νότον, μέσω Τουρκίας, Ελλάδας και άλλων Βαλκανικών χωρών. Από Βορρά, μέσω Ρωσίας και Κεντρικής Ευρώπης. Όπως και στην περίπτωση των «δρόμων της λαθρομετανάστευσης», έτσι και στους «δρόμους των ναρκωτικών», η Τουρκία αποτελεί το κύριο σταυροδρόμι για τη Δύση.

Είναι εμφανές λοιπόν, ότι η θωράκιση των συνόρων της χώρας μας, έχει άμεση αξία για όλη τη Δυτική Ευρώπη. Πόσο μάλλον, όταν είναι γνωστό ότι οι τουρκική μαφία, με την οποία συνεργάζονται στενά άτομα του ελληνικού υποκόσμου, μαζί με τη λαθρομετανάστευση, ασχολείται συστηματικά με την επεξεργασία και εμπόριο της ηρωίνης, το εμπόριο όπλων, κ.λ.π. Στην Ελλάδα, επιβάλλεται η αναδιοργάνωση τόσο του τμήματος ναρκωτικών της ΕΛΑΣ, όσο και του ΣΔΟΕ. Να σημειωθεί πως τα προηγούμενα χρόνια σημαντικές αρμοδιότητες αυτού του τομέα είχαν εκχωρηθεί στην ΕΥΠ, με την οποία άλλωστε συχνά επέλεγαν να συνεργαστούν οι Αμερικανοί. Αντίθετα, στο παρελθόν συνεργάζονταν, σχεδόν αποκλειστικά με την ΕΛΑΣ.

Ολόκληρη η έκθεση στη διεύθυνση: http://www.unodc.org/documents/data-and-analysis/Afghanistan/Afghan_Opium_Trade_2009_web.pdf)

 Suhoi





ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kurosaki Ichigo avatar
    Kurosaki Ichigo 24/10/2009 22:39:23

    Οι μαφίες δεν υπάρχουν και ανθίζουν επειδή καλύπτουν πάγιες κοινωνικές ανάγκες μερίδας του συνόλου?
    Σύμφωνοι, να παταχθούν τα φαινόμενα αυτά και να πατήσουμε κάτω μέχρι τον τελευταίο ασυνείδητο μαφιόζο. Αλλά ποιος θα αναλάβει να προμηθεύει την κοινωνία με υγιείς πόρνες, κοντρολαρισμένο τζόγο και καθαρά ναρκωτικά στη θέση τους? Υπάρχει κάποιο έτοιμο σχέδιο ή έστω εφικτές και ολοκληρωμένες προτάσεις?

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ Kurosaki Ichigo 25/10/2009 01:42:29

      Πάντοτε θα υπάρχουν φαινόμενα ατομικού εκπεσμού. Η απογοήτευση, ο εκπεσμός, η μηδενιστική επιλογή αποτελούν ατομικό δικαίωμα, απέναντι στο οποίο η κοινωνία δεν επιτρέπεται να παρέμβει διοικητικά. Μια κοινωνία όμως που σέβεται τον εαυτό της, δεν επιτρέπεται να προάγει οργανωμένα τον εκπεσμό. Ανακαλύπτοντας την χαμένη της αξιοπρέπεια, η κοινωνία μπορεί αφ' ενός μεν να εμπνεύσει διαφορετικά κάποιους που θεωρούν την αντικοινωνική συμπεριφορά διαμαρτυρία ή μόνη διέξοδο, αφ' ετέρου να συναντήσει σε αυτή την πορεία το αίσθημα της αλληλεγγύης και της συλλογικότητας, απορρίπτοντας την ψυχολογία της ζούγκλας.

      • Kurosaki Ichigo avatar
        Kurosaki Ichigo @ Μποτίλια στο Πέλαγος 25/10/2009 02:07:22

        Δεν νομίζω οτι θα μπορούσα ποτέ να δεχθώ αυτό το δόγμα, φέρνει πολλές υπαρξιστικές επιπλοκές. Οι «ετέρες» της αρχαιότητας συνιστούσαν κοινωνικό εκπεσμό? Όχι γιατί το όλο σκηνικό λάμβανε χώρα μέσα σε ένα εκλεπτυσμένο πλαίσιο. Το κρασί που πίνεις και ευφραίνεσαι, συνιστά επίσης κάποιου είδους «πνευματικό ξεπεσμό»? Όχι γιατί ως πολιτισμένος άνθρωπος που είσαι, έχεις μάθει πότε σταματάει η ψυχαγωγία και που ξεκινάει η ξεφτίλα αφού το οινόπνευμα έχει ενταχθεί σε πολιτισμικούς κώδικες, δεν έχει παραμείνει στα χέρια του υπόκοσμου και της παρακοινωνίας.
        Ο τζόγος στον ΟΠΑΠ συνιστά ξεπεσμό? Για πολλούς ίσως, για τους περισσότερους όχι. Όπως υπάρχει ο μπεκρής, έτσι υπάρχει και ο κατεστραμμένος από τον τζόγο του ΟΠΑΠ. Δεν φταιει ο ΟΠΑΠ, ούτε για τον μπεκρή φταιει η θεσμός της οινοποσίας.
        Ως οργανωμένη κοινωνία πρέπει να απορροφάς όσο το δυνατόν περισσότερους κραδασμούς και να προσφέρεις υγιείς διεξόδους.
        Η Πολιτεία πρέπει να προσπαθεί να ελέγχει όσο περισσότερες παραμέτρους της ανθρώπινης δραστηριότητας μπορεί και περνά από το χέρι της, εμβαπτίζοντάς τις όμως μέσα από παράγοντες και παραμέτρους που εμπνέουν αξιοπρέπεια και εκπέμπουν πολιτισμό. Όσο και όπου αρνείται να το κάνει αυτό, τόσο ο πολυμήχανος άνθρωπος (άτομα ή ομάδες) θα βρίσκουν τρόπο να παίρνουν αυτό που θέλουν, γιατί μια ζωή την έχουν και έχουν συγκεκριμένο σχέδιο με το οποίο σκοπεύουν να την ζήσουν. Κι όσο εθελοτυφλεί ο κοινωνικός ιστός απέναντι σε αυτό που του συμβαίνει, τόσο οι μαφίες θα ανθίζουν. Δεν αρκεί να τις ξεριζώσεις αν δεν προσφέρεις εναλλακτικές. Θα φυτρώνουν πάντοτε άλλες και πάλι στα ίδια θα ερχόμαστε.

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ Kurosaki Ichigo 25/10/2009 02:38:01

          Υπέροχη η απάντηση σου και με βρίσκει βαθιά σύμφωνο. Παρ' όλα αυτά πιστεύω ότι η κατανάλωση πρέζας αποτελεί εκπεσμό και η στρατιωτική διαφύλαξη της παραγωγής της αποτελεί επίσης εκπεσμό για την χώρα που το πράττει.
          Αναμφίβολα οι κοινωνίες δεν αλλάζουν με την εφαρμογή κυρίως διοικητικών μέσων. Εν τέλει ο μετασχηματισμός, εάν είναι ουσιαστικός, αποτελεί την εξωτερική πλευρά της μετουσίωσης. Και για να συντελεστεί η εσωτερική μεταμόρφωση - εάν και όποτε αυτό καθίσταται δυνατόν - απαιτείται το φύραμα, ο καταλύτης της αντίδρασης. Αυτό μπορεί να επιτελείται μόνο από μια πνευματική ηγεσία, που καταθέτει ζωντανή μαρτυρία.
          Γι αυτό με συγκινούν αναρτήσεις όπως αυτή. Διότι πάνε κόντρα στο ρεύμα. Είτε αυτό είναι η δύναμις των ισχυρών, είτε η αμηχανία που συνεπάγεται η υπέρβαση του αυτονόητου, είτε ο πόνος πάνω στην πέτσα μας που έχει ταυτιστεί με την κρούστα της αδράνειας. Ακριβώς επειδή περιέχει ένα άλλο ήθος, που διαπιστώνει, ότι όσο κι αν δεν επαρκούν τα διοικητικά μέτρα, από την στιγμή που πασχίζεις να διασώσεις λίγη τσίπα, λειτουργείς σαν ζωντανός άνθρωπος.

        • Kurosaki Ichigo avatar
          Kurosaki Ichigo @ Kurosaki Ichigo 25/10/2009 03:12:39

          Στο προηγούμενο παράδειγμα ξέχασα να αναφέρω τις γκέισες της Ιαπωνίας ως προς το κεφάλαιο «πορνεία», αν και ο χαρακτηρισμός είναι άδικος σε αυτή την περίπτωση. Επίτρεψέ μου όμως να φέρω αντιρρήσεις ακόμη και για την παπαρούνα την υπνοφόρο στο θέμα των ναρκωτικών.
          Θυμάσαι για παράδειγμα την σκηνή του Ντε Νίρο στο «Κάποτε στην Αμερική» του Σέρτζιο Λεόνε? Την τελευταία σκηνή. Ήταν ξεπεσμένος ο Ντε Νίρο ως χαρακτήρας όταν ρούφηξε αφιόνι? Ήταν ξεπεσμένοι οι υπόλοιποι συνειδητοποιημένοι περιστασιακοί θαμώνες?
          Αν σήμερα πάρα πολλοί άνθρωποι χτυπάνε ενδοφλέβια ακετυλωμένη μορφίνη (και μάλιστα νοθευμένη του κερατά με ένα σορό βακτήρια) και παρουσιάζουν εικόνα ζόμπι, αυτό οφείλεται σε οικονομικούς και πολιτικο-κοινωνικούς λόγους που ως ψαγμένος άνθρωπος φαντάζομαι θα τους γνωρίζεις. Η χρήση οπιούχων δεν οδηγεί αναπόφευκτα σε εθισμό και ξεπεσμό, πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα ψεύδη που συντηρούν αταβιστικά κοινωνικά αντανακλαστικά τύπου «πονάει κεφάλι-κόβει κεφάλι» χωρίς να δίνουν ποτέ λύση. Ήταν μήπως ξεπεσμένοι οι ευγενείς όταν μεθούσαν με λάβδανο σε κοσμικές συνάξεις?
          Από κάποιο σημείο και μετά βέβαια χάθηκε κάθε έλεγχος και επωφελήθηκαν η παρακοινωνία κι ο υπόκοσμος σπεύδοντας να καλύψουν αναπόφευκτα το κενό.
          Θέλω να πω δηλαδή πως όταν η κοινωνία πάρει απόφαση να εξετάσει σοβαρά και τεχνοκρατικά αυτά τα θέματα μακριά από αγκυλώσεις, τα πράγματα γίνονται απλούστερα και δικαιότερα για όλους. Πάνω από όλα, περισσότερο πολιτισμένα. Ειδικά με τα μέσα που προσφέρονται στην εποχή μας η παραγωγή θα μπορούσε να προσφέρει πολύ ποιοτικότερο προϊόν και η εκπαίδευση περισσότερη ενημέρωση ως προς τους όρους χρήσης σχεδόν κάθε ψυχότροπης ουσίας. Έτσι θα πετυχαίναμε πολύ μεγαλύτερα ποσοστά λελογισμένης χρήσης και υψηλότερου επιπέδου «ψυχοναυτικές αποδράσεις» για όσους και όποτε το επιθυμούν, χωρίς να απεμπολούν την αξιοπρέπειά τους και χωρίς να τραυματίζουν θανάσιμα την υγεία τους.
          Δεν προσδοκώ σε άμεσες και ριζικές αλλαγές όπως τις περιγράφω εδώ, θέλω να είμαι ρεαλιστής. Απλώς επισημαίνω θεωρητικά μια κατεύθυνση που πιστεύω οτι αν εστιάζαμε προς τα εκεί, θα έλυνε περισσότερα και σοβαρότερα προβλήματα από όσα πιθανόν να δημιουργούσε.

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ Kurosaki Ichigo 25/10/2009 16:45:23

          Αγαπητέ φίλε νομίζω ότι συγχέεις δυο διαφορετικά πράγματα, ενώ η ανάρτηση έχει πολύ συγκεκριμένο περιεχόμενο. Επειδή αναπτύσσεις όμως καλόπιστο λόγο και επιστρατεύεις σοβαρά επιχειρήματα, ευχαρίστως υπεισέρχομαι στα θέματα που θέτεις, έστω και εάν δεν τα θεωρώ αμέσως σχετιζόμενα με τον καταγγελτικό χαρακτήρα αυτής της ανάρτησης. (Θα περίμενα βέβαια από την μεριά σου και μια συμφωνία αναφορικά με την καταγγελία της διαφύλαξης της παραγωγής οπίου από Ελλαδικό στρατό στο Αφγανιστάν, εκτιμώντας το πνεύμα της όλης σου επιχειρηματολογίας, δεδομένου ότι η ανάρτηση αναφέρεται στην άνομη σκοπιμότητα της εμπορίας, ενώ εσύ στην υπό κάποιες συνθήκες και προϋποθέσεις αποδεκτή χρήση ναρκωτικών ουσιών).
          Επίτρεψέ μου ακόμη μια φορά να τονίσω ότι δεν αποσκοπώ να στιγματίσω προσωπικές επιλογές. Αλλά ούτε στηρίζω τις ελπίδες μου για βελτίωση και πρόοδο της κοινωνίας κύρια σε διοικητικά μέτρα.
          Ας πάρουμε όμως τα θέματα που έθεσες με την σειρά: Κατ' αρχήν το θέμα με τις γκέισες. Αυτές δεν έχουν στην ύπαιθρο της Άπω Ανατολής χαρακτήρα πορνείας, αλλά χαρακτήρα "κονκουμπίνας". Δεύτερης ή τρίτης συζύγου, που μπορούν να προσλάβουν οι εύποροι, όχι προς τεκνοποίηση, αλλά προς ικανοποίηση του ερωτικού ενστίκτου.
          Επειδή είμαι εδώ και 30 χρόνια νυμφευμένος με σύζυγο από την Άπω Ανατολή, έχω πάθει και έχω δει από αυτά τα πράγματα. Ο πεθερός μου που είναι περίπου 90 χρονών και μεγάλωσε ως ξεπεσμένος φεουδάρχης (με την έννοια της πτώχευσης) και ανώτερος τοπικός κρατικός υπάλληλος, έχει μια γκέισα και ξέρω τι σύνδρομα έχει δημιουργήσει αυτή η κατάσταση στα παιδιά του. Το αποτέλεσμα είναι να την πληρώνω εγώ, διότι - καλώς ή κακώς - κάθε γυναίκα βλέπει στο πρόσωπο του άντρα της μια απεικόνιση του πατέρα της.
          Είμαι υπέρ της ελεύθερης σεξουαλικότητας, γι αυτό είμαι φανατικός κομμουνιστής. Διότι η κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας καθιστά αυτομάτως περιττή την μονογαμία και τις ηθικολογικές της αιτιάσεις.
          Δεν μπορώ όμως να δεχθώ για πιο λόγο ο έχων δικαιούται απολαμβάνει ερωτικώς και ο μη έχων όχι. Με αυτήν την έννοια θεωρώ κάθε μορφή του επί χρήμασι εκδίδεσθαι εκπεσμό. Το ίδιο ισχύει για γκέισες και κονκουμπίνες. Η εμπορευματοποίηση του ερωτισμού υποβιβάζει την ανάγκη και χαρά της οργονωτικής σύντηξης σε εκτόνωση. Οι γονείς διδάσκουν στις κόρες τους να αντιμετωπίζουν το σεξ και τον έρωτα στην βάση της σκοπιμότητας και αυτό αποτελεί κοινωνική κατάπτωση.
          Την ταινία που αναφέρεσαι δεν έχει τύχει να γνωρίζω. Μια και αναφέρθηκες όμως στο σινεμά, χαρακτηριστικό θεωρώ ακριβώς το ήθος που προβάλουν οι Ιταλοαμερικάνοι δημιουργοί. Στο "Νονός" νούμερο ένα, όταν προτείνει ο μεγαλοντήλερ ναρκωτικών συνεργασία στον Κορλεόνε αυτός απαντάει:
          "Δεν μπορώ να το κάνω. Γέμισα την πόλη καζίνα, αποσπώ με την βία και την φοβέρα από παντού προστασίες. Τα ναρκωτικά όμως αποτελούν έγκλημα γιατί σκοτώνουν".
          Στο σχόλιο έκανα λόγο συγκεκριμένα για την πρέζα. Αυτή ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένο τρόπο εμπορίας και κατανάλωσης, που αποτελεί εκπεσμό.
          Δεν προτίθεμαι να αμφισβητήσω χιλιάδες διαφορετικού τύπου χρήσεις και εκδοχές. Γνωρίζω ότι η χρήση ινδικής κάνναβης προέρχεται από τελετουργία του Σίβα και ότι στα αρχαία μυστήρια έπιναν ζωμό από μανιτάρια (μυς = μανιτάρι). Ας μην συγχέουμε όμως τα λατρευτικά τελετουργικά των θιάσων με τον σκόπιμα προωθούμενο αλκοολισμό.

        • Kurosaki Ichigo avatar
          Kurosaki Ichigo @ Kurosaki Ichigo 25/10/2009 17:22:26

          Νομίζω οτι αυτά που λέμε εδώ έχουν άμεση σχέση με την ανάρτηση και το πρώτο σχόλιο. Μπορεί να ξεφεύγει από τα στενά όρια, αλλά ευτυχώς η δυνατότητα ανταπαντήσεων σε υποπλαίσιο του αρχικού σχολίου μειώνει την διατάραξη της υπόλοιπης κουβέντας.
          Για να καταπολεμηθεί το φαινόμενο που πραγματεύεται η ανάρτηση, πρέπει να παταχθεί η παράνομη καλλιέργεια παπαρούνας somniferum και του παρεμπορίου των προϊόντων της, μια και καλή σε παγκόσμιο επίπεδο και ειδικότερα στο Αφγανιστάν.
          Ακόμη όμως κι αν συμβεί αυτό και περιοριστεί για φαρμακευτική χρήση, πάλι είναι θέμα ελάχιστου χρόνου να κατρακυλήσει ξανά παράνομα στην κοινωνία.
          Εξ’ άλλου υπάρχουν τεχνικές σήμερα εξ’ ολοκλήρου σύνθεσης οπιοειδών από μηδενική βάση, απλώς δεν συμφέρει τόσο γιατί η τιμή θα ήταν εμφανώς υψηλότερη. Αλλά από το τίποτα, θα οδηγούμασταν πάλι εκεί γιατί το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω και εφ’ εξής ζήτηση πάντοτε θα υπάρχει, αφού έχουμε πλέον τα εργαλεία και την τεχνογνωσία.
          Διότι η κάνναβη που ανέφερες, μπορεί να προκαλεί εφορία μέσω των κανναβινοειδών υποδοχέων και των κ-οπιοειδών, αλλά τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με τις συγκινήσεις που μπορούν να μας προσφέρουν οι μ-οπιοειδείς που μόνο τα παράγωγα της παπαρούνας μπορούν να ερεθίσουν σε τόσο έντονο βαθμό –με τα πασίγνωστα αποτελέσματα αν υπάρξει κατάχρηση.
          Η χαρά που ένοιωσες π.χ παίρνοντας στην αγκαλιά σου την νεογέννητη κόρη σου, αποτελεί κλάσμα μπροστά στην αίσθηση που σου δίνει η «καρφωτή» και άμεση χειραγώγηση του τομέα αυτού της νευροφυσιολογίας σου, αφού και στις δυο αυτές περιπτώσεις η χαρά προήλθε κυρίως από το ίδιο νευρο-ενδοκρινολογικό σύστημα αλλά με χρήση οπίου γίνεται πολύ εντονότερα και λιγότερο ισορροπημένα. (Η «θεά Νέμεσις» δεν είναι απαραίτητο οτι θα επέμβει να σε τιμωρήσει, αν δεν κάνεις βουλιμική χρήση, πράγμα που ισχύει όμως και για κάθε τι άλλο.). Η ανθρωπότητα το ξέρει πλέον αυτό και μέρος αυτής από εδώ και στο εξής πάντοτε θα προσπαθεί με κάθε τρόπο να βιώσει τέτοιες εμπειρίες προτού ολοκληρώσει τον κύκλο της ως ύπαρξη.
          Ακόμη λοιπόν κι αν υπάρξει αποποινικοποίηση της χρήσης κάνναβης, αποτελεί ημίμετρο. Σίγουρα θα μειωθεί η χρήση σκληρών κατασταλτικών ναρκωτικών αλλά ζήτηση παπαρούνας θα εξακολουθήσει να υπάρχει σε σημαντικό βαθμό οπότε η πολιτεία θα πρέπει να μειώσει κι άλλο τις παρενέργειες τις λανθασμένης χρήσης όσο αποτελεσματικότερα μπορεί.
          Διαφορετικά αναρτήσεις όπως αυτή εδώ θα συναντάμε στον αιώνα τον άπαντα. Θα τις συζητάμε μέχρι τη στιγμή που θα κληθούμε σύντομα να τις λιβανίσουμε πάλι.

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ Kurosaki Ichigo 25/10/2009 18:25:51

          Συμπάθα με εάν ισχυριστώ ότι αυτά που πρόσθεσες μου ήταν ως ένα βαθμό γνωστά και φυσικά τα σέβομαι και ως διαπιστώσεις και ως επιλογή.
          Τυχαίνει γράφοντας να πετυχαίνεις κάποια ευαίσθητα νεύρα μου. Προηγουμένως ήταν η γκέισα, αυτήν την φορά η κόρη. Νομίζω ότι κάνοντας αναφορά στην χαρά εισερχόμεθα σε μια πολύ υποκειμενική σφαίρα. Φυσικά δεν μου πέφτει λόγος να διαχειριστώ την χαρά κανενός άλλου. Εύχομαι σε όλους να είναι χαρούμενοι και ευδαίμονες. Προσωπικά αυτό που με συγκινεί δεν έχει σχέση κύρια με ευφορία - τεχνιτή ή μη.
          Αυτό που με έλκει είναι η πληρότητα. Αυτή είναι συνυφασμένη με όλα τα συναισθήματα. Από τα πλέον ευχάριστα, μέχρι τα πλέον δυσάρεστα. Με ενδιαφέρει η ουσία και όχι το παράγωγο, όποιο κι αν είναι αυτό.
          Με εμπνέει η τραγική οδός, σαν ανταπόκριση στην ζωντανή πρόκληση, γνωρίζοντας ότι δεν είμαι ακόμη θεός, για να απολαύσω την απρόσκοπτη βρώση της αμβροσίας.
          Και η αλήθεια ενός νεογέννητου που κρατάς στο χέρι σου και μπορείς αν θέλεις να του αποδείξεις ότι η σχέση γονέα και τέκνου δεν χρειάζεται να είναι εξουσιαστική, ότι είσαι σε θέση μέσα στην απύθμενη ανεπάρκειά σου να το εμπνεύσεις, να το πείσεις για τους πόνους και τις χαρές σου, επειδή αυτές εξυπηρετούν κάποιο νόημα. Που όσο κι αν αυτό αποτελεί λάθος επιλογή, δεν παύεις να το υπηρετείς πιστά, επειδή επιτρέπεις σε κάποιο όραμα να σε ορίζει.
          Ίσως αυτά να μην επαρκούν, να μην υποδηλώνουν κάτι εξαιρετικό. Για μένα παραμένουν αναντικατάστατα.
          Έτσι μένω με το λιβανιστήρι στο χέρι, όπου αναγνωρίζω κάποια ίχνη ηρωισμού.
          Γνωρίζοντας και την γεύση του φυσικού οπίου, όταν το φτιάχναμε με τ' αδέρφια σε κάποια υπόγεια τις νύχτες, στήνοντας παγίδες σε φαντάσματα.

        • Kurosaki Ichigo avatar
          Kurosaki Ichigo @ Kurosaki Ichigo 25/10/2009 18:45:58

          Με συγχωρείς, δεν ήθελα να θίξω κάτι τόσο ιερό, δεν γνώριζα οτι έχεις κόρη.
          Απλώς αναφέρθηκα γενικά σε «κόρη» επειδή μπορεί όταν γινόμαστε πατεράδες να νιώθουμε δέος και περηφάνια για το αρσενικό, αλλά η έλευση θηλυκού απογόνου συνήθως μας φέρνει άλλου είδους γλύκα. Το αντίστροφο δηλαδή που ισχύει συνήθως για τις μητέρες..

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ Kurosaki Ichigo 25/10/2009 19:03:04

          Εκτιμώ ιδιαίτερα την συγγνώμη σου, αλλά εδώ αυτή δεν έχει κάποια θέση, γιατί δεν είναι ιερό, αλλά απόλυτα φυσικό, να έχει κάποιος ένα παιδί. Όταν γεννήθηκε η κόρη μου είχε λήξει το διαβατήριο μου, ενώ ήμουν δηλωμένος αντιρρησίας συνείδησης. Έκανα μόνος μου επέκταση με μπλάνκο και μια σφραγίδα ημερομηνίας και πήγα να ανανεώσω την άδεια παραμονής στην αστυνομία αλλοδαπών. Δεν γνώριζα τότε μέχρι πότε θα μπορούσα να τους εξαπατώ. Έκρινα, ότι ένα παιδί με χρειάζεται για πιο ουσιαστικούς λόγους από ότι το ΝΑΤΟ. Δεν αναγνωρίζω τίποτε το ιερό στην επιλογή μου. Ιερή είναι η ζωή και η προστασία της. Αυτή εκδηλώνεται παντού γύρω μας και προσμένει την δική μας ευαισθησία. Και όταν αφήνουμε την παρουσία μας να γέρνει σαν γέφυρα πάνω από τα τρικυμισμένα νερά που την απειλούν, έστω κι αν δεν εκδηλώνεται άμεσα καμία ευδαιμονία, η αληθινή χαρά κερδίζει.

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 24/10/2009 23:35:18

    Εδώ δεν μπορούν να ελέγξουν ένα κολοχώρι στη Κρήτη που μας έχει κάνει παγκοσμίως ρεζίλι και αποτελεί κάτι σαν το χωριό του Αστερίξ.

  3. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 25/10/2009 01:25:03

    Εύγε για την ανάρτηση. Κάποιος - με το κύρος του ANTINEWS - έπρεπε να μιλήσει χωρίς προσχήματα γι αυτά τα πράγματα. Και το πρώτο βήμα για την επίλυση των προβλημάτων συντελείται, όταν αυτά τίθενται με θάρρος, παρρησία και υπευθυνότητα.

  4. thouthou avatar
    thouthou 25/10/2009 01:33:21

    Εδώ δεν έχουμε καταφέρει να ελέγξουμε στοιχειωδώς τα μαφιόζικα δεδομένα στην χώρα μας, και θέλετε να ελέγξουμε τα μαφιόζικα παγκόσμια δεδομένα;
    Μα, κοροϊδευόμαστε τελείως; Τί αυταπόδεικτα ανούσια ερωτήματα είναι αυτά;
    Όσο δεν προσπαθούμε να χειραφετηθούμε, οσο δεν προσπαθούμε να αναδιοργανωθούμε, οι πολιτικώς ορθοί παγκοσμιοποιητικοί ηθικισμοί είναι γελοίοι...
    Μπάφοι και μαστούρα σε ποια κοινωνία; Για ποιο λόγο; Να αντιδράσουμε γιατί; Σε τί αντιδρούμε για να αντιδράσουμε και σε αυτό; Αντιμαστουροποίηση με ποιο σκοπό; Έχουμε σκοπό σαν κοινωνία, για να ασχοληθούμε με τον παγκόσμιο προβληματισμό; "Μπίζνες ας γιούζιουαλ"... Αζ λονγκ ας ιτ ντάζεντ ντιστέρμπ άουρ λάιβζ.... Οφ κόρς....

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ thouthou 25/10/2009 02:12:03

      Νομίζω ότι υποβιβάζεις το πραγματικό πρόβλημα. Πράγματι η Ελλάδα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα με την έκταση της εγκληματικότητας στο εσωτερικό της, την διαπλοκή κράτους και παρανομίας, την υποτίμηση της αξίας της εφαρμογής των νόμων από τον πληθυσμό συνολικά και την γοητεία που εξασκεί η φυγή από τα προβλήματα, η εναπόκτηση ταχείας ηδονής, ευχαρίστησης ή παρηγοριάς με την χρήση ναρκωτικών και παυσίπονων κάθε είδους.
      Αυτό όμως δεν συνεπάγεται ότι δεν πρέπει να διαμαρτυρηθούμε ενάντια στην διακινδύνευση της ζωής Ελλήνων στρατιωτών για την διαφύλαξη των φυτειών οπίου στο Αφγανιστάν. Η Ελλάδα αντιμετωπίζει άμεσες εθνικές απειλές και οφείλουμε να προασπίσουμε το κύρος των αμυντικών μηχανισμών.
      Ούτε και δικαιούμεθα να ρίξουμε στο ίδιο καλάθι το πρόβλημα της όποιας παρανομίας με τα ναρκωτικά, διότι αυτά εκμαυλίζουν ολοσχερώς και σκοτώνουν, κυρίως την νεολαία, φτιάχνοντας από ανθρώπους, ανθρώπινα ερείπια.
      Δεν ηθικολογεί το ANTINEWS με τέτοιες αναρτήσεις. Αντίθετα μια τέτοια σελίδα, που με σύστημα και συνέπεια έχει αποκαλύψει και καταγγείλει πλείστα όσα κακώς κείμενα που αφορούν την Ελλάδα, αλλά και την παγκόσμια κατάσταση, όχι μόνο δικαιούται, αλλά έχει καθήκον να προβαίνει σε τέτοιου είδους αναφορές.
      Η σελίδα αυτή μπορεί να μην έχει στρατό ή δυνάμεις καταστολής, για να επιβάλει αντίμετρα σε όσα κακώς κείμενα αποκαλύπτει και καταγγέλει. Παρ' όλα αυτά η δραστηριότητα που αναπτύσσει βρίσκει τον στόχο σε πολύ ευαίσθητο σημείο. Διότι χωρίς την νομιμοποίηση της άνομης βίας, που προωθεί ο μηντιαλισμός, χωρίς την επισταμένη αποσιώπηση και την καλλιέργεια της εφησύχασης και της σαχλαμάρας που αυτός επενεργεί, η φυσική βία μεσοπρόθεσμα λειτουργεί ανάστροφα.
      Τέτοιες αναρτήσεις διακρίνονται από πραγματικό ήθος, σπάζοντας το φράγμα της φαρισαϊκής ηθικολογίας ενός κόσμου που μας παρουσιάζουν "όμορφο, ηθικό, αγγελικά πλασμένο". Και επιφέρουν καρπούς με την μεταστροφή της συνείδησης. Διότι αυτή αποδείχθηκε και θα αποδεικνύεται πάντοτε ισχυρότερη της φυσικής βίας.

  5. Πονοκέφαλος avatar
    Πονοκέφαλος 25/10/2009 02:56:03

    Βιβλιοπρoτάσεις:

    1 - (γενική) Η αυτοκρατορία της ντροπής - Ζαν Ζιγκλέρ (και στα ελληνικά)
    2 - (ειδική) Opium and Foreign Policy - William Walker (μόνο στα αγγλικά)

  6. Edo avatar
    Edo 25/10/2009 14:19:09

    Οι πρώτες ελληνικές δυνάμεις, επι ΠΑΣΟΚ (Σημίτη) εστάλησαν στο Αφγανισταν.

  7. ORGANOMENO avatar
    ORGANOMENO 25/10/2009 14:42:40

    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ. ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΡΑΤΗΣΕ ΑΥΤΟ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.