#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/07/2008 00:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι συμβαίνει με τα «Σινούκ»;

Προσεδάφιση λόγω μηχανικής βλάβης στρατιωτικού ελικοπτέρου Chinook

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Akis avatar
    Akis 25/07/2008 07:33:38

    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=668951&lngDtrID=244


    ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ DETOSTOP ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ BOEING?

    «Έκρηξη» για τις προμήθειες
    Κόντρα στη Βουλή για την προμήθεια αντιεκρηκτικής βαφής από το Στρατό

    Η Λιάνα Κανέλλη έφερε το ζήτημα του DETOSTOP στη Βουλή

    Με έντονους διαξιφισμούς επί της διαδικασίας ξεκίνησε την Τρίτη στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου για τις Ένοπλες Δυνάμεις. Το ενδιαφέρον ωστόσο εστιάστηκε στο ζήτημα της προμήθειας του αντιεκρηκτικού υλικού Deto Stop από το Στρατό Ξηράς το 2001, που έφερε στη Βουλή η βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη.

    Η κ. Κανέλλη υπογράμμισε ότι η προμήθεια του «άχρηστου, αλλά επικίνδυνου αντιεκρηκτικού υλικού DETOSTOP» από το στρατό ξηράς το 2001 κόστισε 80 εκατ. ευρώ, ενώ, επικαλούμενη και δημοσιεύματα του Τύπου, τόνισε ότι η προμήθεια του υλικού αυτού (με στόχο την προστασία των ρεζερβουάρ από την πιθανότητα έκρηξης λόγω προσβολής από βλήμα) έγινε επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ.

    «Δεν το ήθελε η Αεροπορία, δεν το ήθελε το Ναυτικό και τελικά το πήρε ο Στρατός και τοποθετήθηκε και σε ελικόπτερο σαν το Σινούκ. Υπάρχει υπόνοια ότι σταματάνε τα οχήματα και πέφτουν τα ελικόπτερα, αλλά, παρόλ' αυτά, ο ελληνικός λαός πλήρωσε 80 εκατ. ευρώ» ανέφερε.

    Απαντώντας, ο υφυπουργός Εθνικής Αμυνας Ι.Λαμπρόπουλος επιβεβαίωσε τη βουλευτή του ΚΚΕ, συμφωνώντας ότι «απ' ό,τι έχει αποδειχθεί μέχρι τώρα με πορίσματα αρμόδιων υπηρεσιών του στρατού, αυτό το υλικό προξενεί τεράστια βλάβη και ζημιά και μειώνει την αξιοπιστία των μέσων μας».

    «Θέλω δε, να προσθέσω ότι ουδείς στρατός χρησιμοποιεί αυτό το μέσο. Είναι απαράδεκτο αυτό που έχει γίνει, είναι απαράδεκτη η σύμβαση αυτή, δεν πρόκειται να προχωρήσει σε καμία περίπτωση και θα ζητηθούν οι νομικές συνέπειες» κατέληξε ο κ. Λαμπρόπουλος.

    Η χρήση του Deto Stop από τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις αποτελούσε «πειραματικό πρόγραμμα την περίοδο 2000-1» διευκρίνισε, ερωτηθείς σχετικά, ο πρώην υπουργός Εθνικής Αμυνας του ΠΑΣΟΚ Ακης Τσοχατζόπουλος.

    «Οι αρμόδιες στρατιωτικές επιτροπές επιλήφθηκαν του θέματος, έγινε εξέταση του υλικού και κατέληξαν σε μια δοκιμαστική - πιλοτική εφαρμογή του σε μικρό αριθμό οχημάτων. Είχε αποφασιστεί ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί στην αποθήκευση καυσίμων ούτε στα πτητικά μέσα και ότι δεν θα προωθηθεί και στα βυτιοφόρα. Φαίνεται ότι υπήρξε συνέχεια στο θέμα, την οποία εγώ δεν γνωρίζω, διότι έφυγα από το ΥΠΕΘΑ» είπε ο κ. Τσοχατζόπουλος.

    «Ακουσα από τον υφυπουργό ότι το 2003 και 2004 υπήρξε κάποια απόφαση αναστολής της περαιτέρω εφαρμογής του. Αυτό είναι ένα θέμα που οφείλουν να το εξετάσουν οι αρμόδιες επιτροπές με κάθε σοβαρότητα, ώστε να διαπιστώσουν τι συμβαίνει, διότι και όλες τις προηγούμενες φορές, με βάση τα πορίσματα αυτών των επιτροπών λαμβάνονταν οι αποφάσεις» κατέληξε.

  2. Theofilos avatar
    Theofilos 25/07/2008 08:18:31

    Για τα Chinook τα ξέρει όλα ο Ζορμπάς, ήταν γραμματέας της ΓΓΣΑΕ.
    καιρός να αρχίσει να μιλά συγκεκριμμένα και με οναμετεπώνυμα, μπουχτίσαμε στις γενικότητες.

    EΛΛAΔA – ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 31/08/04

    Mία παρ’ ολίγον «εκρηκτική» προμήθεια
    Tου Γεωργιου Π. Mαλουχου
    Mάχες χαρακωμάτων για μια προμήθεια όχι μόνον αμφίβολης σκοπιμότητας αλλά και ιδιαίτερης επικινδυνότητας, που εξελίχθηκαν επί τρεις τουλάχιστον μήνες στο Γενικό Eπιτελείο Στρατού, κατέδειξαν συμφέροντα επανατοποθετημένα σε νέα στρατόπεδα, αλλά, από την άλλη πλευρά και μια εξίσου νέα αντίληψη που, τελικά, αποσόβησε μια ακόμη εισαγγελική επέλαση στο χώρο της Aμυνας.
    Xθες, το Aνώτατο Στρατιωτικό Συμβούλιο (AΣΣ) απέρριψε ομόφωνα την εισήγηση για την αγορά του υλικού DETO STOP για τις δεξαμενές καυσίμων του ΓEΣ, το συνολικό κόστος του οποίου θα έφτανε τα 80 εκατ. ευρώ. Παραδόξως, το θέμα ήρθε για δεύτερη φορά στο κορυφαίο στρατιωτικό όργανο μέσα σε διάστημα δέκα ημερών, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για υλικό που στα ίδια τα έγγραφα του ΓEΣ χαρακτηρίζεται επικίνδυνο για την ασφάλεια των πτήσεων και οι συντάκτες τους υψηλόβαθμοι αξιωματικοί ζητούν ρητώς έως και την αφαίρεσή του από τα οχήματα στα οποία έχει ήδη τοποθετηθεί!

    Να λάβει απόφαση σχετικά με την προμήθεια του DETO STOP από την EΛBO, που ελέγχει ο Eυάγγελος Mυτιληναίος, ο οποίος έχει το μάνατζμεντ της εταιρείας.
    Tο DETO STOP, το οποίο πρέπει να σημειωθεί ότι δεν χρησιμοποιεί καμία χώρα - μέλος του NATO, προβάλλεται ως υλικό που μπορεί να προστατεύσει τις δεξαμενές καυσίμων από τον κίνδυνο εκρήξεων. Tο υλικό έχει ήδη τοποθετηθεί σε σημαντικό αριθμό οχημάτων μεταφοράς καυσίμων του στρατού, ενώ η εισήγηση την οποία χθες απέρριψε το AΣΣ, σκοπό είχε την επέκταση της χρήσης του και σε δεξαμενές καυσίμων του ΓEΣ. H πρώτη δόση της προμήθειας θα ήταν 9 εκατ. ευρώ.
    Tο πολύ σοβαρό πρόβλημα που έχει παρατηρηθεί από τη μέχρι τώρα τοποθέτηση του DETO STOP είναι ότι αφήνει ρινίσματα μετάλλου στα καύσιμα που μπαίνουν στις δεξαμενές στις οποίες χρησιμοποιείται. Σύμφωνα με τα σχετικά έγγραφα του ΓEΣ «η ύπαρξη ρινισμάτων αντιεκρηκτικού υλικού στο αεροπορικό καύσιμο JP-8 ενέχει σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των πτήσεων καθόσον μπορεί να προκληθεί ανωμαλία στη λειτουργία του αντλητικού συστήματος με αποτέλεσμα την πιθανή πρόκληση σοβαρών ζημιών. H ύπαρξη ρινισμάτων DETO STOP στο καύσιμο JP-8 είναι επικίνδυνη για την ασφάλεια των πτήσεων».
    Άλλα έγγραφα ανώτατων αξιωματικών του ΓEΣ κάνουν λόγο για την ανάγκη «άμεσης αφαίρεσης του υλικού από τις δεξαμενές καυσίμων των οχημάτων, διότι το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα σοβαρό επειδή το καύσιμο προορίζεται για αεροπορικά μέσα και σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια του προσωπικού και των μέσων».

  3. διπλωμάτης avatar
    διπλωμάτης 25/07/2008 11:19:00

    ο κομματισμός του Μειμαράκη έχει διαλύσει το στράτευμα...

  4. Σαος avatar
    Σαος 25/07/2008 11:28:05

    @"Anonymous Says:
    July 25th, 2008 at 11:01 am "

    Ναι, ο Κυριάκος πρέπει να ήταν ο dealer.

  5. stavrosx1 avatar
    stavrosx1 25/07/2008 14:46:01

    ... δηλαδή, τί άλλο θα μπορούσε να συμβεί στα "Σινούκ", εκτός από το μητρικό πρόβλημα των πτερυγίων των στροφίων;
    ... ξέρεις μήπως κάτι άλλο;
    ... ή περιμένεις από τον Όμιλο Θ.Λ. να σου στείλει τις "απαντήσεις";

  6. fantomas avatar
    fantomas 25/07/2008 17:53:34

    ΑΛΗΘΕΙΑ....
    ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΜΕΣΑ...
    ΤΡΙΣ,ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙΓΕΤΕ Η ΡΟΔΟΣ!!!
    ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΕΤΕΡΕΣ ΦΩΤΙΕΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΛΗΜΑΚΑΣ ΟΠΩΣ ΠΕΡΥΣΙ....
    Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΑΕΡΙΑ ΚΑΤΑΣΒΕΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ!!!
    ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕΣ?
    ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΚΕ ΚΑΝΕΙΣ?

  7. fantomas avatar
    fantomas 25/07/2008 18:47:52

    ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ...ΝΕΑ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΑΝΔΡΑ ΑΤΤΙΚΗΣ!!!
    ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΠΟΥΜΑ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΚΑΔΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΣΒΕΣΗ!!

  8. Αkis avatar
    Αkis 26/07/2008 09:57:42

    stavrosx1 Says:
    July 25th, 2008 at 2:46 pm

    H ψευτοβαφή detospot διαλύεται στο καύσιμο και τα "σκουπίδια" της βουλώνουν τα μπεκ και σταματά ο κινητήρας.

    Ο προμηθευτής είναι ανηψιός του δράκουλα. Στο κόλπο και η ΕΛΒΟ (Μυτιλιναίος).

    Μόνο η Bοeing (όχι Λιακουνάκος) μπορεί να λύσει το πρόβλημα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.