#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/09/2013 13:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τι σου είναι τελικά το κυνήγι ψήφων...



Τι σου είναι τελικά το κυνήγι ψήφων. Μέχρι και να δεχθείς τον αγιασμό του παπά σε αναγκάζει. Έτσι κι ο Αλέξης Τσίπρας έκανε την ανάγκη φιλοτιμία, φίλησε το σταυρό, δέχθηκε και τον αγιασμό στο κεφάλι και συνέχισε το θεάρεστο έργο των υποσχέσεων χωρίς αντίκρυσμα. Πήγε στο 1ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας, υποσχέθηκε ότι τον επόμενο χρόνο θα επιστρέψουν όλοι οι καθηγητές που είναι σε διαθεσιμότητα, ζήτησε από τους μαθητές να δείξουν αλληλεγγύη και έφυγε για να συνεχίσει την επανάστασή του. «Θέλω να σας ευχηθώ καλή χρονιά αλλά φοβάμαι ότι φέτος αυτό ακούγεται περισσότερο ειρωνεία παρά σαν ευχή», είπε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΩΣΤΑΣ1 avatar
    ΚΩΣΤΑΣ1 11/09/2013 13:58:24

    Aντε και θρησκευτικό γάμο με την Περιστέρα, να βαπτιστούν κανονικά και τα παιδιά. Είπαμε, η πολιτική είναι η τέχνη του συμβιβασμού και οι πολιτικοί οι καλλιτέχνες του...

  2. δημης avatar
    δημης 11/09/2013 14:29:38

    Ζήτω ο ...κομμουνιστοχριστιανισμός !!!!!!!

  3. πΔπ avatar
    πΔπ 11/09/2013 14:41:25

    Τόσο "ξυνισμένο" πρόσωπο πολιτικού έχω να δω πάρα πολλά χρόνια.

    Έπειτα ο ίδιος ο κος Τσίπρας δεν ήταν αυτό ο οποίος δήλωσε στις εφημερίδες και την τηλεόραση ότι είναι άθεος;!
    Ποίο το νόημα του ασπασμού του Σταυρού πλην του ενσταντανέ της "ξυνής μούρης του αιώνα";!
    Αγαπητέ Sir Alexis Cheap-Rush θα τολμούσα να σας συμβουλεύσω να φοράτε την βέρα σας στο δεξί κατά τα πρότυπα των Αγγλοσαξώνων.
    Ο Ελληνικός Λαός σύντομα θα καταλάβει τα ψεύδη και τις παλινωδίες σας.
    Προσπαθήστε τουλάχιστον με τους "κουτόφραγκους"!

    • Spiros avatar
      Spiros @ πΔπ 12/09/2013 16:58:31

      Στην ορθοδοξία πάντα η μετάνοια γίνεται δεκτή...

      • πΔπ avatar
        πΔπ @ Spiros 13/09/2013 00:46:42

        Δεν μετανόησε.
        Μόνο καιροσκόπησε.

  4. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 11/09/2013 14:52:22

    Μέχρι καί ὁ Σταυρός ἀπόρησε κι ἔτρεμε ὅταν πλησίαζε ὁ Τσίπρ...

    • ΜαύροΜετάξι avatar
      ΜαύροΜετάξι @ Κυθήριος 11/09/2013 19:14:17

      Δεν έτρεμε ο σταυρός. Κάθε ''άπιστου'' έρχεται η ώρα να προσκυνήσει.....

      • Γιώργης Α. avatar
        Γιώργης Α. @ ΜαύροΜετάξι 12/09/2013 09:29:40

        !!! Eίσαι άρχοντας!

  5. popaia avatar
    popaia 11/09/2013 16:16:21

    Θυμάμαι και τον ΓΑΠ μια Κυριακή της Ορθοδοξίας σε προεκλογική περίοδο να σταυροκοπιέται, να προσκυνάει, να μιλάει με κατάνυξη και καλά, να το παίζει θεοσεβούμενος ελληνοχριστιανός μπροστά στις κάμερες. Αηδιαστικό θέαμα.

    • Χρηστος avatar
      Χρηστος @ popaia 11/09/2013 19:07:11

      ε ντάξει, δεν μίλησε και με τον Θεό ο άνθρωπος, ούτε έκανε λόγο πως η Παναγία θα μας βοηθήσει να εμφανίσει η οικονομία μας πρωτογενές πλεόνασμα.

      Κάτι για δοκάρια και για ξυλαράκια λέει η Αγία Γραφή αγαπητέ.

      Ας μην μας πειράζει η επίκληση των θείων μόνο της αντιπέρας όχθης.

  6. Tommy avatar
    Tommy 11/09/2013 16:29:17

    Σαν τον ΓΑΠ που ορκίστηκε στη Βουλή β'αζοντας το αριστερό του χέρι στο Εταγγέλιο...

  7. Karmacedon avatar
    Karmacedon 11/09/2013 17:19:35

    Οταν ο #τσιπρας περπατά στο γκέτο ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ φιλαει #ΣΤΑΥΡΟ και ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΑΕΤΟ. #μαγκια #λεβεντια #προσφυγια

  8. Ελευθεριάδου Βούλα avatar
    Ελευθεριάδου Βούλα 11/09/2013 17:20:12

    εδώ δεν έχουν το Θεό τους

  9. Α. avatar
    Α. 11/09/2013 18:37:24

    Έπρεπε να δώσει το καλό παράδειγμα. Τι πιστεύει και τι δεν πιστεύει ο ίδιος, εφόσον είναι ''θεσμικό'' πρόσωπο, ας το κρατήσει για τον εαυτό του.

  10. Dimitrios Kottas avatar
    Dimitrios Kottas 11/09/2013 18:37:30

    Εντάξει ρε παιδιά.... Πού ξέρετε; Μπορεί και αυτός ως άλλος Μέγας Κωνσταντίνος να αποφάσισε να ασπαστεί την Χριστιανική πίστη στις ύστατες ώρες της αριστερής πολιτικής του καριέρας.

  11. Πάνος avatar
    Πάνος 11/09/2013 18:51:45

    ''Τι σου είναι τελικά το κυνήγι ψήφων. Μέχρι και να δεχθείς τον αγιασμό του παπά σε αναγκάζει. ''.
    Το πρόβλημα δεν είναι μόνο του Τσίπρα που έκανε την ανάγκη φιλοτιμία και έτρεξε να φωτογραφηθεί φιλώντας το σταυρό στον αγιασμό....είναι και του μεγάλου κομματιού της ελληνικής κοινωνίας που συγχέει την ψήφο σε κάποιον πολιτικό με θέματα πίστης τα οποία πρέπει να είναι αυστηρά προσωπική υπόθεση. Τελικά δεν ανήκωμεν εις την Δύσιν, ούτε και βλέπω να οδεύουμε προς τα εκεί...

    Πάνος

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Πάνος 11/09/2013 19:24:45

      Τα θέματα πίστης ΔΕΝ είναι προσωπική υπόθεση του καθενός (πάλι καλά που δεν έγραψες «ατομική»). Μπορείς να πιστεύεις ότι θες αλλά, ειδικά άν κατεβαίνεις στην πολιτική, δεν έχεις δικαίωμα να το αποκρύπτεις γιατί ο ψηφοφόρος έχει κάθε δικαίωμα να αποφασίσει ΚΑΙ βάσει αυτού, άν θα σε ψηφίσει ή άν θα σε μαυρίσει. Κι άν τυχόν αυτή η αντίληψη με κάνει να μην «ανήκω εις την Δύσιν», ε τότε κόψε μου την πιστοποίηση!

      Για την ταμπακιέρα τώρα: Για όποιον λόγο κι άν αποφάσισε ο
      (αντιπαθής σε μένα) Τσίπρας να προσκυνήσει τον σταυρό, εύχομαι ο Θεός να τον φωτίσει (κι αυτόν και όλους μας).

      • Γιωργος Μακρης avatar
        Γιωργος Μακρης @ ΚΜ 12/09/2013 00:48:08

        ναι περιμενε απο το Θεο να σε σωσει (χαχαχαχαχα)....καποιοι ονειρευονται να γινουμε μια ταλιμπανικη δημοκρατια, πλανωνται πλανην οικτραν....διαχωρισμος κρατους εκκλησιας ΤΩΡΑ...ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ απο κάθε είδους εξάρτηση, από κάθε ειδους θρησκοληψία....

        • Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
          Η Πηνελόπη βαρέθηκε @ Γιωργος Μακρης 12/09/2013 09:06:14

          Συν τω Θεώ και χείρα κίνει..... :-)
          Μπερδεύετε όμως (εσκεμμένα;) τη θρησκοληψία με τη Θρησκεία. Η Ελλάδα.....''ταλιμπανική δημοκρατία'' δε θα γίνει ποτέ, γιατί είναι Ορθόδοξη Χριστιανική.
          Ο ανθρωποκεντρισμός, ταυτίζεται με την Ελληνικότητα. Άρα, χαλαρώστε. Δεν κινδυνεύουμε....

    • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
      ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ Πάνος 11/09/2013 20:04:27

      Αν η Δυση ειναι αυτή που είδαμε τα τελευταία χρόνια δεν τη θέλουμε.

  12. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 11/09/2013 19:45:18

    Εφιάλτης ήτανε. Όνειρο.
    Όπως τό παρακάτω:
    http://taxalia.blogspot.com/2013/09/quel-cauchemar.html

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Ιαπετός 11/09/2013 21:14:15

      Χα χα χα!

  13. Δεσποινα avatar
    Δεσποινα 11/09/2013 19:56:26

    Ουδεις αναμαρτητος

  14. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 11/09/2013 20:48:47

    Σωστός ακόμη μιά φορά ΚΜ. Όταν σε χρίζουν εκπρόσωπό τους οι Έλληνες (ένα μέρος τους έστω), υποχρεούσαι να τιμάς και να σέβεσαι την πίστη τους. Εξάλλου και οι πλέον ''άπιστοι'', έρχεται κάποτε η ώρα να πιστέψουν. Η μεγαλύτερη επανάσταση, γίνεται ενάντια στις προσωπικές μας εμμονές. Καιρός λοιπόν να ωριμάσει κι αυτός.

    • Γιωργος Μακρης avatar
      Γιωργος Μακρης @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 12/09/2013 00:51:22

      οταν μιλαμε για πολτιτικη και εμπλέκουμε τα θεια ειναι προφανες πως δεν υπάρχει σωτηρια....μακαρι να υπάρξει πρωθυπουργος που θα μας οδηγησει στην ανακαμψη και ας ειναι και καθολικος, αθεος, μουσουλμανος, βουδιστης (βασικα φάση θα ειχε να εχουμε πρωθυπουργο βουδιστη, οι χριστιανοταλιμπαν θα εκαναν εθελοντικο χαρακιρι...)

      • Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
        Η Πηνελόπη βαρέθηκε @ Γιωργος Μακρης 12/09/2013 09:10:06

        Πολύ σουρεαλιστική η προσέγγισή σας! Σχεδόν χαριτωμένη......
        Όλοι οι άνθρωποι πάντως είναι ''Ένθεοι'', είτε το συνειδητοποιούν είτε όχι. Απλά ο καθένας ''αφυπνίζεται'' με άλλο τρόπο και σε άλλο χρόνο. Καλημέρα σας.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 12/09/2013 09:53:19

      Σωστοι και οι δυο σας ΚΜ και βασ. Πηνελοπη.

  15. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 11/09/2013 20:52:21

    Απαραίτητο είναι αυτός που φιλοδοξεί να ηγηθεί ενός λαού, να τιμά και να σέβεται τα ιερά και τα όσια αυτού του λαού. Διαφορετικά, να μη διεκδικεί τίποτε. Να ιδιωτεύει.

    • καμπίσιος avatar
      καμπίσιος @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 11/09/2013 22:42:40

      Μερικές φορές πάει κι ανάποδα το πράγμα: φωτισμένοι (ή οπισθοδρομικοί ή εκκεντρικοί) άνθρωποι ψηφίζονται ηγέτες κα ιπαρασύρουν τους άλλους πίσω τους.

      Αν ο ηγέτης πρέπει να σέβεται τα ιερά και όσια του λαού (ασπαζόμενός-τα), τότε οι ηγέτες των κομμάτων μας θα ήταν ακόμα δωδεκαθεϊστές. ;-)

      Ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος εντάσσεται άραγε στην κατηγορία των ηγετών που προτιμάτε κυρία Πηνελόπη;

      • Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
        Η Πηνελόπη βαρέθηκε @ καμπίσιος 12/09/2013 00:11:49

        Το τι ασπάζεται ο καθένας προσωπικά, είναι δικό του θέμα. Ο ηγέτης όμως, υποχρεούται να είναι πολύ προσεκτικός ώστε να μην προσβάλει με τα λόγια και τα έργα του την πίστη αυτών που εκπροσωπεί.
        '' φωτισμένοι (ή οπισθοδρομικοί ή εκκεντρικοί) άνθρωποι ψηφίζονται ηγέτες και παρασύρουν τους άλλους πίσω τους.'' Μιλάτε για καταφερτζήδες βοσκούς που παρασύρουνε άβουλα πρόβατα. Εγώ μιλώ για κάποιους ταλαντούχους, που τους οπλίζει (προσωρινά) με εξουσία, η εκτίμηση και η εμπιστοσύνη των συνανθρώπων τους. Είναι τελείως διαφορετικά αυτά τα δύο όπως καταλαβαίνετε.
        ''Θεός είναι η ακατάλυτη δύναμη που μεταμορφώνει την ύλη σε πνέμα. Κάθε άνθρωπος έχει μέσα του ένα κομμάτι από το θεϊκό αυτό στρόβιλο και γι’ αυτό κατορθώνει να μετουσιώνει το ψωμί και το νερό και το κρέας και να το κάνει στοχασμό και πράξη.''
        Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά -
        Νίκος Καζαντζάκης

        • καμπίσιος avatar
          καμπίσιος @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 12/09/2013 00:20:12

          Σας διέφυγε το --ασπαζόμενός-τα--.

        • καμπίσιος avatar
          καμπίσιος @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 12/09/2013 00:22:39

          Επειδή εδώ έχουμε κυριολεκτικά ασπασμό των ιερών και οσίων που αναφέρατε.

          • Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
            Η Πηνελόπη βαρέθηκε @ καμπίσιος 12/09/2013 00:46:42

            Το να τα ασπάζεται ή όχι, είναι δικαίωμά του. Το να τα υπερασπίζεται και να τα σέβεται δημοσίως εφόσον υφίστανται ως επικρατούσα πίστη της πλειοψηφίας που τον επέλεξε (δοκιμαστικά), είναι υποχρέωσή του. Αυτονόητο!

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ καμπίσιος 13/09/2013 11:44:10

        Ο Μ. Κωνσταντίνος ήταν "πρωτο-μαρξιστής" και μάλλον ο μόνος "μαρξιστής" αυτοκράτορας που ανέβηκε ποτέ σε θρονο.
        Μη ξεχνάμε ότι μεγάλωσε και εκπαιδευτηκε στα του κράτους απο τον πατέρα του τον Τετράρχη Καίσαρα Κωνστάντιο στην πόλη Τρέβηρα, σημερινό Τρίερ, δηλαδή την γενέτειρα του Καρόλου Μάρξ.
        Μετά κατάλαβε την αξία της θρησκείας ως "οπίου του λαού". Και επέλεξε την νέα, ανερχόμενη και δυναμική θρησκεία ως πολιτικό εργαλείο.
        Πρόκειται για την πιό επιδέξια χρήση της θρησκείας ως πολιτικού εργαλείου στην ιστορία

  16. Ο Άνεμος Κουβάρι avatar
    Ο Άνεμος Κουβάρι 11/09/2013 21:36:33

    Ουδείς κατά βάθος άπιστος!

    • Γιωργος Μακρης avatar
      Γιωργος Μακρης @ Ο Άνεμος Κουβάρι 12/09/2013 00:52:16

      συμφωνω, αθρησκος ομως μπορει και δικαιουται να ειναι, θα γλιτωσει και το ραντισμα με τον μαιντανο απο τον ρασοφορο

      • Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
        Η Πηνελόπη βαρέθηκε @ Γιωργος Μακρης 12/09/2013 09:00:50

        Δικαιούται οτιδήποτε δεν ενοχλεί και δεν προσβάλει τους συνανθρώπους του. Από ότι φαίνεται όμως, ο συγκεκριμένος αρχίζει να καταλαβαίνει οτι αυτές οι γεροντοκορίστικες υστερίες των τάχα ....αριστερών και των τάχα.....προοδευτικών, έχουν καταντήσει πια τόσο αχρεία ''συντηρητικές'' και ξεπερασμένες , όσο και αυτό που παριστάνουν οτι αντιμάχονται.

        • Γιωργος Μακρης avatar
          Γιωργος Μακρης @ Η Πηνελόπη βαρέθηκε 12/09/2013 18:19:03

          σε αυτο συμφωνω απολυτα μαζι σου

  17. ΚΜ avatar
    ΚΜ 12/09/2013 00:00:12

    Ενδιαφέρον το σχόλιό σου αλλά θα ήθελα να κάνω μια μικρή διόρθωση: Ασφαλώς και συγκαταλέγεται ο Μέγας Κωνσταντίνος στους σπουδαιότερους πολιτικούς ηγέτες που είχε ποτέ ο λαός μας. Πλην όμως, μεγάλο μέρος του λαού είχε ήδη μεταστραφεί στην αλήθεια του Χριστού πολύ πριν την θητεία του ως αυτοκράτορος. Το δε δωδεκάθεο, είχε ήδη αρχίσει να εγκαταλείπεται προ Χριστού ακόμα.

  18. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 12/09/2013 08:18:29

    Η Εκκλησία αποτελούσε και αποτελεί έναν θεσμό του Ελληνικού κράτους και της Ελληνικής Κοινωνίας ο οποίος και έχει να προσφέρει πολλά στο κοινωνικό σύνολο αφενός και από την άλλη δικαίως θεωρείται ως πυλώνας του Ελληνικού Έθνους.Απέναντι στα σύμβολα της πίστεως ο καθείς μας πρέπει να εκφράζει τον σεβασμό του.

    Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να επισημαίνονται να καταγράφονται και καυτηριάζονται τα κακώς κείμενα, ούτε να ωραιοποιείται η Ιστορία της,γιατί στο διάβα της στο χρόνο φορές που η ιεραρχία της συντάχθηκε και με δικτατορικά καθεστώτα , και με κατακτητές.

    Η προσέγγιση της Εκκλησίας απο τον κάθε Έλληνα πολίτη και δη πολιτικό δεν μπορεί να γίνεται με ιδεολογικά και πολιτικά κριτήρια καi δεν μπορεί να αποσκοπεί σε μικροκομματική εκμετάλλευση.Αυτό που δεν πρέπει απo τον σύγχρονο άνθρωπο να γίνεται αποδεκτό είναι ο προσηλυτισμός , η θρησκοληψία και ο αναχρονισμός.

    Δεν αρμόζουν στον δημοκρατικό χαρακτήρα του ανθρώπου και στο αξιακό του υπόβαθρο να μην σέβεται την νομιμότητα, την διαφορετικότητα, τα δικαιώματα του συνανθρώπου του, να μην σέβεται τον χώρο πόσο δε την χρονική συγκυρία Οπως και σε καμιά άλλη περίπτωση έτσι και στα θρησκευτικά ζητήματα δεν μπορεί να γίνεται μεταφορά της πολιτικής αντιπαράθεσης πόσο δε να υπάρχει μια φρασεολογία η οποία να εκφράζεται με διχαστικούς/εμφυλιοπολεμικούς όρους

    Το εν ενεργεία Σύνταγμα της Ελλάδος καθορίζει πως το δόγμα της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας είναι η επίσημη θρησκεία του κράτους. Ομως απο το επίσημο δόγμα να φτάνουμε στο σημείο η σχέση μας με την Εκκλησία και την Θρησκεία να φτάνει στα όρια της κατήχησης υποβαθμίζοντας κάθε τι άλλο, να γίνει ο χριστιανισμός δημόσια παρεχόμενο αγαθό, να επιβάλλεται μέσα απο κρατικές μεθοδεύσεις και μέσα απο τον κοινωνικό έλεγχο, να αποκτά δεσποτικό χαρακτήρα η απόσταση είναι πολύ μεγάλη και το χάσμα αβυσσαλέο.Που είναι η ηθική Δύναμη του Χριστιανισμού και για να φέρω ένα απλό παράδειγμα ο Πατροκοσμάς ο Αιτωλός έτσι φερόταν και συμπεριφερόταν ;

    Ως αριστερός έχω να θυμάμαι την αποκοπή σημαντικού τμήματος της Εκκλησίας από τις χριστιανικές ρίζες, εχω να θυμάμαι κα ιτις ακρότητες και την βία συμπεριφορά κα ιτον αυταρχικό χαρακτήρα .Δεν με κάνει Χριστιανό ο θεσμικός εναγκαλισμός Εκκλησίας και Κράτους με ότι οφέλη συνεπάγεται για τον κάθε φορέα.Πολλά απο τα στοιχεία του χριστιανισμού ως επίσημη θρησκεία είανι αντίθετα με τον Ελληνικό πολιτισμό, σε πολλά οι θέσεις τους είναι ταυτόσημες .

    Την προσωπική προσέγγιση με την θρησκεία δεν την αναγάγω σε πολιτική στάση και δεν θα τολμήσω ποτέ να την προβάλλω πόσο δε όταν είναι σε αντιδιαστολή με την προσωπική μου στάση.Την θρησκευτική μου πίστη δεν θα την γελοιοποιήσω , ούτε θα την θεωρήσω επιταγή προς εξαργύρωση, πόσο δε να την υποτάξω σε ξένες μεθοδεύσεις. .Η Προσωπική προσέγγιση γίνεται υπο το πρίσμα της λογικής του σύγχρονου ανθρώπου αλλά και του Ελληνα πολίτη που θεωρεί την εκπλήρωση της ιστορικής αποστολής του Ελληνισμού ως την υπέρτατη αξία. Ολοι εκεί κρινόμαστε και μην βιάζεστε γιατί ο Κος Τσίπρας μπορεί να αποδειχθεί καλύτερος χριστιανός λ.χ. απο τον Κο Ψωμιάδη και τον Κο Παπαγεωργόπουλο.Οπως και ο Παπαχολέβας και ο Παπα-Ανυπόμονος , ο Μητροπολίτης Κοζάνης Ιωακείμ απεδείχθησαν καλύτεροι χριστιανοί και πατριώτες απο τον Αρχιεπίσκοπο Δμασκηνό. Οπως ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρύσανθος ο αρχιεπίσκοπος των Οχι δεν είχε καμιά σχέση με όσους υπηρέτησαν τον γερμανό κατακτητή.Ιερωμένοι όπως Παπαχολέβας , ο Παπα-Ανυπόμονος και ο Μητροπολίτης Κοζάνης Ιωακείμ δεν είχα την έπαρση του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ .Οπως και ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος δεν έχει ερωτευτεί την δημόσια εικόνα του ως έπραξαν άλλοι όταν επί της Ξενοκίνητης Χούντας που παρέδωκε το 37% του Ελληνικού εδάφους στην Τουρκία, που για δεκαετίες αποτελούσε την κοιτίδα της δημοκρατικής εκτροπής της Ελλάδας καταδικάζοντας την οποία προσπάθεια για ανέλιξη της, Μελετούσαν.

    Σε μια απο τις διδαχές του ο Μοναχός Πατροκοσμάς ο Αιτωλός γράφει: "Να σπουδάζετε και εσείς, αδελφοί μου, να μανθάνετε γράμματα όσον ημπορείτε. Και αν δεν εμάθετε οι πατέρες, να σπουδάζετε τα παιδιά σας, να μανθάνουν τα ελληνικά, διότι και η Εκκλησία μας είνε εις την ελληνικήν. Και αν δεν σπουδάσεις τα ελληνικά, αδελφέ μου, δεν ημπορείς να καταλάβης εκείνα οπού ομολογεί η Εκκλησία μας¨". Πόσοι λοιπόν προτρέχοντες και προστρέχοντες κατανοούν τα όσα ομολογεί η Εκκλησία και πράττουν τα ανάλογα;

  19. Eva avatar
    Eva 12/09/2013 11:42:21

    Αντε βρε! Και του χρόνου στα δημοτικά (αυτά που θα φυλάει η ΧΑ)
    Βοήθειά μας.

  20. ΠΑΝΟΣ avatar
    ΠΑΝΟΣ 12/09/2013 16:22:52

    Ο Τσε με αγιασμό ξεκίνησε την επανάσταση;

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ΠΑΝΟΣ 12/09/2013 21:02:52

      Μέ βουντού..

  21. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 12/09/2013 21:02:02

    Θά θέλατε νά μᾶς πεῖτε μερικά στοιχεία τοῦ χριστιανισμοῦ πού εἶναι ἀντίθετα μέ τόν ἑλληνικό πολιτισμό;

  22. Στέργιος avatar
    Στέργιος 13/09/2013 03:21:05

    Το κράτος που λεγόταν "Ελληνική Δημοκρατία" διήρκεσε από 65 (Δωδεκάνησα) ως 183 χρόνια ζωής (Νότια Ελλάδα) και σήμερα είναι ένα κουφάρι ταριχευμένο από τους τροϊκανούς, έτοιμο να παραδώσει το πνεύμα όποτε το κρίνει σκόπιμο ο Τόμσεν, ο Ράιχενμπαχ, ο Φούχτελ, ο Ντράγκι και ο Μπαρόζο.

    Η Εκκλησία ζει και βασιλεύει και τον κόσμο κυριεύει εδώ και τουλάχιστον 1.700 χρόνια. Το Άγιον Όρος είναι το αρχαιότερο (ημι-)κρατικό μόρφωμα στην Ευρώπη.

    Ανάμεσα στον όποιο Πρόεδρο τής Δημοκρατίας και Πρωθυπουργό και στον όποιο Πατριάρχη και Αρχιεπίσκοπο, με ποιον περιμένετε να συνταχτώ για να επιζήσω πολιτισμικά;

    Κι αυτό το λέω εγώ που δεν έχω στενές σχέσεις με την Εκκλησία. Πιστεύω, είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος, αλλά δεν μετέχω τής μυστηριακής ζωής όπως θα έπρεπε.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Στέργιος 13/09/2013 11:23:51

      Αγαπητε Στεργιε αυτη την ιδεα σας περι πρωθυπουργου και Αρχιεπισκοπου τη βρισκω σωστη, αν ξεπερναγατε και την αποχη σας απο τη μυστηριακη ζωη ειμαι τοσο βεβαιη οτι πολλα θα εμπλουτιζαν τη ψυχη και το μυαλο σας που θα προξενουσαν και σε σας καταπληξη. Σας μιλω εκ πειρας πολλων ετων....
      Η αυτογνωσια ειναι το πρωτο βημα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.